Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
PIERzig
17 Eylül 2006, 14:40
Herkese burdan selam
Forumunuza yeni kayıt oldum gerekli bazı bilgilere ihtiyaç duyduğum için herneyse fazla uzatmadan 2-3 soru soriim :)
Hyusong gt 250 modeli benim gibi yeni başlicak olan biri için cc olarak ve ben direk Race /sport tipli bişe istiorum onun için en uygun bu geldi i fakat
vites durumları nasıl ?(sonuçta yeni başlicaım için pratik meselesi)
ve teknik servis yedek parça olayı yaygın mı?
Fiyat durumları normele göre nasıl Aynı fiyata daha iyisini bulabilirmiyim?
bu sorularımı cevaplandırırsanız çok sevineceğim saygılar
Kriz___
Bide ben şunu eklemek istiyorum
250R ne kadar yakıyo
(R'si olan allah'ın bi kulu cvp versin yaaa kimse iplemiyo :( )
Barış Şuşut
17 Eylül 2006, 15:07
sevgili hyo kullanıcıları ve almayı düşünen arkadaşlar devletimize ötv zammı yeterli gelmediğinden yeni bir uygulama daha var.... 125 cc ye kadar 100 $ 125 cc üstüne 300 $ ek bir vergi daha kondu buna vergide demeyelim gümrükten malı çekmek için konulan bir haraç ....bu mali külfeti anlatmak için en doğru seçilmiş söz olacaktır ...sadece 300 $ la kalmıyo bunun üstüne bu fiyata kdv ve ötvde eklenince motor başına (250 cc lerde) 680 ytl yi bulan ek bir maliyet daha geliyo ...ötv zammını süspanse edip bir kısmını sineye çeken firmalar bu son tokattan sonra iyice afallamış durumda ...Emin kaynaklardan aldığım bilgi gt ve gtr modellerine 600-700 ytl arası bir zammın kapıda olduğu şeklinde ...muhtemelen bugün yarın zaten bu zam açıklanacak...Örgütlenmemizin kaçınılmaz olduğunun artık daha iyi farkına varırız umarım ...
bu artış malesef sadece hyo da değil tüm markalarda olacak
K®İzZz__
17 Eylül 2006, 16:38
o zaman 2 . el almak daha Kârlı? yani 2. el de bi hyo 6.800 .7600 arasıama 0. 8000 ytl den yukarı ayrıca dedii gibi nasıl yakar?
trasher
17 Eylül 2006, 21:25
bi depo ile 430 km gittim yaklaşık 42-45 YTL arası doluyor
PIERzig
18 Eylül 2006, 01:07
bi depo ile 430 km gittim yaklaşık 42-45 YTL arası doluyor
COk sagol kardeşim , yanii km'de 10 ykr civarı yakıyor:cyclopsan
Ya süper o zaman ya . Tamamdır ya seneye kesin alıcam o zaman 250R
GErcek degerlerde 130 km'nin ürerinede cıkıyor zaten :cat:
bi ara koruma demiri ( yada koruma pabuçu ) konusu geçmişti.
Fakat R modellere pek örnek yoktu..
korider.com forumunda 650r 'a bi arkadaş yapmış.. buyrun::cat:
Undertail and new helmet:
http://www.putfile.com/pic.php?img=3417242
Lights (remote controlled with about 50 different colors and speeds):
http://www.putfile.com/pic.php?img=3417239
Front view:
http://www.putfile.com/pic.php?img=3417240
Side view with frame sliders:
http://www.putfile.com/pic.php?img=3417241
Side View:
http://www.putfile.com/pic.php?img=3417243
Mods:
Undertail
Flush front and rear blinkers
5% tint windscreen
Custom mirrors
Gel grips
RS-3 bolt-on
Frame sliders (oggy knobs)
Removed all stickers
Disabled 2nd AIS
LED accent lights
To come:
braided brake lines
145 rejet
lower 1 in.
Chrome Vinyl Graphics
Rear Hugger
linki http://korider.com/forum/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1819
sahilkentli007
18 Eylül 2006, 11:01
bu koruma olayını bende araştırıyorum... böle bişey olabilir evet.. bi bakalım nasıl yapcaazz 250R a.. deneyen olursa ilgi verebilirmisiniz arkadaşlar...
trasher
18 Eylül 2006, 11:25
valla bu sene motorla 4000 km civarı yaptım fakat modifiye etmeye zamanım ve durumum olmadı. Bu kış modifiye parçalarını toplayarak yaza modifiyeli bir GT250R hazırlıcam buna egsozda dahil olmak üzere seneye bu alet daha da çekici olacak :) frame slider olayınıda araştırmaya başlamak lazım yaza kadar anca buluruz cevabımızı
Barış Şuşut
18 Eylül 2006, 12:04
valla ben bi depo ile 370 km nin üzerine çıkamadım ...
trasher
18 Eylül 2006, 12:28
430 km yi rodajdan çıktığımda full depo ve kırmızı ışık yanarken 40 km giderek yaptım sanırım biçok kişi yolda kalıcam dierek kırmızı ışığa gelince depo bitti zannediyor ama eğer 90km geçilmez tertemiz bir hava filtresine sahip olunur ise bu motorla 450 km rahat rahat gidilebilir.
johnny_rook
18 Eylül 2006, 12:28
valla ben bi depo ile 370 km nin üzerine çıkamadım ...
6000 km ye geldim ama bu işi çözemedim (gt250), kitapçıkta depo 17 litre diyor, rezerv bölümü ve buna bağlı bir musluğun yerini gösteriyor ama bu musluğu henüz bulan yok
bu güne kadar 12 litreden fazla benzin alamadım, kendi ölçümlerime göre
36 YTL yakıt ile 320 km garanti gidiyorum, gerisi risk, daha ne kadar gider diye
hiç denemedim
Barış Şuşut
18 Eylül 2006, 12:35
Her ne kadar kitapçıkta bu musluk varsada(rezerv musluğu) motorun üstünde böle bi musluk yok boşuna aramayın ...bi eksik daha kitapçıkta farlar kontak açıldığı an yanar desede böle değil farlar manuel yani ister yakarsınız ister yakmazsınız...cbf 250 de bu manuel değil direk yanıyo kontak çevrilince ...benzin musluğu olmadığından rezerv deponunda bi anlamı yok ...en mantıklısı benzin alındığın da km sayacını sıfırlamak ..
johnny_rook
18 Eylül 2006, 12:42
Her ne kadar kitapçıkta bu musluk varsada(rezerv musluğu) motorun üstünde böle bi musluk yok boşuna aramayın ...bi eksik daha kitapçıkta farlar kontak açıldığı an yanar desede böle değil farlar manuel yani ister yakarsınız ister yakmazsınız...cbf 250 de bu manuel değil direk yanıyo kontak çevrilince ...benzin musluğu olmadığından rezerv deponunda bi anlamı yok ...en mantıklısı benzin alındığın da km sayacını sıfırlamak ..
peki 12 litre olayı normal mi ? sizlerde de böyle mi ? merak ettim şimdi,
yani bu 17 litre olayı rezerv dahil verilen bir rakam ama olmadıgı için aslında
depo 12 litre.
yakit tuketimi 3,2/100km -4,5/100km araliginda degisiyor, sehirler arasi yol ve sehirici trafikte.
aytskal
18 Eylül 2006, 13:01
peki 12 litre olayı normal mi ? sizlerde de böyle mi ? merak ettim şimdi,
yani bu 17 litre olayı rezerv dahil verilen bir rakam ama olmadıgı için aslında
depo 12 litre.
İşte o meşhur musluk buymuş ben ustanın yalancısıyım üstelik musluk bu diyede çok ısrarcıydı benim benzin atan parçada oydu bir giriş ve çıkışı var üzerinde manivelada yok (yön değiştirici)Resimdeki adamda ben değilim ...:) ...İçinde diyafram ve contalar var vakum ile çalışıyor ... Parçada tek giriş ve çıkış var muslukta iki giriş olması gerekiyor belkide iptal edilmiştir...Üstelik deponun hemen altında oluşuda bu savını güçlendiriyor...
http://img137.imageshack.us/img137/3856/goruntu119wd0.jpg (http://imageshack.us)
johnny_rook
18 Eylül 2006, 13:06
İşte o meşhur musluk buymuş ben ustanın yalancısıyım üstelik musluk bu diyede çok ısrarcıydı benim benzin atan parçada oydu bir giriş ve çıkışı var üzerinde manivelada yok (yön değiştirici)Resimdeki adamda ben değilim ...:) ...İçinde diyafram ve contalar var vakum ile çalışıyor ... Parçada tek giriş ve çıkış var muslukta iki giriş olması gerekiyor belkide iptal edilmiştir...Üstelik deponun hemen altında oluşuda bu savını güçlendiriyor...
http://img137.imageshack.us/img137/3856/goruntu119wd0.jpg (http://imageshack.us)
yok dostum bahsettigimiz bu değil sanıyorum, kitapçıkta gösterilen yer daha farklı, bunun için depoyu sökmek lazım değil mi zaten?
aytskal
18 Eylül 2006, 13:09
Depo burada sökülmüş durumda adamın elinde tuttuğu benim depo serviste çektim bu fotoğrafı...Eğer elinde PDF parça manueli varsa bana biri mail atarsa sevinirim oradan incelerim aytskal@hotmail.com
Olcay Avşar
18 Eylül 2006, 13:48
Elimizdeki kitaplar hem 250 hemde 125 için hazırlanmış kitaplardır. 250 lerde rezerv musluğu yok. Ama kitapcık bahsedio demekki 125 de var.
Bu arda ben en fazla 4,0 en az 3,7 yakıt tüketimi tepit ettim. Yani 100 km de 4,0 litreden fazla yakmadı hiç, kullanım tarzım genelde hep 7 bin devir üstüdür (genelde TEM de seyahat ederim)
Barış Şuşut
18 Eylül 2006, 14:45
arkadaşlar o resimde görünen musluk değil...deponun çıkışı..musluk bir valftir ..depo üzerinde iki ayrı seviyede çıkış olur ..Valf benzinin hangi çıkıştan karburatöre geleceğini kontrol eder ...ilk seviyede ki benzin bittiği anda karburotöre benzin akışı durur...bu size manuel olarak yedek depoya geçmenizi gösteren bir uyarıdır ..valf sayesinde 2.seviyedeki çıkışa yol verirsiniz böylece ..motorunuz belli bir km daha yola bu kalan yakıtla devam eder..her şeyden önce bilinmesi gereken rezerv depo ayrı bir bölüm değildir..burdan hareketle rezerv depodan faydalanabilmek ancak sizin manuel olarak komtrolünüzde olan bir valf sayesinde olacaktır...resimde görünen parça bir valf değildir..
aytskal
18 Eylül 2006, 14:55
arkadaşlar o resimde görünen musluk değil...deponun çıkışı..musluk bir valftir ..depo üzerinde iki ayrı seviyede çıkış olur ..Valf benzinin hangi çıkıştan karburatöre geleceğini kontrol eder ...ilk seviyede ki benzin bittiği anda karburotöre benzin akışı durur...bu size manuel olarak yedek depoya geçmenizi gösteren bir uyarıdır ..valf sayesinde 2.seviyedeki çıkışa yol verirsiniz böylece ..motorunuz belli bir km daha yola bu kalan yakıtla devam eder..her şeyden önce bilinmesi gereken rezerv depo ayrı bir bölüm değildir..burdan hareketle rezerv depodan faydalanabilmek ancak sizin manuel olarak komtrolünüzde olan bir valf sayesinde olacaktır...resimde görünen parça bir valf değildir..
Resimdeki parçanın dağıtılmış hali...Ne işe yarıyor bir fikri olan varmı...Vakum olmadan benzin geçişini yapmıyor....
http://img175.imageshack.us/img175/3355/goruntu123yo5.jpg (http://imageshack.us)
giallorosso
18 Eylül 2006, 15:07
185km yaptıktan sonra benzinciye gittim 8.3 litre benzin aldı motor
aykii
18 Eylül 2006, 15:08
Herkese selam;
hafta sonu antalya yolculugu yaptim..
Gidis rotasi
Polatli, yunak, aksehir, isparta egirdir, antalya guzergahini izledik..
Gelis rotasi
Manavgat, Yenisarbademli, Golyaka Koyu, Sarkikaraagac, Aksehir, Yunak, Polatli, Ankara guzergahini izledik..
Sarkikaraagac ve Cankurtaran arasinda yol yapim calismasi oldugundan yolu kapatmislar. orada ki insaat sefi arkada dag yolu oldugunu ve oradan gidebilecegimizi soyledi. Yol toplam 66 km idi. ancak patika olarak baslayan yol bir sure sonra kayboldu. kayalar, dereler, camurlar arasindan 2 motor 66 km yolu sag salim gectik. ( 650 r yari beline kadar gelen sudan gecebiliyor :P )
ilginc olan motorlardan birisi BMW 1200 gs digeride benim 650r olmasiydi. bir kac kere yuksek kayalardan atlarken altini vurdum ancak hic beklemedigim bir performans ile banamisin demeden butun yolu sorunsuz gecmeyi basardi.
gercek ten bir kere daha iyi bir motor aldigimi anladim..
Yolculuk ve yol ile ilgili bir cok resim var. onlardan yanimda olan bir tanesini ilistiriyorum..
http://www.haylaz.org/dag.jpg
gorunen sazliklarin arasindan dereye indik...
giallorosso
18 Eylül 2006, 15:15
baya bir titretmiştir ama
aykii
18 Eylül 2006, 15:20
baya bir titretmiştir ama
titretmedi ama oturus pozisyonundan dolayi ayakta surulemediginden feci yordu..
hala kollarim ve avuc iclerim agriyor...
bu arada diger resimleri bilgisayara aktarinca motorun boyle bir yolculuk sonrasi son halinin resimlerini yollayacagim..
yikamaya goturmeye korkuyorum adamlar dovecek beni diye :)
Barış Şuşut
18 Eylül 2006, 15:42
aykii
kullandığın motora göre sıradışı yollardan gitmişin daha fazla resim varsa elinde paylaşırsan memnun oluruz
ailgazdag
18 Eylül 2006, 23:27
arkadaslar hepinize selam...
gt250 siyah comet imi nbc motor dan aldim getirdim eve kapali garaj da duruyor, neden? cunku ehliyete daha 2 ay var :) ama ilk motorum oldugu icin de biran once kullanma hevesindeyim ya neyse
size sorum;
servis zamanlari ve ilk servisten itibaren yapilmasi gereken kontroller...bilgilendirirseniz mutlu olurum
hepinize saygilar...
Sabırküpü
19 Eylül 2006, 00:53
selam abiler kardeşler..herkese saygılar..ben hyosung şu henüz satışa sunulmayan scooterlarına bayıldım..onlarla ilgili daha fazla bilgi veya resim varmı bildiğiniz??teşekkürler
giallorosso
19 Eylül 2006, 01:04
arkadaslar hepinize selam...
gt250 siyah comet imi nbc motor dan aldim getirdim eve kapali garaj da duruyor, neden? cunku ehliyete daha 2 ay var :) ama ilk motorum oldugu icin de biran once kullanma hevesindeyim ya neyse
size sorum;
servis zamanlari ve ilk servisten itibaren yapilmasi gereken kontroller...bilgilendirirseniz mutlu olurum
hepinize saygilar...
motorun hayırlı olsun bende 15gün önce sarı cometi aldım nbc motorsdan hatta ben teslim alırken seninki gelmişti
1000km de ilk servisi
rodaj ilk 1000km 7bin devir.
daha önce hiç motor kullanmadıysan bilen birisinden yardım istemeni öneririm mutlaka.
Barış Şuşut
19 Eylül 2006, 01:36
ailgazdag
hayırlı olsun arkadaşım ..aşağıdaki linkte 1000 bakımı hakkında kapsamlı bilgi var hatta ödemen gereken rakama kadar yazdım ..bu arada araştırmalarımız magnatek in motor için uygun yağ olmadığı konusunda ve yarı sentetik castrol motosiklet yağı kullanmanın en iyi sonucu vereceği konusunda hemfikir olduk
http://www.motosiklet.net/forum/showpost.php?p=402506&postcount=1505
ahmetözgür
19 Eylül 2006, 02:35
arkadaşlar comet ve 250r modeli sahibinden.com da peşin alımlarda 1000 ytl indirim veya 12 ay peşin fiyatına taksit varmış doğru mu öyle ise süpperr :)
6.900 olan cometi 5.900 alabiliyoruz :)
bu arada önümüz kış şubat ayı gibi cometlerde bir indirim olur mu şöyle 500-1000 ytl arası
ailgazdag
19 Eylül 2006, 09:54
rodaj bilgileri için
teşekkürler bbrr... teşekkürler giallorosso
:)
trasher
19 Eylül 2006, 14:29
peşin alım indirimi sadece gt/gtr 650 lerde var 250 likler için bu geçerli değil arkadaşlar
Ertuğrul_Öz
19 Eylül 2006, 16:12
Şimdilik bununla idare edin. Videolar da ileride gelecek.
http://img169.imageshack.us/img169/5996/19xz6.jpg (http://imageshack.us)
KARABURUN
19 Eylül 2006, 16:21
:-) arkadas terlikli terlikli ne kadar güzel ön teker yapmış! parmak arası olursa daha mı iyi olurdu!
Ertuğrul_Öz
19 Eylül 2006, 16:29
:-) arkadas terlikli terlikli ne kadar güzel ön teker yapmış! parmak arası olursa daha mı iyi olurdu!
Kaskını zor taktırdım adamın:mrgreen:
aykii
20 Eylül 2006, 12:56
siyah alev desenleri yaptim nasil olmus?
http://www.haylaz.org/desen.jpg
Siz sakin zincirinizi bu hale getirmeyin...
http://www.haylaz.org/zincir.jpg
Eskiden buralar sariydi :)
http://www.haylaz.org/radyo.jpg
Cok basarili bir desen olmadi sanirim ha?
http://www.haylaz.org/desen2.jpg
Ya arkadaslar bu motor nasil temizlenir? :silent: :silent:
lubimaya54
20 Eylül 2006, 13:15
arkadsım aynı durum eskı motorumlsa bana da denk gelmıstı..ziftlerı boyaya zarar wermeden en iyi gaz cıkartır..2 litre gaz al sünger al her yerı gazla yıka bak nasıl cıkyo..aynı zamnda gaz boyyayıda besler..parlaklık verırı..ama boyasız plastık aksamlara cama sakın gaz sürme...beyazlatabilir..yani plastık aksama sürme..yan grenajlara falan gönul rahatlıgla sür..ben zaten motorumu parlasın die hep gaz tarafından nemlendirilmıs bezlerle silierım..şimdieeden kolay gelsın..unutmadan ilkten gazı sür bi 5 dk bekle arkasından tekrardan gazlı süngerle sil
Barış Şuşut
20 Eylül 2006, 13:22
ayki
git 3-4 litre gazyağı al...bide boya malzemeleri satan bi yerden fırça al ön teker ve elinin ulaşamayacağı yerleri bu fırça yardımı ile gazyağı ile iyice temizle ...grenajın üstüne gönül rahatlığı ile gazyağı sürebilirsin hiç bir şekilde zararı olmaz merak etme (plastik kısımlar dahil) daha 1 hafta önce ben tüm motoru gazyağı ile yıkadım ....boyayı besler yumuşatır özellikle soğuk havalarda boyanın ömrünü uzatır...-
özellikle yağ radyötörünü bence sök öle temizle çok önemli..
selase
20 Eylül 2006, 15:39
evet evet gaz en ii çözüm:cat:
:queen:
KARABURUN
20 Eylül 2006, 15:45
arkadaslar bi arkadasımın cok güzel bi wallpaper yapmıştı gt250 r den,ben onu sildim şimdi bulamıyom.
Merhaba arkadaşlar,
13`ünde sipariş verdiğim debriyaj kolu 19`unda geldi. Yağmursuz bir gün gidip taktıracağım, bereket bu haliylede kullanılabiliyor.
Bu gün öğlen bir kurye arkadaş gördüm. Sarı GT250`si vardı. Şaşırdım doğrusu. Sorun çıkarıyor mu dedim, devamlı yolda olduğuna göre ondan iyi kimse bilemez bu motorun huyunu suyunu. Sorun çıkarmıyormuş, gayet memnunmuş.
Yağmurlar başladı GT250R ile gelen lastikler yağmurda nasıl, deneyen oldu mu? Önerebileceğiniz bir marka var mı? Fiyatlar nasıl? Bilgisi olan arkadaşlar paylaşırsa sevinirim.
maranga44
20 Eylül 2006, 17:25
comet 250 alacaktım ama kısmet değilmiş sordum siyah rengi yokmuş gelincede üzererine 300 dolar zam gelecekmiş diye bende yarın gidip honda cbf 250alacağım halbuki bu sayfayı çok takip edip siz tecribeli arkadaşlardan bayağı fikir edin miştim teşekkürler
trasher
20 Eylül 2006, 17:28
bunu bnde merak ediyoerum kaç bine gelince değiştirmemiz gerekiyo lastikleri benim makine 4.000 e geldi daha bayaa gider gibi gözüküyo yagmurlu havalarda duruş mesafesi kuru hava ya göre bayaa artıyo arkadaşlar buna çok dikkat etmek lazım lastikleri değiştirdiğimde sağlam bi marka almayı planlıyorum onların fiyatlarıda metzeler ön lastik 110/70 17 140€ 150/70 17 arka lastik 175€ imiş. gençmotonun sayfasında öle yazıyo
mamudo
21 Eylül 2006, 13:47
arkadaşlar,Allah nasip ederse bu ayın içinde gtr250 almayı düşünüyorum dün gittim baktım nerdeyse yapışıp kalacaktım motora,ben antepte oturuyorum şimdiye kadar sadece 1 tane 250 lik saatmışlar burda bayide,serviste var sağolsun pegasus motor yetgilileri ilgilendiler baya,yanlız benim baktığım makine kırmızı renkti hoşumada gitti ama siyahıda kataloktan gördüm o sanki daha güzel duruyordu gibi sizce hangi rengi alsam bana bir akıl verseniz her ikisinide canlı gören arkadaşlar varsa bana bir yardımcı olurlarsa sevinirim...
driver13
21 Eylül 2006, 15:02
kırmızıdan şaşma dostum,yolda daha görünür olursun,resimdeki benim motor
temiz kırmızı bir GT250R`den daha güzel tek şey tertemiz siyah bir GT205R`dir :)
trasher
21 Eylül 2006, 18:20
aiqa yorum süper bu arada göztepede neredesin ben özel göztepe hastanesinin ordayım :) mamudo bnde kırmızıyı veya benim gibi sarıyı tercih et derim hem görünmek açısından hemde eğer temizlik konusunda titizsen siyah çiziği daha fazla gösterir. Bunu dikkate almayı unutma... Siyahında cilalısı bi ayrı oluyo...
netzo nickli bi ark. vardı kalamışta oturan haberi olan var mı
ahmetözgür
21 Eylül 2006, 22:23
arkadaşlar;
gt 250 kdv ötv dahil 7.448 ytl
gt 250r kdv ötv dahil 8.848 ytl
fiyatlar aşmış :(
kocaelide bugün bu fiyatları aldım.Adamların elinde hiç motor yoktu tabi bilmiyorum...Sitede 6.900 diyor halen
Aydınlatalım bu konuyu
giallorosso
21 Eylül 2006, 22:54
ister gt250 al ister gt250r ı
unutma ki rengi olsun her zaman sapsarı :)
maltiner
21 Eylül 2006, 23:43
dostum varsa sarı yoksa bekle-sabret yine sarı :)
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO