Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
johnny_rook
11 Mayıs 2006, 17:44
bir ayda 600 km ancak yapabildim, demekki yaz bitince benim
rodaj ancak bitecek (3000 Km) :)
bu arada genel olarak 6000 devirde hızınız ne oluyor ? benim gösterge
80 - 90 arasını gösteriyor, makul mu acaba ?
aytskal
12 Mayıs 2006, 01:15
bir ayda 600 km ancak yapabildim, demekki yaz bitince benim
rodaj ancak bitecek (3000 Km) :)
bu arada genel olarak 6000 devirde hızınız ne oluyor ? benim gösterge
80 - 90 arasını gösteriyor, makul mu acaba ?
Bu o anki vites pozisyonun (1-6) yol durumun (yokuş aşağıya yokuş yukarı asfalt) akselerasyon yani ivmelenme süratine göre çok değişir ben sanki göstergede görünenden daha hızlı gidiyormuşum gibi hissediyorum bu makinenin bence en güzel noktası 10-15 km hızdan gaz verip devir arttırarak 45-50 km hıza çıkmak sadece bu haz duyduğum motor sesi ona verdiğim parayı helal ettiriyor...
Gürkan Anbarlı
12 Mayıs 2006, 18:07
Egzoz Araştırma Sonuç Raporu :p
marka: Xtreme bike
http://img151.imageshack.us/img151/133/escape32mo.jpg
http://hyosungcomet.com/foro/files/xtremebike_487.jpg
marka: krieger
http://img234.imageshack.us/img234/1949/42ht5nn.jpg
link: http://www.krieger-competition.com/esp/racing/COMET250.html
marka: High Tes
http://img277.imageshack.us/img277/2515/escapehightesi5gq.png
link: http://www.high-tes.com/
marka: Ixil
http://img95.imageshack.us/img95/4817/untitled6ff2.png
http://hyosungcomet.com/foro/files/17_04_06_1520_138.jpg
http://www.ixil.com/images/GALLERY/4951.jpg
http://www.ixil.com/images/GALLERY/4051CG.jpg
http://www.ixil.com/images/GALLERY/4051OV.jpg
http://www.ixil.com/images/GALLERY/4051.jpg
link: http://www.ixil.com/
video: http://video.google.com/videoplay?docid=8644817348682551987&q=hyosung
marka: staintune
link: http://www.staintune.com.au/docs/pricelist.pdf 23. sayfa
ücret: 675$AUD
bikehoper
13 Mayıs 2006, 11:47
DOSTLAR
sizlerin verdiği bilgi ve tavsiyeler sonucunda GT-250 aldım.Umarım pişman olmam ve ilk etapta İzmirdeki Hyosung kullanıcıları ile tanışmama vesile olur.
Tekrar herkese sevgi ve saygılar.Görüşmek üzere...
Gürkan Anbarlı
13 Mayıs 2006, 13:12
http://php.chol.com/~musewithme/bbs/data/photobook/pic017.jpg
jakobien
13 Mayıs 2006, 14:06
GÜle GÜle Kullan İyİ Bİr Motosİklet Aldin
Dikkat edersen bu başlıkta orası bozuldu şurası şöle diye bir başlık bulamassın sevgiler ....
bikehoper
13 Mayıs 2006, 16:20
motorla ilgili dikkat etmem gereken özellikler varsa ;bütün arkadaşların tavsiyelerine açığım.36 yaşında ilk motoru alınca insanda biraz korku oluyor.Alışırken nelere dikkat etmem gerekir;bilgilerinize ihtiyacım var.teşekkürler
Ertuğrul_Öz
13 Mayıs 2006, 16:56
motorla ilgili dikkat etmem gereken özellikler varsa ;bütün arkadaşların tavsiyelerine açığım.36 yaşında ilk motoru alınca insanda biraz korku oluyor.Alışırken nelere dikkat etmem gerekir;bilgilerinize ihtiyacım var.teşekkürler
Aslında bende motor sırtında yeni sayılırım. Ama gördüğüm kadarıyla makinanın pek kronik bir problemi yok, ama yinede birşeyler yazayım.
1- Bazen boş vites ışığı yandığı halde motor 1. viteste kalabiliyormuş. Bu durumda marşa basarken ne olur ne olmaz diye elin debriyajda basılı olsun.(bende henüz olmadı ama yinede temkinli olmakta fayda var)
2-sele altı bagaj kısmının teli sarsıntıyla yerinden çıkabiliyor. (Başıma geldi önceki sayfalarda resimli olarak anlatmıştım) İçerisine malzeme koyarken dikkatli ol.
3-Vitesi boşa alıp uzun süre çalışır durumda bırakma. Hararet aniden yükselir.
4-Arka teker yumuşak olduğu için çakıllı ve bozuk zeminlerde gitmemeye özen göster(çabuk çiziliyor)
5- Aynaları bana yetersiz geldi (race tip motorlarda kronik sorunmuş)
6- motorunu yıkarken radyatörü, yağı rahatça soğutablmesi için özellikle dikkatlice temizle ve hava kanallarının açık olduğundan emin ol
Aklıma başka birşey gelmedi doğrusu.
arkadaşlar hyosung eyer alabilseydim ilk tercihimdi. neyse artık gv 650 istiyorumda sorum bu değil. merakımdan soruyorum; gt 250r birinci viteste kaç basıyor? rodajı aşmış arkadaş varsa tabi... race isteyen herkese bunu öneriyorum. bilelim...
TheSuda
13 Mayıs 2006, 18:38
valla takribi 60 civarında bişiy yapıyo 2. viteste 105 falan yapıyo (dahada üstü de olabilir) Bu arada arkadaşlar gv 650 ye bindim geçen gün. ben böyle bi cuser görmedim :) Servisten yeni çııkmıştı tanıdık arkadaş. dedim beni bi turlatsana şöyle. Valla arka koltukta bi bant şeklinde tutunma yerivar benim gözüm yemedi onu tutmaya arkadaşa sarıldım bir bastı dedim uçuyoruz arkadaşta ufak bişiy 2mizde düşüyoduk azkaldı :) ben hiç öyle bi cruser a binmemiştim felaket performanslı bi alet eğer cruser alıcak kimseler varise şiddetle tavsiye ediyorum :) 2. si ise kötü haber dün gt 250 r ımı düşürdüm :( hemde hiç olmuyacak biryerde....!!! sinyallambam kırıldı grenajın çok ufak ama çok ufak bir kısmı çok az çizildi. Çok ucuz atlattığımı düşünüyorum eğer grenaj kırılsaydı nolurdu acaba :S lambaların fiyatlarını örendim 40 ytl civarında yanılmıyosam. ama ben tıpkısının aynısı 2 tane sinyal lambasını 20 ytlye taktırdım sağ kırıldığı için soluda değiştirdim ama hiç bir farkı olmadı oyüzden çok mutluyum grenajımı da pastayla temizledim çizik mizik kalmadı. inaşllah böyle bi olay birdaha tekrarşlanmaz düşürdüğüm anda kan beynşme çıktımıştı valla:( üstüne üstün bide grip oldum :S sapıtacam yarebbim!
provomr
13 Mayıs 2006, 19:05
bugun gt250 comet (kara) aldim. burada okuduklarim bana cok yardimci oldu. bunun icin hepinize cok tesekkurler.......
fakat hala trafige cikmadim. daha once vitesli sadece surucu kursunda 125lik kanuni kullanmistim. motora alismak icin oncelikle biraz test surusleri yapmaliyim heralde.
takipteyim:)
muritu
14 Mayıs 2006, 00:27
hayırlı olasun provomr ,kazasız belasız kullanman dileğiyle...
teh suda sana da geçmiş olsun .vede tebrik ederim pratik zekanla bu işi kolayca hallettiğin için ama nasıl merak ettim doğrusu. pasta cilayı nasıl attırdın tanıdığa felanmı. arabalardaki gibimi yani plastiğe uygulanıyormuymuş.kaça mal oldu ..tekrar geçmiş olsun.
komtannnnnn o resim ne oyle yahuuu napmış cometi kuyruktan kestirip ön farı çıkarımış sanırım. bide şu motorun alt kısmı karteri örten carbonfiber tasarımı her resimde görür oldum yahu yok mu bunun hakkında bilgisi olan sanki bu motora göre yapılmış. bayi getiriyormu acep böle bişi. ahada resim yükleyebilirsem koyucammmm.saygılar efem
hah iişte bunu diyorum..alınca böle bişeyle sarı cometimi mutlaka tamamlamak istiyorum, bence siyah şase hiç yakışmamış. alt kısmı çok karartmış üst tarafla keskin bir çizgi ilen ayrılıyor gibi. önçün bende bunun sarısından istiyorummmm. komtanım nediyorsun .saygılar.
bunuda gösterdik ya artık herkes ister bundan ehe ehehe :)
Gürkan Anbarlı
14 Mayıs 2006, 00:40
komtannnnnn o resim ne oyle yahuuu napmış cometi kuyruktan kestirip ön farı çıkarımış sanırım. bide şu motorun alt kısmı karteri örten carbonfiber tasarımı her resimde görür oldum yahu yok mu bunun hakkında bilgisi olan sanki bu motora göre yapılmış. bayi getiriyormu acep böle bişi. ahada resim yükleyebilirsem koyucammmm.saygılar efem
Hyosung Fransa Distribütörü Sima Moto satıyor o parçayı,
265€
http://www.simamoto.fr/Home/SMAACC.Nsf/0/37D1B90C07654102C1257098003B6FA3/$FILE/SAMO100HYODY_AAC.JPG
Diğer aksesuarlar için
http://www.simamoto.fr/Home/SMAACC.Nsf/WEBARTv?OpenView&RestrictToCategory=2055GT125COMET.EQUIPEMENT
Ben kemik rengi jant istiyorum, bana ne :)
muritu
14 Mayıs 2006, 00:47
1441hah işte o parça yaa .hay yaşşa. ben de alınca bundan istiyorumm. toptan alsak indirim yaparlarmı acaba :) sarının altına bu takılınca nassı durur acaba..güzel olur heralde alt üst alan arasındaki uyumu tamamlar.
hayatımHepyek
14 Mayıs 2006, 02:21
muritu
oalt granaj haricinde başka parçalarda var. biraz tuzlu olur ama motoru tamamlar bence harika görünüyo sitede. 10 numara benden yani.
çakması yayapılamazmı acaba:P
valla takribi 60 civarında bişiy yapıyo 2. viteste 105 falan yapıyo (dahada üstü de olabilir)
250cc için doyurucu. kilometrene göre ileride biraz daha açılabilir. benim jinlun marauder şu an 25-30km de sürünüyor. açılınca 50-60 arası 1. viteste bastığını söylüyorlar. bakalım göreceğiz. rodajın kötüyse bekleme tabi.
ayrıca geçmiş olsun. millet alamıyor sen al kır. :P
gv 650 harley 883xl'den iyi makine. bir harleyciyle konuştum bunu kabul etti. zaten bir 883 serisi bir de harley var. harleyciler onu ayrı tutuyor dedi. :) doğrudur ferrari de v8'inin üzerine ferrari yazmamış.
aytskal
14 Mayıs 2006, 11:56
DOSTLAR
sizlerin verdiği bilgi ve tavsiyeler sonucunda GT-250 aldım.Umarım pişman olmam ve ilk etapta İzmirdeki Hyosung kullanıcıları ile tanışmama vesile olur.
Tekrar herkese sevgi ve saygılar.Görüşmek üzere...
İzmirden merhaba aramıza hoşgeldin hayırlısı olsun
bugun gt250 comet (kara) aldim. burada okuduklarim bana cok yardimci oldu. bunun icin hepinize cok tesekkurler.......
fakat hala trafige cikmadim. daha once vitesli sadece surucu kursunda 125lik kanuni kullanmistim. motora alismak icin oncelikle biraz test surusleri yapmaliyim heralde.
takipteyim:)
Sanada hayırlı olsun aramıza hoşgeldin arkadaşım
valla takribi 60 civarında bişiy yapıyo 2. viteste 105 falan yapıyo (dahada üstü de olabilir) Bu arada arkadaşlar gv 650 ye bindim geçen gün. ben böyle bi cuser görmedim :) Servisten yeni çııkmıştı tanıdık arkadaş. dedim beni bi turlatsana şöyle. Valla arka koltukta bi bant şeklinde tutunma yerivar benim gözüm yemedi onu tutmaya arkadaşa sarıldım bir bastı dedim uçuyoruz arkadaşta ufak bişiy 2mizde düşüyoduk azkaldı :) ben hiç öyle bi cruser a binmemiştim felaket performanslı bi alet eğer cruser alıcak kimseler varise şiddetle tavsiye ediyorum :) 2. si ise kötü haber dün gt 250 r ımı düşürdüm :( hemde hiç olmuyacak biryerde....!!! sinyallambam kırıldı grenajın çok ufak ama çok ufak bir kısmı çok az çizildi. Çok ucuz atlattığımı düşünüyorum eğer grenaj kırılsaydı nolurdu acaba :S lambaların fiyatlarını örendim 40 ytl civarında yanılmıyosam. ama ben tıpkısının aynısı 2 tane sinyal lambasını 20 ytlye taktırdım sağ kırıldığı için soluda değiştirdim ama hiç bir farkı olmadı oyüzden çok mutluyum grenajımı da pastayla temizledim çizik mizik kalmadı. inaşllah böyle bi olay birdaha tekrarşlanmaz düşürdüğüm anda kan beynşme çıktımıştı valla:( üstüne üstün bide grip oldum :S sapıtacam yarebbim!
Çok geçmiş olsun halletmişsin sevindim Allah beterinden saklasın
hakandemir
14 Mayıs 2006, 21:18
TheSuda geçmiş olsun..benim motorda durduğu yerde düşmeye başladı ikinci düşüşünde sol sinyal vede arka plaka lambası gitti park esnasında bir araba geri geri çıkarken çarpmıştı Nazar mı değiyor nedir anlayamadım.Birde vitesin bağlı olduğu parça kırılmıştı Alemiyum kaynak ile hallettik..Motorunun birinci viteste 60 yapması çok iyi zira ben 40 km süratte ikinci vitese atıyorum.2.vitestede 105 falan yapıyorsa....:cyclopsan çok iyi derim..Tabiki bu süratlere zorlayarak çıkmak hoş değil..Opel arabam varken bir arkadaş bu araba 1. viteste 100 yapar demişti vede yapmaya kalkmıştı bu sayede devir sensörünü yakmıştı..O günden beridir araçlarımı çok devirli kullanmamaya çalışırım
Ertuğrul_Öz
15 Mayıs 2006, 14:50
Arkadaşlar ben yokken anahtarı babamdan alan komşumuzun, motorumu hurdaya çevirmesi nedeniyle bir süre sizleri tribünlerden izlemekle yetineceğim.
Motosikletimin tamiratı ile ilgili gelişmeleri buradan yazarım. Balalım Globalmotor söylediği gibi yedekperça sorununu hızlı çözebiliyormuymuş.
bikehoper
15 Mayıs 2006, 15:52
Akira geçmiş olsun birader;inan içim sızladı;umarım yedek parça ve tamirinde sıkıcı sorunlarla karşılaşmaz ve motordan soğumazsın.Tekrar geçmiş olsun....Komşunun durumu umarım iyidir.Son kazan olması dileğimle hoşçakal.
açıkyol
15 Mayıs 2006, 16:25
Akira;
naçizane tavsiyem öncelikle motorunu sıfırıyla değiştirmeye çalışmandır.
Gerekirse sen de şartlarını zorla bu konuda.
Tribünlere de çıkma çünkü bu topic sadece hyosung sahiplerinin değil,sevenlerinin de.
Tekrar çok geçmiş olsun.
scorpi0
15 Mayıs 2006, 16:43
DOSTLAR
sizlerin verdiği bilgi ve tavsiyeler sonucunda GT-250 aldım.Umarım pişman olmam ve ilk etapta İzmirdeki Hyosung kullanıcıları ile tanışmama vesile olur.
Tekrar herkese sevgi ve saygılar.Görüşmek üzere...
selam bikehopper. oncelikle yeni motorun hayirli olsun. keep the shiny side up :cat:
ben de izmir'deyim. 600cc, 60-70 hp civarinda ikinci el temiz bir alet ariyorum kendime. daha once yurtdisinda gs500'um vardi, bir sene ona bindim. Ondan sonra sv650'ye gecmeyi planliyordum ama daha once yurda donus yaptik. burda da malum sv'ler hem pahali hem de ikinci elde populer degil.
haftasonu istanbul'a motor bakmaya gitmistim, ilgilendigim bir kac ducati monster 600, 620ie wardi. kiziltoprak'ta gezerken hyosung'lari gordum. gorunus olarak bayagi hosuma gitti. sv650'nin motorunu zaten begenirdim. lakin motor harici aksamin japon kalitesinde olmamasi ve servis/parca olayinin halen soru isareti olmasi kafami kurcaliyor.
izmir'de nerden aldin senin aleti? gorebilecegimiz bir showroom'lari var mi? global motorun listesinde iki tane bayii gorunuyor ama servis gorunmuyor. servis isini nasil halletmeyi dusunuyorsun?
tesekkurler, keyifli surusler...
-G
muritu
15 Mayıs 2006, 16:50
Arkadaşlar ben yokken anahtarı babamdan alan komşumuzun, motorumu hurdaya çevirmesi nedeniyle bir süre sizleri tribünlerden izlemekle yetineceğim.
Motosikletimin tamiratı ile ilgili gelişmeleri buradan yazarım. Balalım Globalmotor söylediği gibi yedekperça sorununu hızlı çözebiliyormuymuş.
dostum çok geçmiş olsun inan benimde içim sızladı.. lakin komşunun sen yokken senden izinsiz motoru nasıl alabiliyor anlayabilmiş değilim. neyse umarım o da iyidir. ayrıntıları paylaşman ve çabuk toparlanman dileğiyle.
sindoman
15 Mayıs 2006, 18:00
Akira kardeş geçmiş olsun önce. Motoruna hangi parçalar lazım bildirirsen sana bir an önce yardımcı oluruz.Görüşmek dileğiyle.
Global Motor
Rahmi Gürsoy
Yedek Parça
aytskal
15 Mayıs 2006, 18:39
Arkadaşlar ben yokken anahtarı babamdan alan komşumuzun, motorumu hurdaya çevirmesi nedeniyle bir süre sizleri tribünlerden izlemekle yetineceğim.
Motosikletimin tamiratı ile ilgili gelişmeleri buradan yazarım. Balalım Globalmotor söylediği gibi yedekperça sorununu hızlı çözebiliyormuymuş.
Akira hemen umutsuzluğa kapılma global ile görüş bak sana mesajda yollamışlar ben eminim yardımcı olacaklardır hallolur merak etme sen...
selam bikehopper. oncelikle yeni motorun hayirli olsun. keep the shiny side up :cat:
ben de izmir'deyim. 600cc, 60-70 hp civarinda ikinci el temiz bir alet ariyorum kendime. daha once yurtdisinda gs500'um vardi, bir sene ona bindim. Ondan sonra sv650'ye gecmeyi planliyordum ama daha once yurda donus yaptik. burda da malum sv'ler hem pahali hem de ikinci elde populer degil.
haftasonu istanbul'a motor bakmaya gitmistim, ilgilendigim bir kac ducati monster 600, 620ie wardi. kiziltoprak'ta gezerken hyosung'lari gordum. gorunus olarak bayagi hosuma gitti. sv650'nin motorunu zaten begenirdim. lakin motor harici aksamin japon kalitesinde olmamasi ve servis/parca olayinin halen soru isareti olmasi kafami kurcaliyor.
izmir'de nerden aldin senin aleti? gorebilecegimiz bir showroom'lari var mi? global motorun listesinde iki tane bayii gorunuyor ama servis gorunmuyor. servis isini nasil halletmeyi dusunuyorsun?
tesekkurler, keyifli surusler...
-G
Servis kahramanlarda arkadaşım global motor ben az önce bakım için görüştüm aynı yerde bayiside var yakında istersen özelden bu noktaları mesaj atabilirim sana...
Ertuğrul_Öz
15 Mayıs 2006, 18:48
Akira kardeş geçmiş olsun önce. Motoruna hangi parçalar lazım bildirirsen sana bir an önce yardımcı oluruz.Görüşmek dileğiyle.
Global Motor
Rahmi Gürsoy
Yedek Parça
Sağolun Rahmi bey
Bugün size kırmızı GT250R için parça faksını gönderen bendim:pale:. Faksımı hemen değerlendirmeye aldığınız ve cevapladığınız için teşekkür ederim. Ancak sizinde bir hyosung kullanıcısı olarak taktir edeceğiniz gibi, fiyatlar çok yüksek geldi. (hatta toplamda beklediğimin 2 katı:silent: )
Ne yazık ki parça, işçilik, nakliye masrafları yeni motorun fiyatını geçtiği için motosikleti tamir ettirmek gibi bir durum söz konusu değil.
Hayat böyle işte arkadaşlar. Tam herşey güzel gidiyor derken suratınızın ortasına şamarı yiyorsunuz. Size tavsiyem pahalı demeyin kaskonuzu yaptırın.:)
yavuzk2004
16 Mayıs 2006, 01:10
akira bu motoru neden yaptırıyorsun? bu senin suçunmu? hayır, o zmn düşüren yaptırsın yada yenisini alsın, çünkü sen motoruna gözün gibi bak başkası gelsin darmadağın etsin sonrada neyse parası verelim yaptıralım desinler. ben olsam kesinlikle yenisini yada sıfırının (yani şu an satsan kaç para ederse) onun parasını isterdim. bu motoru onlara sat bence
TAMER
16 Mayıs 2006, 03:26
MERHABA,
Arkadaşlar bende comet almayı düşünen biri olarak formu takip ediyorum.Kısmet olur alırsam bende aksesuar ve koruma demirlerini yaptıcağım.
gv250 ve gt250 için koruma demirleri,sissy bar gibi aksesuarları yaptırabileceğiniz profesyonel bir atölye var.Ben şu an kullanmakta olduğum motora(keeway SL)özel yapım sissy bar ve ayna yaptırmıştım,şu an bu yaptırdığım parçalar keeway bayileri tarafından orjinal aksesurlar olarak satılıyor.
Eğer gv250 ve gt250 sahiplerinden biri motorlarını ölçü almak için atölyeye getirirlerse,talep karşılığında seri üretime başlarlar ve tüm hyosungcular bu aksesuarlardan yararlanma fırsatı bulur.Ayrıca burda yapılandan daha iyisi olmayacak parçalar için fazladan para ödemekten kurtulunur.
İlgilenen arkadaşlar olursa Atölyenin yeri ve telefon nosu;
Metal Sanatları Atölyesi/Arslan usta
tel:0212 219 88 24
cep:0536 521 49 92
Hüriyet mah. Dr.Cemil Bengü Cad. Fidan Sok.17/A Çağlayan
YENİ FARLAR
Arkadaşlar Photoshopta comet için bir kaç farklı far modeli yaptım.Bu haliyle motoru daha şık gösterdiğini düşünüyorum.
http://img130.imageshack.us/img130/8581/hyosungiftfarcopy6bt.jpg
http://img130.imageshack.us/img130/6267/hyosungiftfar26re.jpg
http://img130.imageshack.us/img130/9492/hyosungiftfar39cy.jpg
aytskal
16 Mayıs 2006, 07:34
Arkadaşlar sizin motosikletlerin rölanti devri nedir özellikle gt cometler şu soğutma da kullanılan yağ ile ilgili bilgisi olan varmı makine ile dün 60 km yol yaptım 1
johnny_rook
16 Mayıs 2006, 10:32
Tamer
Ben m.köydeyim fırsat bulunca gider bakarım ama bir sorum olacak,
gv250 nin çok sorun olacagını düşünmüyorum ama bu bahsettiğin
atölyede gt 250 için koruma demiri örneği var mı ? seri üretime
geçmek için öncelikle bir model olması gerekiyor ama şahsen ben hiç
bir yerde gt 250 için yapılmış bir koruma demiri örneği göremedim bugüne
kadar, internet de dahil buna. İşin ilginç tarafı motorda koruma demiri
bağlantısı yapacak dahi bir yer bulamadım.
Belki bu konuda daha fazla bilgi sahibi olan bir arkadaşla beraber gitmek lazım
oraya sonuçta dizayn sorun değilde, ölçü ve bağlantı nasıl yapılacak
bunu çözmek lazım
sade7
16 Mayıs 2006, 10:41
arkadaslar,gv 250 icin hard case yan cantalar ariyorum yakisan bi tane bilen varmi yada yaptiran istanbulda nerede var acaba....
Gürkan Anbarlı
16 Mayıs 2006, 10:59
Eğer gv250 ve gt250 sahiplerinden biri motorlarını ölçü almak için atölyeye getirirlerse,talep karşılığında seri üretime başlarlar ve tüm hyosungcular bu aksesuarlardan yararlanma fırsatı bulur.Ayrıca burda yapılandan daha iyisi olmayacak parçalar için fazladan para ödemekten kurtulunur.
Bu adreslerde örnekler var
http://rocketrogersmotorcycles.com/Catalog/new_parts_for_hyosung.htm
http://www.simamoto.fr/Home/SMAACC.Nsf/WEBARTv?OpenView&RestrictToCategory=2055GT125COMET.EQUIPEMENT
Bonus:
Airbrush Yapılmış GT250 (http://rocketrogersmotorcycles.com/alphia_sport_specs1.htm)
Modifiye Comet (Kırmızı) (http://rocketrogersmotorcycles.com/alphia_sport_specs.htm)
Modifiye Comet (Siyah) (http://rocketrogersmotorcycles.com/alphia_sport_specs.htm)
TAMER
16 Mayıs 2006, 18:45
Tamer
Ben m.köydeyim fırsat bulunca gider bakarım ama bir sorum olacak,
gv250 nin çok sorun olacagını düşünmüyorum ama bu bahsettiğin
atölyede gt 250 için koruma demiri örneği var mı ? seri üretime
geçmek için öncelikle bir model olması gerekiyor ama şahsen ben hiç
bir yerde gt 250 için yapılmış bir koruma demiri örneği göremedim bugüne
kadar, internet de dahil buna. İşin ilginç tarafı motorda koruma demiri
bağlantısı yapacak dahi bir yer bulamadım.
Belki bu konuda daha fazla bilgi sahibi olan bir arkadaşla beraber gitmek lazım
oraya sonuçta dizayn sorun değilde, ölçü ve bağlantı nasıl yapılacak
bunu çözmek lazım
Dediğim gibi eğer motor incelenirse yapılıp yapılamacağı anlaşılır.Yapılacak modelde başka bir modelden kopyalama olmayacak tamammen orda yapılmış bir tasarım olcak.En azından alta takılan spoiler için bağlantı yerleri var.Yan koruma demiri içinde uygun bir bağlantı yeri yapılabilir olmasa bile.Motorunu bir göster istersen zaten yakınmışsın,ustalar bakıp ne yapılabileceğini çıkartırlar.
Bu adreslerde örnekler var
http://rocketrogersmotorcycles.com/Catalog/new_parts_for_hyosung.htm
http://www.simamoto.fr/Home/SMAACC.Nsf/WEBARTv?OpenView&RestrictToCategory=2055GT125COMET.EQUIPEMENT
Bonus:
Airbrush Yapılmış GT250 (http://rocketrogersmotorcycles.com/alphia_sport_specs1.htm)
Modifiye Comet (Kırmızı) (http://rocketrogersmotorcycles.com/alphia_sport_specs.htm)
Modifiye Comet (Siyah) (http://rocketrogersmotorcycles.com/alphia_sport_specs.htm)
siteleri inceledim,parça fiyatları uygun değil yurtdışından getirme maliyetleriyle bunlar bir hayli pahalıya patlıyacak,bu sitede 360$ lık sissy bar+kargo masrafı 400$ı bulacak.Aynısını 200$ a burda imal ettirme şansımız var ben modelleri printerdan çıkartıp atölyeye götürecem.Geriye motorlara bağlanacak bağlantı noktalarının ölçülerini vermek kalıyo.Bu kısımda motorlarınızı atölyeye götürmek olarak sizlere kalıyo:)
serkankiyak
16 Mayıs 2006, 20:21
Çorlu' da da hyosung bayiisi açıldı bir iki ay evvel.Ben gidememiştim fakat volkan(skykaptan) gitmiş ve truva motorun bayiisinin sahibi harun abiyle tanışmiış.banada bahsetmişti bende bu gün gittim ve gt250r aşkı bendede başladı.1,250 peşin diğer 7,000ytl yi bankaya yönlendirerek
36 aya kadar vade seçenekleriyle bu motora sahip olabiliyor muşuz.valla ne bileyim harbiden niyeti bozdum.'''bende gara pisi aldım''' diye başlık açarsam bir süre sonra şaşırmayın..
herkeze selamlar..
jakobien
17 Mayıs 2006, 13:42
rolanti devri sorulmuş biyerde 1500 d/d olarak ayarlayabilirsin...
muritu
17 Mayıs 2006, 17:04
Dediğim gibi eğer motor incelenirse yapılıp yapılamacağı anlaşılır.Yapılacak modelde başka bir modelden kopyalama olmayacak tamammen orda yapılmış bir tasarım olcak.En azından alta takılan spoiler için bağlantı yerleri var.Yan koruma demiri içinde uygun bir bağlantı yeri yapılabilir olmasa bile.Motorunu bir göster istersen zaten yakınmışsın,ustalar bakıp ne yapılabileceğini çıkartırlar.
siteleri inceledim,parça fiyatları uygun değil yurtdışından getirme maliyetleriyle bunlar bir hayli pahalıya patlıyacak,bu sitede 360$ lık sissy bar+kargo masrafı 400$ı bulacak.Aynısını 200$ a burda imal ettirme şansımız var ben modelleri printerdan çıkartıp atölyeye götürecem.Geriye motorlara bağlanacak bağlantı noktalarının ölçülerini vermek kalıyo.Bu kısımda motorlarınızı atölyeye götürmek olarak sizlere kalıyo:)
yabancı sitelerde görülen ve bi önceki sayfada resimleri olan alt spoyler hakkında yaptırabileceğimiz yada yapılmışını alabileceğimiz biyer bilen varmı arkadaşlar?? tamer??:silent:
crato
17 Mayıs 2006, 17:33
yabancı sitelerde görülen ve bi önceki sayfada resimleri olan alt spoyler hakkında yaptırabileceğimiz yada yapılmışını alabileceğimiz biyer bilen varmı arkadaşlar?? tamer??:silent:
tahminim alt granajı ancak o linkten satın alabilirsin. koruma demirleri konusunda da komtan o linkleri oradan alabilirsiniz diye değil, örnek olması amacıyla vermiştir büyük ihtimalle.
birincisi, bu bize gösteriyor ki cometlerde koruma demiri bağlanabilecek yerler mevcut. ikincisi, dikkatli inceleyecek olursanız bu vidaları görebilirsiniz. hem de gt250r da granajları baklamak için kullanılan bağlantı ekipmanları vasıtasıyla birşeyler yapılabilir gibi gözükyor.
TAMER
17 Mayıs 2006, 18:29
yabancı sitelerde görülen ve bi önceki sayfada resimleri olan alt spoyler hakkında yaptırabileceğimiz yada yapılmışını alabileceğimiz biyer bilen varmı arkadaşlar?? tamer??:silent:
O resimdeki alt spoylerı üreticek firma kalıp yaptırması lazım.Bu da bir hayli masraflı olur az adet için,azncak talep çok olursa böyle bir spoyler burada üretilir yada ona alternatif bir şey yapılır.Bu şekilde olmasa bile metal kıvırma demirden koruma demiri takılabilir alt tarafa bunun da örnekleri mevcut,Givi ve Hepco&Becker gibi markaların var fakat hyosunglara uymaz bağlantı yerleri.Yanlar için ise race motorlar için motora yandan takılan düz ve uzun koruma barları var sizi korumasa da motoru korur.
Ben yurt dışındaki sitelerden topladığım örneklerin fotolarını print edip atölyeye verdim.Bunlardan yapabileceklerini söylediler,fakat bağlantı yerlerini beliryeyip ölçü almak için birinin motorunu getirmesi lazım.
aytskal
17 Mayıs 2006, 22:14
[QUOTE=jakobien]rolanti devri sorulmuş biyerde 1500 d/d olarak ayarlayabilirsin...[/Q En azından birileri cevap vermiş Jakobien ve Akira teşekkürler benimkisi 1000 devir civarı arttırmam gerekiyor sanırım...
Ertuğrul_Öz
17 Mayıs 2006, 22:42
Arttır, yoksa muhtemelen yağ pompan sistemde yeterli basıncı oluşturmayacak ve dolayısıyla rölantideyken motor yağsız çalışabilir. (gerçi 1000 devir bana yeterli gibi geldi)
bikehoper
18 Mayıs 2006, 13:03
arkadaşlar;dün akşam 7 gibi sarı cometimi teslim aldım.İlk günün heyacanı ve merağıyla şehiriçinde 115 km kullandım.Neden daha önce almadım diyede kendime çok kızdım.İlk izlenimlerimi sizlerle paylaşmak istedim.
Gaz ve debriyaj ayarları çok hassas ve anında tepki veriyor.Frenler daha yeni ve alışmamış olmasına rağmen çok güvenli.Ağır ve dengeli ayrıca rüzgara karşı oldukça güvenli.Boş vites uyarı lambası güvenli değil(vitesteykende yanabiliyor).Aydınlatması mükemmel.Sormak istediklerimse şunlar;
Rolanti ayarı 1400/1500dd. yazmasına rağmen benimki 1700/1800dd. gibiydi ilk kullanımlar için normalmi;ön freni kullanırken zırıltı gibi bir ses geliyor normalmi;
johnny_rook
18 Mayıs 2006, 16:32
bikehoper hayırlı olsun, kesinlikle doğru bir karar, kullandıkça
daha iyi anlayacaksın
rolanti ayarı benimkinde de bahsettigin civarlarda (850 km deyim şu an)
rodaj bitiminde servise soracagım
ön frenden aynı ses ilk başlarda benimde dikkatimi çekmişti ama üstünde
çok durmamıştım, herhalde bir problem değildir...........
crato
18 Mayıs 2006, 16:41
bikehoper hayırlı olsun, kesinlikle doğru bir karar, kullandıkça
daha iyi anlayacaksın
rolanti ayarı benimkinde de bahsettigin civarlarda (850 km deyim şu an)
rodaj bitiminde servise soracagım
ön frenden aynı ses ilk başlarda benimde dikkatimi çekmişti ama üstünde
çok durmamıştım, herhalde bir problem değildir...........
muhtemelen balatalar yeni oldukları için diske sürtüyorlardır, başka bir sorun da olabilir ama. bence servise göstermenizde fayda var.
derya_motor
18 Mayıs 2006, 16:51
servise gerek yok yeni olduğu için
johnny_rook
18 Mayıs 2006, 16:52
crato, bu ses sizde olmadı mı hiç ?
frene bastıgım an gelen bir ses ama öyle sürtme yada sıkıştırma
gibi bir ses değil, ama haklısın servise göstermekte fayda var yine de,
başta biraz kıllanmıştım ama bikehoper da aynı sesden bahsedince
normal diye düşündüm
derya_motor
18 Mayıs 2006, 17:04
benimde oldu aynı ses sonra geçiyor
açıkyol
18 Mayıs 2006, 17:11
Aynı ses bende de var.
Bikehoper hayırlı olsun.
Arkadaşlar fren demişken arka frenim çok zayıf kalıyor.Sizde durum ne?Ayar vs yapılması gerekiyor mu?
crato
18 Mayıs 2006, 17:18
bende olmadı, gerçi 2000 km oldu artık. ses falan kalmadı :)
johnny_rook
18 Mayıs 2006, 17:30
evet buradan böyle bir sesin olabilecegi bilgisi çıkıyor, bazılarımıznı
dikkatini çekmiş :)
açıkyol arka fren için sana katılıyorum banada zayıf geliyor ama
muhtemelen ayarları bu şekilde, güçlü arka fren demek arka tekeri
kilitleme sorunu demek sanki birazda,
önümüzeki hafta servise 1000 bakımı için gidecegim, bu iki meseleninde
doğrusunu öğrenip, yazarım........
cruiserdem
18 Mayıs 2006, 18:23
Arkadaşlar uzun süredir burayı takip ediyorum ama bir türlü birşeyler yazma fırsatı bulamamıştım. Burası hyosung kullanıcıları için harika bir paylaşım platformu olmuş. Öncelikle tebrik ediyorum elinize sağlık.
Beni nasıl farkedipte ilk sayfadaki GV250 kullanıcıları arasına dahil ettiniz şaştım kaldım doğrusu. Evet yaklaşık 40 gün oluyor motoru alalı. Şu an 1700 küsur kilometrede. Gayet memnunum kendisinden. Şu aralar koruma demiri taktırmayı düşünüyorum. Bir gün organize edinde hepberaber gezelim tozalım tanışalım diyorum.
Bu arada MotoGP den dönerken çıkışta GT250R (siyah) kullanan bir arkadaşı benzinciye götürmek için artçı olarak almıştım birkaç metreliğine. Hanginizdi acaba merak ettim şimdi. :)
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO