PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBR 650F (Yeni)



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38

atgatt
03 Kasım 2014, 12:55
yine sacma bir suru sey okudum. sanki son hiz bir kistasmis gibi bu tur bir motor icin ama internette 248 km yapan arkadasin vidyosuda var.

fazla cevap vermeden hemen bilgi paylasayim.
ixil Ixrace full sistem egsozu piyasaya surdu cb ve cbr650f icin.
Guzel duruyor bence ama performans verileri daha ortada yok ve biraz agir gibi duruyor normal bir aftermarket egsoza gore yinede orjinal egsozdan hafiftir. susturucusu da var ilaveten. takmasi ve cikarmasi da kolay susturucuyu.
Bugunlerde bir full sistem egsoz alabilirim, biraz daha ses arti %5 civari extra performans goz cikarmaz:)

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/p526x296/10641242_635914056526327_2578170617991016330_n.jpg ?oh=9e85e8aa8741a08fb224d8dc8d799d41&oe=54F8967B&__gda__=1425059109_741d930f26d420fdf2278493b45dccd a

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/544930_635132219937844_8450521092646711778_n.jpg?o h=cb621761504d4b96637aa1fd214e8805&oe=54EC5429&__gda__=1423365035_9c6e9bf19856b436ab4f14976d652fc c

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/v/t1.0-9/1902023_635132249937841_2558150958037975413_n.jpg? oh=1dd2359cb04b7674bcc8ad4555fa96b1&oe=54F396C4&__gda__=1420567956_6a255ac5af09640fe25e148340d52f1 7

fiyati 800 euro olacak gibi ama guzel duruyor. Two Bros full sistem gibi motor alti egsoz ama yari fiyatina neredeyse.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:48 ----------


Çin motorumu bu 6 binde arıza yapacak?, Bu sene satmam seneye satarım, çok güzel motor 255 gördüm reklam kokan hareketler bunlar! neyin üzerini kapatmaya çalışıyorsunuz anlamadım? 650F sahiplerinde özellikle bu ezik davranışlar niye? hiçbiri yoğurdum ekşi demiyor, motor tecrübemiz 3-5 yıllık yaptıgımız kilometre 50 bini geçmiyor bu bizim 2-3 motorumuz demiyor ahkam kesiyorlar nedense?
zaten gerçek motorcu adama satamazsınız bu makinayı, böyle tukaka makinayı bu fiyata kimse almaz.

Not: milde 87 ps veren makinayla 255 vurmuşsun ya ben sana artık birşey demiyorum, demekki altında 1000RR olsa 350, ZX-14 falan olsa 400 vurucan. Palavranında bukadarı yani! Motorunu birisine yivlemek için git başka yerde reklam yap burada yemezler.

cevap vermeyecektim ama dayanamadim.
senden daha ezigi var mi?
sacmalamak bir yana motordan da anlamiyorsun. sadece b.k atiyorsun motora ve ona buna.
kusura bakmayin ama bu tur hareketleri ezikler yapar.
baska bir baslikta korkup cbr1000rr ini sattigini soyluyordun. bence sana cbr650f bile fazla gelirde iste farkindasin ve ezikliginden ona buna b.k atiyorsun.
benim cbr650f gecmis 16,000 km yi, sifir sorun, gayette performansli motor arti sehir icinde ve turing de o kadar rahatki. Pistte de cok iyi ozellikle sikisik ve ufak pistlerde binlikleri bile geciyor. e tabi dusuk devirde iyi torku var.
ama tabi sen ne anlayacaksin soylediklerimden o baska ama anlayan anlar.

hukukihayat
06 Kasım 2014, 03:19
Merhaba,

Cbr650f düşük devirde torku nasıldır? Tek derdim tek problemim bu :)

kullandığım motosikletim 85hp, 86nm tork ve en yüksek tork değerini 5800 devirde veriyor,

Ciddi sürüş farkı yaşanır mı ? Test sürüşü yapabileceğim bildiğiniz bir bayi var mıdır?

okaya10
07 Kasım 2014, 17:18
Beyler forumun içine etmişler yine....
Two brothers egzozum geldi montaj yapıldı. 10 numara oldu. ses cok tok ve güzel.

herkese tavsiye ederim.

wolrath
07 Kasım 2014, 18:31
istanbuldaki arkadaslar icin 9kasimda kavacikta acilacak brn motorda 2bro tarmac serisi komple egzozunuz da satisa sunulacakmis.

VlknDnmz
12 Kasım 2014, 17:12
Fuarda kesin alıyorum gibi bişe çıplak olanını arada girip okuyayım diyorum arıza çıkaran var mı servis de neler yaptırmış kullananlar ufak tefek arızaları olmuş mu ne aksesuar takmışlar falan filan diye hep kavga hep kavga....Kullanmayan arkadaşlar yeter artık 3 aşağı 5 yukarı kimin kendi motorunu abartıp kimin doğru düzgün şeyleri yazdığını anlayabilecek insanlarız...Özellikle bu motoru sürmeyen yakından bile görmemiş olanlar yada bundan 20 beygir 30 beygir 100 beygir güçlü aletlere sahip olanlar az çok kağıt üzerinde yan yana getirip bakabiliyor okuma yazmamız var çok şükür...
Sırf anime seven bi insan anime serisi var diye gidip mt alabilir ki reklamlarından ve serisinden etkilenip xj alacağına mt alan tanıdığım var.
Yada sadece egzoz tasarımını sever içine farklı bi motor siner gider onu alır.
Lütfen yeter artık kullanıcılar yazsın işi sidik yarışına çevirmeyin milletin yazacağı varsa da yazmıyor marka kıyaslamak istiyorsanız marka model kıyaslamaya bok atacaksanız konu dışına veya motosohbete davet ediyorum sizleri kullanıcılarından bir şeyler duyabileceğimiz tek yer burası sayfalarca sizin kavganızı okudum yeter artık motoru kullananlara müsaade edin şuan aynen böylesiniz....
http://www.youtube.com/watch?v=DiKXQk7HzGw

Radminox
12 Kasım 2014, 17:49
Arkadaşlar uzun yol olarak 8 saatte 750 km yol yaptım. Gayet başarılı yol sonunda yatağa koşmadım :) Hızlanma 200e kadar gayet güzel sonrasında biraz yavaşlıyor gibi son sürat benim gördüğüm 246km/sa. 130 km/sa 6. vites 6k rpm. de yakıt optimal. yakıt ortalamam 5.8 lt/100km. Üzerinde dunlop lastikleri var. Biraz güvensizlik hissediyorum en yakın zamanda güzel iki hamurlu bir lastik alacağım. Orjinal eksoz ile sesi biraz burulmuş o hoşuma gitmedi tiger eksoz (http://www.youtube.com/watch?v=Q8xgq6rYZXw) taktırdım. Video linktedir. Tek hoşuma gitmeyen tarafı selesi altından bir şey almak istediğimide açsam açmasam mı diye düşünüyorum. Sele tek parça ve biraz zorluyor. ABSyi ilk defa gelen deneyebildim çalışıyor hoşuma gitti. İlk defa ABSli bir motora bindiğimden şunun ki daha iyi gibi bir yorum yapamıyorum. Ankara'da meşhur Kargasekmeze geçen gidebildim. Virajlardaki stabil hali beni benden aldı ama asfalt mükemmel Türkiye ortalamasının baya üzerinde bir asfalt döküldüğü için lastik, hiç bırakma belirtisi bile göstermedi. Manevra kabiliyeti gayet güzel. Tavsiye ederim.

http://i.hizliresim.com/1nXR5Y.jpg

Not: Motoru sökmeden vs medyumluk yapan usta ve kendini usta zannedenler varsa somut birşey söyleyim bizde bilelim yoksa boş muhabbet yapmayalım.

VlknDnmz
12 Kasım 2014, 18:01
Arkadaşlar uzun yol olarak 8 saatte 750 km yol yaptım. Gayet başarılı yol sonunda yatağa koşmadım :) Hızlanma 200e kadar gayet güzel sonrasında biraz yavaşlıyor gibi son sürat benim gördüğüm 246km/sa. 130 km/sa 6. vites 6k rpm. de yakıt optimal. yakıt ortalamam 5.8 lt/100km. Üzerinde dunlop lastikleri var. Biraz güvensizlik hissediyorum en yakın zamanda güzel iki hamurlu bir lastik alacağım. Orjinal eksoz ile sesi biraz burulmuş o hoşuma gitmedi tiger eksoz (http://www.youtube.com/watch?v=Q8xgq6rYZXw) taktırdım. Video linktedir. Tek hoşuma gitmeyen tarafı selesi altından bir şey almak istediğimide açsam açmasam mı diye düşünüyorum. Sele tek parça ve biraz zorluyor. ABSyi ilk defa gelen deneyebildim çalışıyor hoşuma gitti. İlk defa ABSli bir motora bindiğimden şunun ki daha iyi gibi bir yorum yapamıyorum. Ankara'da meşhur Kargasekmeze geçen gidebildim. Virajlardaki stabil hali beni benden aldı ama asfalt mükemmel Türkiye ortalamasının baya üzerinde bir asfalt döküldüğü için lastik, hiç bırakma belirtisi bile göstermedi. Manevra kabiliyeti gayet güzel. Tavsiye ederim.

http://i.hizliresim.com/1nXR5Y.jpg

Not: Motoru sökmeden vs medyumluk yapan usta ve kendini usta zannedenler varsa somut birşey söyleyim bizde bilelim yoksa boş muhabbet yapmayalım.

Ha şöyle hocam ya biraz resim atın, yakıt tüketiminden bahsedin, modifikasyonlardan bahsedin gına gelmişti artık kavga okumaktan...Güle güle kullanın egzozun performansa bi etkisi oldumu?

Radminox
12 Kasım 2014, 18:19
Ha şöyle hocam ya biraz resim atın, yakıt tüketiminden bahsedin, modifikasyonlardan bahsedin gına gelmişti artık kavga okumaktan...Güle güle kullanın egzozun performansa bi etkisi oldumu?

Güzel temenninizden dolayı teşekkür ederim. Eksoz etkisi çok az var gibi teste vs sokmadım. Katalitik iptal edildi ve aradaki ağırlık farkı 5-6 kg kadar. Diğer arkadaşlar bahsetmişler ingilterede satılan koruma takozu var onu alıp taktırdım. takımı Honda Bora'da 2dk da yapıldı. Gayet şık duruyor.
http://i.hizliresim.com/EEZZJz.jpg
http://i.hizliresim.com/3RddA9.jpg

porsuk80
15 Kasım 2014, 18:21
Güzel temenninizden dolayı teşekkür ederim. Eksoz etkisi çok az var gibi teste vs sokmadım. Katalitik iptal edildi ve aradaki ağırlık farkı 5-6 kg kadar. Diğer arkadaşlar bahsetmişler ingilterede satılan koruma takozu var onu alıp taktırdım. takımı Honda Bora'da 2dk da yapıldı. Gayet şık duruyor.
http://i.hizliresim.com/EEZZJz.jpg
http://i.hizliresim.com/3RddA9.jpg

Hayırlı olsun boradaki beyaz 650f i sen aldın herhalde. Eksozu nereden sipariş verdin? Ne kadara mal oldu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:00 ----------


Ha şöyle hocam ya biraz resim atın, yakıt tüketiminden bahsedin, modifikasyonlardan bahsedin gına gelmişti artık kavga okumaktan...Güle güle kullanın egzozun performansa bi etkisi oldumu?

Yakıt tüketimi 100 km.de ort. 5-5,5 lt. Yırta yırta kullandığım zamanlarda bile 6 lt. yi geçiremedim.

Üzerindeki lastikler dunlop sportmax ısıtmak zaman alıyor. Yol tutuşu sürüşe göre değişir benim sürüş tarzıma göre artık yolu tutmuyor. Martta değiştirmeyi düşünüyorum. Pirelli gt angel almayı düşünüyorum.

Tavsiye ettiğim koruma takozuna daha uygun fiyatlı güzel bir alternatif gelmiş. Almayı düşünenler için linki
http://www.ebay.com/itm/Frame-Sliders-Crash-Protector-Fits-HONDA-CBR650F-CB650F-2014-/121425687003?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item1c4588f1db&vxp=mtr

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:11 ----------

Son sürat konusunda çok kalitesiz bir tartışma başlatılmış. İçine girmeden merak edenler için gerçeklerden bahsedeyim.

Ben 95 kiloyum 240 km hıza defalarca ulaştım. Yolun eğimi rüzgarın yönü sürücünün ağırlığı gibi faktörler olumlu yönde değişiklik gösterirse 255 km lerde görülebilir diye düşünüyorum.

200-210 km sürat bu motorun çok rahat ulaştığı bir hızdır. Bu suratin üzerinde ivmelenme yavaşlıyor ama aerodinamisi vites oranları ve 87hp lik gücü bu motoru 240 km hıza ulaştırabiliyor (üzerinde 95 kiloluk bir sürücü olduğunu varsayarak)

İnanmakta güçlük geçen bilgi fukarası arkadaşlar naked motorlar ile karenajlı motorların yüksek süratlarde karşılaştıkları rüzgar direncini araştırsın zahmet olmazsa.

Radminox
15 Kasım 2014, 18:44
@porsuk80
eksoz 900 tl + işçilik. Two bro vs diğerlerini araştırdım o kadar para vermeye gerek görmedim. Aldığım bilgiye göre tiger bizim motor için de bir eksoz yapmaya başlamış ama şuanki halinden oldukça memnunum. Gazı kestiğimdeki patlamalar beni benden alıyor :)

mubumu
20 Kasım 2014, 11:23
@Radminox

bu eksoz u uyarladın mı, yoksa 650f için uygun bir model midir ?
ayrıca işçilik ücreti ne kadar tutuyor ?

Radminox
21 Kasım 2014, 01:25
@mubumu
Her ikisi de diyebilirim tiger'ın eksozları incelerseniz bir model için yapar ama cc olarak kullanım aralığı belirtir. Benim kullandığım eksoz 600rr için yapılmış versiyon. İşçilikle ilgili net bir rakam söylemek zor. Nerdesin, ek parça kullanılacak mı ve işçilik kalitesi önemli.

mubumu
21 Kasım 2014, 11:01
@Radminox

aynı model marka motosikleti kullandığımız için sordum, işçilik ücretini ?
Ben istanbuldayım.

Radminox
24 Kasım 2014, 01:04
@mububu
Dostum ben tanıdığa yaptırdım ondan tam birşey diyemedim. tahminen 150 tl civarına halledersin.

porsuk80
25 Kasım 2014, 16:17
Sabah uyandığımda ufaklığın karlar altında kaldığını gördüm, donmak üzereydi:) Battaniyesini örtüp işe geldim.

http://i.hizliresim.com/B9J9yg.jpg

Ahmetbahadır
25 Kasım 2014, 16:30
Porsuk hocam sen neredesin biz kar falan göremedik.

porsuk80
26 Kasım 2014, 00:59
Helsinki'deyim

Tyranttt
28 Kasım 2014, 09:38
Arkadaslar merhaba 1yil kadardir fz6 fazer kullaniyorum 2008model. Fazer sonrasi cbr600f yada cbr650f dusunuyorum. Abs si frenaji viraj performansi ve guvenilirligi beni cezbediyo daha oturakli bi motor gibi geliyor. Nasi gider sizce genellikle sehir ici aradada yakin sehirlere gezmeye artcili olarak kullaniyorum.

porsuk80
01 Aralık 2014, 17:04
Motorundan memnunsan değiştirmene değecek teknik farklar olduğunu düşünmüyorum tercih meselesi tabi. Genelde fren performansından pek memnun değildir diye biliyorum fazer kullanıcıları. Onu soruyorsan 600-650f frenleri bence çok iyi.

sundowner
10 Aralık 2014, 21:21
CBR 650f Kullanıcıları;

Eski kasa 2005 model Hondan CBR600f den sonra CBR 650f alsak acaba mı dermiyim.TArz değişikiği için sattım motorumu ama velevki alamadık yerine 650f alsam acaba diye bazen düşünmüyor değilim.

Sizin yorum yada öneriniz olursa duymak isterim.Yani seni kesmez hiç girme gibi değilde her iki motoru da kullanmış birileri bişeyler yazarsa aklımızda bulunsun diye...

Adana dan herkese selamlar...

sundowner
20 Aralık 2014, 22:54
siyahı da bir başka duruyor...

https://www.youtube.com/watch?v=NXALFZ1C5Jo

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:49 ----------

Buda mat siyahı..


https://www.youtube.com/watch?v=WT-pCoJ4EWw

cokiyiyimlan
21 Aralık 2014, 22:23
selam arkadaşlar. halihazırda cbr250r kullanıcısı bir kardeşiniz olarak fuarda ya da mart-nisan gibi cbr650f'e geçmeyi planlıyorum. "0" almak istemiyorum fakat piyasada satılık gri modeli yok sanırım. eğer duyar görürseniz haber verin lütfen :) bir sorum olacak, fuardan motor alan var mı aranızda, varsa ne kadar indirim yapıyorlar? eğer ellerinde yoksa kaç ayda geliyor makine?

yanıtlar için şimdiden teşekkürler.

Rammlied
21 Aralık 2014, 22:54
Merhaba arkadaslar,

Egzos malum bir konu. Benim hosuma giden IXIL L2X.http://www.camgoz.com.tr/asp/product/27051/IXIL-L2X-PERFORMANCE-SES-EKSOZU

Taktirmadan once sizden fikir almak istedim. Sanırım CBR650F'e egzos montajı biraz zor oluyor. Bu konuda biraz bilgisizim. Hic elleme gerek yok, kesmek gerekir, motorun gidişi bozulur yorumlarını alıyorum. Siz ne dersiniz? Birde begendigim egzosu onerir misiniz? Diger modeller soba borusu gibi duruyor hosuma gitmiyor diyebilirim.

Selamlar
Bahadır

mubumu
24 Aralık 2014, 13:58
@Rammlied

merhaba,

bu egzoz konusu tam muamma, twobro yoshi devil gibi markaların çıkartığı egzozlar bence çok uçuk rakamlar.
Bu yüzden bende başka markaları araştırıyorum, ıxıl l2x yada l3x mantıklı şeçim gibi duruyor.
Ancak montaj ve teknik konuda benimde bilgim yok.

esetabu
26 Aralık 2014, 16:54
dun aksam motorum park halindeyken, ondeki park halindeki arac motorumu gormeden geri geri cikmaya calisip motoruma vurdu. benim motor yandaki motorun ayak peginin uzerine devrilip yan durdu. deponun sag dibinde minik bi gocme var, bir de deponun yan altindaki plastikte biraz darbe var. tutanak tuttuk. adamin bilgileri bende. sonraki izlenecek prosedur nedir arkadaslar? motoru direk honda servisine goturup elimdeki tutanakla tamir mi ettirecegim? exper falan o islere girmeden servis mi sigorta sirketiyle kendi arasinda iletisim kurup tamiri halledecek?


onceki motorum calinmisti. calinmadan 4 gun once kaza yapip tamir ettirdim motoru ve 350tl harcadim. ben sucluydum. taksiye de 200tl bayildim. 4 gun sonra motor calindi.
simdiki motora da fazla ozen gosteriyorum. inadina basima ilginc olaylar geliyor. en sonunda istanbulu terkedicem.

Radminox
28 Aralık 2014, 15:11
@esentabu

Öncelikle geçmiş olsun. Hemen bahsedeyim prosedürden motorunu bir honda servisine veya başka bir servise götürmen gerekiyor. Orda hasar dosyası oluşturuluyor ve oluşturulan dosyaya karşı tarafın sigortası bir eksper görevlendiriliyor. Dosya numarası mesaj ile sana gönderilecektir ordan bakarak hangi eksper firmasının yetkilendirildiğini görebilirsin. Eksper gelip motosiklete bakacak ve uygun gördüğü parçaların değişimine tamirine karar verecek. İşte bu noktada eksperle bizzat görüşmende bazen fayda olabilir. tavsiyem ilk etapta servisin çıkarttığı parça listesinden hangilerine onay verdiği öğrenmen varsa itirazın arayıp görüşmendir.

esetabu
05 Ocak 2015, 17:50
tesekkurler radminox.

bikac belge eksikti, onlari da tamamlayip servise gittim. simdi ordan haber bekliyorum. exper gelecegi zaman haber verecekler.

ilk degil, son da olmayacak bu olay. park halindeki motora carpip sonra kacmaya calisan serefsizin teki. bi de mobilyaci adam. dukkanin sahibi. parasi var yani. ben olsam yolda carpsam bi arabaya, bi not birakir numarami birakir giderim. bu insanlik degil abi normal yapilmasi gereken sey.

bikac hafta once de motoru yikamaya gittik arkadasla benzinciye. bebegin ilk temizlenisi olacak. iste attik para baslayacagiz falan. yandaki herifte para atmis arabasini kopukleyip yikayacak, elinde hortum seysini tutuyor. adam kopukledi tazzikli suyla yikayacak, dugmeye basti elindeki zimbirti uctu havaya dondu dondu catank diye indi benim motorun on camina. megerse herif suyu degil sabun hortumunu tutuyormus. su hortumu bosta kalinca o hizla benim cama cakti. biseyler var ama cozemedim. hayirlisi.

bilginozi
05 Ocak 2015, 18:00
Geçmiş olsun her işte bir hayır vardır. Belki çalınmasa kaza yapıp ciddi hasar alacaktınız. Cana gelecek mala gelsin, Allah beterinden saklasın.

dyavol-77
05 Ocak 2015, 20:09
Merhaba arkadaslar,

Egzos malum bir konu. Benim hosuma giden IXIL L2X.http://www.camgoz.com.tr/asp/product/27051/IXIL-L2X-PERFORMANCE-SES-EKSOZU

Taktirmadan once sizden fikir almak istedim. Sanırım CBR650F'e egzos montajı biraz zor oluyor. Bu konuda biraz bilgisizim. Hic elleme gerek yok, kesmek gerekir, motorun gidişi bozulur yorumlarını alıyorum. Siz ne dersiniz? Birde begendigim egzosu onerir misiniz? Diger modeller soba borusu gibi duruyor hosuma gitmiyor diyebilirim.

Selamlar
Bahadır

Hiç elletme diyen ''halt'' yemiş, ben 2011 Honda CB600FA Hornet'ime Boğazdan komple Arrow (slip-on+headers) taktım, 2 yıldır hiç bir sıkıntı yok...
İmkanın varsa sadece tüp değil-komple sistem takmanı tavsiye ederim...Full Sistemle beraber bir K&N yada BMC perf. filter (bende BMC var) ve Denso İridium buji ile motorun bir canavara dönüşecektir...:wiinkk:

forewer
05 Ocak 2015, 20:27
Hiç elletme diyen ''halt'' yemiş, ben 2011 Honda CB600FA Hornet'ime Boğazdan komple Arrow (slip-on+headers) taktım, 2 yıldır hiç bir sıkıntı yok...
İmkanın varsa sadece tüp değil-komple sistem takmanı tavsiye ederim...Full Sistemle beraber bir K&N yada BMC perf. filter (bende BMC var) ve Denso İridium buji ile motorun bir canavara dönüşecektir...:wiinkk:

Sen tam power commanderlık olmuşsun hocam o zaman canavarı görürsün ki bu şekilde fakirleşen karışım motoruna zarar verebilir.

dyavol-77
05 Ocak 2015, 21:32
Ne gibi zarar verir???....P.Commander'in ne olduğunu biliyorum-fakat beni teknik olarak aydınlatırmısın....PC motorumu korumaya mı alacak????....:cyclopsan

forewer
05 Ocak 2015, 22:07
Ne gibi zarar verir???....P.Commander'in ne olduğunu biliyorum-fakat beni teknik olarak aydınlatırmısın....PC motorumu korumaya mı alacak????....:cyclopsan

Performans hava filtresi ve komple egsoz uygulaması aynı anda uygulandığında motordaki hava sirkülasyonunu ciddi oranda arttırır. Motorunuz daha çok hava kullanarak yanma gerçekleştirir. Gücü bi nebze artsa da asıl artışı aynı oranda benzini de arttırdığınızda elde edersiniz. Sonuçta ideal yanma ve yanma odası sıcaklığı için yakıt hava karışımını dengelemelisiniz. Evet siz havayı ciddi oranda arttırmışsınız ama benzin aynı.. İşte power commander bu aşamada yakıt kontrolünüzü sağlıyor ve karışımı dengeliyor. En az bu kadar daha güç artışı ve mükemmel gaz tepkisine sahip olursunuz. Yakıt-hava karışımı (benzinden)fakirleştikçe yanma odasındaki sıcaklık artar ve bu belli bi oranı geçerse uzun vadede motorunuzun ömrünü azaltır. (Daha da fakirleşirse bu bu vade çok daha kısalır ama sizde öyle durum öyle değil, aksi halde öyle olsa güç artmaz aksine azalırdı ve/veya belli devirlerde teklemeler-gaz yememeler yaşardınız.):cat:

dyavol-77
05 Ocak 2015, 22:14
Performans hava filtresi ve komple egsoz uygulaması aynı anda uygulandığında motordaki hava sirkülasyonunu ciddi oranda arttırır. Motorunuz daha çok hava kullanarak yanma gerçekleştirir. Gücü bi nebze artsa da asıl artışı aynı oranda benzini de arttırdığınızda elde edersiniz. Sonuçta ideal yanma ve yanma odası sıcaklığı için yakıt hava karışımını dengelemelisiniz. Evet siz havayı ciddi oranda arttırmışsınız ama benzin aynı.. İşte power commander bu aşamada yakıt kontrolünüzü sağlıyor ve karışımı dengeliyor. En az bu kadar daha güç artışı ve mükemmel gaz tepkisine sahip olursunuz. Yakıt-hava karışımı (benzinden)fakirleştikçe yanma odasındaki sıcaklık artar ve bu belli bi oranı geçerse uzun vadede motorunuzun ömrünü azaltır. (Daha da fakirleşirse bu bu vade çok daha kısalır ama sizde öyle durum öyle değil, aksi halde öyle olsa güç artmaz aksine azalırdı ve/veya belli devirlerde teklemeler-gaz yememeler yaşardınız.):cat:

Güzel söylediniz de PC 5 ' i yurt dışında temin edecem de, TR'de bunu laykiylen yapabilecek (Dyno'da uygun map'ı uyarlayabilecek) bir usta/atölye söyle bana da hakkı-ın %100'ünü teslim edeyim sana....:bounce:

forewer
06 Ocak 2015, 00:49
Hazır maplar ya da modele has-model uyumlu power commanderlar vardır ki varsa eğer dynoya çıkman şart değil. İstersen öyle atölye de var burda (Ankarada endo motor). İstanbulda daha çok vardır. Ha sadece power commander markası değil başka markalar da var bazzaz, two brothers vs. Kendine en uygun kolayına geleni alırsın hocam.

esetabu
07 Ocak 2015, 11:02
Geçmiş olsun her işte bir hayır vardır. Belki çalınmasa kaza yapıp ciddi hasar alacaktınız. Cana gelecek mala gelsin, Allah beterinden saklasın.


boyle dusunuyoruz zaten. en azindan boyle dusununce aci biraz daha azaliyor. belki cikar bi gun belli olmaz.

cokiyiyimlan
16 Ocak 2015, 21:59
ne ölü forummuş arkadaş burası. neyse hayırlı işler.

hesbup
24 Ocak 2015, 23:55
Arkadaslar, daha once sormustum ama daha yeni kullanima baslandigindan soruma net yanit alamamistim. Acaba uzerinde gelen lastikler, saniyorum Dunlop'tu, nasil acaba ? Degistirmeye gerek var mi ?

Sonucta guvensizlik veriyorsa maliyete onu da ekleyip alip almamak konusunda degerlendirmeye almakta fayda var diye dusunuyorum. Kullanici arkadaslarin yorumlari icin simdiden tesekkurler.

velizrsln
25 Ocak 2015, 02:37
ortalama kac lt yakiyor ve neden 50cc artti

bilginozi
25 Ocak 2015, 11:08
4-4,5lt gibi, 50cc artırarak alt devirlerdeki torku yükselttiler.

velizrsln
25 Ocak 2015, 13:15
4-4,5lt gibi, 50cc artırarak alt devirlerdeki torku yükselttiler.
peki neden 600rr a gore baya az yakiyor, onun kadar hizli ani devir ceviremedigi icin mi, birde eski model 2. el olarak hangi modeli onerirsiniz 600f

Kara35
25 Ocak 2015, 14:56
4-4.5 falan degil kardesim sallamayin, milletide yaniltmayin. Sehir ici 6.6 sehir dusi 5.5 yakiyor girin bakin yabanci forumlara atip tutmayin. Taiwan uretimi motoru yere goge sigdiramadiniz. Agir, titresimli, dusuk performansli, frenler kotu, parca ve iscilik kalitesi japon rakibi diversion f e gore daha dusuk. Honda servis ustalari bile onermiyor bu motoru. Kim aldiysa satilikta zaten. Bekleyin 1 yil daha 20 bin tl lere alan satan olmayacak bu motorlari, ayaga dusecek zaten.

bilginozi
25 Ocak 2015, 16:26
peki neden 600rr a gore baya az yakiyor, onun kadar hizli ani devir ceviremedigi icin mi, birde eski model 2. el olarak hangi modeli onerirsiniz 600f

4,5lt dediysem ekonomik devirsiz kullanımdır tabiki. Devirli agresif kullanımda çoşuyordur muhakkak. Bu motora 25.000tl veren insan için 4,5 yada 6lt yakmasının pek önemli olmaması gerektiğini düşünüyorum. Zira her şey yakıtla bitmiyor. Yağı, suyu, balatası, bujisi derken görünmeyen masrafları göz ardı edecek gibi değildir. Bu arada motorum 600rr önceden bu motoru takip ettiğimden bu sorunuza cevap vermek istedim. 2007 ve üzeri modellerde 600rr da 4,5lt ye kadar düşebiliyor sakin şehirler arası kullanımda ama yüksek devirde performans egzoz ile 14lt ye kadar çıkabiliyor. Tamemen kullanıcısına bağlı yani.

http://www.yakittuketimi.net/honda-cbr-650f/

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:21 ----------

Bu arada belirtmek isterim ki. Abs li oluşu yüzünden bu motorla ilgileniyordum ancak görüntüsü itibari ile 600rr daha çok hoşuma gittiği için 2008 600rr alıp kendim abs sistemi taktım ve öyle kullanıyorum.

dyavol-77
25 Ocak 2015, 16:29
4,5lt dediysem ekonomik devirsiz kullanımdır tabiki. Devirli agresif kullanımda çoşuyordur muhakkak. Bu motora 25.000tl veren insan için 4,5 yada 6lt yakmasının pek önemli olmaması gerektiğini düşünüyorum. Zira her şey yakıtla bitmiyor. Yağı, suyu, balatası, bujisi derken görünmeyen masrafları göz ardı edecek gibi değildir. Bu arada motorum 600rr önceden bu motoru takip ettiğimden bu sorunuza cevap vermek istedim. 2007 ve üzeri modellerde 600rr da 4,5lt ye kadar düşebiliyor sakin şehirler arası kullanımda ama yüksek devirde performans egzoz ile 14lt ye kadar çıkabiliyor. Tamemen kullanıcısına bağlı yani.

http://www.yakittuketimi.net/honda-cbr-650f/

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:21 ----------

Bu arada belirtmek isterim ki. Abs li oluşu yüzünden bu motorla ilgileniyordum ancak görüntüsü itibari ile 600rr daha çok hoşuma gittiği için 2008 600rr alıp kendim abs sistemi taktım ve öyle kullanıyorum.

Kardeşim en iyi kararı vermişsin 08 600RR'ı almakla...:wiinkk:

hesbup
26 Ocak 2015, 16:52
Kullanan arkadaşlardan rica etsem, üzerinde gelen lastikler hakkında bir yorumda bulunabilirler mi ?

Motor hakkında olumsuz düşüncelere saygılıyım ama yurtdışı kişisel testlerde çoğunlukla fiyatına gore çok iyi bir motor olduğundan bahsediliyor, aşağıdaki değerlendirme çok güzel, acaba yanıldıkları nokta nedir ?

https://www.youtube.com/watch?v=mpfPVWpGQa4

Teşekkürler

velizrsln
26 Ocak 2015, 20:28
4-4.5 falan degil kardesim sallamayin, milletide yaniltmayin. Sehir ici 6.6 sehir dusi 5.5 yakiyor girin bakin yabanci forumlara atip tutmayin. Taiwan uretimi motoru yere goge sigdiramadiniz. Agir, titresimli, dusuk performansli, frenler kotu, parca ve iscilik kalitesi japon rakibi diversion f e gore daha dusuk. Honda servis ustalari bile onermiyor bu motoru. Kim aldiysa satilikta zaten. Bekleyin 1 yil daha 20 bin tl lere alan satan olmayacak bu motorlari, ayaga dusecek zaten.

valla bende ortalama bunlarda 6 lt rr larda 8 lt diye biliyorum, ama neden bu kadar 650f i kötüledin anlamadık şimdi? sırf öğrenmek için soruyorum, 600f den neyi eksikki, bence çok hoş motor yandan duruşu falan

Kara35
26 Ocak 2015, 20:59
Hic bir halta yaramayan, bir motor, görünüş desen görünüş yok,performans yok, sağlamlık yok, tarz yok, fiyat çok. Lan boyle motormu olur?

dyavol-77
26 Ocak 2015, 21:09
valla bende ortalama bunlarda 6 lt rr larda 8 lt diye biliyorum, ama neden bu kadar 650f i kötüledin anlamadık şimdi? sırf öğrenmek için soruyorum, 600f den neyi eksikki, bence çok hoş motor yandan duruşu falan

600RR'ın hakkını verirsen değil 8lt...12lt/100km'de geçiyor bile sen her duyduğuna inanma (8lt/100km'de yakması demek motosikletin 10.000d/dk bandını geçmemesi demek-ayarı sonuna kadar verdiğinde çok rahat 12-12,5 lt lere çıkıyo)...:bounce::wiinkk:

hesbup
02 Şubat 2015, 13:22
Hiç mi bu motora binen yok ?
Forumda tık yok, yukarıda yazılanlara hayrına 1-2 kullanıcı yorum yazsa... Yoksa gerçekten de arkadaşın yazdığı gibi alanlar pişman olup ayağa mı düşecek anlamadım ki, benim de kafam karıştı alalım mı almayalım ...

COQ
02 Şubat 2015, 14:07
Hiç mi bu motora binen yok ?
Forumda tık yok, yukarıda yazılanlara hayrına 1-2 kullanıcı yorum yazsa... Yoksa gerçekten de arkadaşın yazdığı gibi alanlar pişman olup ayağa mı düşecek anlamadım ki, benim de kafam karıştı alalım mı almayalım ...

Honda'nın Türkiye'de ki satış politikaları kullanıcının bu modeli algılayamamasına neden oldu.
Bunun nedenini anladığım kadarıyla anlatmaya çalışayım.
CBR 600 F 2003 yılına kadar hondanın stok yarış motosikletiydi.
2003 yılında Honda büyük bir değişiklik ve ilerlemeye sahip CBR 600 RR modelini piyasaya çıkardı.
Bu modelin piyasaya çıkmasıyla
600 F devri kapandı ve üretimi durdu.

Fakat üretimi duran bu model, Türkiye ve belki başka bir kaç ülkede daha ufak makyaj ve değişikliklerle satılmaya devam etti.

Honda önceki yıl daha çok pist için uygun olan 600 RR modelinin yanına yol kullanımına daha uygun, daha uysal ve gücü düşürülmüş 600 F modelini çıkarttı.

Bu durum Avrupa'da neredeyse 10 yıl önce üretimi durmuş olan 600F'i yeni bir motosiklet yaparken,
satışı devam eden Türkiye'de şaşkınlığa yol açtı.
Nasıl şaşırtmasın?
Her marka yeni bir model piyasaya çıkarırken eskisinden daha güçlü, daha gelişmiş ürün sunarken
Honda eski modelden daha güçsüz bir ürün piyasaya sürmüş gibi oldu.
Halbuki Honda tamamen yeni bir 600F üretti.

Kısacası
600F yeni bir üründür ve eski 600F ile kıyaslanmamalıdır.

themeric
04 Şubat 2015, 13:40
Hiç mi bu motora binen yok ?
Forumda tık yok, yukarıda yazılanlara hayrına 1-2 kullanıcı yorum yazsa... Yoksa gerçekten de arkadaşın yazdığı gibi alanlar pişman olup ayağa mı düşecek anlamadım ki, benim de kafam karıştı alalım mı almayalım ...

Temmuz 2014 ten beri motoru kullaniyorum 6000 km yaptim ortalama her ay 1000 km ediyo motora sahip olmayanlar camur atmayi cok guzel biliyo eminin canli canli gormeden bi ton insan atip tutuyo alip bi kullanin sonradan elstirisiniz eksik yonlerini ben 6 aylik sahibi olarak bi kac bisey yazayim motor tam bir sporttouring oturus pozisyonu cok rahat yattiginda ruzgar almiyosun ve deponun ustunun genis olmasi bi agriya sebebiyet vermiyo gogsunde tork tu hizdi yavas diyenler 90 kg im 240kmh i gordum istanbul edirne arasi 0-220 arasina zorlanmadan cikiyorsunuz ondan sonrasi 2ser 3er artiyo tork olarak ferrari beni 0 dan 130 kmh a kadar gecemedi 1 ve 2. vites te oluyo bunlar... tork yeterli degil diyenlere gelsin daha baska yazacagim abs sistemi honda civic kullaniciyim ayni zamanda fren sistemi arabamdan daha guven verici o kadar soylimm oyle dusuk hizlarda abs ye girmez seni istedigin yerde durduyor 1-2 kere ani frenlemem gerekti ordan biliyorum genelde sehir ici hep atak kullaniyorum 6.6 yi hic gecmedi yakit olarak lastikler dunlop olarak geliyor arka lastik fazla asildiginizda drift yapabiliyosunz :) 180 le bir cok viraja girdim duble yolda bknz edirne babaeski duble yolu :) kesinlikle korkum olmadi demem odur ki oyle uzaktan b.k atmak kolay alin bi kullanin yada subatta fuara gidip bilgi alin...

Saygilar...

Son olarak bu motor bu kadar kotu olsa Thailand da bu kadar cok kullanicisi olmaz...
https://www.facebook.com/groups/173077886232130/
https://www.facebook.com/groups/CBR650.BANGKOKZONE/