Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBR 650F (Yeni)
Nedved
30 Eylül 2014, 09:28
Ne değişiksin. Herkesi kendin mi zannediyorsun?
Hayırlısı olsun satışlar başladı :) Ben en azından seneye sezon başı beklerdim ama, İş nedeniyle, evlilik nedeniyle,tarz değişikliği, ev alıcam, araba alıcam, ailem kızdı, yurt dışına gidiyorum, yan yatıyorum çamura batıyorum :P
seneye daha çok görücez 650F ilanları hayırlısıyla
acun0
30 Eylül 2014, 11:12
90 km sabit hizla 100km lik yolu 4.1 litre yakitla tamamladim. Elemanlar 4.silindirli motoru neredeyse tek silindir li motorlar gibi yapmis 4.1 litre sakami
https://imagizer.imageshack.us/v2/1236x695q90/745/8NUV3x.jpg
diğer 4 silindirli motorlarda 90 km sabit hız ile 100 km 4 lt rahatlıkla bulur. hatta 600 rr dahi.ama daha altına düşemez. nc 700 ilk defa bunu değiştirdi. arkasından cbr 500 r 100 km de 3 ün altına düştüler.
atgatt
30 Eylül 2014, 11:17
Hocam sende alınacak yer arıyorsun gibi geldi bana artık yani. Yaw senden benden fazla tecrübeli biri olabilir, bunu yazması adamı narsist yapmaz ki, cb650 nin hitap ettiği kitle içerisinde, motorla çok fazla zaman geçirmemiş insan sayısı azınsanmayacak kadar çok. Yani başka bir deyişle bu motoru ilk büyük motor olarak seçicek insan sayısı çok, yani bu ne demek, daha tecrübesi çok fazla olmayan insan sayısı çok demek, senin için söylemiyorum bunu yanlış anlama ama beniöm gördüğüm genel profil bu yönde. Bu arkadaş da onu farketmiş olacak ki, kendinin tecrübeli olduğunu bir
şekilde belirtmek istemiş.
Tamam yazarken insan ne istediğini bazen çok net anlatamayabiliyor ama bu forumda insanların genel de hep anlamak istedikleri gibi anladıklarını görüyorum ben, o yüzden yazarken 3 kere düşünüp bir kere yazıyorum, ulan bu yazdığımı yanlış anlar mı acaba birileri diye.
Arkadaşın söyledikleri benim söylediklerimin bir iki gömlek daha serti olmuş, zaten bilmediğiniz birşey söylememiş bence.
Fiyat konusunda hiçbir model de çok da avantajlı olduğumuzu düşünmüyorum, 24 liralık mt9 hariçdi, o da muhtemelen seneye ben almak isteyene kadar 28 falan olacak, çok bir anlamı kalmayacak. cbr650f bence de bu fiyata çok avantajlı değil onu belirteyim, Ha xj6 dan daha iyidir, en azından kağıt üzerinde öyle gözüküyor, ona tercih olabilir ama ondan daha pahalı sanırım.
tabi naif olmamak lazim. yani nerden biliyorsunuz bu insanin daha tecrubeli oldugunu?
yani hergelen beni yarisirim acaip tecrubeye sahibim falan dediginde inaniyormuyuz hemen?
unutmayin, tecrubesi olan insan bunu zaten acik acik yazmaz, yazdiklarindan belli olur fakat yazdiklarida sacma sapan seyler, motordan gercekten anlayan bilir sacma ve yanlis seyler yazdigini shamy adli kullanicinin vede sidik yarisina girmemek lazim kompleksleri olan insanlarla, hak verisiniz ki.
ve de degigim gibi, shamy ustayla konustugunu soyledi, usta buna kotu motor sorun var falan demis, nerede bu usta? shamy bu ustanin adini ve calistigi servisi soylemedigi surece adam degildir ve ki.indan salliyordur amiyane tabirle. arti nerede sorun? 14,000 km oldu.
porsuk80
30 Eylül 2014, 13:28
Ciddiye almayin bu shamy denen vatandasin soylediklerini. kendisi motosiklet dunyasina girmeye hevesli 18-20 yaslarinda bir delikanli. Su an bir motosikleti olmadigi gibi motosiklet kullanmayi da bilmiyor,a2 ehliyetine de sahip deil cok tesadufi ogrendigim bilgiye gore. Bazi nedenlerden dolayi kompleks yapmis anlasilan durum bunu gosteriyor. Bunu yazmama bile gerek yoktu aslinda eminim hepiniz tahmin etmistiniz zaten:)
wildrunner
30 Eylül 2014, 13:28
Wildrunner motorun kac km de?
O hiza tuketimin yuksek. 3 lt civari yakmasi lazim
ben agresif kullanimda 5.7 lt ortalama yakit tuketiyorum 100 kmde.
gerci agresif dedigim 7.000-9.000 devir bandinda kullaniorm ortalama olarak.650f in tork anlaminda en verimli devirleri
rodajı bitmek üzere... 3 litre rodaj dan sonra bu gidişle görecez gibi.
diğer 4 silindirli motorlarda 90 km sabit hız ile 100 km 4 lt rahatlıkla bulur. hatta 600 rr dahi.ama daha altına düşemez. nc 700 ilk defa bunu değiştirdi. arkasından cbr 500 r 100 km de 3 ün altına düştüler.
ben 4 yılda 7 adet 4 silindir değiştirmiş biri olarak söylüyorum 600rr dahi kesinlikle görmedi... 5 litre nin altına düşen 4 siindir görmedim.
acun0
30 Eylül 2014, 19:55
1992 den beri bir fiil motor kullanan 2001 yılında ilk büyük motora sahip olarak suzuki bandit 600 s 4 tane silindir ve 4 tane kalbiretöre sahip olan bu motorsiklet bile 4 lt yi defalarca yakaladı.. şimdi enjeksiyonlu cbf 1000 bile 4.3 yakalıyorum. sabit 90 km hız ile
dyavol-77
30 Eylül 2014, 20:48
rodajı bitmek üzere... 3 litre rodaj dan sonra bu gidişle görecez gibi.
ben 4 yılda 7 adet 4 silindir değiştirmiş biri olarak söylüyorum 600rr dahi kesinlikle görmedi... 5 litre nin altına düşen 4 siindir görmedim.
2011 honda cb600f hornet (Boğazdan komple Arrow eksoz sistemi+BMC race filter+NGK İridiyum buji) ile 100-110 km/h sabit hız 6.vites yakıt tüketimi yol bilgisyarında 3,8lt/100km....Bu arada makine stock 102bg-63,5nm tork...:)
sdirer
30 Eylül 2014, 21:08
Kalbitretör ne ki? ;)
wildrunner
01 Ekim 2014, 12:00
CB600F hornetinde az yaktığı biliyorumda yanlız 3.8 litre çoğunlukla inişli bir yoldur sanırım.
alparslana
07 Ekim 2014, 12:09
Selam herkese.
Yeni motorcu oldum. Egitimi tamamlayip, ehliyet sinavimdan da gectim ve simdi sira motoru almaya geldi. Hocamin tavsiyesi uzerine Honda CBR650F baktim. Bir de Yamaha Fazer 8, Yamaha XJ6 Diversion, Kawasaki EF6F baktim. Bunlar arasinda kararsizim.
Sizlerin onerisini de duymak isterim.
Simdiden tesekkurler.
Selam herkese.
Yeni motorcu oldum. Egitimi tamamlayip, ehliyet sinavimdan da gectim ve simdi sira motoru almaya geldi. Hocamin tavsiyesi uzerine Honda CBR650F baktim. Bir de Yamaha Fazer 8, Yamaha XJ6 Diversion, Kawasaki EF6F baktim. Bunlar arasinda kararsizim.
Sizlerin onerisini de duymak isterim.
Simdiden tesekkurler.
Kesinlikle kararsiz kalmayin, hatta hic dusunmeyin bile, fazer8 alin ve motosiklet ile ilgili noktayi koyun hayatinizda.
Ahmet Abi
07 Ekim 2014, 13:02
Selam herkese.
Yeni motorcu oldum. Egitimi tamamlayip, ehliyet sinavimdan da gectim ve simdi sira motoru almaya geldi. Hocamin tavsiyesi uzerine Honda CBR650F baktim. Bir de Yamaha Fazer 8, Yamaha XJ6 Diversion, Kawasaki EF6F baktim. Bunlar arasinda kararsizim.
Sizlerin onerisini de duymak isterim.
Simdiden tesekkurler.
Fazer8 söz konusu ise gerisi teferruattır.
porsuk80
07 Ekim 2014, 13:28
Selam herkese.
Yeni motorcu oldum. Egitimi tamamlayip, ehliyet sinavimdan da gectim ve simdi sira motoru almaya geldi. Hocamin tavsiyesi uzerine Honda CBR650F baktim. Bir de Yamaha Fazer 8, Yamaha XJ6 Diversion, Kawasaki EF6F baktim. Bunlar arasinda kararsizim.
Sizlerin onerisini de duymak isterim.
Simdiden tesekkurler.
Arkadaşım fazla iyimser gördüm seni. Ben mi yanlış anladım acaba? Yeni ehlyet aldın ve ilk motorun olacak. Hocan da 650f önerdi?
Ben sana honda cbr 250r öneriyorum eğer uzun yıllar motora binmek istiyorsan. Ya da bu bahsettiğin 600 ve üzeri cc lik makinaları al.Şanslıysan hastaneleri doktorları zengin edersin, şanssızsan ....::evil::
Sayın porsuk doğru söylemiş, biz atlamışız konuyu, bu motosikletlerin hiçbiri sizin tecrübenize uygun değilir. Heleki CBR650F ve Fazer8 gibi güçlü motorlar, tecrübesiz kişileri fena çarpabilir.
alparslana
07 Ekim 2014, 15:40
Sayın porsuk doğru söylemiş, biz atlamışız konuyu, bu motosikletlerin hiçbiri sizin tecrübenize uygun değilir. Heleki CBR650F ve Fazer8 gibi güçlü motorlar, tecrübesiz kişileri fena çarpabilir.
Fazer kategorik olarak digerlerine nazaran daha guclu bir motor ancak diger ucu icin pek cok yerde yeni baslayanlar icin de uygun oldugunu okuyorum. Aslinda Turk forumlari disinda, yabanci forumlarda, ilk motor icin bu uc modelin de bu amac icin gayet uygun oldugunu, bircok kisinin bu motorlarla basladigini goruyorum; Turkiye'de tavsiyeler nedense yabanci ulkelerdekinden farkli istikamette oluyor. Yasim ve mizacim geregi motoru cilginca kullanacak birisi degilim. Hocamin da bunu goz onunde bulundurarak bana tavsiyede bulundugunu biliyorum. Egitim sirasinda kullandigim 250cc bana kesinlikle yetersiz gozuktu.
Bulent78
07 Ekim 2014, 15:58
Fazer kategorik olarak digerlerine nazaran daha guclu bir motor ancak diger ucu icin pek cok yerde yeni baslayanlar icin de uygun oldugunu okuyorum. Aslinda Turk forumlari disinda, yabanci forumlarda, ilk motor icin bu uc modelin de bu amac icin gayet uygun oldugunu, bircok kisinin bu motorlarla basladigini goruyorum; Turkiye'de tavsiyeler nedense yabanci ulkelerdekinden farkli istikamette oluyor. Yasim ve mizacim geregi motoru cilginca kullanacak birisi degilim. Hocamin da bunu goz onunde bulundurarak bana tavsiyede bulundugunu biliyorum. Egitim sirasinda kullandigim 250cc bana kesinlikle yetersiz gozuktu.
Güzel kardeşim, doğru söylüyorsun ama o yabancı ülkelerin çoğunda ehliyet sistemi çok daha farkli, ehliyet almak daha zor. Ayrıca fazer8 alabilirsin ama 100 beygir olamaz, kısıtlı versiyonunu alırsın, o da 40 beygir falan olur en fazla tahminimce. Yani bilmeyen kimse fazer8 ile falan başlayamaz, ya da şöyle söyleyeyim 100 beygirlik bir motorla başlayamaz.
Bizim gibi ülkeler de vardır eminim ama ben kendi adıma, canını düşünen kimsenin kalkıp da 100 beygirlik bir alet ile motora başlayacağını düşünmüyorum, kimsenin de bu yönde öğüt vereceğini sanmam, tabii sana karşı kinleri falan yoksa :)
Sen motoru 100 yaşındaki dede gibi de kullansan, yolda bir tümsekden ya da çukurdan geçersin, o 100 beygirlik aletin gaz kolunu istemsizce biraz çevirirsin, işte o zaman 250 lik motor ile aradaki farkı anlarsın. Ya da viraja hızlı girdiğini geç farkedip fren yapmaya çalışırsın ve kendini yerde bulursun. Bu mevzuyu tartışmak, abs yararlı mı değil mi diye tartışmak gibi. Aramızda halen absli bir motora göre daha kısa sürede duracağını iddia eden arkadaşlar oluyor, özellikle de panik frende :)
Kısaca, canını seviyosan uzak dur, ha sanane ben alırım diyosan da olabilecekleri söylemiş olalım burdan, şansın yaver gider de büyük bir kaza yapmazsan eğer, motor kullanmayı öğrenme işini yanlış yapıyor olacaksın. Tıpkı spor salonuna gidip de, hemen maksimum ağırlık ile çalışmaya başlayanlar gibi, bir süre sonra yorulunca ve kendinde beklediğin gelişimi görmeyince hayal kırıklığına uğrayacaksın, hatta bu şekilde pekçok insanın yaptığı gibi vazgeçeceksin belki de. Eğer olması gerektiği gibi yapıp da basamakları üçer beşer hızlıca çıkacağına birer birer yavaşça çıkarsan, diğer şekilde çıkmaya çalışan adamı yolda geçtiğini göreceksin, yani sen daha yavaş çıkıyor olacaksın ama aslında daha hızlı ilerleyeceksin olay bu :)
Ayrıca yurtdışındaki motosiklet eğitim olanakları daha fazla, insanlar daha bilinçli falan. Şartlar aynı değil yani.
Bülent Bey'e kesinlikle katılmakla birlikte aynı problemi CBR650F dde yaşayacağınızı düşünüyorum. 87 hp gayet ciddi bir güçtür heleki yüksek tork ve ne kadar touring densede sonuçta spor olan 4 silindirli seri bir motosiklettir CBR650F, kesinlikle şakaya ve acemiliğe gelmez. Hatta orta ve düşük devirlerde birçok spor motosikletten güçlüdür CBR650F kullanımı tecrübe ister.
alparslana
07 Ekim 2014, 16:36
Güzel kardeşim, doğru söylüyorsun ama o yabancı ülkelerin çoğunda ehliyet sistemi çok daha farkli, ehliyet almak daha zor. Ayrıca fazer8 alabilirsin ama 100 beygir olamaz, kısıtlı versiyonunu alırsın, o da 40 beygir falan olur en fazla tahminimce. Yani bilmeyen kimse fazer8 ile falan başlayamaz, ya da şöyle söyleyeyim 100 beygirlik bir motorla başlayamaz.
Bizim gibi ülkeler de vardır eminim ama ben kendi adıma, canını düşünen kimsenin kalkıp da 100 beygirlik bir alet ile motora başlayacağını düşünmüyorum, kimsenin de bu yönde öğüt vereceğini sanmam, tabii sana karşı kinleri falan yoksa :)
Sen motoru 100 yaşındaki dede gibi de kullansan, yolda bir tümsekden ya da çukurdan geçersin, o 100 beygirlik aletin gaz kolunu istemsizce biraz çevirirsin, işte o zaman 250 lik motor ile aradaki farkı anlarsın. Ya da viraja hızlı girdiğini geç farkedip fren yapmaya çalışırsın ve kendini yerde bulursun. Bu mevzuyu tartışmak, abs yararlı mı değil mi diye tartışmak gibi. Aramızda halen absli bir motora göre daha kısa sürede duracağını iddia eden arkadaşlar oluyor, özellikle de panik frende :)
Kısaca, canını seviyosan uzak dur, ha sanane ben alırım diyosan da olabilecekleri söylemiş olalım burdan, şansın yaver gider de büyük bir kaza yapmazsan eğer, motor kullanmayı öğrenme işini yanlış yapıyor olacaksın. Tıpkı spor salonuna gidip de, hemen maksimum ağırlık ile çalışmaya başlayanlar gibi, bir süre sonra yorulunca ve kendinde beklediğin gelişimi görmeyince hayal kırıklığına uğrayacaksın, hatta bu şekilde pekçok insanın yaptığı gibi vazgeçeceksin belki de. Eğer olması gerektiği gibi yapıp da basamakları üçer beşer hızlıca çıkacağına birer birer yavaşça çıkarsan, diğer şekilde çıkmaya çalışan adamı yolda geçtiğini göreceksin, yani sen daha yavaş çıkıyor olacaksın ama aslında daha hızlı ilerleyeceksin olay bu :)
Ayrıca yurtdışındaki motosiklet eğitim olanakları daha fazla, insanlar daha bilinçli falan. Şartlar aynı değil yani.
Fazer'i zaten listenin disinda birakmistim. :) O gercekten digerlerine nazaran daha guclu bir motor. Diger 3 motor 70-80 hp bandinda.
Dedigim gibi, egitim sirasinda dusuk hacimli bir motoru sorunsuzca kullanmistim. Bu guclu bir motoru da cocuk oyuncagi gibi kullanacagim anlami tasimiyor. Zorlanacagimi tahmin edebiliyorum. Ancak bu islerle yillardir ugrasan hocamin (kendisi siradan bir mitorcu degildir, egitimcidir), kullanisimi gorerek 650F'i tavsiye ettigini de hatirlatayim.
Degerli gorusleriniz icin tesekkurler.
atgatt
07 Ekim 2014, 16:39
Selam herkese.
Yeni motorcu oldum. Egitimi tamamlayip, ehliyet sinavimdan da gectim ve simdi sira motoru almaya geldi. Hocamin tavsiyesi uzerine Honda CBR650F baktim. Bir de Yamaha Fazer 8, Yamaha XJ6 Diversion, Kawasaki EF6F baktim. Bunlar arasinda kararsizim.
Sizlerin onerisini de duymak isterim.
Simdiden tesekkurler.
yani sorun yaşamaz, kaza yapmazsınız belki ama güçlü motorlar yavaşlatabilir ve boğabilir sizi başlangıçta, öğrenmeniz daha uzun sürecektir. ama önemli değil, eğitimim yeterli, sorumlu kullanacağım, dikkat edeceğim diyorsanız, iyi korumalarınız ve iyi bir sağlık/hayat sigortanız varsa olabilir.
honda cbr500r, kawa ninja 300 yada naked ktm duke 390 başlamak daha iyi. 6 ay 1 yıl kullan, sat 650 al ondan sonrada bin cc. ama eğitime devam.
alparslana
07 Ekim 2014, 16:42
yani sorun yaşamaz, kaza yapmazsınız belki ama güçlü motorlar yavaşlatabilir ve boğabilir sizi başlangıçta, öğrenmeniz daha uzun sürecektir. ama önemli değil, eğitimim yeterli, sorumlu kullanacağım, dikkat edeceğim diyorsanız, iyi korumalarınız ve iyi bir sağlık/hayat sigortanız varsa olabilir.
honda cbr500r, kawa ninja 300 yada naked ktm duke 390 başlamak daha iyi. 6 ay 1 yıl kullan, sat 650 al ondan sonrada bin cc. ama eğitime devam.
Bu motoru alinca da zaten bir sure intibak egitimi alacagim. Yani aldim, hemen dus yollara yok. 250cc de alsam durum ayni. Once emniyet.
Ayrica deneyim seviyesi ne olursa olsun, korumalarin tumu olmadan motora binilmemesi gerektigi dusuncesindeyim. 20+ yildir arabaya binerim, 100m ileri gidecegim zaman bile emniyet kemeri takarim. Motorda da bu degismeyecek. ;)
seigen
07 Ekim 2014, 17:06
Fazer'i zaten listenin disinda birakmistim. :) O gercekten digerlerine nazaran daha guclu bir motor. Diger 3 motor 70-80 hp bandinda.
Dedigim gibi, egitim sirasinda dusuk hacimli bir motoru sorunsuzca kullanmistim. Bu guclu bir motoru da cocuk oyuncagi gibi kullanacagim anlami tasimiyor. Zorlanacagimi tahmin edebiliyorum. Ancak bu islerle yillardir ugrasan hocamin (kendisi siradan bir mitorcu degildir, egitimcidir), kullanisimi gorerek 650F'i tavsiye ettigini de hatirlatayim.
Degerli gorusleriniz icin tesekkurler.
Yanlış anlamadım değil mi, motosiklet eğitmeni kastettiniz. Hocanın ismini merak ettim, özelden veya buradan yazabilirseniz sevinirim :).
porsuk80
07 Ekim 2014, 20:03
alparslan kardeşim;
yurtdışında kimseye 600lük ya da 1000lik makinayla başlaması için öneride bulunmuyorlar. hatta yurtdışında beygir sınırlaması vardır. ama o bambaşka bir konu zaten. merak ediyorsan kaynaklara netten rahatlıkla ulaşabilirsin.
eğitmen beyfendi konusuna hiç girmeyeceğim. 650lik spor bir makinayla başlayabilirsin diyenler olabilir gayet normal ama bu kişinin sıfatı "eğitmen" olamaz.
neyse almadan önce aşağıdaki rakamsal verileri de incele lütfen. 87 beygir uysal bir rakam gibi telaffuz ediliyor ama gerçekler aşağıda
honda cbr 1000rr 0-100 km hızlanma 2.3 saniye
honda cbr 600rr 0-100 km hızlanma 2.7 saniye
honda cbr 650f 0-100 km hızlanma 3.5 saniye
honda cbr 1000rr 0-200 km hızlanma ort. 6 saniye
honda cbr 600rr 0-200 km hızlanma ort. 8 saniye
honda cbr 650f 0-200 km hızlanma ort. 11 saniye
Bunlar da bonus 0-200km hızlanma süreleri
24.5 sn - Bmw z4 3.0
24.3 sn - Porsche boxster
23.2 sn - Mitsubishi Evo X
17.1 sn - Porsche 911 Carrera
16.3 sn - BMW E92 M3
13.6 sn - Chevrolet Corvette C6 ZO6
13.4 sn - Audi R8 V10
13.0 sn - BMW M6
12.0 sn - Porsche 911 Turbo
11.4 sn - Ferrari F430
11.3 sn - Lamborghini Gallardo
10.3 sn - Lamborghini Murcielago
7.7 sn - Bugatti Veyron
karar vermeden önce bir de bu açıdan değerlendir başlayacağın motorun gücünü. Şimdiden hayırlı olsun...
sdirer
07 Ekim 2014, 21:23
üstteki rakamlar biraz iddealı kaçmış ama. 2 tekerleklilerin hızlanmasına örnek:
http://www.youtube.com/watch?v=MQW5DAOpoA4&list=UUqhISgSTfSDTnHDmoTh8xOQ
yarış motorlarının hafif nemli yolda hızlanması 20. saniyeden sonrasına göz atın. unutmayın yerler ıslak. yaklaşık 220-240bgler civarı. not 62,5mph=100km/s 100mph=160km/s 125mph=200km/s demek. bu demek ki ISLAKTA 6 snde 200km/s...
ha bir de şu var lisstede alttakgörünenlerin hepsi 4 teker. motosikletler 2 tekerlidir ;) bisikletten çok düştüğüm için biliyorum ;)
alparslan kardeşim;
yurtdışında kimseye 600lük ya da 1000lik makinayla başlaması için öneride bulunmuyorlar. hatta yurtdışında beygir sınırlaması vardır. ama o bambaşka bir konu zaten. merak ediyorsan kaynaklara netten rahatlıkla ulaşabilirsin.
eğitmen beyfendi konusuna hiç girmeyeceğim. 650lik spor bir makinayla başlayabilirsin diyenler olabilir gayet normal ama bu kişinin sıfatı "eğitmen" olamaz.
neyse almadan önce aşağıdaki rakamsal verileri de incele lütfen. 87 beygir uysal bir rakam gibi telaffuz ediliyor ama gerçekler aşağıda
honda cbr 1000rr 0-100 km hızlanma 2.3 saniye
honda cbr 600rr 0-100 km hızlanma 2.7 saniye
honda cbr 650f 0-100 km hızlanma 3.5 saniye
honda cbr 1000rr 0-200 km hızlanma ort. 6 saniye
honda cbr 600rr 0-200 km hızlanma ort. 8 saniye
honda cbr 650f 0-200 km hızlanma ort. 11 saniye
Bunlar da bonus 0-200km hızlanma süreleri
24.5 sn - Bmw z4 3.0
24.3 sn - Porsche boxster
23.2 sn - Mitsubishi Evo X
17.1 sn - Porsche 911 Carrera
16.3 sn - BMW E92 M3
13.6 sn - Chevrolet Corvette C6 ZO6
13.4 sn - Audi R8 V10
13.0 sn - BMW M6
12.0 sn - Porsche 911 Turbo
11.4 sn - Ferrari F430
11.3 sn - Lamborghini Gallardo
10.3 sn - Lamborghini Murcielago
7.7 sn - Bugatti Veyron
karar vermeden önce bir de bu açıdan değerlendir başlayacağın motorun gücünü. Şimdiden hayırlı olsun...
alparslana
07 Ekim 2014, 22:41
Arkadaslar, cevaplar icin tesekkurler. Sagolun, hepiniz cok ilgilendiniz konuyla gercekten.
Bu motorlarin ne denli guclu olduklarini cok iyi biliyorum, gayet farkindayim. Yine de bir kez daha gormekten zarar gelmez. 184 hp'lik bir arabam var. Araba cok guclu olmakla birlikte, ben ne kadar gaza basarsam, o da gucunu o kadar belli ediyor ancak. Otobanda birkac kez 200'un uzerine cikmanin disinda, arabami genellikle munis kullanirim.
Motor konusu suphesiz daha farkli. Arabaya nazaran guc/agirlik orani cok daha yuksek. Devirler de oyle. 2 tekerin uzerinde gitmek ayri aliskanliklar, ayri yetenekler, ayri melekeler gelistirmeyi gerektiriyor. Tum bunlarin farkinda olarak bu istikamete gidiyorum. Uyarilariniz da - karnimda derin agrilara yol acmakla birlikte - benim icin degerlidir.
Eger ilk gunlerimde alacagim makinadan oturu bahsettiginiz sikintilari yasayacagimi hissedersem, gidip bir tane de ucuz yollu 250 cc alacagim, bir sure ona binecegim. Belki deli cesareti gibi gozukuyor olabilir size; belki de yazarak anlatmak yerine gorerek degerlendirmek daha dogru olurdu.
Hocam konusunda yaptiginiz yargilari biraz pesin fikirli buldugumu soylemeliyim. Bana yaptigi tavsiyeden - ayni sizlet gibi - kendisinin hicbir cikari yok. Beni bir sure calistirdi, o sure bittiginde de bu tavsiyede bulundu. Eminim ki o da sizler gibi 250cc'lik bir motor onerebilirdi. Gordukleri bu tavsiyede bulunmasina sebep olmus olmali.
Hepimiz insaniz, yanilabiliriz. Insallah bu sefer yanilan ben degilimdir. Bunu yasamadan gormem mumkun olamayacak sanirim.
porsuk80
07 Ekim 2014, 23:09
üstteki rakamlar biraz iddealı kaçmış ama. 2 tekerleklilerin hızlanmasına örnek:
http://www.youtube.com/watch?v=MQW5DAOpoA4&list=UUqhISgSTfSDTnHDmoTh8xOQ
yarış motorlarının hafif nemli yolda hızlanması 20. saniyeden sonrasına göz atın. unutmayın yerler ıslak. yaklaşık 220-240bgler civarı. not 62,5mph=100km/s 100mph=160km/s 125mph=200km/s demek. bu demek ki ISLAKTA 6 snde 200km/s...
ha bir de şu var lisstede alttakgörünenlerin hepsi 4 teker. motosikletler 2 tekerlidir ;) bisikletten çok düştüğüm için biliyorum ;)
iddalı kaçan ne anlamadım? cbr serisinin hızlanma verileri mi? ben bu şekilde biliyorum yanlış olduğunu düşünüyorsan sen doğru değerleri ver, ben dahil herkes doğru rakamları öğrensin. Olabilir belki yanlış biliyorumdur
arabaların 4 teker motorların 2 teker olduğu ve bu yüzden bisikletten düştüğün kısmını gerçekten anlayamadım? evt aşağıda arabaların hızlanma verilerini verdim motosikletlerle kıyaslansın diye. Benim ilgimi çekmişti paylaşmak istedim ama sen bunları okuyup neden bisikletten düştüğün aklına geldi onu anlamadım:)
Arkadaslar, cevaplar icin tesekkurler. Sagolun, hepiniz cok ilgilendiniz konuyla gercekten.
Bu motorlarin ne denli guclu olduklarini cok iyi biliyorum, gayet farkindayim. Yine de bir kez daha gormekten zarar gelmez. 184 hp'lik bir arabam var. Araba cok guclu olmakla birlikte, ben ne kadar gaza basarsam, o da gucunu o kadar belli ediyor ancak. Otobanda birkac kez 200'un uzerine cikmanin disinda, arabami genellikle munis kullanirim.
Motor konusu suphesiz daha farkli. Arabaya nazaran guc/agirlik orani cok daha yuksek. Devirler de oyle. 2 tekerin uzerinde gitmek ayri aliskanliklar, ayri yetenekler, ayri melekeler gelistirmeyi gerektiriyor. Tum bunlarin farkinda olarak bu istikamete gidiyorum. Uyarilariniz da - karnimda derin agrilara yol acmakla birlikte - benim icin degerlidir.
Eger ilk gunlerimde alacagim makinadan oturu bahsettiginiz sikintilari yasayacagimi hissedersem, gidip bir tane de ucuz yollu 250 cc alacagim, bir sure ona binecegim. Belki deli cesareti gibi gozukuyor olabilir size; belki de yazarak anlatmak yerine gorerek degerlendirmek daha dogru olurdu.
Hocam konusunda yaptiginiz yargilari biraz pesin fikirli buldugumu soylemeliyim. Bana yaptigi tavsiyeden - ayni sizlet gibi - kendisinin hicbir cikari yok. Beni bir sure calistirdi, o sure bittiginde de bu tavsiyede bulundu. Eminim ki o da sizler gibi 250cc'lik bir motor onerebilirdi. Gordukleri bu tavsiyede bulunmasina sebep olmus olmali.
Hepimiz insaniz, yanilabiliriz. Insallah bu sefer yanilan ben degilimdir. Bunu yasamadan gormem mumkun olamayacak sanirim.
sayın alparslan bey ılk once sana bu aracı alma dıyen herkez ıle hem fıkır oldugumu belırteyım cunku bende senın gıbı yenı basladım ve 40 yasındayım yanı 40 ından sonra azanlardanım :) ama deyımın devamındakı gıbı benı tenesır paklamasın dıye gıttım pulsar 200 ns 24 bg .lık motor aldım nıye aldım bılıyormusun cunku cok arastırdım ve bu mesele ıle cok ılgılendım dıyebılırım tabıkı gonlumuzden yuksek guclu motorlar gecıyor ama ınan bu ıs oyle degıl merdıvenlerı yavas yavas cıkmak zorundayız cunku bedelı cok agır olabılır , ınan 180 kusur beygırlık arabanla bu aracları karsılastırma yanlıs anlama ukalalık yapmıyorum 320 bg lık ımpraza stı kullandım 180 bg lık ınsıgnıa kullandım ama motorum 24 bg ve ınan bazen o bıle korkutuyor benı dıger arkadasların soyledıgı seyler gecerlı aynı seylerı soylemek ıstemıyorum ama kendını ve sana deger veren ınsanları sevıyorsan bu ısı basamak basamak tırman fazla degıl 1 sene dusuk hacımle bı 10 bın km falan yap sonra 600 cc ye gec kardesım cunku hata kabul etmeyen bır aracı deneme yanılma yolu ıle test etmek ALLAH korusun hayatına maal olabılır sanslı ısen kı bana sorarsan pek sans denemez doku kaybı sakatlık rıskı cok fazla, ınsallah faydalı olmustur fıkırlerım ...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------
bıde soyle bır ek yapayım dusundugunuz araclar 200 kılo cıvarında, en ufak bır denge kaybında motoru oldugu yerde yana yatırmak bıde ustunde sız var ısenız ayagınız ,bacagınız altında kalabılır ALLAH muhafaza kırıkla ugrasırsın bıde ...
dreamcar
08 Ekim 2014, 15:08
Arkadaşlar motoruma binmeye fırsat bulamadığımdan ve kışın kullanmadığımdan satılığa çıkaracağım, daha ilan açmadım.
Önce buraya yazayım dedim, motor kapalı garanjda ve brandalı olarak muhafaza edilmektedir.
Temmuz 2014 çıkışlu Motorum 800Km'de olup tamamen orjinaldir, çizik leke vs yoktur.
Düşünenler olursa PM atsın lütfen
Kafamdaki Fiyat 25,250 TL'dir
Ahmetbilici
09 Ekim 2014, 17:21
Ne renk makina
wolrath
09 Ekim 2014, 18:16
beyaz......
Ahmetbilici
09 Ekim 2014, 20:03
Emakina wolrath seninmi yoksa dreamcar 'ınmı????
wolrath
09 Ekim 2014, 20:39
dreamcar. ben rengını soyledım sadece.
sdirer
09 Ekim 2014, 20:48
iddealı kaçan 100km/s hıza ulaşma süreleri. dergilerde, internette genelde 3-3,5 snler konuşulurken 2,5sn rakamı iddealı kaçmış onu yazdım.
kaldı ki neredeyse tamamında 180 ölçü arka teker takılı olduğuna göre ne kadar fark ederbilir? linke bir video vermiştim. 240bg yarış motoru 6snde 200 yaparken 160 hp modtor düz hesap 7 sn e 200 yapmaz mı? bir de bugüne kadar dikkatimi çeken birşey oldu çok güçlü makinaların 100-200 hızlanmaları genelde 0-100 hızlanmaları ile aynı. çünkü dediğim gibi lastik belli asfalt belli belirli bir sürtünmenin üzerine çıkamıyor. ama 100den sonra belki de patinaj azaldığı için aynı rakamı yakalıyorlar. Yani şunu demek istiyorum. otomobil mantığıyla düşününce 100-200ü 3,5sn olan bir araçta, 0-100ü 3,5dan az olur diye düşünürüz ama motorda yerle sürtünme otomobile göre çok daha az olduğu için bu olmuyor. bugüne kadar ulaştığım kaynakalarda bir iki istisna dışında genelde 3-3,5 saniye ile karşılaştım.
bisiklet olayı 2 teker bağlantısıdır. tam da senin söylediğin 87 bg az gibi telaffuz ediliyor ama değile katıldığım içindir. bin bugattiye Allah ne verdiyse bas ne oluyor? süper hızlanıyor niye araçta 1000000 tane emniyet sistemi var. ve 4 ayak üzerinde duruyor. ben bineyim zx1000e vitesteyken sağ bileğimi sonuna kadar çevireyim ne olur? kesin kafama geçer :) .
bisikletten vakti zamanında çok düştüğüm için motora dikkatli biniyorum. ;)
iddalı kaçan ne anlamadım? cbr serisinin hızlanma verileri mi? ben bu şekilde biliyorum yanlış olduğunu düşünüyorsan sen doğru değerleri ver, ben dahil herkes doğru rakamları öğrensin. Olabilir belki yanlış biliyorumdur
arabaların 4 teker motorların 2 teker olduğu ve bu yüzden bisikletten düştüğün kısmını gerçekten anlayamadım? evt aşağıda arabaların hızlanma verilerini verdim motosikletlerle kıyaslansın diye. Benim ilgimi çekmişti paylaşmak istedim ama sen bunları okuyup neden bisikletten düştüğün aklına geldi onu anlamadım:)
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:41 ----------
keşke biraz güçlü makinalarla tecrübem olsaydı :) talip olurdum. :)
Arkadaşlar motoruma binmeye fırsat bulamadığımdan ve kışın kullanmadığımdan satılığa çıkaracağım, daha ilan açmadım.
Önce buraya yazayım dedim, motor kapalı garanjda ve brandalı olarak muhafaza edilmektedir.
Temmuz 2014 çıkışlu Motorum 800Km'de olup tamamen orjinaldir, çizik leke vs yoktur.
Düşünenler olursa PM atsın lütfen
Kafamdaki Fiyat 25,250 TL'dir
porsuk80
09 Ekim 2014, 22:45
Arkadaşım ben ihtimaller üzerine yazmadım o verileri test edilen veriler bunu gösteriyor r6 sından r1'ine gsxr600'ünden gsxr1000'ine bu segmetteki motorların hızlanma verisi bu aralıklarda. Eğer link verirsen biz de okuyalım senin olası verilerini.
Sen neye göre bence 3-3,5 saniye diyorsun. Senin verdiğin veri benim kullandığım motor gibi gücü kısılmış kullanım amacı değiştirilmiş motorlar için geçerli bir veri.
Sağ bileğini sonuna kadar çevirmekler motor gitmiyor. 1000lik ss ile geçilmeyecek spor araba yoktur. 250 km üzeri şartlara ve motor gücüne bağlıdır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:24 ----------
1000 lik motorların hiçbirinde de 180 arka teker kullanılmaz. ölçüsü 190/50/17 dir
dreamcar
11 Ekim 2014, 00:14
Ne renk makina
http://i.hizliresim.com/ynqPAL.jpg
ne kadar faydası olur bilmiyorum ama tanıdıklarınıza yollar ve imzalarsanız ötv konusunda belki bişiler olur...
https://www.change.org/p/t-c-maliye-bakanl%C4%B1%C4%9F%C4%B1-motosikletlerdeki-%C3%B6tv-kald%C4%B1r%C4%B1ls%C4%B1n
wildrunner
11 Ekim 2014, 11:04
ne kadar faydası olur bilmiyorum ama tanıdıklarınıza yollar ve imzalarsanız ötv konusunda belki bişiler olur...
https://www.change.org/p/t-c-maliye-bakanl%C4%B1%C4%9F%C4%B1-motosikletlerdeki-%C3%B6tv-kald%C4%B1r%C4%B1ls%C4%B1n
ben doldurdum. 15.000 kişiye ulaştımı tamamlanacak. lütfen yayın.
uguret
12 Ekim 2014, 22:48
merhabalar ankarada oturuyorum 2014 cbr 250 r var seneye 650 f almak istiyorum ankrada oturan sesimi duyan birisi 650 f ni bana göstermesek isterse çok sevinirim teşekkür ediyorum şimdiden :)
wildrunner
16 Ekim 2014, 11:47
Arkadaslar egzoz takanlar varmi. Lutfen video foto ve yorum yaziniz burdan aldim bu fiyata sesi v.b ?
dreamcar
21 Ekim 2014, 15:46
haftasonu havanın iyi oldugu saatlerde bindim, özlemişim motosikleti
900km oldu toplamda sanırım bu sezonu 1000km demeden kapatacağım :)
dream_rider
30 Ekim 2014, 01:19
uzun suredır ugramamıstım pek bır degısım yok hala motora bok atmaya devam edenler var bıde kıldı tuydu elımızdekı eskı mal daha ıyıdı taıland uretıme laf solenıyor ya ona cok guluyorum bınlerce lıra verıdgınız ıphonelerınız acaba nerde uretılıyor nerenın markası :D:D neyse kısaca ozet gecersem 6.000km yaklastım hıc servıs arıza vs cıkmadı... benı hıc rıske atmadı hep o benı kurtardı hele kı harfıyat kamypnundan dokulen kumlu asfaltta frenaj yapmak zorunda oldugum an devreye gıren abs 255te makına kaldı daha cıkamadım :/ satıyordum vazcaydım renk degısımıne gıdıyorum bır ton aksesuar cıktı ebaydan toplayıp bır sezon daha bınıcem cunku bu makına orta nokta rahat surus guvenlı surus az yakıt asırı agresıf olmadıgı ıcınde her vıteste sarmayan teker gıbı gıbı makınayla ılgılı soru sormak ıstıyen olursa beklerım... Hala guzel uygun bır egsoz arıyorum takıpteyım...
uzun suredır ugramamıstım pek bır degısım yok hala motora bok atmaya devam edenler var bıde kıldı tuydu elımızdekı eskı mal daha ıyıdı taıland uretıme laf solenıyor ya ona cok guluyorum bınlerce lıra verıdgınız ıphonelerınız acaba nerde uretılıyor nerenın markası :D:D neyse kısaca ozet gecersem 6.000km yaklastım hıc servıs arıza vs cıkmadı... benı hıc rıske atmadı hep o benı kurtardı hele kı harfıyat kamypnundan dokulen kumlu asfaltta frenaj yapmak zorunda oldugum an devreye gıren abs 255te makına kaldı daha cıkamadım :/ satıyordum vazcaydım renk degısımıne gıdıyorum bır ton aksesuar cıktı ebaydan toplayıp bır sezon daha bınıcem cunku bu makına orta nokta rahat surus guvenlı surus az yakıt asırı agresıf olmadıgı ıcınde her vıteste sarmayan teker gıbı gıbı makınayla ılgılı soru sormak ıstıyen olursa beklerım... Hala guzel uygun bır egsoz arıyorum takıpteyım...
Çin motorumu bu 6 binde arıza yapacak?, Bu sene satmam seneye satarım, çok güzel motor 255 gördüm reklam kokan hareketler bunlar! neyin üzerini kapatmaya çalışıyorsunuz anlamadım? 650F sahiplerinde özellikle bu ezik davranışlar niye? hiçbiri yoğurdum ekşi demiyor, motor tecrübemiz 3-5 yıllık yaptıgımız kilometre 50 bini geçmiyor bu bizim 2-3 motorumuz demiyor ahkam kesiyorlar nedense?
zaten gerçek motorcu adama satamazsınız bu makinayı, böyle tukaka makinayı bu fiyata kimse almaz.
Not: milde 87 ps veren makinayla 255 vurmuşsun ya ben sana artık birşey demiyorum, demekki altında 1000RR olsa 350, ZX-14 falan olsa 400 vurucan. Palavranında bukadarı yani! Motorunu birisine yivlemek için git başka yerde reklam yap burada yemezler.
Arkadaşım ben ihtimaller üzerine yazmadım o verileri test edilen veriler bunu gösteriyor r6 sından r1'ine gsxr600'ünden gsxr1000'ine bu segmetteki motorların hızlanma verisi bu aralıklarda. Eğer link verirsen biz de okuyalım senin olası verilerini.
Sen neye göre bence 3-3,5 saniye diyorsun. Senin verdiğin veri benim kullandığım motor gibi gücü kısılmış kullanım amacı değiştirilmiş motorlar için geçerli bir veri.
Sağ bileğini sonuna kadar çevirmekler motor gitmiyor. 1000lik ss ile geçilmeyecek spor araba yoktur. 250 km üzeri şartlara ve motor gücüne bağlıdır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:24 ----------
1000 lik motorların hiçbirinde de 180 arka teker kullanılmaz. ölçüsü 190/50/17 dir
atma recep din kardeşiyiz...cbf 1000 araştır bakalım 190 mıymış...
dream_rider
30 Ekim 2014, 12:45
Çin motorumu bu 6 binde arıza yapacak?, Bu sene satmam seneye satarım, çok güzel motor 255 gördüm reklam kokan hareketler bunlar! neyin üzerini kapatmaya çalışıyorsunuz anlamadım? 650F sahiplerinde özellikle bu ezik davranışlar niye? hiçbiri yoğurdum ekşi demiyor, motor tecrübemiz 3-5 yıllık yaptıgımız kilometre 50 bini geçmiyor bu bizim 2-3 motorumuz demiyor ahkam kesiyorlar nedense?
zaten gerçek motorcu adama satamazsınız bu makinayı, böyle tukaka makinayı bu fiyata kimse almaz.
Not: milde 87 ps veren makinayla 255 vurmuşsun ya ben sana artık birşey demiyorum, demekki altında 1000RR olsa 350, ZX-14 falan olsa 400 vurucan. Palavranında bukadarı yani! Motorunu birisine yivlemek için git başka yerde reklam yap burada yemezler.
bir bitmediniz be aylar önce forumu bırakmıştım geri geldım baktım yıne aynı, neyın reklamını yapıcam ne amacım var sahıbınden.comdakı ılanı kaldırdım satmıyorum dıyorum reklam dıyorsunuz mal dandık thaıland dıyorsunuz arıza vs. yok dıyorum 6.000de arızamı olur dıyorsunuz karar verın once ne ıstedıgınıze ayrıca camera bulabılrısem o kadranda 255 gosterıp buraya vıdeo koydugumda , altında varsa tabı motorumu verıceksın yoksa dıslılerle oynanmıs fake mı yazıcaksın yoksa banane yaptıysan yaptın dıyıp susucakmısınız ??? insanları yalancılıkla ıtham etmek bu kadar mı kolay anlamıyorum ve kısa bır not yaklasık 5-6 dk gazı hıc kapamadan 252-255 aralıgında yurudum duz yolda anlık falan gorme degıl yani...
esetabu
30 Ekim 2014, 12:55
abi tamam yeter ya, biz severek eglenerek kullaniyoruz. sikintimiz yok. sen sevme shamy. tanidigin hicbir adama da aldirma bu motoru. arada girip bakiyorum yeni yazilar var mi diye. yine kapismaya dondu olay.
Ahmetbilici
31 Ekim 2014, 12:53
Çin motorumu bu 6 binde arıza yapacak?, Bu sene satmam seneye satarım, çok güzel motor 255 gördüm reklam kokan hareketler bunlar! neyin üzerini kapatmaya çalışıyorsunuz anlamadım? 650F sahiplerinde özellikle bu ezik davranışlar niye? hiçbiri yoğurdum ekşi demiyor, motor tecrübemiz 3-5 yıllık yaptıgımız kilometre 50 bini geçmiyor bu bizim 2-3 motorumuz demiyor ahkam kesiyorlar nedense?
zaten gerçek motorcu adama satamazsınız bu makinayı, böyle tukaka makinayı bu fiyata kimse almaz.
Not: milde 87 ps veren makinayla 255 vurmuşsun ya ben sana artık birşey demiyorum, demekki altında 1000RR olsa 350, ZX-14 falan olsa 400 vurucan. Palavranında bukadarı yani! Motorunu birisine yivlemek için git başka yerde reklam yap burada yemezler.
Size göre 4 silindir en ideal motorlar sıralamasısı hangisi merak ettim 650 f yı begenmiyosun ne tavsiye edersini bi fikir verin ozamn.
camera bulabılrısem o kadranda 255 gosterıp buraya vıdeo koydugumda..........ve kısa bır not yaklasık 5-6 dk gazı hıc kapamadan 252-255 aralıgında yurudum duz yolda anlık falan gorme degıl yani...
iki husus yazmak istedim, youtube bulabildiğim yolda yapılmış en yüksek top speed videosu 242km bu motor için. Sen o camerayı bulursan meşhur olursun, şayet yanılıyorsam youtube linki atın.
Birde, ülkemizde gazı kapamadan 5-6dk 250ile gidilecek bir yol yok.
Forumda insanların yazdıklarına nadir cevap veririm ama böyle bağıra bağıra yalan yazanları görünce dayanamıyorum.
Birde 600RR la 4.2lt yakalayan tayfa var.
dyavol-77
02 Kasım 2014, 01:29
bir bitmediniz be aylar önce forumu bırakmıştım geri geldım baktım yıne aynı, neyın reklamını yapıcam ne amacım var sahıbınden.comdakı ılanı kaldırdım satmıyorum dıyorum reklam dıyorsunuz mal dandık thaıland dıyorsunuz arıza vs. yok dıyorum 6.000de arızamı olur dıyorsunuz karar verın once ne ıstedıgınıze ayrıca camera bulabılrısem o kadranda 255 gosterıp buraya vıdeo koydugumda , altında varsa tabı motorumu verıceksın yoksa dıslılerle oynanmıs fake mı yazıcaksın yoksa banane yaptıysan yaptın dıyıp susucakmısınız ??? insanları yalancılıkla ıtham etmek bu kadar mı kolay anlamıyorum ve kısa bır not yaklasık 5-6 dk gazı hıc kapamadan 252-255 aralıgında yurudum duz yolda anlık falan gorme degıl yani...
Dream Rider 87ps hiç bir alet 250-255 yapmaz yeme milleti...benimki 102hp artı upgrade var (tahmini +7-8hp), benim alet yapmıyor 255...hayır yapıyoRR'da israr edersen Tem'de videolu bir CHECK yaparız istersen)...Haa var mısın herkesi (ben de dahil) utandırmaya..????...:wiinkk:
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:24 ----------
iki husus yazmak istedim, youtube bulabildiğim yolda yapılmış en yüksek top speed videosu 242km bu motor için. Sen o camerayı bulursan meşhur olursun, şayet yanılıyorsam youtube linki atın.
Birde, ülkemizde gazı kapamadan 5-6dk 250ile gidilecek bir yol yok.
Forumda insanların yazdıklarına nadir cevap veririm ama böyle bağıra bağıra yalan yazanları görünce dayanamıyorum.
Birde 600RR la 4.2lt yakalayan tayfa var.
CBR250 ile 170km/h yapan tayfa'nın devamı niteliğinde bunlar-87bg'lik le neden 255 görmesin(yavrucuğum üstünü ört-kış geldi,bir yerin açıkta kalır-hasta olursun sonra emi)...derim bu tarz'lara...:mrgreen:
wolrath
02 Kasım 2014, 01:43
*650f in dıslı-lastık oranları dıkkate alınırsa 9900 devirde gordugu surat 204.5 km/h .
redlıne ı bılmıyorum lakın 11000 devırde max guc ureten bır motorun 12350 devirde 255 yapması ıcın bırazcık egıme ıhtıyacı var dıye dusunuyorum.
* 600rr la 4.6 yaktım. tek de degılım.
Ahmetbilici
02 Kasım 2014, 15:40
Bilginize 250r 178 leri gördüm istenirse bnde gelirim yapıyo abi yalan yok kavacık tan atatürk hava
Alanına giderken.
gargi amca
02 Kasım 2014, 19:06
Göstergede yazana inanma. Gps i koy motora ve gerçek hızının daha düşük olduğunu göreceksin.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO