PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63

emrreeee
24 Ağustos 2006, 10:34
emrreeee gt250r siyah 2006
34 ef 2238

aiqa
24 Ağustos 2006, 11:33
bende de vites geçirme problemi pek yok. Biraz sert viteş değiştirdiğimde tak diye ses geliyor ama yavaşça geçirirsemde ses çıkmıyor. Boş almak genelde kolay. Gerçi başka motor kullanmadığım için karşılaştırma yapamıyorum ama viteslerde beni üzecek bir şeye rastlamadım.

800 km`ye yaklaştım, 1000 olmadan yağı değiştireceğim. Bazı sitelerde rodaj döneminin gerçekte ilk 50 km`de bitttiğini ve yağın hemen değişmesi gerektiğini okumuştum, şimdi içim içimi yiyor.

Sonunda ehliyeti aldım. Dün akşam üstü güzel güzel dolaştım motorla. Oh içim nasıl rahattı. Neymiş o stress eskiden. Yaşam sevinci doldu içim resmen. Güvenim geldi, sanki arabalar daha bir saygılı olmaya başladılar ;) Gelişim Sürücü kursuna teşekkür ediyorum. Şans eseri kuradan bedava kurs kazanmış olmamın yanısıra, her zaman iligili ve sıcak davranmaları çok hoşuma gitti.

Birde dün bostancı sahilde saat 17:00 gibi sarı gt250r gördüm. Buradan bir arkadaşın mı acaba?

Huckle
24 Ağustos 2006, 14:53
"Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı" altında bu Karion 125'i olan yok mu hiç? Hazır MT indirimini de kaçırmadan alayım istiyorum ama yorumlar önemli? En azından rodaj dönemini atlatan yok mu?

misfit
24 Ağustos 2006, 16:20
Bende 1000 bakımına urlaya sabri ustaya götürdüm vites geçmeme problemim azalmıştı zaten,servisten sonra tamamen kesildi.Mehmet usta çok ilgilendi motor acaip rahatladı ve vites yumuşadı ben çok memnun kaldım.Söylemeyi unuttuğum ayarları bile yaptılar.Turgut bey VFR800ü gördüm çok hoş makina.Sabri usta bide Rebel250 kullanıyor.

Barış Şuşut
24 Ağustos 2006, 18:01
1000 km bakımında neler yapılıyo resimledim ..

saat 11:00 gibi bayiye gittim motoru teslim aldılar..



http://img246.imageshack.us/img246/228/dsc02594smalltl9.jpg (http://imageshack.us)

daha sonra servis bölümünde motor için 1000 de neler yapılıyo bana anlatıldı...

http://img97.imageshack.us/img97/2249/dsc02596smalldb5.jpg (http://imageshack.us)

İlk olartak yağı boşaltıldı ...iyice süzülüp tamamen akması için yaklaşık bi 15 dakka tıpa açık bırakıldı

http://img246.imageshack.us/img246/2765/dsc02595smalldo5.jpg (http://imageshack.us)

Yağ filtreside değişti...

http://img204.imageshack.us/img204/8454/dsc02597smallep1.jpg (http://imageshack.us)

Motora servisin tavsiye ettiği magnatek koyduk 1500 cc

http://img246.imageshack.us/img246/5168/dsc02599smalldk6.jpg (http://imageshack.us)

motor komple bi yoklandı tüm civata ve vidalar tek tek kontrolden geçti zincirim yağlandı..Bu arada soğuk ayran ikram edttiler , çay ikram ettiler ...Bayi aynı zamanda suziki bayisi ben bu işlemleri takip ederken onlarda bi burgman 600 için el sıkışıyolardı...

Motoru güzelce bi temizleyip Araç teslim bölümüne getirdiler...Şansa bakki seneye alacağım motorda ordaydı gv 650 :)

http://img204.imageshack.us/img204/888/dsc02600smallmx5.jpg (http://imageshack.us)

iş bittikten sonra bayi sahibi Erdoğan KAZAZİ ile biraz muhabbet ettik ...Bu muhabbet bana biraz pahalıya patladı 2 adet CABERG flip-up kask aldım ...Peşin fiyatı 165 € idi biz iki tane alınca 160 € dan saydılar ...

http://img204.imageshack.us/img204/3233/dsc02601smallnl2.jpg (http://imageshack.us)

Ben hep dedim hiç saklamadım , şehir içinde kask takmam ... Ama baktımki takmak lazım benim kaskım kapalı kasktı bu yüzden sıcakta çok sıkıyodu..flip up kaskı şehir içinde ..kapalı kaskımı şehir dışında kullanırım artık ...eeee 22 senelik motorcuya şehir içinde kask taktıran MT ye teşekkür ederim hiç bi şey kazanmadım burdan desem ...ki yalan olur....şehir içinde kask takma alışkanlığını kazanacam ..bu yüzden iyi bi kask aldımki zevkle takiyim ..

http://img175.imageshack.us/img175/2619/dsc02602smallzk0.jpg (http://imageshack.us)

http://img246.imageshack.us/img246/8380/dsc02603smallno9.jpg (http://imageshack.us)

Motorum ve kaskımla şöle yakışıklı bi poz vereyim dimi ...solumda ki bilader kaskın diğeri onaydı... sağımda kide kuzen ...

http://img175.imageshack.us/img175/2837/dsc02605smallrd8.jpg (http://imageshack.us)

En son olarak 1000 bakımında neler yapıldı ne kadar ödedim

1) Motor yağı değişti
2) Yağ filtresi değişti
3) Tüm motor kontrol edildi ...özellikle debriyaj
4) motorum temizlendi
5) Zincirim yağlandı ve sıkılığı kontrol edildi

motor yağı magnatek 1,5 lt 25 ytl yağ filtresi 8€ =15 ytl hepsi 40 ytl tuttu ..Ayran , çay motorun temizliği ve zincirin yağlanması şirketten

aiqa
24 Ağustos 2006, 18:15
Hyosung`un motoru dağıtıp toplamışlar ilginç...

http://www.endurocu.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3204

Keşke orada olup bizzat yaşasaydık olayı :)

cuneytovuc
25 Ağustos 2006, 05:32
Arkadaşlar bende 250lik hyosung düşünüyorum,taksitle alım gücüm var ama ne o kadar yüksek limitli kredi kartım nede öğrenci olduğum için kendi kendime kredi alma imkanım var ! Yarısını falan nakit verip gerisini 8-10 taksit alabileceğim bi yol,yer,dükkan varmı ? müşteri için kendi kredi alan yada senet falan yapan ? :silent:

Gökhan
25 Ağustos 2006, 08:35
BBRR motosikletinin vitesinde boşa geçme sorunu vardı. o ne oldu yaptılarmı???
yaptılarsa sorun tam olarak neymiş ve bütün 250 cometlerde aynı kronik sorun varmı??
bu konuda bizi bilgilendirirsen sevinirim
saygılar:rendeer:

aytskal
25 Ağustos 2006, 09:45
Hyosung`un motoru dağıtıp toplamışlar ilginç...

http://www.endurocu.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3204

Keşke orada olup bizzat yaşasaydık olayı :)
Resimlerden gördüğüm kadarıyla egzantrik mili yataklarındada rulman var yanlış görmüyorum umarım,çünkü resmin içinde zincir ve mil üzerinde kam çıkıntıları var bu resmen egzantrik mili Hep motor özelliği farklılığı olarak krank yataklarındaki rulmanlardan bahsediliyordu ben bu resimde o rulmanları göremedim tabi zemine yataklı olup çıkarmamışta olabilirler...Bir soru daha benim çalıştığım işletmede yüksek ısı olan noktalardaki rulmanlardan pek verim alamıyoruz nedenide bilyelerdeki yağın gresin ısıdan kuruması çok sık yağlama ve bakım istiyor olması...Bizim mevcut motorlarımızdaki rulmanlar bildiğimiz motor yağına maruz kalıyor yani sürekli bir yağlama var bildiğim kadarıyla daha doğrusu duyduğum kadarıyla bana bu tip motor kullanan başka bir firma yok demişlerdi...Ben bunun varsa dezavantaj ve avantajlarını bilmek isterdim sonuçta sistem yenide olabilir eski ise tercih edilememe nedeni nedir?

aiqa
25 Ağustos 2006, 14:33
Resimlerden gördüğüm kadarıyla egzantrik mili yataklarındada rulman var yanlış görmüyorum umarım,çünkü resmin içinde zincir ve mil üzerinde kam çıkıntıları var bu resmen egzantrik mili Hep motor özelliği farklılığı olarak krank yataklarındaki rulmanlardan bahsediliyordu ben bu resimde o rulmanları göremedim tabi zemine yataklı olup çıkarmamışta olabilirler..

anlayan neler görüyor, ben sadece dağılmış bir sürü parça görüyorum :)

sahilkentli007
25 Ağustos 2006, 15:04
anlayan neler görüyor, ben sadece dağılmış bir sürü parça görüyorum :)

bencede.... :mrgreen:

Barış Şuşut
25 Ağustos 2006, 15:08
ELINT
bu kadar uzun ve resimli mesajlardan alıntı yapmayın ...gereksiz yere yer işgal ediliyor direk BBRR diye sorarsan ben anlarım ...

vites sorunu ..yağ deişiminden sonra hafiflesede devam ediyor..Buna tam çözüm ancak global tarafından bulunur ..onlarda sorunun tam çözümü hakkında çaba sarfediyo...yalnız dediğim gibi bende sorun hafifledi rahatsızlık verecek düzeyde değil 4000 den sonra sorunun kalacağını zannetmiyorum bakacaz görecez...

chiron
25 Ağustos 2006, 17:06
şimdi, hep iyi yanlarını sölüyoz birazda kötü yanınını söliim şu an makine yaklaşık 700 km civarı ama vites mümkün değil boşa geçmiyo ileri hareket yapıyon falan banamısın demiyo çoğu zaman viteste bırakıyorum ...1000 bakımında buna bi çözüm bulacaz

bu güne kadar kullandığım en zor vitesi boşa geçen motor ünvanını bu motor aldı

benim comet de 250 km de ve boşa geçme problemi bende de var. sorun bende mi aletdemi bilmiyorum. ilk vitesli motorum. kıyaslamada yapamıyorum o yüzden.

motoru ilk çalıştırdığımda 1. vitese zor geçiyor, çoğunluklada sesli geçiyor. (tak diye bir ses) o yüzden genelde 1. vitesde durduruyorum motoru. Motor soğukken boşa çok zor geçiriyorum. ısınınca en fazla 2 veya 3 denemede geçiyor boşa. hareket halinde bazen 1. vitesden 2. vitese geçirirken boşta kalıyor. (bunu nasıl becerdiğimi anlamadığım için boşa ben geçiremiyorum diyordum bu güne kadar.)

BBRR motorun resmini isteyen arkadaşlara senin resimlerden yolluyorum. telif hakkı filan problem olmaz demi :)

yakında burada bir anket yapacaz zaten en güzeli hangisiydi gibi bişey.

Ertuğrul_Öz
25 Ağustos 2006, 17:54
Hyosung`un motoru dağıtıp toplamışlar ilginç...

http://www.endurocu.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3204

Keşke orada olup bizzat yaşasaydık olayı :)

O dağıtılan motorbenim eski Hyoydu. Malum kazadan sonra alan arkadaş motoru topladı ama bir süre sonra yağlama sisteminden olduğu tahmin edilen bir sebepten krank dağıttı.

Tabi gerekli parçalar garantiden değişti ve motoru kendisi (motor tamircisidir) topladı. Motoru bizzat 2 günlüğüne kullandım. performansında herhangibir değişme yok. İşin ilginç tarafı benim de bu fotolardan haberim yoktu.:mrgreen:

Tuncer Sezen
26 Ağustos 2006, 00:46
Bende neden acaba motor krank kollarını bozdu diye soracaktım,kazayla da bir alakası olabilir o zaman,yanlış giden birşey sebep olmuştur heralde...

aytskal
26 Ağustos 2006, 11:33
BBRR...
Zaten parça malesef 4000 km sonrası dişlilere sürte sürte kendiliğinden tornalanmış olacak:) :silent:
aiqa sahilkentli...
Aslında bende çok anlamıyorum sadece parçaları tanıyorum işim gereği yanlız öğrenmek bir şeyler edinmek için forum yardımıyla çaba sarfediyorum...
Arkadaşlar yatak saran krank yada piston dağıtan Hyosung'lar ortak olarak kartelde yağsız kaldıkları için bu hale geliyorlar (kaynak serviste gördüğüm makineler).İlk aldığım zamanlarda motor soğuk iken gaz vermiştim yaklaşık 4000-5000 devir çevirmişti (100 km de idi motor)motosikletin motorunun üst kısmındaki yağ tahliye hortumundan(bu hortum alt kısma iniyor) tam bir U dönüşü ile bir miktar yağ atmıştı bilginize...

snrtrt
26 Ağustos 2006, 14:56
selamlar frenden gelen cır sesinin sebebini söyleyipte içimi rahatlatan arkadaşlara teşekkürler...

2 kere başıma gelen bi olayı yazııyım. yolda gidiyorum 2. vitesde iken birden boşa geçti ve bunu 2 kere yaptı...

sizde böle bi durumla karşılaştınız mı.. farkında olmadan yapmadığıma eminim

richy
27 Ağustos 2006, 00:54
beyler gt250 ile gt250r ın oturuş pozisyonları birebir aynı mı? yada şöyle sorayım bu iki motorun arasındaki tek fark grenaj mıdır?

Barış Şuşut
27 Ağustos 2006, 00:57
grenaj + gidonun seviyesi
gt 250 r da gidon daha aşağıda ...yanılmıyosam arada 10-12 cm bi fark var..motor aynı motor ...

giallorosso
27 Ağustos 2006, 01:32
grenaj ve direksiyon yüksekliği
ikisine de bindim ama kullanmadım
comet daha rahat gibi sarısı güzel geldi gözüme

leonine
27 Ağustos 2006, 02:49
comet birazdaha rahat kullanım açısından
ama görünüş olarak GTR daha bi başka duruyor.

babyboy
27 Ağustos 2006, 03:02
GT650S TOURER
http://img178.imageshack.us/img178/8711/gt650stopze9.th.jpg (http://img178.imageshack.us/my.php?image=gt650stopze9.jpg)
http://img178.imageshack.us/img178/2937/gt650sp5in4.th.jpg (http://img178.imageshack.us/my.php?image=gt650sp5in4.jpg)
Motor:4-stroke, water cooled DOHC 8-valve,
647 cc,2 silindir,V-twin
Güç:58.5 kW (79 HP)
http://www.hyosungmotors.com.au/gt650s.html

sivri
27 Ağustos 2006, 03:13
slm arkadaşlar ben motor almaya hazırlanıyorum burayada araştırma yapmak için üye oldum formu baştan sona inceledim fakat deyinilmemiş 2 şey var gt250r yağ sogutmalı ve hararet göstergesi motoru yakmadan nasıl anlıyacagız ve bu motor uzun yolda kontak kapamadan ne kadar yol yapmak salıklı olur lütfen yardım teşekkürler

Barış Şuşut
27 Ağustos 2006, 14:39
Sizlerle paylaşmak istediğim 1000 bakımı sonrası boşa geçme sorunumun tamamen ortadan kalkması hem dün hemde bugün vitesi hem 2 den boşa hemde 1 den boşa gayet rahat attım ...hiç bir parça tornaya girmedi..sadece yağ deişti ..Servis magnatek tavsiye etti zaten bende daha önceden kullanıyordum...şu an dışarda güneş olduğundan boşta lambası çok net görünmüyor ama akşamüstü bir video çekip ekliyecem vitesin ne kadar rahat boşa geçtiğini sizde göreceksiniz...

Buna ilave olarak vites geçişlerinde çıkan tak tuk sesi de tamamen yumuşadı hem geçişler sessizleşti hem yumuşadı


Henüz 1000 bakımına girmemiş olan arkadaşların bu yağı denemesinde yarar var...1000 bakımına girmiş ve hala vites sorunu yaşayanların da 4000 de yağ deişiminde bu seçeneği göz önüne alması yararlarına olacaktır..

sivri
27 Ağustos 2006, 15:26
bbrr slm dostum ben ankaradan katılıyorum sanırım gt250r sende var bana yardımcı ola bilirmisin bu motoru alıcam amaiki gün sonrada parası önemli deyil hevesim kursamda kalmasını istemiyorum yardımcı olurmusun

nightwatcher
27 Ağustos 2006, 15:33
arkadaşlar aranızda gt250 satmak isteyen var mı????
recepsetrek@mynet.com

sivri
27 Ağustos 2006, 15:33
slm bu motoru almaya karar verdim fakat 2 sorunum var 1-makinada hararet göstergesi yok ve sıcak zamanlarda ve uzun süreli kullanımlarda motor yanmadan hararetin arttıgını nasıl anlicaz 2-yağ sogutmalı bir motor uzun yolda kontak kapatmadan ne kadar yol gider ve nekadar salıklı olur motoru olan yada yetkili kişiler yardımcı olursa sevinirim şimdiden teşekkürler

Barış Şuşut
27 Ağustos 2006, 20:06
sivri

nasıl yardımcı olabilirim sen onu söyle ...Motor öyle hemen bıkabileceğin bir motor değil...hararet göstergesi çoğu motorda yoktur..arabada ki gibi motort kapalı bir yerde değil iki bacağının arasında eğer hararet tehlikeli şekilde artarsa zaten hissedersin..250 cc bir motorla kontak kapatmadan fazla devir yapmazsan baya bir yol gidersin zaten araba ile bile gitsen ylda ihtiyaç molası verirsin bu tip kısa molalarla hiç zorlanmadan uzun kmler gitmen mümkün


vitesle ilgili videoyu biraz önce çektim vites boşta lambası net görünüyor izlayin ne kadar kolay geçtiğini görün

http://rapidshare.de/files/30960532/Resim.mpg.html

AKREPAHMET
27 Ağustos 2006, 21:18
ArKAdaşlar Bende Gv 250 Yi Araştiriyorum.gv 250 Ile En Fazla Ne Kadar Yol Gidebilirim Uzun Yola çikdiğimda.cevaplariniz Için şimdiden Teşekkürler.

Barış Şuşut
27 Ağustos 2006, 21:23
GV 250 , GT 250 , GT 250 R
hepsinde aynı motor var ...motoru çok zorlamaz yüksek devir ve çok sıcak havada kullanmassan rahat rahat 400-500 km nonstop gidersin

AKREPAHMET
27 Ağustos 2006, 21:25
GV 250 , GT 250 , GT 250 R
hepsinde aynı motor var ...motoru çok zorlamaz yüksek devir ve çok sıcak havada kullanmassan rahat rahat 400-500 km nonstop gidersin

BBRR ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SAOLASIN.

Olcay Avşar
28 Ağustos 2006, 09:57
Ümmet Pertikan 125 cc Çin malı scooter ile Türkiyeyi dolaşıyor, "bu motorla uzun yol gidebilir miyim" sotusu sizcede saçma değil mi :)

açıkyol
28 Ağustos 2006, 10:18
sivri;
Ankara'da olduğunu yazmışsın,bi pazar buluşmamıza gelirsen sana 5bin km.dir kullandığım bu motor hakkında istediğin bilgiyi veririm,almayı düşünürsen Çağ motor'da da yardımcı olurum.

BBRR;
Bin bakımından sonra yağın değişmesiyle bizim vites sorunu da çözülmüş ancak km ilerleyince sorun yavaş yavaş tekrar belirmişti.

Bu arada,benim makine geçen hafta,vitese taktığımda stop ediyordu,
cumartesi günü ayaklığın yanındaki sensorü söküp,ordaki pimin kurumuş yağ nedeniyle zor hareket ettiğini gördüm,pimle biraz oynadım,yumuşadı kapatım marşa bastım vitese geçince stop etmedi bu sefer.Yine de servise gidip ustaya da gösterdim,o da iyice yağladı ve sorun 2 gündür bi daha tekrarlamadı.Bense 4-5 gündür motoru yatırdığıma üzülüp,telafisi için bol km yaptım haftasonu.

TEASER
28 Ağustos 2006, 11:14
Sizlerle paylaşmak istediğim 1000 bakımı sonrası boşa geçme sorunumun tamamen ortadan kalkması hem dün hemde bugün vitesi hem 2 den boşa hemde 1 den boşa gayet rahat attım ...hiç bir parça tornaya girmedi..sadece yağ deişti ..Servis magnatek tavsiye etti zaten bende daha önceden kullanıyordum...şu an dışarda güneş olduğundan boşta lambası çok net görünmüyor ama akşamüstü bir video çekip ekliyecem vitesin ne kadar rahat boşa geçtiğini sizde göreceksiniz...

Buna ilave olarak vites geçişlerinde çıkan tak tuk sesi de tamamen yumuşadı hem geçişler sessizleşti hem yumuşadı


Henüz 1000 bakımına girmemiş olan arkadaşların bu yağı denemesinde yarar var...1000 bakımına girmiş ve hala vites sorunu yaşayanların da 4000 de yağ deişiminde bu seçeneği göz önüne alması yararlarına olacaktır..

BBRR slm dostum.. dediğin sorunlar yani vitesin boşa geçmemesi ve tak tuk ses çıkartması 1000 bakıma girmiş olmasına rağmen hala bende devam etmekte... ki şu an 1400 km deyim.. sööledim servise bunu bakım sırasında ama servisten bana alışacak daha gibi abuk bi şii söölendi... sen hangi servise götürdün, yani ben sanırım 4000 i görmeden tekrar gitmek isteyeceğim...

bir de bu arada ön freni sıkmaya başlayınca yani fren tutmadan daha arka stop'un müşürü yanmaya başladığı anda böyle cırcır böceği gibi insanı rahatsız eden iç gıcıklayıcı bir ses gelmekte... sende de varmı bu ses... varsa halledebildinmi?

GÖKSEL...
28 Ağustos 2006, 13:17
arkadaşlar gt 250 nin arka koltugun kilidi oldugu yerde dönüyor ama açılmıyor sanırım içerdeki mekanizmanın yayı çıktı ne yapmak gerekir arka grenajları söksek mekanizmaya ulaşabilirmiyiz.? yada ne yapmak lazım.

Ertuğrul_Öz
28 Ağustos 2006, 13:21
arkadaşlar gt 250 nin arka koltugun kilidi oldugu yerde dönüyor ama açılmıyor sanırım içerdeki mekanizmanın yayı çıktı ne yapmak gerekir arka grenajları söksek mekanizmaya ulaşabilirmiyiz.? yada ne yapmak lazım.

Eski sayfalara bakarsan benimde başıma böyle bir sorun geldiğini görürsün. 10 veya 11 anahtarla koltuk yukarıya kaldırılıp aradan kilidin koltuk üzerindeki parçasını tutan 2 tane somunu gevşeteceksin. Kolay gelsin.

GÖKSEL...
28 Ağustos 2006, 13:39
Eski sayfalara bakarsan benimde başıma böyle bir sorun geldiğini görürsün. 10 veya 11 anahtarla koltuk yukarıya kaldırılıp aradan kilidin koltuk üzerindeki parçasını tutan 2 tane somunu gevşeteceksin. Kolay gelsin.

teşekkürler arkadaşım
eski sayfalara bir bakayım boş boş somuyum dedim ama bulamadım o yüzden sorayım dedim.
10-11 anahtarı arka koltugun ön tarafına denk gelen aradanmı sokucaz yani kendim yapabilecegim bişey dimi aksi gibi anahtar takımıda içinde kaldı.
yav kusura bakma anlayamadım malum daha 2 gün oldu alalı .
o yüzden tam çözemedim dedigini biraz daha detaylı yazabilirmisin.
teşekkürler.

aytskal
28 Ağustos 2006, 13:40
Metrik 6 civata 10 anahtarı içeri sokacaksın koltuğu hafifçe kaldırıp grenajı sökmene gerek yok.Somunda kontrada yok rahatça sökebilirsin...

Ertuğrul_Öz
28 Ağustos 2006, 13:50
http://img90.imageshack.us/img90/299/atl2.jpg (http://imageshack.us)

Sökülmesi gerekli somunları kırmızı daire içerisine aldım

Birisinin koltuğu yukaruya doğru zorlaması anahtar için gerekli boşluğu yaratacaktır.

GÖKSEL...
28 Ağustos 2006, 13:58
ertugrul_öz
teşekkür ederim yav sanada zahmet verdik vaktini aldık anladım şimdi çıkıp bi bakıyım sonucu bildiririm size .

aytskal
sanada teşekkürler

valla soracak çok şeyim olacak galiba abi bütün sayfaları okumaya kalksam
tanıdık göz doktoru varmı diye topick açmak gerekecek.
yardımlarınız için sagolun.

tkalfaoglu
28 Ağustos 2006, 14:17
slm bu motoru almaya karar verdim fakat 2 sorunum var 1-makinada hararet göstergesi yok ve sıcak zamanlarda ve uzun süreli kullanımlarda motor yanmadan hararetin arttıgını nasıl anlicaz 2-yağ sogutmalı bir motor uzun yolda kontak kapatmadan ne kadar yol gider ve nekadar salıklı olur motoru olan yada yetkili kişiler yardımcı olursa sevinirim şimdiden teşekkürler

Selam.. Yag sogutmalı oldugundan hararet gostergesi yok, ama sonradan takanları biliyorum (yag radyatorunun ustunde bi tapa varmış oraya bir VW muşiri takmışlar, hatta bir T ile hem basıncı hem sıcaklık muşiri takmışlar).

Çok da şart diil aslında. Dün 130 KM yol yaptım benim motorla, hava da "acınacak" kadar sıcaktı. Hem de nemli idi, motora acıdım ama sorun yaşamadım.

Bence belirli bir limiti yok ne kadar gidebileceğinin - yani bu sürekli daha cok ısınan bir nesne degil. Mesela yokuş yukarı ısınıyor, inerken soğuyor. Yani bence doğru cevap "istedigin kadar git" olacaktır. Ama tabi motoru çok zorlarsan fazla ısınabilir ve sıkışabilir sanırım - bana olmadı ama rodajda zorlayanlara (tam gaz gitmişler) olduğunu duydum.

Hayırlı olsun!

-turgut


grenaj + gidonun seviyesi
gt 250 r da gidon daha aşağıda ...yanılmıyosam arada 10-12 cm bi fark var..motor aynı motor ...

Bir de önde 1 yerine 2 disk fren olduğunu duydum. -turgut

Ön freni sıktığında ses geliyorsa, hidrolik piston yağ kaçırıyor olabilir. Normalde oradan herhangi bir ses gelmemesi lazım. -t


Bende onu kastediyorum . Mz motosikletlerin bazılarında diskteki bu delikler yok ve frene basınca hiçbir ses gelmiyor. Aynı motorun delikli fren diskine sahip olanları ise "cırrr" sesini veriyor.

O delikler çok iyi birşey - o sayede disklerimiz daha kolay soğuyor.
Ayrıca onlar ses yapmaz, yegane yapabilecek şey, diskin eğri olup sürtmesi bir tarafa. -t

GÖKSEL...
28 Ağustos 2006, 15:01
http://img90.imageshack.us/img90/299/atl2.jpg (http://imageshack.us)

Sökülmesi gerekli somunları kırmızı daire içerisine aldım

Birisinin koltuğu yukaruya doğru zorlaması anahtar için gerekli boşluğu yaratacaktır.

olmadı daire içindekileri hatta dışındakilerle 4 tane somun söktüm koltuk hala taş gibi yerinden oynamadı.
daire içne aldıgın somunların ortasındada bir boşluk var odamı sökülecek acaba?

aytskal
28 Ağustos 2006, 15:09
olmadı daire içindekileri hatta dışındakilerle 4 tane somun söktüm koltuk hala taş gibi yerinden oynamadı.
daire içne aldıgın somunların ortasındada bir boşluk var odamı sökülecek acaba?

Muhtemelen civatanın pasolarına takılmıştır o sarı parça sabit kalıyor hafif kastır ama çok zorlamamalısın ben yaptım üç kere hep çıktı

GÖKSEL...
28 Ağustos 2006, 15:25
Muhtemelen civatanın pasolarına takılmıştır o sarı parça sabit kalıyor hafif kastır ama çok zorlamamalısın ben yaptım üç kere hep çıktı
valla beceremedim işaretli somunları söktüm hatta ulaşabildigim diger somunları bile ama nafile somunları sökmeden önce nasılsa hala öyle.

Olcay Avşar
28 Ağustos 2006, 15:43
Ucu kancalı bir demir yada şiş gibi bir şey ile telin çektiği dili çekerek açabilirsin denmek lazım.

Bu arada o telin takılı olduğu yere ufak bir kelepçe atmak lazım, kendi kendine çıkmasında lazım olduğunda ben açarım kelepçeyi :)

THE_LANCET
28 Ağustos 2006, 15:53
bu HYOSUNG GT250R lerin fiyatı ney ve tavsiye dermisinz yoksa cbr125r almayıda düşünüyorum biraz yardımcı olurmusunuz lütfen
birde hyosung un olumlu ve olumsuz yönlerini beğenip beğenmediğiniz yönlerini eksik olan yanlarını falan yazarmısın lütfenn ?????
şimdiden tesekkürler

GÖKSEL...
28 Ağustos 2006, 16:27
Ucu kancalı bir demir yada şiş gibi bir şey ile telin çektiği dili çekerek açabilirsin denmek lazım.

valla resimdeki gibi açmak daha mantıklı geldi hatta somunları söktüm hakkaten çıkması lazım ama gene açılmadı telle veya şişle çok zor olur gibime geliyor olmazsa onuda denerim artık . dün bir bugün iki valla kırıcam koltugu falan motorda rahatlıycak bende:)

sivri
28 Ağustos 2006, 16:45
sivri

nasıl yardımcı olabilirim sen onu söyle ...Motor öyle hemen bıkabileceğin bir motor değil...hararet göstergesi çoğu motorda yoktur..arabada ki gibi motort kapalı bir yerde değil iki bacağının arasında eğer hararet tehlikeli şekilde artarsa zaten hissedersin..250 cc bir motorla kontak kapatmadan fazla devir yapmazsan baya bir yol gidersin zaten araba ile bile gitsen ylda ihtiyaç molası verirsin bu tip kısa molalarla hiç zorlanmadan uzun kmler gitmen mümkün


vitesle ilgili videoyu biraz önce çektim vites boşta lambası net görünüyor izlayin ne kadar kolay geçtiğini görün

http://rapidshare.de/files/30960532/Resim.mpg.html

dostum ilgin için teşekkür ederim cevabın içimi yeterince rahatlattı bunu sormamdaki sebep ben orduluyum ve bu sene bir abimin teklifini kabuledip motoruyla samsuna kadar arkasında beraber gittik artık bu zevki kendi makinamda yapmak istiyorum makinayı inceledim ama bu soru kafama takılmıştı sanırım yeterli oldu.:cat: :cat: :cat:

Ertuğrul_Öz
28 Ağustos 2006, 16:49
Normalde civataları söktüğün zaman koltuk üzerindeki o metal parçanın koltuğu kaldırdığında, kilit üzerinde kalması gerekli. (fotoğraf metal parçayı koltuğa tekrar monte ederken çekilmişti. zaten somunlardan birisinin henüz takılmadığını da görebilirsin.)

Ayrıca somun gevşedikçe koltuk ve grenajın arasındaki buşluğun artması gerekli. Eğer sende artmadıysa, bu işte bir gariplik var demektir.

Not: Sakin ol eninde sonunda koltuğu açacaksın.

sivri
28 Ağustos 2006, 16:50
tkalfaoğlu sanada ayrıca ilgilendigin için teşekkür ederim bbrr ve senin açıklamaların içimi rahatlattı sanırım bende alıcam :cat: :cat: :cat: