PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63

conti
03 Ekim 2006, 23:31
yedek parçada sorun yok diyosun buna bende inanmak istiyorum çünkü bnde bu motoru kullanıyorum. Yedek parça ve servis sıkıntısı olmadığı yorumuna kesinlikle katılmıyorum. Ben artık bazı şeylerden süphe etmeye ve korkmaya başladım insan 30 iş günü süresi var die müşteriyi 30 iş günü bekletir mi bi parça için bunun geri dönüşü ona ne olur hiç düşünmez mi bu firma ben bu zamana kadar arkadaşlarıma tavsiye ettiğim bu motoru bundan sonra edermiyim serviste sen motorla ilgilenmez filtre yok die değiştirmeye gerek yok dersen başından savarsan yolda kalınca sormazlar mı hesabını tek söylediğim bu aralar hep olumsuz yorumların dolaştıgı bunlara inanmak istemiyorum ama yadsınacak gibide değiller. Global'in en azından bu seneki pick atan artışlarının çerçevesinde yedek parça stogunu genişletmesi ve servis ağına bilgili tecrübeli elemanlar alması gerektiğidir yok bulamıyosa yetiştirecek

1 Eylül tarihinde servise bıraktığım motorsikletimi bu akşam teslim alabildim.

mete_han
03 Ekim 2006, 23:45
son bir soru daha ama çok önemli benim sol ön sinyal hala yok onun için başka hangi markaların sinyalleri olabilir merak ediyorum.




sol sinyal yok mu...:silent: :cyclopsan

Barış Şuşut
04 Ekim 2006, 00:01
Arkadaşlar servislerin çoğu müşteriyi yoklar baktılarki kuşsun ..direk yolma çabasına girerler...bu tür servisleri direk açıklayalım ...hatta bazı bayiler motorun yanında hediye için verilen anahtarlık kalem ve kullanma klavuzunun olduğu mavi çantayı iç ediyo ..napacaklarsa ..hyoyu 4 yıldır kullanan biri olarak her parçasına kolayca ulaşmak servisin yeterli olması en büyük beklentimdir...muhakkak sizinde öyledir..ben yaşadığım ilk sorunu (vites boşa alma sorunu) burdan hemen ilan ettim ..sizlerde bu tip sorunlarınızı paylaşın ...ben 50000 km yapmış 4yaşında bi rx sahibiyim ..motor hala cillop gibi en baba 200 cc çinliye 5 avans verir 5 boyda fark atar... motorun kalitesinden şüphem hiç olmadı..bu gün öğrendim marmariste çok iyi bir ustaya verilmiş yetkili servislik..çok sevindim ..eski iyi bir usta ..milleti kazıklayim diye uğraşan cinsten değil yani...

ylmzzz
04 Ekim 2006, 00:37
usta önemli mevzu. konya yetkili servisini de aynı zamanda kawasaki yetkili servisi olan mehmet çal almış. kendisi iyi ustadır. konyada bir iki sene içinde hyosung satışları artar.

genelde sorunlar servisten yaşanıyor. servisiniz iyi olursa tüm Türkiye'deki servislere sorar bulur parçayı. servisiniz iyi değilse garantili parçadan para alır bir de 1 ay bekletir.

motor alırken bulunduğumuz ildeki ustayla görüşmek en mantıklısı. güzel kaliteli motorlar bile bazı ustaların elinde telef olup gidiyor.

Gökhan
04 Ekim 2006, 00:39
Arkadaşlar servislerin çoğu müşteriyi yoklar baktılarki kuşsun ..direk yolma çabasına girerler...bu tür servisleri direk açıklayalım ...hatta bazı bayiler motorun yanında hediye için verilen anahtarlık kalem ve kullanma klavuzunun olduğu mavi çantayı iç ediyo ..napacaklarsa ..hyoyu 4 yıldır kullanan biri olarak her parçasına kolayca ulaşmak servisin yeterli olması en büyük beklentimdir...muhakkak sizinde öyledir..ben yaşadığım ilk sorunu (vites boşa alma sorunu) burdan hemen ilan ettim ..sizlerde bu tip sorunlarınızı paylaşın ...ben 50000 km yapmış 4yaşında bi rx sahibiyim ..motor hala cillop gibi en baba 200 cc çinliye 5 avans verir 5 boyda fark atar... motorun kalitesinden şüphem hiç olmadı..bu gün öğrendim marmariste çok iyi bir ustaya verilmiş yetkili servislik..çok sevindim ..eski iyi bir usta ..milleti kazıklayim diye uğraşan cinsten değil yani...

baktılarki kuşsun
abi geyik olsun diye sormuyom cidi ciddi bu kuş olmadıgımızı veya kuş olupta göstermememizin yolları var mı? servise gittigimzde nasıl davranmalıyız."valla motordan anlamam siz bakın işte neyi var neyi demek" sence saglıklı bir yontem mi??

mete_han
04 Ekim 2006, 00:43
servise gittigimzde nasıl davranmalıyız."valla motordan anlamam siz bakın işte neyi var neyi demek" sence saglıklı bir yontem mi??




Dur bir topik açayımda tartışalım bu mevzuyu...

trasher
04 Ekim 2006, 00:43
sol sinyal yok mu...:silent: :cyclopsan

maalesef hala yok başka modellerin sinyalleri olur dediler ama daha araştıramadım ayna içinde honda aynalar ı oluyomuş hatta biri takmış öyle satıyodu motoru yanlış hatırlamıyorsam


BBRR

Arkadaşlar servislerin çoğu müşteriyi yoklar baktılarki kuşsun ..direk yolma çabasına girerler...bu tür servisleri direk açıklayalım ...hatta bazı bayiler motorun yanında hediye için verilen anahtarlık kalem ve kullanma klavuzunun olduğu mavi çantayı iç ediyo ..napacaklarsa ..hyoyu 4 yıldır kullanan biri olarak her parçasına kolayca ulaşmak servisin yeterli olması en büyük beklentimdir...muhakkak sizinde öyledir..ben yaşadığım ilk sorunu (vites boşa alma sorunu) burdan hemen ilan ettim ..sizlerde bu tip sorunlarınızı paylaşın ...ben 50000 km yapmış 4yaşında bi rx sahibiyim ..motor hala cillop gibi en baba 200 cc çinliye 5 avans verir 5 boyda fark atar... motorun kalitesinden şüphem hiç olmadı..bu gün öğrendim marmariste çok iyi bir ustaya verilmiş yetkili servislik..çok sevindim ..eski iyi bir usta ..milleti kazıklayim diye uğraşan cinsten değil yani...

boşa alamama sorunu halen devam etmekte inşallah 4.000 de düzelir yoksa elim yapışacak elciğe :)

Barış Şuşut
04 Ekim 2006, 01:29
boşa alma sorunu 1000 bakımında hallolmayanlar el kaldırsın bide o zaman

scorpi0
04 Ekim 2006, 10:23
... son bir soru daha ama çok önemli benim sol ön sinyal hala yok onun için başka hangi markaların sinyalleri olabilir merak ediyorum...

Aslinda universal sinyaller uyar ama ikisini birden degistirmen lazim.

Gecen gun feribotta bir Derbi Sendra Cross motoru gordum. Sinyaller bizimkine cok benziyordu. Motorlar yanyana dururken sinyallerde bir fark goremedim. Ama sokup takmisligim da yok, denemek lazim.

johnny_rook
04 Ekim 2006, 11:34
boşa alma sorunu 1000 bakımında hallolmayanlar el kaldırsın bide o zaman

ben....:pr: 4000 bakımını bile yaptırdım halde,
tam olarak durduktan sonra çok hafif gaz verip biri iki santim ilerleme sırasında boşa geçiyor, bu sayılmaz değil mi ?

trasher
04 Ekim 2006, 12:26
bnce sayılır jonny nie sayılmasın aynısı bndede var ama gaz ver ileri geri yap insan zaten ortalama 30-40 saniye olan ışıkların yarısını boşa atmak için geçiriyo bu kesinlikle bu motorların kronik sorunu inşallah 4.000 e gidince halledicez baka yolu yok

selase
04 Ekim 2006, 17:36
vayy demek bu sorun hyo da da var:silent: .bizim eski motorda da (keeway sl150) vardı böle bi sorun.gazı birden verince stop ediyodu ve beni çok korkutuyodu açıkçası..sl150'yi satıp bunu almakla görüntü ve serilik haricinde fazla bişey değişmemiş oldu yani.şuana kadar bizimkinde böle bişey olmadı sanırım ama inş.hyo da da böle bi sorunla karşılaşmayız:pale:

trasher
04 Ekim 2006, 17:57
vayy demek bu sorun hyo da da var:silent: .bizim eski motorda da (keeway sl150) vardı böle bi sorun.gazı birden verince stop ediyodu ve beni çok korkutuyodu açıkçası..sl150'yi satıp bunu almakla görüntü ve serilik haricinde fazla bişey değişmemiş oldu yani.şuana kadar bizimkinde böle bişey olmadı sanırım ama inş.hyo da da böle bi sorunla karşılaşmayız:pale:

yanlış anlaşılmasın ben vites sorunundan bahsettim senin dediğin gibi sorun yaşıyan joony rook vardı bir tek oda bu sorunu zaten serviste halletti... bende sanki elini gazdan çekince yığılıyomuş gibi geliyo dedim ama ondan da emin değilim ertuğrulun makinede bu olay oluyomuş yığılma olayı önceki sayfada var.. kronik tek sorun vites problemi boşa alamama problemi okadar...

dark
04 Ekim 2006, 20:00
servis;
1000km de yag filtresini degistirmemislerdi. 2000km de cebimden odeyip baska serviste degistirdim.
zincir gerginligi, bazi vidalarin sikilmasi, rolanti ayari vb bircok seyin atlandigini da 4000km bakiminda farkettim. bu arada eksozdan ve zincir siperliginden birer vidayi kaybetmistim bile.
tanismak icin gittigim bir diger servistede bana magnetek motor yagi onerilmisti ki bunun zararini bbrr yazmisti.
japonlarin bir ustunlugu varsa o da islerini olmasi gerektigi gibi yapmalari ve hatta mukemmeliyetci olmalari.
kronik sorun?
bosa gecme 4000km den sonra tamamiyle duzeldi.
6500 devirden den sonra gercekten atiklesiyor. fakat bunun sorun olabilecegini hic dusunmedim.
fakat bana bir sorun varmis gibi gorunmuyor.

TAMER
04 Ekim 2006, 20:04
Bende vitesi boşa almayla ilgili baştan beri herhangi bir problem yok.Boşa geçmediği zaman motoru biraz kımıldatmak yeterli oluyor ki bu zaten zincir boşluğunu almak için her motorda yapılması gereken bir şey.

bighakan
04 Ekim 2006, 21:45
Bugün kızım ben boşta bulunduğum sırada haber vermeden arkaya oturmaya kalktı.Motosikleti olduğu yerde yan yatırdık.Şimdi çalışmıyor.Elektrik hiç bir yere gitmiyor.Kablolara,bujiye,aküye baktım bir sorun gözükmüyor.Vurduğumda motosiklet ve tesisat normal çalışıyor.Sabah servise götüreceğim.Kontrol etmem gereken başka bir yer varmı?

tkalfaoglu
05 Ekim 2006, 07:40
Bugün kızım ben boşta bulunduğum sırada haber vermeden arkaya oturmaya kalktı.Motosikleti olduğu yerde yan yatırdık.Şimdi çalışmıyor.Elektrik hiç bir yere gitmiyor.Kablolara,bujiye,aküye baktım bir sorun gözükmüyor.Vurduğumda motosiklet ve tesisat normal çalışıyor.Sabah servise götüreceğim.Kontrol etmem gereken başka bir yer varmı?

Biraz uzak bir ihtimal belki ama düşünce dönüş sinyali kırılmış ve ampulu kısa devre yapıp sigortasını (tek bir sigortası var) yakmış olabilir mi? -t

johnny_rook
05 Ekim 2006, 09:58
alıntı yapmışsın ama ben vites sorunundan bahsettim senin dediğin gibi sorun yaşıyan joony rook var bir tek... bende sanki elini gazdan çekince yığılıyomuş gibi geliyo dedim ama ondan da emin değilim ertuğrulun makinede bu olay oluyomuş yığılma olayı önceki sayfada var.. kronik tek sorun vites problemi boşa alamama problemi okadar...

trasher, bu sorunu hallettirdim ben, şu an böyle bir sorun yaşamıyorum, makina canavar gibi, yanlış anlaşılma olmasın, ama şöyle bir ipucu vereyim motor aniden 5.viteste stop etmeden önce aynı senin yazdıgın gibi elimi gazdan çekince yığılıyormuş gibi oluyordu sonra bir gün yolda giderken tamamen stop etmeye başladı, bir iki derken ben de götürüp serviste yaptırdım

bighakan
05 Ekim 2006, 13:28
Biraz uzak bir ihtimal belki ama düşünce dönüş sinyali kırılmış ve ampulu kısa devre yapıp sigortasını (tek bir sigortası var) yakmış olabilir mi? -t
Zorda olsa sigorta kutusunu buldum.Sigorta yanmış.Değiştirince normale döndü.
Teşekkür ederim.

serem
05 Ekim 2006, 17:53
hyosung gt250 almayı düşünüyorum önerirmisiniz.

snrtrt
05 Ekim 2006, 18:05
sevgili serem öneririz de sen daha önce motor kullandın mı bir motordan beklentin ne hangimiz bilebiliriz ki bunu sen önce bi açıklık getir belkide önermeyiz :)

serem
05 Ekim 2006, 18:07
hyosung gt 250'yi beğeniyorum.125'lik kymco var,ama hyosung almak istiyorum ne dersin tavsiye edermisin.Kullanımı nasıldır,yakıtı vs.nasıldır,bilgi verirsen sevinirim.teşekkürler.

snrtrt
05 Ekim 2006, 18:26
benim ilk race motorum daha önce keeway e binmiştim .. benim için alışmak oldukça kolay oldu . benim zevkime göre gt 250 r göze daha hoş geliyor.

onun dışında benzin 45 liraya 350 km civarı diyebilirim kullanıma göre değiştiğini daha önceki sayfalardan takip edeeebilirsin.

sorun pek yok gibi. arada her taşıtta olabilicek arızalar çıkıyor ama bu kadar kullanan kişi arasında 1-2 kişinin büyük bi sorunu çıktı diğerlerine nazar değmesin :)

önceki sayfalara bir göz atmanda yarar varrr. istanbulda oturuyorsan servis sorun değil iyi ve düzgün bakım yapılıyor diğer şehirlerde sanırım biraz sorunlu

benden bu kadar :)

lubimaya54
05 Ekim 2006, 18:41
benim ilk race motorum daha önce keeway e binmiştim .. benim için alışmak oldukça kolay oldu . benim zevkime göre gt 250 r göze daha hoş geliyor.

onun dışında benzin 45 liraya 350 km civarı diyebilirim kullanıma göre değiştiğini daha önceki sayfalardan takip edeeebilirsin.

sorun pek yok gibi. arada her taşıtta olabilicek arızalar çıkıyor ama bu kadar kullanan kişi arasında 1-2 kişinin büyük bi sorunu çıktı diğerlerine nazar değmesin :)

önceki sayfalara bir göz atmanda yarar varrr. istanbulda oturuyorsan servis sorun değil iyi ve düzgün bakım yapılıyor diğer şehirlerde sanırım biraz sorunlu

benden bu kadar :)

aynı kaderi paylasıyoruz bende sl 150 den gectım gt 250 r a...motora bindigimi şimdi anladım

Barış Şuşut
05 Ekim 2006, 23:18
Şu 6500 devir meselesini denedim hani 6500 devire kadar bayılıyomuşta sonra coşuyomuş...
yok öle bişi ..en azından benim motorda öle değil ..3000 devirde ne bekliyolarki, motordan motor 3000 devirde iken 3000 devirde olması gerektiği gibi gidiyor....6500 deivde haliyle tork artıyor...hani 6500 e kadar normal veya güçsüz gelipte 6500 de turbolamıyo..bunu anlamanın en iyi yolu artan birivme ile aynı viteste gaz vermek ...güç her devirde olması gereken gibi .

giallorosso
05 Ekim 2006, 23:40
hyosung gt 250'yi beğeniyorum.125'lik kymco var,ama hyosung almak istiyorum ne dersin tavsiye edermisin.Kullanımı nasıldır,yakıtı vs.nasıldır,bilgi verirsen sevinirim.teşekkürler.

gt250yi tavsiye ederim 700kmyi geçtim şahsen bir sorunla karşılaşmadım
bende sürücü kursunda kymco kullanmıştım ondan sonra hyo ya geçtim fakat 2 ay scooterla gezdim trafikte

önce motora otur bak bakalım hoşuna giderse kaçırma

tkalfaoglu
06 Ekim 2006, 10:55
1) Bende de motorun bayma/6500 devirden sonra coşma gibi bişeyi yok. Hızlanması son derece "lineer".. ta ki 9000 devire kadar.

2) 5500 ile 6500 devir arası titreşim artıyor.. Sizde de oyle mi?

3) GEVŞEYEN VİDALAR: Sizde de garip vidalar gevşiyor mu?
Her marka motorlarda böyle midir bu? Bende ayakları koydugumuz çıkıntıların kauçuk kısmını orada tutan vidalar gevşedi!, biri düştü kayboldu. Diğer 3 vidayı da gevşek buldum sıktım. Tekrar gevşer mi?

Sagolun!
-turgut

cem.alper
06 Ekim 2006, 12:48
Herkese selam,

2 gun arayla moturu 2 kez sag yana yatırdık. allahtan bişey olmadı ilkinde.

ama ikincisinde motoru arkadasıma vermiştim inerken agır geldi ve saga yatmaya basladı ben kostuysam da yetişemedim ve sag yana yatırdı.
Hemen kaldırdık boyada bişey yok sevindim tekrar dan ama ne yazıkki on fren elimde kaldı sanayide oldugumuzdan gidip hemen on fren sorduk suzukinin kol ile hemen hemen aynı ama 125 ytl :( neyse size esas anlatmak istediğim ilk ve 2 yatırdığımda basıma gelen sorum motoru calıştıramıyorsunuz benzin bujiye akıyor ve motor calışmıyor boguluyor ilk oldugunda fenerbahcede idik ve tecrubeli abiler biraz bekle sonra bakarız dediler ve calıştırdılar 10-12 devirde motoru calıştırıp baya gaz verdiler :) ve motor calışır hale geldi ve bi muddet gazlamak zorunda kaldık cunku gaz kesip durur gibi oluyordu bende bunu aklıma yazdığımda 2 kez yana yattıgında aynısını yaptım fakat baya zor
oluyor 10-12 devirlerde bas gaza siyah duman attı biraz rolantiyi yukseltim gaza asıla asıla biraz turladım olur da sizin de basınıza gelirse buji ıslandıgı için motor boguluyor gaz kesiyor calıştırınca yuksek devirle boş ta calıştırıp bi muddet gazı gesmeyin daha sonra rolantide kalsın :)))

bu arada ben 5000 km oldum karsıda oturuyorum genelde fenerbahcede gene 250r cı arkadasım neco ile takılıyoruz ve ara ara kalkış yapıyoruz dun akşam bi honda civic ile kalktık biraz modifiyeli gibiydi geride kaldı 2 viteste 100 goruyorum ama m3 vs gibi arabalar kalkışta bizi harcar bi arkadas sormuştu kalkış nasıl diye ona yazıyorum.. genelde arabalardan hızlı ama m3 m5 gibi arabalar la kalkarsan plakalarını okursun :)))

misfit
06 Ekim 2006, 13:49
Bendede çekiş hep aynı şerkilde stabil olarak gidiyor 6000den önce bayma yada sonrasında ekstra bi coşma yok. Motor 250cc için zaten coşkun bi makina.
T:Kalfaoğlu
Bende hiç vida gevşemesi yok şimdi özellikle tekrar kontrol ettim.7000-8000gibi 250cc için normal bi titreme başlıyor,extra bi durum yok.

johnny_rook
06 Ekim 2006, 13:58
1)

3) GEVŞEYEN VİDALAR: Sizde de garip vidalar gevşiyor mu?
Her marka motorlarda böyle midir bu? Bende ayakları koydugumuz çıkıntıların kauçuk kısmını orada tutan vidalar gevşedi!, biri düştü kayboldu. Diğer 3 vidayı da gevşek buldum sıktım. Tekrar gevşer mi?

Sagolun!
-turgut

aynı vida ilk aldıgımda bende de gevşemişti, sanıyorum fabrika çıkışında çok iyi sıkmamışlar, bir kere iyice sıktıktan sonra bir problem kalmadı, onun dışında gevşeyen bir yere rastlamadım, zaten öyle inceden inceden de kontrol etmedim şimdiye kadar

Barış Şuşut
06 Ekim 2006, 14:14
İlk aldığımda hemen hemen ulaşabileceğim her civata ve vidayı kontrol ederim bunu her motorda yaparım ...comette zinciri koruyan plastik korkuluğun civataları haricinde gevşek bir somun veya vidaya rastlamadım ..ama ayaklıktaki vidaları es geçmişim biraz önce çıktım kontrol ettim sol ayaklıktaki motora yakın olan vida nerde ise düşmek üzere imiş hepsini bi güzel sıktım ...hatta hazır tornavida elimde iken farı tutan yıldız ları ön çamurluk yıldızlarını ve arka fren hidrolik borusunu tutan telin şase bağlantısını da elden geçirdim

gfrokan
08 Ekim 2006, 00:09
beyler sizce 250 mi 650 r mi
kara veremiyorum
bezin farkı filan

TAMER
09 Ekim 2006, 01:26
1) Bende de motorun bayma/6500 devirden sonra coşma gibi bişeyi yok. Hızlanması son derece "lineer".. ta ki 9000 devire kadar.

2) 5500 ile 6500 devir arası titreşim artıyor.. Sizde de oyle mi?

3) GEVŞEYEN VİDALAR: Sizde de garip vidalar gevşiyor mu?
Her marka motorlarda böyle midir bu? Bende ayakları koydugumuz çıkıntıların kauçuk kısmını orada tutan vidalar gevşedi!, biri düştü kayboldu. Diğer 3 vidayı da gevşek buldum sıktım. Tekrar gevşer mi?

Sagolun!
-turgut

1-)Bende ilk başlarda motorun yığılması bayılması gibi bir sorun yoktu fakat son bir haftadır elimi gazdan çekince motor yığılıyor.Ayrıca titireşimde arttı.Sanırım sübap ayrlarında bir şey var motor freni fazlalaştığı için böyle bir problem yapıyor olabilir,sübaplardan da ses geliyor zaten.Servise götürecem.Nedense bu problem ilk 1000km den sonra oldu.
2-)5000-6000devir arası titreşim bende de vardı,pek rahatsız edici değildi ama bu aralar motorda titireşim çok arttı yine sübap yarlarına bağlıyorum nedenini.
3-)600-700km de vidaları kontrol ettim gevşeme yoktu.

giallorosso
09 Ekim 2006, 01:43
1000 bakımıma 150 km kaldı
varmı istanbuldan 1000 bakımına yaklaşan veya yeni yaptıran arkadaşlar ?

songoku
09 Ekim 2006, 02:40
Arkadaslar ankara daki servis agi ile ilgili bir bilginiz var mi? Simdiye kadar sadece istabul daki servisler onerilmis...diger illerdeki servisler hakkinda sikayetler var. yardimci olursaniz sevinirim.

Dedeefendi
09 Ekim 2006, 12:20
Şu 6500 devir meselesini denedim hani 6500 devire kadar bayılıyomuşta sonra coşuyomuş...
yok öle bişi ..en azından benim motorda öle değil ..3000 devirde ne bekliyolarki, motordan motor 3000 devirde iken 3000 devirde olması gerektiği gibi gidiyor....6500 deivde haliyle tork artıyor...hani 6500 e kadar normal veya güçsüz gelipte 6500 de turbolamıyo..bunu anlamanın en iyi yolu artan birivme ile aynı viteste gaz vermek ...güç her devirde olması gereken gibi .

Bende de yavaş yavaş gaz açtığımda, 5000-6000 devir arasında hafif bir ivmelenme oluyor 6500 ü geçince aniden fırlıyor... Sanırım her motorda olmayan bi CDI sorunu.

Sert kullandığımda bu pek hissedilmiyor.

johnny_rook
09 Ekim 2006, 13:18
hyosung hakkında fikir sahibi olmak isteyen herkes burayı okudugu için, ana sayfada açmış oldugum topiği burada da yazacagım, çünkü konu aslında direkt olmasada hyosung almak isteyenleri ilgilendiriyor,
geçen gün motor taşıt vergisinin sogrulandıgı sayfaya girdim ve fark ettimki internet üzerinden ödeme yaptıgım halde iki ödemede kayıtlara geçmemiş,
bu durumda istediginiz kadar sinirlenin hiç bir şey fark etmiyor sıkıntılı bir uğraş sizi bekliyor,
aracınızın kayıtlı oldugu yerdeki vergi dairesine ödeme sonucu almanız gereken makbuzlar ile gidip bu yanlışlığı düzeltmeniz lazım, topikde bu şekilde bilgi aldım diğer arkadaşlardan
ilk kısmı kısmen kolay çünkü bankanın şubesine haber vereceksiniz onlarda size bu makbuzları temin edecekler
ama ikinci kısım benim acaip canımı sıktı çünkü birden hatırladım, ben motorumu kızıltopraktaki bir bayiden almıştım ama bayi sağolsun, bu işten ne tür bir avantajı olabilir bunu bilmiyorum ama ruhsatı SULTANBEYLİden çıkartmıştı, motoru aldıgım zaman üstünde çok durmamıştım, ne fark eder diye düşünmüştüm hem de artık iş işten geçmişti, baştan böyle bir bilgim olasydı zaten kabul etmezdim ama şimdi görüyorumki aslında çok şey fark ediyor, iki tane saçma makbuzu doğrulatmam için kalkıp sultanbeyliye gitmem lazım
siz siz olun böyle bir hata yapmayın, malum bayiden eminim onlarca motor alan kişi var aramızda ve hepsinde aynı sorun var eger kayıtlar bu şekilde yanlışsa,
benden tavsiye ruhsatı çıkartmadan önce mutlaka ve mutlaka bu ayrıntıyı öğrenin aksi taktirde lanet edeceginiz bürokratik işlemler için bir de lanet edeceginiz mesafelere gitmeniz gerekebilir, gider başka bayiden alırım ama hiç olmazsa sorun çıktıgında halledebilecegim bir mesafede olur kayıtlar

trasher
09 Ekim 2006, 13:37
arkadaşlar 4000 km bakım kaç para tutuyor ve bu para neye nazaran alınıyor çünkü ben giderken kendi yağımı alıp öyle gideceğim servise onua göre orda fiyatta bi yanlışlık çıkıpta kazıklanmayalım...

öylebiraz
09 Ekim 2006, 18:10
merhaba arkadaşlar ben her hafta sonu bursaya gider gelirim bu son gezimde trafik polisi tarafından çevrildim ehliyetsiz olduğum için bana ceza makbuzu kestiler hatta motorumuda bağlıyacaklardı fakat ehliyetli bir arkadaş bulup olayı hallettik polis memuru bana evime bir kağıt geleceğini söyledi mahkemeye çıkacağımı hakimin kararına göre ceza ödeyeceğimi söyledi şimdi sizlere sormak istediğim bu mahkeme bana ne ceza verir ve ben hafta içi çalışıyorum bursaya gitmem çok zor bu mahkemenin istanbu8lda yapılmasının bir yolu varmı lütfen yardımcı olursanız çok memnun olurum
saygılar ..

sunflorist
10 Ekim 2006, 00:44
100. sayfamız hayırlı olsun arkadaşlar :rendeer:
globalmotorun sayfasında gördüğüm kadarıyla ist anadolu yakasında 3 tane yetkili servis war, benim 1000 km'ye az kaldı, acaba anadolu yakasındaki serwislerin hangisini tawsiye edersiniz??
herhangi birine gidipte pişman olan weya memnun kalan warmı??

trasher
10 Ekim 2006, 00:52
istanbul motor u tavsiye eden birini henüz görmedim bizim arka sokakta melih usta var hyosung yetkili servis ama bnde hiç gitmedim oraya oyüzden bişi diemiyorum en sağlamı maslak gözüküyo oyüzden ben maslağa gidicem 4.000 bakım için c.tesi orda olucam hava kötü olmazsa yağ olarakta daha önce konuşulmuş olan shell advance VSX kullanıcam ayrıca servisteki hava filtreleri orjinalmiş korea malı ve üzerinde hyosung yazıyomuş...

sunflorist
10 Ekim 2006, 01:12
saol trasher,
bu melih ustanın yerini basitçe tarif edebilirmisin acaba?? (kadıköylüyüm kolayca anlarım)
eğer iyi bir tavsiye bulamazsam ya melih ustaya yada dediğin gibi maslaka gitcem
ayrıca serviste yağ, filtre gibi değişmesi gerekli malzemeler ztn değişiyo ama benim aradığım motorun ayarlarından iyi anlayan ve bakım tutumda biraz yol gösterebilecek birileri (kafadan atma bilgilerle değil tabi)

giallorosso
10 Ekim 2006, 01:36
istanbul motor u tavsiye eden birini henüz görmedim bizim arka sokakta melih usta var hyosung yetkili servis ama bnde hiç gitmedim oraya oyüzden bişi diemiyorum en sağlamı maslak gözüküyo oyüzden ben maslağa gidicem 4.000 bakım için c.tesi orda olucam hava kötü olmazsa yağ olarakta daha önce konuşulmuş olan shell advance VSX kullanıcam ayrıca servisteki hava filtreleri orjinalmiş korea malı ve üzerinde hyosung yazıyomuş...

anatolia motors un sokağındaki servisi mi diyosun
nbc motors un servisi galiba orda serkan usta vardı aynı yerden mi bahsediyoruz ?

trasher
10 Ekim 2006, 13:25
Hızırbey Cad.1.Dereboyu Sok.No 20 Fikirtepe

Bende bu cadde üzerinde oturuyorum küme sokakta bu yer tam olarak murat sinemasına dogru inerken(somuncubaba vardır) elektrik kurumunu geçtikten hemen sonra bi fırın var onun arkasında olması gerekiyo işin garibi işten dönerken o yoldan geçiyorum bi türlü göremedim o servisi sanırım minübüs(gözcübaba-kadıköy) caddesinin arkasında kalıyo haritada öyle gösteriyo...

giallorosso
10 Ekim 2006, 13:41
nbc motorsun servisini diyorsan yeri çok kolay aslında minibüs caddesindeki sahrayıcedit polis merkezinden sonra anatolia motors diye oto galeri var onun sokağına girip sonuna kadar gidiyorsun yol sonunda sağa veriyo orda tam köşedek ii apartmanın altında

golfy
10 Ekim 2006, 15:35
gialllorosso kardeş, nbc hyosung'un yetkili servisi değil. trasher'ın bahsettiği motorcu melih'i bayağı övüyorlar. ben de oraya gideceğim.

giallorosso
10 Ekim 2006, 15:43
hyosung servisi ve methedilen bir ustaysa yerini tam öğrenelim

kozyatağının neresindesin sen ?

golfy
10 Ekim 2006, 16:55
msn den yazacağım

Burchuck
10 Ekim 2006, 17:15
Arkadaşlar benim de arzum bir GV 650 sahibi olmak, hatta diğer japonlarla da karşılaştırmalar yaptıktan sonra bu kararı aldım; ancak yine de kafamı kurcalayan birkaç konu var:
1- Neden bu motorun hiç ikinci eli yok? Tutulmadığından mı, yeni olduğundan mı?
2- Yedek parça sorunu nasıl oldu bunca zamandır, düzeldi mi?
3- 2.elde görünenler ile sıfır fiyatı çok yakın, arkadaşlar mı yüksek istiyor acaba?:silent:

giallorosso
10 Ekim 2006, 17:28
o motor alabilceğin japonlarla aynı klasmanda ve kalitede bence maddi durumun elveriyorsa al bir gv650 asfalt önünde diz çöksün :)