Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
johnny_rook
21 Kasım 2006, 13:27
tabiki değil..mesela içimizden biri servise gider beğenir yazar veya beğenmez yine yazar diğer biniciler buna göre servisleri bilir .toplantılarda şahsen tanışırız..baharda bir hyo binicileri toplantısı olacak orda birbirimizi daha iyi tanıyıp bazı ufak sorunlara nasıl çözüm bulduğumuzu paylaçma tanışma fırsatı bulacağız
servis paylaşımı diyince, hafta sonu c&c motordaydım, gun23 ile orada karşılaştık zaten, bu arada gun23 motosiklet.net'e de hoş geldin, sohbetin devamın artık buluşma ve gezilerde yaparız
servis ile ilgili olarak çok uzun uzun yazmayacagım, zaten daha önce yazıldı, hizmet 10 numara, bakım bittikten sonra yaptıkları temizlik çok iyi, ben bile çok uzun zamandır motosikletimi bu kadar özenerek temizlememiştim, tavsiye eden arkadaşlara bir kez daha teşekkür
strops
21 Kasım 2006, 13:40
sade7 hangi ülkeden parçaları getirtiyorsun, Kore'denmi getirtiyorsun parçaları bizede yardımcı olursan seviniriz. İlgin için şimdiden teşekkürler.
trasher
21 Kasım 2006, 15:29
Selam,
Adım Murat ve yaklaşık 3 ay önce GT250 Comet aldım. Şimdiye kadar sadece 500 km yapabildim ama umarım bu forum sayesinde daha aktif bir kullanıcı olurum. Motoru alırken bu forumdan epeyce yararlandım ve her gün girip konuları okusam da üye olmak bugüne kısmetmiş. Hafta sonu Johnny_Rook ile tanıştık ve anladığım kadarı ile paylaşım mesajlarla sınırlı değil. Görüşmek üzere.
aramıza hoşgeldin gun23 çoğumuz birbirimizi tanıyo YADA forumdan uzun süredir tanışıyoruz ilk buluşmada aramızda görmek isteriz hatta havanın güzel olduğu herakşam dışarda olmaya özen gösteriyoruz kalamış tarafındaysan bekleriz herzaman tanışmaya..
parça getirtme olayını bnde merak ettim kimden ve hangi yolla istediğimizide anlatırmısın sade7
matiz
21 Kasım 2006, 17:57
Bir sorunum var.
Eşimle birlikte yeni ehliyet aldık ve hyo almaya niyetliyiz. Ama eşim benden oldukca kısa (1.65) ve comet kullanımında sıkıntı olacagını dusunuyoruz .
Cometin sele yuksekliği ayarı nasıl yani dusuk seviyede kac mm fark oluyor.
ve 1.65 boyundaki bir bayanın (795 mm sele yuksekligi ve 150 kg'lik) comet kullanması hakkındaki duşunceleriniz nedir. :silent:
johnny_rook
21 Kasım 2006, 18:31
Bir sorunum var.
Eşimle birlikte yeni ehliyet aldık ve hyo almaya niyetliyiz. Ama eşim benden oldukca kısa (1.65) ve comet kullanımında sıkıntı olacagını dusunuyoruz .
Cometin sele yuksekliği ayarı nasıl yani dusuk seviyede kac mm fark oluyor.
ve 1.65 boyundaki bir bayanın (795 mm sele yuksekligi ve 150 kg'lik) comet kullanması hakkındaki duşunceleriniz nedir. :silent:
bende gt250 var, alırken bana da bir iki santim alçaltılabilecegi söylenmişti ama aldıktan sonra götürdügüm biri iki yer bu işe pek yanaşmadı faydası olamaz diye, iyice araştırmak lazım, maslaktaki servisde sadece bir öneri geldi o da amortisörü tutan demirlerin yerine onların biraz daha uzununu yaptırıp amartisörü o şekilde bağlamak ama o da parça için kalıp çıkarma, uğraşma falan pek pratik gelmedi bana, ayrıcada orjinal olmadıgı için riskli olabilecek birşey,
giallorosso
21 Kasım 2006, 20:19
Bir sorunum var.
Eşimle birlikte yeni ehliyet aldık ve hyo almaya niyetliyiz. Ama eşim benden oldukca kısa (1.65) ve comet kullanımında sıkıntı olacagını dusunuyoruz .
Cometin sele yuksekliği ayarı nasıl yani dusuk seviyede kac mm fark oluyor.
ve 1.65 boyundaki bir bayanın (795 mm sele yuksekligi ve 150 kg'lik) comet kullanması hakkındaki duşunceleriniz nedir. :silent:
boy 1.65se bence hiç yanaşma comete ben 1.72yim parmak ucu basıyorum.
amortisör alçaltmayı ustaya sormuştum yaparım ama virajlarda falan çukura denk geldimi zorluk çekebilirsin dedi hiç yanaşmadım bende.
maalesef biz kısa boyluların derdi bu işte motor almadan önce ilk baktığımız yer sele yükseklikleri
johnny_rook
21 Kasım 2006, 21:18
trasher bu mesajım aslında özellikle sana, ama offline oldugun için muhtemelen geç göreceksin üzgünüm, sen egzost arıyordun, sahibinden.com'da bir ilan var, orjinal hyosung egzos diye, ilan no : 3244246
trasher
21 Kasım 2006, 22:07
kanka o orjinal egzostan bahsetmiş yaw bu arada bu sakaryadaki hyosung istanbula gelmiş üzerinde tiger egzos vardı sesini beğenmedim bizim alperin içini boşalttırdığı egzos daha hoş bir ses veriyor...
johnny_rook
21 Kasım 2006, 23:09
kanka o orjinal egzostan bahsetmiş yaw bu arada bu sakaryadaki hyosung istanbula gelmiş üzerinde tiger egzos vardı sesini beğenmedim bizim alperin içini boşalttırdığı egzos daha hoş bir ses veriyor...
hadi ya, orjinal egzosmuymuş ? hiç dikkat etmedim, neyse araştırmalar devam ediyor, hırs yaptın sen, bulacaksın böyle giderse, gerçi ben kimle konuşsam iki silindirden hiç bir zaman istediginiz ses çıkmaz diyorlar yanlız geçen gün yanımdan bir ducati monster geçti, müthis bir sesi vardı, bildigim kadarı ile monsterlarda iki silindir, gerçi onlar 600 lük...
Celsius
21 Kasım 2006, 23:30
tabiki değil..mesela içimizden biri servise gider beğenir yazar veya beğenmez yine yazar diğer biniciler buna göre servisleri bilir .toplantılarda şahsen tanışırız..baharda bir hyo binicileri toplantısı olacak orda birbirimizi daha iyi tanıyıp bazı ufak sorunlara nasıl çözüm bulduğumuzu paylaçma tanışma fırsatı bulacağız
hyo binicileri toplantısı super olur!:cat: Ama bahara daha cok var. Yilbasi icin de (tabii ki 31 Aralikda degil de birkac gun once bir aksam uzeri ya da haftasonu mesela) benzer birseyler dusunulur mu acep? :bounce:
trasher
22 Kasım 2006, 00:04
evet bu amerikadaki siteden parça getirtmesini ve parça kataloğundan anlayanlara bir sorum olacak resimli olarak gösterdim umarım anlaşılır. Vites daha dökme olduğu için geçen sefer kırılmıştı kaynakla eski haline döndürmüştük bugün boşa geçmesi için uğraşırken biraz fazla sert aşaa ittim sanırım kırıldı şimdi bu parçayı sipariş etmek istesek ama sadece kırılan parçaya bağlı olan bölümü hangisidir resimdeki dogrumudur bütün vites aksamına gerek yok ama servis komple değiştiriyo oyüzdende çok para istiyor.Bu hangi seri numara dır 24 no mudur nereye ve nasıl gönderelim isteğimizi paramızı nasıl yatıralım... teşekkürler BİLEN veya fikri olan arkadaşlardan cevap bekliyorum.
http://img238.imageshack.us/img238/6797/vitespedi11ds9.jpg
daha büyük görebilmek için işte 1024*768 lik hali
http://img107.imageshack.us/my.php?image=vitespedi1qx9.jpg
BlackMoon
22 Kasım 2006, 01:03
e-bay genelde pay pal kullanıyor
hızlı kargo ile istersen 50 usd ya da daha fazla kargo ücreti ödüyorsun diye biliyorum. gerçi hesaplama için bir araç koymuşlar. almanya e-bay sitesine bir gözat istersen oradan kago ücretin daha az olur. bu şekilde güvenli satış yapan başka bir site varmı bilmiyorum
dipnot: paypal için kredi kartı bilgileri gerekir e-bay kullanıcı bilgilerini özellikle şifreni tahmin edilmesi güç bir şey seçmen yararına olur ve aynı zamanda şifre hatırlatma sorusunu. bilgisayarında güncel bir antivirüs bulunması kredi kartı ve benzeri kişisel bilgilerinin başka kişilerin eline geçmesini engellemeye yardımcı olacaktır.
matiz
22 Kasım 2006, 09:54
boy 1.65se bence hiç yanaşma comete ben 1.72yim parmak ucu basıyorum.
amortisör alçaltmayı ustaya sormuştum yaparım ama virajlarda falan çukura denk geldimi zorluk çekebilirsin dedi hiç yanaşmadım bende.
maalesef biz kısa boyluların derdi bu işte motor almadan önce ilk baktığımız yer sele yükseklikleri
pofffff ikimizn birden kullanacağı motor bulmak amma zormuş yaw. Yani vaz mı geçecez cometen.. :pr:
Belki bir ihtimalde hanımı kandırıp ona bir scooter almak :wiinkk:
trasher
22 Kasım 2006, 10:52
bnde 1.72 yim GT250R'da çok rahat ayağım yere basıyo comet daha mı yüksek :S
arkadaş direk fabrikadan getirttiğini söylemiş ebayde sadece kişisel satıcıların ürünleri var öyle değil mi bense seri numarası vererek bu parçayı getirtmek istiyorum...
matiz
22 Kasım 2006, 12:34
bnde 1.72 yim GT250R'da çok rahat ayağım yere basıyo comet daha mı yüksek :S
arkadaş direk fabrikadan getirttiğini söylemiş ebayde sadece kişisel satıcıların ürünleri var öyle değil mi bense seri numarası vererek bu parçayı getirtmek istiyorum...
GT250R'da sele ayarı varsa düşük seviyede olabilirmi acaba ? Çünkü sele yükseklikleri aynı diye biliyorum..
trasher
22 Kasım 2006, 12:50
yaw bilmiom ama ben alırken en düşük seviyedeydi enazından satan arkadaş öyle söylemişti sele ayarı gtr da varsa comettede olmaz mı ki açıkçası ben ayarlancak bi yer görmemiştim ama öle sölenmişti yinede en sağlıklısı üzerine binip denemek bnden kısa bi hatun africa twin in üzerindeydi bugün şok oldum....
Olcay Avşar
22 Kasım 2006, 13:06
Kitap şöyle diyor :
"Amortisör ayar vidası 2'ye ayarlanmış olarak gönderilmiştir. Arka süspansiyon ayarı, konum 2'den konum 1'e değiştirilerek pratik yapılabilir"
Buradaki PRATİK neyi anlatıyor anlamadım :)
Birde uyarı var :
UYARI : Arka amortisörü 3'ün üzerindeki bir konuma ayarlamayın.
giallorosso
22 Kasım 2006, 16:03
bnde 1.72 yim GT250R'da çok rahat ayağım yere basıyo comet daha mı yüksek :S
arkadaş direk fabrikadan getirttiğini söylemiş ebayde sadece kişisel satıcıların ürünleri var öyle değil mi bense seri numarası vererek bu parçayı getirtmek istiyorum...
1.72 boyla ayağını topuk dahil tam yere basman imkansız comet te. gerçi ben gt250r üstüne de oturdum galeride ondada tam basamamıştım.1.78-1.80 gerekiyo tam basabilmek için
yaw bilmiom ama ben alırken en düşük seviyedeydi enazından satan arkadaş öyle söylemişti sele ayarı gtr da varsa comettede olmaz mı ki açıkçası ben ayarlancak bi yer görmemiştim ama öle sölenmişti yinede en sağlıklısı üzerine binip denemek bnden kısa bi hatun africa twin in üzerindeydi bugün şok oldum....
cometin üstünde de amortisör ayarı var tabi ki.ben ustaya sordum gerek yok virajlarda çukurlarda rahatsız olursun dedi.zaten bi süre sonra ayağın değmeden bile motor kullanabiliyosun ilk başlarda sorun ediyodum ben şimdi bi derdim yok.
tanıdığım 1.65 civar birisi tibet kullanıyor ayakları yere değmeden.hatta motoru amortisörümü indirtmemi rica ettiğim ustanın garajında gördüm ordan açıldı muhabbeti.
ben şimdilik memnunum ama ilk başlıcaklar için zorluk çıkarabilir çünkü ağır bir motor özellikle bir bayanın bacağı çabuk yorulabilir.
matiz
22 Kasım 2006, 16:24
Peki motosiklet üzerinde durduğunuzda, ayağı yere koydugunuzda,kısa suruculerde eğim daha fazla artıp, 15o kiloluk motorun sürücü üzerindeki baskısı daha fazla olmaz mı?
Hele birde motoru dengede tutmaya çalışacak olanın bayan olduğu düşünülürse.
trasher
22 Kasım 2006, 17:16
ya benim boyum uzamış farkında değilim :mrgreen: yada benim motorun makasları kesik:mrgreen: eve gidince tekrar denicem %10 luk bir eğimli tam anlamıyla ayağım yere basıyor. motosiklet geçmişi olduğunu düşünürsek zorlanacağını zannetmem benim boy dediğim gibi 1.72 ve sol ayağımı yere basıp elimi çok rahat olarak bırakıp motor üzerinde dik'e yakın durabiliyorum
giallorosso
22 Kasım 2006, 21:31
Peki motosiklet üzerinde durduğunuzda, ayağı yere koydugunuzda,kısa suruculerde eğim daha fazla artıp, 15o kiloluk motorun sürücü üzerindeki baskısı daha fazla olmaz mı?
Hele birde motoru dengede tutmaya çalışacak olanın bayan olduğu düşünülürse.
zaten yazdığım gibi bir bayan için zor olabilir dedim.
ya benim boyum uzamış farkında değilim :mrgreen: yada benim motorun makasları kesik:mrgreen: eve gidince tekrar denicem %10 luk bir eğimli tam anlamıyla ayağım yere basıyor. motosiklet geçmişi olduğunu düşünürsek zorlanacağını zannetmem benim boy dediğim gibi 1.72 ve sol ayağımı yere basıp elimi çok rahat olarak bırakıp motor üzerinde dik'e yakın durabiliyorum
sol ayağımı yere basıp demişsin tek ayak bende yere tam basabiliyorum bahsettiğim iki ayağın tam topuk basmasıydı.
ben iki parmak ucunda iki elimide bırakıp ışıklarda duruyorum hatta bu muhabbet olunca iş dönüşü dikkat ettim bacaklarıma hiç yük binmiyo 90derece açıda motor zaten dik durur.
yere dokunmak bile yeter aslında parmak ucuyla benim tek derdim bi yerden dönmeye falan çalışırken dar yerlerde uzun sürüyo tam basamadığım için.
sonuçta benim bayan için o motor zaten zor bir motor.cbr125 tam bir bayan motoru bence
trasher
23 Kasım 2006, 01:08
evet arkadaşlar bu arada ben vitesi sökerekten kanyakçıya gittim ve kaynakçıda çok sağlam bir şekilde kaynak yeri olmadan tekrar bu parçayı onarttım. Sanırm bundan sonra vites ayağının kırılması gibi bir problemle karşılaşmayacağım resimlerinide buraya koyucam
sade7 ilgine teşekkür ederim msn e ekle beni konuşalım gozcelebi@hotmail.com
scorpi0
23 Kasım 2006, 11:38
Kitap şöyle diyor :
"Amortisör ayar vidası 2'ye ayarlanmış olarak gönderilmiştir. Arka süspansiyon ayarı, konum 2'den konum 1'e değiştirilerek pratik yapılabilir"
Buradaki PRATİK neyi anlatıyor anlamadım :)
Birde uyarı var :
UYARI : Arka amortisörü 3'ün üzerindeki bir konuma ayarlamayın.
:) Koreli Ingilizcesinden Turkce'ye direk ceviri yapinca bu tur karisikliklar oluyor.
Orijinali:
"Adjustment of rear suspension is practicable position 2 to position 1."
Biraz daha dogru Turkce'si:
"Arka suspansiyon ayari konum 2 den konum 1'e degistirilebilir."
:wiinkk:
trasher
23 Kasım 2006, 12:19
valla sabah motora bindim ve ilk işim ayağımı nasıl yere bastığımdı dik konumdayken motor sağ ayağım komple yere basarken sol ayağımın %70 i rahat bir şekilde yere basıyor boyum 1.72 yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim :)
matiz
23 Kasım 2006, 13:34
Acaba, konum 2'den 1'e gelince ne kadar fark ediyor..:silent:
giallorosso
24 Kasım 2006, 01:08
http://img59.imageshack.us/my.php?image=hyosungbb9.jpg
ferrari_gani
24 Kasım 2006, 01:46
en azından benim ayaklarımı rahat rahat yere değdireceime eminim
boy 1,98 olunca hangi motor olduu farketmio ama hala kararsızım daha üstüne de binemedim acaba nasıl dururum merak ediorum bakalım artık inşallah altımda bisiklet gibi durmazda mutlu mesut hayatlarımızı birleştirirz
bu arada arkadaşlar vites probleminden bahsetmişti bi süredir takib edemiorum acaba noldu bi düzelme weya gelişme war mı?
Olcay Avşar
24 Kasım 2006, 09:41
Vites sorunu için şu anlattığıma bir bakın, umarım işinize yarar.
http://www.hyosungfanclub.com/forum/viewtopic.php?t=59
driver13
24 Kasım 2006, 10:53
arkadaşlar bu parça siparişini nerden veriyorsunuz,korede hangi adres ,ben google'den bulamadım
es0480
24 Kasım 2006, 11:26
slm.
size birkaç şey sormak istiyorum. bende motor almak istiyorum ve 2 model arasında gidip geliyorum. birisi honda cbr 125 r diğeri hyosung gt250 r. daha önce hiç motor kullanmadım. fakat bi süredir sürekli motor alma hayalim var. bir kaç arkadaşım bu konuda yardımcı olcaklar. motor alma, kullanma. fakat ben sizde sormak istedim. bir bayanın racing kullanma imkanı varmı sizce. kendime çok güveniyorum ve bunu gerçekten de çok istiyorum. gönlüm hyosung dan yana ama siz bana ne önerirsiniz.
cevabınızı merakla bekliyorum
saygılar......
Gürkan Anbarlı
24 Kasım 2006, 12:27
Yaklaşık 10 ytl maliyet ile (parçcılarda daha ucuza bulunabilir) aşağıda fotoğrafı bulunan kornamı;
http://img80.imageshack.us/img80/7233/image677iu9.jpg
aşağıda ki ile değiştirdim;
http://img135.imageshack.us/img135/9928/image678ew0.jpg
sonuç oldukça tatmin ediciydi :)
johnny_rook
24 Kasım 2006, 12:36
slm.
size birkaç şey sormak istiyorum. bende motor almak istiyorum ve 2 model arasında gidip geliyorum. birisi honda cbr 125 r diğeri hyosung gt250 r. daha önce hiç motor kullanmadım. fakat bi süredir sürekli motor alma hayalim var. bir kaç arkadaşım bu konuda yardımcı olcaklar. motor alma, kullanma. fakat ben sizde sormak istedim. bir bayanın racing kullanma imkanı varmı sizce. kendime çok güveniyorum ve bunu gerçekten de çok istiyorum. gönlüm hyosung dan yana ama siz bana ne önerirsiniz.
cevabınızı merakla bekliyorum
saygılar......
bir süredir tartışılıyor burada, bana göre tek sıkıntı boy konusunda olabilir (yazmadıgın için bilemiyorum), boyunun moturun ağırlıgını dengeleyecek kadar yere basmana müsait olması gerekir, şahsen hayabusa kullanan bir bayan gördüm, çok istedikten sonra olmayacak bir şey değil bence....tercih olarak da tabiki hyosung derim....
bu arada komtan aynı tekniği ben de uyguladım hatta bakım sırasında kornayı radyatör ile motor arasındaki bir boşluğa taktılar, orjinal yerindeki gibi görüntü kirliliği de ortadan kalktı, herkese kornalarını daha güçlü bir alternatif ile değiştirmelerini tavsiye ediyorum, orjinalleri biraz zayıf, yenisini takınca daha iyi anlıyorsunuz
trasher
24 Kasım 2006, 12:42
slm.
size birkaç şey sormak istiyorum. bende motor almak istiyorum ve 2 model arasında gidip geliyorum. birisi honda cbr 125 r diğeri hyosung gt250 r. daha önce hiç motor kullanmadım. fakat bi süredir sürekli motor alma hayalim var. bir kaç arkadaşım bu konuda yardımcı olcaklar. motor alma, kullanma. fakat ben sizde sormak istedim. bir bayanın racing kullanma imkanı varmı sizce. kendime çok güveniyorum ve bunu gerçekten de çok istiyorum. gönlüm hyosung dan yana ama siz bana ne önerirsiniz.
cevabınızı merakla bekliyorum
saygılar......
öncelikle aramıza hoşgeldin tabiiki bir bayan racing kullanabilir ama boy sorununuzun olmaması gerekli bu tip motorlar cruieser tarzı motorlardan biraz daha yüksek oldukları için boy sorunu yaşanıyor hiç motor kullanmamanızda bunda bir dezavantaj olabilir ama EĞİTİM ini alırsanız hiçbir sorun olucağını düşünmüyorum eğitimde ufak vitessiz motorlardan başlayıp büyük vitesli motorlara geçersiniz sonrada bir adet GT250R alıp güzel güzel kullanırsınız ama eğitimsiz biraz zor çünkü tecrübeniz yok... Bayanlara racing çok yakışıyor diye düşünüyorum biz arkadaşlarımızı ikna edemezken sizin racing e binmeyi istemeniz gerçekten çok gıptayla izlencek bir olay... :)
bir süredir tartışılıyor burada, bana göre tek sıkıntı boy konusunda olabilir (yazmadıgın için bilemiyorum), boyunun moturun ağırlıgını dengeleyecek kadar yere basmana müsait olması gerekir, şahsen hayabusa kullanan bir bayan gördüm, çok istedikten sonra olmayacak bir şey değil bence....tercih olarak da tabiki hyosung derim....
bu arada komtan aynı tekniği ben de uyguladım hatta bakım sırasında kornayı radyatör ile motor arasındaki bir boşluğa taktılar, orjinal yerindeki gibi görüntü kirliliği de ortadan kalktı, herkese kornalarını daha güçlü bir alternatif ile değiştirmelerini tavsiye ediyorum, orjinalleri biraz zayıf, yenisini takınca daha iyi anlıyorsunuz
bu korna olayı bnide düşündürüyo kardeşim sürekli sesi gidip gidip geliyo bnde sağlam bişi taktırıyım diorum da nerden alalım kaça alalım kazık yemeyelim bi yardımcı oluver...
johnny_rook
24 Kasım 2006, 12:48
[QUOTE=trasher;502115
bu korna olayı bnide düşündürüyo kardeşim sürekli sesi gidip gidip geliyo bnde sağlam bişi taktırıyım diorum da nerden alalım kaça alalım kazık yemeyelim bi yardımcı oluver...[/QUOTE]
Trasher, sanayide gir bir yedek parçacıya - Aksi arkadaşım beni mercedes parçacısına götürmüştü - mercedes kornası aldım, tanesi 13 YTL. Aslında iki tane alacaktım ama bir tanesini denedik ve ses çok fazla çıktı, yetti yani, sizin motorlardaki yerini bilemiyorum ama bizimkinde söküp takması toplam 5 dakika sürdü.
matiz
24 Kasım 2006, 13:11
Bayanların, Hyosung gt 250 ve ya hyosung gt250 r hakkında bir karar verirken (hatta tüm motorlar için gecerli); 150 kg ve 795 mm sele yuksekliği olan motoru kontrol edebilecek yeterli fiziki özelliklere, güce ve tabiki tecrubeye sahip olup olmadıklarını iyi düşünmeleri gerekir, bence
Ben gt 250 comet almayı düşünüyorum ancak eşim de kullanacağı için ciddi tedirginliklerim var . Eşimin boyu 1.65 ve forumda bazı arkadaslar motor kontrolunun sorun olacabileceğini söylediler.:pale:
misfit
24 Kasım 2006, 13:42
Bir bayan arkadaşımız cbr600f kullanıyor.İyi de kullanıyor.Boyu 1.60 yalnız koltuk süngerini biraz traşlattı.
Ama Hyosung'da koltukta traşlanacak pek yer yok.
trasher
24 Kasım 2006, 15:03
yanlız şöyle birşey var bizim koltukların döşemesinin altında kalın ve yumuşak bir dünger var rr lardaki gibi sert diil koltuklar bu sünger çıkartılıp daha ince bir sünger konabilir nekadar etki eder derseniz max. 1-2 cm ama oda önemli....
Barış Şuşut
24 Kasım 2006, 15:08
motor seçerken ağırlığı çok kafaya takmayın ..ağırlık/güç dengesi önemli olan sonuçta motoru alıpta sırtınızda taşımayacaksınız ..ama yeni başlayan biri için boy meselesi çok önemli gt biraz yüksek kalır 1,70 den düşük boylu birine ..
songoku
24 Kasım 2006, 15:24
Arkadaslar bilgisi olanlara bir sorum var. bu arada sorum motoru kotulemek icin degil sadece bilgi lamak icin. Bende bir aralar hyosung gt250r dusunuyordum fakat motoru gormek icin birkac makine mühendisi arkadasla gittim...bulardan 2 tanesi kaynak la ilgili cok fazla ve bilgi ve tecrube sahibi...Motosikleti diger japon motorsikletleriyle karsilastirdiklarinda kaynak yerlerinin cok adi oldugunu soylediler ve malzeme kalitesinin yine japonlarla karsilastirilmamasi gerektigini belirttiler. Kaynak yerleri ve malzemeyle ilgili birseyler anlattilar ama anlamadim yok kaynak dalga dalga olcakmis ama anlamadim o olaya girmeyeyim. Peki siz ne dusunuyorsunuz bu durumda?
Barış Şuşut
24 Kasım 2006, 15:35
songoku
şimdi bu genel bi kıyaslama olmuş gt250 r ı eğer r6 ile kıyaslarsan tabiki malzeme farklıdır..ama cbf le gt 250 kıyasında bence malzeme farkı yok hatta tam tersine honda disk fren kullanmamış yani gt daha teknolojik ..japon diyerek genel bi kıyaslama yapmaktansa isim vererek kıyaslama yapmak daha akıl karı yoksa bmw ile renoyu kıyasladığındada kalite farkı var reno kötü arabamı ..6900 ytl verdiğin motorla en ucuzu 18000 ytl olan motoru kıyaslamak bence doğru değil..
Bide japonlar genellikle aliminyum şase kullanıyorlar ..bunuda dikkate almak lazım
giallorosso
24 Kasım 2006, 15:38
valla ben birşey düşünmüyorum sadece biniyorum ve gidiyorum :)
marmaris-istanbul arası giden de var ayrıca
matiz
24 Kasım 2006, 15:43
Tespit 1 - gt Comet Sele yuksekliği 795 mm
Tespit 2 - Kitap şöyle diyor :"Amortisör ayar vidası 2'ye ayarlanmış olarak gönderilmiştir. Arka süspansiyon ayarı, konum 2'den konum 1'e değiştirilerek pratik yapılabilir"
Tespit 3 - koltukların döşemesinin altında kalın ve yumuşak bir dünger var rr lardaki gibi sert diil koltuklar bu sünger çıkartılıp daha ince bir sünger konabilir nekadar etki eder derseniz max. 1-2 cm ama oda önemli....
Sonuç : Arka süspansiyon ayarı değiştirilirse ve sunger inceltilirse Kaç mm düşer bu yukseklik :silent:
NOT: Konuyu belki fazla uzattım ama önemli benim için. Hanım cıbırı begendim, ben hyo kulanamayacaksam ondan alalım diyor... :pr: (bilmem anlatabildim mi derdimi ?)
Barış Şuşut
24 Kasım 2006, 15:46
maddog
süngeri unut eğer onu değişirsen çok rahatsız olacaktır..
süsbansiyondan taş çatlasa 2-3 cm farkeder
giallorosso
24 Kasım 2006, 21:31
cbr125 bir hanım için biçilmiş kaftan.
hyo gerçekten tecrübesiz ve kısa boylu bir hanım için çok zor olabilir
Marlboro Man
25 Kasım 2006, 22:53
Bugün hyosung 250 gt r ı mı teslim aldım.Yanlız bir sorun var bu motor dururken boşa geçmiyormu?Zaten geçişler çok kemikli aslında giderken sorun yok ama durunca boşa alamıyorum.Servis debriyajı biraz yukarı alalım azda olsa far eder diyor.Ne dersiniz.hEPSİNDE BÖYLE SORUN VAR DİYORLAR.aLIŞABİLİRMİYİM SİZCE?
trasher
25 Kasım 2006, 22:54
arkadaşlar gt250r a takılabilecek en kaliteli balata kendi balatasımıdır yoksa daha iyi balatalar takabilirmiyiz boyut farkı varmıdır ararken nasıl aramalıyız bunun hakkında bilgi verirseniz sevinirim...
Bugün hyosung 250 gt r ı mı teslim aldım.Yanlız bir sorun var bu motor dururken boşa geçmiyormu?Zaten geçişler çok kemikli aslında giderken sorun yok ama durunca boşa alamıyorum.Servis debriyajı biraz yukarı alalım azda olsa far eder diyor.Ne dersiniz.hEPSİNDE BÖYLE SORUN VAR DİYORLAR.aLIŞABİLİRMİYİM SİZCE?
dostum öncelikle hayırlı uğurlu olsun allah tekerini düz bastırsın en kısa zamanda resimlerini bekliyoruz 1000km geçtikten sonra rodajın bitimiyle bu sorun azda olsa geçiyo ama mesela bnde geçmiyo bi türlü hala çözemedim ama artık canıma tak etti sonunda ben uğraşmaya başlıcam ve çözecem ayrıca sprey yağ ile vites bölümlerini ve vites aksamını yağlamanı öneririm eyong bu tip bi basit uygulama ile sorunun çözüldüğünü anlatmıştı bnde denedim bugün ama daha kontrol etmedim vites sorunu kafana takılmasın...
Marlboro Man
25 Kasım 2006, 23:38
Nasıl resim ekleyeceğim bilemedim.İmageshack tan ekledim.kusura bakmayın.daha çektikçe gönderecem.babacan motor 3000 km de servis hepsinde bu kemikli geçişlerin olduğunu söyledi.Neyse arabayıda pek boşa atmam ama canım çok sıkıldı bu işe. :(
http://img47.imageshack.us/my.php?image=goruntu440vi3.jpg
Lindenbaum
25 Kasım 2006, 23:46
@marlboro man
hayırlı olsun.
ben ışıklarda boşa atmak yerine kontak kapatıyorum. uzun dömende bi sakıncası var mı bilmiyorum ama boşa geçmiyorsa bu yolla sol elini rahatlatabilirsin.
Marlboro Man
25 Kasım 2006, 23:53
Walla geçen bir motora baktım.Adam araba balataları taktırdım diyordu???Bilemedim nasıl oluyorda oluyor!
trasher
25 Kasım 2006, 23:53
C&C motor'da duran Hyosung değil mi bu geçen orda görmüştüm tekrardan hayırlı olsun....
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO