Orijinalini görmek için tıklayınız : 0 km Çin mi? Yoksa ikinci el Japon mu?
dionysos06
20 Aralık 2013, 23:10
Arkadaşlar Ankarada hakikaten motor bulmakta sorun yaşıyorum bütçeme uygun. Çine yöneleyim diyorum bu seferde forumdan veyahut çevreden gördüğüm çin motoru kullananların sıkıntı yaşadığını görüyorum. Hevesim kursağımda kaldı. İkinci el japon mu yoksa 0km de çin mi almak mantıklı? Yoksa arabamı takas edeyim adam akıllı birşey mi alayım :) Hele bi fikirlerinizi paylaşın gayri :)
zaferkarizma
20 Aralık 2013, 23:18
ikiside mantıklı aslında ama tek tavsiyem el becerin varsa 0 çinli al yok acemiyim anlamam diosan 2. el temiz bi japon al.
mtasdel60
20 Aralık 2013, 23:23
Ama hangi çinli?
zakirhasan
20 Aralık 2013, 23:26
Bana kalırsa her zaman için japon candır. İkinci el bir cbf bile alsan nerden baksan o alet 150.000 km görür (kullanıcıdan kullanıcıya değişir tabi). Ama japona para yetmiyorsa taiwan da iyidir. Japon ve ya taivan. Gerisi hikaye. Çin malı motosikletler kullanıcıya eziyetten başka bir şey değil bence...
merak ederim
20 Aralık 2013, 23:26
çinli alıyorsan elinin anahtar tutması gerekiyor ben elektronikçiyim elektrik sıkıntısını basitçe hallederim ha mondial prince 2850 km oldu bi sıkıntısı yok yani biraz sanayi bilgisi istiyor somun yalama olunca götürüp kaynak yaptırman civata yuvası bozulunca ters klavuzla çıkartıp yuvaya diş veya holicol attırman gerekebilir belli olmaz mekanik bilgim sınırlı ama sökünce toplayabiliyorum kendimce..
Tamirciye göre mondialin son 2 senedir çıkarttığı motorların bariz kaliteli olduğunu fakat fiyatlarının yükseldiğini söyledi
shooter1
20 Aralık 2013, 23:27
eğer titizim dersen git temiz japon al benim motor aldığım zaman bu aklım olsa hiç kanuniye bulaşmazdım biraz daha bekler 2. el japon bir şeyler alırdım
dionysos06
20 Aralık 2013, 23:35
ikiside mantıklı aslında ama tek tavsiyem el becerin varsa 0 çinli al yok acemiyim anlamam diosan 2. el temiz bi japon al.
Hocam el becerim var. Eski vosvoscuyum :) Vosvosumun eksiğini gediğini kendim yapardım. Ama motosiklet üzerinde hiç talimim olmadı :)
---------- Post added at 23:31 ---------- Previous post was at 23:27 ----------
Bana kalırsa her zaman için japon candır. İkinci el bir cbf bile alsan nerden baksan o alet 150.000 km görür (kullanıcıdan kullanıcıya değişir tabi). Ama japona para yetmiyorsa taiwan da iyidir. Japon ve ya taivan. Gerisi hikaye. Çin malı motosikletler kullanıcıya eziyetten başka bir şey değil bence...
Hocam işte bu yorumları duyduğumdan ve şahit olduğumdan ötürü çine karşı ön yargılıyım... Bende japon olması taraftarıyım ama bütçe denkleşmiyor. Arabamı takas etcem gibi artık :)
---------- Post added at 23:33 ---------- Previous post was at 23:31 ----------
çinli alıyorsan elinin anahtar tutması gerekiyor ben elektronikçiyim elektrik sıkıntısını basitçe hallederim ha mondial prince 2850 km oldu bi sıkıntısı yok yani biraz sanayi bilgisi istiyor somun yalama olunca götürüp kaynak yaptırman civata yuvası bozulunca ters klavuzla çıkartıp yuvaya diş veya holicol attırman gerekebilir belli olmaz mekanik bilgim sınırlı ama sökünce toplayabiliyorum kendimce..
Tamirciye göre mondialin son 2 senedir çıkarttığı motorların bariz kaliteli olduğunu fakat fiyatlarının yükseldiğini söyledi
Hocam geçen Amerikada yaşamış bir arkadaşımla bu meseleyi konuştuk. Çin malı motorların orda daha kaliteli olduğunu söyledi. Niye Tr ye daha kalitesiz gönderiyorlar anlamış değilim. Elimden iş gelir ama tabi sen daha marifetlisin maşaallah :) O kadar olamam sanırım.
---------- Post added at 23:35 ---------- Previous post was at 23:33 ----------
eğer titizim dersen git temiz japon al benim motor aldığım zaman bu aklım olsa hiç kanuniye bulaşmazdım biraz daha bekler 2. el japon bir şeyler alırdım
Haddinden fazla titiz pinpirikliyim :) Sanırım japondan şaşmamak lazım :)
yunusus
20 Aralık 2013, 23:35
Bir çinliden japon kalitesi beklemeyeceksen sıfır çin al. Alacagin ikinci el motor japonda olsa eger düzgün bir rodaj sureci gecirmemis ise sifir alacagin düzgün rodajini yapacagin bir Çinli kadar bile zevk alamayabilirsin..
Sahsen seninle ayni durumdaydim ama benim kararsizligim yoktu. Apachi xz250 siparisi verdim 8250 ye o paraya tertemiz ikinci el bi honda crf250l almayi tercih edenlerde olacaktir illaki. Hep soylerim Çinli deyip atmayacaksin kenara ne kadar ekmek o kadar köfte. .
zakirhasan
20 Aralık 2013, 23:37
Hocam işte bu yorumları duyduğumdan ve şahit olduğumdan ötürü çine karşı ön yargılıyım... Bende japon olması taraftarıyım ama bütçe denkleşmiyor. Arabamı takas etcem gibi artık :)
Yaw aslında çine karşı ön yargılı olmamak da lazım. Çünkü sonuçta bu adamlar baya satıyor özellikle mondial firması olarak. Fakat binip sürdüğümde aletler deli titriyor, gitmiyor bir üstüne üstlük gazı bırakıyorsunuz devir böyle öyle yavaş yavaş düşüyor ki o ara sıkılıyorsunuz zaten :D Tabi alınan marka modele göre değişebilir. Ama japon motosikletlerdeki rahatlığı ve tadı verebileceğini sanmıyorum yine de :)
dionysos06
20 Aralık 2013, 23:40
Bir çinliden japon kalitesi beklemeyeceksen sıfır çin al. Alacagin ikinci el motor japonda olsa eger düzgün bir rodaj sureci gecirmemis ise sifir alacagin düzgün rodajini yapacagin bir Çinli kadar bile zevk alamayabilirsin..
Sahsen seninle ayni durumdaydim ama benim kararsizligim yoktu. Apachi xz250 siparisi verdim 8250 ye o paraya tertemiz ikinci el bi honda crf250l almayi tercih edenlerde olacaktir illaki. Hep soylerim Çinli deyip atmayacaksin kenara ne kadar ekmek o kadar köfte. .
İkinci el piyasası da yok gibi çinlilerin... Olur ya şimdi kullanırız yarın birgün satmaya karar veririz. Alış ve satışta dağlar kadar fark olacaksa hiç yaklaşmamak lazım...
---------- Post added at 23:40 ---------- Previous post was at 23:38 ----------
Yaw aslında çine karşı ön yargılı olmamak da lazım. Çünkü sonuçta bu adamlar baya satıyor özellikle mondial firması olarak. Fakat binip sürdüğümde aletler deli titriyor, gitmiyor bir üstüne üstlük gazı bırakıyorsunuz devir böyle öyle yavaş yavaş düşüyor ki o ara sıkılıyorsunuz zaten :D Tabi alınan marka modele göre değişebilir. Ama japon motosikletlerdeki rahatlığı ve tadı verebileceğini sanmıyorum yine de :)
Bir sürüş eğitiminde saolsun hoca bana çinli motor verdi :) 1 saat ya da daha fazla kullandım. Titreşimden nerdeyse motordan indiğimde dizlerim tutmadı :D Orasını hesap etmemiştim. Sen söyleyince şimdi anımsadım :)
zaferkarizma
20 Aralık 2013, 23:40
yanlış anlamada zakirhasan gb arkadaş işte senin bu ön yargına zemin hazırlıyor. bak kardeşim çinli üzerinde en az 60.000 km var. elim anahtar tutar . ve cebmde 5.000 den fazla para yoksa gider gene 0 çinli alırım. japona binmedikmi hiç, hiçmi görmedik en alasını gördük. ama yeni başlayacaksan ve pişince cc yükseltirim veya değiştiririm diyorsan 0 ucuz çinliyle başla emin ol bir sonraki motorunda iyiki bu şekilde yapmışım dieceksin. ama bnm için para sıkıntısı yok para verseler zncirini bile ayarlamam mekanikten hiç anlamam ugraşamda zamanımda yok diiosan 0 japon al. çünkü alcan 2. el japonunda 0 çinliden bi farkı olmayacak. çünkü alacağın 2. el japonu belkide hiç tecrübesi olmayan rodajını bile motorun canını alrak binmiş biri olursa o zmn cebinden paralar balya balya akmaya başlayınca keşke 0 çinli alsaydım dediğinde beni anlarsın.
japon iyidr kötü demiyorum sıfırını al yıllarca bin ama 2. el düşünme bile derim.
schnitzel_34
20 Aralık 2013, 23:40
japonlarında Lastiği patlar,zinciri atar her türlü elin anahtar tutar... :)
dionysos06
20 Aralık 2013, 23:48
yanlış anlamada zakirhasan gb arkadaş işte senin bu ön yargına zemin hazırlıyor. bak kardeşim çinli üzerinde en az 60.000 km var. elim anahtar tutar . ve cebmde 5.000 den fazla para yoksa gider gene 0 çinli alırım. japona binmedikmi hiç, hiçmi görmedik en alasını gördük. ama yeni başlayacaksan ve pişince cc yükseltirim veya değiştiririm diyorsan 0 ucuz çinliyle başla emin ol bir sonraki motorunda iyiki bu şekilde yapmışım dieceksin. ama bnm için para sıkıntısı yok para verseler zncirini bile ayarlamam mekanikten hiç anlamam ugraşamda zamanımda yok diiosan 0 japon al. çünkü alcan 2. el japonunda 0 çinliden bi farkı olmayacak. çünkü alacağın 2. el japonu belkide hiç tecrübesi olmayan rodajını bile motorun canını alrak binmiş biri olursa o zmn cebinden paralar balya balya akmaya başlayınca keşke 0 çinli alsaydım dediğinde beni anlarsın.
japon iyidr kötü demiyorum sıfırını al yıllarca bin ama 2. el düşünme bile derim.
Dostum güzel izah etmişsin teşekkürler. O zaman ben sana durumumu izah edeyim. Bir sürücü kursunda motosiklet kullandım, birde extradan eğitim almak için bir yere gittim ve orda kullandım. Benim alacağım ikinci el ya da sıfır motoru, Allah nasip ederse cc yükseltmek için vs satacak değilim. Evladiyelik olacak bana yani. Öyle aman aman sürat meftunuda değilim. Hafta sonları bazende işe gidiş gelişte ama bazen diyorum. Çünkü yeni evlendim araba olmazsa olmuyor malum :) Alacam sırt çantamı, foto makinemi bazen ilçelere, bazen şehirler arası, bazen şehir içi kullanacağım bi motor olacak bu... Sonra hop getirip çalışma odama koyup orda bakacam gözüm gibi :) ( Dışarda ya da garajda değil, çalışma odamda :) )
---------- Post added at 23:48 ---------- Previous post was at 23:46 ----------
japonlarında Lastiği patlar,zinciri atar her türlü elin anahtar tutar... :)
Şükür onları halledebilirim. Onlarda sıkıntı yok :)
yunusus
20 Aralık 2013, 23:52
Cinlilerin ikinci el piyasasi her zaman var sandigin gibi ölü bir piyasasi yok mahalledeki motorcuya koysan satilir ucuz oldugu icin. Benim 8250ye sifirini aldigim makinayi adam 7000 den ikinci el satiyor.
Ve ornek olarak gosterdigim modellerin teknik ozelliklerine bir bak istersen.. kisaca ozet geceyim ben
Net kilolari hatirlamasamda Honda crf250l 134 kg 23 hp
Benim aldigim 118 kilo 27.2 hp
Honda 11bin Çinli 8bin lira.. ha ben tutupta ayni klasmanda olmalarini goz onune alip her ne kadar bu makinanin hondayi havada karada yiyecegini biliyor olsamda makinaya hondaya yuklendigim kadar yuklenecek olursam bi yerinden bi sikinti cikaracaktir. Bilincli kullanici olmak sart.
Artik ulkemizede yavas yavas kaliteli cin mallari girmeye basladi.
zakirhasan
20 Aralık 2013, 23:55
yanlış anlamada zakirhasan gb arkadaş işte senin bu ön yargına zemin hazırlıyor. bak kardeşim çinli üzerinde en az 60.000 km var. elim anahtar tutar . ve cebmde 5.000 den fazla para yoksa gider gene 0 çinli alırım. japona binmedikmi hiç, hiçmi görmedik en alasını gördük. ama yeni başlayacaksan ve pişince cc yükseltirim veya değiştiririm diyorsan 0 ucuz çinliyle başla emin ol bir sonraki motorunda iyiki bu şekilde yapmışım dieceksin. ama bnm için para sıkıntısı yok para verseler zncirini bile ayarlamam mekanikten hiç anlamam ugraşamda zamanımda yok diiosan 0 japon al. çünkü alcan 2. el japonunda 0 çinliden bi farkı olmayacak. çünkü alacağın 2. el japonu belkide hiç tecrübesi olmayan rodajını bile motorun canını alrak binmiş biri olursa o zmn cebinden paralar balya balya akmaya başlayınca keşke 0 çinli alsaydım dediğinde beni anlarsın.
japon iyidr kötü demiyorum sıfırını al yıllarca bin ama 2. el düşünme bile derim.
Abi haklısın bir şey demiyorum. Fakat bakılınca sıfır çinli hatırı sayılır bi motosikletin fiyatı nerden baksan 3 - 3.500 TL arasında. Bu paraya yeni başlayacak veya bilen biri gidip ikinci el temiz bir CBF 150 veya YBR 125 alsa daha iyi olur. Çünkü aynen dediğin gibi eli anahtar tutmayan biri çin malı bi motosiklet alırsa onunla uğraşamaz. Fakat adam alsa bir YBR 125 tek öğrenmesi gereken şey zincirin gevşekliğini ayarlamak zinciri yağlamak bir de ekstradan yağını değiştirmeyi bilse onun için kar olur. Ama çin olsa öyle mi adam yolda kalsa ne yapacak ? bunlar da düşünülmeli bence. Tabi estağfurullah senin bilgin senin deneyimin yanında benim bildiğim şeyler çölde kum tanesi filan olur ama kısa süreli deneyimlerim gördüklerim beni bu düşünceye itiyor. İmkan varsa japondan şaşma derim ben. Sözü uzattıysam affola :)
turkish39
20 Aralık 2013, 23:58
İlk çinlim budur.6 yıl kullandım.Satmadan 1-2 hafta önceki fotoğrafı.Akü 5 yıl gitti.2 arka bir ön lastik masrafım oldu.iki fren balatası.4 ya da 5 ampul.En çok ayna değiştirdim.
http://u1312.hizliresim.com/1j/n/vqq5u.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
İkinci çinlim de budur.2012 model.michelin lastik aldım.Geçenlerde michelin plot street gördüm onu da aldım.Ama kalpazanlıktan takmadım bi köşecikte duruyo:)Bakımlarını ikisininde kendim yaptım.Yağ değiştir,zincir ger-yağla,hava filtresi falan filan...Benim sıkıntım yok.365 günün 350 günü garanti kullanırım.Bu aralar pulsar 200 ns ye sarmıştım fiyatı açıklanınca gönlümden sildim gitti:)Milletin öcü gibi gördüğü çinlileri yıllardır kullanmışım niye 65 cc fark için 3 katı para vereyim.Kötü motor yoktur bakımsız motor vardır.
http://u1312.hizliresim.com/1j/n/vqqhc.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
dionysos06
21 Aralık 2013, 00:02
İlk çinlim budur.6 yıl kullandım.Satmadan 1-2 hafta önceki fotoğrafı.Akü 5 yıl gitti.2 arka bir ön lastik masrafım oldu.iki fren balatası.4 ya da 5 ampul.En çok ayna değiştirdim.
http://u1312.hizliresim.com/1j/n/vqq5u.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
İkinci çinlim de budur.2012 model.michelin lastik aldım.Geçenlerde michelin plot street gördüm onu da aldım.Ama kalpazanlıktan takmadım bi köşecikte duruyo:)Bakımlarını ikisininde kendim yaptım.Yağ değiştir,zincir ger-yağla,hava filtresi falan filan...Benim sıkıntım yok.365 günün 350 günü garanti kullanırım.Bu aralar pulsar 200 ns ye sarmıştım fiyatı açıklanınca gönlümden sildim gitti:)Milletin öcü gibi gördüğü çinlileri yıllardır kullanmışım niye 65 cc fark için 3 katı para vereyim.Kötü motor yoktur bakımsız motor vardır.
http://u1312.hizliresim.com/1j/n/vqqhc.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
Hocam anladığım kadarıyla baktığın müddetçe evladiyelik kullanırsın diyorsun çinliyide...
turkish39
21 Aralık 2013, 00:04
Bu arada evladiyelik alcam diye şartlandırma kendini.İnsanoğlu doyumsuzdur.Ben bana hitap eden motoru buldummu değiştiririm.Marka takıntım yok.Satabilmek içinde elimdekini güzel bakarım.Eksi dereceler gördüğümüz şu günlerde tek marşta gaz vermeden çalıyor motor,daha ne isteyim.
dionysos06
21 Aralık 2013, 00:07
Abi haklısın bir şey demiyorum. Fakat bakılınca sıfır çinli hatırı sayılır bi motosikletin fiyatı nerden baksan 3 - 3.500 TL arasında. Bu paraya yeni başlayacak veya bilen biri gidip ikinci el temiz bir CBF 150 veya YBR 125 alsa daha iyi olur. Çünkü aynen dediğin gibi eli anahtar tutmayan biri çin malı bi motosiklet alırsa onunla uğraşamaz. Fakat adam alsa bir YBR 125 tek öğrenmesi gereken şey zincirin gevşekliğini ayarlamak zinciri yağlamak bir de ekstradan yağını değiştirmeyi bilse onun için kar olur. Ama çin olsa öyle mi adam yolda kalsa ne yapacak ? bunlar da düşünülmeli bence. Tabi estağfurullah senin bilgin senin deneyimin yanında benim bildiğim şeyler çölde kum tanesi filan olur ama kısa süreli deneyimlerim gördüklerim beni bu düşünceye itiyor. İmkan varsa japondan şaşma derim ben. Sözü uzattıysam affola :)
Niye uzatasın dostum söylediklerinde haklılık payın büyük... Ama görünen o ki ilgilenilirse çinliyle de sıkıntı nisbeten az çıkarıyor. Yorumlardan ben onu çıkarıyorum.
---------- Post added at 00:07 ---------- Previous post was at 00:04 ----------
Bu arada evladiyelik alcam diye şartlandırma kendini.İnsanoğlu doyumsuzdur.Ben bana hitap eden motoru buldummu değiştiririm.Marka takıntım yok.Satabilmek içinde elimdekini güzel bakarım.Eksi dereceler gördüğümüz şu günlerde tek marşta gaz vermeden çalıyor motor,daha ne isteyim.
Sanırım ben fazla eşyayla duygusal bağ kuruyorum ;) Huyumuz suyumuz birbirine uyduysa tamam. Bir ömür yanımda taşırım :D Bu yüzden evladiyelik olsun istiyorum, büyük sıkıntılar çıkarmasın istiyorum. Belki çok çok şey istiyorumdur. :)
Tİme_shİft42
21 Aralık 2013, 00:07
Kaç liran var
Lifan 200
LF 200-16C : 3930 TL
The LF200-16C if it came with this engine:
Model:163FML-Z5
Type: Single-cylinder,four-stroke air-cooled
Hand-clutched 200cc
Displacement:197ml
Compression ratio: 9.0:1
Primary reduction: 3.091
Bore*Stroke:63.5mm*62.2mm
Max.Power & Rotating Speed:12.5kw/8500r/min
Max.Net Power & Rotating Speed:12.0kw/8500r/min
Rated Power & Rotating Speed:11.5kw/8500r/min
Max.Torpue & Rotating Speed:15N.m/7000r/min
Min.Fuel Consumption:=354g/kw.h
Ldling Speed:1500r/min
Ignition:CDI
Starter:electric starter/Kick starter
Lubrication: Pressure/splash
Transmission: 5 speed
http://imageshack.us/a/img15/4372/xkuw.jpg
Cbf 150 , Ybr Lifanı daha güçlü olduğu için yazdım ben olsam güçlü olanı alırdım
Evladiyelik olsun diyorsan Ybr 125
schnitzel_34
21 Aralık 2013, 00:10
Şükür onları halledebilirim. Onlarda sıkıntı yok :)
sonuçta her marka adama anahtar tutturur :) yoksa lastik,zincir,ampul değişmesinden almayan adam japonun kralınada binse boşuna..
dionysos06
21 Aralık 2013, 00:12
Kaç liran var
Lifan 200
LF 200-16C : 3930 TL
The LF200-16C if it came with this engine:
Model:163FML-Z5
Type: Single-cylinder,four-stroke air-cooled
Hand-clutched 200cc
Displacement:197ml
Compression ratio: 9.0:1
Primary reduction: 3.091
Bore*Stroke:63.5mm*62.2mm
Max.Power & Rotating Speed:12.5kw/8500r/min
Max.Net Power & Rotating Speed:12.0kw/8500r/min
Rated Power & Rotating Speed:11.5kw/8500r/min
Max.Torpue & Rotating Speed:15N.m/7000r/min
Min.Fuel Consumption:=354g/kw.h
Ldling Speed:1500r/min
Ignition:CDI
Starter:electric starter/Kick starter
Lubrication: Pressure/splash
Transmission: 5 speed
http://imageshack.us/a/img15/4372/xkuw.jpg
Cbf 150 , Ybr Lifanı daha güçlü olduğu için yazdım ben olsam güçlü olanı alırdım
Evladiyelik olsun diyorsan Ybr 125
Hocam 3000tl nakitim var ve foto makinemide satarsam 4000tl nakitim olacak Allah izin verirse. Gerçi arabamı da takas kısmına koydum. Bütçemle alamazsam takas yoluyla bir şekilde alacağım inşaallah.
---------- Post added at 00:12 ---------- Previous post was at 00:10 ----------
sonuçta her marka adama anahtar tutturur :) yoksa lastik,zincir,ampul değişmesinden almayan adam japonun kralınada binse boşuna..
Valla hele birde kitapçığı filan varsa üzerinde baya bir baypas yaparım :) Diyorum ya vosvosumun herşeyiyle kendim ilgilenirdim. Alet edevat bundan mütevellik çoktur evimde :)
turkish39
21 Aralık 2013, 00:14
2014 ü bekle bence.Bir sürü marka model gelecek.İlla sana uyan bulunur.İkinci el de alacaksan eğer bildik tanıdık motor tavsiyemdir.İnşallah gönlüne göre bulursun.
dionysos06
21 Aralık 2013, 00:18
2014 ü bekle bence.Bir sürü marka model gelecek.İlla sana uyan bulunur.İkinci el de alacaksan eğer bildik tanıdık motor tavsiyemdir.İnşallah gönlüne göre bulursun.
Güzel dileklerin için çok saol dostum. Olmadı öyle yapayım. Hem bütçemide biraz artırmış olurum ve arabamda takasta gitmemiş olur ;)
Seko
21 Aralık 2013, 00:21
Evet, fuarı beklemeden alma sonra kafanı duvara vurursun.
dionysos06
21 Aralık 2013, 00:23
Evet, fuarı beklemeden alma sonra kafanı duvara vurursun.
O tarihe kadar fiyatlar zıplamaz değil mi? Şuan uygun gibi fiyatlar ama ?
zaferkarizma
21 Aralık 2013, 00:27
son tavsiyem olsun git sıfır bi drift al bence.
turkish39
21 Aralık 2013, 00:30
Fiyatları ilk zıplatan hondadır.Baktın o zıpladı hemen al:queen:
Orası bilinmez.Şu an kuralkanın getireceği bajaj pulsar 200 ns sayfasında saçma fiyat politikasını eleştiriyoruz.
Diğer markalar için de Mart nisana kadar pek bişey olacağını sanmıyorum fiyatlarda.
dionysos06
21 Aralık 2013, 00:34
son tavsiyem olsun git sıfır bi drift al bence.
Bir araştırayım... Tşkler.
---------- Post added at 00:34 ---------- Previous post was at 00:32 ----------
Fiyatları ilk zıplatan hondadır.Baktın o zıpladı hemen al:queen:
Orası bilinmez.Şu an kuralkanın getireceği bajaj pulsar 200 ns sayfasında saçma fiyat politikasını eleştiriyoruz.
Diğer markalar için de Mart nisana kadar pek bişey olacağını sanmıyorum fiyatlarda.
:) Nisana kadar zıplamasa sorun yok :)
ERROR88
21 Aralık 2013, 01:00
2005 tıtan 6 tane drıft 7 tane mc 125 5tane wolf 125 6 tane de lıfan fılan mıdır nedır eskıtır o yıne ayakta kalır cınlı neymıs kosarak uzaklas..
dionysos06
21 Aralık 2013, 01:14
2005 tıtan 6 tane drıft 7 tane mc 125 5tane wolf 125 6 tane de lıfan fılan mıdır nedır eskıtır o yıne ayakta kalır cınlı neymıs kosarak uzaklas..
Hondaya sıcak bakıyorum zaten. Hatta 2006 honda alıyordum, aksilikler çıkınca vaz geçmek zorunda kaldım.
sedat_57
21 Aralık 2013, 01:25
Zanaat öğrenmek istiyorsan çinli al..Bak ben hep japondan gittim tornavida bile tutmasını bilmem..:rendeer:
Tİme_shİft42
21 Aralık 2013, 01:35
Titiz ve uyanık birine benziyorsun Ybr 125 al sen
Proud
21 Aralık 2013, 01:54
Burda herkes japon övüyor ama şikayetvar.com'da japon markalarına şikayet yağıyor.
blueway2
21 Aralık 2013, 02:06
4000 liraya çok temiz cbf alabilirsin,ömrünü savar senin.
Zanaat öğrenmek istiyorsan çinli al..Bak ben hep japondan gittim tornavida bile tutmasını bilmem..:rendeer:
aynen öyle mondial varken her allahın günü birşey çıkarmı arkadaş=?
ama yamaha aldım 20000km kullandım tık yok
honda aldım en dandik sandığım motoru yani cbf 150 4000 km dir sadece 2 defa yağ değişimi yaptım yola devam sıkıntı yok
az param olsa bile 2005 alırım ybr alırım kafam rahat bin git istediğin yere
dyavol-77
21 Aralık 2013, 02:42
aynen öyle mondial varken her allahın günü birşey çıkarmı arkadaş=?
ama yamaha aldım 20000km kullandım tık yok
honda aldım en dandik sandığım motoru yani cbf 150 4000 km dir sadece 2 defa yağ değişimi yaptım yola devam sıkıntı yok
az param olsa bile 2005 alırım ybr alırım kafam rahat bin git istediğin yere
:thumleft:aynen-satarken de aldığın fiyata verirsin-çinliyi....:queen:
ozgurakman
21 Aralık 2013, 02:50
ikinci el japon.
dionysos06
21 Aralık 2013, 15:24
ikinci el japon.
evet 2. El japonda karar kıldım. :)
turkish39
22 Aralık 2013, 04:22
Hayırlısı...
kamsea
22 Aralık 2013, 05:08
çinlilerde aynı model de bile 1 parti ile diğer parti motosikletler arasında dağlar kadar fark olabiliyor... Ama 0 çinli almaktansa "kullanıcısını bildiğim" bir japonu gözüm kapalı alırım. Risk meselesi biraz da şans işi. Tavsiyem geçmişini bildiğin bir 2.el japon almandan yana arkadaşım.
crxforever
22 Aralık 2013, 06:40
evladiyelik kullanmak istiyorsanız bence bilindik ve yedek parçası orijinal ve yan sanayisi bol bir model almak en mantıklısı.
cbf veya ybr almanın artısı parçası bulunan kolay kolay bozulmayan bozulsa bile ustası dilinden anlayanın çok olması, yan sanayi alternatifleri,
eksisi ise bazı kullanıcıların nasıl olsa sağlam diye bakımını iyice savsaklaması, satanların km ile oynaması, ve yamahanın aşırı yüksek orjinal parça fiyatları.
dürüst bir satıcıdan alınacak temiz bir japon yıllarca kullanılabilir bonus olarak kaliteli lastik ve aksesuarlar yanında gelebilir.
bulunmadığı taktirde çinlilerin de memnun eden modelleri var :cat:
tohtor
22 Aralık 2013, 10:09
2.el almak sakat yav sen hic bulasma 0 a yönel
dionysos06
22 Aralık 2013, 16:29
çinlilerde aynı model de bile 1 parti ile diğer parti motosikletler arasında dağlar kadar fark olabiliyor... Ama 0 çinli almaktansa "kullanıcısını bildiğim" bir japonu gözüm kapalı alırım. Risk meselesi biraz da şans işi. Tavsiyem geçmişini bildiğin bir 2.el japon almandan yana arkadaşım.
Evet bende bu karara vardım. Arabamı takasa koydum hatta. Olmasa bile sabırla bekleyip bütçemi yükseltip bir şekilde alacağım Allah nasip ederse.
---------- Post added at 16:29 ---------- Previous post was at 16:27 ----------
evladiyelik kullanmak istiyorsanız bence bilindik ve yedek parçası orijinal ve yan sanayisi bol bir model almak en mantıklısı.
cbf veya ybr almanın artısı parçası bulunan kolay kolay bozulmayan bozulsa bile ustası dilinden anlayanın çok olması, yan sanayi alternatifleri,
eksisi ise bazı kullanıcıların nasıl olsa sağlam diye bakımını iyice savsaklaması, satanların km ile oynaması, ve yamahanın aşırı yüksek orjinal parça fiyatları.
dürüst bir satıcıdan alınacak temiz bir japon yıllarca kullanılabilir bonus olarak kaliteli lastik ve aksesuarlar yanında gelebilir.
bulunmadığı taktirde çinlilerin de memnun eden modelleri var :cat:
Tanıdık malesef motosiklet sahibi olan arkadaşım yok ankarada. Antalya da olsam öyle bir şansım vardı. Napalım güveneceğiz artık. Motorcu motorcuya kazık atmaz herhalde :)
turkish39
22 Aralık 2013, 21:02
Konu paraysa İnsan insana her zaman kazık atar,tek tük arada kalmışlar var atmayan:)
crxforever
22 Aralık 2013, 21:14
Evet bende bu karara vardım. Arabamı takasa koydum hatta. Olmasa bile sabırla bekleyip bütçemi yükseltip bir şekilde alacağım Allah nasip ederse.
---------- Post added at 16:29 ---------- Previous post was at 16:27 ----------
Motorcu motorcuya kazık atmaz herhalde :)
bu konuda yanılıyorsun arkadaş.ne yazık ki atabiliyor.
motorun durumu, kullanıcının tavrı, üzerindeki aksesuarlar, motosiklet konusunda ettiği sohbet 2. el alınacak motor kunsunda fikir verebilir.
celikat
22 Aralık 2013, 21:38
sıfır çinli mi yoksaaa ikinci el japon mu? bence ikisi de değil, üçüncü el hintli diyorum. :queen: şaka bir yana tabiki ikinci el japon. ama temiz kullanılmış, bakımlı japon. aksi halde sıfır çinli gibi uğraşırsın.
dionysos06
22 Aralık 2013, 22:14
Konu paraysa İnsan insana her zaman kazık atar,tek tük arada kalmışlar var atmayan:)
Ne diyelim dostum Allah kötü insanlarla karşılaştırmasın :) Almaya gidince sıkı sıkı duamızı ederiz artık :)
---------- Post added at 22:14 ---------- Previous post was at 22:12 ----------
bu konuda yanılıyorsun arkadaş.ne yazık ki atabiliyor.
motorun durumu, kullanıcının tavrı, üzerindeki aksesuarlar, motosiklet konusunda ettiği sohbet 2. el alınacak motor kunsunda fikir verebilir.
İyi kötü insanın halinden tavrından yalan söyleyip söylemediğini anlıyabiliyorum ama motora bakınca motorun durumunu tam olarak anlıyamıyorum :D Servise götürüp parada harcamak istemem.... Bakalım inşaallah doğru bir satıcıyla karşılaşırım inşaallah.
appl15
22 Aralık 2013, 22:32
bakmanı tavsıye ederım bu motor almama cok az kaldı almısken kask vs hep beraber alıcam onun ıcın az bır mıktar daha para lazım :)
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/107892-bumoto-calibre-250rr-inceleme.html
0 fıyatı 7.785 TL benım ısteklerımı karsılayacaga benzıyor senınde ıstek ve butce bakımdan karsılıyorsa sıddetle tavsıye ederım
dionysos06
22 Aralık 2013, 22:52
bakmanı tavsıye ederım bu motor almama cok az kaldı almısken kask vs hep beraber alıcam onun ıcın az bır mıktar daha para lazım :)
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/107892-bumoto-calibre-250rr-inceleme.html
0 fıyatı 7.785 TL benım ısteklerımı karsılayacaga benzıyor senınde ıstek ve butce bakımdan karsılıyorsa sıddetle tavsıye ederım
valla incelemeyi yapan arkadaş o kadar güzel anlatmış ki :) eminim okuyan herkez almayı ister :) motordan ziyade anlatım uslubu cezbetti :)
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO