Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
TAMER
28 Temmuz 2006, 19:42
Arkadaşlar bende iki hafta önce gt250 aldım.İki haftadır motor atölyedeydi üzerine gerekli olan aksesuarları yaptırdım,şaseye zarara vermeden bir yerlerine delik açmadan yaptık aksesuarları çok şükür.Zaman aldı ama güzel ve çok kaliteli oldu.
Bu gün biraz turladım 10 km kadar.İlk dikkatimi çekenler vites boşdayken motordan zincir şıkırtısı gelmesi,motorun fazla ısınması ve arada bir ekzostan patlama sesi gelmesi oldu.Servise görtürmüştüm yaptık demişlerdi ama içim rahat etmedi yarın tekrar götürüp bi baktırmayı düşünüyorum.Onun haricinde motor için bir yorum yapmam için çok erken.Seri oluşu,gösterişli oluşu ve kullanımının rahat oluşu zaten herkesce kabul görmüş özellikleri.Bu gün tekrar atölyeye bıraktım orta ayak ve öne cam yapılacak.
Bunlar da fotoğraflar;
Ön koruma demiri,arka cantalık,ekzost ve peg korumaları
http://img56.imageshack.us/img56/8535/12wv0.th.jpg (http://img56.imageshack.us/my.php?image=12wv0.jpg)
http://img213.imageshack.us/img213/7747/1yg6.th.jpg (http://img213.imageshack.us/my.php?image=1yg6.jpg)
http://img213.imageshack.us/img213/6711/13gq0.th.jpg (http://img213.imageshack.us/my.php?image=13gq0.jpg)
http://img213.imageshack.us/img213/3341/14nz8.th.jpg (http://img213.imageshack.us/my.php?image=14nz8.jpg)
http://img213.imageshack.us/img213/5430/15iu4.th.jpg (http://img213.imageshack.us/my.php?image=15iu4.jpg)
Ralf
28 Temmuz 2006, 20:20
Arkadaşlar bende iki hafta önce gt250 aldım.İki haftadır motor atölyedeydi üzerine gerekli olan aksesuarları yaptırdım,şaseye zarara vermeden bir yerlerine delik açmadan yaptık aksesuarları çok şükür.Zaman aldı ama güzel ve çok kaliteli oldu.
Bu gün biraz turladım 10 km kadar.İlk dikkatimi çekenler vites boşdayken motordan zincir şıkırtısı gelmesi,motorun fazla ısınması ve arada bir ekzostan patlama sesi gelmesi oldu.Servise görtürmüştüm yaptık demişlerdi ama içim rahat etmedi yarın tekrar götürüp bi baktırmayı düşünüyorum.Onun haricinde motor için bir yorum yapmam için çok erken.Seri oluşu,gösterişli oluşu ve kullanımının rahat oluşu zaten herkesce kabul görmüş özellikleri.
Harika olmuş kardeş, güle güle kullan özellikle arka çantalık yurt dışandaki sitelerde gördüğümüz orjinal çantalıktan daha yakışıklı olmuş.
Hangi atölyede yaptırdın bize de söyle iyi iş çkarmışlar. Mutlaka benim gibi talipliler çıkacaktır. :)
TAMER
28 Temmuz 2006, 21:11
Harika olmuş kardeş, güle güle kullan özellikle arka çantalık yurt dışandaki sitelerde gördüğümüz orjinal çantalıktan daha yakışıklı olmuş.
Hangi atölyede yaptırdın bize de söyle iyi iş çkarmışlar. Mutlaka benim gibi talipliler çıkacaktır. :)
Çok teşekkürler.Yaptırdığım yerin ismi Metal Sanatları Atölyesi
sahibi Arslan usta aynı zamanda bir tasarımcı.İşcilik mükemmel,yurt dışında yapılanlar halt etmiş yanında zaten.Eğer parçalar talep görürse seri üretime geçecekler.
deneter
28 Temmuz 2006, 21:51
Bu gün tekrar atölyeye bıraktım orta ayak ve öne cam yapılacak.
Bunlar da fotoğraflar;
Ön koruma demiri,arka cantalık,ekzost ve peg korumaları
Dostum, ön camı yaptırdıktan sonra fotoğraf yayınlarsan çok sevinirim. bende de aynı motordan var ve cam için araştırma yapıyorum.
a.c.t
28 Temmuz 2006, 21:56
of ya 1 yas buyuk olsaydım sımdıye almıstım gt 250 r mis gibi ah ah kim bilir 1-2 yıl sonra bu motorların fiyatı nolur ne bıcım modeller cıkar =)Oss'den sonra hayırlısıysa alacaz bı 250cc'lık 2008 Yılını İple Cekıorum =))
chiron
28 Temmuz 2006, 22:49
Bu gün biraz turladım 10 km kadar.İlk dikkatimi çekenler vites boşdayken motordan zincir şıkırtısı gelmesi,motorun fazla ısınması ve arada bir ekzostan patlama sesi gelmesi oldu.Servise görtürmüştüm yaptık demişlerdi ama içim rahat etmedi yarın tekrar götürüp bi baktırmayı düşünüyorum.Onun haricinde motor için bir yorum yapmam için çok erken.Seri oluşu,gösterişli oluşu ve kullanımının rahat oluşu zaten herkesce kabul görmüş özellikleri.Bu gün tekrar atölyeye bıraktım orta ayak ve öne cam yapılacak.
Bende alalı daha 3 gün oldu. İlk mesajım ama en az 4 aydır burayı takip ediyorum. Benimkide siyah. Şimdi benimkinde de şöle bişey var. düşük devirlerde giderken arka tekerden bir gıcırtı geliyor. (gıyk gıyk gibi bişey) arka firene çok hafif bastığımda bu ses gidiyor gibi sanki. muhtemelen arka teker tam düz takılmamış. ya zincire sürdüyor, yada fren diskine motoru ayağa alıp arka tekeride döndüremiyoruz ki. Senin sorun için servisten bir cevap gelirse burada paylaşırsan sevinirim.
Aksesuarlar güzel olmuş. Bende düşünüyorum ama gidon renginde yani sarı. nasıl yapacaz bakalım.
TAMER
28 Temmuz 2006, 23:17
Bende alalı daha 3 gün oldu. İlk mesajım ama en az 4 aydır burayı takip ediyorum. Benimkide siyah. Şimdi benimkinde de şöle bişey var. düşük devirlerde giderken arka tekerden bir gıcırtı geliyor. (gıyk gıyk gibi bişey) arka firene çok hafif bastığımda bu ses gidiyor gibi sanki. muhtemelen arka teker tam düz takılmamış. ya zincire sürdüyor, yada fren diskine motoru ayağa alıp arka tekeride döndüremiyoruz ki. Senin sorun için servisten bir cevap gelirse burada paylaşırsan sevinirim.
Aksesuarlar güzel olmuş. Bende düşünüyorum ama gidon renginde yani sarı. nasıl yapacaz bakalım.
Bu cumartesi bi aksilik olmassa gideceğim servise.Sonucu bildiririm.Herkeste buna benzer sorunlar var anlaşılan.Tiriger zincirine de bi baktıracam ordan geliyor olabilir ses.
Aksesuarları istediğin renkte yaptırabilirsin orası sorun değil.
giallorosso
28 Temmuz 2006, 23:23
vay be barış abi dikkatli ol derim kötü kişilerin ellerine geçebilir bu fotoğraflar:)
kafaya koydum fuarda bir daha inceleyelim şu motoru yolum düşerse gelir marmaris de de bakarım hatta istanbul anadolu yakasında arkadaşlar varsa müsait olduklarında motorlarına mümkünse gelip bakmak isterim
trasher
29 Temmuz 2006, 15:34
I LOVE RUSSIA AND RUSSIAN GIRLSSSS:P seni tebrik ederim kardeş marmaris mi burası
Barış Şuşut
29 Temmuz 2006, 17:10
Daha öncede dediğim gibi yeni motorda disk ve balatalar birbirine hemen alışmaz ilk 1000 den sonra hala aynı şikayetleriniz devam ederse o zaman baktırın derim bendede dün arka disk ten cikcik ses geliyodu ama bu gün aynı ses yok çok normal bunlar her sıfır motorda görülebilecek şeyler özellikle zincirin üstündeki siperliğin vidalarını bir kontrol edin derim benimki çok gevşekti sıktım....
bu arada rus ,ingiliz ,iskandinav güzelleri ile resim olayı devamedecek takip edin :P
muritu
29 Temmuz 2006, 17:31
Daha öncede dediğim gibi yeni motorda disk ve balatalar birbirine hemen alışmaz ilk 1000 den sonra hala aynı şikayetleriniz devam ederse o zaman baktırın derim bendede dün arka disk ten cikcik ses geliyodu ama bu gün aynı ses yok çok normal bunlar her sıfır motorda görülebilecek şeyler özellikle zincirin üstündeki siperliğin vidalarını bir kontrol edin derim benimki çok gevşekti sıktım....
bu arada rus ,ingiliz ,iskandinav güzelleri ile resim olayı devamedecek takip edin :P
selam arkadaşlar ,başlığa 3 haftadır giremiyordum malum işler dersler felan, neler olmuş neler.. yeni üyeler gelmiş yeni motor alanlar olmuş...
başta yeni gelen üyelere hoşgeldin demek istiyorum uzun süredir başlığa yazan ve motor almak isteyen arkadaşlarla ilgilenen birisi olarak. herkese çok selam
BBRR özellikle sana selam olsun, yeni motorun hayırlı olsun kazasız belasız kullnaman dileğiyle..bu arada çok profesyonelce çekilmil bir poz olmuş bunda heralde seninde katkıların var :)
bu akşam TV makinesine katılacak arkadaşlara da bizim yerimizede el sallamalarını diliyorum. Vakti zamanında biz bi başlık açmıştık katılım için ama moderatörler başlığı kaldırmışlardı..demekki kısmet bu güneymiş.katılmak isterdim.
Ertuğrul_Öz
30 Temmuz 2006, 21:27
Peki arkadaşlar. Hyosungun 250 ler arasında (gt, comet, gv) km rekoru kimde?
Ben 4500 e geldim. Şu ana kadar beni hiç yolda bırakmadı.
Barış Şuşut
30 Temmuz 2006, 21:28
250 yi bilmem ama benim rx 125 2 sene km teli kopuk olmak kaydı ile 38000 :)
Kemal
30 Temmuz 2006, 22:04
Evet hayatımın en anlamlı ve en güzel tatilini geçirdim. Kendi adıma önemli kararlar alırken BBRR arkadaşımız hep yanımdaydı. Kendisine çok teşekkür ediyorum. :rendeer: :rendeer: Aynı zamanda abi bununla bi İstanbul yapıp gelsem dediğim anda ki halinide aşağıda görmektesiniz :
http://img59.imageshack.us/img59/188/01bj5.jpg (http://imageshack.us)
lautreamont
31 Temmuz 2006, 10:29
Arkadaşlar Gv 650 im ile dün 50 km kadar bir yol yaptım. İlk izlenimler:
Anormal bir ivmelenmesi var bu makinanın 3. vitesteyken bile gazı biraz dengesiz açtın mı kendini artçının selesinde bulabiliyorsun. Demekki neymiş Gaz çook dikkatli açılacak.
Ben geçerken millet işini gücünü bırakıp motoru seyretmekte. Demekki neymiş üzerine branda serip gezilecek mümkünse. Sorulardan bunalınılıyor çünkü :P
Arada boşa geçerken zorlanıyor rodajda olduğundan normaldir :)
Hala hoyosung kullananlar listesine eklenmemişim bu da döört :)
giallorosso
31 Temmuz 2006, 11:04
motor iyi güzel de plaka biraz anormal:)
GV 650
31 Temmuz 2006, 11:09
Selam Lautreamont,
Motorun hayırlı olsun güle güle kazasız kullanman dileklerimle,
Benim motorumda GV 650 siyah ay içinde toplam 3100 km yol yaptım ki bunun yaklaşık 2000 Km si istanbul dışı. Daha önce ne tip motor kullandınız bilemiyorum ama bu motor gerçekten çok farklı dır.
Kullanım olarak çok rahat.Ben maslak yım uygun olduğunuz bir zaman tanışabiliriz. Aklınıza gelen her konuda motorla ilgili yardımcı olabilirim.
Görüşmek dilegiyle.
lautreamont
31 Temmuz 2006, 11:23
Selam Lautreamont,
Motorun hayırlı olsun güle güle kazasız kullanman dileklerimle,
Benim motorumda GV 650 siyah ay içinde toplam 3100 km yol yaptım ki bunun yaklaşık 2000 Km si istanbul dışı. Daha önce ne tip motor kullandınız bilemiyorum ama bu motor gerçekten çok farklı dır.
Kullanım olarak çok rahat.Ben maslak yım uygun olduğunuz bir zaman tanışabiliriz. Aklınıza gelen her konuda motorla ilgili yardımcı olabilirim.
Görüşmek dilegiyle.
Evet çok farklı bir motor kesinlikle. Benim işyerimde Gayrettepede. Bu arada sana bir şey sormak istiyorum motor sanki jikle çekik gibi çalışıyor rölantideyken acaba bu motora özel bir durum mu yüksek devirde çalışması yoksa benim rölanti ayarımda bir sorun mu var? Yanıtlayabilirsen sevinirim ona göre kısa zamanda servise götüreyim.
motor iyi güzel de plaka biraz anormal:)
Nesi var plakamın yaf :)
copperelf
31 Temmuz 2006, 12:57
2 sayfa öncesinde yedek parçaların pahalılıgından bahsetmişler. 100% katılıyorum. Bu kadar pahalı parça satılmaz. Şahsen fiyat listesini yayınlamış olsaydım girmezdim bu motor işine. çok ucuzuz cok iyiyiz diyorlardı. Mahalleden biri aynamı kırmıs. Gv 650 nin 2 aynası için tanesine 150-160 dolar gibi bişi istediler. gittim gv 250 ninkini taktım. 2 gün önce denge ayağını rahat acmaya yarayan demir kırılmış. Korkumdan soramıyorum. Selamın aleykum aleykum selam 150 ytl... Olmaz böyle sey
Kartal23
31 Temmuz 2006, 13:34
bu arada rus ,ingiliz ,iskandinav güzelleri ile resim olayı devamedecek takip edin :P
abi yawww. motora mı baksamm.... yoksamm hatuna mı baksammm karar veremedim...:queen: :queen: GT250R alsam benim motorumunda böyle hayranları olurmu aceeppp...:queen: :queen:
TEASER
31 Temmuz 2006, 14:37
Arkadaşlar HYOSUNG 250 GT COMET almayı düşünüyorum. Forum sayfalarını inceleyeceğim ama genel anlamda motor hakkında söyleyebileceğiniz şeyler varmı bunu öğrenmek istiyorum? Olumlu/olumsuz v.s. Birde benim esas merak ettiğim bu motora top case ve side case takılabiliyormu?
Vereceğiniz bilgiler için şimdiden tşk ederim.
GV 650
31 Temmuz 2006, 15:47
Lautreamont,rolanti ayarlarında sorun olabilir zira bende böyle bir sorun yok çoğu zaman sabahları jiklesiz bile çalışıyor ama ben yinede jikle ile çalıştırıp daha sonra kapatıyorum. Maslak oto sanayisinde yücel motor da fevzi usta var. Motorunu ona bir baktır sana mutlaka en doğru bilgiyi verecektir.
Tel 0 212 276 21 87
GV 650 nin aynası çifti 160 $ + kdv
GV 650 nin yan sehpası ise 136$+ kdv bilgileinize fiyatlar global motor dan alınmıştır.
freeboy
31 Temmuz 2006, 15:51
Copperelf,sana katılıyorum arkadaşım yedek parçalar felaket pahalı.Cumartesi günü ne yazıkki motoru yan yatırdık ve tabi sol ayna ve sinyali kırdık.Aynasız motor kullanmak gözleri kapalı motor kullanmaktan daha tehlikeli olduğu için hemen maslaktaki yetkili servise gittim.Yetkili servis yedek parça stoğu tutmuyor.Nedeni ise parça fiyatları çok pahalı imiş.Allahtan orada iki tane GT650 vardı.Bir tanesinden söküp taktı.Parça fiyatlarını öğrenmek için bilgisayarına virüs bulaşmış olduğundan bir yere telefon açarak sordu.Ve şok oldum.Sol ayna 90 dolar+kdv,sol ön sinyal 21 dolar+kdv.Anlıyacağın küçük bir hata bana 200 ytl'ye maloldu.Acaba bu parçaların fiyatlarını soracağımız veya öğrenebileceğimiz bir yer varmı?Buradan global motor yetkililierinede soruyorum.Bu parça fiyatlarını biraz makul seviyeye getirmezseniz motorları satın alanlar en ufak bir parça değişiminden sonra motoru hemen satma yoluna gidecektir.Neticede kullandığımız iki tekerli bir alet ve her an her yerde düşebilir.Üstünde biz olmasak bile.Alttarafı sert plastikten bir ayna ve çat diye kırıldı.Ama fiyata bak 90 dolar!!!Anlaşılan global motor motor fiyatlarını rakiplerine kıyasla düşük tutuyor ama parça fiyatından giydiriyor.Malum motorun en ufak düşüşü bile masraf çıkarır.Şu işe bakınki yetkili servis bile parça pahalılığından stok tutmuyor.Şansıma serviste başka motorolmasa bir ayna bile taktıramıyacaktım.Ha bu arada ben servisteyken yağ değiştirmeye gelen GT250R olan başka bir arkadaş vardı.Onunda ön fren maneti kırıldı o anda.Düşününkü bu yolda giderken olsaydı ne olurdu.Ha bu arada ön fren manetinin fiyatıda 59 dolar+kdv.Aklınızda olsun arkadaşlar parçalarınıza çok dikkat edin.
Barış Şuşut
31 Temmuz 2006, 19:23
Satacam motoru gören üstüne çıkıyo yaaa bu kadarda olmaz ....eskiden ne güseldi ...
Norveçli bu arkadaş görüldüğü gibi biraz fazla yanmış ...
http://img437.imageshack.us/img437/9393/resim012mediumjg6.jpg (http://imageshack.us)
http://img324.imageshack.us/img324/366/resim013mediumub8.jpg (http://imageshack.us)
Buda diğer arkadaşı illa gezmek istedi motorla ...ama öbürüne ayıp olmasın diye napalım başka sefere dedik
http://img340.imageshack.us/img340/8272/resim014mediummf4.jpg (http://imageshack.us)
http://img340.imageshack.us/img340/8027/resim015mediumzg9.jpg (http://imageshack.us)
burda sadece seçme olanları (90 - 60 - 90) yayınlıyom resim çektiren çektirene motorla ...bekar arkadaşlara duyurulur...pek evli erkeklere göre bi motor değil bu...yuva yıkar alimallah...:)
ledo
31 Temmuz 2006, 19:48
Satacam motoru gören üstüne çıkıyo yaaa bu kadarda olmaz ....eskiden ne güseldi ...
burda sadece seçme olanları (90 - 60 - 90) yayınlıyom resim çektiren çektirene motorla ...bekar arkadaşlara duyurulur...pek evli erkeklere göre bi motor değil bu...yuva yıkar alimallah...:)
Sende bizim Ersene (ashes) benzedin, araya parça koyuyosun :P
Yaw korktum şimdi, bende bi GV 650 alıyodum tam, o yuva yıkmaz dimi ? :cherry:
Ertuğrul_Öz
31 Temmuz 2006, 19:50
:cyclopsan
Buralarda fotoğraf çektirmek için sadece pala bıyıklı herifler geliyor
:pr:
Gürkan Anbarlı
31 Temmuz 2006, 19:53
Yaw korktum şimdi, bende bi GV 650 alıyodum tam, o yuva yıkmaz dimi ?
Hayırlı olsun Levent abi :) hoşgeldin aramıza
mash
31 Temmuz 2006, 23:20
selam herkese.. siteyen yeni kayıt oldum.. direksiyon sınavını bu cumartesi geçtim. yine bu cumartesi hyosung gv250 aquila aldım..
çarşamba'dan itibaren kullanmaya başlayacağım.. sık sık konuşmak üzere
conti
01 Ağustos 2006, 00:29
merhaba bende cumartesi ehliyet için direksiyon sınavından geçtim. Sürücü kursundan ehliyeti ne zaman alabileceğim konusunda bilgisi olan var mı ?
Teşekkürler
TAMER
01 Ağustos 2006, 01:26
Motora yaptırdığım aksesuarlardan,motor koruma demiri arka çantalık,ekzost ve peg korumalarından sonra son olarak ön siperliği de yaptırdım.Motorun parça fiyatlarının fazlalığına bakılırsa motoru olduğu yerde devirmemiz ayna ve silyan kırlmasıyla 200ytlye patlıyor.Allah göstermesin daha büyük bir kazada demik ki motor parası kadar para ödenecek.Ben taktırdığım koruma aksesuarlarıyla en azından olabilecek hasar riskini azalttığımı düşünüyorum.
Diğer motorumu olduğu yerde 2 kere düşürmüştüm fakat koruma demiri sayesinde motorda cizik bile olmamıştı.Bu tür koruma aksesuarlarının gerekliliğini bildiğim için motorumu aldığım ilk gün atölyeye bırakıp bu aksesuarları yaptırdım.
ve işte son hali...ön siperlikten sonra motor bambaşka bir görünüm aldı.Daha bi yakışıklı oldu.
http://img174.imageshack.us/img174/1871/110jd1.th.jpg (http://img174.imageshack.us/my.php?image=110jd1.jpg)
http://img174.imageshack.us/img174/2274/16kf9.th.jpg (http://img174.imageshack.us/my.php?image=16kf9.jpg)
http://img440.imageshack.us/img440/4196/17xs6.th.jpg (http://img440.imageshack.us/my.php?image=17xs6.jpg)
http://img440.imageshack.us/img440/4831/18yh8.th.jpg (http://img440.imageshack.us/my.php?image=18yh8.jpg)
lautreamont
01 Ağustos 2006, 08:25
BBR Hanım görmesin abi dikkat et malum oralar ufak yerler.
Ledo bence hemen al GV 650 yi yuva yıkmaz meraklanma ama yuvanı yapabilir benden sölemesi. Benim makina Moda da hit oldu üstünden indiremiyorum hatunları :)
freeboy
01 Ağustos 2006, 12:41
Tamer arkadaşım,motorun çok güzel.Kazasız sürüşler dilerim.Peg korumaların çok güzel olmuş nerede ve ne kadara yaptırdığını sorabilirmiyim?Bende GT250R var.Bu modellerin koruma takozları yok.Olan takozlarda benim motora olmuyor. Peg korumalarını bir çeşit takoz gibi kullamak istiyorum.
tkalfaoglu
01 Ağustos 2006, 12:54
Arkadaşlar HYOSUNG 250 GT COMET almayı düşünüyorum. Forum sayfalarını inceleyeceğim ama genel anlamda motor hakkında söyleyebileceğiniz şeyler varmı bunu öğrenmek istiyorum? Olumlu/olumsuz v.s. Birde benim esas merak ettiğim bu motora top case ve side case takılabiliyormu? Vereceğiniz bilgiler için şimdiden tşk ederim.
Selam. Yaf COMET lafı sadece USA da mı kullanılıyor? Benimki sadece GT250R diye geçiyor "literatür" de. sanırım aynı motor sonuçta.
Ben 288 KM deyim motorumda.. Bakkala bile motorla gitmeme rağmen hala rodajdan kurtulamadım yani.
Bir arkadaş tutulmalardan falan söz etti. Ben geçenlerde 3 saat kadar kullandım, sonraki izlenimler: Boynum ve avuçlarımın içleri ağrıdı. Daha önce bisiklet yapmış birisi olarak, bu ağrıların, o kasların henüz gelişmediginden oldugunu biliyorum, ilk yarış bisikletine bindiğimde de bisiklet beni yavaş yavaş ortadan ikiye ayırmaya çalışırdı seleden itibaren :) Yani yavaş yavaş kaybolacak bence.
Ama bu duruşun büyük faydası da var - 1.78 boylu birisi olarak, hızlandığımda selede biraz geri kayıp eğiliyorum, ve gelen rüzgarı önemli ölçüde kesebiliyorum bu şekilde, ve çok daha dengeli oluyor.
Motordan son derece memnunum, frenleri mesela komik derecede iyi tutuyor, fazla sıkarsanız rahatlıkla üzerinden atabilir sizi. Gaz yemesi son derece lineer ve sorunsuz. Ne diyeyim, hala iyi ki Hyosung GT250R almışım diyorum. Tamam, tabi ABS olsa, injection olsa daha da iyiydi, jiklesi olmazdı, vs, ama bu paraya inanılmaz bir motor... ve millet birçok Suzuki yedek parçası bizim motora oluyormuş, mesela filtrelerimiz.
Aman dikkat - rodajında hız yapmayın, devri 6000 in altında tutun, bu ÇOK ÖNEMLİ. Rodajda daha motor çok sıkı olduğundan, normalden fazla ısınıyor, o yüzden zorlamamak lazım motoru. Kitabında anlatılmış bunlar.
Ha, case olarak, ben benzin deposu üzerine güçlü mıknatıslarıyla tutunan bir çanta aldım, çok rahat ettim, içine her bişeyi alıyor (ruhsat, cep tel, cüzdan, su şişesi falan). ve bir yerde mola verince bir saniyede çekip alıyorsunuz.
Hmm, herhalde trafikte beklerken sakınmak lazım, herhalde geçen birisi yürütebilir aynı rahatlıkta!
Sevgiler ve iyi sürüşler herkese,
-turgut
arkadaşlar;2006 model 250 cometlerde yakıt musluğu varmı?Varsa nerede?kullanma kılavuzunda gösteriyor ama motorun üzerinde yok.Yada ben körüm.
Yedek benzin deposu yada yedek benzin depo anahtarı varmı?Lütfen bilenler,bilmeyenlere anlatsın.
Yoksa bu kullanma kılavuzları eski modeller için mi?
Selam. yakıt muslugu yok, yani otomatik - sanırım kontaga baglı?
RESERVE e almak falan luzumsuz zaten, üzerinde yakıt ibresi var zaten..
-t
johnny_rook
01 Ağustos 2006, 12:59
freeboy, bahsedilen atölyeye arkadaşım kendi motoru için sisy bar sordu, 250 usd fiyat aldı - orjinali ise 250 euroydu, pazarlıkla falan 220-230 alınırdı, yani çok da hesaplı bir fiyat çekmediler o zaman, bu yüzden ben de çok merak ediyorum bu yaptırdıklarının toplam maliyeti ne oldu ? Tamer online olunca bilgi verebilirsen seviniriz.........
tkalfaoglu
01 Ağustos 2006, 13:00
Merhaba Arkadaşlar,
Cuma akşamüsü siyah renkli GT250R`mi alıyorum. İlk motorum olacak. Geri vitesi vardı değil mi hyosungların :)
Hayırlı olsun! Geri vitesi yok ama ittiren ayaklarımız var :)
-t
arkadaşlar açıkçası ben istanbul motora günahımı vermem neden mi :
1)motora baktığım dönemde gittim dışarıda kimse yoktu içeri girdim asma kısımda biri laptop başında oturuyordu hyosun gt250r bakıorum dedim git dışarı bak ordakiler ilgilenio bana sorma dedi...
2)motorumu istinye motordan aldım caddeye geldim arkım didonunda çok hafif yamukluk var dedi ist motoya gittim dedim böle böle servisimiz açılmadı yan sokakta 20 m mesafedeki asım ustaya götürün dedi tmm dedim teşşekkür ettim asım ustaya geldim ist motordan yolladılar didon yamuk dedim tmm 2 dak iş yaparım dedi siz yetkili servis misiniz dedim ewt ewt dedi yaptı tam gidicez para dedi e dedim garanti biz yetkili servis deiliz..ist motor 18 km de olduunu bildii bir motoru kaste hasanpaşadaki sevise yollamadı ki oraya götürmmyeyim die..
3) aynamı çarptım yeni ayna sordum gidip oradaki bayan yarın gelecek sipariş vermiştik dedi ama bir soriim die ayhan die hatırladıım yine laptopun başında duran şahsa sordu yanımızda adam bağırır bir sesle yok ayna mayna vermeyeceksiniz yarın gelince gelsin alırlar!! dedi ki ben sanki sök motordan ver demişim gibi olmaz yapamm dersin tmm derim olur biter...
4)yeni alacak arkadaşlara indirim yapmayacaklarını söledii için de ordan almamalarını söyleye bilirim istinye motorun hemen yanındaki mondial de aynı kişiye ait hakan bey ordan 8250 plaka DAHİL verio ve HSBC kredi kartı ile 13 taksit yapıor ilk taksiti de hsbc ödüo ondan faiz çok az gelio üztüne 2 kat indirim oluyor...
tok satıcılık bu olsa gerek..çook çok mecbur kalmadıkça ist motora gitmem bundan sonra..böyle davranan insanların servisine de hiç güvenmem ben hasanpaşadaki niyazi ustaya götürüyorum...şikayet et diyenler olmuştu bana kimsenin ekmeği ile oynamam sonuçta allaha havale ettim..ama BENİM düşünceme göre kızıltoprakta başka bi yerde satılmalıydı ist motorda değil...u arada koşuyolunda oturuyorum buna rağmen istinye motora gittim kızıltoprak yerine...
saygılarımla
Bu kişileri umarım Global Motora şikayet ettiniz? Bence aynen bu emaili onlara gönderin.. -t
TAMER
01 Ağustos 2006, 13:24
freeboy, bahsedilen atölyeye arkadaşım kendi motoru için sisy bar sordu, 250 usd fiyat aldı - orjinali ise 250 euroydu, pazarlıkla falan 220-230 alınırdı, yani çok da hesaplı bir fiyat çekmediler o zaman, bu yüzden ben de çok merak ediyorum bu yaptırdıklarının toplam maliyeti ne oldu ? Tamer online olunca bilgi verebilirsen seviniriz.........
Fiyatlar gayet makul.Bahsettiğin atölye farklı bir yer olsa gerek çünkü orda keewayin sissybarı var o da 250$ değil 200ytl arkalıkla beraber.
Yaptırdığım parçalar şu an prototip olduğundan kesin bir fiyat veremicem.Seri üretimden sonra kesin fiyatlerı çıkar ama ortalama bişeyler yaza bilirim.
motor koruma:180-200ytl
ekzost ve peg koruma:80-100ytl
ön siperlik:80-100ytl
arka çantalık:80-100ytl
kesin olmamakla beraber ortalama fiyatlar bu fiyatlara yaklaşık olur.
tkalfaoglu
01 Ağustos 2006, 13:53
daha cok yavas giderken cok sinir bozucu bi ses oluyo :)
servisten oncede vardi bu bende, servise girdi hala var. Bide motor servise girsin ciksn taniyamicaksin demislerdi.. Ben herhangi bi degisiklik farketmedim :)
Bence fren pabucu biraz yakın duruyordur, o yüzden diske sürtüyordur.
Freni aşındırmak dışında bir derdi yok.
Yada periodik bir ses ise, disk eğridir.. -t
Barış Şuşut
01 Ağustos 2006, 14:50
Motor koruma demiri fiyatı bence çok abartı ...honda cbf motor koruma demirinin 50 ytl olduğu düşünülürse bu fiyata kimse almaz o demiri..sonuçta orjinal de değil....
bence global konuya el atmalı
Ralf
01 Ağustos 2006, 14:53
Tamer biraderim, çok sağol verdiğin bilgiler için Arslan ustayla telefonda görüştüm, şimdi Hyosung için orta sehpa ve ön siperik üzerine çalıştığını 15 gün sonra bitireceklerini söyledi. İnşallah bende aksesuar için yurt dışına para ödemek yerine, yerli sanayiye katkıda bulunmuş olucam sayende :)
johnny_rook
01 Ağustos 2006, 15:01
Tamer, yerin doğru olduguna eminim çünkü senin ilk attıgın mesajdaki yer, bu arada sana katılmıyorum, fiyatlar bence de çok çok uygun değil, toplam maliyet fazla
BBRR globale gelince dedigin gibi atmalı ama atmıyor bir türlü, iki kere toplantı yapıldı, ikisinde de dile getirildi, forumda devamlı soruluyor, aklıma iki ihtimal geliyor, ya bu parçaların orjinali üretilmiyor ya da çok pahalı, global bu işe girmek istemiyor ki benim tahmini eger var ise gerçekten de pahalıdır,
Barış Şuşut
01 Ağustos 2006, 16:31
arkadaşlar parça pahalı olabilir ..ama global illa bu parçayı ithal etmez ..honda aynı tip ve aynı cc motorda 50 ytl lik koruma demiri kullanıyor.....global bu parçayı türkiye imal ettirebilir bence ...böyle iş olurmu yaaa honda orjinal koruma demiri 50 ytl sanayide yapılan ve orjinal olmayan parça 180-200 ytl arası ..bu size normal geliyomu arkadaşlar...
bakın işte biri boşluk bırakıyosa illa başka birileri o boşluğu dolduruyor...
mash
01 Ağustos 2006, 16:42
selam. bugün yeni aldığım GV250 motorumu teslim aldım. Fakat ellerinde koruma demir yokmuş. Orijinal koruma demiri nerede bulabilirim? veya nereye yaptırabilirim?
TAMER
01 Ağustos 2006, 16:57
Motor koruma demiri fiyatı bence çok abartı ...honda cbf motor koruma demirinin 50 ytl olduğu düşünülürse bu fiyata kimse almaz o demiri..sonuçta orjinal de değil....
bence global konuya el atmalı
hondanın koruma demiri orjinali 200 ytl arkadaşım yeni aldı geçenlerde 50ytl ye verdiklerine eminmisin.vala ben orjınalde olmasa aldım taktırdım demiri çünkü orjinali yok ve olsada bundan çok daha pahalı olacağı kesin ve kalite olarak bundan daha sağlam olacağını bile düşünmüyorum orjinalin.motorun bir aynası sinyali,bu koruma demiri fiyatında hatırlatırım.
Tamer, yerin doğru olduguna eminim çünkü senin ilk attıgın mesajdaki yer, bu arada sana katılmıyorum, fiyatlar bence de çok çok uygun değil, toplam maliyet fazla
BBRR globale gelince dedigin gibi atmalı ama atmıyor bir türlü, iki kere toplantı yapıldı, ikisinde de dile getirildi, forumda devamlı soruluyor, aklıma iki ihtimal geliyor, ya bu parçaların orjinali üretilmiyor ya da çok pahalı, global bu işe girmek istemiyor ki benim tahmini eger var ise gerçekten de pahalıdır
yer doğru olasa da orda bu fiyata sissybar yok,bi yanlışlık olmalı fiyatta.yapılan ürünleri ve fiyatları hakkında bilgim var her gün ordayım çünkü:)fiyatlara pahalı diyorsun ama gv250 ile gv650 linin aksesuar fiyatlarına bi bak istersen ozman bu aksesuarlar bedava kalır yanında ki kalite ve işcilik olarak son derece iyiler yaptırdıklarım.gt lere orjınal aksesuar gelse bu fiyatları ytl olarak değil £ olarak düşün.yani bi koruma demiri 200£ olacak.işciilk ve kalite benim için önemli bu fiyata öpüp başıma koyarım ben bu kaliteyi açıkcası.
johnny_rook
01 Ağustos 2006, 17:08
tamer, orjinallerinin gereksiz şekilde pahalı oldugu konusunda sana katılıyorum arkadaşım, dedim ya arkadaşın motoru için orjinal sisybara 250 euro fiyat çektiler, ama usta işi oldugundan ve maliyetler düşünülünce biraz daha ucuz olsaydı keşke diye düşünüyorum ama tabi bu bir istek sadece, ustanın verdigi fiyat işimize gelirse yaptırırız,
birde bu koruma demirinin şeklini ve yerini sen mi bu şekilde istedin yoksa başka bir yerden örnek alarak mı yaptınız, benim kafamdaki daha farklı bir şekil, istesek onu da yapabilirler mi ?
sindoman
01 Ağustos 2006, 17:11
GV 250 orjinal koruma demiri yok ama orjinal geniş ayklıklar koruma demiri görevini görüyor arkadaşlar. Bizzat ben kendim test ettim geniş ayaklıkları:cat:
motor düştüğünde veya kaza anında geniş ayaklıklar üzerinde kalıyor motor depoya hiç bir şekilde zarar gelmiyor, belki ben kaza yaptığımda benim motora gelmedi. Geniş ayaklığın bir avantajıda ayakların çok rahat etmesi bunu sakın unutmayın arkadaşlar, kullananlar daha iyi bilir.
TAMER
01 Ağustos 2006, 20:31
tamer, orjinallerinin gereksiz şekilde pahalı oldugu konusunda sana katılıyorum arkadaşım, dedim ya arkadaşın motoru için orjinal sisybara 250 euro fiyat çektiler, ama usta işi oldugundan ve maliyetler düşünülünce biraz daha ucuz olsaydı keşke diye düşünüyorum ama tabi bu bir istek sadece, ustanın verdigi fiyat işimize gelirse yaptırırız,
birde bu koruma demirinin şeklini ve yerini sen mi bu şekilde istedin yoksa başka bir yerden örnek alarak mı yaptınız, benim kafamdaki daha farklı bir şekil, istesek onu da yapabilirler mi ?
Şeklini ve tasarımını beraber yaptık.Bir çok deneme yaptık ve sonunda bunun en yakışanı olduğuna karar verdik.Başka tasarımlar yapılabilir fakat bu artı bir maliyet ve uğraş ister kalıp hazırlanıyor çünkü her parça için.Tüm parçaların prototiplerinin yapılması 2 hafta sürdü.Belki ileride usta alternatif bir tasarım yapabilir.
Barış Şuşut
01 Ağustos 2006, 20:45
Motoru aldığımda koruma demirinide üstünde istedim ...İstanbulu arayarak bu demirin fiyatını sordum 50 ytl dediler hatta burdaki honda bayisi bana ilk 75 demişti soradan 50 yi kabul etti..
diyelimki bu yan sanayi sizinkide yan sanayi değilmi sizin demiri hyosung fabrikasımı yapıyo ....niye hondanınki 50 ytl de hyosung demiri 180 - 200 ytl bu %400 fahiş fark neden bana bide bunu açıklarsan çok memnun olurum...
Aklıma bu farkın nedeni olarak şu geldi....nasılsa orjinali yok vede talep var ...madem piyasada yok piyasayı biz belirleyelim mantığımı var burda
Ayrıca ticari çıkar amaçlı bu tür yazılar forumda izinsiz yayınlanamaz
TAMER
01 Ağustos 2006, 21:16
Motoru aldığımda koruma demirinide üstünde istedim ...İstanbulu arayarak bu demirin fiyatını sordum 50 ytl dediler hatta burdaki honda bayisi bana ilk 75 demişti soradan 50 yi kabul etti..
diyelimki bu yan sanayi sizinkide yan sanayi değilmi sizin demiri hyosung fabrikasımı yapıyo ....niye hondanınki 50 ytl de hyosung demiri 180 - 200 ytl bu %400 fahiş fark neden bana bide bunu açıklarsan çok memnun olurum...
Aklıma bu farkın nedeni olarak şu geldi....nasılsa orjinali yok vede talep var ...madem piyasada yok piyasayı biz belirleyelim mantığımı var burda
Ayrıca ticari çıkar amaçlı bu tür yazılar forumda izinsiz yayınlanamaz
hondanın bir koruma takozu 260 ytl(honda vfr800)
hyosung un sissybarları 220£
hyosung'un bir ön siperlik camı 100£
vs..vs..
işte buyrun.
http://www.hyosung.co.uk/accessories.php
http://www.epfguzzi.com/hyosung/accessories/accessory1.html
Bu fiyatlar fahiş olmuyor da bunların yarısı fiyata daha fazla emek harcanarak yapılanlar nasıl oluyorda fahiş oluyor.Ayrıca ben burada bu işten kar etmiyorum kendime yaptırdım diğer arkadaşların da yararlanması için bilgi veriyorum.Şayet istemeyen varsa,isteyen arşatırsın istediği yerde yaptırsın.
Forumlar bu tür şeyleri paylaşmak,yardımlaşmak bilgi alışverişinde bulunmak içindir yanılıyor muyum?Açıkladım umarım memnun olmuşunuzdur.
siz istemiyor olabilirsiniz ama burada bilgi almak isteyen ve yararlanmak isteyen bir çok hyosung kullanıcısı var.Fiyatlar size pahalı geldi diye silin benim bütün mesajlarımı kimse de yaralanmasın olsun bitsin öyleyse.
Barış Şuşut
01 Ağustos 2006, 21:33
konuyu hiç saptırmadan çok direk sordum .... ingiltere fiyatlarını değilde türkiyede aynı sınıf ve aynı fiyat motordan örnek verelim burda ben şimdi sana goldwingden örnek vermedimki fiyatı ve sınıfı aynı olan honda dan örnek verdim ...canlı canlı 50 ytl ye honda ya koruma demiri taktım ...sen aynı demiri yaptırmışsın ve almak isteyen olursa fiyatı 180-200 arası diyosun bende istedimki burda mademki paylaşıyoruz bunuda paylaşalım birileri rant yapacaksa alacak olan bunu bilsin ....bilsinki o demirin ederi veya muadili 50 ytl ....
Bide ufak bi hatırlatma kromaj koruma ile üstüne boya atılarak yapılan galvanizli boru arasında çok fiyat farkı var senin pahalı dediğin örnekler kromaj...galvaniz boyama değil...
benim taktığımda kromaj değil eğer sen ben kromaj yaptırıyorum dersen fiyat yükselecektir bu normal ama senin motora baktım seninkide kromaj değil
tkalfaoglu
01 Ağustos 2006, 22:54
Arkadaşlar bugun Bornova'da AKS sigortaya motoru (koc allianz) sigortalattım.
1) 600 YTL ye.. 7 taksit, %25 peşin ama
2) GT250R, 250 CC nin *altında* olduğu için (249 cc!) kilitli olmayan bir garajdan çalınırsa bir bardak su veriyorlar.
Böyle saçmalık olur mu allahaşkınıza? 1 cc için kilitli garaj mecburiyeti getiriyorlar!
-turgut
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO