tahsins
25 Mayıs 2013, 00:44
şöyle bir şikayet okudum spacy ile ilgili. ne derece doğrudur sizce :sunny:
http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1226476/honda-garanti-kavramini-istedigi-gibi-kullaniyor/o3mq5
!!! şikayet var comdan alıntıdır !!!
2012 Şubat ve mart aylarında 2 adet spacy marka 2 adet motorsiklet aldım. İlk aldığım motor 8000 km de kayış kopardı. Şimdi 13.000 km de tekrar kayış kopardı. Yolda bıraktı. Motosiklet ile paket satışı gerçekleştirdiğim için mağdur oldum.
3 aylık bir motorun bu şekilde üst üste kayış koparmaması gerekirdi. İlkinde kullanıcı hatası diye Mutluhan motor 80 TL para aldı. Şimdi ikincisinde de aynı parayı istedi.
Şikayetimi Honda Türkiye ye çağrı merkezi vasıtası ile ilettim. Gün içinde cevap vereceğiz dediler. Bütün gün bekledim. Cevap gelmeyince ben aradım. İlgili bayan çağrı merkezinden acil olarak gelen maili daha okumamıştı.
En sonunda bayan ben ilgili değilim dedi. Topu başkasına atmaya çalıştı. Daha sonra aktif yardım merkezini aradım beni motorun yolda kaldığı en yakın servise yönlendirdiler; onlarda motoru getirirseniz yardımcı oluruz dediler. Tam bir fiyasko. Nasıl yol yardımı anlayamadım. Anladım ki Honda Türkiye için her şey satıncaya kadar.
Türk firmalarının satış sonrası hizmetlerin kalitesinde yabancı firmaların kat kat önünde olduklarını söyleyebilirim. Bu tür yabanı markalar tüketici önünde elbet bir diz çökeceklerdir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:40 ----------
3 ayda 13.000km yapmış adam :silent: kayış mı dayanır buna :queen:
http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1226476/honda-garanti-kavramini-istedigi-gibi-kullaniyor/o3mq5
!!! şikayet var comdan alıntıdır !!!
2012 Şubat ve mart aylarında 2 adet spacy marka 2 adet motorsiklet aldım. İlk aldığım motor 8000 km de kayış kopardı. Şimdi 13.000 km de tekrar kayış kopardı. Yolda bıraktı. Motosiklet ile paket satışı gerçekleştirdiğim için mağdur oldum.
3 aylık bir motorun bu şekilde üst üste kayış koparmaması gerekirdi. İlkinde kullanıcı hatası diye Mutluhan motor 80 TL para aldı. Şimdi ikincisinde de aynı parayı istedi.
Şikayetimi Honda Türkiye ye çağrı merkezi vasıtası ile ilettim. Gün içinde cevap vereceğiz dediler. Bütün gün bekledim. Cevap gelmeyince ben aradım. İlgili bayan çağrı merkezinden acil olarak gelen maili daha okumamıştı.
En sonunda bayan ben ilgili değilim dedi. Topu başkasına atmaya çalıştı. Daha sonra aktif yardım merkezini aradım beni motorun yolda kaldığı en yakın servise yönlendirdiler; onlarda motoru getirirseniz yardımcı oluruz dediler. Tam bir fiyasko. Nasıl yol yardımı anlayamadım. Anladım ki Honda Türkiye için her şey satıncaya kadar.
Türk firmalarının satış sonrası hizmetlerin kalitesinde yabancı firmaların kat kat önünde olduklarını söyleyebilirim. Bu tür yabanı markalar tüketici önünde elbet bir diz çökeceklerdir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:40 ----------
3 ayda 13.000km yapmış adam :silent: kayış mı dayanır buna :queen: