Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
gokhansahin86
03 Mayıs 2007, 15:42
arkadaşlar haziran temmuz gibi bi makina almak isitorum gv250 cok hosuma gitti aslında gonul 650 istior ama cok zorlar büççeyi sanırım bu gv 250 nasıl bi makına kulllanan pek yok galıba yorum yazan yok fazla we bu makınanın son hızı nedir 250 r ile aynı motor war sanırım o zman onlar 175 son yapıormuş.nediorsunuz yorumlarınızı beklıorum teşşekkurler:)
cemal yortanlı
03 Mayıs 2007, 16:00
sevgili gökhan hiç düşünmeden ve fazlada araştırma yapmadan bütcen el veriyorsa hemen al..bende senin gibi altı ay internette araştırdım aldım ..şimdi 6 ay önce neden almadım diye geçen zamana yanıyorum..bu fiata bu performansta bulabileceğin en güzel motor..birde gv250 ler öyle 160 filan yapmaz.criuser motorlarda 120 bile çok sürat sayılır..bu motorlar otobanda gaz verirsen 140 rahat yapıyor düz yolda..bu motorların en ideal süratteki kullanımı 100 km 120 km arasıdır..şimdiden hayırlı olsun
arkadaşlar uzun zamandır arka yan çanta arıyordum internetten bir bey buldum ..çok güzel modelleri var..isterseniz internetten adınıza resimleri gönderiyor..yapıp teslim edip parayı öyle alıyor..adam sipariş üzerine çalışıyormuş..fiatı 200 ytl..telefonunuda yazıyorum belki ilgilenen arkadaşlar olur..bülent günay 0555 718 53 86
derya_motor
03 Mayıs 2007, 16:18
arkadaşlar benim gt 250 de 9000-9500 devirde motor tekliyor bir türlü çözemedik bilgisi olan varmı
gokhansahin86
03 Mayıs 2007, 16:51
eyvallah cemal saol bilgiler için ses nasıl makınada buyuk chopperler gibi ses werior mu ?:mrgreen: ya hızı sormamdakı amaç gt250r dakı motorun aynısı war dedıler bende onun videosunu izledim 175 max. ama gv de 160 gösterio son acaba motorda fark var mı ama beygiri falanda aynı:wiinkk: senin makina kaç km de?we son yaptığın hız ne?amma soru sordum kusura bakma hewes işte:mrgreen:
cemal yortanlı
03 Mayıs 2007, 17:21
sevgili gökhan tabiki soracaksın(bu arada yaşım 50)ben büyüklerimin sözünü dinledim aldım sende beni dinle al..dediğin gibi motorlar aynı gt ve gv ler aynı motoru kullanıyorlar ama teknik özelliklerini okursanız torkun vs farklı olduğunu göreceksin..ben en son 145 gördüm ama fazla üstüne gitmedim yaş 50 diye onun için yazdım.benim motora binmedeki gayem keyif almak.sürati dikkatli olmak kaydıyla size bıraktık:) motorun sesine gelince normal 2 silindirlerin sesinden çok farklıdır..iyidir yanı..birde onu kafana takma ekzozla oynayarak istediğin sesi alabilirsin..ama garanti bitiminden sonra..kafana takılan başka sorular olursa sıkılmadan yazabilirsin..iyi günler
gucci
03 Mayıs 2007, 18:50
sonunda be 2 gündür 2 şer 2şer okuyorum forumu sonuncu sayfadayım inanamıyorum
bende 1 aydır hyo gt 250 kullanıyorum ufacık tefecik şeyler dışında ondan cok memnunum yazılanlardan anladığım kadaı ile ;
hyosung markasının bazı parçalarında nadir rastlanan kalitesizlik yok deil fakat kesinlikle yüksek düzeydede deil .. gene ufak tefek kronik problemlerde mevcut fakat kullanıcılar yuh dedirtecek düzeyde şikayetci deiller gülü seven dikenine katlanır misali herkes motorunu seviyor mesela motorumun kolu koptu diyen diğer gün hangi egzost yakısır diyor bu çok güzel bişi demekki ondan keyif alıyoruzki bu küçük şeleri kafamıza takmıyoruz
herkese keyifli sürüşler takipteyim
tigermbz
03 Mayıs 2007, 18:55
gt250r ler 175 lere kadar çıkılabiliyorken gt250 cometler 160-165 lerde kalıyor. bu grenajdan kaynaklanan bir fark.
gv 250 ler aynı motora sahip olsa da motor gücü 2 hp daha az. hiç kullanmadım ama yapısı itibariyla 150-155 gibi süratlere ancak çıkar diye tahmin ediyorum, kullananlar söylesin.
ayrıca chopper türü motorlarda hız aramak niye?
gucci
03 Mayıs 2007, 19:00
bildiğim kadarıyla gtr - 41 sıkıstırma oranı comet ise 21... sıkıstırma oranı
buda gtr ı daha güçlü yapıyor 2 kat daha fazla sıkıstırma...
KAPTANTIGER
03 Mayıs 2007, 19:04
daha dün 165i gördüm yeteki kendine güven
tigermbz
03 Mayıs 2007, 19:05
bildiğim kadarıyla gtr - 41 sıkıstırma oranı comet ise 21... sıkıstırma oranı
buda gtr ı daha güçlü yapıyor 2 kat daha fazla sıkıstırma...
sıkıştırma oranlarının pratikte nekadar etkisi olur bilemem. ben pratikte olan bir durumdan bahsediyorum. grenajlarıyla 170 i gören motor grenajsız 160 ı pek geçemiyor.
gucci
03 Mayıs 2007, 19:19
sıkıştırma oranlarının pratikte nekadar etkisi olur bilemem. ben pratikte olan bir durumdan bahsediyorum. grenajlarıyla 170 i gören motor grenajsız 160 ı pek geçemiyor.
tabiki doğru soluyosun yalnız r ile gt arasında ne fark var die yazılanların içinde sıkıstırma oranları es gecilmiş sıkıstırma oranıda gtr farklı tabiki race makinayada en azından bu yakısır...
shadowofspirit
03 Mayıs 2007, 20:40
jakobien
tekrar hoş geldin
alıp bindiğin her üç motorlada baya bi km yaptım inan bana gidon genişliği hariç içlerinde en oturaklısı gv 250 3 motorda aynı güçteki motorları kullandığı için hız ve performansta hiç bir değişiklik olmayacak .son İstanbul ziyaretimde bir gv 250 yi yaklaşık 700km kullanma şansım oldu ..her ne kadar tarz-ım olmasada motorun yol tutuşu ve dengesi çok etkileyici idi bende GT250 yi sattım .. ama bu sefer 250 değilde gt650 alma niyetindeyim
satmışsın ömotoru hadi hayırlısı bakalım abi.Benim bu motorla ilgili kafamda hiç soru yok fakat ben daha ufak olan motorumu apartmana tahtayla sokarak koruyorum.Evim tarlabaşının üstünde bu motoru alırsam eminimki sokamıyacağım apartmana ah bi koyacak yer problemim olmasada alsam:(( ama emin olun yollarını araştırıyorum.En yakın zamanda gt 250 almak istiyorum.
gokhansahin86
03 Mayıs 2007, 23:13
cemal abi bilgiler icn cok saol ama benım okudugum kadarıyla comet tede racede de gv dede aynı teknık ozellıkler war acaba yanlıs mı bılıorum acaba:salut: uzun yolda 140 la falan gıtse yeter bana :mrgreen: motorun artılarını we eksılerını beklıorum senden abi
gucci
04 Mayıs 2007, 10:52
motorları aynı tek fark tipleri ve gtr ın sıkıstırma oranı..
chevymel
04 Mayıs 2007, 15:54
Arkadaslar bende ilk motorumu almak için arastırıyorum bi süredir. Bugun Hyosung 'un Ankara Aydınlıkevler deki bayisine gittim. Motoru gördum acaip hosuma gitti tamam dedim benim motorum bu olmalı. Yarın ehliyet içinde ehliyet kursuna kayıt yaptırıcam ehliyeti alalım cekecem altıma GV 250 yi hayırlısıyla. Galeride GV 650 yide gördum onada bittim oda ayrı :cherry:
edit: Galerinin altı Hyosung un servisiymiş aynı zamanda benim evede yakın oda ayrı bi avantaj
canerdemir79
04 Mayıs 2007, 16:35
bende GT650R var. merak ettiklerinize cevap vermeye çalışırım.
Ama önce siz bana bi yardım edin. foruma en son attığım mesaja nasıl bakacam kısa yoldan onu bulamadım. site motordelisinden farklı biraz. sanki matrix içindeymişim gibi hissettim:queen:
Kaiser
04 Mayıs 2007, 20:24
Selam Hyosung tayfası.Vitesliye geçiş olarak 250 cc'de karar kılmıştım ama büyük bir hata yaparak Jinlun 250 aldım.Makinemden genel olarak memnunum ama bu kadar çok uzun yola gideceğimi hesaplamamıştım açıkcası.Uzun yolda biraz zayıf kalıyor motoru.650 cc'lere ise hemen geçmeyi düşünmüyorum maddi açıdan. Kullananlara sormak istediğim 250 cometle uzun yol çokmu zor olur? Malum ön camı ve grenajı yok,rüzgar çok yoruyor mu? Gv düşünmüyorum çünkü gördüğüm kadarıyla onunda son hızı düşük.
piriyatel
04 Mayıs 2007, 23:37
bende GT650R var. merak ettiklerinize cevap vermeye çalışırım.
Ama önce siz bana bi yardım edin. foruma en son attığım mesaja nasıl bakacam kısa yoldan onu bulamadım. site motordelisinden farklı biraz. sanki matrix içindeymişim gibi hissettim:queen:
solda kendi nickine tıkla oradanda - "daha fazla mesaj bul" yazısına tıkla yazdığın bütün mesajları görürsün :)
cemal yortanlı
04 Mayıs 2007, 23:51
cemal abi bilgiler icn cok saol ama benım okudugum kadarıyla comet tede racede de gv dede aynı teknık ozellıkler war acaba yanlıs mı bılıorum acaba:salut: uzun yolda 140 la falan gıtse yeter bana :mrgreen: motorun artılarını we eksılerını beklıorum senden abi
sevgiligökhan bu tip sorular kafanı karıştırmasın..herşeyden önce hangi tip senin arzın ona karar ver..racing seven criuser sevmez criuser seven racingden hoşlanmaz..birde kafandaki soruları daha rahat çözümlemen için hyosongfanclub.com.tr ye gir orada yalnız hyosung kullanıcıları var eminim sorularının cevabını alacaksın..bu sevgi meselesi örneğin ben motorumu hiçbir motora değişmem.sevdiğim için ufak efek sorunlar olsada bu sevgimi azaltmaz sorunları gidermeye çalışırım..o nedenle tekrar yazıyorum alabileceğin bu ayarda en iyi motor bu..aldığında göreceksin verdiğin parayı sonuna kadar hakeder..ayrıca bunları bire bir yaşayarak öğrenirsin..ben bu motoru sevdiğim için böyle yazıyorum ..başkası başkasını sever onu över..o nedenle gönlün yatıyorsa hemen al memnun kalacaksın..hoşca kal
TAMER
05 Mayıs 2007, 01:01
Selam Hyosung tayfası.Vitesliye geçiş olarak 250 cc'de karar kılmıştım ama büyük bir hata yaparak Jinlun 250 aldım.Makinemden genel olarak memnunum ama bu kadar çok uzun yola gideceğimi hesaplamamıştım açıkcası.Uzun yolda biraz zayıf kalıyor motoru.650 cc'lere ise hemen geçmeyi düşünmüyorum maddi açıdan. Kullananlara sormak istediğim 250 cometle uzun yol çokmu zor olur? Malum ön camı ve grenajı yok,rüzgar çok yoruyor mu? Gv düşünmüyorum çünkü gördüğüm kadarıyla onunda son hızı düşük.
Selam,
Ben cometle uzun yol olarak istanbul-tekirdağ arası uzun yol yaptım.Şunu söyleyebilirimi ki bende ön cam olduğu halde rüzgar ciddi bir şekilde yoruyor.Ortalama hızımız 120-130km/s idi ve bu hızlarda depoya yatarak bi şekilde idare ediliyor ama oturuş posizyonu yoruyor,bu sefer.Artçımla,iki kişi en fazla 155km/s ye çıktık.Sonuç olarak diyebileceğim uzun yol için yüksek hızlarda rahat değil;ama cam takarak 120km/s lerde gidebilirsin.Gereken yerlerde de ara ara hızlana bilirsin.
Carlitoturco
05 Mayıs 2007, 01:21
Gokhan Sahin, ben motorla 155 KM/H tek kişi gördüm. Bu motor 140 KM/H çok rahat görüyor ve istediğin kadar 140 km hız ile hiç zorlanmadan gidersin. GV 250 sınıfının en güçlüsü, 250 cc. de daha iyisini bulamazsın, ben motosiklet hayatıma çinlilerle başlamştm, şimdi o günlere acıyorum hem param gitti hem de vaktim, bu motor harika bişey, akranları gibi vibrasyon problemi felan yok. Ayrıca racing motora sahip olması, benim için vazgeçilmez bi özellik, yalnız gt250r den şanzımanı farklıdır, onu cruiser yapan da odur zaten. Ayrıca görüntüsü de çok güzel ve nispetten cüsseli. Maddiyat sorunun yoksa çinlilere ve diğer akranlarına bulaşma, kesinlikle al.
canerdemir79
05 Mayıs 2007, 09:47
solda kendi nickine tıkla oradanda - "daha fazla mesaj bul" yazısına tıkla yazdığın bütün mesajları görürsün :)
teşekkür ederim, işte bu işimi görür :cat:
derya_motor
05 Mayıs 2007, 15:19
arkadaşlar benim gt 250 de 9000-9500 devirde motor tekliyor bir türlü çözemedik bilgisi olan varmı
aytskal
05 Mayıs 2007, 17:04
arkadaşlar benim gt 250 de 9000-9500 devirde motor tekliyor bir türlü çözemedik bilgisi olan varmı
Belirli devir aralıklarında meydana gelen motor yığılması devir düşmesinin nedeninin genelde CDI ateşleme ünitesinden kaynaklandığını daha önce bir çok defa site içi paylaşımlardan okumuştuk.Ancak bu sıkıntı 5000 - 6000 devir civarında genel olarak ortaya çıkıyordu.Benimki bir fikir servisle paylaş istersen...
CDI ateşleme ünitesi...
http://img243.imageshack.us/img243/318/goruntu472wz6.jpg (http://imageshack.us)
tkalfaoglu
05 Mayıs 2007, 17:31
Kullananlara sormak istediğim 250 cometle uzun yol çokmu zor olur? Malum ön camı ve grenajı yok,rüzgar çok yoruyor mu? Gv düşünmüyorum çünkü gördüğüm kadarıyla onunda son hızı düşük.
Selam! Ufak bir örnek - geçen hafta sonu eşim artçı olarak, GT250R ile Şirinceye gittik, 250KM yol yaptık, motor tık demedi.. 9200 KM yol yaptım şimdiye kadar, ve hiç sorun çıkarmadı..
Rüzgar konusunda: Kapalı kaskın varsa dert değil, ama "takke" tarzı ise rahatsız edebilir. Gerçi senin sorun naked versionu içindi, 250R nin ön camı var, ama çok birşey fark etmiyor :)
Aslında rüzgarın faydası bile oluyor, pozisyon olarak öne yatık kullanıldığından hızlandıkça eldeki yük azalıyor.
Yaklaşık 80km'den itibaren ellerde bir yük kalmıyor.
-turgut
bugun Hyosungcu arkadaşlarla boğazda buluştuk, güzel zaman geçirdik muhabbetin dibine vurduk.
size bir kaç resim:
http://img375.imageshack.us/img375/4268/dsc03032st8.jpg
http://img75.imageshack.us/img75/7816/dsc03031qw1.jpg
http://img375.imageshack.us/img375/3192/dsc03033qz2.jpg
http://img459.imageshack.us/img459/4072/dsc03046xi2.jpg
ve istinyeden boğaz manzaraları :
http://img238.imageshack.us/img238/6241/dsc03057ow6.jpg
http://img457.imageshack.us/img457/892/dsc03059fz7.jpg
Gürkan Anbarlı
05 Mayıs 2007, 23:18
hiçde haberimiz yok buluşmalar felan :p
eyongun bugün bizi niye ektiği belli oldu, bizde sticker çalışmalarıyla kafa bulmak için bekledik kendisini :mrgreen:
hiçde haberimiz yok buluşmalar felan :p
eyongun bugün bizi niye ektiği belli oldu, bizde sticker çalışmalarıyla kafa bulmak için bekledik kendisini :mrgreen:
ne bilim abi HFC de duyurduk buluşmayı 10 gün öncesinden..
sen üye değilmisin?
Huckle
05 Mayıs 2007, 23:57
Hyosung'cular buluşuyor da, Karion kardeşleri de katılabiliyor mu? Race olmayınca fazla gazlanmıyo malum:)
ozgurfeyiz
06 Mayıs 2007, 01:01
ya arkadaşlar bişi sorcam bu hyo hakkında... bugün öncel motora gittim ve ilk defa bir hyo ya bindim... ancak bindiğim 250r modelinde (ikinci el sıfırı yoktu..) bir şey dikkatimi çekti.. ön aksamındaki elektirik kabloları devir saatinin yanında apaçık görünüyordu.. bağlantıları falan bu hepsinde boylemi (eğer böyleyse elektrik kabloları suyla temas ettiğinde kısa devre yapmıomu??) yoksa benim baktığım ikinci el olduğu ve sahibinin oraları biraz kurcalamasından mı kaynaklnıor.. bilgilendirirseniz sevinirim... :silent:
Hyosung'cular buluşuyor da, Karion kardeşleri de katılabiliyor mu? Race olmayınca fazla gazlanmıyo malum:)
olur mu abi karionlar da vardı buluşmada, kapımız tüm hyosunglara, hatta tüm motosikletlere açıktı..
ya arkadaşlar bişi sorcam bu hyo hakkında... bugün öncel motora gittim ve ilk defa bir hyo ya bindim... ancak bindiğim 250r modelinde (ikinci el sıfırı yoktu..) bir şey dikkatimi çekti.. ön aksamındaki elektirik kabloları devir saatinin yanında apaçık görünüyordu.. bağlantıları falan bu hepsinde boylemi (eğer böyleyse elektrik kabloları suyla temas ettiğinde kısa devre yapmıomu??) yoksa benim baktığım ikinci el olduğu ve sahibinin oraları biraz kurcalamasından mı kaynaklnıor.. bilgilendirirseniz sevinirim... :silent:
yok yok o kablolar sıfırında da var..
kısa devre olayı olmadı şimdiye kadar yıkanma esnasında..
muritu
07 Mayıs 2007, 02:29
herkese selam..
uzun süredir yazamayan fakat hyosugn başlığının ve genel anlamda sitenin müdavimlerinden biri olarak , özellikle hyosung 250 modelerinde 5-6 arkadaşa önayak oalrak motor aldırmış ve gene isteyen herkese yardımcı olamak isteyen biri oalrak herkese yenilere eskilere selam olsun.
BBRR, abican nasılsın iyisin umarım. motoru satmışsın , hayırlısı olsun fuarlarda görüştümüzde zaten diyorduns atıcam die. cox la nası lrahat ettinmi. ben kask işini motoru alınca halledicem. du bakalım. bende snein gibi gt 650 düşünmeye başladım. nedersin belki alır gelirim yanına :D sende bi döversin beni motor figuruyle :)) abican kendien dikaket.
jakob, selam dostum..ikimizin de dönüşü hayırlı olsun forumumuza :D ve tabi iyeni gv250 in.gene vazgeçememişsin hyo dan .noldu er6-n ler felan..nese hayırlısı olsun. yamahanı öpüyorum hergün arada birde sıkılınca çıkıyorum.. onu aratıyormu gv yoksa daha hızlı olduna mutlumusun :D kendien dikkatet.. gelemedim de yanına forseasona..ordamısın hala.
arkadaşlar .. herkese tekrar selam. İTU ye yolu düşen gelmek isteyen herkesi bekler ,geleni de ağırlarım.. buundan böle daha sık forumdayım ..
bu arada geziden de haberim yoktu..gökhanın kulağını çekmek lazım unuttu bizi :D umarım b isonraki geziye grşürüz tüm hyo severlerle.. motor alamadık die biraz küsmüştük cemiyete ama,işte tavşan dağa küsmüş dağın haberi olmamış ..inş dönüşmüz iyi olur :D
Betonarme
07 Mayıs 2007, 02:40
iyilerini az biraz biliyoruz da gv250nin kötüleri için bi zahmet iki satır birşey yazıverin arkadaslar.
650 hayalini 2-3 sene erteleyip 250ile başlıcaz sanırım bu işe
arkadaslar bir de gv250nin 2. el piyasası hakkında bilgisi olan varsa birşeyler yazabilir mi ?
~~immigrant~~
07 Mayıs 2007, 05:43
herkese selam..
arkadaşlar .. herkese tekrar selam. İTU ye yolu düşen gelmek isteyen herkesi bekler ,geleni de ağırlarım.. buundan böle daha sık forumdayım ..
dostum bende itüdeyim bi ara görüşelim belki beni comet almaktan vazgeçirir r a terfi ettirirsin :queen: :queen:
Kaiser
07 Mayıs 2007, 11:40
Selam! Ufak bir örnek - geçen hafta sonu eşim artçı olarak, GT250R ile Şirinceye gittik, 250KM yol yaptık, motor tık demedi.. 9200 KM yol yaptım şimdiye kadar, ve hiç sorun çıkarmadı..
-turgut
Peki artçı olarak eşininde görüşlerini alalım :) Bakalım arkada oda rahatmıydı?
Gürkan Anbarlı
09 Mayıs 2007, 14:42
http://i143.photobucket.com/albums/r123/newbymick/MCN1.jpg
MCN 'de çıkan habere göre GT1000, GT1000R ve GV1000 ile 450 Supermoto modelleri 2008 yılında yollara çıkıyormuş.
mete_han
09 Mayıs 2007, 21:39
ne bilim abi HFC de duyurduk buluşmayı 10 gün öncesinden..
sen üye değilmisin?
İstanbulun ilk Hyosung motor sahiplerinden birisin ve HFC ye üye değilsin...şaşırdım valla komtan...:silent:
aşağıda çete reisi var sinsi sinsi bakıyor...yandan yandan...biz gel desek yüzümüze bakmaz...Hyosungcu kankalarını bulunca nasılda neşelenmiş...bi buluşmayada katıl be...:cherry:
http://img457.imageshack.us/img457/2858/ttttttttgv8.png (http://imageshack.us)
dostum bende itüdeyim bi ara görüşelim belki beni comet almaktan vazgeçirir r a terfi ettirirsin :queen: :queen:
vay İTÜ cü tayfa demek burda...Beni İTÜ ye yakınlaştıram nedenler şunlar...
Kabataş Ticaret Lisesindeyken hem Gümüşsuyundan önünden geçerdim...
4 yıl Maslak Işık Kolejde çalıştım...İTÜ lü hocalarımız Üniversiteye gelirdi...hepsi İTÜ kökenliydi ...
Yiğenim İTÜ mühendisliği bitirdi...
şu an çalıştığım işyeri Maçka İTÜ kampüsünün tam karşısında...:P
gucci
10 Mayıs 2007, 12:45
cumartesi c&c deydim işim gec bitti gelemedim tüh yav
Gürkan Anbarlı
10 Mayıs 2007, 13:22
İstanbulun ilk Hyosung motor sahiplerinden birisin ve HFC ye üye değilsin...şaşırdım valla komtan...:silent:
mete_han hem motosiklet.net 'te hem HFC 'de üyeliğim site adminlerindne daha eski, bunlar derin mevzular :bounce:
MT 'ye 2003 yılında biraz takılmış, 2006 'ya kadar aktif olmamıştım. Tarih tekerrürden ibaret derler :wiinkk:
Barış Şuşut
10 Mayıs 2007, 14:56
http://img457.imageshack.us/img457/2858/ttttttttgv8.png (http://imageshack.us)
resimde Eyongun oturuşuna baksana .. sanırsın kral artur :cherry: ..
şaka bir yana ülkemizdede marka fun kulüpleri oluşması gayet iç açıcı ...ülkemizde harley ve vespa fun kulüpleri vardı bu şekilde bir hyo fun kulüp kuran ve yaşatmak için elinden geleni yapan olcay kardeşimi tebrik ederim.. yaza süpriz kamp çalışmaları içindeler hyo sahiplerini güzel süprizler bekliyo benden demesi ..
bu arada 2002 yılından beri aralıksız bir hyo sürücüsü olarak en kıdemlilerden biriyim ..övünmek gibi olmasın :P ...halada aynı motoru kullanmaktayım arada başka markalar ve hyonun başka modelini alsamda rx yoldaşım gibi oldu
erdo2002
10 Mayıs 2007, 15:15
aa ben arkadaşı Kartalda gördüm :)
http://img204.imageshack.us/img204/6391/111lp1.jpg (http://imageshack.us)
Dedim acaba motosiklet.netten birimi ?:silent: demek doğruymuş.Cometi vardı sanırım.Rengini şuanda hatırlayamayacağım.Siyah olabilir.bir bayanın comet gibi iri bir motoru sürmesi dikkat çekiyor. :)tebrik ederim.ahh bir cometimi:salut: olmadıki
Cloud
12 Mayıs 2007, 20:51
Arkadaşlar GV250 cruiser kullanan arkadaşlardan iyi yorumları duyduk ama ben bazı insanlardan vites geçmeme, boşu bulamama gaz kesme gibi problemler okumuştum.
GV250'ye ait başlık çoktan terk edilmiş olduğu için buraya yazıyorum. GV250'ci arkadaşlar olumsuz olarak gördükleri yanlarını da yazabilirler mi? Bir sonraki motorum olmaya aday bir motor GV250 Cruiser ama cbf150'nin rahatlığından sonra cruiser nasıl olur bilmiyorum tipi çok hoşuma gidiyor, 28 beygir oluşu eşimle birlikte uzun yola çıkmamı daha rahat sağlar gibi, mesela artçıyla sürüşü gidişi nasıl? Ayrıca bir ara ekonomik olduğunu da okumuştum sitede. 140km sürati rahat görüyor denmiş, hızı çok sevmesem de özellikle otobanlar için bu sürat gerekli gibi. Temiz ikinci eli nereden buluruz bayiler takasa girer mi mesela? GV250 kullanan arkadaşlardan yorum bekliyorum. Sadece kendim için değil almayı düşünenler adına da sormuş olayım tüm bu soruları.:) Selamlar, İyi sürüşler.
Barış Şuşut
12 Mayıs 2007, 21:13
cloud
bu motoru 1. fuar zamanı tam 6 gün kullanma şansım oldu 6 günde tam 680 km yol yapmışım .. vites boşa alma konusu aslında ortak sıkıntıydı başlarda tüm 250 modellerinde ama görüldüki 1000 bakımında bu sorun ortadan kalkıyo. motor bi chopperden bekleyeceğin performansın çok çok üstünde ..şu anda japonlar dahil (dragstar 250) bu performansta motor yok.. yol tutuşu comet 250 ye oranla çok daha iyi (onuda 6600 km kullandım) .. oturma pozisyonuda rahat ama artçı için bi sisy bar lazım gibi.. benim kullandığımda önde rüzgar camı vardı ..ama tam sıkılmamış olduğundan belkide ses yapıyodu.. ama onunda çok gerekli olduğunu düşünüyorum zira motor artçılı 140 km yi rahat görüyo ve bu hızda rüzgar rahatsız ediyor..
alıp 1 yıl binip sıkınılmayacak rahat rahat uzun yol yapabilecek çok güzel bir alet.. özellikle 2. elleri çok uygun fiyatlara .
alıpta pişman olmayacağın bir makina ..
Cloud
12 Mayıs 2007, 21:22
cloud
bu motoru 1. fuar zamanı tam 6 gün kullanma şansım oldu 6 günde tam 680 km yol yapmışım .. vites boşa alma konusu aslında ortak sıkıntıydı başlarda tüm 250 modellerinde ama görüldüki 1000 bakımında bu sorun ortadan kalkıyo. motor bi chopperden bekleyeceğin performansın çok çok üstünde ..şu anda japonlar dahil (dragstar 250) bu performansta motor yok.. yol tutuşu comet 250 ye oranla çok daha iyi (onuda 6600 km kullandım) .. oturma pozisyonuda rahat ama artçı için bi sisy bar lazım gibi.. benim kullandığımda önde rüzgar camı vardı ..ama tam sıkılmamış olduğundan belkide ses yapıyodu.. ama onunda çok gerekli olduğunu düşünüyorum zira motor artçılı 140 km yi rahat görüyo ve bu hızda rüzgar rahatsız ediyor..
alıp 1 yıl binip sıkınılmayacak rahat rahat uzun yol yapabilecek çok güzel bir alet.. özellikle 2. elleri çok uygun fiyatlara .
alıpta pişman olmayacağın bir makina ..
İlk cevap mod'dan geldi sevindim. Teşekkür ediyorum.
Benim de kafama yatan bir makine. Hemen olmasa da ileride almayı planladığım bir alet. Yol tutuşu önemli. 140km'yi rahat görüyor oluşu uzun yol için önemli. Sağol!
Diğer kullanıcı arkadaşlardan da yorum bekliyorum.:)
trasher
14 Mayıs 2007, 15:36
http://www.adacamping.com/trk/images/camping/buyuk/DSC03470.jpg
Arkadaşlar planladığımız Büyük Hyosung Kampı'nın detayları belli oldu.
Tarih 25-26-27 Mayıs olacak.
Yer Ayvalık Cunda Adası'nda Ada Camping
www.adacamping.com
Organizasyon şu şekilde gerçekleşecek ;
25 Mayıs Cuma öğleden sonra giriş
26 Mayıs Cumartesi Tam gün
27 Mayıs Pazar öğlen çıkış.
Hyosung Fan Club tarafından katılımcılarımaza sağlanacak olanaklar aşağıdadır ;
* Cuma akşam yemeği, Cumartesi açık büfe kahvaltı + öğlen + akşam yemeği, Pazar açık büfe kahvaltı ücretsiz.
* Yemeklerde içilecek olan alkolsüz içecekler ücretsiz, ekstra içecek bedelleri katılımcıların kendine aittir. (Kola 3 YTL , Büyük Bira 5 YTL , Rakı 7 YTL)
* Çadır kurmak için gerekli olan kamp yeri ücretsizdir. Her katılımcı kendi çadır ve gerekli ekipmanlarını yanında getirmelidir.
http://www.hyosungfanclub.com/forum/showthread.php?t=834
umut35
14 Mayıs 2007, 18:11
arkdaşlar muhtemelen iki sene sonra alacağım motor gt 250r.çünkü fiyat süper öyle bir motor için.şimdi diyeceksiniz belki daha iki sene sonrasının planınımı yapıyosun ama:) valla napalım amaç belirlemeden bazı şeylere ulaşmak zor...
genelde motorlarda merak ettiğim konulardan biri yakıt tükerimi oluyor kullanan arkadaşlar bilgi verebilirmi?
Confused
14 Mayıs 2007, 18:18
Bende yakıt tuketimine dikkat ediyorum . yaklasik 1 hafta once uye oldum nerdeyse 143 sayfanin hepsini okudum . Okuduklarima gore yaklasik 100 km de 3-4 litre civari harciyormus
umut35
14 Mayıs 2007, 18:23
Bende yakıt tuketimine dikkat ediyorum . yaklasik 1 hafta once uye oldum nerdeyse 143 sayfanin hepsini okudum . Okuduklarima gore yaklasik 100 km de 3-4 litre civari harciyormus
ben tabi bakamadım hersayfaya gözüm alamaz 143 sayfa ookumaya:P öyleyse gerçekten çok iyi.finans sağladığım gibi ilk işim bu motoru almak olacak o günü ssabırsızlıkla bekliyorum:)
Barış Şuşut
20 Mayıs 2007, 18:52
250 cc ler 100 kmde normal kullanımda 4 civarı devirli kullanımda 4,5 lt civarı yakıyor.
cemal yortanlı
21 Mayıs 2007, 18:26
Arkadaşlar GV250 cruiser kullanan arkadaşlardan iyi yorumları duyduk ama ben bazı insanlardan vites geçmeme, boşu bulamama gaz kesme gibi problemler okumuştum.
GV250'ye ait başlık çoktan terk edilmiş olduğu için buraya yazıyorum. GV250'ci arkadaşlar olumsuz olarak gördükleri yanlarını da yazabilirler mi? Bir sonraki motorum olmaya aday bir motor GV250 Cruiser ama cbf150'nin rahatlığından sonra cruiser nasıl olur bilmiyorum tipi çok hoşuma gidiyor, 28 beygir oluşu eşimle birlikte uzun yola çıkmamı daha rahat sağlar gibi, mesela artçıyla sürüşü gidişi nasıl? Ayrıca bir ara ekonomik olduğunu da okumuştum sitede. 140km sürati rahat görüyor denmiş, hızı çok sevmesem de özellikle otobanlar için bu sürat gerekli gibi. Temiz ikinci eli nereden buluruz bayiler takasa girer mi mesela? GV250 kullanan arkadaşlardan yorum bekliyorum. Sadece kendim için değil almayı düşünenler adına da sormuş olayım tüm bu soruları.:) Selamlar, İyi sürüşler.arkadaşım gözün hiç arkada kalmadan hemen düşündüğün gv250 ni al..geçen hergün kayıptır bence..hergün 200-250km yol yaparım allah esirgesin hiç sorun yaşamadım..servis ve parça derdide yok denecek kadar az..yok dersek daha iyi olur..motorumu ancak gv 650 alacağım zaman elden çıkarırım ..aldığında göreceksin duygusal bağlarla bağlanıyorsun gv250 ye satmak fikri bile insanı rahatsız ediyor..şimdiden hayırlı olsun..
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO