PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Maximum 4.000 TL. Chopper Almak İstiyorum Ama Seçemiyorum.



Poyrito
05 Temmuz 2013, 23:13
Sevgili arkadaşlar 4.000 TL bütçem var.
İLK CHOPPER'IM OLACAK DAHA ÖNCE VİTESLİ MOTOR SADECE 1 SAAT KULLANDIM. AMA ARABAM VARDIR.
Yaptığım araştırmalar sonucu
Mondial MCT'lerden uzak durmam gerektiğini öğrendim.
Skygo'ların adı bile geçmiyor forumlarda zaten.
Regal Raptor'lar en babaymış galiba.
Keeway Superlight 150 ile Kuba Superlight 150 buldum.
Küba'ya bayıldım mat siyah rengi, kapkara bir böcek gibi gözükmesi beni benden aldı.
Siz bana ne önerirsiniz ?

http://galeri3.uludagsozluk.com/168/super-light-150_226242.png

search16
05 Temmuz 2013, 23:20
Görüntü iyi kubada. Vibrasyon minumum fakaaaaaatr o kasaya 150 cc.... Şey üstünde kelebek gibi olmuş. Max 90 görürsün. Normallerin 4 le çıktığı rampayı sen 3 le çıkarsın. Birde herkez yola devem ederken sen sıksık benzinliğe girersin..

6PaTLaR
05 Temmuz 2013, 23:27
Regal Raptor mu en babasıymış? sıralı silindir acayip bir titreşim vardı kullanmadım bile(açık egzozun mutlak etkisi var).
En baba Hyosung Gv 250 ve Kymco venox dur ama onlarda çelik jant, yani chopper dediğin motorda tel jant olmalı.
Ben bir roadstar alacam gibi gözüküyor.

---------- Post added at 20:27 ---------- Previous post was at 20:25 ----------


Görüntü iyi kubada. Vibrasyon minumum fakaaaaaatr o kasaya 150 cc.... Şey üstünde kelebek gibi olmuş. Max 90 görürsün. Normallerin 4 le çıktığı rampayı sen 3 le çıkarsın. Birde herkes yola devem ederken sen sıksık benzinliğe girersin..
Bir superlight kullanıcısı 2L yaktığını söyledi.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/118478-max-3-l-yakan-en-az-250-cc-modeller.html

Poyrito
05 Temmuz 2013, 23:29
Arkadaşlar Hyosung Gv 250 ve Kymco venox baktım ama bunlar pahalı motorlar gücüm yetmiyor.
Özellikle Venox'a bayılmıştım.
Peki siz ne öneriyorsunuz bu fiyata hangi chopper olabilir ?

6PaTLaR
05 Temmuz 2013, 23:34
Bu kuba 150 lik 90-100 gider bende de 150 t 19 a var sendekinden, düz yolda 110la rahat gidiyor.
o yüzden 250 lik bir şeylere bak. supershadow bulabilirsin bütçenle.

Tİme_shİft42
05 Temmuz 2013, 23:36
Gv 250 nin ölüsünü vermezlero paraya Keeway felan var yıllar oldu o modelin üretimi felan duralı kmleri hep yüksektir genelde

Poyrito
05 Temmuz 2013, 23:37
Arkadaşlar ben hızlı gitmeye bakmıyorum zaten hız yapan biri değilim.
Gv 250'nin ölüsü bile yok doğru diyor , keewaylerin üretimi yok , sadece Kuba alabiliyorum bu paraya sanırım adam gibi motor değil mi?
Şimdi supershadow araştıracağım.

search16
05 Temmuz 2013, 23:46
Regal Raptor mu en babasıymış? sıralı silindir acayip bir titreşim vardı kullanmadım bile(açık egzozun mutlak etkisi var).
En baba Hyosung Gv 250 ve Kymco venox dur ama onlarda çelik jant, yani chopper dediğin motorda tel jant olmalı.
Ben bir roadstar alacam gibi gözüküyor.

---------- Post added at 20:27 ---------- Previous post was at 20:25 ----------


Bir superlight kullanıcısı 2L yaktığını söyledi.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/118478-max-3-l-yakan-en-az-250-cc-modeller.html

Bu makinanın 2 l yakması imkansız. 3 e yakınkakar. Motorun kasa ağır. Bide artçılı bin, biraz rüzgar biraz gaz açma+++ = 3 lt. O 2 lt yaktıran hep rampa aşşağımı gitti acep

---------- Post added at 22:46 ---------- Previous post was at 22:44 ----------


Arkadaşlar ben hızlı gitmeye bakmıyorum zaten hız yapan biri değilim.
Gv 250'nin ölüsü bile yok doğru diyor , keewaylerin üretimi yok , sadece Kuba alabiliyorum bu paraya sanırım adam gibi motor değil mi?
Şimdi supershadow araştıracağım.

Bu işte aklına hangisi yatarsa onu alıcaksın. Gönlün hanginden yanaysa onu alıcaksın. Başkalarının lafıyla hareket edip aklındakinden farklı bişey alırsan hep bi tarafın yarım kalır.:bounce:

6PaTLaR
06 Temmuz 2013, 00:02
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-keeway-custom-128741686/detay
Bence bunu kaçırma, markası farklıymış ama zaten hepsi aynı bunların.

Ozan Bey
06 Temmuz 2013, 00:14
Pek Chopper değil ama Kanuni Bora üzerindeki YBR motoru ile fiyat bandında senin işini görür. Parça sorunu çekmezsin, yakıtı iyi.. Yan çanta ve öne cam taktın mı epey bir şekilli olur. Söylediklerin hep Çin malı. Kendim kullanmadığım şeyi başkasına tavsiye etmem. Ama yerli malı alacak olsam Kanuni Bora alırım. Hakkında hayırlısı olsun.

deniz ci
06 Temmuz 2013, 00:47
mct den niye uzak duryo çözemedim gayet güzel vibrasyon dışında :queen:

thepope
06 Temmuz 2013, 01:11
bende keeway sl 150 var 2005 model bakımları ve ayarları düzgün yapılınca saat gibi çalışır egzosum un birisi mecbur kaldığımdan açık durumda yakıtı 2 kişide binsem 3lt tek kişide uzun süre dipgaz gittim yine 3 lt yaktı.Gps ile ölçtüm motor 105 km hıza ulaşıyor bunda 85 e kadar normal bir şekilde ulaşıyor fakat 85 ten sonra sıkıştırmak gerekiyor.Vibrasyon balansörlü olmamasına rağmen beni rahatsız etmiyor ve mct gibi diğer motorlara göre frenlemesi daha iyi ve daha rahat bir motor.Yukarıda bir arkadaş sık sık benzinliği gidersin demiş ama 15 lt yakıt deposuyla kimi 500 km kimis 550 km yol yapabiliyor hatta forumda bir arkadaş full depoyla 640 km gittiğini söylemişti.Benzinliğe sıksık gidersin değilde unutursun tabiri daha yerinde.Yani beklentilerini her türlü karşılayacak bir motor zaten hızıda sevmiyorum demişsin.Bende hızı sevmem ama otobanda yavaş gitmek tehlikeli oluyor.Benim açımdan tek eksisi hızlanması iyi değil yani iyi değil derken 150 lik bir motora göre normal.2 kişi çekişten düşer motor bunuda belirteyeyim hissedersin bunu çok net bir şekilde yani ama hiçbir rampada kalmaz 1 vitesi ister ama yine çıkar orayı.Yani hızlanması bir mct veya otarz sıralı silindir 250 lik motor gibi olsa bu motor mükemmel olurdu.Arkadaşta jinlun var 250 lik hızlanması çok çok iyi buna göre ama titreşim var ve arka freni iyi değil bide konfor olarak keeway daha iyi ve tabiki yakıt olarak ta aralarında fark var.Aklında kalan başka birşey varsa sorabilirsin.Mct yi kullanmadım ama bu motoru satarsam inşallah bir tane mct alıcam sırf o hızlanması varya onun için bende hızı sevmiyorum ama arabaların arkadan selektör yapması bazen biraz daha çabuk hızlansa iyi olur dedirtiyor.
Bence mct o kadar kötülenmeyi haketmiyor eliniz anahtar tutuyorsa mct den memnun kalabilirsiniz.Gidip 10000 liralık hyosungla 3000 liralık mct yi kıyaslamak da doğru olmaz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:00 ----------

Buda keeway olanı
http://img593.imageshack.us/img593/3517/5evt.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/593/5evt.jpg/)

Poyrito
06 Temmuz 2013, 01:28
Sevgili arkadaşım uzun mesajın için çok teşekkür ederim yazdıklarının hepsini okudum.
İlk baş keeway superlight bakıyordum ama modelleri düşük kilometreleri yüksek diye tercih etmemiştim.
Eğer superlight beğeniyorsan 1.500 TL'ye bile bulunabiliyor. biraz bakım ve şekil yaparsam üstüne param bile kalır.
sizin motorunuz kaç kilometrede ? Ona göre sahibinden sitesinden karşılaştırma yapacağım.

olay
06 Temmuz 2013, 01:37
bende bu motordan almayı duşunuyorum boy 189 kilo 83 sıkıntı olurmu bu motor için

thepope
06 Temmuz 2013, 01:40
1500e bulduğun superlıght ın temiz olacağını düşünmüyorum genelde 2000 tl altında temizini zor bulursun.Benimki aldığımda 3250 km deydi ama ne kadar doğru bilmiyrum motorcuya bile göstermeden aldım motor temizdi çünkü.Şuan 5000 km ye yaklaştı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:38 ----------


bende bu motordan almayı duşunuyorum boy 189 kilo 83 sıkıntı olurmu bu motor için
biraz ufak kalır altında.

Poyrito
06 Temmuz 2013, 01:47
1500e bulduğun superlıght ın temiz olacağını düşünmüyorum genelde 2000 tl altında temizini zor bulursun.Benimki aldığımda 3250 km deydi ama ne kadar doğru bilmiyrum motorcuya bile göstermeden aldım motor temizdi çünkü.Şuan 5000 km ye yaklaştı.[COLOR="Silver"]

İzmir'de seçenekler çok kısıtlı şuraya bakarmısınız elle tutulacak motor yok superlight olarak.
http://www.sahibinden.com/motosiklet-keeway-super-light-150/izmir/ikinci-el?a269_max=2013&a269_min=1985&sorting=date_desc

thepope
06 Temmuz 2013, 01:52
evet izmirde fazla seçenek yok dediğim gibi artılarını eksilerini yazdım karar sizin
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kuba-kuba-superlight-150-cc-sifir-ayarinda-128053895/detay bu var kuba

Poyrito
06 Temmuz 2013, 01:58
evet izmirde fazla seçenek yok dediğim gibi artılarını eksilerini yazdım karar sizin
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kuba-kuba-superlight-150-cc-sifir-ayarinda-128053895/detay bu var kuba

Evet Mert kardeşim bunu takip ediyorum yarın arayacağım adamı.
Eğer adam motor duruyor gelip bakabilirsin derse ne önerirsin götüreyim mi bir tane motorcuya?

ercan_wrc
06 Temmuz 2013, 02:00
Bu makinanın 2 l yakması imkansız. 3 e yakınkakar. Motorun kasa ağır. Bide artçılı bin, biraz rüzgar biraz gaz açma+++ = 3 lt. O 2 lt yaktıran hep rampa aşşağımı gitti acep

---------- Post added at 22:46 ---------- Previous post was at 22:44 ----------



Bu işte aklına hangisi yatarsa onu alıcaksın. Gönlün hanginden yanaysa onu alıcaksın. Başkalarının lafıyla hareket edip aklındakinden farklı bişey alırsan hep bi tarafın yarım kalır.:bounce:

2 litre yaktıran arkadaş benim. inanmayan varsa doldursun depomu gezelim depo bitene kadar baksın kaç litre yakıyor kendisi hesaplasın. diğer başlıktada yazdım aynen alıntı yapıyorum. ayrıca lütfen gözünüzle görmediğiniz bilmediğiniz konularda karşı tarafı suçlu yada yalancı gibi rencide etmeyelim lütfen.




aldığım benzin ve km yi herzaman excel'de kaydederim.
depom 14 litre zorlama ile 15 litreyi alıyor (gırtlağa kadar doldurunca)
full doldurdum 69,96 liraya doldu. 608km gittim rezerv'e geçtim 678kmde benzinliğe 100mt kala benzin tamamen bitti.
tekrar doldurdum. 71,61 liralık aldı (bu arada motorun piston segman silindir setini değiştirmiştim rodajı tamamladığım için çevre yolunda sürekli bastım dipgaz gittim) 545km sonra rezerv'e geçti 585km olduğumda yolda yine kalmayım diye depoyu doldurdum.

thepope
06 Temmuz 2013, 02:06
ercan benim şüphem yok zaten benimkinin egzosu açık birde eski model karbüratörüde orijinal değil buna rağmen 3 litre yakıyor.Sen hava ayarını ne yaptın son durum ne röalntiyi arttırdınmı ?

ercan_wrc
06 Temmuz 2013, 02:09
bende keeway sl 150 var 2005 model bakımları ve ayarları düzgün yapılınca saat gibi çalışır egzosum un birisi mecbur kaldığımdan açık durumda yakıtı 2 kişide binsem 3lt tek kişide uzun süre dipgaz gittim yine 3 lt yaktı.Gps ile ölçtüm motor 105 km hıza ulaşıyor bunda 85 e kadar normal bir şekilde ulaşıyor fakat 85 ten sonra sıkıştırmak gerekiyor.Vibrasyon balansörlü olmamasına rağmen beni rahatsız etmiyor ve mct gibi diğer motorlara göre frenlemesi daha iyi ve daha rahat bir motor.Yukarıda bir arkadaş sık sık benzinliği gidersin demiş ama 15 lt yakıt deposuyla kimi 500 km kimis 550 km yol yapabiliyor hatta forumda bir arkadaş full depoyla 640 km gittiğini söylemişti.Benzinliğe sıksık gidersin değilde unutursun tabiri daha yerinde.Yani beklentilerini her türlü karşılayacak bir motor zaten hızıda sevmiyorum demişsin.Bende hızı sevmem ama otobanda yavaş gitmek tehlikeli oluyor.Benim açımdan tek eksisi hızlanması iyi değil yani iyi değil derken 150 lik bir motora göre normal.2 kişi çekişten düşer motor bunuda belirteyeyim hissedersin bunu çok net bir şekilde yani ama hiçbir rampada kalmaz 1 vitesi ister ama yine çıkar orayı.Yani hızlanması bir mct veya otarz sıralı silindir 250 lik motor gibi olsa bu motor mükemmel olurdu.Arkadaşta jinlun var 250 lik hızlanması çok çok iyi buna göre ama titreşim var ve arka freni iyi değil bide konfor olarak keeway daha iyi ve tabiki yakıt olarak ta aralarında fark var.Aklında kalan başka birşey varsa sorabilirsin.Mct yi kullanmadım ama bu motoru satarsam inşallah bir tane mct alıcam sırf o hızlanması varya onun için bende hızı sevmiyorum ama arabaların arkadan selektör yapması bazen biraz daha çabuk hızlansa iyi olur dedirtiyor.
Bence mct o kadar kötülenmeyi haketmiyor eliniz anahtar tutuyorsa mct den memnun kalabilirsiniz.Gidip 10000 liralık hyosungla 3000 liralık mct yi kıyaslamak da doğru olmaz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:00 ----------

Buda keeway olanı
http://img593.imageshack.us/img593/3517/5evt.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/593/5evt.jpg/)

aynen katılıyorum benim motorum 2 litre yakıyor ama sürücü - karbutor ayarı - rolanti ve yol durumunın yakıta etkisi büyük. şuanki son depomda genelde 2 kişi bindim ve hep dipgaz gidiyorum tahminimce 550kmlerde bitecek ve 100km de 2,5lt civarı yakmış olacak. haricinde arkadaşın dediği gibi 85 e kadar güzel çıkıyor sonrasında hızlanma yavaşlıyor. ama 2 kişi bile binseniz çıkamayacağı yokuş yoktur. vibrasyon normal. rahatlığı güzel bir motor. son hız olarak 106km gps ile ölçtüm ama yol durumuna göre 110 falan yapar heralde. benimde motorda tek sıkıntım hız olayı. hızı sevmiyorum ama otobanı çok kullanıyorum en azında 100'e kadar rahat hızlansa ve son hızı 130 olsaymış 4-4lük motor olurmuş. bence fiyatına göre gerçekten çok güzel motor.

carsvegas
06 Temmuz 2013, 02:10
Başlangıç motoru alacaksan öncelikle km ye çok takılma derim çünkü genelde km ile oynuyorlar çok kolay bişey ben aldığımda 18000 de olan motor şuan 29500 de kullandığım motor olması sebebiyle superlightı öneririm uygun fiyata alır acemiliğini atarsın hemde paran cebinde kalır.unutmaman gereken bişey var her zaman altındaki aracın farkında ol bu tarz motorlar hız için değildir tıngır mıngır sesi dinle yol al kendinden büyüklere dalaşma ben genelde 60-70 arası giderim motorda 140 ibre var ama ona ulaşmaya çalışırsan krankı alırsın eline ve kesinlikle korumasız binme hiçbir motosiklete...

KeaSH-07
06 Temmuz 2013, 02:11
çin çan çunlara bakacağına kymco venox 250 alabilirsin 4.000 TL ye.şuan ilanda 6.000den aşşağı yok ama sürekli 5.000e oluyor.pazarlıkla 4.000e alınır

ercan_wrc
06 Temmuz 2013, 02:13
ercan benim şüphem yok zaten benimkinin egzosu açık birde eski model karbüratörüde orijinal değil buna rağmen 3 litre yakıyor.Sen hava ayarını ne yaptın son durum ne röalntiyi arttırdınmı ?

hava ayarını en sıkıdan 2 tur civarı açık yaptım rolanti ise ilk çalışmada 1400 lerde ama motor ısınınca 1600-1700 lere çıkıyor. aşağı çekersem stop ediyor. şuan böyle kullanıyorum. rolanti ayarı için son çok açtığımda motorun çekişi düşüyordu en son ayarı şu şekilde yaptım. rolantiyi 2000e aldım sonra en kısık şekilde stop edene kadar kıstım. sonra 1 tur çevirim motoru çalıştırdım. motor 1500 lerde falan çalıştı sonra ben ayarı açtıkça çalışması düzelmeye başladı ve devir yükseldi işte tam o rahat çalıştığı ayarda bıraktım ( tahmini 2 tur oldu ) sonra rolantiyi tekrar 1400e çektim. şuan çekişte iyi yakıtta.

KeaSH-07
06 Temmuz 2013, 02:21
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-diger-markalar-custom-chopper-124796546/detay/
böyle bişey var 4.000 e alınır

thepope
06 Temmuz 2013, 02:22
hava ayarını en sıkıdan 2 tur civarı açık yaptım rolanti ise ilk çalışmada 1400 lerde ama motor ısınınca 1600-1700 lere çıkıyor. aşağı çekersem stop ediyor. şuan böyle kullanıyorum. rolanti ayarı için son çok açtığımda motorun çekişi düşüyordu en son ayarı şu şekilde yaptım. rolantiyi 2000e aldım sonra en kısık şekilde stop edene kadar kıstım. sonra 1 tur çevirim motoru çalıştırdım. motor 1500 lerde falan çalıştı sonra ben ayarı açtıkça çalışması düzelmeye başladı ve devir yükseldi işte tam o rahat çalıştığı ayarda bıraktım ( tahmini 2 tur oldu ) sonra rolantiyi tekrar 1400e çektim. şuan çekişte iyi yakıtta.

rölanti zaten yakıt çok bir etkisi olmuyor herşeyi denedim ben karbüratörde hava ayarının bile pek yakıta etkisi yok çok açmadıkça ama motorun devirlenmesinde etkili.biz motorun herşyini yazdık ama kullanmayanlar için çan çin bu motor ve hep öle kalacak

ercan_wrc
06 Temmuz 2013, 02:26
rölanti zaten yakıt çok bir etkisi olmuyor herşeyi denedim ben karbüratörde hava ayarının bile pek yakıta etkisi yok çok açmadıkça ama motorun devirlenmesinde etkili.

evet bende 2 tur ile 3 tur arası sürekli oynuyorum çokta bir fark hissetmiyorum yakıtta. en çok dediğim gibi hızlanmasını etkiliyor. yalnız benim en çok sürerken dikkat ettiğim 5000 deviri geçmeden vites atıyorum. zaten alt devirlerde çok bayılan bir motor değil bizimkiler. devir 3000 altına inmedikçe sorun olmuyor.

thepope
06 Temmuz 2013, 02:30
evet bende 2 tur ile 3 tur arası sürekli oynuyorum çokta bir fark hissetmiyorum yakıtta. en çok dediğim gibi hızlanmasını etkiliyor. yalnız benim en çok sürerken dikkat ettiğim 5000 deviri geçmeden vites atıyorum. zaten alt devirlerde çok bayılan bir motor değil bizimkiler. devir 3000 altına inmedikçe sorun olmuyor.
aynen onu bende yapıyorum 3000 in altına inmeyince sorun olmuyor bu arada gps i nereye sabitliyorsun?he bide hava ayarı bende sabah çalışmayada çok etki ediyor şuan 3 turda tek marşta çalışıyor jikle istemeden ama 2 tura alırsam sürekli stop ediyor ısınına kadar ondan 3 tura aldım öyle kullnıyorum

search16
06 Temmuz 2013, 02:52
2 litre yaktıran arkadaş benim. inanmayan varsa doldursun depomu gezelim depo bitene kadar baksın kaç litre yakıyor kendisi hesaplasın. diğer başlıktada yazdım aynen alıntı yapıyorum. ayrıca lütfen gözünüzle görmediğiniz bilmediğiniz konularda karşı tarafı suçlu yada yalancı gibi rencide etmeyelim lütfen.
Arkadaşım burda yakıt hesaplamanın çok göreceli konu olduğunu hatırlatırım sana. Havanın rüzgarı, yolun durumu, kullanıcı, ağırlığın, şehir içi kullanım oranı, şehir dışı kullanım oranı vs hepsi etken. Bir çok arkadaşta ybr var. Çoğununda yemeğini iddadan yemişimdir. 2 lt yakıyor dedikleri ybr bende 2,5 nin altına hiç düşmedi. 3 lt yaktığı zamanlarda çok oldu. Onlar hesapları 5. viteste düz yolda 70km max. mış. Yakıt böyle hesaplanmaz. Depoyu doldururum motoru kurye gibi kullanırım şehir içi. Şehir dışıda ne gidiyorsa onu beklerim. Ozaman bakarım yakıtına. Bu şekil kullanım günlük olarak çoğumuzun kullandığıdır zaten. Yoksa başta yazdığım gibi sakin kaçınız kullanıyor. Benim 200 cc ye şehir dışı 4 lt yaktırdım. Çokmu zorladım hayır. Fazla rüzgar, artçılı ve bol rampalı. İmkansız diyenlere ispatladım aynı şartlarda. Tvs ci arkadaşlarda 1,9 yakıyor dediler. Bende yine yazdığım şartlarda 2,7 yaktı.
Bide başka forumdan arkadaşlar görüştüğümüzde şunu söylediler. Sizin sitedekilerin motorları az yakıyormuş diye. Yıkıldım gülmekten. Bundan kelli yakıt hesaplarının tartışmalarında hep bi husumettir gider bu forumda. He bide emin olmadığım bir konuya yorumda atmam. 96 yılından bu yana motosiklet kullanırım, bişeyler bildiğimizden yazdık. Suçlamadım kimseyi yalancılıkla. Öyle anladıysanda affola. Özür dilemesinide biliriz. Saygılar sevgiler.

oknglr
06 Temmuz 2013, 10:09
Arkadaşlar ben hızlı gitmeye bakmıyorum zaten hız yapan biri değilim.
Gv 250'nin ölüsü bile yok doğru diyor , keewaylerin üretimi yok , sadece Kuba alabiliyorum bu paraya sanırım adam gibi motor değil mi?
Şimdi supershadow araştıracağım.

http://www.keeway.com.tr/superlight150-125.htm kendi sitesinde hala var yalnız

Bu arada Kuba superlight ında 200 lüğü var 197 cc http://www.kubamotor.com/new4/urunlerimiz/chopper/superlight200

cx571
06 Temmuz 2013, 10:15
http://img172.imageshack.us/img172/4452/dsci0005dn0.jpg

Arkadaşımın bu motorunu kullandım ben. RAMZEY QM250 diye geçiyor. sesi güzel kendı güzel duruyo. Raceing seven biriyim ama. bundaki koltuk rahatlığıda cok süper kullanımıda güzel makıne.
Buda sitesi -> http://www.ramzey.com.tr/rmz2010/modeller/qm250.asp

ercan_wrc
06 Temmuz 2013, 18:11
Arkadaşım burda yakıt hesaplamanın çok göreceli konu olduğunu hatırlatırım sana. Havanın rüzgarı, yolun durumu, kullanıcı, ağırlığın, şehir içi kullanım oranı, şehir dışı kullanım oranı vs hepsi etken. Bir çok arkadaşta ybr var. Çoğununda yemeğini iddadan yemişimdir. 2 lt yakıyor dedikleri ybr bende 2,5 nin altına hiç düşmedi. 3 lt yaktığı zamanlarda çok oldu. Onlar hesapları 5. viteste düz yolda 70km max. mış. Yakıt böyle hesaplanmaz. Depoyu doldururum motoru kurye gibi kullanırım şehir içi. Şehir dışıda ne gidiyorsa onu beklerim. Ozaman bakarım yakıtına. Bu şekil kullanım günlük olarak çoğumuzun kullandığıdır zaten. Yoksa başta yazdığım gibi sakin kaçınız kullanıyor. Benim 200 cc ye şehir dışı 4 lt yaktırdım. Çokmu zorladım hayır. Fazla rüzgar, artçılı ve bol rampalı. İmkansız diyenlere ispatladım aynı şartlarda. Tvs ci arkadaşlarda 1,9 yakıyor dediler. Bende yine yazdığım şartlarda 2,7 yaktı.
Bide başka forumdan arkadaşlar görüştüğümüzde şunu söylediler. Sizin sitedekilerin motorları az yakıyormuş diye. Yıkıldım gülmekten. Bundan kelli yakıt hesaplarının tartışmalarında hep bi husumettir gider bu forumda. He bide emin olmadığım bir konuya yorumda atmam. 96 yılından bu yana motosiklet kullanırım, bişeyler bildiğimizden yazdık. Suçlamadım kimseyi yalancılıkla. Öyle anladıysanda affola. Özür dilemesinide biliriz. Saygılar sevgiler.

Estagfurullah kardeş ben belkide yanlış anladım. ama sayfanın en üstündeki yorumumu okursanız aynısını bende yazdım. karburator ayarı, buji, yol durumu vs herşeyin etkilediğini. diğer ybr ci yada tvs ci arkadaşları bilemem. ben sakin kullanırım 80-90 ı pek geçmem hızlanmaları dipgaz ile yapmam genelde de 5000 devirlerde vites atarım. yani motoru dinlerim hep. arabada kullanırken aynıyımdır. benzinli mitsubishi colt aracım var ve 45 litre benzin ile uzun yolda 1027km yol yaptım kimse inanmadı ikinci sefer fotolarını çektim yol bilgisayarın. aynı arabadan başka arkadaşlarımda var onlar uzun yolda 5,5-6 litre yaktırırken ben 4,5 litre yaktırıyorum.

Motor konusunda da motorun piston silindir segman değişimini subap ayarını karburatör ayarını vs herşeyini kendim değiştirdim ve ayarlarınıda kendim yaptım.
Benzin ölçümünde ise depoyu doldurup aldığım fiyat belli depo bitip yolda kalana kadar gittiğim içinde tam kuruş hesabı yapabiliyorum. motoru ısıtmadan da hiçbir zaman yola çıkmam. bujimi 2000kmde bir değişirim. hava filtremi sürekli temizlerim. yani motora bakarım ve motoru yormadan kullanırım oda bana hem sorun çıkarmaz hemde az benzinle çok km yol yapar karşılığını verir.

bugün depom bitti. 480km'de bitti. Rezerve geçtim ve 496kmde depoyu tekrar doldurdum 65 liraya doldu. yani 2,7 litre yakmış oldu ama 100km sini dipgaz ve 2 kişi gezdim. çok yokuş çıkıp indim trafiğe takıldığımda oldu. ayrıca rodajı tamamladığım için sürekli çevre yolunda son hız ve ara hızlanma denemeleri yaptım. ona göre de 2 defa subap ayarı ve karburatör ayarı yaptım aynı yolda aynı koşullarda tekrar tekrar denemeler yaptım dipgaz ile. yani dediğiniz gibi kuryeci gibi kullandım. Yani tabiki böyle kullanırsanız 2,5 da yakar 3 litrede yakar 3,5 da. ama ben normal koşullarda normal sürüyorum. işe gidip geliyorum ve evim ile iş yerim arası 25km. aynı yolda aynı motorda başkası 3 litre yaktırabilir belki ama dediğim gibi ben motoru dinlerim yormadan kullanırım çünkü chopper-criuser motorlar hız için değil keyif içindir bende dipgaz kuryeci gibi gezmiyorum ve keyfini çıkararak biniyorum.

Poyrito
06 Temmuz 2013, 18:31
Başlangıç motoru alacaksan öncelikle km ye çok takılma derim çünkü genelde km ile oynuyorlar çok kolay bişey ben aldığımda 18000 de olan motor şuan 29500 de kullandığım motor olması sebebiyle superlightı öneririm uygun fiyata alır acemiliğini atarsın hemde paran cebinde kalır.unutmaman gereken bişey var her zaman altındaki aracın farkında ol bu tarz motorlar hız için değildir tıngır mıngır sesi dinle yol al kendinden büyüklere dalaşma ben genelde 60-70 arası giderim motorda 140 ibre var ama ona ulaşmaya çalışırsan krankı alırsın eline ve kesinlikle korumasız binme hiçbir motosiklete...

Hocam 1.500 TL ye superlight bulabiliyorum ama elimden sonra nasıl çıkaracağım korkusu var.
İlerde yükseltmek istersem ya da memnun kalmazsam. Cünkü modelleri eski, kilometreleri yüksek.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:26 ----------


Başlangıç motoru alacaksan öncelikle km ye çok takılma derim çünkü genelde km ile oynuyorlar çok kolay bişey ben aldığımda 18000 de olan motor şuan 29500 de kullandığım motor olması sebebiyle superlightı öneririm uygun fiyata alır acemiliğini atarsın hemde paran cebinde kalır.unutmaman gereken bişey var her zaman altındaki aracın farkında ol bu tarz motorlar hız için değildir tıngır mıngır sesi dinle yol al kendinden büyüklere dalaşma ben genelde 60-70 arası giderim motorda 140 ibre var ama ona ulaşmaya çalışırsan krankı alırsın eline ve kesinlikle korumasız binme hiçbir motosiklete...

http://www.sahibinden.com/motosiklet-keeway-super-light-150/izmir/ikinci-el?a266=62038&a269_max=2013&a269_min=1950&sorting=date_desc

hangisi olabilir bunlardan sizce?

aloavera
06 Temmuz 2013, 18:47
Mct den uzak dur demişler ama ben buna sadece gülerim. Ben Mct ile yaklaşık 20.000km yol yaptım ve bunların çoğu uzun yoldu istanbul - sinop forumda bulabilirsin. Istanbul - kuşadası ve iki kere istanbul - bursa Enduro ya gidip geldim. Hiç bir şikayetim olmadığı gibi yolda teklemedi bile motor. Nekadar para okadar köfte demişler bence bu paranın alabildiği en iyi motorlardan dır Mct yedek parça ve servisi bedava sayılır japon makine ile mukayese ederseniz.

Ancak Size şu tavsiye de bulunabilirim. Hangi motorsikletti alırsan al ister çinli, japon, Avrupa menşeli ikinci elde bakman gereken en önemli husus önceki sahibidir. Motoru nasıl kullandığı ve yaptığı bakımlardır bence yoksa posası çıkmış makina çok sonra şikayet başlıyor. Ayrıca titreşim olmayan makine neredeyse yok en baba markada bile var örneğin Harley davidson...

thepope
06 Temmuz 2013, 19:01
kardeş bence
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-keeway-temiz-sorunsuz-129234731/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-keeway-km-si-dusuk-motoru-bakimli-sorunsuz-saglam-150cc-125576711/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-keeway-tertemiz-chopper-yaza-hazir-acil-satilik-fiyat-dustu-127958958/detay

bu 3 motorada imkanın varsa gidip bak konuş muayene durumlarını falan bak pazarlıkla ne kadar indiriyor bak en sonunda temizliğine ve fiyatına göre bir karar ver .
Motoru alırken benzin deposuna bak içinde pas varmı yokmu bu çok önemli bak yenisi 350 400 lira deponun paslıysa başına ders olur.

Seko
06 Temmuz 2013, 19:44
7 - 8 yaşında motorları öneriyorsunuz da bu arkadaş o motoru satmak istediğinde kime satacak ?

Arkadaşım, sana tavsiyem şu anda sıfır km satışı olmayan hiçbir motoru almaman. Zamanında Keeway Superlight kullanıcıları bu motorların titreşiminden şikayet edip duruyorlardı. İlla bu kasayı alacaksan Kuba al. Onun motoru Keeway'den farklı.

Poyrito
06 Temmuz 2013, 20:48
7 - 8 yaşında motorları öneriyorsunuz da bu arkadaş o motoru satmak istediğinde kime satacak ?

Arkadaşım, sana tavsiyem şu anda sıfır km satışı olmayan hiçbir motoru almaman. Zamanında Keeway Superlight kullanıcıları bu motorların titreşiminden şikayet edip duruyorlardı. İlla bu kasayı alacaksan Kuba al. Onun motoru Keeway'den farklı.

Benim sonradan değiştirebileceğim , satıp yenisini alacabileceğim bir motor lazım.

Tsubasa
06 Temmuz 2013, 20:55
Bu segmentteki Gv250 haricinde tüm motosikletler seni üzer.
4 bine de gv 250 bulabilirmisin cok zor..
o yüzden yarın bir gün satamamak ugraşmak gibi şeyler için ugraşacagına
commuter sınıfına yönelip eli yüzü düzgün bir motosiklet almanı öneriirim..

Poyrito
06 Temmuz 2013, 21:19
Kuba marka 2012 model bir motor alsam , ilerde satamazmıyım arkadaşlar kilometresi daha 1500.

Tsubasa
06 Temmuz 2013, 21:53
ramzey qm 250 de iyidir. kullanan bi yakınım var metalik rengini sesi güzel görüntü güzel yag değiştirdi bugune kadar 15 bin km filan yol yapmıştır

Tİme_shİft42
06 Temmuz 2013, 21:57
Satarsın bedava verecek halin yok sen normalinden bi 100 lira fiyat fazla cek ondan sonra 100 lira indirim ile sat ')

Poyrito
07 Temmuz 2013, 01:53
Arkadaşlar bütün yorumları tekrar okudumda.
Eski bir motor alırsam satmakta zorlanırım.
Ben ise motorumu ilerde değiştirmek ve büyütmek istiyorum bu sebeple 2005-2006 model Superlight'lara artık bakmayacağım.
2012-2013 Kuba'lara bakacağım ki ikinci el satarken zorlanmayayım.

İsmail SAÇAK
12 Temmuz 2013, 05:36
aziz dostum eğer bütceni biraz daha zorlayabilirsen;

Kymco Venox 250..:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kymco-250cc-en-iyi-chopper-plus-hudson-mont-plus-gdr-kask-ihtiyactan-satilik-129419867/detay

Poyrito
15 Temmuz 2013, 00:29
aziz dostum eğer bütceni biraz daha zorlayabilirsen;

Kymco Venox 250..:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kymco-250cc-en-iyi-chopper-plus-hudson-mont-plus-gdr-kask-ihtiyactan-satilik-129419867/detay


Göredim değil hocam keşke zorlayabilsem kaçırmazdım.
Boyum 1.90 Kilom 90. Motorun altımda ezilmesini istemiyorum. Hala daha alamadım ve araştırıyorum.

ogzcngdk
15 Temmuz 2013, 00:50
Göredim değil hocam keşke zorlayabilsem kaçırmazdım.
Boyum 1.90 Kilom 90. Motorun altımda ezilmesini istemiyorum. Hala daha alamadım ve araştırıyorum.

aynı boy ve kilodayız senin altında birtek bacak ve kol boyuna göre özel yaptırdığın bir 1000 cc motor küçük kalmaz onların dışında hepsi küçük kalacak

Poyrito
15 Temmuz 2013, 23:39
Haklısın galiba özellilkle sizin profil resminizden anlaşılıyor hem de GV 250'ye binmişsiniz.
Varmı büyük resim?

Poyrito
17 Temmuz 2013, 00:53
Caracal 200'leri gözüme kestirdim. Boyu büyük fiyatı ucuz...

g_gokhan
29 Temmuz 2013, 21:43
Daha önce adı geçtimi bilmiyorum ama bzım ekipte bir abide Borelli Ledow vardı.Motorun kalitesi ve sorunsuzlugu hakkında bir bilgim yok.Belki bu modelı arastırırsın dıye yazıyorum.İtalyan malı olması gerekiyor yalnız.

muraat
17 Ağustos 2013, 04:11
merhaba arkadaşım bende kuba aldım 3 ay oldu alalı ve çok memnunum daha en ufak arıza vermedi taş gibi o kasaya o motor çok iyi gitmiş iblmeyenleree
vede yakıt olayı fazla değil ben acık söylüyeyim görünce başka motor bakmadım bikere tip varr herkein bakması yetiyorr:thumleft: