Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
aytskal
26 Nisan 2006, 18:11
ben sprey aldım dün. silikonlu yapışkan spreyler var onlardan tavisye ediyorlar. hasanpaşa hyo servisi mobil'i söylemişti bana.
hocam, maalesef koruma takozu veya demiri takacak yer bulunmuyor motorlarımızda.
O halde mecbur şasiye bir şey yapacağız ama bağlantılara dokunmadan zaten ne varsa bu forumda var yardımlaşma üst düzey...
Teşekkürler...
johnny_rook
26 Nisan 2006, 18:15
ya benim bir arkadaş bahsetti, Tuzlada bir adam yapıyormuş istediğin gibi
ama tek şart bir tane örnek (resimde olsa olur) gerekiyor, adam ona
bakarak aynısını yapıyormuş
bir diğer alternatif de kuzenim otomotiv işinde, geçenlerde bahsetti, fabrikada
istediğin ölçüde yapabiliriz diye, benim problemim örnek bulamamam,
bulsam en azından gidip kuzenle beraber uğraşacağım artık olur yada olmaz,
bulamazsam bende kafama göre birşeyler çizip yaptırmayı düşünüyorum....
crato
26 Nisan 2006, 18:21
O halde mecbur şasiye bir şey yapacağız ama bağlantılara dokunmadan zaten ne varsa bu forumda var yardımlaşma üst düzey...
Teşekkürler...
bir iki ustaya soralım bakalım, belki birşeyler yapabiliriz. custom olur belki ama işe yarar.
aytskal
26 Nisan 2006, 18:26
bir iki ustaya soralım bakalım, belki birşeyler yapabiliriz. custom olur belki ama işe yarar.
Abi ben yapacağım koydum kafaya kendim yapacağım bari bir civata yatağı koysalarmış frame slid. için olmazsa o kawasakinin takozlarından birini alıp takacağım sağlam bir yerde gözüme çarpmıyorki acelem yok estetik önemli araştırıyorum hala...
Evin girişini yıktık garaj için halledeyim ilk işim bu ve kasko ardından daha yakışıklı bir far...
crato
26 Nisan 2006, 18:36
Abi ben yapacağım koydum kafaya kendim yapacağım bari bir civata yatağı koysalarmış frame slid. için olmazsa o kawasakinin takozlarından birini alıp takacağım sağlam bir yerde gözüme çarpmıyorki acelem yok estetik önemli araştırıyorum hala...
Evin girişini yıktık garaj için halledeyim ilk işim bu ve kasko ardından daha yakışıklı bir far...
fransa2da cometler için satılan bir alt granaj var, resmini altta ekliyorum. belki bu granajın bağlandığı yerlere bağlanacak bir motor koruma yaptırılabilir.
http://img138.imageshack.us/img138/1993/samo200hyotraac0mn.jpg
aytskal
26 Nisan 2006, 18:41
fransa2da cometler için satılan bir alt granaj var, resmini altta ekliyorum. belki bu granajın bağlandığı yerlere bağlanacak bir motor koruma yaptırılabilir.
http://img138.imageshack.us/img138/1993/samo200hyotraac0mn.jpg
Yandan iki vida tutuyor galiba altta daha güçlü bir yer olabilir ben artçı ayak koyma yerlerini düşünmeye başladım ancak bu kezde egzoz dert olacak iyi bir aparat aliminyum sprey hallolabilir...
Gürkan Anbarlı
26 Nisan 2006, 18:46
Amerikadan Leroy Beal adlı abimiz, GV650 'sini bir güzel elden geçirmiş.
İlgilenenlere
http://www.leroybeal.net/motorcycles/arod/mods/mods.html
thundersss frame slider grenaj için, sen aramanı engine guard olarak tekrar bir detaylandır bence,
bende araştırıyorum bir yandan uygulayan var mı bakalım..
crato
26 Nisan 2006, 18:48
artçı ayak yerleri bence uygun olmaz, hele peglerin üstünde yuvarlak siyah bir plastiğin takılı olduğu delik var ya orayı hiç düşünmeyin, motoru kullanamazsınız :)
bence, iyi bir ustayla görüşüp piyasadaki koruma demirlerinden biri ya da tamamen custom bir tane üretilebilir.
Ayrıca, aynadaki sorun bence ayakların dik bağlanmış olmasından ileri geliyor, ayna rüzgara karşı direnç gösteremiyor. kawa'larda da aynı ayna tipleri kullanılıyor ama ayakları yatay bağlanmış.
Amerikadan Leroy Beal adlı abimiz, GV650 'sini bir güzel elden geçirmiş.
İlgilenenlere
http://www.leroybeal.net/motorcycles/arod/mods/mods.html
hasta o adam, hasta :queen:
bir süre sonra ben de garantiyi bozmayacak şekilde birkaç değişiklik yapmayı planlıyorum. Yapınca anlatırım.
sunflorist
26 Nisan 2006, 20:07
[QUOTE=johnny_rook]sunflorist, ben full kaskoyu 507 YTL ye yaptırdım koç allianzdan, 700 YTL fazla, acaba emsal olarak farklı bir motor mu yazdılar sana teklif verirken ?QUOTE]
emsal olarak honda cbf250 yazdılar ama sonuçta araç değeri 7000ytl olarak ayarlandı. honda yerine haojin yazdırsam (araç değeri aynı kalmak koşulu ile) farkedermi ki?
Ertuğrul_Öz
26 Nisan 2006, 20:30
Ben ankara ve isviçre sigortaya sordum.
Adam motosikletlere sigorta yapmıyoruz , siz en iyisi 10 mt zincir alın dedi.
Şu an en fazla kmyi kim yaptı (hız olarak değil tabi) Akira 750 km varmı arttıran?:mrgreen:
hyosung150
26 Nisan 2006, 20:57
14000 km yol yaptım 11000 km de krank dağıttı garantiden yapıldı hala garanti dahilinde
Ertuğrul_Öz
26 Nisan 2006, 21:09
::ohmy:: ::biggrinn
----------------------edit--------------
Arkadaşlar. gt250r lerde hararet görtergesi var mı ?
1- Varsa benimki çalışmıyor ne yapmalı (bir soketi sigortası falan varmı)
2- Yoksa benzin göstergesinin yanındaki hararet göstergesi değilmi (bendeki yanmıyor tabi ama izi belli)
3-Acaba bu gösterge gt 650r lerle ortakda onlarda hararet göstergesi varmı?
TheSuda
26 Nisan 2006, 22:00
Dostum gt250r da hararet göstergesi yok aşağıda gördüğün yağ radyatörü olduğu için koymamışlar. Hararet göstergesi 650 lerde su radyatörü olduğu için var.Bende ilk aldığımda aynı şüpeye kapılmıştım. :) Bu arada benimde motorum 1200 km de 2. haftası daha :P sürat olarakta 175 ti enson 180 yaptım ki motor 13bin devir çiğniyo 180 yaptığımdaysa 11.700 12000 devirde falandı yani 190 yapacak herhalde.
Ertuğrul_Öz
26 Nisan 2006, 22:04
Çok gidiyormuş bee
Ben bugün dayanamadım rodajı sallayıp bir bastım 153 gibi birşey dedi. Daha motor açılmadı ondan heralde.Bende pek zorlamak istemedim 5. vitese düşük vevirde atıp öyle hızlandım,yemedi heralde. Benzinde pek iyi değildi. Benim motorda 170 görse yeter bana 190 falan bozar beni:P
crato
27 Nisan 2006, 00:55
evet arkadaşlar motorumuz yağ soğutmalı olduğu için hararet göstergesi yok ve göstergeler gt650r lar ile aynı olduğu için o gölgeyi orada görüyoruz :)
benim motorum da yaklaşık 1400 km oldu.
açıkyol
27 Nisan 2006, 11:00
Ben alalı 2 hafta oldu.Km'si daha 120!Maalesef gündüz vakit yok,geceleri ise ya hava çok rüzgarlı oluyor ya da çıkıyorum ama acemilikle farların ayarsızlığı yüzünden rahat kullanamıyorum.
Bu arada rodaj süresince bana 4bin deviri geçme dediler ama manuekde 1/2 gaz açın diyor.Bu devir saatinin yarısına kadar çıkabilirsiniz mi demek oluyor?Yani,5-6bin devirlere uzun süre olmamak kaydıyla çıkmanın zararı olur mu?
afterdarq
27 Nisan 2006, 11:32
Benim bildiğim kadarıyla da sürekli yüksek devirde kalmamak kaydıyla ara ara hızlanman lazım.Ben öyle yapmıştım en azından.Burda üstatlar ne diyecek bilmiyorum.Km ilerledikçe de zorladığın devirleri kademeli olarak arttıracaksın...
Bayılıyorum GT250R'a,cidden 180 gören oldumu yahu? Vay anasını benim er-5'i satıp alsammı bitane? Foruma biraz canavarlarınızın resimlerini koysanızda şenlense burası nasıl olur?
Kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim...
crato
27 Nisan 2006, 11:50
Benim bildiğim kadarıyla da sürekli yüksek devirde kalmamak kaydıyla ara ara hızlanman lazım.Ben öyle yapmıştım en azından.Burda üstatlar ne diyecek bilmiyorum.Km ilerledikçe de zorladığın devirleri kademeli olarak arttıracaksın...
Bayılıyorum GT250R'a,cidden 180 gören oldumu yahu? Vay anasını benim er-5'i satıp alsammı bitane? Foruma biraz canavarlarınızın resimlerini koysanızda şenlense burası nasıl olur?
Kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim...
er-5'i satacaksanız gt650r almanızı tavsiye ederim :cat:
Ertuğrul_Öz
27 Nisan 2006, 12:03
Hangi tip benzini tercih ediyorsunuz ?
Birde bu motorun sürekli kontrol altında tutulması gereken kronik sorunları varmır ? Hararet, buji kurumlanması gibi ?
Birde camından gördüğüm kadarıyla yağ çamurlaşmış. 1000 bakımından önce kendim yağını değiştirmek istiyorum, acaba garanti açısından sorun olur mu ? Daha önce deneyen var mı ?
crato
27 Nisan 2006, 12:23
Hangi tip benzini tercih ediyorsunuz ?
Birde bu motorun sürekli kontrol altında tutulması gereken kronik sorunları varmır ? Hararet, buji kurumlanması gibi ?
Birde camından gördüğüm kadarıyla yağ çamurlaşmış. 1000 bakımından önce kendim yağını değiştirmek istiyorum, acaba garanti açısından sorun olur mu ? Daha önce deneyen var mı ?
ben shell 95 oktan kullanıyorum, mecbur kalmadıkça başka benzin almıyorum.
bence servise götür, durumu anlat. onlar yağı değiştirsinler.
aytskal
27 Nisan 2006, 12:40
Hangi tip benzini tercih ediyorsunuz ?
Birde bu motorun sürekli kontrol altında tutulması gereken kronik sorunları varmır ? Hararet, buji kurumlanması gibi ?
Birde camından gördüğüm kadarıyla yağ çamurlaşmış. 1000 bakımından önce kendim yağını değiştirmek istiyorum, acaba garanti açısından sorun olur mu ? Daha önce deneyen var mı ?
Arkadaşlar benzin alırken azami dikkat edin geçenlerde bp den benzin aldım 95 oktan egzoz altından su damlamaya başladı 4- 5 damla performans düştü
Ben hala şu kalkış derdini çözemedim ya deli gibi fırlıyor yada stop ediyor siz hangi devir de kalkıyorsunuz acemiyiz işte gülümsemeyi bırakın ehliyet kontrolleri nedeniyle motorumu kullanamıyorum şimdilik...
Crato takoz hakkında o yuvarlak plastikle kaplı yer konusunda haklısın sanırım denge çubuğu gibi bir şey o yüzden sormuştum zaten aklım kesmemişti
Ertuğrul_Öz
27 Nisan 2006, 12:54
Ben hala şu kalkış derdini çözemedim ya deli gibi fırlıyor yada stop ediyor siz hangi devir de kalkıyorsunuz acemiyiz işte gülümsemeyi bırakın ehliyet kontrolleri nedeniyle motorumu kullanamıyorum şimdilik...
Deviri 3000- 4000 gibi motorun bayılmayacağı bir yere sabitle, Sonra kalkış için debriyajı yavaşça bırak. debriyaj kapmaya başladığında hissedersin, motor devri biraz düşer, motosiklet hareketlenmeye başlar.
O zaman iki şey olur.
1- Eğer devir düşükse ve debriyajı hızlı bırakmışsan motor stop eder. Motor bayılmaya başladığı an debriyajı hafif sıkar ve motoru biraz sebest bırakırsın, motosiklet yavaşça hızlanmaya başlar
2- Eğer motor devri yüksekse ve debriyajı hızlı bırakmışsan motosiklet öne doğru atılır. Bu durumda yine debriyajı hafif sıkarak motoru serbest bırakmalı ve hızlanmayı yavaşlatmalısın
Kısacası. gazı değilde debriyajı dozlayarak gaz gibi kullanmalısın. İlk başlarda zor olsada alıştıktan sonra ellerin otonom olarak çalışıp bu işi halleder:)
aytskal
27 Nisan 2006, 12:56
Deviri 3000- 4000 gibi motorun bayılmayacağı bir yere sabitle, Sonra kalkış için debriyajı yavaşça bırak. debriyaj kapmaya başladığında hissedersin, motor devri biraz düşer, motosiklet hareketlenmeye başlar.
O zaman iki şey olur.
1- Eğer devir düşükse ve debriyajı hızlı bırakmışsan motor stop eder. Motor bayılmaya başladığı an debriyajı hafif sıkar ve motoru biraz sebest bırakırsın, motosiklet yavaşça hızlanmaya başlar
2- Eğer motor devri yüksekse ve debriyajı hızlı bırakmışsan motosiklet öne doğru atılır. Bu durumda yine debriyajı hafif sıkarak motoru serbest bırakmalı ve hızlanmayı yavaşlatmalısın
Kısacası. gazı değilde debriyajı dozlayarak gaz gibi kullanmalısın. İlk başlarda zor olsada alıştıktan sonra ellerin otonom olarak çalışıp bu işi halleder:)
Eyvallah sağolasın benim sorunum makine gaz kolunu oynatmasamda sabit devir de çakılı kalmıyor nedeni nedir sizce daha doğrusu sizdede böylemi özellikle makine soğukken...
Gürkan Anbarlı
27 Nisan 2006, 12:59
Deviri 3000- 4000 gibi motorun bayılmayacağı bir yere sabitle, Sonra kalkış için debriyajı yavaşça bırak. debriyaj kapmaya başladığında hissedersin, motor devri biraz düşer, motosiklet hareketlenmeye başlar.
Farkettiğim bir durumu aktarayım, gelişimin gt250 'de farkettim bunu, motorlar aynıda olsa cometde ilk kalkışda ivmelenme devri R modeline göre daha düşükteydi, ama gene de bu sorunun cevabını en iyi comet kullanıcıları verebilir.
açıkyol
27 Nisan 2006, 12:59
Kavrama noktasından sonra debriyajı biraz sabit tutarsan devir düşük de olsa yığılmayı önleyebilirsin.Debriyaj kolu zamanla daha yumuşayacaktır zaten biz de huyuna suyuna alışmış oluruz bu arada.
Ertuğrul_Öz
27 Nisan 2006, 13:02
Evet aynen öyle dün benimde dikkatimi çekti.gazı sabit tutsamda 200-300 devirlik bir oynama mevcut.Nedenini bilemiyorum.
Crato takoz hakkında o yuvarlak plastikle kaplı yer konusunda haklısın sanırım denge çubuğu gibi bir şey o yüzden sormuştum zaten aklım kesmemişti
O olmaz arkadaşlar. Orada yatak var. Olsa bile motorun ağırlık merkezinden geride kaldığı için depo, gidon kısmını korumaz.
crato
27 Nisan 2006, 13:10
bu arada rx 400 modeli yalan oldu gibi hala gelecek bilgisi olan varmı
Barış abi gözün aydın :)
eylül ekim gibi 250 lik scooter ile beraber geleceğini duydum. aldığım duyumlara göre güzel bir makine olacakmış. :cat:
Gelişim Sürücü Kursu
27 Nisan 2006, 13:21
Merhaba ;
Arkadaşlar komtan arkadaşımızında dediği gibi bizim motor 2000 & 2500 arası çok rahat kalkış yapıyor.Acaba bizimkindemi bir tuhaflık var :cyclopsan
Gürkan Anbarlı
27 Nisan 2006, 13:25
Biraz fotoğraf ekleyelim :) maşallah diyin nazar değmesin :bounce:
http://img97.imageshack.us/img97/5089/12lj3.th.jpg (http://img97.imageshack.us/img97/5089/12lj3.jpg) http://img83.imageshack.us/img83/2203/26xm.th.jpg (http://img83.imageshack.us/img83/2203/26xm.jpg) http://img99.imageshack.us/img99/9977/32xq.th.jpg (http://img99.imageshack.us/img99/9977/32xq.jpg)
http://img83.imageshack.us/img83/954/44ln.th.jpg (http://img83.imageshack.us/img83/954/44ln.jpg) http://img83.imageshack.us/img83/3869/52xg1.th.jpg (http://img83.imageshack.us/img83/3869/52xg1.jpg) http://img99.imageshack.us/img99/9199/62js.th.jpg (http://img99.imageshack.us/img99/9199/62js.jpg)
aytskal
27 Nisan 2006, 13:25
Merhaba ;
Arkadaşlar komtan arkadaşımızında dediği gibi bizim motor 2000 & 2500 arası çok rahat kalkış yapıyor.Acaba bizimkindemi bir tuhaflık var :cyclopsan
Sanırım tuhaflık bizde daha yeniyim ondan beceremiyorum galiba
Gelişim Sürücü Kursu
27 Nisan 2006, 13:27
Sanırım tuhaflık bizde daha yeniyim ondan beceremiyorum galiba
Oh ya bak şimdi rahatladımmmmmmm::haapppy:
[QUOTE=komtan]Biraz fotoğraf ekleyelim :) maşallah diyin nazar değmesin :bounce:
Maşşşşşşaaaaalllllllaaaaaaahhhhhhh.....
Evet kardeşim nazar değmesin bencede kolay değil 3 aylık motorun 200 km de daha.....:cherry:
crato
27 Nisan 2006, 13:31
Biraz fotoğraf ekleyelim :) maşallah diyin nazar değmesin :bounce:
maşallah :)
hadi ben de benim Kara Pisi'nin elimdeki tek fotosunu ekleyeyim bari :)
http://img164.imageshack.us/img164/5011/guen8bl.th.jpg (http://img164.imageshack.us/my.php?image=guen8bl.jpg)
Ertuğrul_Öz
27 Nisan 2006, 13:36
Buyrun. Bu da benimki.
http://img163.imageshack.us/img163/1409/hyo2ul.jpg (http://imageshack.us)
Bizim motora uygun bildiğiniz hesaplı bir depo üstü çanta varmı ? Samsunda bulmak zor da:)
crato
27 Nisan 2006, 14:57
Buyrun. Bu da benimki.
Bizim motora uygun bildiğiniz hesaplı bir depo üstü çanta varmı ? Samsunda bulmak zor da:)
Maaşallah :)
ebadına göre 30-40€ civarından başlıyor, bakmıştım zamanında. En makul boyutu (bana göre) 70€ idi.
Ertuğrul_Öz
27 Nisan 2006, 15:07
Maaşallah :)
ebadına göre 30-40€ civarından başlıyor, bakmıştım zamanında. En makul boyutu (bana göre) 70€ idi.
Sağol. Seninkinede maşallah:rendeer:
Peki bu fiyatlara online satış yapan bildiğiniz bir site varmı ?
jakobien
27 Nisan 2006, 15:19
Farkettiğim bir durumu aktarayım, gelişimin gt250 'de farkettim bunu, motorlar aynıda olsa cometde ilk kalkışda ivmelenme devri R modeline göre daha düşükteydi, ama gene de bu sorunun cevabını en iyi comet kullanıcıları verebilir.
Hem cometi hem gt 250Rr ı olan biri olarak açıkça ifade ederimki:queen: daha fazla tork var gt 250 r da ama aynı motor alala:)
Comet kullanması daha rahat ve daha zevkli,R seyretmesi daha güsel bi motor ve kullanması daha zor bir motor ben kullanırken bi türlü alışamadım mesala dönüş mesafesi kısa park zor vs vs ,
Hızlanmada r geçer malum grenajlar bence karburatör ayarında bişiler var yada motorlada biraz oynanmış olabilir tam aynı deil alınan hissiyat:)
Son olarak ikiside beni tatmin ediyor fakat gt 250 r yorucu olduğu için vazgeçtiğim bir motor oldu eralp kulakların çınlasın:)
crato
27 Nisan 2006, 18:58
Sağol. Seninkinede maşallah:rendeer:
Peki bu fiyatlara online satış yapan bildiğiniz bir site varmı ?
bir bak istersen.
http://www.feyizoglu.com/alisveris/category.php?cID=163&p=2
Ertuğrul_Öz
27 Nisan 2006, 19:15
Teşekkürler:rendeer:
Bu fena değilmiş. Fiyatıda nispeten uygun (150). Hımm hemde körüklüymüş
http://img135.imageshack.us/img135/6384/an1dm.jpg (http://imageshack.us)
UnalfaT
27 Nisan 2006, 20:42
Arkadaşlar ufak bir soru soracağım,İstanbul-Beylikdüzünde oturuyorum .Bu civarlarda Hyo GT250 R ya da Comet sahibi olan arkadaş var mı acaba? Kafayı yemek üzereyim,şu motoru yakından görüp sesini duymak nasip olmadı henüz :(
zipir
27 Nisan 2006, 21:08
peki bi fikri olan varmı şu aynalar için yaw hangi motorun aynası olurki buna gt250 comete
ahanda benden resim
http://img273.imageshack.us/img273/6919/dsc0006516tw.jpg (http://imageshack.us)
http://img287.imageshack.us/img287/584/dsc0006614pc.jpg (http://imageshack.us)
http://img273.imageshack.us/img273/3944/dsc0006710rj.jpg (http://imageshack.us)
http://img273.imageshack.us/img273/787/a6cl.jpg (http://imageshack.us)
http://img287.imageshack.us/img287/442/dsc000330ra.jpg (http://imageshack.us)
http://img273.imageshack.us/img273/4351/lkj1tm.jpg (http://imageshack.us)
http://img287.imageshack.us/img287/9690/dsc000304yz.jpg (http://imageshack.us)
aytskal
28 Nisan 2006, 11:45
Videoları mutlaka izleyin gözleriniz kamaşacak...
http://www.ridehyosung.com/streamhyosung.htm
jakobien
28 Nisan 2006, 12:19
Bu resmi internetten buldum motosikletim diye demiyorum ama çok güsel güneşleniyorlar hemde hepsi çıplak :queen:
Böyle bişey yapmak isteyen kırmızı copmetlere selam olsun haber bekliyorum.
Önce üç arkadaş Geziye çıkar...
http://img83.imageshack.us/img83/1852/hyosunggt250comet05bikepics540.jpg (http://imageshack.us)
Sonra Diğer arkadaşlarıda gelir geyik falan yaparlar...:)
http://img96.imageshack.us/img96/7130/hyosunggt250comet05bikepics530.jpg (http://imageshack.us)
Sonra Cruiser kullanan ve raceçi arkadaşlarıyla buluşmuşlar ama resim çektirmemişler çok ayıp:)
Gelişim Sürücü Kursu
28 Nisan 2006, 12:48
Yapalım bi organizasyon comet ciler olarak bizde vakit bulursak katılmayı isteriz....
TARIKKK
28 Nisan 2006, 15:21
Evet biliyorum, ama o zaman pek kulak asmamıstım acıkcası, diyorumya enduro yada cruiser diye takmıstım kafaya, ama simdi inceleyince cidden saglam makina gibi görünüyor. Birde yakından bakıp soyle bi ellemek, kurcalamak lazım sagını solunu :)
Ah hanımı da bir kandırabilsem...
Bu arada cidden araba kullanmak artık eziyet olmaya basladı, O yüzden acilen bir karar versem iyi olacak. Hergün Besiktaş - Hadımköy - Besiktas yapıyorum günde en iyi ihtimal 4 saatim yollarda geciyor... :(
Evet evet ben bu motoru aliim... :queen:
TARIKKK
28 Nisan 2006, 15:52
Yok Cruiser diye ısrarım yok artık. GT250 gayet güzel görünüyor.
Iri ve kaslı görüntüsü hosuma gitti. Birde üzerine oturup bakmak lazım dedigim gibi. 1,83 boyundayım. Ve rahat, mümkün oldugunca dik bir oturma pozisyonu varsa, ki resimlerden gördügüm kadarıyla fena değil, GT250 derim.
myway
28 Nisan 2006, 16:16
Selam, aranızda GV650 kullanıcısı yok mu, eralpt nin testi haricinde ve firmanın internet sitesi haricinde bilgi edinemedim. Testi okudum, teknik özelliklere baktım, fiyatınıda biliyorum ama gerçek bilgi sürekli kullanandan alınır.
Bende regal raptor var, başlangıç motoru olarak almıştım, artık yavaş yavaş motoru büyütmek için araştırmalara başladım ve GV650 çok güzel, tavsiye edermisiniz
crato
28 Nisan 2006, 16:23
Motoru kesinlikle bayide görmeli, üzerine oturmalısınız diye düşünüyorum. Kullanıcılar muhakkak vardır da henüz kendilerini bulup, listemize ekleyemedik :)
jakobien
28 Nisan 2006, 16:35
gv 650 criuser görünümlü race gibi çalıştığını söylüyorlar düşük devirlerde az tork yüksek devirlerde çok tork dolayısıyla 200 220 basan cruiser istiyosan al değişik bi motor:)
myway
28 Nisan 2006, 16:41
gv 650 criuser görünümlü race gibi çalıştığını söylüyorlar düşük devirlerde az tork yüksek devirlerde çok tork dolayısıyla 200 220 basan cruiser istiyosan al değişik bi motor:)
benide cezbeden zaten bu oldu, cruiser görünümlü ama race gibi, ilk sayfaya baktım kim hangi motoru kullanıyo diye ama gördüğüm kadarı ile hiç GV 650 kullanıcısı yok.
Gidip bakmaya korkuyorum çünkü alıp çıkmaktan korkuyorum, biraz daha zamanı var almak için.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO