PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63

Ertuğrul_Öz
11 Eylül 2006, 11:15
arkadaşlar bu linkteki video yu izleyin hyosung hakkında çok güzel bir tanıtım filmi yapmışlar

http://www.youtube.com/watch?v=QwJiI_1JGwI 650 li likle ön kaldırıyor acaba 250 cclik lede kaldırılabilir mi sadece meraktan soruyorum :)

Ön ne ki arka bile kaldırıyor.

Videosu yakında:cherry:

mete_han
11 Eylül 2006, 11:21
250 cbf le ön teker kaldırılıyo ..hyo ile gayet rahat kalkar ...

Barış abi sen hiç kaldırdınmı...böyle fantazilerin varmı...belkide krosla çok kaldırdın...şimdi kıyamazsın...


Ön ne ki arka bile kaldırıyor.

Videosu yakında:cherry:


bekliyoruz akira...gözüme takıldı yazın...artık 1 ay içinde yükledin yükledin...yoksa yaygara kopar haberin olsun...:)

scorpi0
11 Eylül 2006, 13:41
Benim zevkime uygun degil ama meraklisina, Kore'den bir ornek:

http://members.optusnet.com.au/~younmioh/motorbike/hyo-st01.jpg

http://members.optusnet.com.au/~younmioh/motorbike/hyo-st02.jpg

dark
11 Eylül 2006, 18:13
BBRR DEMİSKİ; "Bu gün msn de yağ konusu baya bi tartışıldı ...özellikle magnatek kullanmayın yoksa debriyaj balatası sıyırıyor dendi hatta adana da bu yüzden iki motorun debriyaj balatası ayna gibi olmuş...

ben daha önce cross motorumdada hep fulll sentetik kullandım ...ama bu konuda konuştuğum insanlar teknik bilgi yönünden çok güvendiğim insanlar...yarı sentetik 4t motor yağı ıslak debriyaj için en iyi yağdır diyolar 4000 bakımında yarı sentetik koyacam..."

bu tur aydinlatici bilgilere benim gibi konuya yabanci olanlarin ihtiyaci var. gecen biyerde biri magneteg yag onermisti, tabiiki alternatif sunacak kimse olmadigi icin aklimda kalici yeretmis. fakat boylesi bir sitede kolektif akil olusmakta ve en dogrusu suzulerek aciga cikmakta.
BBRR ye bilgilendirmesinden dolayi tesekurler.

öylebiraz
11 Eylül 2006, 18:59
öylebiraz
desenler mükemmel... tabelacılara değil de grafik tasarım yapanlar var onlarla bir görüş... aklıma gelmiş ken... sefaköyün içinde bilgisayarlı grafik tasarım yapan bir dükkan görüyordum.. araçlar için... sana telefonunu alıp özel den gönderirim... ama pazartesi günü... servisle geçerken görüyordum...

kardeş böyle bir güzellik yaparsan çok sevinirim msn karaalis34@hotmail.com

[QUOTE=birolbirinc;423236]oylebiraz kardeş ben daha önce birkaç arkadaşın araçlarına internetten indirdikleri şekillerden stiker yaptım benim için sorun yok bende bu ve bundan çook daha farklı modeller var hele bir tane gt650r a uygulardığım model var ama ne yazıkki ben karacabeydeyim sen gel ben sana hediye olsun diye bile yaparım sorun değil reklam işleri yapan arkadaşlar halledebilirler neredensin yazarsan bildiğim meslektaşlarım varsa rica eder yaptıtırız

ben istanbuldayım ama bursada arkadaşım var onun yanına gider gelirim h.sonları eğer benim işimi görecek şekilleri motora uygulaya bilirsek çok sevinirim seninle özel görüşmek isterim bana tel veya msn verebilirsen büyük yardımın dokunur:D:rendeer:

piriyatel
11 Eylül 2006, 20:44
Arkadaşlar 6 Ay evel yaptığım hatayı şimdi görüyorum racer200 aldım gerçi bir proglemim yok fakat bu güzelliği görünce 4-5 milyar daha fazla verip Hyosung gt250r alırdım :( şimdi satıyorum motorumu kesin alıcam gt250r arkadaş gt250r kafa kaldırırmı diyorsun ben racer200 kaldırıyorsam Bu Motor Anasını ağlatır :)

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=9698&page=57

leonine
11 Eylül 2006, 23:59
bence doktorun yaptığı modifikasyon başarılı olmuş tabi ki burda zevkler ve renkler farklıdır ama her zaman ne istiyoruz
motorlarımız farklı olsun işte arkadaş elinden geldiğince bişeyler yapmış gayette şık olmuş

beğenilmesede iğrenç yada benzeri yazılarlar yazıpda arkadaşımızın kalbini kırmayalım

eğer fikirlwerimiz varsa şurasınıda şöle yapsaydın demek daha doğru olacağı kanısındayım.

Fatih
12 Eylül 2006, 10:02
bundan 5-6 sayfa once 4000 bakiminda magneteg yag koyuldu demistim.
yanlis hatirliyormusum; koyulan yag 10-50 sentetikmis. magneteg falan degil.

BBRR DEMİSKİ; "Bu gün msn de yağ konusu baya bi tartışıldı ...özellikle magnatek kullanmayın yoksa debriyaj balatası sıyırıyor dendi hatta adana da bu yüzden iki motorun debriyaj balatası ayna gibi olmuş...

ben daha önce cross motorumdada hep fulll sentetik kullandım ...ama bu konuda konuştuğum insanlar teknik bilgi yönünden çok güvendiğim insanlar...yarı sentetik 4t motor yağı ıslak debriyaj için en iyi yağdır diyolar 4000 bakımında yarı sentetik koyacam..."

bu tur aydinlatici bilgilere benim gibi konuya yabanci olanlarin ihtiyaci var. gecen biyerde biri magneteg yag onermisti, tabiiki alternatif sunacak kimse olmadigi icin aklimda kalici yeretmis. fakat boylesi bir sitede kolektif akil olusmakta ve en dogrusu suzulerek aciga cikmakta.
BBRR ye bilgilendirmesinden dolayi tesekurler.

Burada (http://www.epfguzzi.com/hyosung/service/gt250om.pdf) GT250 modelleri için ingilizce kullanma klavuzu var. Burdaki bilgiye bakarsak, yağ seçimini motosikletin kullanıldıgı yerin sıcaklıgına göre değiştirmiş. Gerçi en büyük sıcaklık aralığında kullanılan 10w/40 ve 10w/50
Aşağıda screenshot u var.

http://img240.imageshack.us/img240/6110/pano01sk9.jpg

Olcay Avşar
12 Eylül 2006, 10:23
Yağ konusunda işin özü şu ;

Türkiye'deki mevsim ortalamasına göre en uygun yağ Viskozite Derecesi : 10W-40 (Zaten Hyosung bunu tavsiye ediyor)

Yağın Kalite Sınıfı ise API SG den yukarı olmalıdır.

Ful Sentetikden ziyade yarı sentetik olması ıslak debriyaj için dha mantıklıdır.

Ne olursa olsun 4 zamanlı Motosiklet yağı olmalıdır.

Bunları birleştirince karşımıza şu sonuç çıkıyor ;

SHELL Advance VSX 4

Bu yağ 10W-40 yarı sentetic 4 zamanlı motosiklet yağıdır ve sınıfı API SH dir. (API SG den yüksek)

Zaten Hyosung da SHELL Advance ürünlerini tavsiye etmektedir.

Yağ konusunu hiç düşünmeyin ben çok inceledim ve araştırdım, sonuç SHELL Advance VSX 4. Bu ayarda başka markada olabilir ama bu özelliklerde başka motosikelt yağı yok Türkiye de.

richy
12 Eylül 2006, 11:15
@Eyong
Bu motoru almayı düşünen biri olarak teşekkür ediyorum. Süper paylaşım :cat:

öylebiraz
12 Eylül 2006, 12:49
yaa arkadaşlar sizlere birşey danıştım ama 2 kişiden başka cevap veren çıkmadı nerede bu kardeşlik birlik beraberlik bir tutturdunuz motor yağı da motor yağı !! yardımcı olun biraz arkadaşlar lütfen.

scorpi0
12 Eylül 2006, 13:16
yaa arkadaşlar sizlere birşey danıştım ama 2 kişiden başka cevap veren çıkmadı nerede bu kardeşlik birlik beraberlik bir tutturdunuz motor yağı da motor yağı !! yardımcı olun biraz arkadaşlar lütfen.

Kardes, bu thread'dekilerin ortak ilgi alani Hyosung. Motor yagi da makinelerimizin duzgun calismasi icin hayati onem tasiyor.

Senin sorun air-brush ve sticker'lar ilgili. Hyosung'cularin hepsinin bu konuyla ilgili, bilgili oldugunu bekleyemezsin. Iki cevap almissin iste, az degil...

giallorosso
12 Eylül 2006, 13:26
herkese merhaba
arkadaşlar bir sorum olucak bildiğniz üzere geçen hafta hyosung gt250 aldım ve depoyu fulledim fakat benzin göstergesi yarım gösteriyor.aldığım yere sorduğumda ilk başta şamandıra yapar böyle bir sorun dedi bilgisi olan var mı aranızda ?

sahilkentli007
12 Eylül 2006, 14:14
herkese merhaba
arkadaşlar bir sorum olucak bildiğniz üzere geçen hafta hyosung gt250 aldım ve depoyu fulledim fakat benzin göstergesi yarım gösteriyor.aldığım yere sorduğumda ilk başta şamandıra yapar böyle bir sorun dedi bilgisi olan var mı aranızda ?

walla bende öle bi sorun yapmadı ama sanırım şamandıranın alışmasını bekliyceksin demek istemişler.. ama benımkı nedense hemen alıştı.. istersen bi süre sonra yani 10-15 km. sonra tekrar git ve sor hala düzelmezse...ki bu böle olmaz yani...

geoglel
12 Eylül 2006, 14:26
Arkadaşlar, Selam.
Ben henüz bir Hyosung sahibi değilim fakat uzun süredir, bu motorla ilgilendiğimi itiraf etmeliyim. Bir ara FZR 600 kullandım. 97 yılında geçirdiğim bir kaza nedeni ile, uzun süredir motosiklet üstüne çıkmıyorum. Fakat son zamanlarda Ülkemizde gelişen Motosiklet pazarı ve çok çeşitli modelleri görünce insanın içinde bastırmaya çalıştığı tutkuları yeniden alevleniyor. Belki benim gibi bir çok arkadaş aynı hislerle geriye döndü. Neyse kendimi tanıtma faslını geçtikten sonra sormak istediğim bir şey var, GT 250 r ya da 600 R önemli değil ikisinde kasası hemen hemen aynı büyüklükte, bu motorların ekzost sistemini GBR 600 lerdeki gibi çamurluk altına aldıra bilirmiyiz. Benim endişem geçirdiğim kazadan edindiğim tecrübeler nedeni ile, Özellkle artçınız Ekzost yanığına maruz kalabiliyor. Ayrıca CBR 600 lerdeki görünümde oldukça hoş.

giallorosso
12 Eylül 2006, 14:39
walla bende öle bi sorun yapmadı ama sanırım şamandıranın alışmasını bekliyceksin demek istemişler.. ama benımkı nedense hemen alıştı.. istersen bi süre sonra yani 10-15 km. sonra tekrar git ve sor hala düzelmezse...ki bu böle olmaz yani...

motor 96km de şu anda

tkalfaoglu
12 Eylül 2006, 16:36
herkese merhaba
arkadaşlar bir sorum olucak bildiğniz üzere geçen hafta hyosung gt250 aldım ve depoyu fulledim fakat benzin göstergesi yarım gösteriyor.aldığım yere sorduğumda ilk başta şamandıra yapar böyle bir sorun dedi bilgisi olan var mı aranızda ?

Palavra. Aldıgın yer "sallantıdan belki düzelir" mantığı ile sallamış seni..
-t

lubimaya54
12 Eylül 2006, 16:54
işte benım canavarın resımleri sizlerle paylasmak istedim
http://img88.imageshack.us/img88/9098/10003lp0.jpg (http://imageshack.us)
http://img101.imageshack.us/img101/1889/10006hg3.jpg (http://imageshack.us)
http://img88.imageshack.us/img88/3131/10002eo3.jpg (http://imageshack.us)
http://img168.imageshack.us/img168/2182/10004my4.jpg (http://imageshack.us)

Ertuğrul_Öz
12 Eylül 2006, 16:54
Sonunda beni çok sevdiğim motorumdan soğutmayı başardılar.

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=21473

scorpi0
12 Eylül 2006, 17:12
Arkadaşlar, Selam.
... bu motorların ekzost sistemini GBR 600 lerdeki gibi çamurluk altına aldıra bilirmiyiz. Benim endişem geçirdiğim kazadan edindiğim tecrübeler nedeni ile, Özellkle artçınız Ekzost yanığına maruz kalabiliyor. Ayrıca CBR 600 lerdeki görünümde oldukça hoş.

Istedikten, masrafi ve emegi goze aldik sonra hersey mumkun:

http://www.bikefarmmv.de/
http://www.ixil.com/

http://www.korider.com/img/forum/underseatex1.jpg
http://www.korider.com/img/forum/underseatex2.jpg

tavsel
12 Eylül 2006, 18:09
merhaba herkese, izmirden ybr kullanıcısıyım. 27 yaşındayım ve makina mühendisiyim. bundan sonraki motorum olmasını istediğim hyosung Gt250 motorlarla uzun zamandan beri ilgileniyorum. belki tanışma mesajı yazmam gerekirdi ama ikisini bir msjda çıkarayım istedim. Öncelikle hyosung kullanıcıları bilgi paylaşımı başlığına yazan ve bilgilerini paylaşan kişiler farkında olarak veya olmayarak çok önemli bir iş yapıyorlar. devam etmesi ve hepimizin hayrınadır. Bu aşamada nacizane fikrimi belirtmek isterim. Benim şimdiye kadar gözlemlediğim kadarıyla gt250 (r) modellerinin sorun çıkarmasının nedeni servis bakımları gibi gözüküyor. Eğer motor komple hatalı olsaydı o zaman hiçbirinin yürümemesi gerekirdi. kimisi 3000km'de kimisi 6000 km'de bozulurdu. Ayrıca yurtdışında kullanılan gt250'lerde kronik bir sorun gözükmüyor. Bu durumda yıllardır sorunsuzca yurtdışında kullanılan gt 250'lerle bizim kullandıklarımız arasındaki tek fark servis bakımlarıdır ve servislerin yaptıkları ilk ayarlardır.(türkiyeye satılan motorların daha kalitesiz malzeme kullanılarak üretildigi veya bizim daha şuursuzca kullandığımız olasılıklarını kanıtlayamayacağımız için unutuyorum) Hyosungun servis ağının da yeterince gelişmemiş olduğu gerçeğini göz önünde tutarsak bu sav daha da güçleniyor. servislerin yetersiz bilgisinden ve eğitici doküman eksikliğinden birçok arkadaş bu başlıkta ve çeşitli başlıklarda şikayet etmişti zaten. Şimdi diyeceksiniz bu kadar konuştu, biz de zaten bunları biliyorduk diye. Benim önerim bu başlık altında servislerde yapılan işlemlere ve bu işlemlerin niteliklerine müdahale edebilecek miktarda bilgi birikimini oluşturmak. Bilgilendirme işini Global yapsın diyebiliriz. Ama bu arada bilgisiz servislerden çekenler yine siz(biz) olacağız. Bu kadar okuyup sabır gösterdiğiniz için teşekkür ederim. Sadece fikrimi paylaşmak istedim.

geoglel
12 Eylül 2006, 18:27
Scorpio, İlgin için teşekkür ederim. Bu resimdekiler gayet şık duruyor. Peki aleti alınca bunları nerede yaptıra bilirim.

scorpi0
12 Eylül 2006, 19:46
Scorpio, İlgin için teşekkür ederim. Bu resimdekiler gayet şık duruyor. Peki aleti alınca bunları nerede yaptıra bilirim.

Rica ederim :).

Iste orasi biraz ugras gerektiriyor. Bu verdigim ornekler gordugun uzere Almanya'dan. Gerci IXIL bilinen bir eksoz markasi. Ben bilmiyorum ama Turkiye'de de ithalatcasi wardir sanirim. Biraz daha arastirman gerekecek.

Bi de dikkat etmen gereken nokta, orijinal eksozu degistirirsen motor garanti disinda kaliyor. Bunu da bil, ona gore davran.

Keyifli surusler!

TAMER
12 Eylül 2006, 19:51
yaa arkadaşlar sizlere birşey danıştım ama 2 kişiden başka cevap veren çıkmadı nerede bu kardeşlik birlik beraberlik bir tutturdunuz motor yağı da motor yağı !! yardımcı olun biraz arkadaşlar lütfen.


Selam,

motoruna isterdiğin desenleri yaptırabileceğin bir yer biliyorum.msn den yada mail adresimden haberleşirsek gerekli bilgileri sana verebilirim.

Fatih
12 Eylül 2006, 19:57
işte benım canavarın resımleri sizlerle paylasmak istedim

canım motorun garantisine nasıl kıydın.

öylebiraz
12 Eylül 2006, 20:08
[motoruna isterdiğin desenleri yaptırabileceğin bir yer biliyorum.msn den yada mail adresimden haberleşirsek gerekli bilgileri sana verebilirim.[/QUOTE]


işte budur yaa kardeş seni allah gönderdi msn karaalis34@hotmail.com

aytskal
12 Eylül 2006, 22:17
herkese merhaba
arkadaşlar bir sorum olucak bildiğniz üzere geçen hafta hyosung gt250 aldım ve depoyu fulledim fakat benzin göstergesi yarım gösteriyor.aldığım yere sorduğumda ilk başta şamandıra yapar böyle bir sorun dedi bilgisi olan var mı aranızda ?
Öncelikle bu sorun topicte Cometlerde ilk kez ortaya çıkıyor daha önce GT R larla gösterge nedeniyle yolda kalanlar oldu depo Full 17 lt benzin alıyor eğer bundan eminsen servise gitmelisin ve baktırmalısın arabadada şamandra takılı kalınca açıp temizlerler bizim ulaşmamız garantideki bir motoru kurcalamamız anlamsız bugün kendiliğinden düzelse bile yarın aynı sorunu tekrarlayacaktır...
tavsel
Aramıza hoşgeldiniz bende İzmirde bulunuyorum görüşmek üzere...
Hakan demir...
Bence farklı durmuş bende birkaç far söküp taktım ama beğenmediğim için söktüm çıkma far denedim olmadı...Ben fardan ziyade üst bölümüne rüzgarlık takmayı düşünmeye başlamıştım esas tipi görünümü değiştiren o...Salt far modifikasyonu şekilde çok fark etmiyor...
İşte sizlere gerçek bir streetfighter...Özellikle alt koruma olayı bitirmiş bence bunları Türkiyede fiberglass tan yaptırabiliriz...Bunların sürüş esnasında aerodinami rüzgar sürtünme katsayıları gibi önemli değerleri değiştireceğini belirtmekte fayda var...Yakıt tüketimi yol tutuş sürüş dinamiği problemlerine bu aksesuarlar yol açabilir...


http://img64.imageshack.us/img64/3577/front1dn9.jpg (http://imageshack.us)

http://img83.imageshack.us/img83/2219/seitelinksgs1.jpg (http://imageshack.us)

tekniker
12 Eylül 2006, 22:22
merhaba arkadaşlar, bende honda 900 RR vardı, eski olruğu için onu sattım. Hyosung gt250R almayı düşünüyorum. önerilerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim

kurter
13 Eylül 2006, 02:26
Arkadaşlar GT 250 R için heryerde farklı bir kilo yazıyor hangisi doğru acaba? Yoksa ülkeye göre aksesuar vs. değişiyorda bu yüzden ağırlıkmı değişiyor?

Türkiye: 150 Kg
Korea: 171 Kg
Avustralya: 155 Kg
İngiltere: 171 Kg
Almanya: 155 Kg

mete_han
13 Eylül 2006, 03:21
Istedikten, masrafi ve emegi goze aldik sonra hersey mumkun:

http://www.bikefarmmv.de/
http://www.ixil.com/

http://www.korider.com/img/forum/underseatex1.jpg
http://www.korider.com/img/forum/underseatex2.jpg


2007 modelin egsozunun böyle olması gerekiyor artık...


lubimaya54 in motoruda çok estetik duruyor...ön granaj 650 galiba...nasıl değiştirdi anlamadım...

sahilkentli007
13 Eylül 2006, 09:47
merhaba herkese, izmirden ybr kullanıcısıyım. 27 yaşındayım ve makina mühendisiyim. bundan sonraki motorum olmasını istediğim hyosung Gt250 motorlarla uzun zamandan beri ilgileniyorum. belki tanışma mesajı yazmam gerekirdi ama ikisini bir msjda çıkarayım istedim. Öncelikle hyosung kullanıcıları bilgi paylaşımı başlığına yazan ve bilgilerini paylaşan kişiler farkında olarak veya olmayarak çok önemli bir iş yapıyorlar. devam etmesi ve hepimizin hayrınadır. Bu aşamada nacizane fikrimi belirtmek isterim. Benim şimdiye kadar gözlemlediğim kadarıyla gt250 (r) modellerinin sorun çıkarmasının nedeni servis bakımları gibi gözüküyor. Eğer motor komple hatalı olsaydı o zaman hiçbirinin yürümemesi gerekirdi. kimisi 3000km'de kimisi 6000 km'de bozulurdu. Ayrıca yurtdışında kullanılan gt250'lerde kronik bir sorun gözükmüyor. Bu durumda yıllardır sorunsuzca yurtdışında kullanılan gt 250'lerle bizim kullandıklarımız arasındaki tek fark servis bakımlarıdır ve servislerin yaptıkları ilk ayarlardır.(türkiyeye satılan motorların daha kalitesiz malzeme kullanılarak üretildigi veya bizim daha şuursuzca kullandığımız olasılıklarını kanıtlayamayacağımız için unutuyorum) Hyosungun servis ağının da yeterince gelişmemiş olduğu gerçeğini göz önünde tutarsak bu sav daha da güçleniyor. servislerin yetersiz bilgisinden ve eğitici doküman eksikliğinden birçok arkadaş bu başlıkta ve çeşitli başlıklarda şikayet etmişti zaten. Şimdi diyeceksiniz bu kadar konuştu, biz de zaten bunları biliyorduk diye. Benim önerim bu başlık altında servislerde yapılan işlemlere ve bu işlemlerin niteliklerine müdahale edebilecek miktarda bilgi birikimini oluşturmak. Bilgilendirme işini Global yapsın diyebiliriz. Ama bu arada bilgisiz servislerden çekenler yine siz(biz) olacağız. Bu kadar okuyup sabır gösterdiğiniz için teşekkür ederim. Sadece fikrimi paylaşmak istedim.

evet haklısınız bu servis olayını nasıl haledecegiz bilemiyorum artık... tabiiki bu konuda şanslı olan arkadaşlarda var.. yani servisi iyi olan ... bence olan olmayan herkes bu konuda bi fikir versin ve sesimizi duyuralım arkadaşlar, bu makinayı kullanacaksak.. bugun yarın insanın başına ne gelecegini tahmin bile edemeyiz.. yolunuz açık olsun...:cat:

aiqa
13 Eylül 2006, 09:55
Merhaba arkadaşlar,

Dünden aklımdaydı benzin ışığı tek yeşile inmişti, bazı arkadaşlar benzin göstergesi benzin var gösterdiği halde yolda kaldıkları için bir an evvel benzin alayım diyordum. Sabah ilk iş benzinciye uğradım. 13 litre ile doldu depo. 316 km yol yapmışım. Tabi akıldan 100km`de kaç yakmış hesaplayamadım. Devamlı tekrarlıyorum içimden,unutmamalıydım. 13-316, 13-316 .... Derken şirkete geldim. Motosikleti yanaştırdım. 13-316 Motoru kapattım. 13-316 Ayaklığı açtım. 13-316. çat diye bir ses geldi. O sesin nerden geldiğini daha sonra anlayacaktım. 13-316, devamlı tekrar ediyordum. Motoru yavaşça sola yatırdım. Yattı, yattıııı, yattııııı. Artık doğrultabileceğimden çok daha fazla yatmıştı. Motor altımda beraberce devriliyorduk. Eee anca beraber kanca beraber.

Düşününce çok komikti. Ellerim gidonda, motorun üzerinde oturuyorum. Aynen kullanır gibi. Ve yavaş yavaş devriliyoruz. Yoksa hızlımıydı, bana mı öyle geldi emin değilim gerçi. O an motorla yaşadığımız tüm güzel anlar gözümün önüne geldi. Almaya gidişimiz, üzerine ilk binişim, 145`i ilk görüşüm, sahildeki gezintilerimiz. Daann diye omuzum yere çarpınca film şeridi kopuverdi.

Gücüm ancak yavaş bir iniş yaptırmaya yetti. Sol ayağım da altında kaldı. Öyle yavaş indik ki ayağıma bir şey olmadı. Ayağımı çekince ayakkabıdan çıktı. Neyse ayakkabıyıda kurtarıp giydim. Sıra gelmişti motoru kaldırmaya. Aklıma geldi tabi; arkanı dön, belini daya falan filan.. Ama o an canın ciğerin yerde yatarken tek aklında gelen hemen kaldırmak. Hınghhh, ilk kasmamda yarıladım, bi hınghh daha kalktı motor. (Lütfen siz bunu evde denemeyin :mrgreen: ) Aman dedim bu seferde öbür tarafa düşürmeyeyim. Düşürmedim.

Ee tabi baktım ayaklığı açmamışım. Ayaklığı açtım, hüzünlü bakışlarda nerde ne var incelemeye başladım. Debriyaj kolunun topuz şeklinde olan ucu kopmuş. 1-2 cmlik bir kısım. Grenajda da bir kaç tane ufak çizik var. Hepsi o. Düşündüğümden çok daha az zarar gelmiş motora. Hemen filmi şeridini geri sardım :queen:

Şirkete gelince benzin sarfiyatını hesapladım : 4,11lt/100km. Epey de devirli kullandım. Her ışıkda sonuna kadar gazladım vs. Sakin gidilirse 4 litrenin altına düşer.

Soru; debriyaj kolunu nasıl birleştirebilirim ? Kaynak yapılır mı? Yapılırsa iyi olur mu? Yenisi sanırım 50-80$ arası bir fiyattı. Japonlasam mı yoksa :)

sevgiler

lubimaya54
13 Eylül 2006, 09:57
benım motor 250 r..2, el adım..aldıgım arkads takmıs eksozu ama bir sesi war duymalısınız....

Olcay Avşar
13 Eylül 2006, 10:22
Soru; debriyaj kolunu nasıl birleştirebilirim ? Kaynak yapılır mı? Yapılırsa iyi olur mu? Yenisi sanırım 50-80$ arası bir fiyattı.

Büyük ihtimalle yanılıyorsun aiqa bir manivela nın o kadar para olacağını sanmam 8-10 $ olmasın o :)

Edit ;

Şimdi öğrendim, debriyaj manivelasının (kol) fiyatları modele göre 10 - 17 $ arasında değişiyor (+ KDV)
Yani Fiyatı (motorun modeline göre) 17 YTL ile 29 YTL arasında (KDV dahil)

aiqa
13 Eylül 2006, 10:28
Büyük ihtimalle yanılıyorsun aiqa bir manivela nın o kadar para olacağını sanmam 8-10 $ olmasın o :)

Yanılmıyorum, daha öncede fren kolu kırılmıştı 80-100YTL gibi bir şey ödemiştim :(

Olcay Avşar
13 Eylül 2006, 10:35
aiqa o konuda haklısın, ayarlı fren maneti komple 58 $ + KDV. Kritik ve komplike bir eleman olduu için normaldir.

Ama debriyaj kolu daha basit ve sade bir parçadır, bak fiatını bir üst mesajımda yazdım.

aiqa
13 Eylül 2006, 10:39
aiqa o konuda haklısın, ayarlı fren maneti komple 58 $ + KDV. Kritik ve komplike bir eleman olduu için normaldir.

Ama debriyaj kolu daha basit ve sade bir parçadır, bak fiatını bir üst mesajımda yazdım.

Süpersin, çok teşekkürler. Akşam değiştireyim.

PrOleTeR
13 Eylül 2006, 11:37
benım motor 250 r..2, el adım..aldıgım arkads takmıs eksozu ama bir sesi war duymalısınız....


kardeş bi video ile eklesen şu seside bir duysak cok büyük sevaba girersin valla:cherry:

cem.alper
13 Eylül 2006, 11:46
Selamlar arkadaslar 250r da ön kaldıran var mı yoksa motoru kasaya yetmiyormu ben baya gaz veriyorum ve asılıyorum ama yerinden oynamıyor....

yapan varsa bi irtibata gecmek isterim

tirit@msn.com

Olcay Avşar
13 Eylül 2006, 11:53
Selamlar arkadaslar 250r da ön kaldıran var mı yoksa motoru kasaya yetmiyormu ben baya gaz veriyorum ve asılıyorum ama yerinden oynamıyor....

Anladığım kadarı ile daha önce hiç bir makinede ön kaldırmamışsın, bence daha ufak ve kolay bi makinada öğrenip sonra bunda denersen daha sağlıklı olur.

cem.alper
13 Eylül 2006, 12:03
ewet daha once hiç yapmadın tekniği nedir??

mumkunse kısaca bahsedermisin

UKYO
13 Eylül 2006, 12:26
aiqa öncelikle geçmiş olsun ve de Allah senden razı olsun sabah sabah beni güldürdün.Ayakkabının ayağından çıkmasını kafamda canlandırıncada koptum zaten

Olcay Avşar
13 Eylül 2006, 12:31
cem.alper anlatılarak olmaz bu iş, mümkünse yapmamaya çalış çünkü bir çok kez düşeceğin garantidir. Öğrensen ve tamam ben bunu yapabilitorum desende düşme ihtimalin çok yüksektir. İlla yapcam diosanda , seri ve atik daha ufak bir motor ile alışıp bunda daha sonra denemelisin.

Nasıl yapılacağını teorik olarak burda anlatmam pek mantıklı olmayacağı için açıklamasını yapmayacağım.

cem.alper
13 Eylül 2006, 12:39
tesekkur ederimm

aytskal
13 Eylül 2006, 13:16
aiqa...
Öncelikle geçmiş olsun o parça 10 ytl ye kaynak oluyor ben kırılan vites peginin sadece çatalına 60 küsur ytl ödemiştim sadece çatal diğer hareketli elamanlar hariç...
Sabah servise gittim Karşıyakaya benim benzin kaçıran parça aslında benzin musluğuymuş ama üzerinde manivela yok!Parçayı söken Usta montaj hatası var dedi gerçektende öyle...Resimde görüldüğü gibi içinde bir diyafram var diyafram kastırıp benzin geçişini engelliyordu usta başka bir parça söküp getirip taktı sanırım sıfır değil ama hiçte dert değil önemli olan halletmeleri garanti kapsamında kimse ile görüşmeden değiştirdiler...Ustayla biraz cebelleştik soru sormama parçayı incelememe biraz bozuldu aslında haklı sayılır bende çalışırken etrafımda kimse olmasını istemem..Sorun hallollmuştur Ustaya ve Karşıyakadaki servise teşekkürler...Motosiklet parça değişince dahada atak hale geldi...
http://img177.imageshack.us/img177/253/goruntu123hw9.jpg (http://imageshack.us)

giallorosso
13 Eylül 2006, 13:39
peki benim bu benzin göstergemin durumu hakkında bilgisi olan varmı
comet var bende yeni aldım
full depo yapsamda benzin göstergesi yarımı gösteriyor daha öncede söylemiştim henüz tek depo aldım
şamandıra da mı bir sorun var yoksa zamanla düzelen birşey mi?

öylebiraz
13 Eylül 2006, 15:14
slm arkadaşlar geçen hafta sonu bursaya bir aşkadaşı ziyarete gittim yalova bursa arasındaki yol geniş ve uzunca düz yolları var ben beşinci viteste arkadaşlar yalanım varsa kalkmıyım şurdan motorda 195 libre gördüm emiynimki ben birzdaha beklesem ve zorlasam 200 görecekti yani aklınızda bulunsun bu motorun çıkabileceği maksimum hız 165 değil 200..:cat:

dark
13 Eylül 2006, 15:14
.................................

aiqa
13 Eylül 2006, 17:07
slm arkadaşlar geçen hafta sonu bursaya bir aşkadaşı ziyarete gittim yalova bursa arasındaki yol geniş ve uzunca düz yolları var ben beşinci viteste arkadaşlar yalanım varsa kalkmıyım şurdan motorda 195 libre gördüm emiynimki ben birzdaha beklesem ve zorlasam 200 görecekti yani aklınızda bulunsun bu motorun çıkabileceği maksimum hız 165 değil 200..:cat:

Bu durumda dört ihtimal var
1- Yanlışlıkla gidip GT650R aldın :mrgreen:
2- Heyecandan 165`i 195 gördün :cherry:
3- 45 derece eğimle aşağı doğru gidiyordun arkanda da rüzgar esiyordu :queen:
4- Hız göstergen bozuk :)


aiqa...
Öncelikle geçmiş olsun o parça 10 ytl ye kaynak oluyor

Kırılan debriyaj kolu 28 YTL`miş. Yenisi sipariş verdim. Umarım ellerinde vardır da yarın alabilirim. Bakalım bu kadar basit bir parçanın gelmesi ne kadar süre alacak. Parasınıda verdim.

tkalfaoglu
13 Eylül 2006, 17:58
slm arkadaşlar geçen hafta sonu bursaya bir aşkadaşı ziyarete gittim yalova bursa arasındaki yol geniş ve uzunca düz yolları var ben beşinci viteste arkadaşlar yalanım varsa kalkmıyım şurdan motorda 195 libre gördüm emiynimki ben birzdaha beklesem ve zorlasam 200 görecekti yani aklınızda bulunsun bu motorun çıkabileceği maksimum hız 165 değil 200..:cat:

helal! Yaf 200 de nasıl duruyorsun ustunde ruzgar insanı goturecek gibi oluyor 120 de falan bana :(