PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yamaha Yamaha XT660Z Tenere



Sayfa : [1] 2 3 4 5 6

crazydoctorr
28 Nisan 2013, 00:24
XT660Z Ténéré
Motor
Motor tipi Tek silindir, sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, SOHC, 4-subap
Motor hacmi 660cc
Çap x Strok 100,0 mm x 84,0 mm
Sıkıştırma oranı 10,0 : 1
Maksimum güç 35,0 kW (48,0PS) @ 6.000 dev/dk.
Maksimum tork 58,0 Nm (5,92 kg-m) @ 5.500 dev/dk.
Yağlama Kuru karter
Yakıt sistemi Elektronik Yakıt Enjeksiyonu
Debriyaj tipi Islak, çoklu disk yay
Ateşleme sistemi TCI
Çalıştırma Elektrik
Şanzıman Sıralı, 5-vitesli
Son aktarım Zincirli

Şasi
Şasi Çelik boru diamond şasi
Ön süspansiyon Teleskopik çatal
Ön teker hareketi 210 mm
Kaster Açısı 28º
Kaster mesafesi 113 mm
Arka süspansiyon Ortadan tek amortisörlü sertliği ayarlanabilir süspansiyon
Arka teker hareketi 200 mm
Ön fren Hidrolik çoklu disk, Ø 298 mm
Arka fren Hidrolik tek disk, Ø 245 mm
Ön lastik 90/90-21 M/C
Arka lastik 130/80-17 M/C

Boyutlar
Toplam uzunluk 2.246 mm
Toplam genişlik 896 mm
Toplam yükseklik 1.477 mm
Sele yüksekliği 896 mm
Tekerleklerarası mesafe 1.500 mm
Minimum yerden yükseklik 260 mm
Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil) 208,5 kg
Yakıt tankı kapasitesi 23 litre
Yağ tankı kapasitesi 2,9 litre

zenon
04 Eylül 2013, 14:53
Burda bu motora hiç mi talep yok :/ Son hızı nedir bilen var mı?

Stabil gidebildigi son hız tıpa gaz anlık son hızdan bahsetmiyorum.

kurubuz
04 Eylül 2013, 14:55
MT-03 kullandım. Aynı motora sahip. 175 km de devir sınırlayıcıya girer. Rahat gidebileceğin son hız 160 km dir. Ama rüzgar çok rahatsız eder, sürekli gidemezsin.

zenon
04 Eylül 2013, 15:15
MT-03 kullandım. Aynı motora sahip. 175 km de devir sınırlayıcıya girer. Rahat gidebileceğin son hız 160 km dir. Ama rüzgar çok rahatsız eder, sürekli gidemezsin.

Uuzun yolda 140-150 gitmesi kafi benim için o hızda da solamalarda 175 yapabiliyorsa ne ala :D

hocaseko
04 Eylül 2013, 15:46
1.72 boyumla ayaklarım yetmedi...motor standarttı...keşke 80cm selesi olsaydı...89 cm acaba kaç cm'ye düşürülebilir?

kurubuz
04 Eylül 2013, 15:51
1.72 boyumla ayaklarım yetmedi...motor standarttı...keşke 80cm selesi olsaydı...89 cm acaba kaç cm'ye düşürülebilir?

10 cm topuklu giy :mrgreen:
Şaka bir yana , alçak sele satılıyor ama sadece 2 cm düşürüyor. Başka motor bakacaksın artık..

zenon
04 Eylül 2013, 16:04
şu 10 cc midemi bulandırıyor :D bu motor 650 olsa tadından yenmezmiş :)

hocaseko
04 Eylül 2013, 16:04
10 cm topuklu giy :mrgreen:
Şaka bir yana , alçak sele satılıyor ama sadece 2 cm düşürüyor. Başka motor bakacaksın artık..

amortisörlerle oynama imkanı da var mı acaba?

altınkartal
04 Eylül 2013, 16:34
MT-03 kullandım. Aynı motora sahip. 175 km de devir sınırlayıcıya girer. Rahat gidebileceğin son hız 160 km dir. Ama rüzgar çok rahatsız eder, sürekli gidemezsin.

Acaba siz motorları mı karıştırdınız rüzgar konusunda öndeki cam formalite icabı anladığım kadarıyla :)

Syanur
04 Eylül 2013, 17:30
Aaa bugün açılmış konu ne güzel :)

@krubuz şimdi bu motorun herşeysi, motor gücü, amortisörler, tasarım, şase, sele vs, vs, motorun amacına yönelik çuk diye oturmuş. Ama "bu güçteki bir motor için bu fiyat yüksek!" düşüncesini çıkartamıyorum aklımdan. Hele +10cc muhabbetini de katınca... Bir de aynı güçte ve 20 kg daha hafif XT660R modelini düşününce, bilmiyorum, fiyatı çok yüksek geliyor bana. Sen ne diyorsun ??

Murat 48/30
04 Eylül 2013, 17:36
Motorun sağlamlığını merak edenlere;

http://www.yolbizibekler.com/index.php?m=08&y=13&d=28&entry=entry130828-164117

blackode
04 Eylül 2013, 18:25
Çok ilginçtir ki hep naket motorlara merakım vardır,bu gün bir xt660 tenere geçti yanımdan Taksim'de,işte bu dedim sonunda,sonra E 5 karayolunda birtane daha yine mavi renkte,şimdi ps açtım ki forumda XT660 Tenere,şimdi sanki kafamda ki motor gayet netleşti gibi.Bilgi sahibi arkadaşların yardımına ihtiyaç var,amacım eşimle seyahate çıkmak,artçı ile rahat mı,ne yakar,artıları eksileri nedir?Şimdiden teşekürler..

Syanur
04 Eylül 2013, 19:03
Tenereyi sürmedim ama benzer motor karakterine sahip F650 ve XT600 sürdüm. Tenereyi 2 kere yakından uzun uzun inceledim. Çok kaliteli bir motor bence.

Yakından inceleyince selesi ve oturuşunun rahat olduğunu göreceksiniz. 660cc tek silindir bir makine olduğu için titreşim sizi nekadar rahatsız eder, onu deneyerek görmeniz lazım. Ayrıca motosikletlerde artçı herzaman daha fazla titreşim alır, onu da eşinizle denemeniz gerek.

Yakıt olarak şuradan kullanıcı bilgilerine ulaşabilirsiniz http://www.fuelly.com/motorcycle/yamaha/xt660z%20tenere

Bana göre en büyük eksiği gücü. O ağırlık için beni uzun yolda tatmin edecek bir güç değil gibi geliyor. yani 150 görüyor, son sürati biraz daha yüksek ama tek silindirli oluşu bu hızlarda bana rahatmış gibi hissettirmiyor. Tabi kişiye göre değişir bu bahsettiğim kısım, çok göreceli bişey. Siz eşinizle 110 takılcaksanız hiç sorun olacağını sanmam gücün...

blackode
04 Eylül 2013, 19:36
Syanur bilgi için teşekürler,xt660 tenere test etmem gerektiğini anladım,benim için bazı kriterler var;2 kişi en az 150 km hız yapmalı zorlanmadan,oturuş pozisyonu,fazla benzin içmesin,motorun amortisörleri,makinenin sağlamlığı,gece sürüşü,sesi,yani bu motoru nereden kiralayabilirim ?

dyavol-77
04 Eylül 2013, 19:44
Tenereyi sürmedim ama benzer motor karakterine sahip F650 ve XT600 sürdüm. Tenereyi 2 kere yakayrıca sn hızı yüksekından uzun uzun inceledim. Çok kaliteli bir motor bence.

Yakından inceleyince selesi ve oturuşunun rahat olduğunu göreceksiniz. 660cc tek silindir bir makine olduğu için titreşim sizi nekadar rahatsız eder, onu deneyerek görmeniz lazım. Ayrıca motosikletlerde artçı herzaman daha fazla titreşim alır, onu da eşinizle denemeniz gerek.

Yakıt olarak şuradan kullanıcı bilgilerine ulaşabilirsiniz http://www.fuelly.com/motorcycle/yamaha/xt660z%20tenere

Bana göre en büyük eksiği gücü. O ağırlık için beni uzun yolda tatmin edecek bir güç değil gibi geliyor. yani 150 görüyor, son sürati biraz daha yüksek ama tek silindirli oluşu bu hızlarda bana rahatmış gibi hissettirmiyor. Tabi kişiye göre değişir bu bahsettiğim kısım, çok göreceli bişey. Siz eşinizle 110 takılcaksanız hiç sorun olacağını sanmam gücün...

Xt 660r 185 km/h yapar(tek tabanca) mt-03 aynı bloku kullanması ' na rağmen dişli farkı old. sürat daha düşük-ivme daha iyi....(xt: 16-45, mt-03 16-47)...Birde 660 blok makine emin ol ki senin ''MONDİ'' den daha az titreşimli dir....:queen:

hercul3367
04 Eylül 2013, 19:52
artçılı ve asfalt dışına çıkılmayacaksa tenere gerekmez bence.
kl 650 versys daha konforludur.

esirci
04 Eylül 2013, 20:25
1.72 boyumla ayaklarım yetmedi...motor standarttı...keşke 80cm selesi olsaydı...89 cm acaba kaç cm'ye düşürülebilir?

Serkan kardeşim denediğin motor hangisiydi bilmiyorum,ABS'li model diğerinden 2,5 cm.daha alçak ayrıca amörtisör bağlantısından 3 cm.düşürme imkanı var(ayarlı değil civata sabitlemeli),toplamda 5,5 cm.alçaltmış oluyorsun,bu da yetmez ise sele minderiyle oynaman gerekir.

Syanur
04 Eylül 2013, 22:24
@balckode senin kriterlerine göre Tenere çok da uygun bir makine değil. Versys yada Vstrom650 daha mantıklı makinalar hercul'un dediği gibi. Bir de 2 kişi 150 yapar ama "rahat" yapar demek, bilmiyorum nekadar doğru olur. Ki sen en az demişsin. 150 den sonra hızlanma arıyacaksın belliki yer yer. 2kişi ve yüklü olduğunu düşünürsek diğer 2 tercih daha mantıklı gibi.

Fiyat olarak da yakın sayılırlar, Tenere'ler yeni olduğu için pahalı, aynı fiyata birkaç yıl öncesinin Versys'i alınabilir. Ayrıca 2 kişi ~150 civarı gezecekseniz tek silindirin yakıt avantajı ortadan kalkar. Yanlız hangi motorla giderseniz gidin o hızlarda "fazla benzin içmesin" kriterini bir kenara bırakmanız gerek bence :)


Xt 660r 185 km/h yapar(tek tabanca) mt-03 aynı bloku kullanması ' na rağmen dişli farkı old. sürat daha düşük-ivme daha iyi....(xt: 16-45, mt-03 16-47)...Birde 660 blok makine emin ol ki senin ''MONDİ'' den daha az titreşimli dir....:queen:

Komik misin? Ayrıca iddiaya girelim mi hangisi daha az titreşimli diye :)

hocaseko
04 Eylül 2013, 22:43
Serkan kardeşim denediğin motor hangisiydi bilmiyorum,ABS'li model diğerinden 2,5 cm.daha alçak ayrıca amörtisör bağlantısından 3 cm.düşürme imkanı var(ayarlı değil civata sabitlemeli),toplamda 5,5 cm.alçaltmış oluyorsun,bu da yetmez ise sele minderiyle oynaman gerekir.

benimkinde abs yoktu...80cm sele benim için ideal...üstü maalesef kurtarmıyor :)

zenon
05 Eylül 2013, 09:29
http://www.ruzgarinizinde.com/

Bilenler bilmeyenlere bildirsin :D tenere maceraları

Daha cok arazide kullanıcılar için daha uygun bir motor ama cirkin seviyorum :D hoşuma gidiyor bu motor bu olmazsa versys öne cıkıyor

erdem_35
09 Eylül 2013, 16:33
Selam arkadaşlar Yamaha Tenere XT660Z 'yi inceleyen,araştıran , bilgi sahibi olmak isteyen arkadaşlara giriş seviyesinde bir blog hazırladım . İlginizi çekebilir.

Devamı gelecek ..

http://tenerext660z.blogspot.com/

gokocan92
06 Mayıs 2014, 14:05
Bu makinadan kimse de yok sanırım MT'de :)

htmetin
29 Mayıs 2014, 16:34
ABS'li 2013 modelini biri uzun biri kısa tur olmak üzere iki kere test etme imkanım oldu. BMW F650 GS ile kıyaslıyorum öncelikle. Duruş tip güzel, Rüzgarı daha güzel yarıyor (benim bindiğimde 10 cm daha yüksek ön cam vardı bir etken olabilir). BMW'de yalpalama çok yağıyor 130 km hızdan sonra. Sele Ve Gidon BMW'de daha rahat bariz. Sürüş Keyfi BMW'de konfor var rahatlık var, TENERE daha kemikli. Frenler süper, ABS görevini kesinlikle yerine getirmekte. Amortisörler biraz daha sert ama çok stabil ve dengeli. Vites oranları ve özellikle 1. vitesi uzun tutmuşlar özellikle arazide hayat kurtarır. yakıt olarak test etmedim. İvmesi BMW'den iyi ama son sürate çıkmakta biraz nazlı gibi ben 170 denedim. BMW bu hız daha çabuk çıkmıştı Ama iki motorunda son hızı hemen hemen aynı zorlasan ikisi de 180 falan basar. Tel zantlı bir enduro için hız önemli bir kıstas değil ama bilin istedim. Motordan ve üzerindeki malzemeden kalite akıyor. CC farkı ve vergi diliminden dolayı Türkiye de birçok kullanıcıya itici gelecektir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:30 ----------

Benim boyum çıplak ayak 1.72 ayakkabı tabanı falan 2 cm desen fazladan 1.74 cm boyum var. (boy kısa olunca ince hesaplar giriyor işin içine malesef :) )1.74 cm boy ile ayaklarımın ucu ile motoru ayakta tutabildim. Topuğum falan değmedi yere yani motor o derece yüksek. Ama genel itibari ile dengeli bir şasesi olduğu için ayak uçlarınız ile de rahatlıkla kontrol edebiliyorsunuz.

Not: japonları kısa biliriz ama neden böyle büyük motorlar yapıyorlar anlamak güç :)

Syanur
29 Mayıs 2014, 16:59
İvmesi BMW'den iyi ama son sürate çıkmakta biraz nazlı gibi ben 170 denedim. BMW bu hız daha çabuk çıkmıştı Ama iki motorunda son hızı hemen hemen aynı zorlasan ikisi de 180 falan basar.

Güle güle kullanın. Ama bu F650GS dediğiniz motorda 800lük motor var. 2 motoru da kullandım ve BMW perf. olarak hertürlü 1~1,5 gömlek önde. Bence bu konuda biraz yanlış yönlendirme olmuş gibi. Net fark var arada.



Not: japonları kısa biliriz ama neden böyle büyük motorlar yapıyorlar anlamak güç :)

Tüm dünyaya pazarladıklarının bilincinde olduklarından ve arazinin gereksinimleri(motorun amacı) gereği motoru biraz yüksek tasarlıyorlardır belki :)

mmtuncerr
06 Haziran 2014, 01:42
Motosiklet almaya niyetlendiğimde açtığım bir konuydu. Şimdi Suzuki İnazuma GW250 kullanıyorum ama aklımda hala tenere var. 100 km ortalama yakıtı 4lt civarı olduğunu söylüyorlar. Kullanıp yakıtını söyleyebilecek birisi var mı?

F54
07 Haziran 2014, 01:14
1.82 boy ile hani boyu boyuma huyu huyuma olan ilk motor tenere 660 tır
2.si ise bmw f800 dür gerisi boşş.

alternatifyo
15 Aralık 2014, 12:53
merhaba,

teneremi satıyorum ilgilenen olursa

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-2014-tenere-aksesuarli-191536046/detay/

Syanur
15 Aralık 2014, 15:29
Şu plaka ruhsat ve aksesuar fiyatı/maliyeti hesabını satıcılar yapmasa ve makul olduğu gerçeğini ortaya koymasa işimiz zor olurdu hakaten.

Hayırlı satışlar

alternatifyo
15 Aralık 2014, 15:34
evet bak takanlar varmış kafaya
sağol

Wolvie
05 Ocak 2015, 18:27
bu motoru test etmiştim, alet gerçekten çok güzel, tam bir gezi motoru, torku da çok güzel. anlamadığım etrafımda bolca bundan görmeme rağmen bu başlık neden bu kadar bitik.

mephamd
05 Ocak 2015, 19:27
Kullanicilari başka yerlerde yazıyor facete falan.

dadaş orhan
25 Ocak 2015, 01:43
Xt ye cok ilgi saldim, insallah son kararim bu olur

mehmetoguzzz
03 Mart 2015, 12:39
Arkadaşlar merhabalar. bi abim 2011 tenere sahibi oldu. ancak boydan doalyı sıkıntı yaşıyor. alçaltma kiti nereden bulabiliriz? ve ya başka bi alçaltma öneriniz varmı?

mephamd
12 Haziran 2015, 14:10
Geç de olsa cevaplayayım. Nette satılan alçaltma kitleri var. ama onlara ciddi para baymak yerine aşağıdaki demirleri söküp 20 tl ye tornacı da istediğiniz ölçüde yaptırtabilirsiniz.
Demir ne kadar uzun olursa motosiklet o kadar kısalıyor, ne kadar kısa olursa motosiklet o kadar uzuyor.

actros1
30 Ekim 2015, 10:49
ybr 125 esd den iyimidir bu motor?çekişi falan

Carbondioxid
20 Nisan 2016, 13:28
Geç de olsa cevaplayayım. Nette satılan alçaltma kitleri var. ama onlara ciddi para baymak yerine aşağıdaki demirleri söküp 20 tl ye tornacı da istediğiniz ölçüde yaptırtabilirsiniz.
Demir ne kadar uzun olursa motosiklet o kadar kısalıyor, ne kadar kısa olursa motosiklet o kadar uzuyor.

Vites devir hız konusunda bilgi edinmek için şe ettimdi, bilgili abiler yanıtlarsa sevinirim.

Bilhassa, 5. vites 3.bin devirde düz yolda rüzgarsız dadlı seyri kaç kmh aceb?



Vites devir hız konusunda bilgi edinmek için şe ettimdi, bilgili abiler yanıtlarsa sevinirim.

Bilhassa, 5. vites 3.bin devirde düz yolda rüzgarsız dadlı seyri kaç kmh aceb?

Nerede tenere660'çılar yahu.

mephamd
20 Nisan 2016, 13:50
Vites devir hız konusunda bilgi edinmek için şe ettimdi, bilgili abiler yanıtlarsa sevinirim.

Bilhassa, 5. vites 3.bin devirde düz yolda rüzgarsız dadlı seyri kaç kmh aceb?




Nerede tenere660'çılar yahu.

Tenereciler başka platformlarda.
Devir kısmına çok dikkat etmedim.
110-120 bu motorun tatlı seyir hızı.

Carbondioxid
20 Nisan 2016, 14:21
Tenereciler başka platformlarda.
Devir kısmına çok dikkat etmedim.
110-120 bu motorun tatlı seyir hızı.

Yüksek vitesi arazide ne yapacak gezgin kısa oran ile,eyy Yamaha yapın şunun son fütesi nc750 gibi, son vitesi 3bin devir=130km babalar gibi..

Eyvallah.

Seyyahrasim
10 Haziran 2016, 23:47
1 haftadır kullanıyorum. sırayşla ybr cbf 600 kullandım. ama tenere farklı bır duygu şiddetle denemeniizi tavsiye ederim. insanın içindeki çocuk çıkıyor. arazi bozuk yol istiyorsunuz. artçılı da kullanıyorum 5 vites 130 pır pır gidiyor. çok memnunum valla. yaklaşık 4 senedir inceliyordum yeni kısmet oldu ve eşimle keyifle kullanıyoruz. yüksek ve torklu olması ilk defa enduro kullanan bana harika geldi. 1.78 boy sorun olurmu diye düsünürken ön amortisörleri 3 cm indiirdik şimdi rahat kullanıyorum. Mekanik bir motor dijital olmadığı için arıza masrafıda olmaz. çanta ve aksesuarlarını bekliyorum. yerli TREXES marka çanta orta ayak radyatör koruma siparişi verdim sağlam ve makul fiyatlı onlarıda takınca uzun yollar planım var Tekirdağ dan selamlar

Carbondioxid
11 Haziran 2016, 00:02
5 vites 130 pır pır gidiyor.

Allah aşkına şu 5.viteste pır pır giderkene 130 iken sürat, devir kaç binde?

Kazasız belasız güle güle kullanın.

Seyyahrasim
30 Haziran 2016, 01:12
Allah aşkına şu 5.viteste pır pır giderkene 130 iken sürat, devir kaç binde?

Kazasız belasız güle güle kullanın.

5000-5500 devir yaklasık

Carbondioxid
30 Haziran 2016, 02:26
5000-5500 devir yaklasık

Şu mübarek gun hormetine, işiniz gücünüz daimivrast gitsin, daimi sıhhat te kaliniz, hormetler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:59 ----------

Üstadım bi şey yazmissiniz sanırım, ancak tilifondan yanlışlıkla sildim, alıntı PM olarak sandım, rica etsem tekrar yollarmisiniz,....

F54
26 Ağustos 2016, 00:36
nerede bu çok muhterem tenereci arkadaşlar biz tenere aldık kimse yok :(
kampa bile gidiyoruz


http://i.hizliresim.com/7APdLl.jpg (http://hizliresim.com/7APdLl)

efeeryurt
26 Ağustos 2016, 11:06
Valla ben bu başlığı yeni gördüm :)

Hıı çok eski bir üye de değilim gerçi ama.. Herkese selam..

http://i.hizliresim.com/byYXvd.jpg (http://hizliresim.com/byYXvd)

Machair
26 Ağustos 2016, 12:10
Vites devir hız konusunda bilgi edinmek için şe ettimdi, bilgili abiler yanıtlarsa sevinirim.

Bilhassa, 5. vites 3.bin devirde düz yolda rüzgarsız dadlı seyri kaç kmh aceb?




Nerede tenere660'çılar yahu.


2. vites 3000 rpm 36
3. vites 3000 rpm 54
4. vites 3000 rpm 72
5. vites 3000 rpm 82
5. vites 4000 rpm 110

ilk 3 viteste düşük devirlerde, 2000 ve üstü, seyretmek olumlu. Ama vites yükseldikçe devir istiyor. 5. viteste 3000 devir altında gitmez. En az yaktığı ve en az titrediği yer 3250 rpm 90 km/h. Çok yakmadan en güzel aktığı 4000 rpm 110 km/h

En sert kullanım ve yüksek hızda en kötü yaktığı 5.47 lt / 100 km
En sakin kullanım ve 80 - 100 km/h ortalama hızda uzun yol en iyi yaktığı 3.68 lt / 100 km

Bu sabah fulledim. 17377'nci km de. Sıfır aldım ve aldığımdan beri hep fulleyerek gittim ve hepsini kaydettim. Ortalama 4,30 l / 100 km

Carbondioxid
26 Ağustos 2016, 12:15
2. vites 3000 rpm 36
3. vites 3000 rpm 54
4. vites 3000 rpm 72
5. vites 3000 rpm 82
5. vites 4000 rpm 110

ilk 3 viteste düşük devirlerde, 2000 ve üstü, seyretmek olumlu. Ama vites yükseldikçe devir istiyor. 5. viteste 3000 devir altında gitmez. En az yaktığı ve en az titrediği yer 3250 rpm 90 km/h. Çok yakmadan en güzel aktığı 4000 rpm 110 km/h

En sert kullanım ve yüksek hızda en kötü yaktığı 5.47 lt / 100 km
En sakin kullanım ve 80 - 100 km/h ortalama hızda uzun yol en iyi yaktığı 3.68 lt / 100 km

Bu sabah fulledim. 17377'nci km de. Sıfır aldım ve aldığımdan beri hep fulleyerek gittim ve hepsini kaydettim. Ortalama 4,30 l / 100 km

Harika bildirim teşekkür ederim , bu böyle olur:cat: emeğinize sağlık.

F54
26 Ağustos 2016, 22:55
bende nc vardı bi arkadaş gitti tenere aldı bende deneme amaçlı 50 km kullandım ve düz yolda 150 160 gazlamalı
motoru ona verdim bu sefer yarış yapa yapa gittik yani ortalama hız en düşük 150
eve geldik bi hesap yatı 5.3

kendi motorumu bi defa full yaptım depo 485 te yedeğe düştü toplam yedek depo 7 lt yani tek depo ile sakin kullanımda 650 km civarı yol gider
sert kullanımda da 500 den aşşağıya düşmez

Erdost
26 Ağustos 2016, 23:16
Tenere safkan bir motor.Diğerlerinden çok ayrı bir duruşu ve yeri var.Gs 650, Pegaso 650, Transalp 650 ana rakipleri bunlardı.Gs touringe yanaştı çift silindir ve bazı değişiklerle, Pegaso üretimi ilk önce değişti sonrasında anlamsız şekilde durdu uzun yıllardan sonra, Transalpında üretimi durdu, bu segmentte bildiğim kadarıyla tek kale halen üretilen Tenere.Onun da üretimi duruyor.Özellikle virajları ilginç şekilde çok kuvvetli bir motor.Tam bir dağ keçisi.Güle güle kullanın.

actros1
27 Ağustos 2016, 07:57
2. vites 3000 rpm 36
3. vites 3000 rpm 54
4. vites 3000 rpm 72
5. vites 3000 rpm 82
5. vites 4000 rpm 110

ilk 3 viteste düşük devirlerde, 2000 ve üstü, seyretmek olumlu. Ama vites yükseldikçe devir istiyor. 5. viteste 3000 devir altında gitmez. En az yaktığı ve en az titrediği yer 3250 rpm 90 km/h. Çok yakmadan en güzel aktığı 4000 rpm 110 km/h

En sert kullanım ve yüksek hızda en kötü yaktığı 5.47 lt / 100 km
En sakin kullanım ve 80 - 100 km/h ortalama hızda uzun yol en iyi yaktığı 3.68 lt / 100 km

Bu sabah fulledim. 17377'nci km de. Sıfır aldım ve aldığımdan beri hep fulleyerek gittim ve hepsini kaydettim. Ortalama 4,30 l / 100 kmistatistik kurumunda mı çalışıyosun?

burakcvck
27 Ağustos 2016, 11:27
istatistik kurumunda mı çalışıyosun?

Ordan bakınca öyle mi görünüyor? Birazcık matematik ve tablo bilgisi ile yapılan şeyler.

Arkadaş emek harcamış ve bizimle paylaşmış, saçma sapan konuya atlayacağına teşekkür et geç.