Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
sahilkentli007
20 Ağustos 2006, 12:22
arkadaşlar hyusongların eksozunu değiştirince subap ayarı bozuluyomuş.. doğrumudur... acaba deneyen arkadaşlar varmıdır...???
trasher
20 Ağustos 2006, 14:47
arkadaşlar gtr 250 nin lastik havalarının basıncı kaç olmalı ön ve arka bndeki garanti kitapçığı artçının oturdugu selenin altında kitli kaldıgı için bakamıyorum bu arada bi soru daha daha 10 kere açmadık bu kilidin telimi ne kopmuş bu garanti kapsamındadır değil mi
Barış Şuşut
20 Ağustos 2006, 15:10
yeni resimler var ..taze taze ..Motora benim gibi bakmıyonuz..telide kopar lastiide ...
http://img97.imageshack.us/img97/7929/resim040mediumdy8.jpg (http://imageshack.us)
http://img213.imageshack.us/img213/7581/resim041mediummv3.jpg (http://imageshack.us)
http://img213.imageshack.us/img213/2725/resim042mediumtm1.jpg (http://imageshack.us)
http://img97.imageshack.us/img97/1218/resim043mediumwc0.jpg (http://imageshack.us)
sahilkentli007
20 Ağustos 2006, 15:14
arkadaşlar hyusongların eksozunu değiştirince subap ayarı bozuluyomuş.. doğrumudur... acaba deneyen arkadaşlar varmıdır...???
arkadaşlar bi ilgilenebilirmisiniz bununla yaa.. cidden kafam karışık şu an...
tşkler......!!!!!!!!!!!
bu arada resimler suppper abi... eline koluna saglık... :)
heLL
20 Ağustos 2006, 15:34
BBRR resimlere hasta oldum abi..
Ertuğrul_Öz
20 Ağustos 2006, 15:41
arkadaşlar bi ilgilenebilirmisiniz bununla yaa.. cidden kafam karışık şu an...
tşkler......!!!!!!!!!!!
bu arada resimler suppper abi... eline koluna saglık... :)
Sübap mekanik bir ayardır ve yine motoa yapılacak mekanik bir müdehale ile (veya aşınma) değişir. Kaldı ki Sanırım şu an Benimki hariç Türkiye'deki bütün Hyosunglar 1000kmde yapılması gerekl sübap ayarı olmadan geziyorlar. Değişecek olan tek ayar sanırım karbüratör ayarlarıdır.
Barış Şuşut
20 Ağustos 2006, 20:24
sahilkentli007
Arkadaşım her motorun üstündeki eksoz yüzlerce denemeden sonra takılır..Üstünde ki eksozda ne var bırak kalsın ..eksoz değişimi her motorda zincirleme sorunlar yaratır...supaplar ve haliyle ekzantirikte istenmeyen sonuçlar ortaya çıkar..piyanolardada aşınma olur...
ayrıca ben motor alırken eğer alacağım motorun eksozu, hava filtresi zincir ve dişlileri orjinal değilse almam..yani eğer bi heves uğruna bunlardan birini deişir veya deldirirsen motorun değerini çok düşürürsün
aytskal
20 Ağustos 2006, 20:59
Barış abi...
Resimler yüzünden hatunla papaz olduk abi deşifre için teşekkürler...:)
Bizde aklı selim bir biçimde taleplere yanıt vermeye çalışıyoruz sakin ve mantık çerçevesinde elden geldiğince...
arkadaşlar gtr 250 nin lastik havalarının basıncı kaç olmalı ön ve arka bndeki garanti kitapçığı artçının oturdugu selenin altında kitli kaldıgı için bakamıyorum bu arada bi soru daha daha 10 kere açmadık bu kilidin telimi ne kopmuş bu garanti kapsamındadır değil mi
Tek kişi değerler ön lastik 29 PSİ arka tek 32 PSİ çift 36 PSİ.Birde bu tel sorunu var gresle iyice yağladım ben sıkıntı olmadı bir daha mandalı tele göre çok sert kalıyor anahtarı bile kırabilirsiniz şansını bir dene bakalım sanırım değişebilir garantiden eski makinede Ertuğrul anahtarı kırmıştı...
Sahilkentli...
Egzoz konusunda değişime gidersen garanti ortadan kalkıyor haberin olsun...
Ben sorun sıkıntı yaşamadıkça sübap ayarlarını kontrol ettirmeyi fakat değiştirtmemeyi düşünüyorum motor iyi durumda şu an birde aranızda makineyi dinamometreye sokan varmı gerçekten 29 beygiri veriyormu bilen varmı...
trasher
21 Ağustos 2006, 00:03
teşekkürler aytskal cevap için açılmazsa bnde sinrimden kırıcam anahtarı heralde...
bigün toplanıp hep beraber bi dyno testi yaptıralım motorlara böylelikle görmüş oluruz hem zevkli de olur eğer çok kişi gidersek indirim yaptırma imkanımız olur bunu bi ara organize edelim...
bu arada conti yani Fatih le beraber bi sapanca gezisi düzenledik c.tesi günü ilk fırsatta fotografları koyucam gerçekten çok keyifli geçti kesinlikle tavsiye ederim uzun yolda bo motoru kullanmak çok zevkli oluyo
sahilkentli007
21 Ağustos 2006, 06:08
BBRR ve aytskal ilginize tşk ederim.. verdiğiniz bilgilerede... sanırım değişmesem en iisi bu olacak...:) sadece bi hevesti benimkisi yani... tşkler tekrar...
açıkyol
21 Ağustos 2006, 10:33
Millet bu sabah maalesef ilk sorunumu yaşadım ve yolda kaldım.
Aslında dün bişeyler olduğu belliydi ama emin olamamıştım.Birkaç kez motor gaz yememişti,yığılma olmuştu.
Bu sabah evden gayet normal çıktım ama az sonra motor stop etti viteste.
Boşa alınca çalışıyor,vitese takınca tekrar stop ediyordu.
Bikaç kez aynı şey olunca biraz bekleyip tekrar denedim,güç bela motoru garaja bırakıp arabayla işe geldim ama moralim çok bozuldu ve hala düşünüyorum,debriyajdan kaynaklanan bi problem mi var sizce?
sahilkentli007
21 Ağustos 2006, 11:11
Millet bu sabah maalesef ilk sorunumu yaşadım ve yolda kaldım.
Aslında dün bişeyler olduğu belliydi ama emin olamamıştım.Birkaç kez motor gaz yememişti,yığılma olmuştu.
Bu sabah evden gayet normal çıktım ama az sonra motor stop etti viteste.
Boşa alınca çalışıyor,vitese takınca tekrar stop ediyordu.
Bikaç kez aynı şey olunca biraz bekleyip tekrar denedim,güç bela motoru garaja bırakıp arabayla işe geldim ama moralim çok bozuldu ve hala düşünüyorum,debriyajdan kaynaklanan bi problem mi var sizce?
gecmiş olsun.. ya bu bendede oldu bi kaç defa ama ço sık rastladıgım bişey değil... ama tesasdüf belkide 10-15 derece yukarıya doğru yokuşta durdugum zaman 1. viteste 2 defa aynı şey oldu stop etti. bende gaz yememe olayındada çok farkedilmeyecek derecede 2 defa falan oldu belkide benimki buna doğru gidiyor... :( sorun herneyse...!!!!!
açıkyol
21 Ağustos 2006, 11:20
Aklıma 2 ihtimal geliyor;
1.Debriyajda sorun var,
2.Ayaklık sensoru bozuk.
Boştayken gayet güzel çalışıyor çünkü.
Bakalım ne çıkacak.
Olcay Avşar
21 Ağustos 2006, 12:21
Büyük ihtimalle yan ayak müşürü bozuk yada ayak tam kapalı değil (pislik çamur vb.)
CaBRioLeT
21 Ağustos 2006, 12:51
Artık iyi bir motor almanın zamanı geldi derken elindekimi satamayacağımdan pazar motoru yapıp 2. si için bakınırken uzun süredir burayı takipteyim... motoru çözmeye çalışıyorum ama anladığım kadarı ile sorunları olan bir motor şimdilik uzak durmakta fayda var gibi...
Barış Şuşut
21 Ağustos 2006, 13:09
BBRR ve aytskal ilginize tşk ederim.. verdiğiniz bilgilerede... sanırım değişmesem en iisi bu olacak...:) sadece bi hevesti benimkisi yani... tşkler tekrar...
Bravo aklın yolu bir...Hiç elletme hatta bi sorun olurda deişmek lazım olursa aynısı ile değiş eksozunu..
sahilkentli007
21 Ağustos 2006, 14:20
Akdenizde yaşayan abiler ve kardeşler... bi sorum olacak ... akdeniz iklimine uygun yag seceneginiz nedir acaba... böyle bi konu varmı bilmiyorum ama varsa özür dilerim.. acaba siz kaç numara yag ve ne marka veya nasıl bi yag kullanıyosunuz... tecrubelerinizi paylaşabilirmsiniz, tabiiki bilgilerinizede... tşkler...
BBRR tekrar tşk. ederim abi... ;)
öylebiraz
21 Ağustos 2006, 18:25
slm arkadaşlar bundan 1 ay önce aldıgım hoysung gt250r motorsikletimle 2gün önce bakırköyde bulunan kızılay ilkyardım hastanesinin önündeki o keskin virajda kaza yaptım hızımda öyle yüksek değildi 30 40 falandı viraj çok keskin olduğundan dönemeyip çelik halatlı bariyerlere girdim ve sol kolumu halatlar parçaladı ve sol baş parmağımdaki tırnağım yerinden koptu ben race kullanmaya bu motor ile başladım. race motorlar ile dönüşlerin zor olduğunu duymuştum ama bukadarı beklemiyodum race motorlarda dönüş tekniği nedir arkadaşlar lütfen cvp yazarsanız sevinirim enazından benim gibi yeni başlayan arkadaşlara bu tür teknikleri öğretin.. allah kimsenin başına vermesin butür kazalar neyseki ucuz kurtulduk zararı ben aldım motorda çizik bile yok cana geleceğine mala gelsin denir ama bende tersi oldu canım çok yandı ama malımda çizik yok.. saygılar.
sahilkentli007
21 Ağustos 2006, 18:50
büyük gecmiş olsun...
ledo
21 Ağustos 2006, 19:01
race motorlarda dönüş tekniği nedir arkadaşlar lütfen cvp yazarsanız sevinirim enazından benim gibi yeni başlayan arkadaşlara bu tür teknikleri öğretin.. allah kimsenin başına vermesin butür kazalar neyseki ucuz kurtulduk zararı ben aldım motorda çizik bile yok cana geleceğine mala gelsin denir ama bende tersi oldu canım çok yandı ama malımda çizik yok.. saygılar.
Sevgili kardeşim, öncelikle büyük geçmiş olsun ! Buna da şükür.
Dönüş tekniği ile ilgili olarak en güzel anlatımları bulabileceğin yer DD Reşat Arbaş'ın kitabıdır. Ya bu kitabı satın al ! Ya da bizim forumdan viraj ile ilgili kısımları bularak oku !
aytskal
21 Ağustos 2006, 19:17
Açıkyol...
Geçmiş olsun motosikletin hava kanalları ve filtresini kontrol edersen iyi olur johhny bu sıkıntı nedeniyle(yakıt hava karışımı) yolda kalmıştı belki olabilir.Ayaktaki switch te problem çıkarmış olabilir ancak yığılmadan ve boşta çalışıpviteste çalışmadığından bahsediyorsun debriyaj gibi aktarma organlarındada sıkıntı olabilir dediğin gibi.Motoru iyice ısıtmadan yola çıkmış olma ihtimalin yok sanırım...
Öylebiraz...
Aramıza hoşgeldin çok geçmiş olsun umarım eldivenin ve montun vardır...
Barış Şuşut
21 Ağustos 2006, 20:37
öylebiraz
arkadaşım geçmiş olsun ...yeni başlayan arkadaşlara ısrarla anlatmak istediğimizi sen malesef yaşamışsın ....
Gelişim sürücü kursu yanılmıyosam 100 ytl gibi bir rakama ADAC sertifikalı eğitmenler ve kendi motorunla ileri sürüş teknikleri veriyo..bu iş kitap okumayla olmaz burda malesef Levent hocama katılmıyorum ...Muhakkakki faydası dokunur ama gazı açarken yaşayacağın deneyimi hiç bir kitap sana veremez..ayrıca www.emok.org sitesinde tanıtıcı bir cd var onuda temin etmeni öneririm bu resimleri senin için ekliyom ..bir nevi geçmiş olsun temennisi olarak kabul et
sahilkentli007
ben 1000 deişiminde 10-40 magnetec koyacam hep bu yağı kullanıyorum çokta memnunum ...
http://img64.imageshack.us/img64/2640/resim052smallpv3.jpg (http://imageshack.us)
http://img79.imageshack.us/img79/7722/resim053smallom1.jpg (http://imageshack.us)
http://img64.imageshack.us/img64/36/resim054smallvc9.jpg (http://imageshack.us)
http://img79.imageshack.us/img79/449/resim055smallsk4.jpg (http://imageshack.us)
http://img235.imageshack.us/img235/3632/resim056smallhm2.jpg (http://imageshack.us)
öylebiraz
21 Ağustos 2006, 21:49
sağolon arkadaşlar allah kimsenin başına vermesin yollarda çok dikat edin özellikle ist yollarında ben viraja girerken bukadar keskin olacağını görmedim zaten yola bakıldığında o virajın öyle keskin ve içeri doğru daraldığını kimse anlayamazdı bu arada o virajın ismide ölüm virajı olduğunu öğrendim ve birkez daha şok yaşadım:( kendinize dikkat edin arkadaşlar..
açıkyol
21 Ağustos 2006, 22:05
aytskal;
sağolasın.
motoru 4 bin bakımından yeni çıkarmıştım ve hava filtresinin temizlendiği söylenmişti bu nedenle o ihtimali gözardı ettim.
bu gece nöbetteyim ama yarın ilk iş şu ayaklık sensörüne detaylıca bakacağım.
dah debriyajı hiç bırakmadan,vitese atar atmaz stop etmesi de bana o sensörle veya ayaklıkla ilgili bir sorun olacağını düşündürüyor.
bu arada yeni motorlanan arkadaşlara hayırlı olsun,pişman olmayacaklarını düşünüyorum.
trasher
22 Ağustos 2006, 01:19
öylebiraz geçmiş olsun keşke motora zarar gelseymişte sana bişey olmasaymış neyse verilmiş sadakan varmış allah korumuş tek teselli iyi olman ve motorunda bişi olmaman bu arada yeni hyosung ailesine katılanlara selamlar
BBRR kardeş ayıp ediyosun ama bu kaçıncı resim yeter artık yaw şeytan dio atla motora bas marmarise arkadaşlar gçen gün geldi zaten çok fena diolar fotolarda bizi bayıltıyo :) nyse bide istek yapcam ben 2 adet hatunu motorun üstünde görmek istiyom mümkünmüdür acaba rica etsek :)
ceko35
22 Ağustos 2006, 11:08
Arkadaslar herkese merhaba.. uzun zamandır yazmıyorum kayıpım biliyorum ;)
tatilimi yaptım geldim uzun zaman oldu .. bazı seylerin gecmesini bekledim acıkcası ve sonrada yazımı cok detaylı sekilde yazdım. HYO kullanan dostlarım bu hikaye tadında yazımı okurlarsa sanırım akıllarındaki bazı seylere cevap verebilirler..
son olarak soyliycegim odurki HYO iyi bir marka ve Global bu motorun arkasında, fazlasıyla arkasında ellerinden geldigince yardımcı oluyorlar...
sorun her motorda olur ama onemli olan arkasındaki destek, mekaniktir yapılır devam edilir... çok fazla takmaya gerek yok bi cok seyi...
herkese keyifli guzel gunler dilerim dostlar, kendinise cok cok iyi bakın yakında toplantılarda gorusmek uzere :)
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=20239
sahilkentli007
22 Ağustos 2006, 12:27
arkadaşlar kusura bakmayın...ben gene bir soru soracagım.. forumda lüzumsuz soru sormak istemem ama bunu ustalara yani sizlere sorayım sonrada ustaya gidecegim..:) ya benim motorda cik cik cik die bir ses geliyodu sag taraftan.. şimdi bu ses yag değiştirdikten sonramı arttı bilemiyorum..km.den sonramı artıyor.. biraz bi cik cik cikler artmaya başladı... bu ses sekmanmıdır nedir zararı varmıdır acaba..tşkler...
Bu arada BBRR abi resimler supper... benim makinadaki hatun resimlerini koyamıyorum üstsüz oldukları için... :p
Barış Şuşut
22 Ağustos 2006, 14:56
trasher
Ayıpsın bu gün yeniler var ekliyim ..ama senin için çiftte çekeriz hiç aklıma gelmemişti
http://img221.imageshack.us/img221/866/resim001mediumnf9.jpg (http://imageshack.us)
http://img181.imageshack.us/img181/5913/resim002mediumtf7.jpg (http://imageshack.us)
Bu arada BBRR abi resimler supper... benim makinadaki hatun resimlerini koyamıyorum üstsüz oldukları için... :p
çok ayıp ...sen bana özelden at o resimleri :)
sahilkentli007
22 Ağustos 2006, 15:45
çok ayıp ...sen bana özelden at o resimleri :)[/QUOTE]
ahahahhah... :D :queen: bakalım duruma göre... veya bulabilirsem tabiiki formatla gitmediyse.. bu arada bi soru sormuştum ama cik cik le ilgili.. neyse.. sanırım müsait değilsiniz...:cat:
scorpi0
22 Ağustos 2006, 16:24
...ya benim motorda cik cik cik die bir ses geliyodu sag taraftan...
Motora kus kacmistir :P
(Kusura bakma dayanamadim)
snrtrt
22 Ağustos 2006, 17:53
abi geçmiş olsun .. ilk zamanlarda virajdan herkez korkar ..
ben geçen gün 171 km yaptım tabii boştu ve müsaitti..
ön frene basınca sanki cırcır böceği varmış gibi bi ses gelio :) ama frenden değilde bastığımız yerden...
sizde de öle bi ses varmı
aiqa
22 Ağustos 2006, 18:06
slm arkadaşlar bundan 1 ay önce aldıgım hoysung gt250r motorsikletimle 2gün önce bakırköyde bulunan kızılay ilkyardım hastanesinin önündeki o keskin virajda kaza yaptım
geçmiş olsun. Viraj almanın en kolay yolu bilmediğin, sonunu göremediğin viraja yavaş girmek sanırım.
scorpi0
22 Ağustos 2006, 18:11
geçmiş olsun. Viraj almanın en kolay yolu bilmediğin, sonunu göremediğin viraja yavaş girmek sanırım.
Bir diger onemli tavsiye de sudur: Viraji almakta zorlanacagini hissettiginde sakin bariyerlere bakma (bakarsan sonuc seninki gibi olur), virajin gorebildigin en uzak noktasina basini cevir, gazi hafif kes (sakin on freni kullanma) motora guven ve yatabildigin kadar yat. Cogu durumda ise yaradigini gorursun.
trigger
22 Ağustos 2006, 18:54
vites sorunundan bahsetmiş arkasdaşlar. ben daha önce bahsetmiştim vites yalandı yani boşa kesinklikle geçmiyordu. n,yazi ustayla motorun başında gece geç saatlere kadar uğraştık tornaya götürdü bi parçayı 4 kere5 kere söktü olmadıkça çabaladı hakkını vermek lazım kimsenin uğraşmadıı kadar uğraştı ama sonunda çözdü vitesim boşa geçiyor 1 aydan fazla oldu yaptıranı bugün yarın da 4000 bakımına gideceğim.
yardım isteyen olursa elimden geleni yaparım çünkü ışıklarda eli oldukça fazla ağrımış biriyim :)
birşey sorucam debriyaj ya da gaz teli kopan oldu mu ben daha önceki moturmda yaşamıştım bi daha yaşamayı istemiorum acaba 4000 de deiştersem mi diorum? acaba gerekli mi yani ömrü azalmış mıdır yoksa daha götürür mü?
aykii
22 Ağustos 2006, 21:13
herkese selam;
yaklasik 1250 km de bir 650r sahibiyim.
dun ankarada 1000 km bakimini yaptirdiktan sonra istanbula gitmek icin yola ciktim. ancak boluya geldigimde yemek yemek icin durdum. motoru tekrar calistirdigimda garip bir sekilde calismaya basladi. boluda ki hyosung servisine goturdum. motoru soktugumuzde monifolt lastiginin yirtildigini gorduk. tahmin edeceginiz gibi malesef elinde bu parca yok. suan ben boludayim ve parcayi istanbuldan getirtmeye calisiyoruz. acaba daha once basina boyle birsey gelen oldu mu?
selamlar
copyrider
22 Ağustos 2006, 21:43
selamlar. ben de gt250r almayı düşünüyorum. kullanan arkadaşlar( özellikle fazla km yapmış olanlar ) bilgi verirseniz sevinirim. motorlardaan mennun musunuz? sorun yaşayanınız oldu mu?
Tankut_79
22 Ağustos 2006, 22:44
slm arkadaşlar bundan 1 ay önce aldıgım hoysung gt250r motorsikletimle 2gün önce bakırköyde bulunan kızılay ilkyardım hastanesinin önündeki o keskin virajda kaza yaptım hızımda öyle yüksek değildi 30 40 falandı viraj çok keskin olduğundan dönemeyip çelik halatlı bariyerlere girdim ve sol kolumu halatlar parçaladı ve sol baş parmağımdaki tırnağım yerinden koptu ben race kullanmaya bu motor ile başladım. race motorlar ile dönüşlerin zor olduğunu duymuştum ama bukadarı beklemiyodum race motorlarda dönüş tekniği nedir arkadaşlar lütfen cvp yazarsanız sevinirim enazından benim gibi yeni başlayan arkadaşlara bu tür teknikleri öğretin.. allah kimsenin başına vermesin butür kazalar neyseki ucuz kurtulduk zararı ben aldım motorda çizik bile yok cana geleceğine mala gelsin denir ama bende tersi oldu canım çok yandı ama malımda çizik yok.. saygılar.
Arkadaşım geçmiş olsun, sana işine yarayabilecek bir video gönderiyorum. Tüm arkadaşların izlemesini tavsiye ederim.
http://video.google.com/videoplay?docid=5411467197659014172&q=hyosung&hl=en
Kartal23
22 Ağustos 2006, 23:29
BBRR
yaww. motoru sadece hatunlar için almaya karar vericem az kaldı heeee.... bunlar ne... tv lerde bile yok böyle güzellerr... (kıskandım motorum yookkk):queen: :queen: :queen:
kaza yapan arkadaşımıza geçmiş olsun dileklerimle...
donald duck teorilerini bir oku derim...
öylebiraz
23 Ağustos 2006, 00:43
geçmiş olsun. Viraj almanın en kolay yolu bilmediğin, sonunu göremediğin viraja yavaş girmek sanırım.
doğru söylüyosunene basit çözüm bu olsa gerek ama benim kaza yaptığım virajı görmenizi çok isterdim arkadaşlar viraja girmeden yokuş çıkılıyor ve ardından size geniş gibi gelen rahatlıkla döne bileceğiniz ve girişinden hemen sonra çok fazla daralan koprü üstünde çok keskin bir U viraj çıkıyor karşınıza aman dikkat arkadaşlar bu viraj bakırköy kızılay ilk yardım hastanesinin önünde duruyor yolu oordan geçme ihtimali olan arkadaşlar lütfen çok dikkat edin benim başıma geldi aman size birşey olmasın... geçmiş olsun dilekleriniz için çok teşekkür ederim çok sağolun motorsiklet tutkunlarının birbirlerini bukadar kollamaları çok duygulu ve güzel.. saygılar..:rendeer:
TEASER
23 Ağustos 2006, 00:48
slm arkadaşlar bundan 1 ay önce aldıgım hoysung gt250r motorsikletimle 2gün önce bakırköyde bulunan kızılay ilkyardım hastanesinin önündeki o keskin virajda kaza yaptım hızımda öyle yüksek değildi 30 40 falandı viraj çok keskin olduğundan dönemeyip çelik halatlı bariyerlere girdim ve sol kolumu halatlar parçaladı ve sol baş parmağımdaki tırnağım yerinden koptu ben race kullanmaya bu motor ile başladım. race motorlar ile dönüşlerin zor olduğunu duymuştum ama bukadarı beklemiyodum race motorlarda dönüş tekniği nedir arkadaşlar lütfen cvp yazarsanız sevinirim enazından benim gibi yeni başlayan arkadaşlara bu tür teknikleri öğretin.. allah kimsenin başına vermesin butür kazalar neyseki ucuz kurtulduk zararı ben aldım motorda çizik bile yok cana geleceğine mala gelsin denir ama bende tersi oldu canım çok yandı ama malımda çizik yok.. saygılar.geçmiş olsun dostum...
öylebiraz
23 Ağustos 2006, 01:13
Arkadaşım geçmiş olsun, sana işine yarayabilecek bir video gönderiyorum. Tüm arkadaşların izlemesini tavsiye ederim.
http://video.google.com/videoplay?docid=5411467197659014172&q=hyosung&hl=en
çok teşekkür ederim istediğim bilgilere gözümle görerek şahit oldum demekki keskin virajlarda donuşler motoru tamanlamıyla yatırarak değil kendimizi koltuğun kenarına almamız gerekiyor yolun meyiline göre tekrar teşekkür ederim.. ayrıca bu videonun bulunduğu sitede hoysung motorsikletlerinin tanıtım videosunuda izledim ve motoruma yeniden aşık oldum:cat:
yaa abiler kardeşler hoysug kullanıcıları çok fazla neden hep beraber belli bir yerde toplanıp istanbul sefası yapmıyoruz yada böyle birşey varda benimmi haberim yok eğer böyle bir toplantı varsa kusuruma bakmayın daha aranızda yeniyim ayarlasak böyle bir buluşma hoş olmazmı??
sahilkentli007
23 Ağustos 2006, 05:27
Motora kus kacmistir :P
(Kusura bakma dayanamadim)
tamam iyiydi.. ;) ama motor ısınınca neden pişmiyo bu kuş anlamadım.. :D hala dewam ediyor... pişen kuş böle şen şakrak ses çıkarırmı sence... :queen:
tkalfaoglu
23 Ağustos 2006, 08:12
arkadaşlar hyusongların eksozunu değiştirince subap ayarı bozuluyomuş.. doğrumudur... acaba deneyen arkadaşlar varmıdır...???
Hiç sanmam, ikisi alakasız şey - ama garantiden çıkar bence!
PS: 650KM'deyim, hala herşey harika gidiyor.
arkadaşlar gtr 250 nin lastik havalarının basıncı kaç olmalı ön ve arka bndeki garanti kitapçığı artçının oturdugu selenin altında kitli kaldıgı için bakamıyorum bu arada bi soru daha daha 10 kere açmadık bu kilidin telimi ne kopmuş bu garanti kapsamındadır değil mi
Trasher: Tek kişi kullanıyorsan ön 29, arka 32 olmalı.
Kopan tel tabi ki garanti kapsamındadır, bence normal aşınmaya girmez bu.
-t
SERVİS KONUSU
Arkadaşlar,
Motoru dün Urla/İzmir'deki Hyosung yetkili servisine götürdüm.
Sabri Usta ve Oğulları servisin ismi. Tel: 232-754-4314.
Girince temiz bir atölye, arka planda bol alet-edevat görüyorsunuz. Sizi Sabri ustanın oğulları karşılıyor.
Sabri usta'nın 1991 racing bir Hondası var "evlatlıgım" diyor, asla satmıyor.
Yani babaları motora çok meraklı, oğullarına da bulaşmış bu merak tabi.
Mehmet Usta motoru lifte çıkardı, ve benim motorla ilgilendi, ve çok ilgilendi! Yani standart yağ ve filtre haricinde dünya kadar iş yaptı (örneğin gidonun somununu ayarladı, bütün vidaları sıktı, vites pedalının yüksekliğini ayarladı, vs vs). Çok ilgilendi, çok temiz işçilik çıkardı.
Ben önce başka bir servise götürecektim, ama sonra Datça'da oturan kuzenimin motorunu bu servise götürdüğünü duyunca "aha" dedim, iyi ki de getirmişim. Sizlere de tavsiye ederim.
Selamlar sevgiler,
-turgut
bu vites problemi için toplu bi çözüm bulsak hepimizde aynı sorun var gözüküyor??
Çok ilginc yaf, bende hic boşa atma sorunu olmadı.
Zaman zaman 1'e geçmeme oluyor, ama bu dişlilerin karşı karşıya gelmesi olduğunu düşünüyorum, zaten biraz debriyajı salıp tutunca bu sefer geçiyor..
-t
ben ilk 500 de yag değiştirdim bugun.. ve vites yumşayacagı yerde takıt tukur etmeye başladı... :) sanırım birazda yaga alışmasını bekliyecegiz... :) yoksa yaglada alakası yokmu bunun.. bilemiyorum artıkk...!!! :)
Urla'daki usta bana 10/50 sentetik yağ tavsiye etti, malum sıcak memleketteyiz. Hemen motorun sesi yumuşadı, daha bir rahat gider oldu.
Vites problemi yaşayan arkadaşlar: Acaba sorun fazla ısınmadan olabilir mi?
Şehir içinde dur-kalklardan sonra mı oluyor bu? Ben şehir dışında kullanıyorum, motor devrini de 7500'un altında tutuyorum. Yaz sıcağından çekiniyorum hele evelsi gün korkunçtu, ne de olsa motorumuz hava soğutmalı.
Aman dikkat: Motorda insan su kaybettiğini anlamıyor. Başınız dönerse, kramplar girerse, hemen durup birşeyler için. Sürekli rüzgar yüzünden terimiz hemen kuruyor, fark etmiyoruz su kaybettiğimizi.
-t
Not: arka fren balatası neredeyse hiç kullanmadığım halde bitti, sanırım bu motorların arka frenlerinde kronik bir problem var.
Artık tüm motorların balatalarının çabuk bittiğini duydum. Asbestin zararları yüzünden kaldırılınca daha farklı malzemeler kullanılıyor, ve bunlar da daha yumuşakmış. -t
sahilkentli007
23 Ağustos 2006, 16:16
tkalfaoglu..
abi tşkler verdiğin bilgiler için... ::tutkuy::
conti
23 Ağustos 2006, 19:19
merhaba trigger
kafam karıştı 2.bakım 4000 demi yoksa 2500 de mi ?
bizim servis 2500 demişti.
öylebiraz
Kardeşim çok geçmiş olsun.
Bakırköyde aynı kazayı son anda bende atlatmıştım.
vites sorunundan bahsetmiş arkasdaşlar. ben daha önce bahsetmiştim vites yalandı yani boşa kesinklikle geçmiyordu. n,yazi ustayla motorun başında gece geç saatlere kadar uğraştık tornaya götürdü bi parçayı 4 kere5 kere söktü olmadıkça çabaladı hakkını vermek lazım kimsenin uğraşmadıı kadar uğraştı ama sonunda çözdü vitesim boşa geçiyor 1 aydan fazla oldu yaptıranı bugün yarın da 4000 bakımına gideceğim.
yardım isteyen olursa elimden geleni yaparım çünkü ışıklarda eli oldukça fazla ağrımış biriyim :)
birşey sorucam debriyaj ya da gaz teli kopan oldu mu ben daha önceki moturmda yaşamıştım bi daha yaşamayı istemiorum acaba 4000 de deiştersem mi diorum? acaba gerekli mi yani ömrü azalmış mıdır yoksa daha götürür mü?
öylebiraz
23 Ağustos 2006, 19:45
herkese slm artık yavaş yavaş motorumu tekrar sürmeye başladım ve yapmak istediğim ilk şey egzoz tüpünü değiştirmek olacak araştırdım ve levent sanayi sitesinde egzoz konusunda 1 numara olan iskender ustayla tanıştım adamin gerçekten ii olduğunu söylediler bana gidip konuştum kendisiyle bana el yapımı 250ytl malolacak bir egzoz yapabileceğini söyledi acaba sizlerin fikri nedir yaptırayımmı cevaplarınızı acil bekliyorum ..
öylebiraz
Kardeşim çok geçmiş olsun.
Bakırköyde aynı kazayı son anda bende atlatmıştım.[/QUOTE]
benim bahsettiğim virajmıydı acaba?
eğer oysa ucuz kurtarmışsın allah korusun aman dikkat.
Olcay Avşar
24 Ağustos 2006, 09:32
ön frene basınca sanki cırcır böceği varmış gibi bi ses gelio :) ama frenden değilde bastığımız yerden...
sizde de öle bi ses varmı
Bu ses bütün hidrolik frenlerden gelir, merak edecek birşey yok normal bir olay.
Ertuğrul_Öz
24 Ağustos 2006, 09:58
Bu ses bütün hidrolik frenlerden gelir, merak edecek birşey yok normal bir olay.
Sanki bu ses diskteki soğutma delikleri yüzünden geliyor gibi.
Olcay Avşar
24 Ağustos 2006, 10:21
Yok arkadaşın dediği hidrolik yağ haznesinden gelen ses, ön fren manivelasını sıkınca cırrrrr :) diye bir ses gelir. Onu sormuş büyük ihtimalle.
Ertuğrul_Öz
24 Ağustos 2006, 10:26
Yok arkadaşın dediği hidrolik yağ haznesinden gelen ses, ön fren manivelasını sıkınca cırrrrr :) diye bir ses gelir. Onu sormuş büyük ihtimalle.
Bende onu kastediyorum . Mz motosikletlerin bazılarında diskteki bu delikler yok ve frene basınca hiçbir ses gelmiyor. Aynı motorun delikli fren diskine sahip olanları ise "cırrr" sesini veriyor.
Tabi benimkisi sadece tahmin. Emin olduğum tek şey bir problemin habercisi olmadığı.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO