PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Diğer Apachi XZ250RM Cross ON/ Off road / Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29

Carbondioxid
28 Ekim 2014, 13:35
Şimdi sıkıntıyı tam olatak tarif edecek olursak
Devir daim unitesinin altinda 4 5 cm derinliginde igne başı kadar bir tahliye deliginden su gelmekte. Ancak motor devirdeyken hareket halindeyken falan sikinti yok. Durdugu zaman basincsiz sekilde damla damla atiyor. Actim devir daim unitesini ama tahliye cikisi orda degil sağ kapagi oldugu gibi almam gerekiyordu bende ugrasmadim kapattim tahliyeyi

Aklıma gelen şu umarım değildir tabii, YAĞ / SU ... YAĞ gibi su üstüne çıkmak, yani su ile yağ karışımında durağan olduğunda su alta çöker,,,

Yunus bence! , motor yağını tümden şeffaf bir kaba 5 litrelik pet bidona boşaltıver, umarım dibinden su çıkmaz.. motor yalnızca durduğunda su atıyor ise yağın dibine çökmeye başlayıpmı atıyor acaba.

serkanADH13
29 Ekim 2014, 11:37
Tahliyeden akan su ise devir daim keçesidir,
Yani pervanenin arkasında üzerinde yay olan bir keçe olmalıdır,
işte arızalı parça o,,,



su yağın dibine çökemezki :)
SEBEBİ motor hareket ettikçe MİKSER misali çırpılıyr buda içerideki yağın KATRAN misali olmasını sağlayacak,

yakında HAVA TAHLİYE HORTUMUndan hava yerine kahverengi ÇAMUR misali akıntılar gelecek ve işin daha kötüye gidecek,

tüm bloğu sardığı zamanda her hafta yağ değiştirmek zorunda kalacaksın,
o malzeme yapıştığı yerden temizlenemiyor,
benzin ile komple bloğu yıkadım 10 adet fırça harcadım ve 4 sefer 1'er hafta boyunca her hafta yağ değiştirttim sahibine,
HALEN ARADA GELİYOR diye bilgi vermişti son zamanlarda,

motor senin karar senin ne istersen yapmakta özgürsün,
sadece bilgi vermek adına yazıyorum...

http://i.hizliresim.com/Z16vQG.jpg (http://hizliresim.com/Z16vQG)

yunusus
29 Ekim 2014, 19:50
Bi sökeyimde bakayım ne var ne yok diye actim makinayı devir daim pervanesinin arkasindaki yayin icindetahliyeye giden bolgenin tam agzinin yaninda sivi conta buldum aldım temizledim. Yagı bosaltıp durumuna baktım iyi. Marş motorunun avare disliyi falanda kontrol ediim hazir firsat bulmusken dedim o da iyi. Birazdan calistirip kontrol edecegim su atacakmi diye. Son yag degisiminde fazla yag koymuslar onun farkina varmis olduk. Dur bakalim ne olacak

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:49 ----------

He sonucu yazmayi unuttum :) sıkintı giderildi problem yok. Tamam

yunusus
03 Kasım 2014, 15:25
Yakıt sarfiyatım an itibarı ile 3.6 litre hemde arazi lastikleriyle. Katıl kurt :)

oluroyle
03 Kasım 2014, 15:39
...



http://youtu.be/3ZdxR3lXzWM?t=2m55s

http://youtu.be/HHNInRyNhe4?t=1m15s

...


merhaba,

ne güzel , ne keyifli videolar, insanın yapmadan ölmemem gerek dediği cinsten, ne keyiflidir inanılmaz mutlu eder ,darısı başıma ::nefes::

Carbondioxid
03 Kasım 2014, 18:50
Yakıt sarfiyatım an itibarı ile 3.6 litre hemde arazi lastikleriyle. Katıl kurt :)

Anlaşıldı ben canına okuyom herhal motorun, 4 - 6 litre bandında , karbüratörün memeler sarkmış olmalı :queen:

Ne ettin hacım motora? memeler ile oynadın muhakkak ^^^yoksa Koso bulup çaktın?? merakta bırakma.

cenkito
03 Kasım 2014, 19:10
Anlaşıldı ben canına okuyom herhal motorun, 4 - 6 litre bandında , karbüratörün memeler sarkmış olmalı :queen:

Ne ettin hacım motora? memeler ile oynadın muhakkak ^^^yoksa Koso bulup çaktın?? merakta bırakma.

:queen: :queen: ilahi karbon :queen:

yunusus
04 Kasım 2014, 04:03
Walla işin garibi hicbirsey yapmadim motora. Pazar gunu bi ceyhan adama falan yapayim dedim olctum bu degerler cikti bende sasirdim. Ki arazi lastik ebatlari uyumsuz ve motoru kasar vaziyette olmasina ragmen sonuc bu

Carbondioxid
08 Kasım 2014, 13:08
Walla işin garibi hicbirsey yapmadim motora. Pazar gunu bi ceyhan adama falan yapayim dedim olctum bu degerler cikti bende sasirdim. Ki arazi lastik ebatlari uyumsuz ve motoru kasar vaziyette olmasina ragmen sonuc bu

Enteresan, ahaa tabii senin Drz küçük dişli marifet olsa gerek, Yarın program varmı hacım kaşıntı tuttu, yerlere yapışasım var^^

Tabii geçen seferdeki kadar hard yerler değilse halen kas sancısı mevcut, yinede sağım solum belli olmaz, bende kafa düz kontak çalışıyor :queen:

yunusus
08 Kasım 2014, 14:55
Walla ben şuan ordu ilindeyim hacım mesajlara falan bakıyordum hiç. Biraz gezeyim egleneyim haftaya takiliriz bi sikinti cikmazsa

Carbondioxid
08 Kasım 2014, 15:08
Maşallah iyi gezmeler olsun, Ordu'da güzel yerler vardı, bi ara içinden geçmiş idik, dağlar vs manzarası gayet güzel yer keyfini çıkar.

yunusus
12 Kasım 2014, 13:03
Müdürüm cuma cumartesi pazar yumurtalikta kmp var gidekmi :) cumartesi katilmayi dusunuyorum.

Cem hocam adanadaysan atla gel sende. Istersen motorla da gelebilirsin ama sen atla gel yinede :)

Carbondioxid
12 Kasım 2014, 13:20
Şu çadırlı, kalmalı kamp işi , hep sekteye geliyor, her işte hayr vardır dye avunuyorum ilginç :salut:

1 hafta evvel haberim olaydı ona göre ayarlardım kendimi, hayırlısı, size iyi eğlenceler dilerim.

cenkito
14 Kasım 2014, 02:17
yunusum valla erken haberim olsa idi gelmeye calısırdım ama sen yazar yazmaz görmeme ragmen ayarlama yapamadım.

insallah baska sefere. size iyi eglenceler...

specil cross ların bakım aralıkları merak edilen bir konu,
speciale en yakın modellerden biri de apachi
gas gas 4T nin bakım aralıklarını buldum sık sık kac saatte bakım gerekir vs vs gibi sorular oluyor burada bulunsun

http://i.hizliresim.com/66d9B0.jpg

dockerengin
14 Kasım 2014, 11:16
İster 4t olsun ister 2t olsun special'lerin piston ömrü 100 saat olarak geçiyor. Biradere Yz125 aldık üstünde sıfır piston vardı. Geçen ay da gruptan bir abimiz sıfır sherco 250cc 4t makine aldı. Onun da ömrü piston ömrü gelince buraya yazarım. Ben de ne kadar gideceğini çok merak ediyorum.

Carbondioxid
14 Kasım 2014, 19:03
Tilifon şarj bitik, dolduğunda servis manuel fotosunu atacağım inşaallah , hasılı bende bulunan klavuzda hem saat hem kilomtere bazında aşağı yukarı değerler verilmiş, ancak piston hakkında bir detaya rastlamadım.

Tabii bencede piston değişimi öne alınmalı, 77.53 mü neydi ancak sanrım bu gücü üretesi için kısa tutulmuş gibi bişey okmuş idim yabancı sitelerde, şuan bendeki 11.000'i geçti 12bin doğru gelmekte (müşür arızlaı olduğundan beri gösterge 7000 küsürde), hasılı ilk günkü atiklk yok tabiiki, ama bariz olacak kadarda değil.

İmkan dahilinde inşaallah yapmayı planladıklarım; Sübab değişimleri, egzantrik zincir değişimi , piston segman kontrolü gerekire değişim tabii ne zaman olur= bütçe olduğunda:cat:

yunusus
14 Kasım 2014, 21:51
Silindiri son söktüğümde motor yaklaşık 10binde idi. Ne silindir yatağında ne de piston kafasinda ciddiye alınacak birşey söz konusu değildi

Carbondioxid
14 Kasım 2014, 22:01
http://i.hizliresim.com/zE91JD.jpg (http://hizliresim.com/zE91JD)

http://i.hizliresim.com/66dEyW.jpg (http://hizliresim.com/66dEyW)

Maalesef, eldeki xperia U ile ancak bukadar,

(not, evvelden k770i se kullanıyordum, sony'in taklasına geldik, bu kadar rezil bir kamera olmaz olsun.)

cenkito
15 Kasım 2014, 03:25
arkadaslar bakın aklıma ne geldi :)

bu 27 apachiler mars dişlisi karsılıgını patlatıyor ya,

neden sıkıstırma cok güçlü, mars motoruda cok güçlü, zayıf halka patlak veriyor.

bu olayı engellemek için silindir kapak contasını, yada alt contayı mevcut contadan daha kalın bir tane ile değişirseniz

sıkıstırma biraz düşecek ve dişli yuvası patlatma olayı olmayacaktır. motor zaten cok güçlü ve devirli oldugundan güçte pek hissedilir etkide olmayacaktır.

uzun ömürlü kullanım için düşünülebilir bence

sayfanızda bulunsun :cat:

Carbondioxid
15 Kasım 2014, 04:01
arkadaslar bakın aklıma ne geldi :)

bu 27 apachiler mars dişlisi karsılıgını patlatıyor ya,

neden sıkıstırma cok güçlü, mars motoruda cok güçlü, zayıf halka patlak veriyor.

bu olayı engellemek için silindir kapak contasını, yada alt contayı mevcut contadan daha kalın bir tane ile değişirseniz

sıkıstırma biraz düşecek ve dişli yuvası patlatma olayı olmayacaktır. motor zaten cok güçlü ve devirli oldugundan güçte pek hissedilir etkide olmayacaktır.

uzun ömürlü kullanım için düşünülebilir bence

sayfanızda bulunsun :cat:

Bi aralık bu soruna bulaşmamak adına marş motorunu çıkartmayı düşündüm, usta arkadaşa ilettim, dediği sökülür basit ancak marş motoru mili dişlisinin girdiği deliği sağlıklı kapayamaz isek diye... anlattı, Mz kullandığım dönemde el marşı yoktuki piyasada, ayak ile depikle gitsin, bazen aklıma esiyor acaba marş motoru komple dinlenmeye alsam ama oluşacak deliği ne ile tıkamalı?

Hatta el marşı tetiği öyle güzel yerdeki, onuda uzun kısa selektö r tetiği haline getirmmeli, fena fikir deel hani ^^

cenkito
15 Kasım 2014, 04:03
Bi aralık bu soruna bulaşmamak adına marş motorunu çıkartmayı düşündüm, usta arkadaşa ilettim, dediği sökülür basit ancak marş motoru mili dişlisinin girdiği deliği sağlıklı kapayamaz isek diye... anlattı, Mz kullandığım dönemde el marşı yoktuki piyasada, ayak ile depikle gitsin, bazen aklıma esiyor acaba marş motoru komple dinlenmeye alsam ama oluşacak deliği ne ile tıkamalı?

mars motorunun elektirigini iptal et yerinde kala kalsın, ben mars motoru sökük yerine poset tepip gezmiştim bir ara,

yuvadaki parcalar ses yapmaya basladı, onlarla ugrastım düzelttim. kullanmayacaksan aklımdan cıkar diyorsan elektiriğini sabote et :cat:

telike
15 Kasım 2014, 04:17
açıkçası sayfalarca entry nin %70i makara geyik ve birbirlerini tanıyan arkadaşların naber nasılsın nası gidiyo muhabbetinden oluştuğu için okumakta ve bilgi almakta zorlandım. değiştirmeyi düşünüyorum motorumu ve bunlar ilgimi çekiyor. iyi ve kötü yanları nedir acaba? kısa özet şeklinde kullanıcı arkadaşlardan bilgi alabilir miyim?

Carbondioxid
15 Kasım 2014, 05:30
açıkçası sayfalarca entry nin %70'i makara geyik ve birbirlerini tanıyan arkadnaşları naber nasılsın nası gidiyo muhabbetinden oluştuğu için okumakta ve bilgi almakta zorlandım. değiştirmeyi düşünüyorum motorumu ve bunlar ilgimi çekiyor. iyi ve kötü yanları nedir acaba? kısa özet şeklinde kullanıcı arkadaşlardan bilgi alabilir miyim?


EL İNSAF YAHU, MAKARA GEYİK? VALLAHİ BİLLAHİ EL İNSAF, YAZIK PES YAHU.

telike
15 Kasım 2014, 06:26
dostum üstüne alın ya da alınma. paylaşım yapan arkadaşlar var ama X KULLANICILARI BİLGİ PAYLAŞIM BAŞLIĞI başlıklarının ilk entrylerinden sonrasını okumak gerkçekten güç. expert arkadaşlarımız tutar tutmaz muhabbeti yapıyor en başlarda, sayfalarca başka taraflara yönelen muhabbetler dönüyor. şimdi başlığı kirletmek istemiyorum. kısaca özet vermek isteyen varsa sevinirim. teşekkürler.

yunusus
15 Kasım 2014, 09:45
Özet şudur; bilgiye ulaşmak için emek harcamak gerekir! Zahmet olmazsa bi bakıvet daha önce defalarca yazıldı artıları eksileri ve karşılaşılan problemlerin giderim aşamaları

Carbondioxid
15 Kasım 2014, 16:41
Özet ; Sana Sm(süpermoto) ve Cross takımlı plakalı, defalarca yere yapışmış motorumu 10 bin tl'ye, Başka biri ister ise 9000'e bırakırım.

Carbondioxid
16 Kasım 2014, 18:39
Müdürüm cuma cumartesi pazar yumurtalikta kmp var gidekmi :) cumartesi katilmayi dusunuyorum.

Cem hocam adanadaysan atla gel sende. Istersen motorla da gelebilirsin ama sen atla gel yinede :)

Hacım ne ettin kamp'a gittinmi? nasıl geçti?

yunusus
16 Kasım 2014, 23:03
Başkan resim yükleyemedim bitürlü upload sitelerine facebookda paylaştım birkaç foto.
10 numara geçti walla keşke gelebilseydin 19 cadir ekstra günü birlikciler pazqr sabah katilanlar v.s epey hareketli çok da eğlenceli ve doyurucu oldu :) sağ salim gittik geldik

Carbondioxid
16 Kasım 2014, 23:50
Yükleme zaten hacım, millette biz göz var, " sauron "'un gözü mok yemiş, lazer mubarekler :P , çok iyi eğlenceli tadı tuzu olduysa daha ne olsun:cat:

telike
17 Kasım 2014, 11:39
Özet ; Sana Sm(süpermoto) ve Cross takımlı plakalı, defalarca yere yapışmış motorumu 10 bin tl'ye, Başka biri ister ise 9000'e bırakırım.

TEŞEKKÜR EDERİM DOSTUM BEDAVA DESEN KİBARCA GERİ ÇEVİRİRİM.

Carbondioxid
06 Aralık 2014, 11:30
İlçem'de tanıştığım geçenlerde lastik işinde yardımcı olan, Ali Kemal arkadaşımız vasıtası ile , Koso 34mm yolda, bakalım neler olacak, uyacakmı , uyuyacak'mı :P , uyup uymadığını bilmediğim halde sipariş geçtim, yine ben yeniden ben, sizler için fedakarlık yapıyorum kıymetimi bilin .

seliuz
08 Aralık 2014, 14:17
APACHİ , TAKASAKİ , XMOTOS TAN SONRA AYNI FABRİKADAN ÇIKMA BİR MARKA DAHA VARMIŞ İSMİ GPX ZF250 SANIRIM GPX TAYLANDDAKİ KENDİ MARKALARI BİZEDE APACHİ OLARAK GÖNDERİYORLAR BİRKAÇ VİDEO BULDUM SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTEDİM BELKİ PARÇA ARAYANLARIN İŞİNE YARAR


http://www.youtube.com/watch?v=D9btjlEUSmM


http://www.youtube.com/watch?v=Jdtli-uJZ2E


http://www.youtube.com/watch?v=fl2hO4ugKzY


http://www.youtube.com/watch?v=RZSA9-zyaWA


http://www.youtube.com/watch?v=f4Ax87OVwkY

BU ARADA X-TREME MAX IMI SATIP BİR TANE APACHİ ALAMAYI DÜŞÜNÜYORUM EĞER TAKAS ETMEK İSTEYEN OLURSA BANA SİTEDEN MSJ GÖNDEREBİLİRSİNİZ HERKEZE KEYİFLİ KAZASIZ SÜRÜŞLER

Carbondioxid
08 Aralık 2014, 15:37
APACHİ , TAKASAKİ , XMOTOS TAN SONRA AYNI FABRİKADAN ÇIKMA BİR MARKA DAHA VARMIŞ İSMİ GPX ZF250 SANIRIM GPX TAYLANDDAKİ KENDİ MARKALARI BİZEDE APACHİ OLARAK GÖNDERİYORLAR BİRKAÇ VİDEO BULDUM SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTEDİM BELKİ PARÇA ARAYANLARIN İŞİNE YARAR

http://www.youtube.com/watch?v=D9btjlEUSmM

http://www.youtube.com/watch?v=Jdtli-uJZ2E

http://www.youtube.com/watch?v=fl2hO4ugKzY

http://www.youtube.com/watch?v=RZSA9-zyaWA

http://www.youtube.com/watch?v=f4Ax87OVwkY

BU ARADA X-TREME MAX IMI SATIP BİR TANE APACHİ ALAMAYI DÜŞÜNÜYORUM EĞER TAKAS ETMEK İSTEYEN OLURSA BANA SİTEDEN MSJ GÖNDEREBİLİRSİNİZ HERKEZE KEYİFLİ KAZASIZ SÜRÜŞLER

Eline sağlık, güzel video'lar , hepsinin ana tedarikçisi XMOTO'S'dur, motor blokları ise Zongshen'in 2 bireyi , videoları seyredince hanzo'nun ilk günleri aklıma geldi:salut:, sıfır/yeni herzaman bambaşka.

Bildiğim isimleri

XB 36-37

GIO

KAYO T6

CROSSFİRE

GPX

MİKİLON

AXXO

GUERRERO

APOLLO

ORİON

Vs Vs bir çok ad altında üreticiden talep edilip piyasaya çeşitli markalarda sunulmuş, dünyanın herbi tarafına, hakkında hayırlısı olması dileği ile.

yunusus
08 Aralık 2014, 15:50
Yakında motoru satılığa çıkaracağım. Arazi jant lastik takımı, bilindiği üzere cadde takımına attığım drz400 41 dişli, prohell korumalı pantlon ve ceket, az kullanılmış ls2 vizör kask, ekstra yedek 4 sübap takımı ile birlikte.. Düşünen olursa ulaşabilir sahibinden e koymadım henüz

dockerengin
09 Aralık 2014, 15:26
İlçem'de tanıştığım geçenlerde lastik işinde yardımcı olan, Ali Kemal arkadaşımız vasıtası ile , Koso 34mm yolda, bakalım neler olacak, uyacakmı , uyuyacak'mı :P , uyup uymadığını bilmediğim halde sipariş geçtim, yine ben yeniden ben, sizler için fedakarlık yapıyorum kıymetimi bilin .

Benim motora da ustam makuni 34 yada 32mm karbüratör takmış. Geçen gün araziye girdi hiçbir problem yaşamadan kullanmış. Makuni'nin silindire giren kısmı direk uymamuş ama o araya aparat yapıp uydurmuş düzgünce. Koso'nun silindir kısmı bizimkiyle aynı gibi. O daha sorunsuz uyar bence.

Carbondioxid
09 Aralık 2014, 15:55
Biraz evvel Ali Kemal aradı, ve maalesef 34mm'lik yok imiş, sonuç 32mm'lik bir kaç gün içinde gelecek imiş, uyguladıktan sonra kısmet olur ise durumu yazarım.

Dockerengin , yazdığına binaen bende umutlumuyum , açıkçası şamandra yine benzin ile dolduğu için ve meme:queen: jet seti daha kolay ulaşılabilir olduğundan Koso tercih ediyordum, yoksa Dellorto başka malum, ne ise şimdiden sevinç çığlıkları atmak için erken, bir gelsin'de ne imiş görelim şu 32mm'lik.

naug_hty
11 Aralık 2014, 11:12
hadi gel o zaman karbüratör geldi :thumleft:

dockerengin
11 Aralık 2014, 12:03
hadi gel o zaman karbüratör geldi :thumleft:

Hadi hayırlı olsun Carbondioxid :)

Geçen hafta pazar gününden görüntüler arkadaşlar. Gruptaki motorlar: Sherco, GasGas, Wr250r, Yz 125, Crf250l, Apachi Xz250r

http://www.youtube.com/watch?v=nux-bqvNVtc&list=PL0LgS0E8DJaDndcGbAJ-_VAYuwzK15ihJ

Bu da Youtube kanalımın linki.

http://www.youtube.com/channel/UCc-OKmfOnu0o0h9DTQFnnbQ

Carbondioxid
11 Aralık 2014, 13:10
hadi gel o zaman karbüratör geldi :thumleft:

Ali Kemal?

( önceki mesajları kontrol ettimde, bizim Ali Kemal imiş )

Vayy vay , adam üye imiş , çaktırmadan içimize sızmış bile:P , kısmet ise gelecem toprağım , bir saat oyalanmam gerek , eline sağlık seni yorduk bu araralar:cat:

naug_hty
11 Aralık 2014, 14:05
Ali Kemal?

( önceki mesajları kontrol ettimde, bizim Ali Kemal imiş )

Vayy vay , adam üye imiş , çaktırmadan içimize sızmış bile:P , kısmet ise gelecem toprağım , bir saat oyalanmam gerek , eline sağlık seni yorduk bu araralar:cat:
estağfurullah kardeşim ne demek eğer bir faydamız dokunduysa ne mutlu bana :cherry:

Carbondioxid
11 Aralık 2014, 21:40
Koso 32mm , OKO olarak geldi, aynı üretim aynı mal, ancaak beklediğim gibi hem manifolda giriş, hem hava filitre giriş yerleri uymadı, uydurmaya çalışacağım...

Not: Karbüratör işçiliği yapısı , ilk göz ve el muayenesinden benden tam not aldı, güzel temiz işçilik ile imal olunmuş, uydurduğumda performansı hakkında yazarım.

aydın019
22 Aralık 2014, 00:44
Merhabalar formunuza yeni üye oldum şu an yamaha Xt 600 e 2000 model motorsikletimi satıp daha hafif bir cross almak istiyorum motorum 175 kğ ve hard enduro yapamıyorum bütçem maksimum 10 bin tl ya Apaçhi 27 hp makine alacam veya ikinci el bir Japon ama ikinci el yıpranmış bir motor almak istemiyorum temiz birşey bulmak çok zor Apaçhi 27 hp modeline 3 km felan düz bir yolda kullandım güçü bana iyi geldi.fakat alan Arkadaşlara sorduğumda Marş proplemi blok patlatma ve şase kırılması gibi sorunlar yaşadıklarını ve gördüklerini söylediler.bana karar vermemde yardımcı olurmusunuz yeni modellerde bağzı sorunların giderildiği söyleniyor bu doğrumudur bilginiz varmı fuara gelirse bir tane Sıfır almayı düşünüyorum çok sorun yaşarmıyım.apaçhi firmasını aradığımda plakasız modeli artık gelmicek dendi acaba bu yıl cross olarak plakalımı getirecekler cevap verip yardımcı olacak Arkadaşlara şimdiden çok teşekkür ederim saygılar

cenkito
22 Aralık 2014, 01:05
zaten plakali 27bg lik gecen sene birakildi diye biliyorum
bu senede crosu gelmezse sadece 17 lik versiyonla devam edilecek olabilir

Carbondioxid
22 Aralık 2014, 01:08
Merhabalar formunuza yeni üye oldum şu an yamaha Xt 600 e 2000 model motorsikletimi satıp daha hafif bir cross almak istiyorum motorum 175 kğ ve hard enduro yapamıyorum bütçem maksimum 10 bin tl ya Apaçhi 27 hp makine alacam veya ikinci el bir Japon ama ikinci el yıpranmış bir motor almak istemiyorum temiz birşey bulmak çok zor Apaçhi 27 hp modeline 3 km felan düz bir yolda kullandım güçü bana iyi geldi.fakat alan Arkadaşlara sorduğumda Marş proplemi blok patlatma ve şase kırılması gibi sorunlar yaşadıklarını ve gördüklerini söylediler.bana karar vermemde yardımcı olurmusunuz yeni modellerde bağzı sorunların giderildiği söyleniyor bu doğrumudur bilginiz varmı fuara gelirse bir tane Sıfır almayı düşünüyorum çok sorun yaşarmıyım.apaçhi firmasını aradığımda plakasız modeli artık gelmicek dendi acaba bu yıl cross olarak plakalımı getirecekler cevap verip yardımcı olacak Arkadaşlara şimdiden çok teşekkür ederim saygılar

Merhaba , blok marş motoruna bağlı olan, sanırım avare dişlisi denilen yerden çatlama yapmakta, yan iç kapakta , şasi kırılması olayını sizden duyuyorum , olabilirde tabii, ancak salt asfalt ve stabilize yolar toprak yollarda kullanmış biri olarak 11.000 km gelen motorumda ciddi hiçbir arıza yaşamadım .

Sıfır süratte yere tam 13 yahut 14 defa yere düştüm, artık saymayı bıraktım düşüşlerde oluşn hasar fren ve debriyaj manetlerinin çok hahifi olarakta direksiyon gidonu yamulması oldu el yordamı ile düzeldi.

Tabii hard cross'ta neler olur , aklıma gelen arka plakalık plastik kuyruk altından, metal maşa olarak geliyor, araziye çıkışlarda sökülmesi isbetli olur yoksa oda şasiye zarar verebilir.

Egzoz birleşim yerinden kaçırma yapabilir tekrar sıkılırsa düzeliyor, hatta ısıdan egzoz kuruğunda çatlamalarda olmıştu bunu sarı oksijen kaynağı ile hall ettik.

Hasılı kelam, eliniz anahtar tutuyor ise , ölmüş/ikinci el japon yerine tabii'ki alınabilir, tabii getiren firma getirecekmidir, nedir ne değildir fikrim yok.

Tavsiye edermiyim , Crf/Klx yerine kuwet bakımından kesinlikle tavsiye ederim.

aydın019
22 Aralık 2014, 01:46
Elim anahtar tutar tamir işinide severim benim Korktuğum bir noktada servisin dispiritörün yedek Parça ve garanti gibi olaylarda sağlam durmayışı keşke daha sağlam bir firma adı Altın'da gelebilse neyse fuarda bakacam 27 bg modeli gelirse alacam crf ve klx düşünmüyorum hem Güçsüz hem ağır motorlar crf 250 r ikinci El veya Kx 250 alacam nasip

yunusus
22 Aralık 2014, 12:54
Plakalı model fuara gelmeyecek dahası plakalı model satışı yapmayacaklarını soylemişlerdi. Yedek parça konusunda çok fazla sıkıntı yaşanmıyor çünkü arazi modeliyle arasındaki fark elektrik tesisatının olması.
motorda blok patlatma yok ama ekseriyetle marş dişlisinin aktarımını sağlayan bölgede sıkıntı yaşanabiliyor. Şahsen ben yaşadım ama bugün sıfırı elime geçse tekrar aynı sikintiyi yaşamam çünkü sorunun temelini buldum. Ha öyle bir sıkıntı yaşamam motoru etkiledimi? Pimpirikliğim yüzünden defalarca motoru indirdim vs ama motor ayak marşıyla sorunsuz çalışıyor.
şase eğilmesi konusunu ilk defa duyuyorum. Crf de sık yaşanılan bir problem. Ama bu model için ne duydum ne şahit oldum. Ve defalarca söylediğim uzere ne crf ile ne klx ile kıyaslanmaması gereken bir makina. Ciddi anlamda çok farklı

aydın019
22 Aralık 2014, 15:30
Plaka sorun deyil hep arazide kullancam zaten araştırıyorum bu fiyatlara bu beygirde motor yok.27 bg olan modelini bulamazsam 17 bg modeli nasıl az çok tatmin edermi

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:12 ----------

Işıldar merkezle görüştüm on road modeli yokmuş gelmicekmiş of road modellerinin ellerinde bulunduğunu ve fuarda sıtand açacaklarını söylediler. 27 bg olanı 8750 17 bg olanı 7150 tl fiyatları

yunusus
23 Aralık 2014, 02:24
Diger modellerde sıkıntı yok zaten. Sadece onroad getirmiyorlar 27 de 17 de bulabilirsiniz rahatlikla ama fiyatı epey yükseltmişler. Neyse bizim motorlar kıymete biniyor iyice :)

Carbondioxid
27 Aralık 2014, 16:51
OKO 32mm proje çöpe, birazdan Dellotro şamadrayı eritip biçip kesip, tamir edip kısmet ise yeniden takacağım,.

Deneme ve sonuç : Oko 32mm , tasarım hatalı benzin tahliye borusu ile geldi, yani tasarımında hata var, ve neredeyse toleranssız şekilde sıkı, düz yolda tamam, ancak yatık viraj sair durumda ya benzin boşaltacak, yahut benzini kesip motoru besleyemeyecek, bu durum belen rampası gibi yerlerde sık virajlarla dolu olduğundan, yolda durmak ve kesiklik anlamına geliyor, neyse her halukarda olmaz olamaz.

Pirinç boruyu yamulttum, şamandra arasından kurtarark denedim, yine olmadı, şamadra ayarı ile oynayınca, yüksek devirde benzin besleme sorunu oldu

Hasılı kelam : OKO 32mm kimseye önermiyorum.

serkanADH13
27 Aralık 2014, 21:33
Arkadaşlar Çevresinde 4 zamanlı,
2001 ve üzeri,,,
KTM EXC 250,,,300,,,350,,400,,450 ,,,,
bu modellere uyumlu uygun fiyatlı motosiklet satan birileri olan varsa,
alınacak motor aramaktayım,
Aklınızda olsun,

535 939 20 86