Orijinalini görmek için tıklayınız : Rodaj
Sayfa :
1
2
3
4
5
6
7
[
8]
9
erdo2002
03 Ocak 2007, 01:30
kanka sen beni bekleme patlat hemen...bana bakarsan benim özel sorunlarım var...onları aşmam lazım önce...şimdi motor düünürsem kaybederim...
pekii:salut: :salut: :salut:
myheart
03 Ocak 2007, 11:48
VALLA rodaj için cok güzel bilgiler olmus mete abicim. Cok saol
mete_han
03 Ocak 2007, 12:05
VALLA rodaj için cok güzel bilgiler olmus mete abicim. Cok saol
dostum bunlar bilindik şeyler zaten...benim teorim farklıydı biraz...deneyin ve görün politikası...
tekrarlıyorum...125-150 cc de veya tüm 250 altı için...
1000 e kadar 80 i asla geçme...1-2 kere 100 yaparsın artık...dayanamıycan tabi...:P
1000-2000 arası 100 km yi geçme...
2001.km den den sonra benim motorum 110 u geçmeyiorrr diye ağlayan ayını modellde elemanlara kıyasla kendini motorun rahatlıkla son gaz 130 u vurduğunu gör...
bişey kaybetmezsin...bi dene...yani teorimi destekleyen bir örnek vereyim...
yarış atlarını düşün...jokey atını uzun müddet bekletir...son düzlükte tam güce verir at şahlanır....bu gücü saklamazsa at erken nefesten ve tempodan kesilir...
biri canlı et biri makina ama herhalde aerodinamik denen olay bu...:queen:
yani diyeceğim motorunuz asla sürekli 130 yapamaz...nedeni yol ila alakalı..stabilize bir yoldasın veya tr şartlarında hangi düz yolda sürekli aynı hızını koruyabilirsin...birde akım olayı var tabi...doğru rüzgar akımı ve düz yolda motor en yüksek performansa çıkar....ya da arkadaşlar öyle yollar vardırki ince eğimlidir...motor tam performansa ulaşır ama ibreye veremez...iki ucu boklu değnek desek şuna daha mantıklı gelir...
2 kişi zaten bu değerlere asla ulaşamazsınız...doğru zamanda doğru kilometrede son gaz yapın...motorunuzda pistonlarda biraz zorlansın...zorlamak iyidir...bilgisayareda overlock denen şey var ya...performans üstüne çıkartabilme olayı...yani makineleri bazen zorlamak ve aşırı performans beklentisi içinde olmanız lazım...kendini bulması için bu da şarttır...ama 2000 den sonra bas canımı ye...
önemli olan rampa aşağı 130-140 yapmak değil...önemli olan düzlükte rüzgara karşı yapılan 120 bence...sevgiler...
mithrelios
03 Ocak 2007, 12:47
kullanma kılavuzunda, rodajda ne yapılması ile ilgili bilgiler mutlaka vardır. honda yazmışsa oraya bi bildiği de vardır kendi ürettiği motorla ilgili.
bu konu neden büyütülüyor anlamadım, artık modern üretim şekillerinde silindir ve piston arasını zaten ilk üretim bandından çıtığında tolerans bırakmıcak şekilde yapmış oluyorlar, bu yüzden ilk km lerde temkinli kullanılmasının nedeni, genelde bir sorun var mi varsa daha büyük bir arıza oluşturmadan anlaşılsın.
mete_han
03 Ocak 2007, 13:03
bu yamahanın resmi rodaj açıklaması...buna uyunuz...
YBR125'in azami yük taşıma kapasitesi 150 kg dır. Çıkabildiği maksimum hız ise 120 km/saat tir.
Motosikletin rodajında ise aşağıdaki gibi davranmak gerekmektedir;
0 - 150 km arası; motorun devrinin 4000 civarında uzun süre durmasından kaçının, bir saat çalışma sonrasında motorun soğuması için 5 - 10 dakika motoru durdurun. Sürüş esnasında sık sık vites değiştirin. Motoru sabit gaz pozisyonunda uzun süre kullanmayın.
150 - 500 km arası; çalışma sırasında motorun devri 5000'i aşmamalıdır. Sürüş esnasında gazı sonuna kadar açmayın.
500 - 1000 km arası; motor devrinin 6000'in üzerine çıkmasından kaçının.
1000 km üzeri; Sürüş sırasında hızı değiştirin, motor devrinin 8500'ün üzerine çıkmasından kaçının.
Saygılarımızla,
Nihat Çadırcı
alp_tunay
03 Ocak 2007, 19:48
kullanma kılavuzunda, rodajda ne yapılması ile ilgili bilgiler mutlaka vardır. honda yazmışsa oraya bi bildiği de vardır kendi ürettiği motorla ilgili.
bu konu neden büyütülüyor anlamadım, artık modern üretim şekillerinde silindir ve piston arasını zaten ilk üretim bandından çıtığında tolerans bırakmıcak şekilde yapmış oluyorlar, bu yüzden ilk km lerde temkinli kullanılmasının nedeni, genelde bir sorun var mi varsa daha büyük bir arıza oluşturmadan anlaşılsın.
:cat: :cat: :cat: :cat: ...Tam anlatmaya çaılıştığım şeyler....Teknoloji ilerledi rodaj yalan oldu....Motorunun gücü 130 sa 130 u asla geçemezssin...Oynama yapmassan....Bazı motorlarda 130 bile zor görür değerleri 130 olduğunda bile...Kullanım hataları veya motorsal sebeplerden....
Sadece ömrünü uzatmak amacıyla ilk 1000 e kadar temkinli gitmekte ilk 1000 de yağını değiştirmekte çok büyük fayda var....:cat:
bu yamahanın resmi rodaj açıklaması...buna uyunuz...
YBR125'in azami yük taşıma kapasitesi 150 kg dır. Çıkabildiği maksimum hız ise 120 km/saat tir.
Motosikletin rodajında ise aşağıdaki gibi davranmak gerekmektedir;
0 - 150 km arası; motorun devrinin 4000 civarında uzun süre durmasından kaçının, bir saat çalışma sonrasında motorun soğuması için 5 - 10 dakika motoru durdurun. Sürüş esnasında sık sık vites değiştirin. Motoru sabit gaz pozisyonunda uzun süre kullanmayın.
150 - 500 km arası; çalışma sırasında motorun devri 5000'i aşmamalıdır. Sürüş esnasında gazı sonuna kadar açmayın.
500 - 1000 km arası; motor devrinin 6000'in üzerine çıkmasından kaçının.
1000 km üzeri; Sürüş sırasında hızı değiştirin, motor devrinin 8500'ün üzerine çıkmasından kaçının.
Saygılarımızla,
Nihat Çadırcı
Uymassak noolur?...Yamahacıların başına ekşimeyelm diye böyle yazıyorlar...Hımmm biz size demiştik böyle yapsaydınız... Demek için....
Benim ybr son süratine bakmadım ama 130 civarında...İlk 1000 çok dikkat ettim...yağını da değiştirdim....Sonra verdim gazı....Hala ilk günkü gibi...Gittikçe gidiyor...İlk yağ çok önemli......
EROLL88
05 Ocak 2007, 17:44
o honda 120 yı ruzgarsız havada gecsın 130 yapsın ben motorumun deposundan benzını cekıp yakarım bu motoru bırakın bu işleri arkadaslar ruzgarlı havada 7500 devirde 125 yapıldı ıkı kişi km 950 iki defa ya değiştirildi yani rodaj kaput
bu arada tvs apache benım motor
hakpek
05 Ocak 2007, 18:09
yaw arkadaşım sen kitapçıgı ac oku arkadaşlara kulak ver ama rodaj tamamlanana kadar 80-90'ı geçme...ok..1000 km olduktan sonrada istediğin gibi kullan..işte bukadar ..
ayrıca ayrı bir topic açmakla sitenin marka ve model üzerindeki konu bütünlüğü kayboluyor...
mayko33
07 Ocak 2007, 03:53
motorum 2500 oldu,son derece dikkatli rodaj yaptım.Şimdilerde canını okuyorum hiç 115'i görmedi,maksimum hız 110,120'yi hayal bile edemez sanırım.115'i bile yokuş aşağı görüyor.Siz 120'leri kaç oktan benzinle görüyorsunuzi 95 ile imkansız.
EROLL88
12 Ocak 2007, 17:17
valla bende tvs apache var daha 400 km de ama dıkkat edıyorum redlıne a gırmedım hıc ama arada 8000 devıre cıktıgım oldu ama kesınlıkle 1 dk sure bıle gıtmedım o devirde hemen hız kesıyorum bu arada 7000 devırde 120 yaptı makına ruzgar olmasına ragmen ama ruzgar olmassa daha da hızlanacak gıbı hele bı yağ degiştirelim ona anyayı konyayı öğreticem:pale: :bounce: fazla acımıcaksın motora yoksa hiç basmaz bidaha bence nasıl alışırsa ole gıder sonra basınızı taslara vurursunuz:pr: :pr: :cat:
Juniors
12 Ocak 2007, 18:14
Benim Kanaatimce ; 0-500 Km arası 60km 500-1000km arası 70,75km 1000-2000 arası 80-90 Km Hız
Aynı zamanda Vitesleri Yerinde Devirli Değiştirmek. 2000Km Olana kadar Tek Kişi Binmek Çok Önemli.
kabuto
12 Ocak 2007, 18:32
motosikleti rodaj zamaninda zorlamassan daha sonra cok hantal kaliyo hyosunglara bakinca max hiz olarka 180 yapanbida war 160 yapanida war.
alp_tunay
15 Ocak 2007, 17:17
Şimdiki teknolojide rodaj falan kalmadı arkadaşlar...Sadece alıştırma var...Tekrar tekrar yazıyorum ilk 1000 e kadar 90 ı geçmek için zorlamayın...1000 sonunda yağını mutlaka değiştirin...Sonra kademe kademe artırın süratinizi......
Arthas
15 Ocak 2007, 17:29
Arkadaşlar Amerika'yı yeniden keşfetmeye gerek yok. Motoru aldığınızda kullanım kılavuzunu süs olsun diye vermiyolar. Orda ne yazıyosa onu uygulayın. Adamların bi bildikleri vardır. Benim motor için kılavuzunda, ilk 800 km 4 bin devri sonra da ilk 1600 km 6 bin devri geçmeyin yazıyodu onu uyguladım. 1000 km de de ilk yağ ve yağ filtresi değişimini yaptım. Kısacası kitapta ne yazıyosa onu uyguladım. Bana kalırsa en uygunu da bu.
alp_tunay
15 Ocak 2007, 17:38
Arkadaşlar Amerika'yı yeniden keşfetmeye gerek yok. Motoru aldığınızda kullanım kılavuzunu süs olsun diye vermiyolar. Orda ne yazıyosa onu uygulayın. Adamların bi bildikleri vardır. Benim motor için kılavuzunda, ilk 800 km 4 bin devri sonra da ilk 1600 km 6 bin devri geçmeyin yazıyodu onu uyguladım. 1000 km de de ilk yağ ve yağ filtresi değişimini yaptım. Kısacası kitapta ne yazıyosa onu uyguladım. Bana kalırsa en uygunu da bu.
Amerika bir daha keşfedilmez tabiiki....Ama daha keşfedilmeyen o kadar çok adacık varki....Görünen ada kılavuz da istemez...
Canınız neyi yapmak istiyorsa onu yapın....Aklınıza mantıklı gelen en doğru karardır...Kitapçıklar hiç bilmeyenlere ışık tutmak için basılır...Konu hakkında biraz bilgisi olanlar kendi yorumlarını kendi tecrübelerini uygulayacaklardır....
Ben uyguladım..Dediklerimi 4 motorda uyguladım....
YBR 40.000 e geldi sorunsuz...
Mz im 55.000 de an ufak sorunu yok
kinetix im 26.000 deydi sorunu yoktu ama çalındı
Titan ım 100.000 üstünde onunla para kazanıyorum....Gayet atak ve hızlı...
Tecrübelerim bunlar...Umarım fikir edinmenize yardımcı olur...
Arthas
15 Ocak 2007, 18:08
Amerika bir daha keşfedilmez tabiiki....Ama daha keşfedilmeyen o kadar çok adacık varki....Görünen ada kılavuz da istemez...
Canınız neyi yapmak istiyorsa onu yapın....Aklınıza mantıklı gelen en doğru karardır...Kitapçıklar hiç bilmeyenlere ışık tutmak için basılır...Konu hakkında biraz bilgisi olanlar kendi yorumlarını kendi tecrübelerini uygulayacaklardır....
Ben uyguladım..Dediklerimi 4 motorda uyguladım....
YBR 40.000 e geldi sorunsuz...
Mz im 55.000 de an ufak sorunu yok
kinetix im 26.000 deydi sorunu yoktu ama çalındı
Titan ım 100.000 üstünde onunla para kazanıyorum....Gayet atak ve hızlı...
Tecrübelerim bunlar...Umarım fikir edinmenize yardımcı olur...
Kitapçıklar hiç bilmeyenlere ışık tutmak için basılır ilginç bi yaklaşım :)
tkalfaoglu
15 Ocak 2007, 18:08
Tabi ki Rodaj var hala!
Yoksa ne YAMAHA bu konuda açıklama yapmazdı (bakınız amerikan motor dergileri)
Ne de benim motorun (orjinal ingilizce) el kitabında yazardı!
-turgut
hiç kafanızı takmayın...küçük viteste fazla sıkıştırmayın yeter:queen:
tkalfaoglu
16 Ocak 2007, 11:40
Millet rodajı sihirli bişey falan sanıyor, çok basit birşey.
Yamaha'dan gelen açıklama şöyle: "Rodaj SON DERECE ÖNEMLİDİR.
Üretildiğinde birbirine fazlasıyla sıkı oturan parçalar, sürtünme yüzünden ilk X kilometrede fazlasıyla ISI üretir. Bu nedenle motor bu devrede ZORLANMAZ, yoksa parçalar bu fazla ısı yüzünden zarar görebilir."
X kilometreyi geçince (bende 2000 km idi bu), parçalar birbirine daha gevşek sürtmeye başladığından o kadar ısı üretmiyor, ve motor yüksek devirde kullanılsa da kendini hala soğutabiliyor.
-t
ümmet perkitan
16 Ocak 2007, 12:13
fabrika motoru üretirken tüm detayları düşünmüş ona göre piyasaya sürmüş bence garanti kitapçığını aynen uygulamalıyız.yani ilk 500 km de maksimum 50 km geçmemeliyiz 1000 km de 70 /80 gibi :ilk 100 km de.30/40 daha sağlıklı oluyor.motorun zorlanmaması açısından.
eserkose
26 Mayıs 2007, 11:42
SELAM ARKADAŞLAR
Burgman 400 aldım yeni.750 km deyim rodaj için önerileriniz nelerdir.Kaç km ye kadar rodaj yapacağım.
tubis
26 Mayıs 2007, 11:44
Kullanma kılavuzunda yazmıyor mu :cherry: :mrgreen:
eserkose
26 Mayıs 2007, 11:48
yokki kılavuz nerden bulurum.0 almadım 2.el aldım kullanma kılavuzunu nereden bulabilirim.
Arthas
26 Mayıs 2007, 11:53
Mutlaka kullanma kılavuzunu bul. İlerde de ondan faydalanman gerekicek. Suzuki bayiisine git sor. Kaç model motorun? Kulaktan dolma bilgilerle rodaj yapma, kısa vadede burada burgman 400 kullanan bi arkadaştan öğrenebilirsin rodajın ayrıntılarını.
tubis
26 Mayıs 2007, 12:05
Hayırlı olsun :) Ben şakasına takıldım, ama kılavuzu bulmanda yarar var... :cat:
mostwanted_57
26 Mayıs 2007, 12:16
Hayırlı olsun. :rendeer:
http://www.motosiklet.net/images/spacer.gif
omurilik
27 Mayıs 2007, 10:12
K7 Kullanma kılavuzuna göre:
ilk 200 km. ani hızlanma ve frenleme yok.
ilk 800 km. 4.000 devir geçme yok.
800-1600 km. arası max. devir 6.000
max. 1.000 km. olunca servise gidip, yağını değiştir, makinaya sok, garanti
belgesinin 1.000 km. ilk bakımını kaşelet...
İyi sürüşler,
bathu
27 Mayıs 2007, 11:16
hayırlı olsun.. :rendeer:
TanImsIz
27 Mayıs 2007, 11:19
Rodaj şöyle yapılır bak devirle felan kafan karışmasın,
iki kişi binme, dik rampa çıkma, ani kalkış yapma, 120 yi gecme mecbur kalmadıkca ve uzun süre aynı hızda sabit olarak gitme. :)
en önemlisi rodaji uzun yolda yapmaya çalıs hatta sırf km yapmak icin boşboş gez çünkü şehir icinde yapılan rodaj ve uzun yolda yapılan rodaj çok farkettiriyor hayırlı olsun.
eserkose
30 Mayıs 2007, 01:04
teşekkür ederim arkadaşalar çok sağolun
ROBIN_HOOD
31 Mayıs 2007, 19:52
Arkadaşlar Doğanin Kanunu Bu Yani Hiçbirşey Hemen Olmaz Ve Imkanida Yoktur. Kendiniz Düşünün Ilk önce Apalariz Sonra Yürürüz Sonrada Koşariz.motordada
Ilk 0-500 Arasi 6000.
500-1000 Arasi 7500.dür Sonra 1000 De Yağini Değiştirirsin Bi Ayar çektirirsin Ondan Sonra Da Normal Bişekilde Kullanirsin Basacaksan Da 3000 E Kadar Saburli Olacaksin Sonra Nasil Istiyosan Korkmadan Bineceksin. !!!!!!!!!!
Kitapçıklar hiç bilmeyenlere ışık tutmak için basılır ilginç bi yaklaşım :)
YA ARKADAŞ YBR Yİ YENİ ALDIM OKUDUĞUM KADAR YBR Yİ 40 BİN YAPMIŞSIN NASIL AÇTIN RODAJ NASILDI Bİ CEVAP VER KARDEŞ
motorum 2500 oldu,son derece dikkatli rodaj yaptım.Şimdilerde canını okuyorum hiç 115'i görmedi,maksimum hız 110,120'yi hayal bile edemez sanırım.115'i bile yokuş aşağı görüyor.Siz 120'leri kaç oktan benzinle görüyorsunuzi 95 ile imkansız.
MOTORUNUN MARKASI NE? NİYE GEÇMİYO
by_asya
01 Haziran 2007, 11:24
Rodaja inanma Ama Rodajsızda kalma...:)
asome_67
01 Haziran 2007, 16:24
arabaların kıtapcıgında bıle rodaj var arkadaslar yapmayın etmeyın. yıne bu forumda bı baslıkta vardı. 0 km hyundai getz alan bı arkadas kıtapcıgında bellı bır km 80 ı gecmeyın dıye yazdıgını solemıstı.motor kadar dıkkat edılmesı gerekmıyor olsada arabayı bıle ılk km lerde asırı zorlamıcaksınız. motorda bıraz daha katı bu rodaj olayı ama aman 6000 dıyo 8000 devır cevırdı motor gıttı mı sımdı de demek cok sacma olur.ama arkadasımın ybrsı rodaj sırasında fazla devırlı kullanılmadıgı ıcın yanı sureklı 4000 6000 arası kullanıldıgı ıcın sagır kaldı.cokta abartmamak lazım.700 km den sonra bence bıraz ust devırlere alıstırmak lazım 8000 9000 cıvarına.
ali_yildiz
01 Haziran 2007, 17:53
rodaj gibi bişey olmasa ilk 1000 km deki yağ neden metal parçaları olsun ki içinde dikkat edin ilk yağ değişimde metaller vardır sonrakiler4000 de bir yapılır ve metal parçacıkları olmaz
Predator[23rd]
01 Haziran 2007, 18:01
bu corbada bizim de tuzumuz olsun bari ...
yeni nesil motorlarda rodaj cok önemli degil ama sakincasi da yok tabii. daha önemlisi motor isinmadan "bagirtmamak" bence.
thunderace
02 Haziran 2007, 01:41
arkadaslar benim motor 250 km de ve alalı 4gun oldu. 2gün önce 75km lik yolu giderken hava biraz soguktu redline girmeden zorladim (6bin 9bin arası) 110 gördüm düz yolda ama gittigim yerde bir gece kaldim sabah döner ken hava geceye gore daha sıcaktı ve 100km hiz gorebildim ancak. yani rodaj suresince havanin soguk oldugu gunlerde sık olmamak kaydıyla zorlayabilirsiniz bence (hava sogutmali motorlar için gecerli) ama kesinlikle dikkat edin roday suresi cok önemli
Muttaki
23 Haziran 2007, 23:00
Merhaba motorum honda 125 cc innova, yarı otomatik ayrıca tiptronic şanzıman, bugun 18 000 km.ye sorunsuz olarak gördüm. ama eskisi gibi 120 yapamıyorum, 80-90 görüyor otobanda, eğimler de ise en fazla 100, ve ancak bağırıyor. rodajda motora bayağı yüklenmiştim acaba ondanmıdır? acaba içinizde bilen varmı arkadaşlar, bana yardımcı olurmusunuz? 18000 km. ye geldim acaba debriyaj balatası bitmişmidir? neden bu motor 80 i geçemiyor? motorex yağ kullanıyorum ve 97 octan benzin, ve her 4000 de bir servisine götürdüm, sadece zincir dişli ve balatalar değişti başka değişen hiçbir şey yok,
bujiyi de değiştim özellikle yine farketmedi, yardım edenlere teşekkür ederim ALLAH razı olsun
denizcimuzaffer
23 Haziran 2007, 23:46
semi otomatik şanzumanlar, kendilerine has debriyajlara sahiptir. sanırım sorun buradan:cat:
Yağ olarak ise yeni teknolojik yağlar fazla kaydırıcı, eğer debriyaj yağlamalı ise bu fazladan kaydırma özelliği sorun yaratabiliyor olabilir mi??:silent:
Ancak, sorun daha ziyade debriyaj gibi gibi:)
talkie
24 Haziran 2007, 00:15
Denizcimuzaffer"in dediklerine katılıyorum.Problemin rodajla alakası yok gibi geldi bana
yürekçe
24 Haziran 2007, 00:30
bir de benzincini değiştir bakalım.... ama bujilerle beraber!!!
abal
24 Haziran 2007, 01:06
bence bi bakım yaptır motoruna hiç bakım yaptırdınmı doğru dürüst..18000 de bi motor elbet vardır biyerde problemi..bence bi ustaya el attır..
rEnE
24 Haziran 2007, 01:08
evet önemlidir.
mesajı yazarken tarantino soundtracks- track18 dinliyordum
songokhu
24 Haziran 2007, 02:27
Problem rodajdan gibi gözükmüyor.
Soruna cevap istersen evet önemlidir
nitrious81
24 Haziran 2007, 02:33
Rodaj motorun ılerdekı performansını omurunu etkıleyen en oenmlı faktorlerden bırıdır.Ama senın motorundakı cok yuksek ordan perfomans dusuklugunu rodajdan olacagını sanmıyorum sen bı servıse gotur bakalım ne dıcekler debrj olabılr kacırma yaparmı bılmem.
Muttaki
24 Haziran 2007, 15:48
vites değişirken tıkır tıkır ediyor, ayrıca serviste (konşuk) motoru iyi açamamışsın dediler. shell den aldım bp den aldım PO dan hiç almazdım onuda denedim, karbüratörü, hava filtresini değiştirdim yine aynı, ama benim motorun aynısından başka birinde vardı oda aynı durumda, 80 den yukarı çıkmıyor dedi, ama ben iki kişiyle büyükçekmece rampasını 90 la çıktığımı hatırlıyorum, az bi rüzgarda tıkanıyor, rüzgarsız yolda deniyorum iyi gidiyor, birde gösterge direk motora bağlı, yani hız göstergesi tekerleklere bağlı değil.
Fatih
24 Haziran 2007, 17:14
Allah askina 90 dan yukarsını napcan ?
Ben 150 cc lik scooter kullanıyorum
asılsam 100 oluyor en fazla millet 120 yapiyorum diyor.
Alt tarafı benimki scooter seninki cup
Bence bu tip motorlar icin ideal sürat 80
vaiocnr
11 Temmuz 2007, 12:01
SYM 200 Joyride marka motorumun 200 km kadar önce silindir setini değiştirdim. Servis motorun rodajda olduğunu ve fazla hız yapmadan kullanmamı söyledi. Lakin motor otomatik vites olduğu ve devir göstergesine sahip olmadığı için ortalama ne kadar hızla gitmem gerektiğini kestiremiyorum. Normal şartlarda 110 km'ye kadar çıkan motoru 80 km civarlarında kullanmam uygun mu?
falwrc
13 Temmuz 2007, 23:33
arkadaşlar x9 250 motorum henüz 600 km de. daha rodajı tamamlanmadığı için zaten fazla zorlamadan kullanıyorum.
Ancak özellikle 2 kişi olduğunda düzlüklerde bile performans cok memnun etmiyor.
Acaba rodajdan ve yağ değişiminden sonra ne kadar bir düzelme oluyor. kullananlar fikir yazarsa memnun olurum.
Birde 1000 km bakımında motor yağı dışında şanzıman yağı ve yağ filtreside değişiyormu acaba ?
pyro
13 Temmuz 2007, 23:53
Rodaj süresince 100 km'yi geçmemen gerekiyor. (max hızın %80'nini aşmayın der manueli) rodaj bitincede 2 kişi görebileceğin hız 120-130'dur zaten. Yani fazla bir değişiklik bekleme, hızlanması biraz daha iyileşir en fazla.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO