Orijinalini görmek için tıklayınız : böyle rezalet motor olmaz olsun..
Sayfa :
1
2
3
4
[
5]
6
7
8
9
celikat
14 Mayıs 2013, 16:53
yazımın başında amorsitör konusunu açmayı unutmuşum. bu konuda bişey yazmama gerek yok, lzleyelim, görelim.
http://www.youtube.com/watch?v=i3MZiGCVruQ
görüldüğü üzere çok hafif bir virajda küçücük bir çukur ya da tümseğe denk gelip deli gibi tank slapping'e giriyor motor. o kadar küçük çukuru tolore edemeyecekse neyi edecek amortisör denen zımbırtı? belki de amortisör koymayı unutmuştur kawasaki bu modeline kimbilir?
acayüp
14 Mayıs 2013, 16:53
Adam bakım surecı dıyor yaw :)
1950 model vespalar hala dunya turuna cıkıyor . Senın cınlı motorun vıtrınde bıle bukadar durmaz yıkılır yok olur .
Syanur
14 Mayıs 2013, 16:53
Oha, adam 6 sayfadır cevap veriyor. Demek fake değilmiş... Bıkmadan usanmadan cevap vermiş adam, helal olsun. Yürü be celikat, ben senin arkandanım... haklısın dostum, ne desen haklısın...::alkiis::
dreamkiller
14 Mayıs 2013, 16:55
demek ki senin kafana göre yeni öğrenen birisine iyi lastik lazım değil. onlar nasılsa panik fren filan yapmalar öyle değil mi? vay be bu günleride mi görecektik? bırak panik freni, yeni kullanan adam fren yapmasını bile bilmez. en iyi lastik onlara lazım yahu.
vespa px200 kadar rezil bir motor olamaz derim sadece. çin'li motorların çoğunun titreşimi bundan azdır, bakım süreci bundan uzundur, parça fiyatları bunun onda biridir. px200 ün varsa derdin var.
Eğer yeni başlayan kişi apaçi ise ona iki İYİ lastik değil 4 lastik gereklidir.. Onun haricinde yeni başlayan kişi sakin sakin, motoru adam gibi kullanacaksa IRC işini gayet görecektir diyorum ama gene anlatamamışım(!) suç bende pardon.. Sen bugünleri zaten iyi görmüşsün hacım bu kafayla..
celikat
14 Mayıs 2013, 17:00
Hocam sen kuzenini kıskanıyor olmayasın :-) Umarım sende istediğin motosikleti alırsın :-)
aga bende 954rr var 2002 model. kız gibi de makinadır. şasisi kısa olduğundan virajı çok iyidir ancak tekere çok kolay gelir. dikkat isteyen bir motordur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:55 ----------
Adam bakım surecı dıyor yaw :)
1950 model vespalar hala dunya turuna cıkıyor . Senın cınlı motorun vıtrınde bıle bukadar durmaz yıkılır yok olur .
arkadaşım motoruna bakarsan 1920 model indian'la da dünya turuna çıkarsın, nedir ki yani?
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:57 ----------
Eğer yeni başlayan kişi apaçi ise ona iki İYİ lastik değil 4 lastik gereklidir.. Onun haricinde yeni başlayan kişi sakin sakin, motoru adam gibi kullanacaksa IRC işini gayet görecektir diyorum ama gene anlatamamışım(!) suç bende pardon.. Sen bugünleri zaten iyi görmüşsün hacım bu kafayla..
ne apaçisi? standart birisinden bahsediyorum burada. bizde anamızın karnında öğrenmedik motoru. ilk binişlerimi hatırlıyorum, hiçte apaçi değildim. kısacası iyi lastik herkese lazım herkese.
dreamkiller
14 Mayıs 2013, 17:00
http://www.youtube.com/watch?v=NhJ9hENy_Ss
Evet R1 ler ve GSXR1000 lerde de süspansiyon yok.. Baksana düz yolda girmiş tank slapping e :) de git allanı seversen ya :)
DEISIS
14 Mayıs 2013, 17:03
12 sayfa ve 227 mesaj :santa:
titreyin ve kendinize gelin ya Hu..
acayüp
14 Mayıs 2013, 17:12
Su led farlı 954 mu senınkı ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:04 ----------
Su led farlı 954 mu senınkı ?
Bırde cınlıye bakmazsan bakkala bıle gıdemezsın px e bırak bakımı deposuna mazot koysan gıdersın .
Okan Sinan Ocan
14 Mayıs 2013, 17:15
yazımın başında amorsitör konusunu açmayı unutmuşum. bu konuda bişey yazmama gerek yok, lzleyelim, görelim.
http://www.youtube.com/watch?v=i3MZiGCVruQ
görüldüğü üzere çok hafif bir virajda küçücük bir çukur ya da tümseğe denk gelip deli gibi tank slapping'e giriyor motor. o kadar küçük çukuru tolore edemeyecekse neyi edecek amortisör denen zımbırtı? belki de amortisör koymayı unutmuştur kawasaki bu modeline kimbilir?
Cahil deyince kızıyor , birisi şuna dünyanın en iyi süspansiyonuna sahip motorlarının bile tank slappinge girebildiğini ve tank slappingi engellemenin süspansiyonun görevi olmadığını anlatsın.
Sonrada "gidon amortisörü " nedir ne işe yarar konusuna girelim.
Ben anlatmayayım ağzımı fena bozacağım .
dreamkiller
14 Mayıs 2013, 17:18
Cahil deyince kızıyor , birisi şuna dünyanın en iyi süspansiyonuna sahip motorlarının bile tank slappinge girebildiğini ve tank slappingi engellemenin süspansiyonun görevi olmadığını anlatsın.
Sonrada "gidon amortisörü " nedir ne işe yarar konusuna girelim.
Ben anlatmayayım ağzımı fena bozacağım .
Aman abi sakin :) kendisi motosiklet guru su olduğundan dolayı vardır bir bildiği diye dua etmekteyim şu an :) aydınlandı galiba yazmayı kesti :)
Mengu16
14 Mayıs 2013, 17:26
Benim 150'likle takas edebiliriz ninja250'yi eğer memnun değilsen, üstüne para vermem ama :mrgreen:
celikat
14 Mayıs 2013, 17:27
Benim 150'likle takas edebiliriz ninja250'yi eğer memnun değilsen, üstüne para vermem ama :mrgreen:
kuzenin telefonunu vereyim bir konuş :cherry:
Erhan Erdil
14 Mayıs 2013, 17:30
Konu içerisindeki ikili sohbetler, hakarete varan ve konu dışı mesajlar silinmiştir.
dreamkiller
14 Mayıs 2013, 17:30
İşte bizde onu diyoruz.. Tank Slapping i önlemek süspansiyonun değil, gidon amortisörü denen nane nin işidir benim canım..
al sana daha yavaş seyreden bir motor.. Triumph Street Triple ve tanks slap i :)
http://www.youtube.com/watch?v=rHM4T5BMAyY
celikat
14 Mayıs 2013, 17:35
Cahil deyince kızıyor , birisi şuna dünyanın en iyi süspansiyonuna sahip motorlarının bile tank slappinge girebildiğini ve tank slappingi engellemenin süspansiyonun görevi olmadığını anlatsın.
Sonrada "gidon amortisörü " nedir ne işe yarar konusuna girelim.
Ben anlatmayayım ağzımı fena bozacağım .
o zaman sana hem gidon amortisörsüz hemde normal amorsitörsüz 1000cc bir motor vereyim git kullan bakalım nasıl olacak? gidon amorsitörü dediğin şey düne kadar standart değildi güçlü motorlarda, istersen gider alır takardın. öhlins iyi markadır bu arada gidon amorsitöründe tavsiye ederim. öyle 36 ayarlı çakma gidon amortisörleri ile filanda işin olmasın.
amortisörün tank slapping'de rolü yoktur diyor ya, bravo diyorum sadece.
serdar1547
14 Mayıs 2013, 17:37
konu açılır açılmaz bu konu patlar diyecektim demedim mesaj sayısı 50 yi geçtiğinde desem ayıp olurdu bu saatten sonra desem de millet hasss....rrr diyebilir ondan dolayı susuyorum
Okan Sinan Ocan
14 Mayıs 2013, 17:37
abicim senin öğretici ve eğitici tavrına yakışmadı durum yani...kamikaze yapaıyorsun ama olan bize oluyor...banı yiceksin senden mahrum kalacak olan biziz...inan mt yönetim bu hususlarda statükocudur...ateşten gömlek gibi dokunan yanar...özellikle Olcan138 ve Skul kendi koydukları kuralların yörüngesinden asla çıkmazlar...eleştirmek bile yasaktır bildiğin gibi değil yani...ve moderasyona mesaj uğruna bir arkadaşıda hırpalıyon...:P
inanmıcan ama şimdi statüko nedir acaba diye gogıla bakıp ceza keselimmi diye bakıyorlardır...durum o kadar vahim...eleştiriye tahammülü olmayan bir düzenin oyuncusu değil oyuncağıyız galiba...bu adamların şakası yok abi senin MT ye katkılarını umursamazlar üyeliğini kapatırlar...daha ağır ve sert eleştirilerde bulunmak istiyorum ama bu bile yasak...yönetimi küçümser tavır diye bir kural eklenmiş...tak yine ceza..
Metehanım ,
Kimse yeri doldurulamaz değildir. Ben giderim benden daha bilgili ve paylaşımcı bir arkadaşımız bayrağı bıraktığımız yerden alır ve yürürler.
Ancak,
MT yönetiminin aslanı ite parçalatmaya göz yumması durumunda insanlar kendi yollarını çizer giderler . Ne benim MT ye ihtiyacım var ne de bundan önce buradan gidenlerin MT ye ihtiyacı vardı. Yarın öbür gün seviye iyice düşer , insanlar alır kendilerini giderler ondan sonra ortalık kimlere kalır sen tahmin et.
Sen bu forumun eskilerindensin 5 sene önce yukarıdaki başlığı açan adamı ne yaparlardı? veya böyle bir başlık açılabilirmiydi sen cevap ver.
Sevgilerimle
celikat
14 Mayıs 2013, 17:40
İşte bizde onu diyoruz.. Tank Slapping i önlemek süspansiyonun değil, gidon amortisörü denen nane nin işidir benim canım..
al sana daha yavaş seyreden bir motor.. Triumph Street Triple ve tanks slap i :)
http://www.youtube.com/watch?v=rHM4T5BMAyY
ben tank slapping'i önlemekten ne zaman bahsettim? evet onun için gidon amorsitörü şarttır ama o bile bir noktaya kadar önler. peki ninja 250 de gidon amorsitörü var mı? yok. çünkü gerek yok. çünkü güçlü ve torklu bir motor değil. peki bu durumda bu kadar basit bir tümsekten geçerken eğer ki ön amortisörü iyi olsaydı ve ön tekeri zıplatmasaydı tank slapping'e girermiydi yolladığım videodaki ninja 250?
yaa, neymiş efendim amortisörün tank slapping'de rolü varmış, bakın sayemde bir şeyi daha öğrendiniz oocan ve sen.
dreamkiller
14 Mayıs 2013, 17:43
Sen bu forumun eskilerindensin 5 sene önce yukarıdaki başlığı açan adamı ne yaparlardı? veya böyle bir başlık açılabilirmiydi sen cevap ver.
Sevgilerimle
Abi 5 sene önce böyle bir başlık açılsaydı, ilk cevap şöyle olurdu :
O paraya ninja alınmaz git CBR600RR al sende bizde kurtulalım olurdu :D
acayüp
14 Mayıs 2013, 17:44
Dıyorumkı hanı su sarı sıyah komple led farlı 954 senın motormu ??????????????????????
ninjet
14 Mayıs 2013, 17:45
:) uzun zamandır siteye girmiyodum ama gördümki pek bişey değişmemiş hep aynı :)) Biri çıkar sevmediği bi motoru yerden yere vurur sonra hadi bakalım başlasın şenlik :) Ben olsam bi motoru o kadar yerden yere vuracaksam önce bi araştırırım kullanıcılarına sorarım ikna olduysam ozaman çamurumu atarım... Kawa benim ilk motorumdu yaklaşık 10000 km kadar bindim. Tek bir kere bakımları hariç servise götürmedim. He ben motorun torkuymuş morkuymuş olayından çok anlamam ama benim motorumu işinin ehli bir motor ustasıda çok zaman kullandı ve onunda görüşleri gayet pozitifti. 250 cc motordan ne bekliyorsunuzki 10 sn. de 200 falan yapsın gazlıyalımmı :) işçiliğine gelince kendi sınıfındaki diğer 250 cc motorlarla bence kıyas bile edilemez. Tamam olması gerektiğinden biraz pahalı ve göstergeleri kötü bu kabul edilebilir bi durum. Ama o kadar yerin dibine sokulacak motor asla değil. Gene yeni başlasam yine kawasaki 250 R ile başlardım. Bence 1 kere kullanan biri değil uzun zaman üzerinde olan biri yapmalı bu eleştirileri. Kawa 250 sınıfında iyi bi motordur. Tecrübeyle sabittir :wiinkk:
dreamkiller
14 Mayıs 2013, 17:46
ben tank slapping'i önlemekten ne zaman bahsettim? evet onun için gidon amorsitörü şarttır ama o bile bir noktaya kadar önler. peki ninja 250 de gidon amorsitörü var mı? yok. çünkü gerek yok. çünkü güçlü ve torklu bir motor değil. peki bu durumda bu kadar basit bir tümsekten geçerken eğer ki ön amortisörü iyi olsaydı ve ön tekeri zıplatmasaydı tank slapping'e girermiydi yolladığım videodaki ninja 250?
yaa, neymiş efendim amortisörün tank slapping'de rolü varmış, bakın sayemde bir şeyi daha öğrendiniz oocan ve sen.
Arkadaşım bak o durumda amortisörü sert ayarlanmış olan tüm motorlar o tümsekten zıplarlar.. Süspansiyonun sert olması ne demektir? Daha iyi yol tutuşu demektir. Hangi motorun daha iyi yol tutması gereklidir? Performansı çok olan makinalar. Sen birde 954 kullanıyorum demişsin.. Touring makinaların süspansiyonları yumuşaktır ve yollardaki tümsekleri daha iyi tolere ederler zaten yumuşak süspansiyonda amaç konfordur.. Sert süspansiyonda yol tutuşudur.. Otomobilde de motorda da bu böyledir. Hadi iyisin bak sende bir iki şey kaparsın artık yazdıklarımdan :)
celikat
14 Mayıs 2013, 17:47
Dıyorumkı hanı su sarı sıyah komple led farlı 954 senın motormu ??????????????????????
yok değil, kırmızı siyah benimki. artı kendisi uzun zamandır kapalı garajda durmakta.
dreamkiller
14 Mayıs 2013, 17:49
ben tank slapping'i önlemekten ne zaman bahsettim? evet onun için gidon amorsitörü şarttır ama o bile bir noktaya kadar önler. peki ninja 250 de gidon amorsitörü var mı? yok. çünkü gerek yok. çünkü güçlü ve torklu bir motor değil. peki bu durumda bu kadar basit bir tümsekten geçerken eğer ki ön amortisörü iyi olsaydı ve ön tekeri zıplatmasaydı tank slapping'e girermiydi yolladığım videodaki ninja 250?
yaa, neymiş efendim amortisörün tank slapping'de rolü varmış, bakın sayemde bir şeyi daha öğrendiniz oocan ve sen.
Ayrıca bu durumda sen triumph a damı b.k atmış oldun anlayamadım? :)
celikat
14 Mayıs 2013, 17:51
Arkadaşım bak o durumda amortisörü sert ayarlanmış olan tüm motorlar o tümsekten zıplarlar.. Süspansiyonun sert olması ne demektir? Daha iyi yol tutuşu demektir. Hangi motorun daha iyi yol tutması gereklidir? Performansı çok olan makinalar. Sen birde 954 kullanıyorum demişsin.. Touring makinaların süspansiyonları yumuşaktır ve yollardaki tümsekleri daha iyi tolere ederler zaten yumuşak süspansiyonda amaç konfordur.. Sert süspansiyonda yol tutuşudur.. Otomobilde de motorda da bu böyledir. Hadi iyisin bak sende bir iki şey kaparsın artık yazdıklarımdan :)
süspansiyonun sert olması yoldaki engebeleri tolore edemeyeceği anlamına gelmez. iyi amortisör vardır, kötü amortisör vardır, ayırım bu noktadan başlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:49 ----------
Ayrıca bu durumda sen triumph a damı b.k atmış oldun anlayamadım? :)
ingiliz arabaları ve motorlarından hazzetmem. ama bu kötü oldukları anlamına gelmez.
dreamkiller
14 Mayıs 2013, 17:55
süspansiyonun sert olması yoldaki engebeleri tolore edemeyeceği anlamına gelmez. iyi amortisör vardır, kötü amortisör vardır, ayırım bu noktadan başlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:49 ----------
ingiliz arabaları ve motorlarından hazzetmem. ama bu kötü oldukları anlamına gelmez.
:) sana ben artık hiçbirşey demiyorum hacım.. İyi süspansiyon kötü süspansiyon demek :) Adam 2013 ZXR636 yı test ediyor.. Pistte süper ama süspansiyon yoldaki tümseklerde beygir gibi atlıyor diyor :)
Başka bir herif BMWS1000RR için aynı şeyi söylüyor süper pist motoru ama ingilterenin kuzeyindeki köy yollarında (kendilerinin köy yolları asfaltı bizim otoban asfaltımız kalitesindedir sen ona b.k atmadan engel olayım) koyun gibi gezindim diyor..
Bu makinalarda Öhlins yada Showa amortisörler var sen hala iyi amortisör kötü amortisör var diyorsun.. sana ne laf anlatmaya çalışıyorsam ben.. Günümü yedin be adam :) benim hatun her hangi bir konuda senin kadar muhalefet yapsaydı yüzüne bakmazdım :)
celikat
14 Mayıs 2013, 17:58
:) sana ben artık hiçbirşey demiyorum hacım.. İyi süspansiyon kötü süspansiyon demek :) Adam 2013 ZXR636 yı test ediyor.. Pistte süper ama süspansiyon yoldaki tümseklerde beygir gibi atlıyor diyor :)
Başka bir herif BMWS1000RR için aynı şeyi söylüyor süper pist motoru ama ingilterenin kuzeyindeki köy yollarında (kendilerinin köy yolları asfaltı bizim otoban asfaltımız kalitesindedir sen ona b.k atmadan engel olayım) koyun gibi gezindim diyor..
Bu makinalarda Öhlins yada Showa amortisörler var sen hala iyi amortisör kötü amortisör var diyorsun.. sana ne laf anlatmaya çalışıyorsam ben.. Günümü yedin be adam :) benim hatun her hangi bir konuda senin kadar muhalefet yapsaydı yüzüne bakmazdım :)
zx636 şu meşhuuur kol çıkaran model mi? arkadaşım o amorsitörlerin çoğunda sertlik ayarı var artık. piste çıkacaksan ona göre ayar çekersin, köy yoluna gideceksen ona göre ayar çekersin. ha sen köy yolunda pist ayarları ile gidiyorsan bana ne der geçerim.
Okan Sinan Ocan
14 Mayıs 2013, 17:59
süspansiyonun sert olması yoldaki engebeleri tolore edemeyeceği anlamına gelmez. iyi amortisör vardır, kötü amortisör vardır, ayırım bu noktadan başlar.
ingiliz arabaları ve motorlarından hazzetmem. ama bu kötü oldukları anlamına gelmez.
Biri şunu 954 ünün üzerine zincirle bağlasın ve şile orman yolunda 10 tur yaptırsın . Sonra kendisine sorulsun "Sert süspansiyon yoldaki engebeleri tolere edebildimi " ?
Oof of küfür etmek yasak , saçmalamak serbest nasıl bir sistemdir ki bu ...
xanka
14 Mayıs 2013, 18:00
Adam sizi tutuyor
hadi itiraf et saka yaotim de kapansin bu konu
Okan Sinan Ocan
14 Mayıs 2013, 18:01
zx636 şu meşhuuur kol çıkaran model mi? arkadaşım o amorsitörlerin çoğunda sertlik ayarı var artık. piste çıkacaksan ona göre ayar çekersin, köy yoluna gideceksen ona göre ayar çekersin. ha sen köy yolunda pist ayarları ile gidiyorsan bana ne der geçerim.
Pis kawasaki düşmanı provakatör , hangi 636 kol çıkarıyormuş bakim :)
Dedim ya ağzı olan konuşuyor bu adamın derdi sadece Ninja 250 değil komple Kawasaki ile sorunu var.
Ayrıca bir SS in sadece sertlik ayarını değiştirerek köy yoluna uygun hale getirebiliyorsak biz neden endurolara dünya kadar para ödüyoruzki. Ha şimdi hatırladım "wheel travel " diye bir şey vardı dimi :)
dreamkiller
14 Mayıs 2013, 18:01
hıhı o meşhur kol çıkaran.. İnsanın fikri neyse zikride o olurmuş. Senin nasıl motor kullandığını bilemem ama çamur atmada dereceye oynadığını artık daha iyi anlıyorum.. Hani 2013 model ZX636 bildin mi? Yeni çıkan? Hani üzerinde tracktion control den abs ye kadar her haltı olan motor.. Gerçi sen onada çamur atarsın ya neyse.. Fabrika ayarlarından bahsedildiğini anlamayacak kadar cahilsin ve gerçekten bu salak saçma konuşma artık canımı sıkmaya başlıyor. O yüzden kabalaşmadan bi defolup gideyim ben!!!
celikat
14 Mayıs 2013, 18:10
Biri şunu 954 ünün üzerine zincirle bağlasın ve şile orman yolunda 10 tur yaptırsın
seni pek erkut abi modunda gördüm.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:06 ----------
Pis kawasaki düşmanı provakatör , hangi 636 kol çıkarıyormuş bakim :)
Dedim ya ağzı olan konuşuyor bu adamın derdi sadece Ninja 250 değil komple Kawasaki ile sorunu var.
Ayrıca bir SS in sadece sertlik ayarını değiştirerek köy yoluna uygun hale getirebiliyorsak biz neden endurolara dünya kadar para ödüyoruzki. Ha şimdi hatırladım "wheel travel " diye bir şey vardı dimi :)
adamın köy yolu için bizim en iyi asfalttan daha iyi dediği için o yorumu yaptım.
kawasaki ile sorunum yok, 2006 model zx-10 un hastasıyım. ciğeri sökülmemiş bulsam belki alırım ilerde.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:08 ----------
hıhı o meşhur kol çıkaran.. İnsanın fikri neyse zikride o olurmuş. Senin nasıl motor kullandığını bilemem ama çamur atmada dereceye oynadığını artık daha iyi anlıyorum.. Hani 2013 model ZX636 bildin mi? Yeni çıkan? Hani üzerinde tracktion control den abs ye kadar her haltı olan motor.. Gerçi sen onada çamur atarsın ya neyse.. Fabrika ayarlarından bahsedildiğini anlamayacak kadar cahilsin ve gerçekten bu salak saçma konuşma artık canımı sıkmaya başlıyor. O yüzden kabalaşmadan bi defolup gideyim ben!!!
defolup gitme, selametle git kardeşim.
Okan Sinan Ocan
14 Mayıs 2013, 18:18
Hep bahane hep bahane , yok öyle demiştim ama aslında şunu demek istedim v.s. v.s.
celikat
14 Mayıs 2013, 18:20
Hep bahane hep bahane , yok öyle demiştim ama aslında şunu demek istedim v.s. v.s.
hayırdır? bahane yok, direkman söylüyorum neyse. konunun ilk mesajından anlaman lazımdı bunu ama neyse, artık başka sefere.
Okan Sinan Ocan
14 Mayıs 2013, 18:39
Yazık valla , beni bu hale getirseler bir daha uğramazdım bu foruma . Bence sen başka bir isim uydur yeniden üye ol...
seigen
14 Mayıs 2013, 18:47
O kadar anti Hondacı provokatörün arasından bir anti Kawasakicinin de çıkmış olması sevindirici. Devam et kardeşim, ben destekliyorum :queen:.
Permatiq59
14 Mayıs 2013, 19:19
O kadar anti Hondacı provokatörün arasından bir anti Kawasakicinin de çıkmış olması sevindirici. Devam et kardeşim, ben destekliyorum :queen:.
:mrgreen::mrgreen:
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:17 ----------
aga biz böyle 12 sayfa pirim verdikce. dün honda bu gün kawasaki. yarın bi bakmışsın bmw gs 1200 neymiş lan bende çin malı kros var bütün endurolara taş çıkarır. derler..
TATLIHIZ
14 Mayıs 2013, 19:29
:mrgreen::mrgreen:
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:17 ----------
aga biz böyle 12 sayfa pirim verdikce. dün honda bu gün kawasaki. yarın bi bakmışsın bmw gs 1200 neymiş lan bende çin malı kros var bütün endurolara taş çıkarır. derler..
Alırsan Honda Pantolonda giyer donda :)
sezginkalkan
14 Mayıs 2013, 19:30
ibretle takipteyim :mrgreen: göstergeleri hakkaten basit ötesi ama be, diğer konulara girmek istemiyorum :) fazer hakkında da görüş alabilir miyiz ?
Permatiq59
14 Mayıs 2013, 19:32
ibretle takipteyim :mrgreen: göstergeleri hakkaten basit ötesi ama be, diğer konulara girmek istemiyorum :) fazer hakkında da görüş alabilir miyiz ?
Fazer mi üüüü ona 3 piston fazladan koymuslar. ağırlık yapar.. hız kaybedersin :D hahaha
celikat
14 Mayıs 2013, 19:55
Yazık valla , beni bu hale getirseler bir daha uğramazdım bu foruma . Bence sen başka bir isim uydur yeniden üye ol...
sen beni bırakta kendi geldiğin hale bak önce? kazık kadar adamsın ağzından çıkan hakaretlere bak. insanın yüzünün kızaracağı yerde gelmişsin utanmadan benim ne hale düştüğümden konuşuyorsun. yazık valla.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------
ibretle takipteyim :mrgreen: göstergeleri hakkaten basit ötesi ama be, diğer konulara girmek istemiyorum :) fazer hakkında da görüş alabilir miyiz ?
valla bir arkadaşım fazer'ın bir modelinin avrupa'da dört sene üst üste en kötü motor seçildiğinden bahsetmişti bir sohbetimizde. ama dediğim gibi onun yalancısıyım. oturup araştırmış değilim.
ben naked motorda onca gücün çok anlamlı olduğunu düşünmüyorum şahsen. zira gazladıkça yediği rüzgardan ne yapacağını şaşırıyor insan bir noktadan sonra. özetlersek kullanmadığım bir motor olduğu için ayrıntılı bişey söylemem saçma olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:51 ----------
O kadar anti Hondacı provokatörün arasından bir anti Kawasakicinin de çıkmış olması sevindirici. Devam et kardeşim, ben destekliyorum :queen:.
yoo ben anti kawasaki'ci filan değilim. 93 model zzr-1100 üm vardı bir zamanlar. kruvazör gibi aletti. tek sevmediğim yönü çok ağırdı. trafikte duman ediyordu beni. ayrıca 2006 zx-10 hastasıyım.
ayrıca abd gibi en büyük pazarda bir numaradır kawasaki. bizim ülkede pek esamesi okunmuyor sadece.
kefeeee
14 Mayıs 2013, 20:03
Arkadaşlar, devam mı ya :mrgreen:
ielapoc
14 Mayıs 2013, 20:07
Konuyu okuduktan sonra bir de Vespa almaya karar verdim.
celikat
14 Mayıs 2013, 20:08
Konuyu okuduktan sonra bir de Vespa almaya karar verdim.
vespa al tabi ama px200 alma.
Okan Sinan Ocan
14 Mayıs 2013, 20:08
Adam Fazerdaki ruzgar korumasinin kendi motorundan bile daha iyi oldugunun farkinda degil oturmus ciddi ciddi yorum yapiyor şakamisin nesin sen ya.
celikat
14 Mayıs 2013, 20:12
Adam Fazerdaki ruzgar korumasinin kendi motorundan bile daha iyi oldugunun farkinda degil oturmus ciddi ciddi yorum yapiyor şakamisin nesin sen ya.
fazerdaki rüzgar koruması meltem türü esintilerden korur sadece. motorun üzerine yatamadığın pozisyonda fazer'a pimapen taktırsan yine rüzgarı yersin. haa ben fazer'i yatarak kullanırım diyorsan allah rahatlık versin, iyi geceler tatlı rüyalar.
Tsubasa
14 Mayıs 2013, 20:19
@celikat;
bu kadar adama laf yetiştirme çabanı takdire şayan buluyorum, ve alkışlıyorum :cherry: ::biggrinn
celikat
14 Mayıs 2013, 20:21
@celikat;
bu kadar adama laf yetiştirme çabanı takdire şayan buluyorum, ve alkışlıyorum :cherry: ::biggrinn
teşekkür ederim ama laf yetiştirme çabası içinde değilim. fikir çarpıştırıyoruz sadece. birde kaba saba, hakarethane konuşanlar olmasa çok güzel olacak.
cool113
14 Mayıs 2013, 20:32
dostum bazı arkadaşlar incelemelerinde video ve resimler koyarak incelemelerini yayınlıyorlar. doğal olarak arkadaşlarada pek inandırıcı gelmiyor bu incelemen. mesela video koysaydın altın elbiseli adam gibi bir video inceleme yapsaydın daha başarılı olurdu incelemen.
celikat
14 Mayıs 2013, 20:45
dostum bazı arkadaşlar incelemelerinde video ve resimler koyarak incelemelerini yayınlıyorlar. doğal olarak arkadaşlarada pek inandırıcı gelmiyor bu incelemen. mesela video koysaydın altın elbiseli adam gibi bir video inceleme yapsaydın daha başarılı olurdu incelemen.
öyle bir imkanım maalesef yok.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO