Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CB 125 Ace Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Sayfa :
1
2
3
4
[
5]
6
7
8
9
10
11
12
13
14
byanmaz
22 Eylül 2013, 15:26
Size çanta meselesini sormak istiyorum. Arkada artçı için tutma demiri var. Ek bir şeye gerek kalmadan çanta takılabilir mi? Alt tablası ile satılan çantalar mesela?
kezzap42
22 Eylül 2013, 15:47
Motosikleti alalı 2 ay oldu km 280lerde. Buna göre bilgi vereceğim. Ayrıca ilk vitesli motorsiklet deneyimim yani acemiyim. Motosikleti aldıgımın ikinci haftası malesef motordan düştüm. Yanlışlıkla kaldırıma tekerleği sürttüm, yaplaladı tutamadım devirdim. On far kapağında çar ve hafif çizik var. Yan kapak vidası düşmüş, Fren ve aynanın bulundugu kısım yukarı kaymıs, ön çamurluk çok hafif çizilmiş. Bendede bu kaza acemilikten kaynaklanıyor. Motor iyi güzel, arkadaşımla 90ı gördük 2 kişi çok rahattı. Yalnız arada vistesinde bir sorun oluyor. Vitesi bire alıp kaldırıyorum, 2ye atacağım zaman bi bakıyorum vites boş göstergesi yanıyor sonra 2ye atıp yola devam ediyorum. 2-3 defa başıma geldi bu. Normal zamandada el marşında bi problem var arada çalışıyor arada pırt pırtrtrrtt gibisinden ses geliyor calısmıyor ve farların gücü aniden düşüyor. Mecbur o zamanlarda ayakla calıstırıyorum. Motorun kontağını çevirdikten sonra arada bir gösterge ışıkları yanmıyor yani vites boşta ama boş ışığı yanmıyor marşa bastıktan sonra yanıyor. Şuan motorda tek sorunum bu. Arada blmiyorum motoru boğuyormuyum vites düşürürken arka tekerin hızı birken kesiliyor tır tır ses geliyor sonra geri düzeliyor vites küçültmeyi tam beceremediğimden olsa gerek zaten pek vites küçültmedim. Yani 1de kalkıp 2 de 15dk gidip 3de10dk gidip durduruyorum motoru tekrar kalkıyorum :bounce: Birşey soracağım bu kapağı ben değiştirebilirmiyim? Far kapağımı oluyor artık tam bilmiyorum.?
Sizlere birkaç resim atayım
http://n1309.hizliresim.com/1f/q/sxjzl.jpg
http://o1309.hizliresim.com/1f/q/sxkdf.jpg
http://n1309.hizliresim.com/1f/q/sxkfg.jpg
http://k1309.hizliresim.com/1f/q/sxkwu.jpg
http://k1309.hizliresim.com/1f/q/sxkn2.jpg
http://o1309.hizliresim.com/1f/q/sxkym.jpg
Buda kırık :)
http://k1309.hizliresim.com/1f/q/sxkpz.jpg
TATLIHIZ
22 Eylül 2013, 16:17
gecmiş olsun arkadasım bi korumu demiri tak istersen,parcaları cok pahalı degildir,+ olarak 90 la gideren titresim varmıydı
kezzap42
22 Eylül 2013, 21:13
öncelikle sağolasın teşekkür ederim. 90la giderken arkadas kullandı hiç titreme olmadı diyor :)
byanmaz
23 Eylül 2013, 10:32
Kezzap geçmiş olsun, en büyük kaza bu olsun. Vites bende kemiksiz ve net. 1 ve 2 arasında iki kademe var yalnız. İkisini birden geçecek kadar uzun atmak lazım.
kezzap42
23 Eylül 2013, 17:37
Kezzap geçmiş olsun, en büyük kaza bu olsun. Vites bende kemiksiz ve net. 1 ve 2 arasında iki kademe var yalnız. İkisini birden geçecek kadar uzun atmak lazım.
Sağol kardeşim. Zaten öyle yapıyorum birden direk 2 ye alıyorum boşa alıp ardından 2 ye almıyorum ama 1e aldıktan sonra ikiye atacagım zaman baktıgımda boş vites lambasını gördüm ama belki acemilikten kaynaklanıyor ondan sonrada olmadı zaten bu olay. Ama vites boş ışığı yanmıyor işte bazen :)
byanmaz
04 Ekim 2013, 16:56
arkadaşlar,
motorun yuvarlak far dönüşümü için gerekli gösterge panelini aldım. http://i.imgur.com/GIeY1Na.jpg
Bir de yuvarlak far lazım. Cg ya da titan farının uyacağını düşünüyordum, o yüzden onu almamıştım ancak anes motor orjinal olmayan parça montajını yapamayacağını söyledi. (Parça da orijinal bu arada, yalnızca Arjantin'de satılan versiyonunun orijinali.)
Değişimi yaptırabileceğim, tercihen k.çekmece, esenyurt vs. tarafında bir servis önerebilir misiniz ? Herhangi bir yuvarlak far buna uyar mı ya da değişimi ben evdeki aletlerle yapabilir miyim ?
Ben bu motora sokak içerisinde ufak bir deneme sürüşü yapmıştım. Evet titreşim oluyor ama bu titreşim Çin motorlarındaki gibi zangır zangır, sıkıntı yaratan bir titreşim değil. Yalnız frenleri çok zayıf bulmuştum.
byanmaz
04 Ekim 2013, 17:25
Ben bu motora sokak içerisinde ufak bir deneme sürüşü yapmıştım. Evet titreşim oluyor ama bu titreşim Çin motorlarındaki gibi zangır zangır, sıkıntı yaratan bir titreşim değil. Yalnız frenleri çok zayıf bulmuştum.
titreşimi beni de rahatsız etmiyor. bunun dışında bir tek cbf150 kullandım. onun kadar yumuşak bir sürüşü yok ama bunu yarım saat kadar aralıksız kullandım, herhangi bir uyuşma rahatsızlık hissetmedim.
frenler ilk 15-20 km beni korkutacak kadar kötüydü. sonra nispeten düzeldi. yine de disk frenle karşılaştırıldığında, aynı fren gücü için daha fazla asılmak gerekiyor manete. orası kesin. ancak frenler tutuyor.
Sağol kardeşim. Zaten öyle yapıyorum birden direk 2 ye alıyorum boşa alıp ardından 2 ye almıyorum ama 1e aldıktan sonra ikiye atacagım zaman baktıgımda boş vites lambasını gördüm ama belki acemilikten kaynaklanıyor ondan sonrada olmadı zaten bu olay. Ama vites boş ışığı yanmıyor işte bazen :)
Ben de geçen hafta aldım Ace. Bende de bazen 1'den 2'ye geçerken sizdeki gibi sorun oluyor. Vites geçmiyor ama boşta ışığı da yanmıyor. Trafikte birkaç kere başıma geldi. 1'den 2 ye atarken dikkat etmek gerekiyor.
Yakıtına gelince merak edenler için yazayım. Motoru aldığımda depoyu fullemiştim. Bugün 434.km'de tekrar fulledim. 9.04 litre benzin aldı. Rodaj süresinde olduğu için biraz fazla tüketimi var sanki. Ortalama 2.1litre civarına geliyor.
byanmaz
17 Ekim 2013, 21:42
Ben de geçen hafta aldım Ace. Bende de bazen 1'den 2'ye geçerken sizdeki gibi sorun oluyor. Vites geçmiyor ama boşta ışığı da yanmıyor. Trafikte birkaç kere başıma geldi. 1'den 2 ye atarken dikkat etmek gerekiyor.
Yakıtına gelince merak edenler için yazayım. Motoru aldığımda depoyu fullemiştim. Bugün 434.km'de tekrar fulledim. 9.04 litre benzin aldı. Rodaj süresinde olduğu için biraz fazla tüketimi var sanki. Ortalama 2.1litre civarına geliyor.
Yukarıda ahkam kestim vites iki kademe filan diye ama boş vites sorunu benim de başıma geldi.
Ikiye attım yokuş yukarı gaza asıldım. Vites boşa düştü ve ışık yanmadı. Rodaj bakımından sonra bir daha bakacağım. Devam ederse can sıkıcı sorun.
TATLIHIZ
18 Ekim 2013, 00:19
Yagdandır veya kronik sanzuman sorunu olmaz inş.
100 km de 2 litre cok güzel bir deger
byanmaz
21 Ekim 2013, 15:50
motorun km saatini yuvarlak far uyumlu bir km saati ile değiştirdim. aldığım km saati orijinal, hondanın çin sundiro fabrikasından. bu saat motorun arjantinde satılan versiyonu ile aynı. yuvarlak far olarak da buradan rialli'den ybr farı aldım.
yetkili servis (anes, istoç) değişimi yapmayı istemediğinden oturduğum yerin yakınlarında tabelası bile olmayan bir motor tamircisi buldum. basit bir sök tak işi olacağını düşünüyordum ancak km saati ile beraber saatin bağlantı ayakları gelmemişti. usta becerikli bir adam çıktı. başka bir motorun bağlantı ayağından kesip biçerek ayak uydurdu. saat biraz eğreti duruyor gibi ama bu haliyle bile eskisinden daha güzel gözüküyor gözüme. etiketleri de söktüm. resimler aşağıda. bu haliyle tam retro, 80'lerden kalma bir görünüm oldu. motoru alma sebeplerimden biriydi.
pazar günü 1,5 saat süren yaklaşık 100 km'lik gezinti yaptım. bahçeşehirden köy yollarından çatalcaya sonra temden geri dönüş. eğer dikkatli dinlerseniz motorda titreşim var. yüksek devirlerde peglerde ve selede hissediliyor. ancak aralıksız bir saat sürdüm uyuşma hissetmedim. son hızda (100-105 km) aynalarda titreşim, görüntü bozulması vs yok.
köy yollarında iki köpek kovaladı beni, hele bir tanesi çok sinsiydi, yolun ortasında miskin miskin yatarken kalktı, sallana sallana kenara çekildi sonra birden üzerime koştu.:) yakalayamadı ancak aynı yoldan dönmeye cesaret edemedim. çatalca'dan tem'e çıktım. motor tam gaz 100-105 yapıyor. ancak büyükçekmece rampasında hız 85-90'a düşüyor. motorun ideal hızı 80 civarı. o hıza kadar epey canlı etine buduna göre. ondan sonra nazlanıyor, rampada da güç kaybediyor dediğim gibi.
tem'de trafik yoktu ama rampada kamyon da sağladım, düzlükte beni kamyon da solladı. viyadüklerden vs geçtim. rüzgarsız bir gündü gerçi ama savrulma zorla şerit değiştirme vs olmadı.
vites sorununu bu gezide 1-2 kez daha yaşadım. 1'den 2'ye geçerken bazen boşta kalıyor. tekrar ikiye alıyorum tekrar boşta kalıyor. sinir bozucu bir durum. motorla ilgili tek sıkıntım bu. bu tür sıkıntılar yaşamamak için honda almıştım. bakalım rodaj bakımından sonra devam edecek mi ? belki debriyaj, vites ayarı gibi bir şey vardır.
merak eden arkadaşlar için motorla ilgili son durum bu.
http://i.imgur.com/gpjTsGX.jpg
http://i.imgur.com/hdSwbOe.jpg
http://i.imgur.com/cXxkFEj.jpg
http://i.imgur.com/VJy9FR8.jpg
ferdinandd
21 Ekim 2013, 16:47
Ön çaprazdan biraz uzak fotoğraf lazım algılamamız için :)
Ama bu açılardan bile genel olarak yuvarlak far çok daha güzel durmuş :cat:
byanmaz
23 Ekim 2013, 18:35
Ön çaprazdan biraz uzak fotoğraf lazım algılamamız için :)
Ama bu açılardan bile genel olarak yuvarlak far çok daha güzel durmuş :cat:
teşekkürler. ön çaprazdan aydınlık bir foto çekebildim. tek bir farın bu kadar değişiklik yaratacağına kim inanırdı:)
http://i.imgur.com/BhRd0mH.jpg
bir tane de otoparkta var:
http://i.imgur.com/mBD1NlS.jpg
Permatiq59
23 Ekim 2013, 21:50
mükemmel olmuş.. benimde taaa motoru almadan önce aklımda olan bir proje..
TATLIHIZ
24 Ekim 2013, 01:07
Olmus olmus fakatt öteki farı daha güzel geliyordu bana hala cazip geliyor bu motor bana disk fren olsa cok iyi olurdu yaa :(
p356spt
27 Ekim 2013, 02:10
Byanmaz Bey,
Öncelikle göstergeyi Taobao'dan getirtebildiğiniz için tebrikler! Ben de sayenizde Türkiye'den Taobao'dan nasıl alışveriş yapılacağını öğrenmiş oldum.
Yuvarlak far kesinlikle güzel olmuş. CB125 ACE'yi ilk yuvarlak fara çeviren siz oldunuz herhalde. Bunun için de ayrıca tebrikler.
Motor temizken farklı açılardan ve daha net fotoğraflar paylaşırsanız daha da memnun oluruz.
Benim samimi bir arkadaşımda da yeni cb125 ACE aldı. Çarşamba günü görüşeceğiz ve etraflı bir deneme sürüşü yapacağım ve bulgularımı paylaşacağım.
p356spt
28 Ekim 2013, 01:09
Tekrar bakıyorum da yuvarlak far çok guzel olmuş gerçekten fakat ön teker çamurluğu yuvarlak far için biraz falza büyük gibi. Çamurluk siyah renk olsa o kadar sırıtmayacak aslında. Cb125e'ninki gibi kısmen siyah da kurtarır gibi. Ace'ye cb125e ön çamurluğu takılır mı dersiniz?
byanmaz
30 Ekim 2013, 12:28
mükemmel olmuş.. benimde taaa motoru almadan önce aklımda olan bir proje..
teşekkürler, ben de "yuvarlak fara çeviririm ben bunu" diye almıştım.
Tekrar bakıyorum da yuvarlak far çok guzel olmuş gerçekten fakat ön teker çamurluğu yuvarlak far için biraz falza büyük gibi. Çamurluk siyah renk olsa o kadar sırıtmayacak aslında. Cb125e'ninki gibi kısmen siyah da kurtarır gibi. Ace'ye cb125e ön çamurluğu takılır mı dersiniz?
gerçekten de şimdi siz söyleyince farkettim, ön çamurluk çizgileri eski far karenajıyla uyumlu. bu haliyle motorun sadeliğini bozuyor. bize yine masraf var.:) ayrıca göstergenin bağlantı ayaklarını ve farın braketlerini bulabilirsem orijinali ile değiştirmeyi düşünüyorum. daha net ve temiz fotolar ilk fırsatta.
www.yoybuy.com'dan alışveriş beklediğimden kolay oldu. en ucuz posta çin postasıydı. 12 dolar tuttu. bunun dışında dhl vs. seçeneği 20-25 usd'ydi. çin postası için 30-35 gün teslimat süresi vermişlerdi ancak 7 günde geldi. dhl 4 günde teslimat vadediyordu. farka değmez, aklınızda olsun.
deneme sürüşü izlenimlerinizi bekliyorum.
p356spt
31 Ekim 2013, 19:55
Dün deneme sürüşünü yaptım. Ben genel olarak çok çok beğendim. Aşağıda genel olarak listeledim.
Pozitif yanları
- Süper konforlu, set'lerden çok konforlu geçiyor, sert frenleri de çok iyi absorbe ediyor.
- Motor çok iyi çekiyor
- Kullanımı süper kolay
- Çok hafif, tek elle arkasını kaldırıp yana kaydırabiliyorum
- Frenler kızaklamama konusunda ABS'li frenleri andırıyor. Sert frenlerken kaydırmadan hemen onceki sınıra otomatik geliyor ve tehlikesiz ve sert bir duruş sağlıyor. Daha da sıkı basarak son hamleyi yaparsanız da frenler kızaklıyor. Panik fren sırasında kızaklamadan hemen önceki kayma sınırına getirmek alışkanlık ve uzmanlık isteyen bir konu fakat bu frenlerle iş kolaylaşıyor. Acemiler için panik fren ile ön kaydırıp düşme riskini süper azaltıyor. Tabi en iyi test CB125e ile bunu yan yana aynı şartlarda test etmekle elde edilebilir.
- Denediğim kadarıyla vites geçişleri gayet net, 1 ile 2 arasındaki geçişi her iki yönlü özellikle denedim ve bir problemle karşılaşmadım.
Negatif yanları
- Birinci vites ile ikinci vites oranında önemli bir fark var. Birinci vites tam traktör yani çekiş vitesi olmuş. Sanırım yüklüyken çok dik yokuşlar için tasarlanmış. 1. vitese mümkün olduğunca düşmemeli kalkışlardada cok hızlı ikinci vitese geçerek sorun aşılabilir.
- Gözlerim devir göstergesini aradı. Bir çok Harley Davidson'da ve Chooper'da da yok ancak benim gibi alışanların gözleri devir saatini arayacaktır. Fara grenaj yapacağına devir saati koyulsa daha iyidi.
GP500-1st
31 Ekim 2013, 21:59
Haliyle dört vites olunca 1 den 2 ye veya 2 den 3 e geçince bayılacak düşürüncede bağıracağı belli.
4 vitesin güzelliği:)
p356spt
01 Kasım 2013, 10:43
Aslında 2., 3. ve 4. vites aralıkları çok ideal, sadece birinci vitese özel bir yük çekme misyonu var.
byanmaz
01 Kasım 2013, 11:36
Haliyle dört vites olunca 1 den 2 ye veya 2 den 3 e geçince bayılacak düşürüncede bağıracağı belli.
4 vitesin güzelliği:)
Aslında 2., 3. ve 4. vites aralıkları çok ideal, sadece birinci vitese özel bir yük çekme misyonu var.
evet, örneğin 4. viteste 25-30 km'den itibaren bayılmadan, vuruntu yapmadan çekiş var. 9 beygir ne kadar çekerse yani :) 1. vites kalkış yapar yapmaz bitiyor, o kadar kısa. motor dururken ilk hareketi bacaklarınızla verirseniz, 2. viteste istop etmeden kalkabilirsiniz.
eminmania
08 Kasım 2013, 20:07
Merhaba arkadaşlar ben cb 125 ace kullanıcısıyım google da motoruma lastik ararken açılan bu forumu gördüm birinci sayfadan sonuncu sayfaya kadar bütün yazılanları okudum bazı arkadaşların negatif yorumlarına hak verdim bazı arkadaşlarımızın bilip bilmeden yaptığı negatif yorumlara da çok kızdım. Yahu kardeşim bilmeden etmeden niye pis pis yorumlar yapıp çok parası olmayıpta ekonomik bir motor almak isteyen insanları düşündürürsünüz ki adam belki alıcak ama senin aptalca yorumlarını okuduktan sonra vazgeçip çinli bir markanın motorunu alıcak tamam honda da Çin de üretim yapıyor ama malzemesi honda bir gidip atıyorum zongsen gibi bir markanın kulladığı malzemeyi kullanmıyor ya. Ayrıca günlük hayatımızda kullandığımız herşey neredeyse çinde üretiliyor.
Lastik arıyorum dedim evet lastikleri çok kötü duro marka ama aynısı daha iyi dediğiniz cbf 150 de var , acemi bir motorcu değilim uzun yıllar motor kullandım aldım sattım vs ama 2 senedir motorum yoktu almak istedim ama paramda çok yoktu bende istemezmiydim onun yerine daha güzel bir motora bineyim ama yok arkadaş ne yapayım. Gidip aptal saptal çin menşeii marka motorlara para vereceğime bunu aldım hemde kampanyalıydı 2900 e aldım ve o kadar güzel işimi goruyor ki evden işe işten eve rahatlıkla gidebiliyorum hatta şileye gezmeye bile gidiyorum valla honda sağolsun ki böyle bir motor çıkarmış piyasaya ekonomik gücü olmayan motorsiklet severler için süper bir fırsat hem daha ilk 100 km de yakıt aldım 11 TL ye doldu bide rodaj süresi var bunun daha da düşecektir. Ayrıca kampana disk hiçte sıkıntı değil çok güzel duruyor motor hem motor gitmiyor ki durmak sıkıntı olsun ;)
Bazı arkadaslarımızın dediği gibi 1. vites sadece kalkış için hemen ikinciye atmak gerekiyor aralığı çok kısa , ayrıca 105 kg biriyim nişanlımda 55 kg çantada da var bi 5 kg bişeyler hiç bir sıkıntısı yok aslan gibide gidiyor
Arkadaşlar bir şey hakkında yorum yaparken bilip bilmeden tipine bakıp yok beygiri dusuk falan yorum yapmayın alacak arkadaşlara manii olmayın.
Honda bence çin marka motorlardan insanları kurtarmak için çıkarmış olabilir bu motoru ve çokta iyi yapmış motorumla mutluyum saat gibi çalışıyor maaşallah
yelkenciyim
12 Kasım 2013, 18:39
64 yaşındayım
7 yıldır kullandığım cbr 125imi sattım, ace 125 aldım
(İlk motosiklet ehliyetimi 1967 yılında almıştım)
Ace konusundaki bilgilerim (cbr 125 ile karşılaştırmalı olarak) şöyledir
1- Honda, iyi motor. 7 yıl 17000 km...üç kez lastik yenileme, bir kez ön amortisör keçelerini değiştirme, bir kez far ampulu yenileme, akü yenileme bir kez...hepsi bu kadar.
2- Cbr, kullanımı daha kolay bir motor. Özellikle, düşük hızlarda, dur-kalkta, arabaların arasından sıyrılmada skuter gibidir.
3- Ace, cbr+ye nazaran yüksek hızda daha dengeli ve rahat, düşük hızda Cbr'den daha dengesiz. Dur-kalk durumlarında Cbr'nin rahatlığı yok.
4- Cbr'de, 7 yılda trafikte (Fethiyede) iki kez ani fren yapmak zorunda kaldım, iki kez hayatım kurtuldu. Ace kullanımım yeni, allah göstermesin ama henüz ani fren yapmak zorunda kalmadım, kalırsam ne olur, bilemiyorum. Bilmediğim için de çok çok çok ihtiyatlı kullanıyorum. Zaten, cbr'yi de bu yüzden sattım. Cbr çok güzel motor ve frenleri de güzel olduğundan GEREKSİZ YERE HIZLI KULLANMAYA başlamıştım. Daha atak, daha kendinden emin motorsiklet kullanmaya başlamıştım. Daha "yavaş" bir motor kullanmaya karar verdim, cbr'yi sattım, ace'yi aldım. Ace'nin daha yavaş bir motorsiklet olacağına, bu forumda yazanları okuyarak kanaat getirdim. Bu forumda yazanlar Ace için "tıs tıs" motoru diye yazıyorlardı. "Amca motoru" diye yazıyorlardı. YANILMIŞIM. (bKZ MADDE 5)
5- aCE İLE BENİM cbr (2006 modeldi) arasında top speed konusunda fark yok. Cbr, öyle hop deyince 130-140 yapmaz. 100, bilemediniz 110. O da 5inci viteste, düz yolda. 6ıncı vitese geçerseniz, hooooop yavaşlar. Cbr'nin 5 viteste yaptıklarının aynısını Ace de 4 vitesi ile yapıyor. Sonuç: Ace yavaş değil. En azından, benim cbr 125 ile aralarında kayda değer bir hızlanma ve top speed farkı yok.
(Yeni model cbr'ler konusunda bir tecrübem yok. Konuştuğum bazı cbr sahipleri 140- 150 kmlerden bahsediyorlar. Bilmiyorum. Benimki 110'u ancak yokuş aşağı geçerdi)
Sonuç: Cbr çok güzel motor ama Ace de güzel motor.
HERKES HIZLI MOTOR KULLANABİLİR AMA BUNLARIN ÇOĞU DURAMAZ
abeciMotoru
12 Kasım 2013, 19:30
adamlar hakkı motor hakkında saçma sapan yorum yapanları kınıyorum :)
cb125 e arasında bi fark yok zaten, sadece malzemeden biraz kısmışlar gibi görünüyo. kullananlar memnun olmalı.
byanmaz
12 Kasım 2013, 20:57
frenler yeterli üstat, içiniz rahat olsun. yalnız disk frene göre dozlaması farklı. cbf 150 ile karşılaştırabilirim ancak. cbf'nin kitlediği dozda, ace ancak ısırıyor. boş bir yolda dozlamayı denemenizi öneririm naçizane.
ERROR88
12 Kasım 2013, 23:43
yelkenciyim amca seninki cbr ın cakması olmasın yuki galiba ace nasıl cbr ın yaptiklarinı yapar yuksek hızda nasıl guven verir grenaj ne ise yarar 5 e takarsam motoru yakarım ne aynısı biri 3500 biri 7500
acemi60
13 Kasım 2013, 12:49
Ace sahipleri amma da gaz vermişler.Bilmeyen CBR125R den daha iyi bir şey zannedecek. Aslında iyi yapıyorlar. Motorunu sevmek iyi bir şey. Bajaj ve Hero modelleri geldikten sonra satmaları da zor. Motorlarını satıp ayrılmaları imkansız olacağından sevmelerinde fayda var.
byanmaz
13 Kasım 2013, 14:53
Ace sahipleri amma da gaz vermişler.Bilmeyen CBR125R den daha iyi bir şey zannedecek. Aslında iyi yapıyorlar. Motorunu sevmek iyi bir şey. Bajaj ve Hero modelleri geldikten sonra satmaları da zor. Motorlarını satıp ayrılmaları imkansız olacağından sevmelerinde fayda var.
:) her topal satıcının kör bir alıcısı çıkar.
şaka bi yana motorda titreşim var mı, var. motor yavaş mı, 70-80 den sonra yavaş. malzeme ve plastik kalitesi iyi mi, değil. ha yolda giderken vites pedalı düşüyor mu, düşmüyor. arkasında kurumsal bir şirket var mı, var. beklentileri bunlarla uyuşan biri bu fiyata alsın mı? ben pişman değilim.
Diğer yandan performansı cbr ile eşdeğer midir? bakımlı bir cbr ile aynı olacağını sanmam. cbr'nin fazla bir kaç beygiri daha yüksek hızlara çıkacaktır. ancak bu hızlara çıkarken, acenin düşük devirdeki torku belki yelkenci'nin tarif ettiği hissi yaratır.
byanmaz
02 Aralık 2013, 14:20
motor 700 km'ye geldi. dün depoyu doldurdum. ortalama tam tamına 2 lt. yakmışız. rodajdan sonraki 100-150 km neredeyse tam gaz gittim. tam gaz da, tam gaz dediğim yokuşta 80, düzde 100.. gözünüz korkmasın:)
yukarda bahsi geçen 1'den 2'ye geçmeme sorunu kronik bir hal haldı. sanıyorum motor ısındıktan sonra daha fazla oluyor. ben de artık daha uzun geziler yaptığımdan daha sık oluyor galiba. tehlikeli bir mesele. eve gitmek için kavşakta duruyorum, 1. viteste kalkıp yokuşa vuruyorum, 2'ye geçmiyor. bir daha bir daha derken bu sefer 3'e geçiyor. arkamda yakın takip eden bir araç varsa (ki bilirsiniz, genelde yakın takip ederler) anlamsız şekilde yavaşlıyorum. beklemiyor adam haklı olarak. ikinci olarak motor viteste, elim debriyajda beklerken motor stop ediyor zaman zaman. bu da debriyaj ayarı sorununu aklıma getirdi, bakalım. haftasonu servise gideceğim, gelişmeleri yazarım.
insan sinirleniyor tabii, saklamanın bir anlamı yok. bu tür sinir bozucu abuk sabuk aksiliklere razı olacak olsaydım, benzer bir paraya daha afili motorlar alabilirdim.
bir kaç kişi daha vardı, onlar çoktan satmamışlarsa motoru, durum nedir acaba:)
ek: bu arada göstergeyi gps'le kontrol ettim. gps'e göre son hız 98 olmuş. göstergede 105 gösteriyordu. %6 civarı sapma.
byanmaz
03 Aralık 2013, 17:00
motor 700 km'ye geldi. dün depoyu doldurdum. ortalama tam tamına 2 lt. yakmışız.
Pardon yanlış hesap. 2,3 lt yakmışız.
byanmaz
09 Aralık 2013, 11:11
yukarda bahsi geçen 1'den 2'ye geçmeme sorunu kronik bir hal haldı. sanıyorum motor ısındıktan sonra daha fazla oluyor. ben de artık daha uzun geziler yaptığımdan daha sık oluyor galiba. tehlikeli bir mesele. eve gitmek için kavşakta duruyorum, 1. viteste kalkıp yokuşa vuruyorum, 2'ye geçmiyor. bir daha bir daha derken bu sefer 3'e geçiyor. arkamda yakın takip eden bir araç varsa (ki bilirsiniz, genelde yakın takip ederler) anlamsız şekilde yavaşlıyorum. beklemiyor adam haklı olarak. ikinci olarak motor viteste, elim debriyajda beklerken motor stop ediyor zaman zaman. bu da debriyaj ayarı sorununu aklıma getirdi, bakalım. haftasonu servise gideceğim, gelişmeleri yazarım.
haftasonu servise gittim. 1000 bakımı yapıldı ve yan sehpa takıldı. hepsi 60 lira. yan sehpa 25 lira tuttu. frenleri de ayarlamışlar. yukarıda fren dozajlamasının zor olduğunu söylemiştim, artık düzeldi. frenler gayet iyi. vites sorunun rodaj yağından kaynaklandığını söylemişlerdi, yağ değişiminden sonra düzelecekti. gerçekten de servisten çıktıktan sonra sorun yok gibiydi ancak motor ısındıktan sonra sorun tekrar ortaya çıktı. 1-2'den ikiye bir seferde geçmiyor. boş ışığı da yanmıyor. vitesi bir kaç kez zorlamak gerekiyor. o zaman da ya 2'ye geçiyor ya da 3'e. ilk fırsatta tekrar gideceğim.
yağ değişiminden sonra sürüş daha pürüzsüz ve sessiz. daha önce 4. viteste aynı yokuşta hız 90'dan 80'e 85'e düşerken düşerken şimdi aynı yokuşta motor devirleniyor.
son olarak niyetim motoru ne övmek ne yermek. Az satılan, pek tutulmayan bu motorun forumuna bunları yazıyorum; 6 ay sonra, 1 sene sonra bu motoru almak isteyen biri olursa elinin altında olabildiğince tarafsız bir başvuru yeri olsun diye.
xman19
14 Aralık 2013, 14:22
Öncelikle herkese merhaba;
Beninde honda cb 125 ace konusunda birkaç görüşüm olacak almayı düşünen arkadaşlara benim gibi internetten takip edip alanların ve kullananların yorumlarına bakıp almayı düşünen arkadaşlara yardımcı olmak isterim.
Arkadaşlar ben 30 yaşımdayım 20 senedir motor üzerinde 1993 senesinde babamın mobiletinin orta boşluğunda oturarak kullanmaya başladım. Bu arada 3.5 lik java dan büyük olmamak kaydıyla her motora bindim sayılır.Şuan babam 70 yaşında ve 125 lik 1991 kingfu motora biniyor bilen bilir. Kışın tekere zincir dolar binerdik :) 2006 yılında askerden geldiğimde zealsun 125/9 şimdiki kanuni seyhan 125 in aynısıyla çorum-ankara arasını 250 km gibi mesafeyi hiç durmadan yapıyordum.12000 km de 1 adet debriyaj teli 1 adet akü arka takozlar başka masraf yoktu.
Şunu söyleyeyim çin malı motorların çoğunda titreme çok var örnek verirsen geçen aylarda a2 ehliyetmi yeni aldım mondial 125 delux le çalıştık biraz inanın mondial alacaktım soğudum resmen 60 km den sonra basamaklar yok altında titreşim çok fazla.
Bu kadar sözden sonra gelelim ace ye şimdi arkadaşlar motoru satan bayilere gidip test sürüşü için motor alabilir siniz ben aldım 42 km gezdim km 0 daydı plakasını yeni takmışlerdı.4 vites olması hiç sorun değil çok güzel ayarlamışlar.1 ve 2 ye geçişte hiç bir sorun yok çin malı motorlar gibi sol ayağımın üzerini acıtmadı tık tık bukadar.yakıt olarak motorcuda eğitimlerinde verilen dökümanlardan test sürüşünü yapanların 1 lt benzinle 63 km ve 67 km gidenlerim resim ve bilgileri bulunmakta ben yakıtı tam denemedim ama çok az yakacağına eminim.Yol tutuş güzel ve titreşim yok arkadaşlar kimse sallamasın lütfen bu motor titremiyor.ayağım hiç karıncalanmadı bu fiyata saz gibi motor.Çin malının üzerine biraz daha koy bunu al hondadan şaşma derim geçen arora 180-19 kullandım inanın o parayı değil 1000 tl yi etmez bu motorun yanında Düzde 85 km hızla normal seyahat edilebilir rampalarda 75 km hızın altına pek düşmez 100 km hızı yapabiliyor unutmayalım motor açılmamış.O diğer çin motorlarındaki gibi arka çelik jant takozlarında oynama vurma yok bilen bilir.Motor hafif dengeli ayakçağa çok kolay alınıyor yol tutuş arora 180-19 dan çok çok iyi diğer düşük cc leri katmıyorum bile
Bakımlarda hondaya mail yazdım servis bana yağ değişimi bin den sonra her 2 binde bir genel bakım 4binde bir dedi. Honda ise kitapçıktaki gibi yağı ilk binden
sonra 4 bin 8 bin 12 bin gibi değiştirebilirsiniz garantiden çıkmaz fakat bizde 2 bin km öneriyoruz . yani çin mallarını 1 de değiştirirken bunun bakımı pahalı olsada
onu 3-4 defa yaptırıken bunu 1 defa yaptırırsın. Bunu satıcıya söylediğimde doğru söylüyosun hiç düşünmemiştim dedi.
İsteyen başka motor alabilir,bana göre yakıt göstergesi ve devir saati olmaması hiç sorun değil ne kadar zamazingo o kadar sorun.
Sevgi ve saygılarımlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:56 ----------
Bu katagoride kaç marka test motoru veriyor ki. :cat:
Unutmadan sıtandartlar gereği yan ayakçak yok fakat takılabilir, farlar sürekli yanıyor kapama yok.
Koltuk çok rahat 1,76 boyundayım motor üzerinde topuklarım yere tam değmiyor.
yqavuzhyan
14 Aralık 2013, 14:53
Öncelikle herkese merhaba;
Beninde honda cb 125 ace konusunda birkaç görüşüm olacak almayı düşünen arkadaşlara benim gibi internetten takip edip alanların ve kullananların yorumlarına bakıp almayı düşünen arkadaşlara yardımcı olmak isterim.
Arkadaşlar ben 30 yaşımdayım 20 senedir motor üzerinde 1993 senesinde babamın mobiletinin orta boşluğunda oturarak kullanmaya başladım. Bu arada 3.5 lik java dan büyük olmamak kaydıyla her motora bindim sayılır.Şuan babam 70 yaşında ve 125 lik 1991 kingfu motora biniyor bilen bilir. Kışın tekere zincir dolar binerdik :) 2006 yılında askerden geldiğimde zealsun 125/9 şimdiki kanuni seyhan 125 in aynısıyla çorum-ankara arasını 250 km gibi mesafeyi hiç durmadan yapıyordum.12000 km de 1 adet debriyaj teli 1 adet akü arka takozlar başka masraf yoktu.
Şunu söyleyeyim çin malı motorların çoğunda titreme çok var örnek verirsen geçen aylarda a2 ehliyetmi yeni aldım mondial 125 delux le çalıştık biraz inanın mondial alacaktım soğudum resmen 60 km den sonra basamaklar yok altında titreşim çok fazla.
Bu kadar sözden sonra gelelim ace ye şimdi arkadaşlar motoru satan bayilere gidip test sürüşü için motor alabilir siniz ben aldım 42 km gezdim km 0 daydı plakasını yeni takmışlerdı.4 vites olması hiç sorun değil çok güzel ayarlamışlar.1 ve 2 ye geçişte hiç bir sorun yok çin malı motorlar gibi sol ayağımın üzerini acıtmadı tık tık bukadar.yakıt olarak motorcuda eğitimlerinde verilen dökümanlardan test sürüşünü yapanların 1 lt benzinle 63 km ve 67 km gidenlerim resim ve bilgileri bulunmakta ben yakıtı tam denemedim ama çok az yakacağına eminim.Yol tutuş güzel ve titreşim yok arkadaşlar kimse sallamasın lütfen bu motor titremiyor.ayağım hiç karıncalanmadı bu fiyata saz gibi motor.Çin malının üzerine biraz daha koy bunu al hondadan şaşma derim geçen arora 180-19 kullandım inanın o parayı değil 1000 tl yi etmez bu motorun yanında Düzde 85 km hızla normal seyahat edilebilir rampalarda 75 km hızın altına pek düşmez 100 km hızı yapabiliyor unutmayalım motor açılmamış.O diğer çin motorlarındaki gibi arka çelik jant takozlarında oynama vurma yok bilen bilir.Motor hafif dengeli ayakçağa çok kolay alınıyor yol tutuş arora 180-19 dan çok çok iyi diğer düşük cc leri katmıyorum bile
Bakımlarda hondaya mail yazdım servis bana yağ değişimi bin den sonra her 2 binde bir genel bakım 4binde bir dedi. Honda ise kitapçıktaki gibi yağı ilk binden
sonra 4 bin 8 bin 12 bin gibi değiştirebilirsiniz garantiden çıkmaz fakat bizde 2 bin km öneriyoruz . yani çin mallarını 1 de değiştirirken bunun bakımı pahalı olsada
onu 3-4 defa yaptırıken bunu 1 defa yaptırırsın. Bunu satıcıya söylediğimde doğru söylüyosun hiç düşünmemiştim dedi.
İsteyen başka motor alabilir,bana göre yakıt göstergesi ve devir saati olmaması hiç sorun değil ne kadar zamazingo o kadar sorun.
Sevgi ve saygılarımlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:56 ----------
Bu katagoride kaç marka test motoru veriyor ki. :cat:
Unutmadan sıtandartlar gereği yan ayakçak yok fakat takılabilir, farlar sürekli yanıyor kapama yok.
Koltuk çok rahat 1,76 boyundayım motor üzerinde topuklarım yere tam değmiyor.
Tamamen taraflı yazılmış, gerçeklikten yoksun bir yazı. Yazıyı yazanın üyelik tarihinin bugün öğle saatleri olması yazan kişinin % 90 Honda Müşteri Temsilciliği çalışanı olduğunu aklıma getiriyor. Ne kadar zamazingo o kadar sorun. Canım o zaman neden 2 tane fren var motorlarda ? Uzun kısa far yapmış salaklar ayrı ayrı ne gerek var bunlara ? Devir saatinin tek işi 10.000 km sonrasında bozulması demi. Benzin göstergesi ise tamemen faiz lobisinin işi. Hayatımda bu kadar gereksiz başka bir icat görmedim. Bulan her kimse mezarında dönemez inşallah. Yok öyle 4000 km de yağ değiştirmek canım. sen tek silindirli motosiklet sürüyorsun. Litresi 40 lira olan İpona veya motul 7100 gibi % 100 sentetik yağlar bile bu kadar aşınma ve sürtünmeye dayanamaz. 2500 km sonra o yağı süzdüğünde çamur gibi çıkıyor . Niye biliyor musun ? Çünkü sen sürekli 6-8 bin devir aralığında motosiklet sürüyorsun. Dizel araba değil bu. 4.000 de falan yağ değimez. Paşa paşa japonda olsa hintli de olsa, çinli de olsa hatta ve hatta kürt de olsa 2000 km de değişecek o yağ. Adamlar 3 kuruşun hesabını yapıp birçok parçayı takmamışlar, sen motorun tüm eksi yanlarını çin mallarına .ok atarak düzeltmeye kalkıyorusn. Neymiş takoz vurma yapmazmış. Japonun miki faresi çok tatlı geliyor herhalde, ama babası çinli anası japon bu motorun, işin orası da var.
Burdan sonrası hakkaten motora ilgi duyan arkadaşlara yol gösterici niteliğinde olması için;
Motorunuz ne olursa olsun onu almak için forumları gezenlere yol gösterici nitelikte olmalı yazdıklarınız.
Bu arada daha kaç kere yazılacak bilmiyorum ama Ace halis mulis çin malıdır :D
Siz yazınızda çok defa çin malları çin malları diye yerden yere vurmuşssunuz.
Bende ilk defa bu başlıkta yazdığım için bazı bilgiler vermek istiyorum.
Tek silindir bir motor olduğu için TİTREME illaki olacaktır. Ama bu konuda 2010 dan sonraki çıkan ÇİN malları dahil tüm motorlar (Balansörlü olanlar) insanın eklemini oynatmayacak kadar titriyor.
Kendini kanıtlamış çin malı motorsikletler falanda kıyaslamayın nolur., motordan maksimum karı elde edebilmek için utanmasalar motor bloğu olmadan satacaklarmış. Onu da siz bulun arkadaş diyeceklermiş.
Yukarıdaki yelkenciyim denen arkadaş da ne hikmetse üye olduğu gün motora övgüler yağdırmı durmuş, Ulan el-insaf CBR 125 ile kıyaslamış adam. Son giriş tarihi de maalesef aynı tarih :D Stoklarda kalan aceleri satmak için hondadan büyük atak var galiba :D
acemi60
14 Aralık 2013, 15:09
Honda Türkiye Yamaha'yı örnek alsın. Yamaha MT07'yi, getirip Kawasaki Ninja 300 fiyatına satacak. Marifet iyi makine getirip uygun fiyata satmaktır. Bu vesile ile Afrika modellerini getirip bol karla satmaya çalışan Honda'ya saygılarımı sunarım. CB125 Ace'yi ille de Türkiye'de satacaklarsa 2000 TL fiyat koysunlar. O zaman helal olsun derim. Honda harekete geçmek için acele etsin. Hero ve Bajaj Türkiye'ye geldikten sonra bu modeli gemiye bindirip Çin'e geri göndermek zorunda kalacaklar.
dyavol-77
14 Aralık 2013, 17:02
Honda Türkiye Yamaha'yı örnek alsın. Yamaha MT07'yi, getirip Kawasaki Ninja 300 fiyatına satacak. Marifet iyi makine getirip uygun fiyata satmaktır. Bu vesile ile Afrika modellerini getirip bol karla satmaya çalışan Honda'ya saygılarımı sunarım. CB125 Ace'yi ille de Türkiye'de satacaklarsa 2000 TL fiyat koysunlar. O zaman helal olsun derim. Honda harekete geçmek için acele etsin. Hero ve Bajaj Türkiye'ye geldikten sonra bu modeli gemiye bindirip Çin'e geri göndermek zorunda kalacaklar.
her malın kör bir alıcısı vardır-haa bu arada x-City'nin birçok parçası , made in china'dır(jantlar-amortisörler-elektrik tesisatı v.b.):queen:
yqavuzhyan
14 Aralık 2013, 18:42
her malın kör bir alıcısı vardır-haa bu arada x-City'nin birçok parçası , made in china'dır(jantlar-amortisörler-elektrik tesisatı v.b.):queen:
Hocam parçaların ne malı olduğu pek önemli değil, isterse papua yeni ginede merdiven altında üretilsin. Suzuki, kawasaki yedek parçasını gider çinde ürettirir ama üretilen parçaların bazı testleri geçmesi gerekir. Bu sağlamlık vb birçok etkene dayanır. Almanyada üretilmiş bir motosiklet jantı 50 km hız ile giderken kaldırıma vurunca yamuluyor ise, ama suzuki'nin tasarlayıp çinde ürettirdiği bir çin malı jant aynı testleri sağlam tamamlıyorsa burda çan malı çun malı demeye gerek yok. Kawasaki ve suzuki'nin kalitesi ortada. Yamaha bi tık daha yol alması lazım iken, Honda Bullshit. Adam sırf türkiyede nasıl osla sabit alıcı kitlem var diye küfür eder gibi herhangi bir motorun üstüne honda yazıp getirip satıyor bu ülkede. Bizim sanayi bakanlığımız da bu gibi şeylere göz yumuyor. Sen bugün amerikada kanada'da belirli kriterlerin altında kalmış ürünü pazara çıkaramazsın. İthal edemezsin o ülkeye. Devlet tesbit eder ve caydırıcı cezalar verir.
dyavol-77
14 Aralık 2013, 19:51
Hocam parçaların ne malı olduğu pek önemli değil, isterse papua yeni ginede merdiven altında üretilsin. Suzuki, kawasaki yedek parçasını gider çinde ürettirir ama üretilen parçaların bazı testleri geçmesi gerekir. Bu sağlamlık vb birçok etkene dayanır. Almanyada üretilmiş bir motosiklet jantı 50 km hız ile giderken kaldırıma vurunca yamuluyor ise, ama suzuki'nin tasarlayıp çinde ürettirdiği bir çin malı jant aynı testleri sağlam tamamlıyorsa burda çan malı çun malı demeye gerek yok. Kawasaki ve suzuki'nin kalitesi ortada. Yamaha bi tık daha yol alması lazım iken, Honda Bullshit. Adam sırf türkiyede nasıl osla sabit alıcı kitlem var diye küfür eder gibi herhangi bir motorun üstüne honda yazıp getirip satıyor bu ülkede. Bizim sanayi bakanlığımız da bu gibi şeylere göz yumuyor. Sen bugün amerikada kanada'da belirli kriterlerin altında kalmış ürünü pazara çıkaramazsın. İthal edemezsin o ülkeye. Devlet tesbit eder ve caydırıcı cezalar verir.
Forever mondial diyosun yani-senin avatarındaki mondi,hangi testlerden geçmiş???:silent:
yqavuzhyan
14 Aralık 2013, 20:29
Forever mondial diyosun yani-senin avatarındaki mondi,hangi testlerden geçmiş???:silent:
Tüm bu yazdıklarımın herhangi bir yerinde ben mondi dedim mi ? Yada herhangi bir çin malına övgüde bulundum mu ? Sadece kalite standartlarını anlattım. Evet Mondial sahibiyim, senin hala bağnaz bir şekilde savunmaya kalktığın şu kıçı kırık hondadan yedek parçası daha ucuz, motoru daha güçlü, daha fonksiyonel ve daha sağlam.
Tüm bu kanıya nasıl vardım biliyormusun ? Piyasaya sürüldüğü 2010 yılından bu yana bir kaç parçasının düşük kalite olmasından başka bir sorunu yok, bazı apaçi ruhlu arkadaşlar krank kırar piston patlatır ama fabrika 1 hafta 10 gün içinde onu da gönderiyor Garanti dahilinde.
Mondialin tüm motorları bir yana drift bir yana. Çünkü en güvenilir test olan kullanıcı testlerini geçmiş bi kere. Ama ben tekrar söylüyorum ben drift ile ace yi kıyaslamadım bile. Hemen bakıp mondi var diye buradan karalamaya çalışma. Bu motoru alırken yaklaşık 7-8 bin tl civarı bütçem vardı. Bu paraya alınabilecek tüm motorları değerlendirip benim için parçası ucuz, bol bulunur, alırken ucuz satarkende kılına çöpüne bakılmayacak bir motor arıyordum. 2750 liraya bunu aldım. Ne cbf, ne cb nede ybr almadım. 8 bin tl ye 2. el CBR yada hyo da alabılırdım ama kendime güvenemedim. Şu andan itibaren yine aynı miktarda param var artık tecrübemde var ama gidip yine hyo yada cbr almayacğım. Bu motoru sattıktan sonra alsam alsam ya kawasaki alırım yada suzuki alırım. Onları alacak para var mı ? yok. O zaman geri kalan cbr, hyo, ybr veya cbf gibi motorların benim için driftten çok bir farkı yok. Kimisi biraz daha tipli, kmisi 15 km/h daha hızlı gidebiliyor. Ama en ufak bir kazada benim başıma açacakları masraf vb düşünülünce hiçte almak istemiyorum.
Uzun lafın Türkçe'si Hocam, Ben bilinçli bir kullanıcı olduğumu düşünüyorum. Pejo 103 te olsa bazı yönleri benim motorumdan iyi olabilir, bazı yönleri kötü aynı ace, cb ,ybr veya cbf te olduğu gibi. Parası anca buna yetmiş yağız anadolu apaçisi falanda değilim. Forever Mondi deme gibi bir tutumum hiç yok. Bu motoru alırken forumlardan okuduğum bilgiler dahilinde aldım ve şimdide istiyorumki birisi ace almaya niyetlenirse bu motoru alınca nelerle karşılaşabilir onları bilsin. Ama gider mobylette alır ama CBR 600F alır.
xman19
14 Aralık 2013, 21:49
Öncelikle hiç kimseyle tartışmak atışmak gibi bir niyetim yok. Saygı içerisinde bilgi paylaşımı sağlandığı bir site olduğunu düşünerek evet bugün üye oldum. Bu güne kadar bu tür sitelere üye olmazdım fakat kendi tecrübelerime dayanarak ace almayı düşünen kullanmış ve bu katagorideki motorları kıyaslama yapacak kadar tecrübesi olan biriyim. Honda firmasıyla hiç bir ilgimin olmadığını belirtmek isterim. Ben Hondayı anlatırken 2006 yıllarında zealsun marka motorumla 12000 km yapıp 1 debriyaj teli 1 akü ve arka jant takozlarını belirttim sorum yaşamadığımı anlatmak istedim.Bu çin malı motorlar piyasaya girmeseydi bizler hala 350 lik java larla 250 lik aynalı java planet ızh motorlara binen insanlardık benzin yetiştiremez aküsü biter yolda kalırdık. Ben yazımda hondanın çin malı olmadığına veya üretimi yapılmadığına dair bir şey söylemedim. Bence mondial de iyi yedek parça olsun servis olsun fakat o markaların balansörlü motoru fiyatına hondanın ace si alınabilir devir saati ve benzin göstergesi benim için sorun değil. Neden yazdıklarıma bu kadar karşı çıkılıp yeni üye için eleştirmişsiniz anlamadım. Amacımız bilgi paylaşımı değilse benimde bu formda işim olmaz.:bestmt: Şu videoyu izlemeni isterim;
http://v.youku.com/v_show/id_XMjc0Nzg2NjQ0.html
İllaki paramız çok olsa bizde gider daha büyük motor alırız. Benim amacım şehir içi ve azda olsa uzunyol için bana ideal geldi Tabiki benim görüşümdeki tın tın tın uzun yolla sizin uzun yolunuz farklıdır bilemem. Be zealsunla 250 km yolu 3 saat 15 dk alıyordum ve 5. vitese giderken hafif rüzgarda 4 e düşerdi... Bu düşmez demedim neden 4 vites yapılmış diyenlere söyledim ha siz derseniz ki ben cg istiyorum yaparım 200 lük ona bişey demem.
Amacım sadece ve sadece ace yi merak edip almayı düşünen arkadaşlara motor hakkında bilgi vermekti.
dyavol-77
14 Aralık 2013, 22:20
Tüm bu yazdıklarımın herhangi bir yerinde ben mondi dedim mi ? Yada herhangi bir çin malına övgüde bulundum mu ? Sadece kalite standartlarını anlattım. Evet Mondial sahibiyim, senin hala bağnaz bir şekilde savunmaya kalktığın şu kıçı kırık hondadan yedek parçası daha ucuz, motoru daha güçlü, daha fonksiyonel ve daha sağlam.
Tüm bu kanıya nasıl vardım biliyormusun ? Piyasaya sürüldüğü 2010 yılından bu yana bir kaç parçasının düşük kalite olmasından başka bir sorunu yok, bazı apaçi ruhlu arkadaşlar krank kırar piston patlatır ama fabrika 1 hafta 10 gün içinde onu da gönderiyor Garanti dahilinde.
Mondialin tüm motorları bir yana drift bir yana. Çünkü en güvenilir test olan kullanıcı testlerini geçmiş bi kere. Ama ben tekrar söylüyorum ben drift ile ace yi kıyaslamadım bile. Hemen bakıp mondi var diye buradan karalamaya çalışma. Bu motoru alırken yaklaşık 7-8 bin tl civarı bütçem vardı. Bu paraya alınabilecek tüm motorları değerlendirip benim için parçası ucuz, bol bulunur, alırken ucuz satarkende kılına çöpüne bakılmayacak bir motor arıyordum. 2750 liraya bunu aldım. Ne cbf, ne cb nede ybr almadım. 8 bin tl ye 2. el CBR yada hyo da alabılırdım ama kendime güvenemedim. Şu andan itibaren yine aynı miktarda param var artık tecrübemde var ama gidip yine hyo yada cbr almayacğım. Bu motoru sattıktan sonra alsam alsam ya kawasaki alırım yada suzuki alırım. Onları alacak para var mı ? yok. O zaman geri kalan cbr, hyo, ybr veya cbf gibi motorların benim için driftten çok bir farkı yok. Kimisi biraz daha tipli, kmisi 15 km/h daha hızlı gidebiliyor. Ama en ufak bir kazada benim başıma açacakları masraf vb düşünülünce hiçte almak istemiyorum.
Uzun lafın Türkçe'si Hocam, Ben bilinçli bir kullanıcı olduğumu düşünüyorum. Pejo 103 te olsa bazı yönleri benim motorumdan iyi olabilir, bazı yönleri kötü aynı ace, cb ,ybr veya cbf te olduğu gibi. Parası anca buna yetmiş yağız anadolu apaçisi falanda değilim. Forever Mondi deme gibi bir tutumum hiç yok. Bu motoru alırken forumlardan okuduğum bilgiler dahilinde aldım ve şimdide istiyorumki birisi ace almaya niyetlenirse bu motoru alınca nelerle karşılaşabilir onları bilsin. Ama gider mobylette alır ama CBR 600F alır.
Gözüm senin yaşın kadar motora bindim(yaşım 36)-ekmeğimi motordan kazanırım-bana mondiali öğretme-istanbulda mot.kuryelik yapanlara şöyle bir bak-kıçı kırık cbf 150,cb125e,ve ybr 125 çok az da olsa tvs 150...hiç mondi yok...sen bana istediğin kadar masal anlat-kendini kandırırsın ancak(şasesi çukurdan geçince 2'ye ayrılan,yolda eksozu düşen , vs.vs....bu arada 2 mottorum var 2011 honda hornet 600(16.000 km) ve 2012 cb125e(68.000 km)-sorunsuz yola devam...:queen:
bak bu arada mondial 650'lik çift silindir 2 makine getiriyor(büyütmek istediğin zaman bunları da değerlendirirsin),:queen:
---------- Post added at 20:20 ---------- Previous post was at 20:14 ----------
Tüm bu yazdıklarımın herhangi bir yerinde ben mondi dedim mi ? Yada herhangi bir çin malına övgüde bulundum mu ? Sadece kalite standartlarını anlattım. Evet Mondial sahibiyim, senin hala bağnaz bir şekilde savunmaya kalktığın şu kıçı kırık hondadan yedek parçası daha ucuz, motoru daha güçlü, daha fonksiyonel ve daha sağlam.
Tüm bu kanıya nasıl vardım biliyormusun ? Piyasaya sürüldüğü 2010 yılından bu yana bir kaç parçasının düşük kalite olmasından başka bir sorunu yok, bazı apaçi ruhlu arkadaşlar krank kırar piston patlatır ama fabrika 1 hafta 10 gün içinde onu da gönderiyor Garanti dahilinde.
Mondialin tüm motorları bir yana drift bir yana. Çünkü en güvenilir test olan kullanıcı testlerini geçmiş bi kere. Ama ben tekrar söylüyorum ben drift ile ace yi kıyaslamadım bile. Hemen bakıp mondi var diye buradan karalamaya çalışma. Bu motoru alırken yaklaşık 7-8 bin tl civarı bütçem vardı. Bu paraya alınabilecek tüm motorları değerlendirip benim için parçası ucuz, bol bulunur, alırken ucuz satarkende kılına çöpüne bakılmayacak bir motor arıyordum. 2750 liraya bunu aldım. Ne cbf, ne cb nede ybr almadım. 8 bin tl ye 2. el CBR yada hyo da alabılırdım ama kendime güvenemedim. Şu andan itibaren yine aynı miktarda param var artık tecrübemde var ama gidip yine hyo yada cbr almayacğım. Bu motoru sattıktan sonra alsam alsam ya kawasaki alırım yada suzuki alırım. Onları alacak para var mı ? yok. O zaman geri kalan cbr, hyo, ybr veya cbf gibi motorların benim için driftten çok bir farkı yok. Kimisi biraz daha tipli, kmisi 15 km/h daha hızlı gidebiliyor. Ama en ufak bir kazada benim başıma açacakları masraf vb düşünülünce hiçte almak istemiyorum.
Uzun lafın Türkçe'si Hocam, Ben bilinçli bir kullanıcı olduğumu düşünüyorum. Pejo 103 te olsa bazı yönleri benim motorumdan iyi olabilir, bazı yönleri kötü aynı ace, cb ,ybr veya cbf te olduğu gibi. Parası anca buna yetmiş yağız anadolu apaçisi falanda değilim. Forever Mondi deme gibi bir tutumum hiç yok. Bu motoru alırken forumlardan okuduğum bilgiler dahilinde aldım ve şimdide istiyorumki birisi ace almaya niyetlenirse bu motoru alınca nelerle karşılaşabilir onları bilsin. Ama gider mobylette alır ama CBR 600F alır.
Hala de ikna olmamışsan-bu soruyu Türkiyenin en iyi motosiklet test editörü Barkın Bayoğluna(Altın elbiseli adam) sorabilirsin(face'ten-cvp verir-kimseyi kırmaz...)!!!Cb125 mi drifting mondi mi??? diye....
Kal sağlıcakla:wiinkk:
acemi60
14 Aralık 2013, 22:59
her malın kör bir alıcısı vardır-haa bu arada x-City'nin birçok parçası , made in china'dır(jantlar-amortisörler-elektrik tesisatı v.b.):queen:
Çin ürünlerine karşı bir allerjim yok. Fakat kötü mal satıp çok para kazanmaya çalışanlar ve şakşakçıları için aynı şeyi söyleyemem. "Çin'de yapılan parçaları var" diyerek kötülemeye çalıştığın Yamaha XCity250 ile yaptığım İstanbul-Doğu Karadeniz-Batum gezisini (http://ozdilek.wordpress.com/2013/07/17/yamaha-x-city-250-ile-istanbul-dogu-karadeniz-gezisi-3220-km/) okursan bu motora sataşmaya cesaretin kalmaz. Uzun lafın kısası, ne kadar yırtınırsanız yırtının Türkiye motosiklet pazarı CB125 Ace'yi kabul etmeyecek...
Tİme_shİft42
15 Aralık 2013, 00:00
Herkes istedigini alır kimse kimseye niye sunu aldın niye bunu aldın diyemez hosuna gidene yapısacan aga bende mantık bu
Bende drift kullanıcısıyım bu modelin asıl üreticisine bakın Mondial deyip gecmeyin Mash, Zat Zc gibi modellerin yanından gecmemis bir model
Millet balansörsüz cinliye titresimsiz diyor yani herkes kendi bindigini övüyor
Bi ara Honda her hafta mesaj atıp duruyordu acelerde indirim var diye bende diyordum kendi kendime aceler elde kalmıs alan yok müsteri cekmeye calısıyor diye ..
dyavol-77
15 Aralık 2013, 00:28
Çin ürünlerine karşı bir allerjim yok. Fakat kötü mal satıp çok para kazanmaya çalışanlar ve şakşakçıları için aynı şeyi söyleyemem. "Çin'de yapılan parçaları var" diyerek kötülemeye çalıştığın Yamaha XCity250 ile yaptığım İstanbul-Doğu Karadeniz-Batum gezisini (http://ozdilek.wordpress.com/2013/07/17/yamaha-x-city-250-ile-istanbul-dogu-karadeniz-gezisi-3220-km/) okursan bu motora sataşmaya cesaretin kalmaz. Uzun lafın kısası, ne kadar yırtınırsanız yırtının Türkiye motosiklet pazarı CB125 Ace'yi kabul etmeyecek...
Okudum-daha evvel,yalnız eksik olan bişey var-olay ''yırtınmak''değil de halis ÇİN(çin menşei) ile çin'de üretilen Honda'nın aynı kefeye konulması...kaptın?...sende destek çıkınca mondicilere-payını düşeni de zaruretten almış oldun...:wiinkk:
---------- Post added at 22:28 ---------- Previous post was at 22:23 ----------
Herkes istedigini alır kimse kimseye niye sunu aldın niye bunu aldın diyemez hosuna gidene yapısacan aga bende mantık bu
Bende drift kullanıcısıyım bu modelin asıl üreticisine bakın Mondial deyip gecmeyin Mash, Zat Zc gibi modellerin yanından gecmemis bir model
Millet balansörsüz cinliye titresimsiz diyor yani herkes kendi bindigini övüyor
Bi ara Honda her hafta mesaj atıp duruyordu acelerde indirim var diye bende diyordum kendi kendime aceler elde kalmıs alan yok müsteri cekmeye calısıyor diye ..
Arkadaş herkes-her istediği şeye binebilir-benim açımdan sakıncası yok...yalnız şöyle bir fark var...benim ufaklıkta(cb125e) benzin deposunda yazanla(honda)-tanıtım etiketinde(ön şaseye perçinli olan metal levha)honda ,isimler tutuyor...sizinkilerde ise deposunda mondial-etikette-farklı bir ''isim'' mevcut...nasıl olacak?(inanmıyorsan kontrol edebilirsin)...???
byanmaz
16 Aralık 2013, 13:06
Arkadaşlar,
isteyen istediği şeye biner, foruma da isteyen istediğini yazar. hiçbirimizin bu konularda diyeceği bir şey olamaz. Ben yalnızca şunu ekleyebilirim. özellikle bu tür model incelemeleri başlıklarında, boy göstermek ya da bir tartışmadan galip gelmek için değil, potansiyel alıcıları korumak/uyarmak için yazmalıyız. Esasen forumların temel amacı bence birbirimizi markadan, üreticiden korumaktır, birbirimizi uyarmaktır. Bu uyarı bir motorun kronik bir arızasına yönelik de olabilir, servislerin ilgisizliğine yönelik de olabilir, ya da motorun üretici tarafından tasarlanmış bir özelliğine yönelik de olabilir. Örneğin MT-09 başlığında arkadaşlar demişler ki, "A modunda motor tecrübeli kullanıcılar için bile çok hırçın, çok atak ona göre." Bu uyarıyı okuyan adam ister "bu özellik tam bana göreymiş" desin, ister "yok hacı bu özellik beni bozar" desin.. Foruma yazarken birbirimize üstü kapalı olarak verdiğimiz taahhüt budur. Bilgi kirliliği yaratmadan, üfürmeden, uydurmadan izlenimlerimizi aktarmak, birbirimizi uyarmak. Karşılıklı atışmalara girmek bu konuda yarar sağlamıyor. herhalde sayıları çok azdır ama :), bu motoru almayı düşündüğü için bu foruma giren adam, bu motoru kullanan adamın tarafsız izlenimini görmek ister, sayfalarca havanda su dövme yazısı değil.
merak edenler için son güncellemeler şöyle:
1. vitesten 2'ye geçerken takılma sorunu için haftasonu tekrar servise gittim. Hatta tam servise girerken yine vites boşta takıldı ve boş ışığı yanmadı. o haliye servis ustasına gösterdim, boş vites müşürüdür dedi. Dedim sadece müşür olsa yalnızca boş ışık yanmama sorunu olur, vitese de geçmiyor. Rica ettim, servisteki bir görevli bir test sürüşü yaptı. 5-10 km ve 20 dakika sonra geldi, "ben sorun yaşamadım, geçiyor vites" dedi. Peki o zaman dedim, belki de sorun bendedir. Yine de vites kolunu biraz aşağıya aldılar, kol biraz yukarıdaymış. Ama bunun da bir yararı olmadı.
bir kaç ihtimal var: ya sorun gerçekten bende, vitesi değiştirmeyi beceremiyorum. ya viteste gerçekten sorun var ama test sürüşünü yapana denk gelmedi ya da ilki kadar küçük bir ihtimal olsa da sorunu o da yaşadı ama açık etmedi. bunun için bir sebep yok gerçi. 3 gün boyunca Hondanın GS eğitimlerine gittim, cbf 150’yi saatlerce 1. Ve 2. Viteste kullandım. Vites değiştirmeyi beceremediğimi de sanmıyorum. Fırsat bulduğumda başka bir servise daha götüreceğim. Yalnızca ben değil, yukarıda yazan en az bir arkadaş daha aynı sorunu yaşamış. Benim tavsiyem, eğer hala düşünen varsa, benim sorunumun nasıl çözüleceğini görene kadar beklesin.
Bunlar dışında izlenimlerimi bir kez daha derli toplu bir arada yazmak isterim. motor 900 km'ye geldi. rodaj yağı değişti. Yağ değişiminden sonra motor daha pürüzsüz çalışıyor, yüksek hızlarda biraz daha rahat.
1- motor 70-80'den sonra yavaş. son hız düzde 100 (gps 100 kadran 105). yokuşta yokuşuna göre 85-90'a düşüyor. 70-80’e kadar ara hızlarda bence gayet iyi. Neye göre iyi derseniz, 90 beygirlik dizel arabamdan iyi, bunun üzerindeki diğer herşeyden daha kötüdür herhalde
2- titreşim peglerde ve selede çok dinlerseniz hissediliyor. Ancak son hızda 1 saat sürüşten sonra bile uyuşturmuyor, aynadaki görüntü bozulmuyor. Kaldı ki yağ değişiminden sonra titreşim kalmadı gibi bir şey. Tartışmalı bir konu, 4silindirli birşeye binmiş olsam belki farklı bir yorum yapardım.
3- rodaj boyunca 2,3 lt ortalama yakıt yaktım. biraz daha azalır sanıyorum. 1000 bakımı 40 lira tuttu.
4- Koruma demiri ve çanta demiri takdırdım. ilki 60 ikincisi 125 lira.
5- Çok hafif, yokuşlarda bacaklarınızla tutabilirsiniz. Frenler gayet iyi. Rodaj bakımında ayar çektiler, dozlaması, ısırma kuvveti vs. gayet yeterli.
6- Vites sorununu yaşamamış olsam, beklentileri yukarıda saydıklarımla uyuşam bir adama gayet rahat önerebilirdim ama tekrar söylüyorum : BENİM TAVSİYEM, EĞER HALA DÜŞÜNEN VARSA, BENİM SORUNUMUN NASIL ÇÖZÜLECEĞİNİ GÖRENE KADAR BEKLESİN.
xman19
16 Aralık 2013, 15:20
Arkadaşlar,
isteyen istediği şeye biner, foruma da isteyen istediğini yazar. hiçbirimizin bu konularda diyeceği bir şey olamaz. Ben yalnızca şunu ekleyebilirim. özellikle bu tür model incelemeleri başlıklarında, boy göstermek ya da bir tartışmadan galip gelmek için değil, potansiyel alıcıları korumak/uyarmak için yazmalıyız. Esasen forumların temel amacı bence birbirimizi markadan, üreticiden korumaktır, birbirimizi uyarmaktır. Bu uyarı bir motorun kronik bir arızasına yönelik de olabilir, servislerin ilgisizliğine yönelik de olabilir, ya da motorun üretici tarafından tasarlanmış bir özelliğine yönelik de olabilir. Örneğin MT-09 başlığında arkadaşlar demişler ki, "A modunda motor tecrübeli kullanıcılar için bile çok hırçın, çok atak ona göre." Bu uyarıyı okuyan adam ister "bu özellik tam bana göreymiş" desin, ister "yok hacı bu özellik beni bozar" desin.. Foruma yazarken birbirimize üstü kapalı olarak verdiğimiz taahhüt budur. Bilgi kirliliği yaratmadan, üfürmeden, uydurmadan izlenimlerimizi aktarmak, birbirimizi uyarmak. Karşılıklı atışmalara girmek bu konuda yarar sağlamıyor. herhalde sayıları çok azdır ama :), bu motoru almayı düşündüğü için bu foruma giren adam, bu motoru kullanan adamın tarafsız izlenimini görmek ister, sayfalarca havanda su dövme yazısı değil.
merak edenler için son güncellemeler şöyle:
1. vitesten 2'ye geçerken takılma sorunu için haftasonu tekrar servise gittim. Hatta tam servise girerken yine vites boşta takıldı ve boş ışığı yanmadı. o haliye servis ustasına gösterdim, boş vites müşürüdür dedi. Dedim sadece müşür olsa yalnızca boş ışık yanmama sorunu olur, vitese de geçmiyor. Rica ettim, servisteki bir görevli bir test sürüşü yaptı. 5-10 km ve 20 dakika sonra geldi, "ben sorun yaşamadım, geçiyor vites" dedi. Peki o zaman dedim, belki de sorun bendedir. Yine de vites kolunu biraz aşağıya aldılar, kol biraz yukarıdaymış. Ama bunun da bir yararı olmadı.
bir kaç ihtimal var: ya sorun gerçekten bende, vitesi değiştirmeyi beceremiyorum. ya viteste gerçekten sorun var ama test sürüşünü yapana denk gelmedi ya da ilki kadar küçük bir ihtimal olsa da sorunu o da yaşadı ama açık etmedi. bunun için bir sebep yok gerçi. 3 gün boyunca Hondanın GS eğitimlerine gittim, cbf 150’yi saatlerce 1. Ve 2. Viteste kullandım. Vites değiştirmeyi beceremediğimi de sanmıyorum. Fırsat bulduğumda başka bir servise daha götüreceğim. Yalnızca ben değil, yukarıda yazan en az bir arkadaş daha aynı sorunu yaşamış. Benim tavsiyem, eğer hala düşünen varsa, benim sorunumun nasıl çözüleceğini görene kadar beklesin.
Bunlar dışında izlenimlerimi bir kez daha derli toplu bir arada yazmak isterim. motor 900 km'ye geldi. rodaj yağı değişti. Yağ değişiminden sonra motor daha pürüzsüz çalışıyor, yüksek hızlarda biraz daha rahat.
1- motor 70-80'den sonra yavaş. son hız düzde 100 (gps 100 kadran 105). yokuşta yokuşuna göre 85-90'a düşüyor. 70-80’e kadar ara hızlarda bence gayet iyi. Neye göre iyi derseniz, 90 beygirlik dizel arabamdan iyi, bunun üzerindeki diğer herşeyden daha kötüdür herhalde
2- titreşim peglerde ve selede çok dinlerseniz hissediliyor. Ancak son hızda 1 saat sürüşten sonra bile uyuşturmuyor, aynadaki görüntü bozulmuyor. Kaldı ki yağ değişiminden sonra titreşim kalmadı gibi bir şey. Tartışmalı bir konu, 4silindirli birşeye binmiş olsam belki farklı bir yorum yapardım.
3- rodaj boyunca 2,3 lt ortalama yakıt yaktım. biraz daha azalır sanıyorum. 1000 bakımı 40 lira tuttu.
4- Koruma demiri ve çanta demiri takdırdım. ilki 60 ikincisi 125 lira.
5- Çok hafif, yokuşlarda bacaklarınızla tutabilirsiniz. Frenler gayet iyi. Rodaj bakımında ayar çektiler, dozlaması, ısırma kuvveti vs. gayet yeterli.
6- Vites sorununu yaşamamış olsam, beklentileri yukarıda saydıklarımla uyuşam bir adama gayet rahat önerebilirdim ama tekrar söylüyorum : BENİM TAVSİYEM, EĞER HALA DÜŞÜNEN VARSA, BENİM SORUNUMUN NASIL ÇÖZÜLECEĞİNİ GÖRENE KADAR BEKLESİN.
Merhabalar;
Bahsettiğiniz sorunun anladığım kadarıyla sizden kaynaklı olmadığını zannediyorum. Servisin ilgisizliği ve ya size inanmaması ile ilgili sorunlarınız honda müşteri hizmetlerine bildirmenizi bunun haricinde de şikayetvar.com a yazmanızı tavsiye ederim. Bende yavaştan alıyorum sizin son durumunuza göre değerlendirme yapacağım diğer merak ettiğimde cbf gibi yağ yakma olayı olur mu?
Test için kullandığım 2 farklı ace de vites geçişlerde sorun yaşamadım. Hatta toplu olarak honda müşteri hizmetlerini tek tek arayıp almayı düşündüğümüzü ve sizin vites geçiş sorunlarınızı çözmedikleri için güvensizlik oluşturduğunu belirtmemizin faydalı olacağını düşünüyorum.
Bu konuda tamam derseniz sizin plaka bilgisi yeterli olur sanırım formdan benim gibi almayı düşünen arkadaşlar la haberleşip arayabiliriz.
byanmaz
16 Aralık 2013, 20:04
Merhabalar;
Bahsettiğiniz sorunun anladığım kadarıyla sizden kaynaklı olmadığını zannediyorum. Servisin ilgisizliği ve ya size inanmaması ile ilgili sorunlarınız honda müşteri hizmetlerine bildirmenizi bunun haricinde de şikayetvar.com a yazmanızı tavsiye ederim. Bende yavaştan alıyorum sizin son durumunuza göre değerlendirme yapacağım diğer merak ettiğimde cbf gibi yağ yakma olayı olur mu?
Test için kullandığım 2 farklı ace de vites geçişlerde sorun yaşamadım. Hatta toplu olarak honda müşteri hizmetlerini tek tek arayıp almayı düşündüğümüzü ve sizin vites geçiş sorunlarınızı çözmedikleri için güvensizlik oluşturduğunu belirtmemizin faydalı olacağını düşünüyorum.
Bu konuda tamam derseniz sizin plaka bilgisi yeterli olur sanırım formdan benim gibi almayı düşünen arkadaşlar la haberleşip arayabiliriz.
Merhabalar,
tavsiyeleriniz için teşekkürler. önce bir kez daha farklı bir servise göstereceğim. yakalarsam motordan anlayan bir arkadaşımın da fikrini alacağım, ondan sonra ortalığı velveleye vereceğim:) Sonucu mutlaka yazarım.
Yağ konusuna gelince, motoru aldığım gün yağını kontrol etmiştim. Rodaj bakımını 750 km'de yaptırdım, 750 km'de farkedilir bir eksilme yoktu. Rodajı motoru çok zorlamadan, kısa gezilerle ama motor frenini olabildiğince çok kullanarak yapmıştım. Yağ yakma konusunda rodajın önemli olduğunu düşünüyorum.
yqavuzhyan
16 Aralık 2013, 21:37
Arkadaşlar,
isteyen istediği şeye biner, foruma da isteyen istediğini yazar. hiçbirimizin bu konularda diyeceği bir şey olamaz. Ben yalnızca şunu ekleyebilirim. özellikle bu tür model incelemeleri başlıklarında, boy göstermek ya da bir tartışmadan galip gelmek için değil, potansiyel alıcıları korumak/uyarmak için yazmalıyız. Esasen forumların temel amacı bence birbirimizi markadan, üreticiden korumaktır, birbirimizi uyarmaktır.
Olmaz, neden, potansiyel alıcıları bilinçlendirmeye gerek mi var ? Bak Capon Barçın kararını vermiş. Hem bu Honda, daha çok para verildiyse mutlaka daha kalitelidir. Unutmaki şase numarasının hemen yanındaki metal etikette Honda yazıyor. Herhangi bir problemi varsa bu motordan değil mutlaka kullancııdandır.
Bizde alıcılara motorun ne problemi varsa onu aktarmaya çalışıyoruz, motordaki eksik kısımların nelere mal olacağını aktarmaya çalışıyoruz. Benim çin malı motor kullanıyor olmamın ne önemi var. Ben almışım bitmiş. Yeni alacaklara örnek olsun diye buraya yazdığımızda birisi çıkıp gelip motordaki onca eksiğe birşey demiyor bana etikette ne yazıyor diye soruyor. Başka bir tanesi ammaan boşver. Zaten ne kadar çok aksesuar o kadar problem. Devir saati, benzin göstergesi, kick starter bunlar fazlalık diyor. Ne hikmetse moderatörlerde barçın gibi önyargılı. Adam biz çin malı motor kullanıyoruz diye ha bire benim mesajlarımı siliyor. Doğru, ötekinin cbr 600'ü var nasıl olsa. Onun mesajını mı silecekti.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO