PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63

muritu
17 Nisan 2006, 17:27
hay metro motoruna ... :) bitti o bitti. öldü metro motor. zeten çalışırken denk gelen olmadı sanırım ona.. artık global var.. ama ötv artışından sonra nolur bilmem bende kara kara düşünüyorum.

murathol
19 Nisan 2006, 02:12
GV 250 çok güzel makina ancak biraz pahalı gibi.

muritu
19 Nisan 2006, 02:16
arkadaşlar kullanan arkadaşlardan kendi ölçümlerine dair. son hız ve yakıt tüketimlerini alabilirmiyiz.
gt 250 ; yakıt tüketimi ve son hız
250r ; yakıt tüketimi ve son hız

bizleri bilgilendirirseniz çok seviniriz.hemde herkes kendi yakıt durumunu kontrol etmiş olur. teşekkürler.

crato
19 Nisan 2006, 03:11
ilk aldığım depo ile (1 depo 17 lt benzin alıyor ve motor henüz 1 km bile değildi) yaklaşık 360 km yol yaptım. ondan sonra henüz tam depo almadım ancak, yakıt seviyesi kırmızıya geldiğinde aldığım 20 lira'lık benzin ile yaklaşık 170 km yol yapıyorum. rakamlar 3 aşağı 5 yukarı bu şekilde, net bir ölçüm yapamadım henüz.
rodaj bakımına girme vakti geldi, rodaj bakımından sonra net sonuçları yazmaya çalışacağım.

johnny_rook
20 Nisan 2006, 00:33
kasko soran arkadaşlar için
koç allianzdan benim GT 250 yi 507 YTL ye full kasko yaptırdım, kapalı yer şartı
aramıyorlar ve herhangi bir muafiyetleri yok, henuz listelerinde gt 250 olmadıgı için örnek olarak haojin ..250 diye bir model üzerinden teklif veriyorlar ve poliçenin not kısmına Hyosung GT 250 yazıyorlar, başka bir sigorta şirketinden acentası olan bir akrabama poliçeyi incelettim, hiç bir problem olmadıgını ve şartların gayet iyi oldugunu söyledi. Bilginize

TheSuda
20 Nisan 2006, 00:37
Slm arkadaşlar...

Bende 1 hafta önce sarı gt250r aldım yanlız resimlere bakıyorumda herkesin motorunun cantları falan gri benimki siyah geldi... acaba yeni üretim mi öle. Herneyse ben motordan çok memnunum ilk haftasında 1000 km yaptım motorla :) tabi 7 bin devrin üstüne hiç çıkarmadım ve rodajı mükemmel bi şekilde tamamladım. Çanakkaleye gelen varsa aranızda bilir buranın rüzgarını. İzmir yoluna çıkıp rüzgara karşı 175 km gördüm ama ii rüzgar vardı ki çok fazla basma taraftarı diilim ama deneme mayetinde yaptım. Bide inanmıyacaksınız belki arkamda 130 kg luk arkadaşım varken 157 falan yaptı düz yolda kim yine rüzgarvardı (eksik olmaz hiç burda rüzgar : =) Arkadaşın ismi gelmiyo aklıma firenleriyle iligili ii tutmuyo demişti yanılmıyosam. O servisin dediği problemde olabilir benimki aldığımda canavargibi tutuyodu azcık dokunman yetiyodu. Yanlız çok enterhasan bi vakka yaşadım benim depo üzerindeki marka yazısı defolu geldi sağtarafında HYOSUNG (doğru) sol tarafında ise HYOSUG yazıyo ki servisinden talep ettim yolluyacaklar deponun yenisini. Bi tavsiyede buluniyim bu arada motorun grenaj civatalarını falan bol bol konrol edin benim grenaj civatalarımda bi sorun olmadı ama zincir muhafazasının civatası vibrasyondan çok etkilendiği için çıkıyo bol bol kontrol edin ben yeni civata sıktır mama rağmen 1 defa daha çıktı.Sonra motorun firen balataları ve baskısı çok erken bitiyomuş benden önce alan arkadaşım söyledi fakat garanti tamamen bunu karşılıyo ( tabi 2 sene ). Baskıyı bilmiyorumda firen balatalarının başka markasını buldum 650 r a taktık uzun süredir kullanıyo bi problem yaşamadı.Bide ben motora ekzos almak istiyorum ne tavsiye edersiniz ve aşağı yukarı fiyatı nedir?

Gürkan Anbarlı
20 Nisan 2006, 10:14
Slm arkadaşlar... Bende 1 hafta önce sarı gt250r aldım yanlız resimlere bakıyorumda herkesin motorunun cantları falan gri benimki siyah geldi... acaba yeni üretim mi öle.

Hoşgeldin aramıza, ilk sarıyı sen aldın sanırım. Kazasız sürüşler. GT250R 2006 yılında üretilen bir model, ilk partiden sonra üretilen partilerde 650 ve 125 lik versiyonlar dahil frame, jantlar ve egzoz siyah oldu.


Arkadaşın ismi gelmiyo aklıma firenleriyle iligili ii tutmuyo demişti yanılmıyosam. O servisin dediği problemde olabilir benimki aldığımda canavargibi tutuyodu azcık dokunman yetiyodu. Yanlız çok enterhasan bi vakka yaşadım benim depo üzerindeki marka yazısı defolu geldi sağtarafında HYOSUNG (doğru) sol tarafında ise HYOSUG yazıyo ki servisinden talep ettim yolluyacaklar deponun yenisini.

İyi tutmamasının sebebi parçaların balmumu ile kaplı olmasıydı, sıcak su ile yıkanınca veya ilk 100 km kendiliğinden geçeceği iletilmişti netekim öyle oldu. HYOSUG yazısı ile oldukça garip bir durum, işkillenirim bu tip durumlarda, her modele tek tek markayı yazıp kesip yapıştırmadıklarını düşünürsen eğer bu tarz bir hatanın olması bence ilginç. Adını yanlış yazan kaç kişi vardır etrafımızda bir düşünmek lazım.


Bide ben motora ekzos almak istiyorum ne tavsiye edersiniz ve aşağı yukarı fiyatı nedir?

Garantiyi bozuyor, ancak hyosung'un kendi performans egzozu var, pist kullanımı için tabi bu ürün, $490 (avustralya doları) civarında

http://www.hyosungmotors.com.au/GT250R_MUFFLER.jpg

açıkyol
20 Nisan 2006, 14:48
Dün GT 250'mi koç allianz'dan530 YTL'ye kaskolattım.Benimkinde de emsal olarak haojini aldılar.Değerini 7000YTL olarak gösterdik.Emsal olarak CBF 250 alınca 700 civarı tutuyor ilginç olarak.
Bu arada pazar gününden beri işler yüzünden kullanamıyordum.Dün akşam kaskomu yaptırıp rahatça bi turlayım dedim.Manuelde yazdığı gibi cikleyi tam çekip çalıştırdım ve cikleyi yarıya indirdim.rolanti çok düşünce biraz açtım ısıtıp hareket ettim.Ama yolda boşa alınca üstüste stop etti rölanti artıp azalmaya başladı.Bu 3-4 kez oldu bir süre sonra normale döndü.Sizce bu normal mi yani 3-4 gün çalışmadığı için olabilecek birşey mi?Bir de yol aydınlatmasından memnun musunuz sıfır bir makinanın nfar ayarı bozuk olabilir mi,benimki yolu değilde yukarıyı aydınlatıyor gibi geldi bana.Bugün 10. günü ve 110 kmde gayet memnunum.Rodaj nedeniyle 4000 devri geçemiyorum bu da 5. viteste 60 km/saate tekabül ediyor.Lastik rodajı denen şeye ise pek dikkat edemiyorum.İlk izlenimlerim gayet olumlu,hala birbirimize alışma devresindeyiz.Ah bide kullancak zaman bulabilsem de rodajını güzelce tamamlasam.Herkese motoruyla mutluluklar.

yavuzk2004
20 Nisan 2006, 17:23
açıkyol, motor rodajda diye stop etme problemi olduğunu sanıyorum, düzelir o. ayrıca benim farda biraz yukarı bakıyor, yani yukarı değilde yere fazla bakmıyor desem daha doğru (motorlarımızın modelleri farklı ama). ayrıca benimkide 5. viteste 4000 devirde 60km yapıyor. lastik rodajında dikkat etmen gereken bişey yok zaten, fazla agresif kullanma (ki zaten rodajda kullanmıyosundur) yeter..

desertnight
20 Nisan 2006, 17:33
Yağ Değiştirecek Arkadaşların dikkatine:

Değerli katılımcımız

SAE sınıflandırmasında derece “W” harfi ile ayrılan iki rakamdan oluşur. W, winter yani kış anlamındadır ve yağın düşük sıcaklıktaki viskozitesini gösterir. Örneğin 10W-40’taki “10W” gibi. Bu rakam ne kadar düşük olursa yağ o kadar ince olacağından, bu bize aynı zamanda yağın düşük ısılarda ne kadar akıcı olacağını ve motorun ne kadar kolaylıkla çalışacağını da gösterir.İkinci rakam yağın yüksek ısı viskozitesini verir. 10W-40’taki “40” gibi. Bu rakam ne kadar yüksekse, yağ sıcakken o kadar viskoziteli, yani kalın demektir. (Akıcılık Derecesi (Vizkozite) :
Bir sıvının dar bir boğazdan akabilmesine o sıvının akıcılık derecesi denir. Bu, belli bir hacimdeki sıvının belli bir çaptaki delikten akma zamanıdır. Akıcılık derecesi vizkozite ile ifade edilir )

Yağınız 10W-40 ise soğukta 10W gibi ince, sıcakta ise 40 viskozite yağ kadar kalın gibi davranır. Burada önemli olan viskozite aralığını seçerken kışın tahmini en soğuk, yazın ise tahmini en sıcak derecesine dikkat etmektir.

İmalatçı firma motosikletinizde – 10 derece ile + 40 derece arasında SAE 15W40
– 20 derece ile + 40 derece arasında SAE 10W40
– 30 derece ile + 20 derece arasında SAE 5W20 önermektedir.

Yüksek kaliteli dört zamanlı bir motor yağı motosikletinizin kullanım ömrünü uzatacaktır.
Hyosung Shell Advance Motosiklet yağlarını tavsiye eder.

Bilgilerinize sunar, güvenli ve emniyetli sürüşler dileriz,

Saygılarımızla,

Özcan Ekici

Global Motor A.Ş.
Satış Sonrası Hizmetler Müdürü

aytskal
20 Nisan 2006, 22:51
Yağ Değiştirecek Arkadaşların dikkatine:

Değerli katılımcımız

SAE sınıflandırmasında derece “W” harfi ile ayrılan iki rakamdan oluşur. W, winter yani kış anlamındadır ve yağın düşük sıcaklıktaki viskozitesini gösterir. Örneğin 10W-40’taki “10W” gibi. Bu rakam ne kadar düşük olursa yağ o kadar ince olacağından, bu bize aynı zamanda yağın düşük ısılarda ne kadar akıcı olacağını ve motorun ne kadar kolaylıkla çalışacağını da gösterir.İkinci rakam yağın yüksek ısı viskozitesini verir. 10W-40’taki “40” gibi. Bu rakam ne kadar yüksekse, yağ sıcakken o kadar viskoziteli, yani kalın demektir. (Akıcılık Derecesi (Vizkozite) :
Bir sıvının dar bir boğazdan akabilmesine o sıvının akıcılık derecesi denir. Bu, belli bir hacimdeki sıvının belli bir çaptaki delikten akma zamanıdır. Akıcılık derecesi vizkozite ile ifade edilir )

Yağınız 10W-40 ise soğukta 10W gibi ince, sıcakta ise 40 viskozite yağ kadar kalın gibi davranır. Burada önemli olan viskozite aralığını seçerken kışın tahmini en soğuk, yazın ise tahmini en sıcak derecesine dikkat etmektir.

İmalatçı firma motosikletinizde – 10 derece ile + 40 derece arasında SAE 15W40
– 20 derece ile + 40 derece arasında SAE 10W40
– 30 derece ile + 20 derece arasında SAE 5W20 önermektedir.

Yüksek kaliteli dört zamanlı bir motor yağı motosikletinizin kullanım ömrünü uzatacaktır.
Hyosung Shell Advance Motosiklet yağlarını tavsiye eder.

Bilgilerinize sunar, güvenli ve emniyetli sürüşler dileriz,

Saygılarımızla,

Özcan Ekici

Global Motor A.Ş.
Satış Sonrası Hizmetler Müdürü

Ben frame slidder arıyorum yada uygun bir düşme takozu siz bu parçayı getiriyormusunuz getiriyorsanız nasıl temin edebiliriz İzmirde bir kaç yerde bu parçadan bulabildim ama yapı itibarıyla montaj imkansız
Esas sorun bu parçanın monte edileceği yer hiç kimsenin bir fikri yok ben resimdeki işaretli noktanın uygun olup olmadığını sormak istiyorum eğer uygun değilse siz bir nokta tavsiye edebilirmisiniz.

Gürkan Anbarlı
21 Nisan 2006, 12:28
Teşekkürederim dostum. Sizlerede kazasız belasız sürüşler dilerim. Egzos fikrin için çok saol şimdi kafamda aşağı yukarı bi fiyat oluştu. Peki bu egzosu türkiyede bulma şansım varmı?

Global Motora talep olursa neden getirmesinler, bir görüş bence, bende orta stand ile siyah cam düşünüyorum, ama şimdilik sadece düşünme kısmındayım :cat:


arkadaşlar 2. el gt250 veya gt250r arıyorum.aklınızda olursa...teşekkürler.ben başka türlü aranıza katılamayacağım:(

Satmak isteyenler kısmında bir adet GT250 ilanı vardı, GT250R bulmak içinse biraz beklemen gerekecek sanırım, ilk üretim yılı 2006 olduğundan daha yeni yeni yollarda.

TheSuda
21 Nisan 2006, 12:52
Çok saol ben zaten servis müdürüyle bayabi muhatap olmuştum bu depo yazısı yüzünden bi ariim şansımı deniim getirtirler inşallah. :) Zaten benim egzos umda alt kaynak yerinde sararma olmuştu servisine baktırdım önemsiz bişiy olduğunu söylediler fakat görüntü hoş diil. Bende egsoz u söyliyecem eğer yenisini yollarız derlerse bende eğer getirme şansınız varsa fiyat farkını veriyim o egsoz u yollayın diiim :)

MUSTURAKİ
21 Nisan 2006, 13:03
merhaba dostlarım bir kaç gün önce ilk kazamı yaptım :salut: ama hafif atlattım makinanın sol ayak pedalını (sol ayağın bastığı yer vites kolu değil )ve sağ aynasını kırdım firmayı aradığımda pedal için 21 dolar+kdv ayna için tek ayna çift değil 45 dolar+kdv fiyat verdiler bana çok geldi :silent: eminönünden uydurma bir pedal aldım 10 yt orjinal gibin oldu çeşit çeşit çin malı ayna mevcut 20-30 ytl
bu arada gv250 sine koruma demiri ve sisybar yaptıran varmı orjinalleri bana pahalı gibi geldi
eralp gardaş sende şu ayrıntılı test sürüşünü bitir artıkın bekliyoz gari

açıkyol
21 Nisan 2006, 13:20
GT 250'de far ayarı var mı kendim ayarlayabilir miyim yoksa servis yolu mu görünüyor.Sorun şu;yol yerine havayı gösteriyor.

crato
24 Nisan 2006, 14:33
GT 250'de far ayarı var mı kendim ayarlayabilir miyim yoksa servis yolu mu görünüyor.Sorun şu;yol yerine havayı gösteriyor.
gt250r da yok, gt250de de yok sanırım.

Gürkan Anbarlı
24 Nisan 2006, 14:57
Birde kitapçığında 1000 bakımı ücretsiz denilmiş buna yağ ve yağ filitreside dahilmi ?

1000 bakımı ücretsiz, yağ ve yağ filtresini kullanıcılar karşılıyor.

Ertuğrul_Öz
24 Nisan 2006, 15:00
Arkadaşlar birşey sormak istiyorum.

Samsun Yanturdan dün 0 hyosung gt 250 r aldım. Yantur bu motorun servisi ve yetkili satıcısı olduğunu söyledi (adam 0 hyosung sattığına göre doğrudur).

Benim kafama takılan globalmotor sitesinde yetkili servislerde Yanturun ismi yok. Sonra gatanti dışı bırakmasınlar motoru.

crato
24 Nisan 2006, 15:25
Arkadaşlar birşey sormak istiyorum.

Samsun Yanturdan dün 0 hyosung gt 250 r aldım. Yantur bu motorun servisi ve yetkili satıcısı olduğunu söyledi (adam 0 hyosung sattığına göre doğrudur).

Benim kafama takılan globalmotor sitesinde yetkili servislerde Yanturun ismi yok. Sonra gatanti dışı bırakmasınlar motoru.

benim gittiğim servis de yeni yetkili servisi oldu. ellerinde sana verecekleri servis fişleri vs. olması lazım, üzerinde global motor, hyosung ve truva ibareleri olan. onlara bir bak ama bence global'i arayıp sormalısın
ayrıca, motoru aldığım yerde 3-5 tane sıfır yamaha modeli (dragstardan, fz6'ya kadar) var ama onlar yamaha'nın yetkili servisi değiller...

Ertuğrul_Öz
24 Nisan 2006, 15:34
Elimde Hyosungun kullanma kılavuzu var. Arkasında serviş fişleri. Motorun faturasını yarın vereceklermiş (Şu an şehir dışında olduğum için o işle babam ilgileniyor). O kısmı doldurtup kaşeletmesi için babama tembihledim , yarın anlarız bakalım ne olacak.

Bakım sırasında değiştirilecek olan yağ filitresi ücterliymiş. Siz 1000 bakımını yaptırmışsınızdır. Bu filitrenin fiyatını hatırlıyormusunuz?

crato
24 Nisan 2006, 15:35
Elimde Hyosungun kullanma kılavuzu var. Arkasında serviş fişleri. Motorun faturasını yarın vereceklermiş (Şu an şehir dışında olduğum için o işle babam ilgileniyor). O kısmı doldurtup kaşeletmesi için babama tembihledim , yarın anlarız bakalım ne olacak.

Bakım sırasında değiştirilecek olan yağ filitresi ücterliymiş. Siz 1000 bakımını yaptırmışsınızdır. Bu filitrenin fiyatını hatırlıyormusunuz?


8€ o da yaklaşık 13,2 liraya tekabül ediyordu bu cumartesi günü :)

Ertuğrul_Öz
24 Nisan 2006, 15:42
Hımm sağol crato hızır gibi yetiştin.

Senin makina kaç kmyi devirdi ?

Ben motoru 7100ytl ye aldım (benim regal-raptoru 3500 e saydılar) Sence fiyat nasıl ?

Hangi motor yağını kullanıyorsun ?

Herhangibir yedek parça sıkıntısı çeken oldumu?

Sorularımla seni sıkıyor muyum?:mrgreen:

crato
24 Nisan 2006, 16:04
Hımm sağol crato hızır gibi yetiştin.

Senin makina kaç kmyi devirdi ?

Ben motoru 7100ytl ye aldım (benim regal-raptoru 3500 e saydılar) Sence fiyat nasıl ?

Hangi motor yağını kullanıyorsun ?

Herhangibir yedek parça sıkıntısı çeken oldumu?

Sorularımla seni sıkıyor muyum?:mrgreen:

tersten başlayayım, hayır sıkmıyorsun...
bence fiyat çok iyi, rr'ını da iyi vermişsin.
bi aynam kırıldı benim, onu da hemen getirtebiliriz dediler. ben alüminyum döküm kaynağı yaptırmayı tercih ettim, iyi de oldu. motor yağını yetkili servisteki usta koydu, ustalığıyla nâm salmış biri olduğu için pek kurcalamadım :) ama global shell advance öneriyor, bundan sonra 2 lt shell advance alıp öyle gidicem bakımlara...

başka soruların da olursa msn' e ekleyebilirsin. graphx100@hotmail.com

sunflorist
24 Nisan 2006, 17:28
selam arkadaşlar,

benim gv250nin rodajı daha bitmedi ama şimdiden düşünüyorum, iyi bildiğiniz bir servis warmı acaba tercihen ist. anadolu yakasında?

benim aldığım kızıltoprak istanbulmotor bayii servis bölümünü yeni kuruo ama yetkilimi olcak bilmiorum

birde dün bağdat caddesi şaşkından içeri giren ve benimle kornalaşan, motorunun rengi aynı we plakası bile benim 2 numara öncem olan GV250 sahibi arkadaş acaba burdamı???

crato
24 Nisan 2006, 17:58
selam arkadaşlar,

benim gv250nin rodajı daha bitmedi ama şimdiden düşünüyorum, iyi bildiğiniz bir servis warmı acaba tercihen ist. anadolu yakasında?

benim aldığım kızıltoprak istanbulmotor bayii servis bölümünü yeni kuruo ama yetkilimi olcak bilmiorum

birde dün bağdat caddesi şaşkından içeri giren ve benimle kornalaşan, motorunun rengi aynı we plakası bile benim 2 numara öncem olan GV250 sahibi arkadaş acaba burdamı???


istanbul motor'un halen iyi bir ustası olmadığını biliyorum, ben hasanpaşa'da bir ustaya gidiyorum. eğer özelden mesaj atarsan sorularına cevap verebilirim. kolay gelsin.

aytskal
25 Nisan 2006, 10:37
Arkadaşlar siz hangi tür benzini kullanıyorsunuz ben 95 oktan benzin aldım egzoz altındaki delikten su damlamaya başladı motoru çalıştırınca oluyor performans ataklık %30 düştü hayırdır inşallah!

crato
25 Nisan 2006, 10:47
hangi benzinciden benzin aldığınıza dikkat etmelisiniz, bırakın markayı mümkünse benzincinizi bile değiştirmeyin. ben motoru ilk çalıştırdığımdan beri 95 oktan kullanıyorum.

Not: İlk mesaja GT250R rodaj bakımı bilgileri eklenmiştir.

sunflorist
25 Nisan 2006, 22:10
selam arkadaşlar,

bugün motorumu kaskolatmak için koçalyanza gittim, we 700ytl gibi bir fiyatla karşılaştım. diğer arkadaşlar önceden 500 civarı fiyatlar söylemişlerdi, acaba halen bu fiyatlara kasko bulabilen warmı? yoksa 700 iyimidir??

[QUOTE=crato]istanbul motor'un halen iyi bir ustası olmadığını biliyorum, ben hasanpaşa'da bir ustaya gidiyorum.QUOTE]

saol crato, senin hasanpaşadaki usta yetkili servis mi weriyo??

crato
26 Nisan 2006, 09:42
saol crato, senin hasanpaşadaki usta yetkili servis mi weriyo??

evet yetkili servis. servis yetki belgesini yeni aldığı için basılı kitapçıklarda adı yeralmıyor. Global Motor'un kendi forumundan da teyit edildi, merak etmeyin. Ayrıca, ustalığı da iyi. :cat:

bu arada koç allianz'tan konuştuğunuz kişinin adını bana da yollarsanız sevinirim.

Ertuğrul_Öz
26 Nisan 2006, 15:16
Arkadaşlar benim bagaj açılmıyor
Anahtar dönüyor fakat, birtürlü bagajı açamıyorum, sinir oldum.

Daha önce sizin başınıza geldimi?. Nasıl açacağım tavsiyeniz varmı?

aytskal
26 Nisan 2006, 15:39
Teli kopardın galiba biraz bekle mandal tam açılmıyorda olabilir fazla zorlamadan sonuna dek bir kere daha çevir benim başımada geldi anahtar yuvası kalın yatak somunda dönüyorda olabilir sakın faza zorlama tel mekanizması emanet duruyor zaten burası çok sorun çıkaracak hepimize...

Ertuğrul_Öz
26 Nisan 2006, 15:42
Anahtrar yamuldu:pr:

Nasıl olacak bu şimdi ? Yan parçalarda sökülmüyür anlaşılan (sağ ve soldaki metal parçalar serbest bırakmaz)

aytskal
26 Nisan 2006, 15:45
Anahtrar yamuldu:pr:

Nasıl olacak bu şimdi ? Yan parçalarda sökülmüyür anlaşılan (sağ ve soldaki metal parçalar serbest bırakmaz)
Yedek anahtarıda yamultmadan bırak istersen servise gideceksin kardeş yapılabilecek bir şey yok zaten içte kablolarda var...

crato
26 Nisan 2006, 15:49
Arkadaşlar benim bagaj açılmıyor
Anahtar dönüyor fakat, birtürlü bagajı açamıyorum, sinir oldum.

Daha önce sizin başınıza geldimi?. Nasıl açacağım tavsiyeniz varmı?


arka bagajda mekanizmanın açılmasını sağlayan tel yuvasından çıkmıştır. daha önce benim başıma da geldi. anahtarla uğraşmayı bırak, kırabilirsin. arka koltuğu yukarı doğru çekip, aralıktan bakarsan vida göreceksin (allen de olabilir, inan net hatırlamıyorum) şimdi yapman gereken arka koltuğu bir kişi yukarı doğru çekerken (söyle fazla abanmasın, plastik sonuçta :P ) sen de tornavida (veya allen anahtar) yardımıyla bu vidaları (sağ ve sol tarafta, toplam iki adet) açarak, koltuğun altında bulunan kilit mekanizmasının parçası olan demiri ayırmış oluyorsun ve arka koltuk çıkıyor. son yapman gereken yuvasından çıkan teli yerine oturtmak.
arka bagaja malzeme koyarken bu tele dikkat edin lütfen, yuvasından çıktığı zaman arka koltuğu açmak gerçekten çok zor. Aslında yuvadan çıkan şey, tel değil, telin plastik kabı bu arada...

buraya bir formül düşünüyorum ben, aklıma ilk olarak locktite kullanmak geldi. ancak locktite plastiği hamura çevirdiği için ileride bir sorun olursa eğer, komple o bölgenin değişmesi anlamına geliyor. o yüzden hala düşünüyorum :)

aytskal
26 Nisan 2006, 15:53
Comette arka ve yan taraflarda normal civata var GT R nasıl bilmiyorum tel için ben somun kilitli mapa düşünüyorum

crato
26 Nisan 2006, 15:56
Comette arka ve yan taraflarda normal civata var GT R nasıl bilmiyorum tel için ben somun kilitli mapa düşünüyorum


hah doğru, 10-11 yaprak anahtar ile açmıştık :cherry: GT250R da aynısı. :cat:

anahtarın için üzgünüm, zamanında yazamadım :pale:

aytskal
26 Nisan 2006, 15:59
hah doğru, 10-11 yaprak anahtar ile açmıştık :cherry: GT250R da aynısı. :cat:

anahtarın için üzgünüm, zamanında yazamadım :pale:
Metrik 6 somun var kolay açılır bir parça deneyince haber ver akira benim makinenin sol sinyali çalışmıyor sinyal verince flaşör hızlanıyor ama ışık yok 1000 km bakımına önceden gidecek galiba...

Ertuğrul_Öz
26 Nisan 2006, 16:06
Az önce baktım.
Koltuğun bir sağında birde solunda somun var bunlardan mı bahsediyorsunuz ? Bunları sökünce tamammıdır?

Ha birde yağ değişimi için grenaj sökülüyüyor mu?

aytskal
26 Nisan 2006, 16:14
Benimkinde somunlar içte sanırım ondan bahsediyorsun koltuğun dış bölümündeki vidayı açmayı dene arkada iki tane yanlarda birer tane var motor burada değilki bakayım şans işte...
Garantiğ kapsamındaki bir cihazı kurcalamak iyi değil bir yere zarar vereceksin anahtar izlerini görecek halletmeyecekler sonra...

crato
26 Nisan 2006, 16:17
koltuğu hafif kaldırınca aşağı bakan iki somun var, 10 numara anahtar ile açılıyordu sanırım, onlar. o somunları açınca koltuğu kilit mekanizmasından ayırmış oluyorsun ve böylece sorun kalmıyor. :cat:

yağ değişimi için değil de filtre için sol grenaj sökülüyor :) gerçi bazı arkadaşlar manuelde sökülmeyeceğini söyleseler de :P benim götürdüğüm usta söktü, bilmiyorum belki yağ olmasın, çizilmesin vs. diyedir.

Gürkan Anbarlı
26 Nisan 2006, 16:24
250 cc kullanan arkadaşlar, bu dökümanı okumadan geçmeyin,
her bir vidasına, somununa 80 sayfalık servis el kitabı

http://epfguzzi.com/hyosung/service/gt250250rsm.pdf

Ertuğrul_Öz
26 Nisan 2006, 16:43
Durum budur arkadaşlar.:) Söylediğiniz gibi açıldı (10 anahtar)

http://img20.imageshack.us/img20/8933/a2pz.jpg (http://imageshack.us)

http://img281.imageshack.us/img281/8553/b8hu.jpg (http://imageshack.us)

Sağolun:rendeer:

Prometheus06
26 Nisan 2006, 17:15
Sevgili arkadaşlar...
GV250'nin kullanım kılavuzunda sarınım (19) numara ile gösterilen yerde "aletler" diye bi kısım var ama ben bi türlü bu kısmı açamadım.:silent:
GV250'de açılan kısımlar nereler? Bilen arkadaşlar aydınlatırlarsa sevinirim.:cat:
Aldığım günkü heyecanla yetkililere sormayı unutmuşum bana şu makineyi bi tanıtın hele demeyi:queen:

Gürkan Anbarlı
26 Nisan 2006, 17:29
aletler demişken başıma gelen bir durumu aktarayım, geçen vibrasyondan sağ aynam gevşedi, ellede düzelte düzelte iyice gevşeyerek durmaz oldu, aynayı sıkayım dedim kaldırdım koltuğu aldım alet çantasını bir tornavida, bir buji anahtarı birde normal anahtardan başka bir şey çıkmadı çantadan, alyan vidalara uygun anahtar koymamışlar, güvenlik açısından aynasız gitmemek için bir yamaha ardından bir hondanın alet çantalarını aldım gerçekten motordaki bütün vidalara uygun anahtarları koymuşlar, onların alyan anahtarları ufak geldi benim motoruma, senin çantayı boşaltmışlardır bu kadar olmaz dediler ancak her kullanıcının çantasının muhteviyatı aynı, sağolsun bir gilera nexus'un anahtarı uyduda aynaları sıkabildim, ucuz maliyetli 2 alyan olsa çantada daha şık olurdu sanki, fırsat bulursam ilk işim alet çantasını doldurmak olacak.

aytskal
26 Nisan 2006, 17:38
aletler demişken başıma gelen bir durumu aktarayım, geçen vibrasyondan sağ aynam gevşedi, ellede düzelte düzelte iyice gevşeyerek durmaz oldu, aynayı sıkayım dedim kaldırdım koltuğu aldım alet çantasını bir tornavida, bir buji anahtarı birde normal anahtardan başka bir şey çıkmadı çantadan, alyan vidalara uygun anahtar koymamışlar, güvenlik açısından aynasız gitmemek için bir yamaha ardından bir hondanın alet çantalarını aldım gerçekten motordaki bütün vidalara uygun anahtarları koymuşlar, onların alyan anahtarları ufak geldi benim motoruma, senin çantayı boşaltmışlardır bu kadar olmaz dediler ancak her kullanıcının çantasının muhteviyatı aynı, sağolsun bir gilera nexus'un anahtarı uyduda aynaları sıkabildim, ucuz maliyetli 2 alyan olsa çantada daha şık olurdu sanki, fırsat bulursam ilk işim alet çantasını doldurmak olacak.
Takım çantası manuelde bir pense görünüyor bende yok (sayfa 41) ayrıca 12-13 anahtarda yok sanırım sendede yok ayrıca takımlar son derece kalitesiz anahtarda marka bile yok alyan ve normal civatalarda ülkemizdeki metrik sistemde bu iyi...

johnny_rook
26 Nisan 2006, 17:52
sunflorist, ben full kaskoyu 507 YTL ye yaptırdım koç allianzdan, 700 YTL fazla, acaba emsal olarak farklı bir motor mu yazdılar sana teklif verirken ?

thunderss, koruma demiri yada takoz olayı nasıl gidiyor ? bulabildin mi birşeyler ? ben daha örnek bile göremedim herhangi bir yerde, nasıl oluyo bunların orjinali acaba ?

crato
26 Nisan 2006, 17:54
takım çantasında her çinli motosikletten çıkabilen,

1x pense
1x buji anahtarı
1x 12-13 anahtar çıktı
1x tornavida (yıldız ve düz iki uçlu)

ya bunları bayiler değiştiriyor ya da global ithal ederken böyle ithal ediyor bilemiyorum ama hiç yakışmadığı kesinlikle doğru.
bu arada, ayna gevşemeleri kronik sanırım. benim hala gevşeme sorunum var, aynı sorunu yaşayan arkadaşlara tavsiyem çok fazla sıkmasınlar, ayakları kırabilirler. araya mümkünse dişli pullardan koysunlar. ben henüz yapmadım ama en kısa sürede yapacağım. yoksa biraz süratlendim mi,özellikle çevreyolunda, direk kapanıyor :)

açıkyol
26 Nisan 2006, 17:56
Benim ilk makinam olduğundan kıyas yapamıyorum ama vibrasyonun fazla olduğunu düşünüyormusunuz?
Bu arada 3-5 günde bir kullanabiliyorum ama tık demeden çalışıyor maşallah!
Arkadaşlar motorun durduğu garaj açık olduğundan brandayla kapatıyorum ama zincir ve dişliler toz alıyor,zincir bakımı için ne önerirsiniz,gazyağı diye okumuştum bir forumda.Sprey ismi falan verebilirseniz sevinirim.

aytskal
26 Nisan 2006, 18:02
sunflorist, ben full kaskoyu 507 YTL ye yaptırdım koç allianzdan, 700 YTL fazla, acaba emsal olarak farklı bir motor mu yazdılar sana teklif verirken ?

thunderss, koruma demiri yada takoz olayı nasıl gidiyor ? bulabildin mi birşeyler ? ben daha örnek bile göremedim herhangi bir yerde, nasıl oluyo bunların orjinali acaba ?

Yok arkadaş yok ki yok kaç kere globale mail attım satın aldığım bayiye gittim çevreyi dolaştım sonuç yok sonucu bırak bari monte edilecek yeri bulabilsek kendim yapacağım kawasaki daha çok ilgilendi sorunlar birikmeye başladı...

crato
26 Nisan 2006, 18:03
Benim ilk makinam olduğundan kıyas yapamıyorum ama vibrasyonun fazla olduğunu düşünüyormusunuz?
Bu arada 3-5 günde bir kullanabiliyorum ama tık demeden çalışıyor maşallah!
Arkadaşlar motorun durduğu garaj açık olduğundan brandayla kapatıyorum ama zincir ve dişliler toz alıyor,zincir bakımı için ne önerirsiniz,gazyağı diye okumuştum bir forumda.Sprey ismi falan verebilirseniz sevinirim.

ben sprey aldım dün. silikonlu yapışkan spreyler var onlardan tavisye ediyorlar. hasanpaşa hyo servisi mobil'i söylemişti bana.



Yok arkadaş yok ki yok kaç kere globale mail attım satın aldığım bayiye gittim çevreyi dolaştım sonuç yok bari monte edilecek yeri bulabilsek kendim yapacağım kawasaki daha çok ilgilendi sorunlar birikmeye başladı...

hocam, maalesef koruma takozu veya demiri takacak yer bulunmuyor motorlarımızda.