forzaBJK
24 Haziran 2013, 04:36
http://imageshack.us/scaled/large/832/8jb4.jpg
Selam arkadaşlar!
KTM 690 Endurocular buraya.. iste yeni 2013 modelimiz!
http://imageshack.us/scaled/large/580/wiw7.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/580/wiw7.jpg/)
http://imageshack.us/scaled/large/41/6s9k.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/41/6s9k.jpg/)
http://imageshack.us/scaled/large/834/6c29.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/834/6c29.jpg/)
Motor:
Motor - Benzin, tek silindir, dört zamanlı, su soğutmalı
Hacim - 690 cc
Silindir - çap 102 mm | strok 84.5 mm
Güç - 49 kW (67 beygir)
Sıkıştırma oranı - 12.5:1
Vites - 6-vites, pençe
Yakıt - Kurşunsuz Benzin ROZ 95
Yağlama - İki adet rotor pompa ile basınçlı sirkülasyonlu yağlama
İç oran - 36 : 79
Dişli oranı - 15 : 45
Soğutma - Sıvı soğutma sistemi, pompalı sıvı sirkülasyon sistemi
Debriyaj - Yağ banyosu içinde Anti-atlamalı debriyaj APTC™ / hidrolik MAGURA™
Ateşleme - elektronik ateşleme sistemi, Elektrikli marş
http://imageshack.us/scaled/large/16/ymvd.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/16/ymvd.jpg/)
Şasi:
Çerçeve - krom molibden çelik boru malzemeli çerçeve, toz boyalı
Çatal - WP süspansiyon 4860 D48/26 MA
Amortisör - WP süspansiyon 4618 with Pro‑Lever bağlantı
Ön teker hareket mesafesi - 250 mm
Arka teker hareket mesafesi - 250 mm
Ön fren sistemi - Çift pistonlu disk fren, BREMBO™ | 300 mm
Arka fren sistemi - Çift pistonlu disk fren, BREMBO™ | 240 mm
Zincir - 5/8 x 1/4” X‑Ring
Gidon açısı - 63°
Dingil mesafesi - 1,504±15 mm
Yerden yüksekliği - 280 mm
Sele yüksekliği - 910 mm
Yakıt kapasitesi - 12 l (2.5 l yedek depo)
Ağırlık (yakıtsız) - 138.5 kg
http://imageshack.us/scaled/large/5/7c3f.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/5/7c3f.jpg/)
Fabrika çıkışı karter, ön dişli ve zincir koruma mevcut
http://imageshack.us/scaled/large/841/uked.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/841/uked.jpg/)
http://imageshack.us/scaled/large/545/h0ne.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/545/h0ne.jpg/)
Şahsi yorumlar:
inanılmaz atik, özellikle 3000 devir sonrası, sanırım profilli lastikleri itibari ile titreşimli, vites geçişleri oldukça sertlik istiyor - aksi takdirde vires araları boşluğa düşülüyor (3'cü ve 4'cü vites arasında bilhassa), uzun yolda konfor acısından berbat - şehir içi veya arazide motorun üzerinde hareket edildiği sürece hiç sıkıntı yok, sıcak mevsimde şehir içi (dur kalk dur kalk) soğutma yetersiz kalıp fan sıkça çalışıyor, yüksekliği itibarı ile oldukça güvenli sürüş sağlıyor - olup bitenleri görme ve görülme açısından, bir depo ile (yedek dahil) 250 km menzil, hafifliği itibari ile oldukca çevik, frenler mükemmel - anında tepki ve dozajlama özellikle (abs olmadığından tabii ki bir tik daha dikkatle kullanım gerektiriyor), Azami sürat 170 küsür (7500 devirde - azami devir 9000, gösterge itibari ile)
Yabancı bir sayfada böyle birşey gördüm, hoşuma gitti, bende başlatıyorum. LINK (http://tam.belchenstuermer.de/ktm-690-enduro-lebenslauf/)
Motorun öz geçmişini, yani aldığımdan bu yana çıkardığı masrafları, arızalarını ve diğer olumsuzluklarını yayınlayacağım.
Şu an için pek birşey yok - inşallah olmazda - fakat olduğunda burdan paylaşacağım.
2013-4-9 | 0 km: 9890 euro
2013-5-10 | 1079 km: 1000 km servisi 339 euro (takriben 700 lira)
2013-5-17 | 1750 km: Aslında daha önce farketmeme rağmen Giresun yolculuğu öncesi değişmesi şart oldu - arka lastık'te yarık iyice derinleşti (Conti TKC80) Foto (http://imageshack.us/a/img94/5938/img3037wl.jpg). Kadıköy spormoto'da 310 lira Mitas E09, 50 lira balans ayarı ve montajı ile birlikte bir iki ayarlamalar.
2013-5-21 | 3500 km: Giresun İstanbul yolunda Çorum/Osmancık'da güneşin batmasıyla far patladı - Benzinlikten 10 lira'ya halloldu
Selam arkadaşlar!
KTM 690 Endurocular buraya.. iste yeni 2013 modelimiz!
http://imageshack.us/scaled/large/580/wiw7.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/580/wiw7.jpg/)
http://imageshack.us/scaled/large/41/6s9k.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/41/6s9k.jpg/)
http://imageshack.us/scaled/large/834/6c29.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/834/6c29.jpg/)
Motor:
Motor - Benzin, tek silindir, dört zamanlı, su soğutmalı
Hacim - 690 cc
Silindir - çap 102 mm | strok 84.5 mm
Güç - 49 kW (67 beygir)
Sıkıştırma oranı - 12.5:1
Vites - 6-vites, pençe
Yakıt - Kurşunsuz Benzin ROZ 95
Yağlama - İki adet rotor pompa ile basınçlı sirkülasyonlu yağlama
İç oran - 36 : 79
Dişli oranı - 15 : 45
Soğutma - Sıvı soğutma sistemi, pompalı sıvı sirkülasyon sistemi
Debriyaj - Yağ banyosu içinde Anti-atlamalı debriyaj APTC™ / hidrolik MAGURA™
Ateşleme - elektronik ateşleme sistemi, Elektrikli marş
http://imageshack.us/scaled/large/16/ymvd.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/16/ymvd.jpg/)
Şasi:
Çerçeve - krom molibden çelik boru malzemeli çerçeve, toz boyalı
Çatal - WP süspansiyon 4860 D48/26 MA
Amortisör - WP süspansiyon 4618 with Pro‑Lever bağlantı
Ön teker hareket mesafesi - 250 mm
Arka teker hareket mesafesi - 250 mm
Ön fren sistemi - Çift pistonlu disk fren, BREMBO™ | 300 mm
Arka fren sistemi - Çift pistonlu disk fren, BREMBO™ | 240 mm
Zincir - 5/8 x 1/4” X‑Ring
Gidon açısı - 63°
Dingil mesafesi - 1,504±15 mm
Yerden yüksekliği - 280 mm
Sele yüksekliği - 910 mm
Yakıt kapasitesi - 12 l (2.5 l yedek depo)
Ağırlık (yakıtsız) - 138.5 kg
http://imageshack.us/scaled/large/5/7c3f.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/5/7c3f.jpg/)
Fabrika çıkışı karter, ön dişli ve zincir koruma mevcut
http://imageshack.us/scaled/large/841/uked.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/841/uked.jpg/)
http://imageshack.us/scaled/large/545/h0ne.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/545/h0ne.jpg/)
Şahsi yorumlar:
inanılmaz atik, özellikle 3000 devir sonrası, sanırım profilli lastikleri itibari ile titreşimli, vites geçişleri oldukça sertlik istiyor - aksi takdirde vires araları boşluğa düşülüyor (3'cü ve 4'cü vites arasında bilhassa), uzun yolda konfor acısından berbat - şehir içi veya arazide motorun üzerinde hareket edildiği sürece hiç sıkıntı yok, sıcak mevsimde şehir içi (dur kalk dur kalk) soğutma yetersiz kalıp fan sıkça çalışıyor, yüksekliği itibarı ile oldukça güvenli sürüş sağlıyor - olup bitenleri görme ve görülme açısından, bir depo ile (yedek dahil) 250 km menzil, hafifliği itibari ile oldukca çevik, frenler mükemmel - anında tepki ve dozajlama özellikle (abs olmadığından tabii ki bir tik daha dikkatle kullanım gerektiriyor), Azami sürat 170 küsür (7500 devirde - azami devir 9000, gösterge itibari ile)
Yabancı bir sayfada böyle birşey gördüm, hoşuma gitti, bende başlatıyorum. LINK (http://tam.belchenstuermer.de/ktm-690-enduro-lebenslauf/)
Motorun öz geçmişini, yani aldığımdan bu yana çıkardığı masrafları, arızalarını ve diğer olumsuzluklarını yayınlayacağım.
Şu an için pek birşey yok - inşallah olmazda - fakat olduğunda burdan paylaşacağım.
2013-4-9 | 0 km: 9890 euro
2013-5-10 | 1079 km: 1000 km servisi 339 euro (takriben 700 lira)
2013-5-17 | 1750 km: Aslında daha önce farketmeme rağmen Giresun yolculuğu öncesi değişmesi şart oldu - arka lastık'te yarık iyice derinleşti (Conti TKC80) Foto (http://imageshack.us/a/img94/5938/img3037wl.jpg). Kadıköy spormoto'da 310 lira Mitas E09, 50 lira balans ayarı ve montajı ile birlikte bir iki ayarlamalar.
2013-5-21 | 3500 km: Giresun İstanbul yolunda Çorum/Osmancık'da güneşin batmasıyla far patladı - Benzinlikten 10 lira'ya halloldu