PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Motor alacağım tavsiye?



serkan3535
14 Mart 2013, 22:58
Arkadaslar öncelikle herkese merabalar,
normalde araba tutkum vardır ama son zamanlarda motorsikletlerede tutkum olmaya başladı.
Öncelikle ara hızlanmalar cok önemli benim için,ondan sonra motorsikletin sekli.Birde en fazla otobanda 240km falan görsem yeter
Yanlış anlamayın sürekli 240 bascam diye birşey yok ben o gücü hissedeyim yeter
2.el cok eski olmamakla birlikte 30.000tl ye kadar bütcemvardır ne önerirsiniz
mesela 125cc,600cc li motorların hızlanması arabalaraa göre nasıldır karşılaştırır mısınız?

serdar37100
14 Mart 2013, 23:09
deneyim nedir varmı 600cc yi zapt edebilecek derecede olduğunu hissediyormusun

EmrE_09
14 Mart 2013, 23:18
anlaşılan racing istiyorsun. daha hiç tecrüben yoksa en fazla cbr 250 önerebilirim.benim için fiyat,parça sıkıntısı önemli değil şekli önemli dersende kawasaki ninja 250. 250 cc den yukarısına bakma

serdar37100
14 Mart 2013, 23:22
250cc den yukarısı deneyimsiz bir kullanıcı için tamamen intihar etmektir başka bir açıklaması yok

ysfist
14 Mart 2013, 23:22
motora merakın var, hızı seviyorsun, anlaşılan tecrübe yok, heves o biçim ve para var :) nacizane tavsiyem 250 cc üzeri motorlardan uzak durman. ilanlara hatta videolarına fazla bakmaman :) motor olarak tavsiyem ninja-gtr-cbr 250 ler arasında seçim yapmandır.

bu motorlarla 240 falan yapamazsın. gerek de yok zannımca şu aşamada.

Ercument
14 Mart 2013, 23:46
30.000 nin üstüne biraz daha koy. Bir tane Ninja 250R bir tanede Cbr1000rr al. Ninjayla tecrübe kazanırsın 1000rr lada göz zevki yaparsın

yürekçe
15 Mart 2013, 00:07
bir daha uğrayıp üstüne bir kaç mesaj daha ayzdığınızı görürsem o vakit yorum yazacam...

TiRo
15 Mart 2013, 01:11
Arkadaslar öncelikle herkese merabalar,
normalde araba tutkum vardır ama son zamanlarda motorsikletlerede tutkum olmaya başladı.
Öncelikle ara hızlanmalar cok önemli benim için,ondan sonra motorsikletin sekli.Birde en fazla otobanda 240km falan görsem yeter
Yanlış anlamayın sürekli 240 bascam diye birşey yok ben o gücü hissedeyim yeter
2.el cok eski olmamakla birlikte 30.000tl ye kadar bütcemvardır ne önerirsiniz
mesela 125cc,600cc li motorların hızlanması arabalaraa göre nasıldır karşılaştırır mısınız?
hacı sen bu kafayala çok yasamassın yeni baslıcam 240 yapsın diyorsun boşver sn motoru motor sabır işi al sen arabanı rahat et ha illa alıcaksan hayabusa al 240 la tahtalı köye gideceğine 300 le git havan olsun

Muhendis45
15 Mart 2013, 01:22
Tek tavsiyem 125 veya 150 cc ile başlamandır. 250 cc dahi senin için tehlikeli.
Hiç racing kullanmamış biri için gerçekten intihar.
Sen o 240 ıda bence bikaç sene hiç görme, can malın yongasıdır unutma.

esparo
15 Mart 2013, 01:23
ses lazımsa gsxr görüntü ise r1 tavsiye ederim . alıcıya şimdiden hayırlı olsun diye saçma bir laf varya (nedemekse sanki zamanı gelince hayırlı olsun diyemeyeceğim acelem var). hah işte ondan ,şimdiden allah rahmet eylesin.

rev'it
15 Mart 2013, 01:26
bencede yukarida arkadasin dedigi gibi bir kawasaki ninja 250 al bi tanede yamaha r1 al once deneyim yap sonrada keyfini cikart.yada once 250 cc al 25000 km kullandiktan sonra 600 yada 1000cc ye gecersin.bide motor hizlanmasi konusunda bilgi bistemissin. 1000 cclik bir motor yaklasik 175 beygir gucundedir. 100 km hiza 2-3 saniyede felan cikar. yani arabalarla karsilastirirsak bugatti diyebiliriz.sen en iyisi ufaktan basla

bayulken
15 Mart 2013, 17:33
1000 cclik bir motor yaklasik 175 beygir gucundedir. 100 km hiza 2-3 saniyede felan cikar. yani arabalarla karsilastirirsak bugatti diyebiliriz.

ben motor kullanım konusunda pek tecrübeli değil ama 100 km ye bu beygir ile 3 saniyede rahat cıkarsın o da 1. saniyede motoru altından kacırmazsan ha bide ir düşün hiç bu beygirde araba kullandın mı ?

Tsubasa
15 Mart 2013, 17:35
tecrübe yoksa alacagın motosiklet cbr 125..
en saglıklısı bu..
arkadaşlar cbr 250 demişler..
cbr 250 de az buz hız yapmıyor türkiye şartlarında bunu da hatırlatayım..
gaz kolu ne kadar güç yapıyorsa, ne kadar ben basmam aga diyen herkes bir süre sonra meraktan sonuna kadar acıyor gaz kolunu ? yalan mı?

Karlıyollar
15 Mart 2013, 17:45
yamaha yzf r125 ile basla

izmir3535
15 Mart 2013, 18:21
çabuk hızlanmak istiyorsan tork gücü yüksek mtr alıcaksın. örnek beim mtr um tdm900 88.2 tork gücüne rket gibi hızlanıyor. 230km ye kadar çıkabiliyor. fazer : 62.2 tork gücüne sahip bana göre hızlanması neredyse yarı yarıya ama oda düz yolda 260 lara çıkabiliyor karar senin. ama şunuda belirteyim mtr un 300 vursa ne olacak nezaman ve nerede ve her zaman bu hızlamı gideceksin. tork gücünün yüksek olmasının keyfi babbaşka.tork gücü yüksek mtr al derim. saygılar.

ihakanvardal
15 Mart 2013, 18:25
Kendi başımdan geçenleri okursanız faydalı olur düşüncesindeyim. Siz 240km/h yapsın yeter güçlü olsun demişsiniz. Bakın ben 250cc bir scooterle ne yapmışım buyrun,




http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/113655-motora-baslama-hikayem-yeni-baslayacak-olanlara-tavsiyeler-icerir-resimli.html

emresk
15 Mart 2013, 19:06
Kendi başımdan geçenleri okursanız faydalı olur düşüncesindeyim. Siz 240km/h yapsın yeter güçlü olsun demişsiniz. Bakın ben 250cc bir scooterle ne yapmışım buyrun,




http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/113655-motora-baslama-hikayem-yeni-baslayacak-olanlara-tavsiyeler-icerir-resimli.html

Abim son noktayı koymuş en doğrusu da böyle kademe kademe atlamak:bounce:

serkan3535
16 Mart 2013, 03:31
Arkadaslar anladığım kadarıyla arabalardan daha farklı durum var misal ilk arabayı yaris 1.0 al sonra astra 1.6 al sonra 2.0 320d al gibi bir olay yok motorsikletlerdemi öle durum var
Ayrıca performans olarak 320d gibi verse yeterliolur benimiçin.
bu arada hiçmotor tecrübem yok ama corsa 1.2 den tutun passat 2.0 a kadar deneyimim var

Mikuni
16 Mart 2013, 05:50
hergün biri kopup geliyor, bütün forumu ifadeye çağırır gibi sorular soruyor, ipini koparan abuk sabuk konular açıyor. ne biçim bir yer anlamadım gitti.

serkan3535
16 Mart 2013, 06:02
Sayın Mikuni konunun neresi sacma?
Motor almayı düşünüyorum pek fazla bilgim olmadığı için bilenlerden yorum,öneri alıyorum.

Mikuni
16 Mart 2013, 06:07
sana birşey demedim de, forumun genel haline itiraz ettim. artık bu tür başlıklardan herkes bıktı. hergün hergün sabah öğle akşam hep aynı konular. şunu mu alsam bunu mu alsam, o mu bumu şumu, 250 mi 150 mi, sukutur mu fitesli mi, az mı yakar çok mu kaçar, falan feşmekan. yahu kardeşim 100 binlerce başlık açılmış, 10 senelik forum burası, konuyu ara bul oku nasibini al işte.

yürekçe
16 Mart 2013, 06:17
sevgili arkadaşım,
motosikletten uzak ve henüz gerçek anlamda yola çıkmamış birisi olarak bu tutku sahibisiniz.
anladığım kadarıyla bütçe sıkıntınız yok.
bu sizin için hem bir avantaj, hem de dezavantaj olacaktır.
şöyle ki,
öncelikle bir a2 ehliyetine yazılmalısınız bence.
bu arada ehliyetin alınma sürecinde kesinlikle ama kesinlikle güvenli sürüş eğitimi veren bir akademiden eğitim alırsanız, aradaki tecrübe açığını az çok başlangıç seviyesinde kapatırsınız.
hatta ileri seviyelere kadar bu eğitimi alırsanız, çook uzun yıllar boyu motosiklet kullanan pek çok sürücüden daha iyi bir konuma gelirsiniz.
motosiklet modeli konusuna gelince,
bu eğitimlewri alma sürecinde motosikletleri tanıyacak ve belki de tarzınızın ne olduğunu o vakit kavrayacaksınız.
pek çok kullanıcı süpersport yani race veya cruiser yani chopper tiplerle başlar ama sonradan enduro veya croos tarzlara da yönelim sık sık görülür.

hakkınızda hayırlısı olsun :=)
sormak istediğiniz konular olursa özelden ulaşırsanız sevinirim. konuyu pek takip edemiyorum.

saygılar :)

serkan3535
16 Mart 2013, 06:18
Sayın Mikuni ben sadece aklımdaki soruları gidermeye calışıyorum,tahminimce benim aklımdaki soruların tıpa tıp aynı olması zor.Ayrıca öyle rahatsız bir durum olsa başta yöneticilerimiz konuyu kilitlerdi,üyelerimizde uyarırlardı sadece siz rahatsız oluyorsunuz.Sizi kimse konuya girmenizi,yorum yazmanızı talep etmedi ayrıca siteyi sahiplenmenize gerek yok.Lütfen daha fazla polemiğe girmeyiniz benimle rica ediyorum.

toomuchcc
16 Mart 2013, 06:49
http://www.motosiklet.net/forum/faydali-bilgiler/1872-yeni-baslayacaklara-hitaben.html

feliçita
16 Mart 2013, 10:37
beypazarlı sen misin yine:)

Tsubasa
16 Mart 2013, 13:57
beypazarlı sen misin yine:)

bana kalırsa adminlerin biri yapıyor bu işi, beypazarlıda hayal ürünü olabilir.. :queen:

serkan3535
16 Mart 2013, 14:04
banamı diyorsunuz?
Ben izmirliyim.
2013 Kawasaki Ninja 250R görünüşünü beğendim,performansı nasıldır kendi sitesinde bile bulamadım
0-100km e kaçsaniye de cıkyor yakıttüketimi nasıldır?

yürekçe
16 Mart 2013, 14:18
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/1727-kawasaki-ninja-250r-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html

serkan3535
16 Mart 2013, 20:44
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/1727-kawasaki-ninja-250r-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html

Dediğiniz yere konu actım kimse ilgilenmedi
2013 Kawasaki Ninja 250R görünüşünü beğendim,performansı nasıldır kendi sitesinde bile bulamadım
0-100km e kaç saniye de cıkyor yakıt tüketimi nasıldır? Motor deneyimim olmadı ama araba,bisiklet iyi sürerim
Ayrıca yol tutuşu nasıldır, ani bir frenlemede güvenlik sistemi nasıldır

yürekçe
16 Mart 2013, 21:27
Dediğiniz yere konu actım kimse ilgilenmedi
2013 Kawasaki Ninja 250R görünüşünü beğendim,performansı nasıldır kendi sitesinde bile bulamadım
0-100km e kaç saniye de cıkyor yakıt tüketimi nasıldır? Motor deneyimim olmadı ama araba,bisiklet iyi sürerim
Ayrıca yol tutuşu nasıldır, ani bir frenlemede güvenlik sistemi nasıldır

internetimdeki problem geçince sizin derdinize çare bulmaya çalışacağım. sanırım en az yarım saat gerekecek bana.
/ gerekli yazı ve test istatistiklerini buldum ama internetim çok çok çok yavaş olduğundan açamadım. az sonra tekrar denicem.)[COLOR="Silver"]

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:50 ----------

bu ilk çeviri

Hiçbir soru, Honda ile bir home run 2011 CBR250R , çeyrek litre banliyö / sportbıke bir kompakt, tamamen modern bir yorumu. The Honda entered a market segment that had been dominated by Kawasaki's twin-cylinder 250R ever since the little Ninja's introduction in 1986. Honda 1986 yılında küçük Ninja 'nın tanıtımı beri Kawasaki ikiz silindirli 250R hakim olmuştu bir pazar segmentine girdi. The Kawasaki hadn't seen many updates over the years, simply because there wasn't much competition, although it did undergo a significant refresh in 2008. Kawasaki 2008 yılında önemli bir yenileme geçmesi her ne kadar fazla rekabet, orada değildi çünkü, yıllar içinde birçok güncellemeleri görmemişti. But in a Cycle World comparison test last year , those tweaks weren't enough to let the Ninja match the refinement and build quality of the fuel-injected, ABS-equipped, single-cylinder CBR. Ama bir de Cycle World karşılaştırma testi geçen yıl , bu tweaks Ninja arıtma maç ve yakıt enjeksiyonlu, ABS donanımlı, tek silindirli CBR kalitesi oluşturmak izin için yeterli değildi.

Hard financial times can provide great growth opportunities in this economical, entry-level category. Sert mali kez bu ekonomik, giriş seviyesi kategorisinde büyük büyüme fırsatları sağlayabilir. So, when Honda priced its 2012 CBR250R ABS at $4599, which is just $400 more than the MSRP for the current non-ABS Ninja, Kawasaki was forced to react. Yani, Honda onun fiyatlı zaman 2012 CBR250R ABS mevcut olmayan ABS Ninja MSRP daha sadece 400 $ daha fazla olan 4599 $, at, Kawasaki tepki zorunda kaldı.

Rumors of an updated 250 Ninja (even the possibility of a displacement increase to 300cc) have been circulating for months, but information and photos of the 2013 model finally surfaced on Kawasaki Japan's home-market website—much to the dismay of the US arm of the company, which evidently had not yet been provided with this same material. Güncelleştirilmiş 250 Ninja (hatta 300cc bir deplasman artış olasılığı) Rumors ay dolaşan edilmiştir, ama 2013 model bilgileri ve fotoğrafları nihayet Kawasaki Japonya'nın ev piyasası web-çoğunun ABD kolunun dehşet su yüzüne besbelli henüz bu aynı malzeme ile sağlanan olmasaydı şirket.

According to that website, the engine, frame and suspension are all-new. Bu web sitesine göre, motor, şasi ve süspansiyon tüm yeni. The liquid-cooled, dohc, eight-valve, 249cc parallel-Twin will almost certainly be fuel-injected, despite the disclaimer that EFI will not be available in all markets. Sıvı soğutmalı, DOHC, sekiz-valf, 249cc paralel ikiz neredeyse kesinlikle EFI tüm pazarlarda mevcut olmayacağı reddi rağmen, yakıt enjekte edilecektir. (If competing against the rival Honda is the Ninja's intent, injection would seem to be mandatory: In back-to-back testing for our comparison, the carbureted 2011 Kawasaki was not able to fuel as crisply as the injected Honda.) In an effort to endow the new Ninja with more-precise fueling, give it better throttle response, improve what is already excellent fuel economy (we averaged 60 mpg on our 2011 testbike) and reduce emissions, the engineers have fitted it with dual-butterfly throttle bodies. (Rakibi Honda karşı rekabet Ninja niyeti ise, enjeksiyon zorunlu gözükmektedir: bizim karşılaştırma için back-to-back test, karbüratörlü 2011 Kawasaki olarak crisply enjekte Honda yakıt mümkün değildi.) Bir çaba daha hassas yakıt ile yeni Ninja bağışlamak için, (Biz bizim 2011 testbike üzerinde 60 mpg) zaten mükemmel yakıt ekonomisi ne olduğunu geliştirmek, daha iyi gaz tepkisi vermek ve emisyonları azaltmak, mühendisler çift kelebek gaz kelebeği gövdeleri ile donatılmış olması.

Other engine changes include new cases with a larger oil sump, die-cast aluminum sleeveless cylinders treated with an anti-friction coating, anodized crankshaft journals also for reduced friction, new pistons and increased engine-cooling performance. Diğer motor değişiklikleri daha büyük bir yağ karteri yeni vaka, bir anti-sürtünme kaplaması ile işleme alüminyum döküm kolsuz silindirler de azaltılmış sürtünme için anodize krank dergi, yeni pistonlar ve artan motor soğutma performansı içerir. All of it adds up to a powerplant that should be more efficient and that Kawasaki claims has more bottom-end and midrange power. Her şeyi daha verimli ve olması gereken bir powerplant kadar ekler Kawasaki iddiaları daha alt düzey ve orta kademe gücüne sahiptir.

As for the chassis, the Ninja's new high-tensile steel frame is more rigid to improve stability and handling. Şasi gelince, Ninja 'nın yeni yüksek gerilimli çelik iskelet stabiliteyi ve sürüş kalitesini geliştirmek için daha sert olduğunu. Additionally, the engine is rubber-mounted to reduce vibration. Ayrıca, motor titreşimini azaltmak için lastik monte edilir. Revised suspension front and rear works in concert with wider tires (no sizing is listed) for a better performing chassis. Revize süspansiyon ön ve daha yüksek performanslı şasi için geniş lastikler (hiçbir boyutlandırma listelenir) ile uyum içinde arka çalışır.

With the very real possibility of ABS becoming mandatory in some markets, Kawasaki has included it as an option. ABS çok gerçek bir olasılık bazı pazarlarda zorunlu olmasıyla birlikte, Kawasaki bir seçenek olarak dahil etmiştir. Weight for the standard model is listed as 379 pounds; add four pounds for the ABS model. Standart model için Ağırlık 379 £ olarak listelenen; ABS modeli için dört kilo artırmak. These would seem to be accurate curb weights, given that the last Ninja we tested tipped the scales at 352 pounds dry. Bunlar test son Ninja 352 £ kuru az terazisi bozulur göz önüne alındığında, doğru frenlemek ağırlıkları gözükmektedir.

Styling-wise, the new 250 evidently was inspired by the current ZX-10R and ZX-14R. Şekillendirme-bilge, yeni 250 besbelli ZX-10R güncel ve ZX-14R esinlenilmiştir. The crisp, angular upper fairing incorporates headlights reminiscent of those on Kawasaki's flagship liter-class sportbike, and new side fairings with ZX-14R-like vents are part of an effort to better manage heat and keep it away from the rider. Keskin, köşeli üst kaporta Kawasaki amiral gemisi litrelik sınıf sportbıke ve ZX-14R-benzeri delikleri ile yeni yan grenaj üzerinde bu daha iyi ısı yönetmek ve binici uzak tutmak için bir çaba parçası olan anımsatan farlar içermektedir. An all-new tailsection is more in line with Kawasaki's current design trends. Bir all-new tailsection Kawasaki güncel tasarım trendleri doğrultusunda daha fazladır. Ten-spoke wheels and a more modern-looking exhaust silencer (incorporating a new heat shield) also freshen up the visuals, while a hybrid analog/digital dash gives the new Ninja a more polished appearance. Jantlar ve daha modern görünümlü egzoz susturucusu (yeni bir ısı kalkanı içeren) bir hibrid analog / dijital gösterge yeni Ninja daha parlak bir görünüm verirken aynı zamanda, görsel tazelemek On konuştu.

Further details will have to wait until we get official confirmation from Kawasaki's US distributor. Daha fazla ayrıntı biz Kawasaki ABD distribütörü resmi onay almak kadar beklemek zorunda kalacak. Expect the Ninja 250R's pricing to be competitive with that of the Honda CBR250R. Ninja 250R fiyatlandırma Honda CBR250R bu rekabetçi olmasını bekliyoruz.



- bu da başka bir site ( çeviri )

Çeyrek litre makinesi bazı gerçek rekabet ile karşı karşıya ilk kez olduğu gibi Kawasaki nihayet Ninja 250R bazı önemli değişiklikler verdi. The Kawasaki Ninja 250R has been the world's best 250cc motorcycle for more than 20 years and never had any real challenger. Kawasaki Ninja 250R fazla 20 yıldır dünyanın en iyi 250cc motosiklet yapılmış ve herhangi bir gerçek rakibi olmadı. However, Honda brought in the CBR250R last year, which has made Kawasaki sit up and take notice. Ancak, Honda Kawasaki kadar oturmak ve önceden haber almak yaptı ki, geçen yıl CBR250R getirdi. The Kawasaki Ninja 250R does get minor updates (in the form of new colors) every couple of years but for 2013, the Japanese automaker has finally given the bike some very noteworthy upgrades. Kawasaki Ninja 250R küçük güncellemeler (yeni renkler şeklinde), her iki yılda elde etmez ama 2013 için, Japon otomobil nihayet bisiklet bazı çok önemli yükseltmeleri verdi.

The 2013 Kawasaki Ninja 250R gets design changes all around including a new muffler and tail. 2013 Kawasaki Ninja 250R tüm yeni susturucu ve kuyruk dahil çevresindeki tasarım değişiklikleri alır. The front now houses twin-headlights while the fairing has been redesigned to cool the bike faster and prevent the heat from bothering the rider. Kaporta bisiklet hızlı soğutmak ve binici rahatsız ısı kaybını önlemek için yeniden tasarlandı ederken önünde artık ikiz farlar barındırıyor. The Kawasaki Ninja 250R is now more aerodynamic as well. Kawasaki Ninja 250R yanı artık daha aerodinamik. The Japanese automaker has also gone ahead and made changes to the 250cc, parallel twin engine, giving it new cylinders, piston, crank cases along with a revamped fuel injection system and dual throttle valves. Japon otomobil de önde gitti ve yeni silindir, piston, yenilenen yakıt enjeksiyon sistemi ve çift gaz vanaları ile birlikte krank durumlarda vererek, 250cc paralel ikiz motor değişiklikler yapmıştır. The steel tube frame has been redesigned as well which cuts down vibrations. Titreşimleri azaltır hangi sıra çelik boru çerçevesi yeniden tasarlandı. The company has given the Ninja 250R new suspension system and brakes along with offering ABS as an option. Şirket bir seçenek olarak ABS sunan birlikte Ninja 250R yeni süspansiyon sistemi ve fren vermiştir.

Kawasaki Ninja 250R için bir diğer önemli değişiklik yeni araç kümesidir. Many have complained about the boring analogue meter found on the old Ninja 250R and the company has finally incorporated an all new console. Birçok nihayet tamamen yeni bir konsol yer vermiş eski Ninja 250R ve şirket bulunan sıkıcı analog metre hakkında şikayet var. The new cluster houses a rectangular LCD display along with an analogue tachometer, which is red-lined at 13,000 RPM. Yeni küme 13.000 RPM hızında kırmızı çizgili bir analog takometre, birlikte bir dikdörtgen LCD ekran barındırıyor. There are the usual tell-tale warning lights, which are spread across the complete cluster. Tam küme yayılmış zamanki söylemek masalı uyarı ışıkları vardır. The alloy wheels have been re-designed and look very similar to the ones found on the Bajaj Discover 125 ST. Alaşım jantlar yeniden tasarlanmış ve bulduklarımızı çok benzer oylandı Bajaj Discover 125 ST. The Ninja 250R has been given new dual tone colors too. Ninja 250R çok yeni çift tonlu renkler verilmiştir. The quarter-litre machine continues to weigh the same as before, but the ABS version is 2 kgs heavier at 174 kgs. Çeyrek litre makine daha önce olduğu gibi aynı tartmak devam eder ancak ABS versiyonu 174 kg az 2 kg daha ağır. Power figures are yet to be revealed but we expect them to remain the same at 33 BHP. Güç rakamlar ortaya henüz ama biz onları 33 BHP aynı kalmasını bekliyoruz.

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/107762-2013-ninja-250r-turkiyede-satisa-sunulmus.html

madcenter
17 Mart 2013, 01:53
Ben senin yerinde olsam güzel bir bisiklet alırdım nedir bu hırs 240 km ile gitmek araba gibi kolay mı 200 ile giderken başını bir dikip baktın mı rüzgarın tokatını yemek yorar adamı gezecegim diyip motosiklet al sürat için alma az yaksın fazla hızlı olmasın zaten bir çogu otomobilden seridir nevaleni al yanına çık turlara samimi söylüyorum ucuz basit motosikletlerim vardı sürat yapmazdı ama etrafıma doya doya bakardım gezerdim şimdi altımızda ki kıymetli parçası pahalı masrafı agır daha dikkatli suruyorsun manzarayı kaçırıyorsun

ugrgnr
17 Mart 2013, 01:58
ulen hala 0-100 diyor vay arkadas. bu adama laf anlatılmaz soylıyım. dayak lazım dayak :P YZF125R gorunum olarak guzel baslangıc motosikleti için ideal. ille de yok 250 diyosan Hyosung bak derim. kaslı motosiklet. 600 veya 1000cc'ye gecıs ıcın uygun bence. Bu kafada gıdersen tavsiye degil dayak alırsın soylıyım. ya forumda hıc konusma 600lugunu 1000lıgını al hayatı kafana gore yasa ya da burda soylenenlerı dıkkate al, hayatı daha uzun yasa.

serkan3535
17 Mart 2013, 02:21
Amacım sürekli 240basmak değil lakin türkiye yollarında intahar demek
Benim için en önemli olan 0-100 hızlanması ara hızlanmalar cok önemli birde güvenlik
2. olarakda yakıt tüketimi
Ve hala cevabımı alamadım kimse bilmiyor snırım

madcenter
17 Mart 2013, 02:41
Amacım sürekli 240basmak değil lakin türkiye yollarında intahar demek
Benim için en önemli olan 0-100 hızlanması ara hızlanmalar cok önemli birde güvenlik
2. olarakda yakıt tüketimi
Ve hala cevabımı alamadım kimse bilmiyor snırım

İlk Defamı süreceksin Eğer öyle ise cbf150 al hafif son surati yetecektir ayrıca 0-100 muhtemelen 10 sn falandır 120 km max hız
İkinci alternatif 250 cc Hyosung 250 cbf250 bunların da 0-100 7-8 sn Civardır 140-160 max hız
Kawasaki er5 tecrubeli oldugunu varsayarak yazıyorum 5-6 sn civardırı 160-180 max hız
Tecruben iyi oldugunu varsayalım cbr600rr 600f benzer motor hacimleri naked sınıfları 3-4 Sn 0-100 Max hız 240-270 km
Sanırım yeterlidir 1000 cc ve yukarısı biraz daha seri

serkan3535
17 Mart 2013, 02:50
Teşekkür ederim.Evet ilk tecrübem olcak ama araba tecrübem var 1.0 yaris inden tut 2.0 tdi passat kullanmışlığım var.
aradğım motor 320d gibi seri olsun yeter 8sn de 100ü görse olur.Sanırım 2.alternatif dediğiniz oluyor amayoltutuşu nsldır yakıt tüketimi en önemlisi güvenlik sistemi abs fln?
Hondakinki apaci motoru tam ilki fena deil gibi.birde 0 almayı düşünüyorum


İlk Defamı süreceksin Eğer öyle ise cbf150 al hafif son surati yetecektir ayrıca 0-100 muhtemelen 10 sn falandır 120 km max hız
İkinci alternatif 250 cc Hyosung 250 cbf250 bunların da 0-100 7-8 sn Civardır 140-160 max hız
Kawasaki er5 tecrubeli oldugunu varsayarak yazıyorum 5-6 sn civardırı 160-180 max hız
Tecruben iyi oldugunu varsayalım cbr600rr 600f benzer motor hacimleri naked sınıfları 3-4 Sn 0-100 Max hız 240-270 km
Sanırım yeterlidir 1000 cc ve yukarısı biraz daha seri

Angelmarker
17 Mart 2013, 02:58
umarım video sana birşeyler anlatır!!!
http://www.youtube.com/watch?v=cmHK0XFCPVI

ihakanvardal
17 Mart 2013, 03:03
Serkan Bey Selamlar,

Eğer biraz olsun forumu araştırmış olsaydınız sorularınızın butun cevaplarını çoktan bulmuş olurdunuz. Beni sakın yanlış anlamayın ama bilmem kaç saniye de çıkan bir motorun derdine düşmüşsünüz. Bırakın yaris'i ferrari bile kullanmış olsaydınız 250 cc bir motorun üstünde tavuk gibi titrerdiniz yine. Size tek tavsiyem 150 cc bir commuter motosiklet alıp gerçek anlamda bu işi öğrendikten sonra hayalinizdeki motora yönelmek. Uslubum biraz sert oldu ama bu tamamen işin ciddiyetini farkına varmanız içindir.

serkan3535
17 Mart 2013, 03:09
Siz beni yanlış anladınız ben demiyorumki sürekli bascam gaza tehlikeli hareketler yapcam vb.
Gerektiğinde sollamak için basarım gaza,ilk kalkışlarda basarım vb. gibi ayrıca kaza her yerde yapcak bir şey yok.o zaman ev sap gibi oturalım
Motor hayalim var hoşuma gidiyor


umarım video sana birşeyler anlatır!!! http://www.youtube.com/watch?v=cmHK0XFCPVI

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:07 ----------

ben yarisi gücsüz araba olarak sölemiştim ferrari kullanmadım ama lamborghini gallardo kullanmıştım :)
demek istediğim 0-100e hantal zor cıkan motor istemiyorum seri olmasını istiyorum.


Serkan Bey Selamlar,

Eğer biraz olsun forumu araştırmış olsaydınız sorularınızın butun cevaplarını çoktan bulmuş olurdunuz. Beni sakın yanlış anlamayın ama bilmem kaç saniye de çıkan bir motorun derdine düşmüşsünüz. Bırakın yaris'i ferrari bile kullanmış olsaydınız 250 cc bir motorun üstünde tavuk gibi titrerdiniz yine. Size tek tavsiyem 150 cc bir commuter motosiklet alıp gerçek anlamda bu işi öğrendikten sonra hayalinizdeki motora yönelmek. Uslubum biraz sert oldu ama bu tamamen işin ciddiyetini farkına varmanız içindir.

haojin2005
17 Mart 2013, 03:11
İlk Defamı süreceksin Eğer öyle ise cbf150 al hafif son surati yetecektir ayrıca 0-100 muhtemelen 10 sn falandır 120 km max hız
İkinci alternatif 250 cc Hyosung 250 cbf250 bunların da 0-100 7-8 sn Civardır 140-160 max hız
Kawasaki er5 tecrubeli oldugunu varsayarak yazıyorum 5-6 sn civardırı 160-180 max hız
Tecruben iyi oldugunu varsayalım cbr600rr 600f benzer motor hacimleri naked sınıfları 3-4 Sn 0-100 Max hız 240-270 km
Sanırım yeterlidir 1000 cc ve yukarısı biraz daha seri
Cbf 10 s de 100 km hız?

ihakanvardal
17 Mart 2013, 03:13
Tamam git bir tane 1300cc turbo hayabusa felan al gayet seridir :) tövbe tövbeeee....

Angelmarker
17 Mart 2013, 03:15
o adam zaten videoda hız yapmıyor yada tehlikeli bir hareket yapmıyor sevgili arkadaşım sadece hayatında ilk defa motor kullandığı için motorsikleti döndüremiyor ve düz gidiyor anlatmak istediğim bu.Yani senin düşündüğün gibi sola çevir sola sağa çevir sağa gider diye birşey yok... iyi geceler...

madcenter
17 Mart 2013, 03:19
Cbf 10 s de 100 km hız?
altında değildir ama Vardır o kadar bilmiyorum

yürekçe
17 Mart 2013, 03:21
onca soru sordun, onca cevap yazdık, sanki hiç yokmuş gibi adam aynı şeyleri sormaya devam ediyor yahu...

hakkında hayırlsısı olsun...

serkan3535
17 Mart 2013, 03:24
kaza yapa yapa öğrenirim sorun olmaz


o adam zaten videoda hız yapmıyor yada tehlikeli bir hareket yapmıyor sevgili arkadaşım sadece hayatında ilk defa motor kullandığı için motorsikleti döndüremiyor ve düz gidiyor anlatmak istediğim bu.Yani senin düşündüğün gibi sola çevir sola sağa çevir sağa gider diye birşey yok... iyi geceler...

toomuchcc
17 Mart 2013, 03:25
onca soru sordun, onca cevap yazdık, sanki hiç yokmuş gibi adam aynı şeyleri sormaya devam ediyor yahu...

hakkında hayırlsısı olsun...

Bunda ötürü bu tiplere karşı bu forumda daha önce açılmış olan sabit konunun linkini verip geçin. Yoksa böyle motosiklet trolleriyle daha çok uğraşırsınız.

serkan3535
17 Mart 2013, 03:26
evet 0-100hızlanmasını sordum ninja kawasaki 250r nin daha cevap gelmedi sende hklsn!

onca soru sordun, onca cevap yazdık, sanki hiç yokmuş gibi adam aynı şeyleri sormaya devam ediyor yahu...

hakkında hayırlsısı olsun...

Alper_tim
17 Mart 2013, 04:09
konu amacına ulaşmıştır