Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
snrtrt
20 Temmuz 2006, 01:04
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=16928&page=47
pazar günü kimler geliyor??
birdents
20 Temmuz 2006, 09:35
BBRR hayırlı olsun,
Bir arıyorum o zaman global'i. Bu arada resim varsa isteriz. Saygılar.
copperelf
20 Temmuz 2006, 13:29
söz verdiğim gibi tatil resimlerinin bazılarını yayınlıyorum...
ankaradan-bodruma-oradan geze geze alanyaya kadar uzanan ve ankarada noktalanan 1700 km lik nefis bir deneyim oldu benim için..
http://img147.imageshack.us/img147/5619/p1010177np5.jpg (http://imageshack.us)
ben kızarkadasım yola cıkmadan önce son bir fotoğraf çektirelim dedik;
http://img82.imageshack.us/img82/4653/p1010181ds7.jpg (http://imageshack.us)
bir benzin istasyonunda mola verirken;
http://img216.imageshack.us/img216/9880/p1010205bq0.jpg (http://imageshack.us)
http://img213.imageshack.us/img213/9317/p1010203nv0.jpg (http://imageshack.us)
antalya yolları taştan sen çıkardın beni baştan...
polisin kask uygulamalarına deli olduğumu söylemeliyim...
http://img150.imageshack.us/img150/2748/p1010206ay0.jpg (http://imageshack.us)
antalyada turlarken bu aynalara yansıyan görüntülerimiz çok hoşumuza gitmişti;
http://img138.imageshack.us/img138/233/p1010207zd7.jpg (http://imageshack.us)
http://img150.imageshack.us/img150/6325/p1010211gd5.jpg (http://imageshack.us)
lautreamont
20 Temmuz 2006, 13:35
Paylaşımın için teşekkürler...
Bu arada hala satamadın mı makinayı?
Tesadüf ki ben de hala alamadım heuheuheueh
Bu arada memnun kaldın mı makinanın performansından?
aytskal
20 Temmuz 2006, 13:46
birdents motoru getiren firma değişti global aldı motoru ve özellikle satış sonu müşteri memnuniyetine çok dikkat ediyorlar...her yedek parça var..
ben şu an gt 250 ye geçiyorum motor dün geldi ama faturası bu gün geleceği için yarın plaka işlemleri başlıyacak 2006 kasa 2005 ten çok farklı şase ve jantlar siyah önceden gri idi
Barış abi hayırlısı olsun aylar önce ilk girdiğimde sana bu makineyi sormuştum tavsiyen doğrultusunda sipariş verdiğin motosikletin tamamen aynısını aldım şimdi çok memnunum kazasız belasız inşallah...
Arkadaşlar alt devirlerde bakım sonrası tık tık diye ses geliyor motordan sanırım sübaplardan kullanmıyorum şimdilik iş dolayısıyla ertuğrulda aynı sorunu yaşamış servis ayar yapmadım dedi ama bakacağız artık endişelendiriyor aslında...
cem.alper
20 Temmuz 2006, 15:28
Bende aranıza yeni katıldım soneri tanıyanlar olabilir bende abisiyim motor gayet iyi aldığım gun test amaçlı biraz yuklendim 155 gorunce gaz kesdim....
hızlı seri frenleri saglam bir makina benim amacım surat olmadığı için 250 cc bence gayet iyi arab sollamalarda yada ramplarda hiç sorun olmadı persembe gunu bir hafta olacak ve su an 750 km de motor
herkese hayırlı suruşler
pazar gunku katılama hepiniz bekliyoruzz....
johnny_rook
20 Temmuz 2006, 17:12
Arkadaşlar nette buldum, gt 250 ile benzerliğe bakın, ilginç
http://img132.imageshack.us/img132/6835/hondahawkgt1991qw0.jpg (http://imageshack.us)
scorpi0
20 Temmuz 2006, 17:30
Arkadaşlar nette buldum, gt 250 ile benzerliğe bakın, ilginç
Honda Hawk GT650.. Bir efsanedir :cat:
Bu arada yine kapak olmus Hyosung... Bu sefer Gelin Dergisi'ne :)
http://www.gelindergisi.org/
freeboy
20 Temmuz 2006, 18:16
Arkadaşlar,bende iki hafta önce GT250R aldım.Fakat selesi bana biraz yüksek geldi yere daha sağlam basmak istiyorum.Bunun çaresini bilen varmı?Bana önerebileceğinizi bir çözüm varmıdır?
crato
20 Temmuz 2006, 18:19
Arkadaşlar,bende iki hafta önce GT250R aldım.Fakat selesi bana biraz yüksek geldi yere daha sağlam basmak istiyorum.Bunun çaresini bilen varmı?Bana önerebileceğinizi bir çözüm varmıdır?
GT250R'da amortisör ayarı bulunmakta, istersen servisinde yaptırabilirsin. ama unutma alçaldıkça amortisörün sertleşecektir.
NiyomaniA
20 Temmuz 2006, 18:35
beyler hepiniz racing'çisiniz heralde özür dileyerek bir soru sormak isterim Hyosung MS3 125cc nerede bulabilirim fiatı hakkında bilginiz var mı?:) tanks....
selam herkeze bi scooter kullanıcısıyım
forumunuzu nerdeyse baştan sona okudum
2.el gt250 comet düşünüyorum
alırken nelere dikkat edilmeli?
bide comet 250 nin 0-100 hızlanması nedir?
performans konusunda R modelden aşşağı kalırmı?
biçoğunuz şanzımansorunundan bahsetmiş sonuç ne oldu çözüldümü?
modifiye durumu nedir 2.el ilan sitesinde birisi 41hp ye yükselttiğini sölemiş doorumudur?
uzun yol yapmayı seviyorum comet yorarmı?
comet virajda bi racing kadar yatarmı?
arka lastiği 150 sanırım maksimumda kaçlık uyar?
lastik değişirse yakıt tüketimi artarmı artarsa ne kadar artar?
dielimki frenlerden memnun kalmadım ön çatala 2. bi disk taktırabilirmiyim?
artçının uzun yoldaki durumu nedir çok yorulurmu?
bide akıllı uslu kullanımda toplam kaç kilometre görür bu mutur (ömrü nedir)
cevaplar için şimdiden teşekkürler..
aytskal
20 Temmuz 2006, 19:03
GKN...
Kesinlikle alırken motorun zorlanıp zorlanmadığına baktırmalısın iyi bir ustaya.Performans bence aynı gibi şanzıman problemi yavaş yavaş aşılıyor süre geçtikçe.Biraz yoruyor ama kesinlikle R kadar değil ben yorulmuyorum hatta çok zevk alıyorum.Frenlere dikkat.Ben 50 - 60 dereceye kadar rahatlıkla yatıyorum yola tutunuyor Lastik çapı ile oynarsan elbette tüketim değişecektir.Bende zorlamadan gezinti amacı ile kullanıyorum göreceğiz hep beraber motor ömrünü...
Hoşgeldin...
Scorpio İzmirden Merhabalar...
snrtrt
20 Temmuz 2006, 22:45
evet beyler tahminimce sizin daha çok ve daha güzel anlatacak sürüş deneyimleriniz vardır ama ben size bostancı sahilde ışıklardan kalkışımı anlatıcam...
benim keeway i abime postalyıp motorları değiştikten sonra bost. sahile indik..
tabi önce ısınma olayını aştık sonra ışıklara geldik. yanda hatunlar bakıyorlarmış ama ben motora konstre olmuşum ne hatunu :)
ışık yandi ve ben en önden fırrrrrladım .. tabi herkeez ayar olmuştur ama motorada yapıştım öne doğru 115 km hızı görünce bıraktım tabi...
alet çok seri imiş bizim sl 150 düldül kalıo haaliylede kullanmak çok zevkli böyle bi motoru..
tabbii karizmasıda cabası..
ama ilk acemilikten olsa gerek ayaklarımı tam koyamadım hatta biraz egzosa değdim sandım ama ne egzos da nede ayakkabımda herhangibi bi iz olmadı .. neyse aman fazla hızlanmadan kazasız sürüşler..
emniyet emniyet kontrolsüz güç GÜÇ değildir....
güç sizinle olsun :)
KARABURUN
21 Temmuz 2006, 11:56
merhaba arkadaslar.deli gibi o motor mu bu motor mu su motor mu diye sağa sola saldırırken,gv 250 aquila ve gt 250 r arasında kaldım. biliyorum iki tür farklı ama bu ilk motorsikletim olacak herhalde kısmet olursa 3-5 sene kullanacağım. acaba izmirde satış servis yönünden rahat olur muyum? izmirden arkadas var mı aranızda? ve bu fiyatlara (gv 250 aquila ile regal karşılaştırarak düşünelim) değer mi? yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...
deneter
21 Temmuz 2006, 12:19
[QUOTE=gamas]Biraz evvel Globalmotor'dan Rahmi Gürsoy bey ile telefonla görüştüm.
Kendisine iki konu aktardım.Konular ve cevapları:
1.Motoru aldığım firma ile sözleşmemin anahtar teslimi olduğunu ancak
firmanın yatırması gereken motorlu taşıtlar vergisini süresinde yatırmadığını
ve devamlı oyaladığını söyledim.
R.G.: Bunu firma ile çözümleyeceksiniz.
gamas merhaba, ben de istinye motor'dan aldım motoru ve motorlu taşıtlar vergisinin birinci taksidini firmanın ödemediğini "gelirler.gov.tr" adresinden görüyorum. firmayı aradım, yatırdık gibi bişeyler dediler ama tatmin olmadım. sen halledebildin mi bu konuyu, hallettiysen nasıl??
crato
21 Temmuz 2006, 12:46
gamas merhaba, ben de istinye motor'dan aldım motoru ve motorlu taşıtlar vergisinin birinci taksidini firmanın ödemediğini "gelirler.gov.tr" adresinden görüyorum. firmayı aradım, yatırdık gibi bişeyler dediler ama tatmin olmadım. sen halledebildin mi bu konuyu, hallettiysen nasıl??
aynı sorunu biz de yaşamıştık. gittik kendimiz ödedik.
İstinye Motor ile görüşün, yine kendiniz yatırmak zorunda kalacaksınız muhtemelen ama enayi olmadığınızı ve bundan sonra ki müşterilerde dikkatli olmaları gerektiğini anlasınlar.
gamas
21 Temmuz 2006, 12:55
[QUOTE=gamas]Biraz evvel Globalmotor'dan Rahmi Gürsoy bey ile telefonla görüştüm.
Kendisine iki konu aktardım.Konular ve cevapları:
1.Motoru aldığım firma ile sözleşmemin anahtar teslimi olduğunu ancak
firmanın yatırması gereken motorlu taşıtlar vergisini süresinde yatırmadığını
ve devamlı oyaladığını söyledim.
R.G.: Bunu firma ile çözümleyeceksiniz.
gamas merhaba, ben de istinye motor'dan aldım motoru ve motorlu taşıtlar vergisinin birinci taksidini firmanın ödemediğini "gelirler.gov.tr" adresinden görüyorum. firmayı aradım, yatırdık gibi bişeyler dediler ama tatmin olmadım. sen halledebildin mi bu konuyu, hallettiysen nasıl??
Arkadaşım benim iki konuda çözüme ulaşmış değil.Bakım konusu sanırım bugün hallolacak.Üç gündür devamlı temas halindeyim.
Motorlu taşıtlar vergisi daha yatmadı.Bayi parayı muameleciye verdiğini söylüyor.Muamelecide okeyliyor.Ancak bu konuda bayi sorumlu.
Eğer bu parayı (tutarı önemli değil ama) ben yatırırsam şu ana kadar yapmadığımı yaparak firmanın ismini burada yazacağım.
johnny_rook
21 Temmuz 2006, 13:00
GT250R'da amortisör ayarı bulunmakta, istersen servisinde yaptırabilirsin. ama unutma alçaldıkça amortisörün sertleşecektir.
crato, iki servise + bayiye de sordum, yok öyle ayar falan dediler, daha önce bunu yapmış biri yada bir yer var mı bildigin ?
bir tanesi sadece amortisör sertleşir, alçalma olmaz dedi hatta
crato
21 Temmuz 2006, 13:11
crato, iki servise + bayiye de sordum, yok öyle ayar falan dediler, daha önce bunu yapmış biri yada bir yer var mı bildigin ?
bir tanesi sadece amortisör sertleşir, alçalma olmaz dedi hatta
alla alla, zahmet edip de eğilip amortisöre bir baksalarmış (GT250R da var sadece) ayarlı amortisör neden konulmuş.
bu arada ben amortisör sertleşince bir miktar alçalır diye biliyorum. çünkü sertleştirmek için yayı sıkıştırıyor, yay sıkışınca da haliyle alçalma oluyor.
aytskal
21 Temmuz 2006, 13:14
crato, iki servise + bayiye de sordum, yok öyle ayar falan dediler, daha önce bunu yapmış biri yada bir yer var mı bildigin ?
bir tanesi sadece amortisör sertleşir, alçalma olmaz dedi hatta
Resimde görülen kırmızı yuvarlak içine alınmış noktadaki alyan civataları gevşetip motosikleti alçaltmak mümkün bağlantı amortisör üzerinde diğer şekilde arka amortisördede ayar varmı? ayar yapılabilecek bir yer göremedim ben...
http://img100.imageshack.us/img100/6918/2elgt250bws7.jpg (http://imageshack.us)
johnny_rook
21 Temmuz 2006, 13:24
[QUOTE=aytskal]Resimde görülen kırmızı yuvarlak içine alınmış noktadaki alyan civataları gevşetip motosikleti alçaltmak mümkün bağlantı amortisör üzerinde diğer şekilde arka amortisördede ayar varmı? ayar yapılabilecek bir yer göremedim ben...
Dostum peki bunu yaparsak sadece ön taraf alçalmaz mı ? arka için de bir işlem gerekir herhalde, bilmedigim için.....
aytskal
21 Temmuz 2006, 13:30
[QUOTE=aytskal]Resimde görülen kırmızı yuvarlak içine alınmış noktadaki alyan civataları gevşetip motosikleti alçaltmak mümkün bağlantı amortisör üzerinde diğer şekilde arka amortisördede ayar varmı? ayar yapılabilecek bir yer göremedim ben...
Dostum peki bunu yaparsak sadece ön taraf alçalmaz mı ? arka için de bir işlem gerekir herhalde, bilmedigim için.....
Evet bizim arka amortisörde yaylı ön için tabiki sadece ön yere iner alçalır arka amortisöre baktım biraz önce ayar için civata yada herhangi bir şeye rastlamadım crato bu ayar nereden yapılıyor paylaşırsan bizimle...
Gerçi sadece GT R da var demişsin ama...
driver13
21 Temmuz 2006, 14:41
arkadaşlar,hepinize merhaba,pazar günü bir organizasyon var sanırım,program varsa ne olduğu hakkında bilgi veren olursa makbule geçer,şimdiden teşekkürler
jakobien
21 Temmuz 2006, 15:49
http://www.gelindergisi.org/15/index-kapak.jpg
sarı gt 250 r ı olanlar kıskansın
aytskal
21 Temmuz 2006, 15:54
sarı gt 250 r ı olanlar kıskansın[/QUOTE]
Jakobien yenge görmesin...
Arkadaşlar alt devirlerde motordan tıkırtı duyan varmı merakla yanıt bekliyorum ben çok rahatsız olmaya başladım bundan elimize almayalım sübapları.Ertuğrul sen ne yaptın aştınmı hallettinmi bu sıkıntıyı...
freeboy
21 Temmuz 2006, 16:38
Arkadaşlar,Maslak Yücel Motor'a sordum ama amortisörden motorun yüksekliği değişmiyor.Motorun altındaki iki adet lamanın çıkarılıp daha uzun lamaların takılması gerekiyor.Başka çare olarak selenin süngerini traşlamak olabilir.Paranız varsa daha ince yanaklı arka lastik taktırmakta moturun yüksekliğini düşürürmüş.Ama amortisörden bu iş olmuyor.Ben lamaları değiştirip motorun orijinalliğine değişiklik yaptırmak istemiyorum.Ya selenin süngerini traşlatacağız yada böyle kullanmaya devam edeceğim.
Arkadaşlar,aynen devam edeyim:Yücel Motor Yasin Usta benim motoru ön suspansiyonlardan alçaltmak için civataları gevşetti ama olmuyor.Bizim motorlarda ön süspansiyonlardan motor yüksekliğini düşürmek olmuyor.Valla artık para biriktireceğiz ve ince yanak bir arka lastik alacağız bu durumda.Bari motorun havasıda değişir
tekrar soruorum ama,
nedir bu gt 250 nin 0-100 ü
bide modifiye durumu sölediim gibi birisi 41 hp ye yükseltmiş yapılabilirmi
egzos ve hava filtresiylemi yapılıo yoksa makinaya müdahalemi
bide arka tarafa en çok kaçlık lastik uyar?
cevaplar için şimdiden teşekkürler..
crato
21 Temmuz 2006, 18:17
tekrar soruorum ama,
nedir bu gt 250 nin 0-100 ü
bide modifiye durumu sölediim gibi birisi 41 hp ye yükseltmiş yapılabilirmi
egzos ve hava filtresiylemi yapılıo yoksa makinaya müdahalemi
bide arka tarafa en çok kaçlık lastik uyar?
cevaplar için şimdiden teşekkürler..
0-100 arası 7-8 sn civarında olması lazım.
sadece egzoz ve hava filtresiyle öyle bir artık mümkün değil. tahminim krank mili ve silindir kapaklarıyla da oynanmıştır.
arabaci
21 Temmuz 2006, 20:08
hyosung zamlandımı ben mi yanlış gördüm yada sadece aygün motor mu yaptı bu zamı.?
Barış Şuşut
21 Temmuz 2006, 21:55
Biladere gidip sıfır cbf alınca uzun zamandır kendime sıfır bi motor almadığımı farkettim :) birde bilader biraz cbf e binsin diye gittim gt 250 yi aldım ...
Aslında motor pazartesi gelmişti ama işlemleri bekleyip plaka takıldıktan sonra teslim almak istedim oda bu güne kısmetmiş..
ilk sürüşte izlenimlerim . fren çok sert nedeni ,disc ve balataların biraz yenmesi lazım ..vites geçişleri cbf kadar kolay değil özellikle boşa alırken çok zorlandım .bu birazda alışkanlık işi henüz üstünde 15 km yaptım ilerleyen kmlerde daha rahat olacağım kesin . titreşim yok denecek kadar az .. v motorun avantajı bu...pazatesi kaskosunu yaptıracam 530-550 ytl civarı imiş OYAKBANK ta..7000-8000 devire kadar çıktım ...daha fazla zorlamadım 1000 den sonra asılırım ...motor hacim olarak çok geniş 250 cc ile 650cc zevkini verebiliyor..
2006 kasa comet 2005 ile aradaki en büyük farklara gelince şase 2006 da siyah olmuş artı jantlarda siyah diğer renklerde bu nasıl bilemiyorum bilen varsa aydınlatsın bizi...birde ön amortisörleri tutan döküm 2005 modellerde tarşlamada çizgiler vardı 2006 da bu traş hatası yok pürüzsüz ...aşağıda resimler...
http://img523.imageshack.us/img523/1986/resim019smallux6.jpg (http://imageshack.us)
http://img63.imageshack.us/img63/9917/resim020smallcy7.jpg (http://imageshack.us)
http://img395.imageshack.us/img395/80/resim021smallfm2.jpg (http://imageshack.us)
http://img323.imageshack.us/img323/4284/resim022smallii8.jpg (http://imageshack.us)
http://img323.imageshack.us/img323/7610/resim023smalllh1.jpg (http://imageshack.us)
Proximity
21 Temmuz 2006, 22:11
http://img159.imageshack.us/img159/4152/aaajv5.jpg
Buda binimki =))
AYGÜN
22 Temmuz 2006, 13:57
slm arabacı sitedeki fiyatlar anahtar teslim fiyatlarıdır
zam olayıda yakında
trasher
22 Temmuz 2006, 17:08
http://img159.imageshack.us/img159/4152/aaajv5.jpg
Buda binimki =))
proximity gördüğüm kadarıyla gt250R yazısını sökmüşsün bunu nasıl yaptın sölersen sevinirim geçirdiğim ufak kaza sonrası motor yan yatınca tam yazının üzeri çizildi ve hoş durmuyo ya yazıyı tekrar isteticem yada sökücem
bide arkadaşlar motoru parlatmak için ben normal pasta kullanıyorum farklı önerisi olan var mı ayrıca disk ve zincir bakım+temizliği için ne kullanmamız gerekiyo (markalı ve nerede satıldıgınıda biliyosak) sölerseniz sevirinim benim motor 1600km ye geldi daha 2-3 kere temizleyebildim biraz bakmam lazım yellowstorm a :queen:
beyaz ampul uygulaması yapan var mı gt250R ına çok hoş duracağını düşünüyorum...(xenon çok daha güzel olur ama tuzlu oluyo oda)
Proximity
23 Temmuz 2006, 14:06
Elinle sökebilirsin , ardından bi sil sağlam...
Ben sprey zincir yagı kullandım :cat: ötüyodu zincirim , şimdi güzel işliyo..
Ertuğrul_Öz
23 Temmuz 2006, 23:52
sarı gt 250 r ı olanlar kıskansın
Jakobien yenge görmesin...
Arkadaşlar alt devirlerde motordan tıkırtı duyan varmı merakla yanıt bekliyorum ben çok rahatsız olmaya başladım bundan elimize almayalım sübapları.Ertuğrul sen ne yaptın aştınmı hallettinmi bu sıkıntıyı...[/QUOTE]
Aynı tıkırtı bende de var. Neden yaptığını anlayabilmiş değililm. Sübap ayarına gelince ;filitre siarişi verdim, gelince motoru komple bir elden geçireceğiz, bakalım nasıl olacak.
Durumdan haberdar ederim. Yüksek süratli seyahatlarda motor fazlaca ısınıyor gibi geldi. Bu yüzden bu aralar pek süratli kullanmıyorum.
Not: Sübap ayarınızı yaptırırken eksantrik zincirinizide gerdirmeyi unutmayın. Benimki bi hayli ses yapmaya başladı.
aytskal
24 Temmuz 2006, 00:05
Jakobien yenge görmesin...
Arkadaşlar alt devirlerde motordan tıkırtı duyan varmı merakla yanıt bekliyorum ben çok rahatsız olmaya başladım bundan elimize almayalım sübapları.Ertuğrul sen ne yaptın aştınmı hallettinmi bu sıkıntıyı...
Bende özellikle motor tam sıcak değilken yapıyor bakım sonrası oldu özellikle belirtmeliyim.Şu sıralar işten kullanmıyorum zaten iyice ısınınca kesiyor alt devirlerde ses var ama çok sert değil özellikle beni korkutan alt devirlerde yağlama oranı çok yüksek değilken sorun çıkarması işten kurtulayım ilk gideceğim yer servis bu şekilde kullanmam zaten birde sübap zinciri gördüğüm kadarıyla çok sağlam bir malzeme ama 650 lik bir GT R motoruna aitti sanıyorum pek emin değilim servisin bana söylediği sübap ayarı için bir alet gerekiyormuş o gelsin bakarız demişlerdi bana kullandığın motor yağını özelden mesaj atarsan sevinirim ben bilinen o kaliteli özel denen yağı kullandım ondan şüphelenmiyorda değilim sende onu tercih edersin diye düşünüyorum çünkü özen gösteriyorsun makinene...
Ertuğrul_Öz
24 Temmuz 2006, 00:21
Bende özellikle motor tam sıcak değilken yapıyor bakım sonrası oldu özellikle belirtmeliyim.Şu sıralar işten kullanmıyorum zaten iyice ısınınca kesiyor alt devirlerde ses var ama çok sert değil özellikle beni korkutan alt devirlerde yağlama oranı çok yüksek değilken sorun çıkarması işten kurtulayım ilk gideceğim yer servis bu şekilde kullanmam zaten birde sübap zinciri gördüğüm kadarıyla çok sağlam bir malzeme ama 650 lik bir GT R motoruna aitti sanıyorum pek emin değilim servisin bana söylediği sübap ayarı için bir alet gerekiyormuş o gelsin bakarız demişlerdi bana kullandığın motor yağını özelden mesaj atarsan sevinirim ben bilinen o kaliteli özel denen yağı kullandım ondan şüphelenmiyorda değilim sende onu tercih edersin diye düşünüyorum çünkü benim gibi özen gösteriyorsun makinene...
Benim bahsettiğim ses metal vuruntusu şeklinde, eğer sesi dikkatli dinlersen, zincir sesini duyabilirsin. Zincir meselesine gelince, motorlar imal edilirken herşeyi ayarlanır ancak rodaj dönemi boyunca motosikletlerde zincirin uzaması gibi durumlar sözkonusıdur ki bu eksantrik zinciri için de geçerlidir. Bu yüzden zinciri geren plastik gergi malzemesinin bir anahtar yardımıyla dışardan gerilmesi kafidir ancak bu işi servista yapmak istediğim için şu an pek kurcalamak istemiyorum.
Sübap ayarı meselesine gelince; Servislere gönderdikleri kitapların aynısı bende de var (ilk sayfaya da eklenmişti). Buna göre sübap ayarı basit bir sentille yapılıyor (aslında kontrol ediliyor, eğer hata varsa ayarlanıyor). Sanırım servis elemanları sübap ayarı işi biraz uzun süre aldığı ve ilk bakım çerçevesinde ücretsiz olduğu için sallıyorlar. Sübap ayarı meselesine bu kadar düşmemin sebebi benim eski Hyoyu alan çocuk 3000 küsür km de (kuvvetle muhtemel hararet yüzünden) krank kilitledi. Motoru garantiden yaptıracak ama yine de nahoş bir durum.
Yağ meselesine gelince rodaj zamanı boyunca, rodajın daha güzel geçmesi amacıyla petrol ofisinin yarı sentetik yağını kullandım, ama bu bakımdan itibaren tam sentetik bir yağa geçmeyi düşünüyorum. (muhtemelen shell veya castrol)
masken37
24 Temmuz 2006, 00:27
ben de hyosung un gv 250 modeli var ayrıyetten hyosung ve truva marka motosikletlerin baliyiği var çok kaliteli motor yamahanın 600 lük motorunda 4 sübab var hyosung un 250 lik te 8 sübap
aytskal
24 Temmuz 2006, 00:32
Benim bahsettiğim ses metal vuruntusu şeklinde, eğer sesi dikkatli dinlersen, zincir sesini duyabilirsin. Zincir meselesine gelince, motorlar imal edilirken herşeyi ayarlanır ancak rodaj dönemi boyunca motosikletlerde zincirin uzaması gibi durumlar sözkonusıdur ki bu eksantrik zinciri için de geçerlidir. Bu yüzden zinciri geren plastik gergi malzemesinin bir anahtar yardımıyla dışardan gerilmesi kafidir ancak bu işi servista yapmak istediğim için şu an pek kurcalamak istemiyorum.
Sübap ayarı meselesine gelince; Servislere gönderdikleri kitapların aynısı bende de var (ilk sayfaya da eklenmişti). Buna göre sübap ayarı basit bir sentille yapılıyor (aslında kontrol ediliyor, eğer hata varsa ayarlanıyor). Sanırım servis elemanları sübap ayarı işi biraz uzun süre aldığı ve ilk bakım çerçevesinde ücretsiz olduğu için sallıyorlar. Sübap ayarı meselesine bu kadar düşmemin sebebi benim eski Hyoyu alan çocuk 3000 küsür km de (kuvvetle muhtemel hararet yüzünden) krank kilitledi. Motoru garantiden yaptıracak ama yine de nahoş bir durum.
Yağ meselesine gelince rodaj zamanı boyunca, rodajın daha güzel geçmesi amacıyla petrol ofisinin yarı sentetik yağını kullandım, ama bu bakımdan itibaren tam sentetik bir yağa geçmeyi düşünüyorum. (muhtemelen shell veya castrol)
Ben bir şey diyemiyorum ya bu kadar olur yani eğer o bahsi geçen alet sentil ise bende istemedikleri kadar var umarım bahsettikleri başka bir şeydir eğer değilse şiddetli eleştirilerime maruz kalacaklar!Bende tık tık diye ses geliyor hani ince metalleri bir birine vurunca çıkan ses zincir sesi duymuyorum devir artınca ses gidiyor ben sübaplar konusunda dikkatli olunmalı özen gösterilmeli diyorum.Birde tam uç pozisyonda sübap aralığı kaç mm olmalı paylaşırsan sevinirim kalkıp motoru açıp bakacak değilim sadece meraktan soruyorum.Krank kilitleyen bir hyoda ben gördüm ama onun yağı bitmişti.Biride yolda giderken kilitledi diye bahsetmişti ama o makineyi gözümle görmedim arkadaş söylediğine göre sert kullanım tarzını seven bir elemanmış.Bana Ustalar en iyisi Repsol dediler onu kullanın dedim bakacağız artık çaresine...
mustafatuzlu
24 Temmuz 2006, 00:41
Merakımdan Soruyorum kusura bakmayın...
- Hyo 250R Modeli , Kalkışta veya herhangi bir Durumda Tek teker yapabilirmi?
Yapılıyorsa Nasıl yapılıyor yani işin teknik detayı nedir?
saygılar
Merakımdan Soruyorum kusura bakmayın...
- Hyo 250R Modeli , Kalkışta veya herhangi bir Durumda Tek teker yapabilirmi?
Yapılıyorsa Nasıl yapılıyor yani işin teknik detayı nedir?
saygılar
Ertuğrul_Öz
24 Temmuz 2006, 00:54
Bahsettikleri elektronik alet bu (motor takometresi: ateşleme sayısını ölçerek devir sayısını gösteriyor) Sübap ayarıyla alakası yok
http://img158.imageshack.us/img158/2498/karbratryi5.jpg (http://imageshack.us)
Bu ise sübap ayarının yapılışı.(Motor soğukken yapılmalı, emme sübapı 01-02 mm , ekzoz sübapı ise 0.2-0.3 mm arası)
http://img118.imageshack.us/img118/8392/sentilmn3.jpg (http://imageshack.us)
mustafatuzlu
24 Temmuz 2006, 00:59
Merakımdan Soruyorum kusura bakmayın...
- Hyo 250R Modeli , Kalkışta veya herhangi bir Durumda Tek teker yapabilirmi?
Yapılıyorsa Nasıl yapılıyor yani işin teknik detayı nedir?
saygılar
Merakımdan Soruyorum kusura bakmayın...
- Hyo 250R Modeli , Kalkışta veya herhangi bir Durumda Tek teker yapabilirmi?
Yapılıyorsa Nasıl yapılıyor yani işin teknik detayı nedir?
saygılar
heLL
24 Temmuz 2006, 10:52
Arkadaslar bu 1000 bakimi ne kadara mal oluyor ? Bu aralarda yaptiraniniz varmi ?
aytskal
24 Temmuz 2006, 11:24
Arkadaslar bu 1000 bakimi ne kadara mal oluyor ? Bu aralarda yaptiraniniz varmi ?
Malzeme dahil 75 ytl İki hafta oluyor yaptıralı(yağ filtre ve aksam bakımı (zincir vb)...
Ertuğrul teşekkürler...
cem.alper
24 Temmuz 2006, 11:28
selamlar daha 1 haftalık gt-250r kullanıcı olamama ragmen 1000 km rodajı doldurdum motor benim için gayet hoş bi sıkıntım olmadı hızlanma ve durus gayet iyi bugun bakım için yuzel motora gideceğim bakım ucreti 40 ytl dediler
johnny_rook
24 Temmuz 2006, 11:31
arkadaşlar, bu işin standart bir fiyatta olması gerekmiyor mu ?
aytsakal çok şaşırdım fiyatı duyunca ? 75YTL fazla değil mi ?
benim 1000 bakımında yağ ve yağ filitresi değişti, yanlış hatırlamıyorsam 25 yada 30 YTL falan aldılar, ilk bakımda işçilik alınmıyor
aytskal
24 Temmuz 2006, 11:40
arkadaşlar, bu işin standart bir fiyatta olması gerekmiyor mu ?
aytsakal çok şaşırdım fiyatı duyunca ? 75YTL fazla değil mi ?
benim 1000 bakımında yağ ve yağ filitresi değişti, yanlış hatırlamıyorsam 25 yada 30 YTL falan aldılar, ilk bakımda işçilik alınmıyor
Evet biliyorum bana bu fiyat dediler iki yerden fiyat aldım hatta bikehoper ile gittik isteyenlere telefon numaralarını iki işletmeninde özelden mesaj atabilirim diğer şehirlerde neden 50 ytl falan diye sorduğumda istersen ucuz yağ kullanır bakım malzemelerinin kalitesini düşük tutarız dediler bu pek tercih ettiğim bir durum olamaz tabi bilmiyorum kasko 680 ytl bakım 75 ytl İzmirde fiyatlar neden böyle anlamış değilim üstelik araştırıyorumda servislerin telefon numaralarını isteyene yollarım...
açıkyol
24 Temmuz 2006, 11:41
Aynı soruyu bikaç ay önce ben de sormuştum.1000 km bakımını ve sonraki periyodik bakım fiyatlarını maalesef her servis farklı uyguluyor.
Ben 50 YTL'ye yaptırmıştım.
Şimdi 3binde,bakalım 4bin bakımı ne tutacak.
scorpi0
24 Temmuz 2006, 11:52
Ben 650km'de sadece yag degistirdim. 3 litre yag 50YTL tuttu.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO