PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki J300 Maxi Scooter



gurcano
27 Kasım 2013, 18:56
Kawasaki ilk maxi scooterını piyasaya sürdü. Kymco ile beraber geliştirildiği söyleniyor. İşin ilginç yanı dünyanın birçok ülkesinden önce Türkiye'de de satışa sunuldu. Şu an Kawasaki Türkiye yetkili satıcısı Z-Moto'nun Kızıltoprak showroom'unda siyah ve gri renkleri incelebilir durumda.
300cc ve 20,3 kW (28hp)

ABS'li model henüz gelmemiş. Fiyatlar ise;
ABS'siz olanı: 5725.-Euro
ABS'li olanı: 6100.-Euro

http://www.kawasaki.eu/J300

http://blog.motorcycle.com/wp-content/uploads/2013/11/110513-2014-kawasaki-j300-01.jpg

http://blog.motorcycle.com/wp-content/uploads/2013/10/100813-2014-kawasaki-j300-01-633x389.jpg

http://www.kawasaki.eu/Objects/9D/w970h583_000003408CA9DDDF.jpg

http://blog.motorcycle.com/wp-content/uploads/2013/10/100813-2014-kawasaki-j300-04.jpg

Engine

Engine type: Liquid-cooled, 4-stroke Single
Displacement: 299 cm3
Bore x stroke: 72.7 x 72.0 mm
Compression ratio: 10.8:1
Valve/Induction system: SOHC, 4 valves
Fuel system: Fuel injection:φ34 mm x 1
Ignition: ECU Control (Full transistor)
Starting: Electric
Lubrication: Forced lubrication, wet sump

Frame

Frame type:Tubular diamond, steel
Rake/Trail: 28o / 113 mm
Wheel travel, front: 110 mm
Wheel travel, rear: 100 mm
Tyre, front: 120/80-14 M/C 58S
Tyre, rear: 150/70-13 M/C 64S
Steering angle, left / right: 40o / 40o

Dimensions

Dimensions (L x W x H): 2,235 x 775 x 1,260 mm
Wheelbase: 1,555 mm
Ground Clearance: 145 mm
Seat height: 775 mm
Fuel capacity: 13 litres
Curb Mass: 191 kg

Performance

Maximum power: 20.3 kW {28 PS} / 7,750 rpm
Maximum power with RAM Air: 28.7 Nm {2.9 kgm} / 6,250 rpm

Suspension

Suspension, front: 37 mm telescopic fork
Suspension, rear: Twin shocks with 5-way adjustable preload

Brakes

Brakes, front: Single 260 mm petal disc; Caliper: Dual-piston
Brakes, rear: Single 240 mm petal disc; Caliper: Dual-piston

Transmission

Transmission: CVT with centrifugal clutch
Final Drive: Belt
Primary reduction ratio: 2.220 ~ 0.790

Final reduction ratio: 7.222 (43/16 x 43/16)

chagdash1
04 Nisan 2015, 20:46
Merhaba.Kawasaki j 300 sahibiyim.bu motor için en iyi yağ markası hangisidir?birde bor power denilen yakıt katkısı kullanmamın faydası olurmu?Şimdiden teşekkürler.

ketchup
14 Haziran 2015, 20:05
Selamlar. Kullanimima uygun olmadigi icin almayi dusunmedigim fakat cok beğendiğim bir scooter bu. Yag icin tavsiyeden ziyade servis kitapcigina/kullanim kilavuzuna bakin derim. Bor power vb urunler icinse gonul rahatligi ile "sakın!" diyebilirim.

mehmetenis
14 Haziran 2015, 20:14
Merhaba.Kawasaki j 300 sahibiyim.bu motor için en iyi yağ markası hangisidir?birde bor power denilen yakıt katkısı kullanmamın faydası olurmu?Şimdiden teşekkürler.

Yaz aylarında 10w-50 yağ koymak faydalıdır,-10 derece ile 45 derece arasında viskozitesi vardır,
Ama servislerde genelde 10w-40 yağ koyarlar,

Yağ markasına gelince ise;

Castrol power 1
Motul 5100
Eneos
Mobil 1 gibi yağlar öne çıkmaktadır.

essegesse
14 Haziran 2015, 20:16
Bor power,eğer motorunuz yüksek kilometrede veya yağ yakmaya başladıysa çok faydalı.AMA YENİ MOTORDA KULLANMAYI BEN DE TAVSİYE ETMİYORUM.

Özellkle vitesli ve ıslak debriyajlı motorlarda kesinlikle kullanmayın.Hemen debriyaj kaçırmaya başlıyor. Ama teknoloji olarak inanılmaz bir ürün.

mehmetenis
14 Haziran 2015, 20:23
Bor power,eğer motorunuz yüksek kilometrede veya yağ yakmaya başladıysa çok faydalı.AMA YENİ MOTORDA KULLANMAYI BEN DE TAVSİYE ETMİYORUM.

Özellkle vitesli ve ıslak debriyajlı motorlarda kesinlikle kullanmayın.Hemen debriyaj kaçırmaya başlıyor. Ama teknoloji olarak inanılmaz bir ürün.

Yalnız şunu da bilmeniz gerekir scooterlar da motor aksamları ve aktarma dişli aksamları ayrı çalışır, yani otomobil gibi,
Vitesli motorlarda bütün sistem aynı haznede çalıştığı için sizin dediğiniz olay geçerlidir,
Scooterlar da bor katkısı konulabilir zararı olmaz.