PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37

trr
22 Temmuz 2013, 11:25
TheNightHawk, KaPTaNHaSaN teşekkürler bilgi için..
35emre35 hocam bahsettiğin yerlerden ayarlamaya çalışacağım.

Onurkahraman bende aynı soruyu motor malzemesi satan birisine sormuştum. Köpükler falan bizim tekerlerde olmuyormuş galiba. Delik veya kesik kısımı kapatıp , tek sıkımda tekeri şişiren tüplerden kullanabilirsin demişti.

TheNightHawk
22 Temmuz 2013, 12:44
Trr Mousse diye bir şey var dolgu lastik gibi oluyormus teker youtube de sokme takma videosunu görünce direk eledim. Geri sökmesi çok zor jantın canına okur.

35emre35
22 Temmuz 2013, 13:13
Trr Mousse diye bir şey var dolgu lastik gibi oluyormus teker youtube de sokme takma videosunu görünce direk eledim. Geri sökmesi çok zor jantın canına okur.

sahibinden de teki 500-600tl. dağ bayır çok dolaşan biri olarak almayı düşündüğüm araştırdığım bir ürün ama uygun fiyatlı bir muadilini bulamadım. bu fiyata çifti olsa düşünülebilir fakat fiyat çok abarık

TheNightHawk
22 Temmuz 2013, 17:27
35emre35 Seleye bir şey yaptın mı. Taşdan bir farkı yok.

35emre35
22 Temmuz 2013, 17:42
orjinal selenin üzerini kaplattım, kaplattırırkende 1cmden biraz kalın sünger koydurdum. şimdi biraz daha iyi. malesef bu tarz motorlardan goldwing konforu bekleyemiyoruz :) şehir içinde orjinal sele yeterli ama uzun turlarda minder takviyesi istiyor yada iyi bir kaplamacıda sünger takviye edilmesi gerekiyor.

Onurkahraman
22 Temmuz 2013, 18:27
TheNightHawk, KaPTaNHaSaN teşekkürler bilgi için..
35emre35 hocam bahsettiğin yerlerden ayarlamaya çalışacağım.

Onurkahraman bende aynı soruyu motor malzemesi satan birisine sormuştum. Köpükler falan bizim tekerlerde olmuyormuş galiba. Delik veya kesik kısımı kapatıp , tek sıkımda tekeri şişiren tüplerden kullanabilirsin demişti.

O da pek sağlıklı değil ya... Gördüm bi defa denemişler lastiği mahfetmiş... Lastiği söküp takabilecek bi takım lazım da nereden bulunabilir bu telli janta göre aparatlar var?

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:25 ----------

Bi de bana crf250l ye göre uyumlu bi manet koruma lazım... ancak gidon çapından haberim yok, yakında bu motordan alacağım inşallah öncesinde manet korumayı ayarlayım diyorum sizce http://www.aliexpress.com/snapshot/226433896.html bu ürün olur mu yada kullananınız var mı?

35emre35
22 Temmuz 2013, 19:43
gidon çapı 22mm. önceki sayfalarda bu ürünü kullandığımı ve memnun olduğumu yazmıştım. sparişini verirken 22mm e uygun aparat istediğini not düşmeyi unutma.

TutkuluAcemi
23 Temmuz 2013, 00:07
Motora uygun egzoz taktiran var mı biri Tiger takmış 535 tl fiyati var internetten baktım. Pahalı değil mi?

TheNightHawk
23 Temmuz 2013, 01:35
Yalnız sadece eksozla 5bg kazanıyormuş motor. Ben de merak ettim. Elcik koruma istedim 2 güne elimde olacak ama 22mm istemek aklıma gelmedi doğrusu. Umarım uyar.

Syanur
23 Temmuz 2013, 10:33
Yalnız sadece eksozla 5bg kazanıyormuş motor. Ben de merak ettim.

Atma recep deseydin kim dediyse :) 1000lik ler bile neredeyse 5 bg kazanamıyor egzoz ile :wiinkk:

ozgur325
23 Temmuz 2013, 10:54
Atma recep deseydin kim dediyse :) 1000lik ler bile neredeyse 5 bg kazanamıyor egzoz ile :wiinkk:


Bu kadar yoğun akademik çalışmalar sonucu ulaştığın bu uçsuz bucaksız, derya deniz teorik bilgilerini gıptayla izliyorum #herbişeyibilenadam :joker::joker:

blamir
23 Temmuz 2013, 14:59
Bir eksoz tak, iki dişli değiştir, fazlalıkları sök al sana CRF250...

Syanur
23 Temmuz 2013, 15:08
Bu kadar yoğun akademik çalışmalar sonucu ulaştığın bu uçsuz bucaksız, derya deniz teorik bilgilerini gıptayla izliyorum #herbişeyibilenadam :joker::joker:

Tişikkirlerhirşiyibilinedem ::149::

TheNightHawk
23 Temmuz 2013, 16:14
Arkadaşlar böyle tartışmalara gerek yok. Yurt dışı sitelerde adamlar almış takmış eksozu dinamometrede ölçmüşler, ortaya fazladan 4-5 bg arası güç artışı var. İster inanın ister inanmayın. Yerli olan da atıyorum 4 bg verse, fiyat performans olarak güzel bir ürün olur. Bu kadar çok fark etmesinin nedeni bence orjinal eksozun içinde 3 yollu katalitik konvertör bulunması. Ayrıca çok da ağırlık tasarrufu oluyormuş, nerdeyse yarıdan fazla.

Yolsal
25 Temmuz 2013, 12:47
Arkadaşlar zincir yağlamak için wd-40 almayı düşünüyorum. Sizce iyi bir tercih mi?

Syanur
25 Temmuz 2013, 13:11
Arkadaşlar zincir yağlamak için wd-40 almayı düşünüyorum. Sizce iyi bir tercih mi?

WD40 zincir yağı için iyi bir tercih değil. 750 ml'lik ipone'lerden tavsiye ederim F/P olarak başarılı. Olmadı 90 numara (şanzıman yağı) yada daha üst numara bir sanayi yağı bul, yağdanlık ile yağla... En güzeli :cat:

35emre35
25 Temmuz 2013, 13:52
Arkadaşlar zincir yağlamak için wd-40 almayı düşünüyorum. Sizce iyi bir tercih mi?

Wd40 ince kalır ve kısa zamanda uçup gider. En yakınındaki sanayiye gidip butarz ürünleri satan bir dükkandan, zincir yağlamak için sıvı gres istedigini soyle. 1-2 çeşit sprey koyacaklar önüne. 500ml si 15-20tl. 500km de bir yağlamana yetecek kalınlık ve yapışkanlıkta olacaktır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:14 ----------


WD40 zincir yağı için iyi bir tercih değil. 750 ml'lik ipone'lerden tavsiye ederim F/P olarak başarılı. Olmadı 90 numara (şanzıman yağı) yada daha üst numara bir sanayi yağı bul, yağdanlık ile yağla... En güzeli :cat:

Dedigin yöntemler (ipone hariç) ucuza gelecek yontemler ama 90 yada üst numara yağların yapışma özelliği cok fazla yok. Merkezkaç kuvvetinden dolayı kisa sürede zincirde yag kalmıyor ve yağlama aralığını sıklaştırmak gerekiyor. Ben o yüzden sıvı gresleri tercih ediyorum.

Yolsal
25 Temmuz 2013, 14:11
Cevaplar için Syanur ve 35emre35'e teşekkür ederim.

Syanur
25 Temmuz 2013, 15:46
Dedigin yöntemler (ipone hariç) ucuza gelecek yontemler ama 90 yada üst numara yağların yapışma özelliği cok fazla yok. Merkezkaç kuvvetinden dolayı kisa sürede zincirde yag kalmıyor ve yağlama aralığını sıklaştırmak gerekiyor. Ben o yüzden sıvı gresleri tercih ediyorum.

Ya ben würthün sıvı gresini kullandım, senin dediğin gibi sıçrama yaptı(yani zincirden uçtu :) kalmadı) O yüzden daha da para vermeyeyim ben buna dedimdi... :)

En güzeli hocam, deneye deneye, zamanla aklına yatanı buluyorsun :cat:

35emre35
25 Temmuz 2013, 16:43
Ya ben würthün sıvı gresini kullandım, senin dediğin gibi sıçrama yaptı(yani zincirden uçtu :) kalmadı) O yüzden daha da para vermeyeyim ben buna dedimdi... :)

En güzeli hocam, deneye deneye, zamanla aklına yatanı buluyorsun :cat:
Kalite markada olsa, uygun fiyatlı markada olsa ister istemez sıçratma yapıyor. Ben sıçramayı aza indirmek ve daha iyi yapışması için zinciri akşamdan yağlıyorum.
Evet enguzeli bu tarz basit şeyleri denemek

TheNightHawk
25 Temmuz 2013, 23:09
Ben de wurth ün zincir yağını kullanıyorum. Aksamdan sıkmak lazım. Ama yine de sıçrama yapıyor. Benim elcik korumalar geldi ama daha takmaya firsat olmadı. Motor 350km ye geldi bu arada, iyice alışmaya başladım.

cenkito
26 Temmuz 2013, 10:34
WD40 zincir yağı için iyi bir tercih değil. 750 ml'lik ipone'lerden tavsiye ederim F/P olarak başarılı. Olmadı 90 numara (şanzıman yağı) yada daha üst numara bir sanayi yağı bul, yağdanlık ile yağla... En güzeli :cat:

90 yada 140 numara sanzıman yagı 10 numara tercih.
ben petrol ofisinden 90 numara almıstım 1lt,
140 numaranın litrelik ambalajı yoktu ellerinde.
cokda memnunum

refree78
28 Temmuz 2013, 02:02
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bmw-b-m-w-enduro-131921582/detay/

bu alet alınır mı?

35emre35
28 Temmuz 2013, 18:59
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bmw-b-m-w-enduro-131921582/detay/

bu alet alınır mı?

Neden alınmasın? ? Anlayan biri ile yada ustan ile bakarsın, durumu iyi ise alırsın.

TheNightHawk
29 Temmuz 2013, 01:58
O motoru ben biliyorum. Çok güzel ama plaka takıla biliyor mu? Ayrıca yan ayak falan da yoktu hatırladığım kadarıyla. Yarış amaçlı bir motor.

Onurkahraman
29 Temmuz 2013, 16:42
Beyler crf250 nin düz yolda yaptığı hız ne kadar? ve son hızlarda titreşim rahatsızlık veriyor mu? uzun yola gitmek istendiğinde rahat rahat hangi hızlarda ilerlenebilir?

madlive
29 Temmuz 2013, 17:25
Beyler crf250 nin düz yolda yaptığı hız ne kadar? ve son hızlarda titreşim rahatsızlık veriyor mu? uzun yola gitmek istendiğinde rahat rahat hangi hızlarda ilerlenebilir?

Benim de merak ettiğim bir konu. Kullanan arkadaşlara ek olarak hangi kullanım koşullarında ne kadar yaktıklarını söylerlerse çok memnun oluruz. :)

ÖMER FARUK İ
29 Temmuz 2013, 17:39
Arkadaşlar motor uzun yolda 90-110 arası oldukça ideal. Ben bir defa hafif bir eğimde biraz gazladım nazlanmadan 130'a çıktı ve devam etsem o eğimde 150'ye kadar çıkardı. Ama genel olarak forumlardan vs edindiğim bilgilere göre top speed 140 km/h diyebiliriz ve bence her durumda bu hıza ulaşırsınız. Yakıta gelince 90-100 sabit 1lt ile 30 km civarı gidersiniz. Ama performans kullanınca 25 km'ye kadar düşüyor. Umarım yardımcı olabilmişimdir:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:37 ----------

Bu arada motorun 6. vites red line hızı 173 km. Ama normal yol şartlarında siz hesap edin kaça kadar çıkabilir.

35emre35
29 Temmuz 2013, 17:48
Beyler crf250 nin düz yolda yaptığı hız ne kadar? ve son hızlarda titreşim rahatsızlık veriyor mu? uzun yola gitmek istendiğinde rahat rahat hangi hızlarda ilerlenebilir?

ben rüzgarsız tünel içinde çok hafif eğimde 147 yi gördüm.
titreşim tabikide var sonuçta tek silindir fakat önceki motorlarıma kıyasla hiç rahatsızlık verici değil. koltuğa takviye yaparsanız yada altınıza minder koyarsanız çok rahat uzun yola gidersiniz.
100-125km arası hızlarda gazı tam çevirmeden gayet rahat sürüş yaparsınız

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:43 ----------

foruma biraz renk gelsin ;)
CRF'den önceki gezilerimden 1-2 foto
http://img853.imageshack.us/img853/7812/3zwf.jpg (http://img853.imageshack.us/i/3zwf.jpg/)

http://img827.imageshack.us/img827/6549/eodd.jpg (http://img827.imageshack.us/i/eodd.jpg/)

http://img832.imageshack.us/img832/8412/olqf.jpg (http://img832.imageshack.us/i/olqf.jpg/)

http://img90.imageshack.us/img90/5295/j0zl.jpg (http://img90.imageshack.us/i/j0zl.jpg/)

http://img198.imageshack.us/img198/4007/3nki.jpg (http://img198.imageshack.us/i/3nki.jpg/)

bunlarda CRF ile gezilerimden
http://img20.imageshack.us/img20/6600/qqji.jpg (http://img20.imageshack.us/i/qqji.jpg/)

http://img15.imageshack.us/img15/3747/rtos.jpg (http://img15.imageshack.us/i/rtos.jpg/)

http://img9.imageshack.us/img9/3517/ti85.jpg (http://img9.imageshack.us/i/ti85.jpg/)

http://img801.imageshack.us/img801/4159/2afm.jpg (http://img801.imageshack.us/i/2afm.jpg/)

http://img818.imageshack.us/img818/1440/vco8.jpg (http://img818.imageshack.us/i/vco8.jpg/)

http://img823.imageshack.us/img823/7814/j6y0.jpg (http://img823.imageshack.us/i/j6y0.jpg/)

Carbondioxid
29 Temmuz 2013, 17:48
@35emre35

1 sayfa evvel, trr mouss diye bir üründen bahs edilmiş, google amcaya sordum bişey bulamadım, rica etsem biraz bilgi verirmisiniz?

35emre35
29 Temmuz 2013, 18:12
@35emre35

1 sayfa evvel, trr mouss diye bir üründen bahs edilmiş, google amcaya sordum bişey bulamadım, rica etsem biraz bilgi verirmisiniz?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-jant-lastik-lastik-technomousse-patlamaz-ic-lastik-on-arka-98945619/detay
http://www.youtube.com/watch?v=45s4rDwZahI

uygun fiyatlı bir muadilini bulursanız banada haber verin :)

TheNightHawk
29 Temmuz 2013, 21:56
Trr mousse değil . Trr adlı arkadaşa cevap olarak yazmıştım. Ürünün adı bib mousse , michelin firmasının ürünü. Bibendum michelin adam dan geliyor ismi.

Ayrıca ürün sadece off road kullanım amaçlı üretilmiş.

Carbondioxid
29 Temmuz 2013, 22:30
@35emre35 @TheNightHawk Cevaplar için teşekkürler.

Onurkahraman
30 Temmuz 2013, 00:13
ben rüzgarsız tünel içinde çok hafif eğimde 147 yi gördüm.
titreşim tabikide var sonuçta tek silindir fakat önceki motorlarıma kıyasla hiç rahatsızlık verici değil. koltuğa takviye yaparsanız yada altınıza minder koyarsanız çok rahat uzun yola gidersiniz.
100-125km arası hızlarda gazı tam çevirmeden gayet rahat sürüş yaparsınız

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:43 ----------

foruma biraz renk gelsin ;)
CRF'den önceki gezilerimden 1-2 foto
http://img853.imageshack.us/img853/7812/3zwf.jpg (http://img853.imageshack.us/i/3zwf.jpg/)

http://img827.imageshack.us/img827/6549/eodd.jpg (http://img827.imageshack.us/i/eodd.jpg/)

http://img832.imageshack.us/img832/8412/olqf.jpg (http://img832.imageshack.us/i/olqf.jpg/)

http://img90.imageshack.us/img90/5295/j0zl.jpg (http://img90.imageshack.us/i/j0zl.jpg/)

http://img198.imageshack.us/img198/4007/3nki.jpg (http://img198.imageshack.us/i/3nki.jpg/)

bunlarda CRF ile gezilerimden
http://img20.imageshack.us/img20/6600/qqji.jpg (http://img20.imageshack.us/i/qqji.jpg/)

http://img15.imageshack.us/img15/3747/rtos.jpg (http://img15.imageshack.us/i/rtos.jpg/)

http://img9.imageshack.us/img9/3517/ti85.jpg (http://img9.imageshack.us/i/ti85.jpg/)

http://img801.imageshack.us/img801/4159/2afm.jpg (http://img801.imageshack.us/i/2afm.jpg/)

http://img818.imageshack.us/img818/1440/vco8.jpg (http://img818.imageshack.us/i/vco8.jpg/)

http://img823.imageshack.us/img823/7814/j6y0.jpg (http://img823.imageshack.us/i/j6y0.jpg/)


Dostum sağolun hepiniz verdiği bilgiler ve özellikle fotoğraflar için;

Bende asyanın rx250 süpermotosu vardı. 4000km'de zararına fabrikasına geri satmak zorunda kaldım... kalitesiz ve durmadan sağından solundan sorun çıkartan bi motordu.. Gidipte biraz daha para biriktirip yamaha veya honda almadığım için bin pişman oldum.. honda da kullandım sağlamlığını, kalitesini, satış sonrası desteğini gayet iyi biliyorum ancak 'sütten ağzı yanan' hesabı üfleye üfleye araştırıyorum. Bazen sorduğum sorular saçma gelebilir. Titreşimi sormam da bunlardan biri =)) bu tarz tek silindir illaki bi naked olmuyor ama o bendeki dandik motor resmen böbrek indiriyordu, balansör yoktu...

Bahsettiğim markanın sayfasında bi arkadaş rx250 ile araziye çıktığını ve crf250'nin, yanında bi çok yere çıkamadığı vs gibi şeylerden bahsetti. 19 beygir olan o motorla 26 civarı olan bu motora ve crf250 enjeksiyonlu motor bloguna ulaşamadığı için mi acaba 'pis' diyor =)))

Yolsal
30 Temmuz 2013, 00:23
35emre35 fotolar cidden çok güzel devamını bekliyoruz. bende cumartesi çamlıdere tarafına yaptığımız geziden bir kaç fotoğraf paylaşıyorum.

http://tinypic.com/r/wk0n05/5
http://tinypic.com/r/15ekdbt/5
http://tinypic.com/view.php?pic=2d0e2qq&s=5
http://tinypic.com/r/20gl6pd/5

Syanur
30 Temmuz 2013, 00:43
Bende asyanın rx250 süpermotosu vardı. 4000km'de zararına fabrikasına geri satmak zorunda kaldım... kalitesiz ve durmadan sağından solundan sorun çıkartan bi motordu.. Gidipte biraz daha para biriktirip yamaha veya honda almadığım için bin pişman oldum.. honda da kullandım sağlamlığını, kalitesini, satış sonrası desteğini gayet iyi biliyorum ancak 'sütten ağzı yanan' hesabı üfleye üfleye araştırıyorum. Bazen sorduğum sorular saçma gelebilir. Titreşimi sormam da bunlardan biri =)) bu tarz tek silindir illaki bi naked olmuyor ama o bendeki dandik motor resmen böbrek indiriyordu, balansör yoktu...

Bahsettiğim markanın sayfasında bi arkadaş rx250 ile araziye çıktığını ve crf250'nin, yanında bi çok yere çıkamadığı vs gibi şeylerden bahsetti. 19 beygir olan o motorla 26 civarı olan bu motora ve crf250 enjeksiyonlu motor bloguna ulaşamadığı için mi acaba 'pis' diyor =)))

O nasıl oluyor anlayamadım, fabrikaya geri nasıl sattınız :silent: Bayiye mi fabrikaya mı ??

Bizim motor sahiplerinden Asyayı deneyenler felan gerçekten çok eleştiri yaptılar, bizimkine göre çok daha kalitesiz olduğunu söylediler. Ben daha kıyaslayamadım.

Bir de son cümle de bahsettiğiniz kişi bana küfreden kişi ise hiç şaşırmam doğrusu :) Kimmiş merak ettim...

Onurkahraman
30 Temmuz 2013, 02:52
O nasıl oluyor anlayamadım, fabrikaya geri nasıl sattınız :silent: Bayiye mi fabrikaya mı ??

Bizim motor sahiplerinden Asyayı deneyenler felan gerçekten çok eleştiri yaptılar, bizimkine göre çok daha kalitesiz olduğunu söylediler. Ben daha kıyaslayamadım.

Bir de son cümle de bahsettiğiniz kişi bana küfreden kişi ise hiç şaşırmam doğrusu :) Kimmiş merak ettim...

Sende başta rx250 nin sayfasını takip ediyordun baktın olmayacak bıraktın galiba=)) ben böyle dandik kalitesiz motor görmedim diyeyim başka da yorum yapmayacam, çin malına tövbe ettim...

Rx250 sayfasına girersen 30 35. sayfadan itibaren ne demek istediğimi daha iyi anlarsın hacı... yazdıklarım roman oldu... her yerde de bu o motorun ne mal olduğunu anlatıyorum...

Tüketici haklarının bilmem kaçıncı maddesinde böyle birşey varmış, motorun sıfır ücreti üzerinden %30 kesinti yaparak ücreti iade ettiler... bu da yaklaşık 1500-2000 lira gibi bi miktarı iteledi bana... 9 aylık, 4 ayı servislerde yatmış, 2 aya yakını soğuktan pek binilememiş, toplasan 2-3 ay kullandığım daha 4000 km olmayan bi motordan bahsediyorum... İllAllah ettim... şimdi fabrikanın satışı almasını bekliyorum...

Rx'in son sayfasına girersen, bi halta yaramayan bu motora, ara ara gördüğüm sahte övgülere rastlarsın ve crf250l ile kıyaslayan bi vatandaş var yazdığı 'müdür valla o kadar kolay olsa hemen atarım ama bütün videoları kes yapıştır ordan tekerleri seç falan bide pc yavaş olunca işkence oluyor ara ara fırsat buldukça yapıyorum ama bugün gerçekten en sert gezilerden birini yaptık duvarlara vurduk taşlardan sektire sektire gittik valla zincir atması dışında sorun çıkmadı oda zincirim çok salmıştı ondan yani genel olarak motor performanslı grupta birde crf 250l vardı valla ben zıplayarak gittiğim yerlerde zorlanıyordu bazı yerlerde ben çıkardım motoru.crf 250l arazi için çok ağır yani ufak tefek toprak gezileri yapılır onun dışında sert araziye girilmez'

Bu yorum hakkında tarafsız olarak sizinde yorumlarınızı bekliyorum... Crf250l nin safkan bi cross olmadığını biliyorum ama 19 beygirlik bi çinlinin yanında böyle yorum alması bana biraz karalama gibi geldi

Kullanıcılardan fotoğraf ve tarafsız yorumlar bekliyorum... Kazasız sürüşler

Onurkahraman
30 Temmuz 2013, 05:04
Ayrıca bi çok motosiklette olduğu gbi bu motorda da km'de sapma var mı? aranızda hiç gps'le ölçen oldu mu

Syanur
30 Temmuz 2013, 12:11
Sende başta rx250 nin sayfasını takip ediyordun baktın olmayacak bıraktın galiba=)) ben böyle dandik kalitesiz motor görmedim diyeyim başka da yorum yapmayacam, çin malına tövbe ettim...

Rx250 sayfasına girersen 30 35. sayfadan itibaren ne demek istediğimi daha iyi anlarsın hacı... yazdıklarım roman oldu... her yerde de bu o motorun ne mal olduğunu anlatıyorum...

Tüketici haklarının bilmem kaçıncı maddesinde böyle birşey varmış, motorun sıfır ücreti üzerinden %30 kesinti yaparak ücreti iade ettiler... bu da yaklaşık 1500-2000 lira gibi bi miktarı iteledi bana... 9 aylık, 4 ayı servislerde yatmış, 2 aya yakını soğuktan pek binilememiş, toplasan 2-3 ay kullandığım daha 4000 km olmayan bi motordan bahsediyorum... İllAllah ettim... şimdi fabrikanın satışı almasını bekliyorum...

Rx'in son sayfasına girersen, bi halta yaramayan bu motora, ara ara gördüğüm sahte övgülere rastlarsın ve crf250l ile kıyaslayan bi vatandaş var yazdığı
müdür valla o kadar kolay olsa hemen atarım ama bütün videoları kes yapıştır ordan tekerleri seç falan bide pc yavaş olunca işkence oluyor ara ara fırsat buldukça yapıyorum ama bugün gerçekten en sert gezilerden birini yaptık duvarlara vurduk taşlardan sektire sektire gittik valla zincir atması dışında sorun çıkmadı oda zincirim çok salmıştı ondan yani genel olarak motor performanslı grupta birde crf 250l vardı valla ben zıplayarak gittiğim yerlerde zorlanıyordu bazı yerlerde ben çıkardım motoru.crf 250l arazi için çok ağır yani ufak tefek toprak gezileri yapılır onun dışında sert araziye girilmez

Bu yorum hakkında tarafsız olarak sizinde yorumlarınızı bekliyorum... Crf250l nin safkan bi cross olmadığını biliyorum ama 19 beygirlik bi çinlinin yanında böyle yorum alması bana biraz karalama gibi geldi

Kullanıcılardan fotoğraf ve tarafsız yorumlar bekliyorum... Kazasız sürüşler


Ayrıca bi çok motosiklette olduğu gbi bu motorda da km'de sapma var mı? aranızda hiç gps'le ölçen oldu mu

Onur öncelikle geçmiş olsun. Aynen dediğin gibi, ben takip ediyordum RX sayfasını, alacağımdan değil ama meraktan. Fakat sonra biraz fazla gereksiz paylaşımlar oldu gibi. Bir de senin söylediğin gibi çinlileri bir kenara bırakmaya karar verdim artık :) O sebepten de bazı modellerin aboneliğini sildim. Ben kendi motorumdan hernekadar(şaşırtıcı derecede) memnun olsam da bu benim ilk ve son çinli motorum olur gibi. Çinliler ile dans tehlikeli :) Ki bukadar uygun fiyata bukadar kalitelisini de bir daha bulabileceğimi sanmıyorum. Zaten bundan sonra model değiştirirsem de cc büyütürüm, çinlilerin şansı yok :)

Fabrikanın geri alma durumunu bilmiyordum. Tüketici haklarındaki kriterleri detaylı yazabilirsen belki başka arkadaşlara da yardımcı olabilirsin. Yani hangi koşullar altında fabrika bu ürünü geri almak zorunda, sadece "memnun kalmadım" diyerek bu olmaz herhalde. Veya motorun kaç km'yi yada yılı geçmemiş olması gerekiyor gibi detayları kastediyorum. Ve şöyle bişey söyliyeyim (belki moralin düzelir) eğer 6.000 TL ye aldıysan motoru ve 1.500 TL düşüğe geri verdiysen gerçekten iyi fiyata satmışsın demektir. Kimse Asyaya 2.el de 4.500 TL vermez, bir satmayı dene de gör bak :wiinkk:

Bizim motorlar bile okadar sorunsuz vs, diyoruz, insanlar "haaa mondial mi, hayatta vermem o parayı" gözüyle bakıyorlar. Ki bizimkinin 0 satış fiyatı sizinkinden 1.500 TL (hatta biraz daha) fazla idi. 2. elde değer düşüşü var ne yazıkki. Sen iyi iade alacaksın bence, ben sana söyleyim.

Buarada kendi motorumda bugüne kadar vida düşmesi dışında hiçbir ciddi problem yaşamadım. Fakat 1-2 günlük +500 km üzeri 2 gezide de ön ve arka fren disk vidaları gevşedi ve çıkmak üzereydiler. Tesadüfen yakaladım. Ölümden döndüm belki. Bunu da burada yazıyorum ki millet görsün. Ama yine de kendimi suçlu görüyorum çünkü bu motoru alırken her yerini, özellikle vidalarını elden geçirmem gerektiğini biliyordum. Ama ihmal ettim. Loctite sürmemiş olmaları büyük hata ama benim kontrol etmemem daha büyük hata oldu. Onun dışında ne karbüratörümde, ne motorumda, ne radyatörümde, ne amortisörümde ne başka birşeyde 15.000 km boyunca sıkıntı yaşamadım. Sinyallerim git-gel yapıyor bir süredir, temassızlığı bulamdım :) Ama gel gelelim satmaya, kimse yanaşmıyor, insanları anlamak zor valla :)

Kırmızı ile yazdığın yeri ben kasten alıntı yaptım. Tahmin etmiştim zaten kim olduğunu. Kendisi bir zamanlar bizim motordan da almıştı. İlk aldığında neler neler yazdı, arazide ne KTM kaldı ne başka bişey. Uçuyor kaçıyordu. Dyno'ya felan sokmuş, yok bilmem 25 hp güç müş felan filan. Sonra birden bire motoru sattı, yazdıklarının hepsini yalanladı, motora etmediği hakaret kalmadı, "2 zorladık patladı çatladı" muhabbetine girdi. Önceki yazdıklarını da sorduğumuzda bilmem bir başkası kendi adına girmiş yazmış felan filan diye kıvırdı. Yani kısacası dürüst ve doğruyu söyleyebilen birisi değil. Söyeldiklerine objektif olarak "he he" deyip geçiyorum. (Kendisi daha sonra STR aldı ve onu da yere göğe sığdıramadı -ki ben benim motordan inip STR ye bindiğimde sadece gülüyorum :) ) Şimdi de RX için Honda'ya bok atıyor. Karakter meselesi hacım, çok takılmayacaksın. İsmini de kasten yazdım, alıntı yaptım ki insanlar tanısın, bilsin. Yine özelden bana küfür ve tehdit içerikli mesajlar gönderir kesin :) (yönetime de şikayet ettik ama sonuç yok :) )

Gösterge olayını sana daha önce de söylemiştim zaten, benim göstergede tam %25 fazladan sapma vardı. Sonra kendi kendine düzeldi :sunny: Şimdi GPS (telefon) ile ölçtük, ne hiktmese tam 1e1 aynı gösteriyor. Ki Duke, CBR gibi motorlar benimkinden 7~15 km daha fazala gösteriyor. Karalama manasında demiyorum, sapma olabiliyor yani. Ölçüm yaptığımız telefonun hız değerleri çok hızlı güncelleniyordu, uzun süreli, çeşitli hızlarda ölçüm yaptık. O yüzden sağlıklı bir ölçüm yaptığımızı düşünüyorum ve kendi göstergemin şuanda "tam" gösterdiğini biliyorum. Bu yüzden milletin herhangi bir 125 yada 200 lük motorla "130 yaptım, 140'ı geçtim, 150'yi gördüm, daha da giderdi" laflarını kaale almıyorum :wiinkk:

35emre35
30 Temmuz 2013, 12:56
35emre35 fotolar cidden çok güzel devamını bekliyoruz. bende cumartesi çamlıdere tarafına yaptığımız geziden bir kaç fotoğraf paylaşıyorum.

http://tinypic.com/r/wk0n05/5
http://tinypic.com/r/15ekdbt/5
http://tinypic.com/view.php?pic=2d0e2qq&s=5
http://tinypic.com/r/20gl6pd/5

http://img703.imageshack.us/img703/6928/a5o4.jpg (http://img703.imageshack.us/i/a5o4.jpg/)

http://img153.imageshack.us/img153/5280/yudg.jpg (http://img153.imageshack.us/i/yudg.jpg/)

http://img94.imageshack.us/img94/9702/to4k.jpg (http://img94.imageshack.us/i/to4k.jpg/)

http://img708.imageshack.us/img708/9360/ah7o.jpg (http://img708.imageshack.us/i/ah7o.jpg/)

senin fotğraflar da çok güzel kardeşim.
hadi crf'ciler, biraz gezi fotolarınızı paylaşın.
şu sıralar; bacağımı çatlattığımdan ve iyileşmesine rağmen ağır geçeceğine inandığım ve katılmadığım, arkadaşlarımın yaptığı 2700km lik Toroslar turunun fotolarıyla avunuyorum :pale: :pale:

cenkito
30 Temmuz 2013, 13:51
arkadaslar crf rx kıyaslaması olmaz
araya birde cem tuning modifiye max 210cc alalım ki hepsini yiyip içeyim :queen:
arazide motordan ziyade sürücü faktörü ön plandadır sonra motor gelir.
adana da hakan arkadasımda da mondial max vardı, ve gercekten gözü kara bir sürücüdür kendisi,
benim cıkamadıgım yerlere adam cok rahatlıkla cıkardı, ben dik rampalarda hep motor kafama gececek,şahlanacak korkusuyla az gazla girerdim cekmez stop ederdi. artık biraz daha iyi sayılırım.
(max ı satıp ybr aldı, ondan gecmiş zaman yazıyorum)
gel gelelim crf nın rx e yetişememesi de aynı seydendir, süren basmaya korkuyordur.

syanur kardes sen max ı da silmedin umarım aboneliklerden,
cok kırılırım sana, gelir mondinin tekerine iğne batırıp kacarım :queen:

---------- Post added at 12:51 ---------- Previous post was at 12:29 ----------

bu bahsettiğim max la ucan arkadas Hakan:

http://imageshack.us/a/img11/1226/10mart24.jpg

http://imageshack.us/a/img401/6225/10mart17.jpg

http://imageshack.us/a/img254/2897/10mart18.jpg

buda acemi çekirge ben :queen:

http://imageshack.us/a/img541/2270/bscap0014b.jpg

görüldüğü gibi birkaç karış havalanmayı basarmısım :cherry:

Syanur
30 Temmuz 2013, 14:53
Vay arkadaş, adamlar toros gezisi yapmış, siz izmirde değilmisiniz kardeşim, ne işiniz var toroslarda !! :) (Emre)

@Cem abi ilk sizin başlığı sildim :mrgreen: çünkü çok hareketli. Sürekli bir paylaşım sürekli bir bildirim !! :)

Valla fotolar çok güzel. Ben bu görsellik konusunda çok zayıfım sanırım :)

35emre35
30 Temmuz 2013, 15:19
Vay arkadaş, adamlar toros gezisi yapmış, siz izmirde değilmisiniz kardeşim, ne işiniz var toroslarda !! :) (Emre)

@Cem abi ilk sizin başlığı sildim :mrgreen: çünkü çok hareketli. Sürekli bir paylaşım sürekli bir bildirim !! :)

Valla fotolar çok güzel. Ben bu görsellik konusunda çok zayıfım sanırım :)
:) yaptılar vallaha; ben gidemedim ona yanıyorum. neyse seneye inşallah, Allah sağlık versin yeterki.
görselliğin zayıf olur tabi; o SM ile asfalttan ayrılamıyorsunki :pr:
hadi onların geziden de 1kaç foto koyayım.
http://img855.imageshack.us/img855/3025/4swx.jpg (http://img855.imageshack.us/i/4swx.jpg/)

http://img27.imageshack.us/img27/9711/l6f7.jpg (http://img27.imageshack.us/i/l6f7.jpg/)

http://img850.imageshack.us/img850/9791/47l4.jpg (http://img850.imageshack.us/i/47l4.jpg/)

http://img51.imageshack.us/img51/3927/xvks.jpg (http://img51.imageshack.us/i/xvks.jpg/)

http://img594.imageshack.us/img594/2072/cph6.jpg (http://img594.imageshack.us/i/cph6.jpg/)

http://img33.imageshack.us/img33/4538/anfb.jpg (http://img33.imageshack.us/i/anfb.jpg/)

ÖMER FARUK İ
30 Temmuz 2013, 17:22
Ben de GPS ölçümü yapmadım ancak aekadaşımın xj6 diversion modeliyle karşılaştırma yaptım birebir aynıydı. Ancak hemen her motor yahut arabanın göstergelerinde artan oranda (yani hızlandıkça daha fazla) kayma olduğunu düşünüyorum. Bunu yollara konan radar levhalarından da anlayabiliyoruz.

Onurkahraman
30 Temmuz 2013, 20:59
Onur öncelikle geçmiş olsun. Aynen dediğin gibi, ben takip ediyordum RX sayfasını, alacağımdan değil ama meraktan. Fakat sonra biraz fazla gereksiz paylaşımlar oldu gibi. Bir de senin söylediğin gibi çinlileri bir kenara bırakmaya karar verdim artık :) O sebepten de bazı modellerin aboneliğini sildim. Ben kendi motorumdan hernekadar(şaşırtıcı derecede) memnun olsam da bu benim ilk ve son çinli motorum olur gibi. Çinliler ile dans tehlikeli :) Ki bukadar uygun fiyata bukadar kalitelisini de bir daha bulabileceğimi sanmıyorum. Zaten bundan sonra model değiştirirsem de cc büyütürüm, çinlilerin şansı yok :)

Fabrikanın geri alma durumunu bilmiyordum. Tüketici haklarındaki kriterleri detaylı yazabilirsen belki başka arkadaşlara da yardımcı olabilirsin. Yani hangi koşullar altında fabrika bu ürünü geri almak zorunda, sadece "memnun kalmadım" diyerek bu olmaz herhalde. Veya motorun kaç km'yi yada yılı geçmemiş olması gerekiyor gibi detayları kastediyorum. Ve şöyle bişey söyliyeyim (belki moralin düzelir) eğer 6.000 TL ye aldıysan motoru ve 1.500 TL düşüğe geri verdiysen gerçekten iyi fiyata satmışsın demektir. Kimse Asyaya 2.el de 4.500 TL vermez, bir satmayı dene de gör bak :wiinkk:

Bizim motorlar bile okadar sorunsuz vs, diyoruz, insanlar "haaa mondial mi, hayatta vermem o parayı" gözüyle bakıyorlar. Ki bizimkinin 0 satış fiyatı sizinkinden 1.500 TL (hatta biraz daha) fazla idi. 2. elde değer düşüşü var ne yazıkki. Sen iyi iade alacaksın bence, ben sana söyleyim.

Buarada kendi motorumda bugüne kadar vida düşmesi dışında hiçbir ciddi problem yaşamadım. Fakat 1-2 günlük +500 km üzeri 2 gezide de ön ve arka fren disk vidaları gevşedi ve çıkmak üzereydiler. Tesadüfen yakaladım. Ölümden döndüm belki. Bunu da burada yazıyorum ki millet görsün. Ama yine de kendimi suçlu görüyorum çünkü bu motoru alırken her yerini, özellikle vidalarını elden geçirmem gerektiğini biliyordum. Ama ihmal ettim. Loctite sürmemiş olmaları büyük hata ama benim kontrol etmemem daha büyük hata oldu. Onun dışında ne karbüratörümde, ne motorumda, ne radyatörümde, ne amortisörümde ne başka birşeyde 15.000 km boyunca sıkıntı yaşamadım. Sinyallerim git-gel yapıyor bir süredir, temassızlığı bulamdım :) Ama gel gelelim satmaya, kimse yanaşmıyor, insanları anlamak zor valla :)

Kırmızı ile yazdığın yeri ben kasten alıntı yaptım. Tahmin etmiştim zaten kim olduğunu. Kendisi bir zamanlar bizim motordan da almıştı. İlk aldığında neler neler yazdı, arazide ne KTM kaldı ne başka bişey. Uçuyor kaçıyordu. Dyno'ya felan sokmuş, yok bilmem 25 hp güç müş felan filan. Sonra birden bire motoru sattı, yazdıklarının hepsini yalanladı, motora etmediği hakaret kalmadı, "2 zorladık patladı çatladı" muhabbetine girdi. Önceki yazdıklarını da sorduğumuzda bilmem bir başkası kendi adına girmiş yazmış felan filan diye kıvırdı. Yani kısacası dürüst ve doğruyu söyleyebilen birisi değil. Söyeldiklerine objektif olarak "he he" deyip geçiyorum. (Kendisi daha sonra STR aldı ve onu da yere göğe sığdıramadı -ki ben benim motordan inip STR ye bindiğimde sadece gülüyorum :) ) Şimdi de RX için Honda'ya bok atıyor. Karakter meselesi hacım, çok takılmayacaksın. İsmini de kasten yazdım, alıntı yaptım ki insanlar tanısın, bilsin. Yine özelden bana küfür ve tehdit içerikli mesajlar gönderir kesin :) (yönetime de şikayet ettik ama sonuç yok :) )

Gösterge olayını sana daha önce de söylemiştim zaten, benim göstergede tam %25 fazladan sapma vardı. Sonra kendi kendine düzeldi :sunny: Şimdi GPS (telefon) ile ölçtük, ne hiktmese tam 1e1 aynı gösteriyor. Ki Duke, CBR gibi motorlar benimkinden 7~15 km daha fazala gösteriyor. Karalama manasında demiyorum, sapma olabiliyor yani. Ölçüm yaptığımız telefonun hız değerleri çok hızlı güncelleniyordu, uzun süreli, çeşitli hızlarda ölçüm yaptık. O yüzden sağlıklı bir ölçüm yaptığımızı düşünüyorum ve kendi göstergemin şuanda "tam" gösterdiğini biliyorum. Bu yüzden milletin herhangi bir 125 yada 200 lük motorla "130 yaptım, 140'ı geçtim, 150'yi gördüm, daha da giderdi" laflarını kaale almıyorum :wiinkk:

Yazan kimdir kim değildir ona bile bakmadım. Bu forumda paylaşım yapanların dürüst olmayacağını pek düşünmedim açıkcası =)))) sonuçta herkes kendi kullandığı motor hakkında yorum yapıyor... Sanada tavsiyem motorunu bi an önce elinden çıkartman=)) bi yerinden sıkıntı çıkartmaya başladımı toplanmıyor bu çekik gözlüler...

Söylediğin gibi motorumu iyi denilebilecek bir fiyata sattım. Satmaya niyetli olsaydım ve bu fiyattan satsaydım mükemmel olurdu. İyi kötü 20-30 bin km kullandım, uçtum kaçtım, zevkini çıkardım, motor hakkını verdi derdim ve satarken 3000'e bile satsam koymazdı.En azından derdim iki üç sene doya doya kullandım!!

Ama gel gelelimki motoru alalı 9 ay olmuş, yaklaşık 100 gün civarından servisten çıkmamış, daha 4000 km yapmamış ve satmayı istemediğim bir motoru; sırf sağıyla soluyla uğraşmaktan binememek, yolda defalarca kalmasına kızmak ve en sonunda yeter diyipte satmak insana koyuyor... Bir adama 6300 lira para verip, bir motor alıp motoru çalıştıramayarak geri o adama verip 4500 lira almaktır bu... yada direk alıp 1500-2000 lirayı çöpe atmaktır... sinir olduğum nokta bu

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:41 ----------


arkadaslar crf rx kıyaslaması olmaz
araya birde cem tuning modifiye max 210cc alalım ki hepsini yiyip içeyim :queen:
arazide motordan ziyade sürücü faktörü ön plandadır sonra motor gelir.
adana da hakan arkadasımda da mondial max vardı, ve gercekten gözü kara bir sürücüdür kendisi,
benim cıkamadıgım yerlere adam cok rahatlıkla cıkardı, ben dik rampalarda hep motor kafama gececek,şahlanacak korkusuyla az gazla girerdim cekmez stop ederdi. artık biraz daha iyi sayılırım.
(max ı satıp ybr aldı, ondan gecmiş zaman yazıyorum)
gel gelelim crf nın rx e yetişememesi de aynı seydendir, süren basmaya korkuyordur.

syanur kardes sen max ı da silmedin umarım aboneliklerden,
cok kırılırım sana, gelir mondinin tekerine iğne batırıp kacarım :queen:

---------- Post added at 12:51 ---------- Previous post was at 12:29 ----------

bu bahsettiğim max la ucan arkadas Hakan:

http://imageshack.us/a/img11/1226/10mart24.jpg

http://imageshack.us/a/img401/6225/10mart17.jpg

http://imageshack.us/a/img254/2897/10mart18.jpg

buda acemi çekirge ben :queen:

http://imageshack.us/a/img541/2270/bscap0014b.jpg

görüldüğü gibi birkaç karış havalanmayı basarmısım :cherry:

Şimdi ilk olarak rx'le crf'nin kıyaslaması neden olmaz onu anlayamadım?? Biri çinli biri japon diyeyse yanlış bir yaklaşım... Diğer taraftan derdim ikisini kıyaslamak değil... Burda diğer motorda yaşadığım saçamalıklardan bahsedip, motorun kalitesizliğinden bahsedip, bizzat kullanıcısı olduğum için huyundan suyundan bahsedip,,, crf'yi almayı düşündüğüm için burada bulunan kullanıcılarından doğru ve tarafsız ne kadar bilgi alabilirsem, onu almak

Ha tekrar söylüyorumki derdim kıyaslama değil... ama çinli-japon muhabbeti yapacaksak rx250'yi kullandığım için rahatlıkla söyleyeblirim;; 10 üzerinden 0 bile vermem... ama yaklaşık 3 senedir kullandığım kubacg150'nin bir cbf150'den dayanıklı olduğunu burda herkese iddia ederim,,, çünkü 2 sene cbf150 kullandım, 3 sene kubacg150 kullandım ve bu çinli motorla;; iki teker yerden kestiğimde çoktur, suya çamura girdiğimde, teker yaptığımda... bunların birini rx250 ile yaptığımda motor kendinden geçiyordu, cbf150 ise çok narin kalıyor yanında

Diyeceğim odur ki bi mal kalitelidir veya kalitesizdir... bahsettiklerimde göreceli kavramlar ancak, herkes nezdinde bi görüş vardır en azından... şu an honda'nın sağlam, uzun ömürlü, yedek parçasına kolay ulaşılabilir denilmesi gibi her modeli öyle olmamasına karşın evet genelde böyledir...

Konuyu çok uzatıpta her zaman olduğu gibi çin-japon-italyan şu bu gibi tartışmaları burda yaparak, boşa bu motor hakkında bilgi almayı isteğimiz bi sayfayı işgal etmek istemiyorum... Özellikle kullanıcılarından bol bol yorum,fotoğraf,vidyo ve ne olursa paylaşım bekliyoruz

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:55 ----------


:) yaptılar vallaha; ben gidemedim ona yanıyorum. neyse seneye inşallah, Allah sağlık versin yeterki.
görselliğin zayıf olur tabi; o SM ile asfalttan ayrılamıyorsunki :pr:
hadi onların geziden de 1kaç foto koyayım.
http://img855.imageshack.us/img855/3025/4swx.jpg (http://img855.imageshack.us/i/4swx.jpg/)

http://img27.imageshack.us/img27/9711/l6f7.jpg (http://img27.imageshack.us/i/l6f7.jpg/)

http://img850.imageshack.us/img850/9791/47l4.jpg (http://img850.imageshack.us/i/47l4.jpg/)

http://img51.imageshack.us/img51/3927/xvks.jpg (http://img51.imageshack.us/i/xvks.jpg/)

http://img594.imageshack.us/img594/2072/cph6.jpg (http://img594.imageshack.us/i/cph6.jpg/)

http://img33.imageshack.us/img33/4538/anfb.jpg (http://img33.imageshack.us/i/anfb.jpg/)

Bu yolculuğun an ve an fotoğraflarının, paylaşımlarının olduğu bi sayfanız veya blog'unuz var mı? yada üzerinde hangi yollardan gittiğinizi gösteren bi harita... Böyle bi tur yapmayı istiyorum da ön bilgi olması açısından soruyorum

Bide böyle uzun bir yola çıkarken yanınıza aldığınız malzemlerden bahsedermsnz? özellikle lastik tamiri için şu köpükler dışında

Carbondioxid
31 Temmuz 2013, 03:47
@Onurkahraman

"Adamın içi yamış" dedikleri cinsten, başına gelenler inanılmaz, sabırlar dilerim.

@35emre35

O geçitler fotolara bakınca bile korktum valla, ama ekibiniz sağlam, coğrafya sağlam, gezilecek yerleriniz çok , şanşlısın vesselam.

cenkito
31 Temmuz 2013, 10:46
Şimdi ilk olarak rx'le crf'nin kıyaslaması neden olmaz onu anlayamadım?? Biri çinli biri japon diyeyse yanlış bir yaklaşım... Diğer taraftan derdim ikisini kıyaslamak değil... Burda diğer motorda yaşadığım saçamalıklardan bahsedip, motorun kalitesizliğinden bahsedip, bizzat kullanıcısı olduğum için huyundan suyundan bahsedip,,, crf'yi almayı düşündüğüm için burada bulunan kullanıcılarından doğru ve tarafsız ne kadar bilgi alabilirsem, onu almak

Ha tekrar söylüyorumki derdim kıyaslama değil... ama çinli-japon muhabbeti yapacaksak rx250'yi kullandığım için rahatlıkla söyleyeblirim;; 10 üzerinden 0 bile vermem... ama yaklaşık 3 senedir kullandığım kubacg150'nin bir cbf150'den dayanıklı olduğunu burda herkese iddia ederim,,, çünkü 2 sene cbf150 kullandım, 3 sene kubacg150 kullandım ve bu çinli motorla;; iki teker yerden kestiğimde çoktur, suya çamura girdiğimde, teker yaptığımda... bunların birini rx250 ile yaptığımda motor kendinden geçiyordu, cbf150 ise çok narin kalıyor yanında

Diyeceğim odur ki bi mal kalitelidir veya kalitesizdir... bahsettiklerimde göreceli kavramlar ancak, herkes nezdinde bi görüş vardır en azından... şu an honda'nın sağlam, uzun ömürlü, yedek parçasına kolay ulaşılabilir denilmesi gibi her modeli öyle olmamasına karşın evet genelde böyledir...

Konuyu çok uzatıpta her zaman olduğu gibi çin-japon-italyan şu bu gibi tartışmaları burda yaparak, boşa bu motor hakkında bilgi almayı isteğimiz bi sayfayı işgal etmek istemiyorum... Özellikle kullanıcılarından bol bol yorum,fotoğraf,vidyo ve ne olursa paylaşım bekliyoruz

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:55 ----------



Bu yolculuğun an ve an fotoğraflarının, paylaşımlarının olduğu bi sayfanız veya blog'unuz var mı? yada üzerinde hangi yollardan gittiğinizi gösteren bi harita... Böyle bi tur yapmayı istiyorum da ön bilgi olması açısından soruyorum

Bide böyle uzun bir yola çıkarken yanınıza aldığınız malzemlerden bahsedermsnz? özellikle lastik tamiri için şu köpükler dışında

demek istediğim crf ile rx motor ekonomisi ve performansı olarak,
ve malzeme kalitesi olarak kıyaslanamaz biri enjeksiyonlu oteki karb. vs.
honda da yedek parca sorunu olmaz ama onda da paracan servis sorunu var.
babamın honda ps 150 scooteri var,4000km bakımında 105 TL itekleme yaptılar, 12000de değişmesi gereken hava filtresini bile değişmişler
honda da da durumlar bundan ibaret.
kuba cg kullanmıssınız, cg cok basit bir yapılı motor modelidir, arıza verme riski azdır, yedek parcası bol ve ucuzdur vs vs

cbf narin yapılı demişsiniz ama araziye uygunluk konusunda crf de biraz narin kalabilir,

Dradis
31 Temmuz 2013, 11:20
Günaydın,

F 650 GS'im vardı 2002 model. Çocuk vs binemez olmuştum. Geçenlerde sattım. Satana kadar 2-3 yıl yattı otoparkta. Ama satınca tuhaf oldum. Tekrar sitelere dadandım:) Şİmdi bu CRF 250 L sanki bana uyar gibi geliyor. Hoplayıp zıplamayacağım ama dağ tepe gezmek istiyorum :) İstanbuldan hafta sonları yakın yerlere gitmek istiyorum. Amaçlarım bunlar. Aklıma takılanlar ise, F650'den sonra çok mu zayıf kaçar? Bakıyorum 300-500 Km'de satılan bir çok CRF 250L var. Sanki insanlar bir heves alıyor ama sonra yeterli gelmiyor olabilir mi? Diğer yandan yaşım 48 :) bu fiyatlarda motor almak çok sorun olmaz benim için Versys, Tenere vs de alabilirm. Diğer yandan 20 binli fiyatlarda olsa F800 alırım ama değil:) Yorumlarınızı bekliyorum, sevgiler :)

ozgur325
31 Temmuz 2013, 12:08
.....çinlileri bir kenara bırakmaya karar verdim artık :)


....bu benim ilk ve son çinli motorum olur gibi. Çinliler ile dans tehlikeli :) Zaten bundan sonra model değiştirirsem de cc büyütürüm, çinlilerin şansı yok :)


.... +500 km üzeri 2 gezide de ön ve arka fren disk vidaları gevşedi ve çıkmak üzereydiler. Tesadüfen yakaladım. Ölümden döndüm belki.


.... -ki ben benim motordan inip STR ye bindiğimde sadece gülüyorum :) )

La bebe, bana çinli motor aldırıyosun şu söylediklerine bak :pr:

35emre35
31 Temmuz 2013, 12:29
@35emre35

O geçitler fotolara bakınca bile korktum valla, ama ekibiniz sağlam, coğrafya sağlam, gezilecek yerleriniz çok , şanşlısın vesselam.

bu ayın 20inde başlayıp 28inde biten 9günlük bir tur yaptılar. 29unda iş başı yaptıkları için foto vs. o işlerle uğraşamadılar; kendi face'lerine koydukları bir kaç foto haricinde kapsamlı bir anlatım yok daha. olunca gene paylaşırım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:10 ----------


Günaydın,

F 650 GS'im vardı 2002 model. Çocuk vs binemez olmuştum. Geçenlerde sattım. Satana kadar 2-3 yıl yattı otoparkta. Ama satınca tuhaf oldum. Tekrar sitelere dadandım:) Şİmdi bu CRF 250 L sanki bana uyar gibi geliyor. Hoplayıp zıplamayacağım ama dağ tepe gezmek istiyorum :) İstanbuldan hafta sonları yakın yerlere gitmek istiyorum. Amaçlarım bunlar. Aklıma takılanlar ise, F650'den sonra çok mu zayıf kaçar? Bakıyorum 300-500 Km'de satılan bir çok CRF 250L var. Sanki insanlar bir heves alıyor ama sonra yeterli gelmiyor olabilir mi? Diğer yandan yaşım 48 :) bu fiyatlarda motor almak çok sorun olmaz benim için Versys, Tenere vs de alabilirm. Diğer yandan 20 binli fiyatlarda olsa F800 alırım ama değil:) Yorumlarınızı bekliyorum, sevgiler :)

hocam bende 1sene kullandığım KLR'mi satıp crf aldım, hiçte eksikliğini hissetmiyorum. tabiki 24bg ile 44bg aynı değil ama çok uçan kaçan, hız meraklısı biri değilim; senelerce 15bg lik çinlilerle bile neler yaptık nerelere gittik, oyüzden CRF bana haydi haydi yetiyor. dağda taşta, asfaltta, uzun yolda her yere yetiyor bu 24beygir :) crf'yi mayıs ayı ortasında 500km de aldım, şu anda 6500km ye geldim; deyim yerindeyse motordan inmiyorum; ekonomi açısından da crf benim için biçilmiş kaftan. fakat siz imkanım var diyorsunuz, sadece hafta sonları bineceğim diyorsanız benim hayalim olan bembeyaz bir tenere almanızı öneririm sonuçta crf'nin biraz fazlasını yakıyor ve arazi koşulları için harika bir makina. kararınızda hayırlısı olsun