Orijinalini görmek için tıklayınız : Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Incredible
02 Aralık 2006, 23:59
Bir-iki ekleme, çıkartma daha yaptım. Yakında paylaşırım. Kayboldu sanmayın. Takip ediyorum :mrgreen:
7000 km, hala yürüyor...
Sevgili Baycode,
Yaptığın çalışmaları ilgiyle izliyoruz. (Fazla bekletme ama):mrgreen: :mrgreen: Saygılar...
motobey
04 Aralık 2006, 10:21
Günaydınlar sevgili topik ahalisi,
Bende sevgili Baycode nerelerde diye merak ediyordum. Hoşgeldin dostum. En kısa zamanda dahiyane yeniliklerini resimli olarak siteye eklemeni isteriz.:cat:
Haftasonu cumartesi günü hanımla 60 km'lik bir tur attık ama ne yalan söyleyeyim artık havalar iyice soğumuş. uzun yol yapacaktık ama soğuğu görünce eşim adına vazgeçtim çünkü onu hasta etmem işten bile değildi. Pazar günümü ise komple motora ayırdım. Kablolarını, bujisini, somunlarını, aküsünü, frenleri, lambaları komple gözden geçirdim. Motorun başında 5 saat geçirmişim ve inanın ki farkına bile varmadım. Benimki de 5100 km'de ve motor aksamında tık yok hala. Sabahın o ayazında tek marşla çalıştı ve beni çok mutlu etti. Ne kadar ilgi görürse o kadar cana yakın davranıyor bu Çinli prensesler.:rendeer:
Sevgili Kangoo,
Ümit Dirin dedin ya akan sular durdu. Çok şanslısın ve çok geç kalmışsın. Benim böyle bir tanıdığım akrabam olsaydı keşke. Biz kendi kendimize piştik.
sevgili cuneyttovuc,
Bazen güçlü ve hızlı motor yavaşından kat be kat daha tehlikeli olabilir. Bunuda göz ardı etmemek lazım.:wiinkk:
batuhan35
04 Aralık 2006, 10:40
Gunaydın Arkadaşlar.....:)
motobey Ankara da 2 yıl kaldım
bahsettıgın gıbı gercekten cok soguk oluyor...:cat:
ama o zamanlar motorum yoktu..:pale:
hafta sonuna gelınce bende bıraz dolastım
150 km yol yapmısım ama bır yere gıtmedım
arkadaslarla İstanbul ıcın de gezındık
ya anlamıyorum 150 km yol yapmısız kilometreler su gıbı akıyor
10.000km yaklastıgımda way be demıstım suan 18.050km de
masallahı var (kymco 110cc)
Asya 200gy ıle ılgılı arastırmaya devam edıyorum
ıkıncı el uygun fıyatlı bır makıne bulursam hemen satın alacagım
ama yıne bır sorum olacak Aysa 200gy kullanıcısı arkadaslarıma
otobanda makıne yı zorlamadan kaç km hızla gıdebılıyorsunuz.??
bu sonuru sormamdakı sebep İstanbulda otobanlar cok hızlı akıyor..:pale:
çoğu zaman 80-90km hızla yardım şeridinden gıtmek zorunda kalıyoruz..:pr:
ben 100-110 km hızla otobanla ilerlemek ısteıyorum
Asya 200gy buna izin verirmi sizce.??
Teşekkürler
Keyifli Sürüşler..:cat:
xtremetawsan
04 Aralık 2006, 13:07
Arkadaşlar işlerden topiğe uğrayamıyorum, devamsızlıktan kaydımı silmeyin işleri toparlıyayım gelecegim düzenli olarak :)
bartar
04 Aralık 2006, 16:11
Selamlar hocam,
Ben Aysa 200gy ile 120km ortalama ile rahat bir şekilde seyir yapabiliyorum. yakıt tüketimi biraz artıyor tabii... Yanlız yan rüzgarlar problem yaratıyor.
Aysa 200gy ' em 5000 km ve standart problemler dışındaproblemle henüz karşılaşmadım.
Bu arada BAYCODE hocam servise 4 hafta önce garantiden sipariş ettiğim sinyalleri, sana vermişler.... Yine zevklerimiz ortak seyretmeye başladı...
Hatalarını görüp tekrar sipariş verdiler...
Sevgiler
Gunaydın Arkadaşlar.....:)
motobey Ankara da 2 yıl kaldım
bahsettıgın gıbı gercekten cok soguk oluyor...:cat:
ama o zamanlar motorum yoktu..:pale:
hafta sonuna gelınce bende bıraz dolastım
150 km yol yapmısım ama bır yere gıtmedım
arkadaslarla İstanbul ıcın de gezındık
ya anlamıyorum 150 km yol yapmısız kilometreler su gıbı akıyor
10.000km yaklastıgımda way be demıstım suan 18.050km de
masallahı var (kymco 110cc)
Asya 200gy ıle ılgılı arastırmaya devam edıyorum
ıkıncı el uygun fıyatlı bır makıne bulursam hemen satın alacagım
ama yıne bır sorum olacak Aysa 200gy kullanıcısı arkadaslarıma
otobanda makıne yı zorlamadan kaç km hızla gıdebılıyorsunuz.??
bu sonuru sormamdakı sebep İstanbulda otobanlar cok hızlı akıyor..:pale:
çoğu zaman 80-90km hızla yardım şeridinden gıtmek zorunda kalıyoruz..:pr:
ben 100-110 km hızla otobanla ilerlemek ısteıyorum
Asya 200gy buna izin verirmi sizce.??
Teşekkürler
Keyifli Sürüşler..:cat:
Baycode
04 Aralık 2006, 17:27
Sevgili Bartar,
servise uğradığımda hep senden bahsediyoruz. Yine mi seninkileri almışım, yahu bu kadar da olmaz! Kafa kafaya gidiyoruz şu ana kadar, hadi bakalım hayırlısı.
Umarım işlerin iyi gidiyordur, uğrayamadım tekrardan kusura bakma ne olur.
Sevgili Batuhan35, hız konusunda Bartar'a katılıyorum.
120km hız sorun yaratmıyor, şimdilik, ama yine de sadece otobanda ve uygun hava koşullarında denemek lazım. Benim önerim 100'ü aşmamak.
Benimkisi düz yolda, en fazla 125-130 görüyor, ama kontrol etmedim başka bir araç veya GPS ile.
kastore
04 Aralık 2006, 18:16
batuhan 35, bende Ramzey var Asya'nın farklı bi versiyonu diyebiliriz, ben 110-120 rahat gidiyorum, otobanda falan problem olmuyor. :cat:
kangoo
04 Aralık 2006, 21:47
sevgili motobey...ümit dirin diye bir eniştem var ama oda çin malı hastası.:pr: onun için asya motor muhabbeti yapamadık daha.çünkü anında tepki veriyorvede sürekli yanlış oldugu falan filan :P neyse..Evet dedigin gibi şanslıyım ama geç degil sanırım yaş33..lakin bugün ciddi anlamda ilk motorumu sürdüm,ilk kazamı yaptım.olay şu: bir arkadaşın DR 650 si var.korkma sür yaprsın edersin falan filan gaza geldim.inanın arka amörtisörün havasını indirdim anca ayagım yere basıyor.(boyum 1.81) motor araba gibi dedi ama araç komplike.iki eli iki ayagıda kullanıyorsun.lakin bir iki irkilmeden sonra biraz tekleme biraz ileri fırlama derken bayagı bir gezdim.eksozun çatırtısı nereye gitsem herkezin dönüp bakmasına sebep oldu.(ben debriya ve gaza bakıyordum.) 15 20 dakika geçti sanırım ben dükkanın önüne geldim.yalnız hep arka freni kullanmayı unuttum.istop ettim.kalbimin kütürtüsünü hissetmeye başladım.hem korktum hem zevk aldım.motorun ayaklıgını indirdim.bana tebrikler başarı dilekleri yagarken küttt motor yan yattı.elcik kırıldı.dikiz kırıldı. allahtan kimsenin üzerine düşmedi. motor takribi 220 kg falanmış.allah beterinden korusun.bana ısrar eden arkadaşımın suratı ne hale geldi bir görseydiniz.eee ilkokul 5 ten beri motor üzerinde.... ama sardı bu iş bir iki denemeden sonra alışırım dedim kendime.yalnız gaz telini gevsetmek lazım.böylece daha az tehlikeli olur.......Kazasız günler hepinize..:)
motobey
05 Aralık 2006, 14:43
Sevgili batuhan35,
Umarım daha nice km'ler akar gider lastiklerinin altından.:cat: Bu motorla ilgili sorduğun soruya arkadaşlar cevap vermişler zaten. Ama benim eklemek istediğim tek şey bu motoru çok fazla abartmaman. Ben motorumla 135 km/h hızı gördüm. Bu araba göstegesi ile ölçülen bir hızdı. Kendi ibrem 140 seviyesinin çok altına düşmüştü zaten bu hızda ilerlerken ama asla tavsiye etmeyeceğim bir hız çünkü motorun yapısından dolayı rüzgara çok maruz kalıyorsun ve yol tutuşunu desteklemek için bildiğin tüm duaları okuman lazım.:cherry: Ama 100 ila 110 km/h gibi hızlara aşina bir motor. Çok uzun süre bu süratte seyredeyim dersen yine yanılgı olur. Arasıra yol düz dahi olsa motoru yavaşlatıp vites değiştirmeni tavsiye ederim. Ben birazda psikolojik olarak yapıyorum ama tekrar üst vitese geçtiğimde motorda oluşan baygınlığın kalktığını hissedebiliyorum.:)
Sevgili extremetawsan,
Senin kaydını silmemizi istemiyorsan, velinin imzası olan bir mazaret kağıdı getirmen gerekli.:mrgreen:
Sevgili Bartar,
Bende 5000 km sınırını geçtim ve hala gerçek bir problem ile karşılaşmadım.:wiinkk:
Sevgili Baycode,
İlla resimleri isteriz. Motoruna neler ettin bilelim ki bizimde Karakızların güzelliğini tamamlayalım.:queen:
Sevgili kastore,
Ramzeylerde kendi sınıfının en güzel görüntülü makinaları. Peki bu arada egzantrik zinciri işini ne yaptın?
Sevgili kangoo,
Eniştenin çinli alerjisine diyecek lafım yok çünkü onlar KTM ve ayarında ki makinelerle içli dışlı olunca bizim çinlilerin bir değeri olmuyor.:mrgreen: Sürdüğün makina dehşet bir makina. iyi hakim olmuşsun ama dikkat et adamı pişman edebilecek bir bıçkınlığa sahip.aten durduğu yerde bile bile duramamış ve hareket istemiş.:mrgreen: Dilerimki hep bu kalitedeki motorlara binmen nasip olur.
kastore
05 Aralık 2006, 22:41
Sevgili motobey,
Kapağı açtık fakat zincirde bi problem yok, ayar yaptık hafif bollaşma vardı, ses düzeldi, sübap ayarıda yaptık makinaya, herşey yoluna girdi, 17 dişli olayından sonrada motor acaip rahatladı.
motobey
06 Aralık 2006, 15:54
Sevgili kastore,
Bende düşünüyorum şu dişli olayını çünkü motor çok çabuk bitiriyor devrini. Sevgili Baycode en iyisi orjinali diyor ama aklımın bir köşeside sürekli dişli olayı ile meşgul. Bakalım en azından denemek için yaparım belkide. Bende yakında subap ayarı yaptıracağım ve egzantrik zinciri gergi vidasıda kendi kendine gevşeyip duruyor. Bir el atacağım bu hafta sonu kısmetse.:)
kangoo
08 Aralık 2006, 20:45
Amİİİİİİİn:)
cuneytovuc
09 Aralık 2006, 02:56
Arkadaşlar bu alete 17inç jantla metzeler tourance lastik takmayı planlıyorum bi şekilde,kullananlar ne der,imkan varmı ? Düşünceler varmış deneyen olsa keske hemen değiştirsek olursa.Hem daha iyi tol tutusu hemde yukseklık kazansak estetik artsa. :)
motobey
11 Aralık 2006, 11:58
DİKKAT DİKKAT!!!!!!!!!!!!!!!........
Sevgili Asya Kardeşliği Elemanları,
Bu bir uyarıdır dikkate alın. Bu haftasonu ziyaret için servisimize gittim. Ustam memlekete gitmişti. Servis ve bayii bir arada olduğu için arkadaşlarla oturup bir çay içtik. Motorun ufak tefek sıkıntılarını anlatıyordum. Daha öncede bahsettiğim egzantrik zinciri gergi aparatının vidası sık sık gevşiyordu ve geri sıkmama rağmen anlamsızca dönüp duruyordu. Serviste ki arkadaş "Aman abi çok dikkat et!" dedi. Nedenini sorduğumda bana bir Asya As200 GY gösterdi. Motor elektrik kestiği için getirilmiş. Elektrik problemi çözüldükten sonra motoru denemek için çalıştırdıklarında motor üst kapağı dağıtmış. Sebebi ise tahmin ettiğiniz gibi.:cyclopsan
Yalama olan gergi vidasının boşalması sonucu egzantrik gergisi boşa çıkmış ve zincir egzantrik dişlisinin üzerinde diş atlamış. Sonuç olarak subap dalması gerçekleşmiş ve üst kapak mefta olmuş. Üst kapak için bekliyorlarmış. Aman ha bu vidayı ve aparatı kontrol ettirin. Ben motorumu eve bıraktım ve usta gelene kadarda binmeyeceğim. Bugüne kadar inşallah bir zarar vermemişimdir motora. Gerekirse motorun üst kapağını açtıracağım. Çünkü çok yüksek devirleri görüyor motor ve çok büyük bir zarara sebebiyet vermek istemem.
Aman siz siz olun bu olayı gözardı etmeyin. Sonuçta basit bir kontrol ile olası bir durumu bertaraf etmek mümkün. Ben Karakızımın bu hastalığını tedavi ettireceğim ki ilerde çok daha büyük bir hastalığa sebebiyet vermesin. :)
benkaan
11 Aralık 2006, 12:24
du bakalım baycode ne diyecek bu duruma...
kastore
11 Aralık 2006, 14:13
İyi haftalar arkadaşlar,
Motobey senin bu problemi ben daha önce ürkerek kendim yaşadığımı söylemiştim, bendeki vidada gevşemişti ve sesten şüphelenmiştim geçen hafta kapağı açtığımızda hafif bollaşma olduğunu gördük vidayı sıktık şu an herşey normal, dikkat edilmesi gereken konu ses, zincir bolarınca makinada bariz ses farkeder, kesin çözüm belkide zinciri değiştirmekte, benim usta ben gerekli görmüyorum her yağ değişiminde senin bu durumu kontrol ederiz, sen bi terslik hissedersen hemen gel dedi. Ayrıca bizim ekzantrik milleri de gayet kalitesiz malzemeden anladığım kadarı ile.
Bakım bakım bakım, en önemli işimiz bu bu çinlilerde kafada herşeyi sağlama almadan yola çıkmamak en doğrusu, ama önemli bir konu bu dediğin. Mazallah yolda giderken farketmeden zincir koparsa ve sizde debriyaja anında basmazsanız kitler motor, herşey olur, teperde üstünden, masrafından zaten bahsetmiyorum bile, artık kısmetiniz piston üstten mi atar alttan mı kader artık. Aman diyim.
motobey
11 Aralık 2006, 14:35
Sevgili Benkaan,
Bende Baycode'nin fikrini merak ediyorum çünkü bu buradaki birkaç Asya'da olmuş. Bakalım Baycode nasıl bir yaklaşımda bulunacak.
Sevgili Kastore,
Bizim amacımız zaten üzüm yemek, bağcıyı dövmek değil. Aldığımız malların fiyatını biliyoruz ve bu fiyata bu kadar mal olur ancak. Ben yinede Çinlimden menmunum. Ayağımızı yerden kesiyor ve şimdiye kadar aman aman dedirtecek bir sorunla karşılaşmadım. Bazen kendini aşıp hey koçum be dedirttiği bile oluyor.:mrgreen: Ama en önemli husus her daim gözetim altında tutulması mecburiyetini benimsemiş olmak. Bıkmadan usanmadan sağını solunu kontrol etmek şart.
kangoo
11 Aralık 2006, 23:29
selamlar arkadaşlar;;
çinli dostlarımızı kontrol etmek bu haftalık konumuz olsada ,siz daima kontrol edin.daima iki teker olsakta bu arkadaşların güven vermesi önemli bence.geçen hafta bindiğim makine 1988 model vede 4000 ytl satılık alet.ve bu alet gerek sesi gerekte donanım olarak son derece üstün. yaptıgım araştırma bu aletlerin 2000 vede 2750 arası oldugu.yani piyasada var bu fiyatlara. mamafi alın bu makineleri başınız arımaz.twister motor var üstünde 2005 model.yani 15 sene arkana bakma. 250 lik motor. iyi değil mi. ben bu formu başından sonuna okudum.as 200 gy hayranı olduğum motor bir sefer binmeyle japonda hayran etti kendine beni. netse HER ŞEY VATAN İÇİN..... bu arada bindiğim motor bu hafta g.o.paşa yarışında 5 numara olarak yarışıyor....... sevgiler...
süleyman memnun ,, volkan pural...ümit dirin in yalancısıyım:queen:
Baycode
13 Aralık 2006, 10:05
Sevgili arkadaşlar,
daha önceden Motobey bu vidayı oynadığını yazmış ve ben de kesinlikle oynanmaması gerektiğini yazmış, hemen servise götürmesini önermiştim. Bir kere oynandıktan sonra gevşiyen bir yapısı olabilir. Ben ne kendi motorumda ne de buradaki diğer kullanıcılarda böyle bir sorunla karşlılaşıldığını görmedim, duymadım. Eğer sürekli gevşeme eğiliminde ise locktite veya uygun bir yapıştırıcı ile yerine sabitlenebilir.
Çinlilerin tamamında vidalar belli periyotlarla gözden geçirmeli ve gerekirse locktite veya japon (bunu bir usta önerdi, denemedim) ile sabitlenmeli.
İyi günler dilerim.
motobey
13 Aralık 2006, 12:10
Sevgili Baycode,
Zaten "bu neymiş lan" tarzı bir oynama yapmadık. Birgün rutin kontroller sırasında bu vidanın kafasına göre döndüğünü farkettik. Vida tamamen gevşemiş bir haldeydi. Sıktığımızda problem yoktu ama sonradan periyodik olarak gevşediğine şahit olduk. Şimdi ise hiç umursamıyor bile. Zaten bu sıkıntıyı daha önce iletmiştim servise. Herhalde çözüm üretirler ve en azından aparatı söküp kontrol ederiz de durumu net olarak görürüz. Zaten tedirgin ediyordu beni ve hiç olmazsa Karakızıma korkarak binmem bu sayede.
Sevgili Baycode bilinçsizce motorculuk yapanlara düşman olmuş bir insanız ve motorumuza hoyrat davranmamız mümkün değil.:cat: Zaten herhangi bir zara görmüş değilim ama belkide çok yakındı zarar görmemiz. :cyclopsan
motobey
18 Aralık 2006, 11:41
Sevgili Asya Kardeşliği,
Herhalde herkes motorunu attı bir kenara.:mrgreen: Kimseden ses çıkmıyor yahu. Topikte kaç gündür yaprak bile kımıldamıyor. Acaba bizlerin motordan başka konuşacak hiçbirşeyi yok mu diye düşündüm bir an.:silent:
Herneyse geçen hafta kafamı kurcalayan bir problemim olduğunu yazmıştım. Bu haftasonu cumartesi günü motorumu servise götürdüm. Servis sakindi ve ustam benimle ilgilendi sadece. Sağolsunlar firma sahiplerinden tutunda; ustasına, çırağına kadar hepsi gayet dostane karşıladılar beni. Hemen çaylar ikram edildi. Kısa bir sohbet faslından sonra motorun durumunu sordular ve bende sorunlarımı anlattım. Ustam motoru servise aldı ve daha ilk etapta egzantrik zincir gergi aparatını değiştirdi.
Burada Yarış ustam zincir gergi aparatını kontrol ederken.:cyclopsan
http://img334.imageshack.us/img334/3165/dsci0014smalllm4.jpg (http://imageshack.us)
Az önce yeni aparatı taktı ve vidalarını kontrol ediyor.
http://img142.imageshack.us/img142/7238/dsci0015smallic6.jpg (http://imageshack.us)
Zaten geçen hafta ilettiğim için hazırlıklıymış ve parça beni bekliyormuş. Motorun sesinin değiştiğini hissettim anında. İlk başlarda hafif sıkı olacağını belirtti ve zamanla alışacağını söyledi. Daha sonra arka sol sinyalim yanmıyordu onunla ilgilendi.Öncelikle depoyu söktü. Motorun deposunun altından geçen kabloların dış korumasını söktü ve flaşörden gelen kablonun dağıtım yerinden koptuğunu gördük. Eğer kabloyu 2 cm daha uzun yapsalar sorun olmayacakmış.:cyclopsan Ek yaparak sinyali çalıştırdı. Daha sonra ön farımda kısa yanıyor ama uzun yanmıyordu. Ön kısmı komple söktü ve uzun uğraşlar sonucu bağlantı soketindeki temassızlığı tespit etti. Geçici bir çözüm olarak direkt bağlantı yaptı ve uzun farımı çalıştırdı. Daha sonra rutin kontrollerini tamamladı. Vites boşu müşiri için beklememi tavsiye etti. Dediğine göre Japonlardan birinin vites boşu müşirini bunlara uydurmuş ve bu müşirlerden sipariş vermiş. Eğer istersem fabrikanın gönderdiklerinden takabileceğini ama benim gibi özel bir müşteriye kalıcı çözümler üretmek istediğini söyledi.:mrgreen: Çok açık yüreklilikle fabrikasyon müşirlerin sorunu çözdüğünü ama uzun vadeli bir çözüm olmayacağını belirtti. Bu arada ön fara kendi hediyesi olan blue vision denilen beyaz ışık veren bir lamba taktı.:) Işıtması beni pek tatmin etmedi ama görüntü dehşet oldu. Motorun sesini dinledi ve subap ayarları için biraz daha beklememin daha iyi olacağını söyledi. "Egzosa 3 tane delik açalım." dediğinde pek sıcak bakmamıştım ama bizzat kardeşinin motorunda bile (Onun motorda AS 200) aynı sistemi uyguladığını söylediğinde "Tamamdır." dedim ama kesik elektirikler yüzünden bu işlemi yapamadık. Motorun sesinin çok değiştiğini ve motorun oldukça rahatladığını söyledi. Yaklaşık üç saat süren bir bakıma sadece 30 YTL para verdim. Bunu da ustam benim zorlamamla utana sıkıla istedi.:mrgreen:
Motorum şu ana kadar satılanlar içerisinde en sağlıklı olanıymış ve en uzun yol yapanlar arasında ikinciymiş. Keşke herkes senin gibi binse dedi ve serviste bulunan diğer motorların sorunlarından bahsetti. Onu dinledikten sonra aslında ne kadar çok haksız yere suçlandıklarını anladım. Adam ucuz diye scooter alıyor ve daha 3000 demeden motoru pert bir şekilde getiriyor. Üstüne üstlük pişkin pişkin bu motor 4 kişiyle yokuş çıkamıyor diyor. Garantiden motorun tamirini istiyor. Benim bile tüylerim diken diken oldu. Rutin bakımları haricinde sorunsuz 20.000 km yapmış motorların geldiğini görmek bazen suç Çinlilerde mi yoksa kullanıcılarında mı diye düşündürtüyor maalesef.
Ben buradan Asya Motorun Etimesgutta ki bayiilik ve servis işini yürüten Sayar Ticaret'e teşekkürlerimi sunmak istiyorum. Nasıl ki müşterisini perişan eden firmaları burada afişe ediyorsak; müşteri menmuniyetine önem veren firmaları da lanse etmeliyiz ki teşvik edici olalım. İyi ile kötü arasında ki farkı anlamamız için birbirimize referans olalım.
Burada ise Sayar Ticaretin değerli mensupları. Soldan sağa
Yakışıklı Çırağımız Mehmet, Şirket ortaklarından Erkan Bey, Yarış Ustam (Adamın ismine hasta oldum :mrgreen: ), şirket ortağı Cavit Bey.
http://img525.imageshack.us/img525/358/dsci0018smallbz7.jpg (http://imageshack.us)
Ben bu insanlar ile motor yüzünden tanıştım ama şu anda bir dostluk inşa edildi aramızda. Benim için firmadan ziyade canım istediği zaman gidip çay içebileceğim, sohbet edebileceğim bir yer haline geldi. Darısı diğer motor sahiplerinin başına.
İşimiz bitirince çamur ve yağ kaplı motorumu yıkamacıya götürdüm ve adama motor aksamına su tutmamasını sıkı sıkı tembihleyerek emanet ettim. Adam kafasıyla tamam dedi. Geriden sigara içip seyrederken arkadaşın basınçlı suyu motorun tam tepesinden içeriye doğru tuttuğunu gördüm. Hişşt, hop, alo tarzı ünlemlerimi hiç duymadan devam etti.:cyclopsan Oradakilere "Bu sağır mı be?" diye çıkıştım. Servistekiler gülerek hem sağır hem dilsiz dediler. İnanın ki hiç kızamadım ve kendi kendime gülümsedim.:) Sonuç olarak 15 dakika boyunca motorun sağına soluna basınçlı hava tuttum motoru çalıştırabilmek için. Motoru yıkayan arkadaşında motoru varmış ve özürlerine rağmen binmekten vazgeçememiş.:mrgreen: Benimle beraber uğraştı ve motoru çalıştırmayı başarınca benden daha çok mutlu oldu sağolsun.
Motoru eve getirdim ve kardeşim test etmek için aldı ve bende bu arada bir foto çektim. Burada beyaz far bayağı bir görüntüyü değiştirmiş.
http://img19.imageshack.us/img19/985/dsci0019smallzt5.jpg (http://imageshack.us)
Motorum 5.150 km'de ve önümüzdeki yaza hedefim en az 10.000 km daha yapabilmek. Kısmet diyelim şimdiden.:)
http://img248.imageshack.us/img248/1994/dsci0020smallro5.jpg (http://imageshack.us)
kastore
18 Aralık 2006, 12:39
Motobey zevkle okuduğumuz bir yazın daha, ellerine sağlık. Zincir işini çözebildiğine sevindim. Artık huzurla binersin motoruna. Şu senin çamurluğu da değiştirsek motorun mükemmelinde ötesine geçecek görüntü olarak. Sana bizim Ramzeylerin ön çamurluğundan bi tane ayarlamak lazım, tabii siyahada boyamak lazım oda ayrı mesele :cherry: ,
Haftasonu ben sarıkızımı pek şımartamadım, çok az kilometre yaptım. Aile ile takılmam gereken bi haftasonu idi. Yanlız dişliden sonra makine beni korkutmaya başladı ivmelenme dehşet, 0-100 7 sn ve altıdır eminim çünkü 3. vites bittiğinde 100'ü görüyorum, ve ilk 3 viteste makina vites değişimlerinde şahlanıyor, bu hali ile benim sürüş psikolojimde değişti ne yazık ki, sürekli kuduruyorum :farao: .
Bende benim makinenin stickerlanmış resimlerini koyiyim gerçi seninki daha güzel ama olsun, sonuçta onlar kardeş :P
http://www.geocities.com/emreergenc/stickerremzi.jpg
Baycode
18 Aralık 2006, 14:09
Sevgili Motobey, yazını keyifle okudum.
Şu ön çamurluğu değiştirmen konusunda sana baskı yapıyorum.
Bak alet daha bir dehşet olacak.
Görüşmek üzere topic ahalisi.
xtremetawsan
18 Aralık 2006, 16:24
Havalar soğunca topiğin nüfusu azalmış, devamsızlıktan kalmamak için velimden kağıt getirecegim :) Motobey kesinlikle çamurluk olayına girmelisin, karakızların görsel olarak tek eksisi ön çamurluk...
motobey
18 Aralık 2006, 17:51
Sevgili Dostlarım,
Bir an önce dediğiniz değişiklikleri yapacağım. Bu arada sizlerden olumlu ve olumsuz her türlü fikri duymak isterim. Dişli konusunda ustam "Boş yere motoru yorma." dedi ama aklıma karpuz kabuğu düştü bir kere.:mrgreen: En azından denemek içinde olsa dişliden edineceğim bir tane. Bizim ön dişliye baktım ve 14 diş olduğunu gördüm. En azından 15 veya 16 dişini deneyeceğim. Bakalım hayırlısı.:)
Incredible
18 Aralık 2006, 18:37
Sevgili motobey,
Yazdığın bu tür yazıları büyük bir zevkle takip ediyoruz.:) Ayrıca bu mesajların devamlarını da bekliyoruz. Ve sana saygı duyuyoruz. Beğenerek izliyoruz.:cherry: ...Saygılar...
kangoo
18 Aralık 2006, 19:38
selamlar millet...
sevgili motobey.karakızın sağliğina kavuştuğu için sevindim.lakin nerede dizliğin:mrgreen: kötü örnek olma.gerçi ben ne kask nede koruyucu bişey kullanıyorum. olmadıgı için. herkeze iyi haftalar.:rendeer:
motobey
19 Aralık 2006, 09:51
Sevgili Incredible, (Bak doğrusunu kapmışım değil mi?:mrgreen: )
İltifatların için teşekkürler. Ver coşkuyu, ver coşkuyu....:P
Sevgili Kangoo,
Motorun üstündeki kardeşim. O üstündekileri de sadece 3 dakika binecek olmasına rağmen benim zorlamamla giyindi zaten.:mrgreen: Korumalı pantolunu da giyip çıkarmak zaten 15 dakika zaman alıyor. Ama ekstra diz korumasıda alacağım. Herzaman lazım dediğin gibi.:cat:
latif|_1
19 Aralık 2006, 20:48
as 200 ün sadece motor kısmı kaç para eder sizce? 2650 ytl komplesi meraktan soruyorum
kangoo
19 Aralık 2006, 22:56
2550 ytl:)
şu an 3400 ytl
Baycode
20 Aralık 2006, 17:17
Fiyat artışı konusunu ben de doğruluyorum. Sadece 2006 ürünü daha önceden alıp da stokta tutan birileri varsa eski fiyattan verebilir. Size nette bulduğum değişik renkli bir as200 sunuyorum. Bence çok çirkin, hatta komik.
http://img303.imageshack.us/img303/7978/asyaas200ht3.jpg
Bir de benimkine göz atın.
http://img208.imageshack.us/img208/7114/as200yenitz3.jpg
Çılgın Krosçular ekibi ile yaptığım tepeköy gezisinden bir kaç kare ekleyeyim dedim. Cep telefonu kamerası ile çekildiğinden görüntüler kötü. Daha önceden yazmıştım. Berbat zeminlerden geçtik diye. Yağmur, sis, soğuk her türlü şeyle karşılaştık :cyclopsan . Bir kar görmedik :mrgreen: Motor iyi hoş ama lastikler çamurlu arazide berbatlar ve ben hala değiştiremedim :pale:
http://img511.imageshack.us/img511/2518/k1bu6.jpg
http://img511.imageshack.us/img511/9753/k2sc9.jpg
http://img511.imageshack.us/img511/3430/k3bw3.jpg
http://img511.imageshack.us/img511/5584/k4ma6.jpg
motobey
21 Aralık 2006, 10:34
Sevgili Baycode,
Resimler çok güzel. İlk resim konusunda seninle hemfikirim çünkü bu motor beni rengiyle çarpmıştı zaten. Öyle çingene arabası gibi rengarenk olması hiçte hoş bir ambiyans oluşturmamış. Bu arada sen çok şanslısın çünkü bulunduğun yer, yağmur mevsimi hariç her daim motor sürülebilecek bir yer. Sende tatlısu motorcusu olmadığına göre her mevsimi binebilecek bir insansın. gezdiğin yerleri ve arkadaş ortamını gördükçe çat diye çatlayasım geliyor. Bu Ankara denen memleket havasıyla, ortamıyla candan bezdirici bir yer. Öyle atlayıp gidebileceğin yerler çok kısıtlı ve havalar berbat. Geçenlerde biraz turlayayım dedim ve 4 gündür şişen bademciklerimi indirmek için antibiyotik içiyorum. Havalar zehir ayaz. Motorumu işyerinin kapalı garajına götüreceğim kar inmeden ama sabahları çok soğuk olduğu için çıkartamıyorum bile. Sen ise dere tepe geziyorsun be dostum.:cyclopsan
Sevgili Baycode,
Şu dişli değişimi işini biraz araştıralım derim. Motor harbiden çok çabuk vites istiyor. 6. vitesi aramaktan gına geldi. :mrgreen: Sevgili Kastore'nin dişli değişimi ile ilgili yazısını okumuşsundur. Bana çok mantıklı geldi yazdıkları. Sen ne dersin dostum? Güzel ve değerli fikirlerini bekliyorum.
cuneytovuc
22 Aralık 2006, 05:56
Arkadaşlar nedir bu zam haberi,sorucam bayiyi arayıp unutuyorum bu hafta alıyodum eğer fiyat arttıysa yalan olucak,durup dururken 600-700m fazla vermem,zaten belli kalitede olmasına rağmen biraz uğraşmayı,özen göstermeyi kabul ederek alıyoruz çinlileri.Kesin haber alan varsadetay versin,zam varsa biriktirmeye devam japon bi motor için. :pale: :pale: :pale:
xtremetawsan
22 Aralık 2006, 18:37
Biz hırs yapıp çalışıp para biriktirmeye uğraştıkça motosikletlerin fiyatı artıyor bir türlü ortak noktada buluşamıyoruz :pr: ben şu ek iş olaylarının üstüne daha fazla düşeyim yoksa tabanvay ve emanet motosiklet olayından kurtulamicam :(
benkaan
05 Ocak 2007, 09:02
bu topiği çok ihmal ettim. ama özlemedinmi derseniz. hemde çok özledim :)
motobey
05 Ocak 2007, 11:03
Hepimiz özledik sevgili dostum. Kış aramıza kara kedi gibi girdi. Topiğimizin lokomatifleri kış dolayısıyla bir kenara çekildi ama Sevgili Baycode'nin hala motor üstünde gezdiğini tahmin ediyorum. :mrgreen: Sadece motora endeksli olmasın muhabbetlerimiz. Arayı soğutmayalım dostlar.:)
benkaan
05 Ocak 2007, 18:37
baycode kesin kullanıyordur. çünki çok aşırı bi soğuk yok mersinde... ama kara kedi soğuklar...
motobey abım senınle bırkac kez gorusebıldık sayar tıcarette bır daha da karsılasamadık.yazıların cok guzel olmus elıne saglık.bu arada yapmıs oldugun tanıtım da gercekten ankaradakı asya kullanıcıları ıcın ıyı bır referans olmustur.bende 200gy2 mı ordan almıstım ve sagolsunlar cok yardımları olmustur...gorusmek uzere
motobey
08 Ocak 2007, 17:20
Sevgili Benkaan,
Buradan Mersin'e birazcık sabah ayazı yollamak isterdim.:mrgreen: Bu sabah işyerine arabayla gittim. Arabanın içinde üşürken yanımdan Twister'li bir arkadaş geçti gitti. Valla sıkışık trafik olmasaydı adamı durdurup kaskından öpecektim.:mrgreen: Motorcu olmak zor zanaat vesselam.
Sevgili eby78,
O gün ayaküstü yaptığımız kısacık sohbet çok zevkliydi ama bir daha görüşememiş olmamız birazda benim suçum. Cep telefonun hala kayıtlı. En kısa sürede görüşelim derim. Bu arada sen ne yaptın? KLR'nin yan grenaj sorununu çözdün mü? Yaz gelince seninle çıkar gaz açarız arasıra. Belki benim Karakız'da abisine bakıp biraz güzel huylar kapar.:mrgreen:
nizamo
09 Ocak 2007, 21:15
Kaç saattir bilgisayarın başındayım bilmiyorum ama belim tutulmuş durumda. Bir o konu bir bu konu derken, forumda gezmediğim yer kalmadı. As 200'ün bu topiğini görünce de baştan aşağıya okudum. En sonunda son mesajı okuduktan sonra bir rahatlama ve artık birşeyler yazabilme hakkına sahip olduğumun hissine kapıldım. :)
Yaklaşık olarak 1.5 senedir kullandığım Ramzey 125 scooterımla 15.000 kilometreyi devirdim çok şükür. Ama beni bir enduro merakı sardı ki sormayın. Forumu karıştırırken adeta bağlandım kaldım As 200'e.
Tam da bu sene motosikletimi değiştirmeyi düşünürken, iyi oldu bu motoru keşfetmem. Etrafımda sadece bir veya iki kere gördüğüm bi motor. Çok fazla inceleme şansım olmamıştı. Ama saolun ki, burada gerçekten güzel bilgiler verilmiş. Özellikle vermiş oldukları bilgilerden ötürü, baycode ve motobey arkadaşlarıma ayriyetten teşekkürü bir borç biliyorum.
Saat şu anda 20:12 ve yaklaşık olarak 20 km'lik bir yol yapmam gerekiyor motorumla. Hava soğuk ama yine de inemiyorum motorumun üstünden. Hele hele istanbul trafiğinde arada bir de olsa binmiş olduğum otobüsün içinde fenalıklar geçirirken düşündükçe kendimi, soğuk da olsa çekilir diyorum motorumun selesi. :)
Şimdilik benden bu kadar, en kısa zamanda görüşmek ümidi ile.
Not: Şu anda As 200'ün fiyatını bilenler lütfen yazsınlar. Denildiği gibi bir zam sözkonusu mu merak ettim.
Baycode
14 Ocak 2007, 02:29
Sevgili arkadaşlar. Geciktiğim ve takip edemediğim için hepinizden özür dileyerek mutlu bir haberi duyurmak istiyorum. Eşim hamile ve ikiz görünüyor. Temmuz ayında kısmetse doğum. Bana kutlama mesajı atmak isteyenlerden ricam, lütfen özel mesaj butonunu kullansınlar, buraya yazmasınlar. Zira konu dışı bir durum olduğundan sayfamızı kalabalık etmek istemem. Temmuzdan sonra motor hayatım bir süreliğine askıya alınacak gibi. Hepinizi çok seviyorum, görüşmek üzere.
kangoo
16 Ocak 2007, 20:31
Arkadaşlar.takribi 25 gündür tek mesaj yazamadım okuyamadım da.kayınpederin kalp ameliyatı vede ameliyat aşamaları beni bayagı oyaladı.bayramı hastane hastahane gezerek geçirdim. 19.01.2007 dede bir erkek çocuk bekliyoruz. yani herşey üst üste geldi.bu akşam kendimce birçok mesaj okurum derken aksine hayal kırıklıgına ugradım:cyclopsan Bu topiğe ne olmuş? hakkaten kış aramıza girmiş.hadiyin arkadaşlar NERDE HAREKET ORADA BEREKET..Sevgili baycode allah analı babalı büyütsün.rabbim bize acılarını göstermesin. bizimki 2 gün sonra inşallah aramızda..cantalar hazır.bezler stoklu.elbiseler hazır..ikinci baba oluyorum. buda erkek.inan bana kalbim güpür güpür.ilkinde bu kadar heyecan yapmamıştım ancak galiba yaşlanıyoruz.. hepinize kazasız mutlu günler....:cat:
bumerang1
20 Ocak 2007, 17:35
hepinize merhaba arkadaşlar..
ben çok yeni bir motorcu sayılmam ancak yeni bir asyacıyım.2006 yılının haziran sonunda uzun bir arayış ve araştırmadan sonra as200gy-2 almaya karar verdim ve anında kendime 1 tane aldım.aslına bakarsanız teknik özellik ve işçilik oalarak diğer çin mallarına göre daha iyi gözüküyordu.tek kötü özelliği ön çamurluk gibiydi.zaten alır almazda değiştirdim.[U]asıl önemli ve ilginç olan ise üzerinde orjinal olarak gelen vakumlu karbüratörü değiştirerek yerine normal karbüratör takmamdır.ve inanılmaz bir performans..:cherry: yemede yanında yat derler ya işte öyle tatlı oldu makina.devirlenmesi,gidişi herşeyi değişti makinanın.şimdi sıra frenlerle zincirde....
zincir hariç 10 numara çalışıyor şu anda 3500 km yi devirdim bile.ne yağ akıntısı ne başka bişey...her türlü değişiklği ve bu değişiklilere ait doneleri sizinle paylaşmaya çalışacağım..hepinize bol güneşli hafta sonları
mirrorside
21 Ocak 2007, 01:48
hepinize merhaba arkadaşlar..
ben çok yeni bir motorcu sayılmam ancak yeni bir asyacıyım.2006 yılının haziran sonunda uzun bir arayış ve araştırmadan sonra as200gy-2 almaya karar verdim ve anında kendime 1 tane aldım.aslına bakarsanız teknik özellik ve işçilik oalarak diğer çin mallarına göre daha iyi gözüküyordu.tek kötü özelliği ön çamurluk gibiydi.zaten alır almazda değiştirdim.[U]asıl önemli ve ilginç olan ise üzerinde orjinal olarak gelen vakumlu karbüratörü değiştirerek yerine normal karbüratör takmamdır.ve inanılmaz bir performans..:cherry: yemede yanında yat derler ya işte öyle tatlı oldu makina.devirlenmesi,gidişi herşeyi değişti makinanın.şimdi sıra frenlerle zincirde....
zincir hariç 10 numara çalışıyor şu anda 3500 km yi devirdim bile.ne yağ akıntısı ne başka bişey...her türlü değişiklği ve bu değişiklilere ait doneleri sizinle paylaşmaya çalışacağım..hepinize bol güneşli hafta sonları
Vakumlu karbüratörü bilmiyorum, o nasıl çalışıyor? Ve ayrıca yeni taktığın karbüratör nedir ve ne kadara mal oldu?
selamlar
bumerang1
22 Ocak 2007, 14:32
merhaba arkadaşlar...
vakumlu karbüratör ün çalışma şekli eski tip karbüratörlere oranla daha karmaşık ve daha sıhhatlidir.siz istediğiniz kadar gaz verin karbüratör basınca göre istediği gibi gaz yer.bunu şöylede test edebilirsiniz motor rolantide çalışırken gaz verin ve bırakın gazın yavaş yavaş kendiliğinden düştüğünü hissedeceksiniz.işte normal karbüratörlü bir motorda bu böyle değildir.gaz tamamen sizin insiyatifinizdedir.ne kadar gaz verirseniz motor o kadar gaz yer.eğer bulabilirsem size şemasını da koymaya çalışacağım. her iki karbüratörün farkını sanırım öyle daha net anlayacaksınız.Ama şunu mutlaka dile getirmem gerekir ki muhteşem bir fark var arada.2. viteste ön teker kaldırabiliyorum artık.ve düşünüldüğünün aksine bu farka değecek bir rakama mal oldu bana.ön çamurluk için 25 ytl verdim.karbüratör içinse 35 ytl:) .düşünen arkadaşlar olursa yardımcı olmaya çalışırım.
Baycode
22 Ocak 2007, 17:49
Arkadaşlar.takribi 25 gündür tek mesaj yazamadım okuyamadım da.kayınpederin kalp ameliyatı vede ameliyat aşamaları beni bayagı oyaladı.bayramı hastane hastahane gezerek geçirdim. 19.01.2007 dede bir erkek çocuk bekliyoruz. yani herşey üst üste geldi.bu akşam kendimce birçok mesaj okurum derken aksine hayal kırıklıgına ugradım:cyclopsan Bu topiğe ne olmuş? hakkaten kış aramıza girmiş.hadiyin arkadaşlar NERDE HAREKET ORADA BEREKET..Sevgili baycode allah analı babalı büyütsün.rabbim bize acılarını göstermesin. bizimki 2 gün sonra inşallah aramızda..cantalar hazır.bezler stoklu.elbiseler hazır..ikinci baba oluyorum. buda erkek.inan bana kalbim güpür güpür.ilkinde bu kadar heyecan yapmamıştım ancak galiba yaşlanıyoruz.. hepinize kazasız mutlu günler....:cat:
Hem geçmiş olsun (kayınpeder için), hem de Allah analı babalı büyütsün.
merhaba arkadaşlar...
vakumlu karbüratör ün çalışma şekli eski tip karbüratörlere oranla daha karmaşık ve daha sıhhatlidir.siz istediğiniz kadar gaz verin karbüratör basınca göre istediği gibi gaz yer.bunu şöylede test edebilirsiniz motor rolantide çalışırken gaz verin ve bırakın gazın yavaş yavaş kendiliğinden düştüğünü hissedeceksiniz.işte normal karbüratörlü bir motorda bu böyle değildir.gaz tamamen sizin insiyatifinizdedir.ne kadar gaz verirseniz motor o kadar gaz yer.eğer bulabilirsem size şemasını da koymaya çalışacağım. her iki karbüratörün farkını sanırım öyle daha net anlayacaksınız.Ama şunu mutlaka dile getirmem gerekir ki muhteşem bir fark var arada.2. viteste ön teker kaldırabiliyorum artık.ve düşünüldüğünün aksine bu farka değecek bir rakama mal oldu bana.ön çamurluk için 25 ytl verdim.karbüratör içinse 35 ytl:) .düşünen arkadaşlar olursa yardımcı olmaya çalışırım.
Hayırlı uğurlu olsun AS200'ün :cat:
Bu yeni karbüratör çekişi artırmış ama yakıt tüketimi için ne söyleyeceksin? Bir de marka-model nedir? Teşekkürler paylaşım için.
TÜRKÖZ
23 Ocak 2007, 20:12
Arkadaşlar Herkese Merhama Lastik Promlemini çözen Varsa(asvalttan çiktiğin Zaman çok Kötü)yardimci Olursaniz Sevinirim
bumerang1
23 Ocak 2007, 20:28
merhaba arkadaşlar..
baycode ustam sonderece haklı olarak bir soru sormuş.aslında tam olarak test etme şansım olmadı aradaki farkı ancak şöyle söyleyebilirim sanırım.karbüratörü değiştirmeden önce 10 ytl ile(yedek ten yedeğe)yaklaşık 80 km yol yapıyor idim. şimdi ise yaklaşık 70 km yol yapıyorum.bence aldığım performansa değecek bir fark.aldığım karbüratör yamaha rx125 yan sanayisi lippo marka bir karbüratör.bunu tercih etmemdeki sebeplerden biri, araya flanş gerekmeden bağlanabiliyor olması diğeri ise 2 zamanlı motor karbüratörü olması.
umarım açıklayıcı olabilmişimdir.çalışmalarınızda başarılar.
motobey
26 Ocak 2007, 12:32
Sevgili Motor Dostları,
Öncelikle Baycode ve Kangoo dostlarımızı kutlarım. İnşallah sağlıklı sıhhatlı evlatlatr nasip eder Yüce Rabbim. Kusura bakmayın uzun süredir bilgi işlemci olmanın verdiği yılsonu devir işlemleri sıkıntısı nedeniyle hiçbir şeye vakit ayıramadım. Yoksa bu kadar siteyi boş bırakacağım aklıma bile gelmezdi. Ama merak edenler bilsinler ki hala yaşıyorum.:)
Bende havaların güzel gitmesini fırsat bilip motorumu bir kenara atmadım. Daha 2 gün önce Ankara'da motorla geziyordum ve bugünkü planım da izin alıp gezmekti ama maalesef 2 gündür İzmir'deyim ve hala işlerle uğraşıyorum. Geçen hafta Kırıkkale'deydim. Önümüzde ki hafta da İzmit'e gideceğim. Çok yoğun bir tempoda ilerliyorum. Bu yüzden siteye uğramayı bırakın maillerime bile bakamayacak duruma düştüm. Ama önümüzde ki aydan itibaren işlerim hafifliyor ve tam gaz dönüş yapacağım aranıza.
Bu arada yeni dostlarımızda gelmiş ve taze fikirler sunmuşlar sıcağı sıcağına. Hemen not ettim yazdıklarını. Umarım uzun vadede zararı olmayan bişeydir çünkü bu vakumlu karbüratör olayına bende soğuğum. Vakumu sağlayan lastik karbüratör diyaframı yırtılmaya çok müsait bir yapıda ve kalitede. Vakumlu olduğunu anlayıncaya kadarda bu motor neden gaz kesmiyor diye defalarca gaz telini ve gaz kütüğünü yağlamış olmamsa işin cabası.:mrgreen:
Ben lastik için araştırma yapmıştım. Pirelli'nin Sport demon serisinde iç lastikli yani TT modelinde 130/90/15 ebatında lastiği mevcut ve fiyatı yaklaşık 70 Euro civarında. Metzeler ise bu ebatta lastiği cruiser için tasarlamış ve Pirelli kadar verimli olacağını zannetmiyorum. Eğer siz farklı bişeylere denk gelirseniz bizi de haberdar edin. Ön lastik oluklu olduğu için bir nebze daha iyi. Önce arka lastiği sonra ön lastiği değiştireceğim ben. Islağı gördü mü lastik kişilik değiştiryor ve kendini salıveriyor. Sıcak asfaltta pek utandırmasada yaz kış bineneler mutlaka lastiğini değiştirmeli derim kendimce.
bumerang1
08 Şubat 2007, 20:16
merhaba arkadaşlar..
uzun zamandır sizlere motorumda yaptığım değişiklikler ile ilgili bilgi veremiyorum.en son olarak bu gün motorumun zincirini değiştirdim.bir de ne göreyim eski zincir ile yeni zincir arasında yaklaşık 1 bakla boyunda farklılık var.bu da gösteriyor ki motorlarımızın üzerinde gelen zincirler göründüğü gibi kaliteli değil.kaldı ki ben asla zincir bakımını ihmal etmeyen biriyim.buna rağmen zincirin bu kadar uzaması kalitesini orataya koyuyor.bu gün bir motorcudan çekoslavak malı zincir aldım.motoruma taktım bütün ayarları yaptıktan sonra deneme sürüşüne çıktım.İnanılmazzzzz....:cat: zincirden gelen sesler tamamen kesildi.şimdi çok daha güzel oldu.sizlere de mutlaka tavsiye ederim.dişlilerinizi bozmadan zincirinizi kaliteli bir zincir ile değiştirin.kazasız belasız keyifli sürüşler dileğiyle.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO