PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63

TAMER
01 Ağustos 2006, 23:02
konuyu hiç saptırmadan çok direk sordum .... ingiltere fiyatlarını değilde türkiyede aynı sınıf ve aynı fiyat motordan örnek verelim burda ben şimdi sana goldwingden örnek vermedimki fiyatı ve sınıfı aynı olan honda dan örnek verdim ...canlı canlı 50 ytl ye honda ya koruma demiri taktım ...sen aynı demiri yaptırmışsın ve almak isteyen olursa fiyatı 180-200 arası diyosun bende istedimki burda mademki paylaşıyoruz bunuda paylaşalım birileri rant yapacaksa alacak olan bunu bilsin ....bilsinki o demirin ederi veya muadili 50 ytl ....

Bide ufak bi hatırlatma kromaj koruma ile üstüne boya atılarak yapılan galvanizli boru arasında çok fiyat farkı var senin pahalı dediğin örnekler kromaj...galvaniz boyama değil...
benim taktığımda kromaj değil eğer sen ben kromaj yaptırıyorum dersen fiyat yükselecektir bu normal ama senin motora baktım seninkide kromaj değil

Teknik konulara girilecekse detaylı bilgi vereyim.benimki kromaj değil çünkü bu motora yakışmaz fakat galvaniz de değil fırın boya.Yani kromajla aynı fiyata geliyor.kromajın fiyatı sadece 15ytl maliyetler hakkında bilgim var.bir kere yaptırdığım demirin maliyeti 50ytl den fazla tutuyor asıl para eden işcilikte ki kalitesi.Görenler çok orjinal durduğunu söylüyorlarsa demekki ortada bariz bir kalite söz konusu.Hyosung yapsa emin ol 2 katı fazla bir fiyata satar.

Hyosungun türküyedeki gv250 ve gt650 aksesuarları da ingiltere fiyatlarıyla yarışıyor.50 ytl ye satılıyor dediğin koruma demirini de biliyorum alıp da motoruma takmam açıkcası.yani ne kadar ekmek o kadar köfte.benim için kalite önemli ve ben kalitesinden emin olduğum bir ürüne hak ettiği ücreti veriririm ve bu fiyatlara bırak pahalıyı adamlar ucuz bile satıyorlar.Pahalı olduğunu düşünen gider daha ucuza daha kötü işciliği olan bir ürün yaptırır takar motoruna sonuçta alternetifler var.pahalıdır .Ben aldım gayette memnunum emsallerinin fiyatlarınıda bildiğim için kazıklanmadığımı biliyorum ve fiyatı da makul geldi.Yani bizim burda fiyatı ucuzdur pahalıdır tartışması yapmamız bir şey değiştirmeyecek.

Barış Şuşut
01 Ağustos 2006, 23:16
tamer ben airbrush ustasıyım fırın kirası 30 ytl ve fırında aynı anda 50 ye yakın demire (en az) boya atmak mümkün sen böl demir başına ne kadar düşer ..zaten fırın boya olması mukavemetini arttıran bir etmen değildir..yere düştümü her ikiside çizilir..tek fark fırında yaklaşık 70-80 derecede boya daha iyi tutar..benim işim bu ..defalarca fırında boya attım ben ...
sana tavsiyem şudur en az senin kadar konuya hakim birine denk geldin ve çıkış arıyosun ama çıkış yok ....bide kaliteden bahsetmişsin ...bu gibi materyallerde kaliteyi belirleyen kullandığın malzemenin et kalınlığıdır... buda bir standart ölçüsünde yapılır..çok kalın olmaz ağır olur çok ince olmaz korumaz ..honda yetkili servisi tarafından takılan bir malzemenin kalitesi bellidir ...ama sen bizim atölye honda yetkili servisinden daha iyidir diyorsan sen bilirsin

kromaj diyorum yanlış anlama nikelaj kaplama değil krom brudan bahsediyorum arada 15 ytl den fazla fark olur

bide demirin maliyeti 50 ytl den fazla demişsin ...merak ettim kaçlık demir kullanıyosun vede et kalınlığı kaç mm ...bi boydan kaç demir çıkıyor...bunlar elde kıvrılmaz bir tane istersen çok pahalıya olur ama makineyi ayarlayıp seri üretirsen işçilik çok düşer ...Eskiden parça olmazdı bir çok şeyi, sanayide yaptırırdık ...maliyetleri az çok bilirim ...ama iş inada binerse sana tam maliyetide çıkartırım

groundzero
02 Ağustos 2006, 00:16
tkalfaoglu, bence sigortacınızla yeniden görüşün. Ben 10 gün önce yeni aldığın GT250'mi Koç Alianz'da kasko yaptırdım ve kapalı garaj şartı istemediler. Tek şart çalınma durumunda anahtarın motorun üstünde olmadığını ispat etmeniz. Yani iki anahtarında sizde olması. Bu da tüm taşıtlar için geçerli bir kural zaten.

TAMER
02 Ağustos 2006, 00:17
tamer ben airbrush ustasıyım fırın kirası 30 ytl ve fırında aynı anda 50 ye yakın demire (en az) boya atmak mümkün sen böl demir başına ne kadar düşer ..zaten fırın boya olması mukavemetini arttıran bir etmen değildir..yere düştümü her ikiside çizilir..tek fark fırında yaklaşık 70-80 derecede boya daha iyi tutar..benim işim bu ..defalarca fırında boya attım ben ...
sana tavsiyem şudur en az senin kadar konuya hakim birine denk geldin ve çıkış arıyosun ama çıkış yok ....bide kaliteden bahsetmişsin ...bu gibi materyallerde kaliteyi belirleyen kullandığın malzemenin et kalınlığıdır... buda bir standart ölçüsünde yapılır..çok kalın olmaz ağır olur çok ince olmaz korumaz ..honda yetkili servisi tarafından takılan bir malzemenin kalitesi bellidir ...ama sen bizim atölye honda yetkili servisinden daha iyidir diyorsan sen bilirsin

kromaj diyorum yanlış anlama nikelaj kaplama değil krom brudan bahsediyorum arada 15 ytl den fazla fark olur

bide demirin maliyeti 50 ytl den fazla demişsin ...merak ettim kaçlık demir kullanıyosun vede et kalınlığı kaç mm ...bi boydan kaç demir çıkıyor...bunlar elde kıvrılmaz bir tane istersen çok pahalıya olur ama makineyi ayarlayıp seri üretirsen işçilik çok düşer ...Eskiden parça olmazdı bir çok şeyi, sanayide yaptırırdık ...maliyetleri az çok bilirim ...ama iş inada binerse sana tam maliyetide çıkartırım

sen benimle inatlaşana kadar ara atölyeyi ustayla konuş sana güzelce izah etsin.çıkışın yolunu göstersin sana:)Görmediğin bir ürün hakkında yorum yapman boş çünkü.Bu arada fiyatları ben belirlemiyorum,ben atölyenin sahibi değilİm ki sanki öyleymişim gibi konuşuyorsun.Ben ortada haklı bir kalite ve makul bir fiyat var onu savunuyorum.Sonuçta herkes sever ucuz ama kaliteli malı bide bedavaya verseler ne güzel olur du değil mi.Hyosungunda fabrika üretim maliyeti 3 milyarı geçmez senin bu mantık yürütmene göre senin bu fiyata bu motorada pahalı diyip almaman lazım ama almışsın ve kullanıyorsun.Bence bu konuyu burada kapatıyorum,yoksa uzar gider.Bu farum faydali olmak için kişisel tartışmalar için değil fiyat ortada ürün ortada herkes değerlendirip kara verme yetisine sahip.senin kararın pahalı olduğundan yanaysa sen almassın.Madem varmış 50 ytl ye yaptırırısın bi tane takarsın.

Benim diğer motorun aynalarını ve sisiybarını da ben aynı atölyede yaptırdım ve keeway forumunda yayınladım fiyatı pahalı diyenler de oldu uygun diyenlerde ama kalitesinden dolayı bir çok insan yaptırdı ve memnun kaldı ki keeway bayii bile orjinal sisybarı diye alıp sattılar yapılan ürünü.Kimileride ucuz olsun diyip bütçem ona el veriyo diyim kanuninin 30 ytl lik sissybarını taktırdı.Bu yapılanlarda yakında hyosung'un standart aksesuarları olarak satılırsa şaşma yani.

TEASER
02 Ağustos 2006, 00:50
Selam. Yaf COMET lafı sadece USA da mı kullanılıyor? Benimki sadece GT250R diye geçiyor "literatür" de. sanırım aynı motor sonuçta.

Ben 288 KM deyim motorumda.. Bakkala bile motorla gitmeme rağmen hala rodajdan kurtulamadım yani.

Bir arkadaş tutulmalardan falan söz etti. Ben geçenlerde 3 saat kadar kullandım, sonraki izlenimler: Boynum ve avuçlarımın içleri ağrıdı. Daha önce bisiklet yapmış birisi olarak, bu ağrıların, o kasların henüz gelişmediginden oldugunu biliyorum, ilk yarış bisikletine bindiğimde de bisiklet beni yavaş yavaş ortadan ikiye ayırmaya çalışırdı seleden itibaren :) Yani yavaş yavaş kaybolacak bence.

Ama bu duruşun büyük faydası da var - 1.78 boylu birisi olarak, hızlandığımda selede biraz geri kayıp eğiliyorum, ve gelen rüzgarı önemli ölçüde kesebiliyorum bu şekilde, ve çok daha dengeli oluyor.

Motordan son derece memnunum, frenleri mesela komik derecede iyi tutuyor, fazla sıkarsanız rahatlıkla üzerinden atabilir sizi. Gaz yemesi son derece lineer ve sorunsuz. Ne diyeyim, hala iyi ki Hyosung GT250R almışım diyorum. Tamam, tabi ABS olsa, injection olsa daha da iyiydi, jiklesi olmazdı, vs, ama bu paraya inanılmaz bir motor... ve millet birçok Suzuki yedek parçası bizim motora oluyormuş, mesela filtrelerimiz.

Aman dikkat - rodajında hız yapmayın, devri 6000 in altında tutun, bu ÇOK ÖNEMLİ. Rodajda daha motor çok sıkı olduğundan, normalden fazla ısınıyor, o yüzden zorlamamak lazım motoru. Kitabında anlatılmış bunlar.

Ha, case olarak, ben benzin deposu üzerine güçlü mıknatıslarıyla tutunan bir çanta aldım, çok rahat ettim, içine her bişeyi alıyor (ruhsat, cep tel, cüzdan, su şişesi falan). ve bir yerde mola verince bir saniyede çekip alıyorsunuz.
Hmm, herhalde trafikte beklerken sakınmak lazım, herhalde geçen birisi yürütebilir aynı rahatlıkta!

Sevgiler ve iyi sürüşler herkese,
-turgut



Selam. yakıt muslugu yok, yani otomatik - sanırım kontaga baglı?

RESERVE e almak falan luzumsuz zaten, üzerinde yakıt ibresi var zaten..

-t

Verdiğin bilgiler için çok tşk ederim...

Barış Şuşut
02 Ağustos 2006, 01:11
rezerv musluğu aslında gerekli motorlarda bu arada 45 ytl ye fullediğim depo dün bitti motor 45 ytl lik benzinle tam 301 km gitti gelelim hesaplara
45ytl benzin = 45/3,1 = 14,51 lt
301 km de 45 ytl yakıyosa 1 km de 0,149 oda yaklaşık 0,15 ytl yani 15 kuruş yakar
301 km de 14,51 lt yakıyosa 100 km de 4,8 lt yakar ...

bence bu oran 250 cc çift silindirli diğer aletlerle kıyaslanınca biraz fazla gibi ama bu farkı performans olarak alıyosunuz...

hatırlatması ben 95 oktan kurşunsuz benzin kullanıyorum

kıyaslama için takip eden arkadaşlar cbf 42 ytl lik benzinle 346 km yapmıştı

hayatımHepyek
02 Ağustos 2006, 02:03
lt/100km daha doğru olur sanırım zira benzine sık sık zam geliyor. bu motor gerçekten biraz fazla yakıyor. 4.8 lt neredeyse bir araba yakıtına denk. peki -bilenlere bu soru- 600cc 1000cc race motosikletler ne kadar yakıyor??

muritu
02 Ağustos 2006, 03:05
rezerv musluğu aslında gerekli motorlarda bu arada 45 ytl ye fullediğim depo dün bitti motor 45 ytl lik benzinle tam 301 km gitti gelelim hesaplara
45ytl benzin = 45/3,1 = 14,51 lt
301 km de 45 ytl yakıyosa 1 km de 0,149 oda yaklaşık 0,15 ytl yani 15 kuruş yakar
301 km de 14,51 lt yakıyosa 100 km de 4,8 lt yakar ...

bence bu oran 250 cc çift silindirli diğer aletlerle kıyaslanınca biraz fazla gibi ama bu farkı performans olarak alıyosunuz...

hatırlatması ben 95 oktan kurşunsuz benzin kullanıyorum

kıyaslama için takip eden arkadaşlar cbf 42 ytl lik benzinle 346 km yapmıştı

barış, hocam yeni motorunu tekrar hayırlar kazasız belasız kullanmanı dilerim, bu arada verdiğin faydalı bilgiler için çook teşekkürler nezamandır yakıt değerlerini okumamıştım ..diğer kullanan arkadaşlardan da kendi değerlerini vermelerini beklliyorum. yalnız daha önceki 80küsür sayfada eğer silinmediyse son süpürgede, sanırım 3-3.5 litre/100 km vede 400 kmye varan menziller yazılmıştı onlar bana uygun gelmişlerdi ozamn 130 kuruş maksimum yakıyordu. senin kullanımın acaba biraz performanslımı ??

bu arada arkadaşlar aşağıdaki linke bakın;
http://www.honda.com.tr/motosiklet/model/?model=44

görüldüğü üzere CBF 250 8 milyara yaklaşmış(benim gibi eskiler hala milyar diyorlarmı acaba :)) evet -korkum bi çok insanın satın almasına önayak olup kendim hala alamamışken - acaba global motorda fiyat artışı yapacakmı..burada benden görüp yarın fiyatları değiştirirlermiş :)

buradan cengiz beye ve global motor satış stratejistlerine sesleniyorum, tüm saygılarımla naçizane fikrim; türkiye piasasında yeni yeni oturmaya başlamınmış bir dönemde honda gibi köklerini derine uzatmış bir firmayala fiyat yarıştırmak yanlış olabilir. yani satış servis yani satış spnrası destek olarak tam oturup kökleşmeden fiyat artışı yapmak yanlış olacaktır.umarım satışların hyosung'a kaymasını sağlayacak böyle bir fiyat farkını korur vede satışlarınızı arttırırsınız.saygıalrımla.

Türkiyemde ,hayallere ulaşmak nekadar zor nekadar güç..sırf bu dışa bağımlılık yüzünden İTÜ den mezun olup kendi fabrikamı kurduracaklar bana...

tkalfaoglu
02 Ağustos 2006, 08:19
Yurt dışında yapılan bir anketi okuyordum da, GT250'nin ne kadar harcadığını sormuşlar.
Çoğu kişi 60-80 MPG (galon başına kaç mil gittiği) işaretlemiş. Bu şehir+otoban karışık.

Yani,
1 mil = 1.609344 km
1 US gallon = 3.7854118 litre

olursa, 60 MPG = 60*1.609344 = 96.56 km/galon, böl litreye, eder 25.5087 km/litre
digeri de:
80 MPG = 80*1.609344 = 128.74 km/galon, yani 34.0114 km/litre

Yani,
100 km de 2.9 litre ile 3.9 litre arasında harcamamız gerekir!

Ee, niye biz daha fazla bulduk bu anketten?

(yine USA da konuştuğum bir tamirci, GT250R nin 70MPG gibi bir harcaması olduğunu söylemişti)

* * *


tkalfaoglu, bence sigortacınızla yeniden görüşün. Ben 10 gün önce yeni aldığın GT250'mi Koç Alianz'da kasko yaptırdım ve kapalı garaj şartı istemediler. Tek şart çalınma durumunda anahtarın motorun üstünde olmadığını ispat etmeniz. Yani iki anahtarında sizde olması. Bu da tüm taşıtlar için geçerli bir kural zaten.

Groundzero: Çok teşekkür ederim! Senin ruhsatında da 249CC mi yazıyor motor hacmi olarak? Bir de, nereden yaptırdın sigortanı?

-turgut

lautreamont
02 Ağustos 2006, 10:17
selam. bugün yeni aldığım GV250 motorumu teslim aldım. Fakat ellerinde koruma demir yokmuş. Orijinal koruma demiri nerede bulabilirim? veya nereye yaptırabilirim?


Mash Doğru maslak oto sanayiye gidiyorsun orada tornacı ayhan ustayı buluyorsun o sana koruma demiri sisy bar vs ne istersen en güselinden yapıyor :)
Harleyler dahil her marka ve modele yapıyor benim GV 650 ye de özel bir model koruma demiri yaptırıyorum ona.

Vural Torna
Ayhan VURAL
Atatürk sanayi sit.2. Kısım
6.sokak no:183 Maslak-ist
0212 285 03 12
0542 694 49 66

patrick
02 Ağustos 2006, 11:03
301 km de 14,51 lt yakıyosa 100 km de 4,8 lt yakar ...

bence bu oran 250 cc çift silindirli diğer aletlerle kıyaslanınca biraz fazla gibi ama bu farkı performans olarak alıyosunuz...

hatırlatması ben 95 oktan kurşunsuz benzin kullanıyorum


merhaba,
benim motora yeni rodaj yaptıracağım, fakat bu sürede 2 kere benzin tüketimini ölçebildim : 3,8 ve 3,9 lt/100 km. sanırım senin performanslı kullanmandan kaynaklanıyor. Rodaj sonrasındaki tüketimine tekrar bakacağım

Aceofspades
02 Ağustos 2006, 11:14
Merhaba Arkadaşlar,
Bende geçtiğimiz günlerde keeway sl 150 mi sattım ve bir gv 250 alarak hyosung kullanıcıları arasına katıldım. Şu an motor 750 km.de ön diskten glen sesler ve depo göstergesinin düzgün göstermemesi dışında bir sıkıntım yok. Bunun dışında motor gerçekten çok güçlü ve seri. Aksesuar olarak sadece sissy bar aldım koruma demiri gibi diğer aksesuarlar için uygun bir alternatif arıyorum. Bu arada tkalfaoglu motoru bende koç alianz'dan sigortalattım, 249 cc olan motorları 250 cc olarak kabul ettiklerini ve kapalı mekan şartı aranmaksızın çalınmaya karşı sigortaladıklarını söylediler hatta benim bu konuda şüphelerim olduğu için poliçeye bunu ayrıca not olarak eklediler deprem ve sel hariç indirim ile 600 ytl'ye yakın bir fiyata %25 peşin kalanı 7 taksit olmak üzere sigortalattım.
Yakıt tüketimim ise şimdilik 100 km'de 5-6 litre gibi gözüküyor rodajdan sonra düşermi bilmiyorum ama bana fazla geldi.

GV 650
02 Ağustos 2006, 11:29
Arkadaşlar, bu tip performaslı motorlar az yakar diye bir mantık yok eğer basılyorsa ciddi rakamlara ulaşır.Örneğin Runner 180cc 21 Hp(2T) basınca 8 Lt yakıyor.
Kullanmış olduğum GV 650 (650 cc, 72 Hp) son Tecrübelerimle ve yapmış olduğum Km de 100 Km de Uzun yolda ve ciddi performansla 5.5 Lt yakıyor.(Ortalamam 130 Km nin altına düşmedi diyebilirim.)
Eger normal kullansaydım belki 5 Lt civarına düşebilirdi.Yinede şehir içi kullanımda ve kullanıcıya göre değişeceği bilinmelidir. 250 cc 29 Hp lik bir motorun 4 lt civarında yakması normal gözüküyür.

lautreamont
02 Ağustos 2006, 12:02
Ya arkadaşlar bana kadıköy civarında bir koç alians acentesinin telefon ve adresini kim verebilir?

Aceofspades
02 Ağustos 2006, 12:27
Ya arkadaşlar bana kadıköy civarında bir koç alians acentesinin telefon ve adresini kim verebilir?
Selam, özel mesaj ile benim sigorta yaptırdığım acentenin bilgilrini gönderdim az önce

lautreamont
02 Ağustos 2006, 14:34
Buyrun arkadaşlar fotolar :)

Bu yanı da pek güzelmiş canım :)

URL=http://imageshack.us]http://img59.imageshack.us/img59/2598/sag1024cs3.jpg[/URL]

Ya diğer yanı :)

http://img93.imageshack.us/img93/3895/sol1024lb3.jpg (http://imageshack.us)

güsel ama dimi :)

http://img205.imageshack.us/img205/3414/panel1024kv6.jpg (http://imageshack.us)

Önden

http://img93.imageshack.us/img93/6416/on1024hn6.jpg (http://imageshack.us)

Bu da arka plaka tesadüf oldu tamamen benimle bir ilgisi kesinlikle yok :P

http://img89.imageshack.us/img89/8269/arka1024tc1.jpg (http://imageshack.us)

Barış Şuşut
02 Ağustos 2006, 16:51
arkadaşlar motor rodajda olduğundan hiç asılmadım ...aldığım benzin ve yaptığı yol ortada ama sizin için 2. sefer daha yapıyorum
50 ytl benzin aldım en son azına kadar doldu bakalım bunla kaç km yapacaz..

lautreamont
hayırlı uğurlu olsun ...eksoza bakınca aklıma direk yamaha roadstar geldi valla ne eksoz koymuş adamlar ...

patrick
02 Ağustos 2006, 17:16
Buyrun arkadaşlar fotolar :)

Maşallah pek güzelmiş... bu tarz normalde hoşuma gitmez, fakat bu motor görünümüyle insanın aklını başından alıyor, daha bugün Aygün Motor'da gördüm, yine bayıldım. izlenimlerini fırsat buldukça aktarmanı bekliyoruz

kazasız, belasız, iyi günlerde kullanasın

açıkyol
02 Ağustos 2006, 17:20
Haftasonu 600 km yol yaptım ve 3,2 lt/100 km.benzin tükettim.
Ortalama 80-90 arası gittim.Arasıra da 120-130'lara çıktım.
Bence gayet makul bir değer.
Ama şehiriçinde hele de yoğun trafikte işler değişiyor.4 lt/100 km'yi aşıyor.
Bu arada 4bin bakım zamanı da geldi.

TheSuda
02 Ağustos 2006, 19:35
Uzun Sürelik aradan sonra yeniden merhabalar arkadaşlar. Yaşadığım bunca problemden sonra 2. ayında motoruma kavuşabildim. Şuan sorunsuz çalışıyor ve yeniden global motor'a teşekkürlerimi iletmek isterim, cidden çok ilgilendiler açıkcası ben bukadar beklemiyodum. Motorun sorununu buradaki servis ile çözmiyince direk global i aradım ve hemen harekete geçtiler. Bana buraya kendi test motorlarını getirdiler ve benim motorumu tamir için aldılar. Yani motorsuz kalmadım. Ve motoru bana teslim ederken satış sonrası müdürü ve servis müdürü bizzat kapımın önüne kadar gelip motorumu teslim ettiler. E artık başka söylenecek bişey yok herhale ama benim anladığım global motor sattığı ürünün sonuna kadar arkasında arkadaşlar sakın aklınızda bir soruişareti olmasın arkamızda gerçekten sağlam bi distiribitör var.

muritu
02 Ağustos 2006, 20:41
açıkyol ,nasılsın dostum iyisin umarım verdiğin veriler için teşekkür ederim böylece herkes kendisiyle kıyaslama imkanı buluyor..

the suda ,sende hoş geldin tekrardan nerelerdeydin gerçi bende sınavlar,iş güç derken yoktum başlıkta ..zaten eskilerde uğramaz yazmaz oldular.. :)
neyse global motor gerçekten çok ilgililer vede zaten sana davranışları ilede bunu göstemişler..fakat hatırlayamadım sorun neydi ,2 ay motorsuzmu bekledin yoksa bu sürede est motorunu mu kullandın anlayamadım..açıklamalarını bekliyorum.

lautreamont,dostum motorun gerçekten çok güzel..chopper tarzım olmasada bu motoru param olsa bende alırdım geçen senenin başında ilk çıktığında görünce aşık olmuştum. bence en spor en genç duran chopper ve bu haliyle çok şık. bi gün bizi de gezdirirsin umarım.

ARCHANGEL
02 Ağustos 2006, 23:04
Arkadaşlar Hyosung gt250 r,ilanlarına bakıyorumda 7500 ytl den aşşağıya yazan yok.Sıfıra gücümüz yetmiyor ikinci el alalım diyoruz oda nerdeyse sıfır fiyatıyla kafa kafaya,bir fikri olan var mı?

Syriana
02 Ağustos 2006, 23:20
Uzun Sürelik aradan sonra yeniden merhabalar arkadaşlar. Yaşadığım bunca problemden sonra 2. ayında motoruma kavuşabildim. Şuan sorunsuz çalışıyor ve yeniden global motor'a teşekkürlerimi iletmek isterim, cidden çok ilgilendiler açıkcası ben bukadar beklemiyodum. Motorun sorununu buradaki servis ile çözmiyince direk global i aradım ve hemen harekete geçtiler. Bana buraya kendi test motorlarını getirdiler ve benim motorumu tamir için aldılar. Yani motorsuz kalmadım. Ve motoru bana teslim ederken satış sonrası müdürü ve servis müdürü bizzat kapımın önüne kadar gelip motorumu teslim ettiler. E artık başka söylenecek bişey yok herhale ama benim anladığım global motor sattığı ürünün sonuna kadar arkasında arkadaşlar sakın aklınızda bir soruişareti olmasın arkamızda gerçekten sağlam bi distiribitör var.

helal olsun global motora vallahi tebrikler , sanırım böyle güzel ve sağlam bi distribütörün izinden gider diğerleride özellikle kawasaki z-moto....

clint
02 Ağustos 2006, 23:22
Arkadaşlar ben GV250'nin çok ekonomik olduğunu duymuştum, hatta yanılmıyorsam bizim siteden bir arkadaş bir gezisini anlatmıştı, epeyce az yakmış olduğunu öğrenmiştik oradan. Rodaj tamamlanmadığı için mi bu kadar yakıyor yoksa sürekli böyle mi? Bu konuda bilgi verir misiniz acaba? Regal'e fazla yakıyor derken bu daha fazla çıktı yahu.

Bu arada yeni alan arkadaşlara da hayırlı olsun, güvenli sürüşler.

tkalfaoglu
03 Ağustos 2006, 08:21
Arkadaşlar, işte Hyosung ların resmi harcama oranları..

Gonderemedim, PDF icin limit 20KB imiş, dosya 30 KB :(

scorpi0
03 Ağustos 2006, 09:59
Arkadaşlar, işte Hyosung ların resmi harcama oranları..

Gonderemedim, PDF icin limit 20KB imiş, dosya 30 KB :(

Selam hemşehrim :)

PDF'i zip'leyip tekrar dener misin lütfen? PDF güzel sıkışır.

aytskal
03 Ağustos 2006, 11:58
Yedek parça fiyatlarını 17000 20000 ytl fiyata satılan bir marka ile(Honda CBR)kıyaslamanın pekte doğru olmayacağını düşünüyorum sonuçta bizim motosikletlerimiz 7000 8000 ytl fiyat etiketine sahip asıl önemli olan marka kullanıcı müşteri genel portföyüne bakmakta fayda var anladığım kadarıyla burada tanıdığım bir çok arkadaşım ya öğrenci yada maaşlı çalışan insanlar.Hyosung satışları bu ivme ile devam ederse ki öyle görünüyor çevremden aldığım tepkiler bu yönde sirkülasyon artacak daha çok motosiklet ve yedek parça girişi olacaktır buda haliyle fiyatlara yansıyacaktır.Diğer benzer markaların yedek parça fiyatlarına bakmadım nasıldır bilemiyorum daha sağlıklı bir fikir oluşturmak için elimizde fiyat bilgileri olmalı sonuçta kullanılmış olan malzemenin kalitesi ve bulunulurluğuda çok önemli asıl merak ettiğim başka markaların yedek parçaları motosikletimizde kullanılabiliyormu insanlar Suzukinin parçalarının uyabileceğinden bahsettiler sonuçta ben yedek parça konusunda global kaynaklı bir sıkıntı yaşayacağımızı tahmin etmiyorum sonuçta benim yaşadığım bir tecrübe var iki günde parça elimde oldu eklemeliyim eski distribütör bu konuda çok sıkıntı yaratmış...

METALİ
03 Ağustos 2006, 12:56
Arkadaşlar , bende bu motoru çok beğeniyorum geçen gün benim keeway ile gezerken ışıklarda rasladım bitanesine kırmızı gt250r biraz konuşurken adam satacağını söledi , 600cclik alacakmış bunuda 5750 ytl ye verecekmiş, dedim ikinci eli bu kadar düşükmü ... eee bunlar japon değil dedi ne yapacaksın. adamın hemen telefonunu aldım bu hafta düşünme aşamasındayım belki adamı arar satın alabilirim sonuçta 5750 ye race alıyorusun...

Daha sonra internetten ikinci el ilanlarına batkım millet 7500 ytl yazmış , yaw kardeşim zaten sıfır 8450, e bide ikinci el alınca noter + sigorta + ruhsat parasıda eklenecek. o fiyatlara imkansız adam 500 ytl daha verir sıfır alır... ikinci elde bu kadar değerli olacağını zannetmiyorum , bende mesale 2006 keeway 150 superlight var sıfırı 3200 ben ancak 2000 ytl verebilirim, yani bu tür japon harici motorlarda ikinci elde direkt % 30 kayıp olur bilginize.....

ledo
03 Ağustos 2006, 13:08
yani bu tür japon harici motorlarda ikinci elde direkt % 30 kayıp olur bilginize.....


"japon harici" :silent: :silent: :silent:

tkalfaoglu
03 Ağustos 2006, 13:37
Arkadaşlar, İzmir'deki AKSAN Sigorta (Bornova Yamaha bayisi aynı zamanda) nuh diyor peygamber demiyor, illa ki kapalı alan şart diyor. Ege Bolge ile falan da konusmuslar, olmaz demiş.
Bu forumdan bahsettim hatta bir mesajı gönderdim onlara, yine de olmadı.
Ne yapmamı önerirsiniz?

Sagolun, -turgut

melih24
03 Ağustos 2006, 16:16
gt 250Rın 4000 km bakımına ne kadar ödediniz dostlar???

açıkyol
03 Ağustos 2006, 16:46
muritu;
sağol dostum iyiyim,bi fırsat bulup Gelişim'in eğitimine katılmak için İstanbul'a gelip,sizlerle tanışmayı çok istiyorum.Sağolsun İbrahim Bey de aradı konuştuk olayı ama işte çok yoğunum maalesef.
tkalfaoğlu;
önceden kasko yaptıran arkadaşların çoğunda kapalı alan şartı yok.Ben de Koç Allianz'dan yaptırdım,benimkinde de öyle bir madde eklenmedi.İstersen diğer sigorta şirketlerine de sor.
melih24;
Bin bakım ücretlerindeki farkları duyduktan sonra ben de merak ediyorum 4bin bakım ücretini.Bu hafta benim de 4bin bakımını yaptırmam gerekiyor.

melih24
03 Ağustos 2006, 17:00
birde benim bi sorunum var motorum gt 250r

arkadaşlar benim motorun arka fren balatası 2000kmde bitti evet yanlış duymadınız bitti... diske bile zarar verdim istemeden

yaptırdığımda sorunun bende olduğunu ayağımı arka frende unuttugumu söylediler... eywallah dedim hata bendedir diye düşündm

sonra çook dikkat ettim ve şimdi 4250 kmdeyim yine balatam bitti demir sesi geliyor :(

dostlar şimdi ben napıcam kime başvurucam????

Barış Şuşut
03 Ağustos 2006, 22:21
melih24
bu kesinlikle normal değil...bence hemen global le iletişime geç ...onlara durumu anlatan bir mail at...

Ertuğrul_Öz
03 Ağustos 2006, 22:58
Ben motoru aldığımda (650 km civarıydı) Arka diskteki aşınma dikkatimi çekmişti. Arka kaliperi söküp baktığımda balatalardan birisinin oldukça aşındığını farketmiştim.

Otomobillerden farklı olarak bizim motorlarda kaliperin sadece bir tarafında balataları diske bastıran hidrolik piston bulunmakta (2 adet). Piston sağ taraftaki (motorun arkasından bakıldığı zaman) balatayı diske bastırdıktan sonra oluşan basıçla, kaliper bağlantı noktasındaki 2 adet pim üzerinde komple sağa kayarak sol taraftaki balatanın da diske temas etmesini ve fren işleminin başlamasını sağlar.

Buraya kadar herşey normal, ancak inceleyince kaliperin yukarıda bahsettiğim iki pim üzerinde kaymadığını (sanırım toz veya pislik yüzünden bir tıkanma oluyor) sadece sağ balatanın fren diskine temas ettiğini keşfettim. Pimle aşağıdaki resimde kırmızı yuvarlaklarla işaretlenmiştir.

http://img243.imageshack.us/img243/1444/adszxc1.jpg (http://imageshack.us)

Bunu engellemenin en basit yolu bu kısmı arada bir yağlamak ve sıkışma durumunu kontrol etmek için elimizle arada bir ileri geri zorlayarak kaydığını görmek.

Not: Fren problemi olduğunu anlamanın başka bir basit yolu arka freni hiç kullanmadan yapılacak 10 dakika turdan sonra fren disklerine dokunarak herhangi bir ısınma olup olmadığını kontrol etmek.

Barış Şuşut
04 Ağustos 2006, 01:37
bu pazar günki pikniğe olcay (Eyong) RT 125 le gelecek bu hafta onu test ediyo motoru görmek ve yakından incelemek isteyen olursa pikniğe katılabilir....

mete_han
04 Ağustos 2006, 01:40
nası yani senin motor şu an Olcaydamı...:silent:

Barış Şuşut
04 Ağustos 2006, 01:41
yok be mete rt diyom rx değil hani büyük lastikli olan varya o işte

mete_han
04 Ağustos 2006, 02:00
he anladım...olcay beni artçı alsana hacı Rivaya...ama 125 lik çekeremi ikimizi....:silent:

tkalfaoglu
04 Ağustos 2006, 07:06
evet sagolun dostlar, aynı dosyayı ZIP olarak gondermeye calısıyorum şimdi. Hatırlarsanız PDF olarak 20KB (!) limitine ulaşmıştım board'un.

PS: "Email ile uyarı" işi çalışmıyor mu? Birisi cevap yazınca bana bir email gelmiyor şu anda?
-t

Olcay Avşar
04 Ağustos 2006, 08:46
Mete mümkün değil canım benim, normal insan boyutlarında değilsin gidemeyiz :cherry:

http://img75.imageshack.us/img75/8800/1gallonng4.jpg (http://imageshack.us)

Tüketim tablosunun resmini koydum, birde bize göre değerlere çevirirsek şunları elde ederiz :

650 Grubu : 3,78 Litre ile 103,6 km

250 Grubu : 3,78 Litre ile 181,6 km

yani

650 Grubu : 100 km de 3,6 litre

250 Grubu : 100 km de 2,1 litre

NOT : Bu değerler 60 km/h sabit hızla, uygun yol şartlarında alınmıştır. Boşuna uğraşmayın bu değerleri elde etmek çok zor :cherry:

aytskal
04 Ağustos 2006, 17:33
Arkadaşlar sonunda bulabildim mevcut hyosung modellerine ait parça dökümleri mekanik projeler ve tunıng örnekleri olan bir sayfa özellikle alttakine benzer mekanik projeler önemli ileride ihtiyaç duyabiliriz.Diğer markalar içinde tunıng örnekleri mevcut...
NOT:Bunlar daha önce PDF formatında eklenmiş olabilir belki bilemiyorum ama ben açamıyorum o dosyaları aynı durumla karşılaşmış olan başka arkadaşlarda olabilir paylaşmak istedim...
http://www.heimracing.de/Hyosung.html

tkalfaoglu
04 Ağustos 2006, 23:20
Beyler ve Bayanlar, GT250 ler için sigortada kapalı şart işi kalktı.

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=10439&page=11

mete_han
04 Ağustos 2006, 23:33
Mete mümkün değil canım benim, normal insan boyutlarında değilsin gidemeyiz :cherry:



hayırsız niyazi...altında arabanda var...bi elin yağda bir elin balda...hep kendine müslümansın...:salut:


globalide bağlamışınız test ayağına...


ama test raporlarını bekliyorum...ama bir sallama test sonuçları olsun bende seni topa koymazmıyım...:P

Fatih
04 Ağustos 2006, 23:44
Buraya kadar herşey normal, ancak inceleyince kaliperin yukarıda bahsettiğim iki pim üzerinde kaymadığını (sanırım toz veya pislik yüzünden bir tıkanma oluyor) sadece sağ balatanın fren diskine temas ettiğini keşfettim.


Bence pimin yagli olup olmamasi pek de onemli degil. Cunku piston baski yaptiginda karsi taraftaki balatayida otomatikmen kendine cekiyor. ve disk ikisinin arasinda kaliyor

Otomobillerdeki sistem ise şu
http://img410.imageshack.us/img410/9311/adszev3.jpg

conti
05 Ağustos 2006, 10:44
Herkese merhaba,
08.07 tarihinde ehliyet sınavına girip sertifikası alan arkadaşlar var mı acaba .
Birde ehliyet alırken şubelerin çok yoğun olacağı, B ehliyeti olan arkadaşlar eğer ehliyetini farklı bir ilden aldıysa, A2 ehliyeti için 2-3 gün koşuşturması gerektiği söyleniyor.
Acaba Sertifikayı istanbuldaki sürücü kursumuzdan teslim alınca ehliyeti anadoludan herhangi bir ilden çıkarttırabiliyor muyuz?

TŞK 'ler

mete_han
05 Ağustos 2006, 20:44
Herkese merhaba,
08.07 tarihinde ehliyet sınavına girip sertifikası alan arkadaşlar var mı acaba .
Birde ehliyet alırken şubelerin çok yoğun olacağı, B ehliyeti olan arkadaşlar eğer ehliyetini farklı bir ilden aldıysa, A2 ehliyeti için 2-3 gün koşuşturması gerektiği söyleniyor.
Acaba Sertifikayı istanbuldaki sürücü kursumuzdan teslim alınca ehliyeti anadoludan herhangi bir ilden çıkarttırabiliyor muyuz?

TŞK 'ler


sorunun cevabını 1-2 gün içinde bu topikten alırsın...


gelişim sürücü kurs sahibi İbrahim Beyden...


http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?p=378381#post378381

Barış Şuşut
05 Ağustos 2006, 21:43
rus ,norveç, derken en sonunda bir ingiliz plaj güzelide GT 250 cometin dayanılmaz çekiciliine karşı koyamadı....satacam bu motoru ..yada hanım beni boşayacak...evli arkadaşlar sakın bu motoru almayın ...alırsanızda sahil kesimine sakın inmeyin ..

Bu arada arkadaki türk bayrağıda olaya ayrı bi hava katmışş...

http://img189.imageshack.us/img189/686/katiiuv6.jpg (http://imageshack.us)

http://i6.tinypic.com/23r7cow.jpg

http://img370.imageshack.us/img370/3416/katii2wc4.jpg (http://imageshack.us)

sazizoglu
05 Ağustos 2006, 21:55
Selam "Hyosung"cular
ben de hyo gv 250 yeni kullanıcısıyım ve aranızdayım,
keyifli sürüşler

setr74
05 Ağustos 2006, 22:06
BBrr Güzel resimler yenge seni boşamazsada kesin elinde oklavaya yolunu gözler:P