PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Diğer Apachi XZ250RM Cross ON/ Off road / Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

_SpartacuS_
01 Şubat 2014, 02:00
http://i.hizliresim.com/e2jEpO.jpg
http://i.hizliresim.com/xB8yjG.jpg
http://i.hizliresim.com/wjBQdg.jpg
http://i.hizliresim.com/wLQORZ.jpg
http://i.hizliresim.com/KrEJN3.jpg
http://i.hizliresim.com/e7Ay1N.jpg
http://i.hizliresim.com/KgX9YO.jpg
http://i.hizliresim.com/KZYOz3.jpg
http://i.hizliresim.com/xVE3zB.jpg
http://i.hizliresim.com/wvZJNA.jpg
http://i.hizliresim.com/w1NGZB.jpg
http://i.hizliresim.com/wLQOR0.jpg


Karbüratörün Fotografları arkadaşlar belki işinize...
Saygılar.

Carbondioxid
01 Şubat 2014, 11:24
Sizin jet 62 iken, benim kırılan jet 60 numara, bunun dışında bildiğiniz dellorto, yalnız söke taka bayaa yıpranmış orası belli, ve şuan kısa olan ancak üzerindeki numara 90 olan dellorto kısa jet takılı.

İçerisi temiz görünüyor, geriye tek seçenek kalıyor, 3000 kilometreye kadar rodaj için yüklenmeyin, bu durumda tuhaf ama servisin dediği doğru imiş :P

Kırılan orjinal jet

http://i.hizliresim.com/wOEa6n.jpg (http://hizliresim.com/wOEa6n)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:12 ----------


arkadaşlar once mrb bizim makınanelerin buji kodunu bilen varmı yani üstündekı rakamları benim buji orjınal degıl

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:17 ----------

bende str den bu makınaya gectim. str yi asla kötülemem güzel makına ama apachı bambaşka arazide kullanacaksan paranda buna yetiyorsa hic düşünme derim. benim bildigim şeyleri paylaşayım ben arazide kullanıyorum.şu anda sıfır 27 lık yok tahmınımce mart ayında gelcek sebebıde mars promlemı benim basıma geldı.marş dişlisının bulundugu kovanı kırıyor aynı zamanda 3 tane dişlıyı kırıyor bu 10 motorda 4 tanesıne olmustur sıkayet üzerıne fabrıkası bunun onlemını almıs nerden bılıyorsanız dersenız bana gelen kartel kapagı kırılan yer üstündekınle alakası yok cok saglam dolgu malzeme kullamıslar ayrıce dıslılerde daha kalın.bu kırma sebebınıde ben yapmadım arkadas yaptı bu makınanın marsına kısa basın almadımı bı daha basın uzun basmayın cunku komprasor cok kuvvettlı yanı kızıp uzun marş a basmayın. 2 dısı eksozun ıcı bom bos az hamyant koymuslar ekzozcudan hamyant yada cıkma ekzos alıp ıcındekı hamyantı kendı ekzozuma doldurdum basıt 8 tane percın var matkapla curutup percınlerı cıkartın sonra tekrar percınleyın hepsı bu ses mukemmel.motorun malzemesı cok kalıtelı pıstonu sılındırı grank harıka caponu aratmaz ama sıradan bı tamırcı toplıyamaz usta olması lazım cok teferuatlı ıcı. gücünü soran olursa 2. vites teker yapıyor debrıyajsız bizim kulupte ıkı zamanlı makınalar var japon cogu onlarla beraber sıkıntısız yuruyor. amartısor ayarı var uzte ıkı tane vıda var altakı hava ayarı ustekını sıfıra kadar cevırın sonra ufak bı cevırmeyle cıt cıt dıye ses duycanız ben 15 yaptım herkezın sertlık ıstegıne gore degısır bu. orjınal akusunu degiştırdım yuasa olamsı lazım ondan taktım gayet ıyı.arazıde kullanan arkadaslar hava fıltresını ıkı kere arazıye cıktınmı mutlaka yıkayıp kuruttuktan sonra sıprey yagla az mıktarda yaglayın yazın bunu her seferde yapmanız lazım tozlu yolda gıdersenız


Motor servis manuelinde "CHAMPION-RG6YC" olarak belirtilmiş ancak üstünde gelen "DENSO U" serisinden gayet güzel japon bir buji, ben kirlendğinde denso söküp muadili "NGK-CR8E" kullanmıştım sıkıntısız şekilde.

Bu site bulunmayan orjinal değerin muadillerini vermekte """ http://tr.sparkplug-crossreference.com/convert/CHAMP_PN/RG6YC """"
Egzost malesef onroad tipte perçinli değil :(, keşke bizimkide perçinli olup müdahale edile bilse idi.

yunusus
01 Şubat 2014, 12:20
Walla yemisim servisin soyledigini:) gelsinde kendisi kullansin 3000 km rodaj mesafesini :) 150 160 kaptirip gidiyorum 1700lerde daha makina

Carbondioxid
01 Şubat 2014, 12:40
3000 işini kendi gözlemim'den söyledim'de, dediğin gibi servis mervis işine çarşı karşı, zaten belirtilen değerlerde seyir imkansız, yinede yormamak lazım hayvanı terlemesin :P

_SpartacuS_
01 Şubat 2014, 17:27
@Carbondioxid bizim tarafımızdan ilkkez açıldı desem inanırmısın ? o yanda ki somunun yıpranmasına bende anlam çıkartamadım. Serviste daha önce de sökülmedi diye biliyorum. Var bu işte bir iş ama anlayamadım. Bakalım kullandıkça çıkacaktır ne olup olmadığı.

Carbondioxid
01 Şubat 2014, 18:26
@Carbondioxid bizim tarafımızdan ilkkez açıldı desem inanırmısın ? o yanda ki somunun yıpranmasına bende anlam çıkartamadım. Serviste daha önce de sökülmedi diye biliyorum. Var bu işte bir iş ama anlayamadım. Bakalım kullandıkça çıkacaktır ne olup olmadığı.

9. ve son resimdeki haller hoş değil, eğer kullanım sırasında, ki siz tamamen arazide kullanıyorsunuz sanıyorum zıplama hoplama olayında oldu ise anlarım değilse yorum yok, 2 defa sök tak ile o hale gelmemeli.

Bozuk plak gibi tekrar edip duruyorum, 3000 kilometre civarı kendini toplaması lazım.

sadece cros
02 Şubat 2014, 09:55
[![image](http://i.hizliresim.com/Kd37zn.jpg)](http://hizliresim.com/Kd37zn)

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:46 ----------


Çok ilginç, acaba filtreyi tutan kişi, biraz minyon/çırak olabilirmi?

Bu başlık 1. sayfa 2x filitreler

http://m1305.hizliresim.com/19/l/n5jh9.jpg


http://p1305.hizliresim.com/19/l/n5jhn.jpg

Filitre yerleri

http://i.hizliresim.com/Kd37zn.jpg (http://hizliresim.com/Kd37zn)


Büyük filitre yeri

http://i.hizliresim.com/xVa3py.jpg (http://hizliresim.com/xVa3py)

Şayet bunlardan farklı ise motor modelleri farklıdır muhakkak, benimki 2011 üretimi, 2013 trafik çıkışlı, ruhsatı kontrol edersen, bide 5. vitesten sonra birazdaha yokla belki 6. eşantiyon vardır ))) olurmu olur 6. vites şanzımanlı olmasın:mrgreen:

slm paylaşmış oldugun 3 resimde ısaretledıgın yag fıtre cıvatasının gerıye dogruvıtes kolunun bahlantı yerının altındakı pılastık kapakmı yoksa cıvatamı benım boş orasıda saygılar

Carbondioxid
02 Şubat 2014, 11:55
[![image](http://i.hizliresim.com/Kd37zn.jpg)](http://hizliresim.com/Kd37zn)

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:46 ----------



slm paylaşmış oldugun 3 resimde ısaretledıgın yag fıtre cıvatasının gerıye dogruvıtes kolunun bahlantı yerının altındakı pılastık kapakmı yoksa cıvatamı benım boş orasıda saygılar

Şimdi kontrol ettimde benimkide uçmuş, o resimde son İskenderun macerası öncesi çekildi, demek yolda uçmuş, karşıdan bakınca karşı görünüyorsa sorun yok:mrgreen: sadece tahmin ediyorum orası plastik kapaklı, motoru kızağa çekerken kullanılan bir yuva olmalı.

İşt forum power kullanıcılar paylaştıkça yeni dertleri önleme, bakım hakkında daha çok şey öğreniyoruz hep beraber.

yunusus
03 Şubat 2014, 10:54
Dun adanaya gittim geldim motor 80km de 6 litre yakti:pr:
140 in altina dusmedim ancak müsür bozuldu zannimca ayrica zincir yine mafsala surtuyor teflon kestirecem mecburen

Carbondioxid
03 Şubat 2014, 11:08
Dun adanaya gittim geldim motor 80km de 6 litre yakti:pr:
140 in altina dusmedim ancak müsür bozuldu zannimca ayrica zincir yine mafsala surtuyor teflon kestirecem mecburen

6 litre Aslan besleyen'ler klübü'ne hoş geldiniz::sefereee

Elektrik tesisatı'na güvenmediğimi umarım anlamışsın'dır, o kablolar bana hiç güven vermiyor, da ne yapılabilr meselesi, zincirin maşaya sürtmesi tahminen küçük dişlinin daralan açısına bağlıyorum.

Bu arada arsuz gezisi ne oldu, olmadı galiba, yoksa..

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:02 ----------

Unutmadan gerç biliyorsundur, göstergede mil/kmh seçeneği var, bilmeden biri mil sekmesine getirmiş olabilir

yunusus
03 Şubat 2014, 13:24
Sikinti elektrik tesisatindan degil mudur :) müşür yerinden oynadi buyuk ihtimal.. ibrede 180leri falan gordum sabit hizda giderken oynamalar v.s gordum henuz el atmadim zincir cok ses yapiyor diye eve dondugumde digerini alip ciktim.
zincirin plastigi yeme muhabbetine illaki daralan açıninda etkisi buyuk ancak ben disliyi degistirmeden once o plastigi yemisti zaten altina takviye v.s attik yine kurtarmadi. Suan adanada bi firmadayim depolarindan lama polyemit buldum teflona benzer bi madde dönüşte ona bakacagim biraz islenmesi gerekiyor ama bakalim olur herhalde bir sekilde

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:21 ----------

Hea arsuz gezisi soyle oldu 2 3 kisilik katilim olunca adanaya surmek daha mantikli geldi ki allahtan oyle yapmisim iskenderun arsuz taraflarinda dun yine fena ruzgar varmis

Carbondioxid
03 Şubat 2014, 14:12
Hmm eyi, senin kilometre sayacını diğer motor/araç/araba ile doğruluğunu kontrol ettinmi?

Müşür işi yaş iş, benimki düzelir diye umdum, ancak halen hatalı göstermekte fakat ilk zamanlarda doğruluğunu test etmiştim doğru ölçüm veriyordu.

Aruz işi, hayırlısı isabet olmuş:cat:

yunusus
05 Şubat 2014, 10:51
Eveeet sonunda egsozda dayanamadi bana orta yerinden catladi :) akrapovic yakindir..http://i.hizliresim.com/Kr3zqV.jpg (http://hizliresim.com/Kr3zqV)http://i.hizliresim.com/KnR0vR.jpg (http://hizliresim.com/KnR0vR)

Musurdeki sikinti kablonun ezilmesindenmis onuda elden gecirdikhttp://i.hizliresim.com/KP0JR7.jpg (http://hizliresim.com/KP0JR7)

Mafsalla zincir arasindaki eriyen plastik parca yerine polyemit malzeme kullandim en azindan zincir eskimez mafsala surte surtehttp://i.hizliresim.com/e5g6Al.jpg (http://hizliresim.com/e5g6Al)

Carbondioxid
05 Şubat 2014, 12:37
Eveeet sonunda egsozda dayanamadi bana orta yerinden catladi :) akrapovic yakindir..http://i.hizliresim.com/Kr3zqV.jpg (http://hizliresim.com/Kr3zqV)http://i.hizliresim.com/KnR0vR.jpg (http://hizliresim.com/KnR0vR)

Musurdeki sikinti kablonun ezilmesindenmis onuda elden gecirdikhttp://i.hizliresim.com/KP0JR7.jpg (http://hizliresim.com/KP0JR7)

Mafsalla zincir arasindaki eriyen plastik parca yerine polyemit malzeme kullandim en azindan zincir eskimez mafsala surte surtehttp://i.hizliresim.com/e5g6Al.jpg (http://hizliresim.com/e5g6Al)


http://www.reactiongifs.com/wp-content/uploads/2013/10/conup.gif

Carbondioxid
06 Şubat 2014, 14:46
Yunusus senin müşür disk'e ne kadar mesafede?, mümkünse cetvel vari birşey ile ölçüp söylersen sevinirim, benim müşürde ezikliği kesip yapmıştım, ancak halen yanlış göstermekte, disk'e mesafeyi ayarlayamadık gibi.

atilas
06 Şubat 2014, 16:14
herkese kolay gelsin.biraz bakındım neler yapıyorsunuz.uğrarım yine.
bu arada benim orta devirler sıkıntılıydı,karburatörü sonunda doğru düzgün ayarlatabildim,sanki başka bir motor oldu.
sürünmüşüz aldığımdan beri.

Carbondioxid
06 Şubat 2014, 19:18
herkese kolay gelsin.biraz bakındım neler yapıyorsunuz.uğrarım yine.
bu arada benim orta devirler sıkıntılıydı,karburatörü sonunda doğru düzgün ayarlatabildim,sanki başka bir motor oldu.
sürünmüşüz aldığımdan beri.

Abi hoşgeldin, inan özel mesaj atacaktım, baktım uzun süredir giriş yapmamışsın, merak ediyordum valla, Ktm zayıf geliyordu banada bilmediğimden birşey diyemiyordum ayarladığına sevindim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:34 ----------

Gün güneşli geçince(Allah sonumuzu hayr etsin,doğru düzgün yağış olmadı, kış boyu) yıkayıp temizleyeyim dedim hanzoyu.

Yıkamışken aklıma geldi, 5500 kilometredir hava filitresini'de yıkayayım dedim, derken depoyu sökeyim karbüratörü'de elden geçireyim diye bakınca karbüratör manifold contası sizlere ömür.

Neyse'ki ara tara uygun ebatta plastik boru buldum, taktım az sonra detaylara fotoları yüklerim.

Müşürü'de sökeyim bakayım mesafe ayarlayayım, ancak bizim "jön" darılmış olsa gerek, cevap yazmıyor::xcrying:

Sağı solu derken, daha geçen gün motoru inceleyip'te "egzost bukadar ısnıyor, çamurluğa baksana dayanıklı'mış" deyip gözü ile miken birisinin "göz" hasarını gördüm şok oldum herifin göz'ü düşman başına :P

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:01 ----------

Gün güneşli geçince(Allah sonumuzu hayr etsin,doğru düzgün yağış olmadı, kış boyu) yıkayıp temizleyeyim dedim hanzoyu.

Yıkamışken aklıma geldi, 5500 kilometredir hava filitresini'de yıkayayım dedim, derken depoyu sökeyim karbüratörü'de elden geçireyim diye bakınca karbüratör manifold contası sizlere ömür.

http://i.hizliresim.com/KZE5mG.jpg (http://hizliresim.com/KZE5mG)



http://i.hizliresim.com/KlWQ5b.jpg (http://hizliresim.com/KlWQ5b)

Neyse'ki ara tara uygun ebatta plastik boru buldum, taktım az sonra detaylara fotoları yüklerim.

http://i.hizliresim.com/eN1LPa.jpg (http://hizliresim.com/eN1LPa)

http://i.hizliresim.com/Kr207m.jpg (http://hizliresim.com/Kr207m)

http://i.hizliresim.com/eokd1b.jpg (http://hizliresim.com/eokd1b)


Müşürü'de sökeyim bakayım mesafe ayarlayayım, ancak bizim "jön" darılmış olsa gerek, cevap yazmıyor

Müşür üzerinde eser miktarda demir tozu yapışık idi, araştırınca bizim meşhur müşürün tam adının ; ENDÜKTİF YAKLAŞIM SENSÖRÜ"
Olduğunu öğrendim tanıştığıma memnun oldum deyip işime baktım :P

http://i.hizliresim.com/xRPg51.jpg (http://hizliresim.com/xRPg51)

Sağı solu derken, daha geçen gün motoru inceleyip'te "egzost bukadar ısnıyor, çamurluğa baksana dayanıklı'mış" deyip gözü ile miken birisinin "göz" hasarını gördüm şok oldum herifin göz'ü düşman başına

http://i.hizliresim.com/KDdOjO.jpg (http://hizliresim.com/KDdOjO)

atilas
06 Şubat 2014, 23:35
Hoşbuldum,sağol Carbon.biz hava filtresinin üzerine sprey sıkıyoruz,sprey almadan öncede motor yağı dökmüştü yarışçı arkadaşım.sizde böyle birşey kullanıyormusunuz.deterjanla temizlediğine göre kuru sünger gibi duruyor senin filtre.
benim filtre yağlı olduğu için nasıl temizliyeceğim diye düşünürken,yedek filtreyle beraber attım bulaşık makinasına.geçenlerde botların içi çamur doldu onlarıda çamaşır makinasına.işin kolayını buldum.(hanım kapının önüne koyacak)

Carbondioxid
07 Şubat 2014, 00:27
Hoşbuldum,sağol Carbon.biz hava filtresinin üzerine sprey sıkıyoruz,sprey almadan öncede motor yağı dökmüştü yarışçı arkadaşım.sizde böyle birşey kullanıyormusunuz.deterjanla temizlediğine göre kuru sünger gibi duruyor senin filtre.
benim filtre yağlı olduğu için nasıl temizliyeceğim diye düşünürken,yedek filtreyle beraber attım bulaşık makinasına.geçenlerde botların içi çamur doldu onlarıda çamaşır makinasına.işin kolayını buldum.(hanım kapının önüne koyacak)

)))) Abi ne ettin yahu :), filitreyi ilk defa yıkıyorum, yağ hiç kullanmadım bende okumuştum servis kitapçığında filitre için sprey solvent kullanın denmiş öneriliyor, kaldıki benim memleket ova kenarı toz toprak, gezdiğim yerler ha keza, hatta bi aralık sanıyorum 1500 kilometre civarı kadar, filitre'siz sadece tel süzgeç gibi olan filitre elemanı ile süngersiz kullandım, bir sorun hiss etmedim, ancak bugün yıkadıktan sonra(fairy bulaşık deterjanı)) ), tabii kuruduktan sonra çalıştırınca hissedilir şekilde değişti, sanki daha rahat marş alıyor.

Sanıyorum bundan sonra, her 500-1000 kilometre aralığında tekrar yıkayacağım, ancak söküp takması İlallah dedirtiyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:57 ----------

Şimdi etraflıca düşününce ve yağsız filitre kullandığım'da sorun hiss etmeyince şu sonuca vardım, sanki yan sanaii işlesin, yedek parça filitre satılsın gibi bir sonuca vardım bu şekilde kuru filitre devam edeceğim sanırım.

atilas
07 Şubat 2014, 01:36
sprey yokken motor yağı kullanmıştık.bunlara rağmen karbüratör den bir kaşık kir çıktı.motora temiz hava göndermek için bir şeyler icat etmeli.

GaCCaLL
07 Şubat 2014, 12:12
wd-40 her derde deva..

Carbondioxid
07 Şubat 2014, 12:39
Hava filitre'si bakım ileilgili servis manueli sayfası, bir önceki mesajım'da solvent tavsiyesi demişim, solventi sadece temizlerken kullanın sonrasın'da filitre yağı sprey kullanın denmiş,elinde olmayan olur diye foto aşağıda.

http://i.hizliresim.com/K6X3nW.jpg (http://hizliresim.com/K6X3nW)

yunusus
07 Şubat 2014, 13:18
Mudurum pardon konuda hareket olmuyor diye girmedimdi 2 3 gundur.. simdi gordum mesajini dur bakayim haber veririm mesafeyi. Hava filtresini dun bende cikardim baktim bi sikintisi yok hava ile temizleyip geri taktim. Cikarip takmak bildigin eziyet akuyu bile yerinden soktum kolay ciksin diye

Carbondioxid
07 Şubat 2014, 15:34
Mudurum pardon konuda hareket olmuyor diye girmedimdi 2 3 gundur.. simdi gordum mesajini dur bakayim haber veririm mesafeyi. Hava filtresini dun bende cikardim baktim bi sikintisi yok hava ile temizleyip geri taktim. Cikarip takmak bildigin eziyet akuyu bile yerinden soktum kolay ciksin diye

Söküp takma işkence hakikaten, akü'yü söktüğünde bi parça gress yağ ile kutup başlarına ve kablo başlarına yedirmeyi unutma derim, eski akü bayaa oksit yapmıştı, değerleri merakla bekliyorum:cat:

yunusus
07 Şubat 2014, 18:22
Yaa ben olctumde yazmayi unuttum bu seferde :) war bu aralar bi gariplik bi okutsammi kendimi naapsam:) okuyucunun arasindaki bosluk 4mm fotografda cekmistimde diger telefonda kalmis yine unutmazsam onuda atarim

Carbondioxid
07 Şubat 2014, 18:48
Yaa ben olctumde yazmayi unuttum bu seferde :) war bu aralar bi gariplik bi okutsammi kendimi naapsam:) okuyucunun arasindaki bosluk 4mm fotografda cekmistimde diger telefonda kalmis yine unutmazsam onuda atarim

Hahah ben "uzaktan" Ayetel-Kursi okuyayım jön'ümüze :P , vayy 4mm bayaa yakınmış, şimdi baktımda neredeyse 8mm kadar uzaklaşmış, sıra geldi setlemeye bir saçma tanesi bu işi çözecek gerçi 4.5mm olsun.

Bide doğruluğu test edebildinmi? ben benimki'ni uzun zaman evvel, bir kaç motor ile ölçmüştüm Honda Yamaha dosdoğru çıkmıştı, senin Suzuki v-storm bu iş için en güvenilir kaynak, yine sanırım doğrulamışsındır Adana dönüşü yinede sorayım dedim.

yunusus
08 Şubat 2014, 16:17
Walla adanaya giderken diger motoru kullanacak kimse olmadigindan tek motor gittim ama disliyi degistirmeden once olcmustum v strom ile birebir ayni idi on tekere bi mudahale etmedigim icin haala dogru oldugunu dusunuyorum..
Motorun boyunu yukseltmeye devam ediyorum yawas yawas ancak boyunu yukselttikce amartisoru sıkıyorum dogal olarak ve hizdan kaybediyor egimli yolda 150nin ustune cikamiyor duzde 157de kesiciye giriyor zaten.
Abi simdi olctum saati vstroma gore 8 10 fazla gosteriyor dijital saat 100 gosterirken vstrom 90 92 arasi gidiyor. Sonuna dayayacak kimse yok etrafimda o yuzden sonunda ne gosteriyor ne kadar sapma var goremiyorum

Carbondioxid
08 Şubat 2014, 17:47
Sanırım müşür kablosu bir defa sıkışınca, düzen tutmaz oluyor, aynen ilk zamanlar sm takım ve sonrası ölçümler tamamdı, ancak sıkıiıp kesip biçince düzeni kaybetti meret.

Şimdi müşürü elden geçirip ölçtüm ancak malesef yine olmadı,40 üstü vermesi gerekirken 27 falan veriyor, 100 üstü göstermesi gerekirken 70 lerde dolanıyor, mil/km uyumu tamam, sorun nedir anlayamadım, zincirde ise 1 bakla eksiltik geçen, bugün dikkatle bakınca bakla eksiltmenin kendimizi kandırmaktan öteye geçmediğini gördüm.

Arka dişlere tam ortadan değil, ön kısmından kuwet uygulamaya ve dişliyi yemeye başlamış, neyseki bir zincir daha var onu takmaya çalışayım, özetle zincir bollaşınca bakla eksiltmeye gitmeyin, dişliden'de olursunuz.

yunusus
09 Şubat 2014, 13:06
Gecenlerde rulmanlari degistirirken arka tekerde 3rulman oldugunu gormus ancak elimde 2ser tane oldugundan en idare eder olanini icinde birakmistim dun cikardim onuda degistirdim.

Ne yapsam ne yapsam diye bakinip dururken rafta gozume bi korna carpti heh dedim kornayi degistireyim yetmiyordu sesi:) uzerindekini cikarip yerine daha buyugunu takip zafer kazanmis edasina girmedim tabiki :) direk akuden baglanti cektim role ile guclendirdim ondan sonra havaya girdim :)

garibim akunun kutup baslarinda baglanti yapmaya yer kalmadi:) aciyom la bazen motora yazik kele :)

Carbondioxid
09 Şubat 2014, 19:45
Arka rulman'lar 4 olması lazımdı::153:: sm kiti kontrol ettim'de rulmam'ları bulamıyorum, belkide cross'ta 4 olacaktı kafam karıştı iyice :P

Kornayı iyi düşünmüşsün, biraz zayıf geliyordu bir aralık benimde böyle bir yükseltme yapasım var.

suatt22
10 Şubat 2014, 04:15
sizin karbüratöler kaç mm

_SpartacuS_
10 Şubat 2014, 04:22
Selamun Aleykum, Hafta sonu gezintisinden bir kaç kare Fotograf ve video :)


http://i.hizliresim.com/ekO91A.jpg
http://i.hizliresim.com/eNZn95.jpg
http://i.hizliresim.com/xYgQjl.jpg
http://i.hizliresim.com/KD7Y86.jpg
http://i.hizliresim.com/em2Mr1.jpg
http://i.hizliresim.com/wjygvn.jpg
gjCVV9UeJpo
SeLmt3LrjV0

yunusus
10 Şubat 2014, 11:28
Diger makina nedir klr mi?

Carbondioxid
10 Şubat 2014, 13:23
@suat22 Karbüratör 34mm

@spartacus Eline sağlık, malesef yaşadığım yerden dolayı araziye çıkamıyorum, neyseki sizler keyfini süryorsunuz bu güzel.

@yunusus Kawasaki Kx 125 iki zamanlı imiş, (video başlığında öyle yazıyor:P )

yunusus
10 Şubat 2014, 20:39
Walla ona dikkat etmedimdi hic kx ise zayif bi kx sanki..

bugun subap ayari yaptim motora.. biraz deneme yanilma yontemi izleyerek yaptim aslinda da epey iyi oldu yaw makinanin sesi bile degisti ellaam :)
aklimdayken ayarlari 10a 5 yaptik bilginiz olsun

_SpartacuS_
10 Şubat 2014, 22:23
Diger makina nedir klr mi?

Videoları izleyip zayıf olduğuna kanaat getirdiyseniz videonun çekim kalitesinden dolayı pek anlaşılmıyor ama Uçtuğumuz yerdeki çimler çok ıslak Kawasakinin arka lastik bitik durumda çok sarıyo sardığı için de gidemiyor :)
Yoksa Toprakta hakkını veriyor makınanın Şöyle bir uzayalım dedik yanımdan geçti gitti :) yetişemedim.
Tekere falan da iyi alıyor.
Bir daha ki çıktığımızda denk gelirsek daha güzel video çekip paylaşırım :)
Saygılar.

suatt22
11 Şubat 2014, 00:32
100 km kaç lt tüketim var apachinin bizdeki 30 mm karbüratörde 100 km 3 4 arası

yunusus
11 Şubat 2014, 02:21
Benim 140 160 arasi seyir ile 80 km de 6 litre yakmisligim var onu bilir onu soylerim :)

Carbondioxid
11 Şubat 2014, 15:16
2 gün önce motor durdu,karbüratöre tasını açtım ve gördüğüm şey benzin yokluğu, garip halbuki depo dolu idi, derken daima rezerv'de kullandığım benzin musluğunu "ON" pozisyona alınca benzin tekrar geldi, ve çalıştı.

Dün yine İskenderun'a gittim, ancak acayip olan durum şu, yol boyu benim hanzo ilginç şekilde sanki daha atik hale geldi, hemde karbüratçr iğnesini bir çentik aşağı aldığım halde, sanki tam iğne ayarında gibi hayvanlaştı(afedersiniz)

Durumu 2 çıkışlı benzin hortumu, tek'e düşünce sanki daha iyi soğurma yapıyor hissi doğdu, henüz sökmedim, enson depoyu söküp karbüratör hortumu için taktığımda, muhtemelen rezerv hortumu bir şekilde kıstırıldı/sıkıştı ve çıkış teke düştü, bu konu hakkında birazdan bidaha depoyu söküp kontrol edeceğim.

2seçenek var dediğim gibi besleme tek olunca daha sıhhatli, oldu, yada motor artık tamamen rodaj'ın dar boğazını aşıp kendine geldi.
Yani bu durum benim hoşuma gitti abiler, iktisatlı ayarda böyle ise üst çentiğe tek besleme ile alırsam, kesinlikle beygirler artmış olacak şuanda durum bu.

Syanur
11 Şubat 2014, 16:46
Benim 140 160 arasi seyir ile 80 km de 6 litre yakmisligim var onu bilir onu soylerim :)

Sizin motorlar 160 yapıyor mu ? Dişli mi değiştirdiniz ??

cenkito
11 Şubat 2014, 17:32
Sizin motorlar 160 yapıyor mu ? Dişli mi değiştirdiniz ??

evet arka dişliyi küçülttüler.

Syanur
11 Şubat 2014, 18:40
O kısmı kaçırmışım anlaşılan :) Yüreğime iniyordu lan !! :)

Carbondioxid
11 Şubat 2014, 20:12
Sizin motorlar 160 yapıyor mu ? Dişli mi değiştirdiniz ??

Sm takım, dişli Suzuki drz 400'e ait "41" dişli, made by: yunusus, servis manuelinde sm takım için 38 belirtilmiş, pek mümkün görünmüyor olmasın zaten, sen gel apachi derneğine sat o mondiyi :P

yunusus
12 Şubat 2014, 01:53
Sizin motorlar 160 yapıyor mu ? Dişli mi değiştirdiniz ??
Evet hocam drz400 un 41 arka dislisini attim performanstan hicbirsey kaybetmedi vites gecisleri bana gore tam olmasi gerektigi araliga geldi ve hiz olarak 5. Viteste 157 de kesiciye giriyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:51 ----------

Anaa sayfa atlamis ben onceki sayfadaki son mesaja cevap vermistimde cevap verilmis zaten neyse bu kafayla daha cok yazmayayim en iyisi:)

_SpartacuS_
12 Şubat 2014, 05:37
KX 125 'in Fotoları arkadaşlar... Paylaşacağımı söylemiştim. :)

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1/1506745_234016323436438_787046268_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/529206_233575986813805_1999838750_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/1546408_233575970147140_649144283_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1/p206x206/1012351_171045323066872_1201391554_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/t1/1476388_216121441892593_1047035961_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/1525528_223516154486455_569844162_n.jpg

reuben77
14 Şubat 2014, 15:10
Öncelikle herkese iyi günler arkadaşlar. 11.Sayfadaki Apachi'nin sticker setini nereden aldınız acaba? Yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.. :)

Carbondioxid
14 Şubat 2014, 15:25
Öncelikle herkese iyi günler arkadaşlar. 11.Sayfadaki Apachi'nin sticker setini nereden aldınız acaba? Yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.. :)

İyi günler, 11. sayfada resimler "atilas" abi'ye ait, o sıralarda parkur Apachi'sini kullanıyordu, diğer motorlar ise Yamaha ve Ktm, kendisi ara ara giriş yapıyor, kendisine özel mesaj atarsanız, kendisi parkur sahiplerine sorup bilgi olarak yardımcı olur diye düşünüyorum.

reuben77
14 Şubat 2014, 15:50
İyi günler, 11. sayfada resimler "atilas" abi'ye ait, o sıralarda parkur Apachi'sini kullanıyordu, diğer motorlar ise Yamaha ve Ktm, kendisi ara ara giriş yapıyor, kendisine özel mesaj atarsanız, kendisi parkur sahiplerine sorup bilgi olarak yardımcı olur diye düşünüyorum.
Verdiğin cevap için teşekkür ederim. Dediğin gibi özelden mesaj attım :)

Carbondioxid
14 Şubat 2014, 17:46
@reuben77 Siz'de Apachi kullanıyorsunuz galiba, cross tip olsun'da hangisi olursa artık, paylaşım bekleriz, foto/video/tamirat ile ilgili püf noktalar gibi.

yunusus
15 Şubat 2014, 17:24
Apachinin distributoru olan IŞILDAR MOTOR bildiginiz vızzık bildiginiz traşka!
Geçenlerde jantlarin siparisini vermek icin siteye giris yaptigimda yedek parca fiyat listesini ve talep formunu bulamadim firmayi aradim siparis gecmek istiyorum dedim adamlar siparisleri yalnizca yetkili servisleri uzerinden yapabilecegimi soyledi. Dedim hadi olur servislerinede para kazandirmak tercih edilir olmak istiyorlardir. Servislerini arayip siparisimi gectim sizr donus yapacagiz dediler 3gun donus yapmayinca tekrar aradim hala bi haber vermediniz dedim firmada bize donus yapmadi diye sacma sapan bi cevap aldim :)

Demem odur ki bu motoru alacak olan kisiler distributor destegi garanti yedek parca temini gibi olaylari dikkatli degerlendirerek alsin