PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 [63]

kevın
21 Eylül 2008, 18:59
Selamlar, ben 2,5 aylık motor kullanıcısıyım. Şu anda suzuki an125 scooter kullanıyorum. Ammavelakin hyosung karion rt 125'i gördükten sonra "bu beni yansıtabilecek en güzel motor" dedim kendi kendime ve hayranı oldum. En kısa ve münasip zamanda değiştirmeyi düşünüyorum. Ancak şu S&T Kanuni markalı halini almayı düşünmüyorum. Bence çok kötü duruyor bu kaliteli motorun üstünde. Saygılar.

< iLk@yy >
21 Eylül 2008, 21:38
o markayı istersen sökebilirsin bu şekilde kullananlarda var motorunu :) illakimarkanın olması gerekmiyor yani aslında :)

kevın
21 Eylül 2008, 21:43
o markayı istersen sökebilirsin bu şekilde kullananlarda var motorunu :) illakimarkanın olması gerekmiyor yani aslında :)

Olabilir aslında ama ben pek etik bulmuyorum. Ayrıca st kanuni daha pahalıya satıyor global e göre. global şu anda 4.900 fiyat verirken st kanuni 5.451 fiyat biçiyor. Bazı arkadaşlar st kanuni den sonra fiyatların düşeceğini söylemişti ama öyle olmadı.

< iLk@yy >
22 Eylül 2008, 00:08
fiyatların düşmesini bizde bekliyorduk ama şöyle bir durum var marka adının eksiğini birazda motorun yeni enjeksiyon sistemi kapatmış gibi biraz bundan dolayı öyle bir durum var ama ilerisi için ne olur bişe diyemiyor onan kimse piyasaya ilk girdiğinde herkes düşer diyorlardı satışlarıda düşer diye bekliyorduk ama alan kişilerde var az değil o kadarda sanıldığından 1 yıl içinde daha net anlarız fiyatları bide ötv kdv vs olayları var bir sürü değişen biliyorsun tam bir fiyatta verilemiyor ondan...
düşerse güzel olurmu olur heleki kawasakide 250 ninjasını piyasaya sokmuşken rekabette daha başarılı olabilir...

GorkeM
22 Eylül 2008, 01:28
Hyosung Gt125 ve Gt250 Servis Klavuzu icin;
Buraya tiklayiniz. (http://rapidshare.com/files/147253949/MT_Hyosung-GT125-250.rar.html)

Hyosung Gv250 Servis Klavuzu icin;
Burayi tiklayiniz. (http://rapidshare.com/files/147255098/MT_Hyosung-GV250.rar.html)

MONTANA72
23 Eylül 2008, 18:35
görkem merhaba, hayırdır motorumu degiştirdin?? seni burda görünce şaşırdım..

kevın
28 Eylül 2008, 18:20
Sadece internet sitesinde ve çeşitli resimlerde gördüğüm ve kısa sürede büyük bir aşkla hayranı olduğum karion rt 125' i bizzat gidip yerinde inceledikten sonra büyük bir çöküntü ve hayal kırıklığı yaşadım. Neden mi!
Çünkü okuduğum forumlarda "küçük motor, oyuncak gibi" falan yorumlar yapılınca ve tabi bendeniz de small beden bir insan olunca (1.65 boy - 55 kg) :cherry: gözlerim felfecir okumaya başladı. Ve ilk izin günümde şu aslan parçasını bi görem dedim (gelecekteki motorumu).
Fekat kalbimin maksimal nabzımı zorladığı anlarda (dakikada 192) ilk görüş anımda nabız bi anda dibe vurdu ve bitkisel hayat ile ölüm arasındaki ince çizgide gittim geldim.
"ne oyuncağı ne ufağı" eşşşşek kadar motoru görünce kendi kendime "de get laa" dedim valla, ayriyetten "çüşş! ohaa! yuhh!" gibi terimleri de eksik etmedim satıcıya çaktırmadan. Sadece satıcıya "abi bu motor üstünde at ...da ki kelebek gibi kaldım dimi abi" masum ve üzgün küçük emrah bakışıyla bir hıçkırık (cigerlerimin en diplerinden bir seyelan olup geldi) atarak boynum önümde scooter ıma atlayarak başka serüvenlere yelken açtım( pardon bu tabir pek olmadı) gaz verdim :queen:

Selka
05 Ekim 2008, 01:57
Arkadaşlar merhabalar; bu arada Yörük kardeşim üzgünüm senin adına senin bahsettiğin motoru Oğuz Motordan bugün ben aldım. Lakin ben acemi chopper cı yada cruıser cı olarak meraklandım. Doğrusu yaşım 35 ve hiç motor kullanmamıştım. Kanuniye bende gittim. Bu davdan aynı şeyi onlarda bana dedi. Ama yasal olarak Sanayi ve Ticaret Bakanlığı ithal edilecek her ürünün en az 2 yıl mekanik ve en az 7 yıl yedek parça garanti zorunluluğu getiriyor. Aksi halde global motora ithalat izni vermez. EN son global motor 2007 model getirebilmiş ise 2007 artı 7 2014 e kadar sağlamak durumunda aksi halde Kanuniyi bile dava edersin. SAnayii bakanlığından ithalat izni almış olabilirler ama garantisine bakmalılar bakmazlar ise devlet vatandaşını kandırmış olur ki; buna izin verileceğini sanmıyorum. Çünkü bu tür ithalat hukuku resmen doktora konusu satış temsilcisinin demesi ile olmaz. Dava edersin o motora verilen para kadarını kanuniyi mahkum edersin. Her ne ise;
Bende Keeway Land Cruiser ile Hyosung GV 250 CC arasında resmen kafayı yedim. Yörük arkadaşımın dediği gibi sıfır kilometre 2007 model GV yi 6500 YTL'ye peşin tık paraya ben aldım. Lakin motordan hiç anlamam. Hayatım daki ilk motorum düşünün artık. Korkunç bir adrenalin salgılandı her ne ise.. DAha sonra keeway land cruıser baktım. Fena değildi. Ama GV daha tok duruyor işçilik belli ediyordu. Eşim bile farketti. Yalnız şunu demek istiyorum, Keeway daha çok dayanıklılık üzerine Hyosung performans üzerine gibi idi. Her ne ise 5000 ytl keeway yerine 6500 verip 2007 model sıfır Hysoung GV 250 cc aldım. Usta aküyü taktı. Benzin koydu. Bu aleti ben götüremem dedim. Yardımcı oldular. Ben arkaya atladım. BU arada bayiiden bir kaliteli disk kiliti, branda ve kask almayıda ihmal etmedim. Eve geldim. Ustaya anlat dedim. Başladı anlatmaya. Anlamıştım. Bekle dedim. Cesaret atladım üzerine ama çok ağırdı ya. Neyse dengede tuttum. Vitesi taktım. Hafif gaz ve debririyaj telini bıraktım aman allah fırladı ve ben üzerinde idim. Yaklaşık 50 m sonra 6 m lik yerden koca motoru 2.5 m döndürdüp sanki 30 yıllık motcu gibi. Cesaret geldi. Ustanın yanında bir dönüş derken motor firladı, dönemedim allahtan freb panik yok devirmek üzere usta destek verdi. Panik yoktu ama korku vardı. Waoww dedim ya. Neyse içeriye usta soktu. Akşam arkadaşım geldi motoru gösterdim cayır cayır duruyor. Motor çok tok ve gösterişli bakan tekrar kafa çevirir. Keeway de o gösteriş yoktu. Ama bende de motoru tekrar binecek cesaret. Arkadaşa bekle bari çalıştırayımda sesini dinle dedim. Çalıştırdım. Ses çok tok ve güçlü idi. Arkadaşım şok sadece bakıyordu. Binelim dedi. Bende hadi be binelim dedim ataladı inanılmazdı ya.. Garajdan çıktık. Vitesleri taktım. Motor çok güçlü idi ama şanzuman sert. Yada bilmem bana öyle geldi. Ya bir anda 80 olduk yavaş mavaş tekrrardan motor 80 oluveriyordu. Ve kazasız tekrar garaja geldiğimizde 17 km yazıyordu. O arada sağ bacağımı ekzoz yaktı. Ama heyecendan acı yoktu. Gece saat 11 de trfaik azalınca tekrar bindim. Tam 30 km yol yaptım. Şİmdi gelelim artılar eksiler..
Artılar;
1. Motor süper güçlü, füze gibi, bir anda rodajı modajı unutup 90 a bile fırlamışım. Hemen yavaşladım. Motorda güç isteyenlere bire bir alet. Sınıfında o pahalı motorlara bile kesinlikle ciddi rakip olur. Tek kişi iki kişi hiç güç kaybı yaşamadım. İkisindede aynı tepki vardı.
2. Çok dengeli, motor tank gibi ağır olmasına rağmen bıraksan kendisi yolunda gidecek. Fazla bişey yapmaya gerek yok. Süper bir denge ve dizayn var. Sanki 30 yıllık motorcu gibi üzerinde rahat ve dengeli durdum.Hız için yaratılmış gibi. Kadran üzerinde 160 var. ?
3. Görüntü tam bir Cruiser, caf cafı çok keewaydan çok daha dolgun.
4.Motor sesi çok hoş insana zevk veriyor. 90 da titreme filan yoktu. Rodajda olduğu için sadece 15 sn bu hızda durdum.
5.Yakıtı daha test edemedim en kısa sürede söylerim. Ama 10 Ykrş civarı dediler.
Eksileri;
1. Kesinlikle başlangıç motoru değil; başlangıç düşünen arkadaşlar tekrar düşünmeliler.
2.Fizik olarak güçlü olmak gerekiyor, zayıf erkekler bile motoru zapt edemeyebilirler. Şaka yapmıyorum. Bence yazılandan daha ağır bişey +20 kg fazla gibi geldi bana.
3.Şanzuman çok sert, yada bana öyle geldi bilmiyorum. Çlank çlunk diye ses geliyor. Şanzumanı daha sonra 2 demi 3 demi 4 demi bilemiyorsunuz. Lamba kırmızı olunca tek tek vites küçültüyorum. Bu da bana zor geliyor. Direkt debraja basıp durabilirim ama sonra 1. vitesi bulamam diyorum.

4. Vites geçişlerinden sonra gaz yeme ve gaz kesmelere çok tepkili bunu ben bir mühendis olarak motor gücünden kaynaklandığını sanıyorum. Bu motor normalda 18 HP üretmesi gerekirken DHOC motorlar 28 Hp yapmışlar. Hatta şanzuman sertliğini bile bu tork gücüne bağlıyorum. Gaz verilince iki kişinin sırtını yapıştıryor gaz kesince öne salıyor. Yada bilmem rodaj sonrası herşey yerine oturur daha uyumlu çalışır.

Şİmdiklik diyeceklerim bu kadar yarın resimlerini çekip koyacağım. Ayrıca Antalya Serik arasına gidip geleceğim. Yaklaşık 90 km lik bir yol olacak inşallah sorunsuz olur. Yine tecrübelerimi yazacağım.
Tüm arkadaşlara iyi geceler...

Arkadaşlar yazmayı unuttum umarım forum bunuda ekler;

Artıya;

Motor benim gibi acemi bir sürücü dengesizce sağ sol yapsa bile sanki dengeleyicileri var hemen düzenine geçiyor, ayrıca virajlara tüm motorcu arkadaşlarım dikkat diyordu. Benim en keyf aldığım yer dönüşler ve virajlar oldu.
Sesi çok güzel ama demiştim galiba.

Eksiye;

Vitesin boşunu bulmak çok zor, 1 le 2 arasında dedi bana servis lakin o arayı bulmak için profesyonel motorcu olmak gerekiyor. Genelde viteste motor kapıyor açarkende viteste olduğu için açılmıyor. Tekrarda boşu arıyorum.

Ayrıca Bugün Hyosung Antalya servisine gittim. Servis pek beklediğim gibi değildi. Doğrusu bir an için motoru emanet bile etmek istemedim. Lakin adam işi çok iyi bilen 50 55 yaşlarında birisi idi. Klaksiyonum çalışmıyordu hemen değiştirdi. Bindi test etti yağına baktı ufak tefek sağına soluna baktı herşey iyi dedi. Şu an 100 km 'de sadece benzin göstergem düzenli değil servis şamriyeli takılmış olabilir dedi. 1000 km de gel hem yağ filtre değiştirir hemde benzin göstergesine bakarız dedi. İyi dedim yalnız ben 700 yada 800 km de gelmek isterim dedim OK dedi. Sanırım plaka ve ruhsatımda Çarşamba çıkacak doğrusu plaka olmayınca rahatta dolaşılmıyor. Daha ehliye müracat edeceğim lakin nereye nasıl hiç anlamam. Neyse sert olduğunu söylediğim vitese servis normal dedi bu tür mekanik rahatsızlıkları rodajdan sonra konuşalım dedi. Diğer ustada tam rodajın yaklaşık 3000 km yi bulur dedi. Ama asıl ilk 1000. Bu motor aşırı sıcak ta dedi. Düşük devirli kullanıyordum. Genel de 5000 6000 de vites yükseltip 3000 4000 devire indiriyordum. Rodajı filan boşver dedi servis. Motoru dinle sen anlarsın dedi ama ben önümdeki devir saatine bakıyorum. Dönerken bu cruıser sürekli devir saatini 7000 8000 isitiyor. Düşük takati sevmiyor. Ama gün geçtikçe iyi bir karar verdiğimi düşünüyorum. Bir sorum daha var bu motorlar mesela 100000 km yaparmı? Yada bir jinlun diğer çinlilerin motoru kaç km yapar? Birde motor yağı olarak valvalin 10-40 kullanırım dedi. Bu yağ hakkında bilgisi olan arkadaş yada GV sine hangi yağı koyuyorsunuz? İyi günler... Tercihdarlar....

Bu arada yarın bende resimlerimi koaycağım.. İnşallah....

reflexiv
17 Ekim 2008, 20:58
selam arkadaslar..gt 250 r için hangi yağı(tam adıyla) onerirsiniz.buji için de kısa paso mu uzun paso mu olucak..bir de filtreyle beraber mi 1,5 litre alıyo?yağ değişimi için 2, lt yağ almamız mı gerek?

Selka
19 Ekim 2008, 01:54
Merhaba arkadaşlar HYOSUNG GV 250cc kullanıcısıyım...

asm
19 Ekim 2008, 13:02
Motorunuz hayırlı olsun selka.

Güle güle kullanın.

Allah kaza bela vermesin.

Selka
19 Ekim 2008, 15:02
Teşekkürler...

judgement
30 Ekim 2008, 23:56
arkadaslar oncelıkle merhaba....buraya hyosung'un ankara bayısının nerede olduunu sormak ıcın bulunuorum eer yardımcı olabılırsenız cok tesekkur ederım her zaman buraya gıremeyebılırım onun ıcın judgementt@windowslive.com weya ozel mesaj olarak atarsanız sewınırım...sımdıden tesekkur edıorum ılgınıze.hos muhabbetler:cat:

asm
31 Ekim 2008, 00:11
arkadaslar oncelıkle merhaba....buraya hyosung'un ankara bayısının nerede olduunu sormak ıcın bulunuorum eer yardımcı olabılırsenız cok tesekkur ederım her zaman buraya gıremeyebılırım onun ıcın judgementt@windowslive.com weya ozel mesaj olarak atarsanız sewınırım...sımdıden tesekkur edıorum ılgınıze.hos muhabbetler:cat:


Hyosung'un Ankara bayisi olan Çağ Motor Aydınlıkevler'de. (Alltınpark'a gelmeden önceki ışığın biraz gerisinde galerilerin arasında kalıyor)

Şu an faaliyet gösteriyorlar mı bilmiyorum.



S&T Kanuni'nin(Hyosung'un yeni ismi) Ankara bayisi ise Emek 4. caddede.

haluka28
31 Ekim 2008, 00:16
merhaba arkadaşlar bir hafta önce gv 650 mi aldım. görüşmek üzere.

http://img402.imageshack.us/img402/9792/reimg6068ro6.jpg (http://imageshack.us)

asm
31 Ekim 2008, 01:09
merhaba arkadaşlar bir hafta önce gv 650 mi aldım. görüşmek üzere.




Hayırlı olsun motorunuz.

Motorun rengi çok güzel maşallah.

NoVaRiX
31 Ekim 2008, 01:13
merhaba arkadaşlar bir hafta önce gv 650 mi aldım. görüşmek üzere.


Hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler nasip olsun!..

Rengi çok iyiymiş, alev alev!! :queen:

vıceroy
31 Ekim 2008, 10:16
Haluka28 kavuşmuşsun hayaline,kazasız kullanmanı temenni ederim. Memnun kalacağın kesin güç ve performansın tadını çıkar. :)

perishte
31 Ekim 2008, 18:48
merhaba arkadaşlar bir hafta önce gv 650 mi aldım. görüşmek üzere.

http://img402.imageshack.us/img402/9792/reimg6068ro6.jpg (http://imageshack.us)

hayırlı olsun çok alımlı bir motor. kazasız belasız kullanın inşallah.

comet-666
31 Ekim 2008, 21:43
Selka ve haluka28 motorlarınız hayırlı olsun, güle güle kullanın:cat:

vıceroy
31 Ekim 2008, 22:52
Motor bloğunun siyah renk olduğu dikkatimi çekti orjinal rengimi yosa sonradanmı boyandı? :silent:

anılyuksel
10 Ocak 2009, 18:52
S&T Kanuni'nin(Hyosung'un yeni ismi) Ankara bayisi ise Emek 4. caddede.

hyosungun yeni ismi değil benim bildiğim şu hyosung firması ürettiği modeller patent almadığı için kanuni firmasıda aynı modelleri st kanuni adında üratiyo satıyo hyosungta hiç bi hak talep edmiyo doğal olarak bana böle dediler doğrumu yanlışmı bilmiyom ama st kanuniyle hyosungun hiç bir aakası yok

salina
18 Şubat 2009, 13:46
arkadaşlar istanbul daki hyosung servislerinin adreslerini nerden öğrenebilirim , yakın bi zamanda gt650r almak için istanbula gelme ihtimalim var , ama istanbul un yabancısıyım . .?

yavuzz
22 Mart 2009, 23:51
bu motoru ben çok araştırdım yaza doğru almak istiyorum ama parça sıkıntısından korkuyorum acaba çok sıkıntı yaşarmıyız.

perishte
24 Mart 2009, 11:23
bu motoru ben çok araştırdım yaza doğru almak istiyorum ama parça sıkıntısından korkuyorum acaba çok sıkıntı yaşarmıyız.

hocam şu anda eski şirket "hyosung" marka adını etik olmayan bir şekilde kendi üstüne tescil ettirdiğinden dolayı yeni şirket tarafından mahkemeye verildi. mahkeme muhtemelen devam ediyor çünkü bitse herkes anında birbirine duyururdu.

sonuç olarak motorun marka yazan bölümünde "s&t kanuni" değil de "hyosung" yazan motorlara yedek parça konusunda garanti vermiyorlar. ikinci el de s&t bulmak çok zor. yani şu sıralar hyo alacaksan sıfır alacaksın.

ben de bu yüzden muzdaripim. gv250 alacağım ama sıfırı beni acıtıyor. ikinci eli de bu belirsizlik yüzünden alamıyorum. bu mahkemeler neden iki üç celsede kararı vermezler anlamam ya.


hyosungun yeni ismi değil benim bildiğim şu hyosung firması ürettiği modeller patent almadığı için kanuni firmasıda aynı modelleri st kanuni adında üratiyo satıyo hyosungta hiç bi hak talep edmiyo doğal olarak bana böle dediler doğrumu yanlışmı bilmiyom ama st kanuniyle hyosungun hiç bir aakası yok

marka olarak eski firma olan global motor "hyosung" markasını kendi üstüne tescil ettiriyor. muhtemelen yeni distrübütörden biraz çorba parası almak için böyle bir "akıllılık" etmiş. kuralkan da burada markayı "s&t kanuni" yapmış.

bazı yabancı ülkelerde "langnese" olan dondurma markasına bizde "algida" denmesi gibi birşey yani.

er101
20 Haziran 2009, 14:44
Arkadaslar bende gt 250r alcam ama sşzmdi su krank milini bi anlatırmısınız nasıl kırılır ?
Bide su 250r alıpda basmamak olurmu basınca ne olur?? 250 lik motordada 100 gidmek olmaz tamam gorunusu harika ama insan adrenalinde istiyo demi nuten cvp yazın

er101
21 Haziran 2009, 02:20
aga bisey sorıcam ben 250r almayı dusunuyorum bu kırank mili nsaıl kırılır? bide bu 250 r la ben istedigim kadar basamazmıyım bozulurmu

vıceroy
21 Haziran 2009, 08:29
650 lik motosiklet görüntüsüne kaptırıp,hakkını versin şeklinde üst devirleri zorlayarak kullandığınızda motor yağlama konusunda sıkıntı yaşıyor ve yağlamanın tam yapılamadığı krank bazı motosikletlerde kırıldı. Tamamen kullanımla alakalı. Geliştirilmiş s&t 250R modelinde bu soruna denk gelmedim. Ya sadece bizim ülkeye mahsus olan bu sorun geliştirmelerle ortadan kaldırıldı yada kullanıcıları sınırları doğru çizdi :)

yürekçe
24 Kasım 2009, 15:57
bu hyo beni öldürecek. komşu kızı gibi. nyanaşsan olmuyor, kaçsan olmuyor

mrock
24 Kasım 2009, 16:53
son 2 motorumda hyo oldu.cruiser modellerinde çok büyük bir sıkıntı duymadım ben.1000cc üstü modellerle gelecekse o motoruda düşünmeden alırım yani =)

gezgin_33
25 Kasım 2009, 13:33
Bütün motosikletlerde tahliye vardır sahil007, korkmana gerek yok. Depo içerisinde basıç yapıp patlamasındansa akıp yanması daha emniyetlidir.

Sayfayı başından beri okuyorum ama bunu gorunce dayanamadım yazıyorum. O dediginiz tahliye sadece karburator de vardır ve devrilme esnasında en kötu ihtimalle karburator deki benzinin bir kısmı akar.. Depo icerisinde basınc yapmaması için cogunlukla depo kapagı uzerindeki cok kucuk bir hava deligi vardır.. Ayrıca her motor yan yatması durumunda benzin akıtmamaktadır ve sonrasında zor calışma gibi bir sorunu yoktur..

gezgin_33
01 Aralık 2009, 14:31
Nerde bu hyo kullanıcıları. Yoksa artık st kununi başlıgı altında mı. toplandılar..

Fani Madida
05 Mayıs 2010, 03:31
arkadaşlar rx 125 alma aşamasındayım ama maalesef ankarada ikamet ediyorum ve hiç göremedim maalesef daha. alacağım motorda şehir dışından olacak muhtemelen. ankarada ikinci el temiz rx 125i olan yada en azından bi test sürüşü yapabileceğim bi rx kullanıcısı varmı acaba.

bide hyo servisi yada bayisi nerde var ankarada acaba

polo34
05 Mayıs 2010, 09:58
ben konuyu şimdi ilk defa görüyorum:) hyosung başlığı altına taşınsa iyi olur ...

Madida kanuni servisleri artık hyosung aynı zamanda ...

coolandalone
04 Temmuz 2010, 19:18
Selam millet,

Ben Hyosung sahibi değilim ama düşünüyorum. Acaba güncel cruiser fiyatları sıfır ve 2 el ne kadar bileniniz varmı ?

Ve Türkiye' de yetkili bayileri hangileri ?


Teşekkürler...

Gökhan
04 Temmuz 2010, 19:20
Selam millet,

Ben Hyosung sahibi değilim ama düşünüyorum. Acaba güncel cruiser fiyatları sıfır ve 2 el ne kadar bileniniz varmı ?

Ve Türkiye' de yetkili bayileri hangileri ?


Teşekkürler...

http://www.stkanuni.com.tr/

coolandalone
04 Temmuz 2010, 20:09
Teşekkürler...

Peki bu hyosung aquila markasını ST & kanuni yede yapma iznimi veriyor yoksa hyosung için yapan firma zaten kanunimi ???

tt Adnan
08 Eylül 2010, 13:34
Nerde bu hyo kullanıcıları. Yoksa artık st kununi başlıgı altında mı. toplandılar..

bence benim gibi S&T GT250R kullanıcıları başka başlık altında yazışıyorlar artık.
selamlar:cat:

kanuni24
16 Ekim 2010, 00:02
TIGERMZ, banada yardimci olabilirmisin lutfen. On sag sinyal lazim, 5 liraya nereden aldin acaba ?

yazık günah. hepsi hepsi bir ucu toparlak, bir ucu vida dişli, silindir şeklinde bir aliminyum çubuktan bahsediyoruz burda. maliyeti taş patlasın 5 liradır.

benim de başımdan ufak bi kaza geçti. sol gidon, sol sinyal ve vites pedalının ucu kırıldı
tabi bu fiyatları görünce orjinalini almadım.

vites pedalını aliminyum kaynak yaptırdım gayet güzel oldu............. 5 lira
tıpkı bizimkine benzer güzel bir sinyal lambası buldum........... 5 lira
tornacıda aliminyum gidon yerine sağlamını baz alarak bir çift çelik gidon yaptırdım aynısı gibi... 15 lira

murat_78
28 Şubat 2011, 12:47
bu motoru ben çok araştırdım yaza doğru almak istiyorum ama parça sıkıntısından korkuyorum acaba çok sıkıntı yaşarmıyız.

serk21 en canlı şahit kardeş geriye dönük yorumları okumanı tavsiye ederim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:39 ----------


aga bisey sorıcam ben 250r almayı dusunuyorum bu kırank mili nsaıl kırılır? bide bu 250 r la ben istedigim kadar basamazmıyım bozulurmu

kardeş r1'de kol çıkarır 600rr da hepsi çıkarır.altındaki motorun performansını bilerek kullanırsan herhhangi sorun yaşayacağını zannetmiyorum.ama 250 cc motoru 600 cc sanıp redline sınırlarını zorlarsan krank da kırar kolda çıkarır vs.bu motor 160 da redline giriyor.top speed ide bu.redlinede hiçbir motorlu tşıt kullanılmaz.

gugukk
24 Nisan 2011, 22:40
uzun süre gt250r kullandım ve sattım çok memnu kaldığım motordur motorun sınırını bilirseniz sizi hiç üzmez bakalım yakında tekrar alıcam galiba durum onu gösteriyor motorsuz olmuyor

muratcan7
01 Mayıs 2011, 21:28
Hyosung GT250 Comet'imi alalım 2 hafta oldu. Çok memnunum makinamdan. Hyosung'un işçiliğini ve kalitesinide beğendim. Fiyat performans olarak çok iyi bir seviyede. İleride Comet650 yada Aquila 650 'ye geçerek büyütmeyi düşünüyorum. V motor tam benim aradığım torku ve sesi sağlıyor.

Motorum 2005 model Kırmızı. Şuan 20.500 km'de.

enezfatih
30 Ekim 2011, 04:52
selamlar tüm hyo kullanıcıları aranıza yeni katıldım affınıza sıgınarak bir iki sorum olacaktı bende sizler gibi hyosung gt250r motorumu büyük bi hevesle 2007 model olarak aldım motorun yana yatması olduğu için biraz ucuza aldım fakat depoyu fulllemem rağmen yakıt gostergem hala kırmızıda ve yanındaki sanırım hararet göstergeside hiç kıpırdamıyor acaba gösterge bozulmuş olabilirmi

muratcan7
30 Ekim 2011, 14:36
Selam. Hayırlı olsun öncelikle. Benim'de 5 aydan fazla olmuş motorumu alalı. Bir üstteki yorumu okuyunca anılarım canlandı diyebilirim :) Şuan 24.600 km'de makinam. Masraf çıkarmadı değil. Ufak ufak yaptım ve şuan toparlandı satmadığım sürece bana bir sorun çıkartmaz.

@enezfatih Tahmini olarak söylüyorum. Deponun altında Benzin göstergesi jackı, benzin hortumu ve tahliye hortumu var. Benzin göstergesi jackı çıkmış yada hasar almış olabilir. Hararet göstergesi bildiğim kadarıyla yok. Çünkü fan yok makinamızda ve yağ soğutmalı. Göstergenin bozuk olmasıda bir ihtimal. Önce depo kaldırıp gösterge kablosunun yerinde olduğundan emin ol.

snicker316
18 Aralık 2011, 00:32
merhabalar. 2011 model gt250 r kullanıyorum. lastikleri değiştiricem. ama ne yapacağımı bilmiyorum.

1. orjinal ebatlardamı kalayım.
2. 120/60 ön 160 /60 arka pilot power mı ?
3. 120/60 ön 160 /60 pilot road 2ct mi?
4. ön taraf 120/70 arka 160/60 olur mu ? ön taraf genişlik 70 iken arka 60 olur mu yani ?

hisvarlar
10 Kasım 2012, 22:33
Arka tarafı 160/60 yapmak yeterli olacaktır bence.

Kyro
08 Mayıs 2013, 15:42
Arkadaşlar merhaba, enjeksyonlu 650r mi götürebilecegim bir usta arıyorum istanbul anadolu yakasında. Bilgisi olan varmı?

13174040
23 Mayıs 2014, 20:00
Merhaba arkadaşlar. Benim motor xrx 125 cross modeli. motorun birçok parçasını değiştirip yenilemeyi düşünüyorum ama parçalar pahalı olduğu için bana fazla masraf açacak. xrx 125'e uyan ucuz fiyata alabileceğim başka markanın yedek parçaları var mıdır ?

acil olarak değişmesi gerekenler:

-ön çamurluk
-sağ-sol yan paneller
-arkaya kaliteli bir dişli tekerlek
-depo kapağı

acil olmadığı halde yinede değiştirmek istediklerim:

-komple grenaj
-ön tekerlek
-sinyaller

velizrsln
13 Şubat 2016, 22:31
egzosumu söktüm ne yapsam acaba? orjinalinin içinimi boşalttırsam? yoksa başka bir egzos mu alıp kaynattırsam? nasıl daha güzel ses çıkar naked için