PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Benzin hortumlarının bağlantıları hakkında yardıma ihtiyacım var



TheArcheus
13 Haziran 2013, 15:06
Arkadaşlar motorum hyosung , benzın hortumlarını sokerken kayıt altına almamışım ve sımdi tam olarak hatırlayamıyorum ,

3 adet benzın deposunda hortum girişi var ,birisi ince o zaten benzın alınan cıkıs ,ona filitreli olan hortumu takıyoruz

3 adet benzın pompasından hortum cıkıyor

1 er tane karburator boğazlarından cıkıyor ki onları hic bulamadım

benzın pompasının yanında farklı bir sistem daha var ve bir kaç yerdende karburatore giriş cıkıs var , nette yeterlı bilgi yada fotograf bulamadım . nasıl cozeriz bu işi .

acayüp
13 Haziran 2013, 15:13
deponun altındaki benzin çıkışına 2 hortum takıyorsun. Birisi karbüratörden gelen ince hortumlar için (vakum yaparak benzin akmasını sağlıyor ) Diğeri BEnzin filtresi takılı olan benzin çıkışı.

Bir tanede kıyıda köşede çıkış var . O depo havalandırması motorun altına döğru uzaman taşan benzini yere akıtan hortum için.

TheArcheus
13 Haziran 2013, 15:36
deponun altındaki benzin çıkışına 2 hortum takıyorsun. Birisi karbüratörden gelen ince hortumlar için (vakum yaparak benzin akmasını sağlıyor ) Diğeri BEnzin filtresi takılı olan benzin çıkışı.

Bir tanede kıyıda köşede çıkış var . O depo havalandırması motorun altına döğru uzaman taşan benzini yere akıtan hortum için.

depoya vakum yapan hangısı onu cozemedım

http://imageshack.us/scaled/large/706/carbs1.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/706/carbs1.jpg/)
http://imageshack.us/scaled/large/20/carbinbikewa4.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/20/carbinbikewa4.jpg/)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:28 ----------

http://imageshack.us/scaled/large/259/fotoraf212.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/259/fotoraf212.jpg/)
http://imageshack.us/scaled/large/24/fotoraf211.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/24/fotoraf211.jpg/)
http://imageshack.us/scaled/large/28/fotoraf210.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/28/fotoraf210.jpg/)
http://imageshack.us/scaled/large/23/fotoraf209.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/23/fotoraf209.jpg/)
http://imageshack.us/scaled/large/341/fotoraf208.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/341/fotoraf208.jpg/)

sessizsakin
13 Haziran 2013, 17:14
Şimdi,

karbüratör boğazı dediğin sanırım emme manifoldları. karbüratörü silindirlere bağlayan siyah parçalar.

resmin birinde işaretli ve karbüratörün üst tarafından çıkan çıkışlar muhtemelen tahliye çıkışı...

Oralardan çıkan hortumlardan birisi benzin pompasına, diğeri de yakıt musluğuna bağlanacak. depo üzerindeki yakıt çıkışını doğru bilmişsin. diğer çıkışa da bu manifoldlardan gelen hortumlardan birini bağla. Uzunlukları farklıdır. Yakıt pompasına göre ve bu musluğun yerine göre bir değerlendirme yap. Hangisini bağlamak daha uygunsa onu bağla. Hangisi olduğu çok önemli değil. ikisinin de işlevi aynı.


Benzin pompasında 3 uç var.

birisi pompa gövde renginde. o emme girişi. manifolddan çıkan diğer hortumu buraya bağlayacaksın. motor hava emdikçe pompa buradaki zımbırtıyı oynatıp benzin pompalayabilecek.

Diğer sarımsı metal uçlar benzin giriş ve çıkışları. Hangisinin giriş hangisinin çıkış olduğu üzerindeki minik oklarla ifade ediliyor.

Benzin filtresinin çıkış tarafından gelen hortumu benzin pompasının giriş tarafına takıcaksın.

Benzin pompasının çıkışı da karbüratörlere bağlanacak. fotoraf209 isimli resimde açıkça belli zaten benzin poması.

Pompanın yanındaki sistem de sanırım motor yan yattığında karbüratördeki yakıtı dışarı tahliye eden ve yer çekimine göre çalışan bir valfe benziyor. gt650'de yok o. gt250 söktüğüm zamanlar da çok geçmişte kaldı :)

TheArcheus
13 Haziran 2013, 18:00
Şimdi,

karbüratör boğazı dediğin sanırım emme manifoldları. karbüratörü silindirlere bağlayan siyah parçalar.

resmin birinde işaretli ve karbüratörün üst tarafından çıkan çıkışlar muhtemelen tahliye çıkışı...

Oralardan çıkan hortumlardan birisi benzin pompasına, diğeri de yakıt musluğuna bağlanacak. depo üzerindeki yakıt çıkışını doğru bilmişsin. diğer çıkışa da bu manifoldlardan gelen hortumlardan birini bağla. Uzunlukları farklıdır. Yakıt pompasına göre ve bu musluğun yerine göre bir değerlendirme yap. Hangisini bağlamak daha uygunsa onu bağla. Hangisi olduğu çok önemli değil. ikisinin de işlevi aynı.


Benzin pompasında 3 uç var.

birisi pompa gövde renginde. o emme girişi. manifolddan çıkan diğer hortumu buraya bağlayacaksın. motor hava emdikçe pompa buradaki zımbırtıyı oynatıp benzin pompalayabilecek.

Diğer sarımsı metal uçlar benzin giriş ve çıkışları. Hangisinin giriş hangisinin çıkış olduğu üzerindeki minik oklarla ifade ediliyor.

Benzin filtresinin çıkış tarafından gelen hortumu benzin pompasının giriş tarafına takıcaksın.

Benzin pompasının çıkışı da karbüratörlere bağlanacak. fotoraf209 isimli resimde açıkça belli zaten benzin poması.

Pompanın yanındaki sistem de sanırım motor yan yattığında karbüratördeki yakıtı dışarı tahliye eden ve yer çekimine göre çalışan bir valfe benziyor. gt650'de yok o. gt250 söktüğüm zamanlar da çok geçmişte kaldı :)

teşekkür ediyorum ,yabancı sitelerdeki resimleri inceleyerek bağladım , benzin geldi ama yinede şüphede kalmıştım ,verdiğiniz bilgilerle %90 teyit etmiş olduk .

ben yinede neyi nereye bağladım belirteyim yanlışım varsa düzeltirsiniz.

filitreli olan hortum benzin deposunun kalın olan cıkısına bağlandı ,kıvrım ve cap olculerine gore belirledim

arka emme manifoltundan gelen hortum ,benzın deposunun ınce olan cıkışına bağlandı .

ön emme manifoltundan gelen hortum yakıt pompasına bağlanıyor ,arada birde t var ordanda geri dönüşümün üstteki ince çıkışına bağlanıyor.

karbüratörün üstündeki birleşen kalın borular tahliye, birde altında ince tahliye boruları var onlar boşta

benzin pompasının en üstünden cıkan hortumda karbüratör yakıt girişine bağlanıyor ,

denemelerımde benzın geldı ,ama akuden dolayı henuz calıstıramadım

sessizsakin
13 Haziran 2013, 18:14
teşekkür ediyorum ,yabancı sitelerdeki resimleri inceleyerek bağladım , benzin geldi ama yinede şüphede kalmıştım ,verdiğiniz bilgilerle %90 teyit etmiş olduk .

ben yinede neyi nereye bağladım belirteyim yanlışım varsa düzeltirsiniz.

filitreli olan hortum benzin deposunun kalın olan cıkısına bağlandı ,kıvrım ve cap olculerine gore belirledim

arka emme manifoltundan gelen hortum ,benzın deposunun ınce olan cıkışına bağlandı .

ön emme manifoltundan gelen hortum yakıt pompasına bağlanıyor ,arada birde t var ordanda geri dönüşümün üstteki ince çıkışına bağlanıyor.

karbüratörün üstündeki birleşen kalın borular tahliye, birde altında ince tahliye boruları var onlar boşta

benzin pompasının en üstünden cıkan hortumda karbüratör yakıt girişine bağlanıyor ,

denemelerımde benzın geldı ,ama akuden dolayı henuz calıstıramadım


http://www.hyosungsource.com/images/medium/GV650fuelcock_MED.jpg

yakıt musluğun buysa evet. kalın çıkış benzin çıkışı. ince olan vakum çıkışı. Doğru bağlamışsın.

yakıt pompasını ters bağlasan zaten pompadan yakıt gelmez zannımca. çok emin olmamakla beraber. resimlerden ve pompa üzerindeki minik oklardan referans alarak yaptıysan sorun çıkmaz.

TheArcheus
13 Haziran 2013, 18:47
http://www.hyosungsource.com/images/medium/GV650fuelcock_MED.jpg

yakıt musluğun buysa evet. kalın çıkış benzin çıkışı. ince olan vakum çıkışı. Doğru bağlamışsın.

yakıt pompasını ters bağlasan zaten pompadan yakıt gelmez zannımca. çok emin olmamakla beraber. resimlerden ve pompa üzerindeki minik oklardan referans alarak yaptıysan sorun çıkmaz.

evet tam olarak o . okları göremedim ama pompadakı ıkı cıkısın yerı bellıydı resımlerden zaten ,akü şarj oluyor şuanda ,birazdan deneyeceğim çalıştırmayı

engbtp
06 Temmuz 2017, 11:42
Selam. Hocam bu resimleri açamıyorum bana telden atarmısın 05078288043

Hisarci
02 Kasım 2017, 20:41
Arkadaşlar arka emme manifold insan çıkan hortumu emme girişine taktiğimda karbüratör den benzin fışkırıyor sebebini bilen var mı
Birde forumda konu açmayi nasil yapıyoruz ve konuyla. İlgili resimleri nereden goruyoruz