PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBR 650F (Yeni)



Sayfa : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38

lord2132
24 Kasım 2013, 12:33
Honda amca yenilikler yapıyor ama HP'ler git gide azalıyor. 600F'in biraz makyajlı ve 87 beygirlik hali
Teknik veriler için http://www.hondamc.eu/bikes/cbr650f/


http://www.youtube.com/watch?v=-sTpQtaWWDQ&feature=c4-overview-vl&list=PLwLwP6IIpbBdk9SMp7U5GnLI8BRTG4bLG

Seko
24 Kasım 2013, 12:55
Daha düşük güç ve daha düşük devirde daha yüksek tork. Bu sınıf için doğru yolu bulmuşlar.

Thracian
24 Kasım 2013, 13:39
Bu tarz sport touringlerde kullanıcılar güçten çok yüksek torku ve geniş devir aralıklarında ve daha düşük devirlerde istiyor bu yüzden motorda yapılan değişikler gücü düşürüyor.Bir de malum artık devir ekonomi devri.Markalar artık touring tarzı motosikletlerinde yakıt tüketimini azaltmak için güce hiç acımıyor.:)

sedat_57
24 Kasım 2013, 14:13
ön tarafı bi gsx r laştırmalar falan :cherry:

acemi60
24 Kasım 2013, 16:01
Gazcılar nasıl değerlendirir bilmem. Fakat motorun kuvveti gayet yerinde. 188kg motora 87hp kime yetmiyormuş. İranın uyguladığı sistemi çok mantıklı buluyorum. 250cc üstü motosiklet yasak. Hem ülke ekonomisi hem de yüksek hız nedeniyle oluşan riskler nedeniyle cc olmasa bile güç sınırlandırması yapılmalı. Motor gücüne göre ehliyetler kademelendirilmeli. Sportif amaçlı kullanılan yüksek güçlü motosikletler ise pistler dışında yasaklanmalıdır.

emrb
24 Kasım 2013, 16:06
Emre bunu beğenmedi.

SULH
24 Kasım 2013, 16:26
2014 yılı honda yılı olucak gibi.

tr100a
24 Kasım 2013, 16:39
biz motorla 120 geçince ceza yiyeceksek büyük motorun anlamı kalmıyor yasaklasınlarda mantıklı birşey olsun sen ithal et onbin tl üstünde vergi ver ama 125 cc motorla aynı katagoriye gir mantıksız

GP500-1st
24 Kasım 2013, 16:48
Motorda yapılan değişiklikler çoğu kullanıcının isteyeceği türden ama Honda şu devir sayacını geri var artık bırak şu ducati ayaklarını...

Bazı şeyler değişmez, dijital devir sayacları hiçbir zaman devir hissini çok iyi yansıtamıyor. Sürücü ile motor arasındaki bağı azaltıyor

illa yapacaksanda son corvetteki gibi ekran dijital görüntü yine onalog sayac görüntülü olsun

VOLkann
24 Kasım 2013, 17:44
Motorda yapılan değişiklikler çoğu kullanıcının isteyeceği türden ama Honda şu devir sayacını geri var artık bırak şu ducati ayaklarını...

Bazı şeyler değişmez, dijital devir sayacları hiçbir zaman devir hissini çok iyi yansıtamıyor. Sürücü ile motor arasındaki bağı azaltıyor

illa yapacaksanda son corvetteki gibi ekran dijital görüntü yine onalog sayac görüntülü olsun

Aynen katılıyorum +10
Bir de şu renk olayını kıt tutmalarına sinir oluyorum. Sonra ikinci elde millet tutturmuş en güzel rengi diye koydukça koyuyor fiyatın üstüne

flame
24 Kasım 2013, 18:19
Gazcılar nasıl değerlendirir bilmem. Fakat motorun kuvveti gayet yerinde. 188kg motora 87hp kime yetmiyormuş. İranın uyguladığı sistemi çok mantıklı buluyorum. 250cc üstü motosiklet yasak. Hem ülke ekonomisi hem de yüksek hız nedeniyle oluşan riskler nedeniyle cc olmasa bile güç sınırlandırması yapılmalı. Motor gücüne göre ehliyetler kademelendirilmeli. Sportif amaçlı kullanılan yüksek güçlü motosikletler ise pistler dışında yasaklanmalıdır.

