Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
Teşekkürler açıkyol,
2 haftadır gidip elim boş dönüyorum :pr: bu hafta arayıp öyle bir gideyim bari, belkide tesadüftür.
Sen hiç böyle bir olayla karşılaştınmı yani hafta sonları servis erken saatte kapaniyor olabilirmi ?
öylebiraz
31 Ekim 2006, 02:46
motora böyle bi cam nasıl yapılır ? böle cam yaptırılabilirmi:silent:
http://i35.photobucket.com/albums/d190/look_abird/Picture002.jpg
arkadaşlar ben bu camın daha güzelini motoruma yaptırdım süper ötesi oldu vallahi motorun tüm görünümü değişti diyebilirim çok asi bişey oldu eyer ilgilenen olursa adres ve fiyat verebilirim resimlerini çeker göstermek isterdim ama nasıl konulacağını bilmiyorum..:pr:
saygılar.:rendeer:
lubimaya54
31 Ekim 2006, 09:40
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=23948
güncell..
trasher
31 Ekim 2006, 11:39
arkadaşlar ben bu camın daha güzelini motoruma yaptırdım süper ötesi oldu vallahi motorun tüm görünümü değişti diyebilirim çok asi bişey oldu eyer ilgilenen olursa adres ve fiyat verebilirim resimlerini çeker göstermek isterdim ama nasıl konulacağını bilmiyorum..:pr:
saygılar.:rendeer:
motorun resimlerini bana mail atarsan ben koyabilirim çok merak ettim senden mail bekliyorum
gozcelebi@gmail.com
volkanerguz
31 Ekim 2006, 13:59
evet bekliyoruz!!!
GT250 comet' ın sele yuksekliği kac mm :silent:
Bu konuda bana bilgi verebilirmisiniz....
GV 650
01 Kasım 2006, 10:33
GT250 comet' ın sele yuksekliği kac mm :silent:
Bu konuda bana bilgi verebilirmisiniz....
kataloğlarda 795 mm yazıyor.
Barış Şuşut
02 Kasım 2006, 00:56
cometin uzun yol performansını bizzat denedim işte size kısa kısa gözlemlerim
artçılı ne kadar olur bilemem ama ilk defa 450 cc altı bir motorla bu kadar uzun bir yol yaptım ..İstanbul u sel altında bırakan yağmurun olduğu gün ben yoldaydım saat 11:00 gibi İzmirden yola çıktık daha manisaya gelmeden sırılsıklam olduk ..mecburi bir manisa ziyareti sonrası kuru giysiler çorap ,iç çamaşırı ve su geçirmez montlarımızın suyu fırtına ile içine geçirmesinden sonra yağmurluklarımızı alıp devam ettik manisadan çıktığımızda saat 17:00 gibiydi İstanbula yaklaştıkça önemli olanın yağış değil yandan aldığımız kuvvetli rüzgar olduğunun farkına vardık ..motor resmen yatık bi şekilde uzun bir süre yol aldık özellikle Bursa ya yaklaştıkça rüzgar şiddetini arttırdı ..ağır vasıtaların yerden kaldırdığı su zerreleri yoldaki yağ, mazot ve tüm pisliği kaskın vizörüne taşıdı..yer yer görüşümüz cidden çok azaldı hızımızı hep bu zor şartlara göre ayarlayarak saat 22:30 da İstanbula girdik..
motor 250 cc den beklenenden çok daha iyi bir performans gösterdi..Özellikle 3. viteste ok gibi fırlaması geçişlerde beni oldukça rahatlattı 120 km/h üzerine çıkmak hiç akıl karı değildi kaldıki yolun çoğunu 90-100 km/h arası katettik.
bir ara bursaya kadar olan 240 km yi hiç mola vermeden gittik ..
starblazer
02 Kasım 2006, 01:06
Merhaba BBRR ,
120 KM ustune cikmak akil kari degildi derken
acaba makina mi guvensizdi yoksa ruzgar yagis yuzunden mi bu yorumu yaptin
ayrica
Uzun suredir senin hyosung ile ilgili verdigin bilgileri takip ediyorum , comet ile ilgilenyorum ama nekadar okusamda halen kafam karisik .
hizli gitmekten cok tecrube kazanacagim ve gorece uzun bir sure rahat edebileceigm bir motor olarak goruyorum simdilik , sadece ciplak olmasi kafamda soru isareti , hizli gidince problem cikariyorsa zaten hiz meraklisi degilim
Neyse her kafamdakini burdan sormayayaim kafanizi sisirdim
Sevgiler Saygilar
trasher
02 Kasım 2006, 13:26
BBRR abimiz yine süper bilgilerle bizi aydınlatıyo önce teşekkür ederiz yolculuğunuzda bayaa zor şartlar altında geçmiş 120 nin üzerine çıkmaması 2 kişi oldukları ve hava şartlarının kötülüğünden ve yol durumundan die tahmin ediyorum yoksa cometler çok rahat bu hızların üzerine çıkabiliyor.
starblazer eğer çıplak düşünmüyorsan grenajlı modelini almanı tavsiye ederim kullanım açısından da comet kadar olmasada çok rahat racing modelinde bi aantajda rüzgarı çok fazla almaman
esmercan59
02 Kasım 2006, 19:34
arkadaşlar bu gün tekirdag çorlu hyosung bayisine gittim gt250r nin fiyatında 1000ytl artış olacakmış kış geliyor motorlar ucuzlayacagı yerde neden fiyatları yükseliyor anlamıyorum
tuna_tour
02 Kasım 2006, 20:12
merak etme dostum .. bu sanırım hyosung un satış politikası geçen yıl mart ayında fuardan sonra almaya karar vermiştim gt 250 r ımı ... ve mayıs ayından itibaren hep zamn söylentisi dolandı durdu ama aksine 650 cometin fiyatı düştü ... bende motorumu temmuzda aldım ve aynı liste fiyatından merak etme bişey olmaz ;)
maltiner
02 Kasım 2006, 20:16
cometin uzun yol performansını bizzat denedim işte size kısa kısa gözlemlerim
artçılı ne kadar olur bilemem ama ilk defa 450 cc altı bir motorla bu kadar uzun bir yol yaptım ..İstanbul u sel altında bırakan yağmurun olduğu gün ben yoldaydım saat 11:00 gibi İzmirden yola çıktık daha manisaya gelmeden sırılsıklam olduk ..mecburi bir manisa ziyareti sonrası kuru giysiler çorap ,iç çamaşırı ve su geçirmez montlarımızın suyu fırtına ile içine geçirmesinden sonra yağmurluklarımızı alıp devam ettik manisadan çıktığımızda saat 17:00 gibiydi İstanbula yaklaştıkça önemli olanın yağış değil yandan aldığımız kuvvetli rüzgar olduğunun farkına vardık ..motor resmen yatık bi şekilde uzun bir süre yol aldık özellikle Bursa ya yaklaştıkça rüzgar şiddetini arttırdı ..ağır vasıtaların yerden kaldırdığı su zerreleri yoldaki yağ, mazot ve tüm pisliği kaskın vizörüne taşıdı..yer yer görüşümüz cidden çok azaldı hızımızı hep bu zor şartlara göre ayarlayarak saat 22:30 da İstanbula girdik..
motor 250 cc den beklenenden çok daha iyi bir performans gösterdi..Özellikle 3. viteste ok gibi fırlaması geçişlerde beni oldukça rahatlattı 120 km/h üzerine çıkmak hiç akıl karı değildi kaldıki yolun çoğunu 90-100 km/h arası katettik.
bir ara bursaya kadar olan 240 km yi hiç mola vermeden gittik ..
Merhabalar, bayram da bizde istanbul-assos arasında ilk defa uzun yol yapma şansına sahip olduk. Barış kadar şanssızda değildik, mükemmel bir hava vardı.
Motor ise tek kelime ile sorunsuzdu. Bir şey vardı aslında da, bunun için şikayet edeceksek naked almazdık. Rüzgar, sadece rüzgar.
scorpi0
02 Kasım 2006, 23:31
Hyosung'lar Intermot 2006'da videosu
http://www.youtube.com/watch?v=8FiQGZk4pWw
Mel-a-ku
02 Kasım 2006, 23:41
ya bişey soylıcem. bu hyosung 250 r ile maksimum hız kaç gordunuz? sadece bunun ıcın butun topic okumak ıstemıyorum kusura bakmayın :) yada kaç yapan duydunuz veya biliyorsunu? 180 i aşan varmı? rampa aşşagı falan farketmez. uzun yolda olabılır rampa aşşagı.
Barış Şuşut
03 Kasım 2006, 00:29
120 km/h üzeri hızlar akıl karı değildi derken yol şartlarını göz önüne alarak konuştum zaten gt ve gtr nin son hızları konusunda gereken bilgiler verildi ..Uzun yol için kafasında soru işaretleri olan arkadaşlar , merak etmeyin her araçta yapmanız gereken yağ, lastik hava basıncı gibi rutin kontrollerin sonunda hava şartlarıda elverişli ise yolculuk gayet zevkli olacaktır.. marmaris izmir arasını çok iyi şartlarda gittim hava gayet güzeldi ..Bu gün motorumu 4000 bakımına verdiğimden İstanbulda cbf 250 ile gezdim özellikle şehir içi trafiğinde boyutlarının hyosungdan küçük olması çok büyük bir avantaj..gayet kıvrak ve kullanımı gt ye oranla çok daha kolay ..vites aralarının çok yakın olması dışında şikayetim olmadı ..
trasher
03 Kasım 2006, 17:46
http://motosikletim.milliyet.com.tr/detail.aspx?sid=742658
arkadaşlar bu linkteki motosiklet bizden birinin değil dimi? çok kötü ve ezikçe(ducati yazıyo) olmuş ayrıca bizim makineler 40hp imiş haberimiz yok :queen: sıfır fiyatına 2.el satmaya çalışıyor iyi müşteriler nediim başka...
tuna_tour
03 Kasım 2006, 20:59
Hyosung'lar Intermot 2006'da videosu
http://www.youtube.com/watch?v=8FiQGZk4pWw
ben en fazla düz yolda ve otobanda tek kişi 171 gördüm iki kişiylede 168 gördüm ( gt250r )
ya bişey soylıcem. bu hyosung 250 r ile maksimum hız kaç gordunuz? sadece bunun ıcın butun topic okumak ıstemıyorum kusura bakmayın :) yada kaç yapan duydunuz veya biliyorsunu? 180 i aşan varmı? rampa aşşagı falan farketmez. uzun yolda olabılır rampa aşşagı.
ben en fazla düz yolda ve otobanda tek kişi 171 gördüm iki kişiylede 168 gördüm ( gt250r )
TAMER
03 Kasım 2006, 22:39
marka model kıyaslamaları başlığı altında,hyosung gt250 ve cbf 250 kıyaslamasında adamın birinin yazdığı mesajı iletmek istedim altında da verdiğim cevap var.Hyosunglar çin malıydı şimdi de kraker grenajlı motorlar oldu:queen:
Benim de arkadaşımın spor 250Gt'si var. YAkından incelediğimde vardığım onu şu: Hyosung'un granajları kraker gibi. Zaten arkadaşım da bundan şikayet etti. Motora bağlı olduğu vida yerlerinden hep çatlamış. Bazıları ilerlemiş zamanla ve kırıklara neden olmuş. Ayrıca görünüşünü ben de beyeniyorum çok ama bu görünüşün altında yatan gerçek şu , motorun kasasıyla granaj arasında bayağı bir açıklık var, Yani adamla cüsseli göstermek için bunu yapmışlar... Arka tarafa baktığımda ise gözüme çarpan ilk şey perçinlerle geçme kıç tarafı oldu. Hiç hoşuma gitmedi. Herkesin tercihi kendinin tabiki , benim düşüncelerim de bu. Ama bunu tercih eden herkese de saygım var...
Not: Comet olarak okumamışım Gt 250R sandım , kusura bakmayın... Comet hakkkında bilgim olmadığından yorum yapamicam
Bilgi vereyim.Comet ve gt 250r aynı motorlar:yani birinde granaj var diğerinde yok biri ön çift arka tek disk diğeri ön arka tek disk+dijital gösterge.Yani demek oluyor ki gt250comet granajsız haliyle bile iri bir motorken gt250r a granaj takıp araya mesafe koyarak motoru iri göstermek için genişletmişler demek tamamen uydurma bir anlatım olur ve senin yetersiz bilgini ortaya koyar.Motorun grenajı kreker gibi de o kadar motor ustasıyla konuştum yorumlarını aldım hiçi biri böyle bir şeyden şikayet etmedi onlar inceledi göremedi de sen mi farkettin bunu ki o da ayrı bir konu.Hyosung formunda onca gt250r kullanan var hangisinin granajı kraker gibiymiş bir sor.Böyle uydurma ve subjektij yaklaşımlar yapmak kimseye yarar sağlamaz.
trasher
04 Kasım 2006, 00:35
bende 171 i görebildim en fazla ne şans ama :) conti 173 görmüştü sanırım biraz daha giderdi demişti yani öle böle 180 yapacak gibi duruyo
cevap gerçekten komik olmuş yahu ben motoru okadar yan yatırdım 30 ile giderken motorda diil grenaj kırılması çatlama dahi olmadı yahuu pasta ile giderdim çizilen taraflarını belliki yazmış olmak için yazmış arkadaş post'u.
Bu arada havalar fenaa gidiyo :( motoru ben şirketin otoparkına bıraktım ama ilk güzel günde deposunu fullemeye gidecem ayrıca hergün çalıştırıyorum kuru havalardada bi tur atarım oyüzden öle bi kış bakımı yapmayı düşünmüyorum sizce yanlış mı olur sonuçta havanın iyi olduğu hergün 1km civarı yol yapıcam...
giallorosso
04 Kasım 2006, 23:30
Bu arada havalar fenaa gidiyo :( motoru ben şirketin otoparkına bıraktım ama ilk güzel günde deposunu fullemeye gidecem ayrıca hergün çalıştırıyorum kuru havalardada bi tur atarım oyüzden öle bi kış bakımı yapmayı düşünmüyorum sizce yanlış mı olur sonuçta havanın iyi olduğu hergün 1km civarı yol yapıcam...
bence havalardan korkmamıza gerek yok.sonuçta koca kış boyunca hergün mü yağmur yağıyor yağmursuz fakat soğuk gün çok hiçbişey olmazsa kendi mahallende bile haftada 2 gün 3-4 tur atacak kadar güzel havalar olucak tabi kar yağarsa yapacak bişey 2 hafta falan binemeyiz ama.ben yerler ıslakkende bindim akıllı uslu ve aşırı dikkatli gidince bir sorun görmedim rahat gezdim.
benim şahsi fikrim bütün kış boyunca 1hafta içinde motora binilecek elbet müsait 2 gün ve 2 saat yaratabiliriz ki bu en kötü ihtimal olarak düşünülebilir.
tabi ki en önemli şey su geçirmeyen kaliteli mont-pantolon-bot ve maske onları da bu hafta içi halletmeyi düşünüyorum.
ceko35
06 Kasım 2006, 13:47
arkadaslar motorumu satıyorum...:bounce:
ilan asagıdaki linktedir.. gerekli bilgileri gorebilirsiniz.
http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/ADDETAIL.DoIt?AdId=3030258
nakit sıkıntısı var.. ve yakında askere gidicegim icin satıyorum. biliyorsunuz motorun daha once krank probleminden dolayı motor bolumu degiştirildi garantiden ve hiçbir sorunu yoktur. kısaca yenilendi motor.
buluşmalara ve gezilere geldigimde gormussunuzdur motoru.
5000 YTL de vericem.
cep telefonumdan ulasabilirsiniz.
cenk dinc : 542 - 541 13 93
tesekkurler.
Barış Şuşut
06 Kasım 2006, 17:28
evimin önünde sıfırladığım göstergem İzmir , Manisa, İstanbul ziyaretlerim sonunda 2011 km yi gösterdiğinde yine evin önündeydim ..Yol boyunca motorun sebep olduğu hiç bir aksilik yaşamadım ..Oysa yola çıkarken 250 cc motorun uzun yolu için aklımda soru işaretleri yok değildi...eğer altımda 600 cc bir motorda olsa bu kadar iyi bir yol yapabilirdim hem gt comet hemde cbf bu yolda benden tam puan aldı..
İstanbulda motorum 4000 km yi gördü bende bakımı istanbulda yaptırdım ..Gürkanın memnuniyeti sonrasında bende motoru aynı servise götürdüm cidden işe profösyönel yaklaşan insanlarla tanıştım ..
yağ, yağ filtresi bujiler değişti.. karburatörler ayarlandı ..
toplam 130 ytl tuttu.. motor pırıl pırıl cilalanmış şekilde teslim edildi aldığımda bu kadar temiz değildi eksoz özel bir kimyasalla parlatıldı..
bunlara ilave olarak ..motorun şasesini tutan resimde gördüğünüz parçanın yerine
http://img153.imageshack.us/img153/7561/dsc02967smallgy7.jpg (http://imageshack.us)
tek parçadan oluşan ve hem şaseyi tutan hemde ayakları bir kaza veya çarpışmada koruyan bir takoz takıldı ..
http://img237.imageshack.us/img237/9634/dsc02968smallhu6.jpg (http://imageshack.us)
http://img153.imageshack.us/img153/9814/dsc02969smallbo5.jpg (http://imageshack.us)
bu takozun değeri takması dahil 75 ytl..
Hyo kullanıcısı veya almayı düşünen arkadaşlar ..motorun yağı lastik hava basıncı kontrollerinden sonra gönül rahatlığıyla uzun yola çıkılır..
motoru 6000-9000 devir arası kullandım 5. viteste 7000 devirde 100 km civarı sabit bir hız bence çok yeterli özellikle ağır vasıtaları sollarken 3. vitese inip gaz açarsanız motor ok gibi fırlıyor..
5. viteste 7000 devir altına indiğinizde motorda ki titreşim size hemen vites küçült sinyali veriyor. devir saatine bakmaksızın ,motoru hissetmeye ve otomatik olarak vites değiştirmeye başlıyosunuz .Motoru ve deviri hissederek fazla zorlamadan kullanınca yol çok tatlı oluyor..
Özellikle otobanda hızı gayet tatmin edici ..sizi hiç zor durumda bırakmadan kıvrak ve atak bir kullanım sergiliyor..tek şikayetim tüm naked motorlarda ortak sorun olan rüzgarı 120 km de çok rahatsız edici bir düzeyde hissetmeniz..
ailgazdag
06 Kasım 2006, 20:41
bbrrş yolculuğunun keyifli geçmesine sevindim...
bu takozu istanbulda hangi serviste taktırdığını yazabilirmisin???
saygılar...
trasher
07 Kasım 2006, 00:30
bu ortaköyde yeni açılan serviste takılmış C&C motor
misfit
07 Kasım 2006, 14:14
4 ekim pazar günü 13motor 3araba Superevadan arkadaşlarla Aydın Yenipazar'a pide yemeye gittik.
Benden sonra en küçük motor EN500 idi.
Güzel virajlı bir yoldan (ahmetbeyli yolu) Topam 350 kmden fazla yol yaptık.
Ne virajlarda ne 650 750 1000cc makinaların yanında gurup sürüşünde hiç zorlanmadım.Bunda grubun normal güvenli hızlarda seyretmesininde etkisi büyük.
Dönüşte Aydından otobana girdik tabelalar 1 derece gösteriyordu güneş batmıştı 110km süratle İzmir'e kadar soğuğu düşünün artık.
GT250 cometim sürat,boyut,rüzgardan etkilenme,viraj,otoyol hiçbir konuda beni üzmedi.Hatta çok mutlu etti.
Unutmadan arkamdada eşim vardı.İki kişi güzel bir yol yaptık.
350km belki uzun bir yol değil ama gün içinde motorum beni hiç üzmedi.
Ben çok memnunum.İyiki almışım.
Barış Şuşut
07 Kasım 2006, 17:32
misfit
Biz tam aydından otobandan çıkarken bir grup motorlu hatta içlerinde bir adet siyat gt 250 comet otobana giriyordu karşıdan baktık demekki sizdiniz
takozu C&C motorda taktırdım.. Hyosung servisler bölümünde en üstte iletişimn bilgileri mevcut
misfit
07 Kasım 2006, 18:16
Doğrudur abi nerede görürsen müsait olursa durdur muhabbet ederiz.
Yelekte misfit yazıyor tanırsın.
Sizin oralara gelirsem bulurum seni.(inşallah,Muğlayı'da özledim doğrusu)
worlwide
07 Kasım 2006, 20:39
Selam herkese.Ben sinan.6 aydır gt250 kullanıcısıyım.Endüstri ürünleri tasarımcısıyım ama dış ticaretle uğraşıyorum..Motorumu bu sitedeki yorumları okuyarak almıştım.İşim gereği yurt dışına sık çıktığımdan şöyle ağız tadıyla kullanamadım.Özlemişim 2 aydır ayrıydım:pale: Bindim şöyle bi istanbul turu yaptım güzel motormuş ya bu bizim motorlar ayrı kalınca değerini daha çok anladım:)
Bu arada aman BBR dikkat et!
tek parçadan oluşan ve hem şaseyi tutan hemde ayakları bir kaza veya çarpışmada koruyan bir takoz takıldı ..
http://img237.imageshack.us/img237/9634/dsc02968smallhu6.jpg (http://imageshack.us)
bu takozun değeri takması dahil 75 ytl..
Bu koruma takozlarından bende taktırmıştım motoru aldığımda.ayrıca takoz haricinde ön motor korumasını da taktırmıştım;çünkü tek başına işe yaramıyorlar.Yine bu siteden bi arkadaştan almıştım ilk orjinallerini yapan yerin adresini bu aksesuarı başka yapan yoktu ozman.
Fakat dikkatimi çeken şu orjinalinden kopyalamalarına rağmen tasarım olarak hatalı olmuş senin motora taktıkları ürün.Bende kine göre iki önemli parçası eksik.Bu aksesuarın şaseye direk bağlı olmaması lazım.Aksi taktirde düşme anında bırakın motorunuzu korumayı sert bi düşüşte şasesinizi eğersiniz bu şekilde kullanırsanız.Ürün tasarımcısı olduğumdan olsa gerek direk dikkatimi çekti bu hata.Aman dikkat edin..
Herkese iyi sürüşler...
trasher
07 Kasım 2006, 21:16
aramıza hoşgeldin worlwide senden motorun resmini bekliyoruz biraz daha kendini tanıtırsan seviniriz yaş,ikamet vs...
bu arada geçen haftadan beri motoru çıkartmıyodum bugün ilk defa bindim acayip özlemişim motorumu çok keyif aldım sürerken hatta şimdi çıkıcam tekrar biraz daha kullanıcam doyamadım şu kış çabuk geçsede bizde kaldığımız yerden devam etsek...
worlwide
07 Kasım 2006, 21:26
aramıza hoşgeldin worlwide senden motorun resmini bekliyoruz biraz daha kendini tanıtırsan seviniriz yaş,ikamet vs...
bu arada geçen haftadan beri motoru çıkartmıyodum bugün ilk defa bindim acayip özlemişim motorumu çok keyif aldım sürerken hatta şimdi çıkıcam tekrar biraz daha kullanıcam doyamadım şu kış çabuk geçsede bizde kaldığımız yerden devam etsek...
Ben Mecidiyeköyde oturuyorum.24 yaşındayım.Motor baya bi pislenmiş bakımsızlıktan şöyle güzel bi temizleyeyim yıkayayım cilasını da atayım öyle koyayım fotoğaraflarını yakışıklı çıksın:)
johnny_rook
08 Kasım 2006, 12:39
Ben Mecidiyeköyde oturuyorum.24 yaşındayım.Motor baya bi pislenmiş bakımsızlıktan şöyle güzel bi temizleyeyim yıkayayım cilasını da atayım öyle koyayım fotoğaraflarını yakışıklı çıksın:)
worldwide ben de m.köydeyim, hatta adaşız, bir ara tanışırız artık,
valla Trasher ben de uzun bir kararsızlık döneminde sonra nihayet kararımı verdim, en kısa zaman da gidip kışlık pantolan ve bot alıp kışın da (yağmur ve kar hariç - zaten kaç gün böyle olurki ?) motorumu kullanacagım, niye diye sorarsanız fark ettim ki sabahları işe motorla gittim günler daha pozitif oluyorum (sebebini yazmaya gerek yok tabiki), bir kaç gün servisle gittim geldim, gün nasıl zor geçti anlatamam............
TAMER
08 Kasım 2006, 16:00
worldwide ben de m.köydeyim, hatta adaşız, bir ara tanışırız artık,
valla Trasher ben de uzun bir kararsızlık döneminde sonra nihayet kararımı verdim, en kısa zaman da gidip kışlık pantolan ve bot alıp kışın da (yağmur ve kar hariç - zaten kaç gün böyle olurki ?) motorumu kullanacagım, niye diye sorarsanız fark ettim ki sabahları işe motorla gittim günler daha pozitif oluyorum (sebebini yazmaya gerek yok tabiki), bir kaç gün servisle gittim geldim, gün nasıl zor geçti anlatamam............
Bende Çağlayandayım arkadaşlar yakın sayılırız,eşlik ederim size.Ben yağmurda soğuktada kullanıyorum motoru.Bot pantolon giyince üşüme ıslanma olmuyor;fakat bu ekipmanlar olmadan kullanmak zor olur.Her gün işe motorla gidiyorum otobüsle gidip gelsem her gün 2 saatim yola gidecek.Arabayla 1 saat,motorla 20-30dk.Kar yağmadığı sürece motora her mevsim binilir:)
Barış Şuşut
08 Kasım 2006, 16:18
worlwide
aynı şeyi bende düşündüm ama tüm motor koruma demirleri ve takozlar şaseye bağlanır motorun düşmesi ile yükü şaseye aktarırlar burdaki takozun görevi depo ve motoru korumaktan öte ayağın motorun altında kalıp kırılmasını veya zedelenmesini engellemek ..yoksa tüm takoz ve korumalar aldıkları darbeler sonucunda şaseye zarar verebilir..
worlwide
08 Kasım 2006, 21:44
worlwide
aynı şeyi bende düşündüm ama tüm motor koruma demirleri ve takozlar şaseye bağlanır motorun düşmesi ile yükü şaseye aktarırlar burdaki takozun görevi depo ve motoru korumaktan öte ayağın motorun altında kalıp kırılmasını veya zedelenmesini engellemek ..yoksa tüm takoz ve korumalar aldıkları darbeler sonucunda şaseye zarar verebilir..
Fakat soyle bir fark var takılan koruma takozlarının darbe anında eyilmesi lazım ki şaseye zarar gelmesin.Sizde bilirsin öne bağlanan koruma takozlarında plastik bölüm bulunur eriyip şaseye gelen darbeyi emsin diye ve bi noktadan sonra şaseye bağlandığı yerden eyilir,şaseye zarar gelmesin diye.Aynı şekilde motor koruma demirleri de kulakcıklarla bağlanır şaseye.Darbe anında bu kulakcıklar eğilir gene.Bendeki orjinalle sizdeki takoz arasındaki fark bu işte benimkinde takozun darbe anında eyilmesini sağlayan bir parça var sizdekine yapmamışlar bu parçayı,bunu anlatmak istedim.
İyi Seyirler...
kabuto
08 Kasım 2006, 23:29
arkadaslar bende almayai dusunuyorum kendime bi hyosung fakat elimde brosur olmasina we bi kac internet sitesine bakmama ragmen
gt250r modelinin kadraninin kac oldugu we motosikletin max hizini ogrenemedim acaba kullanan arkadaslar motosiklet kac yapiyo km/s ?? cok merak ediyorum biraz bilgilendirirmisiniz butun forumu kontrol ettim ama bulamadim
lautreamont
09 Kasım 2006, 11:07
arkadaslar bende almayai dusunuyorum kendime bi hyosung fakat elimde brosur olmasina we bi kac internet sitesine bakmama ragmen
gt250r modelinin kadraninin kac oldugu we motosikletin max hizini ogrenemedim acaba kullanan arkadaslar motosiklet kac yapiyo km/s ?? cok merak ediyorum biraz bilgilendirirmisiniz butun forumu kontrol ettim ama bulamadim
80 km yapıyor :)
Dostum 250 cc bir makina kaç yapabilir ki?
Bence maksimum hız yada kadran la ilgili bilgi arayacağını çok daha önemli ve başka konularda bilgi edinmeye çalış. Tarzını anladığım kadarıyla çok yaşamazsın sen.
trasher
09 Kasım 2006, 11:21
arkadaslar bende almayai dusunuyorum kendime bi hyosung fakat elimde brosur olmasina we bi kac internet sitesine bakmama ragmen
gt250r modelinin kadraninin kac oldugu we motosikletin max hizini ogrenemedim acaba kullanan arkadaslar motosiklet kac yapiyo km/s ?? cok merak ediyorum biraz bilgilendirirmisiniz butun forumu kontrol ettim ama bulamadim
biz conti ile sapanca yolunda biraz basmıştık 171 ben gördüm fatih te edirne yolunda 173 görmüş yani 180 yapacak... GTR in kadranı yok dijital gösterge comet in son hız sanırım 180 olarak gözüküyo...
Fakat soyle bir fark var takılan koruma takozlarının darbe anında eyilmesi lazım ki şaseye zarar gelmesin.Sizde bilirsin öne bağlanan koruma takozlarında plastik bölüm bulunur eriyip şaseye gelen darbeyi emsin diye ve bi noktadan sonra şaseye bağlandığı yerden eyilir,şaseye zarar gelmesin diye.Aynı şekilde motor koruma demirleri de kulakcıklarla bağlanır şaseye.Darbe anında bu kulakcıklar eğilir gene.Bendeki orjinalle sizdeki takoz arasındaki fark bu işte benimkinde takozun darbe anında eyilmesini sağlayan bir parça var sizdekine yapmamışlar bu parçayı,bunu anlatmak istedim.
İyi Seyirler...
bu konuyu daha öncede takip etmiştim yarar sağlayayım derken zarar sağlaması olasılığıda ortaya çıkıyor. wolrwide sende koruma demirinin fotosunu koyarsan farkı görelim... tşk.
worlwide
09 Kasım 2006, 17:31
trasher,
Bende ki aksesuarlar bunlar.Fark olarak dikkat ederseniz koruma aksesuarlarının kulakcıklarla bağlı olduğunu görürsünüz.Bu şekilde şaseye bir zarar vermez.Benim motor devrildi korumalar korudu hiç bir şey olmadı,aksi taktirde masraf çıkardı bana.
Ben bunları Metal Sanatları Atölyesinden Arslan Ustaya taktırmıştım.Kendi motorumun fotoğrafları yok ama bu siteden yine aynı yere yaptıran başka bir arladaşın fotolarını buldum onları koydum.Bendekiler de aynısı zaten.
http://img389.imageshack.us/img389/949/74278pict0002122440loqs7.th.jpg (http://img389.imageshack.us/my.php?image=74278pict0002122440loqs7.jpg)
http://img352.imageshack.us/img352/2582/74273pict0001122579loly7.th.jpg (http://img352.imageshack.us/my.php?image=74273pict0001122579loly7.jpg)
http://img352.imageshack.us/img352/7746/74283pict0003122348loha0.th.jpg (http://img352.imageshack.us/my.php?image=74283pict0003122348loha0.jpg)
kabuto
09 Kasım 2006, 19:32
lautreamont
--------------------------------------------------------------------------------
Alıntı:
kabuto´isimli üyeden Alıntı
arkadaslar bende almayai dusunuyorum kendime bi hyosung fakat elimde brosur olmasina we bi kac internet sitesine bakmama ragmen
gt250r modelinin kadraninin kac oldugu we motosikletin max hizini ogrenemedim acaba kullanan arkadaslar motosiklet kac yapiyo km/s ?? cok merak ediyorum biraz bilgilendirirmisiniz butun forumu kontrol ettim ama bulamadim
80 km yapıyor
Dostum 250 cc bir makina kaç yapabilir ki?
Bence maksimum hız yada kadran la ilgili bilgi arayacağını çok daha önemli ve başka konularda bilgi edinmeye çalış. Tarzını anladığım kadarıyla çok yaşamazsın sen.
kusura bakma ama motorundan we avatarindan anladigim kadariyla kelle koltukta gezen sensin ben degil ben sadece sorup ogrenmeye calisiyorum elimde zaten 1100cclik motosiklet mevcut senin kadar hevesli olsaydim kelle koltukta gezmeye su anda caddede kiz pesinde kosuyo olurdum burada bilgi arasitiryo deigl actigim topiclere yada cevap yazdigim topicleir bi goz gecirirsen baslamadan once ciddi bir arastirma yapip 600cc dusunurken 250 lik secip onu arastirmasini yaptigimi kurs baktigimi ne yapilip ne yapilmamasi gerektigini arastirdigimi gorursun arkadasim hiz tutkunu bi insan degilim ama almayai dusundugum motosikletin kac yaptigini merak etmek en dogal hakkim bunun tarzi yokki 650 cclik kullanan sensin illa bende sanami laf sokim sende yanlis biliyomussun 80 km diyosun 180 dio millet hem yanlis bilgi weriyosun hemde bilgic bilgic konusyosun bence sen orada avatar olarak iyiisn abi yazmasan seni daha cok sewicem emin ol:cat:
ailgazdag
09 Kasım 2006, 21:29
arkadaslar hepinize selamlar, saygilar...
onemli bir sorunum var
az once osmanbeyden cikip, cok yogun bir trafikte dur kalk, can hiras balmumcuya isyerime geldim...
yildizdan levent e dogru olan guzergaha ciktigimda ancak 2. vitese atacak kadar hizlanabildim ama ne fayda KASKATI olmus bir vites pegi ayagimin altinda beni delirtti. imkani yok 2 ye gecmedi makine (gt250 comet)
bu sorunu yasamis ve cozebilmis baska bi arkadas daha varsa cevap yazmasini rica ediyorum...tesekkur simdiden
Gürkan Anbarlı
09 Kasım 2006, 21:55
2. vitese atacak kadar hizlanabildim ama ne fayda KASKATI olmus bir vites pegi ayagimin altinda beni delirtti. imkani yok 2 ye gecmedi makine (gt250 comet)
bu sorunu yasamis ve cozebilmis baska bi arkadas daha varsa cevap yazmasini rica ediyorum...tesekkur simdiden
Kaç kilometredesin? debriyaj telini bir kontrol et :)
ailgazdag
09 Kasım 2006, 21:57
komtan bugun 400 km oldu...cok yeni yani
nedir bu problem ya...
trasher
09 Kasım 2006, 22:18
komtanın dediği gibi debriyaj telini kontrol etmelisin bide doğru deviri tutturup debriyajsız geçirmeye çalış bide öle dene bakalım önceki sayfalarda vardı bunlar konuşulmuştu ama arama motorunu bi türlü efektif kullanamıyorum aradığımı bulamıyorum ama mutlaka yardımcı olacak çıkacaktır...
arkadaşlar birde bazı motorlarda vidalarda özellikle paslanma görüyorum bu vidaları paslanmaz kaliteli vidalarla değiştirmek istersek öncelikle bu vidaları nerden temin etmeliyiz ve sonrasında maliyeti nedir yani bir paslanmaz harbi kalite vidanın maliyeti bilenler varsa nerde bulabileceğimizide yazarak sölerlerse çok sevinirim
son soru arka balatam bitmek piyasada daha kaliteli bir balata bulabilirmiyim gtr için yoksa servisten balatayı alıp(fiyatı 40 YTL imiş bu arada) kendim takmak istiyorum çünkü serviste işçilik olarak 30 YTL alıyolar nasıl yapılacağını resimle anlatabilecek var mı yada çok kolay bir iş değil midir bu değiştirme işlemi
lautreamont
10 Kasım 2006, 11:38
kusura bakma ama motorundan we avatarindan anladigim kadariyla kelle koltukta gezen sensin ben degil ben sadece sorup ogrenmeye calisiyorum elimde zaten 1100cclik motosiklet mevcut senin kadar hevesli olsaydim kelle koltukta gezmeye su anda caddede kiz pesinde kosuyo olurdum burada bilgi arasitiryo deigl actigim topiclere yada cevap yazdigim topicleir bi goz gecirirsen baslamadan once ciddi bir arastirma yapip 600cc dusunurken 250 lik secip onu arastirmasini yaptigimi kurs baktigimi ne yapilip ne yapilmamasi gerektigini arastirdigimi gorursun arkadasim hiz tutkunu bi insan degilim ama almayai dusundugum motosikletin kac yaptigini merak etmek en dogal hakkim bunun tarzi yokki 650 cclik kullanan sensin illa bende sanami laf sokim sende yanlis biliyomussun 80 km diyosun 180 dio millet hem yanlis bilgi weriyosun hemde bilgic bilgic konusyosun bence sen orada avatar olarak iyiisn abi yazmasan seni daha cok sewicem emin ol:cat:
:) tamam o zaman 280 yapar diyeyim ben de:)
tkalfaoglu
10 Kasım 2006, 12:23
arkadaslar hepinize selamlar, saygilar...
yildizdan levent e dogru olan guzergaha ciktigimda ancak 2. vitese atacak kadar hizlanabildim ama ne fayda KASKATI olmus bir vites pegi ayagimin altinda beni delirtti. imkani yok 2 ye gecmedi makine (gt250 comet)
Selam -- büyük ihtimal sorunun yağla ilgilidir. Ya miktarı, ya akışkanlığı.
İhmal etme bunu ve zorlama vitesi.. -t
ailgazdag
10 Kasım 2006, 13:12
tkalfaoglu, senin de belirttigin gibi olay yag akiskanligi zira dun gece calisip (3 saat kadar) yani motoru dinlendirip eve dogru yola cikinca hic bir sorun yasamadan eve kadar gittim...
sabah ilk is motoru servise goturup "ya ben bu isten biraz urktum, bu ne ola ki?" seklindeki soruma da usta ayni cevabi verdi."yag incelmistir hararetten"...
neyse simdi motor orda.koruma demiri taktiriyorum, aksama alicam
ilginize tesekkurler arkadaslar...saygilar
tuna_tour
10 Kasım 2006, 13:28
arkadaşlar ben bu gt 250 comet ve gt 250 r motorlarının son sürat olayına bir son nokta koymak istiyorum motoru yırtsanızda üstünde tepinsenizde kesinlikle ve kesinlikle 180 yapmaz kimseyi ve kendimizi aldatmayalım düz yolda 171 km/h ıkına sıkına yokuş aşağı 175 km/h ama zaten yokuş aşağı yapılan son sürat bi ölçüt değil benim açımdan ayrıca sağlıklı sürüş ve motorun sağlığı açısınından 145 km/h geçilmemeli . . . gelelim grenaj vs. kalitesine benim motorum 3 kere yan yattı ilk kırılan 164 ytl değerindeki ayna oluyor en son yan yattığında yaklaşık 15 yada 20 km/h ile gidiyodum sol gidon ayna sinyal kırıldı grenajda biraz çatladı .... inanamazsınız gidon sıkıştırılmış demir tozundan yapılmış alçı gibi kırıldı resmen aynada zaten bu tarz bi malzeme ama aliminyum sanırım ... sonuç olarak benim görüşüm bu motorların performansı iyi arıza problemi pek yok ama malzeme kalitesi cidden çinlilere yakın . . .
giallorosso
10 Kasım 2006, 13:43
cometimin aynasını kırdığımda 25dolara aldım gt250r ın aynası nasıl 164 ytl oluyor
tuna_tour
10 Kasım 2006, 14:05
herhangi bi hyosung yetkili servisine sorarsan her iki modelin aynasının fiyatlarını sende şok olacaksın ... bu arada ben aynayı istanbul motordan aldım
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO