PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63

aytskal
28 Nisan 2006, 16:44
Yok Cruiser diye ısrarım yok artık. GT250 gayet güzel görünüyor.
Iri ve kaslı görüntüsü hosuma gitti. Birde üzerine oturup bakmak lazım dedigim gibi. 1,83 boyundayım. Ve rahat, mümkün oldugunca dik bir oturma pozisyonu varsa, ki resimlerden gördügüm kadarıyla fena değil, GT250 derim.
Hiç düşünme bende 186 cm boy ve 87 kilo ağırlık var gayet iyi duruyorum...

AXA OYAKTAN kasko için 1250 ytl fiyat çıktı diğer bir kaç yer yapmıyormuş ne olacak şimdi fiyat araştırmaya devam ediyorum...

johnny_rook
28 Nisan 2006, 17:23
thundersss, gerçi daha öncede yazmıştım, benim gt250 yi 507 YTL ye koç allianzdan full kasko yaptırdım - kapalı yer şartı aramadan ve 7 taksitle,
bir acentesi ile gidip konuş bence

PrOleTeR
28 Nisan 2006, 17:23
Ewet dostlar bende katıldım artık aranıza :cherry:

http://img138.imageshack.us/img138/4541/resim0053ua.jpg

stenza
28 Nisan 2006, 18:19
http://img387.imageshack.us/img387/8610/inicio1un.jpg
merhaba arkadaşlar
Ya ben bu motoru görünce resmen tutuldum 650cc sanırım 2006 model daha piyasaya çıkmadı fiyatını bilen yoktur herhalde :silent:
Bu arada
Hyosung GV 250
250cc 2004 model cruiserın özellikleri için
http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=20875
250cc 2004 model cruiserın performansı için
http://www.bikez.com/bike/rating.php?idbike=20875

Hyosung GV 650
650 cc 2004 model cruiserın özellikleri için
http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=20876
650cc 2004 model cruiserın performansı için
http://www.bikez.com/bike/rating.php?idbike=20876


11000 YTL PARA İSTİYOR adam çok fazla aklı başında ise buna ancak ödenecek para arkadaşım 9000 ytl dir .ama çok güzel duran bir alet fakat o değerde bir kalitesi yok . güzel alet ama bilemiyorum 11000 fazla . çok güzel alet yoksa biraz malzemesi o para etmez yoksa çok kaliteli alettir ben hyosungu takdir ederim .

myway
28 Nisan 2006, 18:28
şimdi benim kafam karıştı fiyatı 15000 ytl biliyodum ama stenza 11000 ytl dedi, acaba indirim falan mı yapılıyo. Arkadaşlar 20000.-€ verip V-ROD alamayacağımıza göre GV650 15000e alınır, ya bu alet benim ağzımı acayip sulandırdı, akşam gidip bakacam,

crato
28 Nisan 2006, 18:46
şimdi benim kafam karıştı fiyatı 15000 ytl biliyodum ama stenza 11000 ytl dedi, acaba indirim falan mı yapılıyo. Arkadaşlar 20000.-€ verip V-ROD alamayacağımıza göre GV650 15000e alınır, ya bu alet benim ağzımı acayip sulandırdı, akşam gidip bakacam,

o makina 2. el sanıyorum.

aytskal
28 Nisan 2006, 18:54
o makina 2. el sanıyorum.
Sıfırı 15000 ytl ikinci eli 12500 ytl
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=11780

myway
28 Nisan 2006, 19:29
GV650 nin resimleri, arada bide HD V-ROD ve HD H-ROD var, paylaşmak istedim

aytskal
29 Nisan 2006, 11:58
Sanırım clubrn diye 2005 kırmızı gt cometli bir arkadaş daha vardı forumda ben şehirleride eklemeyi tavsiye ediyorum...

Gürkan Anbarlı
29 Nisan 2006, 13:29
İlk Mesaj, Listeler, İçerikler Düzenlenmiştir..

Bonus
Erich & Jahn Motorsports, GT125 'i almış, azıcık(!) oynamış :) adına da streetfighter demiş

http://www.erich-jahn.de/neufahrzeuge/hyosung/images/le_seite.jpg

İki adet yeni DE far (65mm diameter 'lı), kafa grenajı, dijital gösterge, motor spoiler 'i eklenen bu model airbrush ile makyajlanmış ve limitli sayıda yapılmış.

devamı için buyrun:
http://www.erich-jahn.de/neufahrzeuge/hyosung/motorrad/streetfighter.htm

zipir
29 Nisan 2006, 18:30
yaw arkadaşlar yokmu bilen
geçen sormuştum bi daha soriiim
comet 250 nin aynaları çok kaba duruyo
herhangi bi fikri olan varmı konuda

hakandemir
30 Nisan 2006, 10:54
Artık bende bir hyosung kullanıcısıyım.İlk önce Honda cbf500 almayı düşünüyordum Neredeysede alacaktım ama ötv işi yüzünden almaktan vazgeçtim. Sıfır gt650 almaya yöneldim Bu sırada ikinci el ilanlarda 2005hyosung gt650 comet olduğunu bir arkadaş sayesinde gördüm Cuma günü ilan çıkmıştı biz gittik pazar günü motoru inceledik ve aldık.Kullanımı çok rahat bir motor Yüksek cc ve yüksek hp korkum varken bu motor sayesinde bu korkumuda yendim.Neticede gaz elimizin altında olan bir şey Motor zorlanmadan 160 km hıza çıkabiliyor ve bunu fazla hissettirmiyor ki bu bana göre kötü biraz daha açtığınızda 210 u görüyorsunuz Daha önceki sahibi 230 a kadar çıktığını idda ediyor.Benim için en iyi olan tarafı sollamalarda fazla beklemem gerekmemesi.Motor bence çok dengeli bir yapıya sahip. tiger dan sonra alışmak biraz zaman aldı(2-3 dk kadar :) ) en çok çektiğim sıkıntı gaza hafif dokunuşlara hemen tepki vermesi idi ama insan beyni işte alışıp onuda bilincime yerleştirdim.Lakin dikkat ettiğim bir şey var buradaki üyelerden sadece bende mi gt650 comet var anlayamadım..Yoksa çok kötü bir seçim mi yaptım :) Saygılarımla

atacanvet
30 Nisan 2006, 14:30
arkadaşlar tesadüfen bu resmi buldum , ben bilgisayarımda arkapilan olarak kullanıyorum , sizce nasıl :wiinkk:

http://img93.imageshack.us/img93/2428/hyosung8dd.jpg (http://imageshack.us)

crazy_devil
30 Nisan 2006, 14:57
:P Çok güzel bir MOTOR.:P

gureli
30 Nisan 2006, 15:23
:P Çok güzel bir MOTOR.:P
Hangisi ? Alttaki'mi Üstteki'mi
Neyin reklamı yapılıyor anlamıyorum bütün fuarlarda otomobil olsun motosiklet olsun yada başka bişey farketmiyor. Dikkat çekmek için hep mini etekli bayanlar estetik yaratmaya çalışıyor.Sanki sadece erkeklere hitapeder gibi.

okram
30 Nisan 2006, 15:44
Haklısın Güreli,
+1000:cat:
Halbuki sayısal olarak bayan nufusu erkeklerden fazla.
Hem de birçoğunun motoru yok.
Bence akıllı bir pazarlamacı kampanyasını daha bakir bir piyasa olan bayan alıcılara yönlendirmeli, orta vade de kazanmak garanti.:P

Gürkan Anbarlı
30 Nisan 2006, 19:25
Lakin dikkat ettiğim bir şey var buradaki üyelerden sadece bende mi gt650 comet var anlayamadım..Yoksa çok kötü bir seçim mi yaptım :) Saygılarımla

Liste yeni yapılmaya başlandı, hyosung özellikle 2006 model gt 250r modeli ile daha popüler oldu ve kullanıcı sayıları artmaya başladı, amacımız hyosung kullanıcılarını bir arada tutarak forum içersinde dağılmaların önüne geçmek ve motosikletler hakkında ki deneyimlerimizi birbirimizle paylaşmaktır.

20.000 küsür üye içersinde mutlaka gt 650 comet sahibi vardır, zamanla liste genişleyecektir :cat:

yeni motorun hayırlı olsun, şimdilik tek 650 comet sahibi olarak senden deneyimlerinin devamını ve fotoğrafları heyecanla bekliyoruz :wiinkk:


arkadaşlar tesadüfen bu resmi buldum , ben bilgisayarımda arkapilan olarak kullanıyorum , sizce nasıl :wiinkk:

Kaynağı burası:
http://www.hyonet.com/carbabes/index.html

Bu başlığı [MT] - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı 'na taşıyorum, fazla serpilmeyelim :cat:

hakandemir
30 Nisan 2006, 21:15
Komtan çok teşekkür ederim Bugün motorla kısa bir gezi yaptım rüzgarlı havada da test etme imkanı buldum Hız yapmayı onaylamıyorum ama motorumu tanımak için yol müsaid olduğu an bastım.160 a kadar sorun yok ama bu sürat sonrasında motor üzerine yatmak gerekiyor R tiplerinde durum nasıl bilmiyorum Tek farkın sadece grenaj vede göstergeler olduğunu sanıyorum :Motorda yatmaya kalktığımda göstergelerin arkasına kadar uzanıyorum Boyum kısa (172cm) olmasına rağmen bu konuda zorluk çektimAma er6 yada oturmuştum onda yatmak imkansız gibi gelmişti bana gt650 de biraz daha iyi.Rüzgardan motor fazla etkilenmiyor.Anlayamadım deneme yaparken 160 km de seyir esnasında yanımda birden araba bitti (solumda) hemde en solda olmama rağmen kendimi kurtarmak için gazı açtım zira hemen arkamda da bir başka araba vardı.!190 km sürate kadar çıktım ama rüzgar bu kez beni endişelendirdi karşı sağ tarfımdan esen rüzgar kamyon vs gibi büyük araçların yanından geçerken hafif sapmalara sebeb oluyordu .gazı yavaşça kapattım arabalarda geçti gitti Meğer birbirleri ile yarışıyorlarmış.Bugün GT650 ye üçüncü binişim oldu aldığımdan beri vede kontrolu önceki motosikletimden daha kolay Tek sıkıntım boy sorunu..Motosiklete oturduğumda heriki ayağımın yere tam temas etmesini isterim ama bu motorda topuklarım yere deymiyor Amortisör ayarı yaptırmayı düşünüyorum.Bu arada fotoğraf çektirmeyide unuttum .En kısa zamanda olacak inş.Saygılarımla

birolbirinc
30 Nisan 2006, 21:30
bende benim motocarla senin ardından toz bulutuna bakmakla uğraştım abi motora roket felan taktı gidiyor dediydim başta uzadın ama sonra vaz geçti bu dedim gazı kesmesen pek sana bulaşmayacaklardı aslında onlar kendi aralarında yarışıyorlardı. ama arkadan gidişin çok stabil ben genelde orayı gördüğüm için ama ileride iyi gaz alırsam bende alırım bir 250 lilik en azından ardından gelirdim benim motor maximum 115 km yapıyor şimdilik daha yeni bitti rodaj ileride daha fazla açılacağını umuyorum.

gokhankose
01 Mayıs 2006, 10:07
Merhaba herkese,
Henüz 110 km'de olan GV250'im de teknik bir problem yaşadım geçen hafta. Ama Global Motor'un hızlı parça desteği ve Yücel Motor'un teknik servisi ile problem giderildi.Size detayları anlatayım.

22 Nisan cumartesi günü yeni aldığım GV250'mi bir çalıştırayım dedim ama başarısız oldum. Aküsü boşalmıştı. Açıkçası motora yeni başlayan biri olarak çalışmayan bir motorla ne yapacağımı kara kara düşünüyordum. Hemen Yücel Motor'u aradım,yoğun oldukları için biraz geç de olsa sonunda bir servis elemanı geldi ve problemi çok kısa sürede tanımladı.Konjektörün üretim hatasından dolayı değiştirilmesi gerekiyordu.

Fuarda Hyosung markasını fazla tanımadığımı ve yedek parça/servis konusunda kafamda soru işaretini ilettiğim Global Motor Genel Müdür Yardımcısı geçen hafta şahsen beni arayarak gereken parçanın aynı günün akşamı Yücel Motor'a teslim edileceğini iletti.Söz verdiği gibi parça aynı gün içinde servise gönderildi.Şu anda problemim çözüldü.

Yakın ilgisinden dolayı Global Motor yetkililerine ve Yücel Motor'a çok teşekkür ederim.

Gökhan Köse.

aytskal
01 Mayıs 2006, 11:05
Artık bende bir hyosung kullanıcısıyım.İlk önce Honda cbf500 almayı düşünüyordum Neredeysede alacaktım ama ötv işi yüzünden almaktan vazgeçtim. Sıfır gt650 almaya yöneldim Bu sırada ikinci el ilanlarda 2005hyosung gt650 comet olduğunu bir arkadaş sayesinde gördüm Cuma günü ilan çıkmıştı biz gittik pazar günü motoru inceledik ve aldık.Kullanımı çok rahat bir motor Yüksek cc ve yüksek hp korkum varken bu motor sayesinde bu korkumuda yendim.Neticede gaz elimizin altında olan bir şey Motor zorlanmadan 160 km hıza çıkabiliyor ve bunu fazla hissettirmiyor ki bu bana göre kötü biraz daha açtığınızda 210 u görüyorsunuz Daha önceki sahibi 230 a kadar çıktığını idda ediyor.Benim için en iyi olan tarafı sollamalarda fazla beklemem gerekmemesi.Motor bence çok dengeli bir yapıya sahip. tiger dan sonra alışmak biraz zaman aldı(2-3 dk kadar :) ) en çok çektiğim sıkıntı gaza hafif dokunuşlara hemen tepki vermesi idi ama insan beyni işte alışıp onuda bilincime yerleştirdim.Lakin dikkat ettiğim bir şey var buradaki üyelerden sadece bende mi gt650 comet var anlayamadım..Yoksa çok kötü bir seçim mi yaptım :) Saygılarımla

Öncelikle hayırlı olsun aramıza hoş geldin benim motosikletim üzerine bindiğim kullandığım ilk motosiklet cesaret edip gidip aldım zamanla alışacağız inşallah henüz 40 kilometrede kullanmam için garajı bitirmeye uğraşıyorum ehliyeti alınca kullanacağım demin 3 kilometre kadar kullandım inan 10 gündür anahtarı açmadım bir kerede marş basıyor senin kadar tecrübem olsa bende gider 650 lik almak isterdim için rahat olsun tecrübeli arkadaşlar çok iyi yorumlar yapmışlar gaza tepki olayı benide delirtiyor dokunuyorum aniden fırlıyor geçen arkadaşın javasını kullanayım dedim inan çok yavaş geldi unutma ben daha topu topu 40 kilometrelik bir sürücüyüm ama makinemi çok seviyorum önemli olan senin ne istediğin Ayaklar yere basmama konusunda arkadaşın biri İzmirde ön tarafı alçalttırdı sorun biraz çözüldü bende 186 boy var bacaklarım tam dik açıda yere değiyor düşün artık hayırlısı olsun kazasız belasız inşallah...


Merhaba herkese,
Henüz 110 km'de olan GV250'im de teknik bir problem yaşadım geçen hafta. Ama Global Motor'un hızlı parça desteği ve Yücel Motor'un teknik servisi ile problem giderildi.Size detayları anlatayım.

22 Nisan cumartesi günü yeni aldığım GV250'mi bir çalıştırayım dedim ama başarısız oldum. Aküsü boşalmıştı. Açıkçası motora yeni başlayan biri olarak çalışmayan bir motorla ne yapacağımı kara kara düşünüyordum. Hemen Yücel Motor'u aradım,yoğun oldukları için biraz geç de olsa sonunda bir servis elemanı geldi ve problemi çok kısa sürede tanımladı.Konjektörün üretim hatasından dolayı değiştirilmesi gerekiyordu.

Fuarda Hyosung markasını fazla tanımadığımı ve yedek parça/servis konusunda kafamda soru işaretini ilettiğim Global Motor Genel Müdür Yardımcısı geçen hafta şahsen beni arayarak gereken parçanın aynı günün akşamı Yücel Motor'a teslim edileceğini iletti.Söz verdiği gibi parça aynı gün içinde servise gönderildi.Şu anda problemim çözüldü.

Yakın ilgisinden dolayı Global Motor yetkililerine ve Yücel Motor'a çok teşekkür ederim.

Gökhan Köse.

sunflorist
01 Mayıs 2006, 11:31
merhaba arkadaşlar,

şu anda kasko için 3 tane koçallianz acentesi ile bağlantı halindeyim, ancak acentelerden biri motorumun 250cc altında olduğu için kapalı garajda durması gerektiğini aski halde çalıntı durumunda kaskonun kaşılamayacağını söylüyor. Benim motorum geceleri ise güvenlikli ve kapalı garajda uyumasına rağmen eğer araç dışarıda bir yerde çalınırsa kaskonun ödeme yapmayacağını konusunda ısrar ediyor. Ana merkezi aradığımda ise beni başka bir acenteye yönlendirdiler, bu acente ise böyle birşeyin olmadını araç dışarda da kapalı garajda da çalınsa fark etmeyeceğini söylüyor.

Nedir bu işin aslı?? Aramızda bilen birisi warmı acaba? (acentelerin bilmedikleri bilgiyi kafadan atarak cevap verme şansı warmı acaba?)

crato
01 Mayıs 2006, 12:11
merhaba arkadaşlar,

Nedir bu işin aslı?? Aramızda bilen birisi warmı acaba? (acentelerin bilmedikleri bilgiyi kafadan atarak cevap verme şansı warmı acaba?)

bazı kasko şirketleri bu şekilde kasko yapıyor. (isviçre sigorta ) bildiğim kadarıyla koç allianz böyle bir şart aramıyordu. bazı acenteler de hiç poliçe düzenlememek için böyle bahaneler uydurabiliyorlar. tavsiyem, altunizade koç allianz gnl. md. gitmeniz orada da satış ofisi var, hem gönül rahatlığıyla kaskonuzu yaptırırsınız, hem de acente komisyonu ödememiş olursunuz :cat:

Ertuğrul_Öz
01 Mayıs 2006, 12:32
Arkadaşlar benim motor neden düz yolda 155 i geçmiyor ?

acaba vites geçişleri için doğru devrimi bulamıyorum ? Yoksa motorun üzerine yatmıyorum ondanmı anlamadım.

Birde bugün motorumu çalıştırken boşta olmasına rağmen marşa basınca hafif ileri zorladı. Motor ısındıktan sonra tekrar denedim bu sefer birşey olmadı.

crato
01 Mayıs 2006, 12:42
bazen göstergede N işareti yanıyor olmasına rağmen boşa geçmemiş olabiliyor. dikkatli olmak lazım.

Ertuğrul_Öz
01 Mayıs 2006, 12:47
Vites boştaydı sadece ileri zorlayıp çalıştı (kavrama ayırmadı sanırım )

Gürkan Anbarlı
01 Mayıs 2006, 13:14
mersin silifke

birde mesaj gönderdiğinizde direk geliyomu yoksa sayfayı yeniliyecekmiyim

Öncelikle MT sitesine ve Hyosung kullanıcıları arasına hoşgeldiniz.
Tanışma bölümünde kendinizi detaylı tanıtarak (reklama kaçmadan :cat:) ve forum kurallarını okuyarak sistemi tanıyabilirsiniz.

Bu başlık bilgi paylaşım başlığıdır, başlığı şişiren konu dışı mesajlar belli aralıklarla temizlenmektedir bundan dolayı mümkün mertebe mesajlarınızı tek bir mesaj içersinde yazarsanız mesajların takibi daha kolay olacaktır.

Aramıza tekrar hoşgeldiniz, yeni bayiiliğiniz umarız hayırlı olur :rendeer:

gokhankose
01 Mayıs 2006, 13:31
Geçmiş olsun Gökhan aynı performansı buradada bekliyoruz ufak tefek sorunlar olabilir yeterki halledilsin içimizi rahatlattın biraz işte benim arızalar...
1 kere yeni çalıştırdığımda tahliyeden yağ attı
Sol sinyal takılıyor
En önemlisi vites 1 de kalmıyor bazen boşa atıyor ve geçmiyor ilk andığım anda bu dert vardı ileride düzelir diyorlar daha rodaj bitmedi diğer viteslerde sorun yok...


Bende boşa atamıyorum kolay kolay.servis de rodajda olduğu icin kolay gecmedigini soyledi.bana da ileride duzelir dediler. 800 km olunca servise goturecegim tekrar.simdilik trafik isiklarinda bosa alamadigim icin 1.viteste komik komik beklemekteyim.

Ertuğrul_Öz
01 Mayıs 2006, 13:42
Buyur. (saygılar eralp hocam)

http://www.hemenpaylas.com/download/618631/maxhiz.wmv.html

Bu senin sorularının bir kısmına cevap olur

jakobien
01 Mayıs 2006, 13:56
Comet 250 si olanlara soru viteste debriyajı sıkıp çalıştırabiliyormusunuz?

aytskal
01 Mayıs 2006, 14:05
Bende boşa atamıyorum kolay kolay.servis de rodajda olduğu icin kolay gecmedigini soyledi.bana da ileride duzelir dediler. 800 km olunca servise goturecegim tekrar.simdilik trafik isiklarinda bosa alamadigim icin 1.viteste komik komik beklemekteyim.
Viteste debriyaja basınca çalışmıyor kesinlikle sehpa inikkende çalışmıyor hatta motor çalışırken sehpayı indiriyorum stop ediyor ayrıca 2 hafta önce vites boşta ledi yanarken çalıştı makine altımdan fırlıyordu neredeyse galiba vitesteydi başka bir izahı yok sanırım az önce koç sigorta bölge müdürlüğüne gittim 639 ytl fiyat çıkardılar 185 peşin 6 taksit Çarşamba günü kaskoyu yaptırıyorum hemen hemen tüm sigorta şirketlerini dolaştım bir sürü bahane ve nasihat dinledim üstelik 1000 ytl altı fiyat tek burada çıktı...

aytskal
01 Mayıs 2006, 14:29
[QUOTE=derya_motor]bu motorun sesi hakkında bilgi verirseniz çok sevinirim[/QUOTE

Ayrıca clubrn egzozun konvertörünü sökmüş alev atıyor müthiş bir hırıltısı var kulak tırmalıyor bu sesle mukayese bile edilemez...

crato
01 Mayıs 2006, 16:22
arkadaşlar, ilk mesajda yer alan komtan (http://www.motosiklet.net/forum/member.php?u=4) ve ben (http://www.motosiklet.net/forum/member.php?u=9935)im msn adreslerimizi ekleyin lütfen. bize özel organizasyonlarımız için fikir alışverişinde bulunalım istiyoruz. :cat:

hakandemir
01 Mayıs 2006, 20:18
[QUOTE=thundersss]Öncelikle hayırlı olsun aramıza hoş geldin benim motosikletim üzerine bindiğim kullandığım ilk motosiklet cesaret edip gidip aldım zamanla alışacağız inşallah henüz 40 kilometrede kullanmam için garajı bitirmeye uğraşıyorum ehliyeti alınca kullanacağım demin 3 kilometre kadar kullandım inan 10 gündür anahtarı açmadım bir kerede marş basıyor senin kadar tecrübem olsa bende gider 650 lik almak isterdim için rahat olsun tecrübeli arkadaşlar çok iyi yorumlar yapmışlar gaza tepki olayı benide delirtiyor dokunuyorum aniden fırlıyor geçen arkadaşın javasını kullanayım dedim inan çok yavaş geldi unutma ben daha topu topu 40 kilometrelik bir sürücüyüm ama makinemi çok seviyorum önemli olan senin ne istediğin Ayaklar yere basmama konusunda arkadaşın biri İzmirde ön tarafı alçalttırdı sorun biraz çözüldü bende 186 boy var bacaklarım tam dik açıda yere değiyor düşün artık hayırlısı olsun kazasız belasız inşallah...


Benim motoru aldığım 1 hft oldu ama sadece 3 kere binebildim.İlki alacağım zaman denemek için idi Zaten evede motosiklet sürüş eğitimi veren hocam getirdi.Ve motor 4 gün evde yattı.sebebide gelirken motoru denemek için sürat yapan hocamın akşam üzeri başdönmesi bulantı kusma gibi şikayetlerle acile gelmesi idi.İlk müdahelesini ben yaptım.Ama bu olay beni motordan biraz soğuttu.Gelirken yüksek süratlerde çok makasa girmiş Var olan bir rahatsızlığı alevlendirdiği düşüncesine kapıldım vede binmedim..650cc lik 79 hp motora nasıl binebilirim diye karşısına geçip seyrederek birkaçgün geçirmiştim.en sonunda hocamın da cesaret vermesi ile bindim Dediğim gibi kullanımı çok rahat bir motor..zaten beklemeklede tecrübe edinilmiyor Bindikten ve sürmeye başladıktan birkaç dakika sonra kullanımım daha da rahatladı.Sonra da test etmeye başladım.sorunlarım selesinin yüksek olması birde yüksek süratlerde motorun üzerine yeterince yatılamaması bugün R tipine baktım gidonun konumu itibari ile yatış daha sorunsuz..Ama zaten bu motorla fazla hız yapmayıda düşünmüyorum.Bundan önceki motorumu almadan önce hyosung gv250 düşünüyordum..Nasip değilmiş alamadım..Motoru gören herkes harika diyor ama insanlardaki genel kanaat ''hyosung ne kadar kaliteli olursa olsun servis sorunu olduğu müddetçe alınacak motor değil..''evet bunu çoğu insandan duydum..Kimse motorun kalitesine birşey demiyor hatta japon motorlarına fiyatıda işin içine katarsak iyi alternatif olur diye düşünen kişi sayısı az değil ama servis konusu insanların aklında soru işareti.Bu konuda gerekli çalışmalar yapılırsa Hyosung bir numara bile olabilir.saygılarımla

TheSuda
01 Mayıs 2006, 21:16
Hayırlıolsun güle güle bin dostum. Bu arada ben nasıl resim koyacam :) birileri yardımcı olursa çok sevinirim :)

Bu arada arkadaşlar akira arkadaşımızın verdiği link teki motor videosu birçok alıcıyı caydırmaktadır. (Akira dostum bu söz sana diildi yanlış anlama ) Ben burdan birkaç kişiyle konuştum ben o videoları izleyince almadım dediler. neden diye sorunca " e kardeşim cbr 125 te 160 yapıyo 165 yapıyo diyemi alıcam o motoru" dedi. valla kimse o videoyu kale almasın arkadaşlar ben denedim motorum 4. viteste 160 yapıyo.(12700 - 13000 devirde) Zannediyorumki o videodaki motor %90 rodajda olduğu için 165 te kalıyo. bende ilk seyrettiğimde üzülmüştüm pühya bukalıyo 165 te diye ama alakasının olmadığını rodajdan sonra göreceksiniz. Bu arada daha önceki sayfalarda okumuştum benim motorum 1. viteste debriyaja basarak çalışıyor. ama 2-3-4-5 te hiçbir şekilde çalışmıyor. boş olayıda rodajdan sonra bihayli rahatlıyor. Bide kullandığınız yağada bakıyo tabi viteslerin geçme rahatlığı. unutmayınki motora koyduğunuz yağdan besleniyo şanzumanınız. ben mobilin yağını koydum 10-40 çokta memnunum. Motorum hiç problemsiz boşa geçiyor.dahası bende enterhasan bi problemle karşılaştım. örneğin şehir içinde seyrediyorusunuz biranda cep telefonunuz çaldı ve kenara çekmek ve vitesi boşa almak zorunda kaldınız tabi bu ışıklardada mümkün : ) baktınız vites kolunu hafif yukarı çekiyorsunuz ama vites kaskatı birtürlü boşa geçmiyor. ne yapmalısınız? valla 1. çözüm birazdaha yüklenip 2 ye atmak ve 2deyken az aşağı bastırıp boşa atmak ( ki bu herzman olmuyo 1 e de geçebilyo tekrardan) 2. ve kesin çözüm iste çok az motoru viteste yerinden kıpırdatın yarım debriyaji ile 1 karış gitsebile yetiyo ve ilk hamlede hemen boşa geçiyo. bende bunu keşfettim ki sizin motorlarınızda böyle bir problem varmıdır bilemiyorum. bide benden bir tavsiye sakın (N) işaretine güvenip hemen debriyajdan elinizi çekmeyin bazen (n) yazıp vitestede kaldığı oluyo.

crato
02 Mayıs 2006, 10:13
ben yeni distribütör ile servisten ya da parçadan dolayı sorun yaşayanı görmedim henüz.

açıkyol
02 Mayıs 2006, 10:48
Hayırlıolsun güle güle bin dostum. Bu arada ben nasıl resim koyacam :) birileri yardımcı olursa çok sevinirim :)

Bu arada arkadaşlar akira arkadaşımızın verdiği link teki motor videosu birçok alıcıyı caydırmaktadır. (Akira dostum bu söz sana diildi yanlış anlama ) Ben burdan birkaç kişiyle konuştum ben o videoları izleyince almadım dediler. neden diye sorunca " e kardeşim cbr 125 te 160 yapıyo 165 yapıyo diyemi alıcam o motoru" dedi. valla kimse o videoyu kale almasın arkadaşlar ben denedim motorum 4. viteste 160 yapıyo.(12700 - 13000 devirde) Zannediyorumki o videodaki motor %90 rodajda olduğu için 165 te kalıyo. bende ilk seyrettiğimde üzülmüştüm pühya bukalıyo 165 te diye ama alakasının olmadığını rodajdan sonra göreceksiniz. Bu arada daha önceki sayfalarda okumuştum benim motorum 1. viteste debriyaja basarak çalışıyor. ama 2-3-4-5 te hiçbir şekilde çalışmıyor. boş olayıda rodajdan sonra bihayli rahatlıyor. Bide kullandığınız yağada bakıyo tabi viteslerin geçme rahatlığı. unutmayınki motora koyduğunuz yağdan besleniyo şanzumanınız. ben mobilin yağını koydum 10-40 çokta memnunum. Motorum hiç problemsiz boşa geçiyor.dahası bende enterhasan bi problemle karşılaştım. örneğin şehir içinde seyrediyorusunuz biranda cep telefonunuz çaldı ve kenara çekmek ve vitesi boşa almak zorunda kaldınız tabi bu ışıklardada mümkün : ) baktınız vites kolunu hafif yukarı çekiyorsunuz ama vites kaskatı birtürlü boşa geçmiyor. ne yapmalısınız? valla 1. çözüm birazdaha yüklenip 2 ye atmak ve 2deyken az aşağı bastırıp boşa atmak ( ki bu herzman olmuyo 1 e de geçebilyo tekrardan) 2. ve kesin çözüm iste çok az motoru viteste yerinden kıpırdatın yarım debriyaji ile 1 karış gitsebile yetiyo ve ilk hamlede hemen boşa geçiyo. bende bunu keşfettim ki sizin motorlarınızda böyle bir problem varmıdır bilemiyorum. bide benden bir tavsiye sakın (N) işaretine güvenip hemen debriyajdan elinizi çekmeyin bazen (n) yazıp vitestede kaldığı oluyo.

Arkadaşlar makinenin son hızına takmayın bence çünkü ülke şartlarında o hızlar çoğu kez ölümcül olabiliyor hele de deneyim azsa.Ben kullandığm 250 km boyunca daha 60-65 km/saat sınırını aşmadım rodajdan dolayı ama oldukça keyif alıyorum.Vites sıkıntısı bende de var,yazdıklarınızı okuyana kadar kendi acemiliğime bağlıyordum bunu.Viteste çalışmaması özellikle ilk km.lerde ışıklarda falan stop edince çok sorun olmuştu benim için.Ama güvenlik açısından iyi.Bu arada siz rodaj süresince hangi devir aralığında kullanıyorsunuz?

crato
02 Mayıs 2006, 11:28
Bu arada siz rodaj süresince hangi devir aralığında kullanıyorsunuz?

6000 dev/dk. aşmazsan iyi olur diye söylemişlerdi. Gittiğim yetkili servis de rodaj süresince, arada bir kısa süreli olarak makineyi sıkıştırıp bırakmak gerektiğini, bu tür motorların rodajının böyle yapılması gerektiğini söylemişti.

Ertuğrul_Öz
02 Mayıs 2006, 11:33
arkadaşlar ben denedim motorum 4. viteste 160 yapıyo.(12700 - 13000 devirde)
motosikletin kırmızı çizgisi 10500 devirden sonra başlıyor. 13000 devire kadar zorlamak sizce doğrumu? Her nekadar rodaj 1000 km dense de aslında 3000 km yi kapsayan bir işlemdir. km 1001 oldu rodaj tamam derseniz 10.000 km den sonra motorunuzdaki performans düşüşünü hissedersiniz.

HAYALBUYSA
02 Mayıs 2006, 13:03
Bu şanzıman olayı herkeste aynı oluyorsa, fabrikasyon bir problem var demektir.
servislerin alışınca geçer söylemi bir mazeret değildir.

bence bu konunun daha iyi araştırılması gerekir. Tehlikeli durumlara yol açabilecek bir olay...:farao:

jakobien
02 Mayıs 2006, 13:33
bende yok öle bişii olursada sölemem:)

açıkyol
02 Mayıs 2006, 13:57
bende vites boşta ışığı yandığında viteste olduğu hiç olmadı.
geçişler biraz nazlı oluyor ama kullandıkça kemikli vitesin yumuşayacağını düşünüyorum.Yani bende de kafaya takacak bi sorun yok.
Tek sorun zaman. motorumu özlüyorum.
Geçen farlar yolu göstermiyo diye yazmıştım biraz kurcalayınca vidanın gevşemiş olduğunu gördüm.Farı aşağı eğince biraz harika ışıttı.
Demek ben karanlıkta kullanıyormuşum diye şaştım kendime!
Daha öğrenecek çok şey,gidilecek çok yol var...

PrOleTeR
02 Mayıs 2006, 14:28
Sevgili hyosungcu kardeşlerim size bir sorum olacak benim motosikletimde 288 km de ve aklıma takılan bir durum var;Şimdi motor üzerinde yanda yağ seviyesini gözlemliyebileceğimiz cam bölüm varya orada bazen bakıyorum camda buğu oluyor bu havalarda normal olduğu söylendi bana motor ısındığında değil ama soğuduğunda oluyor her zaman.
Bende düsünüyorum motorun içinde acaba su mu var,Sonuçta buğuyu yapan su değilmidir.Servisteki arkadaşda yağda su olsa motorun yağ rengi beyaz olur dedi aklım iyice karıstı yani bende yağını 1000 den önce değistirmek istiyorum.

Birde motorunuzdan ısınmadan önce eksoz dan pat pat diye ses geliyormu?Sanırım tam ısınmadığı için çiğ benzin atıyor.Şimdiden teşekkürler.

Ertuğrul_Öz
02 Mayıs 2006, 14:38
Buğu olayı şu ana kadar bende hiç olmadı.

Eksozdaki patlama seside olmadı.

Boş vitesi bulmakta şu ana kadar sadece iki defa zorlandım.

Vitesten atma gibi bir problem hiç yaşamadım.

Bence yağı madeni bir yağla (rodaj için madeni yağ tavsiye ediliyor )değiştirmen motor ömrü açısından iyi olur.

triathlet
02 Mayıs 2006, 15:17
merhaba arkadalar bende aranıza yeni katıldım gt 250 r alalı 3 hafta oldu 1500kmdeyim ve hiç bir problem yasamadım benim tek sorum 3. viteste 5000-6000 arasındaki devirde motor hızlanmıyor ve vibrasyon artıyor ama 6000i gecince bir anda hızlanıyor bu hepsinde aynımı yoksa sadece benim motordamı boyle merak ediyorum?

Gürkan Anbarlı
02 Mayıs 2006, 15:29
merhaba arkadalar bende aranıza yeni katıldım gt 250 r alalı 3 hafta oldu 1500kmdeyim ve hiç bir problem yasamadım benim tek sorum 3. viteste 5000-6000 arasındaki devirde motor hızlanmıyor ve vibrasyon artıyor ama 6000i gecince bir anda hızlanıyor bu hepsinde aynımı yoksa sadece benim motordamı boyle merak ediyorum?

aramıza hoşgeldin, kendini tanışma kısmında da tanıt, arada kaynama :rendeer:

öncelikle yeni motorun hayırlı olsun, ortalama 6500 deviri geçtiğin zaman motorda bir hareketlenme bir canlanma oluyor, doğru vites aralığı ve doğru devirlerde kullanım olduğu sürece vibrasyonun hissettirecek kadar rahatsız edici olmayacağını düşünüyorum.

Can.
02 Mayıs 2006, 19:12
Arkadaşlar merhaba,
Ben Keeway SL 150 kullanıyorum. İlk motorum ve kullanmayı öğrenmek için düşük hacimli ve parçalarsam üzülmeyeceğim bir motor olsun dedim ve şık görünümlü SL'i pek de araştırmadan aldım. Verdiğim para çok olmadığı ve fazla beklentimde olmadığından memnunum ancak öğrenme amaçlı aldığım için bir süre sonra Kymco Venox ile değiştirmeyi planlıyordum. Venox'u da çok araştırdım. İyi bir marka ve kaliteli bir motor.
Bugün sizin topicinizin tamamını okudum. Gerçekten çok güzel ve değerli bilgiler içeriyor. Okuduğum 24 sayfanın sonunda, incelediğim teknik veriler ve fotolar neticesinde GT250R'ı çok beğendim. Siyah severim ama bu motorda kırmızı bir başka güzel. Ducati'ye çok benziyor.Aslında hep gönlüm racinglerden yanaydı ama kullanım rahatlığı nedeni ile chopper düşünüyordum.
Değerli paylaşımlarınızla Hyosung almak isteyenlere ışık tutuyorsunuz.:cat:
Hepinize çok teşekkürler.
Bu arada kafamı çok karıştırdınız arkadaşlar.:pale:
Rüzgarınız bol olsun.:rendeer:

Ertuğrul_Öz
02 Mayıs 2006, 22:33
Efendim, söylemesi ayıptır az önce arkadaşlarla canımız kadayıf çekti. Kilerde kalmamış Yürüme yarım saat uzakta markete gidilmek suretiyle tedariki gerekmekteydi. Kura çekilmiş bana çıkmış, yapacak birşey yok.

Gece vakti yola çıkma konusunda regalden kalma yolu aydınlatamamaktan kaynaklanan yusuflama duygusunuda yanıma alarak motorumu garajdan çıkardım ve ilk gece yolculuğuma besmelelerle hazırlandım. Bastım kontağa çalıştırdım. " Farlar güzel yanıyor la ben giderim yola bu ışıkla" diyerek atladım ana yola biraz gittikten sonra karşıdan gelen araç sürücülerinin gözünü kamaştırmasın diyerekten centilmence bir hareketle kısa farları yakmak için far şiddeti düğmesini kendime doğru bastırdım.

Ne oldu tahmin edin ? Far söndü. "Ula ula düşecem şimdi" nidalarıyla düğmeye tekrar bastım yandı. Hımm kısa farlar bozuk anlaşılan diye düşünürken düğmeye baktım. O ne ! Bir kademe daha var. Düğmeyi sonuna kadar bastım. Bir ışık yaydı sormayın cehennemin dibindeki tabelalar yansıdı:mrgreen: Meğer ben uzun diye kısalarla gidiyormuşum.O an yanımdaki yusuflama duygusunu bir tekmeyle attım motorumdan aşağı :P Farlar son derece kuvvetli kaliteli bir otomobilden aşağı değil:cat:

Kadayıf kalmamış, yaz helvası alıp, memleketi aydınlata aydınlata geri geldim.Bu motor iyice hoşuma gitmeye başladı.Almakla iyi etmişim galiba. Mutlu yarınlara mı koşsam bu motorla ne:cherry:

triathlet
02 Mayıs 2006, 22:35
hepinize tesekkur ederim...komtan kendimi tanıtım kısmında tanıtmadan girilmiyecegini bilmiyordum ilk işim şimdi tanıtım kısmına girmek kusra bakma:cat: PrOleTeR rodajı ilk 1000km 6000 devrin üstüne cıkmamaya calıstım 1600e kadarda 8000devri gecmemeye calısıyorum son zamanlarda bikaçkere 9000km gördük oda hakkımız 1500km oldu 100km kaldı sunun surası sonra zaten istedigim gibi gazlıcam:bounce:

TRADER
02 Mayıs 2006, 23:01
Arkadaslar ben de bır tane 250 gt r almak uzereyım crato nun katkılaıyle:) kırmızı mı sıyah mı?? ne dersınız..?

Viteste debriyaja basınca çalışmıyor kesinlikle sehpa inikkende çalışmıyor hatta motor çalışırken sehpayı indiriyorum stop ediyor ayrıca 2 hafta önce vites boşta ledi yanarken çalıştı makine altımdan fırlıyordu neredeyse galiba vitesteydi başka bir izahı yok sanırım az önce koç sigorta bölge müdürlüğüne gittim 639 ytl fiyat çıkardılar 185 peşin 6 taksit Çarşamba günü kaskoyu yaptırıyorum hemen hemen tüm sigorta şirketlerini dolaştım bir sürü bahane ve nasihat dinledim üstelik 1000 ytl altı fiyat tek burada çıktı...
hocam kasko polıcesının detaylarını bızımle paylasırsan faydası olabılır. calınma durumunda ne kadarını karsılıyor vsvs..
selamlar