PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : böyle rezalet motor olmaz olsun..



Sayfa : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9

celikat
14 Mayıs 2013, 13:12
hoşgeldin.

buyur izle ve 250cc motor nasıl oluyormuş gör. şimdikiler bildiğin oyuncak.

honda cbr 250 rr

http://www.youtube.com/watch?v=8FMvlKyLx6M

http://www.youtube.com/watch?v=hNCpMYNUszU

http://www.youtube.com/watch?v=2YVKkN4jH3k

honda hornet 250

http://www.youtube.com/watch?v=5MPROmQ6yA4

http://www.youtube.com/watch?v=8XX_fk3yOX0

http://www.youtube.com/watch?v=VZSeDMe2jq8

John Abruzzi
14 Mayıs 2013, 13:13
almadan önce araştırsaydınız arkadaşım sonuçta zorla satmıyorlar cahilmisiniz siz ?

celikat
14 Mayıs 2013, 13:16
Sen istersen benim mesajımı tekrar oku ve anlamaya çalış. Bazı modeller teknolojik olmak için değil , gelenek olduğu için üretilir. Senin gibi adı sanı belli olmayan , kim olduğunu bilmediğimiz ama yazdıklarından zır cahil olduğunu rahatlıkla anlayabildiğimiz bir arkadaşın bunu anlamasını beklemek mümkün değil ama ben umutluyum . Biraz zorlarsan başarabilirsin hadi ıkın ıkında çıksın yeni mesajın.

Ayrıca bu zeka yoksunu cahilin açtığı provokasyon kokan saçma sapan başlıkta sırf bu yaratığı eleştirirken kantarın topuzunu kaçırdığı için kelle alıp adam banlayan moderasyonun üç beş tıklanma uğruna motosiklet forumunda motosikletleri yerin dibine sokan bu zihniyete göstermiş olduğu toleransı protesto ediyorum.

çok umutlanma istersen. iki zamanlı şapsal vespa ve türevleri ile sana mutluluklar dilerim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:14 ----------


almadan önce araştırsaydınız arkadaşım sonuçta zorla satmıyorlar cahilmisiniz siz ?

eğer ki cevabın bana ise cahil olan senmişsin. ben mi almışım yoksa kuzenim mi almış motoru? hey allah'ım ya?

Okan Sinan Ocan
14 Mayıs 2013, 13:21
Ulen çok merak ediyorum belediyeler neden sadece kedi köpek itlaf ederlerde çevreye zararlı adı sanı resmi olmayan mahlukata neden dokunmazlar.
:pl:

celikat
14 Mayıs 2013, 13:23
Ulen çok merak ediyorum belediyeler neden sadece kedi köpek itlaf ederlerde çevreye zararlı adı sanı resmi olmayan mahlukata neden dokunmazlar.
:pl:

belediyeler artık kedi köpek itlaf edemiyor, mağara döneminden bir çık, uyan istersen kış uykusundan.

Tİme_shİft42
14 Mayıs 2013, 13:23
hoşgeldin.

buyur izle ve 250cc motor nasıl oluyormuş gör. şimdikiler bildiğin oyuncak.

honda cbr 250 rr

http://www.youtube.com/watch?v=8FMvlKyLx6M

http://www.youtube.com/watch?v=hNCpMYNUszU

http://www.youtube.com/watch?v=2YVKkN4jH3k

honda hornet 250

http://www.youtube.com/watch?v=5MPROmQ6yA4

http://www.youtube.com/watch?v=8XX_fk3yOX0

http://www.youtube.com/watch?v=VZSeDMe2jq8

2 zamanlı olma ihtimali varmı bu 250 rr nin

tuna_tour
14 Mayıs 2013, 13:24
dostum adı sanı belli olmasada, tanımasakta, fikirlerini benimsemesekte hakaret etmemeliyiz dostahne bir şekilde görüşlerimizi birbirimize sunmalıyız netice olarak burası forum ve yüzbinlerce insan okuyor sitenin imajıda bozulur bu şekilde birbirimize davranırsak

Bulent78
14 Mayıs 2013, 13:26
Eskinin 4 silindirli 250 liklerinin simdikilerden daha kuvvetli olduklari gercek, aletler 18-20bin devir ceviriyorlardi, ancak emisyon oranlari o zamanlar simdiki kadar kisitlayici degildi, su anki kisitlamalar ile alabilecegin en guclu 250 lik 33 beygirlik ninja. Emisyonu gectim, biri 4 silindir biri 2 silindir, onu da gectik, biri 18bin devir ceviriyor, sence o motorun omru kac km.dir?

Gunumuzde emisyon sinirlamalarini kaldirirsan o zamankinden daha da kuvvetli makinlara yapacak teknoloji var tabii ki. Ama konusurken, karsilastirirken elma ile armudu karistirmamak lazim bence, 4 zamanli 2 silindirli bir motor ile yine 4 zamanli ve 2 silindirli bir motoru karsilastirmak lazim, yoksa tabii ki eski 250lik daha basarili gozukecektir.

Bir de insanlari tanimadan etmeden boyle kahve agziyla cevap yazmasaniz daha iyi olurmus, size cevap veren bazi insanlarin belki sizin yasiniz kadar motor tecrubesi var, hadi onu da gectim, yasi sizden buyuk insanlar var, oyle karsinizdaki herkese liseli ergen muamelesi yapmasaymissiniz daha iyi olurmus, su anki en iyi 250lik motorlardan biriyle ilgili bu motor copmus beee diye baslik actiysaniz insanlarin dalga gecer sekilse sizi elestirmelerine de hazirlikli olmalisiniz. Burada cok mantikli birsey yazmis olsaydiniz da insanlar dizinle bu sekilde dalga gecmis olsaydi tavrinizi anlardim ama ne yazik ki durum bu degil.

Okan Sinan Ocan
14 Mayıs 2013, 13:30
belediyeler artık kedi köpek itlaf edemiyor, mağara döneminden bir çık, uyan istersen kış uykusundan.

Bende onu diyorum ya işte , elde kalan malzemeyi değerlendirmek lazım ortalık adı sanı ismi cismi beli olmayan motosiklet cahilleri ile dolu .

Köfte söyliyimmi yermisin :queen:

---------- Post added at 12:30 ---------- Previous post was at 12:27 ----------


dostum adı sanı belli olmasada, tanımasakta, fikirlerini benimsemesekte hakaret etmemeliyiz dostahne bir şekilde görüşlerimizi birbirimize sunmalıyız netice olarak burası forum ve yüzbinlerce insan okuyor sitenin imajıda bozulur bu şekilde birbirimize davranırsak

Ben başlatmadım , onu provakatör arkadaşa anlatmak lazım . Kime ve neye hizmet ettiğini bilmiyorum ama yakında tıklanma sayısına yaptığı katkılardan dolayı arkadaşın moderasyon tarafından ödüllendirileceğine dair kuvvetli emareler var

İLYAS41
14 Mayıs 2013, 13:30
arkadaşlar youtube'da honda cbr250rr ile honda hornet 250 diye arama yapın, eski 250cc ler ile şimdikileri bir karşılaştırın isterim. şimdikilerin nasıl çöp olduğunu oturup şaşkınlıkla izleyin. ha tabi bunda tüm dünyada aşağı çekilmeye çalışılan eksoz emisyon oranlarınında etkisi var elbette.

o senin bahsettiğin eski hornetler,250 likler 4 silindir be kardeşim
günümüz tek yada 2 silindirli motorların geçmişteki 4silindir 250 liklerin yanında esamesi okunmaz
25 yıldır motor kullanan birinin bunları bilmesi lazımdı...

acayüp
14 Mayıs 2013, 13:31
Eskinin 4 silindirli 250 liklerinin simdikilerden daha kuvvetli olduklari gercek, aletler 18-20bin devir ceviriyorlardi, ancak emisyon oranlari o zamanlar simdiki kadar kisitlayici degildi, su anki kisitlamalar ile alabilecegin en guclu 250 lik 33 beygirlik ninja. Emisyonu gectim, biri 4 silindir biri 2 silindir, onu da gectik, biri 18bin devir ceviriyor, sence o motorun omru kac km.dir?

Gunumuzde emisyon sinirlamalarini kaldirirsan o zamankinden daha da kuvvetli makinlara yapacak teknoloji var tabii ki. Ama konusurken, karsilastirirken elma ile armudu karistirmamak lazim bence, 4 zamanli 2 silindirli bir motor ile yine 4 zamanli ve 2 silindirli bir motoru karsilastirmak lazim, yoksa tabii ki eski 250lik daha basarili gozukecektir.

Bir de insanlari tanimadan etmeden boyle kahve agziyla cevap yazmasaniz daha iyi olurmus, size cevap veren bazi insanlarin belki sizin yasiniz kadar motor tecrubesi var, hadi onu da gectim, yasi sizden buyuk insanlar var, oyle karsinizdaki herkese liseli ergen muamelesi yapmasaymissiniz daha iyi olurmus, su anki en iyi 250lik motorlardan biriyle ilgili bu motor copmus beee diye baslik actiysaniz insanlarin dalga gecer sekilse sizi elestirmelerine de hazirlikli olmalisiniz. Burada cok mantikli birsey yazmis olsaydiniz da insanlar dizinle bu sekilde dalga gecmis olsaydi tavrinizi anlardim ama ne yazik ki durum bu degil.

Çok güzel anlatmışsınız , olay gayet net.
15 yaşında cahil ergen ağzıyla yazmış bu tavırda da ısrar ediyor.
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTIPWDIrVcpyf_bXTTIXskeFgD98SyWn 1dMxialtQjXq76ZhYrn

celikat
14 Mayıs 2013, 13:32
2 zamanlı olma ihtimali varmı bu 250 rr nin

4 silindir, 4 zamanlı ve 16 valflidir kendileri.

İLYAS41
14 Mayıs 2013, 13:33
Sen istersen benim mesajımı tekrar oku ve anlamaya çalış. Bazı modeller teknolojik olmak için değil , gelenek olduğu için üretilir. Senin gibi adı sanı belli olmayan , kim olduğunu bilmediğimiz ama yazdıklarından zır cahil olduğunu rahatlıkla anlayabildiğimiz bir arkadaşın bunu anlamasını beklemek mümkün değil ama ben umutluyum . Biraz zorlarsan başarabilirsin hadi ıkın ıkında çıksın yeni mesajın.

Ayrıca bu zeka yoksunu cahilin açtığı provokasyon kokan saçma sapan başlıkta sırf bu yaratığı eleştirirken kantarın topuzunu kaçırdığı için kelle alıp adam banlayan moderasyonun üç beş tıklanma uğruna motosiklet forumunda motosikletleri yerin dibine sokan bu zihniyete göstermiş olduğu toleransı protesto ediyorum.

Sonuna kadar sizinleyim...

Okan Sinan Ocan
14 Mayıs 2013, 13:35
Eskinin 4 silindirli 250 liklerinin simdikilerden daha kuvvetli olduklari gercek, aletler 18-20bin devir ceviriyorlardi, ancak emisyon oranlari o zamanlar simdiki kadar kisitlayici degildi, su anki kisitlamalar ile alabilecegin en guclu 250 lik 33 beygirlik ninja. Emisyonu gectim, biri 4 silindir biri 2 silindir, onu da gectik, biri 18bin devir ceviriyor, sence o motorun omru kac km.dir?

Gunumuzde emisyon sinirlamalarini kaldirirsan o zamankinden daha da kuvvetli makinlara yapacak teknoloji var tabii ki. Ama konusurken, karsilastirirken elma ile armudu karistirmamak lazim bence, 4 zamanli 2 silindirli bir motor ile yine 4 zamanli ve 2 silindirli bir motoru karsilastirmak lazim, yoksa tabii ki eski 250lik daha basarili gozukecektir.



Konu sadece emisyon değil Bülent. 250cc dört silindirli bir makine ile 600cc 4 silindirli bir makinanın üretim maliyetleri arasında neredeyse fark yok. Sadece vergi avantajı fiyatlarda ciddi avantaj sağlamıyor. Buda tatminkar satış rakamlarını getirmediği için firmalar üretim yapmıyorlar.

celikat
14 Mayıs 2013, 13:37
o senin bahsettiğin eski hornetler,250 likler 4 silindir be kardeşim
günümüz tek yada 2 silindirli motorların geçmişteki 4silindir 250 liklerin yanında esamesi okunmaz
25 yıldır motor kullanan birinin bunları bilmesi lazımdı...

iyi ya işte, bizde onu anlatmaya çalışıyoruz, sizde anlamamaya gayret ediyorsunuz. şimdi onbinlerce lira döktüğünüz 250cc ler 4-5 yaşındaki çocukların bindiği akülü motorlar gibi. oyuncak yani. teknoloji gelişeceğine gerilemiş resmen. anlatmaya çalıştığımız bu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:35 ----------


Sonuna kadar sizinleyim...

sonunda kadar birlikte takılın, allah mutlu mesud etsin.

tuna_tour
14 Mayıs 2013, 13:39
Bende onu diyorum ya işte , elde kalan malzemeyi değerlendirmek lazım ortalık adı sanı ismi cismi beli olmayan motosiklet cahilleri ile dolu .

Köfte söyliyimmi yermisin :queen:

---------- Post added at 12:30 ---------- Previous post was at 12:27 ----------



Ben başlatmadım , onu provakatör arkadaşa anlatmak lazım . Kime ve neye hizmet ettiğini bilmiyorum ama yakında tıklanma sayısına yaptığı katkılardan dolayı arkadaşın moderasyon tarafından ödüllendirileceğine dair kuvvetli emareler var

lütfen birbirimizi incitmeden güzel güzel tartışalım

celikat
14 Mayıs 2013, 13:40
Eskinin 4 silindirli 250 liklerinin simdikilerden daha kuvvetli olduklari gercek, aletler 18-20bin devir ceviriyorlardi, ancak emisyon oranlari o zamanlar simdiki kadar kisitlayici degildi, su anki kisitlamalar ile alabilecegin en guclu 250 lik 33 beygirlik ninja. Emisyonu gectim, biri 4 silindir biri 2 silindir, onu da gectik, biri 18bin devir ceviriyor, sence o motorun omru kac km.dir?


bilmem? ancak 1980-1990 senesinden beri bu zamana kadar gelebildiklerine ve youtube'lara konulduklarına göre sıkıntı yok.

acayüp
14 Mayıs 2013, 13:40
iyi ya işte, bizde onu anlatmaya çalışıyoruz, sizde anlamamaya gayret ediyorsunuz. şimdi onbinlerce lira döktüğünüz 250cc ler 4-5 yaşındaki çocukların bindiği akülü motorlar gibi. oyuncak yani. teknoloji gelişeceğine gerilemiş resmen. anlatmaya çalıştığımız bu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:35 ----------




sonunda kadar birlikte takılın, allah mutlu mesud etsin.

Sen 3 gün sonrayı göremiyorsun adamlar 300 bin yıl sonrayı düşünerek yön veriyor. Bunları anlaman için daha çook okuman lazım. (anlaman da lazım tabiki )
Hiç küresel ısınma , emisyon , ozon tabakası vs bişey ler duydunmu ???
Şu zamanda performans denilen şey alınan güçle değil alınan verimle ölçülüyor. Bunuda bir araştır istersen.

celikat
14 Mayıs 2013, 13:50
lütfen birbirimizi incitmeden güzel güzel tartışalım

burada insanlara bişey anlatmaya çalışıyoruz, birde hakaret işitiyoruz. bunlar ne acayüp insanlarmış ben çözemedim şahsen?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:42 ----------


Sen 3 gün sonrayı göremiyorsun adamlar 300 bin yıl sonrayı düşünerek yön veriyor. Bunları anlaman için daha çook okuman lazım. (anlaman da lazım tabiki )
Hiç küresel ısınma , emisyon , ozon tabakası vs bişey ler duydunmu ???
Şu zamanda performans denilen şey alınan güçle değil alınan verimle ölçülüyor. Bunuda bir araştır istersen.

bugün 600cc, 1000cc, 1200cc, 1300cc motorlar emisyona uyabiliyorda, 250cc mi uyamıyor? yoksa daha basit modeller üretip daha fazla kar peşinde mi üreticiler? ne dersin?

Okan Sinan Ocan
14 Mayıs 2013, 13:50
burada insanlara bişey anlatmaya çalışıyoruz, birde hakaret işitiyoruz. bunlar ne acayüp insanlarmış ben çözemedim şahsen?

Ninja 250 rezaletmiş,
Vespa iğrenç
Tek silindir 250c likler akülü oyuncaklara muadilmiş
Hiçbirimiz motordan anlamıyormuşuz.

Senin anlattıklarından çıkardıklarımız bunlar. Sana gayet düzgün bir dille yazılmış mesajlara verdiğin kaba cevaplar ise yukarıda duruyor . Sonra da hakaret işitiyoruz diye şikayet ediyorsun.
Konuyu baştan sona bir kez daha oku istersen .:farao:

takendy
14 Mayıs 2013, 13:51
Valla böyle rezalet olmaz :P

http://www.motosiklet.net/forum/coklu-uyelik-ihlalleri/116281-tuna_tour-adli-kullanici-icin-coklu-uyelik-uyarisi.html


lütfen birbirimizi incitmeden güzel güzel tartışalım

tuna_tour
14 Mayıs 2013, 13:51
burada insanlara bişey anlatmaya çalışıyoruz, birde hakaret işitiyoruz. bunlar ne acayüp insanlarmış ben çözemedim şahsen?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:42 ----------



bugün 600cc, 1000cc, 1200cc, 1300cc motorlar emisyona uyabiliyorda, 250cc mi uyamıyor? yoksa daha basit modeller üretip daha fazla kar peşinde mi üreticiler? ne dersin?

sizinde bu tavrınız ve söyleminiz hoş değil

Okan Sinan Ocan
14 Mayıs 2013, 14:08
bugün 600cc, 1000cc, 1200cc, 1300cc motorlar emisyona uyabiliyorda, 250cc mi uyamıyor? yoksa daha basit modeller üretip daha fazla kar peşinde mi üreticiler? ne dersin?

Biraz bilgin olsaydı eskiden 250 cc den elde edilen gücü günümüz emisyon kuralarından dolayı ancak 600 cc den temiz olarak elde edilebildiğini de anlayabilirdin. Ama senin için teknoloji iki zamanlımı dört zamanlımı ikileminde kaldığı için bugüne gelmen 20 sene falan sürer herhalde (tabi forumumuzu dikkatle takip edip okuduklarını anlayabilirsen)

---------- Post added at 13:08 ---------- Previous post was at 12:55 ----------

Ya hadi ama daha yeni ısınmıştım :bounce:.

celikat
14 Mayıs 2013, 14:11
Biraz bilgin olsaydı eskiden 250 cc den elde edilen gücü günümüz emisyon kuralarından dolayı ancak 600 cc den temiz olarak elde edilebildiğini de anlayabilirdin. Ama senin için teknoloji iki zamanlımı dört zamanlımı ikileminde kaldığı için bugüne gelmen 20 sene falan sürer herhalde (tabi forumumuzu dikkatle takip edip okuduklarını anlayabilirsen)

---------- Post added at 13:08 ---------- Previous post was at 12:55 ----------

Ya hadi ama daha yeni ısınmıştım :bounce:.

yani diyorsun ki eskiden 250cc lerden çıkan 40 beygiri şimdi temiz olarak 600cc den elde edebiliyoruz, doğru mu anlamışım?

Okan Sinan Ocan
14 Mayıs 2013, 14:16
yani diyorsun ki eskiden 250cc lerden çıkan 40 beygiri şimdi temiz olarak 600cc den elde edebiliyoruz, doğru mu anlamışım?

Emisyon kurallarına uygun ve 50 beygir üretebilirken tek silindirli 250 liklerle aynı fiyata satılan bir 250 lik varmı etrafta , çekinme iyice bak dolaş gel ben beklerim...

Rr6
14 Mayıs 2013, 14:28
Ninja ve Kötü:sunny: harbi kafanız güzel sanırım:queen:

dreamkiller
14 Mayıs 2013, 14:28
ninja 300 ü gördüm, hatta satış fiyatını görünce kahkahalar attım.

300 ü görünce dedinki.. Ben buna ulaşamam o yüzden bir mundar diyeyim ona diyorsun.. peki :)

celikat
14 Mayıs 2013, 14:30
300 ü görünce dedinki.. Ben buna ulaşamam o yüzden bir mundar diyeyim ona diyorsun.. peki :)

milyonlarca lira param olsa onca parayı o motora bağlamam diyeyim sen anla, yani inşallah, ümidimi kaybetmedim.

Okan Sinan Ocan
14 Mayıs 2013, 14:32
Bu arada tork değerlerine bakıldığında , 4 silindirli 250 liklerin 11.000 dd da ürettikleri torku güncel 2 silindirli Ninja sadece 8200 dd da üretebilmektedir.

Ağzı olan konuşuyor ...

celikat
14 Mayıs 2013, 14:33
Emisyon kurallarına uygun ve 50 beygir üretebilirken tek silindirli 250 liklerle aynı fiyata satılan bir 250 lik varmı etrafta , çekinme iyice bak dolaş gel ben beklerim...

dediğinden hiç bişey anlamadım?

dreamkiller
14 Mayıs 2013, 14:35
o zaman ben sana son bir şey yazıyorum.. Tüm dünyada performans olarak en çok sevilen motor Ninja 250 ve o binler aptal sen akıllı :) bu başlıkla işim bitmiştir çünkü lafı anlayana anlatırsın anlamayana ne anltacagım :)

celikat
14 Mayıs 2013, 14:35
Bu arada tork değerlerine bakıldığında , 4 silindirli 250 liklerin 11.000 dd da ürettikleri torku güncel 2 silindirli Ninja sadece 8200 dd da üretebilmektedir.

Ağzı olan konuşuyor ...

peki git bakalım 1980 li yıllarda iki silindirli 250cc lerin torku neymiş? 1980 lerin teknolojisi ile 2013 ü kıyaslıyor adam ya, helal olsun valla. şimdi gidip 4 silindirli 250cc üretsinler bak bakalım o tork ne oluyor?

Okan Sinan Ocan
14 Mayıs 2013, 14:35
dediğinden hiç bişey anlamadım?

Farkındayız bizde onu diyoruz 7 sayfadır ama inatla kabul etmiyorsun :queen:

acayüp
14 Mayıs 2013, 14:37
dediğinden hiç bişey anlamadım?

Bizde onu diyoruz iste

celikat
14 Mayıs 2013, 14:37
o zaman ben sana son bir şey yazıyorum.. Tüm dünyada performans olarak en çok sevilen motor Ninja 250 ve o binler aptal sen akıllı :) bu başlıkla işim bitmiştir çünkü lafı anlayana anlatırsın anlamayana ne anltacagım :)

bu başlıkla işin bitti ise hayırlı yolculuklar dilerim sana, selametle. son bişey sormak isterim, tüm dünyada performans olarak en çok sevilen motor ninja 250 demişsin ya, nasıl vardın o kanıya?

tuna_tour
14 Mayıs 2013, 14:37
Farkındayız bizde onu diyoruz 7 sayfadır ama inatla kabul etmiyorsun :queen:

:thumleft::thumleft::thumleft:

Okan Sinan Ocan
14 Mayıs 2013, 14:38
peki git bakalım 1980 li yıllarda iki silindirli 250cc lerin torku neymiş? 1980 lerin teknolojisi ile 2013 ü kıyaslıyor adam ya, helal olsun valla. şimdi gidip 4 silindirli 250cc üretsinler bak bakalım o tork ne oluyor?

Ben kıyaslamıyorum sen kıyaslıyorsun , ne çabuk unuttun yahu :queen:

celikat
14 Mayıs 2013, 14:39
Farkındayız bizde onu diyoruz 7 sayfadır ama inatla kabul etmiyorsun :queen:

düzgün ve anlaşılır yaz, cevabını vereyim.

blamir
14 Mayıs 2013, 14:40
Farkındayız bizde onu diyoruz 7 sayfadır ama inatla kabul etmiyorsun :queen:

Ben sıkıldım siz sıkılmadınız laf anlatmaktan. Adam eğlenecek yer arıyor işte yeter kaileye almayın şunu kapansın gitsin konu.

Tİme_shİft42
14 Mayıs 2013, 14:40
Metehani cagirin :cherry::queen::queen:

celikat
14 Mayıs 2013, 14:42
Ben kıyaslamıyorum sen kıyaslıyorsun , ne çabuk unuttun yahu :queen:

teknik kıyaslama yapan sensin. ben neden oyuncak gibi tek silindirli, iki silindirli ss bozması motor üretiyorlar diyorum, anlayana tabi. tek silindirli süper sport, vay beeee.

Okan Sinan Ocan
14 Mayıs 2013, 14:42
düzgün ve anlaşılır yaz, cevabını vereyim.

Daha nasıl yazayım , senin dışında ne yazdığımı anlamayan yok farkındamısın ???

dreamkiller
14 Mayıs 2013, 14:44
bu başlıkla işin bitti ise hayırlı yolculuklar dilerim sana, selametle. son bişey sormak isterim, tüm dünyada performans olarak en çok sevilen motor ninja 250 demişsin ya, nasıl vardın o kanıya?

Hacım ingilizcen varmı? Gir motocyclenews, rider.uk ...vb sitelere otoritelerin kıyaslamalarına, motosikletler arası incelemelerine bak.. Eğer ingilizcen yeterse sonucun hep aynı olduğunu göreceksin.. Hyo daha ss olduğu için sevilir, honda daha az yaktığı için sevilir ama Ninja gerek hızlanması, gerek yol tutuşu gerek konforu hep bir adım önde.. Fiyatı? Evet pahalı ama oda işin hesabı.. Anlaşılmıştır sanırsam.. Foruma girip CBR250 R yada Ninha 250R veya Hyo GTR250 kullanan arkadaşların yorumuna bakma.. Herkes en iyisi benim makinam der haklıdırda.. O'nun için en iyisi odur ki onu satın almıştır. Lakin bu adamlar tarafsız yorum yapan inceleme yapan adamlar.. Gir oku bak.. Hadi bakalım sana da binlerce site içerisinde hayırlı sörfler dilerim..

Okan Sinan Ocan
14 Mayıs 2013, 14:45
Metehani cagirin :cherry::queen::queen:

Adam daha yeni döndü , bulaştırmayın buraya :wiinkk:

madlive
14 Mayıs 2013, 14:45
tüü ne rezil motormuş bu ya

celikat
14 Mayıs 2013, 14:46
Daha nasıl yazayım , senin dışında ne yazdığımı anlamayan yok farkındamısın ???

imzasında motorum magirus, kıçımı yesin ikarus yazan birisi ile neden tartışıyorsam? haklısın kardeşim, alemin kralı sensin, çok büyüksün yeminle.

dreamkiller
14 Mayıs 2013, 14:52
imzasında motorum magirus, kıçımı yesin ikarus yazan birisi ile neden tartışıyorsam? haklısın kardeşim, alemin kralı sensin, çok büyüksün yeminle.

poahahahahaha :) imzasında hiçbirşey yazmadığı gibi açıklama kısmında da bir halt yazmayan, hepi topu sadece 3 başlıkta yazısı olan ve ne idüğü belirsiz birine biz neden laf anlatıyorsak artık!!! :)

celikat
14 Mayıs 2013, 14:54
Hacım ingilizcen varmı? Gir motocyclenews, rider.uk ...vb sitelere otoritelerin kıyaslamalarına, motosikletler arası incelemelerine bak.. Eğer ingilizcen yeterse sonucun hep aynı olduğunu göreceksin.. Hyo daha ss olduğu için sevilir, honda daha az yaktığı için sevilir ama Ninja gerek hızlanması, gerek yol tutuşu gerek konforu hep bir adım önde.. Fiyatı? Evet pahalı ama oda işin hesabı.. Anlaşılmıştır sanırsam.. Foruma girip CBR250 R yada Ninha 250R veya Hyo GTR250 kullanan arkadaşların yorumuna bakma.. Herkes en iyisi benim makinam der haklıdırda.. O'nun için en iyisi odur ki onu satın almıştır. Lakin bu adamlar tarafsız yorum yapan inceleme yapan adamlar.. Gir oku bak.. Hadi bakalım sana da binlerce site içerisinde hayırlı sörfler dilerim..

arkadaşım kendince haklı olabilirsin, ona bişey demiyorum. lakin linklerini verdiğim 4 silindirli 250cc lere bir bak. honda hornet 250 bildiğim kadarı ile 2002 senesine kadar da üretildi. sonra her ne hikmetse teknoloji çılgınca ilerlemesine rağmen emisyon yasağının arkasına saklanarak, kar marjı çok daha yüksek olduğu için utanmadan tek silindirli, iki silindirli motorlar ürettiler ve bunlara SS dediler. yersen. kimse bana bugün ki teknoloji ile emisyon kurallarına uyan 4 silindirli 250cc motor üretilemez demesin. bal gibide üretilir.

dreamkiller
14 Mayıs 2013, 14:54
mondialin her modelı vespa px200 ün yanında alemin kralı gibi kalır. px200 kadar rezalet bir motor ben daha görmedim duymadım. adamlar 1960 larda üretmişler ilkkez hala bir adım yol katetmiş değil. aynı takoz motor bugunde uretiliyor. titresimden bırak böbrek taşını böbreklerini kompile düşürür insan. bassan gitmez gitse durmaz motorunun zırıltısı ayrı sinir bozar. artı çevre katilidir kendisi. pis yanık yağlarını atmosfere salar. bmc kamyonların attığı dumandan fazlasını atar o cücük kadar eksozundan.

yıl olmuş 2012 hala bu saçma sapan motoru neden üretiyorlar anlamıyorum. neymiş efendim klasikmiş. tükürürüm ben böyle klasiğin içine. diğer vespalar bir kenara elbet ama px200 mezbeleliğine motor diyenin aklına şaşarım ben.

:) mondial vespanın yanında alemin kralıymış.. Dağılın beyler ekipleri çağırdık geliyorlar!!!

yarbayali
14 Mayıs 2013, 14:56
göstergeler hariç bir KAWASAKİ motor ancak bu kadar kötülenebilir... belki motor sıfır alınmış o yüzden her şey tam oturmamış olabilir yorumunu bin km den sonra yapsan daha iyi olurmuş ...