PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBR 650F (Yeni)



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38

Konca
09 Haziran 2015, 20:05
eski kasa 600f ler 100 küsür beygir iken 650f in 87 beygir ile kısıtlanması da enteresan.

Avrupa da ehliyet sistemi çok farklıdır motorun hacmine göre değil beygir gücüne göre ehliyet alırlar.Cb600f serisi (102 PS) olduğundan bir üst segman ehliyet almak zorunludur bu yüzden bu model Avrupa da istenilen satışa ulaşamadı.Honda da bu motorun beygirini azaltı ve 50 cc hacim ekleyerek motorun torkunun düşmesini engelledi ve ortaya CB 650f modeli çıktı hemde MT07 ye ve er6n pazarına rakip çıkan bir orta segmant oldu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:02 ----------


bu motosikletin uzun yol konforu ve artçı sele rahatlığı nasıldır? uzun yol yapan varsa yorumlarını merak ediyorum

Oldukca konforlu bir motor ben kütahyadan motorumu aldım ve sürerek getirdim daha önce cbr 125 vardı ona rağmen hiç zorlanmadım oldukca keyifli ve kullanımı kolay bir makine :)

kamandes
09 Haziran 2015, 20:38
Avrupa da ehliyet sistemi çok farklıdır motorun hacmine göre değil beygir gücüne göre ehliyet alırlar.Cb600f serisi (102 PS) olduğundan bir üst segman ehliyet almak zorunludur bu yüzden bu model Avrupa da istenilen satışa ulaşamadı.Honda da bu motorun beygirini azaltı ve 50 cc hacim ekleyerek motorun torkunun düşmesini engelledi ve ortaya CB 650f modeli çıktı hemde MT07 ye ve er6n pazarına rakip çıkan bir orta segmant oldu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:02 ----------



Oldukca konforlu bir motor ben kütahyadan motorumu aldım ve sürerek getirdim daha önce cbr 125 vardı ona rağmen hiç zorlanmadım oldukca keyifli ve kullanımı kolay bir makine :)

tesekkurle:cat:

Kargaburun
09 Haziran 2015, 22:54
Ben cb650f mi mt-07 mi diye araştırırken bir Fransız sitesinde dinamometre verilerine tesadüf ettim. Şu adreste http://www.moto-station.com/article17224-p3-honda-cb650f-vs-yamaha-mt-07-jouons-a-qui-perd-gagne-.html veriler mevcut. Honda bu motoru ilave güç düşürücü kit ile Avrupa'da yeni başlayanlara da satabilmek için beygiri düşürmüş. 87 bg dediği de önceden yaptığının aksine kranktaki güç değil tekerdeki beygir gücü. Krankta 95 bg civarına denk geliyormuş. Hornet de internette gördüğüm dinamometre verilerine göre 88-89 bg veriyor. Bağlantısını verdiğim sitede ayrıntılar yazıyor.

porsuk80
09 Haziran 2015, 23:32
eski kasa 600f ler 100 küsür beygir iken 650f in 87 beygir ile kısıtlanması da enteresan.

Öyle bir konu olmadıki sen nerden bu kıyaslamayı hissettin?

600rr 120hp
1000 rr 181hp nefis gidiolar bırak 600f in hatırlayamadığın 109hp gücünü

250 cc lik motor tecrübenle bu saydığım motorların kaç hp sini kullanacaksınki 650f in 87hp si sana az az geldi:pl:

mubumu
10 Haziran 2015, 08:36
Geçen sene 650f ile yaz tatiline eşimle birlikte çıktım.
Uzun yolda gerçekten yormadı.

themeric
10 Haziran 2015, 13:39
Uzun Yolda Bir Çok surus gereceklestırdım hiç bir sıkıntı yorma vs olmadı titresim de oyle tum devılerde yok bazı devır bandında oluyo o dazangır zangır bı tıtresım degıl tabı kı de...Tvsıye ederım motoru herkese zaten fıyattan da bellı ne kadar turuldugu martta gelen partı den hıc motor kalmamıs 2 ay da hepsi tukenmıstı istanmbul da tek tek aradım hepsını... Asagı dakı lınkte de vıdeolarım mevcut bakmak ısteyen fıkır alabılır hız vıraj serılık konuusnda...

https://youtu.be/g-b6stXV09k

https://www.youtube.com/channel/UCn-CkuV5E6zSkJwO0Z70Q5g

btayyar
10 Haziran 2015, 17:44
Ben cb650f mi mt-07 mi diye araştırırken bir Fransız sitesinde dinamometre verilerine tesadüf ettim. Şu adreste http://www.moto-station.com/article17224-p3-honda-cb650f-vs-yamaha-mt-07-jouons-a-qui-perd-gagne-.html veriler mevcut. Honda bu motoru ilave güç düşürücü kit ile Avrupa'da yeni başlayanlara da satabilmek için beygiri düşürmüş. 87 bg dediği de önceden yaptığının aksine kranktaki güç değil tekerdeki beygir gücü. Krankta 95 bg civarına denk geliyormuş. Hornet de internette gördüğüm dinamometre verilerine göre 88-89 bg veriyor. Bağlantısını verdiğim sitede ayrıntılar yazıyor.

İlginç Bilgi.. Ben eski bir MT 07 kullanıcısı olarak MT`de torku daha fazla hissettiğimi söyleyebilirim. 650-F dyno verisini diğer kaynaklarda hep 75 - 79 hp civarında gördüm. TR`de kendi dyno`na sokmuş birisi paylaşırsa güzel olur.

LynXMaSTeR
11 Haziran 2015, 01:01
Avrupa da ehliyet sistemi çok farklıdır motorun hacmine göre değil beygir gücüne göre ehliyet alırlar.Cb600f serisi (102 PS) olduğundan bir üst segman ehliyet almak zorunludur bu yüzden bu model Avrupa da istenilen satışa ulaşamadı.Honda da bu motorun beygirini azaltı ve 50 cc hacim ekleyerek motorun torkunun düşmesini engelledi ve ortaya CB 650f modeli çıktı hemde MT07 ye ve er6n pazarına rakip çıkan bir orta segmant oldu.

bilgi için teşekkür ederim.




Öyle bir konu olmadıki sen nerden bu kıyaslamayı hissettin?

600rr 120hp
1000 rr 181hp nefis gidiolar bırak 600f in hatırlayamadığın 109hp gücünü

250 cc lik motor tecrübenle bu saydığım motorların kaç hp sini kullanacaksınki 650f in 87hp si sana az az geldi:pl:

ben kullanıcam demedim ki, sadece mantığını anlayamadım, saolsun başka bir arkadaşımız açıkladı.

biyeybaraküs
11 Haziran 2015, 01:35
Uzun Yolda Bir Çok surus gereceklestırdım hiç bir sıkıntı yorma vs olmadı titresim de oyle tum devılerde yok bazı devır bandında oluyo o dazangır zangır bı tıtresım degıl tabı kı de...Tvsıye ederım motoru herkese zaten fıyattan da bellı ne kadar turuldugu martta gelen partı den hıc motor kalmamıs 2 ay da hepsi tukenmıstı istanmbul da tek tek aradım hepsını... Asagı dakı lınkte de vıdeolarım mevcut bakmak ısteyen fıkır alabılır hız vıraj serılık konuusnda...
[video]https://youtu.be/g-b6stXV09k[/url]

https://www.youtube.com/channel/UCn-CkuV5E6zSkJwO0Z70Q5g Linkleri otomatik urlye çevirdim

Kargaburun
11 Haziran 2015, 02:04
İlginç Bilgi.. Ben eski bir MT 07 kullanıcısı olarak MT`de torku daha fazla hissettiğimi söyleyebilirim. 650-F dyno verisini diğer kaynaklarda hep 75 - 79 hp civarında gördüm. TR`de kendi dyno`na sokmuş birisi paylaşırsa güzel olur.

MT-07'de daha fazla tork hissetmeniz normal zira hem hacmi daha yüksek hem de 2 silindirli. Hocam bir de MT-07 ile CB650F'yi kıyaslayabilir misiniz? 4 silindirlinin titreşimsizliği, düşük vergi dilimi beni cezbediyor ama eski Hornet'ten çok şey almış gibi Honda. Sizin tecrübeleriniz nasıl?

Konca
11 Haziran 2015, 08:58
MT-07'de daha fazla tork hissetmeniz normal zira hem hacmi daha yüksek hem de 2 silindirli. Hocam bir de MT-07 ile CB650F'yi kıyaslayabilir misiniz? 4 silindirlinin titreşimsizliği, düşük vergi dilimi beni cezbediyor ama eski Hornet'ten çok şey almış gibi Honda. Sizin tecrübeleriniz nasıl?

CBR650f de titreşim fazla değil ancak CB650f naked modelinde titreşim var heleki motor ısınınca,aynalar direk gidona bağlı olduğundan titreşim kendini çok belli ediyor.

MT07 hiç kullanmadım ancak başarılıda bulmuyorum bana kalırsa kalitesiz gerek şasesi,gerek boyası,gerekse plastik ve metal paraçaları,8 ay gecemi gündüz ettim manyak gibi araştırma yaptım ardından xj6n ve nc 700s e baktım ama ön maşalarının cılızlığı arka maşalarının sanki balkon demirinden sökülmüşte takılmış gibi olması beni bir adım geri attırdı bu motorda karar kıldım en kalitelisimi diye sorarsan bence değil kawasaki er6n var ancak oda 2 silindire göre pahalı piyasası iyi değil parçaları uçuk kaçık.Hatta size CB650f naked modelinin titreşim testini çekip buraya atayım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:33 ----------


CBR650f de titreşim fazla değil ancak CB650f naked modelinde titreşim var heleki motor ısınınca,aynalar direk gidona bağlı olduğundan titreşim kendini çok belli ediyor.

MT07 hiç kullanmadım ancak başarılıda bulmuyorum bana kalırsa kalitesiz gerek şasesi,gerek boyası,gerekse plastik ve metal paraçaları,8 ay gecemi gündüz ettim manyak gibi araştırma yaptım ardından xj6n ve nc 700s e baktım ama ön maşalarının cılızlığı arka maşalarının sanki balkon demirinden sökülmüşte takılmış gibi olması beni bir adım geri attırdı bu motorda karar kıldım en kalitelisimi diye sorarsan bence değil kawasaki er6n var ancak oda 2 silindire göre pahalı piyasası iyi değil parçaları uçuk kaçık.Hatta size CB650f naked modelinin titreşim testini çekip buraya atayım.

Bu arada bahsettiğim titreşim CB modelinde gidon topuzları oldukca küçük takılmış sanırım trafikte rahat hariket etsin aralardan geçerken takılmasın diye ancak baş parmağımın yarısı kadar bu yüzden titreşime neden oluyor eski CB lerde ve CBR modelinde gidon topuzlarının büyüklüğü ve ağırlığı normal büzden titreşim hissetmiyorsunuz eyerki gidon topuzlarını CB nin kini söküp CBR ın kini takarsanız sorun ortadan kalkacaktır.

btayyar
12 Haziran 2015, 11:29
MT-07'de daha fazla tork hissetmeniz normal zira hem hacmi daha yüksek hem de 2 silindirli. Hocam bir de MT-07 ile CB650F'yi kıyaslayabilir misiniz? 4 silindirlinin titreşimsizliği, düşük vergi dilimi beni cezbediyor ama eski Hornet'ten çok şey almış gibi Honda. Sizin tecrübeleriniz nasıl?

MT 07`den önce MT 09 da vardı bende. Bu iş tercih işi. MT serisi daha bi serseri karakterli, Motor torktan hoplayıp zıplıyor. Özellikle 09`da çok yoğun hissediliyor bu durum. Sıralı 4 motora sahip CB 650 yi daha bi sevdim ben. Gazı ne kadar açarsanız o kadar gidiyor. Cb`nin yaklaşık 30 kg daha ağır olmasına rağmen MT serisinden daha rahat kullandığımı söyeyebilirim. Sıralı 4`ü benim tarzıma çok uygun buldum. Enduro`ya dönmezsem hep sıralı 4 alırım artık... 650 F`de çekiş her devirde var. Özellikle 5-6 bin devirden sonra sesi de karakteri de hırçınlaşıyor. 600 Hornet hiç kullanmadım, Ankarada denk getirirsem buradan yorumlarımı paylaşırım.
MT-07`ye givi ön cam takmıştım. İlginçtir CB 650`nin orjinal hali özellikle göğüs bölgesinde MT`nin ön camlı hali kadar ancak rüzgar alıyor. Bunun sebebi farın yapısı ve göstergenin arkasındaki küçük rüzgarlık olabilir.


CB`de beğenmediğim yönlere gelirsek;
-Ekran MT`ye göre çok zayıf. MT`de Motor ısısı - Dış hava ısısı vs herşey varken CB`de bunlar ve vites göstergesi yok. En azından vites göstergesi olsa iyiydi. Yalnız şunu söyleyeyim, MT 07 ile benzer güzargahta kullanıyorum ve mt`nin sürekli fan açtığı sıkışık trafikte CB`de tık yok. Yani hararet göstergesinin yokluğu sorun değil.

-Arada bahsedilen 5-6000 civarında bir titreşim hissediliyor. Dün rodaj bakımında sonra daha az hissettim sanki. MT`de de 4-5 bin civarında motor`dan gelen bir zincir sesi vardı ama ona da fazla kafayı takmamıştım. MT 09`da da 5.000 civarında titreşim hissettiğimi hatırlıyorum. Daha eskiden kullandığım tek silindir endurolara hiç girmeyeyim, aynadan arkayı görebilmeyi nimet sayıyorduk.

Yakıt konusuna gelirsek;

Motoru çok sıkıştırmadan, ara ara gazlamalı kullanımda ortalamam 5,7 şu an. MT-07`den 1 lt/100 km fazla yakıyor şimdilik. Rodaj sonrası bu fark biraz azalabilir. Tabi rodaj sonrası daha rahat gazlayacağımız için arata da bilir..


Şimdilik yazacaklarım bu kadar, Soracağın birşey olursa yardımcı olmaya çalışırım.

biyeybaraküs
12 Haziran 2015, 12:19
şu konuda http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/145546-bugun-cbr650f-aldim-resimli.html yazdığım yorum

cbr 250 den sonra arayışımda kendi çapımda incelemiştim motoru tabiiki 600 rr la kıyaslamıştım servisteki arkadaşlara sorduğumda 600 rr mı 650 mi anketinde 650 f e maalesef hiç oy çıkmamıştı bana göre iyi ve kötü yanları gerçi 650 f i 600 rr la kıyaslamak ne derece adil oda ayrı konu

650 f in iyi yönleri kafa tasarımı güzel yan güzel altta egsoz çok şık iyi ama o kuyruk yok mu o kuyruk biraz daha güzel olsa olurdu (gerçi o onlar da güzel yapmayı biliyor ama 600 rr a rakip olmasını istemediklerinden dolayı böyledir herhalde ),şasenin çelik olması avantaj ağır kaza durumunda tamir olur ,grenaj az 600 rr gibi tanesi 2000 tl den 5 -6 parça grenaj yok acemi sürücü dostu ,gücü yerinde 88 bg yeterli ,abs çok büyük avantaj kombine diye biliyorum (internet te izlediğim abs testlerinde https://www.youtube.com/watch?v=vYSdzBirTAM fren mesafesi profesyonel pilotlarda bile o kadar fark ediyor ki şaşarsın ,türkiyedeki kura göre 24700 e almışsın bu gün itibari ile burada 28500 Tayland üretimi olduğu için haliyle ucuz 600 rr o 8000 tl farkı kesinlikle hak ediyor ,üst vergi dilimi dezavantaj ,devir saati bence analog olmalı kim ne derse desin dijital olmamış ,malzeme kalitesi çok iyi değil ve titreşim olduğunu söyledi servisteki ustalar diyor onların yalancısıyım

sonuç olarak 650 f benden geçer not alır

ytcksl
12 Haziran 2015, 12:29
millet kafayı beygir ile bozmuş. 54bg nc750x ile arabaları hiç zorlanmadan geçebiliyorum, yüksek hızda seyredebiliyorum.
yarış motoru ayrodinamiğinde bir motor, 88bg, kimin neyine yetmiyormuş anlıyabilmiş değilim..

motoru düşük devirde, yakıt tassarrufu ile rahat kullanmak için tork lazım. cbr650fin tork bg dengesi mükemmel bence.

acun0
12 Haziran 2015, 13:56
102 beygir in suyu mu çıktı. Enayi yerine koymaktan başka birşey değil beygir olsunda biz kullanacağımız kadarını kullanalım. Gaza boşta verince bile beyğir sesi başka olur. Ters teloskopik çatal vardı maliyet diye düz yapmışlar. Kombine vardı onu çalmışlar. Hey gidi heyy

porsuk80
12 Haziran 2015, 21:42
şu konuda http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/145546-bugun-cbr650f-aldim-resimli.html yazdığım yorum

cbr 250 den sonra arayışımda kendi çapımda incelemiştim motoru tabiiki 600 rr la kıyaslamıştım servisteki arkadaşlara sorduğumda 600 rr mı 650 mi anketinde 650 f e maalesef hiç oy çıkmamıştı bana göre iyi ve kötü yanları gerçi 650 f i 600 rr la kıyaslamak ne derece adil oda ayrı konu

650 f in iyi yönleri kafa tasarımı güzel yan güzel altta egsoz çok şık iyi ama o kuyruk yok mu o kuyruk biraz daha güzel olsa olurdu (gerçi o onlar da güzel yapmayı biliyor ama 600 rr a rakip olmasını istemediklerinden dolayı böyledir herhalde ),şasenin çelik olması avantaj ağır kaza durumunda tamir olur ,grenaj az 600 rr gibi tanesi 2000 tl den 5 -6 parça grenaj yok acemi sürücü dostu ,gücü yerinde 88 bg yeterli ,abs çok büyük avantaj kombine diye biliyorum (internet te izlediğim abs testlerinde https://www.youtube.com/watch?v=vYSdzBirTAM fren mesafesi profesyonel pilotlarda bile o kadar fark ediyor ki şaşarsın ,türkiyedeki kura göre 24700 e almışsın bu gün itibari ile burada 28500 Tayland üretimi olduğu için haliyle ucuz 600 rr o 8000 tl farkı kesinlikle hak ediyor ,üst vergi dilimi dezavantaj ,devir saati bence analog olmalı kim ne derse desin dijital olmamış ,malzeme kalitesi çok iyi değil ve titreşim olduğunu söyledi servisteki ustalar diyor onların yalancısıyım

sonuç olarak 650 f benden geçer not alır

650f 649cc üst verdi diliminde değil. Vergi dilimi 251-650 cc.

Tulpar
22 Haziran 2015, 18:08
Kafa karışık birde 600 F lervar 2011-2013 b, tane 2013var hali hazırda 24 bin istiyor sizce ne yapmalı 650 f mi bakmak daha mantıklı ?

Shamy
22 Haziran 2015, 20:58
Kafa karışık birde 600 F lervar 2011-2013 b, tane 2013var hali hazırda 24 bin istiyor sizce ne yapmalı 650 f mi bakmak daha mantıklı ?

Japon üretimi 600F ile thayland üretimi 650 yi hiç karşılaştırma.
süsüpansiyon, motor, fren sistemi hepsi üstün 600f de.iki makinanın bildiğin alakası yok birbiri ile.

İşin aslıorjinal 600F ile 2006 sonrası hornetten bozmanında alakası yok. Nerde ski efsane CBR600F 4 ler 2003 sonrası mükemmelleşen motor 2006 da üretiminie son verildi. ama halen üretilse halen 0 alınıp binilir hepsinide katlar.

dyavol-77
22 Haziran 2015, 21:10
Japon üretimi 600F ile thayland üretimi 650 yi hiç karşılaştırma.
süsüpansiyon, motor, fren sistemi hepsi üstün 600f de.iki makinanın bildiğin alakası yok birbiri ile.

İşin aslıorjinal 600F ile 2006 sonrası hornetten bozmanında alakası yok. Nerde ski efsane CBR600F 4 ler 2003 sonrası mükemmelleşen motor 2006 da üretiminie son verildi. ama halen üretilse halen 0 alınıp binilir hepsinide katlar.

Niye Shamil dayı??? Hornet kötü makine mi? (üretildiği yıllar 2007-2013 arasında İalya' satışlrada hep ilk 3 omuştur...;;; 1-GS 1200,2-Z 750,3- cb600f)...Tüm Avrupa mot. dergileri (motosiclismo,msn,moto-journal,motorrad) tarafından sınıfında (4 silindir orta hacim naked bike) en-iyi seçilmiş...Sorarım yeni nesil CB650f/cbr650f ilk 20'ye girebilmiş midir????....(Thai stayla titrek 4 baca)...:mrgreen:

Shamy
22 Haziran 2015, 22:57
Hornet kötü değil aksine gayet başarılı bulduğum bir seri. Şimdiki 650 F ile gerçekten alakası yok, dağlar kadar kalite farkı var.

Tek söylediğim sezarın hakkı sezara orjinal 600F 2006 ya kadar olan gerçekten farklı bir makinaydı her yönüyle. 2 tane sahip oldum tadına doyamadım.

esetabu
24 Haziran 2015, 09:27
yakit olarak shell v power nitro kullanan var mi? denemek istiyorum ama emin olamadim.

gurkan_k2
24 Haziran 2015, 23:25
honda cbr 650 f kaza anı: https://youtu.be/5UgLCYlDxkE


arkadaşlar motorumla ilk kazamı yaptım taksicinin birden kapıyı açması sonucu önce kapıya çarptım sonrada motordan uçtum Allaha Şükür bende birşey yok ama motor pert gibi birşey

biyeybaraküs
24 Haziran 2015, 23:38
honda cbr 650 f kaza anı: https://youtu.be/5UgLCYlDxkE


arkadaşlar motorumla ilk kazamı yaptım taksicinin birden kapıyı açması sonucu önce kapıya çarptım sonrada motordan uçtum Allaha Şükür bende birşey yok ama motor pert gibi birşey

geçmiş olsun bende yakında kaza yaptım seni en iyi ben anlarım kapı açan direk suçlu bildiğim kadarıyla görüntüde var en azından masrafları kurtarırsın

potasyum
24 Haziran 2015, 23:41
çok geçmiş olsun
daha önce cb 650 f e bakarken videolarını görmüştüm
sende birşey yoktur işallah

dyavol-77
25 Haziran 2015, 00:04
honda cbr 650 f kaza anı: https://youtu.be/5UgLCYlDxkE


arkadaşlar motorumla ilk kazamı yaptım taksicinin birden kapıyı açması sonucu önce kapıya çarptım sonrada motordan uçtum Allaha Şükür bende birşey yok ama motor pert gibi birşey
Büyük geçmiş olsun-umarım önemli bişeyiniz yoktur...Yine bu o.ç..'ları (bi bitmediler,heryerde sarı,sarı foforlu cevriyeler...):bestmt:

Zuzuuw
25 Haziran 2015, 00:15
honda cbr 650 f kaza anı: https://youtu.be/5UgLCYlDxkE


arkadaşlar motorumla ilk kazamı yaptım taksicinin birden kapıyı açması sonucu önce kapıya çarptım sonrada motordan uçtum Allaha Şükür bende birşey yok ama motor pert gibi birşey

Geçmiş olsun, kapıyı kontrolsüz açan organizma tabiki suçlu ama sürüş tarzınızı agresif buldum ve sonucu ortada. Motordan uçup, bir yere çarpmadan yere düşmeniz büyük şans. :) En kötüsü bu olsun.

Sokollu
25 Haziran 2015, 00:21
honda cbr 650 f kaza anı: https://youtu.be/5UgLCYlDxkE


arkadaşlar motorumla ilk kazamı yaptım taksicinin birden kapıyı açması sonucu önce kapıya çarptım sonrada motordan uçtum Allaha Şükür bende birşey yok ama motor pert gibi birşey

Geçmiş olsun. Çok büyük bir şansızlık olmuş. :pale:

sdirer
25 Haziran 2015, 00:32
geçmiş olsun. Allah beterinden saklasın diyelim..

Shamy
25 Haziran 2015, 00:51
Geçmiş olsun çok.

Hep söylediğim şey tecrübe eksikliği ve acele etme yüzünden oluyor bu kazalar. Tamamen sizin suçunuz ufacık daracık aralara giriyorsunuz. bırakın kapı açılmayı bu araba aralarından çoluk çocuk fırlar vebali büyük olur. Düzgün otomobil gibi şeridinizde gitseniz bunlar olmayacak.
akşam üstü daha yazdım bu konuyla ilgili, motosikletçilerin %80 i motoru manyak gibi kullanıyor. Aralara giriyor, makas atıyor. Slalom yapiyor, ufacık düzlükte hızlanıyor hemen. Ya efendi efendi şeridinizden gidin kaza olmayacak diye birşey yok arabanın birisi gelir tepenize çıkar o ayrı ama bu yaptığınız kaza tamamen sizin suçunuz olan boş bir kaza, heni sizin engelleyebilceğiniz türden.

ninja h2
25 Haziran 2015, 00:52
geçmiş olsun

Shamy
25 Haziran 2015, 00:53
yakit olarak shell v power nitro kullanan var mi? denemek istiyorum ama emin olamadim.

niye 97 oktan kullanacaksın, klavuzunda 95 oktan yazıyor, 97 koyunca performansmı artacak sanıyorsun? 87 hp motorda performans ne kadar artacak :mrgreen:

biz 180 beygir litreliğimize bile normal ekonomi yakıtı kotuyoru 95 oktan. millet tur motoruna V power diyor :jocolor:

Sokollu
25 Haziran 2015, 01:12
Geçmiş olsun çok.

Hep söylediğim şey tecrübe eksikliği ve acele etme yüzünden oluyor bu kazalar. Tamamen sizin suçunuz ufacık daracık aralara giriyorsunuz. bırakın kapı açılmayı bu araba aralarından çoluk çocuk fırlar vebali büyük olur. Düzgün otomobil gibi şeridinizde gitseniz bunlar olmayacak.
akşam üstü daha yazdım bu konuyla ilgili, motosikletçilerin %80 i motoru manyak gibi kullanıyor. Aralara giriyor, makas atıyor. Slalom yapiyor, ufacık düzlükte hızlanıyor hemen. Ya efendi efendi şeridinizden gidin kaza olmayacak diye birşey yok arabanın birisi gelir tepenize çıkar o ayrı ama bu yaptığınız kaza tamamen sizin suçunuz olan boş bir kaza, heni sizin engelleyebilceğiniz türden.

Gerçek İslam bu değil :farao:

Teoride haklı olabilirsiniz ama söyledikleriniz İstanbul trafiğini düşününce çok Pollyanna ::melek02:

Karalı
25 Haziran 2015, 02:04
honda cbr 650 f kaza anı: https://youtu.be/5UgLCYlDxkE


arkadaşlar motorumla ilk kazamı yaptım taksicinin birden kapıyı açması sonucu önce kapıya çarptım sonrada motordan uçtum Allaha Şükür bende birşey yok ama motor pert gibi birşey

Geçmiş olsun size birşey olmaması şans ist trafiğinde özellikle taksici yanından geçerken dahada dikkatli olmak lazım tamam aralardan gitmeyi bende yapıyorum ama böyle durumları ön görmeliyiz sadece düdük kurtarmaz bizi

esetabu
25 Haziran 2015, 10:19
niye 97 oktan kullanacaksın, klavuzunda 95 oktan yazıyor, 97 koyunca performansmı artacak sanıyorsun? 87 hp motorda performans ne kadar artacak :mrgreen:

biz 180 beygir litreliğimize bile normal ekonomi yakıtı kotuyoru 95 oktan. millet tur motoruna V power diyor :jocolor:


birader 87 benim icin yeterli bi miktar. tur motoru yaris motoru. soruyoruz burda. senin 1000lik motorundan aldigin zevki ben bundan aliyorum. arkadasta 250 var koy koy deyip duruyor. ben de sormadan etmeden koymam dedim buraya yazdim. heyecan yok. koyma diyorsun neden diyorsun?


gurkan cok gecmis olsun. cok uzuldum. neyseki sende bisey yokmus. masraflar umarim bi sekilde guzelce halledilir.

mubumu
25 Haziran 2015, 13:24
honda cbr 650 f kaza anı: https://youtu.be/5UgLCYlDxkE


arkadaşlar motorumla ilk kazamı yaptım taksicinin birden kapıyı açması sonucu önce kapıya çarptım sonrada motordan uçtum Allaha Şükür bende birşey yok ama motor pert gibi birşey

geçmiş olsun, o kapıyı açan sıgırı dava et bence.

ninja h2
25 Haziran 2015, 14:26
Bu otomobil sürücüleri ne çok seviyor insanların üzerine kapı açmaya pes doğrusu.

gurkan_k2
25 Haziran 2015, 19:38
Geçmiş olsun çok.

Hep söylediğim şey tecrübe eksikliği ve acele etme yüzünden oluyor bu kazalar. Tamamen sizin suçunuz ufacık daracık aralara giriyorsunuz. bırakın kapı açılmayı bu araba aralarından çoluk çocuk fırlar vebali büyük olur. Düzgün otomobil gibi şeridinizde gitseniz bunlar olmayacak.
akşam üstü daha yazdım bu konuyla ilgili, motosikletçilerin %80 i motoru manyak gibi kullanıyor. Aralara giriyor, makas atıyor. Slalom yapiyor, ufacık düzlükte hızlanıyor hemen. Ya efendi efendi şeridinizden gidin kaza olmayacak diye birşey yok arabanın birisi gelir tepenize çıkar o ayrı ama bu yaptığınız kaza tamamen sizin suçunuz olan boş bir kaza, heni sizin engelleyebilceğiniz türden.


gerçekten senin gibi insanlar yüzünden birdaha motora binmicem.ben buraya kendimi aynı şeyleri hissettiğim yaşadığım kişilerle bişiler paylaşmak için kazamın videosunu paylaşmak istedim ama senin gibi adamlar yyüzünden bırakıyorum bu işi helal olsun başka hiçbirşey diyemiyorum

Konca
25 Haziran 2015, 22:00
honda cbr 650 f kaza anı: https://youtu.be/5UgLCYlDxkE


arkadaşlar motorumla ilk kazamı yaptım taksicinin birden kapıyı açması sonucu önce kapıya çarptım sonrada motordan uçtum Allaha Şükür bende birşey yok ama motor pert gibi birşey

Büyük geçmiş olsun :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:48 ----------

Cb650f aksesuar takan oldumu acaba öncam,eksoz vs. biraz resim atarsanız sevinirim bende çanta falan takmayı düşünüyorum.

ardacik
25 Haziran 2015, 22:30
Geçmiş olsun çok.

Hep söylediğim şey tecrübe eksikliği ve acele etme yüzünden oluyor bu kazalar. Tamamen sizin suçunuz ufacık daracık aralara giriyorsunuz. bırakın kapı açılmayı bu araba aralarından çoluk çocuk fırlar vebali büyük olur. Düzgün otomobil gibi şeridinizde gitseniz bunlar olmayacak.
akşam üstü daha yazdım bu konuyla ilgili, motosikletçilerin %80 i motoru manyak gibi kullanıyor. Aralara giriyor, makas atıyor. Slalom yapiyor, ufacık düzlükte hızlanıyor hemen. Ya efendi efendi şeridinizden gidin kaza olmayacak diye birşey yok arabanın birisi gelir tepenize çıkar o ayrı ama bu yaptığınız kaza tamamen sizin suçunuz olan boş bir kaza, heni sizin engelleyebilceğiniz türden.

Oncelikle merhaba ben seridimde yavas bi sekilde giderken sol seritteki jeep biranda ustume kirdi ve carpti eger ben hizli gitseydim bu kazayi yasamamis olurdum ben trafikte nezaman hizli gitsem aralara girsem kendimi hep daha guvenli hissediyorum genelde en sagda arabalarin sagindan gitmiyorm cunku hep bi kapi acilicakmis gibi gelio eger trafikte arabalar gibi kullanicaksak motosikleti trafikte bekliyceksek hic binmeyelim hepimiz arabalari alalim muziggide acalim oturup bosa benzin yakalim...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:26 ----------


honda cbr 650 f kaza anı: https://youtu.be/5UgLCYlDxkE


arkadaşlar motorumla ilk kazamı yaptım taksicinin birden kapıyı açması sonucu önce kapıya çarptım sonrada motordan uçtum Allaha Şükür bende birşey yok ama motor pert gibi birşey

Cok gecmis olsun videoyu izlerken kendim carpmis gibi hissettim size bisey olmamasi sevindirici... cok gecmis olsun tekrardan...

ninja h2
25 Haziran 2015, 23:08
Shamy söylediklerin çok yanlış bir otomobil sürücüsüymüş gibi konuşuyorsun gibi geldi.

Shamy
25 Haziran 2015, 23:17
koyma diyorsun neden diyorsun?


Nedenini yukarıda söyledim klavuzunda 95 yazıyor. Sıkıştırma oranın,motorun mekaniği,yakıt sistemi , yazılımı 95 oktana göre ayarlı. Sen motoruna değil 97 oktan 100 oktan pist yakıtı bile koysan bir fayda sağlamaz orjinal hali ile.

Ha diyorsan ben piskolojik olarak kendimi tatmin ediyorum, 87 ps motorum sanki 97 oktan yakıtla daha iyi gidiyor gibi geliyor :queen: işte o zaman birşey diyemem. istediğini koy

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:13 ----------


Shamy söylediklerin çok yanlış bir otomobil sürücüsüymüş gibi konuşuyorsun gibi geldi.

Yo hiçte yanlış değil. Trafik kurallarına riyayet ederek düzgün sakin gitmek, yanlış ise yanlış kavramınızı gözden geçirin. Biz burda doğrluları söylüyoruz. bu topikteki hemen herkesten daha fazla tecrübeye sahibim, faydalanacağınıza gelmiş kafa tutuyorsunuz CBR 250 kullanan 2 senelik motorucu bana bilmişlik taslıyor.

ninja h2
26 Haziran 2015, 00:27
Bence elimizden birşey gelmiyorsa zaten olan olmuş arkadaşımıza şu otomobil sürücüleri karşasında destek çıkmanı beklerdim.

Karalı
26 Haziran 2015, 01:00
Video atacağım cepten olmadı yarın bilgisardan atarım:)
Youtubede uğur ertekinin klasik kaza sebepleri videosunu izlemenizi tavsiye ederim
Arabalara karşı gardımızı alalım

mubumu
26 Haziran 2015, 09:25
Geçmiş olsun çok.

Hep söylediğim şey tecrübe eksikliği ve acele etme yüzünden oluyor bu kazalar. Tamamen sizin suçunuz ufacık daracık aralara giriyorsunuz. bırakın kapı açılmayı bu araba aralarından çoluk çocuk fırlar vebali büyük olur. Düzgün otomobil gibi şeridinizde gitseniz bunlar olmayacak.
akşam üstü daha yazdım bu konuyla ilgili, motosikletçilerin %80 i motoru manyak gibi kullanıyor. Aralara giriyor, makas atıyor. Slalom yapiyor, ufacık düzlükte hızlanıyor hemen. Ya efendi efendi şeridinizden gidin kaza olmayacak diye birşey yok arabanın birisi gelir tepenize çıkar o ayrı ama bu yaptığınız kaza tamamen sizin suçunuz olan boş bir kaza, heni sizin engelleyebilceğiniz türden.

Motorcu arkadaşımızın hiç bir şuçu yok bence, araçdan inmeden evvel önce aynaya bakılır...
Hiç mi sürücü kursuna gitmediniz.
Hız konusuna gelince max 35-40 km cıvarı gayet normal seviyelerde, ayrıca e-5 te nasıl çocuk fırlayacak merak ettim.
Sıkışık trafikte neden şeritten gidecek onuda anlamadım...

Eger böyleyse metrobüse binelim..

Çok acımasız, bencilce bir eleştiri olmuş.

hesbup
26 Haziran 2015, 23:38
geçmiş olsun, çok şükür size birşey olmamış...




honda cbr 650 f kaza anı: https://youtu.be/5UgLCYlDxkE


arkadaşlar motorumla ilk kazamı yaptım taksicinin birden kapıyı açması sonucu önce kapıya çarptım sonrada motordan uçtum Allaha Şükür bende birşey yok ama motor pert gibi birşey

hesbup
06 Temmuz 2015, 10:03
Arkadaslar, disarida kullanabilecegimiz kilit onerileriniz ne olabilir acaba ? Ev de ozel kapali park alanim oldugundan orada bir sorun yok ama disarida 1-2 saatlik park edilen acik otopark, alisveris merkezi, cadde vs yerlerde onlem olarak kullanabilecegimiz pratik kilit cozumu ne olabilir ? Zincir icin her yerde uygun sabit bir yapi olmuyor acaba disk kilidi ya da alarm vs yeterli olur mu, siz ne kullaniyorsunuz ?

Tesekkurler

mubumu
06 Temmuz 2015, 10:48
Arkadaşlar,

2 sorum olucak ;

cep telefonunu motorda ( cbr 650f ) nereye ve hangi aparatla takıyorsunuz ?
aynı şekilde aksiyon kamerayı nereye takıyorsunuz ? ( kaska takmak istemiyorum )

teşekkürler.

btayyar
06 Temmuz 2015, 11:33
Arkadaşlar,

2 sorum olucak ;

cep telefonunu motorda ( cbr 650f ) nereye ve hangi aparatla takıyorsunuz ?
aynı şekilde aksiyon kamerayı nereye takıyorsunuz ? ( kaska takmak istemiyorum )

teşekkürler.

Aksiyon kamerasını bazen kaskıma bazen de göğüs kemerine takıyorum. Göğüs kemerini şu adresten almıştım;

http://www.aliexpress.com/snapshot/6521992920.html?orderId=66093190086778

Kask kamerasına göre daha güzel bir açı sunuyor. Hem gösterge tablosunu hem de gidiş istikametini rahatça görebiliyorsunuz. Kask kamerasının avantajı ise nereye bakarsanız orayı kaydediyorsunuz.

Telefon tutucu kullanmıyorum ama kola takılanlardan almayı düşünüyorum.

Haftasonu Yaklaşık 450 km`lik bir gezi yaptım ve kullandıkça daha çok seviyorum motorumu. Uzun yolda sakin kullanımda 4,6/100km yaktı. Şehir içi gazlamalı kullanımda ise 6 civarı yakıyorum.

hesbup
22 Temmuz 2015, 21:37
2015 model 1700 tl civarı kasko yapıyorlar, üstelik anahtar üzerinde çalınsa bile karşılıyor, nasıl fiyat acaba ?

Ayrıca bu nasıl forum anlamadım, yazan çizen, paylaşan yok ?????

esetabu
23 Temmuz 2015, 10:21
2015 model 1700 tl civarı kasko yapıyorlar, üstelik anahtar üzerinde çalınsa bile karşılıyor, nasıl fiyat acaba ?

Ayrıca bu nasıl forum anlamadım, yazan çizen, paylaşan yok ?????


1700 bana ucuz gibi geldi. tum sartlari detaylari iyi incelemek lazim. belki senin yas buyukse o yuzden iniyor fiyat veya uzun suredir kullaniyorsan. bunlar gibi bi durum yoksa fiyat ucuyor. ama 1700 iyi bence yap gitsin. motor olmus zaten 30 nerdeyse.
neresi orasi bu arada. ben de bi sorayim fiyat alayim.