Orijinalini görmek için tıklayınız : Zealsun 150GY-A, 200GY-A, 200GY-2 ve Türevleri Buraya
userneym
09 Kasım 2006, 14:12
ah yes i remember this, i thought it was just prototype, is there anyone who uses it ?
but anyway i saw a web site something like "asia something something" it had photos of 500cc roadster and 450 cc enduro pictures.. but i forgot the web site..
dostum ben bursa dayım...
richy
09 Kasım 2006, 15:53
ben ramzeyin ampülü bir haftada 4 kere değişmişti. hatta bir seferinde 20 dakka sonra falan patlamıştı.
chocolateman
10 Kasım 2006, 11:34
http://img165.imageshack.us/img165/9602/dsc08295ai6.jpg (http://imageshack.us)
arka stop ampulü sürekli patlıyordu. fren duyunu iptal ettim içine tek duy led ampul taktım, harici biri ledli olmak üzere iki adet fren lambası olacak şekilde lamba ilave ettim. patlama olayı sıfır, görünürlük 5 katı daha fazla. Ön farda ise orjinal ampulu iptal ettim. Piyasada halojen ampuller için aparatlar var, motosikletin far tası ile tam uyumlu, beyaz yanana ampuller bile takabilirsiniz. Tek dikkat etmeniz gereken, yüksek voltlu 90/100 100/100 gibi ampuller kullanmamak çünkü bunlar aküyü emiyor.
Saygılar.
mikado
12 Kasım 2006, 21:19
**************Küfür içerik mesaj**************
******************************************
ARKADAŞ BU MESAJDA NE DEMEYE ÇALIŞIYORSUN SEN ...LÜTFEN MESAJINI DÜZELT KULLANANLARI KASDEDİYORSAN ... CEVABINA DAHA SONRA VERİRİZ
myheart
13 Kasım 2006, 10:38
eee mikada bunlar orjinal cinli :):) muhehaehaheh
CathastrophiX
17 Kasım 2006, 15:45
Qingqi/Ramzey badge engineering....
http://www.chinariders.net/gallery2/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=1702&g2_serialNumber=2
http://www.chinariders.net/gallery2/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=1707&g2_serialNumber=2
leventmotor
19 Kasım 2006, 21:41
Arkadaşlar. buğün benim Ramzeyin yağını değiştirdim.Yaklaşık 80-100gr eksik çıktı.Böyle birşey başına gelen varmı.Çıkan yağı hiç ölçtünüzmü. SHELL 4T kullanıyorum,motor şu anda 3300km'de, 2300km yol yaptı buyağ ile.
Arkadaşlar. buğün benim Ramzeyin yağını değiştirdim.Yaklaşık 80-100gr eksik çıktı.Böyle birşey başına gelen varmı.Çıkan yağı hiç ölçtünüzmü. SHELL 4T kullanıyorum,motor şu anda 3300km'de, 2300km yol yaptı buyağ ile.
Kullanma kılavuzunda bu motorlara 1.1 kğ yağ konması gerekiyor ama servisler genelde 1 kğ'lık yağ koyup bırakıyor o yüzden olabilir.
dboyali
20 Kasım 2006, 12:43
Merhabalar,
Yeni uye oldum, zongshen gy200-a motorumla yaklasik 2000 km yaptim, kendi edindigim tecrubeleri sizlerle paylasmak istedim:
* Motorun depo cikisindan itibaren benzin gidis yolu uzerindeki butun hortumlari kontrol edin. Cok cabuk catlayip sizinti yapabiliyor, sarfiyat da artiyor beraberinde. Depo koruyucusunu sokup bakmanizi tavsiye ederim.
*Arka fren pedalinin kadroya baglandigi civatanin cevresine sarilmis durumda bir tel goreceksiniz. O teli cikartirsaniz fren pedali rest pozisyonu denilen pozisyona geliyor, yani ayaginizin hemen altina...Yalniz bundan sonra fren lambasi ve pedal durdurucusunun ayarini yeniden yapmak gerekiyor.
* Km teli, montaj esnasinda dikkat edilmeyerek kivrim yapacak sekilde takilmis olabilir. Bu kablonun mumkun oldugunca kisa ve duz olmasina dikkat edin yoksa birkac km sonra kopabilir.
* Depriyaj elciginin hemen yanindaki jikle kolunun tutturuldugu vidayi kontrol edin. Gevseyip kolun dusmesine neden olabilir.
Sizden bir de yardim bekliyorum. Soyle ki:
Motorumdan ilk 500 bakimindan sonra duzensiz sesler cikmaya basladi. Rolantide calisirken arada ritm bozuklugu oluyor, normal calisirken ses birden gidiyor ve duracakmis gibi oluyor sonra yeniden devam ediyor calismaya. Hareket halindeyken motor yine ayni sekilde normal calisma ritmini bozuyor, egzos dan aksirir gibi ara ara tuhaf sesler cikiyor ve bu sesler oldugu zaman motorun gucu kesiliyor.
Ankara da servise goturdum bir cozum yolu bulamadilar, rolanti ve hava ayarlari ile oynadilar, 3000 km den sonra duzelir, motor oturur dediler. Servisten sonra yakit sarfiyatim da 4,3 lt lere cikti. 500 bakimindan once 3,2 civarinda idi.
Problemler devam ediyor.
Neler onerirsiniz, motorumun bakimi geldi ama servise guvenemedigim icin goturmuyorum, bildiginiz iyi bir usta var midir Ankara da tavsiye edebileceginiz.
Tesekkurler.
Naci63
20 Kasım 2006, 12:59
dboyali arkadaşım, bana sanki sorunun elektrik/ateşleme ile ilgili gibi geliyor. Özellikle buji kirli veya porseleninde çatlak olursa ateşlemede kesiklik oluyor. bence bujini sök ve kontrol et. Varsa yedek bir buji takarak dene. Sorun bujide ise geçecektir.
Servisin "3000 km'den sonra gececektir" türü lafları aslinda "biz problemi bulamadık sana güle güle" anlamına gelir. Bence daha iyi bir tamirci bul. Selamlar.
kastore
20 Kasım 2006, 13:09
dboyali hayırlı olsun güle güle kullan, kazasız belasız. yanlız 3.2 lt bile çok olmasına rağmen 4.3 litre acaip bi rakkam, ben ramzeyle 2.5 lt falan yakıyorum.
Alcohol
20 Kasım 2006, 13:15
merhaba arkadaslar bendede bunlarin YUKİ YK200 GY-2 modeli var hersey ayni isim farkli
http://i94.photobucket.com/albums/l106/myheart14/yedigoller/HPIM3775Small.jpg
Motorda takoz olmadigi icin motoru tutan ana vidalarinda titresimden dolayi gecseme yapiyor cogunuzda bu problem vardir mutlaka.
denedim oldu kendi somunlarini sokup once birertane RULMAN atin daha sonra FİBER SOMUN takin FİBER somun ve RULMAN kendi somunlarindan daha ii tutuyor ve gevsemiyor. ve bir vida cok zor gozukuyor tam olarak gizlenmiş gibi gormek biraz zor tam olarak motorda giderken ayaklarin koyuldugu yerin altinda sanirim motorun altina yatarsaniz gorursunuz...
chocolateman
20 Kasım 2006, 14:18
Merhabalar,
Yeni uye oldum, zongshen gy200-a motorumla yaklasik 2000 km yaptim, kendi edindigim tecrubeleri sizlerle paylasmak istedim:
* Motorun depo cikisindan itibaren benzin gidis yolu uzerindeki butun hortumlari kontrol edin. Cok cabuk catlayip sizinti yapabiliyor, sarfiyat da artiyor beraberinde. Depo koruyucusunu sokup bakmanizi tavsiye ederim.
*Arka fren pedalinin kadroya baglandigi civatanin cevresine sarilmis durumda bir tel goreceksiniz. O teli cikartirsaniz fren pedali rest pozisyonu denilen pozisyona geliyor, yani ayaginizin hemen altina...Yalniz bundan sonra fren lambasi ve pedal durdurucusunun ayarini yeniden yapmak gerekiyor.
* Km teli, montaj esnasinda dikkat edilmeyerek kivrim yapacak sekilde takilmis olabilir. Bu kablonun mumkun oldugunca kisa ve duz olmasina dikkat edin yoksa birkac km sonra kopabilir.
* Depriyaj elciginin hemen yanindaki jikle kolunun tutturuldugu vidayi kontrol edin. Gevseyip kolun dusmesine neden olabilir.
Sizden bir de yardim bekliyorum. Soyle ki:
Motorumdan ilk 500 bakimindan sonra duzensiz sesler cikmaya basladi. Rolantide calisirken arada ritm bozuklugu oluyor, normal calisirken ses birden gidiyor ve duracakmis gibi oluyor sonra yeniden devam ediyor calismaya. Hareket halindeyken motor yine ayni sekilde normal calisma ritmini bozuyor, egzos dan aksirir gibi ara ara tuhaf sesler cikiyor ve bu sesler oldugu zaman motorun gucu kesiliyor.
Ankara da servise goturdum bir cozum yolu bulamadilar, rolanti ve hava ayarlari ile oynadilar, 3000 km den sonra duzelir, motor oturur dediler. Servisten sonra yakit sarfiyatim da 4,3 lt lere cikti. 500 bakimindan once 3,2 civarinda idi.
Problemler devam ediyor.
Neler onerirsiniz, motorumun bakimi geldi ama servise guvenemedigim icin goturmuyorum, bildiginiz iyi bir usta var midir Ankara da tavsiye edebileceginiz.
Tesekkurler.
1. Bozuk yakıt kullanmandan kaynaklanabilir. Yakıtı tek bir yerden almaya çalış.
(Karburatordeki benzinde dahil deponu komple boşalt, güvenilir bir yerden tekrar doldur dene.)
2. Buji arızalı olabilir.
3. Yan ayaklıkta takılı bir müşür var, o müşürü yağla kontrol et, çok hassas titreşimden dolayı devreyi kapatabiliyor.
4. Subap ayarları düzgün yapılmamıştır.
Benim karşılaştığım bunlar. Harici birşey çıkarsa bizimle paylaşırsan sevinirim.
Bahsettiğin yakıt çok fazla, öksürüyorsa sarfiyatın artması normal .
dboyali
20 Kasım 2006, 15:21
Merhabalar,
Bujide bir problem yok, yeni degistirdim. Benzini de arabama aldigim yerden aliyorum, surekli kullandigim istasyon oldugu icin bir sorun yasamadim. Subap ayari olabilir yalniz bunda bir ayarsizlik olsa idi bir vuruntu sesi gelmezmiydi acaba? Yan ayaktaki musur u kontrol edecegim, umarim problem oradadir.
Yardimlar icin tesekkurler, cozdugumde sizlerle paylasacagim.
Selamlar
redrose
20 Kasım 2006, 15:49
Arkadaşlar geçen arada yag akıtma sorunum var demiştim, şu an çözdüm motoru viteste bırakmak yeterli oluyor. Yağ akıntısı olmuyor...
Bu arada yağ'da bitmiş olabilir :)
Naci63
20 Kasım 2006, 16:17
Alcohol arkadaşım, benim bildiğim rulmanın diğer adı "bilya" dır. O da somun altına takılmaz. Rulman dediğin şey yaylı "rondele" mi? yani halka şeklinde ve halkanın bir noktası kesilerek iki ucun tam karşılıklı gemesi engellenmiş bu nedenle de halkaya bir yaylanma özelliği kazandırılmış şeydir rondele.
userneym
22 Kasım 2006, 12:04
sadece 95 oktan kurşunsuz kullanın başka benzin kullanmayın...
titreşim için vidalara Locktite243(veya muadili) sürün.(en güzel çözüm)
hava filtresini otolar için perf. hava filtresiyle değiştirin.
bu arada arka dişli buldum 52 diş ama 35 ytl dedi eleman çok pahalı geldi bana...
soru: ön teker tam düz gitmiyor salki hafif sallanıyor sağa sola akort ayarıyla düzelir mi ? çünk cantı yamultacak hiç bir vukuatım yok, neden olmuş olabilir?
acaba ön lastiği değiştirirken lastikci zarar vermiş olabilir mi ?
chocolateman
22 Kasım 2006, 14:02
Userneym o 52 diş en babası 15 ytl ben aldım, evde duruyor :)
Baycode
22 Kasım 2006, 14:23
titreşim için vidalara Locktite243(veya muadili) sürün.(en güzel çözüm)
Sürekli duyuyorum bu ürünü de nerede satıldığı hakkında bir bilgi yok. Özellikle internette satan bir firma varsa, bilgilendirirseniz sevinirim. Bir de ustam "Japon yapıştırıcısı da aynı işi görür" demişti, bunu deneyen oldu mu?
chocolateman
22 Kasım 2006, 16:26
Sürekli duyuyorum bu ürünü de nerede satıldığı hakkında bir bilgi yok. Özellikle internette satan bir firma varsa, bilgilendirirseniz sevinirim. Bir de ustam "Japon yapıştırıcısı da aynı işi görür" demişti, bunu deneyen oldu mu?
http://www.yasarlarrulman.com/loctite.asp
bölge bayisinin sitesi. buradan yetkili satıcılara ulaşabilirsin sanırım
Alcohol
22 Kasım 2006, 17:34
Alcohol arkadaşım, benim bildiğim rulmanın diğer adı "bilya" dır. O da somun altına takılmaz. Rulman dediğin şey yaylı "rondele" mi? yani halka şeklinde ve halkanın bir noktası kesilerek iki ucun tam karşılıklı gemesi engellenmiş bu nedenle de halkaya bir yaylanma özelliği kazandırılmış şeydir rondele.
pardon dostum :queen: rondele evet ben bunlari hep karistiriyorum :queen:
Baycode
22 Kasım 2006, 18:02
http://www.yasarlarrulman.com/loctite.asp
bölge bayisinin sitesi. buradan yetkili satıcılara ulaşabilirsin sanırım
Çok teşekkürler.
CathastrophiX
23 Kasım 2006, 21:50
Have anybody bought/tried this bike:
http://www.speedmotors.com.tr/b250.html
Quality/price?
I think it looks really good! :cat:
BlackMoon
23 Kasım 2006, 22:00
XGJ150GY-3 : 1900 $
XY250GY : 4700 $
price is very high
CathastrophiX
23 Kasım 2006, 22:08
4700 American dollars?!!
BlackMoon
23 Kasım 2006, 22:14
6.760 Ytl = 4700 Usd
CathastrophiX
23 Kasım 2006, 22:18
Then i guess it´s almost the same price as for a Suzuki 250 in Turkey then?
bbaday
24 Kasım 2006, 00:29
not same suzuki more expensive than XY250GY but XY250GY too expensive for a china bike
kastore
24 Kasım 2006, 12:31
no need to pay that amount of money for 50 cc difference.
userneym
24 Kasım 2006, 17:06
i called the seller company and they said it was expensive because of the recent laws...
also that 600 cc chinese bike is 2800 EURO
o firmayı aradım yuksek hacimli istiyoruz ama pahalı olmasın dedim, dediler ki : devlet yuksek hacimlileri engelliyor, ülkeye getirtmek pahalıya mal olur o yuzden yuksek hacimli getirilmiyor dedi.
ayrıca o 600 cc çinli nin fiyatı 2800 EURO ve hesapladım (a)normal şartlar altında Türkiyede 6.000 ytl ye satılması lazım ama nerdeee....
15 ytl nere 35 ytl nere çok fark var yau...
chocolateman
24 Kasım 2006, 17:46
6.760 ytl mi?
Bu ne ya çok saçma bir fiyat, special bile değil bu motosiklet.
Armode 300 cc www.tumopar.com
5.300 ytl
bu altın kaplama mı bu fiyat?
userneym
27 Kasım 2006, 17:33
200 cc = 14 HP = 1600 USD
250 cc = 17 HP = 4600 USD
300 cc = 21 HP = 3600 USD
_________________________
= 200 CC
BoZCaN
28 Kasım 2006, 02:27
soru: ön teker tam düz gitmiyor salki hafif sallanıyor sağa sola akort ayarıyla düzelir mi ? çünk cantı yamultacak hiç bir vukuatım yok, neden olmuş olabilir?
acaba ön lastiği değiştirirken lastikci zarar vermiş olabilir mi ?
ön lastik canttan cıkarıldıysa geri düzgün oturtulamamış olabilir. lastikciler motosiklet lastikleri ile cok ilgilenmiyor. lastigi takarken önce cok az hava bas sonra lastigi yerde 2-3 tur döndecek kadar gezdir, bu lastigin janta oturmasını sağlar.sonra olması gereken basınca kadar sisir. yine de gözle kontrol et oturmamış yer var mı. genelde motosiklet tekeri janta cuk oturur ama cinlilerde durum nasıl bilemiyorum.
userneym
28 Kasım 2006, 12:00
bozcan çok teşekkurler harika bir bilgi verdin bizlere çok saol...
akort ayarı hiç yaptırmamıştım aldığımdan beri hem ayar hem kontrol olur diye verdim 20 YTL ye akortcuya ayarlattım şimdi düz gidiyor...
NoT: önce rastgele bir motorcuya gittim sordum. Nerdeyse motoru pert çıkaracaktı... sonra servise gittim akortcu tavsiye etti gittim olay düzeldi, sadece akort olayı...hey Allahım yaa...
bak aklıma geldi NoT2: ya bu lastiği değiştiren motorcu niye balans vs yapmadan veriyor yamuk yumuk bir şekilde. bi ton para almasını biliyorlar ama... hayrını göremesinler aldıkları paranın...
kastore
28 Kasım 2006, 14:41
bozcan çok teşekkurler harika bir bilgi verdin bizlere çok saol...
akort ayarı hiç yaptırmamıştım aldığımdan beri hem ayar hem kontrol olur diye verdim 20 YTL ye akortcuya ayarlattım şimdi düz gidiyor...
NoT: önce rastgele bir motorcuya gittim sordum. Nerdeyse motoru pert çıkaracaktı... sonra servise gittim akortcu tavsiye etti gittim olay düzeldi, sadece akort olayı...hey Allahım yaa...
bak aklıma geldi NoT2: ya bu lastiği değiştiren motorcu niye balans vs yapmadan veriyor yamuk yumuk bir şekilde. bi ton para almasını biliyorlar ama... hayrını göremesinler aldıkları paranın...
lastiği değiştirken şamreli değiştirmek iyi olur, şamreli koymadan evvel lastik içine biraz bebe pudrası dokmek çok daha iyi oluyor, usernym cant bulma ihtimalin var mı temiz oralarda? bana 18-21 jant lazım.
Gültekin
28 Kasım 2006, 15:39
şamreli koymadan evvel lastik içine biraz bebe pudrası dokmek çok daha iyi oluyor
o dökülen bebe pudrası, lastik çalıştıkça toplaşıp, nemle birleşince uzun vadede sertleşip minik minik taşlar haline geliyor, ve durduk yere iç lastiği delerek sorun oluşturabiliyor.
bolca dökülmemesini salık veririm.:bounce:
not: 2000 yılında katıldığım, lastik konulu seminerlerde verilen bilgidir.
Baycode
28 Kasım 2006, 18:16
o dökülen bebe pudrası, lastik çalıştıkça toplaşıp, nemle birleşince uzun vadede sertleşip minik minik taşlar haline geliyor, ve durduk yere iç lastiği delerek sorun oluşturabiliyor.
bolca dökülmemesini salık veririm.:bounce:
not: 2000 yılında katıldığım, lastik konulu seminerlerde verilen bilgidir.
Şahane bilgiler için teşekkürler :cat: :rendeer:
kastore
29 Kasım 2006, 12:12
o dökülen bebe pudrası, lastik çalıştıkça toplaşıp, nemle birleşince uzun vadede sertleşip minik minik taşlar haline geliyor, ve durduk yere iç lastiği delerek sorun oluşturabiliyor.
bolca dökülmemesini salık veririm.:bounce:
not: 2000 yılında katıldığım, lastik konulu seminerlerde verilen bilgidir.
Teşekkürler bilgi için, ben az döktüm zaten, bi problemde yaşamadım, ama çok dökene ne olmuş bilemem tabii :queen:
myheart
01 Aralık 2006, 14:40
cok güzel bilgiler var burada arkadaşlar sık sık burada gorusmek dilegiyle sık kullanılanlara ekliyorum :)
chocolateman
02 Aralık 2006, 18:28
Ben motorumu satlığa çıkardım arkadaşlar. Artık yetmiyor 4 yıl 125-250 cc motor kullandım artık büyük motora geçme zamanı geldi. XT600 almayı düşünüyorum. 2. el ilanlarına yazdım.
myheart
03 Aralık 2006, 09:44
bendede var bi tane zonghsen zs 200 satılıktır. İlgilenenlere duyrulur :)
kastore
04 Aralık 2006, 10:13
Cumartesi günü uzun uğraşlardan sonra ön dişliyi değiştirdim. Ramzey'lerin 17 dişlisini bulmak imkansız olduğundan (diğerleri ile uymuyor ince frezeli), benim 15 dişliyi söküp 17 jinlun dişlisine adapte ettik (torna işi) sonuç tam benim beklediğim gibi oldu, vitesler uzadı ancak son hızda bi değişim yok, 5. vites rahatlama vitesi gibi bişey oldu, artık 120 gibi olan son hızımı daha düşük devirde elde ediyorum, vibrasyon azdı zaten şimdi neredeyse yok, vitesin erken bitmesi ve şehiriçinde çok vites değiştirme gerekliliği ortadan kalktı, bi kaç tanede sticker yapıştırdım motor yenilenmiş gibi oldu :) arka dişlide küçültülebilir gibime geliyor, eğer onuda yaparsam tadından yenmez motor :) İşin maliyet yönü torna işi yüzünden biraz tuzlu oldu, 17 jinlun dişli 10 YTL, torna 25 YTL toplam 35 YTL.
myheart
05 Aralık 2006, 11:51
bende arka dişliyi değiştirsem diye düşünüyorum.. Biraz hızda azalma olur ama kopek gibi cekmeye başlar motor diye tahmin ediyorum...
userneym
05 Aralık 2006, 15:33
evet zealsun un 52 diş sahibi arka dişlisinde benim de gözüm var,
fiyat soruşturdum kimi bayii 35 ytl dedi kimi 25 ytl dedi...
ama sanırım onun geliş fiyatı 10-15 ytl civarı olması lazım...
çok merak ediyorum nasıl olacak diye hatta kısmet olursa öne 16 arkaya 52 takıp da deneyeceğim, nasıl olacak acaba..?
kombinasyonlar:
15-46
16-46
15-52
16-52
zaten 15-46 std. sayılar...
16-46 denedim tireşim azalması dışında bir avantaj vermedi...
myheart
07 Aralık 2006, 10:10
bende değiştirecem bakalım en kısa zamanda.. motoru satılıga cıkartıyoruz ama satarsak eğer en iyi şekilde olacak valla alan olursa :):)
gokhanerciyes68
09 Aralık 2006, 19:31
Merhaba arkadaşlar, bende zealsun 200 lük cross makina var.
Haftasonu arazide ciddi eğimli bir orman yolunda makinayı fazla zorladım. Biraz sonrasında debriyaj kavramamaya başladı ve aleti eve kadar sürüklemek zorunda kaldım. İlk başta debriyaj teli koptu sandım ama telde sorun yoktu. Sanırım balataları yedim. En azından benim şimdilik düşündüğüm bu.
Motor çalışıyor, durduğu yerde vites geçişleri oluyor ama debriyajı sıkıp vitese geçirdiğimde makinayı, alet ilerlemiyor. Sanki devamlı boş vitesteymiş gibi.Sizden ricam gerçektnde sorunum balataları yemiş olmamdan mı yoksa başka bir sorun mu var.
İsterseniz fotografta ekleyebilirim.
Balatanın nasıl değiştirileceği konusunda bilgisi fotografı olan varsa çok sevinirim.
İyi sürüşler
Arkadaşlar yok mu yardımcı olan?
myheart
10 Aralık 2006, 19:17
valla arkadasım motoru cok zorladıgımda ara sıra banada oluyo fakat kısa süre sonra düzeliyo... Valla balataların bitmiş olacagını sanmıyorumda dişliler falan mı sıyırdık ıacaba pek fazla bilgim yok iç aksamlarla ilgilide bilemiyorum... :silent:
mirrorside
12 Aralık 2006, 21:08
Merhaba arkadaşlar, bende zealsun 200 lük cross makina var.
Haftasonu arazide ciddi eğimli bir orman yolunda makinayı fazla zorladım. Biraz sonrasında debriyaj kavramamaya başladı ve aleti eve kadar sürüklemek zorunda kaldım. İlk başta debriyaj teli koptu sandım ama telde sorun yoktu. Sanırım balataları yedim. En azından benim şimdilik düşündüğüm bu.
Motor çalışıyor, durduğu yerde vites geçişleri oluyor ama debriyajı sıkıp vitese geçirdiğimde makinayı, alet ilerlemiyor. Sanki devamlı boş vitesteymiş gibi.Sizden ricam gerçektnde sorunum balataları yemiş olmamdan mı yoksa başka bir sorun mu var.
İsterseniz fotografta ekleyebilirim.
Balatanın nasıl değiştirileceği konusunda bilgisi fotografı olan varsa çok sevinirim.
İyi sürüşler
Arkadaşlar yok mu yardımcı olan?
Selam. Makina boştayken debriyajı çekili tutup 1. fitese al, debriyaj çekili vaziyetteyken biraz zorlama yapmalı, debriyajı tamamen bırakınca da kitlemeli. Ama eğer vites geçmiş ve debrijaı bıraktığında motoru halen itekliyebiliyorsan, bu içeride çok fena şeylerin olduğu anlama gelir. En iyi ihtimal balatalar tamamen gitmiş veya baskı mekanizması kilitlenmiştir. Veya vites çubuğu takılmıştır. Bu durumda ya anlayan bir arkadaşa göstermelisin ya da en kötü ihtimal servise götürmelisin. Ama yok benim vaktim var balatala bakcam diyosan, sana parça kataloğunu gönderebilirim, belki işine yarar.
Naci63
13 Aralık 2006, 13:02
gokhanerciyes68 arkadaşım, merak etme sadece baskı ve balataların gitmiştir. Benim başıma da yıllar önce otomobilde geldi benzer bir şey. Baskı balata pahalı değildir. değiştirince de eskisinden iyi olur. Ama bence serviste değiştirt ve uygun olan varsa kaliteli bir baskı/balata taktırt. Selamlar.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO