PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CB 125 Ace Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14

xman19
08 Mart 2014, 20:11
Merhaba arkadaşlar bü gün biraz gezinti yaptım 100 km kadar hız denemesi için videoya çektim youtube ye yükledim linki paylaşıyorum 3000-4000 km den sonra biraz daha gideceğini tahmin ediyorum. not: video hafif rampa aşağı çekilmiştir,bakalım beğenecek misiniz? :)

http://www.youtube.com/watch?v=E_GjqAyyJIs

ilkervirlan
08 Mart 2014, 22:35
Merhaba arkadaşlar bü gün biraz gezinti yaptım 100 km kadar hız denemesi için videoya çektim youtube ye yükledim linki paylaşıyorum 3000-4000 km den sonra biraz daha gideceğini tahmin ediyorum. not: video hafif rampa aşağı çekilmiştir,bakalım beğenecek misiniz? :)

http://www.youtube.com/watch?v=E_GjqAyyJIs

Hızın 100 km.nin üzerinde ve tek elle motosiklet sürüyorsun :pr: Bence zeki bir insanın yapacağı şey değil. :farao:

xman19
08 Mart 2014, 22:45
Hızın 100 km.nin üzerinde ve tek elle motosiklet sürüyorsun :pr: Bence zeki bir insanın yapacağı şey değil. :farao:

Sence motor kullanmak akıllı insan işi mi? Çirkinleşmeye gerek yok :thumleft:

ilkervirlan
08 Mart 2014, 23:02
Sence motor kullanmak akıllı insan işi mi? Çirkinleşmeye gerek yok :thumleft:

Çirkinleştiğimi düşünüyorsan sana son defa cevap yazıyorum, bir daha da rahatsız etmeyeceğim. Akıllı insan motor kullanır, hem de uzuuun bir süre kullanmak için her türlü tedbiri alır. Kazasız iyi sürüşler dilerim.

xman19
08 Mart 2014, 23:07
Çirkinleştiğimi düşünüyorsan sana son defa cevap yazıyorum, bir daha da rahatsız etmeyeceğim. Akıllı insan motor kullanır, hem de uzuuun bir süre kullanmak için her türlü tedbiri alır. Kazasız iyi sürüşler dilerim.

Rahatsızlık olarak algılamadım. Zeki insanın yapacağı şey değil dersen gerizekalı gibi algılanır fakat akıllı insan işi değil dersen farklı anlamlar çıkar. Yazdıklarınıza biraz daha dikkat etmenizi isterim.Biz burada bilgi paylaşımı sağlıyoruz,amacımız saygı içerisinde dostluklarımızı devam ettirmek. Tanımadığımız birisinin bu şekilde cevap vermesi hoş olmadı biraz daha nazik ve kibarca uyarmanız daha iyi olurdu.

keremerson
08 Mart 2014, 23:32
Merhaba arkadaşlar bü gün biraz gezinti yaptım 100 km kadar hız denemesi için videoya çektim youtube ye yükledim linki paylaşıyorum 3000-4000 km den sonra biraz daha gideceğini tahmin ediyorum. not: video hafif rampa aşağı çekilmiştir,bakalım beğenecek misiniz? :)

http://www.youtube.com/watch?v=E_GjqAyyJIs


kask
kaskk
kaskkk
kaskkkk

xman19
08 Mart 2014, 23:59
kask
kaskk
kaskkk
kaskkkk

Kask derken? kaskım takılı ben kasksız motor kullanmam

keremerson
09 Mart 2014, 18:48
Kask derken? kaskım takılı ben kasksız motor kullanmam

farkedemedim sanırım. pardon.

Tİme_shİft42
09 Mart 2014, 19:18
Geriden gelip yokuş aşağı yardırmışsın :queen:

ronnytechno
09 Mart 2014, 19:20
Rodaj döneminde böyle yapmayaydın iyiydi :)

ahriman
09 Mart 2014, 19:35
motorunu satmayi dusunen var mi:)

p356spt
09 Mart 2014, 20:00
Merhaba arkadaşlar,

Tecrübelerle kampana frenle disk fren (ön frenden bahsediyorum) arasında gidiş gelişler yapmanının tehlikeli olduğunu kanatine vardım.

Kampana frende dozajlamayla disk fren arasındaki dozajlamada büyük fark var. Disk frene alışan insanın el ayarı bozluyor ve ve disk frenlerde teker kaydırmalara neden oluyor. Kayan ön teker olunca da teklikeli vaziyetler alabiliyor. Benim başıma iki defa geldi.

Ben önlemimi alarak kampana ön frenli motorsiklet kullanmamaya karar verdim, yoksa öpeceğim yeri hafezenallah. Ace'nin sahibi de arkadaş da Nisan sonunda askerden dönüyor hayırlısıyla. Çok beğendiğim ACE defteri de bu şekilde kapanıyor benim için malesef.

Kampana teknolojisine diyeceğim hiç bir şey yok, bazı durumlarda avantajlı olduğunu bile düşünüyorum ama iki teknoloji arasında git gel kaçınılması gereken bir tehlike.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:46 ----------

Unutmadan son olarak başladığım ve yarım kalan yakıt sarfiyatı testini de tamamlamak istiyorum. Ondan sonra bitireyim bari binmeyi, işi yarım bırakmam olmaz şimdi ;)

xman19
10 Mart 2014, 00:35
Geriden gelip yokuş aşağı yardırmışsın :queen:

Geriden pek kaptırmadım ama rampa aşağı olduğunu baştan söyledim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------


Rodaj döneminde böyle yapmayaydın iyiydi :)

mrb;
rodaja dikkat ediyorum 500 km yi çok iyi geçirdiğimi düşünüyorum. Hani vardırya sağar açılmasın muhabbeti artık yavaş yavaş sıkıştırma zamanı geldi diye düşünüyorum. Bahsettiğim şıkıştırmalar maximum 1 km gibi fazla zorlamıyorum yani :thumleft:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:33 ----------


motorunu satmayi dusunen var mi:)

Çok düşündük zorlanarak aldık çokta memnunum ve en az 10 sene binerim herhalde :)

Satmayı düşünen arkadaşlar illaki olacaktır.

byanmaz
10 Mart 2014, 02:50
Merhaba arkadaşlar,

Tecrübelerle kampana frenle disk fren (ön frenden bahsediyorum) arasında gidiş gelişler yapmanının tehlikeli olduğunu kanatine vardım.

Kampana frende dozajlamayla disk fren arasındaki dozajlamada büyük fark var. Disk frene alışan insanın el ayarı bozluyor ve ve disk frenlerde teker kaydırmalara neden oluyor. Kayan ön teker olunca da teklikeli vaziyetler alabiliyor. Benim başıma iki defa geldi.

Ben önlemimi alarak kampana ön frenli motorsiklet kullanmamaya karar verdim, yoksa öpeceğim yeri hafezenallah. Ace'nin sahibi de arkadaş da Nisan sonunda askerden dönüyor hayırlısıyla. Çok beğendiğim ACE defteri de bu şekilde kapanıyor benim için malesef.

Kampana teknolojisine diyeceğim hiç bir şey yok, bazı durumlarda avantajlı olduğunu bile düşünüyorum ama iki teknoloji arasında git gel kaçınılması gereken bir tehlike.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:46 ----------

Unutmadan son olarak başladığım ve yarım kalan yakıt sarfiyatı testini de tamamlamak istiyorum. Ondan sonra bitireyim bari binmeyi, işi yarım bırakmam olmaz şimdi ;)

ben de aynı fikirdeyim. benim bu motoru kullanmadan önceki tek tecrübem 3 günlük eğitimde kullandığım cbf 150'den ibaretti. ben de ilk mesajlarımda frenin dozlamasının farklı olduğundan yakınmıştım. o kısacık disk fren tecrübesi bile hemen alışkanlık yapıyor. kampana fren tutmasına tutuyor, ancak disk frene kıyasla manete abanmak gerekiyor. bu kez kampanaya alışmış durumdayım. nitekim sonradan bir kaç yüz metre kullandığım cbr250'de de bocalamıştım sen de hatırlarsın:)
bu motoru bu yaz kesin kullanacağım da, önümüzdeki senelerde motoru büyütürüm sanırım. frene alışmadan insan içine çıkmamak lazım. aklımızın bir köşesinde dursun bu:)

p356spt
10 Mart 2014, 13:36
aynen öyle :)

xman19
20 Mart 2014, 22:21
Arkadaşlar merhaba;

Sahibinden.com da test motorlarını satanlar var bayilikleri mi iptal oldu yoksa başka birşey mi var acaba

yqavuzhyan
21 Mart 2014, 00:13
Merhaba arkadaşlar,

Tecrübelerle kampana frenle disk fren (ön frenden bahsediyorum) arasında gidiş gelişler yapmanının tehlikeli olduğunu kanatine vardım.

Kampana frende dozajlamayla disk fren arasındaki dozajlamada büyük fark var. Disk frene alışan insanın el ayarı bozluyor ve ve disk frenlerde teker kaydırmalara neden oluyor. Kayan ön teker olunca da teklikeli vaziyetler alabiliyor. Benim başıma iki defa geldi.

Ben önlemimi alarak kampana ön frenli motorsiklet kullanmamaya karar verdim, yoksa öpeceğim yeri hafezenallah. Ace'nin sahibi de arkadaş da Nisan sonunda askerden dönüyor hayırlısıyla. Çok beğendiğim ACE defteri de bu şekilde kapanıyor benim için malesef.

Kampana teknolojisine diyeceğim hiç bir şey yok, bazı durumlarda avantajlı olduğunu bile düşünüyorum ama iki teknoloji arasında git gel kaçınılması gereken bir tehlike.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:46 ----------

Unutmadan son olarak başladığım ve yarım kalan yakıt sarfiyatı testini de tamamlamak istiyorum. Ondan sonra bitireyim bari binmeyi, işi yarım bırakmam olmaz şimdi ;)

Ön tekeri kilitlemeyi nasıl başardınız ? Ön teker mutlaka disk olmalı. Kampana ısındığı zaman yarı yarıya kayıba uğruyor, eğitimli bir motorcu asla kampana tercih etmez, ön tekere kampana koyanları adam öldürmeye teşebbüsten yargılamak lazım.

Machair
21 Mart 2014, 00:14
Benim merak ettiğim şey CB 125 E zaten var.Honda neden böyle bi şeyi piyasaya sürme gereği duydu.Hadi bunu 2000-2500 TL gibi bi fiyatla piayasaya sürse tamam ama CB125 e ile sadece 500 TL gibi bi fiyat farkı var 3100 TL yi veren biraz daha sıkar 3600 e CB 125 E yi alır.Bu CB 125 E nin kötü bir kopyası.Bu zamanda bu trafikte klasik motosikler hariç önde disk fren olamayan bir motosikleti kullanmak cidden Güven Özveri ve Tecrübe ister.Her şeyi geçtim şu civatanın üstüne damlamış boya lekesi de ne.Anacak bu kadar özensizlik olur.Ayrıca internet sitesinde neden CUB modellerin arasına konumuş bu?Bildiğimiz communeter bu.Honda Türkiye'nin hiç bu kadar çok saçmaladığını görmemiştim.

Çok eski bir mesajı cevaplıyorum ama o cıvatanın üzerine boya damlamamış. O birçok seri üretim yapan fabrikada olduğu gibi cıvatanın sıkıldığını ve uygun torkta olup olmadığının tork anahtarıyla kontrol edildiğinin göstergesidir. Çinli, merdiven altı montajlanmış diğer motorların cıvatalarının dökülmesinin ana sebeplerinden biriside budur. Sadece cıvataları sıkarlar, az ya da çok önemli değildir.

YouSuffer
21 Mart 2014, 14:30
evet test motosikletlerini satanlar var 50 60 kmde vede 500 750 tl aşşşağıya neden acaba bende yazın alıcamda 2. el düşünüyorum bakalım bulamazsam en uygununu almaya calıscam

moonwalk
22 Mart 2014, 16:04
Yaklaşık 1 ay önce aldım bu motoru ve ilk motorum :) Acemiliğimi bu motorla atıyorum yani ve şuana kadar Allaha şükür bi sorun çıkarmadı gayet memnunum.. Acemiler ve yeni başlayanlar için ideal bi motosiklet. :thumleft:

xman19
24 Mart 2014, 21:44
Yaklaşık 1 ay önce aldım bu motoru ve ilk motorum :) Acemiliğimi bu motorla atıyorum yani ve şuana kadar Allaha şükür bi sorun çıkarmadı gayet memnunum.. Acemiler ve yeni başlayanlar için ideal bi motosiklet. :thumleft:


Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin arkadaşım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:51 ----------

Merhaba arkadaşlar;

Ace kullananların bir şey deneyebilirler mi

3. viteste çok düşük devirde hafif rampa aşağı giderken 2. vitese takıp debriyajı 4 saniye tutup çok yavaş bırakın sanjımandan anormal bir ses geliyor mu? Kafama takıldı acaba devir yetmediğinden anlık olarak teker dişliyi ileri itmediğinden olabilir mi acaba? tırrrt diye bir ses :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:56 ----------

Bugün servise gittim ve sorunu motoru ayaklık üzerinde çalıştırıp açıkça gösterdim.Kendiside gördü ve tamam sanjıman sa sanzıman balaysa balata çözeriz dediler.aklımıza takılan motor yağındaki fazlalık var gibi nasıl artabilir diye düşündük.Karbüratör kartel hava borusu varsa oradan şamandıra takılması sonucu kartele benzin vermiş olabilir diye düşündük ve bu yağı bozmuş olabilir dedik. perşembe günü yağı değiştirip kontrol etmeye karar verdik.Perşembe akşamı belli olur gibi ses devam ederse gerçekten bir sorun var demektir. Hadi hayırlısı bakalım.

felix_bjk1903
24 Mart 2014, 22:26
merhaba arkadaslar, CB 125 ACE için yeni ürünümüze linkten ulaşabilirsiniz.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-honda-cb-125-ace-arka-cantalik-demiri-158480793/detay/

Osırıs
25 Mart 2014, 23:57
Bugün arkadaş bunu sürdü bende kendi motorumu sürdüm düzde gidiyoruz 125 km ile peşinden yetişemedim yav! tek kişiyiz hemde nasıl oluyor anlamadım,13,5 hp nerde 8 hp nerde? tvs de manyak tork var, cb125 de fısır fısır hızlanıyor ama deli gidiyor aga :queen:

sbr
26 Mart 2014, 14:47
Bugün arkadaş bunu sürdü bende kendi motorumu sürdüm düzde gidiyoruz 125 km ile peşinden yetişemedim yav! tek kişiyiz hemde nasıl oluyor anlamadım,13,5 hp nerde 8 hp nerde? tvs de manyak tork var, cb125 de fısır fısır hızlanıyor ama deli gidiyor aga :queen:

apache ile cb125e mi yetişemediniz? bence servisinizi değiştirin.

Osırıs
26 Mart 2014, 15:24
apache ile cb125e mi yetişemediniz? bence servisinizi değiştirin.

Ben kasmadım,motorumu zorlamadım.. redline 1 2 defa girdim,o hep redline gitti :) 120 km hızla peşindeydim ben ama ben ağırım 90 kg,onu süren arkadaş benden zayıf + dişlilerini kurcalamış. ona 2 kişi binse tıslayarak gider 60 70 geçmez,benim motoruma 2 3 kişi de binse 100 km hızı devirir

xman19
26 Mart 2014, 16:51
Ben kasmadım,motorumu zorlamadım.. redline 1 2 defa girdim,o hep redline gitti :) 120 km hızla peşindeydim ben ama ben ağırım 90 kg,onu süren arkadaş benden zayıf + dişlilerini kurcalamış. ona 2 kişi binse tıslayarak gider 60 70 geçmez,benim motoruma 2 3 kişi de binse 100 km hızı devirir

Bahsettiğiniz 125 e mi yoksa 125 ace mi

Osırıs
26 Mart 2014, 16:58
Bahsettiğiniz 125 e mi yoksa 125 ace mi

125 ace den bahsediyorum,açıkçası şaşırdım o kadar hızlı gitmesine :) daha 3 binde motor. benimki 30 binde

xman19
27 Mart 2014, 12:04
125 ace den bahsediyorum,açıkçası şaşırdım o kadar hızlı gitmesine :) daha 3 binde motor. benimki 30 binde

Nazar değmesin iyi kaçıyormuş.videoya çeksenizde bizde görsek iyi olurdu

acemi60
27 Mart 2014, 13:25
125 ace den bahsediyorum,açıkçası şaşırdım o kadar hızlı gitmesine :) daha 3 binde motor. benimki 30 binde
Niye şaşırdın ki?
Ben kendi gözlerimle gördüm. Hayabusa yetişemedi Ace'ye. Hayabusa'nın sürücüsü yoktu. Yolun kenarında duruyordu.:)
Her geçen gün daha iyi rakipleri piyasaya girerken Honda CB 125 Ace'yi hayal dünyamızda yaşatalım...

xman19
27 Mart 2014, 20:44
Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin arkadaşım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:51 ----------

Merhaba arkadaşlar;

Ace kullananların bir şey deneyebilirler mi

3. viteste çok düşük devirde hafif rampa aşağı giderken 2. vitese takıp debriyajı 4 saniye tutup çok yavaş bırakın sanjımandan anormal bir ses geliyor mu? Kafama takıldı acaba devir yetmediğinden anlık olarak teker dişliyi ileri itmediğinden olabilir mi acaba? tırrrt diye bir ses :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:56 ----------

Bugün servise gittim ve sorunu motoru ayaklık üzerinde çalıştırıp açıkça gösterdim.Kendiside gördü ve tamam sanjıman sa sanzıman balaysa balata çözeriz dediler.aklımıza takılan motor yağındaki fazlalık var gibi nasıl artabilir diye düşündük.Karbüratör kartel hava borusu varsa oradan şamandıra takılması sonucu kartele benzin vermiş olabilir diye düşündük ve bu yağı bozmuş olabilir dedik. perşembe günü yağı değiştirip kontrol etmeye karar verdik.Perşembe akşamı belli olur gibi ses devam ederse gerçekten bir sorun var demektir. Hadi hayırlısı bakalım.

merhaba;
Öncelikle sorun çok önemli değil gibi gaz verince problem yok fakat kafama takıldı işte.
servisden motoru aldım sağolsunlar iyi ilgilendiler beraber gezdik denedik fakat sorunum devam ediyor. Hafif rampa aşağı motor devrini düşürüp 3. vitesten 2. vitese takıp debriyajı gaz vermeden yavaşça bırakınca tırt diye ses geliyor (motor devri düşük arka teker rampa aşağı olduğundan ileri itiyor) gaz verirsem hiçbir sorun yok takıntı haline geldi. Test motorunda denedik yapmadı km si düşük olduğundan olabilir dedik 2000 km de bakıma gel motor iyice alışşın tekrar bakalım dediler. Bu şekilde kullanma hafif gaz ver dedi. Ben zaten öyle kullanmıyorum bu şekilde olunca sesinde gelmemesi gerekir, bana başka ace de de olduğunu gösterin tamam deyim yani. Ama motordan memnunum.

byanmaz
31 Mart 2014, 12:12
Bugün arkadaş bunu sürdü bende kendi motorumu sürdüm düzde gidiyoruz 125 km ile peşinden yetişemedim yav! tek kişiyiz hemde nasıl oluyor anlamadım,13,5 hp nerde 8 hp nerde? tvs de manyak tork var, cb125 de fısır fısır hızlanıyor ama deli gidiyor aga :queen:

tvs'nin gösterge tablosu bozuk değilse ace'nin 125 yapmasına şaşırırım açıkçası. motor 105 km'de redline oluyor göstergeye göre. motor düzde 90'dan sonra epey nazlı hızlanıyor. ben yokuş aşağı maksimum 110 gördüm. fazlasını yapsa bile motoru patlatmamak için cesaret edemezdim:)


merhaba;
Öncelikle sorun çok önemli değil gibi gaz verince problem yok fakat kafama takıldı işte.
servisden motoru aldım sağolsunlar iyi ilgilendiler beraber gezdik denedik fakat sorunum devam ediyor. Hafif rampa aşağı motor devrini düşürüp 3. vitesten 2. vitese takıp debriyajı gaz vermeden yavaşça bırakınca tırt diye ses geliyor (motor devri düşük arka teker rampa aşağı olduğundan ileri itiyor) gaz verirsem hiçbir sorun yok takıntı haline geldi. Test motorunda denedik yapmadı km si düşük olduğundan olabilir dedik 2000 km de bakıma gel motor iyice alışşın tekrar bakalım dediler. Bu şekilde kullanma hafif gaz ver dedi. Ben zaten öyle kullanmıyorum bu şekilde olunca sesinde gelmemesi gerekir, bana başka ace de de olduğunu gösterin tamam deyim yani. Ama motordan memnunum.

ben denedim bende sorun tekrarlanmadı. ace'lerin şanzımanının bazı kullanıcılarda problem yarattığını teslim etmek lazım herhalde:)

Osırıs
31 Mart 2014, 12:51
tvs'nin gösterge tablosu bozuk değilse ace'nin 125 yapmasına şaşırırım açıkçası. motor 105 km'de redline oluyor göstergeye göre. motor düzde 90'dan sonra epey nazlı hızlanıyor. ben yokuş aşağı maksimum 110 gördüm. fazlasını yapsa bile motoru patlatmamak için cesaret edemezdim:)



ben denedim bende sorun tekrarlanmadı. ace'lerin şanzımanının bazı kullanıcılarda problem yarattığını teslim etmek lazım herhalde:)

Benim karbüratör diyaframı yırtıkmış + şehir içi tork olsun diye dişlileri kurcalamıştım hava filtresi baya eskimişti onlar serviste yapıldı şuan aynamda göremiyorum bile :mrgreen: bakımlı motorun hali başka

xman19
31 Mart 2014, 15:18
tvs'nin gösterge tablosu bozuk değilse ace'nin 125 yapmasına şaşırırım açıkçası. motor 105 km'de redline oluyor göstergeye göre. motor düzde 90'dan sonra epey nazlı hızlanıyor. ben yokuş aşağı maksimum 110 gördüm. fazlasını yapsa bile motoru patlatmamak için cesaret edemezdim:)



ben denedim bende sorun tekrarlanmadı. ace'lerin şanzımanının bazı kullanıcılarda problem yarattığını teslim etmek lazım herhalde:)

Şöyle diyelim;
Servisimiz honda merkezine motorda sorun olmadığını bildirmiş. Sorun görünmüyor dediler ve gülüyorum
Bazı formlarda gördüm cbf 150 dede olduğunu okudum. Başka bir honda servisi aynı sorun bazı 125 e lerdede var debriyaj tası ve yaylarda sorun oluyor garantiden değişiyor dedi.

http://cbf150.net/smf/index.php?topic=6840.0


http://cbf150.net/smf/index.php?topic=8138.0

byanmaz
02 Nisan 2014, 16:49
sabah işe giderken (arabaylaydım) tem'de g.o.p. civarında siyah bir ace'yi geçtim. sonra hasdal'da trafik tıkanınca o beni geçti:)

forumdan biri midir merak ettim.

xman19
02 Nisan 2014, 19:36
Ace ye zam gelmiş sitede 3320 tl yazıyor

a_hmet20
03 Nisan 2014, 10:19
Arkadaşlar bende bu motordan almayı düşünüyorum.Bu motoru uzun süreli(uzun süreden kastım tabikide 3 5 ay)kullanan bana tavsiye eder mi artı veye eksi yönleri nelerdir?şu an bende ybr125 var 2005 model onla bi kaza geçirdim şasesi eğrildi ve bi kaç ufak sorunu daha var.motordan soğudum kısacası ve sıfır motorum hiç olmadı 2. elden çok çektim.ayrıca boyum 1.85 kilom 112 kg civarı fiziğimi düşünerek tavsiye ederseniz sevinirim.

YouSuffer
03 Nisan 2014, 18:51
fiziğe göre küçük kalır kelimesini sevmem ama bu harbi kucuk kalabilir cbf150 iyi durur size

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:37 ----------

Arkadaşlar bu motosikletle eğitim aldım diye bunla başlamak istiyorum ama aklım 2011 2012 tvs apache lerede kaçıyor. Acaba 5.000 10.000 deki tvs mi alsam cb 125 ace mi alsam tvs çok daha iyi ve gostergeler vs. teknolojık gozukuyor ama honda yıda seviyorum hergun kafam karışıyor valla :)

a_hmet20
03 Nisan 2014, 19:47
sağol yorumun için yousuffer ama benim biraz maddi olarak gücüm kısıtlı şuanda sıfır olarak bi tek buna yetiyor gibi bi şey alsam pişman olur muyum acaba kafama takılan o ayrıca evim biraz yokuşlu yolları yokuşlarda çok mu kötüdür bunun performansı çekişi nasıl acaba

YouSuffer
03 Nisan 2014, 23:04
Bitek buna yetiyorsa bunu alın ya 4 vitesmiş felan demeyin honda sonucta hem bana göre cbf 150 den daha iyi gorunus bakımından

twona
03 Nisan 2014, 23:14
Arkadaşlar bende bu motordan almayı düşünüyorum.Bu motoru uzun süreli(uzun süreden kastım tabikide 3 5 ay)kullanan bana tavsiye eder mi artı veye eksi yönleri nelerdir?şu an bende ybr125 var 2005 model onla bi kaza geçirdim şasesi eğrildi ve bi kaç ufak sorunu daha var.motordan soğudum kısacası ve sıfır motorum hiç olmadı 2. elden çok çektim.ayrıca boyum 1.85 kilom 112 kg civarı fiziğimi düşünerek tavsiye ederseniz sevinirim.

eğer çok küçük demezseniz yamaha crypton da bakabilirsiniz. 2012 leri 2990tl, 2013 3190tl, 2014 ler 3290 liradan satılıyor şu an.

xman19
04 Nisan 2014, 13:15
Arkadaşlar bende bu motordan almayı düşünüyorum.Bu motoru uzun süreli(uzun süreden kastım tabikide 3 5 ay)kullanan bana tavsiye eder mi artı veye eksi yönleri nelerdir?şu an bende ybr125 var 2005 model onla bi kaza geçirdim şasesi eğrildi ve bi kaç ufak sorunu daha var.motordan soğudum kısacası ve sıfır motorum hiç olmadı 2. elden çok çektim.ayrıca boyum 1.85 kilom 112 kg civarı fiziğimi düşünerek tavsiye ederseniz sevinirim.
Merhaba;

tsv daha güçlüdür fakat sıfırda kararlıysan ace yi tavsiye ederim en güzel yanlarından birisi yakıtının şehir içi 100 km 2,5 litre ve aşağısı olması kilonu kafana takma derim seni istediğin her yere götürebilir yokuşlarda sorun yaşamayacağını rahatlıkla söyleyebilirim. bulunduğun ilde test motoru varsa honda bayisinden alıp denemeni ve daha sonra karar vermeni tavsiye ederim Bende ekonomik durumlarımdan dolayı bu motoru aldım memnunum sıfır dahi olsa sorun yaşanabiliyor bunu unutmayın,marka ve servis çok önemli marka ne olursa olsun servis iyi değilse seni sıkıntıya sokabilir.Bana göre eksi yönü pek yok diyebilirim ben debriyajı bırakırken gelen sesden sıkıntı yaşadım servis sorun göremedi. Bana göre başka ilden aldığımı bildiğinden ilgilenmedi gibi geldi.Aldığım bayi hemde servis kendisine videosunu yolladım müsayit olunca gelde bakayım dedi git gel 200 km hemde gezmiş olurum havalar ısınınca giderim. 4 vites olması bence kötü değil 50 km hızda bile 4. viteste gaza basınca rahatlıkla hızlanıyor,almadan 4 vites olması kötümü olur diye düşünmüştüm ama iyiki de almışım Şöyle basınca 140 felan görse çok süper olurdu :)

YouSuffer
04 Nisan 2014, 16:17
zorlamadan normal kaç basıp gıdıyorsunuz ben 2. viteste 40 50 lere cıkmıştım eğitimde gayet iyi bi şekilde giderdim vites arttırsam ama deniyemedim tabi. (zorlamadan deviri abartmadan tabi)

xman19
04 Nisan 2014, 16:40
zorlamadan normal kaç basıp gıdıyorsunuz ben 2. viteste 40 50 lere cıkmıştım eğitimde gayet iyi bi şekilde giderdim vites arttırsam ama deniyemedim tabi. (zorlamadan deviri abartmadan tabi)

70-85 km hız arası normal düzde 100 hafif rampa aşağı 110 geçenlerde düzde 3.vitesde sıkıştırdım 90 dedi ama bira fazla zorladım. Diğer cg serilerine göre titreşim yok denecek kadar az fakat birşey dikkatimi çekti 4. viteste 60-70 arası giderken bacaklarınızla depoyu sıkarsanız az bir titreme var fakat hız 70-110 arası titremiyor anlamadım gitti.

daha önce çektiğim videoyu gördünüz mü http://www.youtube.com/watch?v=E_GjqAyyJIs

acemi60
04 Nisan 2014, 17:48
Arkadaşlar bende bu motordan almayı düşünüyorum.Bu motoru uzun süreli(uzun süreden kastım tabikide 3 5 ay)kullanan bana tavsiye eder mi artı veye eksi yönleri nelerdir?şu an bende ybr125 var 2005 model onla bi kaza geçirdim şasesi eğrildi ve bi kaç ufak sorunu daha var.motordan soğudum kısacası ve sıfır motorum hiç olmadı 2. elden çok çektim.ayrıca boyum 1.85 kilom 112 kg civarı fiziğimi düşünerek tavsiye ederseniz sevinirim.
MOTORAN CBS 150 BALANCER 3.000 TL
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-motoran-alanya-yildirim-motor-motoran-cbs-150-balancer-2013-144574210/detay


SALCANO WOLF 125 3.000 TL
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-salcano-manavgatmotordan-2014-salcanolar-150657641/detay


BAJAJ BOXER 150 3.050 TL
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-doganermoto-dan-bajaj-boxer-150-159578668/detay


MONDIAL MH125 DRIFT 3.150 TL
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-mondial-drift-125cc-motoshop-karsiyaka-232-3656265-124564993/detay


HONDA CB125 ACE 3.320TL
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cb125-ace-honda-ataberk-119188551/detay


KUBA CR1 150 CC 3.490 TL
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kuba-ilhan-motor-antalya-dan-yeni-kuba-cr1-150-cc-156851683/detay


RKS TİTANİC 150 3.650 TL
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-rks-ilhan-motor-antalya-dan-rks-titanic-150-156940258/detay


BAJAJ Discover 125 ST 3.855 TL
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-bajaj-discover-157766225/detay


YAMAHA YBR125 4.750 TL
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-nebiogullarindan-yamaha-ybr-2014-0km-130371533/detay


HONDA CBF 150 5.570 TL
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-enes-satis-servis-aksesuar-cbf-150-almanin-zamani-159582744/detay

Bu segmentte seçenek çok. Dikkate alınması gerekenleri yukarıya yazdım.
- En pahalısı değil ama en iyisi YAMAHA YBR
- En ucuzu MOTORAN CBS 150 BALANCER. Motoran ciddi bir firma.Motorun dizaynı güzel.
- Bajaj'ın her iki modeli de dikkate alınmalı. Deneme sürüşü imkanı bulursanız kaçırmayın.
- Yukarıdaki liste içinde dikkate alınması gereken seçenekler var. HONDA CB125 ACE ilk eleyeceğim seçenek olurdu.

YouSuffer
04 Nisan 2014, 19:27
Video izlemiştim teşekkürler bilgiler için titreşim konusunda bende şaşırmıştım.

byanmaz
06 Nisan 2014, 19:16
MOTORAN CBS 150 BALANCER 3.000 TL
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-motoran-alanya-yildirim-motor-motoran-cbs-150-balancer-2013-144574210/detay


SALCANO WOLF 125 3.000 TL
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-salcano-manavgatmotordan-2014-salcanolar-150657641/detay


BAJAJ BOXER 150 3.050 TL
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-doganermoto-dan-bajaj-boxer-150-159578668/detay


MONDIAL MH125 DRIFT 3.150 TL
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-mondial-drift-125cc-motoshop-karsiyaka-232-3656265-124564993/detay


HONDA CB125 ACE 3.320TL
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cb125-ace-honda-ataberk-119188551/detay


KUBA CR1 150 CC 3.490 TL
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kuba-ilhan-motor-antalya-dan-yeni-kuba-cr1-150-cc-156851683/detay


RKS TİTANİC 150 3.650 TL
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-rks-ilhan-motor-antalya-dan-rks-titanic-150-156940258/detay


BAJAJ Discover 125 ST 3.855 TL
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-bajaj-discover-157766225/detay


YAMAHA YBR125 4.750 TL
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-nebiogullarindan-yamaha-ybr-2014-0km-130371533/detay


HONDA CBF 150 5.570 TL
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-enes-satis-servis-aksesuar-cbf-150-almanin-zamani-159582744/detay

Bu segmentte seçenek çok. Dikkate alınması gerekenleri yukarıya yazdım.
- En pahalısı değil ama en iyisi YAMAHA YBR
- En ucuzu MOTORAN CBS 150 BALANCER. Motoran ciddi bir firma.Motorun dizaynı güzel.
- Bajaj'ın her iki modeli de dikkate alınmalı. Deneme sürüşü imkanı bulursanız kaçırmayın.
- Yukarıdaki liste içinde dikkate alınması gereken seçenekler var. HONDA CB125 ACE ilk eleyeceğim seçenek olurdu.

aynı fiyat aralığında bajaj boxer iyi bir alternatif gibi duruyor gerçekten. bajaj türkiyede nasıl organize olur vb ayrıntıları bilmem ama ace ile aynı fiyata boxer'da çanta ve koruma demiri, küçük bir rüzgarlık, fazladan 3-4 beygir ve %20 fazla tork var. bir tek vites aşağıya doğru büyüyormuş, önemseyen olur belki.

bu arada merak edenler için bugün yine depoyu doldurdum. motor son 340 kilometrede tam olarak 2.5 litre yaktı. bunun neredeyse tamamı tem'de tam gaz. 2bin km oldu. artık ölçmeyi bırakıyorum. eskisi gibi her seferinde 30 liralık almaya devam. böylece zamlardan da etkilenmem:)

xman19
07 Nisan 2014, 17:47
620 km de 80 tl

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:48 ----------

az önce paketçinin birinde 11900 km de ace gördüm arkadaş çok memnunum diyor. Daha fazla km de olan var mı

lawyer_16
14 Nisan 2014, 21:06
bende de ace var. motorun kalitesine laf etmek istemiyorum, çünkü honda işçiliği, sağlamlığı ve sorunsuzluğu motorda kendini belli ediyor. ancak motor kötü olmamasına rağmen hiçbir özellik koymamışlar motora. amortisörleri çok sert. selesi berbat. tipi iğrenç. frenler kampana. bütün bunların yanında 80 km hızın üzerinde titreşimden ve rüzgardan dolayı otomatik kapanan ama sonra açılmayan bir çift ayna :) eğer marka takıntınız varsa ve motoru sadece şehir içinde tatlı tatlı kullanmak istiyorsanız bu modeli kesinlikle tavsiye ederim.

kullanımı kolay olur ümidi ile sürücü kursumuza aldık bu motoru ancak 1. viteste gaz ayarı yapmak biraz zor. motor kendini ileri atıyor hafif gaz verince. dolayısıyla öğrenme aşamasında olan öğrencilerimin gözü korkuyor motordan. bir ikincisi, arada sırada kendim sağa sola hatta şehir dışına da çıktığım için 5 vites ve 150 cc olan bi motor almayı düşünüyorum. rks titanic çok hoşuma gitti, gidip yerinde inceledim ve kalitesine kanaat getirdim. eğer motoru satıp 150 cc almaya karar verirsem alacağım motor rks titanic olur.

byanmaz
15 Nisan 2014, 13:15
bende de ace var. motorun kalitesine laf etmek istemiyorum, çünkü honda işçiliği, sağlamlığı ve sorunsuzluğu motorda kendini belli ediyor. ancak motor kötü olmamasına rağmen hiçbir özellik koymamışlar motora. amortisörleri çok sert. selesi berbat. tipi iğrenç. frenler kampana. bütün bunların yanında 80 km hızın üzerinde titreşimden ve rüzgardan dolayı otomatik kapanan ama sonra açılmayan bir çift ayna :) eğer marka takıntınız varsa ve motoru sadece şehir içinde tatlı tatlı kullanmak istiyorsanız bu modeli kesinlikle tavsiye ederim.

kullanımı kolay olur ümidi ile sürücü kursumuza aldık bu motoru ancak 1. viteste gaz ayarı yapmak biraz zor. motor kendini ileri atıyor hafif gaz verince. dolayısıyla öğrenme aşamasında olan öğrencilerimin gözü korkuyor motordan. bir ikincisi, arada sırada kendim sağa sola hatta şehir dışına da çıktığım için 5 vites ve 150 cc olan bi motor almayı düşünüyorum. rks titanic çok hoşuma gitti, gidip yerinde inceledim ve kalitesine kanaat getirdim. eğer motoru satıp 150 cc almaya karar verirsem alacağım motor rks titanic olur.

motora pek bir özellik konulmadığı ve yeni gelen marka modellerle aynı fiyat aralığında alternatiflerinin çoğaldığı konusunda hemfikirim :) ayna ve gaz konusu halledilebilir şeyler diye düşünüyorum ancak. ayna kolunun gidona bağlandığı yerde üst üste iki somun olması lazım. biri kontra somun terse dönüyor. aynayı ayarladıktan sonra o somunları sıkmayı deneyin. böylece ayna kolları kapanmaz. eğer aynanın kendisi kapanıyorsa, aynanın arka tarafından küçük bir yıldız vida var, ayarladıktan sonra onu da sıkın. aynalar kapanmayacaktır.

gaz kolunun da gerginliğini bir kontrol eder misiniz ? gaz teli fazla gergin olabilir. bir de motoru çalıştırır çalıştırmaz yola koyuluyorsanız, motor ısınana kadar (1-2 km) gaz tepkisi sert oluyor, silkeleniyor.

http://i.imgur.com/yC4gkOs.jpg

YouSuffer
17 Nisan 2014, 11:04
bende de ace var. motorun kalitesine laf etmek istemiyorum, çünkü honda işçiliği, sağlamlığı ve sorunsuzluğu motorda kendini belli ediyor. ancak motor kötü olmamasına rağmen hiçbir özellik koymamışlar motora. amortisörleri çok sert. selesi berbat. tipi iğrenç. frenler kampana. bütün bunların yanında 80 km hızın üzerinde titreşimden ve rüzgardan dolayı otomatik kapanan ama sonra açılmayan bir çift ayna :) eğer marka takıntınız varsa ve motoru sadece şehir içinde tatlı tatlı kullanmak istiyorsanız bu modeli kesinlikle tavsiye ederim.

kullanımı kolay olur ümidi ile sürücü kursumuza aldık bu motoru ancak 1. viteste gaz ayarı yapmak biraz zor. motor kendini ileri atıyor hafif gaz verince. dolayısıyla öğrenme aşamasında olan öğrencilerimin gözü korkuyor motordan. bir ikincisi, arada sırada kendim sağa sola hatta şehir dışına da çıktığım için 5 vites ve 150 cc olan bi motor almayı düşünüyorum. rks titanic çok hoşuma gitti, gidip yerinde inceledim ve kalitesine kanaat getirdim. eğer motoru satıp 150 cc almaya karar verirsem alacağım motor rks titanic olur.

bunları duyunca şevkim kırılıyor nedense , başlangıç için alıcam ve motosiklete alıştıgım zaman satıp cbr 125 e geçmeyi düşünüyorum. Acaba satmakta zorlanır mıyım yada direk cbr ilemi başlamalıyım hazirana kadar bi karar vermem lazım