Orijinalini görmek için tıklayınız : Yamaha Yamaha XT660Z Tenere
Carbondioxid
26 Haziran 2018, 23:51
Selamlar, geçen pazar motosikleti kısa süreliğine kasksız kullandım. Kask olmayınca tabi motosikletteki sesleri daha net duydum. Zincirden şıkır şıkır ses geliyordu. Bu tenerenin normal sesi mi ? Yoksa zincir veya başka bir problemle mi alakalıdır ? Teşekkürler.
Her 300'de mutlaka yama sprey ile yağlıyorum , ve aynı sesi bende kasksız iken tecrube ettim , sanırım normal , bende bi ara soracaktım buradan , lakin bakıma ve gevşemesine musade etmeyin ihmal etmeyin.
tuttacromata
27 Haziran 2018, 19:55
Her 300'de mutlaka yama sprey ile yağlıyorum , ve aynı sesi bende kasksız iken tecrube ettim , sanırım normal , bende bi ara soracaktım buradan , lakin bakıma ve gevşemesine musade etmeyin ihmal etmeyin.
Sizin motosiklet yeniydi demek ki orijinal sesi. Teşekkürler.
tuttacromata
29 Haziran 2018, 17:48
Arkadaşlar benim kontak yuvasındaki anahtarı çıkardığımızda kapanan plastik koruyucu laçkalaşmış. Anahtarı çıkarınca yarım açık kalıyor o plastik kısım. Ne yapabiliriz ?
tuttacromata
09 Temmuz 2018, 23:39
Arkadaşlar, daha önce iç lastiği iptal uygulamasını burada konuşmuştuk. Benim sormak istediğim şey iç lastiği iptal uygulaması yapıldıktan sonra önceki kullandığım lastikleri kullanmaya devam edebilir miyim ? Yoksa iç lastiksiz modeller farklı mı oluyor ? Bir de lastikleri değiştirirken iç lastikleri de değiştirmeli miyim ? Tavsiye edebileceğiniz uygun fiyatlı asfalt lastiği var mı ? Teşekkürler.
janberk
10 Temmuz 2018, 00:08
Tubeless lastiklerin,jantlara oturan kisimlari digerline gore biraz daha farklidir,daha derine uzanir,yapismasi icin duz hatlidir.Sibop degisiktir.Ayni lastik hem tubeless hem de ic lastikle kullanilabilir modellerde mevcuttur,fark janttadir.Gelelim dis degisirken ic degismeli mi sorusuna.Mühendisligin ilk gayriresmi kurali "çalisiyorsa elleme" dir.bu bakim ve kontrolü bos ver demek degildir elbet.Kullandigin ic lastigi sökünce bak,yama varsa ne durumdalar,kenarlari acilmis mi,sibop dibi ne alemde,kilcal catlaklar var mi vs...Durduk yere ic lastik degistirmekle,dislari degistiginde yenisini almak arasinda hic fark yoktur.
tuttacromata
11 Temmuz 2018, 23:37
Tubeless lastiklerin,jantlara oturan kisimlari digerline gore biraz daha farklidir,daha derine uzanir,yapismasi icin duz hatlidir.Sibop degisiktir.Ayni lastik hem tubeless hem de ic lastikle kullanilabilir modellerde mevcuttur,fark janttadir.Gelelim dis degisirken ic degismeli mi sorusuna.Mühendisligin ilk gayriresmi kurali "çalisiyorsa elleme" dir.bu bakim ve kontrolü bos ver demek degildir elbet.Kullandigin ic lastigi sökünce bak,yama varsa ne durumdalar,kenarlari acilmis mi,sibop dibi ne alemde,kilcal catlaklar var mi vs...Durduk yere ic lastik degistirmekle,dislari degistiginde yenisini almak arasinda hic fark yoktur.
Yabancı forumlarda iç lastiğin iptalinin riskli olabileceğinden bahsetmişler. Benim iç lastiği değiştireyim mi diye sormamdaki kasıt hani kullanılmasa da belirli bir ömrü var ya aynı şey iç lastik için de geçerli değil mi ?
Machair
20 Temmuz 2018, 15:12
38000 km boyunca beni birçok yere taşıyan motorumu ayın 9 u itibari ile satmış ve yerine VFR 800X almış bulunmaktayım. Ama kalbimin bir köşesinde Tenere'nin yeri var ve hala aranızdayım.
tuttacromata
21 Temmuz 2018, 13:10
Yeni motorun hayırlı olsun. Ben de tenereyi bırakmak istiyorum ancak bir yandan da onun gibisini bulamayacağım diye korkuyorum. En iyisi yeni modelini beklemek.
38000 km boyunca beni birçok yere taşıyan motorumu ayın 9 u itibari ile satmış ve yerine VFR 800X almış bulunmaktayım. Ama kalbimin bir köşesinde Tenere'nin yeri var ve hala aranızdayım.
hayırlısı olsun allah güle güle kullanmayı nasip etsin
şimdi çift slindir motor kullandım
tek silindir olarakta 14 k 660 var bunu satıp ya triumph 80 xcx alacağım
yada bi çılgınlık yapıp son kasa vfr 800 x 4 silindir denemek istiyorum yaw
bi şöyle pürüzsüz bi sürüş güzel ivme hayatımda hiç 4 silindir motosikletim olmadı dememek için
bu genç yaşımda birkaç sezon enduro dan uzaklaşıp güzel bi makinaya binmek istiyorum
ne dersin nasıl vfr 800 alınır mı
Machair
25 Temmuz 2018, 22:12
hayırlısı olsun allah güle güle kullanmayı nasip etsin
şimdi çift slindir motor kullandım
tek silindir olarakta 14 k 660 var bunu satıp ya triumph 80 xcx alacağım
yada bi çılgınlık yapıp son kasa vfr 800 x 4 silindir denemek istiyorum yaw
bi şöyle pürüzsüz bi sürüş güzel ivme hayatımda hiç 4 silindir motosikletim olmadı dememek için
bu genç yaşımda birkaç sezon enduro dan uzaklaşıp güzel bi makinaya binmek istiyorum
ne dersin nasıl vfr 800 alınır mı
Geçen Cuma kontrolde doktor yara iyi görünüyor artı ayakkabı giyebilir az az basabilirsin deyince ben abartıp haftasonu dikişleri patlatmışım. İstirahat hem katılaştı hem de uzadı. Ben evde yatıyorum motor da bayide.
tuttacromata
05 Ağustos 2018, 12:01
Selamlar, geçen gün motorun sağ taraftaki yolcu ayak pegi kırıldı. Arka fren pedalının ucu da kırılmış ve kaynak yaptırılmıştı motoru aldığımda. Fren pedalının ucu daha sonra tekrar yamuldu. Yani hem kaynaklı hem de yamuk pek güven vermiyor. Bunları nasıl halledebilirim ? İki parça da internette yok. Orijinallerini mi sipariş ettirmeliyim yoksa pegi de mi kaynaklattırayım. Arka fren pedalı yakın zamana kadar Yamaha Baydar'ın sitesinde vardı 280 TL fiyatıyla. Daha ucuz yollu bir çözümü olan var mı ? Teşekkürler.
F54
05 Ağustos 2018, 22:59
bence alternatif/muadil birşeyler uydrulur o 15 cm demir parçsı 300 tl etmez (arka fren pedalı)
ben bi defasında gizli buzlanma da öyle bi düştüm ki motor komple yerden kesildi yağmurluklar paramparça o pedal gene de kaynak olacak şekilde kırılmadı
ysfist
21 Şubat 2019, 01:47
Forumda kalmadı galiba tenereci kimse :) Kocaeliden kimler var tenereci... :)
aymer19
08 Mart 2019, 02:03
Tenere araştırırken topiğe denk geldim ve almaktan Vazgeçtim. Aslında 2 motorum var, hobi için 97 vmax1200 ve günlük kullanım için (yazın) 2017 africa twin dct. Malum africa çok fiyatlandı nakite dökmek istiyorum, vmax tanda hevesimi aldım. İkisini satıp daha ucuz bir enduro düşünüyorum. Vstrom 650 versys 650 ya da tenere uygun olabilir. F 650m olmuştu, transalp vs istemiyorum. Herneyse, malum sitede ilanlara baktım 42 tencere 660z var, uzun süredir piyasasda olan bir motor için az, burda da topik durmuş belki başka yerde devam ediyor ama nette aratınca burası en üstte. Forumu sayfa atlayarak inceledim, motorun fazla amacına hizmet eden, fazla fonksiyonel olan ama çokta albenili olmayan gönle taht kuramayan bir model olduğu izlenimine kapıldım. 35 yıllık motorculuğumda hep şunu gördüm, bir motor asfaltta da iyiyse sahibini bağlıyor arazi ağırlıklıysa çabuk bıktırıyor. Tenere tamda öyle bir motor. Eşek ya da katır gibi. İşçiman ok, ama o kadar. İnsana kendini beyaz ata sahip prens gibi hissettirmiyor. Havalı, yakışıklı, hızlı, sesli değil, ağız sulandırmıyor vs. Oysa niye biniyoruzki bu aletlere. Dağa çıkacaksam çamur istiyorsan kros alırım, tura gideceksem 200 ü geçebilen 3 lü çantayı takınca altında kaybolmayacak titreşimsiz daha büyük bir motor, hız yapacaksam 4 silindir, hava atacaksam cruiser alırım. Nacizane fikrim bu. Vstrom ve versys uzun yol, hız ve konfor anlamında çok daha mantıklı geliyor şuan.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:41 ----------
Hazır yazmışken africa görüşümü de iliştireyim. 10 numara makine , kimi dct yi sevmesede ben aşırı memnunum. Ama arazisi yok. Aslında var ama ağır, ve illaki arazi için lastik istiyor. Üzerindeki lastik çamurda anlamsız. Tek şikayet sele sertliği. Yakıt vs çok iyi. Ben test amaçlı denediğimde 3.9 ortalama yakaladım. Normalde 110 km hızla 4.2 4.3 yapabiliyor. Şehir içi 6-6.5 arası sakin kullanım.
iboabi
11 Mart 2019, 14:19
Tenereciler facebook sayfasındalar hocam orası güncel, hareketli oldukça
tuttacromata
06 Nisan 2019, 23:46
Selamlar, arkadaşlar geçen aküyü değiştirdim ancak kontağı açınca far yanmıyor. Normalde far yanıyor değil mi motoru çalıştırmadan sadece kontağı açınca ? Akünün şarjı mı tam olmadı nedir ?
Tekpiston
07 Nisan 2019, 08:37
Selamlar, arkadaşlar geçen aküyü değiştirdim ancak kontağı açınca far yanmıyor. Normalde far yanıyor değil mi motoru çalıştırmadan sadece kontağı açınca ? Akünün şarjı mı tam olmadı nedir ?
Selamlar.
XT660Z'nin kontağını açtığınızda far kapalıdır, motor çalıştıktan hemen sonra devreye giriyor. Motorun ilk çalışma anında enerjinin tamamını ilk hareketi veren elektrik motoruna aktarmakta. Aynı sistem yakın mesafe için kullandığım YBR125ESD'de de bulunmakta. Akünün yıpranmasına mümkün olduğunca engel olan bir sistem.
tuttacromata
07 Nisan 2019, 10:12
Teşekkürler ancak motor çalışır durumdayken motoru durdurunca far sönmüyor. Motoru çalıştırmadan kontağı açarsam sadece farın yanlarındaki iki küçük ampül yanıyor.
taşkın pekca
11 Nisan 2019, 09:42
arkadaşlar bu motosiklet kaç Kw? yeni yasaya göre A2 ehliyetim var 35 Kw ye kadar motor kullanabiliyorum bu motoru kullanabilir miyim merak ediyorum
tuttacromata
11 Nisan 2019, 10:06
arkadaşlar bu motosiklet kaç Kw? yeni yasaya göre A2 ehliyetim var 35 Kw ye kadar motor kullanabiliyorum bu motoru kullanabilir miyim merak ediyorum
Tam 35 kw (47,6 PS) olarak geçiyor.
tuttacromata
12 Nisan 2019, 19:36
Sele için file kılıf kullanan var mı ? Bir tane sipariş ettim ancak boyutu tutmadı
Fruktoz23
14 Nisan 2019, 01:08
Arkadaşlar 2017 model 25bin km de Crf250Rally motorum var ve 2 kişi bindiğim için bir adet Tenere edinmeyi düşünüyorum. Bu sebeple önceliğim takas ve sahibinden üzerinden bir adet 2009 model 151bin km de bir Tenere var acaba bu km çok mu motor için ? Bana masraf çıkartabilir mi ?
JungleDoctor
23 Mayıs 2019, 19:22
Merhaba arkadaşlar Tenere'mi satmaya karar verdim ilgilenen olursa 3. sahibinden çok temiz 2009 model 55 bin kmde (ilk iki sahibi tanıdık ilk sahibi yamaha bayisi motosiklet ustası.) Aklınıza gelebilecek en küçük aksesuarına kadar var. Düşünen olursa forumdan birilerinin almasına mutlu olurum. Tekeriniz düz bassın.
JungleDoctor
21 Ağustos 2019, 10:03
Merhaba değerli tenere kullanıcıları maalesef motorum ile ciddi bir kaza yaptım motor pert oldu aksesuarlar elimde kaldı. Düşünen olursa Uygun fiyata vereceğim herşeyi.
Orijinal 3 lu çanta seti ve bağlantı demirleri
Orijinal orta sehpa
30 Bin km kadar kullanılmış kn hava filtresi 1 milyon ömrü var diyorlar.
Daytona elcik ısıtmalar
Orijinal ekcikler ve gidon barları
Koruma demirine takılan 2 adet deri çanta
Msttech stop lambası ve modülü. Msttech sis farı modülü (farlar kazada gitmiş)
Gidon yükseltme aparatı
Orijinal rüzgar siperliği hiç kullanılmamış.
İrtibat için 553 593 77 18 den ulaşabilirsiniz.
serif abi
21 Ağustos 2019, 10:14
Merhaba değerli tenere kullanıcıları maalesef motorum ile ciddi bir kaza yaptım motor pert oldu aksesuarlar elimde kaldı. Düşünen olursa Uygun fiyata vereceğim herşeyi.
Orijinal 3 lu çanta seti ve bağlantı demirleri
Orijinal orta sehpa
30 Bin km kadar kullanılmış kn hava filtresi 1 milyon ömrü var diyorlar.
Daytona elcik ısıtmalar
Orijinal ekcikler ve gidon barları
Koruma demirine takılan 2 adet deri çanta
Msttech stop lambası ve modülü. Msttech sis farı modülü (farlar kazada gitmiş)
Gidon yükseltme aparatı
Orijinal rüzgar siperliği hiç kullanılmamış.
İrtibat için 553 593 77 18 den ulaşabilirsiniz.
Çok geçmiş olsun sizde bir şey var mı ?
JungleDoctor
21 Ağustos 2019, 10:22
Teşekkür ederim. Kalça da 6 parça kırık sol el bilek 8 parça sağ bacak tibia midial plato parçalı kırık gene. Bunlar dışında bir sürü dikiş kazayı 23 temmuzda yaptım ekipman olarak Schubert C3 kask LS2 Laguna mont sağlam bir eldiven kullanıyordum üniversite kampüsü içerisinde 60 ile giderken tali yoldan aniden önüme çıkan bir araca yandan çarptım. Bunları anlatmamin sebebi lütfen çok dikkatli olun 1 aydır sırt üstü yatmak dışında hiçbir şey yapamıyorum ve uzun bir süre daha böyle geçecek. Umarım başka hiçbir motor sevdalısı bunları yaşamaz.
Cyan
21 Ağustos 2019, 10:25
Teşekkür ederim. Kalça da 6 parça kırık sol el bilek 8 parça sağ bacak tibia midial plato parçalı kırık gene. Bunlar dışında bir sürü dikiş kazayı 23 temmuzda yaptım ekipman olarak Schubert C3 kask LS2 Laguna mont sağlam bir eldiven kullanıyordum üniversite kampüsü içerisinde 60 ile giderken tali yoldan aniden önüme çıkan bir araca yandan çarptım. Bunları anlatmamin sebebi lütfen çok dikkatli olun 1 aydır sırt üstü yatmak dışında hiçbir şey yapamıyorum ve uzun bir süre daha böyle geçecek. Umarım başka hiçbir motor sevdalısı bunları yaşamaz.
Çok gelmiş olsun, acil şifalar.
serif abi
21 Ağustos 2019, 17:39
Teşekkür ederim. Kalça da 6 parça kırık sol el bilek 8 parça sağ bacak tibia midial plato parçalı kırık gene. Bunlar dışında bir sürü dikiş kazayı 23 temmuzda yaptım ekipman olarak Schubert C3 kask LS2 Laguna mont sağlam bir eldiven kullanıyordum üniversite kampüsü içerisinde 60 ile giderken tali yoldan aniden önüme çıkan bir araca yandan çarptım. Bunları anlatmamin sebebi lütfen çok dikkatli olun 1 aydır sırt üstü yatmak dışında hiçbir şey yapamıyorum ve uzun bir süre daha böyle geçecek. Umarım başka hiçbir motor sevdalısı bunları yaşamaz.
Acil şifalar çok üzüldüm. :salut::salut: Allah beterinden korusun.
F54
21 Ağustos 2019, 22:54
Teşekkür ederim. Kalça da 6 parça kırık sol el bilek 8 parça sağ bacak tibia midial plato parçalı kırık gene. Bunlar dışında bir sürü dikiş kazayı 23 temmuzda yaptım ekipman olarak Schubert C3 kask LS2 Laguna mont sağlam bir eldiven kullanıyordum üniversite kampüsü içerisinde 60 ile giderken tali yoldan aniden önüme çıkan bir araca yandan çarptım. Bunları anlatmamin sebebi lütfen çok dikkatli olun 1 aydır sırt üstü yatmak dışında hiçbir şey yapamıyorum ve uzun bir süre daha böyle geçecek. Umarım başka hiçbir motor sevdalısı bunları yaşamaz.
çok geçmiş olsun umarım en kısa zamanda iyileşip yollara dönersiz
bu arada size çarpan da umarım cezasını çeker (düşük ihtimal)
gelecek:)
31 Ağustos 2019, 03:30
Tenere kullanıcıları merhaba :) bu sayfa çok hareketsizmiş motorunu satmayı düşünen veya çevresinde satmayı düşünen varsa benimle iletişime geçebilir mi? temiz bir tenere arıyorum tercihen az biraz aksesuarlı
YAHYaONUR
31 Ağustos 2019, 12:58
Tenere kullanıcıları merhaba :) bu sayfa çok hareketsizmiş motorunu satmayı düşünen veya çevresinde satmayı düşünen varsa benimle iletişime geçebilir mi? temiz bir tenere arıyorum tercihen az biraz aksesuarlı
Hocam tenereciler şuan ulubey kanyonda kampta ordada tel çekmiyordur. Facebook tenere sayfalari daha aktif bide oraya bak.
gelecek:)
31 Ağustos 2019, 15:57
Hocam tenereciler şuan ulubey kanyonda kampta ordada tel çekmiyordur. Facebook tenere sayfalari daha aktif bide oraya bak.
Orayada yazdım dediğiniz gibi yeni Tenere 700 için herkes kampa gitmiş galiba:) sahibindende de içime sinen bir motor bulamadım. 70-80 bin km de ki motorlara 33-34 isteyen var düşük kmdekilerde ya aksesuarsız yada aşırı pahalı 40 bin TL gibi.
Uygun kilometrede aksesuarlı birkaç motor var istediğim renge de uyuyor ama ben İstanbul'dayım motorlar Antalya gibi aşırı uzak yerlerdeler
Orayada yazdım dediğiniz gibi yeni Tenere 700 için herkes kampa gitmiş galiba:) sahibindende de içime sinen bir motor bulamadım. 70-80 bin km de ki motorlara 33-34 isteyen var düşük kmdekilerde ya aksesuarsız yada aşırı pahalı 40 bin TL gibi.
Uygun kilometrede aksesuarlı birkaç motor var istediğim renge de uyuyor ama ben İstanbul'dayım motorlar Antalya gibi aşırı uzak yerlerdeler
O KADAR uzağa motor almaya gidilmez kendine yakın memleketten bak
bu sayfa azcık sessiz sakin
uşakta bi tenere vardı gri akropoviç vs var km az aksesuar bol 37 yazmışlar iyi bi pazarlıkla 35 e alınır
egsoz çanta seti vs vardı duruyorsa bi bak
gelecek:)
01 Eylül 2019, 11:45
O KADAR uzağa motor almaya gidilmez kendine yakın memleketten bak
bu sayfa azcık sessiz sakin
uşakta bi tenere vardı gri akropoviç vs var km az aksesuar bol 37 yazmışlar iyi bi pazarlıkla 35 e alınır
egsoz çanta seti vs vardı duruyorsa bi bak
Abi maalesef satılmıştır öyle bir ilan yok sahibindeni altına üstüne getirdim.
Antalya'da full aksesuarlı vardı bir tane aldığın zaman aksesuar alsan takacak yeri yoktu o kadar dolu bir motordu fiyatı da 33 bin TL idi ama ilanda 2 gün durdu:)
Full aksesuarlı akrapovicli bir ilan var onunda fiyatı 41 bin. Galiba Tenere 660 konusunda kesenin ağzını açmak gerekiyor
JungleDoctor
01 Eylül 2019, 17:26
Tenere kullanıcıları merhaba :) bu sayfa çok hareketsizmiş motorunu satmayı düşünen veya çevresinde satmayı düşünen varsa benimle iletişime geçebilir mi? temiz bir tenere arıyorum tercihen az biraz aksesuarlı
Bir arkadaşımın teneresi satılık boyu yetmediği için satıyor motoru harika durumda fiyatta da ben aracı olurum alacak olursanız :) Motor 2015 abssiz ilan daha açmadı aksesuar full sayılır detaylar için 05078580090 ramazan arkadaşın ismi. Muhammed yönlendirdi dersiniz. Motor Van da bu arada gözünüzü korkutmasin istediğiniz yere gondeririz o konuda ustamiz oldukça tecrübeli.
Abi maalesef satılmıştır öyle bir ilan yok sahibindeni altına üstüne getirdim.
Antalya'da full aksesuarlı vardı bir tane aldığın zaman aksesuar alsan takacak yeri yoktu o kadar dolu bir motordu fiyatı da 33 bin TL idi ama ilanda 2 gün durdu:)
Full aksesuarlı akrapovicli bir ilan var onunda fiyatı 41 bin. Galiba Tenere 660 konusunda kesenin ağzını açmak gerekiyor
AYNEN satılmış güzel motordu
yani temiz tenere için 33 ten yukaru çıkmak gerekiyor senin bütçe ne benim motor satılık değil fakat bi arkadaş var full full u çok temiz motoru belki satmayı düşünür
fiyatlar gerçekten çok yüksek bu piyasada motor alıp satmak pek akıllıca değil yani hele sıfır piyasası çıldırdı ha sadece fiyatlar değil müşterilerde çıldırdı adam nmax 155 e 20000 tl para verdi
2013 te sıfır nc 19000 tl idi tenere de o seviyedeydi yani 2 seneye 30 a dayanır 125 150 sınıfı motosikletler
gelecek:)
01 Eylül 2019, 20:13
Bir arkadaşımın teneresi satılık boyu yetmediği için satıyor motoru harika durumda fiyatta da ben aracı olurum alacak olursanız :) Motor 2015 abssiz ilan daha açmadı aksesuar full sayılır detaylar için 05078580090 ramazan arkadaşın ismi. Muhammed yönlendirdi dersiniz. Motor Van da bu arada gözünüzü korkutmasin istediğiniz yere gondeririz o konuda ustamiz oldukça tecrübeli.
Üstat teklifin için çok teşekkürler ama hangi renk acaba birde görmediğim motoru nasıl alırım? Van diyorsun ülkenin öbür ucu:) nasıl olur o işler nasıl gelir noter işlemleri nasıl olur gözüm şimdiden korktu bile:)
AYNEN satılmış güzel motordu
yani temiz tenere için 33 ten yukaru çıkmak gerekiyor senin bütçe ne benim motor satılık değil fakat bi arkadaş var full full u çok temiz motoru belki satmayı düşünür
fiyatlar gerçekten çok yüksek bu piyasada motor alıp satmak pek akıllıca değil yani hele sıfır piyasası çıldırdı ha sadece fiyatlar değil müşterilerde çıldırdı adam nmax 155 e 20000 tl para verdi
2013 te sıfır nc 19000 tl idi tenere de o seviyedeydi yani 2 seneye 30 a dayanır 125 150 sınıfı motosikletler
abi alıp satma konusunda çok haklısın ama hayallerimi uzun süredir erteliyorum. gerçekleştirme zamanı geldi de geçiyor:). İlla ki bütçeme uygun birşey bulurum mecbur birkaç hafta daha ilan kovalayacağım olmadı gözümü karartıp 36-37 civarlarında birşey alıp devam edeceğim. Facebook sayfasına filanda yazdım ama genel olarak motorunu satan sahibindene ve letgoya koyuyor.
33 e de motor var ama üzerinde hiçbir aksesuar yok orta ayak bile.. çanta desen ilerde lazım olsa (mutlaka olacak) çanta fiyatları çok uçuk. Çantayla bitmiyor zaten çanta demiri bile ayrı satılıyor:) o yüzden yüksek fiyatlı ilanlara da hak veriyorum aksesuarlara servet veriyor adamlar
JungleDoctor
01 Eylül 2019, 20:40
Bence siz arkadaşi arayın bir motor gri renk üzerinde özel yapım omc sticker seti de var. Karşılıklı güven illa sağlanır bir görüşün aklınıza yatmazsa almazsanız zaten.
Carbondioxid
03 Eylül 2019, 17:24
Merhaba değerli tenere kullanıcıları maalesef motorum ile ciddi bir kaza yaptım motor pert oldu aksesuarlar elimde kaldı. Düşünen olursa Uygun fiyata vereceğim herşeyi.
Orijinal 3 lu çanta seti ve bağlantı demirleri
Orijinal orta sehpa
30 Bin km kadar kullanılmış kn hava filtresi 1 milyon ömrü var diyorlar.
Daytona elcik ısıtmalar
Orijinal ekcikler ve gidon barları
Koruma demirine takılan 2 adet deri çanta
Msttech stop lambası ve modülü. Msttech sis farı modülü (farlar kazada gitmiş)
Gidon yükseltme aparatı
Orijinal rüzgar siperliği hiç kullanılmamış.
İrtibat için 553 593 77 18 den ulaşabilirsiniz.
Acil şifalar dilerim , geçmiş olsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:06 ----------
0 > 45.000 kilometrelik Tenere 660Z (Abs'siz 2016) deneyimlerim...
Konfor şahane.
Sürüş hissi muhteşem.
Yakıt tasarrufu müthiş (yalnız benim motor 20.000 km'ye gelince yakıtı rayına bindi , rodajı 20.000 km diyebiliriz)
Dayanıklılık , tank gibi.
Kronikler
1. Kaplinler , kesinlikle kronik problem , 10 bin km olmadan hiss ettiriyor , değişim gada iç lastik kesip desteklenebilinir , oldukça pahalı.
2. Arka fren pedalına istemsiz basma , fren pabucu bitirme.(pedal ayarı yapılmalı)
3. Anahtar/Kontak'ın zamanla , yukarı dogru itip açma yapılabilmesi (aslında güzel bişey , anahtarı uçuran yeğenim bi türlü açamamış kontağı :) )
4. Uygun lastik seçimi , üzerinde Tourance'lar ile almıstım rezalet yol tutuş , mukabilinde uzun ömür.
Sonrasında Continental Tkc 70 takım , yol tutuş nispeten daha iyi , ancak motorun arka teker ağırlık öndebirikmesinden sanırım arka tekerde tutuş çok zayıf , enduro 3 saharalar yolda henüz elime geçmedi deneyimledikten sonra yine yazarım.
5. Servis ücretleri ... Şayet ileride satmayacaksanız (bunu düşünüp hep servise götürdüm pişmanım ) el beceriniz varsa kendiniz yalın tüm bakım onarımını.
Özet
Dayanıklı bi efsane , depo hacmi menzil muhteşem , 90-100 km ile 23 litre ile bahsedilen 500-600 kmler yapilabilinir.
Ancak bana göre ! bir enduro değil , bir uzun yol motoru , stabilize yol hayvanı uzun yol ve uzun ömür motoru hepsi bu.
Acil şifalar dilerim , geçmiş olsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:06 ----------
0 > 45.000 kilometrelik Tenere 660Z (Abs'siz 2016) deneyimlerim...
Konfor şahane.
Sürüş hissi muhteşem.
Yakıt tasarrufu müthiş (yalnız benim motor 20.000 km'ye gelince yakıtı rayına bindi , rodajı 20.000 km diyebiliriz)
Dayanıklılık , tank gibi.
Kronikler
1. Kaplinler , kesinlikle kronik problem , 10 bin km olmadan hiss ettiriyor , değişim gada iç lastik kesip desteklenebilinir , oldukça pahalı.
2. Arka fren pedalına istemsiz basma , fren pabucu bitirme.(pedal ayarı yapılmalı)
3. Anahtar/Kontak'ın zamanla , yukarı dogru itip açma yapılabilmesi (aslında güzel bişey , anahtarı uçuran yeğenim bi türlü açamamış kontağı :) )
4. Uygun lastik seçimi , üzerinde Tourance'lar ile almıstım rezalet yol tutuş , mukabilinde uzun ömür.
Sonrasında Continental Tkc 70 takım , yol tutuş nispeten daha iyi , ancak motorun arka teker ağırlık öndebirikmesinden sanırım arka tekerde tutuş çok zayıf , enduro 3 saharalar yolda henüz elime geçmedi deneyimledikten sonra yine yazarım.
5. Servis ücretleri ... Şayet ileride satmayacaksanız (bunu düşünüp hep servise götürdüm pişmanım ) el beceriniz varsa kendiniz yalın tüm bakım onarımını.
Özet
Dayanıklı bi efsane , depo hacmi menzil muhteşem , 90-100 km ile 23 litre ile bahsedilen 500-600 kmler yapilabilinir.
Ancak bana göre ! bir enduro değil , bir uzun yol motoru , stabilize yol hayvanı uzun yol ve uzun ömür motoru hepsi bu.
lastik anlas capra x taktım çok güzel oldu
menzil depo büyüklüğü yakıt ekonomisi bakım kolaylığı parça ucuzluğu hafifliği piyasada basit kronik hataları olan güzel bi motosiklet
şimdi satıp 60 70 e bi AFRİKA TRİUMPH F800 alsam emin ol tenere gibi atlatıp zıplayamam
karadeniz yaptım pokuttan inişte yan yattım aldında çıkamadım üstümde kaldı hayvan sadece siyah plastik çizildi 300 tl değiştirsen
bu bahsettiğim 1000 cc 800cc motorlardan biri olsa yandı gülüm keten helva
zaten afrikanın farı kırılsa perte ayırıyorlar
Carbondioxid
04 Eylül 2019, 00:13
lastik anlas capra x taktım çok güzel oldu
menzil depo büyüklüğü yakıt ekonomisi bakım kolaylığı parça ucuzluğu hafifliği piyasada basit kronik hataları olan güzel bi motosiklet
şimdi satıp 60 70 e bi AFRİKA TRİUMPH F800 alsam emin ol tenere gibi atlatıp zıplayamam
karadeniz yaptım pokuttan inişte yan yattım aldında çıkamadım üstümde kaldı hayvan sadece siyah plastik çizildi 300 tl değiştirsen
bu bahsettiğim 1000 cc 800cc motorlardan biri olsa yandı gülüm keten helva
zaten afrikanın farı kırılsa perte ayırıyorlar
Uzun süre benle kalmaya devam edecek ,öyle görünüyor.
Bütçem olsa idi , super'ini şehir dışı , bunuda şehir içi için kullanırdım.
süper tenere güzel ama ağır
hem 2 si bence bütçe yi baya zorlar düşünsene her 2 sine lastik aldığını sigorta muayene vergi ohh shit :)
bende 1000 cc azcık daha güclü kuvvetli motor düşünüyorum ama bakım maliyetleri sarf malzemeleri %25 pahalı aynı işi yapacak masraflar artacak sonra vazgeçiyorum
aynı lastik tenere 470 afrika 620 tl dış lastik
ahmetmert58
22 Ekim 2019, 11:46
arkadaşlar merhaba. 660 yada 750 tenerelerin 2000 model öncesi olanları nasıldır. bir tane bulmuştum fakat korkup almamıştım başıma çok masraf açar diye lakin şuan pişmanım keşke alsaydım. şimdi denk düşürürsem bir tane yine almayı düşünürüm.98 model olanlar (africa twine benzeyen kasa) ile ilgili çok bir bilgi bulamadım sanırım ülkemizde pek kullanan yok yada kullanıcılar bilgilerini paylaşmıyorlar. eminimki eski motosiklette illaki birşeylerin değişmesi gerekir. lakin canımı sıkacak bir kronik sorunu var mıdır. sanırım xt 660 R ve X ile aynı motor bloğuna sahip. buna müteakip bu kasa tenereyle veya bu motor bloğuyla ilgili bilgisi olan var ise biraz açıklama yaparsa çok müteşekkir olurum.. kanımca eski africalar bu kadar rağbet görüp hala kullanılabiliyorken bu model tenereler neden kullanılmasın.
arkadaşlar merhaba. 660 yada 750 tenerelerin 2000 model öncesi olanları nasıldır. bir tane bulmuştum fakat korkup almamıştım başıma çok masraf açar diye lakin şuan pişmanım keşke alsaydım. şimdi denk düşürürsem bir tane yine almayı düşünürüm.98 model olanlar (africa twine benzeyen kasa) ile ilgili çok bir bilgi bulamadım sanırım ülkemizde pek kullanan yok yada kullanıcılar bilgilerini paylaşmıyorlar. eminimki eski motosiklette illaki birşeylerin değişmesi gerekir. lakin canımı sıkacak bir kronik sorunu var mıdır. sanırım xt 660 R ve X ile aynı motor bloğuna sahip. buna müteakip bu kasa tenereyle veya bu motor bloğuyla ilgili bilgisi olan var ise biraz açıklama yaparsa çok müteşekkir olurum.. kanımca eski africalar bu kadar rağbet görüp hala kullanılabiliyorken bu model tenereler neden kullanılmasın.
eski kasa sp tenere yi pek satan olmaz kullananlar menun yakıt olarak 7 lt diyorlar bi ara sakarya akyazı da vardı zır orj ya satıldı ya ilandan kalktı gerçekten temiz de kahverengi aklında varsa bence al yakıtı dert etmessen eski model japon lar yenilerden daha sağlam parça sorunu olmaz ama ya elin anahtar tutacak ya iyi ustan olacak
ceyload
23 Kasım 2022, 09:21
SELAM ARKADAŞLAR....
https://i.hizliresim.com/ccbz9sk.jpg (https://www.hizliresim.com/ccbz9sk)
Siyahi
22 Nisan 2024, 12:48
https://i.hizliresim.com/k1ufj6e.jpg (https://hizliresim.com/k1ufj6e)
Arkadaşlar merhaba
Tenere'nin lastik hava basıncı kaç olmalı? Yabancı forumlarda ön 36 arka 42 olmalı yazanları gördüm. Bizim forumlarda 33/36 olmalı diyenleri gördüm hatta 33/36 çok fazla 23/28 olmalı diyenleri de görünce benim devreler yandı :mrgreen:
Tenere 660 sahipleri, sizler lastiklerinize kaç psi basıyorsunuz?
Lastiklerim dişli. Şu an marka modelini hatırlayamadım. Araziye neredeyse hiç çıkmam. Asfalt yolda kaç psi hava basmalıyım halen net olarak bilmiyorum. Sanırım en son 32/32 basmıştım.
Yobaaz
22 Nisan 2024, 14:30
https://i.hizliresim.com/k1ufj6e.jpg (https://hizliresim.com/k1ufj6e)
Arkadaşlar merhaba
Tenere'nin lastik hava basıncı kaç olmalı? Yabancı forumlarda ön 36 arka 42 olmalı yazanları gördüm. Bizim forumlarda 33/36 olmalı diyenleri gördüm hatta 33/36 çok fazla 23/28 olmalı diyenleri de görünce benim devreler yandı :mrgreen:
Tenere 660 sahipleri, sizler lastiklerinize kaç psi basıyorsunuz?
Lastiklerim dişli. Şu an marka modelini hatırlayamadım. Araziye neredeyse hiç çıkmam. Asfalt yolda kaç psi hava basmalıyım halen net olarak bilmiyorum. Sanırım en son 32/32 basmıştım.
hocam bu sizin ki mi ? rengi çok güzelmiş be
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO