PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : SYM GTS Evo 250i *Detaylı İnceleme ( Yeni Motorum )



Sayfa : [1] 2

Garip
08 Temmuz 2013, 23:12
Merhaba

Yeni motorum Sym evo 250i ile ilgili tüm bildiklerimi referans olması açısından sizlerle paylaşmak istedim


Öncelikle bu 3. motorum..

ilk motorum Mondial 150 HS ( scooter ) yaklaşık 5000 km kullandım. 2 kere yolda kaldımşehir içinden hiç çıkmadım
ikinci motorum Honda cbf150 yaklaşık 10.000 km kullandım. Tekirdağdan Ankara, birkaç kez Kocaeli, Erikli sahil ve trakya bölgesini neredeyse tamamını gezdim.
üçüncü motorum bahsettiğim sym gts evo.. yaklaşık 20 gün önce aldım şu an 3000 km de. Tatilimi bu motorla geçirdik eşim ile.

Önce bundan bahsetmek istedim çünkü evo 250i motorumu hangi göz ile ne kadar tecrübe ile anlatacağımı bilin istedim..

Öncelik ile bende herkes gibi Dealim S3 ile bu motor arası gidip geldim.. Bayiye gittiğimde iki motordan da tam da istediğim renk beyaz vardı.
iki motorun da üstüne oturdum.. tabi önce eşime sordum hangisi diye Evo dedi. üstüne ikimizde oturup baktık. benim boy 1.96 olması sebebi ile S3 biraz küçük kaldı..
ordan -1 aldı. anahtarsız çalıştırma özelliği çok iyi ama saygıdeğer dostum Mehmet'in ( permatiq59 ) yağmur yağar birşey olur bozulursa kaldın yolda demesi geldi aklıma hep
ve sereye hocamın kalitesiz malzeme kullanmış demesi geldi. Gerçekten de öyle göründü gözüme.. Tabi bu tamami ile zevk meselesi. Sonra evoya geçtik. oo süper.. evet bana yine
kısa geldi fakat diğerine göre çok daha iyi idi. Öncelikle eşime sordum nasıl rahat mı. çok iyi falan dedi. (CBF 150 ye göre kıyaslıyor ) Tamam dedik olsun.anlaştık. aldık.
Fatura annemin üzerine oldu Plaka da 06 oldu.. oooh misss :)

(resimli olarak anlatmak istemedim. resim olayında hiçbir detay görünmüyor. ben yazayım siz inceleyin daha iyi olur kanımca )
Bayinin önüne durdu motor. Beyaz..parlıyor maşallah. ilk defa sıfır birşeyim oldu ( sıfır almaya hep karşıyımdır..neyse bu konu başka bir konu )
Aküsü konuldu. Benzin konuldu. çalıştırdık. Öncelik ile ilk dikkatimi çeken bagajın geniş olması..ve açtığın zaman durması. yani kapanmasın diye tek el mesgul etmemesi.
tabiki öndeki beyaz ledler. Mükemmel. ve benzin depo kapağının kontak yerinden açılabilmesi. motoru stop etmeden dörtlüleri yaktığımızda ve stop edip anahtarı çıkarttığımızda
yanmaya devam etmesi . stop ettikten sonra dörtlü düğmesine basıldığında yanmaması. ve dörtlü yanıyor iken sinyan verildiğinde dörtlünün durup verilen sinyalin çalışması
ve kombine frenler. yani arka freni sıktığımda %80 arka %20 ön fren tutuyor..bu gerçekten mükemmel işe yarıyor. stabrize yolda denedim sonuç mükemmel . ABS kadar olmasa da
ona yakın diyebilirim.. ve kullanıcı koltuğunda sele sırt dayama yerinin ( koltuğun tam ortasında bulunan şey ) ayarlanabilir olması çok çok iyi. ben en arkaya çektim
yine artçımın oturacağı yer benimkinden geniş oldu. çok iyi. artçı bindiğinde ayaklıkları açmakla uğraşmıyor. ayaklığın olduğu bölümde ufak bir düğme tarzı birşey var, bindiğinde ona basıyor
ayağı ile tak açılıyor.
bunlar mükemmel.
benzin almaya gideceğim. bindim. eşimin sonra binmesini istedim.önce motorun huyuna suyuna bakacağım.bindim. tepkiler süper geldi bana..selesi bambaşka rahat.kendime boş bir yer buldum
frenleri denedim 5 dk. gaz fren gaz fren.. zorlanmadım o kadar. hemen kavradım fren olayını. sonra düğmeler. aydınlatma süper. gayet geniş. hele hele uzun. sanki araba gibi kuvvetli
sellektör verirken arabadan hiçbir farkı yok . neyse girdim petrole aldım benzimi vardım dükkan önüne..saat oldu 21:00. biz istanbuldayız. dönecez daha Tekirdağa ve
hayatımda ilk defa yasal olmayan bir iş yapacağım. Plakasız yola çıkacağım :) eşim bindi. onunda 4-5 km turladık. yorumları

-çok geniş koltuk
-sarsmaması
-arkanın yüksek olması, her yeri rahat görebilmesi ..eşimin ilk izlenimleri bunlar


neyse. tekrar vardık dükkan önüne artık yola çıkacağız. ben önce babamla arkada araba ile. tın tın gidiyoruz. Tabi scooter bu. çukura bir giriyorum takur tukur sallıyor beni..
alışamadım hala. cbf böyle değildi emiyordu çukuru sarsıntıyı. haa dedim scooter böyle ona göre kullanacağız. mesela düz yolda 80 km hız ile gidiyorum
yolda yama var tak sallıyor sarsıyor beni. bu böyle olmaz dedim. Sözde otobana girmeyecez ama ben önden girdim. öttüre öttüre de geçtik.. otobanda süper. tam düz yol
motoru bu. sarsıntıya çukura stabrize yola kesinlikle gelmez.

80 km hızı geçmedim hiç..bu durumdaki izlenimler..gemi gibi hissetmem..çok iri rahat.. geniş. ayaklarımı istediğim yere koyabilmem. tepkime süper. aydınlatma, özellikle gösterge süper.
hele hele çalıştırmadan ibre sonlanıyor sonra yerine geliyor ya bayılıyorum.5000 deviri geçmeden 80 80 geldim eve..tam 100 km.. biraz buralarda gezdim. tekrar yola çıktım..
tekirdağ kocaeli yapacağım. çorludaki servis tam bir rezaletti. ayak bile basmadım..basmam da.. gittim istanbulda servisime..yan tarafı komple söktü.. bujime gerekli yerlere
hava filtreme baktı..yağımı değiştirdi. 40 tl aldı.. çok iyi. işcilik alınmıyormuş ilk serviste.

yağ değişti. bir nevi rodaj bitti sayılırdı.. çıktım otobana..aman Allah ımm.. bu nedir. 70-80 le giderken gazı hafifçe açıyorum mükemel hızlanma.. gidiyorum..bi bakıyorum
hızım 120 olmuş..ne ara oldu. nasıl oldu.. bazı araçlar vardır hızı göstermez..aynı bu da öyle hızı göstermiyor. artık araç sollamaktan korkmuyorum..ben bu gazla en sol şeritten gidiyorum..
bu şekilde köprüye kadar gittim ( yaklaşık 40 km ) sonra yavaşladım. 80 ile 10 km 90 ile 10 km 120 ile 10 km sonra düştüm 100 ile 10 km gittim. rodajımın hala devam ettiğine inanıyordum..
ordan karamürsel iznik yaptık.. stabrize yolda muhteşem sarsılıyor motor. motorun herbir yeri oynuyor benim de herbir yerim oynuyor. :) içim cızz ede ede geçtim o kadar yolu
neyse.. dönüşte yanlız dönmedim..eşimi de kaldım..CBF150 de pestilimizin çıktığı yoldan 110-120 ile rahat rahat döndük. hiç sarsmadı yormadı. indiğimizde eşim arka
koltuğun çok rahat olduğunu söyledi. çok şaşırdım açıkcası. çok da sevinmedim değil :)



2 gün kaldıktan sonra izne ayrıldım.. ilk uzun yolumu başladı.. motorum 1000 km de. bakım olmalı ama zaman yok.. bastık gittik ankaraya. 120 km de sonra ilk molamızı köprü üstünde
verdik.. rahatça 120 ortalama hız ile gelmiştik. daha 300 km yolumuz var. tabi mahmutbey gişeleri civarında üst tabelada FSM 49 dk yazıyordu. ööf dedim biter mi girdim emniyet şeridine.. arkadan bi
motor geliyor. polis olma ihtimaline karşı en sağ şeride geçtim.. motor yanımızda durur gibi yaptı. bizle berabr 20 km hız ile ilerliyor..aha dedim çevirecek.. polis kaskın camını açtı.
nereye dedi. ankaraya dedim.. takip et topraam dedi. bu yol bitmez yoksa dedi :) ( plaka 06 ya :) ) takip etmeye başladım..sıkışık trafikte bir gidişmiz var anlatamam.. bir ara baktım 110 km hız gösteriyordu..
korktum ben yavaşladım. polis de yavaşladı. sonra o emniyet şeridinde duran bir araba ile ilgilenmek için durdu sanırım. bize devam işareti verdi.biz devam ettik..

sonra kısa bir mola. sakaryaya kadar :) ama inanılmaz rüzgar var. 26 haziran günü. hiç ama hiç savrulmuyor motor..ama süper bir rüzgar yiyorum kaskıma. tek sıkıntım bu motorda çok aşırı rüzgar almasıydı.
saat de geç oluyordu. akyazı mudurnu ayrımına vardığımızda saat 20:30 du. benzin bitmek üzereydi korktum benzin aldık. motor 1 depo ile o rüzgarda o hızda iki kişi 290 km yapmıştı.
biraz az geldi bana ama çok hız yaparak gelmiştik. sonra yolumuza devam ettik. 440 km sonunda saat 22:30 gösteriyordu. bu çok iyi. neredeyse araba kadar. yorgunluk desek tabiki var ama o kadar
değil. çünkü cbf ile gittiğimizde çok ama çok yorulmuştuk. 80 80 git git bitmiyordu yol.Virajlara rahat yatıyoruz. o güveni veriyor motor.. keşke bir de michelin alstik takabilsem o daha rahat olur eminim.

kaldık 2 gün .. Ordan çıktık sırası ile eskişehir, kütahya, bursa ve bolu abant.

süperdi. kısacası süperdi. bu motor ile bambaska oluyor.inanılmaz rahat....

nallıhan eskişehir arası çok viraj var. çok nadir 80-90 km hız ile gittim.. çünkü hep viraz. hep dağlık.ama asvaltı güzel.o yüzden hoşuma da gitti aslında :)

kütahyadan inegöle çıkarken inegöl içinde yol yapım çalışması vardı. tam tırın arkasından gidiyorum. tabi görmedim aniden çok ykseldi. hzıım 80 km hız. bi 10 cm aniden yükseldi yol eşim üztüme geldi resmen.zıpladı
yerinden.. korktum açıkcası :) ufak bir kaza atlatma diyebiliriz. bir de normal yolda giderken hani olur ya kocaman çukur olur girersin geçersin..bu motorda onlar çok tehlike işte
lastik ebatları ve motorun scooter olmasından dolayı bu çukurlara pür dikkat ederek gitmek gerek..kaza ile girilirse çok kötü vuruyor jant. ben birkaç kez girdim malesef. çok sarstı..
ama yolda inanılmaz oturaklı jet gibi giden bir motor. savrulmuyor vs. hele hele 2 kişi yolda ilerlerken süper oluyor. yola ayrı bir oturuyor.. 2 kişi demişken aklıma geldi. tek kişi binerken 26 ön 32 bar arka lastik hava.
artçılı binerken 28 ön 36 arka basmamız gerek..bu önemli detay..

ben ne yaptım.. aklımda kalmış öne 32 arkaya 36 vurdum..ama Allah tan hiçbirşey olmadı.. çok tehlikeli :(

beypazarına gittim servise. 1500 km de 1000 bakımına aldık motoru. yağ deşimi hava filtresi temizliği 50 tl aldı. gulf yağ değil de castrol 10*40 koydu. bende birşey demedim..
4t olmayan normal yağ koyacaktı az daha son anda engel oldum

http://p1307.hizliresim.com/1c/8/q1869.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

http://k1307.hizliresim.com/1c/8/q186w.jpg (http://bit.ly/c25MCx)



bana göre + ları

-vitessiz rahat olması. virajlı yolarda vitesle uğraşmıyorsunuz
-geniş olması
-aydınlatmaların süper olması ( gündüz ledi. sis lambaları )
-emsallerine göre az yakması
-uzun yolda çok çok rahat olması ( hada pek şehir içi kullanmadım )
-80-100 arası seyrederken aniden gazlayıp rahatca araç sollanabilmesi.
-artçının rahat edebilmesi.
-hararet ışığı 2 dişten hiiç ama hiç çıkmıyor..fanın sesini bir kere bile duymadım zorlu yollara ragmen.. bi ara bozuk mu diye düşündüm hatta :) çinli motorlar gibi değil kesinlikle
-bakımlarının ve yedek parçanın çok uygun olması
-diğer emsallerine göre scooter bazında daha gösterişli olması
-orta ve yan ayaklıkları çok sağlam..kolay kolay düşmez motor.
-bagajı çok olmasada geniş. tam kask ve mont almıyor ama. kapanmıyor koltuğu. ama bagaj aydınlatması çok iyi.
-bagajda motor kitleme butonu var. işe yarar.
-aynaların katlanabilir olması
-malzeme kalitesi çok iyi.



bana göre - leri
-bacaklarım sığmıyor ayaklarımı uzatamıyorum :(
-lastikleri de büyük olsa imiş çok iyi olurmuş.
-strabrize yola hiç gelmiyor.hem çok sarsıyor hem de hava filresi hemen tozlanabiliyor ( 10 km gezdim sadece yukarıdaki resimdeki gibi olmuş :( )
-ön camın kısa olması.. rüzgar direk kafama vuruyor..önümde tır kamyon otobüs gidiyorsa eğer türbülanstan kafam sağ sol yapıyor.. eşim tutuyor hatta kafamı :)
-benzin deposu ilginç.. defalarca depo fullettim hiç taşırmayan pompacı görmedim..mutlaka taşırıyorlar. abi yavaş bak taşar. yok yok atar bu otomatik.. hıım atıyormuş ama benzin atıyormuş diyorum :) napim bıktım :)
-orta kısmı bana çok yere yakın geldi. altı her an yere sürtecekmiş gibi. scooter böyle ama.bu hepsinde var.


tam istediğim gibi anlatamadım arkadaşlar. pek beceremem bu işi. parça parça yazdım zaten kafam dağıldı defalarca.


Size faydası oldu ise ne ala.

http://s1307.hizliresim.com/1c/8/q19z8.jpg (http://bit.ly/c25MCx)


http://s1307.hizliresim.com/1c/8/q19z4.jpg (http://bit.ly/c25MCx)


http://s1307.hizliresim.com/1c/8/q19z3.jpg (http://bit.ly/c25MCx)


http://n1307.hizliresim.com/1c/8/q19zg.jpg (http://bit.ly/c25MCx)


http://n1307.hizliresim.com/1c/8/q19zx.jpg (http://bit.ly/c25MCx)


http://o1307.hizliresim.com/1c/8/q1b0w.jpg (http://bit.ly/c25MCx)


http://s1307.hizliresim.com/1c/8/q1b14.jpg (http://bit.ly/c25MCx)


http://o1307.hizliresim.com/1c/8/q1b33.jpg (http://bit.ly/c25MCx)


http://o1307.hizliresim.com/1c/8/q1b56.jpg (http://bit.ly/c25MCx)


http://n1307.hizliresim.com/1c/8/q1b4u.jpg (http://bit.ly/c25MCx)


http://n1307.hizliresim.com/1c/8/q1b5p.jpg (http://bit.ly/c25MCx)


http://s1307.hizliresim.com/1c/8/q1b5u.jpg (http://bit.ly/c25MCx)


http://s1307.hizliresim.com/1c/8/q1b5y.jpg (http://bit.ly/c25MCx)


http://o1307.hizliresim.com/1c/8/q1b65.jpg (http://bit.ly/c25MCx)


http://s1307.hizliresim.com/1c/8/q1b5w.jpg (http://bit.ly/c25MCx)






Saygılarımla..

ethemm76
08 Temmuz 2013, 23:30
Ramazan Kardeşim, motorunda anlatımında 10 numara olmuş, çok güzel gözlemlemişsin ve yorumlamışsın. Düşünen ark..lara çok güzel yol gösterici olacağına eminim.

F54
08 Temmuz 2013, 23:34
öncelikle motorun hayırlı olsun
ramazan güzel motor sence %70 şehir içi kullanım için uygunmudur?
bende bu ara tarz değişikliği yapıp sukutır a geçmek niyetindeym
ama daha çok 150cc civarı araştırma yapıyorum
xenter 150
ps 150
joride 200i
bu seçenekleri daha sık şehir içi kullanacağım için araştırıyorum
250cc alacak olsam tip olarak
kymco ixting250
marka olarak yamaha xcity
yakıt olarakta gts i evo düşünüyorum
yani durumlar allak bullak

Garip
08 Temmuz 2013, 23:40
Ramazan Kardeşim, motorunda anlatımında 10 numara olmuş, çok güzel gözlemlemişsin ve yorumlamışsın. Düşünen ark..lara çok güzel yol gösterici olacağına eminim.

teşekkürler abicim.. birnevi sayende diyebilirim.. sende kullandın motoru onay verdin tamamdır :)

darısı başına

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:37 ----------


öncelikle motorun hayırlı olsun
ramazan güzel motor sence %70 şehir içi kullanım için uygunmudur?
bende bu ara tarz değişikliği yapıp sukutır a geçmek niyetindeym
ama daha çok 150cc civarı araştırma yapıyorum
xenter 150
ps 150
joride 200i
bu seçenekleri daha sık şehir içi kullanacağım için araştırıyorum
250cc alacak olsam tip olarak
kymco ixting250
marka olarak yamaha xcity
yakıt olarakta gts i evo düşünüyorum
yani durumlar allak bullak

oo sende seçenek çok.. ama bunu gidip gördünce karar veriyor insan.. mesela bende dealim s3 ile bunun arasında kalıyordum..gittim gördüm aynı bayide. buna karar verdim..tamami ile zevk meselesi.

şehir içi kullanımda 150 cc tabiki çok çok daha rahat olur özellikle dur kalkta.
ama 250 likte de zorlanacağını sanmıyorum..biz iki kişi geçtiğimiz tüm il ve ilçelerde şehir tutu yaptık, o kadar zorlanmadık..

tamami ile senin kararın senin zevkin..

Korumalı, kask eldiven mont dizlik vs gez de ki öyledir zaten diye umuyorum neye binersen bin..sana tavsiyem bu olur sadece gerisi sende :)

F54
08 Temmuz 2013, 23:53
işte seçenekleri tekrardan arada bi gözden geçiriyorum
tabi ki tüm korumalar tam keşke imkan olsa da daha da iyilerini alabilsem

Seko
08 Temmuz 2013, 23:54
Hayırlı olsun. Bu motorun tek sevmediğim yeri jantları. Yıllardır aynı jant, artık göz alışkanlığı mıdır yoksa gri olmasından mıdır çok basit duruyor.

Garip
09 Temmuz 2013, 01:15
Teşekkürler
Jantlar o kadar kötü durmuyor

Siyah renktekiler siyah jant o da ayrı hava

mete_han
09 Temmuz 2013, 01:19
yarın akşam bu konuyu detaylı okuyacağım...hayırlı olsun bu arada...

Tİme_shİft42
09 Temmuz 2013, 01:29
Cbf ile neden 80 kmyi gecmiyordunuz :)

Samet Özkan
09 Temmuz 2013, 03:55
Öyle bir anlattın ki gidip alasım geldi inan ki üstad ellerine kollarına sağlık :) Eğer ki scooter düşünürsem emin ol ki sym evo 250 düşünücem teşekkür ederim :)

Hatemzo
09 Temmuz 2013, 11:43
Hocam çok güzel anlatmıssın motoru. Gayet detaylı olmuş. Eksileri - artıları oldukça anlaşılabilir. Benim anlamadığım. 0 aldığın motora hiç rodaj yapmadınmı. Artçıyla beraber direk yolamı çıktın ?

htmetin
09 Temmuz 2013, 12:04
Hayırlı olsun. Allah utandırmasın kazasız belasız inşallah.

psyche
09 Temmuz 2013, 12:26
Forumda kişisel olarak tanımayıp sempati duyduğum bir kaç adamdan birisin,avatardaki Neşet Baba'dan olsa gerek :)
Öncelikle hayırlı olsun,anlatım dili sade ve açıklayıcı olmuş incelemeni beğendim,tabi gts evo da fena duruyor küçük lastik ve jantları dışında çok beğendim.Nice kazasız belasız km lere Garip ;)

mali_181
09 Temmuz 2013, 12:42
bu segmentte cekisenler arasinda tipi en hos olan motosiklet bence

Garip
09 Temmuz 2013, 15:13
yarın akşam bu konuyu detaylı okuyacağım...hayırlı olsun bu arada...

Teşekkürler abicim.. sen ne yaptın ? alacaktın birşeyler?


Tİme_shİft42

Cbf ile neden 80 kmyi gecmiyordunuz


rahat 90-100 km hız yapıyordu ama motoru zorlamak istemiyordum..genelde 80-90 km hızdı. 80 en ideal hız cbf150 için..


Samet Özkan

Öyle bir anlattın ki gidip alasım geldi inan ki üstad ellerine kollarına sağlık Eğer ki scooter düşünürsem emin ol ki sym evo 250 düşünücem teşekkür ederim


ben Teşekkür ederim :) iyi bir tercih yaparsın eğer hoşuna giderse.


Hatemzo

Hocam çok güzel anlatmıssın motoru. Gayet detaylı olmuş. Eksileri - artıları oldukça anlaşılabilir. Benim anlamadığım. 0 aldığın motora hiç rodaj yapmadınmı. Artçıyla beraber direk yolamı çıktın ?

yaptım tabiki yapmaz mıyım.. aldığımda babamlar araba ile gitmişti. tek kişi bindim ilk 300 km de.. hatta 1000 km ye kadar tek kişiydim.. 1000-1500 km arası eşimle ankaraya gittik, hemen sonra 1000 bakımına soktum motoru. ondan sonra hep iki kişiydik :) rodajını çok iyi yaptım. şimdi 3.000 km bakımına girecez.



htmetin

Hayırlı olsun. Allah utandırmasın kazasız belasız inşallah.

Teşekkürler Sağol.


psyche

Forumda kişisel olarak tanımayıp sempati duyduğum bir kaç adamdan birisin,avatardaki Neşet Baba'dan olsa gerek
Öncelikle hayırlı olsun,anlatım dili sade ve açıklayıcı olmuş incelemeni beğendim,tabi gts evo da fena duruyor küçük lastik ve jantları dışında çok beğendim.Nice kazasız belasız km lere Garip ;)


:) teşekkürler hocam çok sağol.


mali_181

bu segmentte cekisenler arasinda tipi en hos olan motosiklet bence


evet bende öyle düşünüyorum.

mete_han
09 Temmuz 2013, 15:43
nöbetten kaçak eve geldim ganga bu konuyu detaylı okuyacağım...merak ettiğim bir motor zaten...diş randevum vardı..dişden eonra evdeyim tekrar çıkıyorum ..öperim...

dftuzlu
09 Temmuz 2013, 15:47
çok güzel anlatmışsınız. çok tesekkurler. :)

Garip
10 Temmuz 2013, 14:59
nöbetten kaçak eve geldim ganga bu konuyu detaylı okuyacağım...merak ettiğim bir motor zaten...diş randevum vardı..dişden eonra evdeyim tekrar çıkıyorum ..öperim...

mete abi gel sana da bundan alalım :) yakışır

şunu da belirteyim..

100 km de 3,4-3,6 ltre arası yaktım :)

satoyama
10 Temmuz 2013, 15:33
hayırlı olsun!

rahatlığa konfora performansa hoşgeldin :mrgreen:

cbf150 den sonra zaten devrim olmuş bence hiçbir commuter ile (250cc dahil) kıyas bile etme..


ortağımda gts250 vardı geçenlerde sattı, ara sıra onu artçı alarak kullandığım oldu (istanbulda şehir içi) gerçekten rahat bir scooter. ve çok fonksiyonu var. zaten kore ve taiwanlıların genel ürünleri böyle oluyor. boş wv polo aldığın paraya full hyundai alırsın gibi..



nöbetten kaçak eve geldim ganga bu konuyu detaylı okuyacağım...merak ettiğim bir motor zaten...diş randevum vardı..dişden eonra evdeyim tekrar çıkıyorum ..öperim...

abi sağlam ve rahat bir motor çok fonksiyonlu ayrıca. ben binerim gezerim diyorsan al derim. ama 2 gün sonra satacaksan hiç alma.

yamyamaha
10 Temmuz 2013, 15:49
güzel bir paylaşım olmuş ellerine sağlık.

cd0345
10 Temmuz 2013, 17:10
Merhaba

Yeni motorum Sym evo 250i ile ilgili tüm bildiklerimi referans olması açısından sizlerle paylaşmak istedim


Öncelikle bu 3. motorum..

ilk motorum Mondial 150 HS ( scooter ) yaklaşık 5000 km kullandım. 2 kere yolda kaldımşehir içinden hiç çıkmadım
ikinci motorum Honda cbf150 yaklaşık 10.000 km kullandım. Tekirdağdan Ankara, birkaç kez Kocaeli, Erikli sahil ve trakya bölgesini neredeyse tamamını gezdim.
üçüncü motorum bahsettiğim sym gts evo.. yaklaşık 20 gün önce aldım şu an 3000 km de. Tatilimi bu motorla geçirdik eşim ile.

Önce bundan bahsetmek istedim çünkü evo 250i motorumu hangi göz ile ne kadar tecrübe ile anlatacağımı bilin istedim..

Öncelik ile bende herkes gibi Dealim S3 ile bu motor arası gidip geldim.. Bayiye gittiğimde iki motordan da tam da istediğim renk beyaz vardı.
iki motorun da üstüne oturdum.. tabi önce eşime sordum hangisi diye Evo dedi. üstüne ikimizde oturup baktık. benim boy 1.96 olması sebebi ile S3 biraz küçük kaldı..
ordan -1 aldı. anahtarsız çalıştırma özelliği çok iyi ama saygıdeğer dostum Mehmet'in ( permatiq59 ) yağmur yağar birşey olur bozulursa kaldın yolda demesi geldi aklıma hep
ve sereye hocamın kalitesiz malzeme kullanmış demesi geldi. Gerçekten de öyle göründü gözüme.. Tabi bu tamami ile zevk meselesi. Sonra evoya geçtik. oo süper.. evet bana yine
kısa geldi fakat diğerine göre çok daha iyi idi. Öncelikle eşime sordum nasıl rahat mı. çok iyi falan dedi. (CBF 150 ye göre kıyaslıyor ) Tamam dedik olsun.anlaştık. aldık.
Fatura annemin üzerine oldu Plaka da 06 oldu.. oooh misss :)

(resimli olarak anlatmak istemedim. resim olayında hiçbir detay görünmüyor. ben yazayım siz inceleyin daha iyi olur kanımca )
Bayinin önüne durdu motor. Beyaz..parlıyor maşallah. ilk defa sıfır birşeyim oldu ( sıfır almaya hep karşıyımdır..neyse bu konu başka bir konu )
Aküsü konuldu. Benzin konuldu. çalıştırdık. Öncelik ile ilk dikkatimi çeken bagajın geniş olması..ve açtığın zaman durması. yani kapanmasın diye tek el mesgul etmemesi.
tabiki öndeki beyaz ledler. Mükemmel. ve benzin depo kapağının kontak yerinden açılabilmesi. motoru stop etmeden dörtlüleri yaktığımızda ve stop edip anahtarı çıkarttığımızda
yanmaya devam etmesi . stop ettikten sonra dörtlü düğmesine basıldığında yanmaması. ve dörtlü yanıyor iken sinyan verildiğinde dörtlünün durup verilen sinyalin çalışması
ve kombine frenler. yani arka freni sıktığımda %80 arka %20 ön fren tutuyor..bu gerçekten mükemmel işe yarıyor. stabrize yolda denedim sonuç mükemmel . ABS kadar olmasa da
ona yakın diyebilirim.. ve kullanıcı koltuğunda sele sırt dayama yerinin ( koltuğun tam ortasında bulunan şey ) ayarlanabilir olması çok çok iyi. ben en arkaya çektim
yine artçımın oturacağı yer benimkinden geniş oldu. çok iyi. artçı bindiğinde ayaklıkları açmakla uğraşmıyor. ayaklığın olduğu bölümde ufak bir düğme tarzı birşey var, bindiğinde ona basıyor
ayağı ile tak açılıyor.
bunlar mükemmel.
benzin almaya gideceğim. bindim. eşimin sonra binmesini istedim.önce motorun huyuna suyuna bakacağım.bindim. tepkiler süper geldi bana..selesi bambaşka rahat.kendime boş bir yer buldum
frenleri denedim 5 dk. gaz fren gaz fren.. zorlanmadım o kadar. hemen kavradım fren olayını. sonra düğmeler. aydınlatma süper. gayet geniş. hele hele uzun. sanki araba gibi kuvvetli
sellektör verirken arabadan hiçbir farkı yok . neyse girdim petrole aldım benzimi vardım dükkan önüne..saat oldu 21:00. biz istanbuldayız. dönecez daha Tekirdağa ve
hayatımda ilk defa yasal olmayan bir iş yapacağım. Plakasız yola çıkacağım :) eşim bindi. onunda 4-5 km turladık. yorumları

-çok geniş koltuk
-sarsmaması
-arkanın yüksek olması, her yeri rahat görebilmesi ..eşimin ilk izlenimleri bunlar


neyse. tekrar vardık dükkan önüne artık yola çıkacağız. ben önce babamla arkada araba ile. tın tın gidiyoruz. Tabi scooter bu. çukura bir giriyorum takur tukur sallıyor beni..
alışamadım hala. cbf böyle değildi emiyordu çukuru sarsıntıyı. haa dedim scooter böyle ona göre kullanacağız. mesela düz yolda 80 km hız ile gidiyorum
yolda yama var tak sallıyor sarsıyor beni. bu böyle olmaz dedim. Sözde otobana girmeyecez ama ben önden girdim. öttüre öttüre de geçtik.. otobanda süper. tam düz yol
motoru bu. sarsıntıya çukura stabrize yola kesinlikle gelmez.

80 km hızı geçmedim hiç..bu durumdaki izlenimler..gemi gibi hissetmem..çok iri rahat.. geniş. ayaklarımı istediğim yere koyabilmem. tepkime süper. aydınlatma, özellikle gösterge süper.
hele hele çalıştırmadan ibre sonlanıyor sonra yerine geliyor ya bayılıyorum.5000 deviri geçmeden 80 80 geldim eve..tam 100 km.. biraz buralarda gezdim. tekrar yola çıktım..
tekirdağ kocaeli yapacağım. çorludaki servis tam bir rezaletti. ayak bile basmadım..basmam da.. gittim istanbulda servisime..yan tarafı komple söktü.. bujime gerekli yerlere
hava filtreme baktı..yağımı değiştirdi. 40 tl aldı.. çok iyi. işcilik alınmıyormuş ilk serviste.

yağ değişti. bir nevi rodaj bitti sayılırdı.. çıktım otobana..aman Allah ımm.. bu nedir. 70-80 le giderken gazı hafifçe açıyorum mükemel hızlanma.. gidiyorum..bi bakıyorum
hızım 120 olmuş..ne ara oldu. nasıl oldu.. bazı araçlar vardır hızı göstermez..aynı bu da öyle hızı göstermiyor. artık araç sollamaktan korkmuyorum..ben bu gazla en sol şeritten gidiyorum..
bu şekilde köprüye kadar gittim ( yaklaşık 40 km ) sonra yavaşladım. 80 ile 10 km 90 ile 10 km 120 ile 10 km sonra düştüm 100 ile 10 km gittim. rodajımın hala devam ettiğine inanıyordum..
ordan karamürsel iznik yaptık.. stabrize yolda muhteşem sarsılıyor motor. motorun herbir yeri oynuyor benim de herbir yerim oynuyor. :) içim cızz ede ede geçtim o kadar yolu
neyse.. dönüşte yanlız dönmedim..eşimi de kaldım..CBF150 de pestilimizin çıktığı yoldan 110-120 ile rahat rahat döndük. hiç sarsmadı yormadı. indiğimizde eşim arka
koltuğun çok rahat olduğunu söyledi. çok şaşırdım açıkcası. çok da sevinmedim değil :)



2 gün kaldıktan sonra izne ayrıldım.. ilk uzun yolumu başladı.. motorum 1000 km de. bakım olmalı ama zaman yok.. bastık gittik ankaraya. 120 km de sonra ilk molamızı köprü üstünde
verdik.. rahatça 120 ortalama hız ile gelmiştik. daha 300 km yolumuz var. tabi mahmutbey gişeleri civarında üst tabelada FSM 49 dk yazıyordu. ööf dedim biter mi girdim emniyet şeridine.. arkadan bi
motor geliyor. polis olma ihtimaline karşı en sağ şeride geçtim.. motor yanımızda durur gibi yaptı. bizle berabr 20 km hız ile ilerliyor..aha dedim çevirecek.. polis kaskın camını açtı.
nereye dedi. ankaraya dedim.. takip et topraam dedi. bu yol bitmez yoksa dedi :) ( plaka 06 ya :) ) takip etmeye başladım..sıkışık trafikte bir gidişmiz var anlatamam.. bir ara baktım 110 km hız gösteriyordu..
korktum ben yavaşladım. polis de yavaşladı. sonra o emniyet şeridinde duran bir araba ile ilgilenmek için durdu sanırım. bize devam işareti verdi.biz devam ettik..

sonra kısa bir mola. sakaryaya kadar :) ama inanılmaz rüzgar var. 26 haziran günü. hiç ama hiç savrulmuyor motor..ama süper bir rüzgar yiyorum kaskıma. tek sıkıntım bu motorda çok aşırı rüzgar almasıydı.
saat de geç oluyordu. akyazı mudurnu ayrımına vardığımızda saat 20:30 du. benzin bitmek üzereydi korktum benzin aldık. motor 1 depo ile o rüzgarda o hızda iki kişi 290 km yapmıştı.
biraz az geldi bana ama çok hız yaparak gelmiştik. sonra yolumuza devam ettik. 440 km sonunda saat 22:30 gösteriyordu. bu çok iyi. neredeyse araba kadar. yorgunluk desek tabiki var ama o kadar
değil. çünkü cbf ile gittiğimizde çok ama çok yorulmuştuk. 80 80 git git bitmiyordu yol.Virajlara rahat yatıyoruz. o güveni veriyor motor.. keşke bir de michelin alstik takabilsem o daha rahat olur eminim.

kaldık 2 gün .. Ordan çıktık sırası ile eskişehir, kütahya, bursa ve bolu abant.

süperdi. kısacası süperdi. bu motor ile bambaska oluyor.inanılmaz rahat....

nallıhan eskişehir arası çok viraj var. çok nadir 80-90 km hız ile gittim.. çünkü hep viraz. hep dağlık.ama asvaltı güzel.o yüzden hoşuma da gitti aslında :)

kütahyadan inegöle çıkarken inegöl içinde yol yapım çalışması vardı. tam tırın arkasından gidiyorum. tabi görmedim aniden çok ykseldi. hzıım 80 km hız. bi 10 cm aniden yükseldi yol eşim üztüme geldi resmen.zıpladı
yerinden.. korktum açıkcası :) ufak bir kaza atlatma diyebiliriz. bir de normal yolda giderken hani olur ya kocaman çukur olur girersin geçersin..bu motorda onlar çok tehlike işte
lastik ebatları ve motorun scooter olmasından dolayı bu çukurlara pür dikkat ederek gitmek gerek..kaza ile girilirse çok kötü vuruyor jant. ben birkaç kez girdim malesef. çok sarstı..
ama yolda inanılmaz oturaklı jet gibi giden bir motor. savrulmuyor vs. hele hele 2 kişi yolda ilerlerken süper oluyor. yola ayrı bir oturuyor.. 2 kişi demişken aklıma geldi. tek kişi binerken 26 ön 32 bar arka lastik hava.
artçılı binerken 28 ön 36 arka basmamız gerek..bu önemli detay..

ben ne yaptım.. aklımda kalmış öne 32 arkaya 36 vurdum..ama Allah tan hiçbirşey olmadı.. çok tehlikeli :(

beypazarına gittim servise. 1500 km de 1000 bakımına aldık motoru. yağ deşimi hava filtresi temizliği 50 tl aldı. gulf yağ değil de castrol 10*40 koydu. bende birşey demedim..
4t olmayan normal yağ koyacaktı az daha son anda engel oldum

http://p1307.hizliresim.com/1c/8/q1869.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

http://k1307.hizliresim.com/1c/8/q186w.jpg (http://bit.ly/c25MCx)



bana göre + ları

-vitessiz rahat olması. virajlı yolarda vitesle uğraşmıyorsunuz
-geniş olması
-aydınlatmaların süper olması ( gündüz ledi. sis lambaları )
-emsallerine göre az yakması
-uzun yolda çok çok rahat olması ( hada pek şehir içi kullanmadım )
-80-100 arası seyrederken aniden gazlayıp rahatca araç sollanabilmesi.
-artçının rahat edebilmesi.
-hararet ışığı 2 dişten hiiç ama hiç çıkmıyor..fanın sesini bir kere bile duymadım zorlu yollara ragmen.. bi ara bozuk mu diye düşündüm hatta :) çinli motorlar gibi değil kesinlikle
-bakımlarının ve yedek parçanın çok uygun olması
-diğer emsallerine göre scooter bazında daha gösterişli olması
-orta ve yan ayaklıkları çok sağlam..kolay kolay düşmez motor.
-bagajı çok olmasada geniş. tam kask ve mont almıyor ama. kapanmıyor koltuğu. ama bagaj aydınlatması çok iyi.
-bagajda motor kitleme butonu var. işe yarar.
-aynaların katlanabilir olması
-malzeme kalitesi çok iyi.



bana göre - leri
-bacaklarım sığmıyor ayaklarımı uzatamıyorum :(
-lastikleri de büyük olsa imiş çok iyi olurmuş.
-strabrize yola hiç gelmiyor.hem çok sarsıyor hem de hava filresi hemen tozlanabiliyor ( 10 km gezdim sadece yukarıdaki resimdeki gibi olmuş :( )
-ön camın kısa olması.. rüzgar direk kafama vuruyor..önümde tır kamyon otobüs gidiyorsa eğer türbülanstan kafam sağ sol yapıyor.. eşim tutuyor hatta kafamı :)
-benzin deposu ilginç.. defalarca depo fullettim hiç taşırmayan pompacı görmedim..mutlaka taşırıyorlar. abi yavaş bak taşar. yok yok atar bu otomatik.. hıım atıyormuş ama benzin atıyormuş diyorum :) napim bıktım :)
-orta kısmı bana çok yere yakın geldi. altı her an yere sürtecekmiş gibi. scooter böyle ama.bu hepsinde var.


tam istediğim gibi anlatamadım arkadaşlar. pek beceremem bu işi. parça parça yazdım zaten kafam dağıldı defalarca.


Size faydası oldu ise ne ala.

http://s1307.hizliresim.com/1c/8/q19z8.jpg (http://bit.ly/c25MCx)


http://s1307.hizliresim.com/1c/8/q19z4.jpg (http://bit.ly/c25MCx)


http://s1307.hizliresim.com/1c/8/q19z3.jpg (http://bit.ly/c25MCx)


http://n1307.hizliresim.com/1c/8/q19zg.jpg (http://bit.ly/c25MCx)


http://n1307.hizliresim.com/1c/8/q19zx.jpg (http://bit.ly/c25MCx)


http://o1307.hizliresim.com/1c/8/q1b0w.jpg (http://bit.ly/c25MCx)


http://s1307.hizliresim.com/1c/8/q1b14.jpg (http://bit.ly/c25MCx)


http://o1307.hizliresim.com/1c/8/q1b33.jpg (http://bit.ly/c25MCx)


http://o1307.hizliresim.com/1c/8/q1b56.jpg (http://bit.ly/c25MCx)


http://n1307.hizliresim.com/1c/8/q1b4u.jpg (http://bit.ly/c25MCx)


http://n1307.hizliresim.com/1c/8/q1b5p.jpg (http://bit.ly/c25MCx)


http://s1307.hizliresim.com/1c/8/q1b5u.jpg (http://bit.ly/c25MCx)


http://s1307.hizliresim.com/1c/8/q1b5y.jpg (http://bit.ly/c25MCx)


http://o1307.hizliresim.com/1c/8/q1b65.jpg (http://bit.ly/c25MCx)


http://s1307.hizliresim.com/1c/8/q1b5w.jpg (http://bit.ly/c25MCx)






Saygılarımla..



abi çok güzel motorun maaşallah scooterleri pek sevmem ama arasında binersem tek bineceğim scooter sanırım bu :)

mete_han
11 Temmuz 2013, 02:48
mete abi gel sana da bundan alalım :) yakışır

şunu da belirteyim..

100 km de 3,4-3,6 ltre arası yaktım :)

valla başkan ben bunla çok turladım o kasayı o torkun nası taşıdığını ve tazı gibide öne doğru sıçrattığını anlamış değilim...demek gücün karşılığını net alıyorsun...güzel anlatmışsın...forumda böyle teknik paylaşımlara çok ihtiyac var...eline sağlık garibim...


hayırlı olsun!

rahatlığa konfora performansa hoşgeldin :mrgreen:

cbf150 den sonra zaten devrim olmuş bence hiçbir commuter ile (250cc dahil) kıyas bile etme..


ortağımda gts250 vardı geçenlerde sattı, ara sıra onu artçı alarak kullandığım oldu (istanbulda şehir içi) gerçekten rahat bir scooter. ve çok fonksiyonu var. zaten kore ve taiwanlıların genel ürünleri böyle oluyor. boş wv polo aldığın paraya full hyundai alırsın gibi..




abi sağlam ve rahat bir motor çok fonksiyonlu ayrıca. ben binerim gezerim diyorsan al derim. ama 2 gün sonra satacaksan hiç alma.


ganga pişman etmez belki ama şu taka tukası çukuru falan motordan soğutuyor tek sorun bu aslında...segment değiştirince bazen hayattan nefret ediyosun..skutır risk.....

satoyama
11 Temmuz 2013, 03:01
valla başkan ben bunla çok turladım o kasayı o torkun nası taşıdığını ve tazı gibide öne doğru sıçrattığını anlamış değilim...demek gücün karşılığını net alıyorsun...güzel anlatmışsın...forumda böyle teknik paylaşımlara çok ihtiyac var...eline sağlık garibim...




ganga pişman etmez belki ama şu taka tukası çukuru falan motordan soğutuyor tek sorun bu aslında...segment değiştirince bazen hayattan nefret ediyosun..skutır risk.....

abi duyanda afrika twinden inip buna bineceğiniz sanar ya! ne riski? inan senin bindiğin cbf den çok çok çok daha güvenli her konuda. (frenaj-rüzgar-sollama sıkıştırma)

geçen gün gökçe ada dönüşü benzincideyim tekirdağa doğru 2 cbf geçti ben çayımı içtim bastım adamlar daha tekirdağa yaklaşamamış, cbf le rüzgara karşı gariplerim 75le ya gidiyorlar ya gitmiyorlar ben sol şeritten touring makina gibi 110-120 gidiyorum. inan adamlara acıdım. ki benim motor bile rüzgar alıyor yani . oda yakıyor 2.5-3lt bende yakıyorum o kadar.

yemişim 18" jantı ya :mrgreen:

scooterin kralı olsun istanbul yolunda taka tuka yapıyor yapacak bişey yok ozaman enduro alıcan. :)

bu arada sen güç tork demişsinde, benim eski aprilia sportcity binsen, sonrasında benim ortağın gts250 bana kağnı gibi geliyordu :P tabi rahatlık olarak gts çok çok iyi.

mete_han
11 Temmuz 2013, 03:19
skutırların efendisi sensin aga...senin olduğun ortamda skutere poh atmak cesaret ister...:P ama yaşadığım bel sorunlarınıda ben bilirim...şu an gönlümde yatan aslan ınazuma agi...biraz motora benziyor gibi ınazuma...essahtan lan...:P


skutıra geçtim ama yanlış atla dereye girdim aga..pcx131..:P ben uyku modu reyiz..öperim vayatöründen...:P

satoyama
11 Temmuz 2013, 03:30
skutırların efendisi sensin aga...senin olduğun ortamda skutere poh atmak cesaret ister...:P ama yaşadığım bel sorunlarınıda ben bilirim...şu an gönlümde yatan aslan ınazuma agi...biraz motora benziyor gibi ınazuma...essahtan lan...:P


skutıra geçtim ama yanlış atla dereye girdim aga..pcx131..:P ben uyku modu reyiz..öperim vayatöründen...:P

tabi artık senin için her scooter pcx :mrgreen:

estagf abi bende sana cbf lerin efendisi demek isterim ama senin için cbf çekirdek :cherry:

mücahit_89
11 Temmuz 2013, 03:48
abi duyanda afrika twinden inip buna bineceğiniz sanar ya! ne riski? inan senin bindiğin cbf den çok çok çok daha güvenli her konuda. (frenaj-rüzgar-sollama sıkıştırma)

geçen gün gökçe ada dönüşü benzincideyim tekirdağa doğru 2 cbf geçti ben çayımı içtim bastım adamlar daha tekirdağa yaklaşamamış, cbf le rüzgara karşı gariplerim 75le ya gidiyorlar ya gitmiyorlar ben sol şeritten touring makina gibi 110-120 gidiyorum. inan adamlara acıdım. ki benim motor bile rüzgar alıyor yani . oda yakıyor 2.5-3lt bende yakıyorum o kadar.

yemişim 18" jantı ya :mrgreen:

scooterin kralı olsun istanbul yolunda taka tuka yapıyor yapacak bişey yok ozaman enduro alıcan. :)

bu arada sen güç tork demişsinde, benim eski aprilia sportcity binsen, sonrasında benim ortağın gts250 bana kağnı gibi geliyordu :P tabi rahatlık olarak gts çok çok iyi.

çok doğru ya üstad hele uzun yolda cbf çekilmez bir hal alıyor:(

gecen hafta pcx,cbf,scarabeo uzun yol yaptık motorlar aynı yakıyor ama aynı gitmiyor:)cbf 90-100 giderken pcx neredeyse onuda yapamıyor sol şeritte xmaxlar maxi scooterları gördükçe eve gidip motoru satmak istiyorum:mrgreen:

scarabeo bu konuda çok ideal şehir dışında 120 ile yardırabiliyosun şehir içinde az yakan pratik bi scooter...

uzun yolda güçsüz kalan cbf can sıkıyor, şehir içinde de iki ışık arasında 35 kere vites değiştirmek zorunda kalıyosun:)

metehan abiye katılıyorum inazumada cbf kullanıcılarının istediği herşey var ama scooter da artık ilgimi çekiyor mesela xmax;ayaklarım çamur olmıyacak (commuter tarzı motorun bence en büyük dezavantajı) dev gibi bagajım olacak şehir içi şehir dışı istediğin gibi takılcaksın oh miss:)

ethemm76
11 Temmuz 2013, 07:59
Maxi scooter = Konfor ve rahatlık demek bence. Bende gts evo düşünüyorum, Ramazan kardeşim sayesinde deneme ve yakından inceleme imkanı buldum ve motora aşık oldum desem, platonik olacak ama gerçekten böyle :) Önümüzdeki sexzona hayırlısı ile. cbf 150 den sonra tereddütsüz alırım. Kışın yağmurda ayakların ıslanmasına, çamurlanmasına hep uyuz olurdum yağışlı havaya denk geldiğimde, gittiğim yerde rezillik yaşardım. Adam gibi bi bot alamadık diye hep söylenir dururdum.

Garip
11 Temmuz 2013, 08:58
mete abi sen bel ağrısı diyorsun da CBF de belim acayip ağrırdı.

bu motorda ortadaki o şeye dayıyorum belimi çok çok rahat oluyor

inazuma da nasıl olur bilemem.. belli ki sen scooter istemiyorsun.. :) ilk sert çukurunda motordan soğuyabilirsin :)

oknglr
11 Temmuz 2013, 13:22
Güle güle kullanın. Güzel anlatım olmuş :thumleft:

EnesBeyter
11 Temmuz 2013, 14:20
abi abantta gördüm ben bu motoru göl turu yapıyordun elinde de foto makinası vardı hareket halinde ara ara foto çekiyordun :)
Bi müddet peşinde gittim sonra resimdeki otelin önünden geçerken sollanmıştım seni hatırladınmı bilmiyorum :)
http://imageshack.us/a/img62/583/ba69.jpg
motor güzel görünüyordu keyifli sürüşler dilerim:cat:

Garip
11 Temmuz 2013, 14:33
abi abantta gördüm ben bu motoru göl turu yapıyordun elinde de foto makinası vardı hareket halinde ara ara foto çekiyordun :)
Bi müddet peşinde gittim sonra resimdeki otelin önünden geçerken sollanmıştım seni hatırladınmı bilmiyorum :)
http://imageshack.us/a/img62/583/ba69.jpg
motor güzel görünüyordu keyifli sürüşler dilerim:cat:

teşekkürler :) galiba bende hatırladım..

abant süper bir yer..defalarca foto çekmeye hiç üşenmedem..gezi konumu açacağım zaten yakında

sizin motor plakasız mıydı ? 2 kişiydiniz. kask takarak girdiniz. göl turunda kask yoktu..kızmıştım size :)

EnesBeyter
11 Temmuz 2013, 14:41
yok abi plaka vardı benim motorda yanından geçerken bende çene açık kask vardı annemde yoktu . Gezi yazısını ben de hazırlıyorum az kaldı:)
http://imageshack.us/a/img42/7421/bj30.jpg

Garip
11 Temmuz 2013, 14:45
hıım o zaman sen değilsin hatırladığım.. benim dediğim 2 gençti.

süper bir yerdi. bi turladım.. sonra birde resimlemek için turladım.. ama scooter çok sallanıyordu yol kötüydü :) 20 km hızla resim çeke çeke süper oluyor

absolit
11 Temmuz 2013, 14:56
Öncelikle kazasız sürüşler dilerim. Çok güzel seçim yapmışsınız. Benim de scooter alasım geldi valla ne yalan söyleyeyim. :)

Uğur
11 Temmuz 2013, 15:40
Hayırlı olsun. Kazasız,belasız nice kilometrelere insallah :)

EnesBeyter
11 Temmuz 2013, 15:56
hıım o zaman sen değilsin hatırladığım.. benim dediğim 2 gençti.
Süper bir yerdi. bi turladım.. sonra birde resimlemek için turladım.. ama scooter çok sallanıyordu yol kötüydü :) 20 km hızla resim çeke çeke süper oluyor
Abant gezi yazımı tamaladım :)
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/118755-abant-gezisi-kamp-ve-sinekli-yaylasi.html#post3088520

ferre
11 Temmuz 2013, 16:46
bu da benden http://www.deretepe.net/gezi-hikayeleri/motosikletle-gece-kampli-abant-sinekli-yayla-ve-samandere-selalesi-gezisi/

mete_han
11 Temmuz 2013, 17:50
Satocum bisiklet gibi makinalara alıştık biliyonmu...büyük makina alınca sanki moordan keyif almamaya başlayacağız gibi garip bir his var içimde...yani hep amatör kalalım istiyorum bazen...asla büyük okyanuslara yelken açamayan biri gibiyim...kendi limanımda mutluyum aga...yanlış seçim yanlış bir izlenime sahip oldum galiba işin gerçeği...



Müco xmaxde kullandık yok işte olmuyor abi..bu makinada çok takıldım üst komşumundu..istediğim zaman alır gezerim...bu denemeyi yaptığım iyi oldu almaktan vazgeçtim...

http://www.youtube.com/watch?v=zCdfpBgagw4


Ramocum bu motor alınacaksa seni referanslarıla alınır...harika anlatım olmuş..bel ağrısı meselesi bana özelde olabilir..çünkü fazla kilolarım ve hareketsiz kas gücümle motorun sarsıntısı belime vurdu galiba...ama ben Delmece yaylasından arka tarafa Armutluya inmiştim...yani yeteri kadar sarsmıştı zaten...kendim ettim kendim buldum...

YASİN09
11 Temmuz 2013, 18:25
sehir içinde kullanım olarak scoter biçilmiş kaftan zaten vites derdin yok aralardan kolayca gecersin yakıt cimri ve seri sana tavsiyem daelim s3 250 bide onu arastır fiyat biraz daha makul güç yerinde fazlasıyla memnun kalırsın;)

iptaluyelik02
11 Temmuz 2013, 18:38
Ramazan hayırlı olsun,güle güle kullan.

satoyama
11 Temmuz 2013, 19:07
Satocum bisiklet gibi makinalara alıştık biliyonmu...büyük makina alınca sanki moordan keyif almamaya başlayacağız gibi garip bir his var içimde...yani hep amatör kalalım istiyorum bazen...asla büyük okyanuslara yelken açamayan biri gibiyim...kendi limanımda mutluyum aga...yanlış seçim yanlış bir izlenime sahip oldum galiba işin gerçeği...



Müco xmaxde kullandık yok işte olmuyor abi..bu makinada çok takıldım üst komşumundu..istediğim zaman alır gezerim...bu denemeyi yaptığım iyi oldu almaktan vazgeçtim...

http://www.youtube.com/watch?v=zCdfpBgagw4


Ramocum bu motor alınacaksa seni referanslarıla alınır...harika anlatım olmuş..bel ağrısı meselesi bana özelde olabilir..çünkü fazla kilolarım ve hareketsiz kas gücümle motorun sarsıntısı belime vurdu galiba...ama ben Delmece yaylasından arka tarafa Armutluya inmiştim...yani yeteri kadar sarsmıştı zaten...kendim ettim kendim buldum...

abi innova varken bende senin gibi düşünüyordum ama ozaman mecburdum biliyorsun. ama innova kral motordu, tarz dı orası başka. ama elinde para varsa ve motora bakıyo ve motora binen adamsan alıcaksın. şimdi innovaya bin deseler yok abi :)

2011 yılında 16bin gayme param vardı 2008 model full+full bir vstrom ile pazarlık ettik anlaştık! (2005 innovada yatıyor) son anda bana vahiy geldi sanki! dedim "olm koyacak yerin yok en çok çalınan motor bu vstrom boşver gel araba al kendine nasıl olsa ufakta olsa motorun var" deyim gidip araba aldım :)

Garip
11 Temmuz 2013, 19:27
Teşekkürler arkadaşlar çoook çok daha iyisi sizin olsun

Ben anlatımımı beğenmedim ama bu motoru alacaklara referans olacaksam çok iyi. Kral motor


Deealim de bir başka alternatif
Ama tamami ile zevk meselesi artık

lejyoner67
26 Temmuz 2013, 13:26
SYM GTS EVO KULLANICILARI BAŞLIKLI KONUDA YAZDIĞIM MESAJIMIN BİREBİR AYNISIDIR ARKADAŞLAR.BELKİ FARKLI KİŞİLER OKUR DİYE BURADADA PAYLAŞTIM BİLGİNİZE..


arkadaşlar herkese selamlar.öncelikle biraz uzun bir yazı olacak ancak benimle aynı şeyleri hisseden birçok kişi olduğu ve bir katkısı olabileceği düşüncesiyle bunları yazma gereği duydum.bende agility 125 cc.motoruma beş yıl bindikten sonra (dün satmış bulunuyorum) artık cc yükseltme ihtiyacı duydum ve aşağı yukarı bir buçuk aydır 500 cc.lerin yakıtı ve servis giderleri bana göre olmadığı ve şehiriçi kullanımda biraz sıkıntılı olacağı için hem ekonomi hem pratiklik anlamında 250 cc.lik bir scooter arayışına girdim.özellikle scooter tercih ediyorum çünkü rahatlık ve konfor açısından diğer tarz motorlar bana göre değil.diğer motorumu da sevgiyle anıyorum çok kahrımı çekti ve gerçekten sağlam makina:cat:.neyse araştırırken en çok yamaha x city,piaggio xevo 250,peugeot geopolis 300,honda sh 300,x citing 250 ve sym evo 250 arasında kaldım.x max'ı ise bir türlü sevemedim nedense.x city t gidon sürüş tarzı nedeniyle ve açıklayamadığım şekilde hoş duruşuyla yüksek jant ebadıyla hep aklımda ve diğerleriyle direk onu kıyasladım.ama aradığım bir kaç özellik mevcut değil ne yazıkki.bunlar;ayak uzatma yeri,dörtlü flaşör,çakmak soketi en belirgin olanları.tamam bir dörtlü flaşör çokmu önemli diyebilirsiniz ancak o kadar para verip alacağınız bir üründe bazı detaylarında olmasını istiyorsunuz.ayrıca maliyeti nedirki yani niye konmuyor anlamıyorum yamahayı.ben bunu yaptım kardeşim yersen ben koskoca yamahayım bak fazla eleştirme zaten sana gülerler,bu alemde ben ve diğerleri var ona göre der gibi.bu sebeplerden dolayı ondan vazgeçtim.piaggio ise nedense motor aksamı çok övgü alsada beni çok cezbetmedi ve bir şekilde hep ürküttü.peugeotta da piaggio motoru oluşu t gidon ve 300 cc olması nedeniyle düşündürdü ama onada içim ısınmadı.yakıtıda fazla gibi ayrıca 300 cc ama neredeyse güç olarak 250 liklerle aynı.birde çok şık bir dizaynı yok bana göre.(fiyat olarak aynı değil niye öbürleriyle kıyaslıyorsun denebilir ama bayiide 2012 si var sıfır ve modelden dolayı 11.000 tl gibi verecek o yüzden listeme girdi.yoksa 2013'ü 15.000 tl civarı) honda ise çok olumlu övgülere konu olan marka memnuniyeti ve yine 300 cc oluşu nedeniyle listemdeydi ve biraz bütçeyi zorlayabilirim olabilir diyordum ama arkadaş o ne tipsizlik o ne çirkinlik.şahsen o kadar parayı veripte o motora gönül rahatlığıyla binemezdim sanırım.kombine fren ve sağlamlık tamam ama bana göre değil ben birazda görsellik arıyorum.tercih eden arkadaşlarada saygı duyarım tabiiki.göreceli kavramlar sonuçta.x citing ise 5 yıl kymco kullanmış biri olarak hep torpilliydi gözümde ama ne bileyim bu segmentteki scooterlar içinde ön sıralara oturtamadım işte gönlümde.sym ye gelmeden önce ötv farkı oluşuna rağmen neden 300 cc.olanları tercih sebebi gibi saydı bu adam diyebilirsiniz.tabii üstatlarımız çok daha iyi bilirler ama naçizane bendeki bilgiyi paylaşayım.avrupa ülkelerinde sanırım 300 cc.altındaki motorsikletlerin otoyolllara girişine müsade edilmiyormuş artık (dikkat edilirse çoğu markanın orjinal sitelerinde 250 cc.lerin yerini 300 cc.lerin almaya başladığı görülüyor.) ve uyum yasaları çerçevesinde bu yasaklamanın Türkiyede de uygulanabileceği konuşuluyor.tabii ileriyi düşünerek mantıklı geliyor ama bir yandanda ülkemizde uygulanmasının baya bir zaman alacağını düşündüğümden olmazsa olmaz değil benim açımdan.firmalarda 300 cc.lik makinaları şimdilik getirmiyorlar üreticinin elindeki 250 cc.likleri bitirecek bizim gibi ülkeler lazım:mrgreen:.istisnalar yukarıda zaten.veeee gelelim sym'ye;yukarıda saydığım sebepler içerisindeki artıları üstünde toplayan,kullanıcı memnuniyetini kazanmış,yakıt ekonomisi,marka bilinirliği,görsel olarakta bana hitap eden marka sym oldu açıkçası.bu arada ön lastik ebadı 1'' artmış 14''olmuş.fiyat olarak belki bir x max ayarında ama yamahanın tüketicisine hakettiği şeyleri vermediğini düşündüğüm için bu hususu önemsemiyorum.tabii bu saydığım modellerin hepsini canlı olarak inceleyip test etme şansım olmadı.ne yazıkki her ilde aynı imkanlar olmuyor bu manada.incelediğim modeller;x city,geopolis,honda,x citing ve listede olmamasına rağmen daelim s3.(bunuda anlamak zor.sen elinde paranla satın alacak ürün arıyor talip oluyorsun,ama kesin alıcıysan ürün getirtiliyor.bakma inceleme şansın yok yani.ne kadar zamanda gelir bu süre içinde kur nedeniyle fiyat farkı oluşurmu bunların garantiside yok.bu çok saçma bence) sym yide aynı sebepten inceleyemedim ama bir kaç kullanıcısının yolunu keserek:flower: görüşlerini aldım ve motoru şöyle bir süzdüm.genelde eşimle bindiğim için onunda görüşlerini aldım ve netice olarak yeni versiyon olan joymax 250i yi almaya karar verdim.Türkiyeye gelecekti gelmeyecekti,şu zaman gelecek bu zaman gelecek dedikodularından sıkılıp (buradaki bayisinin de modelden haberi bile olmadığını:pr: görerek ve bizden iyimi bileceksin kardeşim şeklindeki fırçamızı yedikten sonra merkezi aradım ve bölge satış sorumlusu erol bey'e (buradan kendisine sevgi ve selamlarımı yolluyorum) yönlendirildim.gerçekten çok teşekkür ediyorum kendisine.sağlıklı bilgiyi kendisinden aldım.şöyleki (tahminen stoktaki gts evo'lar yavaş yavaş erimeye başladığı için) makyajlanmış yeni versiyon olan joymax'ın daha önce bir parti getirildiğini ve olumlu tepkiler alındığını ancak istenen ölçüde teminini sağlayamadıklarını ama tamda bu aralar (22 temmuz gibi) yeni bir parti gelmek üzere olduğunu,istersem ilimizdeki bayi ile muhatap olmak istemediğim için,beni komşu ilimiz olan adana bayiine yönlendirebileceğini,benim için bir tane tercihim olan bir renk gönderileceğini söyledi.bunun üzerine çok sevindim ve adana bayii'den özgür beyle hemen irtibat kurarak teyidini aldım.siparişi verdik.buradan kendisinede çok teşekkür ediyorum.inşallah birkaç güne kadar bayiiye sevkiyatı yapılmış olacak yavrunun.(antrasit gri) belki tamda bu aralar almak isteyen arkadaşlar için benim deneyimlerim K I S A C A böyle:mrgreen: herkese selamlar...

MeHMeTK.
26 Temmuz 2013, 13:38
SYM GTS EVO KULLANICILARI BAŞLIKLI KONUDA YAZDIĞIM MESAJIMIN BİREBİR AYNISIDIR ARKADAŞLAR.BELKİ FARKLI KİŞİLER OKUR DİYE BURADADA PAYLAŞTIM BİLGİNİZE..


arkadaşlar herkese selamlar.öncelikle biraz uzun bir yazı olacak ancak benimle aynı şeyleri hisseden birçok kişi olduğu ve bir katkısı olabileceği düşüncesiyle bunları yazma gereği duydum.

bende agility 125 cc.motoruma beş yıl bindikten sonra (dün satmış bulunuyorum) artık cc yükseltme ihtiyacı duydum ve aşağı yukarı bir buçuk aydır 500 cc.lerin yakıtı ve servis giderleri bana göre olmadığı ve şehiriçi kullanımda biraz sıkıntılı olacağı için hem ekonomi hem pratiklik anlamında 250 cc.lik bir scooter arayışına girdim.özellikle scooter tercih ediyorum çünkü rahatlık ve konfor açısından diğer tarz motorlar bana göre değil.

diğer motorumu da sevgiyle anıyorum çok kahrımı çekti ve gerçekten sağlam makina.neyse araştırırken en çok yamaha x city,piaggio xevo 250,peugeot geopolis 300,honda sh 300,x citing 250 ve sym evo 250 arasında kaldım.x max'ı ise bir türlü sevemedim nedense.x city t gidon sürüş tarzı nedeniyle ve açıklayamadığım şekilde hoş duruşuyla yüksek jant ebadıyla hep aklımda ve diğerleriyle direk onu kıyasladım.ama aradığım bir kaç özellik mevcut değil ne yazıkki.bunlar;ayak uzatma yeri,dörtlü flaşör,çakmak soketi en belirgin olanları.tamam bir dörtlü flaşör çokmu önemli diyebilirsiniz ancak o kadar para verip alacağınız bir üründe bazı detaylarında olmasını istiyorsunuz.ayrıca maliyeti nedirki yani niye konmuyor anlamıyorum yamahayı.

ben bunu yaptım kardeşim yersen ben koskoca yamahayım bak fazla eleştirme zaten sana gülerler,bu alemde ben ve diğerleri var ona göre der gibi.bu sebeplerden dolayı ondan vazgeçtim.piaggio ise nedense motor aksamı çok övgü alsada beni çok cezbetmedi ve bir şekilde hep ürküttü.peugeotta da piaggio motoru oluşu t gidon ve 300 cc olması nedeniyle düşündürdü ama onada içim ısınmadı.yakıtıda fazla gibi ayrıca 300 cc ama neredeyse güç olarak 250 liklerle aynı.birde çok şık bir dizaynı yok bana göre.(fiyat olarak aynı değil niye öbürleriyle kıyaslıyorsun denebilir ama bayiide 2012 si var sıfır ve modelden dolayı 11.000 tl gibi verecek o yüzden listeme girdi.yoksa 2013'ü 15.000 tl civarı)

honda ise çok olumlu övgülere konu olan marka memnuniyeti ve yine 300 cc oluşu nedeniyle listemdeydi ve biraz bütçeyi zorlayabilirim olabilir diyordum ama arkadaş o ne tipsizlik o ne çirkinlik.şahsen o kadar parayı veripte o motora gönül rahatlığıyla binemezdim sanırım.kombine fren ve sağlamlık tamam ama bana göre değil ben birazda görsellik arıyorum.tercih eden arkadaşlarada saygı duyarım tabiiki.göreceli kavramlar sonuçta.

x citing ise 5 yıl kymco kullanmış biri olarak hep torpilliydi gözümde ama ne bileyim bu segmentteki scooterlar içinde ön sıralara oturtamadım işte gönlümde.sym ye gelmeden önce ötv farkı oluşuna rağmen neden 300 cc.olanları tercih sebebi gibi saydı bu adam diyebilirsiniz.tabii üstatlarımız çok daha iyi bilirler ama naçizane bendeki bilgiyi paylaşayım.avrupa ülkelerinde sanırım 300 cc.altındaki motorsikletlerin otoyolllara girişine müsade edilmiyormuş artık (dikkat edilirse çoğu markanın orjinal sitelerinde 250 cc.lerin yerini 300 cc.lerin almaya başladığı görülüyor.) ve uyum yasaları çerçevesinde bu yasaklamanın Türkiyede de uygulanabileceği konuşuluyor.tabii ileriyi düşünerek mantıklı geliyor ama bir yandanda ülkemizde uygulanmasının baya bir zaman alacağını düşündüğümden olmazsa olmaz değil benim açımdan.firmalarda 300 cc.lik makinaları şimdilik getirmiyorlar üreticinin elindeki 250 cc.likleri bitirecek bizim gibi ülkeler lazım.istisnalar yukarıda zaten.

veeee gelelim sym'ye;yukarıda saydığım sebepler içerisindeki artıları üstünde toplayan,kullanıcı memnuniyetini kazanmış,yakıt ekonomisi,marka bilinirliği,görsel olarakta bana hitap eden marka sym oldu açıkçası.bu arada ön lastik ebadı 1'' artmış 14''olmuş.fiyat olarak belki bir x max ayarında ama yamahanın tüketicisine hakettiği şeyleri vermediğini düşündüğüm için bu hususu önemsemiyorum.tabii bu saydığım modellerin hepsini canlı olarak inceleyip test etme şansım olmadı.ne yazıkki her ilde aynı imkanlar olmuyor bu manada.incelediğim modeller;x city,geopolis,honda,x citing ve listede olmamasına rağmen daelim s3.(bunuda anlamak zor.sen elinde paranla satın alacak ürün arıyor talip oluyorsun,ama kesin alıcıysan ürün getirtiliyor.bakma inceleme şansın yok yani.ne kadar zamanda gelir bu süre içinde kur nedeniyle fiyat farkı oluşurmu bunların garantiside yok.bu çok saçma bence) sym yide aynı sebepten inceleyemedim ama bir kaç kullanıcısının yolunu keserek görüşlerini aldım ve motoru şöyle bir süzdüm.genelde eşimle bindiğim için onunda görüşlerini aldım ve netice olarak yeni versiyon olan joymax 250i yi almaya karar verdim.

Türkiyeye gelecekti gelmeyecekti,şu zaman gelecek bu zaman gelecek dedikodularından sıkılıp (buradaki bayisinin de modelden haberi bile olmadığını görerek ve bizden iyimi bileceksin kardeşim şeklindeki fırçamızı yedikten sonra merkezi aradım ve bölge satış sorumlusu erol bey'e (buradan kendisine sevgi ve selamlarımı yolluyorum) yönlendirildim.gerçekten çok teşekkür ediyorum kendisine.sağlıklı bilgiyi kendisinden aldım.şöyleki (tahminen stoktaki gts evo'lar yavaş yavaş erimeye başladığı için) makyajlanmış yeni versiyon olan joymax'ın daha önce bir parti getirildiğini ve olumlu tepkiler alındığını ancak istenen ölçüde teminini sağlayamadıklarını ama tamda bu aralar (22 temmuz gibi) yeni bir parti gelmek üzere olduğunu,istersem ilimizdeki bayi ile muhatap olmak istemediğim için,beni komşu ilimiz olan adana bayiine yönlendirebileceğini,benim için bir tane tercihim olan bir renk gönderileceğini söyledi.

bunun üzerine çok sevindim ve adana bayii'den özgür beyle hemen irtibat kurarak teyidini aldım.siparişi verdik.buradan kendisinede çok teşekkür ediyorum.inşallah birkaç güne kadar bayiiye sevkiyatı yapılmış olacak yavrunun.(antrasit gri) belki tamda bu aralar almak isteyen arkadaşlar için benim deneyimlerim K I S A C A böyle herkese selamlar...


Kardeşim paylaşımın için teşekkürler.

Kusuruma bakma bu şekilde parağraflayarak yazının tamamını okuyabildim...:)

Garip
26 Temmuz 2013, 14:07
SYM GTS EVO KULLANICILARI BAŞLIKLI KONUDA YAZDIĞIM MESAJIMIN BİREBİR AYNISIDIR ARKADAŞLAR.BELKİ FARKLI KİŞİLER OKUR DİYE BURADADA PAYLAŞTIM BİLGİNİZE..


arkadaşlar herkese selamlar.öncelikle biraz uzun bir yazı olacak ancak benimle aynı şeyleri hisseden birçok kişi olduğu ve bir katkısı olabileceği düşüncesiyle bunları yazma gereği duydum.bende agility 125 cc.motoruma beş yıl bindikten sonra (dün satmış bulunuyorum) artık cc yükseltme ihtiyacı duydum ve aşağı yukarı bir buçuk aydır 500 cc.lerin yakıtı ve servis giderleri bana göre olmadığı ve şehiriçi kullanımda biraz sıkıntılı olacağı için hem ekonomi hem pratiklik anlamında 250 cc.lik bir scooter arayışına girdim.özellikle scooter tercih ediyorum çünkü rahatlık ve konfor açısından diğer tarz motorlar bana göre değil.diğer motorumu da sevgiyle anıyorum çok kahrımı çekti ve gerçekten sağlam makina:cat:.neyse araştırırken en çok yamaha x city,piaggio xevo 250,peugeot geopolis 300,honda sh


.....



gönderileceğini söyledi.bunun üzerine çok sevindim ve adana bayii'den özgür beyle hemen irtibat kurarak teyidini aldım.siparişi verdik.buradan kendisinede çok teşekkür ediyorum.inşallah birkaç güne kadar bayiiye sevkiyatı yapılmış olacak yavrunun.(antrasit gri) belki tamda bu aralar almak isteyen arkadaşlar için benim deneyimlerim K I S A C A böyle:mrgreen: herkese selamlar...


yorum çok iyi olmuş.. joymax ın detaylı yazısını paylaşın lütfen

lejyoner67
26 Temmuz 2013, 19:58
Kardeşim paylaşımın için teşekkürler.

Kusuruma bakma bu şekilde parağraflayarak yazının tamamını okuyabildim...:)

sizler kusura bakmayın kardeş.ben uzun yazınca imla hatası yapmamaya çalıştım,ayrıca düzenleme yapamadım.eline sağlık senin cevabından benim mesajı okurlar artık:mrgreen:

garip kardeş; inşallah alınca detaylı bilgi vermeye çalışırım.zaten merak ettiğim noktalar var.yerden yüksekliği nedir?kaldırımlardan falan inerken sorun olurmu?ön lastik gerçekten 14'' olarakmı gelecek vs.bunları paylaşmayı düşünüyorum

Garip
19 Ağustos 2013, 16:37
sizler kusura bakmayın kardeş.ben uzun yazınca imla hatası yapmamaya çalıştım,ayrıca düzenleme yapamadım.eline sağlık senin cevabından benim mesajı okurlar artık:mrgreen:

garip kardeş; inşallah alınca detaylı bilgi vermeye çalışırım.zaten merak ettiğim noktalar var.yerden yüksekliği nedir?kaldırımlardan falan inerken sorun olurmu?ön lastik gerçekten 14'' olarakmı gelecek vs.bunları paylaşmayı düşünüyorum


paylaşımları bekliyoruz.

albaywolf
19 Ağustos 2013, 23:16
İnsanın bi dünya para vererek aldığı şeyin içine sinmesi ne hoş. İyi günlerde kullanın.

4tekerfazla
25 Ağustos 2013, 15:06
Sym yedek parça sorunu oluyor mu ?

SenerSen
27 Ağustos 2013, 13:57
Garip1701 öncelikle motorun hayırlı olsun kazasız belasız eşinle ailenle güzelce gezmek nasip olsun inşallah.Samimi olarak yeni motorunla yaşadıklarını anlattığın için teşekkür ederim.Motorun dezavantajlarını ve avantajlarını güzelce ayırabilip söylemen çok faydalı oldu gerçekten.İyi sürüşler :)