Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
muritu
06 Ağustos 2006, 02:32
ya yabancı bayanlarda sanırım motor üzerinde resim çektirme gibi bir fantazi var :)resimler güzel fakat barış abi tavsiyem karelerde motorlar da tam çıksın ozaman fotoğrafik olarak daha güzel olur.mümkün olduğunca motoru bölmemeye açlış...
bide sana msj atmıştım bakmadınmı..motoru alayım ilk senin yanına gelicem ,erhan gibi bende kaskımı boyatmaya ..
tkalfaoglu
06 Ağustos 2006, 15:44
Millet,
Debriyaj telini inceledim, üzerinde herhangi bir yağa rastlamadım.
İsterseniz siz de kontrol edin, tel kopmadan yağlayın!
PS: Resimlere bayıldım (hatunlu motor), insanlara motor aldırır böyle resimler yaf!
-t
TAMER
06 Ağustos 2006, 19:06
Benim motor,gt250comet fakat;silindirlerin üzerinde gv250 yazıyor.Cruiser modelinin motoruyla cometlerin motorlarının aynı olduğunu biliyorum tek farkın şanzumanlarıda olduğunu biliyorum.Benim merak ettiğim yinede gt250 yazması gerekmiyor muydu?Comet kullanan arkadaşlar bakabilirler mi acaba silindirin üzerindeki yazıya.Sadece bende mi böyle,başka cometler de var mı merak ettim.
aytskal
06 Ağustos 2006, 19:08
Benim motor,gt250comet fakat;silindirlerin üzerinde gv250 yazıyor.Cruiser modelinin motoruyla cometlerin motorlarının aynı olduğunu biliyorum tek farkın şanzumanlarıda olduğunu biliyorum.Benim merak ettiğim yinede gt250 yazması gerekmiyor muydu?Comet kullanan arkadaşlar bakabilirler mi acaba silindirin üzerindeki yazıya.Sadece bende mi böyle,başka cometler de var mı merak ettim.
Cometlerde GV 250 yazıyor motorlarda hepsi aynı...
Barış Şuşut
06 Ağustos 2006, 20:56
işin garibi benim ruhsattada gv250 yazıyo model bölümünde....hatta kasko ruhsata bakılarak yapıldığı için kaskoda gv 250
misfit
07 Ağustos 2006, 18:50
benim silindirdede gv250 yazıyor ama motor numarası gt250 olarak başlıyor
TheSuda
07 Ağustos 2006, 23:04
[QUOTE=muritu]açıkyol ,nasılsın dostum iyisin umarım verdiğin veriler için teşekkür ederim böylece herkes kendisiyle kıyaslama imkanı buluyor..
the suda ,sende hoş geldin tekrardan nerelerdeydin gerçi bende sınavlar,iş güç derken yoktum başlıkta ..zaten eskilerde uğramaz yazmaz oldular.. :)
neyse global motor gerçekten çok ilgililer vede zaten sana davranışları ilede bunu göstemişler..fakat hatırlayamadım sorun neydi ,2 ay motorsuzmu bekledin yoksa bu sürede est motorunu mu kullandın anlayamadım..açıklamalarını bekliyorum.
[B]
saol dostum bende gayet iyiym. Malesef 1 ay hiç motora binemedim 1. ayın sonunda problem çözülemeyince gloabli aradım hemen ilgilendiler gelip motorumu aldılar ve banada test motorlarını bıraktılar sonra 1 ay onların incelemesinde kaldı motor. Problem ise metal talaşı çıktı motordan bol miktarda ve bigün giderken acayip sesler gelmeye başladı söküldü motor kranktanmış problem. benim krank söküldü ve yerine yenisi konularak problem çözüldü. bunun dışındada ufak tefek şeyler vardı onlarada baktılar ve kapıma kadar getirdiler saolsunlar motorumu şimdi yalazıgibi namussuz :)
Bu arada okuduğum yazılar arasında yakıt değerleri vardı. Beyler benim motorum 120 130 kmh ile hiç durmadan 420 km'nin üstünü yapıyo şehir içi bugün ölçüm yaptım 347 km de kırmızıya indi fakat içinde 2 lt benzin vardı tam 15 lt aldı (40ytl) dier arkadaşların yazdıklarına göre 300km max yapıyor. Ki burası küçük bi şehir olduğu için dur kalk çok fazla oluyor buna rağmen böyle yakması beni çok mutlu ediyo.
snrtrt
08 Ağustos 2006, 00:37
bbrr abicim sen hanımı boşarsın gibime gelio..
o hatun ne yav ben marmarise geliyim en iyisi off :))
Ertuğrul_Öz
08 Ağustos 2006, 00:57
Başlık geyiğe sarmış temizlik ister.
muritu
08 Ağustos 2006, 05:40
suda senin krank işi hallolduktan sonamı ölçüm yaptın..öle ise eğer senin için şanslı bi durum çunku bu değerleri yapan yok .400 km ye yakın bi değer vermişsin depoda... ama baştan beri böyleyse eğer diğer arkadaşların kendine benim motorum niye bukadar fazla yakıyor diye sorması lazım.. birkaç kişide duyulan rahatsızlıklar vede debriyaj telinin çabuk kopması problemi benide üzdü..debriyaj teli kompma mesafesini hatırlayan varmı..nedir bu işy ahu öğrenenlim.
bmb
08 Ağustos 2006, 08:58
bu resimler kesinlikle bbrr ın resimleri ile kıyas kabul etmez ama genede bi bakın derim çok guzel bir çalışma yapmış arkadaşlar...
http://www.motosiklet.net/forum/showpost.php?p=383178&postcount=159
gt650r buldum bir kaç tane ilki repsol modunda çok değişik olmuş....
http://www.onroadzone.com/zboard/view.php?id=photogallery&page=1&sn1=&divpage=4&sn=off&ss=on&sc=off&keyword=gt650&select_arrange=headnum&desc=asc&no=22027
http://www.onroadzone.com/zboard/view.php?id=photogallery&page=1&sn1=&divpage=4&sn=off&ss=on&sc=off&keyword=gt650&select_arrange=headnum&desc=asc&no=22666
Olcay Avşar
08 Ağustos 2006, 12:18
Global Motor RT 125 in 4950 YTL olan fiyatını, MT üyeleri için 4400 YTL olarak belirlemiştir Bu fiyat sadece bugün kü tarihten önce kayıt olmuş üyeler için geçerlidir
ledo
08 Ağustos 2006, 13:33
Global Motor RT 125 in 4950 YTL olan fiyatını, MT üyeleri için 4400 YTL olarak belirlemiştir Bu fiyat sadece bugün kü tarihten önce kayıt olmuş üyeler için geçerlidir
Valla Bravo ! Hem Globale hem Site Yönetimine !
Bu site artık kendini aşıyor, gönülden tebrik ediyorum !
lautreamont
08 Ağustos 2006, 17:39
Valla Bravo ! Hem Globale hem Site Yönetimine !
Bu site artık kendini aşıyor, gönülden tebrik ediyorum !
:))))))))))))))))))))))))) kimler aşmıyor ki ledo :)
muritu
08 Ağustos 2006, 23:13
tebrikler global motor ..uamrım bizim gibi eski üyeler ve hala alamayanlar için de cometlerde indirim yaparsınız.. cengizbey selmlar:)
TheSuda
09 Ağustos 2006, 02:40
Tebrikler Global ve siteye :) Helal olsun.... Muritu kardeş benim motor cidden baya km yapıyo bende bi anlam veremedim fakat şehir içinde 5 bin devrin
üstüne çıkarmassan hiç bişiy yakmıyor uzunyoldada 7-5 8 bin devir kulanırsan gayet ekonomik oluyo ki ben aradada devirlendiriyorum ama yinede aldığım veriler çok iyi enson yaptığım 320 miydi 340 mıydı neydi hala 2 lt de benzin vardı şaşırdım kaldım ben sanıyorum 260 - 270 km de falan bi baktıp trip e gözlerim açıldı :) ama dediğim gibi şehir içinde devri düzgün verirsen pek yakmıyor ama azcık basarsan değerler hemen değişiyo yani iş binicinin naarin bileklerine kalıyor :) birikincisi bu debriyaj teli olayınla ilgili bişey daha iletiyim bunu globalin servis müdürü ile konuştum eger şanzumanınız çok dişli ise (yani sert geçiyosa ) debriyaj telini söktürüp yağlatın çok faydası oluyo kuş gibi oluyo adeta çok rahat geçiyo ama telin ömrünü uzatırmı orasını bilmiyorum görücez :) bide benden tavsiye bütün kulanıcılara. yazaylarında 15/50 yağkullanın özellikle uzun mesafe giden kullanıcılar çok farkediyo yanlız 15/50 sentetik kullanmayın daha değişik bi ismivardı :P gelmiyo aklıma şimdi hehe :) bide bolbol dikslerinizi ve balatalarınızı balata speryi ile temizleyin hem diskin hemde balatanın ömrünü uzatmış olursunuz vede diskten gelen gıy gıy gıy sesi bihayli azaltıyo.
aytskal
09 Ağustos 2006, 10:11
Motosikleti dün en sonunda bir fırsat yakalayıp servise götürdüm sübap vurmasına benzer ses için baktırdım.Usta sesi dinledi devirlendirdi devir kesti sonra emme monifoldunun olduğu bölümden kaynaklanıyor ben besleme kanalının orayı bakımda daha rahat nefes alsın diye açtım dedi bilginize...
Ben bu ön frenden gelen sesin pistonların yada eğer varsa (emin değilim) yayların diski tam çekememesi nedeniyle olabileceğini düşünmeye başladım çünkü frene tekrar bastığımda ses kesilebiliyor acaba bu bölümü yağlama imkanı varmı?Bu konuda bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim...
tkalfaoglu
10 Ağustos 2006, 12:58
Ben bu ön frenden gelen sesin pistonların yada eğer varsa (emin değilim) yayların diski tam çekememesi nedeniyle olabileceğini düşünmeye başladım çünkü frene tekrar bastığımda ses kesilebiliyor acaba bu bölümü yağlama imkanı varmı?Bu konuda bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim...
Selam - disk fren konusunda haklısın, pistonlar toz/kirden yapışabiliyor ve tam geri çekemeyebiliyor. Sanırım söküp temizlemek lazım, dışardan yapılabilecek bir müdahale degil. Dikkat: Fren sıvısı korozyon yapar -- hem cilde, hem kumaşa, hem motora zararlı.. -t
Olcay Avşar
10 Ağustos 2006, 13:09
Pistonlar geri çekilmezler, çalışma mantıkları sadece ileri itmedir. Frene basdığınızda yağ basıncı pistonu ileri iter ve piston balatayı sıkıp diski sıkıştırır. Freni bıraktığınızda balatalar kasılmayı bırakır ve olduğu yerde kalır, sanırım bu ses olayı balatanın sert malzemeden üretilmesinden kaynaklanıyor. Geçici olarak fren ve balata temizleme sipreyi kullanılabilir. Ama ilk balata değişiminde daha yumuşak bir balata seçilmelidir.
aytskal
10 Ağustos 2006, 13:14
Pistonlar geri çekilmezler, çalışma mantıkları sadece ileri itmedir. Frene basdığınızda yağ basıncı pistonu ileri iter ve piston balatayı sıkıp diski sıkıştırır. Freni bıraktığınızda balatalar kasılmayı bırakır ve olduğu yerde kalır, sanırım bu ses olayı balatanın sert malzemeden üretilmesinden kaynaklanıyor. Geçici olarak fren ve balata temizleme sipreyi kullanılabilir. Ama ilk balata değişiminde daha yumuşak bir balata seçilmelidir.
Benim yaşadığım sıkıntı ön frene basmadığım halde seyir halindeyken ön frenden ses gelmesi bazen tekrar frene basıp çekince ses kesiliyor sprey ve 3 bar basınçlı hava ile temizledim sonuç değişmedi.Bu arada havayı tutunca diskin etrafından bayağı bir siyah duman (diskin materyali) ve pislik attı anlaşılan sıkça bu şekilde temizlemek gerekiyor...
trasher
10 Ağustos 2006, 18:27
yaw arkadaşlar kaçırmış olabilirim ama ben göremedim geçen hafta salı akşamı tatile çıkyodum 1.köprüden 2 ye baglanırken gece 12.30 sıralarında motor kazası gördüm ve jonny rook kaza yerindeydi otobüsü durdurup sormak istedim ama durmadı serefsizler contiye sordum oda haber alamamış kimdi jonny rook sen biliyosun merak ettim tşk.
öylebiraz
11 Ağustos 2006, 02:48
slm arkadaşlar ben bu motor dünyasına 1 sene kadar oldu gireli ve ilk kullandığım motor kweey 150 almıştım ama sizlerin çok bahsettiği
hoysung 250gtr gidip bayisinde inceledim ve gerçektende bahsettiğiniz kadar mükemmel bir makine olduğunu anladım ve hemen ertesi günü motoru 8,500 satın aldım motor daha 5 km'de ve olağan üstü performans alıyorum rodajı tamamlanınca kimbilir neler olacak sizlere tavsiyem hiç daha fazla düşünmeyin ve satınalın ben bayisiyle uzun uzun konuştum adam bana söylenildiği gibi parça sıkıntısının olmadığını ve ileriki zamanlarda insanların düşündüğü gibi fiyatta bir indirim olmayacağını söyledi aksine zam gelecekmiş şimdiden bence elinizi çabuk tutun ve bu olağan üstü makinayı kaçırmayın derim ben heleki benim gibi 150cc bir çin malı motordan inipte 250cc hoysunga binmek tam anlamıyla eşşekten inipte bmw'e binmiş gibi oldum motorda giderken hiç titreşim yok yağ gibi akıyor ve 250cc bir motora göre çok seri özellikle race motorsikletlerden çok iyi anlayan deneyimli bir yakınıma bir test sürüşü yaptırdım ve sonuç!! adam inanamadı 250cc bir motor için bu muhteşem bir sürüş zevki dedi son olarak tekrar söylüyorum hoysung benim ileriki yıllarda vazgeçemeyeceğim tek marka oldu tavsiyelerimi lütfen dikkate alın temin ederim asla pişman olmayacaksınız saygılar...:rendeer:
Şunuda eklemek istiyorum arkadaşlar makinanın tek kötü yanı egzoz sesi hiç yakışmıyo aslanım motoruma acaba bana tavsiyede bulunabileceğiniz ekzoz markası vermı sıfır veya ikinci el farketmez ve fiyatını biliyorsanız lütfen cvp yazın.. teşekkürler
Fatih
11 Ağustos 2006, 11:00
slm arkadaşlar ben bu motor dünyasına 1 sene kadar oldu gireli ve ilk kullandığım motor kweey 150 almıştım ama sizlerin çok bahsettiği
hoysung 250gtr gidip bayisinde inceledim ve gerçektende bahsettiğiniz kadar mükemmel bir makine olduğunu anladım ve hemen ertesi günü motoru 8,500 satın aldım motor daha 5 km'de ve olağan üstü performans alıyorum rodajı tamamlanınca kimbilir neler olacak sizlere tavsiyem hiç daha fazla düşünmeyin ve satınalın ben bayisiyle uzun uzun konuştum adam bana söylenildiği gibi parça sıkıntısının olmadığını ve ileriki zamanlarda insanların düşündüğü gibi fiyatta bir indirim olmayacağını söyledi aksine zam gelecekmiş şimdiden bence elinizi çabuk tutun ve bu olağan üstü makinayı kaçırmayın derim ben heleki benim gibi 150cc bir çin malı motordan inipte 250cc hoysunga binmek tam anlamıyla eşşekten inipte bmw'e binmiş gibi oldum motorda giderken hiç titreşim yok yağ gibi akıyor ve 250cc bir motora göre çok seri özellikle race motorsikletlerden çok iyi anlayan deneyimli bir yakınıma bir test sürüşü yaptırdım ve sonuç!! adam inanamadı 250cc bir motor için bu muhteşem bir sürüş zevki dedi son olarak tekrar söylüyorum hoysung benim ileriki yıllarda vazgeçemeyeceğim tek marka oldu tavsiyelerimi lütfen dikkate alın temin ederim asla pişman olmayacaksınız saygılar...:rendeer:
Şunuda eklemek istiyorum arkadaşlar makinanın tek kötü yanı egzoz sesi hiç yakışmıyo aslanım motoruma acaba bana tavsiyede bulunabileceğiniz ekzoz markası vermı sıfır veya ikinci el farketmez ve fiyatını biliyorsanız lütfen cvp yazın.. teşekkürler
ben almak için cok düşündüm bu makinayı,
ama racing makina icin düşünülen ilk şeyler,
Performans
Görünüm
Egzoz
Görünüme tamam 10 numara..
Ama RACE bir makinaya göre bir süre sonra 170 km/h yetersiz kalcağını düşünüyorum.. ve yine racing bir makina deyince, devil, yashi flan geliyor aklima..
8.500 yerine 1500 daha verilip 2001 modellerinde 15.000 km seyirlerinde çok temiz CBR600f bulunabilir.
Başlangıç için okey iyi makina.. Ama bence "R" modeli değil
Comet ine bişi demiyorum. Tek kelime ile mükkemmel
Ama "R" icin.. Racing görünümlü naked demek geliyor içimden.
scorpi0
11 Ağustos 2006, 14:52
Geçen hafta motorumu 1000 km bakımı için İzmir Kahramanlar'da Gold Motor'a götürdüm. Ne yazık ki benim için oldukça tatsız bir tecrübe oldu. Detayları daha sonra vakit bulduğumda paylaşmayı umuyorum ama şimdi kısaca standart yağ/filtre değişimi ve gözle kontrol için çıkardıkları hesabı yazayım, bilginiz olsun:
3 lt Repsol Moto 4T 10W-4 ... 60 YTL
Hyosung yağ filitresi ... 45 YTL
İşçilik ... 40 YTL
Toplam ... 145 YTL
Fatura isteyince bunun üzerine 26 YTL ilave. :pr:
driver13
11 Ağustos 2006, 15:27
selam dostum ,ben daha 1000 km bakım yaptırmadım ,ama aldığım yere sordum nekadar diye 40 ytl yağ için 20 de filtre için toplam 60 ytl falan tutar ,işçilik almıyoruz dedi zaten garanti belgesindede 1000 km (ilk bakım)ücretsiz yazıyor ,bilgi almak istersen global motorun sitesinden bulabilirsin, bence bunu globale bildirirsen iyi olur çünkü işçilik parası alınmaması lazım artı yağ fiyatıda sanırım abartılı
bighakan
11 Ağustos 2006, 15:38
GT 250 için:
1000 km. bakımı işçilik ücretsiz
2lt. yağ markaya göre 30-40 ytl.
yağ filtresi 10-20 ytl. servise göre değişiyor.
Servislerde bir standart yok
lütfen farklı fiyatları globalmotora bildirin ki bir standart gelsin.
melih24
11 Ağustos 2006, 19:52
iyide adamın motoru gt650s....
bizim gt250r lar zaten 1.9lt yağ alıyo
skorpiyo normal fiyat modele göre
giallorosso
11 Ağustos 2006, 21:01
ben bu motora binerim arkadaşım
http://img91.imageshack.us/img91/526/11082006122tu3.th.jpg (http://img91.imageshack.us/my.php?image=11082006122tu3.jpg)
.
8.500 yerine 1500 daha verilip 2001 modellerinde 15.000 km seyirlerinde çok temiz CBR600f bulunabilir.
ben ve arkadaş gibi motora yeni başlamış birisi gidip 2001 model motor almaz zaten bu işi bilmiyoruz bide 2.elle uğraşılmaz arabayı alırım 2.el
ayrıca 600f diyosun 250 ile alakası olmayan motor değerleri
benceu gt250r yeni başlayanlar için mükemmel
Barış Şuşut
11 Ağustos 2006, 21:37
Arkadaşlar bas bas bağırıyo burda herkes yağ filtresi 8€ diye alacağı yağ belli hatta servise yağınızı alıp kendiniz götürewbilirsiniz ...işçilikte yok ...yani kaç para ödeyeceğiniz baştan belli
10-40 yağ yaklaşık olarak fiyatı 15-20 ytl 2lt 30-40 ytl arası 8€=14,87 ytl bugünkü kurdan yani çıkacak fiyat yaklaşık olarak 45-55 ytl arası olacaktır...
scorpi0
olayı anlatan bir mail atıyorum globale bakalım ne diyecekler
öylebiraz
11 Ağustos 2006, 22:16
ben almak için cok düşündüm bu makinayı,
ama racing makina icin düşünülen ilk şeyler,
Performans
Görünüm
Egzoz
Görünüme tamam 10 numara..
Ama RACE bir makinaya göre bir süre sonra 170 km/h yetersiz kalcağını düşünüyorum.. ve yine racing bir makina deyince, devil, yashi flan geliyor aklima..
8.500 yerine 1500 daha verilip 2001 modellerinde 15.000 km seyirlerinde çok temiz CBR600f bulunabilir.
Başlangıç için okey iyi makina.. Ama bence "R" modeli değil
Comet ine bişi demiyorum. Tek kelime ile mükkemmel
Ama "R" icin.. Racing görünümlü naked demek geliyor içimden.
tamam iyi hoş ama bizim gibi yeni başlayanlar için bence biçilmiş kaftan ve ayrıca hoysug diğer 200cc çin malı raceler gibi değil gerçekten kaçışları mükemmel motoru test etmeni çok isterim emin ol bana hak vereceksin:D
aytskal
11 Ağustos 2006, 22:25
Geçen hafta motorumu 1000 km bakımı için İzmir Kahramanlar'da Gold Motor'a götürdüm. Ne yazık ki benim için oldukça tatsız bir tecrübe oldu. Detayları daha sonra vakit bulduğumda paylaşmayı umuyorum ama şimdi kısaca standart yağ/filtre değişimi ve gözle kontrol için çıkardıkları hesabı yazayım, bilginiz olsun:
3 lt Repsol Moto 4T 10W-4 ... 60 YTL
Hyosung yağ filitresi ... 45 YTL
İşçilik ... 40 YTL
Toplam ... 145 YTL
Fatura isteyince bunun üzerine 26 YTL ilave. :pr:
Öncelikle ben Repsol yağ ve filtre dahil zincir fren vesaire komple bakım için tam 75ytl ödedim(1000 km) Bakımı Gold motor değil diğer servise yaptırdım gerçekten usta temiz iş çıkarmış egzozdaki lekeleri bile temizlemiş ancak İzmirde neden bu fiyatlar diğer şehirlerden farklı anlamıyorum...
TEASER
12 Ağustos 2006, 01:25
Arkadaşlar herkese merhaba,
Sonunda bende bugün yeni motoruma ve ehliyetime kavuştum.
Hyosung GT250 R/Siyah aldım. Önceki motorum Keeway SL150'ydi. Bu gerçekten çok ama çok farklı geldi. Daha fazla kullanamadım bile 5-6 km:salut: ama inşallah yarın acısını çıkartmayı planlıyorum. Ciddi anlamda gezicem.
Motorumu Anadolu yakasında Sahrayıcedid'te bulunan NBC Motor (http://www.nbcmotors.com/)'dan aldım.
Gelişim'den İbrahimin referansı ile gittim oraya. Yeni motor almak isteyen arkadaşlar tavsiye ederim. Fiyat ve ödeme konusundan yardımcı oluyor. Bora diye bir arkadaş var dükkanın sahibi, gerçekten çok kafa biri. 2 gün oldu tanışalı ama ciddi samimi olduk. Bora ilgi ve alakan için çok tşk ederim.
Herkese sevgiler... :)
sahilkentli007
12 Ağustos 2006, 11:20
Eveeeettt sonunda bende GT 250R ler kervanına katılmış bulunmaktayım....:) cidden süper bi makina..bana göre yani.. çünkü race de yeniyim ve 250 ile başladım kısmetse ve ruyamda bile göremem ama herkeste oldugu gibii hedef R1 :p .. neyse ne yazcagımı bilemiyom.. heycanlıyım ve mutluyum... ;)
Ralf
12 Ağustos 2006, 21:06
Geçen hafta motorumu 1000 km bakımı için İzmir Kahramanlar'da Gold Motor'a götürdüm. Ne yazık ki benim için oldukça tatsız bir tecrübe oldu. Detayları daha sonra vakit bulduğumda paylaşmayı umuyorum ama şimdi kısaca standart yağ/filtre değişimi ve gözle kontrol için çıkardıkları hesabı yazayım, bilginiz olsun:
3 lt Repsol Moto 4T 10W-4 ... 60 YTL
Hyosung yağ filitresi ... 45 YTL
İşçilik ... 40 YTL
Toplam ... 145 YTL
Fatura isteyince bunun üzerine 26 YTL ilave. :pr:
Acayip bişi bu ben Bursada 1000 bakıma götürdüğümde 45 YTL aldılar, demek bi standart yok.
melih24
13 Ağustos 2006, 00:40
YAAA KAÇ KERE DİYECEM ADAMIN MOTORU GT 650 ALLLAH ALLLAH BI GÜZELCE OKUYUN LÜTFEN
SKORPİNİN motor gt 650
yazaanların cogu 250lik makinası var nasıl aynı olur servis ücteti
okuyun allah aşkına dostlar :)
barbaros1000
13 Ağustos 2006, 13:47
arkadaşlar hyosung gt 250 comet ime bugün bindim. gercekten tavsiye ediyorum izmirli arkadaşlar ksk girne bulvarındaki motoshop tan alsınlar. kahramanları tavsiye edemiyorum. hyosung sahipleri görüşelim ... barbaros
snrtrt
13 Ağustos 2006, 15:06
yeni arkadaşlara hayırlı olsun ..
teaser bende hala keeway 150 var .. abim hyo ben onu kullanıyorum..
arada dağlar dağlar dağlar kadar fark var dimi?
yaklaşık 1 saat önce e 5 ten geliyordum arkada bi arkadaşımda vardı 130 u biraz geçtik ama ben yatamadım motora . bi rüzgar bi rüzgar :) yatmadan kaç yaptınız ?? 100 km ile giderken çok ii de daha fazlasında kullanılmıyo be :)
geçen abimle gidiyoruz 2 genç arkadaş araba il geldiler .. abime aga kaçlık bu dediler 250 olduğunu duydular .. hadi be .. kaç yapıosun diyip sonra gittiler
hyosung tercih doğru :)
Barış Şuşut
13 Ağustos 2006, 19:47
ledo
abi çek bi iki resmini aç bi başlıkta seni tebrik edelim ...ben sana dedim maxi scooter sana az diye sonunda aldın sende ...
aldığın alet henüz türkiye ye girmemişti benim bilgisayarımda masa üstüydü ..kesinlikle chopper değil o alet naked chopper arası dehşet bişi zaten hiç bi 650 cc chopper da o güç yok
ledo
13 Ağustos 2006, 19:57
ledo
abi çek bi iki resmini aç bi başlıkta seni tebrik edelim ...ben sana dedim maxi scooter sana az diye sonunda aldın sende ...
Resimleri bu başlığa koyacağım. Çünkü ne kadar aksesuar varsa hepsini takdırdım.
Şu ana kadar ne bu forumda ne de başka bir yerde bu motorun full aksesuar resimlerini görmedim.
Aslında, benim Beverly bana çok bile, ama bu motor sevdası böyle işte...
Baştan söylemişlerdi de inanmamıştım.
Evet, bu motoru almam da en önemli etkisi olanlardan biri de sensin. Hem bana öyle dedin, hem de bu kadar motordan anlayan biri olarak, bu Hyosung markası için hep süper pozitif konuştun.
Umarım hepimiz kazasız belasız sürer, iyi günlerde bineriz
TheSuda
14 Ağustos 2006, 01:55
yaklaşık 1 saat önce e 5 ten geliyordum arkada bi arkadaşımda vardı 130 u biraz geçtik ama ben yatamadım motora . bi rüzgar bi rüzgar :) yatmadan kaç yaptınız ?? 100 km ile giderken çok ii de daha fazlasında kullanılmıyo be :)
geçen abimle gidiyoruz 2 genç arkadaş araba il geldiler .. abime aga kaçlık bu dediler 250 olduğunu duydular .. hadi be .. kaç yapıosun diyip sonra gittiler
hyosung tercih doğru :)
Dostum ben 2 kişi tam 160 yaptım ama çok iyi yatman ve rüzgarında tamamen arkanda olması gerekiyo ama normalde problemsiz 145 -150 yapıyo 2 kişi.
Ayrıca benim bi sorum olucak çook önce bu kasko olaylarından bahsediyoduk. Bu koç alyans 507 ytl ye full kasko yapıyoduya peki kaskoyu ben sıfır değilken yaptırdığımda tespit için göstermem gerekiyomu? Yoksa russatı faxlamam yeterlimi?
masken37
14 Ağustos 2006, 09:41
bende bir hyosung kullanacısıyım ve çin malı motorlar satıyorum.truva hyosung motoran marka motorların bayiliği var bende.gv 250 parası bana da biraz fazla geliyor şimdiki parası 7.250 ama binmeye değer bir motosiklet.çok kaliteli bir motosiklet
lautreamont
14 Ağustos 2006, 10:22
Dün motorumu teslim aldım. (GV 650, siyah ) Çok fazla test etme imkanım olmadı ancak ilk intibalarım çok olumlu...
Buradan paylaşmaya devam edeceğim. Soruları olanlar varsa, elimden geldiği kadar cevaplarım. Gerçi Eralpin yaptığı testten sonra söyleyecek pek bir söz kaldığını düşünmüyürum ama...
Hayırlı olsun Ledo gittikçe çoğalıyor Gv 650 kullanıcıları. Hadi bakalım kazasız sürüşler. :) Aman Sağ eline dikkat.
Barış Şuşut
14 Ağustos 2006, 13:16
Levent abi hatırlarsın baya bi oldu hyosung soranlara markadan gram şüpheniz olmasın honda ,yamaha neyse hyo da o diyodum 2002 yılından beri kullanıyorum benle birlikte 125 dt yamaha alan bi arkadaşım birde 125 xl alan arkadaşım vardı ...hatta tescil işlemlerini xl 125 alan arkadaşla aynı gün beraber yaptık her yere beraber gittik ...adam daha ilk günden xl aldığına pişman oldu ..2 motor yanyana gelince xl 125 moped gibi duruyodu...ama metro motordan ne çektim bi ben bide allah bilir...suriyeden sekmanmı gelir ya...rodostan piyanomu gelir...ama şimdi gönül rahatlığı ile biniyorum rx 125 i satılığa çıkardım ama satıp satmama konusunda kararsızım ..2 motrorum olsun diyorum çünki gt 250 pek öle araziye uygun değil ...e kış var ava gidecez keçi yollarına çıkacaz bu yollarda başka hiç bir alet gitmez
bu arada abi sana yeni resimleri yollayayım :P
http://i8.tinypic.com/24m7qeu.jpg
http://i7.tinypic.com/24m7qmu.jpg
ledo
14 Ağustos 2006, 13:43
Bak bindiriyorursun bu kızları motora, birşey değil alışacak ondan sonra seni istemeyecek :cherry:
Senin Hanım da iyi dayanıyor doğrusu, eğer benim motorun üstüne bunlardan biri oturacak olsa, ne motor kalır ne de ben ! :cherry:
Barış Şuşut
14 Ağustos 2006, 14:13
bu arada 2. depoda 2 gün önce gitti sarfiyat aşağıdaki gibidir
50 ytl ile depo tam sıfırdan azına kadar doldu buda demek oluyoki 16,12 lt aldı ve tam olarak 362 km yol yaptı bu yakıtla
hemen hesaplamalara geçelim
1Km de 0,138 ytl yakmış yani 14 kuruş
100 km yaktığı benzin ise 4,45 lt
Kartal23
14 Ağustos 2006, 14:59
BBRR
hız olarak kaç km hızda de bu sarfiyat oldu...
Barış Şuşut
14 Ağustos 2006, 15:04
henüz motoru hiç zorlamadım ...çok sakin kullanıyorum ortalama 50 km diyebiliriz ..bir kere bodrum yaptım onda 100 km civarı gittim ..yani çok yüklenmedim hiç
TheSuda
14 Ağustos 2006, 15:06
Beyler ben daha önceki yazımda belirtmiştim ama arada kaldığı için görülmedi herhalde çook önce bu kasko olaylarından bahsediyoduk. Bu koç alyans 507 ytl ye full kasko yapıyoduya peki kaskoyu ben sıfır değilken yaptırdığımda tespit için göstermem gerekiyomu? Yoksa russatı faxlamam yeterlimi?
Kartal23
14 Ağustos 2006, 15:26
henüz motoru hiç zorlamadım ...çok sakin kullanıyorum ortalama 50 km diyebiliriz ..bir kere bodrum yaptım onda 100 km civarı gittim ..yani çok yüklenmedim hiç
teşk... :cat: :cat:
inşallah ocak yada şubat gibi temiz bir GT250R bulurum... bulursan renk gözetmeksizin alıcam...:queen: ama favorim siyah...
sahilkentli007
14 Ağustos 2006, 17:47
bu arada 2 depoda 2 gün önce gitti sarfiyat aşağıdaki gibidir
50 ytl ile depo tam sıfırdan azına kadar doldu buda demek oluyoki 16,12 lt aldı ve tam olarak 362 km yol yaptı bu yakıtla
hemen hesaplamalara geçelim
1Km de 0,138 ytl yakmış yani 14 kuruş
100 km yaktığı benzin ise 4,45 lt
benimki 340 larda bitti.. ama ben son dönemlerde biraz 130 larda gezdim.. sanırım 2 ye katladı... :)
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO