PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63

cobalt
23 Haziran 2006, 12:27
wd 40 diye bilinen sprey i motorunuzu ıyıce kuruladıktan sonra kutup basları gıbı elekrık aksamının sıvı ya ve toza karsı ızolesınde de kullanabılırsınız syg

johnny_rook
23 Haziran 2006, 12:30
aiqa bende de yapmıyordu, iki gündür böyle bir şey oluyor,
m.köyden bence en rahat beşiktaş - ortaköy -bebek şeklinde sahilden gidebilirsin, deniz havası alarak, istinye ışıklarda sola dönersen eger hemen karşına çıkıyor
adres : dere sok no :16 İstinye tel : 212 229 54 97

provomr
23 Haziran 2006, 13:56
provo ogrendi:cat:
muritu:provo merakettim gittini istinye motor servisine? ne sonuç çıktı?anlasilan yag duzeyi fazla imis veya somunlar gevsekmis vede sicaklik- hararetle birlikte contadan sizdirma yapmis. murat usta somunlari siktiktan sonra bisey cikmadi.
aytskal:İstersen bir servise git kutup başlarındaki oksitlenmeyi temizleyip hallederler genel elektrik aksamınıda check ettirmiş olursun içinde rahatlar benim elektriksel sıkıntım sol sinyal veremiyorum bazen flaşör takılıyor ilk günden beri bakımda fırsat olursa baktıracağım bu arada makineye bakmak gerekiyor değilmi sıkıntı yaşamak istemiyorsak
tesekkurler. bugun 50km yaptim ve bisorun gormedim. bu sefer lik bisey olmamis anlasilan. gene de bugun servise bir ugrarim.
cobalt:wd 40 diye bilinen sprey i motorunuzu ıyıce kuruladıktan sonra kutup basları gıbı elekrık aksamının sıvı ya ve toza karsı ızolesınde de kullanabılırsınız syg
o dediginden alicam. sagol.

aytskal
23 Haziran 2006, 15:33
herkese günaydın
trasherın dediği gibi yok öyle bedeva medeva geçiş, hala paralı, sakın aldanıp da birinci köprüye girmeyin

bir de özellikle motor yıkayan yerelerin tam adresi var mı arkadaşlar ? ben iki yer biliyordum, biri kızıltoprak diğeri küçükyalı, geçen hafta baktım, ikiside kapanmış

aytskal şu boşa alma sorununu sanki iki gündür ben de yaşıyorum, hayır olsun, daha önce hiç olmamıştı, birtanesi ışıklarda oldu, Allahtan elim ön frendeydi yoksa öndeki arabaya girecektim, boşa aldım, yeşil lamba yandı ve elimi debriyajdan çektiğim an motor fırladı, dediğim gibi freni sıktıgım için sadece sarsıldım, aman dikkat arkadaşlar, boş ışığı yansada viteste kalabiliyor
Bahsettiğin vitesteyken boşta lambasının yanması bende ilk aldığım dönemlerde iki yada üç kez oldu esas sıkıntım vitesi boştan bire alamıyorum yaşadığın problem gerçekten bu çok tehlikeli bir durum özellikle bizim gibi sıkışık trafikte araç kullananlar için debriyaj teli kopabilir yada vites boşta lambası yanabilir vitesteyken ben bu sorunun kaynağının elektriksel olduğuna inanıyorum motor zincir muhafaza kapağının içine giren iki grup tek spiralle birleştirilmiş kablo demeti var bir olasılık kapağın altındada bir tür switch olmalı (altını çiziyorum açıp bakmadım sadece tahmin ediyorum).Viteste yada boşta bilgisi bu şekilde ulaşıyor olması muhtemel kabloların sonunda depoya yakın iki tane geçme soket var biz işyerimizde bunları kullanıyoruz oynanmadığı sürece gayet uzun ömürlü sorun çıkarmayan malzemeler onların oturup oturmadığı(tırnaklarına ellemeden) kontrol edilebilir zamanla sarsıntıdan gevşeme yapabilir tabi vites boşta değilken lambanın yanması buradan olamaz bu noktada yaşanılabilecek dert boşta iken lamba yanmadığı için bizi yanıltabilir.(bir kere başıma geldi)problem kapağın altındaysa yapılabilecek hiç bir şey yok garantili bir motosiklette yapılması gereken şey elbette işin uzmanına servise gitmek...
Bu araç vitesteyken boşta lambasının yanması olayının bu güne dek olmaması olmayacağı anlamına gelmiyor dikkat edelim arkadaşlar...
Ben kullandığım araçlarda akü bakımını kutup başlarını ayırıp tel fırça ile temizleyerek ardından kutup başlarına ısıya dayanıklı bir miktar gress sürerek yaptım bu güne dek bu motosiklette nasıl olur bilmiyorum gress oksitlenmeyi engelliyordu...
Zincir bakımı için tavsiye edebileceğiniz bir sprey varsa yazarsanız sevinirim arkadaşlar benim peg çatalı haber verdiğim andan itibaren iki gün gibi kısa bir sürede İstanbuldan geldi motosikletimi kullanabiliyorum :)

arabaci
24 Haziran 2006, 13:16
Affınıza sığınarak muhabbetinizi bölüyorum...

arkadeşımız PaSifiC in motoru...





http://img96.imageshack.us/img96/9289/img05065mk.jpg

http://img138.imageshack.us/img138/9696/img05072bx.jpg

http://img138.imageshack.us/img138/6456/img05084ox.jpg

http://img211.imageshack.us/img211/2168/img05096mt.jpg

http://img211.imageshack.us/img211/783/img05103ry.jpg

Kendi çabalarımızla devamı (egzost- jant sticker leri vs)yakında....

Ertuğrul_Öz
24 Haziran 2006, 14:04
Dün bu motorla Yanıma fabrikadan gelen alet setini bile almadan, 27C sıcaklıkta tam 430 km yol yaptım (yakakent-Ordu-Samsun) açık yollarda 140 km hızla 20 dakika civarı hız kesmeden, dik ve virajlı Ordu rampalarında 1 viteste kamyon konvoylarının arkasında 25km hızla 15 dakikaya yakın süreler yol aldım.

Motorda en ufak bir hararet belirtisi bile olmadı En sonunda ben dayanamayıp mola verdim (Mola yerine gelen bmw 650 gs li bir enduroco, yarım saat kadar peşimden geldiğini ama sonunda benden koptuğunu söyledi. Motorun 250 cc olduğuna inanamadı.:) ). Eskiden uzun yola çıkma konusunda bir miktar tereddütlü olsam da şu anda aklımdaki soru işaterlerinin hepsi uçtu. :)

bikehoper
24 Haziran 2006, 15:09
dün akşam 115 kglık artçımla+bende 90kg.=205 kg.la 10 dk. aralıksız 140 la gittim.Sonuçta tek söyleyeceğim iyiki Hyosung almışım;mükemmel motor diyorum;

trasher
24 Haziran 2006, 15:36
bi bilgi daha arkadaşlar ilk depoyu fullediğimde 300 km civarı gitmiştim tam 300 olmamıştı bu sefer tam 360 km gittim ve daha rodajdayım rodajdan sonra gaz yapmadan ben bu motorla 400 ü rahat geçerim die tahmin ediyorum sizin yakıt değerleriniz nedir?

bide sarı motoruma artçı için güzek kask önerilerinizi bekliyorum benimki siyah ama bu alıcağımı içinde sarı renkleri olan bişey istiyorum önerilerinizi bekliyorum...

natro
24 Haziran 2006, 19:00
Merhabalar arkadaşlar, bende hyosung u yakından takip ediyorum ve Almayı düşünüyorum.Aşağıdaki Honda CBR600F Siyah in Grenajına ve sele kısmına uygulanmış olan Modifikasyonun Hyosung gt250r ın siyah renginede çok yakışacağına eminim.

http://img66.imageshack.us/img66/7346/kafa9nc.jpg

conti
24 Haziran 2006, 19:01
herkese merhabalar.
yaklaşık bir hafta oldu motorsikletimi trasher k.mustafapaşa ya getireli :) ve ben bunu nasıl kullanmayı öğreneceğim derken 300 km.'yi doldurdum bile.
Aslından ilk başlarda biraz endişelendim. vites geçişlerinde çok zorlanıyordum. ışıklarda bazen 1'e alamadığım için 2 yada 3 ile kalkmak zorunda kaldığım anlar oldu. bu problemlerin motosikletten kaynaklandığını düşündükçe aslında canım sıkılmıyor değildi.

Artık yukarıda yaşadığım problemlerin hiçbiri yok. Aslında zaten motorsiklette böyle bir problem yokmuş benden kaynaklanıyordu. 4-3-2- 1 şeklinde vites düşürmem gerekirken ben 4-2 / 3-1 şeklinde v ites değiştirmeye calışıyordum ve sonuç hüsran alıyordu.
motorsikletimi artık çok seviyorum diğer arkadaşlar gibi bende (eksoz dışında ) hiç pişman değilim iyiki hyosung almışım. bu sabah 5:30 ta kalktım ve 11 : 00 civarı eve döndüm tam 205 km. İstinye bakırköy vb. tüm semtler .

Global motordan yardım rica ediyoruz. Eksoz konusunda bize yardımcı olsunlar.
Ayrıca bu konuda isteklerimizi bayilerde (İSTİNYE MOTOR :) ) Distribütöre iletirse çok memnun oluruz. küçüçük motorsikletlerden bile daha çok ses çıkıyor. :(
geçen cumardesi gökhan kardeşimle (trasher ) birlikte full lediğimiz depomda bu sabah ne yazıkki benzin kalmadı. Birazdan gidip benzin alacağım tam 307 km. oldu. yarın sabah yine 5yada 6 da kalkıp dolaşacağım. Sizlerle karşılaşmak dileğiyle

trasher
24 Haziran 2006, 19:10
ben global motorun sitesinede hem xenon la ilgili hemde egsoz la ilgili tek başlık açtım gt250r için xenon die orda egsoz olayınada xenon olayınada değindim umarım olumlu bir cevap çıkar bizde seviniriz zaten global motorun şu şekil düşünmesi gerekir die düşünüyorum kendi belirleyeceği egsoz ile hem satarken para kazanacak hemde takarken bizde hem ses hem performans alıcaz (die ümit ediyorum) bu kadar basit conti noldu gitmiyomusun bodruma noldu sağlık raporu olayı ?

natro bu arada kendini tanıtırsan seviniriz...

natro
24 Haziran 2006, 19:37
natro bu arada kendini tanıtırsan seviniriz...

Ben uzun süredir bu 78 sayfayı okuyorum günlük takip ediyorum sizleri.Tesadüfen bu başlığa bir arama motorundan ulaştım.Bugün arabacı arkadaşımızın grenaj üzerine uyguladığı modifikasyonu gördüm ve bu resmide sizlerle paylaşmayı düşündüm. Fikir verebilir düşüncesiyle.

CBR600F Almayı düşünüyordum,beni biraz korkutuyor..Bende kendime göre güzel benim isteklerimi karşılayabilecek öyle çok fazla hız yapmayacak ve beni mutlu edecek kaliteden ödün vermemiş bir sevgili arıyorum.

trasher
24 Haziran 2006, 20:09
Sağlık raporunu bugün hallettim kursa teslim ettim o iş tamam
8 temmuzda sınav var .
bodrum olayına gelince motorsiklet sevgisi ağır bastı inan yarın sabah motor kulanmak için gitmemeye karar verdim :(

Yarın göreşebilecekmiyiz?

kanka yarın bizim arkadaşın düğünü var oyüzden gebzeye gidecez bakalım ayarlarsam seni ararım beraber takılırız şu mont kask motor fotolarınıda koy bi zahmet merak ediyoz (motoru diilde montla kaskı merak ediyom :) )

ya ben bu modifiye olayına ii ce kafayı taktım acaba seneye yaz mı başlasam ama dayanamıyom bi sürü yapılacak şey var (kuyruk, xenon, airbrush,double bouble renkli öncam, egsoz)

hakandemir
24 Haziran 2006, 20:10
natro cbr600f seni korkutmasın Bence asıl korkmamız gereken kendimiziz
neticede motorun bir zararı yok tek mesele sağ elin ayarında, bu ayar kontrol edebileceğin dereceden fazla kaçarsa tehlike o zaman başlıyor.asıl iş bilgi ,tecrübe ve irade de şimdiden hayırlı tercihler dilerim

aytskal
25 Haziran 2006, 16:30
İşte sizlere GT 125 R (http://www.motot.net/talli/23124) ve birkaç frame slider(düşme takozu örneği) (http://www.bikejohnnie.com/portal/portal.php )
Buda modifiye düşünenlere en altta 750 cc lik bir GT R var modifiye edilmiş üstteki videoda izlenilmeye değer...
http://www.americanlegendsmotorsports.com/parts.html

İSTİNYE MOTOR LTD ŞTİ
25 Haziran 2006, 16:54
bi bilgi daha arkadaşlar ilk depoyu fullediğimde 300 km civarı gitmiştim tam 300 olmamıştı bu sefer tam 360 km gittim ve daha rodajdayım rodajdan sonra gaz yapmadan ben bu motorla 400 ü rahat geçerim die tahmin ediyorum sizin yakıt değerleriniz nedir?

bide sarı motoruma artçı için güzek kask önerilerinizi bekliyorum benimki siyah ama bu alıcağımı içinde sarı renkleri olan bişey istiyorum önerilerinizi bekliyorum...
MERHABA YÜKSEK DEVİRDE KULLANMADIĞINIZ TAKTİRDE 300 İLE 350 KM LİK BİR MESAFE YAPABİLİRSİNİZ SANIRIM BU SİZİN BAŞARINIZ OLUYOR

Carlitoturco
25 Haziran 2006, 18:06
conti arkadaşım, merhaba, bende kocamustafapaşa da oturuyorum. Sanırım senin motorunu gördüm, sarı gt250r galiba, çok yeni geziyordu. Bende inş. cbr 125 r alıcam ama ehliyeti bekliyorum. Ama aklım hep gt250r de olacak, çok hoşuma gidiyr, ama biraz pahalı.

conti
25 Haziran 2006, 19:27
merhabalar.
trasher benim kask, eldiven ve montun fotoları bunlar bahsettiğim gibi zaten mont seninkine çok benziyor hatta belki de aynısı olabilir.

Carlitoturco merhaba kocamustafapaşadaysan mutlaka görüşürüz. bu arada beni gtr siyah senin gördüğün sarı ise bence trasher in gtr 'ı olabilir. çünkü o sık sık geliyor paşaya.

Bugün ne yaptığıma gelince , biliyorsunuz 1000 km yi doldurmak için motordan hiç inmiyorum. yine çok erken bindiğim motorsikletimle istanbulun avrupa yakasını dolaştıktan sonra çekrezköye gittim sonuç mu bugün itibari ile 350 km. dolaştım. şu an 650 km. 'de haftaya inşallah 1000'i tamamlıyorum.
ve bakımdan sonra dilediğim gibi gaza basacağım.

İstinye motora eksoz konusunda gösterdiği hassasiyetten dolayı teşekkür ediyoruz.

Umarım en yakın zamanda global'in onayını verdiği iyi bir eksoz ile 250 gtr 'a yakışır ses performansına ulaşırız.




2169

2170

2171

2172

2173

sokemon
25 Haziran 2006, 20:51
bence biraz bekleyin bir gtr250 sahibiyim ve firma ile ilgili problemler yaşıyorum olay sonuclansın anlatırım buraya genel manada makina çok güzel ama bende beklemedeyim 1 haftadır makinam servista bence acele etmeyin yazıcagım irtibat:cagatay_muharrem@hotmail.com

avenger
26 Haziran 2006, 00:22
:farao:
Acikcasi tum sayfalari okumadim ama benim anladigim burada biraz ovgu ile bahsedilmis;
Bende benim tecrube ve gorusumu yazim,
Cevahir i gecdikten sonra bir bayisi var bu markanin Mecidiyekoyde oraya bir gidin ve bu motorla ilgili bilgi almak isteyin ben gittim satici ile aramizda su anegot gecti :
-meraba bu motorun ozelllikleri nedir acaba?
-8.500ytl.
-peki kac begir kac silindir ve kac cc?
-250cc kac beygir ben bilmiyorum arkadas var yarin gelin o size soyler.
- peki bu arkads bugun gelmez mi?
-yok gelmez o zaman ben sizden bir burosur alim incelemek icin
-truva var onu verim
-yok ben bu hyosung marka 250gt bakicam
-o yok
:pr:
Bu motoru tavsiye eden arkadaslar birde honda ya gidin ben mutluhanda 1 saat motor muhabbeti yaptigimi biliyorum (mutluhan o zaman fenerbahce girisinde idi) cay kahve ne gerekiyorsa ondan sonra alt katta servise indik orada da baya bir muhabbet ettik.
Bu arada orada bu motorla ilgilenen arkadaslar vardi ben bir ara CBR125 ile farkini sordum arkadaslar bana CBR icin dandik dedi:pr: Sordum nicin ?
dedikleri tekerlekleri ince imis ondanmis:farao: onlara dicek lafim bile yok icimden gidinde bir mutluhana veya honda bayime bayi gorun abicim bu motoru alip ne yapacaksiniz servise gideceksizin diceksinizki motorun dislilerinde sorun var adam dicekkki hangisi baya bir sure sonrada bugun arkadas yok yarin gel dicek:farao: Boyle bir markaya ben guvenmem ayrica her ne kadar 2 zamanli olsada derbi 125racerin ozellikleri bu motordan cok ustun ve gorunusude iyi ayrica tekerlek kalin bady kit vb. seyleri kafaya takip kore malina tav olmakta bir dezavantaj sonucta eger honda daki (japon)veya derbi(italyan)muhendislerinin dusunemeyip koreli muhendislerin akil edebildikleri ne olabilir.
bu arada bu motora yakin bence derbi125racer=>6.500ytl kanuni200 racer=>3650ytl veya bence en ideali honda cbr125=>4.800ytl bu markadan cok daha ucuz!!!!!

MrSandman
26 Haziran 2006, 00:28
Yarın Akbank kredimi onaylarsa bende bir GV250 sahibi oluyorum. İstinye motora çok uzağım yada İstanbul motora çok yakınım(iş yerim kızıltoprakta) o sebeple İstanbul motordan almayı düşünüyorum (olumsuz bişi görürsem anında vazgeçerim zaten!) Nasıl oldu bilmiyorum ama 7.250 ye plaka dahil olmak üzere alıyorum motoru 2.500 lira nakit 4.750 lira banka kredisi(MTV kendim yatırırım artık ne yapalım) ile alıyorum.. Şahsen çok bir ilgi görememekle birlikte bir çok arkadaşın bahsettiğği negatif durumlarla karşılaşmadım ama tetikteyim her an küçük bişi yüzünden vazgeçebilirim ordan almaktan ama bir aksilik çıkmassa bir kaç güne kadar bende Hyosung uma kavuşmuş olucam.. :queen:

muritu
26 Haziran 2006, 00:48
arkadaşlar arkadaşlar arkadaşlar .nasılsınız neler yapıyorsunuz bakalım..??
**bu ilk heyecanımı sizinle paylaşmak istedim.

ne zamandır pek sesim çıkmasada yazılanları okumaya çalışıyorum merak etmeyin :) her nekadar motoru alacak maddiyata ulaşamasamda(malum öğrenciyiz bize kredi veren yok) bu gün kursta ilkez motorumu kullandım..nası lderseniz anlatayım;

çalışmanın yapılacağı yere vardığımda 3 günlük ilk çalışmaları kaçırmış olmanın verdiği üzüntü ve son derece büyük bi merakla eğitim veren hocamı buldum..ve çalışanları izleyerek beklerken bir yandan da scooterla başlayacağımı düşünüyordum..neyse hoca beni çağırıd ve kymco 125cc model motora binmemi istedi.ben ne kadar ısrar etsemde anlamam ben bilmem diye sen bin dedi.yahu scooter la başlamak varken motora bindiriyor bu adam beni derken binince nekadar doğru bişey yaptığını fark ettim..sanki 40 yıllık kullanıcı gibi sadece debriyajı yavaş bırakmasını ve gaz vermeyi gösteren hocamında gazıyla bende gazladım..ve teorik okuduğum bilgileri uygulamaya başladım.slalom yaptım; yavaş-hızlı; dur -kalk ; vites değiştirmeler ve frenaj..inanamıyordum nekadar da gözümde büyütmüşüm(elbette tüm önlemleri almıştım dizlik kask ve eldivenlerim vardı.) hiç düşmedim kaydırmadım,1 kere istop ettim okadar.inanamıyorum yaa müthiş mutluyum..ben bu işi kıvırıcam galiba arkadaşlar..bide parayı biriktirebilirsek direk istinyedeyim :) bu sefer kendimi göndericem size hakan bey duyuyormusunuz sesimi ?? :)umarım motorlu bişekilde buluşmalara devam ederim..

Ertuğrul_Öz
26 Haziran 2006, 00:49
Ertuğrul merhabalar
Samsun nasıl başka hyosunglar var mı ? orada geldiğimde şöyle sahilde hep beraber turlarız.
Bu yaz muhtemelen gelemem ama bir sonrakine kesin geliyorum .
Bu arada plakamın sonu sadece 55
Hemşehriyiz yani Çarşambalı Conti :)
Görüşmek üzere.

Gelirsen beklerim.

Samsunda bildiğim kadarıyla başka Hyo yok ama almaya niyetli (özellikle benim motoru gördükten sonra) çok kişi oldu. Sen gelene kadar buralarda Hyo nüfusu artacak sanırım.

Not: Rodaj her ne kadar 1000 km dense bile sen ilk 1600 km motorunu fazla zorlama:wiinkk:

muritu
26 Haziran 2006, 02:15
yukarda yazdığım gibi ilk motor heyecanımı da tatmış bulunmaktayım..bu bir zincir ;artık devamı gelir.

yahu yokmu şu arkadaşınız için, yüksek çözünürlüklü comet fotoları koyacak bi yardımsever..:)

bu arada bende yolarda artık çok sık gt comet yada gt R görmeye başladım..sayımız giderek artıyor..kim kimdir nedir karıştırır oldum :)

crato
26 Haziran 2006, 10:38
bence biraz bekleyin bir gtr250 sahibiyim ve firma ile ilgili problemler yaşıyorum olay sonuclansın anlatırım buraya genel manada makina çok güzel ama bende beklemedeyim 1 haftadır makinam servista bence acele etmeyin yazıcagım irtibat:cagatay_muharrem@hotmail.com
hyo ile ilgili açılan hemen her başlığın altında senin mesajın var. makinen bir haftadır niye serviste? ne oldu? parça problemi mi? yoksa servis sorunu mu? burası bilgi paylaşım başlığıdır. bildiğin varsa paylaşırsın, insanların hata yapmasını engellersin.
prime time magazin programlarındaki kalıplaşmış figürleri kullanarak bir yere varıldığını görmedim.



Acikcasi tum sayfalari okumadim ama benim anladigim burada biraz ovgu ile bahsedilmis;


bir kitabın ilk ve sonuncu sayfasını okuyarak özetini çıkaramazsın. bu platformdan kim ne hakediyorsa onu almıştır diye düşünüyorum.

Gürkan Anbarlı
26 Haziran 2006, 10:43
hyo ile ilgili açılan hemen her başlığın altında senin mesajın var. makinen bir haftadır niye serviste? ne oldu?

Aynı içerikli mesajlarsa ilgilenirim, bu başlıkta durması yeterli sanırım sonuca ulaşmak için


bir kitabın ilk ve sonuncu sayfasını okuyarak özetini çıkaramazsın.

Birde düzeltme yapayım, bu mesaj "hyosung almak isteyenler" isimli başlık altındaydı, başlığı bu başlığa birleştirdim, orada ki 3-4 sayfa içerikten bahsediliyor, bu başlıkta yer alan 1000 küsür mesaj mı? baştan sondan ortadan yapsan bitmez sanırım :queen:

trasher
26 Haziran 2006, 12:14
arkadaşa cevap versek konu uzar ama allah için yahu gözünde mi yok yan yana gelince bi bak bkalım hangisi daha ii gözüküyor hangisi sağlam hangisinin işçiliği daha kaliteli ondan sonra konuşlım


avanger

icimden gidinde bir mutluhana veya honda bayime bayi gorun abicim

arkadaşım sen bu tarz bi uslupla motor falan satamazsın ayrıca hangi honda bayiisisin onu merak ettim benim arabamda honda ve ben bir honda fanatiğiyim...

aiqa
26 Haziran 2006, 12:19
yiğidi öldür hakkını yeme demişler,

Geçen hafta bir araba bana çarpmış ama şans-mucize-ustalık:queen: sonucu motorun üzerinde kalmayı başarmıştım. Motorda bir iki çizik, el frenini tutan iki parçanın birinde de kırık vardı. Değiştirmek gerekiyordu. Yakın diye istanbul motora gideyim dedim.

Fren kolu (ya adı herneyse) ellerinde yoktu, sipariş ile gelmesi de 15 gün sürecekti. Aslında o şekilde 1-2 hafta idare ederdi ama sağolsunlar stoklarındaki bir gt205r`ın fren kolunu söküp benimkine taktılar. Biraz konuştuk, bazı yanlış anlamaları giderdik. Detaya girmek istemiyorum ama anladığım kadarıyla gelişmelerde forum`un da etkisi var. Kullanıcıların şikayetlerinden haberdarlar ve çözüm üretmek için istekliler. Umarım bu ilgi ve alakaları uzun süreli olur.

Gürkan Anbarlı
26 Haziran 2006, 12:35
honda daki (japon)veya derbi(italyan)muhendislerinin dusunemeyip koreli muhendislerin akil edebildikleri ne olabilir.

Japon ya da İtalyan olan mühendisler değil markalardır, bir Türk mühendiste çalışıyor olabilir bu firmalar bünyesinde, kaldı ki malın kalitesini mühendislerin milliyeti mi belirliyor?

Kia Cerato Sedan Kanada Otomobil Yazarları Birliği (AJAC) tarafından Kanada'da 2004 yılının en ekonomik otomobili seçilmiş bir Kore 'li, Hyundai, Amerika’da Kalitesine En Çok Güven Duyulan Üçüncü Marka Seçilmiş bir Kore 'li aynı zamanda 2006 Ideal Vehicle Award – 2006 İdeal Araç Ödülünüde Hyundai almış ama kimse kalkıpta arkadaşım sen Kore 'lisin, bunu bir Japon veya İtalyan 'dan önce nasıl düşünürsün, nasıl yaparsın mı demişler?


Hyundai, marka birinciliğinin yanı sıra Amerika’da satılan binek otomobil ve arazi araçlarının ait olduğu her segmentte yer alan modeller arasında yapılan değerlendirmelerden de zaferle ayrıldı. Toplam 16 ayrı segmentte yapılan anket sonucunda Japon markaları yedi, Amerikan markaları dört ve Avrupa markaları üç ayrı segmentte ödül alırken Hyundai, tek başına iki otomobiliyle iki farklı segmentin galibi oldu. Hyundai Sonata, Amerika’da üst orta segment araçlarda (Türkiye’de D segmenti) “En İdeal Araç” seçilirken yeni Hyundai Santa Fe de, orta segment SUV’lar (Türkiye’de SUV-D segmenti) arasında “En İdeal Araç Ödülü”ne layık görüldü.

Kaynak: http://www.otomax.com/haber_1_16493.html

obkavi
26 Haziran 2006, 12:44
arkadaşlar cumartesi bu sizin motorları inceledim sanırım gv 250 cruser olacak bunu beğendim bununla ilgili kullanan kimse varsa bi yorum alabilirmiyim bu motoru beğendim görünüş olarak değil kaliyte olarak bu veya drak star 2. el almayı düşünüyorum

aytskal
26 Haziran 2006, 13:15
Benim kırılan vites peginide madur olmamam parça beklememem için bayiden duyduğum kadarıyla başka bir motosikletten söküp iki günde İzmire yolladılar bu gerçekten çok kısa bir süre işte bu somut ve elle tutulur örneklerden hareketle marka hakkında yorumlarımızı yapıyoruz tabiki o bahsedilen dünyada yaygın marka CBR 250 modelini getirseydi tercih sebebi olacaktı yüksek ihtimalle ayrıca şu kelimelere sadece gülüp geçiyorum(honda daki (japon)veya derbi(italyan)muhendislerinin dusunemeyip koreli muhendislerin akil edebildikleri ne olabilir.)Üstelik motosikletin motorunu dizayn edip geliştiren Japon kökenli bir topluluk.Globalleşen dünyada artık firmalar at gözlüğü ile bakıp sadece kendi ülkelerinin sınırları içinde kalmıyorlar her ülkeden her kalitede teknik eleman çıkıyor konu dışına taştı ama bilgisayar Matematik ve Hindistan gerçeğini sana hatırlatırım Buradan bir kaç sayfa önceye dönersen iki zamanlı 125 cc İtalyan Derbi ile 4 zamanlı 250 cc Hyosung cometin yan yana çekilmiş resmini görebilirsin...
Bizler bu markanın kullanıcılarıyız futbol taraftarı gibi fan falan değiliz yaşadığımız olumlu olumsuz yönleri paylaşarak destek olmaya öngörü oluşturmaya çalışıyoruz eğer geçmişe dönülüp topic incelenirse bu bariz ortaya çıkacaktır ...

seruven17
26 Haziran 2006, 16:02
Hyosung kullanan arkadaşlar.....

Daha dün motor almak için arabamı sattım ve en kısa zamanda motor almak istiyorum....Ancak havalara atacak param olmadığı arabamı satmamdan belli diyerek sizden şu düşüncelerim için yardım istiyorum....

Honda twister ve 250comet arasında tercih yapmak üzereyim,yakın zaman da ikinci el bir hyosung a bakmaya gitmiştim 5500 km ve 2005 model fiaytı cazip fakat gözüme takılan bazı ayrıntılar var,mesela;

Motorun şasisin bağlantı yerleri paslanmış,hatta şasi bağlantı noktalarındaki kaynakların boşluk yerlerinden pas akmış....
Ön fren diski komple pas tutmuş....
Motor gövdesindeki koyu gri renkteki kaplama boya sıyrılmış kötü bir görüntü oluşmuş...
Daha garantisi devam eden ve 2005 sonbaharda alınan bir motor bu...Açıkcası bunları görünce üzüldüm...Yani ben sıfır motor alacağım ve 1 sene sonra orası burası mı küflenmeye başlayacak....!!!! Tereddüte düştüm...

hyosung kallanıcıları tarafsız olarak gördükleri hataları veya arızaları yazarlarsa sevinirim....

crato
26 Haziran 2006, 16:30
Hyosung kullanan arkadaşlar.....

Daha dün motor almak için arabamı sattım ve en kısa zamanda motor almak istiyorum....Ancak havalara atacak param olmadığı arabamı satmamdan belli diyerek sizden şu düşüncelerim için yardım istiyorum....

Honda twister ve 250comet arasında tercih yapmak üzereyim,yakın zaman da ikinci el bir hyosung a bakmaya gitmiştim 5500 km ve 2005 model fiaytı cazip fakat gözüme takılan bazı ayrıntılar var,mesela;

Motorun şasisin bağlantı yerleri paslanmış,hatta şasi bağlantı noktalarındaki kaynakların boşluk yerlerinden pas akmış....
Ön fren diski komple pas tutmuş....
Motor gövdesindeki koyu gri renkteki kaplama boya sıyrılmış kötü bir görüntü oluşmuş...
Daha garantisi devam eden ve 2005 sonbaharda alınan bir motor bu...Açıkcası bunları görünce üzüldüm...Yani ben sıfır motor alacağım ve 1 sene sonra orası burası mı küflenmeye başlayacak....!!!! Tereddüte düştüm...

hyosung kallanıcıları tarafsız olarak gördükleri hataları veya arızaları yazarlarsa sevinirim....

motorun kalitesi her ne olursa olsun bakımı da çok önemlidir. bence bunu kullanıcıda da aramak lazım. diskin pas tutması zaten motoru nasıl kullandığını gayet iyi açıklıyor sanırım.

İSTİNYE MOTOR LTD ŞTİ
26 Haziran 2006, 19:12
motorun kalitesi her ne olursa olsun bakımı da çok önemlidir. bence bunu kullanıcıda da aramak lazım. diskin pas tutması zaten motoru nasıl kullandığını gayet iyi açıklıyor sanırım.
MOTOTORU O HALE GETİRMEK BECERİ İSTER OKADAR KISA ZAMANDA KALDIKİ HYOSUNG MARKA MOTOSİKLETİN ÇOK DAYANIKLI
PARÇALARI VARDIR

conti
26 Haziran 2006, 19:28
Trasher kardeşim sınavı geçmişsin kutlarım. Senin adına çook sevindim :)

crato merhaba ( bilmediğim için soruyorum ) disk niçin paslanır?
Birde motorsikletim acayip kirlendi biran önce temizlemem gerekiyor nasıl yapacağız o işi temizlerken motoruma teknik anlamda zarar vermekten bir de motorsikletimin çizilmesinden korkuyorum. anadolu yakasından motorsiklet yıkayan yerlerden bahsedilmişti. bu işi avrupa yakasında yapan yerler var mı ?
Çok teşekkürler

ballantyne merhaba
Abicim pazar günü gişelerde gördüğüm sen miydin? ( sana benzettim ) ama çok geç farkettiğim için duramadım. daha sonra yavaşlayarak sizleri bekledim ama :(

Kusura bakma abicim ya

trasher
26 Haziran 2006, 20:09
Trasher kardeşim sınavı geçmişsin kutlarım. Senin adına çook sevindim :)

crato merhaba ( bilmediğim için soruyorum ) disk niçin paslanır?
Birde motorsikletim acayip kirlendi biran önce temizlemem gerekiyor nasıl yapacağız o işi temizlerken motoruma teknik anlamda zarar vermekten bir de motorsikletimin çizilmesinden korkuyorum. anadolu yakasından motorsiklet yıkayan yerlerden bahsedilmişti. bu işi avrupa yakasında yapan yerler var mı ?
Çok teşekkürler

ballantyne merhaba
Abicim pazar günü gişelerde gördüğüm sen miydin? ( sana benzettim ) ama çok geç farkettiğim için duramadım. daha sonra yavaşlayarak sizleri bekledim ama :(

Kusura bakma abicim ya


saol kanka üzerimden 1 ton yük kalktı varya nekadar rahatladım anlatamam kafam hep ordaydı nolcak die atlattık allaha şükür inşalaah mezuniyetimizide paylaşırız bu sayfalarda :) BENİ MSN E EKLESENE YAHU :)



İSTİNYE MOTOR LTD ŞTİ
Alıntı:
crato´isimli üyeden Alıntı
motorun kalitesi her ne olursa olsun bakımı da çok önemlidir. bence bunu kullanıcıda da aramak lazım. diskin pas tutması zaten motoru nasıl kullandığını gayet iyi açıklıyor sanırım.
MOTOTORU O HALE GETİRMEK BECERİ İSTER OKADAR KISA ZAMANDA KALDIKİ HYOSUNG MARKA MOTOSİKLETİN ÇOK DAYANIKLI
PARÇALARI VARDIR

hakan bey bi hatırlatma yapıyım pc olayında yeni oldugunuzu bildiğim için söliim dedim forumda büyük harfle yazı yazmak flood oluyor yani bağırmak sinirli konuşmak anlamına geliyor yazılarınızı küçük yazarsanız daha iyi olur...

Ralf
26 Haziran 2006, 21:56
...hyosung kallanıcıları tarafsız olarak gördükleri hataları veya arızaları yazarlarsa sevinirim....

Hyosung comet 250 alalı Temmuz ayında tam bir yıl olacak, her hangi bir paslanma, kararma, solma veya sızdırma sorunum yok. Arıza çıkarmadı, herhangi bir suzukiden farkı yok ancak, enduroların gövde kaynak işçilikleri diğer modeller kadar iyi değil gibi geldi bana...

crato
27 Haziran 2006, 10:16
crato merhaba ( bilmediğim için soruyorum ) disk niçin paslanır?


en basit anlamda "kullanılmadığı için" :)
fren hidroliği bitik vaziyette uzun süre durduysa paslanmıştır tahminim. ve büyük ihtimalle yağmur, kar, fırtına bana mısın dememiştir :)

aythakan
27 Haziran 2006, 11:06
Arkadaşlar aramızda 5.000 ve 10.000 km yi geçen arkadaşlarımız memnuniyet ve şikayetlerini anlatabilirmi.

heLL
27 Haziran 2006, 11:46
Merhabaa.. Bu sefer bende gelcem, kesin. (+1)

Bide dun farkettim, su motorun sol aynasi.Granaja baglantili olan kisim degil. Aynanin oldugu kisim, kendime dogru cekiyorum ayarliyorum. Belli bi sure gecttikten sora ayna disariya dogru aciliyo.

http://img230.imageshack.us/img230/3673/11329305430ek.jpg (http://imageshack.us)

bolgeyi yuvarlak icine aldim, sizinde basiiniza geliomu boyle seyler ? Neden kaynaklanir bilen varmi ?

wolfson
27 Haziran 2006, 11:53
Hyosung 250 r almak istiyorum mümkünse ikinci el ve kanuni popcorn 90 motorumla takas yapabilecek bi arkadaş olsun. RS125 yada CBR 125 de olabilir.

Gürkan Anbarlı
27 Haziran 2006, 12:23
Arkadaşlar aramızda 5.000 ve 10.000 km yi geçen arkadaşlarımız memnuniyet ve şikayetlerini anlatabilirmi.

tüm kullanıcılar burada, memnuniyet ve şikayetlerini dile getirmişler, daha evvel 2 kere daha değişik km aralıkları ile sormuştun, o cevapları okuyabilirsin :)

Bu arada ben senin görüşlerini merak ediyorum, motor ile ilgili düşüncelerini paylaşmadın bizle? :bounce:

toros
27 Haziran 2006, 12:31
dostum o 250 comet için bayiye kadar gittik baktım ama yetmedi internetten motosiklet netten takip ediyorum ama biri sorun diyo şak cevap biri parça diyo lak cevap problem diyolar hemen tersleniyo hemde sert bişekilde. nereye kadar bu lay lay lom.

aythakan
27 Haziran 2006, 12:40
Komtan, Bu motorları almayı gerçekten çok istiyordum. Şekli şemali gerçekten iç gıcıklayıcı. Epeydir araştırma yaptım bu motor hakkında. Elde ettiğim bulgular ışığında ve son gelişmeler üzerine 30-40 bin kilometrede hyosung 250 görmeden bu motordan almama kararı aldım. 30-40 binde hyosung 250 görene kadarda birtek kelime yazmayacağım bu yada diğer hyosung başlıklarına.

Gürkan Anbarlı
27 Haziran 2006, 12:56
dostum o 250 comet için bayiye kadar gittik baktım ama yetmedi internetten motosiklet netten takip ediyorum ama biri sorun diyo şak cevap biri parça diyo lak cevap problem diyolar hemen tersleniyo hemde sert bişekilde. nereye kadar bu lay lay lom.

arkadaşım bu forumda paylaşılan sorunlar, istekler toplanıp derlenip hyosung kullanıcıları toplantısında (08.06.2006) distribütör firmaya 1. elden sunulmuştur, bu başlıkta kullanıcılar (hyosung sahipleri) ve ilgilenenler her şeyi paylaşmaktadır, bir kaç kişinin ortalığı germesine değil bu başlıkta forumun hiç bir bölümünde izin vermedim, vermeyeceğim.

Ertuğrul_Öz
27 Haziran 2006, 13:01
Sizin motorlarda korozyon problemi var mı ?

Benimkinde ufak ufak oksitlenmeler tespit etmeye başladım. daha 6 aylık bir motor için nahoş bir durum.

Paslanmaya karşı garanti var mıydı ?


Not: Benzin göstergesine güvenmeyin 3. defa benzibim bitti:mrgreen:

crato
27 Haziran 2006, 13:05
Sizin motorlarda korozyon problemi var mı ?
Benimkinde ufak ufak oksitlenmeler tespit etmeye başladım. daha 6 aylık bir motor için nahoş bir durum.

Paslanmaya karşı garanti var mıydı ?

Not: Benzin göstergesine güvenmeyin 3. defa benzibim bitti:mrgreen:


sağanak yağmurda sürmek zorunda kaldım, bir iki defa da motorum yağmurun altında kaldı ama hiç öyle bir sorun ile karşılaşmadım. paslanmaya karşı garanti vardır sanırım net emin değilim ama.

benzin göstergesine güvenmeme meselesini bir MotoGP hatırası olarak hiç unutmayacağım zaten :wiinkk:

trasher
27 Haziran 2006, 13:49
Alıntı:
wolfson´isimli üyeden Alıntı
Hyosung 250 r almak istiyorum mümkünse ikinci el ve kanuni popcorn 90 motorumla takas yapabilecek bi arkadaş olsun. RS125 yada CBR 125 de olabilir.

MERHABA 250 R ALMAK İSTİYORSANIZ BİRAZ ACELE ETMENİZ GEREKİYOR AY BAŞI İTİBARİYLE MUHTEMELEN ARTIŞ OLACAK BİLGİNİZE BİZE yildirganhakan@hotmail.com yada 212 229 54 97 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz
ADRES: İSTİNYE DERE SK NO 16 İSTİNYE SARIYER

hakan bey forumda büyük puntolarla yazmak ve büyük harflerle kalın yazmak flood anlamına bagırmak anlamına geliyor yazılarınızı küçük yazarsanız yanlış anlaşılmasın....




Komtan, Bu motorları almayı gerçekten çok istiyordum. Şekli şemali gerçekten iç gıcıklayıcı. Epeydir araştırma yaptım bu motor hakkında. Elde ettiğim bulgular ışığında ve son gelişmeler üzerine 30-40 bin kilometrede hyosung 250 görmeden bu motordan almama kararı aldım. 30-40 binde hyosung 250 görene kadarda birtek kelime yazmayacağım bu yada diğer hyosung başlıklarına.

yahu adam zonghsen ile 1 senede 57.000 km yapmış bu motorlar hayli hayli yapar sen merak etme bisiklet mi bu ayrıca bunlar enduro diilki deli gibi oraya buraya gezsin dursun her hafta gezi düzenliyo enduracular motor kullanışları rahat oldugu içinde çok fazla km yi kısa zamanda yapıyor sen 40.000 de hyosung gt250 veya r bulman için 1-2 sene beklemen lazım sana ii bekleyişler bizler motoru çok rahat ve keyifli bi şekilde sorunsuz bi şekilde kullanıyoruz sorunları çıkan zaten yazyo buraya takip edebilirsin

bide kim kimi terslemiş onu anlamadım yani nasıl soru sorulursa o şekil cevap alınıyo ona bi sözüm yok... ayrıca herkes buraya sorununu yazıyo nie takip edilmiyo onu anlamıyorum mesela boşa geçme sorunu var ama rodajla birlikte düzeliyor ve tecrübeyle alışılıyor nasıl bi sorun olsun istiyolar anlamıyrum...

jakobien
27 Haziran 2006, 13:55
uzatmayın illa problem olsun isteyenlere problemlemmi yaratalım şu an için yok bişi işte olanlarda fix edildi ...

8659 km hyo kullanıcısı...

+8

jakobien
27 Haziran 2006, 14:06
üzülme ne üzülmene gerek yok sakin ol relax:) (+9) korozyonla ilgili olarak boyasız olan her demir paslanmaz çelik dahil paslanır arkadaşlar bunun çözümü motoru ıslak bırakmamaktır havayla temas eden her demir korozyona uğrar.Motorunuza bakın benim motorumdada paslanma var ama dragstardada var daha dün baktığım fz6 fazardede var bilmem anlatabildimmi paslanmamnın nerde olduğu önemli şasedeyse git ver geri ama ne bileyim vidadaysa normal yani:)