PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63

atacanvet
02 Mayıs 2006, 23:20
http://www.freeweb.hu/spirro/lowres/model-photos/comet650R-01.gif
Düzenlediğimiz zevkli bi motor video, hyosung gt650r. Videoyu izleyebilmek için bilgisayarınızda divx yüklü olmalıdır , niye video açılmıyo demeyin :).
download yapan elleriniz dert görmesin :)
Link
http://www.hemenpaylas.com/download/632148/hyosung-gt650r.zip.html
Alternatif link
http://rapidshare.de/files/19465066/hyosung-gt650r.zip.html


video açılmazsa divx i buradan temin edebilirsiniz www.divx.com

Gürkan Anbarlı
02 Mayıs 2006, 23:45
komtan kendimi tanıtım kısmında tanıtmadan girilmiyecegini bilmiyordum ilk işim şimdi tanıtım kısmına girmek kusra bakma

tanıtım kısmında tanıtmadan girilmeyecek diye bir durum söz konusu değil, sadece hyosung kullanıcıları hariç tüm forum kullanıcıları da seni tanıyabilsin, hoşgeldin diyebilsin, özellikle [MT] İzmir 'de ki arkadaşlarla irtibat kurabilesin diye söyledim :)


Arkadaslar ben de bır tane 250 gt r almak uzereyım crato nun katkılaıyle kırmızı mı sıyah mı?? ne dersınız..?

Siyah diye yanıp tutuşuyordum, kırmızıyı görene kadar, tamamen tercih meselesi, imkanın varsa ikisini yanyana koy bak incele, ben öyle yaptım, tabi içine sineni al, şimdiden hayırlı olsun :)

TheSuda
03 Mayıs 2006, 01:16
[QUOTE=Akira]motosikletin kırmızı çizgisi 10500 devirden sonra başlıyor. 13000 devire kadar zorlamak sizce doğrumu?
e bende demiyoru zaten 13 devirde sürekli gidelim diye :) ama bana sorarsanızda o devirleride arada bir göstermek motorun açılması bakımından yararsağlıyacağını düşünüyorm. Tabi bu dvmlı yapıldığı takdirde zarara yolaçacaktır.

muritu
03 Mayıs 2006, 21:40
bende motorun açılması açısından rodaj dönemi dışında yüksek devirlerde ve özellikle vites geçişli ve arada bir motoru zorlamak gerektiğini okumuştum bilgilerinize..

aytskal
03 Mayıs 2006, 22:19
Arkadaslar ben de bır tane 250 gt r almak uzereyım crato nun katkılaıyle:) kırmızı mı sıyah mı?? ne dersınız..?

hocam kasko polıcesının detaylarını bızımle paylasırsan faydası olabılır. calınma durumunda ne kadarını karsılıyor vsvs..
selamlar
Terör ve sel hariç hepsi var dilim varmıyor ama ölüm durumunda aileye 10000 ytl tazminat var bunlara ilaveten 50000 ytl ölüm sel ve terörü eklersen toplam 740 ytl ye ulaşıyor 6000 ytl karşılıyor yani fatura bedeli arkadaşlar bence ilk yıl yaptırmalısınız şu an içim rahat peşinatı kredi kartıyla ödedim şu an faliyete geçti Kardeşim bence siyah al alev alev yanıyor...

Chief of HardAffairs Dept
03 Mayıs 2006, 22:22
Viteste debriyaja basınca çalışmıyor kesinlikle sehpa inikkende çalışmıyor hatta motor çalışırken sehpayı indiriyorum stop ediyor ayrıca 2 hafta önce vites boşta ledi yanarken çalıştı makine altımdan fırlıyordu neredeyse galiba vitesteydi başka bir izahı yok sanırım az önce koç sigorta bölge müdürlüğüne gittim 639 ytl fiyat çıkardılar 185 peşin 6 taksit Çarşamba günü kaskoyu yaptırıyorum hemen hemen tüm sigorta şirketlerini dolaştım bir sürü bahane ve nasihat dinledim üstelik 1000 ytl altı fiyat tek burada çıktı...
Arkadaşlar HYosung GV 250 motorumu 2005 temmuzda aldım 2006 km de 1000 bakımınıda yetkili servise yaptırmıştım. Geçen pazar motogp den sorunsuz döndüm 110 - 120 km'yle eve geldiğimde boştayken motordan çatır çutur sesler gelmeye başladı motor çalışıyor ama vites dişlilerinin arasında parça sıkışıyormuş gbi takırtılar felan geliyor 1 -2 sn aralıklarla. İş güç yoğunluğundan fırsat bulup bugün motoru attım bi kamyonete global motorla konuştum baş yetkili servis diye Maslak Yücel Motora yönlendirdiler. Servis Motoru bırak ancak cuma veya pazartesi bakabiliriz sen birde motoru globalden önceki distribütörden almışsın garanti kapsamı dışında olabilir zarfı yla karşılaştım. Garanti belgemi de istediler bizde kalsın diye, motoru bıraktığım için servis formu istedim vermekte nazlandılar vermediler global motor özcan beyle konuştum problem çıkmaz deyince üstüne gitmedim garanti belgesini de verdim bıraktım motoru. Şimdi pazartesini bekliyorum. İnşallah bu usulsüz uygunsuz prosedürden sonra pazartesi garantiyle ilgili veya başkaca bi problem çıkmaz karşıma ve lanet etmem kendime piyasada daha yeni bi markayı aldığım için. Sözün özü vitesle ilgili bir problemden çok rahat bahsedilebilir. İnşallah başka sorun yaşamam, yaşatmam kimseye de...

ozan_
04 Mayıs 2006, 00:11
herkese selamlar arkadaşlar çok ufak bir sorum olacak sizelere bu gt 250 comet de artıçı nasıl oluyor sanki bana pek bi rahatsız gözüktü beni bilgilendirirseniz çok sevineceğimm kolay gelsinn :rendeer:

crato
04 Mayıs 2006, 00:49
comet de artçı gt-r dan daha rahat emin olabilirsin :) en azından sürücünün beline tutunma ihtimali var :)

ozan_
04 Mayıs 2006, 00:54
gtr da beledemi tutunulmuyo :) bide komik olcakda buna sisybar falan omaz dimi:)

crato
04 Mayıs 2006, 00:57
gtr da sürücü pozisyonu daha yatık olduğu için artçının depodan tutunması daha sağlıklı, şehir içinde yavaş kullanımda yani arka tutamak da iş görebiliyor.
sissy bar pek iyi olmaz sanırım :)

ozan_
04 Mayıs 2006, 01:08
ya kız arkadaşım warda bi tane muhtemel olarak benle sürekli binecekk kızar herlde bunu alsam o bakımdan bi an düşündümde:D

aytskal
04 Mayıs 2006, 01:11
ya kız arkadaşım warda bi tane muhtemel olarak benle sürekli binecekk kızar herlde bunu alsam o bakımdan bi an düşündümde:D
Ben sana söyleyecek bir şey bulamıyorum ya al abi sen istediğini kullanacak olan sensin...:)
Benimkisi alma falan dedi neler söyledi ama sonuçta artık oda alıştı...

aytskal
04 Mayıs 2006, 01:28
Arkadaşlar HYosung GV 250 motorumu 2005 temmuzda aldım 2006 km de 1000 bakımınıda yetkili servise yaptırmıştım. Geçen pazar motogp den sorunsuz döndüm 110 - 120 km'yle eve geldiğimde boştayken motordan çatır çutur sesler gelmeye başladı motor çalışıyor ama vites dişlilerinin arasında parça sıkışıyormuş gbi takırtılar felan geliyor 1 -2 sn aralıklarla. İş güç yoğunluğundan fırsat bulup bugün motoru attım bi kamyonete global motorla konuştum baş yetkili servis diye Maslak Yücel Motora yönlendirdiler. Servis Motoru bırak ancak cuma veya pazartesi bakabiliriz sen birde motoru globalden önceki distribütörden almışsın garanti kapsamı dışında olabilir zarfı yla karşılaştım. Garanti belgemi de istediler bizde kalsın diye, motoru bıraktığım için servis formu istedim vermekte nazlandılar vermediler global motor özcan beyle konuştum problem çıkmaz deyince üstüne gitmedim garanti belgesini de verdim bıraktım motoru. Şimdi pazartesini bekliyorum. İnşallah bu usulsüz uygunsuz prosedürden sonra pazartesi garantiyle ilgili veya başkaca bi problem çıkmaz karşıma ve lanet etmem kendime piyasada daha yeni bi markayı aldığım için. Sözün özü vitesle ilgili bir problemden çok rahat bahsedilebilir. İnşallah başka sorun yaşamam, yaşatmam kimseye de...
Geçmiş olsun garantide sorun çıkmaz sanırım kanuni olarak hakkın devam ediyor ben bu markayı alırken servisle yedek parçayla ilgili herkezden uyarı aldım gittim inceledim distribütör firma güçlü ve güvenilir diye düşünüyorum hatta bazı şirketlerin müşteriden aldığı çeklerle gümrükten makineleri çektiğini bile duydum ufak tefek şüphelerim benimde var ilerleyen günlerde bunları göreceğiz burası çok etkili bir platform tercih nedenim burasıdır altını çizmek isterim...
Benim makinede 6000 devir sonrası çıldırıyor ve yağdaki buğu olayını aynen yaşıyorum soğutmada kullanılan yağ konusunda bilgisi olan varmı arkadaşlar...


sagol thundersss uygun oldugumuz bi hafta sonu bi gezi ayarlayıp hyosungçular olarak gezeriz hem tanısmısta oluruz:cat:
Zevkle çok isterim işten kurtulabilsek!seninle birlikte bu şehirde dört olduk paylaşım olur servis olarak nereyi kullandığını merak ettim tavsiyen nedir...

hayatımHepyek
04 Mayıs 2006, 01:57
250 ve 250r ci arkadaşlarım. bindiğiniz kadarıyla yakıt sarfiyatlarını yazarsanız sevinirim. motor v2 ve gördüğüm kadarıyla yüksek devirli. çok yakmasın bu alet

crato
04 Mayıs 2006, 09:42
250 ve 250r ci arkadaşlarım. bindiğiniz kadarıyla yakıt sarfiyatlarını yazarsanız sevinirim. motor v2 ve gördüğüm kadarıyla yüksek devirli. çok yakmasın bu alet

rodaj döneminde, karışık kullanımda, 4,5lt/100km gibi yakıyordu, rodaj döneminden sonra ilk defa ölçüm yapıyorum yakında biter, net bir rakam yazarım.

triathlet
04 Mayıs 2006, 13:52
Zevkle çok isterim işten kurtulabilsek!seninle birlikte bu şehirde dört olduk paylaşım olur servis olarak nereyi kullandığını merak ettim tavsiyen nedir...[/QUOTE]
ben kahramanlardaki gold motora 1000 bakımını yaptırdım alternatif olarakta bitek urlada sabri usta ve ogulları diye bir yer var hyosungun resmi sitesinde yazana göre yani servis konusunda gidebilecegimiz fazla bi seçenegimiz yok::saad::

ozan_
04 Mayıs 2006, 23:06
250 cometini satan war mı ne kadar isterr acaba yok mu şöyle motorunu büyütmek istiyen falan ...

aytskal
04 Mayıs 2006, 23:22
250 cometini satan war mı ne kadar isterr acaba yok mu şöyle motorunu büyütmek istiyen falan ...

Ozan sen beni yaşlandıracaksın.Fazla alternatifin yok sıfırını almak varken iyi düşün karar senin...
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=11530


hyosungu olanlar listesine
:D
Aramıza hoşgeldin resim bekliyoruz...


Zevkle çok isterim işten kurtulabilsek!seninle birlikte bu şehirde dört olduk paylaşım olur servis olarak nereyi kullandığını merak ettim tavsiyen nedir...

zipir
04 Mayıs 2006, 23:23
vaaar ben
2200km siyah yanında performans egzos
2006 model sarı
6000ytl

jakobien
05 Mayıs 2006, 15:16
Hyosonglarım :)

Bu ilk aldığım Gt 250 r(çok ateşliydi:) )

http://img98.imageshack.us/img98/5760/yeni604160044po.th.jpg (http://img98.imageshack.us/my.php?image=yeni604160044po.jpg)



Buda ikincisi Comet 250 (Daha iyi anlaşıyoruz sözümü dinliyor)

http://img215.imageshack.us/img215/6483/resim33eu.th.jpg (http://img215.imageshack.us/my.php?image=resim33eu.jpg)

aşırı istek üzerine arka plaka değişikliği resmi:

http://img207.imageshack.us/img207/5051/resim141kx.th.jpg (http://img207.imageshack.us/my.php?image=resim141kx.jpg)

BUda Yoshimurası

http://img207.imageshack.us/img207/1550/resim167ah.th.jpg (http://img207.imageshack.us/my.php?image=resim167ah.jpg)
Bu mudur budur...

muritu
05 Mayıs 2006, 16:03
vaaar ben
2200km siyah yanında performans egzos
2006 model sarı
6000ytl
zıpır noldu yaa niye satıyorsun ki motoru daha nekadar oldu ki alalı merak ettim motor da yada serviste mi beyenmediğin bişey var..
valla senin motoru yeni alıp açtığın işte motorumdaki fotolara hala bakıyorum. oldumu şimdi ben alınca gelecektim bşk yanına gezecektik.

johnny_rook
05 Mayıs 2006, 17:48
dün GT 250 nin Türkçe kullanma kılavuzu ile garanti belgesini
teslim aldım.
Bir şey dikkatimi çekti, kitapçıkta motorun sol üst tarafında
yakıt musluğu diye gösterilen bir bölüm var, ama ben tüm
aramalarıma rağmen bu bölümü bulamadım. GT 250 de yakıt
musluğu var mı arkadaşlar ?
bu musluk ile yakıt bittiginde yedek depodaki benzine ulaşabiliyormuşuz.
Bir de diyelim ki bir iki gün kullanmayacaksınız musluğu off
konumuna getirmek gerekli mi her seferinde ? tabi önce yerini
bulursam :)))

Ertuğrul_Öz
05 Mayıs 2006, 18:13
dün GT 250 nin Türkçe kullanma kılavuzu ile garanti belgesini
teslim aldım.
Bir şey dikkatimi çekti, kitapçıkta motorun sol üst tarafında
yakıt musluğu diye gösterilen bir bölüm var, ama ben tüm
aramalarıma rağmen bu bölümü bulamadım. GT 250 de yakıt
musluğu var mı arkadaşlar ?
bu musluk ile yakıt bittiginde yedek depodaki benzine ulaşabiliyormuşuz.
Bir de diyelim ki bir iki gün kullanmayacaksınız musluğu off
konumuna getirmek gerekli mi her seferinde ? tabi önce yerini
bulursam :)))

Cometlerde var ama bizimkilerde yok anlaşılan.Eralp hocam testte bundan bahsetmişti sanki.Bizimkilerde kontak açıldığı zaman on konumuna geçen bir selenoid valf olması gerekli diye hatırlıyorum (Nereden hatırladığımı hatırlayamadım:silent: )

aytskal
05 Mayıs 2006, 22:18
Cometlerde var ama bizimkilerde yok anlaşılan.Eralp hocam testte bundan bahsetmişti sanki.Bizimkilerde kontak açıldığı zaman on konumuna geçen bir selenoid valf olması gerekli diye hatırlıyorum (Nereden hatırladığımı hatırlayamadım:silent: )
Ben o musluğu aldığımdan beri arıyorum bulabilen varsa beri gelsin.


Hyosonglarım :)

Bu ilk aldığım Gt 250 r(çok ateşliydi:) )

http://img98.imageshack.us/img98/5760/yeni604160044po.th.jpg (http://img98.imageshack.us/my.php?image=yeni604160044po.jpg)



Buda ikincisi Comet 250 (Daha iyi anlaşıyoruz sözümü dinliyor)


http://img215.imageshack.us/img215/6483/resim33eu.th.jpg (http://img215.imageshack.us/my.php?image=resim33eu.jpg)

aşırı istek üzerine arka plaka değişikliği resmi:

http://img207.imageshack.us/img207/5051/resim141kx.th.jpg (http://img207.imageshack.us/my.php?image=resim141kx.jpg)

BUda Yoshimurası

http://img207.imageshack.us/img207/1550/resim167ah.th.jpg (http://img207.imageshack.us/my.php?image=resim167ah.jpg)
Bu mudur budur...
Arkadaki Ferraride seninmi????

jakobien
05 Mayıs 2006, 22:29
öyle bir musluk yok onun yerine benzin göstergesi var:)

benimdi cometle takas ettim(ferrari)

romulosus
06 Mayıs 2006, 12:12
Selam herkese..Büyük bir ilgi ile okudum yazılanları. Ufak bir pürüzü halledince ben de aranıza katılacağım..GT250 (siyah) düşünüyorum. Ama hiç motosiklet tecrübem yok -Sadece ehliyet sınavında kullandım diyebilirim- beni zorlar mı acaba...Gerçi zorlasada.. zorlamasa da alacağım da ben aslında yakından icelemek istiyorum siyah olanını. Özellikle yenilerin jantları bile siyahmış. Üzerine oturup hissetmek istiyorum. Acaba izmirli arkadaşlar biliyormu nerde inceleyebileceğimi (siyah olanını)..

hakandemir
06 Mayıs 2006, 15:19
Arkadaşlar motosikletle ilk vukuatımı 1 saat önce yaptım .Temizlemek için bahçede biraz manevra yaptırdığım motorum ayağımın kayması sonucu sağ yanı üzerine hafifçe yattı.(hafifçe yattı diyorum zira bunun için ayağımı ister istemez düşüşü yavaşlatmak için kaldıraç gibi kullandım ama tavsiye etmem.) netice ayak ön kısmında hafif morluk ve motora bişi olmadı Olmamasının sebebide daha dün bahçeye beton atılması idi tam kurumamıştı.
Asıl anlatmak istediğim nokta motor yatıca yere temas eden noktaları elcik peg eksoz susturucusunun başlangıç kısmı(buraları yaş betonla sıvanmıştı). Radyatör temas eden noktalardan değil .Bunun sebebide elcikler.ama gidon dönük vaziyette temas edebilir Motor dengeli ama olduğu yerde yaklaşık 30 derece lik bir yana yatış açısından sonra ağırlık kontrolü zor oluyor. Bir anlık dikkatsizliğin kurbanı oluyordum.

trasher
06 Mayıs 2006, 17:01
size bi soru hyosung un yedek parça sorunun olmıyacağını ve geliştiğini babama nasıl anlatabilirim uzun süren kavga ve gürültüden sonra bugün bi şok gelişme yaşandı bu mu istediğin motor dedi çok güzelmiş markası ne ne malı bu servisi yedek parçası olayın nasıldır dedi bende geçiştirdim ama oturaklı bi cevap vermem gerekiyo çünkü scooter bile alamazsın dien ve burayada üzülerek bırakıyorum bu sevdayı dediğim anda bi bakalım yarın demesi üzerine hazırlıksız yakalandım şimdi sorun tam olarak parçanın gelmemesinden mi kaynaklanıyo bira anlatırmısınız acemiyim gt250 veya gt250r düşünüyorum çok memnun kaldıgınız satış ve servis noktası hangisi (istanbul) yardım please...

crato
06 Mayıs 2006, 18:09
size bi soru hyosung un yedek parça sorunun olmıyacağını ve geliştiğini babama nasıl anlatabilirim uzun süren kavga ve gürültüden sonra bugün bi şok gelişme yaşandı bu mu istediğin motor dedi çok güzelmiş markası ne ne malı bu servisi yedek parçası olayın nasıldır dedi bende geçiştirdim ama oturaklı bi cevap vermem gerekiyo çünkü scooter bile alamazsın dien ve burayada üzülerek bırakıyorum bu sevdayı dediğim anda bi bakalım yarın demesi üzerine hazırlıksız yakalandım şimdi sorun tam olarak parçanın gelmemesinden mi kaynaklanıyo bira anlatırmısınız acemiyim gt250 veya gt250r düşünüyorum çok memnun kaldıgınız satış ve servis noktası hangisi (istanbul) yardım please...


eski distribütöründen kaynaklanan bir sorundu ve halloldu sayılır. www.globalmotor.com.tr adresinde yer alan forumda serviste yaşadıklarını anlatan arkadaşlar var, onları okutursan yeterli olur sanırım.

derya_motor
06 Mayıs 2006, 19:16
arkadaşlar benim hyosung lar geldi.hepside çok güzel çverdiğiniz bilgiler için sağolun

muritu
06 Mayıs 2006, 22:33
arkadaşlar selam, iyi akşamlar.
sizlere sormak istediğim şeyler var. GT 250 comet düşünüyordum fakat geçen gün bayide toplanan 250R ları görünce çok beyendim. aslında naked tarzı diyeadlandırlan motorlar gözüme çok güzel geliyor hal fakat servis bana şunaları söyledi buyüzden benim de aklım karıştı:
1) race modeli naked comet e oranla uzunyolda daha az yorar. sebebiyattığında daha az rüzgar alacak olman ve daha hızlı gidebilme imkanı tanır buda.(ben ise tam tersi omurgaya yüklenen baskı sebebiyle cometin daha az yoracağını düşünüyordum.
2)ikisini de kullanmış arkadaşlar, siz uzun yol için hangisiniş öneirsiniz. sürekli uzun yolda kullanmayı düşünmüyorum fakat haftasonu grupla kaçarsak çantamı yani eşyalarımı da taşıyacağımı düşünürsem bunu race de nasıl yapabilirim ki imkanı varmı?
3) yakıt için eralp abimizin testinde normal kullanım için3-3.5 litre /100 km demişti .sizlerin ölçümleri nedir lütfen ölçen arkadaşlar bizimle paylaşsın.
4)servis ve yedek parça hususunda sorun yaşayn varmı. bide hangi bayi den aldınız yada servisi kullanıyorsunuz arkadaşlar.mesela yedek parça fiyatları nasıl, motor koruma aksesuarı varmı,depo çantası yada filegibi şeyler kaça. yedek parça alan oldumu hiç ve nekadar yaptırdı. ilk bakım ücretlimi eğer öyleyse kaça,yağ ve değşim üzretleri neler.gibi.
5)sizin tercih sebepleriniz neler. race ile naked arasında ne gibi bilemediğimiz kullanım ve sürüş farkları var.
lütfen yardımlarıız bi çok arkadaşı aydınlatacaktır.

Ertuğrul_Öz
06 Mayıs 2006, 22:54
1) Doğru olabilir. Ben eski motorumla (regal raptor) giderken rüzgara baya bi direniyordum buda özellikle yüksek hızlarda kafaya uygulanan baskı nedeniyle azda olsa ense ağrısı çekerdim. Bu motorda bu yok ama sürekli şınav çekme pozisyonunda (ve yarı domalma halinde) bir yolculuk durumu sözkonusu

2) Comet kullanmadım ama çanta taşıma konusunda aralarında birbirine üstünlük durumu olacağını düşünmüyorum. Sırtçantam şimdilik bana yeterli ama uzun yol için depo üstü çanta ve artçının oturduğu yere başka bir çantayı fileyle sabitlemek bana yeterli.

3) Ben o rakamı bulamadım gibi (belkide rodajdan sonra) sert kullanımla beraber 4- 4,5 litre gibi tüketim hesapladım.

4) Satan adam servisim dedi serviş fişini bile imzaladı ama global motor servisliğini iptal etti. Motorun 1000 bakımınıda yaptırdım. Belki motor garanti dışı kalmış bile olabilir.

5) ben nake olanını daha çok seviyordum ama ellerinde birtek bu vardı.:)

TheSuda
06 Mayıs 2006, 23:03
Şimcik şöyle oluyor :) ben comet da kullandım bende r var kesinlikle comet r dan rahat bu tartlışılmaz ve uzunyolda uçmayacağına göre comet çok daha az yorar.(ki ben yorulmuyorum artık ilk hafta çok yormuştu beni sonra oturuşu çözünce gayet rahat geliyo bana benim oturumla ilgili bi problemim yok)fakat r'ın rügar alışı comet a göre daha dengeli olduğu için rüzgarlı havada daha hızlı gitme şansına sahip oluyorsun ama yatmak koşuluyla. r da istesende istemesende yatmak zorunda kalıyosun. şuda bi gerçek r comet dan çok daha az rüzgar alıyo ve birazdaha performanslı bi motora sahip. Eralp abinin verileri ile benimkilerde aynı 3-3.5 lt yaıyo 100kmh de.(tabi bu rodajdan sonra rodajda 4.5 lt yakıyor)servis ve yedek parçada pek problem olmuyo. hemen temin ediyolar. Sonra r a da comet a da depo üstü ve arka koltuğa konulan bagajlar var o yüzden bagaj konusunuda problem etme. benim fikrimce uzunyol yapacaksan comet al derim ben.

zipir
07 Mayıs 2006, 00:25
evet arkadaşlar topiklerden takip edenler zaten bilir gözüm gibi baktıım motorumu büyütme amacıyla satıyorum
2500km de tüm bakımları servisi olan yücel motorda yapıldı
170 rahat gidiyo şehiriçi kullanım çok rahat
kasası tam bi 600lük kasası
17litre deposu var bi depoyla rahat 400km gidiyo
yanında da bi tane performans egzos hediye edicem
istanbuldayım
takas olabilir daha büyük motorlarla
6000ytl düşünüyorum pazarlık payı vardır
tel:05324859440 hakan
http://img444.imageshack.us/img444/4619/dsc0006513qw.jpg (http://imageshack.us)
http://img444.imageshack.us/img444/2398/dsc0006714px.jpg (http://imageshack.us)
http://img329.imageshack.us/img329/2096/pic000411qn.jpg (http://imageshack.us)
http://img444.imageshack.us/img444/1518/pic000516uw.jpg (http://imageshack.us)
http://img329.imageshack.us/img329/7519/pic001219xg.jpg (http://imageshack.us)
http://img329.imageshack.us/img329/2852/pic001517ka.jpg (http://imageshack.us)
http://img444.imageshack.us/img444/218/pic001617zg.jpg (http://imageshack.us)
http://img444.imageshack.us/img444/3718/pic001718gs.jpg (http://imageshack.us)

muritu
07 Mayıs 2006, 00:30
arkadaşlar selam, iyi akşamlar.
sizlere sormak istediğim şeyler var. GT 250 comet düşünüyordum fakat geçen gün bayide toplanan 250R ları görünce çok beyendim. aslında naked tarzı diyeadlandırlan motorlar gözüme çok güzel geliyor hal fakat servis bana şunaları söyledi buyüzden benim de aklım karıştı:
1) race modeli naked comet e oranla uzunyolda daha az yorar. sebebiyattığında daha az rüzgar alacak olman ve daha hızlı gidebilme imkanı tanır buda.(ben ise tam tersi omurgaya yüklenen baskı sebebiyle cometin daha az yoracağını düşünüyordum.
2)ikisini de kullanmış arkadaşlar, siz uzun yol için hangisiniş öneirsiniz. sürekli uzun yolda kullanmayı düşünmüyorum fakat haftasonu grupla kaçarsak çantamı yani eşyalarımı da taşıyacağımı düşünürsem bunu race de nasıl yapabilirim ki imkanı varmı?
3) yakıt için eralp abimizin testinde normal kullanım için3-3.5 litre /100 km demişti .sizlerin ölçümleri nedir lütfen ölçen arkadaşlar bizimle paylaşsın.
4)servis ve yedek parça hususunda sorun yaşayn varmı. bide hangi bayi den aldınız yada servisi kullanıyorsunuz arkadaşlar.mesela yedek parça fiyatları nasıl, motor koruma aksesuarı varmı,depo çantası yada filegibi şeyler kaça. yedek parça alan oldumu hiç ve nekadar yaptırdı. ilk bakım ücretlimi eğer öyleyse kaça,yağ ve değşim üzretleri neler.gibi.
5)sizin tercih sebepleriniz neler. race ile naked arasında ne gibi bilemediğimiz kullanım ve sürüş farkları var.
lütfen yardımlarıız bi çok arkadaşı aydınlatacaktır.

arkadaşlar 4.soruya eklem yaptım ,eğer aklında sorusu olan varsa ekleme yaparak aklına takılanları sorsun. yeni alacak arkadaşlara da yol gösterilmiş olsun.. CRATO,THUNDERESS, ZIPIR,AKİRA,KOMTAN,SPEEDRUNNER,JAKOBİEN

aytskal
07 Mayıs 2006, 00:54
Selam herkese..Büyük bir ilgi ile okudum yazılanları. Ufak bir pürüzü halledince ben de aranıza katılacağım..GT250 (siyah) düşünüyorum. Ama hiç motosiklet tecrübem yok -Sadece ehliyet sınavında kullandım diyebilirim- beni zorlar mı acaba...Gerçi zorlasada.. zorlamasa da alacağım da ben aslında yakından icelemek istiyorum siyah olanını. Özellikle yenilerin jantları bile siyahmış. Üzerine oturup hissetmek istiyorum. Acaba izmirli arkadaşlar biliyormu nerde inceleyebileceğimi (siyah olanını)..
Bende siyah comet var makinemi alayım gelip inceleyebilirsin altta sarı amortisörlü olan şu an depoda duruyor sana özelden aldığım yerin telefonunu vereceğim adresini orada bir çok seçenek var 650 lik 250 lik detaylı anlatacaklardır Zorlanma konusunu takma benim üzerine bindiğim ilk motor bu cesaret edip gidip aldım alışıyorum yavaş yavaş ehliyetide 13 Mayıs gibi inşallah

crato
07 Mayıs 2006, 00:58
Muritu,

Comet ve R arasında bir kere oturuş pozisyonu farkı bulunuyor ki comet bu konuda R lara göre çok daha avantajlı. Sürekli şehirlerarası kullanma şansı ne kadardır bilemiyorum ama şehiriçinde bunu çok rahatlıkla hissedebilirsiniz.

Hiç comet kullanmadım ama Cometi yine uzun yol için avantajlı gördüğümü bir önceki paragraftan anlayabilirsin.

rodaj döneminde karışık kullanımda 4,5lt/100km hesapladım. Rodajtan sonra bir kere hesaplayayım dedim 5,5lt/100km çıktı :silent: nasıl oldu anlamadım. :) Büyük ihtimalle biryerde hata yaptım ama zaten bu sefer daha çok devirli kullanmıştım.

Motor koruma aksesuarı yok ama bugün cometi biraz inceledim, bence piyasadaki bir koruma demiri adapte edilebilir ya da custom birşey yapılabilir. depo çantası, file vs gib ürünleri bayilerini sormakta fayda var. Servis konusunda bir sıkıntı çekmedim, oturduğum yerdeki (kadıköy) servisi kullanıyorum, gayet de memnunum. İleri de farklı bir motor kullanırsam da muhtemelen aynı servise giderim. o derece yani :)

race ile comet arasında oturuş pozisyonundan kaynaklanan bir sürüş farkı var bunun dışında ben bir fark göremedim. bir de sanırım granajlar ve sürüş pozisyonundan kaynaklanan hızlanma değer farkları bulunuyor.

aytskal
07 Mayıs 2006, 01:02
arkadaşlar selam, iyi akşamlar.
sizlere sormak istediğim şeyler var. GT 250 comet düşünüyordum fakat geçen gün bayide toplanan 250R ları görünce çok beyendim. aslında naked tarzı diyeadlandırlan motorlar gözüme çok güzel geliyor hal fakat servis bana şunaları söyledi buyüzden benim de aklım karıştı:
1) race modeli naked comet e oranla uzunyolda daha az yorar. sebebiyattığında daha az rüzgar alacak olman ve daha hızlı gidebilme imkanı tanır buda.(ben ise tam tersi omurgaya yüklenen baskı sebebiyle cometin daha az yoracağını düşünüyordum.
2)ikisini de kullanmış arkadaşlar, siz uzun yol için hangisiniş öneirsiniz. sürekli uzun yolda kullanmayı düşünmüyorum fakat haftasonu grupla kaçarsak çantamı yani eşyalarımı da taşıyacağımı düşünürsem bunu race de nasıl yapabilirim ki imkanı varmı?
3) yakıt için eralp abimizin testinde normal kullanım için3-3.5 litre /100 km demişti .sizlerin ölçümleri nedir lütfen ölçen arkadaşlar bizimle paylaşsın.
4)servis ve yedek parça hususunda sorun yaşayn varmı. bide hangi bayi den aldınız yada servisi kullanıyorsunuz arkadaşlar.mesela yedek parça fiyatları nasıl, motor koruma aksesuarı varmı,depo çantası yada filegibi şeyler kaça. yedek parça alan oldumu hiç ve nekadar yaptırdı. ilk bakım ücretlimi eğer öyleyse kaça,yağ ve değşim üzretleri neler.gibi.
5)sizin tercih sebepleriniz neler. race ile naked arasında ne gibi bilemediğimiz kullanım ve sürüş farkları var.
lütfen yardımlarıız bi çok arkadaşı aydınlatacaktır.

Benim tercih sebebim açıkçası naked seviyorum daha kaslı görünüyor gt 250 R vardı kırmızı yan yana durunca içime sinmedi sanki bana küçük duruyor gibi geldi tabi bu tercih ve zevk meselesi ben motosikletimden memnunum beni hiç yormadı kullanırken herhangi bir vücut sıkıntısı yaşamadım sadece yeni başladığım için ağırlığı biraz sıkıntı yaratıyor mesela elle yokuş yukarı itmek imkansız gibi manevra yaparken yada park ederken dikkatli olmak gerekiyor hafif yan açıda bile gerçekten ağırlığı hissediliyor 170 kilogram motosikleti önden tutup biraz yana almak kaldırmak için çok güçlü olmak gerekiyor 6000 devir altında yavaş ve sakin seyrediyor fakat 6000 devri geçtiğim anda motor son derece ataklaşıyor sanki kişiliği değişiyor o zaman rüzgarı iyice hissediyorsunuz motorda fream slid. yada koruma demiri montajı yapılabilecek bir nokta yok bu eksiklik diye düşünüyorum benim tüketimim 4-4.5 litre gibi gidiyor Ben henüz yedek parça ve servisten globale geçiş sonrası yakınan görmedim ama öncesi çok problemliymiş bağaj için ben file kullanıyorum işimi görüyor hatta kask bile giriyor...

jakobien
07 Mayıs 2006, 01:30
uzun yol race motorlamı?Yok hocam ya olmaz o iş Comete bi cam takarsın touring olur comet bence comet yani aslında bu soruya en iyi cevabı ben veririm gibi neden dersen ikisinide kullandım.
Benim için avantaj dezavantaj

R:
+Çok güsel Çok ilgi çeken bir motor(uyolda durdurup resim çektiren bile oldu)
+Hızlanması daha iyi (üzerine yatınca dirsekleride yapıştıralı hah tamam oldu aç bakiim gazı)
-Yorucu(bel ağrısı,bilek ağrısı,diz ağrısı,artçı binerse bide onu ağrısı:))
-Düşerse masrafı çok(düştüğün taktirde olduğu yerde bile düşşe orası burası patlarsa 400 milyon)
-Rake açısı çok dar(park ederken dönerken iterken çekerken severken?)

Hocam yedek parça diğerlerinde nasılsa bundada öyle 40 milyon 400 km yapıyorum ımm sonra,
7 milyarlık motor alıyon servis bakımını soruyosun alemsin 50 milyon hocam :)

Zevk senin...

trasher
07 Mayıs 2006, 01:56
bugün incelemek için istanbul motora gitmiştim orda bi siyah comet vardı motora kendisi koruma demiri yaptırmış çok sağlam görünüyodu ayrıca motoru mat siyah olarak rengini değiştirmiş gerçekten hoş duruyodu bn race olan tipi daha çok begendim bi sorun çıkmazsa almak istiyorum tavsiye edeceğiniz herhangibir satış noktası var mı mesela ben 8.250 den aşaa inemem dedi bu fiyata vade yapan veya peşinde indirim yapan bir yer var mı

muritu
07 Mayıs 2006, 04:07
arkdaşlar cevap veren arkadaşlara ve fikirlerini patylaşanlara çok teşekkür ederim.yani diyorsunuz ki :
-naked raceden uzun yolda daha az yorar. peki servisteki abimizin dediği rüzgara maruz kalma ve deponun üzerine yatmaktan kaynaklanan bi daha az yorma etkisi olamazmı. ikisini de kullananarkadaşım jakob nediyorsun buna.(oturuş pozisyonumla ilgili çekilmiş resimler yukarıda tekrar yüklemek istemedim lütfen bakınız)
-uzun yolda ikisininde bagaj durumu aynı demişti bi arkadaşımız,ama ben eğimli oturuşta sırt çantası olursa onu sırtımın naket de ise arka koltuğun taşıma durumu olduğunu öngörüyorum buda naked modeli ön plana çıkartıyor fakat
-race modelin aradaki 1.300 fiyat farkına değecek özellikleri var. bikere race amaca uygun tasarlanmışaerodinamk yapıya sahip buda öne daha fazla baskı ve iyi yoltutuş,daha az sürtünme demek,kilometre devir saati dijital basit bir yol bilg var,parları uzak ve yakın olmak üzere 2 adet ve mercekli,ayrıca ön cift disk fren ile daha güvenli frenaj (ki bunu siz daha iyi söylersini JAKOBİEN nedersin.).,ardçı tutamağı. iştebu özellikler aradaki farktan daha değerli sonradan almaya kalksan daha pahalı gibi duruyor.fikirleriniz??
-yukarıda saydığım özellikler ve satıcının ısrarla daha sonra buna özeneceksin(race)sonradan değiştirmektense iyisimi senbunu al demesinden kaynaklanan şüphelerim ve sarı-siyah renkli 250R ın çok şık durması sebebi ilede kararsız kalıyorum. sizinde fikirleriniz bu yüzden benim için çok önemli
bu arada sanırım eralp abinin yaptğı teste 3-3.5 deniyordu tüketimlere.burada bi arkadaşta (SUDA)aynı verileri verdi.rodaj farkımı bu yoksa kullanım farkından oluşan bi durummu.
ben öğrenciyim arkadaşlar ,çıkabilecek ek masrafalar benim için çok önemli .zaten zor alacağım fakat 250 lik olarakuzun ömürlü neredeyse tek model(aynı fiyata cbf 250 deymez diyorlar)taksitle felan ancak alabileceğim için 50 milyon dahi benim için sorun yaratabilir. buyüzden soruyordum masrafları anlarsınız umarım.

aytskal
07 Mayıs 2006, 04:42
arkdaşlar cevap veren arkadaşlara ve fikirlerini patylaşanlara çok teşekkür ederim.yani diyorsunuz ki :
-naked raceden uzun yolda daha az yorar. peki servisteki abimizin dediği rüzgara maruz kalma ve deponun üzerine yatmaktan kaynaklanan bi daha az yorma etkisi olamazmı. ikisini de kullananarkadaşım jakob nediyorsun buna.(oturuş pozisyonumla ilgili çekilmiş resimler yukarıda tekrar yüklemek istemedim lütfen bakınız)
-uzun yolda ikisininde bagaj durumu aynı demişti bi arkadaşımız,ama ben eğimli oturuşta sırt çantası olursa onu sırtımın naket de ise arka koltuğun taşıma durumu olduğunu öngörüyorum buda naked modeli ön plana çıkartıyor fakat
-race modelin aradaki 1.300 fiyat farkına değecek özellikleri var. bikere race amaca uygun tasarlanmışaerodinamk yapıya sahip buda öne daha fazla baskı ve iyi yoltutuş,daha az sürtünme demek,kilometre devir saati dijital basit bir yol bilg var,parları uzak ve yakın olmak üzere 2 adet ve mercekli,ayrıca ön cift disk fren ile daha güvenli frenaj (ki bunu siz daha iyi söylersini JAKOBİEN nedersin.).,ardçı tutamağı. iştebu özellikler aradaki farktan daha değerli sonradan almaya kalksan daha pahalı gibi duruyor.fikirleriniz??
-yukarıda saydığım özellikler ve satıcının ısrarla daha sonra buna özeneceksin(race)sonradan değiştirmektense iyisimi senbunu al demesinden kaynaklanan şüphelerim ve sarı-siyah renkli 250R ın çok şık durması sebebi ilede kararsız kalıyorum. sizinde fikirleriniz bu yüzden benim için çok önemli
bu arada sanırım eralp abinin yaptğı teste 3-3.5 deniyordu tüketimlere.burada bi arkadaşta (SUDA)aynı verileri verdi.rodaj farkımı bu yoksa kullanım farkından oluşan bi durummu.
ben öğrenciyim arkadaşlar ,çıkabilecek ek masrafalar benim için çok önemli .zaten zor alacağım fakat 250 lik olarakuzun ömürlü neredeyse tek model(aynı fiyata cbf 250 deymez diyorlar)taksitle felan ancak alabileceğim için 50 milyon dahi benim için sorun yaratabilir. buyüzden soruyordum masrafları anlarsınız umarım.
Bence comet ile R arasında daha bir çok fark var en basiti artçının tutacağı bunlar tbi bizim gözle görebildiklerimiz ben 250 lik olarak rakipsiz olduğu fikrine katılıyorum ancak cbf 250 de dizayn hariç çevremden oldukça övgü alan bir makine ama boyut olarak ufak kalıyor kanaatindeyim seçim senin ince hesapları boşverip istediğini gönlünden geçeni almanı tavsiye ederim

crato
07 Mayıs 2006, 10:44
eğer ekstra masraflar istemiyorsan tercih Comet olmalıdır. Gt-R larda grenaj çizildi, kırıldı, kasıldı, yamuldu derdin de var unutma... Motor her yattığında canın bir daha sıkılacak.
Eğer kadıköy civarında oturuyorsan birgün gel, hem konuşalım hem motoru incele istersen.

Ertuğrul_Öz
07 Mayıs 2006, 10:48
Peki, comet kullanım olarak daha rahat ama nedenleri neler?

Ön amortisörlerin yüksek olması ?
Gidonun yüksek olması ?
Pedalların konumu ?
vs..
vs..

crato
07 Mayıs 2006, 12:20
Comet'in kullanım kolaylığı elbetteki gidon ve amortisör yüksekliğinden kaynaklanıyor, oturuş pozisyonu dik. Bu da sürücü ve artçı için artı rahatlık demek. dönüş açısı bildiğim kadarıyla Gt-R lardan bir miktar daha fazla. Kullanımda rahatlık demek.
Pedalların konumu GT-R ların fabrikasyon ayarları ile aynı, o da zaten touring gibi.

trasher
07 Mayıs 2006, 13:19
arkadaşlar tavsiye ettiğiniz yetkili satış noktası neresidir ben istanbul motora baktım GT250R için ama ordada kredi kratında vade alıyolar peşindede hiç indirim yapmıyolar sizin bildiğiniz 5000peşin+3.250 si taksit şeklinde vade farkı koymayan veya direk peşin de indirim yapan bi satış noktası var mı bende almayı planlıyorum inşallah mayıs bitmeden üstünde olmak istiyorum


bide fiyat artışı olacak mı olacaksa nezaman olacak ona göre elimi çabuk tutıyım da bari bi sefer olsun zarar etmiyim bilgilendirirseniz sevinirim...

TheSuda
07 Mayıs 2006, 13:35
[QUOTE=muritu]bu arada sanırım eralp abinin yaptğı teste 3-3.5 deniyordu tüketimlere.burada bi arkadaşta (SUDA)aynı verileri verdi.rodaj farkımı bu yoksa kullanım farkından oluşan bi durummu.
QUOTE]

murti dediğim gibi motoru ilk aldığımda 4.5 lt civarında yakıyodu 100 kmh de. şimdi rodajım bitti yeniden ölçtüm 3.5 litre civarına düştü.( bilgin varmı bilmiyorum motor rodajda fazla yakar) ama yakıtın artıp artmaması tamamen senin narin bileklerine kalıyor :) nekadar basarsan okadar yakıyor. ama ben enfazla 5.5 civarı 6 da olabilir :P yaktırdım 100 kmhde ama çokfazla gazladım ciddi gazladım ondan. ama normal kullanımda diğerarkadaşlarında dediği gibi 380 400 km yapıyo bi deposuyla. seni yakıt konusunda çokfazla üzeceğini sanmıyorum.

aytskal
07 Mayıs 2006, 21:28
eğer ekstra masraflar istemiyorsan tercih Comet olmalıdır. Gt-R larda grenaj çizildi, kırıldı, kasıldı, yamuldu derdin de var unutma... Motor her yattığında canın bir daha sıkılacak.
Eğer kadıköy civarında oturuyorsan birgün gel, hem konuşalım hem motoru incele istersen.
Comette oturuş pozisyonundaki dik konum 50 km üzeri süratlerde rüzgar yeme derdini ortaya çıkarıyor hafif yatınca sorun biraz düzeliyor ayrıca grenajın olmaması aerodinamik açıdan hem hızı hem sarfiyatı arttırır diye düşünüyorum sonuçta vücut rüzgara direnç oluşturuyor...

Ertuğrul_Öz
07 Mayıs 2006, 21:52
Arkadaşlar. Şimdi ben bu eksozu değiştirsem. Sadece eksoz mu (ya da egsoz, egsos herneyse) Garanti dışı kalır, Yoksa topyekün motosiklet mi ?::sos::

aytskal
07 Mayıs 2006, 23:36
ya dostlar herkes kendi motor grubunu kurmuş toplanıp geziyo cbf 500cülere baktım demin ne güsel geziyolar regalciler keewayciler ......
biz niye toplanmıyoz hiç ayıp bize bea hepsinden şekil motorlarımız var hepberaber bi çıksak şöle bi gövde gösterisi yapsak olmazmıııııııııııı???????
Çok geç kaldık zıpır hemde çok...


Arkadaşlar. Şimdi ben bu eksozu değiştirsem. Sadece eksoz mu (ya da egsoz, egsos herneyse) Garanti dışı kalır, Yoksa topyekün motosiklet mi ?::sos::
Zıpır bunu yaptı bilmiyorum sonuç ne bende aylar önce ikinci el bir comet alacaktım topic bile açtım adam egzoz konvertörünü sökmüş servise sordum garanti bitti dediler ama telefon açıp sormak lazım istersen buradaki servisin telefonunu özelden mesaj atarım...