PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Diğer Apachi XZ250RM Cross ON/ Off road / Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

yunusus
07 Nisan 2014, 17:26
Şuan fahri ustanin yanindayim. Fan olayini sordum projesini cizdi bile :)
Musait bi zamaninda gel taksin ben bugun taktiramayacagim ne yazikki bende ilk firsatta gelir taktiririm

Carbondioxid
07 Nisan 2014, 20:18
Şuan fahri ustanin yanindayim. Fan olayini sordum projesini cizdi bile :)
Musait bi zamaninda gel taksin ben bugun taktiramayacagim ne yazikki bende ilk firsatta gelir taktiririm

İşte müsait zaman meselesi, nasıl bir formül ürettiniz?, tekmi çiftmi?, öne arkaya?, motorsiklet fanı'mı , yoksa ince bilgisayar fanları'mı fiyat?, ayrıntı lütfen:cat:

yunusus
08 Nisan 2014, 11:49
Abi radyatorun arka tarafina monte edecegiz ki zaten yeride var. Öne koymak zaten mantiksiz yeterince ruzgar aliyor önden. Radyatorun arka kisminda cok rahat monte edilecek yer var. Kuvvetli muhtemel bilgisayar fani kullanacagiz. Fiyat konusunda hicbirsey sormadim çünkü adam dun oglen 11de baslayip aksam 6 ya kadar benim motorla ugrasip icindeki canavari cikardi talep ettigi ucret 150 lira idi.
Ek bilgi olarak benim km musurude arizalanmisti seninki gibi 00 gosteriyordu onuda yapti. Ayrica motora selektor istedim. Aksam suruslerinde uzunda kisaya geçmek sikinti olabiliyor bazen yuksek hizlarda onuda yapacagiz. Ve kuyruga cadir v.s icin portatif yuk aparati yapacagiz kromdan. Malum bildigin uzere bizim egzos biraz fazla isiniyor ve yükü yan baglama sansimiz olmuyor. Ben çok çok memnun kaldim fahri ustanin işinden. Motor bildigin cana geldi

Carbondioxid
08 Nisan 2014, 14:24
Çok iyi, ben şunuda düşünüyorum; sağ radyatör bildiğin gibi egzosta çok yakın, hemen altına bir ısı kalkanı uydurmak gerekecek, böylece ısı'yı bir nebze daha izole etmiş olunur.

Ön arka meselesi, şundan ötürü, orjinal motorsiklet fan'ları bildiğin gibi kamburumsu iri şeyler, arkaya sığması pek mümkün gelmedi bir Gilere'da görüp baktığım kadarı ile ancak "ön" tarafa sığar diye hesab etmiştim o yüzden Pc yassı fanlara odaklanmıştım,

Malum burası garib bir yer ancak sen İskenderun'da bulursun diye tahmin ediyorum , """""kaynak makinalarını soğutmak için kullanılan yassı fanlar"""" var bayaa güçlü olduğu söyleniyor, burada 2 adet bulmuştum lakin 2 sie bozuk çıktı, 12volt ile çalıştığı üzerinde yazıyor belki sanayiide sıfırlarını bulabilirsin onada bakın derim ancak "su" dayanımı nasıl hiç fikrim yok.

Bilgisayar fan'ı uygulayan videolar seyrettim, ama o fan'ların "SU" dayanımı nasıl olur onuda düşünmek gerekecek, videolarda "DELTA" marka yüksek devirli Pc fanlarını kullanıcılar uydurmuşlar, eski pc parçaları arasında bir fan buldum ancak test ettiğimde ancak kendine hayrı var idi.

Merakla bekliyorum, biliyorum telefondan bağlanıyorsun ancak olduğunda resimleri yollar isen sevinirim, yahut bende vakit bulduğumda gelmeye çalışırım daha isabetli olur hayırlısı.

berk_cglr
08 Nisan 2014, 14:44
Bu notordan almayi dusunuyorum supermoto olanindan ama mondialin 250 lik supermotosuyla bunun arasibda kaldim ne tavsiye edersiniz guc vs cok yakinlar top speed nedir daha oncede bol bol cross sm killanmis biriyim :)

Carbondioxid
08 Nisan 2014, 14:48
Mondi ve bizim yarma hanzomu birbirine yakınlar:mrgreen: şaka olmalı, özetle bu aletin herhangi bir yamukluk/adiliğini gördüğümde hiç acımadan buradan yazarım, ancak iş güç/tork eğrisine gelince yoo "yakıyor ama hakkını veriyor" :cat:

Neyse en isabetlisi bir Sm apachi, birde mondiyi ilk elden sizin test etmeniz olacak, ne söylesek afaki olacaktır.

berk_cglr
08 Nisan 2014, 14:51
Iste budur hahah tam isyltedigim gibi bir cevapti bu peki sm nin top speed nedir biliyormusunuz acaba

Carbondioxid
08 Nisan 2014, 14:57
Stock arka dişli tencere gibi 51, Sm takım ile benim " mecburi Tır konvoyu sollarkene" ulaştığım sürat 130km idi, cross takım ile 118 km, şuan 40 dişe küçüldü, ancak km müşürü hasarlı olduğundan son hızı bilemiorum, sanrı/tahmin derseniz 160-170 arası ancak bu hızlara kendini yırtarak ulaşıyor ve sağlıklı değil.

Bildiğiniz gibi dişli küçülünce tork atiklik uysallaşıyor, uygun arka dişli bulmak işkence, hayabusa'nın arka dişliyi uydurdurup kullanıyorum şuan, göbek delikleri ise "rezalet".

berk_cglr
08 Nisan 2014, 15:11
Istanbulda oto sanayide calisiyroum disli acisindan sorun yasicagimi sanmiyorum peki 40 dis yapildiginda tork colmu dusuyor anlicagm sekilde soylemem getekirse tekerde vs de zorlanirmi

Carbondioxid
08 Nisan 2014, 15:20
Tekere kaldırma işi bana uzak, ancak tahminen kesinlikle yetersiz olur belki 1'de sorun olmaz, dediklerim 40 diş için, bu alet yüksek devirde iken torku veriyor, stock dişli olduğunu tahmin ettiğim sürüş videosunu bulursam(buldum) bakın fikir edinirsiniz, dahası en sağlıklısı bir şekilde test ederseniz en sağlıklısı olur


http://www.youtube.com/watch?v=keXgp3xtPYk#t=39

yunusus
09 Nisan 2014, 20:13
Ben 41 arka dişli kullanmaktayim drz400 un dislisi. Bi suredir evet motor tekere kalkarken debriyajda yuksek devirlenme ardindan tekere kalkiyordu ama bu da motorun degil tamamen bizim ustalarin hatasi imiş. Adam akilli bir ayarlamanin ardindan şimdi sm takimda bile(sm takimda bile dememin sebebi stok lastiklerin yeri cok iyi tutmuyor olmasi) istem dışı tekere kalkiyor motor. Maksimum hiz 41 dişli ile 157.
4. Viteste 135e kadar cok rahat ve seri sekilde ciktiktan sonra 5. Vuteste 140li hizlarda her kosulda seyir mumkun. Havada ters ruzgar veya yolda rampa olmadigi surece 157de kesiciye girene kadar gitmekte.
Motorun eksi yonlerinden daha once bahsetmistik konuyu biraz incelersen bulabileceksindir. Ve mondialle kiyaslamak cidden gülünç olabilir :) şahsen crf250l ile bile kiyaslamiyorum artik

Carbondioxid
09 Nisan 2014, 20:26
Fahri usta tam olarak ne tip ayarlama yaptı, merak ettim şimdi, sübap? karbüratör? egzantrik?, akşama kadar uğraştığına göre

cenkito
09 Nisan 2014, 20:29
Fahri usta tam olarak ne tip ayarlama yaptı, merak ettim şimdi, sübap? karbüratör? egzantrik?, akşama kadar uğraştığına göre

::unsure:: ::plus1::

yunusus
10 Nisan 2014, 02:29
Fahri usta tam olarak ne tip ayarlama yaptı, merak ettim şimdi, sübap? karbüratör? egzantrik?, akşama kadar uğraştığına göre

Walla en onemli etken subap ve karburator oldu. Ust kapakta ince bi yag kacirma mevcuttu saolsun onuda halletti. Tesisata bi el atti derledi topladi. Km saatinin isiklari yanmiyordu aksam suruslerinde sikinti cekiyordum onu halletti. Km musuru arizaliydi onu duzeltti.
Ve en cok sasirdigim sey subap ayarlarini biz hep iki ayri sentil ile yapiyorken kendisi tek sentil ile yapti ve ben kaca ayarladigini sormayi unuttum araya birseyler girdi..

Ayrica bugun icimden gelerek motora yuklenmeden iskenderuna gitmeyi dusundum gudubet bi arkadasla birlikte.. giderken farlar yanip sonmeye basladi durduk ugrastik olmadi. Neyse dedik iskenderuna birsey kalmadi gidelim orda bakariz. Gidecegimiz yerlere gittik islerimizi bitirdik sonrasinda avm onunde bi bakalim dedik kurcaladik ettik yok nerenin kestigini bulamadik. Aksam aksam o farla yola cikmayalim dedik motoru iskenderuna biraktim yarin fahri ustaya gidecek. Zaten yuk sepeti ve arka kuyrugada mudahale gerekiyor onlarida aradan cikarmis olacagiz birde selektor ve 4lu yaptirabilirim motora bakalim yarin ola hayir ola

berk_cglr
10 Nisan 2014, 13:43
Eveeet yarin bi aksilik cikmazsa siyah renk supermoto versiyonunu aliyorum

cenkito
10 Nisan 2014, 13:44
Eveeet yarin bi aksilik cikmazsa siyah renk supermoto versiyonunu aliyorum

hayırlı olsun ne kadara anlastınız

dockerengin
10 Nisan 2014, 14:11
Eveeet yarin bi aksilik cikmazsa siyah renk supermoto versiyonunu aliyorum

Hayırlı olsun Berk. Eski motoru da Sm'e çevirmeyi düşünüyordun o ne oldu? İptal mi?

berk_cglr
10 Nisan 2014, 14:39
Onuda ceviricem bi yandanda onu topluyorum bitincede satarim onu

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:21 ----------

Sagolasin simdilik 6.5 ama motor basi pazarligiyla duser sanirim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:24 ----------

Varmi bana bir tavsiyeni motorla ilgili onu yap tak vs gibi

Carbondioxid
10 Nisan 2014, 16:35
Walla en onemli etken subap ve karburator oldu. Ust kapakta ince bi yag kacirma mevcuttu saolsun onuda halletti. Tesisata bi el atti derledi topladi. Km saatinin isiklari yanmiyordu aksam suruslerinde sikinti cekiyordum onu halletti. Km musuru arizaliydi onu duzeltti.
Ve en cok sasirdigim sey subap ayarlarini biz hep iki ayri sentil ile yapiyorken kendisi tek sentil ile yapti ve ben kaca ayarladigini sormayi unuttum araya birseyler girdi..

Ayrica bugun icimden gelerek motora yuklenmeden iskenderuna gitmeyi dusundum gudubet bi arkadasla birlikte.. giderken farlar yanip sonmeye basladi durduk ugrastik olmadi. Neyse dedik iskenderuna birsey kalmadi gidelim orda bakariz. Gidecegimiz yerlere gittik islerimizi bitirdik sonrasinda avm onunde bi bakalim dedik kurcaladik ettik yok nerenin kestigini bulamadik. Aksam aksam o farla yola cikmayalim dedik motoru iskenderuna biraktim yarin fahri ustaya gidecek. Zaten yuk sepeti ve arka kuyrugada mudahale gerekiyor onlarida aradan cikarmis olacagiz birde selektor ve 4lu yaptirabilirim motora bakalim yarin ola hayir ola

Sigorta diyecem o olsa tümden keser, her dem vurgularım elektrik tesisatı bana hiç güven vermiyor, selektör güzel fikir mevcutta var ancak kullanımı cambazlık gerektiren cinsten.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:25 ----------


Onuda ceviricem bi yandanda onu topluyorum bitincede satarim onu

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:21 ----------

Sagolasin simdilik 6.5 ama motor basi pazarligiyla duser sanirim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:24 ----------

Varmi bana bir tavsiyeni motorla ilgili onu yap tak vs gibi

Şimdiden hayırlı olsun, umarım test sürüşü yapmışsınızdır, yaptıysanız sizin evvelden kullanım tecrübeleriniz var nasıl buldunuz aleti?

2. el diye tahmin ediyorum bu yüzden daha dikkat ile kontrol edin.

Motorun Kronik Güzellikleri

1.Rulman'lar ön arka teker rulmanları dayanımsız kaliteli ile değişmek gerekli.

2.Far ampulü unuttum artık sanırım 5. defa patladı en son taktığım traktör için olanda patladı ne takıldı unuttum artık.

3.Sağ-sol sinyal ampülleri, sanırım gevşek yuvalar yüzünden patlamakatalar, sonunda Osram marka bulabildim tanesi 7 liradan, ancak mükemmel ışıma yapıyorlar (tesisatçılar gören her ustanın deyişi)

4.Koltuk herkesçe malum zaten, kalasa oturulsa daha rahat o derece

5.Benzin tercihi shell 97 ilacı birde temiz Petrol ofisinde sıkıntı yaşamadım.

6.Lastikler, stock lastikler soğuk havada berbat, bizim buralar yazın asfaltta omlet yapıldığından yumuşuyor idare ediyor, mümkünse değişin.

7.Aletin karbüratör kallavi Dellorto 34mm, değişip değişmediğine başka marka olup olmadığına bakınz.

8.Zincir ve dişli'lerin sıhhatini kontrol ediniz

Bol resim, kullanım bildirimi, hatta video bekleriz:cat:

berk_cglr
10 Nisan 2014, 17:05
Carbon bilgiler icin cok sagol motor dedigin gibi 2 el deneyemedim ama sounu okursasa yapariz o kolay bol bol motor topladm bilgim var lastikleri degstrmeyi dusunuyorum zaten ki hazirandada istanbuldan antalya ya dogru 2 kafadar 1.5 aylik bi tur dusunuyoruz 2 adet gopro 3 le full yolu cekicez vede kesinlikle foto koyarim :) son olarak performans vs amacli bir parca falan varmi piston silindir krank vsvs uyumlu olan

Carbondioxid
10 Nisan 2014, 17:13
Motoru almadan evvel test edin yahu bulmuşsunuz işte, 2 dakika isteyin biraz yüksek devir verdirin her viteste, sonra görüşlerinizi alalım, burdan kasıt benim daha evvel 250cc klasmanında kullandığım Mz ile kıyas yapabilmem, tahminen sizin daha fazla tecrübeniz var ve tecrübeyede saygı duyulur.

Uzun yol yapılacak ise dişli küçültmek şart, performans için gazı açmak yetiyor:mrgreen:

Ayrıca 2 tip motor bloğu var, bizim yayınladıklarımız bakın, sonra 17'Beygir'lik olanı kazaaen Sm diye o fiyata almış olmayın.

berk_cglr
10 Nisan 2014, 17:24
Nerden anlayabilirim 27 lik oldugunu peki

Carbondioxid
10 Nisan 2014, 17:27
1. sayfada bolca foto atmıştım , 17'lik versiyonun bloğu daha yakışıklı ve iyi tasarıma sahip, 27'lik olan ise sade düz tasarımda, en ayırt edici özelliği, sağ taraf dümdüz yan kapak ve yağ gözlem camgöz'ü bulunmakta.

En iyisimi hem test sürüşü apın hem fotosunu çekip burya atın sağdan soldan burdan yorumlayalaım.

yunusus
10 Nisan 2014, 17:37
Gariptir ki benim elektrik sikintisi sigortadan kaynakli cikti. Ama nasil olduysa motorun komple elektrigini cok nadiren kestigi oldu surekli farlari kesiyor olmasina ragmen.. neyse sigortayi degistirdik elektrikte sikinti kalmadi.
Carbon hocam şu ampul degisimini birak xenon a gec bak ben hic sikibti yasamadim xenina gectikten sonra. Fiyati 80 liraydi benim taktirdigimin.

Berk hocam hayirli olsun simdiden. Umarim alacagin motorun dislisini degistirmis oyle kullanmislardir yada stok disli ile fazla yuklenmeden kullanmislardir. Aksi takdirde çok iyi incelemen gerekecektir. Motor stok disli ile kullanildiginda kendini parcaliyor cunku.
Performans amacli herhangi bir ek kullanmadik henuz.
Uzerinde 72 pistin var ama calisma alani kisa diye dusunuyorum. Ugrasmak istenirse krank isleme sokularak krank kolunun daha ust seviyelerde calismasi saglanarak motorun silindiri degistirmeden cc olarak artisa ve performansa ulasilabilir.
Lastik ve rulman konusunda Carbon ile hemfikirim.
Egzosun orta baglanti noktasini kontrol edebilirsin. Catlakla bile karsiladabilirsin ki benim egzos bahsettigim bolgeden catlamalar yapmisti krom elektrot ile giderildi.
Aklina takilan birsey olursa mumkun oldugunca cevaplamaya calisiriz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:35 ----------

Benim bildigim 17hp modelin cadde versiyonu yok. Ayrica 17hplikler cift egzos oluyor

Carbondioxid
10 Nisan 2014, 17:50
Xenon bana itici geliyor eski kafayım, birde bizim buradakileri görsen hakk verirsin :P

Egzost çatlağı aynen yunusus belirttikten birkaç gün sonra klingrit conta yenilerken bendede olduğunu gördüm ve kayntaılarak oldu, ilerde ne olur bilinmez.

TORK 23 N.m /7000 rpm

Sıkıştırma 11.5 :1

Silindir piston BORE/STROKE = 77 x 53.6MM

berk_cglr
10 Nisan 2014, 18:08
Cevabimim aldim yerime oturuyorum :) bakalim motoru aliyim gorsel olarak bazi projeler var onlarida yapmayi dusunuyorum eger memnum kalirsam birde bu makina hangi yilda cikmis crf nin kopyasi hic baktinizmi acaba

Carbondioxid
10 Nisan 2014, 18:13
Benim alet 2011 üretim , 2013 trafik çıkışlı daha evveliyatını bilemiyorum

yunusus
10 Nisan 2014, 21:43
Benimkisi 2012 uretim 2014 trafik cikisli

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:38 ----------

Abi ben pistonu kumpasla ölçmüstüm 72 idi.
Benmi yanlis hatirliyorum acaba

cenkito
10 Nisan 2014, 22:00
Benimkisi 2012 uretim 2014 trafik cikisli

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:38 ----------

Abi ben pistonu kumpasla ölçmüstüm 72 idi.
Benmi yanlis hatirliyorum acaba

ben 78 yazmıstın diye hatırlıyorum

eski mesajlarında duruyordur :)

Carbondioxid
10 Nisan 2014, 22:13
Servis manueli neyseki beraber geldi, böyle karışıklık olunca şlapp diye resimliyorum :queen:

Şaka , Zaten bizim motor kodu aynı zamanda piston çapını vermekte öyle kodlanmış """ ZS177MM"

http://i.hizliresim.com/0V2nJo.jpg (http://hizliresim.com/0V2nJo)

http://i.hizliresim.com/1PnvlG.jpg (http://hizliresim.com/1PnvlG)

berk_cglr
10 Nisan 2014, 23:06
Ve motor yalan olur benden once biri aldi gitti canavarimi :( baskada bulamadim supermoto olarak

Carbondioxid
10 Nisan 2014, 23:26
Ve motor yalan olur benden once biri aldi gitti canavarimi :( baskada bulamadim supermoto olarak

Hakkınızda hayırlısı olsun, her işte bir hayır vadır:cat:.

berk_cglr
10 Nisan 2014, 23:51
ne yapıcam şimdi bilemedim motor bakıyorum beğenemedim bundan sonra

yunusus
11 Nisan 2014, 02:18
ben 78 yazmıstın diye hatırlıyorum

eski mesajlarında duruyordur :)

Walla dogrudur o zaman 1 kez gorme sansim oldu pistonu:) o zaman 78 dedimse 78 olmusumdur demekki hatirlayamadim simdi

cenkito
11 Nisan 2014, 02:25
Walla dogrudur o zaman 1 kez gorme sansim oldu pistonu:) o zaman 78 dedimse 78 olmusumdur demekki hatirlayamadim simdi

katalogda 78 yazıyor ama 77 nin kardesi o an ki telaseden öle ölçmüşsündür sorun değil.

önemli olan eldeki malzeme ve gücü :)

yunusus
14 Nisan 2014, 00:43
Ahey aheeeey :) cok datlu bi kamp oldu raporlar yakinda yayinlanir. Bir dahakine bekleriz :)

Carbondioxid
14 Nisan 2014, 01:39
Ahey aheeeey :) cok datlu bi kamp oldu raporlar yakinda yayinlanir. Bir dahakine bekleriz :)

Merakla fotoları başığı bekleriz, bundan kelli, dakika sonrasına dahi evet/oldu/tamam/hazırım/gelecem demeyeceğim, ne zaman ahmaklık edip desem ağzıma tıkılıyor.

"İnşaallah gelmeye çalışacağım" diyeceğim buyurulduğu üzere.

yunusus
15 Nisan 2014, 02:37
Antakya toplantisindan donerken acidim keretaya yuklenmeyecegim la sana dedim 100 130 arasi seyir ederek muzik dinleyerek iskenderuna tam girdim ki isiklarda birde ne goreyim her taraf yag icinde.. hemen cektim petrole baktim yagini daha yeni bitirmis.. biraktik orda artik bakalum ne cikacak

Carbondioxid
15 Nisan 2014, 06:28
Geçmiş olsun, Fahri ustanın yakaya yapışırsın , şaka bi tarafa aklıma yağ tapası/ları, filitre yerleri geliyor, motor yarıldımı bir kere .... hele bizimkiler gibi çinko ise, neyse umarım hafif atlatırsın bu badereyi.

yunusus
15 Nisan 2014, 17:25
Motorun ilk arizasinda oldugu gibi yine yaglama civatasinin oldugu yerde olusmus sikinti.. kopma varmi bilmiyorum ancak civata yerinde yok acinca gorecegizhttp://i.hizliresim.com/BXEbap.jpg (http://hizliresim.com/BXEbap)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:20 ----------

Evet civatanin kafasini koparmis yine.. neyse cikardik icerdeki parcayi yerine yeni civata attik yagini koyduk sikinti yok calisiyor biyerine birsey olmamis.

Can sikintisindan ugrasirken motora 4lu takalim bari dedik taktik calisiyor.

Carbondioxid
15 Nisan 2014, 20:16
Geçen gün özel mesaj aldım, bir forumdaşımız niyetlenmiş, sormuş soruşturmuş, "artık Sm model gelmeyecekmiş",diye yanıt almış.

Bu demek oluyorki, nadir koleksiyonluk :P trafikte gezebilen hanzo sahbisisiyik :P

Sıfır süratte 8. defa düşmenin tadı paha biçilemez,toprak zemin neyseki hasar almadı çok şükür.

pimpstarlife
15 Nisan 2014, 21:01
sizin motora hastayım, nasipse önümüzdeki sene 17 beygirlik kasaya 27 beygirlik motoru oturtmak gibi bir işe kalkışacağım :cherry: elbette avatarımdaki tel jantları da ekleyerek :thumleft:

Carbondioxid
15 Nisan 2014, 21:34
İlginç projeye benziyor, umarım başarabilirisn, resimleri bekleriz:cat:

yunusus
15 Nisan 2014, 21:35
Geçen gün özel mesaj aldım, bir forumdaşımız niyetlenmiş, sormuş soruşturmuş, "artık Sm model gelmeyecekmiş",diye yanıt almış.

Bu demek oluyorki, nadir koleksiyonluk :P trafikte gezebilen hanzo sahbisisiyik :P

Sıfır süratte 8. defa düşmenin tadı paha biçilemez,toprak zemin neyseki hasar almadı çok şükür.

Wuhuuuuw bu super oldu iste :) havalara bak havalara
-abi bu motorun markasi ne kac para?
+hey dostum bu motoru parayla satin alabileceginimi dusunuyorsun haaa? :D

+satlih deeeel gardaş

+turkiyede 4 5 tane var onlardan biride bu :p

Hey gidi hey daha neler neler :)

cenkito
15 Nisan 2014, 21:37
sizin motora hastayım, nasipse önümüzdeki sene 17 beygirlik kasaya 27 beygirlik motoru oturtmak gibi bir işe kalkışacağım :cherry: elbette avatarımdaki tel jantları da ekleyerek :thumleft:

heryeri aynı sadece üst kapak farlı ise kolay olur

değil ise baska sorunlar cıkabilir :sunny:

Carbondioxid
15 Nisan 2014, 21:41
Blok "tamamen" farklı,4 valf olduğundan üst kapakta farklı, Şasi bu işe ne der onu bilmiyorum, gerçi şasiler aynı gibi.

atilas
16 Nisan 2014, 17:23
üye girişi yapamıyordum chrome olmadı opera olmadı şükür ie oldu.tarayıcımı seçiyor site.arada girip selam vericez.herkese selamlar.takip ediyorum yaptıklarınızı ,kolay gelsin

pimpstarlife
16 Nisan 2014, 17:39
heryeri aynı sadece üst kapak farlı ise kolay olur

değil ise baska sorunlar cıkabilir :sunny:
abi benim istediğim 17 beygirliğin egzozları sadece :) şimdi bi düşündüm de "ulan ne diyorum ben ya" diye güldüm kendime :mrgreen:

cenkito
16 Nisan 2014, 18:06
o zaman güçlü olanı alacaksın, 17 liğin de egzoslarını adapte edeceksin.
ama haklısın çift egzos cok güzel duruyor. bende onun görüntüsünü seviyorum :)

Carbondioxid
16 Nisan 2014, 20:13
üye girişi yapamıyordum chrome olmadı opera olmadı şükür ie oldu.tarayıcımı seçiyor site.arada girip selam vericez.herkese selamlar.takip ediyorum yaptıklarınızı ,kolay gelsin

Aleyküm selam abi, şu sıralar radyatöre fan peşindeim, bir türlü sonuç alamdım, bir arkadaş ayarlayacağım dedi, haber bekliyoruz, sen ne yaptın abi, niyetin vardı apaçi'ye bulabildinmi?