Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
Gürkan Anbarlı
12 Haziran 2007, 12:59
www.globalmotor.com.tr yenilenmiş, hyosung.com.tr üzerinden hizmet veriyor artık.
Yedek parça fiyatları eklenmiş, firefox ilede uyumlu yeni site :cat:
www.hyosung.com.tr
praetorian
12 Haziran 2007, 13:00
2 yil sonunda firefox ile uyumlu hale getirdiler:D
mostwanted_57
12 Haziran 2007, 15:01
Çok güzel haber :)
Sonunda siteyi adam etmişler. :cat:
www.hyosung.com.tr
dreamdark
12 Haziran 2007, 17:49
ooo cillop walla süper :)
mostwanted_57
12 Haziran 2007, 18:03
Hazır yedek parça fiyatlarını eklemişken kopyalayalımda silerlerse burada kalsın. :mrgreen:
Yedek Parça Fiyat Listesi
Yedek Parça / Fiyat
GT 250 Arka Dişli (64511HM8102) 52,00 $
GT 250 Debriyaj Balatası (21441HJ8201) 20,30 $
GT 250 Debriyaj Teli (58200HM8101) 12,00 $
GT 250 Devir Saati (34120HM8100) 145,00 $
GT 250 Devir Saati Dış Kabı (34106HM8100) 16,00 $
GT 250 Fren Balatası (59301HP9500) 20,00 $
GT 250 Gaz Teli (58300HM8102) 16,00 $
GT 250 Gidon (56110HM8103) 56,00 $
GT 250 Hava Filtresi (13780HM8100) 32,00 $
GT 250 Kilometre Saat Dış Kabı (34105HM8100) 16,00 $
GT 250 Kilometre Saati (34110HM8100) 114,00 $
GT 250 Kilometre Teli (34910H93B00) 12,00 $
GT 250 Ön Dişli (27510HJ8200) 16,50 $
GT 250 Sağ Arka Sinyal (35603HM8151) 21,00 $
GT 250 Sağ Ayna (56500HM5450) 13,00 $
GT 250 Sağ Fren Maneti (Siyah) (57421-13001) 11,50 $
GT 250 Sağ Ön Ayaklık (43560HM8100) 17,50 $
GT 250 Sağ Ön Ayaklık (43560HM8100) 17,50 $
GT 250 Sağ Ön Ayaklık Bağlantı Braketi (43530HM810503P) 48,00 $
GT 250 Sağ Ön Fren Ayaklığı (43110HM810003P) 31,00 $
GT 250 Sağ Ön Sinyal (35601HM8151) 21,00 $
GT 250 Sol Arka Sinyal (35604HM8151) 21,00 $
GT 250 Sol Ayna (56600HM5450) 13,00 $
GT 250 Sol Debriyaj Maneti (Siyah) (57620HN9100) 13,00 $
GT 250 Sol Ön Ayaklık (43570HM8100) 17,50 $
GT 250 Sol Ön Ayaklık (43570HM8100) 17,50 $
GT 250 Sol Ön Sinyal (35602HM8151) 21,00 $
GT 250 Sol Ön Vites Ayaklığı (25600HM810103P) 80,50 $
GT 250 Sol Ön Vites Ayaklık Bağlantı Braketi (43540HN910103P) 38,00 $
GT 250 Teker Zinciri (27600HM8100) 113,00 $
GT 250 Yağ Filtresi (16510-05240) 6,00 $
GT 250R Arka Dişli (64511HM8102) 52,00 $
GT 250R Debriyaj Balatası (21441HJ8201) 20,30 $
GT 250R Debriyaj Teli (58200HR8300) 17,00 $
GT 250R Fren Balatası (59301HP9500) 20,00 $
GT 250R Gaz Teli (58300HR8300) 19,00 $
GT 250R Hava Filtresi (13780HM8100) 32,00 $
GT 250R Ön Dişli (27510HJ8200) 16,50 $
GT 250R Sağ Arka Sinyal (35603Hm8151) 21,00 $
GT 250R Sağ Ayna (56500HP9200) 58,50 $
GT 250R Sağ Fren Maneti (Gümüş) (57300HN9102) 51,50 $
GT 250R Sağ Gidon (56110HP9203) 84,00 $
GT 250R Sağ Ön Ayaklık (43560HM8100) 17,50 $
GT 250R Sağ Ön Fren Ayaklığı (43110HM810003P) 31,00 $
GT 250R Sağ Ön Fren Ayaklık Bağlantı Braketi (43530HM810603P) 52,50 $
GT 250R Sağ Ön Sinyal (35601HP9250) 20,00 $
GT 250R Sol Arka Sinyal (35604Hm8151) 21,00 $
GT 250R Sol Ayna (56600HP9200) 58,50 $
GT 250R Sol Debriyaj Maneti (Gümüş) (57620HN9101) 16,00 $
GT 250R Sol Gidon (56120HP9204) 84,00 $
GT 250R Sol Ön Ayaklık (43570HM8100) 17,50 $
GT 250R Sol Ön Sinyal (35602HP9250) 20,00 $
GT 250R Sol Ön Vites Ayaklığı (25600HR830003P) 80,50 $
GT 250R Sol Ön Vites Ayaklık Bağlantı Braketi (43540HN910103P) 38,00 $
GT 250R Teker Zinciri (27600HM8100) 113,00 $
GT 250R Yağ Filtresi (16510-05240) 6,00 $
GV 250 Arka Dişli (64511HJ8205) 62,50 $
GV 250 Arka Fren Balatası (64400SJ8200) 29,00 $
GV 250 Arka Stop Camı (35712HJ8250) 5,00 $
GV 250 Debriyaj Balatası (21441HJ8201) 20,30 $
GV 250 Debriyaj Maneti (57620HJ8250) 13,00 $
GV 250 Debriyaj Teli (58200HG5101) 12,00 $
GV 250 Devir Saati (34120HJ8250) 152,50 $
GV 250 Devir Saati Dış Kabı (34106H93B00) 16,00 $
GV 250 Far Çerçevesi (35111HM8100) 30,00 $
GV 250 Fren Maneti (57421H93B00) 8,00 $
GV 250 Gaz Teli (58300HG5102) 18,00 $
GV 250 Gidon (56110HG5154WED) 72,00 $
GV 250 Hava Filtresi (13780HG5104) 10,50 $
GV 250 Kilometre Saat Dış Kabı (34105H93B00) 16,00 $
GV 250 Kilometre Saati (34110HJ8250) 106,50 $
GV 250 Kilometre Teli (34910HG5103) 12,00 $
GV 250 Ön Dişli (27510HJ8200) 16,50 $
GV 250 Ön Fren Balatası (59301HG5800) 20,50 $
GV 250 Sağ Arka Sinyal (35603HJ8251) 32,50 $
GV 250 Sağ Ayak Fren Pedalı (43110HD6301PLA) 38,50 $
GV 250 Sağ Ayna (56500HG5150) 45,00 $
GV 250 Sağ Ön Sinyal (35601HJ8261) 26,50 $
GV 250 Sağ Sinyal Camı (35612HJ8250) 3,00 $
GV 250 Sol Arka Sinyal (35604HJ8251) 32,50 $
GV 250 Sol Ayna (56600HG5150) 45,00 $
GV 250 Sol Ön Sinyal (35602HJ8261) 26,50 $
GV 250 Sol Sinyal Camı (35632HJ8250) 3,00 $
GV 250 Sol Vites Ayaklığı (25609HG5101) 35,60 $
GV 250 Teker Zinciri (27600HJ8220) 140,50 $
GV 250 Yağ Filtresi (16510-05240) 6,00 $
* Tavsiye edilen perakende satış fiyatlarımızdır.
* Satış fiyatlarımız USD ($) bazında olup, ayrıca %18 KDV ilave edilecektir.
Confused
13 Haziran 2007, 03:10
guzel olmus ama benim firefox ta yine acilmior
Barış Şuşut
13 Haziran 2007, 03:17
valla fiyatlar makul vede mantıklı..hele hele cbf 250 fiyatları ile kıyaslanınca ..cbf 250 sahipleri parça fiyatlarını arada bir kontrol etsinler..
Elegant
13 Haziran 2007, 08:53
kullanan arkadaşlara bir sorum olacak:
sizce gv250 uzun süre (5-6 yıl) kullanılabilecek bir motor mudur? yoksa diğerleri gibi yükseltme motorumu ?
sonuçta bir cruiserde sürat aramıyoruz.bunu dikkate alarak cevap verirseniz sevinirim.
Bence bu sizin maddi durumunuz yada motosiklete ne kadar bütçe ayırmak istediğinize bakar. Kullananlar hayatından memnun gözüküyor ve çin malı olmadığından uzun vadede bir sorun çıkartma ihtimali de düşük.
groundzero
13 Haziran 2007, 17:14
Yedek parça fiyatlarının sitede yer alması güzel olmuş amaaaaa:
perşembe akşamı motorumu sola yatırdım. Debriyaj maneti'nin ucunu kırdım, ayrıca sol ön sinyal camının iç kısımdaki kulakçığı kırıldığı için cam düştü ama hala tek parça idi. İçime sinmeyeceğini ve bu şekilde kullanmanın uygun olmadığını düşündüğüm için bir bayi+servis'i aradım ve ;
1.GT 250 Sol Debriyaj Maneti (Siyah) (57620HN9100) 13,00 $ (Liste fiyatı)
Cuma günü bir bayi'den 17$+KDV karşılığı 27.5 Ytl'ye aldım.
2.GT 250 Sol Ön Sinyal (35602HM8151) 21,00 $ (Liste fiyatı). 30$+Kdv fiyat verildiği için almaktan vazgeçtim, kırık olduğu halde eski sinyal camımı taktım.
Her ne kadar Global'in sitesinde "Tavsiye edilen perakende satış fiyatlarımızdır." dense bile -ki, bu her şey için geçerli olan bir yaklaşımdır- bayiler bu fiyatları üst sınır olarak alırlar ve genelde bu fiyatlardan iskonto yaparak müşteriye satış yaparlar. 4 ya da 9 dolarlık bir fark az olabilir ama liste ile bayi fiyatları arasındaki bu fark açıkcası beni çok rahatsız etti. Bu durum sizin de başınıza geldi mi? Açıkcası bu yazının aynısını Global'e de göndereceğim. Umarım bayi'lerin keyfi uygulamalarına bir çözüm bulabilirler.
Not:
1.Bayi ismi ben de saklıdır. Yanlış anlaşılma olmaması için yazıda belirtilmemiştir.
2. Ön sinyallerinizin kırılması ya da bozulması durumunda, orjinal sinyal yerine tansei 2.5 Ytl'ye alınmış YBR sinyallerini de kullanabilirsiniz. Tek farkları birisinin camında Hyosung yazıyor diğerinde yazmıyor.
dreamdark
14 Haziran 2007, 14:35
Yedek parça fiyatlarının sitede yer alması güzel olmuş amaaaaa:
perşembe akşamı motorumu sola yatırdım. Debriyaj maneti'nin ucunu kırdım, ayrıca sol ön sinyal camının iç kısımdaki kulakçığı kırıldığı için cam düştü ama hala tek parça idi. İçime sinmeyeceğini ve bu şekilde kullanmanın uygun olmadığını düşündüğüm için bir bayi+servis'i aradım ve ;
1.GT 250 Sol Debriyaj Maneti (Siyah) (57620HN9100) 13,00 $ (Liste fiyatı)
Cuma günü bir bayi'den 17$+KDV karşılığı 27.5 Ytl'ye aldım.
2.GT 250 Sol Ön Sinyal (35602HM8151) 21,00 $ (Liste fiyatı). 30$+Kdv fiyat verildiği için almaktan vazgeçtim, kırık olduğu halde eski sinyal camımı taktım.
Her ne kadar Global'in sitesinde "Tavsiye edilen perakende satış fiyatlarımızdır." dense bile -ki, bu her şey için geçerli olan bir yaklaşımdır- bayiler bu fiyatları üst sınır olarak alırlar ve genelde bu fiyatlardan iskonto yaparak müşteriye satış yaparlar. 4 ya da 9 dolarlık bir fark az olabilir ama liste ile bayi fiyatları arasındaki bu fark açıkcası beni çok rahatsız etti. Bu durum sizin de başınıza geldi mi? Açıkcası bu yazının aynısını Global'e de göndereceğim. Umarım bayi'lerin keyfi uygulamalarına bir çözüm bulabilirler.
Not:
1.Bayi ismi ben de saklıdır. Yanlış anlaşılma olmaması için yazıda belirtilmemiştir.
2. Ön sinyallerinizin kırılması ya da bozulması durumunda, orjinal sinyal yerine tansei 2.5 Ytl'ye alınmış YBR sinyallerini de kullanabilirsiniz. Tek farkları birisinin camında Hyosung yazıyor diğerinde yazmıyor.
Bu tip sorunlarda ekonomik çözümler bulmak gerekiyor sanırım :) Ben de kaynak yaptırmıştım debriyaj manetimin ucunu, hala o şekilde kullanıyorum. :)
http://www.hyosungfanclub.com/forum/showthread.php?t=605
Ö.Z.€.R
14 Haziran 2007, 15:26
Fiyatlar banada çok uygun geldi.:cat: Umarım ileride nazar değmez :P :cherry:
tigermbz
14 Haziran 2007, 17:14
GT 250R Sol Gidon (56120HP9204) 84,00 $
yazık günah. hepsi hepsi bir ucu toparlak, bir ucu vida dişli, silindir şeklinde bir aliminyum çubuktan bahsediyoruz burda. maliyeti taş patlasın 5 liradır.
benim de başımdan ufak bi kaza geçti. sol gidon, sol sinyal ve vites pedalının ucu kırıldı
tabi bu fiyatları görünce orjinalini almadım.
vites pedalını aliminyum kaynak yaptırdım gayet güzel oldu............. 5 lira
tıpkı bizimkine benzer güzel bir sinyal lambası buldum........... 5 lira
tornacıda aliminyum gidon yerine sağlamını baz alarak bir çift çelik gidon yaptırdım aynısı gibi... 15 lira
Ö.Z.€.R
14 Haziran 2007, 18:00
GT 250R Sağ Arka Sinyal (35603Hm8151) 21,00 $
GT 250R Sağ Ön Sinyal (35601HP9250) 20,00 $
GT 250R Sol Arka Sinyal (35604Hm8151) 21,00 $
GT 250R Sol Ön Sinyal (35602HP9250) 20,00 $
Fiyatlar iyide, KDV eklendiğinde dahada iyi olacağı kesin :cherry: Birgün sinyalimin birine zarar gelirse sanayide mobylette sinyali ararım sanırım :P
shafak-abigor
15 Haziran 2007, 00:04
herkese tekrar merhaba. Öncelikle Tamer arkadaşıma çok teşekkür ederim verdiği bilgiler için. İkinci konu olarak beni de ekleyin arkadaşlar listeye. 250GTR Siyah - Gri. Yakın zamanda görüşmek üzere.
ebrucir
15 Haziran 2007, 10:01
selamlar,
salı günü GV250 motoruma kavuştum sonunda ve siz hyosung ailesine bir merhaba demek istedim.
herkese kazasız belasız sürüşler dilerim :cat:
dreamdark
16 Haziran 2007, 05:09
selamlar,
salı günü GV250 motoruma kavuştum sonunda ve siz hyosung ailesine bir merhaba demek istedim.
herkese kazasız belasız sürüşler dilerim :cat:
Hoşgeldin,
Motorun hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler dilerim :)
cemal yortanlı
16 Haziran 2007, 11:59
selamlar,
salı günü GV250 motoruma kavuştum sonunda ve siz hyosung ailesine bir merhaba demek istedim.
herkese kazasız belasız sürüşler dilerim :cat:
aramıza hoş geldin..gv250 cilerin çoğalması ne güzel..motorundan memnun kalacağından hiç şüphen olmasın..iyi günlerde kazasız belasız sürüşler dileğiyle..gv250 hakkında kafanıza takılan sorular olursa anında sorabilirsin..hyosungfanclub.coma da bekleriz
MOTOMANYA
18 Haziran 2007, 09:57
ArkadaŞlar Selam .dÜn Gece BaŞima KorkuÇ Bİr Olay Geldİ 120-130 Km Hizla Gİderken Motorum Kİlİtlendİ Hemen Kenara Çektİm Debrİyaj Yapip Bİraz ÇaliŞtirip Sesİnİ Dİnledİm Metalİh Bİr Çingirti Çikiyordu Motordan Ve Sonra Stop Ettİ Ve Bİr Daha ÇaliŞmadi.konu Hakkinda Bİlgİsİ Olan Varİse Yardimcİ Olabİlİrmİ.tŞk
tigermbz
18 Haziran 2007, 10:01
ArkadaŞlar Selam .dÜn Gece BaŞima KorkuÇ Bİr Olay Geldİ 120-130 Km Hizla Gİderken Motorum Kİlİtlendİ Hemen Kenara Çektİm Debrİyaj Yapip Bİraz ÇaliŞtirip Sesİnİ Dİnledİm Metalİh Bİr Çingirti Çikiyordu Motordan Ve Sonra Stop Ettİ Ve Bİr Daha ÇaliŞmadi.konu Hakkinda Bİlgİsİ Olan Varİse Yardimcİ Olabİlİrmİ.tŞk
marşa bastığında ne tepki veriyor?
MOTOMANYA
18 Haziran 2007, 10:04
TLİK YAPIYOR MOTOR TEKİSİZ YANİ:salut:
ali_yildiz
18 Haziran 2007, 17:39
ali yıldız . motomanya muhtemel sorun yağsız kalmış olması ama nedenini bizede söylede bizde öğrenelim servis nedeyecekbakalım bide kaçın km de yaşadın bunu
lautreamont
19 Haziran 2007, 11:03
arkadaşlar bu gv650 nin test verileri yada kitaçokta yazanı önemli değil reel olarak şehiriçi yakıtını yazan arkadaşı göremedim.tam olarak ölçen arkadaş varsa bir zahmet rica edeceğim.teşekkürler.
Şehir dışı 4,7 L/100 Km Şehir içi 5,5 L / 100 Km
aytskal
19 Haziran 2007, 15:15
ArkadaŞlar Selam .dÜn Gece BaŞima KorkuÇ Bİr Olay Geldİ 120-130 Km Hizla Gİderken Motorum Kİlİtlendİ Hemen Kenara Çektİm Debrİyaj Yapip Bİraz ÇaliŞtirip Sesİnİ Dİnledİm Metalİh Bİr Çingirti Çikiyordu Motordan Ve Sonra Stop Ettİ Ve Bİr Daha ÇaliŞmadi.konu Hakkinda Bİlgİsİ Olan Varİse Yardimcİ Olabİlİrmİ.tŞk
Bu yaşadığımız tecrübeler göz önüne alınırsa;büyük ihtimalle motor kilitleme problemi gibi görünüyor...
Altta ilk resimde kırmızı ile işaretli şeffaf hazneden yağ seviyesini kontrol et (L-H) harfleri arasında olmalı eğer değilse başımız dertte demektir birde en alt resimdeki tahliyenin çıkışını kontrol et umarım aşırı bir yağlanma yoktur bu veriler motor kilitlenme problemi belirtilerini ortaya koyar eğer böyle bir durum varsada kesinlikle ve kesinlikle motoru çalıştırma...Elbetteki servise gitmen en doğrusu...Geçmiş olsun...
http://img528.imageshack.us/img528/4825/kopyasimage2261gz3.jpg (http://imageshack.us)
http://img525.imageshack.us/img525/7651/image1881vd0.jpg (http://imageshack.us)
samm
19 Haziran 2007, 16:04
sizin motor kesinlikle kitleme yapmamış.
motor rezerveye düşmüş, düşmeden önce motosiklet yeterli yakıtı alamadığı için eksozda patlamalar olmuştur. Ama siz motosikletiniz hakkında yeterli bilginiz olmadığından yakıt musluğunu rezerveye alma ihtiyacını hissetmemişsiniz. Bu olay olmasa motorunuz stop etmezdi. Eğer motorunuzda kitleme olsaydı (HYOSUNGDA KOLAY OLMAZ) asfaltta en az 20 metre lastik izi olup durduğunuzda da motorun bazı parçalarını yerde görürdünüz. Durduktan sonraki metal gıcırdamaları ise genleşen metalin soğurken çıkardığı sestir. Geçmiş olsun. Motorumuzu daha iyi tanıyalım. :bounce::cat:
vıceroy
19 Haziran 2007, 19:04
Kıymetli Samm (Ahmet abi) tecrübeleri keeway sayfalarında bizimlede paylaşırsan kronik sorunlarda faydan olacaktır. :)
shafak-abigor
20 Haziran 2007, 00:11
herkese iyi akşamlar. 250 GTR mi geçen cuma aldım. Canınızı sıkmazsa 3 sorum var:
1) motor ilk marşa bastığında çalışmıyo. en az 5 -6 deneme sonra çalışıyoç o zaman da sanki boğulmaktan kurtulmuş gibi bir sesle başlıyor çalışmaya. Acaba yeni olduğu için mi böyle bir sorun var, yani zamanla geçer mi?
2) motoru aldığım bayinin kestiği fatura üzerinde motorun bedeli düşük gözüküyor. bunun tam olarak açıklaması var mı benim bilmediğim.
3) bu fatura bedeli yüzünden ksko yaparken motor daha mı düşük bedele sahip gözükecek?
Teşekkür ederim herkese
samm
20 Haziran 2007, 11:23
sevgili motorcu adayı arkadaşımız shafak-abigor
Bu senin çalıştırma sisteminden kaynaklanıyor olabilir.
doğru çalıştırma şekli: motorun cigle kolunu çek Gaz kelebeğini 1mm kadar çek (gaz ver) ve marşa bas .Çalıştığı an hemen gaza yüklenme birazcık öyle çalışsın cigle kolunu geri itele.
Çalışması için ilk marşa bastığınızda hem cigleyi çeker hemde gaza fazla yüklenirseniz motor boğulur Çalışmaz ve egsozdan hoş olmayan sesler çıkar.
Bir gün motorunla ARKADAŞ olursan o motordan mutlaka çok zevk alacaksın kazasız sürüşler :bounce::cat:saygılar
onr.sual
20 Haziran 2007, 18:01
selam arkadaslar hyosung un yag sogutmalı olması sıcak yaz gunlerinde hararet problemi yaratmıyor mu?butun forumu okudun hararet ten şikayet edene raslamadım.gerçi barış abi bile marmaris gibi sıcak bir iklimde kullanıyor motoru.onda bile hiç şikayet duymadım.hyonun sogutma sisteminin yag oluşu(650 lik ler hariç) su sogutmalıya göre avantajmıdır?dezavantajmıdır?bilgi verirseniz sevinirim.
Olcay Avşar
20 Haziran 2007, 18:06
onr.sual benzer kategorideki diğer 250 cc markalar da yağ soputma bile yok, sadece hava soğutma bile yeterli oluyuor demek ki.
Yani hararet söz konusu değil :cat:
onr.sual
20 Haziran 2007, 18:09
sagol abi.teşekkürler..........
tubis
20 Haziran 2007, 20:02
Falcon da yağ soğutma :P Ne alakaysa :mrgreen:
Barış Şuşut
20 Haziran 2007, 20:55
hararetle ilgili hiç sorun yaşamadım hatta milli maç konvoylarında bir çok motor hararetten durdular ben devam ettim.. ama motoru zorlamanın sınırlara çıkmanında bir alemi yok...
NakturK
21 Haziran 2007, 18:12
Merhaba,
Büyük ihtimalle daha önce konuşulmuştur ama bulamadım. Bugün GV250 almaya gittim, boyum 1.87 kilom 115 civarı :) Aletin üstüne oturunca dizlerim benzin deposunun üstünde kaldı sanki bacak aramda su bidonu taşırmışım gibi acayip bir durum oldu. Keza ayaklarda 45 ve sanki vites biraz dert olacakmış gibi geldi. Aynaları da ne kadar ayarlarsam ayarlıyım çoğunluk kendi kollarımı gördüm.
Sorum şu ben bu motora fazla mı iri kaçarım yoksa cruiser dediğimiz şey böyle mi oluyor ? (Shadow'a da bindim, GV250 den farklı olsa da hemen hemen aynı, aynalar ise daha kötü).
Diğer yandan, rodajda 4000 rpm'i geçmeyecekmişim, alet torkunu veriyor 7500'de bu kiloyla gidermi bu alet ? geçer mi ilk 1000 km ?:pale:
hayatımHepyek
22 Haziran 2007, 21:21
Ben de aranızdayım artık. GT250 siyah renkte. İsmim fatih. Eyüpte oturuyorum. Karşıda çalışıyorum.
Uzun zamandır hayalimdi. Gerçkten iyi makina.
Görüşmek üzere...
Barış Şuşut
25 Haziran 2007, 02:14
selam arkadaslar hyosung un yag sogutmalı olması sıcak yaz gunlerinde hararet problemi yaratmıyor mu?butun forumu okudun hararet ten şikayet edene raslamadım.gerçi barış abi bile marmaris gibi sıcak bir iklimde kullanıyor motoru.onda bile hiç şikayet duymadım.hyonun sogutma sisteminin yag oluşu(650 lik ler hariç) su sogutmalıya göre avantajmıdır?dezavantajmıdır?bilgi verirseniz sevinirim.
bu gün yaklaşık 45 derecede yola çıktılar son 3 günde 1500 km yol gittiler. en ufak bir şişme veya hararet sorunu yok ..yarın kendi zaten çok daha kapsamlı yazar
http://img177.imageshack.us/img177/4154/p1060139mediumyw2smalleo0.jpg (http://imageshack.us)
bu arada iki motor gittiler bide 250 comet vardı
ryangt
25 Haziran 2007, 02:32
of katalog resmi mübarek :D
Motor güzel manzara güzel mankende çok asi durmuş :D
GoxHell
25 Haziran 2007, 03:13
beni de ekleyin... ankaradayım :cat:
2007 GT250R kırmızı
@ shafak-abigor : benim 1.5ay oldu motoru alalı, ilk başlarda bende de aynı problem vardı ama geçti... rodaj bittiğinde servis dönüşü hala canını sıkan bişey varsa o zaman kıllanmak lazım...
Only4Friends
25 Haziran 2007, 16:23
üstadlar size bir sorum olacak , Hyosung GT 250 R'ı başlangıç motoru olarak tavsiye edermisiniz ? kontrolu kolay mı ? bende 1.82 boy 80 kilo yakışırmıyım motora yani tavsiye ediyormusunuz ? tabi başlangıç motoru derken 1000 km lik scooter deneyimi de var :)
Gürkan Anbarlı
25 Haziran 2007, 17:35
Selamlar;
bildiğiniz üzere 2. MARMOK Motosiklet festivali Datça 'da yapıldı, bende GT250R 'ımla beraber İstanbul'dan kalkıp yollara düştüm. 4 gün boyunca toplam 1446 km yol yaptım, bu mesafenin büyük çoğunluğu 40+ derecelerde ege yollarında yapıldı. Gezide yanımda birde Erkan isimli arkadaşım vardı, giderken ve gelirken beraber hareket ettik, GT250 comet kullanıyordu.
http://img240.imageshack.us/img240/6578/p1060046largekf0.jpg
http://img530.imageshack.us/img530/6533/p1060141mediumuu5.jpg
http://img259.imageshack.us/img259/2209/p1060163largead3.jpg
http://img240.imageshack.us/img240/9164/p1060132largedl6.jpg
http://img119.imageshack.us/img119/8697/p1060250largevy5.jpg
http://img513.imageshack.us/img513/3271/p1060139mediumyw2.jpg
Perşembe sabahı saat 6 'da evden çıkarak Yenikapı 'dan Bandırma feribotuna bindim, Bandırma, Susurluk, Manisa, İzmir, Aydın Otobanından Söke, Milas, Yatağan, Muğla, Marmaris rotasını tamamladığımda saat akşam 21:00 sularına geliyordu, soluğu BBRR 'nin işyerinde aldım, yolun preslenmiş mıcır ve bozuk satıh olmasından dolayı motorda oluşan vibrasyon bileklerim ile boynumu ağrıttı, Marmaris 'te 2 saat durduktan sonra 40 km mesafede ki festival alanına geçtik ve çadırımızı kurmaya başladık. Gece zifiri karanlıkta Datça 'ya oldukça keyifli bir sürüş yaptık. ,
Dönüş yoluna çıkmaya hazırlanırken üzücü bir haber aldık ve morallerimiz bozuldu, dönüş yolunda geldiğimiz rotayı kullandık ama bir farkla Bafa gölünden dolanmak yerine vakit kazanmak adına Bornova 'dan direk otobana çıktık, otoban ve Manisa 'dan geçtiğimiz saatler tam öğlen sıcağına denk geldiğinden oldukça terledik, hem gidiş hem gelişte bol bol sıvı tükettik.
Manisa Akhisar 'da seyrederken sol bacağımdan sokan arı kendimi ilk bulduğum işletmenin önüne atmama sebep oldu, Nar-ı Beyaz isimli bir restauranttı ve bize çok yardımcı oldular, kendilerine burdan tekrar teşekkür ederiz.
Gelelim yakıt tüketimlerime, 1446 km boyunca 179 liralık benzin doldurmuşum motosikletime, şu an yarım depoya yakın depomda benzin var.
50 km aralıkla mola verdiğimizde oldu 150 km aralıklada ancak havanın sıcaklığından ve gölge park yeri bulamamamız nedeniyle molalarda motor pek soğuyamadan yoluna devam etti ve beni hiç üzmedi, yukarıda bir arkadaşımız "sıcak yaz gunlerinde hararet problemi yaratmıyor mu" demiş, ben bu konuda bir endişe dahi duymadım.
Oturuş pozisyonu, zeminlerin düz olmaması gibi sebeplerle oluşan vibrasyonun yarattığı fiziki tahribatı dönüş yolunda yaşamadım, giderken yolun zor kısmı sona kalmıştı, dönüşte en enerjik halimizle bu zor kısmı bitirdik elbette bununda büyük etkisi var.
Yaz çıkmadan bir Marmaris turu daha düşünmüyor değilim :cherry:
üstadlar size bir sorum olacak , Hyosung GT 250 R'ı başlangıç motoru olarak tavsiye edermisiniz ? kontrolu kolay mı ? bende 1.82 boy 80 kilo yakışırmıyım motora yani tavsiye ediyormusunuz ? tabi başlangıç motoru derken 1000 km lik scooter deneyimi de var :)
Benim boyum 1.84,
http://img146.imageshack.us/img146/692/p1060045smallgy0.jpg
onr.sual
25 Haziran 2007, 17:56
hararet ile ilgili cevaplar için cok teşekkür ederim tüm arkadaslara.sagolun.
Only4Friends
25 Haziran 2007, 18:03
peki bu motoru az da olsa scooter sürmesini becerebilene tavsiye edermisiniz ?
matiz
26 Haziran 2007, 12:20
Ben aldığımda scooter bile sürmemiştim şimdi 1000 km oldu :)
MOTOMANYA
28 Haziran 2007, 09:48
sevgili samm yakıtla ilgili değil krank kilitlenmiş şu anda serviste yapılıyor garantiden varsayımlarla fikir yürütmeyelim lütfen
Barış Şuşut
29 Haziran 2007, 03:28
Only4Friends
hayır asla etmeyiz.. cc si ne olursa olsun bir ss asla başlangıç için uygun değildir.
aynı motoru kullanan gv modeli var onu tavsiye ederiz..:bounce:
bur-k@
29 Haziran 2007, 03:41
bu moyotoru bende çok seviyorum ama tanıdığım 2 kişi de gt 250 r var birisi bir sene sonra krank kırdı , diğeri de motor kitledi (3. ayında) bazı sitelerde okuduğum sorunlarda cabası ... burda bu sorunu yaşayan hiç yok ?? biraz kafa karıştırıcı değil mi ? bu marka ile ilgili kafamda hala soru işaretleri var ...
Barış Şuşut
29 Haziran 2007, 03:44
daha önce bu konuyu burada konuştuk ..
her iki motorda garantiden yenilendi .. fabrika konu hakkında uyarıldı..devir kesici olmaması ve motorların yüksek devirde kullanılmış olmasına bağlandı..çünki gv 250 aynı motoru kullandığı halde bu sorun bu motorlarda hiç görülmedi..
muritu
29 Haziran 2007, 03:54
slm arkadaşlar..
ara ara girsemde yazıları takib ediyor ve hepinize slmlarımı sunuyorum
aşağıdak linkte bakıp bilgi verirseniz kendi kullnadığınız model yada bilgilerinzi doğrultuda sevinirim. kolay gelsin.
ahada buraya tıklican (http://www.motosiklet.net/forum/marka-ve-model-kiyaslamalari/33186-er6n-vs-gt650-comet.html):P
hayatımHepyek
29 Haziran 2007, 10:42
bu moyotoru bende çok seviyorum ama tanıdığım 2 kişi de gt 250 r var birisi bir sene sonra krank kırdı , diğeri de motor kitledi (3. ayında) bazı sitelerde okuduğum sorunlarda cabası ... burda bu sorunu yaşayan hiç yok ?? biraz kafa karıştırıcı değil mi ? bu marka ile ilgili kafamda hala soru işaretleri var ...
herkes hyo alacak diye bi kural yok. kafanda hala soru işaretleri varsa başka şeyler düşünebilirsin. eninde sonunda 250 cclik bi motor bu ve çoğunlukla 10000 devirlere çok rahat çıktığını gördüm acizane tecrübelerimle. ama ben yüksek devirlerde kullanmayı tercih etmiyorum. yalnız 6000 7000 arası mükemmel bir tempo yakalıyor motosiklet, bundan çok memnunum. hiç yormadan kmlerce gidilebilir.
muritu
29 Haziran 2007, 13:25
arkadaşlar cometlere sakal yaptıran varmı acaba. .varsa resimelri buraya koyabilirmi yada msnde aliim :) muritu@hotmail.com
bide iki kometin yakıt değerlerinde net ölçüm yapan arkadaşlar yazabilirlermi..
hayatımHepyek
29 Haziran 2007, 15:09
190 km de 25 ytl lik benzin içti. ilk aldığımda doldurdum, sonra yine doldurdum. yanlış felan demeyin.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO