PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63

giallorosso
01 Aralık 2006, 00:37
bende 1000 km'ye geldim we bakımı melih ustada yaptırmayı düşünüyorum, ancak geçen gün aradım baya yoğunmuş. önümüzdeki hafta içi gitmeyi düşünüyorum. umarım söylenildiği kadar iyi bi ustadır

1000bakımımı melih ustada yaptırdım gerçekten çok iyi bir insan kendisi ama çok yoğun oluyor.güvenilir bir usta ben motorumu 1gece orda bıraktım alırken de üzerimde nakit para yoktu sonra verirsin dedi daha sonra parayı getirdim böyle insanlar hala var.
melih ustayı şiddetle anadolu yakasında oturan hyosungculara tavsiye ederim

Siyahİnci
01 Aralık 2006, 00:52
Arkadaşlar bi yardımcı olun lütfen,sizce ikinci el 250R mı yoksa GT650 comet mi almam daha uygun olur.En az üç sene bineceğim.

trasher
01 Aralık 2006, 01:08
2 farklı model hangisini kullanmayı seviyosan onu al bnce ondan sonra pişman olursun...

strops
01 Aralık 2006, 10:11
trasher'in dediği doğru ikiside farklı model hangisi içine yattıysa onu al arkadaşım. Ama sıfır almak her zaman daha iyidir. Şİmdiden hayırlı olsun:cat:

Gürkan Anbarlı
01 Aralık 2006, 10:47
yaa arkadaşlar avrupa yakasında benim motoru toplayacak adam akıllı bi usta yokmu önerebileceğiniz nejat ustaya götürdüm 3 gün oldu adam hala parçaların fiyatını öğrenemedi yaa:pr: artık ya global motor ustayı sallamıyo yada usta beni sallamıyo illallah ettim artık nolur iyi bir usta ismi ve telefonu verin lütfen:salut:

6.000 de kış bakımı için C&C motora gittim, memnun kaldım. 8.000 bakımı geldi oraya gideceğim gene, global motorun sitesinde servisler bölümünde adresi, telefonu var.

Siyahİnci
01 Aralık 2006, 10:58
trasher ve strops arkadaşlara önerileri için çok teşekkür ederim.Ancak mevzuyu biraz daha açmak gereğini hissediyorum.Bahsettiğim motosikletlerin ayrı model ve sınıfta olduklarının tabii ki bilincindeyim.Ne var ki 35 yaşında iki çocuk babası bir memur olarak aldığım motosikletin idamesini de düşünmek durumundayım.Sonuçta alacağım Hyo'yu en az 3 sene kullanacağım ve bu süre zarfında değiştirme gibi bir lüksüm olamayacak maalesef.Yukarıda sözünü ettiğim iki farklı modeli bu şartlar altında değerlendirmenizi rica,ilginize teşekkür ediyorum.

groundzero
01 Aralık 2006, 12:54
Herkese Selam:)
Gt 250 Comet'imi 1000 bakımına götüreceğim. Ankara'da iki adet yetkili servis var Çağ Motor ve Motorbike. Çağ Motorla konuştuğumda yağ olarak Shell Advance kullandıklarını söylemişlerdi, Motorbike'da ise Castrol GPS kullanılıyorlarmış. Daha önce bu servislerde bakım yaptıran oldu mu?
Sizce hangisini tercih etmeliyim?

matiz
01 Aralık 2006, 13:24
groundzero merhaba,

Ankara motorbike Hyosung yetkili bayisi mi ?? ve yerini söyleyebilirsen sevinirim...:cherry:

groundzero
01 Aralık 2006, 13:38
Yetkili servis. (Ankara'daki tek bayisi Çağ Motor. İrfan Baştuğ Cad. 94/B Aydınlıkevler Tel : 0.312.317 06 60 )
Batıkent'de.
İnönü Mah.Yıldırımlar San.Sitesi 1.Cad.90.Sok.No 15 Batıkent
Tel1 : 0312 278 29 35
Tel2 :
Faks :0312 278 28 31

Ulusan'ı biliyorsan (Kawa&Suzuki) arka sokağında

matiz
01 Aralık 2006, 14:37
Tesekkürler...

hakandemir
01 Aralık 2006, 14:57
Arkadaşlar bi yardımcı olun lütfen,sizce ikinci el 250R mı yoksa GT650 comet mi almam daha uygun olur.En az üç sene bineceğim.

Bence ikinci el 250 r alacağına Gt650 comet al daha iyi hatta gt650 r ı da uygun fiyatlarda bu sıralar bulabilirsin.www.sahibinden.com a bak..En az üç sene bineceğim diyorsun ..motosikletten ne beklediğin önemli tabiki... 250 r görüntü olarak güzel olsa bile bir zaman sonra yetersiz gelmeye başlayacak yok 170 yaptı 180e de çıkabilirdi vs gibi durumlara düşmessin.:P yakıt olarak aralarında çok fazla bir fark yok bunu söyleyebilirim.gt650 comet kullandım güzel motordu.Sattım. yerim uygun olsa idi satmazdım ikinci motor olarak durabilirdi.şehiriçi şehirdışı kullanımı gayet rahat bir motor.Tavsiye ederim..Ne alırsan al hakkında hayırlısı olsun diyorum..:cat:

öylebiraz
01 Aralık 2006, 18:50
6.000 de kış bakımı için C&C motora gittim, memnun kaldım. 8.000 bakımı geldi oraya gideceğim gene, global motorun sitesinde servisler bölümünde adresi, telefonu var.

C&C motorla görüştüm pazartesi günü umarım bir sonuç alabiliriz öneri için teşekkürler..

Arkoman
01 Aralık 2006, 19:08
matiz merhaba;
hangisine gideceğin farketmez,batıkentteki yaşar usta,çağ motordaki de onun oğlu.Problem yok senin anlayacağın.

gfrokan
01 Aralık 2006, 22:00
Beyler Selagt250 R Ve Gt650 R Gerçek Yakit Tüketimleri Hakkinda Bilgi Almak Istiyorum Normal Kullanim Sirasinda
Lütfen Bilgi Veriniz
Tşk

deneter
02 Aralık 2006, 22:15
arkadaşlar selam,

1000 km'de gt250 kullanıcısıyım. 3 hafta önce 1000 bakımına gitmeden motoru çalıştırdım, yaklaşık 2-3 dakika ısıttım, ancak vitese atar atmaz stop etti. en az 10 kez çalıştırıp stop ettirdikten sonra düzeldi ve yola çıktım. 1000 bakımını yaptırdığım usta soğuktan olabileceğini ve debriyaj konulu birkaç kez pompaladıktan sonra vitese atarsam problemin çözüleceğini belirtti. Motor 3 hafta yattıktan sonra bugün tekrar aynı problemi yaşadım ve yaklaşık 20 kez uğraştıktan sonra düzeldi. Halbuki motorun boşta çalışmasında bir problem yok, sadece vitese atar atmaz stop ediyor. Bu tip bir problem yaşayan oldu mu aranızda? Gerçekten soğuktan ve seyrek kullanımdan mıdır? Servise gitmemi önerir misiniz.

TAMER
03 Aralık 2006, 00:33
Arkadaşlar bi yardımcı olun lütfen,sizce ikinci el 250R mı yoksa GT650 comet mi almam daha uygun olur.En az üç sene bineceğim.

Ben gt250 comet kullanıcısıyım ve hız delisi olmayan biri olarak,performans olarak gayet yeterli geliyor.160km hızlara rahat çıkan bir motor zaten. Benzin tüketimi de ekonomik 100km ortalama 3,5-4lt arası.Şehir içi kullanımının dışında,uzun yola da rahat çıkılabilecek bir motor.Yani bu motor size 3 senede 10 sene de yeter(şayet ben yüksek süratlerde yüksek performans istiyorum 200km hızlara da çıkarım diyorsanız bu durum değişir)gt250r'ı kullanım rahatlığı açısından önermiyorum comet ile daha rahat edeceğeniz kesin ayrıca Allah göstermesin bir kaza anında yada park halinde düşmelerde gt250r size daha fazla masraf çıkartır.Sonuçta her iki motorda aynı performansa sahip.Ekonomik bir motor istiyorsanız zaten gt650 yi önermiyorum,benzin tüketimi kullananların verilerine göre 100km de 6-6,5lt arası.Ayrıca temiz bir motor olduktan sonra ikinci el gt250r yada comet almanızda bir sakınca olmaz.

hakandemir
03 Aralık 2006, 01:02
Gt650 ile basarsanız elbette 6-7lit/100km gibi değerlere çıkar.Ama kullanıcı (her ne kadar sadece 6bin km binebilmiş olsamda)olarak ortalama bir değer vermek gerekirse 4.5-5 litre/100km diyebilirim tabiki normal kullanımla bundan kastımda 6 . viteste 5 bin deviri geçmeden kullanman..Başka gt650 kullanıcısı varsa ve hatalı isem hatamı düzeltsin.arkadaşa yanlış bilgi vermeyelim.Eğer ekonomi düşünüyorsan 650 lik motor alma derim zira 5bin deviri geçmeden kullanmak pek kolay değil güç varsa kullanmak isteyeceksin

tkalfaoglu
03 Aralık 2006, 09:56
arkadaşlar selam,

1000 km'de gt250 kullanıcısıyım. 3 hafta önce 1000 bakımına gitmeden motoru çalıştırdım, yaklaşık 2-3 dakika ısıttım, ancak vitese atar atmaz stop etti. en az 10 kez çalıştırıp stop ettirdikten sonra düzeldi ve yola çıktım. 1000 bakımını yaptırdığım usta soğuktan olabileceğini ve debriyaj konulu birkaç kez pompaladıktan sonra vitese atarsam problemin çözüleceğini belirtti. Motor 3 hafta yattıktan sonra bugün tekrar aynı problemi yaşadım ve yaklaşık 20 kez uğraştıktan sonra düzeldi. Halbuki motorun boşta çalışmasında bir problem yok, sadece vitese atar atmaz stop ediyor. Bu tip bir problem yaşayan oldu mu aranızda? Gerçekten soğuktan ve seyrek kullanımdan mıdır? Servise gitmemi önerir misiniz.

Ayak sensörü olabilir - yani motorun ayağı yerde mi diye kontrol eden sensör.
ayagın hemen üstünde gorursun. onu gecici olarak devre dısı bırakmayı dene.. -t

Ertuğrul_Öz
04 Aralık 2006, 21:51
Bir sorunum var

Motorum 8500 km ye geldi. Son 300 km dir giderken aniden motor durması gibi bir durum yaşamaya başladım. daha sonra çalıştırmak için en az 5 dakika uğraşmak gerekiyor. 2. bir alternatif vites küçültüp vurdurmak ama bazen bu bile işe yaramıyor.

Sorunun yakıt pompasından kaynaklandığını düşünüyorum. Daha önce bu tip birşey yaşayan var mı?

Lindenbaum
04 Aralık 2006, 22:10
tam karar veriyorum alıcam diye arıza mesajları yağıyor sanki ...
bi türlü güvenemedim gitti

Siyahİnci
04 Aralık 2006, 22:28
Harbiden yaa adamın gözü korkuyo şerefsizim.:silent:

trasher
05 Aralık 2006, 00:14
teknik bilgileri iyi olan arkadaşların bilgilerini rica edicem şimdi bizim GT250R ların disk ve balata takımı daha kaliteli bir takımla değiştirilebilir mi olursa hangi model uyar duruş performansını etkiler mi ben daha çok hızlı gitmesini değilde hızlı durmasını istiyorum çünkü zaten yeterince hızlı gidiyorum :) mesela suzukiye motor ürettiği için suzukinin parçaları uyabilir mi yada nebiliyim hondanın cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...

cobalt
05 Aralık 2006, 10:45
belli amaçlar için motorunu modifiye etmiyorsan orijinal parça kullanmanı tavsiye ederim özellikle motor ve mekanıik kısımda, uyumlu olmak sadece ölçülerinin tutması değil .

Barış Şuşut
05 Aralık 2006, 11:44
deneter
sorun kesinlikle ayak senseründen kaynaklanıyo..muhtemelen o bölüm kirli veya çamurlu ..bu yüzden sen ayağı kaldırsan dahi ordaki pim düşmüyo buda motorun ayak inik algılamasına neden oluyor ..orayı temizleyiver ..sorun hala devam ederse sensörde bir sorun var demektir..garantiden değişirler ..ama sorunun kaynağı başka hiç bir yerde değil boşuna uğraşma

scorpi0
05 Aralık 2006, 12:07
teknik bilgileri iyi olan arkadaşların bilgilerini rica edicem şimdi bizim GT250R ların disk ve balata takımı daha kaliteli bir takımla değiştirilebilir mi olursa hangi model uyar duruş performansını etkiler mi ben daha çok hızlı gitmesini değilde hızlı durmasını istiyorum çünkü zaten yeterince hızlı gidiyorum :) mesela suzukiye motor ürettiği için suzukinin parçaları uyabilir mi yada nebiliyim hondanın cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...

Almanya'da GT250 icin sunlar war http://www.braking.de/braking.html?/motorrad/motorrad.htm

GT650 icin EBC'nin FA86 model balatalarinin uydugunu biliyorum, ama GT250'ye de uyar mi emin degilim.

EBC organik balatalari eski GS500'umde kullaniyordum ve gayet memnundum, tavsiye ederim.

Barış Şuşut
05 Aralık 2006, 13:57
Arkadaşlar bir müşteri şikayetini aynen diğer firmalara yaptığım gibi globale ilettim cevap geldi aynen aşağıda

global motora aşağıda ki maili attım


Sayın Firma Yetkilisi;



Türkiye'nin en çok okunan motosiklet portalı olan www.motosiklet.net sitesi olarak üyelerimizlerden gelen firma ve ürün şikayetlerini değerlendirmekteyiz. Üyelerimizden gelen firma ve kurumlara yönelik ürün , servis , yedek parça , müşteri ilişkileri vb. konularda çeşitli şikayetler almaktayız... Bu şikayetleri Motosiklet.net olarak muhattap olan firmadan gerekli mercilere iletmekteyiz...Konunun muhatabı olduğunuz için sizinde cevap hakkınızı kullanmanız, hem asılsız karalamaya yönelik ithamları durduracak hemde potansiyel müşterileriniz için bir referans olacaktır.

Şikayetleri sitemizde yayınlamamızın maksadı firma ve kurumları zor duruma düşürmek değil, ürünlerinin müşteri ve son kullanıcılar tarafından nasıl algılandığı konusunda onlara geri besleme vererek ülkemizde kalite anlayışının gelişmesine katkıda bulunmaktadır.





Aşağıda konu ile ilgili yazı üye tarafından foruma yazılmıştır.Cevabi yazınız hem bizleri hemde potansiyel müşterilerinizi aydınlatacaktır.Cevabi yazınız aynen yayınlanacaktır bundan şüpheniz olmasın.İlginize şimdiden çok teşekkür ederim



Saygılar



H. Barış ŞUŞUT

MT Site Yönetimi

baris@motosiklet.net


************************************************** ***


HYOSUNG Kullanıcısı üyemizin şikayeti



Eylul basında yapmıs oldugum kazayı forumlarda paylasmıstım. Olaydan bı kaç hafta sonra dayanamadım gittim bi hayabusa aldım. Ancak kaza yaptıgım GT250 R halen serviste yedek parça beklıyor. Servisin soylemıne gore suclu Hyosung ana distributoru globalmotor... Kazadan 90 gun sonra tek gelişme 4 tane sinyalin geldıgı... Onun da doğruluğu mechul....

Hyosung un yedek parça sıkıntısı bu kadar ciddi mi? Yedek parça termin suresınden dolayı yeni baharla birlikte motorun değeri dusecek. Tazminat davası ıle aldıgım paranın biraz altına kendımı kurtarabılırmıyım?

Hyosung yedek parça felaket, servis felaket... şiddetle kaçının...



Olmadığı öne sürülen parça listesi



hasar: sağ grenaj, ön den çift arkadan sag sinyal, egzos, sag ayna, ön fren

Bu mailime gelen cevabi mail aynen bu şekildedir.



Belirtilen müşteri şikayetine cevaben;



Özveri ve motorcu yaklaşımı ile tüm sorunlarını çözümlemeye çalıştığımız kullanıcılarımızdan genellikle olumlu

geri bildirim almaktayız.

Bununla birlikte (bilinçli ya da bilinçsiz) bazı kullanıcılarımız yetkili servislerimiz dışında işlem yaptırmak istediğinde

bu talep bize ulaşamayabilmektedir.

Zaten Global Motorun satış politikası kapsamında olarak,yedek parça satışı nihai kullanıcının kendisine ya da

Yetkisi olmayan servislere yapılmamakta, yetkili servislerimiz kanalı ile ihtiyaç sahiplerine ulaştırılmaktadır.

Eğer aynı kişiden bahsediyorsak;dün şirketimizi arayan bir kardeşimiz kazalı motorunun PERFORMANS MOTOR

Isimli bir servisde olduğunu belirtmiş.Biz bu ismi ilk kez duyduk ayrıca böyle bir talep hiçbir kanaldan bize ulaşmadı.

Ne yazıkki işin aslını bilmeden bu tarz rencide edici,markamızı karalayıcı ve küçük düşürücü söylemde bulunma

Gaflet ve talihsizliğinde bulunulabiliniyor.

Ola ki yetkili servisimizde bile olupta,şirketimize siparişi geçilmesi unutulmuş ya da ihmal edilmiş vakalardan biri

bile olsa,bizim gibi yüzü kullanıcıya dönük,her kademesine kolayca ulaşılabilen ender firmalardan biri olma özelliğindeki

şirketimizde kısa sürede telafisi mümkün bir durumdur bu.

Bu haksız söylemden dolayı bu kardeşimizi kınıyor,tekzibini rica ediyor ve sorununun çözülmesi için en yakın yetkili

Servisimizden bize şahsen ulaşmasını bekliyoruz.

Bu arada; belirtilen parçaların tümü stoğumuzda mevcuttur

…………..

Saygılarımızla

Global Motor A.Ş.

trasher
05 Aralık 2006, 18:41
buda olur olmaz yedek parça sıkıntısı muhabbetini ortaya atan arkadaşlara kapak olsun. (sözüm üstteki arkadaşa da değil ayrıca ortalığı karıştırmak isteyen herkese)

Buarada Barış abi mailin için çok teşekkür ederiz. Enazından Global'in sorun çözmeye yönelik ve çözümcü bir firma olduğunu görüş oluyoruz...

cobalt
06 Aralık 2006, 11:33
benzerini bende yaşadım gittiğim servis garanti belgelerini gönül rahatlığıyla kaşeliyordu garantiden bir parça değişimi için motomax la görüştüğümde gittiğim firmanın yetkili servisleri olmadığını söyleyip bu firma tarafından kaşelenen garanti belgesinin fotokopisini istediler ve firma hakkında evrakta sahtecilikten ( en azından ) işlem yapılacağını söylediler

işini gerçekten hakkıyla yapmaya çalışan insanlar, firmalar var ama arada diğerlerinden de karışabiliyor . burada dikkatli olmak ,sadece yetkili servislere gitmek ve haklarımızı kollamak da biz kullanıcılara düşüyor.Yoksa gittiğiniz usta elbette sizi kapıdan çevirmez bir iş yapacak ve karşılığında ücretini alacaktır

johnny_rook
06 Aralık 2006, 11:48
Bir sorunum var

Motorum 8500 km ye geldi. Son 300 km dir giderken aniden motor durması gibi bir durum yaşamaya başladım. daha sonra çalıştırmak için en az 5 dakika uğraşmak gerekiyor. 2. bir alternatif vites küçültüp vurdurmak ama bazen bu bile işe yaramıyor.

Sorunun yakıt pompasından kaynaklandığını düşünüyorum. Daha önce bu tip birşey yaşayan var mı?

Ertuğrul, anladıgım kadarı ile benim yaşadıgım sorunun aynısı, sadece 5. viteste 100 km üzeri hıza çıktıgımda aynı sorunu bir kaç kere yaşamıştım, sorun benzin ayarları ile ilgiliydi diye hatırlıyorum, hatta buraya da yazmıştım, işin kötü tarafı tam olarak nasıl çözüldügünü usta anlatmıştı ama tamamen unuttum, problemi çözen servis - Maslak oto sanayide_Yücel Motor/Yasin Usta (yetkili hyosung servisi). En azından danışabilir. bu arada usta problemi giderdikten sonra bir daha tekrar etmedi, yani kronik bir problem değil,

Barış Şuşut
06 Aralık 2006, 12:27
Hyosung türkiye web sitesinde www.globalmotor.com.tr yetkili servislerin listesi vardır.. fakat bu servisler gün be gün artmaktadır..Bilinçli tüketiciler olan bizlerin yapması gereken en mantıklı şey ilk bu listeyi gözden geçirmek ..kendimize en yakın yetkili servisi seçmek ve bağlantıya geçmek olacaktır..olaki bulunduğumuz yer yetkili servisliği yeni almış ve site güncellenmemiş ise web sitesinden şirkete ulaşılıp en yakın yetkili servis öğrenilebilir..

Yapılan işşlem ne olursa olsun işlem bitiminde el kitapçığına yapılan işlem ve değişen parçalar işletilmeli ilerde doğacak aksaklıklarda hak arama yolları açık tutulmalıdır..

bir diğer önemli, husus ise yetkili olmayan kişilerin motora yapacağı en ufak müdahale dahi motorunuzun garanti kapsamına çıkmasına neden olacaktır..hatta ve hatta takılan performans eksozu , performans hava filitresi ve performans arttırıcı dişli , zincir değişimleride motorunuzu garanti dışı bırakacaktır..Uzun yıllardır bu piyasada olan biri olarak sizlere tavsiyem her ne nedenle olursa olsun yukardaki parçaları deişen 2. el motorlardan kaçınmanız olacaktır..

deneter
06 Aralık 2006, 15:33
deneter
sorun kesinlikle ayak senseründen kaynaklanıyo..muhtemelen o bölüm kirli veya çamurlu ..bu yüzden sen ayağı kaldırsan dahi ordaki pim düşmüyo buda motorun ayak inik algılamasına neden oluyor ..orayı temizleyiver ..sorun hala devam ederse sensörde bir sorun var demektir..garantiden değişirler ..ama sorunun kaynağı başka hiç bir yerde değil boşuna uğraşma

ilgin için teşekkürler, benim de aklıma ilk o gelmişti. Dün motoru götürdüğüm usta debriyajı biraz yukarı aldıktan sonra sorun halloldu gibi. Ancak yarın motor tam soğukken tekrar deneyeceğim.

sahil007
08 Aralık 2006, 10:13
Merhaba Arkadaşlar ;
Bir sorum olacaktı. GT 250R veya naked diğer motorlarda tam saga yatırınca motoru içerden bi yerden benzin akması normalmidir acaba.Depo kapagından değil. Bizim usta karbüratörden (tahliye gibi bişeyden bahsetti) gelebilir dedi..Ama benim pek kafama yatmadı açıkçası bu olay. Veya nerden geliyor olabilir. Tekrar gösterecegim motoru... Saygılar..

açıkyol
08 Aralık 2006, 11:22
Motorun yan yattığı her durmda benzin akması normaldir hatta belli bir süre çalışmayabilir,kafana takmana gerek yok normal bir durumdur.

sahil007
08 Aralık 2006, 11:31
Motorun yan yattığı her durmda benzin akması normaldir hatta belli bir süre çalışmayabilir,kafana takmana gerek yok normal bir durumdur.

Ama bu tehlikeli bir durum değilmidir. Mesela motoru yatırdın ve sürükleniyosun. O esnada alev alırsın ya... Ben bu işi anlamadım doğrusu... Hepsinde böyleyse ki bunu yeni görüyorum.. Düşmekten çok yanmaktan korkarım.. :)

Olcay Avşar
08 Aralık 2006, 11:49
Bütün motosikletlerde tahliye vardır sahil007, korkmana gerek yok. Depo içerisinde basıç yapıp patlamasındansa akıp yanması daha emniyetlidir.

fakir ama gururlu
09 Aralık 2006, 23:17
arkadaşlar cahilliğimi bağışlayın, daha önce konusu geçtiysede özür dilerim. 250-650 cometlerde kuyruk kısmı plastik değil mi. yani her motordaki gibi. bazı kazalı hyosung resimleri gördüm kuyruk kısmı cizilmiş,kazınmış altından sac benzeri bir malzeme görünüyordu. kafamı karıştırdı açıkçası bu resimler.

trasher
09 Aralık 2006, 23:21
evet evet saç değil değişik bir malzeme plastik gibi neyse işte ondan ama saç değil öle olsa motora bi 100kg daha eklenmiş olur heralde :)

fakir ama gururlu
10 Aralık 2006, 01:22
http://www.kasinski.com.br/kasinski/

bu sitedeki comet phase 2, mirage premier, comet 650R, mirage power modeller hyosungun modelleri ile aynı. fakat motorların üzerinde kasinski yazıyor. kasinski hyosungun yan sanayisi falan olabilir mi? bu konuda bilgisi olan varmı? bikepics sitesinde de üzerinde kasinski yazan hyosunglar görmüştüm.

trasher
10 Aralık 2006, 13:46
alphasports ve kineticte aynı kasa ile satışa bu motorları sunmuştu bnde merak ediyorum bunlar nasıl böle ayrı markalar olmuş die

Marlboro Man
10 Aralık 2006, 14:18
Çok yavaş giderken motordan garip bir ciyk ciyk diye bir ses geliyor.Hızlanınca yok oluyor nedenini bilen varmı?Birde benim gaz kolumda çok boşluk var ayarlanabilirmi bu?Yani çeyrek tura yakın dediğim boşluk.:pale:

sahil007
11 Aralık 2006, 01:46
Çok yavaş giderken motordan garip bir ciyk ciyk diye bir ses geliyor.Hızlanınca yok oluyor nedenini bilen varmı?Birde benim gaz kolumda çok boşluk var ayarlanabilirmi bu?Yani çeyrek tura yakın dediğim boşluk.:pale:

Ön diskten geliyo o ağustos böcegi sesi.. :) Sanırım kronik olsa gerek... ara ara bende de var... Sprey kullandım ama gene dewam ediyordu... Gaz kolundaki boşlukta ayarlanabilir tabiiki ama bunu ustaya yaptırmak en iyisi... Belki iyi bilen bi arkadaşında yapabilir. fazla payı karbüratörün ordan sanırım (hyusong u pek çözemedim henuz) almak gerekiyo...

cobalt
12 Aralık 2006, 12:19
arkadaslar selam sizden bir bilgi rica etsem boyum 1.87 fuarda hangı race tipi motorun uzerine cıksam sırt agrısı cektırecekmıs hıssı verdı gtr kullananlar boyle bır problemle karsılasıyorlarmı ?

Barış Şuşut
12 Aralık 2006, 12:49
cobalt

Tüm ss lerde olduğu gibi gtr de depo üzerine yatarak kullanılır ..sürüş olarak bir r1 den farklı değildir. gt 250 de ise gidon yaklaşık 10 cm kadar yukardadır..oturuş pozisyonu gtr ye göre daha rahattır..ama eğer bellik kullanırsan bel ağrısını belli ölçülerde süspanse edersin

cobalt
12 Aralık 2006, 13:15
barış üstad teşekkürler bilgi için ; eger deponun üzerine yatarak kullanılıyorsa bi süre sonra insanın kendini superman gibi hissetmesi normal sanırım :P

sahil007
12 Aralık 2006, 13:43
arkadaslar selam sizden bir bilgi rica etsem boyum 1.87 fuarda hangı race tipi motorun uzerine cıksam sırt agrısı cektırecekmıs hıssı verdı gtr kullananlar boyle bır problemle karsılasıyorlarmı ?

Bir dergide okumuştum.. Uzun boylular için en iyi race makinanın R1 oldugu yazıyodu...

cobalt
12 Aralık 2006, 15:07
Bir dergide okumuştum.. Uzun boylular için en iyi race makinanın R1 oldugu yazıyodu...

eyvallah beni bu canavar a layık gordugun icin:rendeer: ama kendi adıma 20-30 bin km motor sırtında tamamlamadan gercek bır ss in tepesine cıkmam :bounce:

ultraukala
12 Aralık 2006, 23:18
Arkadaslar ayrı başlık bulamadım xrx125 modeli hakkında...Kullananlar ve fikir sahibi olanların fikirlerini almak isterim...Sitede arattırdım..Pek bir bilgi bulamadım..Sadece burası var ve burasıda bütün modeller ile dolu olduğundan istediğim bilgilere ulaşmam çok zor olacak...Lütfen bilgileriniz ve yazdıklarınızı bekliyorum...İİ seyirler...

strops
13 Aralık 2006, 09:58
Merhaba ultraukala RX 125 modeli 1999 yılından beri satılıyor Türkiye'de. Ciddi bir sorun çıkarmadı makine, daha önceki ithalatçı firmalardan kaynaklanan yedek parça sıkıntısı vardı, Global Motor yedek parça üzerinde çok duruyor ve kimseninde şikayeti yok yedek parça konusunda.

Barış Şuşut
13 Aralık 2006, 15:31
ultraukala 2000 modeli var bende 2002 de aldım aslan gibi hatta 200cc çinlileri sulu götürür suzuz getirir

ultraukala
13 Aralık 2006, 23:27
ultraukala 2000 modeli var bende 2002 de aldım aslan gibi hatta 200cc çinlileri sulu götürür suzuz getirir
Teşekkür ederim Barış abi...Benim kullanımım şehir içi ağırlıklı olacakta benim tek düşündüğüm şey o...Şehir içinde beni nasıl idare eder..Bu arada sanırım ilk 3vites kısa aralıklarla yerleştirilmiş..Torku yüksek olması için şehir içinde bana ne gibi bir sorun çıkartır...YA da çıkartır mı?

Bide 2kişi binilmesi halinde verimi nasıl olur?Koltuğu falan nasıl genişlikte rahatlığı...cross tarzı bir motorumun olmasını istemişimdir ama alternatif olarak 2. motor yane..İlk olmasını düşünmüyordum.Acabalar var kafamda.Sorasında pişman olmak istemiyorum...Çinli düşündüğüm yok zaten..