PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 63

yürekçe
12 Nisan 2007, 23:37
güzel güzel... sen gv 250 al, seri ve rahat. bel ağrısı filan yok. ama naked istiyorsan comet kullananlara danışacaksın :)

leonine
12 Nisan 2007, 23:53
gt 250 r ye koruma takozu yaptıran varmı

matiz
13 Nisan 2007, 10:05
http://www.rg-racing.com/images/products/large/img481_4.jpg

Bir arkadaş bu fotografı bulmuş.

tigermbz
13 Nisan 2007, 15:15
neden ? ne çok iri ne de manevra kabiliyeti çok az. bence jeep lerin şehiriçine uygun olduğu yerde r modeller de gayet uygun

naked, commuter tarzı motorlarda büyük cüsse sorun olmuyor ama süpersportlarda kompakt yapı çok önemli.
2006 model bir r6 ile yanyana koydum motoru pire gibi duruyordu hyonun yanında. 250 cc 30 hp bir motor için büyük bir kasası var. kıvraklık hiç yok gibi. bu kasa bu motora uymuyor, daha ufak daha dar bir kasası olsa çok daha güzel olacaktı bu motor.
jipler 4 tekerli oldukları için pek devrilmiyorlar.

Carlitoturco
14 Nisan 2007, 01:12
güzel güzel... sen gv 250 al, seri ve rahat. bel ağrısı filan yok. ama naked istiyorsan comet kullananlara danışacaksın :)

Bana söylediysen, bugün aldım, sanırım hyo'yu kullanmadan önce motor kullanmıyormuşum. Bu nasıl bir güç? Serilik? Etkileciydi...

şimdiden gv650 yi merak ediyorum... inş. o da kısmet olr..

strops
15 Nisan 2007, 18:46
Güle güle kullan carlitoturca,
Suzuki dahil Türkiyede 250 CC segmentinde GV 250 nin üzerinde bir motor yok, Fiyatı da özelliklerine göre çok uygun.

GV 650 ise o bambaşka bir motor . Tekrar keyifle kullanman dileğiyle.

Barış Şuşut
16 Nisan 2007, 11:08
abi benim farın içindende tavşan çıktı...:queen:


yok öyle kuş çıktı tavşan çıktı böcük çıktı phılıppis çıktı...bi foto çekiverseydin bari...yani Olcay olsaydı şimdi 3 boyutlu fotolarını bile yüklemişti...çok üşengec oldun...valla eskiden ne büyük heyacanın vardı bu hususlarda...şimdi ara ki bulasın...:pale:
metecim makinayı bulunca koyarım ama şu aralar işim başımdan aşkın al sana yazıları koyim sen aynısını git bul 6 sene sorunsuz yandı

PHILIPS HS1 12636 12V 35/35W [E1]2E5 U & DO GERMANY

Malzeme kalitesi cidden çok düşük 6 yılda bi ampul yanarmı yaa :cherry: 120 yıl gidecek ampul takılmalı öle zırt pırt 6 yılda bir ampulmü değişir ..Global i göreve davet ediyorum :cherry:

mete_han
16 Nisan 2007, 22:50
valla eskiden ne büyük heyacanın vardı bu hususlarda...şimdi ara ki bulasın...:pale:


yerim yutarım farı...konu anafikri başkaydı ama...:pale:

yürekçe
16 Nisan 2007, 22:56
Bana söylediysen, bugün aldım, sanırım hyo'yu kullanmadan önce motor kullanmıyormuşum. Bu nasıl bir güç? Serilik? Etkileciydi...

şimdiden gv650 yi merak ediyorum... inş. o da kısmet olr..

hayırlı uğurlu olsun. senin yazdıklarının aynısını ben de ilk aldığımda yazmıştım. sanki öncesinde hep bisiklete binyomuşum gibi geldi. ama ossun, o da ikitekerli küçük ve ilk gözağrımız kardeşimiz velespit... hele ya ralli direksiyonlu ve vites taktırılmışına ağzımız sulanarak bakardık arkadaşlarla.:bounce: hayırlı uğurlu olsun kardeş...

Gürkan Anbarlı
20 Nisan 2007, 14:52
metecim makinayı bulunca koyarım ama şu aralar işim başımdan aşkın al sana yazıları koyim sen aynısını git bul 6 sene sorunsuz yandı

PHILIPS HS1 12636 12V 35/35W [E1]2E5 U & DO GERMANY

Halen Philips kullanılıyor far ampülü olarak, ancak 6 seneden bu yana gelişme var, misal Philips Kore açılmış, ampüllerde Philips Korea yazıyor :)

Belki ihtiyacı olan olur, 250R 'ın ampülleri:
12336 H3 PHILIPS 12V55
12258 H1 PHILIPS 12V55

tkalfaoglu
20 Nisan 2007, 17:37
Hyosung GT250R üzerinde 8500 KM geçirdim şimdilik, ve "manyak" bir alet olduğunu cidden söylemek isterim, geçen gün arkamda arkadaşla beraber yokuş yukarı giderken bir aracı geçtim, gazı açtım, sanırım 2. yada 3. vitesti ve resmen alet delirdi uçtu, herhalde bir saniyede falan geçtik o aracı :P

Adrenalini seviyorum! :queen:
-t

cemal yortanlı
21 Nisan 2007, 15:33
gv250 kullanıcılarına benide eklerseniz sevinirim ..kazasız belasız sürüşler

FOREVERFENERBAHCE
21 Nisan 2007, 18:09
bende 250r kullanıyorum...sanırım makına bazen cıldırıyor hiçte 250'lik gibi gitmiyor...turkıyeyemı alışamadı aceba...ama cidden bazen aklı durdaracak gibi hızlı hareket ediyooo...

pröfösör
22 Nisan 2007, 11:55
rt 125in taksit imkanlarını, kaç ay taksite ne kadar vade farkı koyduklarını bilen, yardımcı olabilecek varsa çok makbul geçer.

tigermbz
22 Nisan 2007, 13:08
arkadaşlar, o alet çıldırdı dediğiniz olay 6000 devirde karbüratörde 2. boğazın açılması ile gerçekleşiyor. giren benzin miktarı arttığı için çekiş artıyor. bu, performans manasında kazançlı fakat dikkat etmeniz gereken bir durum; zira o ana kadar sakin bir grafik çizen makina bir anda ileri atılıyor.
aklınızda bulunsun özellikle sıkışık trafikte seyrediyorsanız birden atılması başınıza iş açabilir, gözünüz bir yandan da devir saatinde olsun.

eby78
22 Nisan 2007, 18:26
tıgerbmz kesınlıkle onemlı bır noktayı ele almıssın cok dıkkat edılmelı bu konularda:cat:

foreverfenerbahce nick'ini bıraz kısaltmanı tavsıye edıyorum kı zaten mod.arkadaslarım da senı uyaracaktır bu konuda.sayfa duzenı bozuluyor dıkkatını cekecektır senınde..;)

Manve
24 Nisan 2007, 03:11
arkadaşlar insallah haftaya p.tesi benim de bir gt250r'im olcak.kaporasi verildi motor 8000kmde simsiyah:D
sormak istediğim bu grenaj korumasi için yapılan takozun maliyeti ne kadar?

Pınarr
24 Nisan 2007, 03:22
Geçen gün cometimle 300km yol yaptım. Hemde sabit durmayan bi gidonla :) Metal boruların ayarını kaçırmış servis sağolsun :D Fenamı oldu erkek gibi kas yaptı kollarım diyerek kendimi avutmakla meşgulüm şuan :D

Şaka maka bi yana da arkadaşlar bu vites olayı canımı çok sıkıyor. Işıklarda 2 saat vitesi boşa almakla uğraşıyorum olmuyor. !. vitese geçti herhalde diyorum kalkmaya çalıştığımda iki gidip stop ediyor. Sebebi tabiiki 2.viteste kalması. Ara gaz bazen işe yarıyo, debriyaj bazen, bazen yavaş basmak vitese, bazen hızlı.. Bazende ne yapsam vites geçmiyo boşa kafayı sıyırıcam. Allahaşkına başka yöntem varmı hemen boşa geçebilmesi için. Tüm yöntemleri denemek zor oluyo trafikte..

matiz
24 Nisan 2007, 09:42
Geçen gün cometimle 300km yol yaptım. Hemde sabit durmayan bi gidonla :) Metal boruların ayarını kaçırmış servis sağolsun :D Fenamı oldu erkek gibi kas yaptı kollarım diyerek kendimi avutmakla meşgulüm şuan :D

Şaka maka bi yana da arkadaşlar bu vites olayı canımı çok sıkıyor. Işıklarda 2 saat vitesi boşa almakla uğraşıyorum olmuyor. !. vitese geçti herhalde diyorum kalkmaya çalıştığımda iki gidip stop ediyor. Sebebi tabiiki 2.viteste kalması. Ara gaz bazen işe yarıyo, debriyaj bazen, bazen yavaş basmak vitese, bazen hızlı.. Bazende ne yapsam vites geçmiyo boşa kafayı sıyırıcam. Allahaşkına başka yöntem varmı hemen boşa geçebilmesi için. Tüm yöntemleri denemek zor oluyo trafikte..
Anlattığın sorunların aynısı bende de var :pr:

Gürkan Anbarlı
24 Nisan 2007, 10:10
1 seneden fazla sürede yüzlerce yerli ve yabancı hyosung sahibi ile bu konuda fikir alışverişi yaptım, gözlemlerime göre boşa geçme sorunu yaşamak istemiyorsanız motorunuza koyulan yağa dikkat edeceksiniz, motorunuza otomobil yağı koydurmayacaksınız.

yağ hakkında herşeyi öğrenmek için http://www.motoaktuel.com/blog/index.php/yag-dosyasi/yazarlar/hasan-alp-inan makalesini okuyabilirsiniz.

Kaiser
24 Nisan 2007, 13:18
Hyosung benim oldukça dikkatimi çeken bir marka olmaya başladı.Ufak tefek kronik sorunları dışında memnun olduğunuzu görüyorum.Sonraki motorumu da gt650 olarak düşünmeye başladım şimdiden.Ama ben uzun yola gitmeyi seviyorum, touring tarzı motorları seviyorum aslında.Sormak istediğim bu motorlara hardcase yan çanta takılabilirmi,orjinal aparatı yok sanırım,bunu yapan varmı ?

Olcay Avşar
24 Nisan 2007, 13:35
http://www.epfguzzi.com/hyosung/accessories/lugg gt650.jpg

driver13
24 Nisan 2007, 14:04
Geçen gün cometimle 300km yol yaptım. Hemde sabit durmayan bi gidonla :) Metal boruların ayarını kaçırmış servis sağolsun :D Fenamı oldu erkek gibi kas yaptı kollarım diyerek kendimi avutmakla meşgulüm şuan :D

Şaka maka bi yana da arkadaşlar bu vites olayı canımı çok sıkıyor. Işıklarda 2 saat vitesi boşa almakla uğraşıyorum olmuyor. !. vitese geçti herhalde diyorum kalkmaya çalıştığımda iki gidip stop ediyor. Sebebi tabiiki 2.viteste kalması. Ara gaz bazen işe yarıyo, debriyaj bazen, bazen yavaş basmak vitese, bazen hızlı.. Bazende ne yapsam vites geçmiyo boşa kafayı sıyırıcam. Allahaşkına başka yöntem varmı hemen boşa geçebilmesi için. Tüm yöntemleri denemek zor oluyo trafikte..

ben boşa geçme probleminde dikkat ettim eğer fazla kompresörle vites küçülttüysem boşa zor geçiyor,ama dediğim gibi kompesör fazla yapmadan küçülttüğümde çok rahat boşa geçdi,bilmem anlatabildimmi,birde öyle dene ...

Kaiser
24 Nisan 2007, 14:13
Eyong, bu orjinal çanta değil sanırım.Aparatı senmi yaptırdın? Birde artçının binmesine mani oluyormu ?

Olcay Avşar
24 Nisan 2007, 14:28
Yok yahu benle alakası yok :)

yurt dışında satılıyor bu Hyosung için üretilmiş. 100 dolar fiyatı var.

http://www.epfguzzi.com/hyosung/accessories/gt650.html

rayjay
24 Nisan 2007, 14:35
bu cantalar yurt disinda cok populer , sadece hyo icin degil ss le gezenlere yonelik universal cok model var, benimkiler de yolda, yakinda ulasir :cat:

matiz
24 Nisan 2007, 14:47
Güzel çantaymış bence :cat:

Rayjay nerden sipariş ettin, koşullardan bahsedermisin biraz( kredi kartı, gümrük vs)

rayjay
24 Nisan 2007, 14:57
aslinda bunlar burada da satiliyor ama herseyde oldugu gibi biraz tuzlu fiyatlari var. Biz bir alman sitesinden ettik, paket avusturyada yasayan bir arkadasima gelecek o da getirecek buraya gelirken.

scorpi0
24 Nisan 2007, 17:14
Fotografta hard gibi gorunuyor ama sanirim bu cantalar soft.

http://www.motorhelmets.com/htm1/luggage-dowco-table.htm

Pınarr
25 Nisan 2007, 05:10
ben boşa geçme probleminde dikkat ettim eğer fazla kompresörle vites küçülttüysem boşa zor geçiyor,ama dediğim gibi kompesör fazla yapmadan küçülttüğümde çok rahat boşa geçdi,bilmem anlatabildimmi,birde öyle dene ...
Saol driver, perşembe günü deneyeceğim bu olayı. İnşallah çare olur ;)

http://www.epfguzzi.com/hyosung/accessories/lugg gt650.jpg
Olcay çantadan çok egzos dikkatimi çekti. Bundan yaptırabilirmiyiz bizim makinalara aceba?

dreamdark
25 Nisan 2007, 05:42
pınar muhtemelen görmüşsündür forumlarda ama, motoru hafif öne hareket ettirdiğin zaman boşa almayı dene istersen bir de, o zaman rahat geçiyor. Ben genelde tam durmadan, durmak üzereyken atıyorum boşa, ondan sonra duruyorum. Genelde ışıklara gelirken yapıyorum bu işlemi, duracağımı anladığım zaman.
Bir de motoru stop ettiğin anda şıp diye geçiyor boşa, 2 sn.liğine sağ eldeki switch'ten stop edip, boşa alıp tekrar çalıştırmak da, çaresiz başımın ürettiği alternatiflerden biri :)

Pınarr
25 Nisan 2007, 14:04
pınar muhtemelen görmüşsündür forumlarda ama, motoru hafif öne hareket ettirdiğin zaman boşa almayı dene istersen bir de, o zaman rahat geçiyor. Ben genelde tam durmadan, durmak üzereyken atıyorum boşa, ondan sonra duruyorum. Genelde ışıklara gelirken yapıyorum bu işlemi, duracağımı anladığım zaman.
Bir de motoru stop ettiğin anda şıp diye geçiyor boşa, 2 sn.liğine sağ eldeki switch'ten stop edip, boşa alıp tekrar çalıştırmak da, çaresiz başımın ürettiği alternatiflerden biri :)

Hareket ettirmeyide deniyorum. Diyorum ya hepsini sıradan deniyorum tek bi ışıklarda :D
Olmayacağı tutuyo bazen inatlaşıyo ama durmadan boşa almak mantıklı. Bunu deniycem bu gece..

ailgazdag
25 Nisan 2007, 15:39
bosa gecme problemi beni de deli etmisti, c&c motors a gittim ufak bir debriyaj ayarıyla bu sorun halloldu...
lakin debriyajın biraz sertlestigini söylemem lazım

eby78
25 Nisan 2007, 15:50
arkadaslar ıstedıgınız marka ve modelı belırtın bana 15 gun ıcınde sıparısınız elınızde ;) bana pm den ulasın bu konuda ve dıger aksesuarlar konusunda cok cok uygun fıyatlara yardımcı olacagım sızlere..

ek.engin
25 Nisan 2007, 16:36
merhaba arkadaşlar GT 250 R modelinden bir arkadaşıma alacağız. yeni başlamak üzere olan bu arkadaşıma; boşa geçmesinden ve stop etmesinin 1000 bakımdan sonra kaybolduğu hususunda formlarda başka bir şey göremedim. başka problem olup olmadığı hususunda bilgi verirseniz sevinirim.

yeni başlayan biri olduğu için problemlerini aktaracam ve çözüm yollarını anlatacam. bilgiler için tşk ler.

tkalfaoglu
25 Nisan 2007, 18:04
merhaba arkadaşlar GT 250 R modelinden bir arkadaşıma alacağız. yeni başlamak üzere olan bu arkadaşıma; boşa geçmesinden ve stop etmesinin

Yani zaten çok az problem çıkaran bir motor, malum Suzuki ye motor üretiyor bu firma.

Ben çok memnunum benim motordan.
-turgut

FOREVERFENERBAHCE
25 Nisan 2007, 22:32
arkadaşlar ...inşallah kimsenin başına gelmez ama eger gelipte granajlarınızı kırarsanız motorunuzun çoook iyi bir usta buldum şıp diye yapıyooo... hemde sudan ucuz.. hani o maslaktaki hasan usta war yaa o eline su dökemez.. aklınızın bii ucunda tutun derim ben lazım olyr..:queen:

ailgazdag
26 Nisan 2007, 16:32
merhaba arkadaşlar GT 250 R modelinden bir arkadaşıma alacağız. yeni başlamak üzere olan bu arkadaşıma; boşa geçmesinden ve stop etmesinin 1000 bakımdan sonra kaybolduğu hususunda formlarda başka bir şey göremedim. başka problem olup olmadığı hususunda bilgi verirseniz sevinirim.

yeni başlayan biri olduğu için problemlerini aktaracam ve çözüm yollarını anlatacam. bilgiler için tşk ler.


engin kardeşim ben geçen sene ekim ayında aldım motorumu (gt250 siyah)
motor alım sürecimi, benim durumumda çok arkadaş olduğunu düşünerek dürüstçe anlatmak isterim...baştan uyarıyorum biraz uzun olacak :)

öncelikle motorsiklet alabilmek için hayatımdaki herşeyi ayarlayabilmek, siz de takdir edersiniz ki kolay olmadı :) hatta, babamın motorsiklet kavramını çok tehlikeli bulmasından dolayı, motor aldığımı ona hala söylemedim ki 30 yaşında, evli çok afedersiniz eşşek kadar adam olmama rağmen :)

gerçi motoru aldıktan 10 gün sonra gerçekten çok kötü birşey oldu...babam haklı çıkmıştı galiba
dünyalar tatlısı emrah ünsalan kardeşimi bir motor kazasında kaybettik, bütün aile ve sevenleri üzüntüye boğuldu çünkü abartısız söylüyorum onu tanıyan herkes çok severdi...
yaklaşık 10 gün garaja inmedim...sonra düşündüm "vazgeçmemi istermiydi" diye...tabi ki istemezdi

ben motorumu almadan önce bütün forumları a dan z ye hatmettim, çok da faydası oldu hem sürüş tekniği açısından hem de mekanik anlamda çok şey öğrendim, tabi hala öğreniyorum...

ilk hoşlandığım motor monster 620 ydi ancak kimle konuştuysam "başlangıç için ikinize de yazık olur" dedi ben de "bu kadar adam haksız olacak değil ya" diye düşünmeye başladım, o sırada karşıma kara oğlanım çıktı..."tamadır" dedim

emrah cığım bi cumartesi aldı beni arkasına, gittik motoru gördük...
ben gördüğüm an koydum kafama almayı, neyse motoru aldım yavaş yavaş da ilerlettim şu anda rodajı tam tarif edildiği üzere 6000 deviri geçmeden tamamlanmış maksimum 2 ay arayla kontrol ettirilmiş 3000 km ye henüz gelememiş ve her baktığımda da "ulan çok güzel maşallah yaa" dediğim bi oğlum var :)

gelelim ÖNEMLİ kısma...benim motorumda yaşadığım en büyük sorun boşa geçmeme problemi oldu, hatta bir gün balmumcu dan yukarıya çıkıyorum, trafik çok sıkışık motor öyle bir şişti ki herhalde, imkanı yok vites değişmedi
1. viteste 2 km kadar uzaktaki işyerime gittim işim birkaç saat sonra bittiğindeyse hiç birsey yokmuş gibi evime, göztepeye döndüm, sanıyorum yağ çok incelmişti zira ertesi gün uğur da(c&c) öyle olabileceğini söyledi
ufak bir debriyaj ayarı ve şu anda hemen hemen hiç yaşamıyorum o sorunu...

bir diğer problemcik de genellikle 2. veya 3. viteste yaşanılan gaz yememe olayı açıkçası canımı sıkmıyo değil ama ciddi bir dert haline gelmedi çok şükür...

performansından son derece memnunum 250 lik bir motor gibi değil kesinlikle, istediğiniz zaman yeterince güç üretiyor...

kısaca motorumu çok seviyorum, arabamla karşıya geçmek zorunda olduğum zamanlar dünya başıma yıkılıyo :) ve her gün bu zevki sağ salim bana yaşattığı için de allah a şükrediyorum...elbette bir süre sonra 650 lik bir motor alıcam fakat biraz daha touring tarzı bişeyler olacak galiba zira yolcu açısından çok da rahat bir motor olduğunu düşünmüyorum...

biraz uzun olduğunu farkındayım :wiinkk: ...hepinize sağlıklı ve mutlu günler arkadaşlar

MOTOMANYA
27 Nisan 2007, 15:53
selam arkadaşlar ben cometimin sarı deposunla sarı kuyruğunu siyahlarıyla değiştirmek istiyorum .siyahlardan sıkıldığım zaman yine sarıları takarım .bana kaça maal ?yardımlarınızı bekliyorum

KAPTANTIGER
27 Nisan 2007, 16:11
şu boşa geçmeme sorunu nasıl oluyor maşallah ben hiç yaşamadım birde yağ 10-50 deneyin hiç pişman olmazsanız

hükümsüz
28 Nisan 2007, 01:35
benımde kario 125 rt var.... grank kolu sorunluydu ama bı hafta icinde geldı ve bu sabah motorumu ustama teslım edecımmm bence kısa bı sure ve zaten hafta sonuna ve 23 nısan deng gelmesınden kaynaklandı gercekten cok guzel ve sağlam motorlara sahıp hyosung ve ilgilerden dolayı tum calışanlarında ve ve fromdakı arkadaşlarımızın paylaşımcılığına tşkler ederımmmm ve boşa gecme sorunu yanı işik olayını bende yaşamadım daha once kullandığım,da vardııı tabı hyosung değıldııı

jakobien
01 Mayıs 2007, 14:03
Uzun zamandır yazmadığım hyosung forumuna geri dönüyorum.Herkeze selamlar tüm hyosung kullanıcılarına ve diğerlerine iş yoğunluğu sebebiyle bir süredir aranızdan uzaktım.
Şimdiye kadar gerçekleşmesinde ön ayak olduğum 2 büyük hyosung buluşmasından sonra bir sürü hyosung kullanıcısıyla tanıştık arkadaş oldu yeni suratlar görmek çok hoş.

Gelelim kronolojiye:

Gt 250 r:KIRMIZI rED Giselle 2005 te aldım 5 ay kadar bindim o zamanlar bu kadar çok yoktu ve görenler wowwww diyordu şimdi heryerde ne güzel.

Gt 250 comet:Kırmızı benim bebeğim canımdı gitti şimdiye kadar satıpta üzüldüğüm tek motorum gri şase ki bence siyahtan güzeldi

Gv 250 :Serinin son motoru ve yeni bebek.

Ne hyosung bayisiyim ne bir çıkar ilişkim var bu kadar hyosunga güveniyorsam inanın bildiğim birşey vardır.

Hyosungların genel bir arızası var cdi den kaynaklanan çoğu motorda var konuştuğum çoğu kişide Bu motor 6000 devirde 2-3 saniye mola verir sonra devam eder ben buna bir nevi fişikleme diyorum hatta serviste düzelttiklerinde çok bozulmuştum manyakmısın sen demişlerdi e ben seviyordum problem yoktu.

Her türlü sorunuza cevap verebilecek durumdayım sanırım sevgiler hapinize

Jakop the last engineer.şu avatar değişmelimi ne?

Manve
01 Mayıs 2007, 16:48
merhabalar,
sonunda siyah gt250r ıma kavustum :D bende artk sizden biriyim.
hepinize merhaba :D

kirke
01 Mayıs 2007, 21:10
Manve motorun hayırlı olsun:mrgreen: artık darısı benim başıma inşallah:mrgreen: arkadaşlar gt250r almak istitorum yarım saattir istanbullu bır gt250r kullanıcısı arıyorum sorucak bırseyım var:mrgreen: bayılıkle ılgılı sımdı burda bana en yakın olan bayı kızıltopraktakı ıstanbul motor sanırım ancak burası sadece hyusong mu satar bır ınternet sıtesı fln varmıdır bılmek ıstıyorum bır yardımcı olursanız cook sevınırım arkadaslar:rendeer: birde anadolu yakasında başka bayi nerelerde vardır acaba?

Gürkan Anbarlı
01 Mayıs 2007, 22:13
Manve motorun hayırlı olsun:mrgreen: artık darısı benim başıma inşallah:mrgreen: arkadaşlar gt250r almak istitorum yarım saattir istanbullu bır gt250r kullanıcısı arıyorum sorucak bırseyım var:mrgreen: bayılıkle ılgılı sımdı burda bana en yakın olan bayı kızıltopraktakı ıstanbul motor sanırım ancak burası sadece hyusong mu satar bır ınternet sıtesı fln varmıdır bılmek ıstıyorum bır yardımcı olursanız cook sevınırım arkadaslar:rendeer: birde anadolu yakasında başka bayi nerelerde vardır acaba?

www.istanbulmotor.com İstanbul Motor 'un web sitesi, bayiilere www.globalmotor.com.tr adresindne ulaşabilirsin.


sonunda siyah gt250r ıma kavustum :D bende artk sizden biriyim.

Hadi hayırlı olsun, kazasız belasız kullanırısn inşallah :cat:


Gv 250 :Serinin son motoru ve yeni bebek.

Kulübe tekrardan hoşgeldin Hakan, sende benim gibi vazgeçemiyorsun 250 'den :cherry: hayırlı olsun yeni bebeğin.

kirke
01 Mayıs 2007, 22:34
çook teşekkür ederim komtan umarım alınca motorumu aranıza katılırım en kısa surede:mrgreen:

Manve
01 Mayıs 2007, 22:41
kirke saolasin.darisi senin basina:)

teşekkür ederim komtan insallah öle olur

jakobien
01 Mayıs 2007, 22:48
hehe sağol seninde yeni! gt hayırlı olsun:)yarın teslim alıyorum malum 1 mayıs zart zurt

vıceroy
02 Mayıs 2007, 11:48
Değerli arkadaşlar, Mersin üniversitesinde 30 nisan-4 mayıs arası yapılan 13. kültür ve spor şenliği devam ediyor. güzel ortamın ve kaliteli konserlerin haricinde motorsiklet dostu Ahmet abimizin açtığı stand gerekli ilgiyi görmekte ve doğal olarakta bizim mekanımızdır. :)
işte bazı resimler...

http://img120.imageshack.us/img120/7724/59448733qi2.jpg (http://imageshack.us)

http://img120.imageshack.us/img120/5215/92016601ya6.jpg (http://imageshack.us)

http://img205.imageshack.us/img205/2434/74065599fy3.jpg (http://imageshack.us)


http://img187.imageshack.us/img187/3704/68738797uq2.jpg (http://imageshack.us)


http://img220.imageshack.us/img220/3599/29374254eq9.jpg (http://imageshack.us)


http://img187.imageshack.us/img187/93/38389243ev1.jpg (http://imageshack.us)


http://img205.imageshack.us/img205/8241/58384766et5.jpg (http://imageshack.us)



http://img205.imageshack.us/img205/7269/86471503pr8.jpg (http://imageshack.us)

Barış Şuşut
02 Mayıs 2007, 12:08
jakobien
tekrar hoş geldin
alıp bindiğin her üç motorlada baya bi km yaptım inan bana gidon genişliği hariç içlerinde en oturaklısı gv 250 3 motorda aynı güçteki motorları kullandığı için hız ve performansta hiç bir değişiklik olmayacak .son İstanbul ziyaretimde bir gv 250 yi yaklaşık 700km kullanma şansım oldu ..her ne kadar tarz-ım olmasada motorun yol tutuşu ve dengesi çok etkileyici idi bende GT250 yi sattım .. ama bu sefer 250 değilde gt650 alma niyetindeyim