PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Diğer Apachi XZ250RM Cross ON/ Off road / Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

cenkito
18 Aralık 2013, 12:05
hız göstergeleri ön teker tur sayısına göre ölçüm yapıyor cogu motorda.yani ön teker çevresi değiştiğinde yapılan hız ile görünen farklı oluyor.
wr250 lerde x r modellerinde aynı gösterge kullanılmıs fakat yanlıs hatırlamıyorsam akü cıkartılıp takılınca gösterge X mi R mi diye soruyor
yada ona benzer bişey. o sekilde ayarlanıyor diye biliyorum

Carbondioxid
18 Aralık 2013, 12:14
hız göstergeleri ön teker tur sayısına göre ölçüm yapıyor cogu motorda.yani ön teker çevresi değiştiğinde yapılan hız ile görünen farklı oluyor.
wr250 lerde x r modellerinde aynı gösterge kullanılmıs fakat yanlıs hatırlamıyorsam akü cıkartılıp takılınca gösterge X mi R mi diye soruyor
yada ona benzer bişey. o sekilde ayarlanıyor diye biliyorum

İşte forum power, işte cenkito farkı :) akü değişimini yeni yaptık bunu atlamışım, ancak göstergede bir soru hatırlamıyorum :(, daha öncede tekerleri değişmiştim, ancak bu sorun yaşanmamıştı, dediğin gibi akü değişimi olmalı çok sağol :cat:

cenkito
18 Aralık 2013, 12:18
sen de sagol :)
akü kutup basını söküp bekle. takrar takıncada da sagını solunu iyi yokla vardır bişey

yunusus
18 Aralık 2013, 12:19
@yunusus Hiçbir koruma demiri ek yok kullanmadım, şuana değin sıfır süratte 7 defa düştüm, fren maneti kırımı dışında bişey olmadı ancak olmayacağı anlamına gelmiyor tabii, Sm cross lastikleri değiştim şuan crosslar takılı garip bir sorun oldu, kilometre göstergesi yanlış gösteriyor ( düşük) bunun dışında bir sorun şimdilik yok çok şükür, hava filitre süngeri ve depo kapak sübabını geri takıp, karbüratör temizliği sonrası iğneyi tekrar bir kademe alt'ta aldım sıkıntı yok.

Stok sorunu ilginç geldi bana, kendimi bu modeli kullanan tek kişi olarak bildiğimden mütevellit'tir belki :P, sanki piyasaya 1 tane sürdüler onu'da ben aldmış gibiyim, direkt fabrika ile görüşmeyi deneyin, bana servis/fabrika arasında sorun yaşanıyor gibi geldi, nasıl stok olmaz yahu.


Direk Işıldarıda aradım ama aldığım cevap aynı ne yazıkki ama şöyle de bir durum var ki sahibinden.com üzerinde 8.250 fiyat çeken mağazayı aradım ( daha önce diğerlerinide aramıştım adamların elinde motor yok kuru gürültü yapıyorlar aradığınızda martta gelir v.s muhabbetleri dönüyor) adama elinizde varmı bu model dedim var diyor dedim bak ben 5 tane alacağım distribütörle konuştum onun elinde yokmuş onlara güvenerek var demiyorsun değilmi diyorum adam benim elimde 15 tane var diyor. Arkadaş distribütörde yok adamda 15 tane stokda var nasıl oluyor anlam veremiyorum

Carbondioxid
18 Aralık 2013, 12:21
sen de sagol :)
akü kutup basını söküp bekle. takrar takıncada da sagını solunu iyi yokla vardır bişey

Hemen deniyorum, olumlu olumsuz az sonra kısmet ise :)

---------- Post added at 10:21 ---------- Previous post was at 10:19 ----------


Direk Işıldarıda aradım ama aldığım cevap aynı ne yazıkki ama şöyle de bir durum var ki sahibinden.com üzerinde 8.250 fiyat çeken mağazayı aradım ( daha önce diğerlerinide aramıştım adamların elinde motor yok kuru gürültü yapıyorlar aradığınızda martta gelir v.s muhabbetleri dönüyor) adama elinizde varmı bu model dedim var diyor dedim bak ben 5 tane alacağım distribütörle konuştum onun elinde yokmuş onlara güvenerek var demiyorsun değilmi diyorum adam benim elimde 15 tane var diyor. Arkadaş distribütörde yok adamda 15 tane stokda var nasıl oluyor anlam veremiyorum

Kesinlikle bir cambazlık şark kurnazlığı seziyorum bu işte, hayırlısı, sana şuradan diyecektim'ki zaten aynı yöntemi denemişsin:cat:

cenkito
18 Aralık 2013, 12:31
Hemen deniyorum, olumlu olumsuz az sonra kısmet ise :)

---------- Post added at 10:21 ---------- Previous post was at 10:19 ----------



Kesinlikle bir cambazlık şark kurnazlığı seziyorum bu işte, hayırlısı, sana şuradan diyecektim'ki zaten aynı yöntemi denemişsin:cat:

bende inip mars motorunu kontrol edicem. modefiyeden sonra yuksek kompresyona dayanamadı galiba.

Carbondioxid
18 Aralık 2013, 13:06
Kutup başı denendi olmadı, çarşıya inmişken usta arkadaşın yanına gittim, belki müşür mesafesi diske çok uzak filan dedi denedik, düşük süratte nispeten düzeldi, ancak 50-60 olması gereken süratte 37 km gösteriyor, Mil/kilometre modunda sorun yok, arkadaşın dediği, müşür ölmüş :(

Syanur
19 Aralık 2013, 19:06
Eto bitmiş.... :salut:

yunusus
19 Aralık 2013, 20:00
Heh heeyt sonunda motoru buldum giresunda mnh motor diye bir yerden 8 250 ye kargo ve montaj fiyata dahil.
Gorusmelerden vardigim netice firma sahibi özkan bey gayet temiz bir kisilik her ne kadar fiyati asagi cekemesemde:)
Motoru almak isteyen varsa elini biraz hizli tutmasi gerekiyor cunku mart 2014 e kadar gelmeyecek yenileri.
Carbon hocam ayin 28inde kismetse iskenderundan teslim alacam canafarimi :) devir teslim torenine ozel davetlimsin :)

Carbondioxid
19 Aralık 2013, 20:15
Akislik olmaz ise tabii gelmeye çalışırım, hayırlı uğurlu olsun :cat: şimdiden kaliteli rulman, kaliteli yağ edinmeye bak, umarım o stickerları yolarsın:mrgreen: ve rica ediyorum karbüratörü ve depoyu söktürüp gereken temizliği yaptır tavsiyem, iskenderun belen yolu üstündeki shell'den 97 oktan al daima, 28 inde gelmeye çalışırım, laflarız:cat:

yunusus
19 Aralık 2013, 21:29
Iskenderunda bir alman markasi rulman satan yer vardi yanlis hatirlamiyorsam ve stickerleri yolmam :) ben kaskimi bile ona gore sectim aldim kuru kafali falan takim olsun diye :) motoru topladiklari zamanlarda ne yazikki orada olamayacagim ayin 27si aksami cikiyorum buradan servise durumu soyleyecegim elbette ama yaparlarmi emin degilim geldigimde kendim kontrol edecegim artik.. siyahini almayi cok istemistim ama ne yazikki artik siyahi gelmiyormus tek renk kirmizi mevcut oldugunu soyluyorlar. Benzin konusunda dediginiz yerden alabilme sansim pek yok dortyolda ikamet ettigim icin ama temiz yakit satan bildigim yerler var allahtan :)

---------- Post added at 20:29 ---------- Previous post was at 20:25 ----------

Carbon hocam ayrica rulmanin ölçüsü nedir hatirliyorsan bilgisini verebilirmisin bir ihtimal burdan ayarlayip gelebilme durumumda olabilir

Carbondioxid
19 Aralık 2013, 22:14
Iskenderunda bir alman markasi rulman satan yer vardi yanlis hatirlamiyorsam ve stickerleri yolmam :) ben kaskimi bile ona gore sectim aldim kuru kafali falan takim olsun diye :) motoru topladiklari zamanlarda ne yazikki orada olamayacagim ayin 27si aksami cikiyorum buradan servise durumu soyleyecegim elbette ama yaparlarmi emin degilim geldigimde kendim kontrol edecegim artik.. siyahini almayi cok istemistim ama ne yazikki artik siyahi gelmiyormus tek renk kirmizi mevcut oldugunu soyluyorlar. Benzin konusunda dediginiz yerden alabilme sansim pek yok dortyolda ikamet ettigim icin ama temiz yakit satan bildigim yerler var allahtan :)

---------- Post added at 20:29 ---------- Previous post was at 20:25 ----------

Carbon hocam ayrica rulmanin ölçüsü nedir hatirliyorsan bilgisini verebilirmisin bir ihtimal burdan ayarlayip gelebilme durumumda olabilir


Rulman ebatları Ön: "6905 Z" Arka: "6904 Z" Arka yada ön çiftli yani dört adet kullanmakta emin değilim, mümkünse kalitelelilerden bolca alıver,bende iskenderun sanayiiden rulmancılara sormuştum bulamadım ve taiwan mallarını kullandım, ve şuan yine hiss ediyorum biraz gariplik var, 2 kişi kullanmanın sonucu, gerçi tek kişi olarak kullanacaksın muhtemelen, hiiç yolcu peg'i uydurma ben gibi, en temizi tek kullanmak.


Kırmızı ve sticker'li ::facepalm:: yinede hayırlı olsun :) , toplamayı yapacak olanlara mutlaka tembihle benzin dahi koymasınlar, hatta marşa dahi basmasınlar, bende olduğu gibi tahminen karbüratör 1-2 senedir yatmıştır, içinde mutlaka tortu vardır, ben geç fark ettim ve egzostum ilk gün altın sarısı sonrasında siyah oldu.

Yazıyorum çünkü senin motorunun daha sağlıklı olmasını isterim, tabii depo saçakları az miktardada olsa bendekinde mevcut idi pürmüz çakmak ile söküp, yıkayıp yakıp, tekrar yıkayıp takmıştım ilk günden karbüratör aklıma gelmemişti, yakıt oktanı yüksek ise ve temiz ise sorun olmaz, ancak şuana kadar aldığım en temiz yakıt çıkıştaki shell 97 idi.

yunusus
21 Aralık 2013, 18:03
Carbon hocam bi sorum olacak motor ruhsatta 1 kişilikmi görünüyor 2 kişilikmi?
Okuduğum kadarıyla ruhsatta 1 kişi yazan motorlar muayenede sıkıntı yaşıyor ve tekrar ruhsat düzenlemesine gidiliyormuş. E bizim motor 1 kişilik zaten(daha motor elime geçmeden nasıl sahiplenmişsem:) )

Carbondioxid
21 Aralık 2013, 19:18
Ruhsatta koltuk sayısı 2 :) , fabrika verisi ve tasarımı 1 :)

Bu arada, cross takımı aldınmı yahut, bayiiden cross takımlamı yollanacak, orasını nasıl yaptın? şayet sm olarak kullanacak isen ilk iş arka diş yaptırmak olacak )), banada lazım unutmadan o işide aradan çıkaralım, kısmet ise gelirim ancak belen yolu kafamı kurcalıyor buzlanma olurmuki acebb, olurda tabii, bana denk gelirmi meselesi, neyse hayırlısı ile sen bir gel bi şekilde buluşuıruz kırmızıyı tenkit ediyordum ancak bazı fotolarda daha fotojenik duruyormuş:cat:

yunusus
21 Aralık 2013, 20:27
Hea 2 kişi geciyorsa ruhsatta sikinti yok :) cross takimlar hakkinda pek aceleci davranmiyorum açıkçası. Rodaji sm takimlarla yaptiktan sonra ufaktan bakinmaya baslarim cross takima ama tahmini bi 4000 km yapacagimdir yinede sm hali ile. Dişli işini sm dede kalsam cross a da gecsem 5. Viteste bile redline gorebilen bi halde oldugundan dolayi yapmayi dusunuyorum malzemeyi bulmak kolay torna icin bir cizim yapar 4 tane yaptiririz 2 sana 2 bana(aslinda sm takim icin 38-40 a bile inebilecegimizi dusunuyorum cross icin 46 yeterli olabilir bi hesabina oturup motoru tartip ona gore guzel bi degerlendirme yapmak lazim)

Carbondioxid
21 Aralık 2013, 20:37
Hea 2 kişi geciyorsa ruhsatta sikinti yok :) cross takimlar hakkinda pek aceleci davranmiyorum açıkçası. Rodaji sm takimlarla yaptiktan sonra ufaktan bakinmaya baslarim cross takima ama tahmini bi 4000 km yapacagimdir yinede sm hali ile. Dişli işini sm dede kalsam cross a da gecsem 5. Viteste bile redline gorebilen bi halde oldugundan dolayi yapmayi dusunuyorum malzemeyi bulmak kolay torna icin bir cizim yapar 4 tane yaptiririz 2 sana 2 bana(aslinda sm takim icin 38-40 a bile inebilecegimizi dusunuyorum cross icin 46 yeterli olabilir bi hesabina oturup motoru tartip ona gore guzel bi degerlendirme yapmak lazim)

5. viteste 2 kişi ile belen rampasını tırmanırken bile redline görüyor :queen:, ancak stock lastikler facia haberin olsun, bi defa yaz sıcağında sm mod ile iskenderun'dan geçer iken hafif fren ile arka kaydı, kışın taş gibi kesilir bildiğin kara laylon, dişl konusu benim takıntım yamaha wr250 de ön 13 arka 43 , ona binaen 43'te kafam takıldı, en iyisimi sm için ilk dişliyi tasarlamak sonrasında söküp bendeki krossa takıp bakarız hayırlısı ile.

cenkito
21 Aralık 2013, 21:25
5. viteste 2 kişi ile belen rampasını tırmanırken bile redline görüyor :queen:, ancak stock lastikler facia haberin olsun, bi defa yaz sıcağında sm mod ile iskenderun'dan geçer iken hafif fren ile arka kaydı, kışın taş gibi kesilir bildiğin kara laylon, dişl konusu benim takıntım yamaha wr250 de ön 13 arka 43 , ona binaen 43'te kafam takıldı, en iyisimi sm için ilk dişliyi tasarlamak sonrasında söküp bendeki krossa takıp bakarız hayırlısı ile.

ama biliyorsun ki wr 13-43 kullanıyorsa ona göre sanzıman-vites ve ilk kavrama yani krank debriyaj dişli oranına göre yapmıslardır.

benim kıcı kırık çinlide ilk oran 18-75 idi, krank değişiminden sonra o ilk oranı 21-70 yaptım.

vites dişlilerinden önceki oranı yani,öne de iki diş buyuk taktım.

yinede 5 de redline görüyor

ama bu seferde ilk kalkıslarda düşük hızlarda arazide debriyajı fazla zorluyor (onuda orj honda yaptım :) )

bu yuzden dişli oranını 16-50 kullanıyorum. orj 16-50

bu tas hesabı da dişliye göre: . . . az sonra :)

hesapladım, vites oranlarıyla,

arkayı 50 den 40 a düşürmüş olmusum :queen:

hesaplamayı, belli sabit krank turu var sayımı ile

debriyaj oranı,ikinci vites dişlileri oranı ve ön arka dişli yani son aktarma oranına göre yaptım

Carbondioxid
21 Aralık 2013, 21:36
Ahh şu matematik olaydı şuan marsta olurdum herhal:P, tek isteğim motor ile yırtınmadan 90-120 sabit gitsin, rampalarda 3-4'e düşeriz artık, deniz balık avı için teptiğim yol 100+ km olunca can sıkıyor, ve benzin sarfı, temiz yol için sm kite küçük dişliyi takmak, arazi aksiyonu için tencereyi geri montaj etmek, bakalım yunusus hayırlısı ile gelir ve görüşürsek sizdende teknik destek aldıkmıydı tamam bu iş :)

cenkito
21 Aralık 2013, 21:40
elimden gelen tüm destek sizin :)

yunusus
21 Aralık 2013, 22:45
Carbon hocam simdi cenkitonunda dedigi gibi wr nin kullandigi orani cross modda kullanmaya kalkarsak motor arazide can sıkıcı olabilir. Uzun yollar icin sm moduna yapacagimiz tahmini olarak soyledigim uzere 38 40 disli ile guzel sonuclar alabilecegimizi dusunuyorum ama crossu hafif arazi ve gunluk kullanimi goze alarak 43 e kadar dusurmemizin motoru bayacagi dusuncesindeyim hesaplamalari iyi yapmak gerek

Carbondioxid
21 Aralık 2013, 23:56
Carbon hocam simdi cenkitonunda dedigi gibi wr nin kullandigi orani cross modda kullanmaya kalkarsak motor arazide can sıkıcı olabilir. Uzun yollar icin sm moduna yapacagimiz tahmini olarak soyledigim uzere 38 40 disli ile guzel sonuclar alabilecegimizi dusunuyorum ama crossu hafif arazi ve gunluk kullanimi goze alarak 43 e kadar dusurmemizin motoru bayacagi dusuncesindeyim hesaplamalari iyi yapmak gerek

İşte hesaplama konusu nasıl olacak, söz gelimi motor sertifikasında vites oranları yazılmış ancak! 6 vitesli versiyonun bilgileri, bu durumda bizde mevcut 5 vitesli'de oranlar nasıl hesaplanır?
Bence'de fazlaca düşüm söz konusu olur ise arazide hatta asfalt'ta dahi bayıl'ma olur, bir defa ön ile oynayamıyoruz sende bakmışsın'dır bir diş büyüğü dahi sığmıyor oraya, tek çözüm arka diş ile oynamak bunun nasıl sonuçlar doğuracağını kısmet ise ilerde görecez:)

cenkito
22 Aralık 2013, 00:16
bence dişlileri tek tek deneyerek üretin, örnegin sadece bir tane 43 yapıp kendi aranızda değişip iki taraflı memnuniyet olursa ikincisini uretin.

begenmezseniz diş sayısını azaltıp-arttırıp ona göre tekrar yapın

yoksa daha önce denildiği gibi bastan ikişer adet yapmayın, bir taraf menun olmazsa dişliler ve masraflar bosa gider

5 li ile 6 lı sanzımanın da dişli oranları tahminimce tamamen farklıdır.

sizin bence yapacagınız, ilk önce bir tahminle, bir tane, artık kaclık olursa dişli yapıp denemeniz

Carbondioxid
22 Aralık 2013, 00:19
bence dişlileri tek tek deneyerek üretin, örnegin sadece bir tane 43 yapıp kendi aranızda değişip iki taraflı memnuniyet olursa ikincisini uretin.

begenmezseniz diş sayısını azaltıp-arttırıp ona göre tekrar yapın

yoksa daha önce denildiği gibi bastan ikişer adet yapmayın, bir taraf menun olmazsa dişliler ve masraflar bosa gider

5 li ile 6 lı sanzımanın da dişli oranları tahminimce tamamen farklıdır.

sizin bence yapacagınız, ilk önce bir tahminle, bir tane, artık kaclık olursa dişli yapıp denemeniz

Evet bence'de makul olan bu olur.

yunusus
22 Aralık 2013, 00:29
Önle rahatça oynayamiyor olmamız zaten en buyuk dez avantajimiz olacak. Malum piyasadan dusuk fiyatlara yiginla on dişli bulabilme sansimiz var. Ben açıkçası sertifikanin 6 vitesli modele ait oldugunu bilmiyordum. Bunu ogrenmek icin motoru dagitmakta pek hos olmaz.. En iyi ihtimalle öne 12 diş atip verecegi sonuçları yorumlamak azda olsa bilgi verebilir. Biraz karambole atis yapacagiz mecburen ama mevcut halinden daha iyi hale getirebilecegimize inaniyorum. Bakalim kismet

yunusus
22 Aralık 2013, 16:30
Carbon hocam ön dişliyi 12 ile değiştirebilme şansımız varmıdır? öyle bir imkanımız olduğunu varsayarak mevcut 13-51 olan oranı önce 13-40 a indirdiğimiz zaman kaba hesapla torktan %27 kaybederken hızdan %27 kazanmış oluyoruz. Yani maksimum hızı 120 olarak düşünecek olursak saatte yaklaşık 32km/h ekleyerek maksimum hızı 152 görmemiz demek(tabi sm modda denemek gerek bunu) ancak yine kaba hesapla %27lik tork kayıbı yaşayacağımızdan dolayı bu hızları göremeyebilir hatta motordan performansda alamayabiliriz. Böyle bir durumda ekstradan sıfır dişli üretimine yeltenmektense ön dişliyi 12 ile değiştirecek olursak tork kayıbını %18 seviyelerine çekebilir maksimum hızda da 141 i görebiliriz ve 13-40 oranını karşılayamacak olsa da 12-40 oranına küçük bir müdahale ile geçebilir istediğimiz değerleride yakalamış oluruz diye düşünmekteyim.

Cenkito hocam söz sende :D

cenkito
22 Aralık 2013, 16:40
http://www.sprocketcalculator.com/

değerler dogru.

ama bu tarz enduro saseli motorlarda arka dişliyi cok küçültmek sorun olabilir, nedeni ise yaylanma anında

zincirde olacak gerilmeyi engelleyebilir.

bildiğiniz gibi motorun bos-yuksuz hali ile yuklu, hatta amortisör iyice kapanmıs hallerdeki zincir gerginlikleri cok farklı oluyor.

masa tasarımından kaynaklı sanırsam, dediğiniz gibi 12-40 olursa zincir arka masaya da cok yaklasacaktır

ve torkdan dolayı carpmalar olabilecektir. sizin motorlarda zincir slayder orjınalde varsa bir nebze zinciri bol bırakıp

esneme anında asırı gerilme engellenebilir ama bu seferde ön tarafdan masaya carpma yapabilir.

bunlar benim düşüncelerim, tabi uygulamada nasıl olur onu yapıp görmek lazım,

bu fikirlerim sizin motoru yakından hiç görmeden, bilmeden yapıyorum,

yanılmalarım olabilir :cat:

yunusus
22 Aralık 2013, 16:44
Tamam Adana'ya Bora abinin yanına geleceğim müsait bir zamanda görüşüp inceleyip tartışalım :)

Carbondioxid
22 Aralık 2013, 19:53
Arka dişlinin çok küçülmesi cenkito'nun dediği gibi pek sağlıklı olmasa gerek, yada bana öyle geliyor, zira belirtildiği gibi maşa buna pek izin vermiyecek hissi var bende.

Sanıyorum bu durumda şanslı olan ben oluyorum, zira büyük dişliyi cross takımda, küçüğü sm takımda test edebileceğim, vites aralığı uzasın, son hız redline yapmadan 90-120 yapsın yeter diyorum, ve sanıyorum benzin sarfını'da aşağı çeker bu değerler(öyle umuyorum) ancak gariptir 43 arka dişli değeri sempatik geliyor halen:queen:

yunusus
22 Aralık 2013, 20:26
Ben cross takim aldigimda disli oymamasi yapacagimi pek sanmiyorum zaten de bakalim hayirlisi :) yol yapmak istedigimde sm kit araziye cikacagim zaman cross hele bi elime geçsin yoklama cekeyim makinaya rodaji tamamlayayim işin rengi belli olur ama sm modda redlineda 120 130 dusuk hizlar ona mudahale edecegim kesin :)
Yakit sarfiyati modifikasyondan sonra motor yuksek devirlere en azindan 5. Viteste redline a ulasamayacagi icin düşecektir muhakkak

yunusus
23 Aralık 2013, 17:09
Motoru satin aldığım yer iskenderun subesi ile ilgili yaşanmış sıkıntılar olduğunu daha once motoru teslim ederken alicidan ekstra para talep etmeye kalktigini ve işini temiz yapmadigina dair duyumlar aldığını belirterek motoru antakya daki servise gondermesinin bir sakincasi olup olmadigini sordu bende belenin rampasiyla ugrasmaktansa adanaya gondermelerinin daha iyi olacagini soyledim olursa adanadan gidip alacagiz artik yapacak birsey yok..

Carbondioxid
23 Aralık 2013, 19:48
Motoru satin aldığım yer iskenderun subesi ile ilgili yaşanmış sıkıntılar olduğunu daha once motoru teslim ederken alicidan ekstra para talep etmeye kalktigini ve işini temiz yapmadigina dair duyumlar aldığını belirterek motoru antakya daki servise gondermesinin bir sakincasi olup olmadigini sordu bende belenin rampasiyla ugrasmaktansa adanaya gondermelerinin daha iyi olacagini soyledim olursa adanadan gidip alacagiz artik yapacak birsey yok..

İlginç e tabii dörtyol Adana daha yakın olsa gerek sana, hayırlısı ancak motor bloğuna, karbüratörün "dellorto" olup olmadığına, şusuna busuna dikkat et derim, yanlışlıkla 17 bg modeli yollamasınlar:P, servis desteğini iyi ettin , bulunduğum yerde servis olmayınca herşeyi kendim ve usta arkadaş ile giderdik, evet rodajda olan motoru rampada yormak hoş olmazdı, isabet olmuş.

yunusus
23 Aralık 2013, 20:08
17 hpliklerin rm modeli olmadigindan dolayi o yonden sikinti yapmiyorum :) buradan rm modeli almak isteyen dusunen arkadaslarada duyurayim en az 5 ay sonrasina kadar alinmis olan son rm modeli benimkisi uzgunum artik nisan mayis aylarina kadar rm modelinin satisi yapilmayacak benimki de ozel ricalarla çıkartıldı distributorden yoksa gumburtuye geliyorduk wallaa :)

Carbondioxid
23 Aralık 2013, 20:11
17 hpliklerin rm modeli olmadigindan dolayi o yonden sikinti yapmiyorum :) buradan rm modeli almak isteyen dusunen arkadaslarada duyurayim en az 5 ay sonrasina kadar alinmis olan son rm modeli benimkisi uzgunum artik nisan mayis aylarina kadar rm modelinin satisi yapilmayacak benimki de ozel ricalarla çıkartıldı distributorden yoksa gumburtuye geliyorduk wallaa :)

Hayret verici bir olay, yahu bukadar rağbet gören model, gerçi evet forumlarda yazan yok almadan evvel youtube'da gruplar'ın çektiği videolarda canını çıkartırken seyretmiştim bu motorları, neyse merak'ı olanlara vesile olduk, bayrağı yunusus'a devrediyorum :P

yunusus
23 Aralık 2013, 20:13
Yok oyle kacmak konunun sahibi sensin ben en fazla katkida bulunurum hic oyle ustume atmaya calisma carbon hocam :)

Carbondioxid
23 Aralık 2013, 20:15
Şöyle kasada iken, 3-5 foto, toplanmadan sonra 3-5 foto, rodaj sonrası 3-5 foto atarsan olur.

yunusus
23 Aralık 2013, 20:19
Kasada cekim yapamayacagim buyuk ihtimal ben geldigimde toplanmis beni bekliyor olacak ama elimi surmeden fotolari alirim desemde yapabilecegimi hic sanmiyorum once incigini cincigini kurcalamam lazim :) ama muhakkak foto atarim hatta rodajdan sonra imkanlar dahilinde video bile olur bi ihtimal :)

cenkito
23 Aralık 2013, 21:12
motoru ne zaman alıyorsun,
ne zaman geleceksin adana ya ?
haber verde görüşelim

yunusus
23 Aralık 2013, 21:32
Bi aksilik cikmazsa cumartesi gunu adanaya gelmeyi planliyorum özkan motor diye bir yer varmış oradan teslim alacagim motoru haberlesir gorusuruz tatlisini yedireyim bi kismet olursa:)

cenkito
23 Aralık 2013, 23:02
hayırlı olsun diyelim şimdiden , bu cumartesi, ayın 28 i demi
haberleselim görüşelim

yunusus
23 Aralık 2013, 23:24
Saol dostum Allah hepinize en guzellerini nasip etsin.. evet ayin 28 i tabi dedigim gibi bi aksilik cikmazsa..

yunusus
27 Aralık 2013, 14:11
Motoru bi aksilik cikmazsa yarin adanadan alıyorum. Ancak tahmini 1 hafta boyunca trafikte kullanamayacagim. Sebebi saticinin yaptigi adilik. Buradan duyurmak istiyorum sahibinden.com uzerinde ilan veren daha once iyi niyetli birine benziyor diye bahsettigim giresun mnh motor sahibi ile yaptigimiz gorusmelerde bana motorun elinde bulunduğunu soylemisti daha sonra motorun elinde bulunmadigini fabrikadan cikisini yaptirmaya calistigini soyledi.fabrikadan cikisi saglandi ve teslim alacagim eger onda da bir sikinti cikmazsa ancak Ötv odendi makbuzunu ve urunun uygunluk belgesi faturasi gibi belgeleri ne olacak diye aklima gelip sordugumda bana sen motoru teslim aldiktan sonra ben bunlari hazirlayip yollayacagim dedi. Bir an once plakasini ruhsatini cikarip rahat rahat kullanmayi dusundugumden dolayi kendilerinin firmadan irsaliye bilgilerini alip bugun islemleri halledip belgeleri kargoya vermesini istememe karsilik sacma sapan sen kendine sikinti yapma gel once sevdiklerine sonra motoruna kavus sonrasinda ben bu belgeleri halledip sana yollayacagim zaten gibi gereksiz profesyonellikten uzak bayagi ve laubali cevaplar almis bulunmaktayim. Sanane be adam benim kime kavusacagimdan ne yapacagimdan kendi ustune vazife olan isi halletsene sen!
Diyecegim odur ki 1 2 tane daha almayi dusunuyor olmamiza ragmen asla bir daha tercih etmeyecegim bu GIRESUN MNH MOTOR u ve ortaya koydugu durumdan oturu sizlerinde dikkatli yaklasmasini tavsiye ederim.

Syanur
27 Aralık 2013, 15:45
Hırbolar yaa,,,, hiç dayak yemiyor işte böyleleri biz çekiyoruz. Ne yazık ki kötekten başka bişeyden de anlamıyor bunlar :jocolor:

yunusus
27 Aralık 2013, 16:17
Az önce gönderenin yapilacagini soyledikleri servisi yine aradim ve yine oyle bir gobderi olmadiklarini soylediler. Antalya isildari arayacagim simdi

---------- Post added at 15:17 ---------- Previous post was at 15:07 ----------

Evet görmüştüm isildar ile ve adam bana iki belkide 3 gun once kargonun yola ciktigini soylemesine karşın isildar henuz kargoya vermediklerini bugun verilebilecegini bi ihtimal yarin teslim edilmiş olacağını söyledi. Dönüp odeme yaptigim bayiye sorsam diyecegi şey biz sana anlastigimiz gun teslimini yapiyoruz sonuc olarak ne onemi var der. Ulan harbiden syanurun dedigi gibi hic dayak yememis bunlar cefasinida biz cekiyoruz. Yarin teslim alsam bile en iyi ihtimalle 1 hafta kullanamayacagim motoru plaka cikaramayacagim icin. Hayvan gibi v stormla dolan dur trafikte ondan sonra..

Carbondioxid
27 Aralık 2013, 23:03
Gelde çatlama, sakın yarın gideyim deme iyisimi telefon ile teyit al, boşuna Adana'da vakit geçirmekten iyidir, olurda gelir ise, motoru kontrol ediver, sanıyorum en sağlamı, distrübütör'ü arayıp kargoya verdiklerinde takip no'su alman böylece internetten gelip gelmediğini kontrol etmen olacaktır.

Carbondioxid
28 Aralık 2013, 15:27
@yunusus Hayırlı haberlerini bekliyoruz, son durum nedir acaba?

yunusus
29 Aralık 2013, 15:31
Arkadaslar telefonum imei kayit yaptiramadigim dolayi kapandi o yuzden giremiyorum internete pek. Motor tahmin ettigim uzere cumartesi hazir edilemedi bugunde kapali. Yarin gidip alacagim kismetse. Alsamda nerden baksan 1 hafta plaka cikaramayacagim bahsi gecen saticiya bi mail attim ne varsa döşedim cevap bile yazmadi adi herif. O belgelerde bi aksilik yasatsinda bana ben o zaman biliyorum yapacagi

Carbondioxid
29 Aralık 2013, 23:58
Hazır edilememe'si isabet olmuş inanki, tahmin ederim az çok biri meraklanırdı, içine benzin atalım "sesi nasıl acepp" derler broom brooom yaptırırlardı ve altun sarısı egzostun şilk günden olurdu, bu vesile ile başlarında bulunman hayr olur, aman unutma depo, bilhassa karbüratörü temizletmeyi, her işte hayır vardır diyorum.

Carbondioxid
30 Aralık 2013, 02:25
@yunusus unutmadan sende balık sevdası varmı?, arar ara eski nato iskelesine gelip at çek yapıyorum, bu aralar yine düşünüyorum haber ediver şayet balık avı hobin var ise.

yunusus
30 Aralık 2013, 11:32
Balik sevdasi pek yok aslinda.. cocuklugumda babamla beraber babamin zodyak motorlu botuna biner acilirdik. Daha pek gittigimi hatirlamiyorum motor tutkusu daha agir basiyor. Bugunde yagmur basladi bakalim nasil alacaksam motoru

Carbondioxid
30 Aralık 2013, 11:38
Anladım, hayırlısı ile teslim alda, bir şekilde görüşürüz artık:cat: