nietzsche
18 Temmuz 2013, 19:05
Yaklaşık 1 ay önce Scorpion Exo 1000 kask aldım.
İyi yönü 20-30 km üzerine çıktığınız anda ön cam hiç buğu yapmıyor. 50 km yol boyunca (yaklaşık 40 dk) terleme pek olmuyor. Her tarafında hava kanalları var, hepsini açsanızda kafanıza direk üfleyen bir rüzgar yok.
Şehir içinde hava fazla rüzgarlı değilse içerisi sessiz sayılabilir (120 km/h'a kadar deneyebildim) fakat rüzgarlı havada kulaklarıma birşey olurmu düşüncesine kapılacak kadar ses mevcut. Şehirler arası yolda rüzgar oldukça hissedilir derecede kulaklarınızı rahatsız ediyor (bunun kasklarda genellikle olduğunu, bu yüzden kulak tıpası kullanıldığını okumuştum).
Ürünü satın aldığım Motomax ile de yaşadığım sorunu anlatmak istiyorum:
Kaskımı aldıktan 10 gün sonra kaskın alt tarafındaki lastikleri yerinden çıktı. Telefon açtım, şu anda bu konuyla ilgilenecek müdürümüz yok, 1 hafta sonra getirin dediler. 1 hafta sonra götürdüğümde kaskı bırakmamı ve min. 3-4 gün sonra alabileceğimi söylediler. Tamir edeceklermiş yada yenisini vereceklermiş. Tamiri kabul etmedim. Bu kaskı düşürmedim, lastiğinin sökülmesine etki edecek birşey yapmadım. Kendiliğinden 10 günde bu hale geldi. Değiştirin lütfen dedim.
Değiştirmeleri için de yine kaskı bırakman gerekiyor dediler. İkame bir kask istedim, o da mümkün değilmiş. Ya kasksız binecekmişim yada kask gelene kadar motoru kullanmayacakmışım.
Neyse fotoğrafını çektirdik zorla da onu gönderdik merkezlerine.
1-2 hafta sonra aradığımda, sorunun çözüldüğünü ve yeni kaskı alabileceğimi söylediler. Ancak benim kaskın kilit mekanizması olan model ellerinde yokmuş. Farklı bir kilit mekanizması vardı ki, kaskı takıp çıkarmak işkence olacaktı. 1 hafta daha bekledik.
Bugün yeni kaskı almaya gittiğimde mevcut kaskımın alt tarafındaki kumaşın deforme olduğunu, bu şekilde kaskı alamayacaklarını söylediler. Bırakın servise gönderelim dediler. Haftaya gidip alırmışız.
Yeni vereceğiniz kasktan sökün değiştirin o zaman dedim.
Kaskın sökülebilir tüm camlarını, kumaşını vs. değiştirdiler.
Bence çok da ayıp ettiler.
500-600 TL para verip aldığımız kask 10 günde hertarafı dökülüyor, deforme oluyor. Özür dileyip yeni kaskınız hayırlı olsun diyeceklerine, bir de kaskın orasını burasını söktüler. İçimden lanet olsun dedim sadece. Eğer dökülmezse birkaç ay daha kullanıp adam gibi bir kask alırım. Tekrar dökülürse de doğru çöpe atarım.
Bir malı aldığınızda birkaç ay kullanırsınız ve sorunla karşılaşırsanız servise gönderilir ve 30 güne kadar bekletilebilir. Daha sonra mümkünse tamiratı yapılır, mümkün değilse değiştirilir.
Ancak 1 hafta içinde sorunla karşılaşırsanız, bu kusurlu maldır. Bunun lafı edilmez. Ya iade alınır, yada değiştirilir.
Hala kendime neden 100-150 tl daha verip ismi cismi belli bir kask almadığımı soruyor durumdayım.
Motomax'ten 1.000 TL alışveriş yaptığım için GIS Akademiden eğitim kazanmıştım. Umarım bu eğitim birşeye benzer de pişmanlığım daha fazla artmaz.
İyi yönü 20-30 km üzerine çıktığınız anda ön cam hiç buğu yapmıyor. 50 km yol boyunca (yaklaşık 40 dk) terleme pek olmuyor. Her tarafında hava kanalları var, hepsini açsanızda kafanıza direk üfleyen bir rüzgar yok.
Şehir içinde hava fazla rüzgarlı değilse içerisi sessiz sayılabilir (120 km/h'a kadar deneyebildim) fakat rüzgarlı havada kulaklarıma birşey olurmu düşüncesine kapılacak kadar ses mevcut. Şehirler arası yolda rüzgar oldukça hissedilir derecede kulaklarınızı rahatsız ediyor (bunun kasklarda genellikle olduğunu, bu yüzden kulak tıpası kullanıldığını okumuştum).
Ürünü satın aldığım Motomax ile de yaşadığım sorunu anlatmak istiyorum:
Kaskımı aldıktan 10 gün sonra kaskın alt tarafındaki lastikleri yerinden çıktı. Telefon açtım, şu anda bu konuyla ilgilenecek müdürümüz yok, 1 hafta sonra getirin dediler. 1 hafta sonra götürdüğümde kaskı bırakmamı ve min. 3-4 gün sonra alabileceğimi söylediler. Tamir edeceklermiş yada yenisini vereceklermiş. Tamiri kabul etmedim. Bu kaskı düşürmedim, lastiğinin sökülmesine etki edecek birşey yapmadım. Kendiliğinden 10 günde bu hale geldi. Değiştirin lütfen dedim.
Değiştirmeleri için de yine kaskı bırakman gerekiyor dediler. İkame bir kask istedim, o da mümkün değilmiş. Ya kasksız binecekmişim yada kask gelene kadar motoru kullanmayacakmışım.
Neyse fotoğrafını çektirdik zorla da onu gönderdik merkezlerine.
1-2 hafta sonra aradığımda, sorunun çözüldüğünü ve yeni kaskı alabileceğimi söylediler. Ancak benim kaskın kilit mekanizması olan model ellerinde yokmuş. Farklı bir kilit mekanizması vardı ki, kaskı takıp çıkarmak işkence olacaktı. 1 hafta daha bekledik.
Bugün yeni kaskı almaya gittiğimde mevcut kaskımın alt tarafındaki kumaşın deforme olduğunu, bu şekilde kaskı alamayacaklarını söylediler. Bırakın servise gönderelim dediler. Haftaya gidip alırmışız.
Yeni vereceğiniz kasktan sökün değiştirin o zaman dedim.
Kaskın sökülebilir tüm camlarını, kumaşını vs. değiştirdiler.
Bence çok da ayıp ettiler.
500-600 TL para verip aldığımız kask 10 günde hertarafı dökülüyor, deforme oluyor. Özür dileyip yeni kaskınız hayırlı olsun diyeceklerine, bir de kaskın orasını burasını söktüler. İçimden lanet olsun dedim sadece. Eğer dökülmezse birkaç ay daha kullanıp adam gibi bir kask alırım. Tekrar dökülürse de doğru çöpe atarım.
Bir malı aldığınızda birkaç ay kullanırsınız ve sorunla karşılaşırsanız servise gönderilir ve 30 güne kadar bekletilebilir. Daha sonra mümkünse tamiratı yapılır, mümkün değilse değiştirilir.
Ancak 1 hafta içinde sorunla karşılaşırsanız, bu kusurlu maldır. Bunun lafı edilmez. Ya iade alınır, yada değiştirilir.
Hala kendime neden 100-150 tl daha verip ismi cismi belli bir kask almadığımı soruyor durumdayım.
Motomax'ten 1.000 TL alışveriş yaptığım için GIS Akademiden eğitim kazanmıştım. Umarım bu eğitim birşeye benzer de pişmanlığım daha fazla artmaz.