PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yamaha Yamaha SR400 (2014) Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : [1] 2 3 4

ilkergün
29 Aralık 2013, 23:40
Arkadaşlar yamahanın 2014 modeli sr400 türkiyeye gelirmi bilmem ama bence gerçekten tasarım olarak çok güzel olmuş :thumleft:
http://u1312.hizliresim.com/1j/x/w0jfh.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
http://u1312.hizliresim.com/1j/x/w0jgg.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
http://u1312.hizliresim.com/1j/x/w0jh2.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
http://u1312.hizliresim.com/1j/x/w0jj9.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

Buda reklam flimi :D

http://www.youtube.com/watch?v=IrU15mjgdkc

fz6_fazer
04 Ocak 2014, 16:49
TEKNİK ÖZELLİKLERİ
Motor tipi 4-zamanlı, hava soğutmalı, SOHC, 2-subap
Motor hacmi 399cc
Çap x Strok 87,0 mm x 67,2 mm
Sıkıştırma oranı 8.5 : 1
Maksimum güç 17.1 kW (23.2PS) @ 6,500 dev/dk.
Maksimum tork 27.4 Nm (2.8 kg-m) @ 3,000 dev/dk.
Yağlama Kuru karter
Yakıt sistemi Yakıt enjeksiyonlu
Debriyaj tipi Islak, Çoklu disk
Ateşleme sistemi TCI
Çalıştırma Ayak marşlı
Şanzıman Sıralı, 5-vitesli
Son aktarım Zincirli
Şasi
Şasi Çelik Çift Kızak
Ön süspansiyon Teleskopik çatal
Ön teker hareketi 150 mm
Kaster Açısı 27º
Kaster mesafesi 111 mm
Arka süspansiyon Dual shock
Arka teker hareketi 125 mm
Ön fren Hidrolik Disk, Ø 298 mm
Arka fren Kampana mm
Ön lastik 90/100-18M/C 54S (Tube type)
Arka lastik 110/90-18M/C 61S (Tube type)
Boyutlar
Toplam uzunluk 2,085 mm
Toplam genişlik 750 mm
Toplam yükseklik 1,095 mm
Sele yüksekliği 785 mm
Tekerleklerarası mesafe 1,410 mm
Minimum yerden yükseklik 130 mm
Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil) 174 kg
Yakıt tankı kapasitesi 12 litre
Yağ tankı kapasitesi 2.4 litre
Türkiye gelirmi? fiyatı ne kadar olur,hoş klasik

extrem_015
04 Ocak 2014, 16:53
beğenen çıkar belki ama hiç benim tarzım değil oldukça da güçsüz...

umurcan
04 Ocak 2014, 17:00
beğenen çıkar belki ama hiç benim tarzım değil oldukça da güçsüz...

strok/bore oranı 1'e yakın, dolayısıyla beygirden çok torka yönelik bir makine yapmışlar

gücü büyük ihtimalle yine alt devirlerde yoğunlaşmış olur. Valla denemek isterdim ben

onuroz
06 Ocak 2014, 03:19
Alamanya fiyatı 5795 euro, fiyat konusunda temiz bir sürpriz gelebilir. Hadi diyelim bu 17000 TL, MT-07 nasıl 16000 TL? Fiyatlarını yazsa yamaha forum rahatlasa

cenkito
06 Ocak 2014, 03:27
strok/bore oranı 1'e yakın, dolayısıyla beygirden çok torka yönelik bir makine yapmışlar

gücü büyük ihtimalle yine alt devirlerde yoğunlaşmış olur. Valla denemek isterdim ben

zaten maximum torku dizel arac gibi 3000 devirde veriyor. bu motoru crossa taksalar tadından yenmez.

(bu arada turbo dizellerde max tork genelde 1750-2000 devir civarında baslar)

bu arada yamaha tr sayfasında model mevcut siparişle de olsa getirirler bence

Syanur
06 Ocak 2014, 14:29
Hakaten bunun ve MT-07 nin fiyatını çok merak ediyorum.

Yanlız model güçten yoksun onu anladık ve torku nekadar alt devirde vermeye çabalarsan güçten okadar kayıp verirsin. Bu kısmı da anladık.

Benim anlamadığım 400cc motordan elde edilen 27,5 Nm'lik tork değeri. Devir farketmeksizin genelde günümüz motosiklet motorlarında hacmin ~%90 ı kadar Nm tork elde ediliyor. Zaten torku çok artırmak yada düşürmek pek mümkün değil. Büyük miktarda motor hacmine paralel oluşan doğal bir olay. Elde edilen deviri ve sürekli sağlandığı devirleri değiştirebiliyoruz ama tork miktarını ciddi şekilde artırmak yada düşürmek pek mümkün değil(NŞA'da).

Bu motordaki tork değerinin devri çok güzel ama düşündürücü şekilde düşük bir miktar... :silent:

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:15 ----------

Aslında ilk gördüğüm günden beri takip ettiğim bir model. Meğer 35 yıllık geçmişi varmış.

Şu da benden olsun bari

http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/sport-heritage/yard-built/sr400-wrenchmonkees-gibbonslap.aspx

RODWIN250R
06 Ocak 2014, 14:40
bu ne böyle eski model. eskilerden bıktık. ben asla almam bunu

ercan41
06 Ocak 2014, 14:52
Şekil olarak çok hoşuma gitti hep böyle ufak motor görünümlü olup yüksek güçlü istemişimdir 400 lük görüp ahan bu diyip teknik özellikleri görene kadardı 23 hp nedir ya 400 lük motora :pr:

rebel_punto
06 Ocak 2014, 15:40
35 yildir ayni motor blogu ve kasasi. İyi mi kotumu bilemem.

http://prostobike.com/upload/SR400/78.jpg

fz6_fazer
06 Ocak 2014, 20:06
http://imageshack.us/a/img819/2361/fkte.jpg
Yamaha SR 400
Yıl

1978-1980
Motor
Hava soğutmalı, dört zamanlı, tek silindirli, SOHC, 2 valf silindir başına
Kapasite
399
Çap x Stroke 87 х 67.2 mm
Sıkıştırma Oranı 8,5:1
Indüksiyon
Karbüratör. BSR33
Ateşleme / Başlangıç
Maksimum Güç
27 hp 19.7 KW @ 7000 rpm
Max Tork
6.3 kg-m @ 6500 rpm
Transmisyon / Sürücü
5 Hız / zincir
Ön Süspansiyon
Teleskopik çatal
Arka Süspansiyon
Çift şoklara
Ön Frenler
Tek disk
Arka Frenler
Drum
Ön Lastik
3,50-19
Arka Lastik
4,00-16
Kuru Ağırlık
158 kg
Yakıt Kapasitesi
12 Litre
SR400 SP
1979
http://imageshack.us/a/img89/8898/ilbh.jpg
1981-1982
SR400
http://imageshack.us/a/img36/668/13l3.jpg
SR400 Sp
1983
http://imageshack.us/a/img34/3471/inj9.jpg
SR400
1983-1987
http://imageshack.us/a/img577/8684/bcfu.jpg
SR400
1988
http://imageshack.us/a/img856/3744/bm3a.jpg
SR400
1996-1997
http://imageshack.us/a/img13/2480/dpg1.jpg
SR400
1998-2001
http://imageshack.us/a/img801/8233/v90i.jpg
SR400
2002-2003
http://imageshack.us/a/img713/3218/nqfv.jpg
SR400SP
2004
http://imageshack.us/a/img585/9024/pa3j.jpg
SR400
2008
http://imageshack.us/a/img716/853/lp8d.jpg
SR400
2009
http://imageshack.us/a/img43/9245/8am3.jpg
SR400
2012
http://imageshack.us/a/img849/774/84qt.jpg
SR400
2013
http://imageshack.us/a/img850/8068/u728.jpg
2008 yılından sonra enjeksiyona geçildi, cafe projeleri için ideal
http://imageshack.us/a/img801/8035/db4z.jpg
http://imageshack.us/a/img35/4254/w92i.jpg

Syanur
06 Ocak 2014, 20:17
88-02 arası ön fren için kampanaya dönmeleri enteresan değil mi ??

hasanfuat
06 Ocak 2014, 20:33
bence çirkin
ne eski ne yeni arada garip bi halde kalmış

ozgurakman
06 Ocak 2014, 21:33
güzelmiş. az da yakar bu. kısa mesafeler/commuting işi için güzel gibi :)

adanalı01
16 Ocak 2014, 05:01
6 7 bin desinler zevk icin alınıp eskileri yagdetmek icin şehir icind e kücük turlar atmak icin 1 dakka beklemez alırdım ondan üstü haram bu motora

Syanur
16 Ocak 2014, 14:11
Beyin hakaten bedava

tr_select
16 Ocak 2014, 14:13
Cafe racer'in kralını yapardım bu motorla :sunny:

likya1
16 Ocak 2014, 23:33
400 cc motorda 24 beygir hangi mühendisin fikri acaba? 250 cc lik motorlar bile 24-25 beygir iken, bu motoru 24 beygir güç ile sınırlandırmak efsane olmuş motoru bitirmek gibi bir durum günümüz şartlarında. 30 ve üzeri bg gücü bu motorun hakkı olması lazım ki ancak o zaman hak ettiği fiyatı istesinler.

sedat_57
17 Ocak 2014, 00:16
Fiyatı belli mi..

abdullah_03
21 Ocak 2014, 13:22
14-15 olursa ciddi ciddi düşünürüm ybr yi satar üstünüde tamamlarım

byanmaz
21 Ocak 2014, 14:34
Motor düşük devirli ancak muazzam torklu. devir aralığının hepsini kullanabileceğiz, her viteste rölantiden itibaren çekiş olacak. yazarken bile ağzım sulandı.

3000 devirde 27 nm, örneğin cbr 250'den %15 daha fazla tork demek. o torku da cbr250 7bin devirde veriyor. bunu "bu motor cbr250'den daha iyi" demek için yazmadım, birbirlerine yakın güçteler beygir olarak, o yüzden karşılaştırdım, kimsenin tavuğunu kışt demiş olmayım:) yani kalkışta ya da ara hızlanmada, bu motor eşdeğer güçteki cbr 250'den daha güçlü hissedilecek ancak cbr250'nin 8500 devire kadar yolu var tabii.

bu retro motorlara hastayım. Ülkemize de gelse bile motor hacmi yüzünden saçma bir fiyata gelecek olması çok yazık. Yamaha'nın türkçe sitesine motor için bir sayfa açmışlar ancak fiyat vs. belli değil. Belki fuarda güzel bir indirimle gelirse, 13-14bin gibi, ancak o zaman..

papazkemal
21 Ocak 2014, 16:36
Güzel bir klasik

byanmaz
22 Ocak 2014, 18:00
honda'nın da benzer bir modeli varmış. http://www.honda.co.jp/CB223S/

200 küsür cc, 16beygir. 5500 devirde 18nm tork. japonya fiyatı cbr250 ile aşağı yukarı aynı. bunun karakteri biraz farklı ama bakarsınız honda sr400'e cevap bunu getirir, biz de ağız tadıyla retro'ya bineriz.

onuroz
24 Ocak 2014, 05:12
honda'nın da benzer bir modeli varmış. http://www.honda.co.jp/CB223S/

200 küsür cc, 16beygir. 5500 devirde 18nm tork. japonya fiyatı cbr250 ile aşağı yukarı aynı. bunun karakteri biraz farklı ama bakarsınız honda sr400'e cevap bunu getirir, biz de ağız tadıyla retro'ya bineriz.

hepsini getirsin :) http://www.honda.co.jp/CB400SF/color/

byanmaz
24 Ocak 2014, 11:47
hepsini getirsin :) http://www.honda.co.jp/CB400SF/color/

aynen, bütün markalar, yerel-global demeden bütün modellerini getirsin, biz içinden beğendiğimizi alalım:)

kurufasulye
30 Ocak 2014, 00:19
Bu motor gelecek mi acaba?

Syanur
30 Ocak 2014, 11:21
Bu motor gelecek mi acaba?

Sanmıyorum çünkü fiyatı 250cc üstü vergilerine maruz kalmasının dışında da çok uygun değil zaten.

İngiltere'de MT-07 ile aynı paraya satılıyor...5.200 £ :santa:

http://www.yamaha-motor.eu/uk/products/motorcycles/mt/mt-07.aspx

http://www.yamaha-motor.eu/uk/products/motorcycles/sport-heritage/sr400.aspx

Almanyada ise fiyatı ABS'li MT-07 den 300€ daha pahalı ::sas::::sas::

http://www.yamaha-motor.eu/de/products/motorcycles/mt/mt-07.aspx?year=2014

http://www.yamaha-motor.eu/de/products/motorcycles/sport-heritage/sr400.aspx

kurufasulye
30 Ocak 2014, 15:17
Sanmıyorum çünkü fiyatı 250cc üstü vergilerine maruz kalmasının dışında da çok uygun değil zaten.

İngiltere'de MT-07 ile aynı paraya satılıyor...5.200 £ :santa:

http://www.yamaha-motor.eu/uk/products/motorcycles/mt/mt-07.aspx

http://www.yamaha-motor.eu/uk/products/motorcycles/sport-heritage/sr400.aspx

Almanyada ise fiyatı ABS'li MT-07 den 300€ daha pahalı ::sas::::sas::

http://www.yamaha-motor.eu/de/products/motorcycles/mt/mt-07.aspx?year=2014

http://www.yamaha-motor.eu/de/products/motorcycles/sport-heritage/sr400.aspx
Şimdi yamaha bursa bayii ni aradım.
Motor geleceğini söyledi.:queen: Fakat fiyatı belli değilmiş.

cenkito
30 Ocak 2014, 15:28
Sanmıyorum çünkü fiyatı 250cc üstü vergilerine maruz kalmasının dışında da çok uygun değil zaten.

İngiltere'de MT-07 ile aynı paraya satılıyor...5.200 £ :santa:

http://www.yamaha-motor.eu/uk/products/motorcycles/mt/mt-07.aspx

http://www.yamaha-motor.eu/uk/products/motorcycles/sport-heritage/sr400.aspx

Almanyada ise fiyatı ABS'li MT-07 den 300€ daha pahalı ::sas::::sas::

http://www.yamaha-motor.eu/de/products/motorcycles/mt/mt-07.aspx?year=2014

http://www.yamaha-motor.eu/de/products/motorcycles/sport-heritage/sr400.aspx

bana onun alt takımını verin yeter cross um tork cengaveri olur :)

kurufasulye
27 Şubat 2014, 13:50
Fiyat 18.250 tl olarak belirlenmiş.

Syanur
27 Şubat 2014, 15:12
Fiyat 18.250 tl olarak belirlenmiş.

:mrgreen:

Bunun sınıfı felan ayrı diyecekler tamam ama böyle bir fiyat,,, nasıl desem,,, Yamaha çıldırmış olmalı :)

Nedir yani, sırf retro diye mi vericez bu parayı :sunny:

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1/1922142_10152310776332502_1311564189_n.jpg

kurufasulye
17 Nisan 2014, 18:02
Hiç yok mu bu güzelliği alan?

malina
29 Mayıs 2014, 00:36
değişik insanlarız vesselam. mt07 den pahalı olacak elbet. çünkü bütün olarak ondan daha değerli. 10 yaşındaki mt "yi alıp satamazsın ama 20 yaşındaki sr satılır. çünkü klasiktir, kalitelidir. ülkede her ama her şey para ile ilişkili olunca, dostoyevski okuyup bach dinlemek sonra üstüne sr ile gezmek zengin elitlerin hakkı zannediliyor.
neyse uzattım. bence fiyatı ulaşılabilir bir seviyede ve yakında bir gün borç harç almayı çok isterim.

ferdinandd
29 Mayıs 2014, 00:57
değişik insanlarız vesselam. mt07 den pahalı olacak elbet. çünkü bütün olarak ondan daha değerli. 10 yaşındaki mt "yi alıp satamazsın ama 20 yaşındaki sr satılır. çünkü klasiktir, kalitelidir. ülkede her ama her şey para ile ilişkili olunca, dostoyevski okuyup bach dinlemek sonra üstüne sr ile gezmek zengin elitlerin hakkı zannediliyor.
neyse uzattım. bence fiyatı ulaşılabilir bir seviyede ve yakında bir gün borç harç almayı çok isterim.

Umarım nasip olur, ben ciddi niyetlenmiştim ama getireceklerini söyleyip 3-4 ay beklememe rağmen bir türlü getiremediler.

Fiyat anlamında bencede terazide MT07 den çok çok ucuz, yabancı forumlarda Guzzisini satıp SR alanlar var,

göz kapalı alınası bir motosiklet ama benim sorunum yine Yamaha.tr idi malesef :/

Syanur
29 Mayıs 2014, 09:55
değişik insanlarız vesselam. mt07 den pahalı olacak elbet. çünkü bütün olarak ondan daha değerli. 10 yaşındaki mt "yi alıp satamazsın ama 20 yaşındaki sr satılır. çünkü klasiktir, kalitelidir. ülkede her ama her şey para ile ilişkili olunca, dostoyevski okuyup bach dinlemek sonra üstüne sr ile gezmek zengin elitlerin hakkı zannediliyor.
neyse uzattım. bence fiyatı ulaşılabilir bir seviyede ve yakında bir gün borç harç almayı çok isterim.

Birçok şey söyleyebilirdim size ama son anda farkettim ki, sanırım henüz bir motosiklet sahibi değilsiniz. Yanılıyor muyum ?

malina
29 Mayıs 2014, 17:29
kızdınız mı söylediklerime? kızmayın. alınıp kırıldıysanız da özür dilerim. ama şu hayata bir defa geliyoruz, bırakın da insanlar gönlünden geçeni yapsın.
kaliteli şeyler biraz pahalı olur, sadece fiyatına bakarak alınmaz.
bu arada yanılıyorsunuz da. 6 yıllık acemi motorcuyum, 5000 km kadarı da mt03 üzerinde geçti. :)
saygılar...

Syanur
29 Mayıs 2014, 18:39
Niye kızayım yav? :) Sanırım "birçok şey söylerdim" lafımı "size sayar söverdim" gibisinden anladınız galiba :mrgreen: Ben yazdıklarınıza cevaben birçok tutarlı durum var, onları yazardım demek istedim. Herneyse kızma felan yok tabiki, aklımdan bile geçmedi. :)

Kaliteli şeyler pahalı olur veya benzeri kalıplar bu motosiklet için fazlasıyla geçersiz kalıyor hala benim için. Akıl almaz bir fiyatlandırma söz konusu. Tekrar tekrar söylüyorum, bunu tipine yada amacına bakarak söylemiyorum. Motosikletin teknolojisine, argesine ve üzerindeki materyallere göre söylüyorum. Bu motorda adamentium kullanmadıysa Yamaha bu fiyat benim için mantık çerçevesinin çok dışında. Sonuçta maliyeti az çok belli. Detaylara girmeye gerek görmüyorum.

Kişisel tercihtir parası olan alır, olmayan biriktirir, dişini sıkar alır, orası ayrı. Kimseye almayın demiyorum. İsyanım Yamahaya ve ben olmayan şeye olmamış diyebiliyorum. Tutmuyorum kendimi.

Motor olmuş fiyat olmamış.

solmyr
29 Mayıs 2014, 19:01
bu para etmez tabiki. tarihine, kalitesine de bu para verilmez. 1700'den beri üretiliyor olsa da bu para verilmez. 1700'den beri üretiliyor olsa ve fiyatı daha uygun olsa şu an hemen tüm cafe racercılar, klasikçiler bu motordan bir tanesini garajına çekerdi. kendi aksesuar sektörü olurdu. harley'in amerikan rüyası diye giydirilmesine karşın, bu da japon serabı diye giydiriliyor bence.

savasaktulum
02 Haziran 2014, 11:58
Selamlar... Bu motosiklet fiyatına göre tatmin edici olmayabilir ancak kişiselleştirme seçenekleri fazla ! 18.250 tl gibi bir fiyat benim içinde yüksek.Bu konuda sizin gibi ustalara bir soru sormak istiyorum...http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/839/l3ri.jpg (https://imageshack.com/i/nbl3rij) bu motor ve tarzi itibari ile çok hoşuma gitti... bu taz kişiselleştirme yapılabilecek Harley kadar uc fiyatlara çıkamayacagım motosiklet bakıyorum...bılmedıgım için siz profesyonellere danışıyorum...neler soyleyebılrısınız tesekkurler

byanmaz
02 Haziran 2014, 12:19
Selamlar... Bu motosiklet fiyatına göre tatmin edici olmayabilir ancak kişiselleştirme seçenekleri fazla ! 18.250 tl gibi bir fiyat benim içinde yüksek.Bu konuda sizin gibi ustalara bir soru sormak istiyorum...http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/839/l3ri.jpg (https://imageshack.com/i/nbl3rij) bu motor ve tarzi itibari ile çok hoşuma gitti... bu taz kişiselleştirme yapılabilecek Harley kadar uc fiyatlara çıkamayacagım motosiklet bakıyorum...bılmedıgım için siz profesyonellere danışıyorum...neler soyleyebılrısınız tesekkurler

profesyonel olmayanlar da cevap verebilirse eğer, ben de bu yoldayım:). geçen eylül'de honda 125ace'yi alıp hemen yuvarlak fara çevirdim, gerisi gelmedi. ön çamurluğu kestireceğim, seleyi yekpare şişman bir sele ile değiştireceğim. yan panelleri sökeceğim ve herhalde en zoru, jantlar daha büyük ebada uygun telli jantlarla değişecek. ace'nin damla şeklindeki retro deposu bence kafadan iyi bir başlangıç noktası sağlıyor.

bunun dışında, yurtdışı forumlarda eski honda cg 125'leri ve ybr 125'leri scrambler'a, bobber'a çevirenler gördüm.

yine bizde satılmayan ybr 125 custom da bu işler için iyi bir başlangıç :http://www.yamaha-motor.eu/uk/products/motorcycles/roadster/ybr125-custom.aspx

yalnız aklınızda olsun, şaseyi değiştirirseniz muayeneden geçemiyorsunuz. bir kaç gün önce bir başka başlıkta bir arkadaş şikayet ediyordu. çamurluk, sele, gidon vs. üzerinden gitmek lazım.

Syanur
02 Haziran 2014, 12:34
CB125 olabilir bence de. Nette değişik çalışmalarını görmüştüm.

Ama biraz da gitsin, sadece görüntü olmasın dersen, bence ER5 güzel bir seçenek. Onu da düşün derim, fiyatı da çok uygun bence.

solmyr
02 Haziran 2014, 12:43
bende bambaşka bir örnek vereyim. hem ucuz :)
izh planet 7. bu yeni model 4 zamanlı cg 250cc motor var.
https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t1.0-9/10366021_402655046541329_2960534423573165852_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t1.0-9/10346321_402655093207991_6395954758996797293_n.jpg
https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t1.0-9/10376285_402655129874654_2848126130124073854_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t1.0-9/1977484_369667469840087_509003201_n.jpg
https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/t1.0-9/1798212_369667496506751_1741235419_n.jpg

4000 - 4500tl arası bir fiyatı var. motor çin malı, şasi türk malı, lisansı rus :) bence çok iyi cafe racer olur.

savasaktulum
02 Haziran 2014, 12:57
şimdi cg 125 fiyat olarak oldukça uygun...bazı sorularım olacak yine :)
1-en çok custom parça bulacagım model nedir ?
2-"yok bunlarda custom parça bulmak zor sagdan soldan toplayacksın orayı burayı kesıp biçeceksin bu hale gelecek " olay bu sekılde mı oerlıyor

yanı sız bu tarz motosiklet istiyor olsaydınız hangi modelle ugrasmak daha mantıklı olurdu...teşekkürler cevaplar için

byanmaz
02 Haziran 2014, 13:40
şimdi cg 125 fiyat olarak oldukça uygun...bazı sorularım olacak yine :)
1-en çok custom parça bulacagım model nedir ?
2-"yok bunlarda custom parça bulmak zor sagdan soldan toplayacksın orayı burayı kesıp biçeceksin bu hale gelecek " olay bu sekılde mı oerlıyor

yanı sız bu tarz motosiklet istiyor olsaydınız hangi modelle ugrasmak daha mantıklı olurdu...teşekkürler cevaplar için

valla bu soruya gelecek cevapları ben de merakla bekliyorum. benim bildiğim, içinden seçebileceğimiz hazır bir liste yok. ben döşemeciye gideceğim, sele böyle olsun diyeceğim. çamurluğu motorcuya söktürüp kaportacıya götüreceğim. kestirdikten sonra nikelajcıya. sonra yan panelleri söküp, panel tırnaklarını kestireceğim, uyarsa 18, uymazsa 17 inç telli jant ayarlayacağım vs. hazır bir liste varsa çok sevineceğim: )

ferdinandd
02 Haziran 2014, 13:49
bu para etmez tabiki. tarihine, kalitesine de bu para verilmez. 1700'den beri üretiliyor olsa da bu para verilmez. 1700'den beri üretiliyor olsa ve fiyatı daha uygun olsa şu an hemen tüm cafe racercılar, klasikçiler bu motordan bir tanesini garajına çekerdi. kendi aksesuar sektörü olurdu. harley'in amerikan rüyası diye giydirilmesine karşın, bu da japon serabı diye giydiriliyor bence.

Tarihine bu para verilmez dediğin SR' nin, zaten motosiklet tarihinin yarısına sahip bi tarihi var, daha ne olsun :)

1700 den beri üretilse bu paraya kimse bunu vermez zaten :)

Kendi aksesuar sektörü başlıbaşına zaten var, hatta kişiselleştirilmiş motosiklete binmek istersen dünyada en çok seçenek SR 400-500 için var.

Cafe ve klasikçilerin garajında zaten illa ki bi SR var :)

Harley gibi suni bi ünvan da değil üstlendiği, kesinlikle çok ama çok daha sorunsuz bi motosiklet, yani kısaca zaten Japon serabı diyebiliriz :)

savasaktulum
02 Haziran 2014, 19:24
bir kaç saattir araştırma yapıyorum...istediğim tarzın adının Cafe racer oldugunu gördüm.şimdi sorun yavaş yavaş halloldu derken kafamda yeni sorular belirmeye başladı ! cafe racer tarzda motosiklet yapmak isteyenlere parça satan bir sürü firma var..sorun şu en uygun model sizce hangisi cg125 ler n yakıt tankı selesi var..gidon bulunuyor camurluk ve stop lambası var..farlar mevcut...geriye de pek bır sey kalmıoyr sanırım evet sizler neler soyleyeceksınız :) selamlar...

Syanur
03 Haziran 2014, 09:54
Bence az masraf yapmayacaksınz. Yapmışken ER5 gibi biraz da yürüyen bir motora yapın sonrasında daha çok keyif alırsınız. Hem ses de güzel olur. VB125'in cafe projeleri hoş tamam ama ne bileyim, motor okadar güçsüz ki sürerken hiç keyif almama ihtimaliniz de var.

crxforever
05 Haziran 2014, 03:44
bende bambaşka bir örnek vereyim. hem ucuz :)
izh planet 7. bu yeni model 4 zamanlı cg 250cc motor var.
https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t1.0-9/10366021_402655046541329_2960534423573165852_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t1.0-9/10346321_402655093207991_6395954758996797293_n.jpg
https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t1.0-9/10376285_402655129874654_2848126130124073854_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t1.0-9/1977484_369667469840087_509003201_n.jpg
https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/t1.0-9/1798212_369667496506751_1741235419_n.jpg

4000 - 4500tl arası bir fiyatı var. motor çin malı, şasi türk malı, lisansı rus :) bence çok iyi cafe racer olur.

bu var mı türkiyede?

solmyr
05 Haziran 2014, 03:46
bu var mı türkiyede?

oruç motor

acayüp
08 Haziran 2014, 12:55
Budur , muhtesem bi guzellik .

Cok az motor torununuzu gorur , buda onlardan birisi .