Yasaklar daimi başa bela açar.Almanyada hç bir çeşit sınır yok ama bakın avrupada kıtasında en az trafik kazası hangi ülkede oluyor ? Eğitim.


Haricinde f4den sonra 600f kabuk değiştirdi.Eski giderim dönerim dururum kolay tekere gelirim kasa gitti.Bu tam sporttouring olayı geldi...İlgi çekici model ama ben eski kasa daha cici diyorum...

extrem_015
24 Kasım 2013, 18:45
f4i den sonra f modeli benim için bitmiştir.... en güzel tip en güzel motor bloğu en güzel devir saati f4i deydi sonradan işi ... ettiler ne devir saati bişeye benzer oldu nede tipi zaten f4 ü bunlarla bir tutmak olmaz o bir racing.bunlar ise touring olmuş...

mertaltinok
24 Kasım 2013, 18:58
CBR600F in biraz daha ekonomik versiyonu gibi duruyor, bence gerekli bu tarz motorlar. Ön far ve takometre çirkin gibi ama alışır gözle gibi geldi.
Aşağıdaki yazıyı okuyunca daha bir kanım kaynadı.

http://www.yapyorum.com/?p=203

GP500-1st
24 Kasım 2013, 20:26
Yasaklar daimi başa bela açar.Almanyada hç bir çeşit sınır yok ama bakın avrupada kıtasında en az trafik kazası hangi ülkede oluyor ? Eğitim.


Haricinde f4den sonra 600f kabuk değiştirdi.Eski giderim dönerim dururum kolay tekere gelirim kasa gitti.Bu tam sporttouring olayı geldi...İlgi çekici model ama ben eski kasa daha cici diyorum...

önceki 102 hp lik 600F ile millet cbr600RR arasında kalıyordu. Aslında kalınmaması gerekiyor. Seçimin net yapılması gerekiyor. yani racinge biniyim oturum daha touring olsun belim ağrımasın yaklaşımı çok komik.

87 hp 102 hp'yi döver

Bu işin artçısı var, yokuşu var üst vites roll'u var, virajlı parkurda düşük devirden alıp toparlaması var... Yemişim top speed'i. yemişim 10.000 devirden sonra gelen 5-10 hp yi bu motorda.

Şimdi 600F'in sürüş karakteri daha iyi seçim daha net.

600F mi 600RR mi, 600F de ucuzmuş onu mu alsam ikilemi ne saçma şeydir yahu?

motorcu48
24 Kasım 2013, 20:47
bu versiyon F versiyonu dolayısıyla eskiden r ile f in mantığını çoğu motosiklet tutkunu bile anlayamıyordu.hp si varsın düşük olsun yakıtı daha çok düşsün:)
farı hariç eski horneti giydirmişler gibi geldi

wolrath
24 Kasım 2013, 21:19
600rr ile f arasında kalınmaz bence de. birisi rr..racing replika. safkan yarıs motoru. dıger mpv . multı purpose vehıcle :)

ozgurakman
24 Kasım 2013, 21:22
biz motorla 120 geçince ceza yiyeceksek büyük motorun anlamı kalmıyor yasaklasınlarda mantıklı birşey olsun sen ithal et onbin tl üstünde vergi ver ama 125 cc motorla aynı katagoriye gir mantıksız

sen binemiyorsun diye parası olan da mı binemesin, çok bencilce düşünüyorsun. bunun yerine her şehre ya da her bölgeye bir büyük pist yapılsın ve ucuz olsun, yoldaki denetimler artsın biz de güvenli güvenli binelim di mi :) ::144:: ::gazla::::gazla::

bu arada yaptığın protestoyu çok mantıklı ve yerinde buluyorum ama yasaklanması şu ankilerden çok daha büyük bir dangalaklık olur.

çalıntı bir xj6 yı modifiye etmişler galiba.

ormankebabi
24 Kasım 2013, 21:50
Olmuş bu ya, bininciye izliyorum videoyu hiç sıkılma yok :D Ben çok beğendim. Kawasaki ER-6F'ye alternatif bulamayıp, en sonunda CBR 250R'ye bi on sene daha binerim herhalde dediğimi Honda Amca duymuş bana özel motor yapmış. Sağolsun varolsun :D

UqUR_
24 Kasım 2013, 22:07
Farları kötü olmuş. Çift RR farları olsaymış

flame
25 Kasım 2013, 02:12
önceki 102 hp lik 600F ile millet cbr600RR arasında kalıyordu. Aslında kalınmaması gerekiyor. Seçimin net yapılması gerekiyor. yani racinge biniyim oturum daha touring olsun belim ağrımasın yaklaşımı çok komik.

87 hp 102 hp'yi döver

Bu işin artçısı var, yokuşu var üst vites roll'u var, virajlı parkurda düşük devirden alıp toparlaması var... Yemişim top speed'i. yemişim 10.000 devirden sonra gelen 5-10 hp yi bu motorda.

Şimdi 600F'in sürüş karakteri daha iyi seçim daha net.

600F mi 600RR mi, 600F de ucuzmuş onu mu alsam ikilemi ne saçma şeydir yahu?


İyi de zevk işi bu.Ben yüksek devirli ciyaklayan makineleri severim.Misal kırlangıç R6...Benim gibi de çok insan var.Limitte kullanmayı seven.Bence fz6 gibi 2 farklı beygir seçenekli versiyonu olsa daha klas olurdu.Ayriyetten üst vites roll ne saçma iştir.Performans makinesinde üst vites roll mu olur...Sürücüyse hıza bakıp gerekli vitese alır dipler gazı kapatır farkı.4 silindir 102 hp makine artçıyla yokuş dinlemez.Keza xj6 hiç dinlemiyor :) Artçı-yolcu kısmına katılıyorum.Çok haklısınız.Touring olacaksa böyle olacak.Replikalar yolcuyu kanser ve katil eder...Ki bir günde 660km yolda yolcum Z ile bayağı hırpalandı...

Ayriyetten o ikilem ACEMİ işidir.Hiç alakası yok rr ile 600f'in.Ha bana sorarsanız F4 külliyen supersporttu.Güçlü agresif giden makineydi ama 600rr direk pist replikası.Basit 2 eklentiyle gir piste olur...Hiç alakaları yok.Öyle ikilem anca ilk defa 4 silindire oturan forumlarda çok şey bilip ama gerçek hayatta tecrübesi olmayan kişilerde olur bence...

OGUZHANKY
25 Kasım 2013, 02:33
Güzel olmuş. Benim bu tarz motorlara bakış açım: supersport un atmosferini daha sakin bir şekilde yaşamak. Ve biraz daha konforlu. Bu motorda bunu oldukça karşılayabilecek gibi duruyor.

tr100a
25 Kasım 2013, 15:35
sen binemiyorsun diye parası olan da mı binemesin, çok bencilce düşünüyorsun. bunun yerine her şehre ya da her bölgeye bir büyük pist yapılsın ve ucuz olsun, yoldaki denetimler artsın biz de güvenli güvenli binelim di mi :) ::144:: ::gazla::::gazla::

bu arada yaptığın protestoyu çok mantıklı ve yerinde buluyorum ama yasaklanması şu ankilerden çok daha büyük bir dangalaklık olur.

çalıntı bir xj6 yı modifiye etmişler galiba.

ben binemiyorum demedim hızdan 6 ay önce (xciting 500 ile satmadan önce) 100 küsür tl ceza ödedim kardeşim motorun kapasitesi artı üstündeki kullanıcının tecrübesine göre hız limidi koy herkese aynı limit olmasın örneğin bazı arkadaşlar 10 sene hacimli motor kulanıp kaza yapmamış bunu kanunla hız limidinin %50 üstünde kullanmasına izin ver kaza yapar kural ihlal ederse düşür

ozgurakman
25 Kasım 2013, 15:47
ben binemiyorum demedim hızdan 6 ay önce (xciting 500 ile satmadan önce) 100 küsür tl ceza ödedim kardeşim motorun kapasitesi artı üstündeki kullanıcının tecrübesine göre hız limidi koy herkese aynı limit olmasın örneğin bazı arkadaşlar 10 sene hacimli motor kulanıp kaza yapmamış bunu kanunla hız limidinin %50 üstünde kullanmasına izin ver kaza yapar kural ihlal ederse düşür

ben de sen haksızsın demiyorum, mesajımı iyi oku. polemiğe gerek yok.

Pistolero_10
25 Kasım 2013, 16:22
yok arkadas CBR 600F4i efsanedir bir kez daha anlamis olduk..:cat:

Jeeztro
25 Kasım 2013, 16:58
Yasaklar daimi başa bela açar.Almanyada hç bir çeşit sınır yok ama bakın avrupada kıtasında en az trafik kazası hangi ülkede oluyor ? Eğitim.


Haricinde f4den sonra 600f kabuk değiştirdi.Eski giderim dönerim dururum kolay tekere gelirim kasa gitti.Bu tam sporttouring olayı geldi...İlgi çekici model ama ben eski kasa daha cici diyorum...

Almanya' da nasıl yasak yok ? Ehliyetinizin yaşına göre limiter koyuyorlar motoruna. Adam kafasıan göre beygiri kısıp arttırıyor. Nereye yasak yok hehe

Syanur
25 Kasım 2013, 17:32
600RR almaya bir sebepten yanaşmayan ama 4silindirli olsun, göçlü olsun, rahat olsun mantığında düşünen insanlara güzel hitap edecek. XJ6nın gücü hep sırıttı, ER6 kadar gücü var diye hor görüldü. Bence haksızlık da edildi. Ama 600F gibi anlamsız bir motorun yerine bu motorun gelmesi güzel oldu...

flame
25 Kasım 2013, 20:23
Almanya' da nasıl yasak yok ? Ehliyetinizin yaşına göre limiter koyuyorlar motoruna. Adam kafasıan göre beygiri kısıp arttırıyor. Nereye yasak yok hehe

Hız sınırından bahsediyorum.Almanya otobanlarında hız sınırı yok.Bilmem siz orada ki trafikte kullandınız mı.İnsanlar eğitimli saygılı ve HIZLI.Ehliyet sistemi farklı.Pist harici kimse 22 yaşından önce 25Hp üstü kullanamıyor.Sonrasında Hp sınırı gibi birşey yok.

Ayriyette bu yasak değil.Nasıl Türkiye'de 22 yaşından önce E ehliyet(yolcu taşıyacak ağır vasıta) ehliyeti alınmıyorsa orada da ehliyet belli bir yaştan ve belli kademelerden sonra yükseliyor.Bunun yanlış bir yanı yok YASAK YOK.Adamlar yasak koymuyor.Eğitiyor.

hehe

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:17 ----------


ben binemiyorum demedim hızdan 6 ay önce (xciting 500 ile satmadan önce) 100 küsür tl ceza ödedim kardeşim motorun kapasitesi artı üstündeki kullanıcının tecrübesine göre hız limidi koy herkese aynı limit olmasın örneğin bazı arkadaşlar 10 sene hacimli motor kulanıp kaza yapmamış bunu kanunla hız limidinin %50 üstünde kullanmasına izin ver kaza yapar kural ihlal ederse düşür


O biraz saçma.Kaza yapıp birini öldürünce mi hız sınırı olacak...Sadece çoğu ülkede olduğu gibi,belli yollarda limitler yükseltilebilmeli.

Daha taze 149km ile ceza yedim.110luk yolda.Tabi benim hız limitim 99.Orada radar olduğunu biliyordum.Hergün kullandığım yol.Bile bile yedim.Kaçabilirdim kaçmadım.Sıkıştırıldım gaz açmak zorunda kaldım.Gelde anlat ? Yedik cezayı yapacak birşey yok...

Ben diyorum ki 110km hız limiti olan yolda benimde limitim 110 olacak.Öyle saçma davamı olur.Millet uçsun ben rüzgar yemekten beynimi kaybedeyim.

acun0
26 Kasım 2013, 12:01
motordan bir sürü şey çalınmış bunlara dikkat edin.
ters teleskopik çatal eskisinde var iken bunda yok.
kombine firen eskisinde var iken bunda yok.
en önemlisi ise 102 beygir i 87 katır ile değiştirmişler.
eski hornet yeni 600 f derken şimdi gereksiz bir değişim olmuş.

Volki34
04 Aralık 2013, 17:58
Anladığım kadarıyla 600F gerek güç gerekse de kullanılan malzeme itibariyle biraz kısılarak daha çok bir ER-6 ya da XJ-6 rakibi oluşturulmaya çalışılmış ve tüketim düşürülerek kullanılabilirlilik özellikleri artırılmış.. Benim merak ettiğim hayati konu ise acaba fiyat da aşağı çekilecek mi?? 600F listede 25,500 gözüküyor.. 650F 20-23 olursa( kombine ABS, ayarlanabilir ters maşa ve aluminyum şasi yok) ben şahsen tercih ederim...

bikerboi
04 Aralık 2013, 20:14
Yasaklar daimi başa bela açar.Almanyada hç bir çeşit sınır yok ama bakın avrupada kıtasında en az trafik kazası hangi ülkede oluyor ? Eğitim.


Haricinde f4den sonra 600f kabuk değiştirdi.Eski giderim dönerim dururum kolay tekere gelirim kasa gitti.Bu tam sporttouring olayı geldi...İlgi çekici model ama ben eski kasa daha cici diyorum...

Almanya'da her otobanda degil belli otobanlarda limit yoktur. Ayrica limit olmayan otobanlarda bir kaza oldugunda hizli gelen araclar duramadigi icin 100-150 araclik trafik kazalari da yasanmaktadir. İnternette arastirirsaniz bircok ornegine rastlarsiniz. Son olarak Turkiye hem yol altyapisi olarak hem de egitim acisindan boyle bir duzenlemeye hazir degildir.

dyavol-77
04 Aralık 2013, 20:47
önceki 102 hp lik 600F ile millet cbr600RR arasında kalıyordu. Aslında kalınmaması gerekiyor. Seçimin net yapılması gerekiyor. yani racinge biniyim oturum daha touring olsun belim ağrımasın yaklaşımı çok komik.

87 hp 102 hp'yi döver

Bu işin artçısı var, yokuşu var üst vites roll'u var, virajlı parkurda düşük devirden alıp toparlaması var... Yemişim top speed'i. yemişim 10.000 devirden sonra gelen 5-10 hp yi bu motorda.

Şimdi 600F'in sürüş karakteri daha iyi seçim daha net.

600F mi 600RR mi, 600F de ucuzmuş onu mu alsam ikilemi ne saçma şeydir yahu?

87 hp-102 hp'yi döver??? derken...:P

---------- Post added at 18:47 ---------- Previous post was at 18:44 ----------


Olmuş bu ya, bininciye izliyorum videoyu hiç sıkılma yok :D Ben çok beğendim. Kawasaki ER-6F'ye alternatif bulamayıp, en sonunda CBR 250R'ye bi on sene daha binerim herhalde dediğimi Honda Amca duymuş bana özel motor yapmış. Sağolsun varolsun :D

er-6f 2 silindir---cbr650f 4 silindir???(güçleri,torkları da çok farklı),yani ikisinin pek alakası yok...
alternatif kelimesi tam olmamış!:wiinkk:

seigen
04 Aralık 2013, 20:51
600F fiyatına özellikleri geriye doğru gitmiş 650F'i çakacaklar :mrgreen:.

600RR - 600F tartışmasında da ABS önemli rol oynar. Burada bilip bilmeden yazanlar olmuş gerçi, belirteyim dedim. TR'de abs'li 600rr gelmiyor.

Burada asıl sebep rakipleri ER6-F ve XJ6F'ten çok daha üstün ve güçlü kalıyordu, özellik ve güç olarak aşağıya çekilmiş. Honda pazarı iyi biliyor :P. Fiyat olarak da inecektir, böylece aynı kulvarda üçü de...

dyavol-77
04 Aralık 2013, 21:12
600F fiyatına özellikleri geriye doğru gitmiş 650F'i çakacaklar :mrgreen:.

600RR - 600F tartışmasında da ABS önemli rol oynar. Burada bilip bilmeden yazanlar olmuş gerçi, belirteyim dedim. TR'de abs'li 600rr gelmiyor.

Burada asıl sebep rakipleri ER6-F ve XJ6F'ten çok daha üstün ve güçlü kalıyordu, özellik ve güç olarak aşağıya çekilmiş. Honda pazarı iyi biliyor :P. Fiyat olarak da inecektir, böylece aynı kulvarda üçü de...

Çağdaş kardeş-fiyat inmeyecek(miş)-aynı kalacak(diyor honda bayı satış sorumlusu)...
Biz 2011 kasa makinalarımızın kıymetini bilelim-diyorum:wiinkk:

Volki34
05 Aralık 2013, 13:27
Fiyat 25-26 olursa çoğu insan Yamaha tercih edecektir... Honda yaygın, iyi güzel de biryere kadar.... Adama zorla başka marka aldıracaklar....

flame
05 Aralık 2013, 16:52
Almanya'da her otobanda degil belli otobanlarda limit yoktur. Ayrica limit olmayan otobanlarda bir kaza oldugunda hizli gelen araclar duramadigi icin 100-150 araclik trafik kazalari da yasanmaktadir. İnternette arastirirsaniz bircok ornegine rastlarsiniz. Son olarak Turkiye hem yol altyapisi olarak hem de egitim acisindan boyle bir duzenlemeye hazir degildir.

İnternetten araştırınca ölümlü kazaların bizim 1/5imize denk geldiği,total kazanın yarımızdan az olduğu da yazıyor.Eğitime hazırlık diye bir şey yoktur.Yeni yapılan otobanlar bu düzenlemeye uyarlanabilir.

Zaten saçma sapan hız limitleri var.Ben kamyonla nasıl aynı kategoride tutulabiliyorum ? Otobanlarda yolcu otobüsleri dahi 110 km ile gidebiliyor.Bizimle aynı süratte...Hepimiz sıkışık duble yollarda gaz açıp sollama yapmak hatta sol şeride atıp yoğunluktan kurtulmak zorunda kalıyoruz.Ben yoğunluktan kaçarken çok güzel cezalar yedim...

RODWIN250R
10 Aralık 2013, 16:27
Siz olsanız hangisini alırdınız ? 2014 new CB600F mi yoksa 2014 new CBR650F mi ? tarz yoklaması için soruyorum... Ben iki gün önce Honda bayisinin birine gittim. Ön siparişi ocak ayının ilk haftasında alacağız dedi. Teslimat fuar dan sonraki günlerde olacakmış. Bende siparişten önce tarz belirlemede sorun yaşıyorum her ikisini de seviyorum hangisi ? Siz olsanız hangisini tercih ederdiniz? Özellikleri bire bir aynı ama tarz meselesi... kararsız kaldım arkadaşlar..

Volki34
11 Aralık 2013, 16:50
Tarz olayı kişisel bir konu ama daha çok şehiriçinde kullanılacaksa CB 650, çevreyolları ve otobanda da kullanılacaksa CBR 650 almak daha mantıklı gibi.. En azından bir miktar rüzgar koruması var.. Estetik olayı kişisel olmakla beraber benim tercihim CBR 650 F olur, benim motorumun abisi gibi resmen :) Ama işte fiyatlar ne olacak???

rebel_punto
11 Aralık 2013, 18:09
2 sene önce çıkan 400 lük - 500 lük lerin geleceği meçhul.
Hayali güzel oluyor ama.

Volki34
18 Aralık 2013, 13:08
http://m.youtube.com/watch?v=W7_CGfS7CH0

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:06 ----------

http://m.youtube.com/watch?v=6Qmz-Gvigsk

rebel_punto
18 Aralık 2013, 13:24
http://m.youtube.com/watch?v=6Qmz-Gvigsk

Sesi oldukça tok muş. Orijinal egzozla bile tatlı bir sesi var.

RODWIN250R
18 Aralık 2013, 13:33
Ben çok beğeniyorum bu CBR650F i. Tork yüksek yapılmış ama son sürati düşürülmüş biraz. 600F gibi değil.. Konforlu kullanım şehir içi tarzına çok yakınlaştırılmış.... CB 650 F mi bumu karar veremiyorum... :)

kurubuz
18 Aralık 2013, 13:37
Honda'nın "F" modellerine bende bayılıyorum. Ama topcase olmadan da yapamıyorum. Bu motora top case takmak da olmaz.

RODWIN250R
18 Aralık 2013, 13:42
Honda'nın "F" modellerine bende bayılıyorum. Ama topcase olmadan da yapamıyorum. Bu motora top case takmak da olmaz.

Benimde sorumun topcase... ama ihtiyacım olduğu halde yanıma almıyorum binerken.... Bu motorlara zaten karizma yapmak için biniyorum bide arkaya topcase takınca bütün şekil kaçacak. bunun için kullanmıyorum. Boş ver yaa topcase falan... böyle binmek en şekillisi.

Volki34
18 Aralık 2013, 14:04
Düz beyaz CBR 650F alırım ben fiyat Diversion F'in çok üstünde kalmazsa ama.... Duyuyor musun Honda TR???

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:46 ----------

http://m.youtube.com/watch?v=vJjCmNwez_s

Volki34
23 Aralık 2013, 20:48
Gaza getirmek gibi olmasın :)

http://m.youtube.com/watch?v=h2tf8tS5E6A

Hüs81
28 Aralık 2013, 00:14
Honda kullanıcıların, Monster 696, Xj6, Er6 gibi rahat kullanım, yakıt ekonomisi gibi unsurların ön planda olduğu rakip motorlarda aradıkları özellikleri bu modellerinde yakalamış gibi görünüyor(Nc700 serisini saymazsak nedense ısınamadım bu seriye). Bunun yanında Mt09 da bu listeye eklenebilir tabi. 2014'de bu tarzda bir motor almayı planlayan biri olarak gönlüm bu motora doğru kaydı açıkcası. Birde fiyat ile yakıt performansını öğrenebilirsek güzel olacak. Öte yandan göstergeleri gerçekten rezil, bu göstergeler kimin tasarımı kimin fikri ise artık bıraksın bu işleri yahu :P.
Tabi gösterge paneli bu motoru benim listemde ilk sırada olmasını engellemiyor. :thumleft:

RODWIN250R
28 Aralık 2013, 00:22
Bende er6f çok düşündüm ama cbr650f bambaşka görünüyor gözüme. Bende bu motoru 24000 üzeri fiyat görmezse alacağım. Siyah rengi çok asil olmuş...

kemboo
28 Aralık 2013, 00:24
ben aşık oldum galiba :salut:

Hüs81
28 Aralık 2013, 01:33
Bende er6f çok düşündüm ama cbr650f bambaşka görünüyor gözüme. Bende bu motoru 24000 üzeri fiyat görmezse alacağım. Siyah rengi çok asil olmuş...

Bende Er6f planlıyordum ama şuan fiyatı zıplamış durumda. İçimde Er6f konusunda birkaç soru vardı 1.si bu paraya 2 silindir sessiz bir motor alacak olmam 2. servis ve yedek parça konusunun Kawasaki'deki sıkıntıları 3.sü de lastik ebatının muadillerine göre daha küçük olması(ufak bir ayrıntı ama takıldım işte :P). Bu açıklar Cbr650'de kapanıyor ve içime tam olarak sinen motoru bulduğumu düşünüyorum (belkide aylardır motor bakmaktan beynim sulandı).

VlknDnmz
28 Aralık 2013, 01:58
Şaka maka ledli stop koymuş adamlar